NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Mit o labirintu II.del   
    petek, 20. februar 2009 @ 05:02 CET
    Uporabnik: novaakropola

    Razjasniti pa moramo še eno skrivnost. Arijadna Tezeju ni dala klobčiča, temveč vreteno, ovito z nitjo. Tezej razvija to vreteno, medtem ko vstopa v Labirint. Ko pa se vrača, začne zavijati nit s popolnimi krožnimi gibi in ta postane klobčič. Tudi ta simbol ni nov. Vreteno, s katerim je Tezej vstopil v Labirint, predstavlja nepopolnost njegove notranje biti, ki se mora odviti in iti preko določenih preizkušenj. Krogla, ki jo oblikuje, ko navija nit nazaj, pa predstavlja popolnost, ki jo je dosegel s tem, da je prestal preizkušnjo in uspel ponovno priti ven.

    Bilo je veliko labirintov in Tezejev. Tudi v Španiji jih ni manjkalo. Vzdolž cele poti Santiaga de Compostela in po celi Galiciji je nešteto zelo starih podob labirintov vklesanih v kamen. Vklesani so sistematično kot oznake ali simboli, ki privlačijo romarje, zato da bi prehodili to pot. Pot izgleda ravna, v resnici pa je labirint, in ima simboličen pomen duhovne realizacije.

    Labirinte najdemo tudi v Angliji, v znamenitem gradu Tintagel, kjer naj bi se rodil kralj Artur in tudi v Indiji, kjer so imeli te simbole za meditacijo, koncentracijo in vrnitev v svojo lastno os.

    V antičnem Egiptu, v mestu Abidos, ki je tako staro, da bi lahko spadalo v obdobje preddinastičnega Egipta, je obstajal labirint, imenovan Polž iz Abidosa. To je bil okrogel tempelj in v njegovih hodnikih so izvajali ceremonije, posvečene času, evoluciji in neštetim potem, ki jih mora človek prehoditi, da najde središče, ki je pravzaprav on sam.

    Verjetno je bil ta Polž le manjši del še večjega labirinta, ki ga omenja Herodot. Pravi, da je bil tako velik in čudovit, da je zasenčil celo Veliko piramido.

    V srednjem veku, v gotskih katedralah tudi ne manjka labirintov. Najbolj poznan je tisti iz Chartresa. Vklesan je v tlak velike katedrale. Ta labirint ni takšen, da bi se v njem izgubili, temveč, da bi ga prehodili. Je neke vrste inicijacijska pot ali pot realizacije, ki jo mora prehoditi učenec, ki želi prodreti v Misterije. V chartreskem labirintu se je težko izgubiti, saj so poti natančno označene, zavoji in prehodi pa dobro vidni. Bistveno je priti v središče, do kvadratnega kamna, kjer klini označujejo različna ozvezdja in kjer človek na alegoričen način doseže nebo ter se združi z božanskim.

    Vsi ti antični miti in simbolični labirinti v katedralah verjetno bolj pripadajo psihološki kot zgodovinski resnici. Ta resnica pa je še danes ravno tako živa kot nekoč. Iniciacijski labirint je pot in človek se realizira toliko, kolikor poti prehodi. Drugi labirint pa je tisti, ki se pojavlja v materialni in psihološki obliki. V materialnem smislu ni potrebno veliko iskati. Vse, v kar smo potopljeni, kjer živimo in se razvijamo, ustvarja nek labirint. Vendar pa se tako kot tisti, ki so se sprehajali po kretskih vrtovih in se niso zavedali, da so vstopili v labirint, niti mi ne zavedamo, da je svet, ki nas obkroža, v resnici labirint.

    V psihološkem smislu je Tezejeva tesnoba, ko je iskal Minotavra, da bi ga ubil, enaka tisti, ki jo človek čuti zaradi strahu in zmede. Strah nas je, ker ne vemo, kaj izbrati, kaj narediti, k čemu se usmeriti. Strah nas je pustiti, da nam leta tečejo v utrujajoči in žalostni vsakdanjosti in to le zato, da nam ni potrebno sprejemati novih odločitev in biti odločnejši.

    Zelo težko nam je povedati in razumeti, kdo smo, od kod prihajamo in kam gremo. Ta tri vprašanja so tako preprosta, da se zdijo že kar otročja, vendar prav to naredi v nas temeljno zmedo. Kakšen smisel ima naše življenje? Zakaj delamo in se učimo? Zakaj živimo? Kaj je sreča? Kaj iščemo?

    V psihološkem smislu vztrajamo, potopljeni v labirint, in čeprav v njem ni pošasti in neznanih prehodov, smo nenehno v nekaj ujeti. Jasno je le to, da nam mit ponuja rešitev. Tezej ne vstopi v labirint praznih rok. S seboj vzame dve stvari: sekiro (ali meč), s katero ubije pošast in pa vreteno (ali klobčič), da lahko najde pot.

    Prevedimo to v naš jezik. Sekira ali meč vedno simbolizirata voljo. Koliko srednjeveških tradicij govori o meču, zabitem v kamen, ki ga bo lahko izdrl le človek z zelo močno voljo. Volja potegne tisto vertikalno iz materije, ki je horizontalna. Eno od glavnih orožij, s katerim si lahko vtremo pot v labirint, je volja, moč volje.

    Druga zelo pomembna stvar je nit, bistroumno odvijanje niti po poti, da lahko potem najdemo izhod. Ta nit predstavlja spomin. Zakaj se po poti labirinta spušča nit? Zato, ker si ne moremo zapomniti poti, po kateri smo hodili, ob katere kamne smo se spotaknili in kje je izhod.

    Uporabimo čudež niti, ki nam da možnost, da ne ponavljamo istih napak. Ki nam omogoči, da lažje prepoznavamo kraje, po katerih smo hodili skozi svojo evolucijo in da se zavemo, katere poti moramo še prehoditi ter kako.

    Za Grke je Ariadna duša, ki da Tezeju ključ oziroma rešitev.

    Minotaver je nezmernost materije, ki raste, te uklene in vse grabi k sebi. To nenasitno materijo je potrebno uničiti, preden ta uniči Tezeja, ko vstopi v labirint.

    Ko se zavemo labirinta in vanj vstopimo, se moramo zavedati, kako pomembno je, da najdemo tudi izhod. Kdor najde izhod, uniči labirint.

    Toda, nujno je vedeti, da je izhod iz labirinta v njegovem središču, v njegovem srcu, ne pa zunaj. Labirinta ne reši tisti, ki takrat, ko vstopi vanj in zasluti vse njegove zavoje in obrate, prestrašeno pobegne. Pa tudi tisti ne, ki namerava pobegniti po stranskih poteh ali ostati zunaj labirinta in vse nevarnosti potipati le po površini. Potrebno je storiti prav kakor Tezej, priti v središče labirinta, kajti le v središču je izhod. Imeti moramo pogum kot Tezej in se spopasti s neznanimi pošastmi.

    Lahko rečemo, da Minotavri ne obstajajo, obstajajo pa naše vsakdanje pošasti, s katerimi se soočamo in s katerimi se moramo boriti. To so dvomi, skrbi, obžalovanja, strahovi in negotovosti. Vse te pošasti živijo v nas in čeprav nimajo fizičnega telesa, imajo moč kretskega Minotavra. Moramo se jim znati zoperstaviti s svojim najmočnejšim orožjem, kot so volja, inteligenca in spomin.

    Tradicija pravi, da se labirinta ne da prehoditi na katerikoli način, temveč, da je idealen način, da s plesnimi koraki oblikujemo magične obredne vzorce. Če nam uspe, da se vsak naš korak ne konča v horizontalnem labirintu temveč, da se naša hoja po labirintu usmeri kot po stopnišču navzgor, nam bo uspelo ustvariti ta čuden in skrivnosten ples, ki mu rečemo evolucija in s tem bomo znali delati "korake na poti".

    Vsi imamo sposobnost, da zbudimo Tezeja v nas, ga oživimo in spravimo na svetlobo. V vsakemu od nas obstaja možnost ponovnega rojstva, s katerim se manifestira naš notranji junak s svojim najboljšim orožjem, z vso svojo močjo in vsemi svojimi kvalitetami. Zagotovo nismo vsi enaki in ne počnemo istih stvari. Nekateri se bodo usmerili k študiju, znanosti, umetnosti, k veri ali politiki, drugi k meditaciji ali družini, k svojim najbližjim ali preprosto k izboljšanju življenja vseh okoli sebe. Vse to je junaško dejanje, če izvira iz pravega, notranjega bitja. To ni le zgodba o grškem junaku Tezeju, ki je vstopil v labirint, ubil pošast in srečal svojo dušo, ki mu je pomagala ven. Ta stara zgodba nam je še enkrat pokazala, da so leta minila, civilizacije pa so se spremenile le navidezno. Problem vstopa in izhoda iz labirinta je še vedno tudi naš. Tezejevo orožje je lahko tudi naše in ta mistični heroj, ki v nas vzbuja občudovanje zaradi svoje veličastne pojave in kraljevskega nastopa, v resnici živi tudi v nas.

    prof. Delia Steinberg Guzmán, predsednica mednarodne NA
    www.akropola.org

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.akropola.org
  • Več od avtorja novaakropola
  • Več s področja * Osebna rast in odnosi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Mit o labirintu II.del | 13 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Mit o labirintu II.del

    Prispeval/a: ajman dne petek, 20. februar 2009 @ 07:46 CET
    Ja, VOLJA je pravo orodje!


    Mit o labirintu II.del

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. februar 2009 @ 09:09 CET

    Čigavo orodje ajman ?

    Juda I.


    Volja

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 20:17 CET
    Volja je v bistvu ideja. Podobno kot bog, ljubezen ali duša. Hujšamo, zidamo, se bojujemo, napadamo, se branimo, vztrajamo v tem ali onem, se odrekamo temu ali onemu – ne zato, ker bi imeli voljo, ali ker bi v resnici obstajalo nekaj takega kot volja, marveč zato, ker verjamemo v voljo oziroma verjamemo, da imamo voljo. Človekova najbolj plemenita in tudi najbolj zločesta dejanja vedno poganjajo ideje oziroma natančneje - vera v ideje. Seveda ni tako od vsega začetka. Postavlja se vprašanje, kdaj otroku vcepimo prvo idejo? Ali pa je otrok morda že predprogramiran – se torej rodi z vraščenimi idejami. Koliko nas determinirajo memi in koliko geni? Gotovo oboje.

    Zakaj verjamem v evolucijo? Mogoče zato, ker se je med vsemi idejami pojavila zadnja! Evolucija se je dolgo upirala lastnemu spoznanju. In lahko se zgodi, da ideja evolucije ne bo preživela. Samo zato, ker je laž evolucijsko uspešnejša.






    Zares, GOSPODOVI so stebri zemlje, nanje je postavil zemeljski krog.

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 20. februar 2009 @ 21:25 CET
    Pozdravljen Marko

    Ideja o evolucija je očitna saj človek verjame kar vidi.
    Hodiš po svetu in gledaš ter vidiš le svet naprej.
    Včasih so verjeli, da je zemlja ravna, saj so hodli le ravno in tud, če so šli na vrh brega so vidli v daljavi le ravno zemljo.
    Po odkritju, da je zemlja okrogla, so učenjaki poskušali tud razvozlati prastaro vprašanje odkod prihaja človek.
    Niso verjeli v biblijo, pač, ker so tak hotli v srcu zato so se tud podali na svojo pot raziskovanja zemlje in vesolja.
    Darwin je odkril ščinkavce, ki so se med seboj razlikovali po barvi in kljunu sicer so bli na oko identični.
    To identičnost je razumel kot evolucijo teh ščinkavcev, da so bli prej na primer zeleni z majhnim kljunčkom in do sedaj so gratali plavi z malce večjim kljunčkom, ker modri so se mu zdeli bolj prilagojeni okolju in več jih je blo za videt.
    Odkril je eureko človeka.
    Pa ja.
    Tud opice so kot ljudje, le da so v zaostanku, pač zaostalost se jim vidi po pameti in kocinah.
    Verjetno je pomislo, da bodo tud šimpanzi gratali kot ljudje ampak čez kaki miljon let.
    Od tu ideja, da je človek grato iz opice.
    In kdo je tako lansirano idejo sprejel za svojo resnico, ha?

    Znanstveniki so čez leta na istem otoku kjer je Darwin našel ščinkavce, dokazali, da so zeleni ščinkavci zmeraj bli zeleni z majhnim kljunčkom kakor plavi z večjim kljunčkom.
    Vrsti se nista paritveno mešali.

    Hja tak je to.

    Človek je vedno bil človek in žival je od nastanka zmeraj bla žival.

    Sploh se ni problem izviti iz objema laži.

    Le prosi ljubi Bog usmili se me prosim in razoden tud men resnico, ker se mi res zdi, da živim v laži.

    Verjemi, da, kdor verjame res verjame.

    Primerjava:
    Verjameš v evolucijo, verjameš, da si grato iz opice.
    Verjameš v teto čito.

    Ja ja, so znanstveniki sedaj postali bolj nobl.
    Pravijo, da je človek grato iz bitja, ki je le podobno opici.
    Pač bli so celi kosmati potem pa so se celi obrili in gratali piplmeni.
    Da se ti res spipa.
    Kak češ.
    Pri evoluciji maš na izbiro kosmato tak al pa tak.

    Dobesedno priporočilo iz srca: človek izberi človek.

    Čao


    GOSPOD si je 6. dan pozno zvečer zamislil še evolucijo, da mu ne bi bilo treba več nikoli delati

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 22:11 CET
    He, he, Fredi, saj se mi je zdelo, da ne boš »evolviral« niti za milimeter … show must go on!


    http://www.youtube.com/watch?v=NaEj3g5GOYA


    Lepo spi

    :-)


    Kdor je usmiljen s siromakom, posoja GOSPODU, povrnil mu bo njegovo delo.

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 20. februar 2009 @ 22:57 CET
    Pozdravljen Marko

    Predstava se nadaljuje in, če nadaljujem misel, ki si jo napisal za Juda Iškariota, zaključujem, da si človek, ki se rad zafrkava kar je men osebno všeč namreč vsi smo ljudje.

    Legenda med smetmi se tud smeji, he he.

    (http://www.imb.org/main/default.asp)

    Adio



    Kdor je usmiljen s siromakom, posoja GOSPODU, povrnil mu bo njegovo delo.

    Prispeval/a: MC dne sobota, 21. februar 2009 @ 23:35 CET
    >>Kdor je usmiljen s siromakom, posoja GOSPODU,
    >>povrnil mu bo njegovo delo.

    Sliši se kot trgovska veriga DAJ-DAM !


    p.s.:

    Kar zadeva tistih siromakov, ki v Nairobiju živijo sredi odpadkov, pa bi rekel takole. Filmček, ki si mi ga nastavil, sem si seveda ogledal. Nekoliko je retuširan, se vidi že na prvi pogled, da je namenjen utrjevanju vere ovčic v bogatem delu sveta. Zato tudi v resnici niti približno ne pokaže razsežnosti tamkajšnje bede. Samo malo, da se narahlo dotakne zahodnjaške duše, ki se je ne sme preveč vznemirjati z grdimi prizori. Bi kdo utegnil pomisliti na to, da je za vse kriv Bog. Tako pa sredi kupov smeti še vedno gledamo lepe, žareče in optimistične obraze ljudi, ki seveda neomajno verjamejo v še bolj sladkega Jezusa. Če v tem ne prepoznaš katoliške agitke, potem verjetno tudi česa drugega ne. Lahko pa bi si ogledal posnetke krvavega razdejanja, posnetega čisto pred kratkim, ko so Judovske bombe mrcvarile Palestinske otroke! Samo ne reci, da tudi nanje ni pozabil ljubi Bog? Ali pa se jih je morda spomnil, kar je za njih bilo veliko slabše, kot če se jih ne bi. Nekaterim pošilja samo smeti, drugim bombe! Pa saj sploh ni važno, važno je le, da jih ljubi.

    Če pa bi rad izvedel še kaj več o smeteh, in to sredi krščanske Evrope - samo nekaj sto kilometrov od papeževega trona, si preberi knjigo Gomora Roberta Saviana, novinarja, pisatelja in diplomiranega filozofa iz Neaplja. In seveda so tudi tam - v okolici Neaplja, morda še bolj kot v Nairobiju, vsi po vrsti omamljeni s sladkim Jezusom, hodijo v cerkev in se križajo na vsakem koraku, da, celo najhujši mafijski šefi, ki jim pravijo tudi »papa« ali papež po domače. Če pa se slučajno najde kakšen pogumen župnik, ki pove resnico, ga preprosto počijo. Seveda tistega pravega papeža, ki sedi v svoji palači ne tako daleč stran, veliko bolj kot za Neapeljčane preveva skrb za nekrščene duše na kakem Madagaskarju ali recimo v Somaliji, kjer se je v času cunamija na peščenih plažah prikazalo na stotine sodov, zvrhano polnih nevarnih radioaktivnih odpadnih snovi, ki so jih tja »izvozili« mafijski neapeljski trgovci s smetmi. Tako se izvažajo krščanski bogovi in tako se izvažajo krščanski odpadki.

    Lepo spi. In razmisli o tem, da bi začel mogoče ločevati odpadke. Ali da bi začel uživati hrano, zaradi katere je količina odpadkov manjša in na račun katere je obremenitev okolja manjša. Lahko pa pošlješ tudi SMS sporočilce na Karitasovo številko ali pošlješ UNICEF-ovo voščilnico v Nairobi! Za mirnejši spanec.




    Dajajte in se vam bo dalo; dobro, potlačeno, potreseno in zvrhano mero vam bodo nasuli v naročje

    Prispeval/a: Fredi dne sobota, 21. februar 2009 @ 23:57 CET
    S kakršno mero namreč merite, s takšno se vam bo odmerilo.

    Pozdravljen Marko

    Kar si gledal ni retuširana katoliška agitka.
    Ni mi do tega, da bi na dolgo in široko opisoval usmiljenje in pomoč siromakom.
    Vedi le to, zadovoljen nasmeh dečka z novo jopico je enak nasmehu kristjana med smetmi.
    Tud v Mariboru smo z nasmehom zakopani med zlom, ki hara okrog nas.
    Boli nas patak za vse, pomagamo komur pomagamo.
    Ljubi Bog ve kdo je potreben pomoči.
    Usmiljenje v srcu je ljubezen, ki jo daje direktno ljubi Bog.

    Čao


    Dajajte bogatim ter računajte na dobre kapitalske donose in nizko obrestno mero

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 22. februar 2009 @ 10:34 CET
    >>Ljubi Bog ve kdo je potreben pomoči.

    Seveda ve. Zato pa je človeštvu poslal kapitalizem, da bi bogati postajali še bolj bogati in revni še bolj revni. No še pred tem je širokogrudno pomagal fevdalcem in lastnikom sužnjev. Svojo pomoč vedno usmerja pomoči najbolj potrebnim. Predvsem pa noče, da bi se v njegovo osnovno idejo dobrohotnega razporejanja, ki je v svoji ultimativni neoliberalni (Friedmanovi) različici postalo že povsem samodejno, vmešavali razsvetljenci, socialisti, komunisti in anarhisti, ki si za nameček še tako radi domišljajo, da človek Božje dobrohotnosti ne potrebuje.


    >>Usmiljenje v srcu je ljubezen, ki jo daje direktno ljubi Bog.

    Drži Fredi. Usmiljenje prihaja direktno od Boga. In ljubezen. Tako kot prihajajo tudi pohlep, sovraštvo, zavist, napuh in seveda vse ostalo, kar občutimo ali nas doleti. Za vse je kriv ljubi Bog. Še dobro, da ga imamo.


    Zakaj si dopustil, GOSPOD, da smo zašli s tvojih poti, zakaj si nam zakrknil srce,...

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 23. februar 2009 @ 00:14 CET
    ..., da se te ne bojimo?

    Pozdravljen Marko

    Vsi Izraelovi starešine so se zbrali in prišli k Samuelu v Ramo.
    Rekli so mu:
    »Glej, ti si se postaral, tvoja sinova pa ne hodita po tvojih poteh.

    Zdaj nam postavi kralja, da nam bo sodil, kakor je pri vseh narodih!«

    V Samuelovih očeh pa je bila slaba ta beseda, ko so rekli:
    »Daj nam kralja, da nam bo sodil!«
    In Samuel je molil h GOSPODU.
    GOSPOD pa je rekel Samuelu:

    »Poslušaj glas ljudstva v vsem, kar ti porečejo, saj niso zavrgli tebe, ampak mene so zavrgli, naj ne bom kralj nad njimi.

    Kakor so delali od dne, ko sem jih izpeljal iz Egipta, in do tega dne, ko so me zapustili in služili drugim bogovom, tako delajo tudi tebi.
    Zdaj torej poslušaj njihov glas, vendar pričaj proti njim in jim naznani pravice kralja, ki bo kraljeval nad njimi.«

    Glas ljudstva je izvolil lastnike sužnjev, fevdalce, kapitalizem, komunizem, nacizem, fašizem…

    Potem je GOSPOD rekel Mojzesu:
    Ko se vrneš v Egipt, dobro glej: vse čudeže, ki sem ti jih dal v roke, stôri pred faraonom!
    Jaz pa bom zakrknil njegovo srce, in ne bo odpustil ljudstva.
    Ko pa je faraon videl, da je nadloga mimo, je zakrknil svoje srce in ju ni poslušal, kakor je napovedal GOSPOD.

    Usmilil se bom, kogar se usmilim, in milosrčen bom, s komer sem milosrčen.

    Ne ravnamo zvijačno, tudi ne pačimo Božje besede, marveč se z razodevanjem resnice pred Bogom priporočamo vsaki človeški vesti.
    Če pa je naš evangelij kljub temu zakrit, je zakrit za tiste, ki so na poti pogubljenja, za nevernike, ki jim je bog tega sveta zaslepil misli, tako da jim ne zasveti razsvetljenje evangelija o veličastvu Kristusa, ki je podoba Boga.
    Saj ne oznanjamo sebe, ampak Jezusa Kristusa, Gospoda, sebe pa le kot vaše služabnike zaradi Jezusa.
    Kajti Bog, ki je rekel:

    »Iz teme bo zasvetila luč,«

    je zasijal v naših srcih zaradi razsvetljenja Božjega veličastva na obličju Jezusa Kristusa.

    Kajti vsak, kdor prosi, prejme; in kdor išče, najde; in kdor trka, se mu bo odprlo.

    Ljubi Bog ni kriv za zla misli in zla dejanja, ki si jih izprosijo ljudje.
    Kar prosiš tud prejmeš.
    Išči ljubezen in prosi za milost in odprlo se bo usmiljeno srce, ki ljubi ljubezen.

    »Vreden si, naš Gospod in Bog, da prejmeš slavo, čast in moč, ker si ustvaril vse reči, po tvoji volji so bivale in bile ustvarjene.«

    Delam svetlobo in ustvarjam temo, narejam mir in ustvarjam gorje, jaz, GOSPOD, delam vse to.

    Še dobro, da nas ljubi Bog ljubi.

    Bodi priden.

    Adio


    Ljubi Bog grize

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 23. februar 2009 @ 06:22 CET
    FREDI SVOJEMU BLIŽNJEMU: »Za tako hinavsko in pedritasto lapanje pa tud lahko verjameš, da bi ti v boksarskem ringu kar uho odgrizno in ti jo pljunil v obraz.«


    Matej 26,52

    Tedaj mu je Jezus rekel: »Spravi svojo protezo na njeno mesto, kajti vsi, ki grizejo druge z zobmi, bodo z zobmi pokončani!«


    p.s.:

    Fredi, mogoče ima pa Lario kar prav…


    Volja kot orodje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 23. februar 2009 @ 10:52 CET


    MC !

    Mogoče sem postavil Ajmanu napačno vprašanje. Mogoče bi moral napisati : Katera volja je čigavo orodje? Namreč:

    1. Minotaver je po mojem mnenju ( kot razumem ta Mit) resnično Sebstvo tega sveta, podobno kot Ganeš v Indijski mitologiji. Vsak od nas, nosi svojega Minotavra, ki našo voljo, volj našega Jaz-a uporablja kot svoje orodje in se tako preko nas razodeva v tem svetu.S vojo voljo ga ne moremo izničiti. Zato,

    2. Potrebujemo samo-predajo božji volji, ( t.im.)nedelovanje, ki v nas "rodi" Tezeja, ki ubije Minotavra v nas. "Kdor se ne rodi ponovno od zgoraj, ne pride v nebeško kraljestvo"Jezus Nikodemu v Evangeliju po Janezu.

    Juda I.



    Ljubi Bog ljubi in skesancu v srcu oprošča

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 23. februar 2009 @ 12:33 CET
    Pozdravljen Marko

    Vsi smo ljudje.
    Nimam proteze, ker, če bi jo včeraj zvečer mel, bi jo vrgel Lario v lape skozi monitor pač namesto šuha.
    Tolko glede strinja o poštenosti sogovornika.

    Se pa tud oproščam tebi Lario, ker včasih nisem tak razumni, da bi me razumel.
    Oprosti nasploh.

    Adio obema


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,55 seconds