Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
Objavljam nekaj zelo zanimivega kar se splača prebrat do konca:
* * * *
Tecimo, bežimo, poskrijmo otroke - sosedove, svoje, nečake, mlajše sestrice, tecimo v kleti. Aktivirajmo stara jugoslovanska zaklonišča, preženimo glasbeno skupino, ki vadi v našem zaklonišču. Zaklenimo se v kleti, prihajajo. Vihtijo meče, mačete, jezdijo na konjih, prihajajo iz vseh strani neba. Kot horde Hunov se valijo preko hribov, dolin, nihče ni varen. Iščejo otroke, mlajše adolescente. Bežimo, tecimo. Prihajajo marketinški guruji.
Medtem, ko bodo nekateri v zakloniščih, bodo v Hali Tivoli v začetku septembra kar trikrat zapored nastopili RBD, glavni junaki mladinske telenovele Rebelde. Rebelde je telenovela, ki je obnorela mladostnike po vsem planetu. Rebelde je do popolnosti dodelan celostni produkt naših in vaših gurujev marketinga.
Doktorji prodaje so v konceptu mladinske telenovele, ki ga je razvila vsestransko talentirana Cris Moreno, najverjetneje zaslutili nove možnosti velikih zaslužkov, brez dvoma pa so se nekateri udarili po čelu, rekoč »krščen duš, zakaj nismo tudi mi razmišljali v tej smeri!« Na velesejmih idej in seminarjih uspešne prodaje pa koncept gotovo žanje bučne aplavze, Morenovo pa trepljajo po ramah in ji čestitajo.
S konceptom telenovele za mladostnike ji je uspel televizijski Harry Potter, veliki met, iz ideje je iztisnila več kot iz pomaranče iztisne najbolj skopa gospodinja na svetu. Dobički so nesluteni – mladinska telenovela je z drugimi serijami (Codigo Postal, Casi Ángeles) doživela svojo reprizo v smislu kontinuiranega vlečenja denarja iz žepov staršev. Kje je »Palček Smuk«, kje je »A je to?« Vsi ti liki so umrli v križarskih vojnah, ali pa so si sami storili konec, ko so sprevideli, da za obstoj potrebujejo parfum. Pomislite, parfum Palčka Smuka? Mogoče je primerjava nesmiselna – to so bile otroške risanke, ne?