NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Papež Pij XII. in holokavst   
    četrtek, 8. januar 2009 @ 05:01 CET
    Uporabnik: živahnež

    * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in zaPapež Pij XII. je v zadnjem času srž spora med Vatikanom in Judi. Vatikan se zavzema za njegovo beatifikacijo, medtem ko Judje temu nasprotujejo, saj po njihovem mnenju papež ni skušal preprečiti holokavsta. Zadnji se je na to temo oglasil predsednik italijanske poslanske zbornice Gianfranco Fini (predsednik postfašistične stranke), ki je rimskokatoliško cerkev obtožil, da je premalo odločno nastopila proti fašističnim rasnim zakonom.

    Nekaj zelo konkretnih odgovorov o resnični vlogi Vatikana med drugo svetovno vojno lahko najdemo v knjigi Jezuiti – skrivna vojska papeštva avtorja Edmonda Parisa, kjer je tudi izjava papeža Pija XII.: "Hitlerjeva vojna je plemenito dejanje za obrambo evropske kulture!"

    Številni katoliški avtorji niso mogli skriti svojega čudenja – pa tudi žalosti – ko so opisovali človeško brezbrižnost Pija XII. ob neverjetnih zločinih tistih, ki jim je bil naklonjen – s tem se misli na prokatoliške totalitarne režime v Francovi Španiji, Mussolinijevi Italiji, Hitlerjevi Nemčiji, ustaško-Paveličevi Hrvaški, ipd.. V knjigi Il silenzio di Pio XII, ki jo je leta 1965 objavila založba Sugar iz Milana, je avtor Carlo Falconi zapisal: "Molk ob takšnih zločinih ne pomeni drugega, kot odkrito sodelovanje, saj le še podžiga podlost storilcev ter podpihuje njihovo okrutnost in aroganco. Toda če se je slehernik moralno dolžan upreti takšnim zločinom, to še posebej velja za verska združenja in njihove voditelje, še zlasti pa za voditelja rimskokatoliške cerkve. Pij XII. ni nikoli neposredno in izrecno obsodil vojnega nasilja, še manj pa nezaslišanih zločinov, ki so jih Nemci in njihovi zavezniki zagrešili med vojno ... Pij XII. ni molčal zato, ker ne bi vedel kaj se dogaja; od vsega začetka je poznal razmere, morda celo bolje od kateregakoli drugega državnika ..." Pa ne le to! Vatikan je neposredno pomagal pri izvajanju zločinov, ko je nekatere svoje prelate prelevil v nacistične agente, na primer monsinjorja Hlinko in Tisa. Na Hrvaško je poslal svojega osebnega odposlanca Marconeja, ki je ob pomoči monsinjorja Stepinca bdel nad početjem Anteja Pavelića in njegovih ustašev. Kamorkoli se ozremo, povsod naletimo na podobne zgodbe. V porazu, ki ga je Hitlerjeva vojska, ta "plemenita obramba evropske kulture" doživela v Rusiji, so sodelovali tudi jezuitski misijonarji.

    Partnerski odnos med Vatikanom in Hitlerjem se je uradno začel 20. julija 1933 s podpisom konkordata med Svetim sedežem in nemškim rajhom, ko so nemški škofje uradno zaprisegli zvestobo Hitlerju. 16. člen zaprisege pravi: 'Preden prevzamejo svoje škofije, bodo škofje zaprisegli pred predsednikom rajha ali pred pooblaščenim reichsstatthalterjem z naslednjimi besedami: Pred Bogom in ob Svetem pismu prisegam in se zavezujem, da bom kot škof ostal zvest nemškemu rajhu in državi. Prisegam in obljubljam, da bom spoštoval vlado, ki bo ustanovljena po določilih ustave in da bom k temu pripravil tudi svoje duhovnike. Kot je moja dolžnost, bom delal v dobro nemške države in njenih interesov; v opravljanju poslanstva, ki mi je zaupano, bom poskušal preprečiti vse, kar bi bilo temu škodljivo.'

    Pravico cerkve do uničevanja vsega, kar ji stopi na pot, so začeli praktično uresničevati v Auschwitzu, Dachauu, Belsenu, Buchenwaldu in drugih taboriščih smrti. Odveč je poudarjati, da si je Vatikan ob teh strahotah umil roke. Švicarski novinar dr. Nerin F.Gun, ki je bil sam deportiran v koncentracijsko taborišče, se je ves čas čudil, kako da papež ne posreduje. Po osvoboditvi ga je sprejel Pij XII. in mu brez sramu odgovoril: "Vedeli smo, da v Nemčiji iz političnih razlogov ljudi nasilno preganjajo, vendar pa nismo bili nikoli obveščeni o nečloveškem načinu nacističnega zatiranja." To je izjavil prav v času, ko je oče Mistiaen na radiu Vatikan potrdil, da so med vojno "dobili ogromno dokumentiranih dokazov o okrutnosti nacističnega preganjanja". Kajpada, Sveti oče verjetno tudi o dogajanju v hrvaških ustaških koncentracijskih taboriščih (npr. Jasenovac) ni bil obveščen – čeprav je imel v Zagrebu ves čas svojega osebnega odposlanca!

    Damjan Likar, Ostrožno pri Ponikvi

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja živahnež
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Papež Pij XII. in holokavst | 22 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Papež Pij XII. in holokavst

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 8. januar 2009 @ 10:20 CET
    Gospod Damijan Likar,

    nikakor ne želim zagovarjati Vaticana, vendar vaš članek ni objektiven in ga ocenjujem kot propagandnega, kot vse ostale prispevke Društva za zaščito ustave in krivice cerkve. Verodostojnost je prva stvar, ki novinarja naredi kredibilnega.

    Preberite si te spodaj in še druge številne druge prispevke in tudi kaj Judje pravijo. Vaticanu lahko očitamo politiko komoditete med drugo svetovno vojno, nikakor pa ne sodelovanja pri holokavstu, ki se mu je odločno uprl. Judom pa je Vatican pomagal reševati njihova življenja.

    PIUS XII & Holokavst

    http://www.piusxii.info/ http://www.piusxii.info/
    http://www.piusxiipope.info http://www.piusxiipope.info
    http://members.aol.com/cmcginmd/PiusXII_Holocaust.htm http://members.aol.com/cmcginmd/PiusXII_Holocaust.htm
    http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/piustoc.html http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/piustoc.html
    http://www.pavethewayfoundation.org/Projects/Education/Pope%20Pius%20XII.htm http://www.pavethewayfoundation.org/Projects/Education/Pope% 20Pius% 20XII.htm
    http://www.catholicleague.org/pius/dalinframe.htm (by Rabbi David Dalin) http://www.catholicleague.org/pius/dalinframe.htm (po rabin David Dalin)
    http://www.columbia.edu/cu/augustine/arch/piusxii.htm http://www.columbia.edu/cu/augustine/arch/piusxii.htm
    http://www.us-israel.org/jsource/anti-semitism/pius.html http://www.us-israel.org/jsource/anti-semitism/pius.html
    http://www.catholicleague.org/pius/framemain.htm http://www.catholicleague.org/pius/framemain.htm

    Holokávst je sistematični genocid različnih etničnih, verskih, narodnih in posvetnih skupin, predvsem Judov, ki ga je izvajala nacistična Nemčija med drugo svetovno vojno. Začel se je v letu 1941 in je trajal vse do leta 1945.

    Glavni cilj holokavsta je bilo iztrebljenje evropskih Judov, kar so nacisti imenovali Končna rešitev judovskega vprašanja. Kot najpogostejše število judovskih žrtev se pojavlja 6 milijonov, čeprav zgodovinarji previdevajo, da se točna številka giblje nekje med petimi milijoni pa vse do 6,5 milijona žrtev. Ostale skupine poleg Judov so nacisti imeli za nezaželene. To so bili posebno Poljaki, Slovani, Romi, Jehove priče, umsko ali telesno prizadeti ter homoseksualci. Tudi njih so mučili, preganjali in morili, zato se končno število žrtev na račun tega še mnogo poveča, a ga ni moč natančno ugotoviti zaradi pomanjkanja dokazov. Obstaja tudi politično vprašanje o vključitvi teh skupin med žrtve holokavsta. Predvidevanja glede celotnega števila žrtev se sicer gibljejo med petimi in 26 milijoni.

    Mučenje in pobijanje zapornikov se je izvajalo v koncentracijskih ter uničevalnih taboriščih, posejanih po vsej Evropi. Pogosto so za izvajanje množičnih usmrtitev uporabljali strupene pline. Eden takih plinov je bil Zyklon B.

    Pripisovati sokrivdo cerkvi za vso to človeško tragedijo in jo demonizirati je pa že preveč, saj je bil pred tem ves svet nemočen. Druga svetovna vojna se ni mogla končati po diplomatskih političnih poteh, temveč s Hirošimsko tragedijo in tragedijo v Nagasakiju. Cerkev je bila pred holokavstom ravno tako nemočna, kot je bil ves ostali svet.

    Osebno mislim, da naj zgodovinarji na podlagi verodostojnih dokazov ugotovijo vlogo in držo Cerkve v času II. svetovne vojne. Nobena propagandna inačica ne more biti verodostojna. Spominjam se časov, ko so nas dijačke po vojni pošiljali na manifestacije s skandiranjem propagandnih gesel: "Papež lopov, Pella tat!" Mislim, da je nastopil čas za bolj verodostjno in resno debato o vprašanjih, ki jih ni mogoče z nekaj odstavki znanstveno zgodovinsko obdelati.

    Beatifikacija papeža Pija XII. pa je dejanje Cerkve, ki nobene žrtve ne more obuditi več k življenju in tudi ne more pojasniti prave resnice ali opravičevati vloge Cerkve med II. svetovno vojno. To lahko storijo le neobremenjeni in objektivni zgodovinarji z upoštevanjem zgodovinskih dejstev vseh totalitarizmov, ki s zavladali svetu: fašistični, nacistični in boljševistični. Iluzorno si je misliti, da bi katera koli svetovna Cerkev ali religija lahko na to kakor koli pomembno vplivala. Na Primorskem je Zbor Svečenikov svetega Pavla, v katerem so bili včlanjeni vsi primorski duhovniki in tudi ostali po Sloveniji, deloval proti raznarodovanju slovenstva in proti fašizmu. Veliko duhovnikov narodnjakov je pod fašističnim režimom pilo mašinsko olje, bilo zaprtih in pretepenih. Na primorskem imamo veliko Čedermacov, ki so zaslužni in ponos slovenskega naroda. Duhovnik Kos iz Komna je prostovoljno šel z izgnanci devetih požganih primorskih vasi v koncentracijsko taborišče, ljudi opogumljal in jih bodril. Mnogi so v tujini umrli in se niso več vrnili. Druga svetovna vojna je bila kaos človeštva in iztirnjenje človekove vesti, zato je zelo težko posamično govoriti o sokrivdi enega ali drugega. Govoriti kar tako vse vprek, ne gre.


    LP Tatjana Malec




    Papež Pij XII. zasluži beatifikacijo

    Prispeval/a: MC dne petek, 9. januar 2009 @ 17:25 CET
    No, jaz pa menim, da bi papeža Pija XII. morali beatificirati! Spodobi se in pravično je. Beatificirajo namreč vedno najbolj zveste služabnike Cerkve oziroma Vatikana. To je bil in še vedno je osnovni kriterij. In papež Pij je služil političnim interesom Vatikana tako kot redkokdo drugi.

    Od velikega razkola naprej še nikoli niso beatificirali nekoga, če ni bil prav po pasje vdan katolištvu. Biti beatificiran pomeni biti popolnoma katoliški. Beatifikacija nima nikakršne zveze niti s čistostjo življenja, niti s prestanim trpljenjem, niti z žrtvovanjem, celo z mučeništvom ne (Če bi bilo tako, bi beatificirali množico protestantov na čelu z Janom Husom, pa tudi marsikaterega komunista). Le zakaj si Slovenci tako želimo beatifikacijo Slomška? Ali ne bi bil bolj primeren Trubar?! Bil je vsaj enako, če ne bolj ognjevit kristjan kot Slomšek, za Slovence je naredil veliko več, preživljaj je tudi večje gorje; mogoče bi ga morali za piko na i samo še sežgati na grmadi. Ne, Trubar ne bo nikoli beatificiran, ker je pač bil in ostaja heretik. Ker ni vatikanski človek. No, pravzaprav še dobro, ker bi bila beatifikacija skrunitev njegovega imena. Le kaj bi počel na primer v družbi s Stepincem. Če so beatificirali »monsinjora« Stepinca, ki se je klanjal Kvaterniku in Paveliću, lepo vas prosim – beatifikacija je primerna le in izključno za Vatikanu najbolj zveste hlapce. Za ponižne služabnike RKC.

    Beatifikacije so velika maškarada katolicizma. Veliki globalni šov za katoliško čandalo, hkrati pa dober biznis za »Vatican corporation«. Pij XII mora nujno postati svetnik in tudi bo postal svetnik! Svetniki so bili skoraj vsi po pravilu blazneži oziroma obratno – umska bolezen je pogoj za svetništvo. Tipičen primer – Ivana Orleanska. (Beatificirali so jo verjetno le zato, ker so jo sežgali Angleži. Če bi jo sežgali čez kakih dvesto let po naročilu kakih dominikancev ali Vatikana, ne bi imela šans. Vedno je pomembno, kdo je tisti, ki podlaga drva pod grmado!)

    Katolicizem je (kužna) bolezen. Svetost je zadnji stadij te duševne deformacije oziroma bolezni. In le kdo je bil ali je bolj bolan, kot papež.


    Papež Pij XII. in holokavst

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 10. januar 2009 @ 21:30 CET
    PIO XII E LA QUESTIONE EBRAICA

    «I tedeschi rastrellarono Roma per cercare gli ebrei romani - più di settemila - e deportarli. Pochi giorni prima del rastrellamento papa Pio XII aveva personalmente ordinato al clero vaticano di aprire le porte a tutti i non ariani bisognosi di un rifugio: 477 ebrei vennero nascosti all'interno del Vaticano stesso e delle sue enclavi in Roma; inoltre 4.238 ebrei vennero nascosti in più di cento monasteri, conventi e istituzioni ecclesiastiche sparse per Roma. La mattina del 16 ottobre, quando cominciò il rastrellamento, 5.615 ebrei romani non furono trovati. I 1.015 scoperti dai tedeschi vennero deportati».

    Cifre riportate da sir Martin Gilbert, eminente storico dell'Olocausto, nella sua ultima opera Never again: a history of the Holocaust.

    1. 2004 * «Holocaust and Genocide Studies», V. 18, n. 2 * Papa Pio ...
    - [ Prevedi to stran ]
    2004 * «Holocaust and Genocide Studies», V. 18, n. 2 * Papa Pio XII e il salvataggio degli ebrei in Italia: esistono prove di una direttiva papale? ...
    www.maurizioturco.it/bddb/2004_holocaust_and_genocide.html - 90k - Posnetek - Podobne strani
    -------------------
    Kadar razpravljam o določenem vprašanju vedno prej preverim vire. Prispevek govori o Papežu Piju XII in holokavstu.

    Tiste, ki jih navedena problematika zanima, naj si pogledajo
    PIO XII E LA QUESTIONE EBRAICA


    Cifre riportate da sir Martin Gilbert, eminente storico dell'Olocausto, nella sua ultima opera Never again: a history of the Holocaust.

    1. 2004 * «Holocaust and Genocide Studies», V. 18, n. 2 * Papa Pio ...
    - [ Prevedi to stran ]
    2004 * «Holocaust and Genocide Studies», V. 18, n. 2 * Papa Pio XII e il salvataggio degli ebrei in Italia: esistono prove di una direttiva papale? ...
    www.maurizioturco.it/bddb/2004_holocaust_and_genocide.html - 90k - Posnetek - Podobne strani

    Tisti, ki ne obvlada italijanskega jezika, lahko naredi tudi Copy paste in mu Google translate prevede besedilo na slovenski jezik. Namreč tudi Judje in drugi narodi imajo opravljene študije o holokaustu in odnosom papeža do Judov med vojno, ki temeljijo na verodostojnih dokazih in pričevanju rešenih.




    Papež Pij XII. in holokavst

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 11. januar 2009 @ 09:00 CET
    Dokazano je, da so farji med vojno blagoslavljali orožje in vojake, ko so odhajali na fronto in se pobijali med seboj. Papeževa okrožnica je farje odvezala vseh moralnih predsodkov.
    Ker je Vatikan molčal je sokriv za kalvarijo holokavsta.
    Ravno tako so farji blagoslavljali morilce v taboriščih, to je vendarle dokazano.
    Svet je dobil dovoljenje za morijo v II. svetovni vojni od boga preko božjega poslanca, svetega očeta.

    LP, Lario


    ZAKAJ VEDNO SAMO VSE SLABO?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 11. januar 2009 @ 09:48 CET
    ZAKAJ SE GOVORI SAMO VSE SLABO, NIKOLI SE NE POVE NIČESAR DOBREGA

    Viktor Kos ( * 4.9.1899 Podmelec - † 22.7. 1987 Šempeter pri Gorici )

    Monsignor, domoljub, protifašist, prostovoljno odšel z svojim ljudstvom v internacijo

    Doma je bil iz Tolminskih hribov. Šolal se je v Gorici. Leta 1915 je moral zaradi prve svetovne vojne šolanje nadaljevati v Trstu. Leta 1917 so Viktorja, ko je dopolnil 18 let poklicali na služenje vojaščine, kjer je ostal do konca vojne. Leta 1920 je opravil maturo in se vpisal v bogoslovje. 1. julija 1923 ga je v duhovnika posvetil nadškof F. B. Sedej. Služboval je v Bovcu kot kaplan ( 1923 - 1925 ), nato kot kurat v Logu pod Mangartom ( 1925 - 1927 ) in od leta 1927 kot župnijski upravitelj v Žabnicah, kjer je skrbel tudi za cerkev na Sv. Višarjah. Poznal je vse tri jezike romarjev, zato je lahko vsem ustregel. Nadškof Sedej mu je leta 1932 namenil službovanje v Komnu, ki pa je bilo zaradi nasilja fašistov zelo težko. Prejšnjega dekana Bogomila Nemca so fašisti mučili, da je zaradi tega leta 1932 umrl. Tako ga je poleti 1932 zamenjal Viktor Kos. 15.2.1944 je prostovoljno odšel s svojim ljudstvom v internacijo, kjer je skrbel zanje po najboljših močeh. Vzpostavil je stike z nemškimi duhovniki in organiziral ljudem pri dobrih nemških družinah hrano in obleko ter obutev. Z njimi je ostal do 20. julija 1945, ko se je s pomočjo ameriške vojske vrnil v požgani Komen. Našel je požgano župnišče, vendar cerkve Nemci niso zažgali. Zažgan pa je bil župnijski arhiv. Ko so Angloameričani ljudem obnavljali hiše, je dal prednost ljudem in ni zahteval naj obnovijo župnišče.

    S kaplanom sta stanovala v skromnem stanovanju pri dobrih ljudeh. Osvoboditeljski revolucionarji so ga leta 1956 zaprli za dva meseca - aprila in maja, ker je javno pokrižal nekega otroka. Tako je kljub svoji plemenitosti, požrtvovalnosti za izgnance, tudi za ceno svojega življenja, vseeno postal žrtev revolucionarjev in njihovega povojnega preganjanja duhovnikov in vere. Leta 1971 je zapustil Komen in odšel v Šempeter pri Gorici, kjer je nastopil službo kurata v tamkajšnji bolnišnici. Leta 1973 je na Sveti Gori daroval zlato mašo. Umrl je 22. julija 1987 in je pokopan med svojimi župljani v Komnu. Za življenja je zapisal: " Kaj je za človeka pomembno ? Najprej to, da je res človeški, nato da je Kristijan, in potem vse drugo."


    Mirko Rener ( * 5.11. 1911 Štjak - † 27.1.1993 Magdeburg, Nemčija )

    Duhovnik, profesor, cerkveni glasbenik, doktor angleškega in nemškega jezika ter književnosti, domoljub

    V Gorici je končal bogoslovje. V duhovnika je bil posvečen 3. junija 1943. Novo mašo je imel v Desklah, kjer je kot študent vodil cerkveni pevski zbor. Prvo službo je nastopil v Komnu. Kot kaplan je skupaj z Mons. Viktorjem Kosom prostovoljno odšel v internacijo v Nemčijo. Po vrnitvi je bil stolni orglar in profesor petja na slovenskem učiteljišču in nižji gimnaziji v Gorici. Bil je tudi urednik Pastirčka. 9. februarja 1949 se je izselil v Kanado. Na glasbeni akademiji v Torontu je diplomiral iz orgel in kompozicije, zatem pa še doktoriral iz nemščine in angleščine ter književnosti. Poučeval je na raznih univerzah, kot tudi v Marrietti in Greensboru. Pisal je za zbor, delno za soliste in orgle. Njegove skladbe so: O , da ste moje, vse rože škrlatne, Kako si lepa moja mati, Zvezde gorijo in še precej drugih. Elizabete Kremžar Božično noč je tudi uglasbil Mirko Rener. Objavljal jih je od leta 1943 pa do 1991.

    Otroci na Primorskem smo imeli stik z materno pisano besedo z branjem Pastircev in drugih otroških edicij, za katere so poskrbeli primorski duhovniki domoljubi.





    ZAKAJ NE BEATIFICIRAJO KRISTJANA KOCBEKA?

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 11. januar 2009 @ 10:50 CET
    Tatjana, ko govorimo o papeštvu in o rimokatolicizmu, govorimo o Cerkvi kot o instituciji in o katolicizmu, kot o pojavni obliki institucionalizirane religije. Če bi bila ta institucija v resnici načelna in poštena, potem bi z njene strani oziroma vsaj s strani slovenske RKC deževali predlogi za beatifikacijo slovenskih primorskih duhovnikov; zakaj ne tudi za beatifikacijo monsinjorja Viktorja Kosa ali še bolje za beatifikacijo Bogomila Nemca, ki so fašisti mučili, da je zaradi tega leta 1932 umrl. (Italijani so predlagali beatifikacijo duhovnika, ki je menda končal v eni izmed fojb.) Ampak, za Vatikan, ki je sklenil konkordat z Mussolinijem, smrtnim sovražnikov slovenskega naroda, bi bila takšna beatifikacija nekoliko kontradiktorna. Mussolini je bil vendar velik prijatelj in nenazadnje tudi pokrovitelj papeške države. In sovražniki mojih prijateljev najbrž ne morejo biti beatificirani. Se je papež pri Mussoliniju kdaj zavzel za primorske Slovence, ki so trpeli pod fašističnim jarmom? Dejstvo je, da je za trpljenje slovencev pod fašizmom vedel, saj so ga o tem primorski duhovniki večkrat obvestili.

    Če kdo molči in ne želi prav veliko govoriti o domoljubnih duhovnikih, potem je to slovenska RKC, ki pa bi, če bi bilo le mogoče, beatificirala kakega Rožmana ali Grozdeta ali kakega drugega duhovnika s belogardističnim ali domobranskim pedigrejem. Slovenska RKC ne govori prav veliko o oziroma se po malem sramuje celo dr. Trstenjaka (ki je bil za partizane), sporen je celo nadškof Volk, ki je bil za njihov okus preveč spraven do režima, da ne govorimo na primer o kakem socialističnem Kocbeku, ki je bil res pravi kristjan.

    Beatifikacija je v prvi vrsti POLITIČNO dejanje in Vatikan je politična tvorba najbolj makiavelističnega tipa, kar je sploh mogoče. Bog oziroma vera je pri vsem tem samo instrumentarij manipulacije. Podobno kot je bila diktatura delavskega razreda samo politični blef komunističnih oblastnikov. Tudi komunizem je bil v resnici samo religija, s svojo ikonografijo, rituali, hierarhijo in naivno idejo o koncu zgodovine. Sanjanje o koncu (pa naj si bo to brezrazredna društva ali večna blaženost ali konec sveta ali kaka druga oblika eshatološke bluznje) je bila vedno močno orožje revolucionarjev, new age in old age vuduistov.


    ZAKAJ VEDNO SAMO VSE SLABO?

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 11. januar 2009 @ 11:33 CET
    ZATO KER VERE SVETA ZAVAJAJO ČLOVEŠTVO IN NAS PELJEJO V POGUBO.

    RKC in ostale verske institucije nas imajo za sužnje. S pomočjo ustrahovanja nas prisilijo, da moramo razmišljati tako, kot nam ukazujejo in leporečijo. Zavajajo lahko le še tiste, ki so ubogi na umu.

    LP


    Hitlerju je pomagala na oblast katoliška cerkev!

    Prispeval/a: eckhart dne ponedeljek, 12. januar 2009 @ 22:51 CET
    Konec januarja bo minilo 76 let od Hitlerjevega vzpona na oblast. V osnovnih šolah nas ne učijo, da je diktatorju odločilno pomagal na oblast Vatikan in njegova nemška podružnica. Cerkev pa je razumljivo tudi tiho – vsaj dokler bo odklanjanje nacizma tako močno, kot je to sedaj.

    Kako je katoliška cerkev pomagala tako Hitlerju kot tudi Mussoliniju?

    1.februarja 1933 je imel Hitler svoj znameniti nastopni govor kot novi nemški kancler, v katerem je med drugim rekel: "Nacionalna vlada mora braniti in ohranjati tista krščanska načela, na katerih je nastal naš narod in na katerih temeljijo naše moralne in družinske vrednote." Leto pozneje je kancler Hitler poslal v nemški parlament svoj zakon o izjemnih pooblastilih, s katerim je postal absolutni vladar Nemčije. Toda prej je moral rešiti manjšo težavo: za zakon je bila potrebna dvotretjinska večina, njegova nacistična stranka pa je bila v manjšini. Tako kot pred njim tudi Mussolini je moral po pomoč v Vatikan. Januarja 1934 je papež Pij XI. pisal dvema najmočnejšima nemškima katoliškima strankama in jima naročil, naj njuni poslanci podprejo Hitlerjev zakon. Teden pozneje je Hitler postal diktator Nemčije.

    Papež Pij XI. in Mussolini sta leta 1925 začela italijanske dečke in deklice prepisovati iz skavtskih organizacij v fašistične. To so bili otroci, ki so petnajst let pozneje predstavljali jedro Mussolinijevih – in Hitlerjevih - udarnih vojaških sil, ki naj bi uveljavile prevlado arijske rase. Aprila 1926 je dobilo italijansko fašistično mladinsko gibanje uradni status, januarja naslednje leto pa je bil sprejet zakon, ki je prepovedoval ustanavljanje drugih mladinskih organizacij in gibanj ter nalagal razpustitev starih katoliških skavtskih organizacij. Da sta papež in Mussolini otroke zares pripravljala na vojno, so pokazale že uniforme, saj so skorajda angelska skavtska oblačila zamenjale prave pravcate vojaške uniforme. Decembra istega leta je papež izdal odlok, ki je vsem italijanskim osnovnim šolam naročal, naj v fašistične mladinske organizacije vpišejo vse otroke, mlajše od šestnajst let.

    Februarja 1929 sta papež Pij in Mussolini sklenila Lateranski sporazum, s katerim se je katoliška cerkev tudi formalno povezala s fašističnim gibanjem. S cerkvenih prižnic so začeli odkrito povzdigovati fašizem in ljudi pripravljati na skorajšnje 'volitve', na katerih so lahko zgolj z da ali ne odgovorili, ali podpirajo novo fašistično vlado. Pij je pred glasovanjem izdal papeško pismo, ki je doseglo 99,9 odstotkov vernikov, saj so ga prebrali z vseh prižnic in objavili v vseh časopisih. V njem je seveda vernikom naročil, naj obkrožijo da. 24. marca 1929 je v skladu s papeževim navodilom ravnalo 8.519.539 volivcev, medtem ko jih je ne obkrožilo le 155.761. Papežev vpliv med italijanskim prebivalstvom je bil v tistem času izjemen.

    Z veliko gotovostjo lahko torej trdimo, da je bil uspeh evropskega fašističnega in nacističnega gibanja v tistem času povsem odvisen od papeževih odločitev, saj brez njegove podpore ne bi uspele niti italijanske 'volitve', niti nemško glasovanje v parlamentu. Papež je bil tisti, ki je vlekel niti usode, cena na koncu pa je bila strahotna – petdeset milijonov žrtev druge svetovne vojne. Postopek novega organiziranja fašistične mladine je bil leta 1935 končan in poskrbljeno je bilo, da so »nove« vrednote (v veliki meri temelječe na Stari zavezi v Bibliji, ki je eden temeljev katoliške vere še dandanes) – večvrednost arijske rase, manjvrednost žensk, predsodke do Judov, homoseksualcev, drugih etničnih skupin – vcepili slehernemu odraščajočemu italijanskemu otroku.

    Seveda dejstvo, da je Vatikan s svojo katoliško cerkvijo in jezuiti kot skrivno vojsko papeštva v obeh svetovnih vojnah sodeloval na strani nemške imperialne sile, katero je zlorabil za poskus agresivne širitve katolicizma predvsem na vzhod, ne spremeni zgodovinsko izpričanega poštenja in pripravljenosti na nesebično pomoč posameznih katoliških klerikov. Kaj drugega bi bilo v strahovitem trpljenju, ki ga je v veliki meri pomagal sprožiti prav Vatikan - z obilno luteransko pomočjo - več kot čudno. To seveda ne zmanjša ne krivde ne ljudomrznosti katoliške institucije kot take. In dokler ne bodo na novodobnem "haaško-nuernberškem" sodnem procesu papeži in ostali katoliški zločinci vsaj simbolno obsojeni za svoje nikoli zastarljive zločine proti človeštvu, se ne bo na tem svetu nič zares spremenilo.

    Viri: Umor v Vatikanu, Lucien Gregoire
    Jezuiti, Edmund Paris
    Nadškof genocida, Marco Aurelio Rivelli

    Borislav Kosi, Križevci pri Ljutomeru


    Spomenik žrtvam katoliške cerkve

    Prispeval/a: eckhart dne ponedeljek, 12. januar 2009 @ 23:27 CET
    Pa še nekaj:

    Ravno Slovenija, s svojo ujetostjo med drugo svetovno vojno v genocidni primež klerofašističnih sil na eni in boljševiško revolucijo na drugi strani se mi zdi primerna za dolgo pričakovan, a nikoli postavljen spomenik žrtvam katoliške cerkve. Sem spadajo seveda tudi žrtve inkvizicijskega nasilja rimske cerkve, nasilja, ki je obilno "želo" tudi po naših krajih.

    Zanimivo je tudi nekaj drugega: kot tolikokrat dosedaj v zgodovini te zastrašene in zaslepljene človeške črede na planetu Zemlji so se katoliki in Vatikan uspeli premestiti iz tabora poražencev v nekih vojnah - recimo konkretno v I. in II. svetovni vojni - v tabor protifašističnih (to pomeni avtomatsko, glede na dokazljiva zgodovinska dejstva protiklerikalnih) zmagovitih sil. Svetovna katoliška diktatura je kljub svojemu precejšnemu postopnemu razkroju očitno še vedno tako močna, da Vatikanu kot v vojni poraženi sili oz. državi ni bilo do danes potrebno izplačati vojne odškodnine zmagovalcem, kaj šele da bi odgovarjal za svoje vojne zločine.


    Voda brez cukra je tud za pit

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 13. januar 2009 @ 17:54 CET
    Haj

    Odkar je človek zakorakal v življenje, ki ga stvarno živiš je vojna.
    Mržnja je kadar zlo vlada srcu.
    Premirje je kot greh, ki čaka na ponoven napad.
    Boj do konca življenja.

    Ljubezen.
    Ljubi Bog ljubi.

    Res so opasni toti katoličani, he he.
    Baje kdor verjame, da ljubi Bog obstaja, je katolik.
    Al sem katoličan, ker verjamem?

    So in še serjejo, pohlepni po sranju.
    Pač potreba, želja po dobrinah.

    Je kak je, življenje teče dalje ampak se izteka, čista logika.
    Kar je omejeno izteče.
    Vesolje je brezkončno al je le misel brezkončna?
    Ljubezen ni omejena.
    Zlo se omejuje.
    Kdo napada in kdo brani?
    Vsak človek rad živi v harmoniji srca.
    Človek je živ dokaz, da ljubezen resnično obstaja.
    Čist simpl obramba.

    Določeni člani društva za zaščito ustave in krivice cerkve so pretrpeli agresijo od članov rkc ampak jih je manj proti večini, ki se je (dzzuikc) priključila zaradi sovraštva do vsega kar diha po katoliško in, ker vam je prijetna Gabi sapica ste se tud priključili društvu reinkarnatorjev namreč lepo in družno lahko šimfate rkc kakor cel svet, ki veruje, da je Jezus Kristus odrešenik milosten do vseh ljudi v srcih, ker srce le ljubi.
    Kdo šimfa in hujska ljudi?
    Univerzalno ljubljenje živali, he he.
    Boljši kravo rešit kot siromaka, ha?
    Vzhodna finta vegičev.

    Se dogaja kar se dogaja ampak ta stvarnost bo prešla

    Resnično, povem vam:
    Dokler ne preideta nebo in zemlja, ne bo prešla niti ena črka ali ena črtica postave, dokler se vse ne zgodi.

    In potem?
    Se gledali kdo ljubi al šimfa?

    Dojčlandarski šimfink ni hec, če verjameš vanj oziroma njo.
    Sovraži napotku prikimavaš.

    Sploh ni problem, če pigmejec verjame v krokodila, le, da v srcu ljubi kar vidi.
    Ljubezen vidi srce v katerem je ljubezen.
    Kakor vidiš takšen si.
    Lahko se izpišeš oziroma narišeš.
    Poveš in se izpoveš kakorkoli namreč vse kar prihaja direkcion iz tebe si …

    Dolfa je govoril množicam in izbrani ljudje so mu prisluhnili.
    Al so naceki šimfali al ljubili žide, cigote al so ljubili sebe in ostale ljudi manjvredno gledali, ker so pač mislili, da verjamejo možganom in srce smatrali le za pogonsko sredstvo človeka?
    Verjeli so srcu ampak niso hotli priznat.
    Verjeli so, da so pametni, da razumejo življenje.
    Le kam jih je pamet pripeljala?
    V pekl al raj ali brezkončno nič oziroma reinkerniraniga?

    Nimam pojma in boli me patak.
    Verjamem srcu, da živi le, ker ljubi sicer je le organ bitju, ki živi in ko umre človek umre tud organ le ljubezen v srcu preživi v novo stvarnost, kakor ljub ljubi ljubo je ljubljen borec za življenje, vsakdo se bori.
    Ziher.

    Kadar je ljubezen v srcu živiš ljubljen.
    Kadar je zlo v srcu živiš sovražen.

    Kdor ni proti nam, je za nas.

    Napotek dobrodošlice človeku, da se zave, da ljubezen ljubi sočloveka.
    Živi in pusti tud drugim, da živijo ljubezen v srcu.

    Fajn spi in se prebudi ljubljen v srcu.

    Servus


    Voda brez cukra je tud za pit

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 13. januar 2009 @ 19:29 CET
    Pozdravljen Fredi,

    sama božična zvezda repatica te je kot božje dete prinesla spet na ta splet. Si zamisliš, kako si razveselil MC-ja in tvoje sogovorce. Od daleč se ti je smejalo hotenje in hrepenenje, da boš spet med nami, tvojimi dragimi prijatelji. Nihče, prav nihče te ni mogel zbrisati iz spomina, saj si toliko ljubezni pustil na teh straneh. Sploh nisem več verjela, da se boš scincal in zmencal nizdol.

    Tukaj kot krapi hlastajo po zraku, saj od njih ne slišiš ene same besede o ljubezni. Tu vlada totalni delirij. Tukaj dobiš samo toliko žajfence, kot ti jo oni določijo za umivanje oči. Po številnih razhajanjih o dobrem, se kričeči klici razdonijo in papagaji odletijo.

    Ti moram potožiti, da tu ne moreš nikogar raznežiti z lepimi pripetljaji o dobrih in poštenih ljudeh, če nimaš grobo spolnih prijemov in velikih spolnih organov, nisi ma naiti malo zanimiv, ker jih eno figo briga koliko imaš prav. Jaz pa pravim, da je na tem svetu, čeprav je poln nasilja in hrupa, ljubezen še vedno na prvem mestu in vsenavzoča, ker prihaja iz večnosti. Vse vesolje je grajeno na zakonu ljubezni, sicer bi se razsulo in vse pokopalo pod seboj.

    Kako si kaj Fredi? Upam, da si razmislil kako boš vodil odslej tok dogajanja s poučevanjem Biblije. Tvoje mariborske impresije in izkušnje bodo vsekakor dobrodošle. Naredi peruti iz svetih besed, poleti in ustvari svet božjega poslanstva, ki ti tukaj na Pozitivkah pripada.

    Biblija je za dušo kakor zdravje bolnim! Ti boš že vedel kako to monstrumno zmedo doksozofov, učenjakov videzov in zlobnih podtikanj, kakor tudi lažnih konstruktov in zavajalnih mehanizmov eksplicitno, deklarirano, punktualno razkriti v njihovi abotnosti. Tu deluje četica obskurne revolucije, ki svojo rdečo oligarhično demagogijo prodaja za resnico. To je cinizem vulgarne podvrste, ki ga producirajo mehanizmi iz ozadja. Ti imajo še vsi zamrznjene partijske knjižice in ustvarjajo prostor za politično odločanje o zapletenih temah, ki jih niti sami ne razumejo. Vse te fascinantne apologije gradijo na šund romanih rumenega tiska. Področje religije je kakor vsi drugi družbeni prostori kraj stereotipizacije in luciferizacije, brez razlikovanja kaj je dobro in kaj je slabo. Tu se dogajajo disreditacije in politične spekulacije z enim samim produktom - kastracijo demokracije!

    Dobrodošlica in lep pozdrav s Primorske

    T.


    Coca cola party

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 13. januar 2009 @ 22:50 CET
    Pozdravljena Tatjana

    Verjameš, da je bolje ljubit.

    Kdor ljubi je moder, spozna ljubezen, razodeva se življenje.

    Ljubezen je voljnost srca.

    Bereš kar srcu narekuje ljubi Bog.
    Bolnim ljudem duh ozdravi srce, ljubezen daje življenje, zavedanje obstoja.

    Je pač kak je.
    Brezveze tak al tak.
    Fajn, da obstaja upanje.
    Milost je up kamor polaga srce človek.
    V srcu je viden vsak.

    Srce se vidi.
    Špegl se vpraša al ljubi al sovraži.

    Kadar se srce zbudi je fajn.
    Čuti se obstoj.
    Stvarnost.

    Lep srčen pozdrav


    »Kdo je ta, ki brez znanja zamegljuje posvet?«

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 14. januar 2009 @ 09:40 CET
    Pozdravljen Dysan

    Maribor ma 2 zapora.
    V centru mesta je centralni kjer se vse dogaja in Rogozo, ki ji pravijo tud farma, je špilaraj napram centru.
    Zapor ni ustanova kjer bi lahko glih lukzoz trajbo, he he.
    Res si me pogrešal.
    Podobnih misli sva, 100%.

    Malce sem se poglobil v šah zato nisem več pisal pozitivnih misli na pozitivkah.
    Navdih za šah sem dobil ob branju prijetnih misli, ki si jih tud pisal.
    Šah je res dobra igra, najboljša obramba je napad in najboljša figura je baje kmet.
    Logika, boj je nonstop.

    Fajn, da se me kdo veseli, tak res vidim pisano ljubezen, he he.
    Ljubaf u koloru.

    Vsakršna debata je možna.
    Praviš, da Tatjani ni noben prikimaval?
    Pa toti ubiti Bogomil bi tud ziher pokimal, da je bil mučen od zla.
    Vsak dojema kakor pač dojema življenje.

    Pišeš o drugem a dejansko pišeš o sebi.

    Brezveze se mučit.
    Le kdo se je spomno mučenja življenja?

    Lep pozdrav


    Papež je uslišal Fredija! ! ! !

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 14. januar 2009 @ 11:02 CET
    Pred nedavnim je papež obsodil istospolno usmerjene ljudi, da so poguba za človeštvo.
    No, Fredi pa si dobil poleg Malčeve še enega somišlenika.


    LP, Lario


    »Kdo je ta, ki brez znanja zamegljuje posvet?«

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 14. januar 2009 @ 11:20 CET
    In tako vidiš dragi Fredi, da se cela četica vrača za krmilo, eni bolj ukrivljenih kosti, drugi pa bolj šobasti in skremženi, ki so začeli doma veneti kot zimsko jabolko, ker te dolgo ni bilo na Pozitivkah in so se zate bali, da si pregrešil verbalni delikt in da so te ta rdeči strtih hrbtenic za maščevanje zaprli. Da so malce privoščljivi in zlobe pa kar ne morejo skriti.

    Tukaj diši vse po zažganih kocih, ker sežigajo svetnike, vernike, cerkvice po gričih in Boga. In ti Fredi si pridrsal na to grešno mesto v meniških ponižnih natikačih, da jim še kaj poveš o Bibliji in narediš to strašenje kurentov na božjem mestu bolj ljubezensko toplo, jim bratsko postrežeš ovseni kruh s soljo in jim razložiš kakšno šahovsko figuro, ki ne bo predirljivo piskala, kako se odigra dobro šahovsko partijo.

    Zabij Kristusovemu konju žebelj v podkev in naj pripelje čim več Biblij za vse, ki rišejo hudiču sfumato črnih dlak po tacah, mu kupujejo malice, razsojajo po šund romanih in ustvarjajo »resnice« s silnim sovraštvom in divje gonijo jezik.

    Kimanja pa res ne rabim, ker me mrzli pljuski in šibje jerebik več ne dosežejo ali prizadenejo. Jaz jih ne zalivam s hudobijami gnojnic, zato naj se ne kobacajo skupaj z Luciferjem pred mano. To jim kar lepo povej, da pesnica ni obvisela na berglah, temveč da piše in objavlja in da se njen duh za cingljanje glave gospoda Dysana sploh ne meni več.
    Lario, ki ga vedno prinese na ta skup vrat s pozlačeno sovino glavo pa naj ve, da Tatjana ne proeučuje problematike istospolno usmerjenih partnerjev, ker je to ne zanima, zato o njem ne more ničesar konkretnega povedati. Če se žvotka s prijateljem v postelji, naj se sprošča in naj bo deležen učinek situacij, ki ga osrečujejo. Cela Slovenija pa ne more z njim doživljati enake sreče. Ljudje smo pač ustvarjeni tako, da ima vsak drugače ustvarjene dlake na občutljivih mestih.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Človek je spoznal svojo ženo Evo .. 1+1=00

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 14. januar 2009 @ 11:30 CET
    Pozdravljen Lario

    Sprijazni se, da istospolno usmerjeni niso plodni.
    Strpna misel oziroma ljubeča je, kolko je istospolno usmerjenih naj jih bo.
    Boli me patak.
    Istospolni brez novih članov bi poniknili, ker niso plodni.

    Čao


    Človek je spoznal svojo ženo Evo .. 1+1=00

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 14. januar 2009 @ 12:43 CET
    Fredi,

    še vedno si sovražen do drugače mislečih.
    Tolažiš se lahko s tem, da nisi edini.

    LP, Lario


    En, cel, dva, prazen, 0X0

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 14. januar 2009 @ 13:26 CET
    Pozdravljen Lario

    Al je sovraštvo pustit človeka na miru?
    Vsak dela kar najraje dela.
    Mogoče ljubi?
    Vsak se odloči kakor se odloči v srcu.
    Topl kameradi se naj izživljajo kolko čejo nad sabo.

    Boli me patak.
    Poslednji mohikanc je legenda v srcu.

    Al obstaja poslednji toplovodar?
    Ovi, ko je rad žgečko riti?
    Eh, res?

    Nimam pojma.

    Servus


    ZAKAJ NE BEATIFICIRAJO KRISTJANA KOCBEKA?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 14. januar 2009 @ 15:28 CET
    Izpostavim naslednje trditve in odgovarjam nanje, ker se mi ne zdijo objektivne:

    Tatjana, ko govorimo o papeštvu in o rimokatolicizmu, govorimo o Cerkvi kot o instituciji in o katolicizmu, kot o pojavni obliki institucionalizirane religije. Če bi bila ta institucija v resnici načelna in poštena, potem bi z njene strani oziroma vsaj s strani slovenske RKC deževali predlogi za beatifikacijo slovenskih primorskih duhovnikov; zakaj ne tudi za beatifikacijo monsinjorja Viktorja Kosa ali še bolje za beatifikacijo Bogomila Nemca, ki so fašisti mučili, da je zaradi tega leta 1932 umrl. (Italijani so predlagali beatifikacijo duhovnika, ki je menda končal v eni izmed fojb.) Ampak, za Vatikan, ki je sklenil konkordat z Mussolinijem, smrtnim sovražnikov slovenskega naroda, bi bila takšna beatifikacija nekoliko kontradiktorna. Mussolini je bil vendar velik prijatelj in nenazadnje tudi pokrovitelj papeške države. In sovražniki mojih prijateljev najbrž ne morejo biti beatificirani. Se je papež pri Mussoliniju kdaj zavzel za primorske Slovence, ki so trpeli pod fašističnim jarmom? Dejstvo je, da je za trpljenje slovencev pod fašizmom vedel, saj so ga o tem primorski duhovniki večkrat obvestili.

    Če kdo molči in ne želi prav veliko govoriti o domoljubnih duhovnikih, potem je to slovenska RKC, ki pa bi, če bi bilo le mogoče, beatificirala kakega Rožmana ali Grozdeta ali kakega drugega duhovnika s belogardističnim ali domobranskim pedigrejem. Slovenska RKC ne govori prav veliko o oziroma se po malem sramuje celo dr. Trstenjaka (ki je bil za partizane), sporen je celo nadškof Volk, ki je bil za njihov okus preveč spraven do režima, da ne govorimo na primer o kakem socialističnem Kocbeku, ki je bil res pravi kristjan.

    Beatifikacija je v prvi vrsti POLITIČNO dejanje in Vatikan je politična tvorba najbolj makiavelističnega tipa, kar je sploh mogoče. Bog oziroma vera je pri vsem tem samo instrumentarij manipulacije. Podobno kot je bila diktatura delavskega razreda samo politični blef komunističnih oblastnikov. Tudi komunizem je bil v resnici samo religija, s svojo ikonografijo, rituali, hierarhijo in naivno idejo o koncu zgodovine. Sanjanje o koncu (pa naj si bo to brezrazredna društva ali večna blaženost ali konec sveta ali kaka druga oblika eshatološke bluznje) je bila vedno močno orožje revolucionarjev, new age in old age vuduistov.

    Odgovor:

    Zgornja razlaga dogodkov temelji na političnih konotacijah, ki ne sodi najbolj med občečloveške veščine zadovoljevanja potreb po resnicoljubnosti. Glede na to, da sem kot človek dokaj nevtralna, sem si prizadevala v življenju izoblikovati svoj svetovno nazorski pogled na stvari na svoj nevtralen način. Na stvari in dogajanje ne želim gledati v belo-črnih podobah, temveč vključim v presojo vedno svoj promotor, ki mi pove, kaj je v kakšni stvari pozitivnega, verjetno dobrega in za mišljenje in življenje človeka koristnega.

    Glede duhovnikov primorskih rodoljubov bi rekla, da je verjetno papež z molkom podpiral primorske duhovnike v Zboru svečenikov Sv. Pavla, saj jih ni izobčil iz RKC in izročil za politični obračun Mussoliniju. Če bi bil tako goreče povezan s fašizmom, kot se skuša prikazati, bi vse Čedermace in primorsko zavedne duhovnike dal preganjati, vendar tega ni storil. Domoljubje Slovencev pa nikoli ni sodilo med prioritete Vatikana.

    O pedigrejih bi se dalo veliko razpravljati, vendar ne vidim nobenega smisla. Da je boljševizem deloval proti veri, pa nima niti smisla več omenjati. Stvari so znane. Vprašanje beatifikacije Rožmana pa je vprašanje, ki zadeva cerkev. Beatifikacija ima samo zanjo pomen. Resnično ne razumem trditve zakaj bi se slovenska cerkev sramovala Dr. Antona Trstenjaka, če je bil domoljub in za partizane, kakor nešteto slovenskih duhovnikov, ki so pomagali pri osvoboditvi ljudstva izpod okupatorja. Preštudirala sem prav vsa dela dr. Antona Trstenjaka in on se ni nikoli politično opredeljeval, njegova dela so oprta na znanost in ne na politiko ali dogmo. Za Slovence je pomembno, da ga mi cenimo. Beatifikacija pa ne bi imela nobenega sporočila, saj v znanost ne posega. Dr. Anton Trstenjak je slovenski velikan znanosti, ponos SAZU in slovenskega naroda.

    Nadškofa Vovka pa so boljševiške zveri polile z bencinom in zažgale. Ne vem o čem sploh nadškofa Volka s simpatiziranjem s komunizmom, ki je bil srdito proti veri! Edvard Kocbek je bil minister v stari Jugoslaviji, politik, humanist, pesnik in kulturnik in res ne vem kaj bi imela opraviti beatifikacija z njegovo osebnostjo in dejavostmi, ki jih je opravljal.

    Vatikan je n. pr. beatificiral Giovannija Pellatucija, questorja iz Reke, ki je v sodelovanju s svojim stricem monsignorjem Giuseppejem Mario Pelatucijem reševal življenja Jugoslovanov, med njimi okrog 5.000 do 7.000 judov. Bil je obsojen na smrt od nacističnega Kaplerja in padel pod strojničnimi streli v Dachauu tik pred koncem vojne. Moj oče ga je poznal. Mislim, da si je zaslužil beatifikacijo oziroma priznanje za človečnost, za reševanje človeških življenj. Zame so lahko svetniki samo tisti, ki naredijo nekaj izjemnega za človeštvo in zanj darujejo celo svoja življenja.

    Raziskovanje tega primera govori, da je bil Palatuccijev stric Monsignor Giuseppe Maria Palatucci, ki naj bi bil med vojno povezan tudi s posestvom Bellaria in tamkajšnjo cerkvijo, ko je njegov nečak Giovanni Palatucci reševal človeška življenja in pošiljal iz Jugoslavije na posestvo v okolici Riminija in na razne naslove, ljudi v skupinah in tudi s konvoji in jih tako reševal pred nacisti. Preganjane ljudi naj bi organizirano skrivali tudi po cerkvah, samostanih in raznih objektih, da so jih lahko stalno preseljevali, da ne bi bili odkriti s strani okupatorja.

    Seveda pisec gornjega prispevka nič tega ne omenja, ker njegova naloga je prikazati cerkev v čimslabši luči, jo inkriminirati pa četudi na osnovi rumenega tiska, domnev in podobnega.

    Glede nadškofa Vovka pa je bilo veliko zapisanega, med drugim tudi to, da so udeleženci znanstvenega simpozija o ljubljanskem nadškofu Antonu Vovku, ki sta ga pripravili Slovenska teološka akademija in Inštitut za zgodovino Cerkve pri Teološki fakulteti Univerze v Ljubljani od 13. do 17. septembra 2004, v Rimu, so ob sklepu simpozija sprejeli naslednjo izjavo: Nadškof Anton Vovk (1900–1963) je prevzel vodstvo ljubljanske škofije po drugi svetovni vojni (1945), ko je na oblast prišla komunistična partija. Ta je v Cerkvi videla svojega prvega sovražnika, kar je nenehno izražala v ostrih napadih na Vatikan, na celotno katoliško Cerkev in neposredno na Cerkev na Slovenskem. Njen namen je bil oblikovati narodno Cerkev, jo odcepiti od katoliške Cerkve in Svetega sedeža, potem pa jo postopno zadušiti. Dejavnost komunistične oblasti se je posebej izražala v zloglasni »diferenciaciji«: ustvariti razdor med Cerkvijo na Slovenskem in vesoljno Cerkvijo, med posameznimi škofi, med škofi in duhovniki ter med samimi duhovniki. S tem namenom je ustanovila in spodbujala Ciril-Metodovo društvo duhovnikov, oblast pa si je posebej prizadevala tudi za to, da bi ljudstvo ločila od duhovščine. S temi nameni je na vse načine ovirala pastoralno dejavnost duhovnikov, redovnikov in redovnic, še posebej verski pouk, prav tako pa tudi kakršnokoli cerkveno združenje, ki je spodbujalo versko življenje.

    Poglavitna tarča napadov je bil nadškof Anton Vovk. Komunistična oblast njegovega škofovskega imenovanja dolga leta sploh ni priznala, nanj pa je kot na upravitelja ljubljanske škofije kljub temu nenehno pritiskala. Po vojni so številni duhovniki zapustili Slovenijo in zato je bil nadškof zaradi pomanjkanja duhovnikov v hudih zadregah. Tudi tem, ki so ostali, je oblast v veliki meri onemogočala normalno dušno-pastirsko delovanje, poleg tega je režim duhovnike stalno klical na zaslišanja in mnoge obsodil na krajši ali daljši zapor. Nadškof Vovk je kljub temu, da so ga oblastniki obravnavali skrajno poniževalno, vedno znova skušal posredovati za duhovnike. Bodril in opogumljal jih je s svojimi pismi in obiski, s prijazno, sproščeno in spodbudno besedo. Ob obiskih župnij in drugih svetišč je verne množice s svojo prepričljivo besedo, ki je izhajala iz njegove osebne trdne vere in globokega zaupanja v Boga – njegovo geslo se je glasilo: V Gospoda zaupam – navduševal in jim vlival moč ter v morečih okoliščinah zbujal upanje ter pogum za vztrajanje v veri. Ob neštevilnih nočnih zaslišanjih in drugih oblikah mučenja je dosledno zagovarjal zvestobo Svetemu sedežu in Petrovemu nasledniku. Verniki navajajo, da mu z vso pravico zato pripada čast mučenca zaradi vere ter zvestobe papežu kot Kristusovemu namestniku.

    Zaradi omenjenih neutrudnih prizadevanj so ga komunistični oblastniki pogosto klicali na ubijajoče nočne razgovore in zasliševanja ter nad njim izvajali fizično in psihično nasilje. Sovražniki vere in Cerkve so ga 20. januarja 1952 v Novem mestu polili z bencinom in zažgali z namenom, da bi ga umorili. Leta 1957 je zapisal: »Neizmerno so me mučili, ko so me neprestano v nočeh vlačili na razne kraje in me zasliševali ter grozili. Začetki moje težke sladkorne bolezni, ki je na živčni podlagi, pa spadajo v to dobo.« Ko mu je leta 1960 komunistična oblast končno le dala potni list, da je lahko obiskal Sveti sedež, ga je papež Janez XXIII. nedvoumno sprejel kot mučenca. Takšno priznanje so mu dali tudi koncilski očetje na prvem zasedanju II. vatikanskega koncila, ki se ga je nadškof Vovk še udeležil.

    Nadškof Vovk je v hudem komunističnem nasilju dejansko živel pravo mučeništvo, ki je pospešilo tudi njegovo smrt. Obravnavanja nadškofa Antona Vovka v njegovem okolju izpričujejo, da ga je treba obravnavati kot mučenca za vero in katoliško Cerkev.

    Ljubljana - Z mašo v stolni cerkvi v Ljubljani so danes slovesno končali škofijski postopek zbiranja podatkov o "junaških krepostih, življenju in nauku ljubljanskega nadškofa Antona Vovka". Ob koncu maše so v navzočnosti nadškofa Alojzija Urana in postulatorja Ivana Merlaka zapečatili škatlo z zbranimi dokumenti in jih s tem pripravili za odhod v Rim. Zbrani verniki v ljubljanski stolnici so tudi molili zato, da bi lahko nadškofa Vovka čim prej javno častili kot blaženega.

    Kot je pojasnil stolni kanonik Ivan Merlak, bodo zbrane podatke o nadškofu Antonu Vovku v Rimu najprej vzeli v presojo strokovnjaki na Kongregaciji za zadeve svetnikov, zadnjo besedo pri razglasitvi za blaženega pa bo imel papež. Po Merlakovih besedah lahko postopek beatifikacije traja celo nekaj desetletij.

    Ivan Merlak, ki je kot postulator vodil postopek zbiranja podatkov, je povedal, da so začeli podatke o nadškofu Vovku zbirati maja 1999. Pobudo za začetek postopka beatifikacije je oktobra 1996 soglasno dal duhovniški svet ljubljanske nadškofije. Postopek za razglasitev je maja 1999 začel takratni ljubljanski nadškof Franc Rode.

    Nadškof Vovk se je rodil 19. maja 1900 v Vrbi na Gorenjskem, v isti hiši kot sto let prej slovenski pesnik France Prešeren. Njegova stara mati Marija je bila pesnikova sestra. Umrl je 7. julija leta 1963 v Ljubljani. Decembra 1946 je bil posvečen za pomožnega škofa, leta 1950 pa imenovan za apostolskega administratorja ljubljanske škofije. Po smrti škofa Gregorija Rožmana v Clevelandu je bil novembra 1959 imenovan za pravega ljubljanskega škofa. Ljubljanska škofija je bila povzdignjena v nadškofijo 22. decembra leta 1961 in škof Vovk je bil z istim odlokom apostolskega sedeža imenovan za ljubljanskega nadškofa.

    Najbolj znan dogodek iz Vovkovega življenja se je zgodil januarja leta 1952, ko ga je na novomeški železniški postaji skupina ljudi skušala zažgati, da je utrpel opekline. Makiavelizem pa se mi ne zdi primerna beseda za Cerkev ne izvršuje nobenega pritiska na ljudi, deluje za samoohranitev inštitucije z moralnimi sporočili človeštvu. Vzdržuje oblast svetega sedeža, vendar s svojim delovanjem veliko prispevka k miru v svetu. Kot skrajno negativna oznaka političnega ravnanja z označbo makiavelizma, zato ni povsem upravičena.

    Prav nič častno ni, če ne zmoremo objektivnega pisanja, temveč ga vedno politično motiviramo!






    Papeževa smrt

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. januar 2009 @ 18:39 CET
    Na romaneskih uspešnicah ni mogoče graditi zgodovine in resnice. Zaradi nenadne smrti in nasprotujočih si podatkov o okoliščinah, v katerih je umrl papež, so se razširile domneve, da je bil Janez Pavel I. umorjen. O tem je bilo napisanih več knjig, ki poskušajo potrditi eno ali drugo različico smrti - srčno kap ali pa umor.

    Izšlo je več knjig avtorjev z različnimi domnevami smrti papeža Janeza Pavla I, ki so bile tudi politično motivirane.
    Trupla Janeza Pavla I. niso nikoli obducirali, zato vzroka smrti niso nikoli objektivno potrdili.

    Bralcem, ki jih zanima bolj objektivno poročanje kot ga zmore g. Borislav Kosi o tem primeru, bi priporočala, da si preberejo tudi tuje vire, na katere jih napoti Wikipedija in tudi sam splet.

    LP Tatjana


    Aktualna vprašanja za g. Borislava Kosa

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. januar 2009 @ 19:49 CET
    Aktualna vprašanja za g. Borislava Kosija, eksperta za religije. Morda bo nanje odgovoril tudi g. Marko Črnigoj:

    1. Ali se bo z iranskim denarjem zidala mošeja v Ljubljani? Zaposleni muslimani pri nas komaj preživijo z nizkimi plačami, zato se lahko upravičeno sprašujemo, kje bodo dobili denar za gradnjo tako enormnega objekta, najverjetneje od UniCreditBanke, ki jim obljublja posojilo. Le-tega pa nobena verska skupnost ne bi dobila, če ne bi bilo garancij zainteresiranih n. pr. domnevam države Iran ali katere druge islamske države, zainteresirane, da se širi islam v Sloveniji in islamizira Evropa. Če se bo s tujim denarjem zidala mošeja, bo tujec hotel imeti zagotovljen svoj "politično-verski" vpliv in širiti svojo kulturo in kulturne standarde. S prispevki slovenskih vernikov se ne bi mogel zidati tako ogromen verski, kulturni in politični muslimanski objekt, kot ga načrtujejo. Zanima me tudi vaš pogled na arhitekturno okolje n. pr. 40-metrskega minareta, ker vem, da ne gojite do zvonikov in cerkvic po slovenskih gričih posebnih simpatij.

    2. Ali Slovenci vedo, da 550 sur Korana ureja pravna (šeriatsko pravo) in politična vprašanja in da islam ni ločen od države?

    3. Ali se je n. pr.gospod mufti ali kdo od muslimanov Slovencem kdaj opravičil za ropanje, poboje in gnanje naših ljudi v sužnost v imenu ALLAHA, torej v imenu islamske vere tako, kot se je predsednik naše države opravičil za poboje v Kočevskem rogu in širom po Sloveniji, kjer se nahajajo grobišča?

    4. Ali naši vrli Slovenci vedo, da se je povelje za napad na slovensko prebivalstvo in ropanje vasi in mest glasilo ALLAH!

    5. Ali Slovenci vedo, da je bilo v sužnosti naslednje število janičarjev: Leto število janičarjev - Slovenački Yeniçerski korpus : 1514/ 10.156, 1523/ 12.000, 1526/7.885, 1564/13.502, 1567-68 /12.798, 1574/ 13.599, 1603/14.000; 1609/ 37.627 , 1660-61/ 54.222, 1665/ 49.556, 1669/ 51.437, 1670/ 49,868 1680/ 54.222?

    6. Ali Slovenci vedo, da je bil ALLAH! stalni bojni klic Turkov, ki so s konjeniki napadali naše kraje. Sultanov namestnik je bil v bosanskem pašaluku in je imel tri tuge, poveljniki večjih vojaških enot, alaj, pa po enega za toodžijami - za kanonirji, topničarji (slovenska beseda top je iz turščine), janičarske čete - naziv janičar prihaja iz turških besede yeni ceri s pomenom "nove čete". V nasprotju s splošno predstavo so bili janičarji praviloma pešaki, oboroženi s puškami, handžarji in bodali. Konjeniki so se imenovali spahije in so bili v glavnem turški plemiči.

    Za Sulejmana Veličastnega se je bilo kakih 40.000 janičarjev. Vsa turška mohamedanska vojska, ki je napadla Dunaj je štela 230.000 mož raznih rodov in je bila raztegnjena po vsej poti do Carigrada. Karteče - za boj od blizu so topovske cevi, namesto z eno samo kroglo, so jih polnili z raznim materialom. Izraz krteža je pomenil topovski naboj s številnimi kroglicami, kot pri puški naboj s šibrami. Nebo je bilo kot bi ga blisk razparal.

    Sultan Mahumud II iz leta 1826, se po mojem vedenju ni opravičil v imenu Osmanskega cesarstva /b] za usmrčene slovenske sužnje, vojne ujetnike, s handžaji odsekane glave, nabadanje otrok na kole, posiljene ženske in za ponečedene cerkve s konjskimi iztrebki.

    Koroški župnik Jakob Unrest, ki je živel v tistem času mohamedanskih napadov na naše kraje, je zapisal: "Božje hiše so spremenili v hleve, kjer so plesali in počenjali najostudnejše razuzdanosti. Duhovnike so sežigali in utapljali, ali drugače morili, mnogi so jih odgnali v bridko sužnost. Nedolžne otročiče so basali v luknjaste vreče, da so skozi luknje glave molilie in otročiči so ječali, da je bilo groza. Kar je bilo močnih ljudi, so jih odgnali, slabotnim glave odsekali ali jih utopili. Povsod je bilo na kupe ubitih živali in umorjenih ljudi, in ni ga bilo, da bi jih zagrebel. Psi in volkovi so se gostili. Nastal je tak smrad, da ga ljudje niso mogli prenašati." Ljudje so jim pravili sulejmanski, mohamedanski in turški, pesjanska banda. Pravili so jim pesjani, volkovi, zveri, malharji, neverniki, dedni sovražniki in podobno. Po ljudskem izročilu je janičar v Pobrezju dekle na samem vhodu zgrabil za kito, pogumen branilec pa ji je kito odsekal z mečem in za dekletom dvignil most. Med tolpami, ki so hodile ropati po Sloveniji, je bilo le malo pravih Turkov. V glavnem so ta krdela sestavljali pomuslimanjeni prebivalci Bosanskega pašaluka. Prava redna turška armada ni nikoli stopila na slovenska tla. Može in žene so ločili, otroke in sorodnke in jih nage, bose, lačne in žejne, vkovane v železo in verige kakor hudodelce, z rokami zavezali za hrbtu in odgnali v sužnost. Omenjeni kronist je zapisal: "Kako nečloveško oskrunjajo uboge žene in device, kako brezsrčno delajo s starimi ljudmi in nedolžnimi otročiči, katere na kosce razsekajo, ako jih ne morejo s seboj tirati." Pridige proti mohamedancem so bile z vsega krščanskega sveta sovražniku posebna govorniška zvrst. Imeli so tako imenovane križarske pohodke nad Turke. Mnoge molitve poznamo pri nas iz slovenske protestantske literature, najdemo jih pri Trubarju in Dalmatinu. V njih gre predvsem za nemočno dopovedovanjem vernikom, da so Turki šiba božja za njihove grehe in da se ljudje zato kesajo in molijo, da bi si izprosili milost in da bi Bog dal srečo krščanskim vojakom, ki se bojujejo proti Turkom. Spominja tudi kletvice "Jebemeti boga! "

    Vir: slovenski pesnik Janez Menart: Srednjeveške pridige in balade, z obširnim dodatkom zgodovinskega ozadja, Cankarjeva založba, 1990 in drugi zgodovinski viri.

    Zgodovinska časovna lestvica Turških vpadov pri nas:

    - 1469 - 1483. leta prvi val turških vdorov. Obdobje najhujših turških vpadov na slovenska tla;
    - 1469. leta Turki: Metlika, Kočevsko, Ribnica, Ig, do
    Podgrada v Istri. V okolici Krškega;
    - 1471. leta Turki: Dolenjska do Ljubljane, Vinica - Rašica,
    Loka - Kranj, Kamnik - Gornji Grad, Savinjska dolina
    (Celje, Laško), Dolenjska, Istra in Kras do Gorice, Tržiča,
    Trsta in Kopra;
    - 1472. leta Turki: Ptuj, Maribor, Slovenj Gradec, Čičarija,
    Trst, Tržič, Gorica, Kras, Cerknica;
    - 1473. leta Turki: Žužemberk, Trebnje, Ljubljana, Kranj,
    Jezersko, Celovec, Podjuna, Slovenj Gradec, Vitanje,
    Celje, Šentjur, Podsreda;
    - 1473. leta je Kranjska na pol požgana. Kmetje so ob prvih
    uporih zahtevali obrambo proti Turkom;
    - 1474. leta Turki: okolica Ljubljane, Savinjska dolina,
    Pilštanj, Žusem, Podčetrtek, Kozje, Metlika;
    - 1475. leta Turki: med spodnjo Savinjo in Sotlo
    (Kozjansko); Dravsko polje; mesec dni plenijo po
    Kranjskem, zlasti na Gorenjskem;
    - 1476. leta Turki: dolina Krke, Dolenjska, Bloke, Postojna,
    Vipava, Gorica, Loka, Ljubljana, Lož, na povratku še
    Podsreda, Planina, Šentjur, Šmarje, Rogatec, do Tržiča,
    Beljaka, Celovca, skoz Podjuno do Slovenj Gradca in
    mimo Celja do Save;
    - 1477. leta Turki: plenijo po Dolenjskem, Žusem, Slovenska
    Bistrica, Dravsko polje, Metlika, Ljubljana, Kras, Vipava,
    Solkan, Furlanija;
    - 1478. leta Turki: Podgrad, Istra, Tržič; zgornja Soška
    dolina, Predel, Trbiž, Celje, Konjice;
    - 1479 Turki: Kočevska in Dolenjska do Ljubljane, vzhodna
    Štajerska do Ptuja in Ljutomera; od Brežic do Pilštanja;
    - 1480. leta Turki: Krško, Ribnica, Cerknica, Gorenjska,
    Jezersko, Koroška, po Laboški dolini v dolino Mure, srednja
    Štajerska, Slovenske Gorice;
    - 1482. leta Turki: Istra in Furlanija;
    - 1483. leta Turki: pol meseca plenijo na Kranjskem in
    Koroškem v Podjuni, ogrski kralj Matija Korvin sklene prvo
    premirje s Turki;
    - 1491. leta Turki: Metlika, Novo mesto, dolina Krke,
    Ljubljana, Ribniška dolina, Bloka, Planina, Prem;
    - 1492. leta Turki: Novo mesto in okolica Ljubljane;
    - 1493. leta Turki: Dolenjska in okolica Ljubljane, mimo Ptuja
    do Celja;
    - 1493 - 1499. leta - drugi val turških vdorov;
    - 1494. leta Turki: Kostanjevica, Planina, Pilštanj, Žusem,
    Studenice, Slovenska Bistrica, Žiče;
    - 1497. leta Turki: Ribnica, Cerknica, Logatec, Vrhnika;
    - 1498. leta Turki: od Ljubljane prek Notranjskega;
    - 1499. leta Turki: Podgrad, severna Istra, del Gradiške,
    Furlanija;
    - 1499 - 1503. leta se je obnovila vojna med Benetkami in
    Turki, zaradi česar so Turki pogosteje vdirali na Slovensko;
    - 1508. leta po oceni krajnskih, štajerskih in koroških
    deželnih stanov so Turki do leta 1508 pobili in odvlekli iz teh
    dežel do 200.000 ljudi;
    - 1511 - 1532 tretji val turških vdorov: kmetje so zaradi
    hudih bremen in turških vdorov bežali z zemlje;
    - 1511. leta Turki: Metlika in Mehovo;
    - 1516. leta Turki: Pivka in Kostel ob Kolpi;
    - 1520 - 1540. leta se je naselilo na Slovenskem veliko
    Uskokov, ki so tvorili tamponski zid Habsburžanom pred
    Turki;
    - 1522. leta Turki: Pivka do Postojne, Ribnica, Kočevje;
    - 1523. leta Turki: Metlika;
    - 1524. leta Turki: Bela Krajna in Podgrad;
    - 1525. leta Turki: do okolice Ljubljane;
    - 1526. leta Turki: Kras in Istra;
    - 1527. leta Turki: dvakrat v okolici Metlike, Ilirska Bistrica,
    Prem, Trst, Devin, Senožeče;
    - 1528 Turki: Pivka, Postojna, Bloke, Ribnica, Kočevje,
    Kočevska, Ribniška dolina, Ljubljansko polje do Mengša,
    Dolenjska med Ljubljano in Trebnjem, Bela Krajina,
    dolina Krke med Novim mestom in Šentjernejem;
    - 1530. leta Turki: Kočevsko, Ribniška dolina, Cerknica,
    Pivka;
    - 1532. leta Turki: preko Klane do Podgrada in na Kras,
    okrog Maribora, Ptuja in Celja; ob Savinji do Gornjega
    Grada; od Krke do Novega mesta in Dolenjskih toplic;
    - 1559. leta so Turki zadnjič oplenili kočevsko-ribniško in
    notranjsko območje;
    - 1587 - 1588. leta Turki v dveh pohodih oplenili Prekmurje,
    - 1593. leta je slovensko- hrvaška vojska pod vodstvom
    Andreja Turjaškega porazila Turke pri Sisku in njihovo
    prodiranje proti zahodu;
    - po letu 1600 po osvoboditvi Kaniže Turki vpadejo v
    Prekmurje.

    Gospod Borislav Kosi, ki se po vseh spletnih straneh izdajate za dušebrižnika in zaščitnika žrtev krivic cerkve, kako, da se do danes, ne da bi jaz vedela, nikoli niste dotaknili vprašanj islama in vpadov mohamedancev v naše kraje in jih obravnavali ter izpostavili kot zgodovinsko pomembna za slovenski narod. Spodobilo bi se, da bi jih obavnavali vsaj s tako vnemo, kot obravnavate katoličanstvo.

    Leto medkulturnega dialoga vključuje tudi razpravo o zgodovini slovenskega naroda, ki se nas dotika in tudi o tem, kaj se po svetu dogaja. Ko te kača enkrat piči, se še vrvi bojiš, ali ne?


    Tatjana


    Aktualna vprašanja za g. Borislava Kosa

    Prispeval/a: eckhart dne nedelja, 18. januar 2009 @ 14:08 CET
    Se opravičujem, sem pozabil na Tatjanino vprašanje meni odgovoriti tudi pri tem članku:

    Moj osnovni princip je, da ne dokazujem svojega prav, torej ne polemiziram. Povem/napišem svoj pogled na svet in to je to. Zelo redko, če ocenim, da je glede na odzive potrebno kakšno dodatno pojasnilo – pozor: pojasnilo, ne polemika - potem pač pojasnim. Vsi drugačni pristopi se po mojih izkušnjah - in kolikor opazujem druge je zelo podobno - na koncu skoraj brez izjeme izjalovijo v egocentrizem in nekakšen skoraj sovražen odnos do bližnjih, ki drugače mislijo. Zatorej nikakor nočem polemizirati s stališči Tatjane Malec, saj ima do njih vso pravico – pa čeprav se z njimi večinoma ne strinjam. Na njen javni poziv glede pojasnitve nekaterih mojih stališč pa bolj bralcem Pozitivk kot sami Tatjani odgovarjam sledeče:

    Pri Društvu za zaščito ustave in ŽRTEV cerkve ni uniformnega načina razmišljanja, kot nam opus-deijevsko, ultra katoliško razmišljajoči posamezniki/ice radi podtikajo – zanimivo je, da zelo podobno počnejo levičarski ateisti. Člani našega društva so lahko glede svojega osebnega prepričanja vsi – ateisti, katoliki, budisti, muslimani, prakristjani, animisti, …….. – pogoj je samo, da niso člani kakšne cerkve in da se strinjajo s statutom in cilji društva. MOJE OSEBNO prepričanje je pač prakristjansko. Osnovni cilj našega društva je uskladitev neustavnega oz. mogoče celo protiustavnega početja posameznikov in skupin znotraj slovenske države z zaenkrat še vedno dobro, demokratično, človekove pravice podpirajočo slovensko državno ustavo – kar naj bi bila tista osnova za vsaj znosno, mogoče pa celo ustvarjalno skupno življenje vseh državljanov te države, prav tako pa tudi naših gostov. Sicer v društvu razmišljamo tudi globalno, a s praktično usmeritvijo na naše, slovensko, lokalno okolje.

    Kljub postopnemu razpadanju tako katoliško-totalitarnih miselnih vzorcev, kot tudi boljševiških totalitarnih odslikav le-teh pri nas, je večinsko okolje v naši državi še vedno katoliško – sicer se je za katoliško verne na zadnjem popisu prebivalstva izjasnilo okoli 58 % državljanov Slovenije, toda z vzgojo tako ali drugače katoliško preparirano podzavestjo se ubadamo po mojem prepričanju skoraj vsi, ki smo tu rojeni. Cerkev seveda to ve, zato pa tudi tako sili v državne šole. Zaradi te predvsem katoliško pogojene, pa tudi boljševiško dodane izkrivljenosti dojemanja stvarnosti imamo po mojem mišljenju vsi skupaj precej težav. S temi težavami se skuša ukvarjati naše Društvo za zaščito ustave in žrtev cerkve.

    Tatjanino vprašanje je bilo, zakaj se ne ukvarjamo tudi z drugimi verskimi skupnostmi, predvsem je tu izpostavila islam. Bistven del odgovora sem navedel že zgoraj - kljub temu, da je pri nas registriranih preko 40 verskih skupnosti, so glede vpliva na življenje v tej državi potisnjene na obrobje, vsaj v primerjavi s katoliškim in pretežno levičarsko- ateističnim verskim kultom. Prav ste prebrali, ateisti so zame, čeprav niso uradno registrirani kot verska skupnost, podobno kot komunisti-marksisti verski kult – toda o tem ne bi zdaj razpredal. Pa še nekaj je vsaj po mnenju večine članov našega društva zelo važno: strogo hierarhično, totalitarno organiziran in vsemu svetu milo rečeno zelo nasilno vsiljujoč verski kult države Vatikan je prototip, osnovni vzorec/zgled za večino ostalih ideologij duhovniške kaste, vključno z islamom – pa čeprav to imenovani vsaj javno nočejo priznati. In če se ukvarjaš s protiustavno vsebino katolicizma, se s tem avtomatsko soočaš tudi z odkloni pri drugih verskih skupnostih.

    To bi bilo, kar se mene tiče vse. Pa lep pozdrav vsem bralcem Pozitivk, seveda tudi Tatjani. Vsem nam želim obilo poguma in vztrajnosti pri prenosu osebnih, teoretičnih spoznanj v naše vsakdanje praktično življenje. Moja osebna izkušnja je, da brez naslombe na Kristusovo odrešilno iskro v naši notranjosti resnična duhovna preobrazba dolgoročno ni možna – s »Kristusom« seveda ne mislim na maščevalnega, grozovitega »boga« večnega prekletstva, tako ljubega predvsem katoličanom in ki ga bolj ali manj duhovito razkrinkava tudi MC na straneh Pozitivk.

    Borislav Kosi, Križevci pri Ljutomeru


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,46 seconds