NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Nevarnosti transplatacije organov   
    četrtek, 10. avgust 2006 @ 05:03 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    V zadnji številki revije Jana je članek o Društvu darovalcev organov za življenje, ki vabi ljudi, da tudi sami postanejo darovalci. Ob tem želimo opozoriti na nevarnosti transplatacije, ki izhajajo dejstva, da človek ni zgolj materialno bitje, temveč so za njegovo življenje ključne njegove duhovne razsežnosti.

    Življenje je zavest, je nihanje, je komunikacija. Stopnja zavesti ustreza slikovnemu materialu duše, ki vtisne vse strukture fizičnega telesa, predvsem pa dedno zasnovo, gene v celičnih jedrih vsake od številnih milijard telesnih celic.

    Znanost danes ve: Vse celice so med seboj povezane, oddajajo in sprejemajo, še posebno celice znotraj posameznih organov, da se naravnajo druga na drugo in izmenjajo vse informacije.

    Kaj se dogaja pri transplantacijah oz. presaditvah organov, pa tudi pri transfuzijah krvi?
    Preneseni organ ali tudi transfuzija tuje krvi vsebuje milijarde tujih celic, ki imajo informacije iz slikovnega materiala duše darovalca. Vse odsevajo svoje specifične informacije, tako pozitivne kot negativne. Negativne informacije niso nič drugega kot obremenitve, karma, negativni programi v človekovem telesu. Nastaja mešanica vidikov obeh značajev, pri čemer se skuša uveljaviti materialno – jazovsko – močnejši.

    Tako tuji organ mesece ali celo leta izseva svoje prvobitne programe, svoje projekcije, ki jim je nemočni prejemnik izpostavljen na milost in nemilost. Ti programi prekrijejo njegove in jih motijo. Pride do napetosti, ki se jih gostiteljeva duša trudi omiliti in uravnati na ta način, da postopoma prevzema del karmičnih informacij tujega organa in s tem dajalca organa. S tem se spremeni človekov značaj. Prejemniki organov vedno znova poročajo o občutku tujosti, ki se izraža tudi v slikah.

    Če se presadi nek organ le "klinično" mrtvega človeka, se pravi v resnici umirajočega človeka, je možno, da se dajalčeva duša nahaja še v bližini prejemnika organa, ker le-ta še nosi del informacij njenega dušinega telesa. Duša umrlega lahko vpliva na prejemnika organa s komunikacijo s svojim darovanim organom.

    Ker je smisel našega življenja na Zemlji predvsem v očiščevanju naših dušnih obremenitev, se utegne zgoditi, da te naloge po presaditvi ne moremo več spoznati ali vsaj v celoti ne, saj nihanji duše in telesa nista več istovetni. Tuji programi pomenijo dodatno obremenitev, ki je nastala brez lastnega napačnega vedenja. Ta karmični zaplet med dajalcem in prejemnikom bo treba nositi v kraljestvu duš ali v enem naslednjih zemeljskih življenj.

    Pri današnjem stanju védenja je pacient velikokrat neveden ali pa ni sposoben sprejemati odločitev; zdravniki se sklicujejo na družbeno ali cerkveno priznanje zakonske veljave svoje dejavnosti, ki gledata na darovanje organov celo kot na najvišjo obliko ljubezni do bližnjega. Vendar v duhovnem pogledu se ustvarja karmična mreža, v kateri so vezani vsi, ki odobravajo tuje prenose.

    Zato marsikateri zdravnik meni, da je naravno občutenje prenekaterih ljudi, ki so zadržani ali imajo celo odpor do darovanja in sprejemanja organov, ki prihaja iz notranjosti, iz duše, upravičeno. Slutijo, da podaljševanje življenja za vsako ceno, kupljeno s slabo kakovostjo nadaljnjega življenja in možnostjo hudega bodočega trpljenja, ne more biti rešitev.

    Besedilo je povzeto po knjigi Jaz, jaz, jaz; Pajek v mreži; Zakon ustreznosti in zakon projekcije, ki jo je izdalo Univerzalno življenje leta 2000.

    Za Univerzalno življenje:
    Peter Gabrovec (tel. 031-724-503)

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Zdravje, gibanje in bivanje

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Transplantacija_Organi_Clovek

    Here's what others have to say about 'Nevarnosti transplatacije organov':

    One in 10 girls admits self-harm from 10 teenage girls
    in 10 teenage girls self-harm each year, claims the largest-ever study of self-harm. [read more]
    Tracked on sreda, 30. avgust 2006 @ 15:06 CEST

    Tokyo Metropolitan Government Begins New Era in City Planning with Unique GIS Implementation from Web-based system
    Metropolitan Urban Planning GIS is a high-performance, Web-based system that meets the security requirements of the TMG Local [read more]
    Tracked on petek, 1. september 2006 @ 04:39 CEST

    natural tits
    budding breasts breast ashley mary kate olson's tits [read more]
    Tracked on nedelja, 3. september 2006 @ 06:00 CEST

    beautiful blondes
    Blacksonblondes Galleries anita blond nude blondes [read more]
    Tracked on sreda, 6. september 2006 @ 15:23 CEST

    Nevarnosti transplatacije organov | 7 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: plemenito sonce dne četrtek, 10. avgust 2006 @ 11:23 CEST
    Hmmm...nisem še razmišljal o tem na tak način.Sem pa razmišljal, da bi morda podpisal tisto izjavo, da po smrti darujem organe...pa mi kar ni dalo, da bi podpisal...dobro da sem poslušal notranji glas.


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 10. avgust 2006 @ 14:02 CEST
    Pogled na presajanje organov je večplasten. Če vemo, da bi nek bolan človek lahko dalje živel le s podarjenim organom, moramo tudi sklepati, da morajo biti na razpolago zdravi organi. V igri so humanistični, posebno pa še poslovni motivi. Za humanista bi namreč bilo skrajno nečloveško, če zdrav človek s svojimi zdravimi organi ne bi pomagal bolnemu, poslovnež-mrhovinar pa ob tem zavoha svojo korist.

    Zato ni prav nič nenavadnega, da revni starši ponujajo organe svojih otrok in odrasle pobirajo s ceste in kradejo njihove organe. V nekaterih državah se je pred tovrstnim legaliziranem ropanjem potrebno zaščititi s dostavkom k oporoki (kodicilom). Če žrtev prometne nesreče odpeljejo v bolnico in tam umre ter v bolnici ugotovijo, kateri njeni organi bi lahko bili še uporabni, kodicil prepreči odvzem teh organov. Podatke o uporabnih organih in podatke o prostovoljnih darovalcih pa varuje banka podatkov.

    Ko dobi človek nek nadomestni organ, spremembe ne občuti le njegovo telo, pač pa jo občutijo tudi njegova finejša telesa. Lep primer za to je neka kokoš, ki je pojedla košček prepeličjih možganov, nakar je začela od sebe dajati prepeličje glasove. In nadalje: nek nekadilec je takoj po presaditvi srca zaprosil za cigareto.

    Po tem je tu primer presaditve srca, ko se je pri osemdesetih pacient "presadil" tudi del darovalčeve osebnosti. Nekateri prejemniki so se počutili kot tujci v lastnem telesu in so le z veliko muko spet našli svojo lastno indentiteto. Če se spomnimo, da je srce uglašeno z semenom človeka, ni čudno, da nastopijo težave.

    Prejemnik tujega srca živi predvsem s silami, ki so delovale v darovalčevemu srcu, in to res ni kar tako. Si lahko zamislimo kako bi izpadlo, da dobi bolni človek-humanist srce nekega vojnega zločinca? Poznan je tudi primer vegetarijanca, ki se je po presaditvi srca ves navdušen lotil mesa. Tako kot je že dobro opisano v samem članku, se lahko duhovno usmerjen človek upravičeno sprašuje, v kolišni meri lahko presaditve organov zaustavijo njegov notranji razvoj.

    Presajeni organ je za telo prejemnika tujek, saj se obrambni sistem odzove nanj. Presaditve so seveda mogoče le med sorodnimi krvnimi skupinami, poleg tega pa morajo z zdravili ohromiti prejemnikov obrambni sistem. Tako imunski sistem ne more prepoznati posegov v telo in se zato proti njemu tudi ne more boriti ali komajda.

    Tudi zarodek v materinem telesu je tujek. Vendra pa mati mu prilagodi svoje hormonsko "ekonomijo" in za devet mesecev sprejme njegovo navzočnost, potem pa mora otrok zapustiti njeno telo. Poznano je, da doživljajo nekatere matere nosečnost tako, kot bi"znotraj njih prebival tujec". Če se otrok rodi, se materino telo povrne v prejšnje stanje.

    Podobno se dogaja pri presajanju organov: telo bodisi sprejme tujek ali pa ne. Obdobje sprejemanja podaljšujejo z umetnimi sredstvi, in to tako dolgo, dokler se telo ne neha upirati in popusti. Vse dotlej pa zavrača tuje fizične, eterične in astralne-onostranske vplive zamenjenega organa ali poskuša vsaj oslabiti.

    Vprašanje se ponuja samo po sebi. Ali je darovanje organov res akt ljubezni do bližnjega? Če je pacientu potrebno nadomestiti bolan organ, današnja medicina raje uporabi podarjen organ kot umetnega iz tovarne. Napoveduje se, da bodo konzervirani živi človeški organi stalno na zalogi, da bi tako lahko hitro in zanesljivo zamenjali "staro za novo".

    Današnjemu visoko stehniziranemu človeku ne predstavlja oskrba z biološkimi nadomestnimi deli nikakršne težave. Aparatura, ki beleži električne sunke možganov, lahko v trenutku zazna prag med življenjem in smrtjo. Ko teh sunkov ni več, pacinet"mrtev", proglašen je za klinično mrtvega, toda v resnici pa ne more še biti mrtev. Vendar tako je še bolje, kajti dokler srce še bije, pravijo zdravniki: ostajajo organi še "sveži".

    Tako srce sedaj ne bije več iz lastnih moči, ampak je priključeno na aparature, ki v organe dovajajo umetno kri. Vse organe, primerne za presaditev, izrežejo, jih preparirajo in uskladiščijo ali pa jih takoj presadijo v bolanega človeka.

    Tako postaja človek zgolj zbirališče organov; podaljševanje življenja je le še organizacijsko-operativno in (ne etično) vprašanje, tudi ne vprašanje vpogleda v človekov življenjski cilj. Smo pozabili, da sicer imamo neko telo, da pa nismo to telo? Zavest biva v telesu vse do praga smrti. Nato pa se umakne iz oblike, da bi se lahko pripravila na nov razvoj.

    Smrt je torej neka prehodna stopnja, ki nam pomeni osnovo za naslednji korak. Torej se msrt ne zgodi v sekundi, ne, pač pa je to proces, v katerem se zavest postopno ločuje od fizične oblike. Znano je, da se prvi novorojenčkov jok, njegov prvi vdih vtisne v njegovo celotno življenjsko pot. To pa prav tako velja tudi za zadnji vdih, ki je prav tako prvi pred novim začetkom.

    Med procesom umiranja gre za bilanco življenjskih izkušenj, bistva izkušenj, ki nam pomenijo osnovo za nadaljni razvoj zavesti. Zemeljska duša vstopi v drug svet in tam ponovno doživi svoj prvi vdih. In zakaj poznajo mnoge različne kulture čutje-tišino ob pokojnikih? Da bi umrle obvarovali pred vplivi, ki bi lahko zmotili njihovo slovo! Kajti vsak umrli mora v miru pregledati v svoje življenje. Naše življenje v materiji je namreč pot izkustev in pot razvoja zavesti.

    Zato je iz tega zornega kota smrt izjemno pomemben trenutek, v katerem potrebuje človek mir in tišino, da bi val umiranja lahko uspešno predelal. Zakoni mnogih dežel predpisujejo obdobje treh dni, v katerem je umrlega treba pustiti v miru. Takšni zakoni temeljijo na mnogokrat pozabljenih religioznih prepričanjih, po katerih človek ni neko skladišče organov, ampak skupek različnih teles, od katerih ima vsako neko posebno nalogo.

    Le kdo od tako razmišljajočih bi oviral človeka na njegovi zadnji poti? Kdo bi ga oviral pri najpomebnejši življenjski nalogi, ki naj jo izpelje na pravilen način? Kdo lahko zagotovi žetev tega življenja zgolj z nadomestnimi deli, ki življenje podaljšujejo ali izboljšujejo? O svojih izkušnjah po smrti poročajo ljudje, ki so bili proglašeni za "klinično mrtve", a so se spet vrnili v svoje fizično telo.

    Povsem enako poročajo o tisti stopnji, na kateri se je življenje na pragu smrti ponovno vrnilo v njihovo fizično telo. Svoje življenje so gledali kot film, ki se je v obratni smeri odvrtel pred njihovo zavestjo.

    Novi časi prinašajo s eboj nove težave in nove poglede, vse ima namreč tudi drugo stran. Denimo-mati podari svojo ledvico sinu, da bi mu rešila življenje. Otroka bi rada rešila odvisnosti od umetnih ledvic, rešila bi ga rada pred nadaljnim zastrupljevanjem, ki bi ohromilo in zatrlo otrokovo zavest. V tem primeru je materino dejanje res dejanje ljubezni do bližnjega, saj bolanemu dovoljuje nadaljevanje fizičnega življenja in s tem tudi nadaljni razvoj njegove zavesti. Dajalec in prejemnik sta zavestno povsem odgovorna in se tudi odločata skupaj. Pridobitve medicinske tehnologije in farmakologije so potemtakem lahko tudi pozitivne, saj omogočajo presaditvene posege, ne da bi darovalec organov moral prej umreti!

    Vsakdo se mora torej odločiti sam. Vsak napredek, rojen iz duha časa-to je iz skupinske zavesti, ima vsaj dve plati. Bistveno pa je, ali ima posameznik in človeštvo od neke odločitve resnične koristi ali pa mu odločitev le preprečuje njegov resnični razvoj. Vsakdo se mora odločiti sam na lastno odgovornost. Če človek posluša notranji glas, ki sprejema svoje podnete iz najvišje ideje, in mu prisluhne, se zmore pravilno odločiti.

    Tedaj tudi imunski sistem ne bo več zavračal tujka, pač pa bo nov organ lahko postal sestavni del telesa. Za človeka, ki se usmerja na Dušo znotraj zemeljske osebnosti, dobi tako misterij življenja in smrti neko povsem drugo razsežnost. Tak človek si ne želi več, da bi njegov jaz postal večen, pač pa išče pot, kako bi svojo staro, umrljivo naravo izročil v službo pravi, višji duševni biti, ki jo je doslej obvladoval "jaz-ego".

    Človek, ki ima pred seboj ta cilj, je v tekem trenutku pripravljen opustiti vse v zvezi z staro naravo, torej tudi slo po življenju na račun drugega, da bi se lahko v njem prebudilo pravo Sebstvo ali Božansko bitje. Takšna pot pelje človeka k poenotenju z lastno notranjo najvišjo idejo, ki kasneje lahko postane edina resničnost. Na tem vpogledu zmore človek tudi zakonito poskrbeti, da bodo drugi spoštovali njegove odločitve in da nanje ne bodo mogli vplivati.

    Kdor odkrije smisel življenja, se ne oklepa bivanja v minljivi materiji, pač pa išče resnico nesmrtnega življenja. Pri tem pa ne gre za to, koliko let naša osebnost živi, pač pa za to, kako zavestno jih preživi! Predvsem se prava ljubezen do bližnjega ne izkazuje v darovanju organov, ki bi bolanemu za kratek čas omogočili preživetje. Ne, prava ljubezen pomeni zavestno žrtvovanje lastnega "ega", povzročitelja vsega hudega.

    Lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.



    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: Sonja Ličof dne ponedeljek, 14. avgust 2006 @ 20:41 CEST
    Če smo usmerjeni samo na to zemeljsko življenje, potem se nam zdi smrt neizmerna tragedija in naredili bi vse, da bi jo preprečili.

    Toda če se zavemo, da se življenje s smrtjo ne konča in da zadnjemu izdihu v tostranstvu vedno sledi prvi vdih v onstranstvu, potem lahko spoznamo, da to pravzaprav ni tako tragično. In če sprejmemo dejstvo, da se v življenju nobena stvar ne zgodi slučajno, temveč zato, ker je zaradi kdo ve katerega vzroka prišel čas za to, potem tudi soočenje s smrtjo v nas ne bo vzbujalo obupa in panike, temveč jo bomo sprejeli v zavesti, da je za nas pač prišel čas, da zapustimo ta svet.

    Dogodek smrti bi lahko primerjali s preselitvijo v neko daljno deželo. Tukaj pustimo prijatelje, za katere se nam zdi, da jih bomo zelo pogrešali, zapustimo življenjski stil, za katerega imamo občutek, da se v njem dobro počutimo, toda to nikakor ne pomeni, da je zdaj vsega konec. Čez nekaj let bi nam bilo verjetno ravno tako hudi zapustiti to daljno deželo, v kateri smo stkali nove prijateljske vezi in doživeli veliko srečnih trenutkov. Toda komu je težko zapustiti tujino in se vrniti v domovino, bo rekel marsikdo. Da, to drži, vedno nas vleče v domovino. Toda gledano z duhovnimi očmi Zemlja ni naša resnična domovina.

    Na internetnem naslovu http://www.univerzalno-zivljenje.si/ul/index.html lahko v brošuri Gabrielina pisma, 5 - Vsakdo umre sam zase – preberemo tudi naslednje:
    »Zakaj živali umirajo brez smrtnega boja, kadar v življenje živalskega sveta ne poseže človek? Zakaj drevo, grm, vsaka cvetlica umre brez smrtnega boja? Ker kraljestva narave niso naravnana na tostranstvo, temveč so eno s svojim Stvariteljem. Zakaj se toliko ljudi bori s smrtjo, ki konec koncev neizogibno pride? Borijo se, ker so življenje videli in vidijo naravnano na tostranstvo. Ne morejo se ločiti od tega, kar imenujejo svojo posest - pa naj je to samo njihovo življenje. Vsak smrtni boj je človekova borba z njegovo dušo. Človek hoče obdržati "življenje", ki pa je vendar v duši - življenje nesmrtne duše, ki zdaj jemlje življenje, dih, s seboj.«

    Tudi v primeru, če se v takšni situaciji znajde naš otrok, ni treba, da smo obupani. Tudi ta dogodek bi lahko primerjali s preselitvijo našega otroka v neko daljno deželo. Zelo hudo nam je, ker ga dolgo ne bomo videli, toda če ga res nesebično ljubimo, nas bo misel, da je otrok tam srečnejši kot bi bil tukaj, vedno znova navdajala z radostjo in nas pomirila.

    V knjigi Tvoj otrok in ti izdajatelja Univerzalno življenje na strani 81 piše:
    »Če prezgodaj rojeni otrok ni sposoben živeti, ima – kot rečeno – tudi to svoj vzrok: duša je na primer pravkar poplačala, izbrisala na svoji poti do utelešenja krivdo, ki bi jo lahko poravnala v ravneh očiščevanja šele v eonih.«

    In na strani 14 v isti knjigi piše naslednje:
    »Dušam, ki jim dušna krivda začne iztekati že ob vstopu v zemeljsko telo, je mnogo težje kot tistim, ki lahko odložijo dele svojih obremenitev na kasnejši čas med svojim zemeljskim bivanjem.

    Če dušna krivda začne učinkovati že ob utelešenju duše, mora duša veliko trpeti že med bližanjem embriju. Preko genov mora morda že zdaj spremeniti svoje bodoče telo iz mesa in kosti tako, da bo trpelo, da bo bolno ali pohabljeno. Utelešenje, torej spojitev duše in telesa, povzroči potem še enkrat precejšnje trpljenje.

    Pogosto pa lahko s temi dogodki duša v nekaj dneh, tednih ali mesecih poravna dolg, kakršnega ne zmore druga duša, katere obremenitve se začnejo iztekati kasneje, v več letih, desetletjih ali celo v večkratnih utelešenjih.

    Če taka duša po možnosti zapusti svojo hišo, svoje telo, že po nekaj dneh, je možno, da je poravnala vse, česar sicer ne bi mogla poravnati v dolgih časovnih obdobjih. Tudi to marsikatera zrela duša spozna in sprejme to usodo, da bi se tako hitreje približala Bogu, cilju svojega hrepenenja.«

    Z umetnim podaljševanjem življenja torej otroku prej škodimo kot koristimo, kajti če otrokova duša želi zapustiti telo, ker je že poravnala neko krivdo in torej ni več vzroka, da bi še ostala v tem telesu, jo s podaljšanjem življenja lahko privedemo do tega, da si kasneje morda naloži novo krivdo, ki si je sicer ne bi. Tudi o tem lahko preberemo v že omenjeni knjigi na strani 11:
    »Duša je prišla iz oddaljenega sveta in se mora v svojem malem telesu najprej znajti. Pri tem ne sprejme le utesnjenega življenja – duša se mora namreč zmanjšati ob vstopu v telo – ampak tudi tvega, da se v zemeljski obleki morda ponovno obremeni ali poveča obremenitve, ki jih je prinesla s sabo.«

    V primeru, če si človek podaljšuje življenje s presaditvijo organa, si torej dela več kot slabo uslugo, kajti namesto da bi njegova duša, ki je z nesrečo ali boleznijo nekaj poravnala, zdaj lažja in svetlejša zapustila zemeljsko telo in se tako bolj približala Bogu, ki je cilj njenega hrepenenja, človek dušo prisili, da mora prevzeti obremenitve lastnika presajenega organa in da mora odslej poleg svojih nositi tudi bremena, ki jih sama ni nikoli povzročila. S tem človek doseže, da se njegova duša še bolj oddalji od Boga in da bo morda potrebovala kar nekaj inkarnacij, da bo to breme spet poravnala.

    Bog namreč ne želi, da se kar naprej utelešamo na Zemlji, temveč da bi čim prej odložili bremena svoje duše in se ponovno vrnili k Njemu, kajti tam je naša resnična domovina, kjer nas ponovno čaka trajna radost in notranja sreča. Tja se bomo nekoč vsi spet vrnili, kajti Bog nam neprestano pomaga na poti vrnitve v našo resnično domovino. Kdaj bo prišel ta trenutek, pa v veliki meri odločamo sami, kajti Bog vedno upošteva našo svobodno voljo.


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: Sonja Ličof dne torek, 15. avgust 2006 @ 14:12 CEST
    Pred časom sem napisala enega - z naslovom Varni v Božjem naročju.

    Lep pozdrav
    Sonja


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: eckhart dne sreda, 16. avgust 2006 @ 17:04 CEST
    Miran in Sonja. Kar se mene tiče, sta oba napisala zelo dobro. Podpišem vsako besedo. Škoda samo, da se o vsem tem v javnosti praktično ne govori. Demonska znanost seveda bolj ali manj ve, zakaj forsira kloniranje, gensko manipulacijo, transplantacijo organov, umetno oplojevanje, operativno spreminjanje spolov, umetno ohlajevanje atmosfere in podobne satanistične "cvetke". Seveda vse v imenu napredka in v dobrobit človeštva. Tudi komunisti so kot izgovor pri pobijanju ljudi uporabljali boj za pravično, brezrazredno družbo, brez izkoriščanja človeka po človeku. Ali pa bestialni juriš katoliške cerkve na cel svet pod zastavo nauka o nesebični ljubezni Jezusa Kristusa - posledično še več mrtvih kot pri komunistih. Takih in podobnih primerov je v zgodovini ogromno.

    Zanimivo, da moderna, racionalistična, brezdušna "znanost" in na njej temelječa medicina nič ne poročata o hudih težavah, ki jih imajo v materijo duhovno obrnjeni reveži, ki dovolijo, da na njih eksperimentirajo "dobrotniki" človeštva, katere bi v svoji ekipi po moje rad videl sam g. Mengele, angel smrti iz nemških konc-logorjev. Tu mislim na kronične zdravstvene težave operirancev pri menjavi spola. Ali pa spremembo zavesti in bolj ali manj hude fizične težave bolnikov, ki so jim presadili organe. O tem je dovolj napisano že zgoraj. Seveda, če bi dovolj objektivnih informacij o vsem skupaj prodrlo v širšo javnost, bi kandidatov za manipulacije hitro zmanjkalo. Mogoče pa je obsedencev z materijo, ki mislijo, da je planet Zemlja edini možni svet in to življenje edino, ki ga imajo, dovolj, da bi tudi za hud psihično-fizični davek bili pripravljeni podaljšati si življenje, pa četudi samo za sekundo. Po mojem prepričanju pa so razlogi za znanstveno-medicinske manipulacije in za praktično popolno izroditev moderne znanosti dokaj preprosti. Jedro teh razlogov vidim v sledečem:
    Konzerviranje obstoječega primitivno materialističnega stanja zavesti človeštva zaradi strahu pred potekajočo duhovno revolucijo Vodnarjeve dobe oz. še bolj natančno - duhovno revolucijo nastajajočega Kristusovega Kraljestva miru. Pri konzerviranju egotriparskega statusa quo so izgleda dovoljena vsa sredstva. Predvsem je treba tudi s pomočjo "znanosti" otopiti posamičnikovo vest oz. notranji glas, preko katerega komunicira Božji svet z nami. Tako smo seveda še bolj prepuščeni na milost in nemilost raznoraznim manipulacijam demonske države in njene elite.


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 16. avgust 2006 @ 17:32 CEST
    V panogi "znanost o človeku" so se vložnikom kapitala odprle do sedaj še neslutene možnosti in kloniranje človeka obljublja možnost velikih zaslužkov.

    Za genske raziskovalce je to zlati rudnik, saj imajo genski raziskovalci z osnovnimi celicami človeškega zarodka v rokah neumrljivo in neomejeno deljivo snov. Kakor sam Bog, ko je ustavril človeka, kot hudič, ki je hotel postati enak Bogu. Genski raziskovalec Austin Smith je sicer menil, da bo "uspeh genskih reziskav postavil pod vprašanje tradicionalno svetost človeškega življenja."

    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Nevarnosti transplatacije organov

    Prispeval/a: eckhart dne četrtek, 17. avgust 2006 @ 23:27 CEST
    Miran, bojim se, da zaslužek ni edini, niti osnovni motiv moderne, iztirjene znanosti – iztirjene tudi iz orbite kakršnekoli etike in morale. Napredka in zdravja nihče, pa naj je domnevno še tako genialen, ne more temeljiti na trpljenju drugih – v primeru medicine na živalih. Pri vivisekciji, poskusih na živalih, narcisoidni, otopeli in brezčutni znanstveniki in znanstvenice »potrošijo« na milijone raznih živali. Živali, ki čutijo in občutijo še bolj senzibilno kot mi, ljudje, otopela in v greznico lastnega jaza potisnjena »krona« stvarstva. Pa izsledki takih poskusov sploh niso prenosljivi na ljudi, ker živali drugače reagirajo na kemikalije kot mi. Dokazano in preverjeno. Berite samo knjižico (izdajatelj Univerzalno Življenje): »Poskusi na živalih. Vivisekcija z duhovnega stališča.« To seveda človeku, ki je še sposoben kritičnega opazovanja okolice, pove vse o resničnem dometu moderne znanosti. Površno in površinsko tipanje ter manipulacija, ne pa vedenje. Znanost, filozofija – če bi bilo vse v medsebojni harmoniji, ki lahko temelji izljučno samo na Bogu, ne pa na Božji prestol potisnjenemu intelektu, bi bila to sinonima, soznačnici za modroslovje, s katerim bi se ukvarjali v vsakdanjem življenju in nesebični ljubezni preizkušeni modreci. Le taki vedeži vedo, da resnično spoznanje prihaja samo iz notranjosti vsakega človeka, od tam bivajočega Boga. In za to ni treba trpeti nikomur na tej Zemlji, niti najmanjši živalici.

    Po mojem prepričanju ne gre pri vivisekciji za nič drugega kot za črnomagijski spektakel, bestialni in brezkompromisni napad na del Božjega stvarstva, na živali, grozljivo mučen za njih in strahovito duhovno in fizično razdiralen tudi za ljudi. To ne drži samo za »znanstvenike« v laboratorijih, ampak tudi za bolnike, kateri se zdravijo z iz teh laboratorijev izvirajočimi zdravili, ki to seveda dolgoročno niso. Ne morejo biti, saj trpljenje živali, ki se drži teh »zdravil«, preprečuje resnično ozdravljenje.

    Kot sem na začetku omenil, je zaslužek po mojem prepričanju postranski motiv delovanja večine novoveških znanstvenikov. Denar je v glavnem samo sredstvo za financiranje neverjetnih znanstvenih manipulacij z Božjim stvarstvom z namenom preprečitve očitnega propadanja načina življenja, kot ga živimo v našem mračnem, razsvetljenskem novem veku. Po domače: stanje na Zemlji je zahodna civilizacija (z delno pomočjo vseh ostalih) zjebala do konca. Obstoječi način življenja je že preteklost. S tem se ne morejo sprijazniti vsi tisti, ki so duhovno energetsko odvisni od črpanja negativne duhovne energije iz otopelih, v materijo zazrtih ljudi – ki so seveda polni negativnih čustev jeze, maščevanja, zavisti, ljubosumja, pohote ipd. Ker ti demonski posamezniki (to so ali smo vsi, ki kršijo oz. kršimo zakone nesebične ljubezni, Božje ljubezni) ne temeljijo na Božji energiji, morajo seveda preprečiti propad te materialistične civilizacije in nastanek Vodnarjeve dobe oz. Kristusovega kraljestva miru. Saj brez črpanja prej omenjene negativne energije ne bi mogli obstajati kot to, kar so: jurišniki na Boga.

    Pojasnilo z drugega zornega kota: Ko tisočletne cerkvene in druge manipulacije s človeštvom, da bi ga ohranili kot darovalca negativne energije za demonsko državo, niso uspele (vrhunec manipulacij je po mojem prepričanju vsekakor Rimskokatoliška cerkev in Vatikan), so služabniki demonske države posegli po intelektualistični znanosti. Naivni zgubarji. Če bi ne bila vsa zadeva za ljudi, živali in celotno naravo zelo razdiralna, bi se jim človek smejal. Z intelektom in črno magijo (preoblečeno v plašček znanosti) mislijo premagati Boga, ki je ne samo po mojem prepričanju EDINI vir kakršnekoli energije v celem stvarstvu. Saj tudi negativna energija napadalnosti, jeze ipd. ni v bistvu nič drugega kot na nižje, demonsko nihanje spremenjena Božja energija. Če bi Božji nasprotniki imeli lastni, od Boga neodvisni vir energije, ne bi potrebovali za svoje manipulacije s stvarstvom negativne energije prebivalcev še obstoječe demonske države na Zemlji. Brez energije pa seveda ni ničesar, niti obstoja biti niti delovanja bivajočega – če se izrazim malce filozofsko.

    Več o vsem tem se lahko prebere v zgoraj omenjeni fenomenalni knjigi: »Jaz, Jaz, Jaz – Pajek v mreži«. Predvsem pa je tam opisan način, kako priti ven iz demonskega vrtiljaka te propadle civilizacije. Čarobna paličica seveda ni pri H. Potterju, ampak pri Jezusu Kristusu. Za iztrganje iz pajčevin lastnega ega s Kristusovo pomočjo pa se moramo odločiti izključno mi sami.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,55 seconds