NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali   
    sobota, 14. februar 2009 @ 05:01 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    Odločilno oziroma največjo težo za krvavo novejšo zgodovino človeštva lahko pripišemo ponarejanju Jezusovega nauka in življenja. Ko je leta 370 Hieronim po nalogu takratnega papeža moral sestaviti biblijo, ni smel uvrstiti vanjo citate o Jezusovi veliki ljubezni do živali. V pismu Juvenianu je Hieronim napisal, da je Jezus očitno zapovedal ne jesti mesa, kar veliko antičnih spisov, ki niso umeščeni v biblijo tudi jasno dokazuje.

    Kljub temu je Hieronim ta pomemben vidik Jezusovega nauka pri sestavljanju biblije prikril oziroma prevzel že ponarejene predloge. (vir: Živalim sovražna Hieronimova biblija) To ponareditev Jezusovega nauka morajo milijoni živali vsak dan plačati s svojim življenjem.

    Nešteto milijard živali je bilo od takrat prepuščenih hiranju v temnih hlevih in nato ubitih. Še posebej »krščanska« ljudstva so mutirala v požeruhe mesa. Posledice tega prikrivanja so za naravo, živali in ljudi nepredstavljive in zaradi klimatskih sprememb, ki jih v največji meri povzroča živinoreja, verjetno usodne…

    Jezusov evangelij, ki ga cerkev ni želela uvrstiti med bliblične spise, govori zelo jasno o  Jezusovi veliki ljubezni do živali in narave. V knjigi To je moja beseda A in Ώ Kristus preko preroške besede za današnji čas dodatno pojasnjuje in poglablja temo o vegetarijanstvu in pravicah živali iz omenjenega spisa. Naj navedemo nekaj odlomkov:

    Ko je bil Jezus na poti z nekaterimi učenci, je srečal moža, ki je dresiral pse za lov na druge živali, in rekel je možu: »Zakaj počneš to?« In mož Mu je odgovoril: »Ker živim od tega. Komu koristijo te živali? Slabotne so, psi pa so močni.« In Jezus mu je rekel: »Manjka ti modrost in ljubezni. Glej, vsaka stvaritev, ki jo je ustvaril Bog, ima svoj smisel in namen. In kdo lahko pove, kaj je dobrega v njej in kako koristi tebi ali človeštvu? In za tvoje preživetje: Glej polja, kako rastejo in so rodovitna, pa drevesa polna sadežev in zelišča! Kaj hočeš še več, kot ti da pošteno delo tvojih rok?« Kristus pojasnuje: »Gorje lovcem in gorje tistim, ki zahtevajo meso! Tako lovci kot tudi tisti, ki kot kanibali poželjivo jedo meso živali, bodo trpeli in preganjale jih bodo trpljenje in bolečine živali. Kar človek seje, bo žel – ali v zemeljskem življenju ali kot duša v krajih očiščevanja.«

    Konj se je zrušil, ker je bil preobremenjen. Mož ga je pretepal, da je krvavel. In Jezus je stopil k njemu in rekel: »Ti sin krutosti, zakaj pretepaš svojo žival? Mar ne vidiš, da je veliko prešibka za svoje breme, in ne veš, da trpi?« Mož pa je odvrnil: »Kaj imaš ti opraviti s tem? Svojo žival lahko pretepam, kolikor hočem, moja je namreč, kupil sem jo za lepo vsoto denarja.« Kristus pojasnuje: »Čeprav je človek kupil žival, kljub temu ni njegova last. Tako kot spada duhovno telo, duša v človeku, k večni biti, tako je tudi žival ustvaril stvariteljski Duh in spada k življenju, ki je in biva večno – k Bogu. Če človek ne ljubi svojih bližnjih, torej svojih soljudi, nesebično, jim tudi ne bo nesebično služil. Svoje samoljubje potem prenese tudi na svet živali, rastlin in kamenin.«

    Kristus: »Nikoli ne ubijte živali za osebno porabo. Glejte, narava, življenje stvarstva, skrbi za vas. Zadoščajo naj vam sadeži polj, vrtov in gozdov.«

    Poželenje po mesu obremeni dušo in telo

    Kristus: »Če zaradi vas prelijejo kri neke živali, potem to pravočasno odklonite, preden jo bodo za vas odpeljali na zakol, kajti nobena žival naj ne bo žrtvovana – niti Bogu niti ljudem. Žrtvovanje ljudi in živali je Bogu groza. Če pa vam ponudijo jed, ki vsebuje meso in ribo, in so bili darovi pripravljeni že pred vašim prihodom, potem jejte in podarite teh nekoliko grižljajev v molitvi Bogu Očetu – Materi. Njegova moč tedaj spremeni nižje v višje.« V tem primeru je to gesta spoštovanja do gostitelja. Tukaj smiselno velja izjava: »Telesa ne onesnaži to, kar gre v usta – na primer nekaj grižljajev mesa – ampak to kar pride iz ust: neljubezniva, sovražna, nevoščljiva čustva, misli in besede. Nasprotno pa zadovoljevanje poželenja po ribah, mesu in alkoholu obremeni dušo in onesnaži telo. V splošnem pogovoru z gostiteljem lahko nato nakažeš, da se ti, gost, vedno bolj distanciraš od mesa in mesne hrane, ker si spoznal, da mrtva hrana ne pomaga ne duši ne telesu, kajti Božji zakon je življenje. Pošteni, nesebični pogovori lahko marsikomu pomagajo, da spozna, kaj sem Jaz Kristus, kot Jezus zapovedal ljudem: Za nesebičnega, poštenega človeka razen zakonite hrane, ki jo daje narava: žito in sadeži, ni druge hrane za telo.

    Gonjač je tepel kamelo in jo kruto trpinčil, ker se zaradi pretežkega tovora ni mogla premakniti naprej. Ko je to videl Jezus, mu je rekel: »Zakaj tepeš svojega brata?« In mož mu je odgovoril: »Nisem vedel, da je moj brat. Mar ni tovorna žival in ustvarjena za to, da mi služi?« In Jezus je rekel: »Mar ni isti Bog ustvaril iz iste snovi to žival in tvoje otroke, ki ti služijo? Ali nista oba prejela od Boga istega diha?« In mož se je zelo čudil nad temi besedami. Nehal je tepsti kamelo in jo osvobodil dela bremena. Kristus pojasnuje: »Kot Jezus iz Nazareta sem govoril mnogim ljudem o zakonu življenja, tako tudi o živalih, ki podobno kot ljudje občutijo bolečino, trpljenje in veselje. Tako kot človek naj ne bi bil proti bližnjemu, temveč za bližnjega, tako naj bi bil tudi za živali in odgovoren za njih, ker služijo človeku. Kdor jih tepe in muči, ta bo nekoč občutil enako ali podobno na svoji duši in na svojem telesu.«

    Kristus: »V poljskih in gozdnih sadežih je življenjska substanca, ki ohranja človekovo telo zdravo, pa tudi njegovo mesno substanco in kri – ni pa je v ubitih živalih, ki se jedo, kajti meso je mrtva hrana.«

    Ljudje in živali so se na začetku hranili z rastlinami

    Kristus: Ljudje in živali so se razvijali na tej Zemlji postopoma. Oba, človek in žival, sta se v Božjem vrtu hranila z rastlinami. Ko je človek padal vedno globje v greh, je obenem padal tudi v temo nevednosti in podlegel je egoizmu. Iz egoizma je človek začel iskati najrazličnejše užitke in začinjeno, kislo in živalsko hrano. Trda lupina, človekov jaz, grobi čuti, so privedli do čutnosti, ki je terjala zadovoljitev. Čutnega človeka, čigar misli so postajale vedno bolj egoistične, je gnalo k hrani, ki je ustrezala njegovemu mišljenju in dejanjem. Zato je začel s pripravljanjem hrane vedno bolj spreminjati naravne snovi v kisle, ostre in sladke. Posledica vsega  je bila, da je človek začel loviti živali, jih ubijati, njihovo meso je začinil in ga jedel. »

    Jezus je prišel v neko vas in tam videl majhno muco, ki je bila brez gospodarja. Bila je lačna in je mijavkala. Dvignil jo je, zavil jo je v Svojo obleko in jo pustil počivati na svojih prsih. In ko je šel skozi vas, je dal muci jesti in piti. In nekateri ljudje so pravili: »Ta mož skrbi za vse živali. So mar njegovi bratje in sestre, da jih tako ljubi?« Pa jim je rekel: » Resnično, to so vaši sobratje iz velike Božje družine, vaši bratje in sestre, ki imajo od Večnega isti dih življenja.«

    Kristus: »Kdor muči živali ali jih ubija, tega roke so zamazane s krvjo. Kdor uživa živalsko meso, onesnažuje naravo in jo skruni, je nečist. Takšni ljudje se ne morejo ukvarjati s svetimi stvarmi in zato tudi ne morejo učiti in razlagati zakona nebes. Bog daje ljudem iz naročja matere Zemlje vse, kar zemeljsko telo potrebuje za življenje.

    Kristus: »Spoznajte: Kar storite živalim, tudi to storite Meni, Kristusu – in prav tako sebi. Bog, Večni, je zaupal človeku tudi živali – toda ne, da jih muči, ampak, da živi z njimi. Človek naj bo za žival, in tudi žival bo za človeka. In veselo mu bo služila.
    Ko je šel Jezus v Jeriho, je srečal moškega z mladimi golobi in s kletko polno ptic, ki jih je ujel. In rekel je moškemu: »Kaj delaš z njimi?« In moški je odgovoril: »Živim od tega, da prodajam ptice, ki sem jih ujel.« In Jezus mu je rekel: »Kako bi bilo, če bi bil tebe kdo, ki je močnejši in pametnejši, ujel in zvezal ali pa celo tvojo ženo in otroke in bi te bil zaprl, da te proda v svojo korist in bi se s tem preživljal?« In moški se je začudil tem besedam in Njegovi veliki moči in je spustil ptice. Ko so bile proste, so zletele k Jezusu, sedle so na njegova ramena in Mu pele. In moški Ga je še vprašal, kakšen je Njegov nauk, in odšel je po svojih poteh in se naučil plesti košare. S svojim delom si je služil kruh in razbil je svoje kletke in pasti in postal Jezusov učenec.

    Bogu ne izkazujemo časti s klanjem živali

    Jezus: »Resnično, povem vam, na svet sem prišel zato, da odpravim vse krvave daritve in uživanje mesa živali in ptičev, ki jih ljudje koljejo.« Kristus pojasnuje: «Nobena sprememba bodisi v človeku bodisi v svetu, se ne zgodi od danes na jutri. Gre za postopni proces spreminjanja. Kdor se obrne k Bogu, ta čisto počasi spremeni svoje mišljenje in življenje in tako plemeniti svoje čute. Pri tem se bo vedno bolj odtegoval mesni hrani in bo ohranjal mir z ljudmi in s kraljestvi narave. V novih generacijah ne bo več krvavih daritev, kajti ljudje spoznavajo, da na ta način ne izkazujejo Bogu časti. Današnje človeštvo živi v velikem časovnem preobratu iz starega, grešnega sveta v Novi čas. Ko bo ta preobrat že skoraj dokončan, bodo ljudje vse bolj izpolnjevali Božje zakone in bo tako, kot sem Jaz napovedal kot Jezus: En pastir bo in ena čreda in narodi bodo en narod. Takrat bo odpravljena vsakršna krvava žrtev, tudi uživanje živalskega mesa.«

    O Jezusovem odnosu do hrane lahko preberemo tudi v Evangeliju miru Esenov. Po izjavah madiarskega raziskovalca Edmonda B. Szekelyja je en izvod aramejske izdaje shranjen in nedostopen v Vatikanu. Po njegovih lastnih izjavah je dobil za kratek čas vpogled vanj in je po spominu napisal tekst. Po njem je učil Jezus: »In meso zaklanih živali v njegovem telesu bo postalo njegov lasten grob. Kajti resnično, rečem vam: Tisti, ki ubija, ubija samega sebe in kdor je meso ubitih, je od mrtvega telesa« (str. 41). Stavek, ki se sklada s tem, kar sicer vemo a Jezusu.

    Damjan Likar

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali | 41 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 10:49 CET
    On je bil od začetka morilec ljudi in ni obstal v resnici, ker v njem ni resnice.
    Kadar govori laž, govori iz svojega, ker je lažnivec in oče laži.

    Pozdravljeni

    Kljub temu je Hieronim ta pomemben vidik Jezusovega nauka pri sestavljanju biblije prikril oziroma prevzel že ponarejene predloge.
    (vir: Živalim sovražna Hieronimova biblija)
    ( vir – univerzalno življenje )
    Vir laži ste le samim sebi.

    Septuaginta, krajše označena kot LXX, je prvi prevod judovskih svetih spisov v grščino. Nastanek tega mogočnega dela je zavit v legendarno zgodbo, ki je ohranjena v Aristejevem pismu iz 2. st. pr. Kr. Po legendi naj bi dvainsedemdeset judovskih učenjakov (po šest iz vsakega rodu) na ukaz kralja v ločenih prostorih prevedlo svete spise, njihovi prevodi pa naj bi se med seboj čudežno ujemali. Dejansko je Septuaginta nastajala v dolgotrajnem procesu. Predvidevajo, da njeni začetki segajo v 3. st. pr. Kr., končana pa naj bi bila v prvem stoletju po Kr. Pri prevajanju je sodelovalo večje število ljudi, kar se kaže v različni kakovosti prevodov. Prevod je izrednega pomena za duhovni razvoj helenističnega judovstva. Kristjani so jo sprejeli za svojo in so jo interpretirali s kristološkega vidika, Judje pa so jo zaradi tega sčasoma zamenjali z drugimi prevodi. Njen kanon, seznam uradno priznanih svetopisemskih knjig, se razlikuje od kanona Biblie Hebraice, saj vsebuje več knjig, ki jih Judje niso priznavali za navdihnjene.
    Prvo enotno biblijo z staro in novo zavezo kompletirano so napisali šele v drugi polovici 4. stoletja verjetno med 360 in 370 letom.
    Različni deli pa so se začeli že pojavljati med leti 50 in 130, prvi popolni NT je bil Codex Sinaiticus in Codex Vaticanus , sledil pa mu je Codex Alexandrinus v 5 stoletju.
    Ti Codex-i veljajo kot prvi enotni zapisi svetega pisma

    In kaj o tem piše wikipedia

    Svéto písmo ali Bíblija (iz grške besede βιβλια: biblia, ki pomeni knjige[1]) je sveta knjiga krščanstva. Sestavljata jo dva dela: Stara in Nova zaveza. Stara zaveza predstavlja sveto knjigo za pripadnike judovske vere in izhaja še iz časov pred Jezusom Kristusom.

    Sveto pismo je najbolj brana knjiga v zgodovini. Prevedena je v več kot 2.100 jezikov. Ima velik pomen za današnjo kulturo in kot delo jo lahko gledamo iz različnih strani: kot versko ali zgodovinsko knjigo, saj vsebuje mnogo podatkov o zgodovini Judov ter dogajanju v Palestini ob začetku našega štetja.

    Stara zaveza je večinoma pisana v hebrejščini, deloma tudi v aramejščini in grščini, Nova zaveza pa samo v grščini. Prvi prevod Stare zaveze v grščino se imenuje Septuaginta. Nastal je v 3. in 2. stoletju pr. n. št. Ime izvira iz domnevnega števila prevajalcev - 70. Prvi prevodi Svetega pisma v latinščino so bili narejeni iz grške Septuaginte in nosijo skupno ime Vetus Latina. Iz izvirnih jezikov pa je Sveto pismo v latinski jezik prvi prevedel Hieronim v 4. stoletju. Prevod se imenuje Vulgata (latinsko: splošno razširjena). Večina prevodov v evropske jezike je temeljila prav na Vulgati.

    Danes pa se prevaja skoraj izključno iz izvirnega hebrejskega, aramejskega in grškega besedila.

    V slovenščino je celotno Sveto pismo prvi prevedel Jurij Dalmatin. Izšlo je leta 1584. Že pred njim je Novo zavezo prevedel Primož Trubar. Celotna Nova zaveza (Ta celi novi testament) je izšla leta 1582. Zadnji prevod je oskrbela skupina prevajalcev pod vodstvom akademika prof. Jožeta Krašovca leta 1996.

    Žal je slovenski opis za sveto pismo v wikipediji bolj skop, priporočam bolj nemško stran saj je tu opisano precej več http://de.wikipedia.org/wiki/Bibel

    Sveto pismo je pripomoglo, da so se narodi opismenili.

    Servus


    Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje.

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 10:58 CET
    Za nesmisle in neumnosti je pravzaprav vseeno, če so originalni ali če so ponarejeni. Nekaj podobnega bi lahko rekli za pravljice. Ponarejena Rdeča kapica deluje približno enako avtentično kot njen original.


    Noben forenzik pa ni še nikoli na nobenem svetem spisu odkril božjih prstnih odtisov. Vsebina pa je evidentno človeška, tako kot so izključno človeške tudi vse neumnosti tega sveta.






    Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje.

    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 11:26 CET
    Fredi,

    prični raziskovati Koran, da ne boš kot fijakarski konj, ki gleda samo naravnost.

    LLP


    Ko najde en dragocen biser ( dojame resnico ), gre in proda vse, kar ima, in ga kupi.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 11:37 CET
    ( drži se resnice )

    Pozdravljen Marko

    Forenzični odtisi prstov na bibliji so od ljudi, ki so jo prepisovali.
    Vsebina biblije je takšna kot jo je izpričal ljubi Bog - resnica ljubi resnico.

    Resnično si prebral resnico.

    Za nesmisle in neumnosti pa le beri filo finte tipa niče.

    Čao


    Reši si življenje! Ne oziraj se nazaj in ne ustavljaj se nikjer v pokrajini!

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 11:42 CET
    Pozdravljen Lario

    Tud tebi priporočam le biblijo in pogled v naprej v življenje v ljubezen.

    Adio


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 15:53 CET

    Lario!

    Jaz tudi ne.Zato sva pa z Jezusom tako brez-časna ljbimca.

    Juda I.


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 15:53 CET
    Jakob,

    imaš prav. Pa ne toliko zato, ker je v resnici zelo malo nepristranskih in avtentičnih virov, ki bi dokazovali, da je Jezus v resnici živel. Zgodovinarji, Jezusovi sodobniki, ga praktično skoraj ne omenjajo ali pa na način, ki kaže, da v svojem času ni imel nikakršnega vpliva in da na zgodovinarje svojega časa ni naredil nikakršnega vtisa. Preprosto se mi zdi nesmiselno, da bi svojo etiko ali če hočete vegetarijanstvo utemeljevali »ad personam« - na osnovi tega, kaj je rekel Jezus ali kaj je počel Jezus ali kaj je rekel Mohamed ali kaj je počel Mohamed. Takšne izpeljave te lahko potem pripeljejo do česarkoli. Če nekdo ne prepozna (s pomočjo razuma ali s pomočjo čustev ali če hočete s pomočjo kakega višjega uvida), da sta množična živinoreja in ubijanje živali, ki ga spodbuja množično povpraševanje po krvavi prehrani, nekaj slabega, napačnega in tudi protinaravnega, potem takemu človeku ne more iz otopelosti pomagati nikakršen Bog, niti sladki Jezus ali sladki Mohamed. Jahve, židovski in tudi krščanski bog, je oboževal žgalne daritve – vonj po pečem mesu je očitno prav prijetno božal njegove božanske nosnice. In če svojo etiko utemeljuješ na višji avtoriteti, se ti bo pač vsaka roštiljada zdela najprej pot poklon bogu. Nesmisli izvoljenega ljudstva so se nazadnje preko ideje arijskega človeka sprevrgli v tisto, čemur danes pravimo holokavst, kar v izvornem grškem pomenu v resnici pomeni žgalno daritev. Religijska etika nima namreč nič opraviti z resnično etiko. Je samo mehanizem za strašenje in nadzor. To je preprosta daj-dam morala, s plačilom v nebesih in s kaznijo v peklu, infantilna v svoji preprostosti, neusmiljena v svoji nepopustljivosti, perfidna v svojih zagovorih in brutalna v svoji implementaciji.

    Najbolj grozljiva in po mojem mnenju tudi umobolna pa je ideja odkupninskega žrtvovanja nedolžnih po sistemu: "Jagnje božje, ki odjemlje grehe sveta".




    Pravica do življenja

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 16:27 CET
    Pozdravljen Marko

    Jezus je omenjen v naslednjih delih

    - judovsko poročilo Talmud (1.- 5. stoletje)
    - Jožef Flavij ( 37 - 105 n. š. ) v knjigi Judovske starožitnosti, poglavje Flavijanov testament
    - Tacit ( 55-116 n. š. ) v spisu Anali
    - in drugi ( Plinij Mlajši, Svetonij, Mara Bar Sarapion, ... )

    Preberi in skapiraj, da so tud kristjani hotli bit ziher, da je Jezus res živel.
    Zgodovinarji so vse preverli, preverjeno je Jezus Kristus res živel in deloval na zemlji.

    Čao


    Pravica do življenja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 16:40 CET

    Fredi!

    Zakaj Marku nisi odgovoril na dilemo :

    Jagnje Božje, ki odjeemlje grehe sveta ?

    Te preveč boli, ker je to on? Namreč MC, ki sprejema tabletko od Morfeusa ?

    Juda I.



    Pravica do življenja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 16:46 CET

    Veš Fredi!

    Apokrifni Evangeliji in Evangeliji iz Nag Hamadija ( Gnostični Evangeliji), za katere se imamo za zahvaliti Koptom, ki so jih uspeli rešiti pod masko pravovernosti ( spomni se na tisto : In vendar se vrti), lepo razlagajo in tolmačijo stvari, ki so sicer same po sebi tako enostavne : Ne ubijaj!

    Bravo Pozitivke!

    Juda I.



    Izkazoval bom milost, komur hočem biti milostljiv, in usmilil se bom, kogar se hočem usmiliti.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 17:00 CET
    Juda

    Apokrifni evangeliji kot Judov, Jezusov, Marijin so sekstaški izlivi pravljic, vera v samega sebe, vera, da je človek lahko sam sebi dovolj usmiljen, vera, da ni potreben ljubi Bog.

    Čao


    Izkazoval bom milost, komur hočem biti milostljiv, in usmilil se bom, kogar se hočem usmiliti.

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 17:35 CET

    Fredi,
    zakaj le ti
    poizkušaš Duha zavreti,
    ki mu dano,
    na plano je privreti?

    Juda I.

    P. S: Daj spij že tisti donat, da se bomo hako premaknili naprej. V tvoje dobreo seveda.





    Duhovi so Jezusa prosili: »Pošlji nas k svinjam, da gremo vanje!«

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 20:29 CET
    Juda

    Vidim, da kamor se premikaš glih ni naprej.

    Čao


    Izkazoval bom milost, komur hočem biti milostljiv, in usmilil se bom, kogar se hočem usmiliti.

    Prispeval/a: aloha dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 20:35 CET
    Pozdravljen, Fredi pa gremo vse lepo po vrsti:

    Vsak človek doživlja različne občutke v odnosu do samega sebe in takrat, ko smo jezni sami nase ali sami sebi nismo všeč, to se odraža tudi na okolju in na ljudeh, ki so v naši bližini. A se strinjaš z menoj?
    In takrat, ko se imamo radi tedaj tudi do drugih imamo takšen odnos (seveda, če ni kakšnih patoloških psihičnih stanj)
    Odtod je izraz Ljubi druge kot ljubiš sebe ali pa lahko drugače, že v naši naravi je tako, da odnos do drugih je na nek način zrcalo odnosa do samega sebe. Vsako stanje v globini svoji izvira iz odnosa do samega sebe, če smo nemirni in nezadovoljni, če smo iščemo potrditve v velikem bogastvu ali si želimo slave to je le zaradi pomanjkanja ljubezni do samega sebe (navsezadnje to je tako, ker človek pozablja, da je zato, da bi bil vreden spoštovanja že zadostuje to, da je čLOVEk.) Drugo pa je tudi kako reagiramo na mnenje ljudi kaj si mislijo o nas, velikokrat pozabljamo, da vsak je odrasel v drugačnem okolju kot mi in vsak ima svoje doživljanje situacij in besed.
    Kar se tiče uživanja mesa in kajenja ti povem to, premalo je zavedanja, da naš organizem z mesom "se bori" 14 ur, da ga prebavi in zavedanja, da cigarete uničujejo tvoje zdravje 100 na uro treba začeti to čutiti in uporabljati v vsakodnevnem življenju ampak, če nekdo tega ne zmore še ni pomeni, da je to slab človek, točno tako kot človek, ki se vsega tega drži še ne pomeni, da je on boljši od tistega prvega.
    Vse je v ravnoteži in dokler ti uničuješ svoje zdravje nekdo po "zakonu narave" bo živel zdravo življenje "na tvoj račun", ker na tak način se ustvarja ravnoteža in tudi v drugih stvareh je tako. In na tak način prav vsak je pomemben in popoln, ker na nek način popolno izvaja svojo vlogo, seveda ti lahko spremeniš situacijo, če boš odločil, da boš na drugi strani enačbe.
    Kar se tiče nauka Jezusa ... povem, da njemu že glava boli, ker 2000 let je bilo premalo, da bi se vsaj nekaj spremenilo v razumevanju življenjskih vrednot pri večini ljudi, pa še bolj njemu boli zaradi tega, ker vsak govori govori govori in ni nič od tega. kaj njemu pomaga to, da se prepisujejo njegove besede in le teh se ne drži, brati znamo skoraj vsi (čeprav včasih se me zdi, če bi manj brali bi bili bolj srečni :))
    Če ljubiš se trudiš in ne izrekaš žalivk samo zaradi tega, ker vse in vsakomur bo odpuščeno, ker je vse Ljubezen in ljubi Bog ljubi, ker na tak način postajamo razvajani in postaja nekomu prav vse vseeno (spet skrajnost).

    Jezus je bil Kralj judov (budov) samo ena manjša dodatna informacija Jezus je bil Kralj Modrosti (Iš viš - se pravaja kot kralj mudrosti, hm opazil sem kako sta si blizu viš in višna) to je bolj natančna razlaga o prerokovanjih o njegovem rojstvu : Rodil se bo Kralj Modrosti, če se malo poigram s črkami Kralj Judov - Kralj Budov ( a ne zanimivo kako sta si te dve besedi podobne: Buda-Juda)

    In Fredi, preberi pisma njegovih učencev, vem, da si poznavalec svetega pisma in ne bom ti konkretiziral katero, ampak preberi pozorno in boš zasledil dokaze o tem, da je Jezus priporočal ne uživati mesa, če je pravi trenutek zate Ljubi Bog te bo pripeljal do pravega stavka.

    Mir v vsako bajto, lepo bodite :)








    Kajti Božje kraljestvo ni jed in pijača, marveč pravičnost, mir in veselje v Svetem Duhu.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 21:54 CET
    Pozdravljen aloha

    Slabotnega v veri sprejemajte medse, ne da bi presojali njegove pomisleke.
    Nekdo je prepričan, da sme jesti vse; drugi, ki je slaboten, pa jé samo sočivje.
    Kdor jé, naj ne zaničuje tistega, ki ne jé; kdor pa ne jé, naj ne sodi tistega, ki jé, saj ga je Bog sprejel.
    Kdo si ti, da sodiš tujega služabnika?
    Naj stoji ali pade, to je stvar njegovega gospodarja.
    Vendar pa bo stal, saj je Gospod dovolj močan, da ga postavi.
    Nekdo razločuje med dnevom in dnevom, drugemu pa so vsi dnevi enaki; vsak naj doseže polno prepričanje v svojem umu.
    Kdor upošteva dneve, naj jih upošteva za Gospoda.
    Pa tudi kdor jé, jé za Gospoda, saj je zato hvaležen Bogu.
    Tudi kdor ne jé, se zdrži jedi za Gospoda in je prav tako hvaležen Bogu.
    Kajti nobeden med nami ne živi zase in nobeden ne umira zase.
    Če namreč živimo, živimo za Gospoda; in če umiramo, umiramo za Gospoda.
    Naj torej živimo ali umiramo, smo Gospodovi.
    Kajti Kristus je umrl in oživel prav zato, da bi gospodoval mrtvim in živim.
    In ti, zakaj sodiš svojega brata?
    Ali pa ti, zakaj zaničuješ svojega brata?
    Saj bomo vendar vsi stopili pred Božji sodni stol.
    Kajti pisano je:
    Kakor jaz živim, pravi Gospod, se bo pred mano upognilo vsako koleno
    in vsak jezik bo slavil Boga.
    Potemtakem bo vsak izmed nas dajal Bogu račun o sebi.

    Zato nehajmo soditi drug drugega.
    Rajši pazíte na to, da ne boste bratu v spotiko ali v pohujšanje.
    Vem in sem prepričan v Gospodu Jezusu, da ni nič sámo na sebi nečisto; a če kdo misli, da je kaj nečisto, je zanj nečisto.
    Če je torej tvoj brat užaloščen zaradi tega, kar ješ, ne ravnaš več v skladu z ljubeznijo.

    Nikar ne pogubljaj s svojo jedjo človeka, za katerega je Kristus umrl!

    Naj se torej nikakor ne jemlje čast dobrini, ki vam je dana.
    Kajti Božje kraljestvo ni jed in pijača, marveč pravičnost, mir in veselje v Svetem Duhu. Kdor namreč v tem služi Kristusu, je všeč Bogu in spoštovan pri ljudeh.
    Prizadevajmo si torej za to, kar je v prid míru in medsebojnemu izgrajevanju.

    Nikar ne razdiraj Božjega dela zaradi jedi!

    Vse stvari so sicer čiste, vendar pa je slabo za človeka, če z jedjo koga pohujšuje.

    Zato je dobro ne jesti mesa niti piti vina niti delati kar koli, ob čemer se utegne tvoj brat pohujšati.

    Vero, ki jo imaš, ohrani zase pred Bogom. Blagor tistemu, ki ne obsoja sam sebe v tem, za kar se je odločil.
    Kdor pa jé v dvomu, je obsojen, če jé, ker tega ne dela iz vere.
    Kar koli pa ne izvira iz vere, je greh.

    Vse, kar je v mesnici naprodaj, jejte in se nič ne sprašujte glede vesti, kajti Gospodova je zemlja in kar jo napolnjuje.

    Če vas kdo izmed nevernikov povabi in bi radi šli, jejte vse, kar postavijo pred vas, in se nič ne sprašujte glede vesti!
    Če pa bi vam kdo rekel: »To je sveta žrtev,« ne jejte zaradi tistega, ki vas je opozoril, in zaradi vesti.
    Tu pa ne mislim na vašo vest, ampak vest drugega.
    Le čemu bi druga vest sodila o moji svobodi?
    Če se hvaležno udeležim pojedine, zakaj bi me kdo preklinjal zaradi tega, zaradi česar se zahvaljujem?
    Najsi torej jeste ali pijete ali delate kaj drugega, vse delajte v Božjo slavo.
    Ne bodite v spotiko ne Judom ne Grkom ne Božji Cerkvi.

    Toda Bogu nas ne bo približala jed.
    Če namreč ne jemo, nismo nič slabši, in če jemo, nismo nič boljši.
    Pazite pa, da ta vaša svoboda ne bo v spotiko slabotnim!

    Zato pa:
    če jed pohujšuje mojega brata, nikoli več ne bom jedel mesa, da ne bi pohujšal svojega brata.

    In spet je poklical k sebi množico in ji govoril:
    »Poslušajte me vsi in doumite!
    Nič ni zunaj človeka, kar bi ga moglo omadeževati, če pride vanj, ampak ga omadežuje to, kar pride iz človeka.«
    Ko je od množice šel v hišo, so ga njegovi učenci spraševali o tem izreku.
    Dejal jim je:
    »Tako?
    Tudi vi nimate pameti?
    Mar ne razumete, da človeka ne more omadeževati nič, kar pride vanj od zunaj, ker ne gre v njegovo srce, ampak v želodec, in se nato izloči v greznico?«

    S tem je razglasil vse jedi za čiste.

    In govoril je:
    »Kar pride iz človeka, to ga omadežuje.
    Od znotraj namreč, iz človekovega srca, prihajajo hudobne misli, nečistovanja, tatvine, umori, prešuštva, pohlepi, hudobije, zvijača, razuzdanost, nevoščljivost, bogokletje, napuh, nespamet.
    Vse te hudobije prihajajo od znotraj in omadežujejo človeka.«

    Ljubi, ne zaupajte vsakemu duhu, ampak duhove preizkušajte, ali so od Boga, kajti veliko lažnih prerokov je prišlo v svet.
    Božjega duha spoznavate po tem:
    vsak duh, ki prizna, da je Jezus Kristus prišel v mesu, je od Boga;
    noben duh, ki Jezusa ne priznava, pa ni od Boga.
    To je duh antikrista, o katerem ste slišali, da pride, zdaj pa že je v svetu.
    Otroci, vi ste od Boga in ste jih premagali, ker je tisti, ki je v vas, večji od onega v svetu. Oni so od sveta.

    Zato govorijo iz sveta in svet jih posluša.

    Mi pa smo od Boga in vsak, kdor pozna Boga, nas posluša.

    Kdor pa ni od Boga, nas ne posluša.

    Po tem spoznavamo duha resnice in duha blodnje.

    Tak mimogrede bi te vprašal al je zate biblija Sveto pismo?

    Duh izrecno pravi, da bodo v poznejših časih nekateri odpadli od vere in se vdajali zavajajočim duhovom in naukom demonov, s hinavščino lažnivcev, ki imajo v svojo vest vžgano znamenje.
    Ti bodo branili ženitev in uživanje nekaterih jedi, ki jih je ustvaril Bog, da bi jih z zahvaljevanjem uživali tisti, ki verujejo in so spoznali resnico.

    Kajti vse, kar je ustvaril Bog, je dobro in ničesar ne smemo zametavati, le da to uživamo z zahvaljevanjem.
    Saj vse posvečuje Božja beseda in molitev.

    Prijatelj, ni mi v spotiko jed, ki jo uživaš, da preživiš življenje.
    Prijatelj, ni mi v spotiko, če kadiš cigarete.
    Prijatelj, ni mi v spotiko pijača, ki jo piješ.
    Prijatelj, nič mi ni v spotiko, živi kakor živiš, ljubi Bog ljubi tud tebe.

    Lep pozdrav


    Markov evangelij o ubijanju piščet

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 22:14 CET
    Kaj tveziš, da si vegetarijanec, ko pa vsaki dan tolčeš še nerojene otročičke - piščeta po glavi in jih ubijaš, še preden jim je zrasel luškan zlati puhec po teleščkih, si pečeš palačinke in objavljaš na Pozitivkah recepte za palačinke. Ježš Marija, kakšna dvojna morala in sprenevedanje. Saj Cankar z Vrhnike pa ja ni bil takšen. Ko je grešil, je napisal mami črtico o kavi. Omamiti in ubiti kravo in nasititi nekaj sto ljudi je pregrešno, kaj pa zakriviti po nekaj ubojev nedolžnih piščančkov dnevno, jih vreči v razbeljeno ponev, cvreti da embrio z živčnimi konički občuti bolečine, ali ne predstavlja to večji delikt? Kaj pa krava, ki jo molzeš, kot tajkuni delavce in prikrajšuješ teličke za mleko, da so lačni?

    Lahko rečem, da na strani vsejedih obstaja neka krivda, ker si včasih privoščijo kakšen zrezrek, vendar zavest vegetarijancev pri pospešenem ubijanju in cvrtju jajc, živih nerojenih nedolžnih piščet, je za moje pojme nekaj nezaslišanega.



    Markov evangelij o ubijanju piščet

    Prispeval/a: aloha dne ponedeljek, 16. februar 2009 @ 22:51 CET
    še enkrat vsem lep pozdrav :)
    Fredi si že blizu, za vse nas pa priporočam še branje Jakobovega pisma (z občutkom, z vsemi vejicami in predvsem z srcem *)

    Tatjana ste me popolnoma očarali, da bi ženska imela toliko ognja in strasti v sebi, uuuuh, ste prava skušnjava ...
    mislim popolnoma resno, za vas bom pojedel celega bika, če boste zaradi tega srečni :))))))))))
    Dragi bralci v tem človeku gori neunićljiv ogenj in upam, da ne bo ugasnil,
    en poljub in objem zate draga Tatjana :)

    grrrrr auuuuuuuuuuuuuuuu

    lahko noč vsem ljudem na svetu tem, no in seveda hkrati Dobro Jutro

    Sašek (samo za Tatjo :)


    Markov evangelij o ubijanju piščet

    Prispeval/a: MC dne torek, 17. februar 2009 @ 00:10 CET
    Tatjana opažam, da vas spet prevevajo tista stara negativna čustva, zaradi katerih se je pravzaprav začelo tole najino maratonsko dopisovanje. In najbrž ni naključje, da se to spet pojavlja pod člankom novinarja Damjana Likarja, ki ste ga takrat, zaradi nekega nedolžnega intervjuja, napadli in žalili na način, ki se ga ne bi sramoval niti sam zlodej. Lepo, da se vračate k izvoru. K začetku. Na mesto zločina. K jedru svojega sovraštva in resentimenta.

    Kot prvo - v resnici nisem vegetarijanec, marveč sem veganec. Upam, da razumete, kaj to pomeni. Nobenih jajc in mleka. Niti usnjenih izdelkov, če niso ravno že vgrajeni v kakem večje stroju. Če je mogoče, se izogibam tudi uporabi volnenih izdelkov.

    Ko drugo - jaz nič ne bluzim, ampak to, kar govorim in zagovarjam, tudi živim. Zato mi ne govorite o dvojni morali. Lahko da je moja moral naivna, zgrešena, lažna – ni pa dvojna. Razumem, da je to za vas tako zelo moteče, da to težko sprejmete, saj se na vsak način trudite, da bi me prikazali kot hinavca - kot nihilista, ki ne sledi ali ne zmore slediti nobeni etiki. Drži pa, da mi ni niti najmanj mar za vašo etiko, ni mi mar za krščansko etiko in če hočete tudi za pesniško etiko ne, ni mi mar za vašo eksistencialistično bit in za vašo svetost in po malem tudi za vso visoko duhovnost v višjih dimenzijah.

    Ko tretje – o palačinkah; verjetno ste imela v mislih tole, ko ste jezno brskala po naftalinu:

    http://www.pozitivke.net/comment.php?mode=view&cid=9444&query=pala%E8inke

    Naj sami bralci presodijo, za kakšen recept gre. Če bo prispevek kdo razumel drugače kot ironijo in predvsem kritiko vsejedstva, potem je na dobri poti, da postane »Intelektualec«.

    Ko četrto – predpostavimo, da bi bil samo vegetarijanec, ki poje kakšno jajce ali spije kak liter mleka. Kar zadeva embria in jajc – mislim, da ne poznate niti osnov biologije in naravoslovja. To je sicer zelo značilno za ljudi, ki bežijo v višje dimenzije in s preobloženim želodcem iščejo duhovnost. Pravzaprav škoda besed. No, saj to smo že brali v tudi že malo bolj patetični obliki – ko ste duhovičili o trpljenju solate. Če kdo trpi v proizvodnji jajc, so to kvečjemu kokoši v industrijskih obratih. Ampak to vas ne zanima. Gospa Malec, sprehodite se kdaj po kaki klavnici in si oglejte »proces omamljanja«, ki potem »nahranja na stotine ljudi«, ko bi jih lahko z rastlinsko hrano, brez »humanega omamljanja« nahranili na tisoče. Ampak vi tega ne razumete. Vi tega preprosto nočete razumeti. Preveč ljubite svoje jedi, svoj želodec, svojo visoko kulturo žretja in pitja, ki tolaži vaše razvajene brbončice - in nikoli ne pomislite na to, od kod prihaja vse to na vaš krožnik. Žal mi je, res mi je žal, da tega ne vidite.


    Ko sem prebral vaš komentar, me je najprej pograbila jeza. To se mi ne dogaja prav pogosto. Zahotelo se mi je, da bi napisal to, kar si v resnici mislim o vaši poeziji. Pa ne želim, da bi potem to bralci razumeli kot izraz maščevanje ali jeze ali negativnega čustva, ki sem ga, v prvem trenutku, priznam, v resnici občutil do vas. (Mogoče kdaj drugič, v bolj umirjenem ozračju)

    Lepo Vas pozdravljam in si želim, da bi tudi Vi spoznali, zakaj je v današnjem času množično ubijanje in izkoriščanje živali nesmiselno in da bi razumeli, zakaj je ubijanje živali tudi tako zelo povezano s trpljenjem ljudi.


    Marko



    Preživetje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 17. februar 2009 @ 10:35 CET
    Marko Črnigoj z Vrhnike,

    vse kar ste napisali, kako vas je ob komentarju na vaše palačinke pograbila jeza in kako vlečete za lase ven iz arhiva več let stare stvari, ki nimajo nobene zveze s sedanjimi komentarji in se hvalite, kako ste veganec, puritanec, čistun, nenihilist, etik, skratka skrita duša za zastorom čistega telesa, bitje v času in prostoru, ki živi na vzmeteh svoje etike in ob tiktakanju ure, ki bije žal, vsem ljudem enako. Vse to, akustično zaznavanje urinega kazalca z optičnim pogledom na uro in malo manj prijaznim pogledom name, so stare zlizane stvari, ki več ne vžgejo. Nič zato, če ste še vedno jezni in napeti kakor jeklena vrv, jaz se držim Avguštinovih besed: »Če sem zmogla to tedaj, zakaj ne bi zmogla še zdaj!« Vaša militantna drža je kot vojaška hunta, ki zmore najbolj »pogumnih dejanj«, vaša stiska bi se lotila celo moje poezije.

    Marko, jaz mislim, da vi potrebujete protigibanje ali če hočete z drugimi besedami povedano, morate to pretečo nevarnost izravnavati, da se popolnoma ne odtuji vrelcem življenja, ki vas lahko ob redukciji instinktov naredi popolnoma srečno bitje. Dosežete lahko čustven sunek v višjih centrih vaše duševnosti, odtok vegetativne poti na periferno motoriko izgine. Če n. pr. zaslišite besedo Tatjana, ni potreba, da vam le-ta poseže v podzavest in da v paniki pišete popolnoma nerazumne stvari. To privede lahko do somraka tragike in poloma. Ali veste kako pomembna je harmonija osebnosti? Tudi ko se znajdete ob Scili in Karibdi, ne smete izgubiti uma. Ostati morate mirni, spočiti se morate, saj opravljate odgovorno delo v službi, priprava dokumentacije za razpise, ni kar tako. Ne odtegovati vaše mirnosti iz območja vašega delovanja. Ali ste videli kaj je naredila proletarska revolucija, namesto idealov (moški, belec, meščan) je omogočila nove ideale in novo identifikacijo (ženska enakopravnost, otrok, črnec, Obama, proletarec, neoliberalec), v tem stoletju bodo zagotovo sledili novi ideali (humanist, vegetarijanec, veganec, itd). Tako se pač suka življenje naprej Veste, če kar naprej iščete slepo pego v očesu, oslepite. Življenje je težka institucija, človek nima nikoli dovolj primernega in izpopolnjenega organa, da bi na tem svetu zagotovil zadosten proizvod inteligence, s katero bi preobrazil in preoblikoval planet.

    Da se vrnem k vaši cenjeni kritiki moje poezije. Ne le mene kot osebo, celo mojo poezijo bi radi takole po domače povedano »zasrali«, da bi dobili občutek olajšanja in razbremenitve ter blagodejne zanesljivosti za svoj intelekt (bienfaisante certitude). Mislim, da za pisanje recenzij o moji poeziji, ne izpolnjujete dveh pogojev: 1. vas za to nisem vprašala; 2. za to nimate nobenih kvalifikacij in kar koli bi napisali, bi bilo samo odraz vaše svete jeze na čutno duševni ravni, ki s pravo recenzijo in umetnostjo nima nobene zveze. Recenzije in mnenja o moji poeziji najdete n.pr. v kakšni reviji, časopisu ali kar v moji knjigi bralcev na www.tatjana-malec.si . Tam so objavljena mnenja literatov, ki imajo urejajoč princip duha, ki jim »kleščna sila duše« ni zadostovala, da se niso dvignili na raven, ki izhaja iz vitalnih globin in izravnava nevarnosti inteligence.

    Vi lahko lepite pod mojo poezijo demone in najbolj srhljive halucinacijske slike, ki se prikazujejo le drogiranim in težko bolnim osebam, kot ste to storili pod mojo pesmijo »Zasteklitve«, mene te nadležnosti ne spodmikajo tal pod nogami, saj kažejo samo vaš akademizem in intelktualizem. Če se ne motim, mislim, da je rekel Darvin, da je človek, kakor hitro trči njegov instinkt ob svet simbologv, pa postane nevarnejši kot žival. Tu prehaja v napad.

    Žal mi je, da trpite v fiziognomičnih pojavih nervoznosti, zardevanja, zadrege, prebledevanja, v motnjah krvnega obtoka in podobnih simptomih, ko zagledate moje ime in objavljeno pesem. Tedaj zaživi v vas vaša neumrljivost in začnete iskati svojo kvintesenco in se usedete na Pozitivkah na kamen svoje usodne moči in tam čakate, da vas bodo kronali za kralja univerzuma odrosti, kot najbolj Pilatovo bitje na tem svetu. Vaša druščina se zateka v Koabi, pojavljate se ji v sanjah, celo v rokoborbi, boksu, dvoboju s puško (duel) in na območju vseh svetohlinskih omejitev, ki jih ne izkljuje noben predpis ali etična norma. Ritual na višku.
    V tej mejni situaciji, lahko padete v omedlevico (fainting) in kaj potem? Če se oglasijo v vas glasovi, ki prihajajo iz teles fantazmatičnih bitij pod »Zasteklitvami«, se lahko zgodi, da boste izgubili stik z najsvetlejšimi vrelci življenjske energije, ki prihaja iz vas na Pozitivke Vsaka skrajna specializacija čutov in organov pomeni začetek odmiranja, celo vrste tako odmirajo. Biološka krivulja se začne upogibati navzdol, začne se kriza, trenja se povečujejo in tresoč glas, Žižkovo trzanje in mahanje z rokami postanejo svarilni simptomi.

    Le enega niste zumogli, biti ens risibile, bitje zmožno smeha in ens poenitens, bitje zmožno kesanja, slednje pa najgloblje posega v človekovo osebo. Pomanjkljivo kesanje je vedno v labilnem (omahljivem) ravnotežju nihanja med podčloveško in nadčloveško ravnjo življenja. Sicer so pa za vas pomembnejše preperele in trhle vezi, ki vodijo človeka v preteklost, kot pa tiste vezi, ki človeka vodijo v prihodnost in predstavljajo vzmet, da bi bil boljši in se dvignil.

    Ne bom več nalagala stavkov na temo obravnave M-ja na Pozitivke. Uresničujejo se besede apostola Pavla, ko pravi v Korinčanih: »Kar je nespametnega na svetu, si je Bog izvolil, da bi osramotil modre, in kar je slabotnega na svetu, si je Bog izvolil, da bi osramotil, kar je močnega«

    Tudi zgodba o Davidu in Goljatu veliko pove. Davidove slabosti, njegova neizprosnost, ko jih je nič koliko lastnoročno pobil, pove tudi kako je dal David na bojnem polju ugonobiti zvestega Urija, da je vzel potem njegovo vdovo za ženo. V tem se razodeva nečloveško ravnanje. Po krščanskih sodilih ga ne mogli postaviti na oltar in častiti kot svetnika. In zakaj prav on David se v Novi zavezi imenuje pravični. David je čudovito lepo igral na harfo, ki velja za »inštrument miru«. Ironija in prav krvoprelivnik igra najlepše na harfo miru.
    No in ko so na izpitu iz klinične psihologije obravnavali Davida, je nek študent ateist v duhu dialektičnega materializma rekel svojemu profesorju: »Oprostite, saj je vse lepo, kar govorite, samo eno vam povem, življenje je velika skrivnost, ki je ne bomo nikoli do konca razumeli.« Tudi David ni sebe razumel in doumel kdo je. Zadnji zakaj nam vedno nakazuje smer dokončnih odgovorov. S tem se spoštovani Marko Črnigoj, sprijaznite. Jaz se bolj ukvarjam s tem kako rešiti človeka skozi samo sebe. Zato pišem, razmišljam, vendar nisem brezdušen stroj. Hvala Bogu, res ne!

    Mene najbolj žalosti, da bomo imeli ob teh primitivizmih izražanja tu na Pozitivkah kmalu obraščene primitivne brade pragozdov in na mesto lepe, kulturne, kultivirane besede, zlobnost. zahrbtnost, privoščljivost in grozna prevrednotenja človečnosti. Jaz ne mislim postati »Inter arma silent Musae«, želim preživeti.

    LP Tatjana


    Markov evangelij o ubijanju piščet

    Prispeval/a: titanic dne torek, 17. februar 2009 @ 10:40 CET
    »Če je torej tvoj brat užaloščen zaradi tega, kar ješ, ne ravnaš več v skladu z ljubeznijo.«
    Če je temu tako, potem dragi Fredi, bi bil veliko ljudi užaloščenih nasploh in tudi zaradi tebe, saj si eden izmed njih, ki povzročajo užaloščenje drugemu.

    »In govoril je:
    »Kar pride iz človeka, to ga omadežuje.
    Od znotraj namreč, iz človekovega srca, prihajajo hudobne misli, nečistovanja, tatvine, umori, prešuštva, pohlepi, hudobije, zvijača, razuzdanost, nevoščljivost, bogokletje, napuh, nespamet.
    Vse te hudobije prihajajo od znotraj in omadežujejo človeka.«
    Razlaga je posledica. Seveda mora pa nekaj priti tudi V ČLOVEKA najprej. Zato tudi rečemo: to si, kar ješ. Dojenček, ki pije materino mleko nima negativnih čustev, nima strahu (samo nagon po preživetju), saj ni nič, kar je človek »uničil in ubil«, sprejel v sebe. Kasneje se to pokaže že pri manjših otrocih, ob uživanju pripravljene predelane hrane (od staršev, v vrtcih).


    »Kajti vse, kar je ustvaril Bog, je dobro in ničesar ne smemo zametavati, le da to uživamo z zahvaljevanjem.«
    Vidiš Fredi, kako lahko različno ljudje razumemo, kar je napisano, saj papir res vse prenese. »uživamo z zahvaljevanjem« bi lahko razumeli tudi kot dnevno hvaležnost za to, kar imamo. Za ljubezen, ki jo čutimo v sebi do stvarstva, bližnjega ter do Boga, ki nam daje to, kar potrebujemo. Razumemo lahko tako, da nimamo srca odprtega za vsa »bogastva«, katera imamo na razpolago in ga ne vidimo. Da se počutimo žrtve in razmišljamo kaj nimamo, kaj naš sosed ima, mi pa smo prikrajšani za to. Razmišljamo lahko tako, da tega nismo vredni, kar je On ustvaril in da je slabo naredil, da je On kriv, da smo nesrečni in potem naredimo samomor, saj itak ni vredno živeti takega slabega, krivičnega življenja. Da pa pridemo do takega razmišljanja, je potrebno pogledati kje je vzrok. V nas samih – in kako smo živeli in mislili, da je taka misel lahko obstala v našem srcu. To kar pride iz človeka, ja to ga omadežuje-to pa je posledica.





    Zato nehajmo soditi drug drugega.

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 17. februar 2009 @ 12:01 CET
    Pozdravljena Melita

    »Če je torej tvoj brat užaloščen zaradi tega, kar ješ, ne ravnaš več v skladu z ljubeznijo.«

    Zato pa:
    če jed pohujšuje mojega brata, nikoli več ne bom jedel mesa, da ne bi pohujšal svojega brata.

    Kdor jé, naj ne zaničuje tistega, ki ne jé; kdor pa ne jé, naj ne sodi tistega, ki jé, saj ga je Bog sprejel.

    Kdo si ti, da sodiš tujega služabnika?

    Toda Bogu nas ne bo približala jed.

    Zato tudi rečemo: to si, kar ješ.
    Kdo tak reče Melita?

    To je duh antikrista, o katerem ste slišali, da pride, zdaj pa že je v svetu.
    Otroci, vi ste od Boga in ste jih premagali, ker je tisti, ki je v vas, večji od onega v svetu.

    Oni so od sveta.

    Zato govorijo iz sveta in svet jih posluša.

    Mi pa smo od Boga in vsak, kdor pozna Boga, nas posluša.

    Kdor pa ni od Boga, nas ne posluša.

    Po tem spoznavamo duha resnice in duha blodnje.

    Vidiš Melita, kako lahko različno ljudje razumete, kar je napisano, saj papir res vse prenese.

    Pazite pa, da ta vaša svoboda ne bo v spotiko slabotnim!

    Človek je ustvarjen, da prejme ljubezen v srce.
    Lahko pa tud špinačo, pač po izbiri in svoji volji.

    In ti, zakaj sodiš svojega brata?

    Fajn bodi

    Lep pozdrav


    Saškov evangelij dobre volje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 17. februar 2009 @ 13:37 CET
    Sašek, hvala za prijaznost. Kaj naj rečem. Tukaj pridobivajo nekateri nadčloveški ugled. Tukaj je središče medkulturnega dialoga, tu srečujete pluralizem raznih kultur. Tu je mesto za antropološko raziskovanje. Tukaj je ena sama moralna geometrija. Tu se hodijo namakati, ker so vstopi v bazene predragi. In zakaj ne bi uživali v svojih tkaninah pod vodstvom jezdeca kana Halaguja in malo opustošili rodovitna polja Pozitivk. Kot sami vidite je zelo težko odstranjevati iz poplavljenih območij plasti, ki ovirajo rast raslin. Mene so že večkrat zalili in vedno mi je uspelo, da sem se rešila beduinov, ki so me hoteli mumificirati.

    No malo se šalim, ker duša rabi tudi pomladanski puh. Jaz drugače pišem resne reči, a včasih pridem tudi pogledati kako se imajo severni jelenčki in polarni vlečni psički, če jih kaj zebe, če bi bili bliže, bi jim prinesla tudi kavico in brioško ali še slajšo princesko.

    Saj razumete včasih potrebujejo tudi bolniško in iščejo v umiku v bolezen tudi svoj sekundarni dobiček in opozarjajo nase. Paradoks pa je, da bolj kot človeka dviguješ v bralca, bolj spoznavaš sliko podzemnega sveta. Ah pustimo to, ker maščevanje lahko naraste in pljuskne.

    Lepo je bilo malo pokramljati z vami in vzeti tako humorno vse, saj smeh razgradi najbolj trdno resnico.

    Prijazen pozdrav pa še kaj se oglasite.

    Tatjana


    V duhovnem svetu samomorilskih nagnjenj

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 17. februar 2009 @ 13:48 CET
    Groza, samomor to večno stanje bolezni!

    Morda bomo nekoč tudi mi umrli. Morda. Še ni prav gotovo, smrti ne bi determinirali, nočemo vedeti kdaj nas bo obiskala in če nas sploh bo kako bomo morebiti, če nas obišče, s sabo razpolagali potem.

    Lahko si privoščim duhovno parodijo o smrti, lahko s smrtjo preizkušam veščine telesne ljubezni, jo nagovarjam in zapeljujem, lahko jo v svoji pesniški svobodi povabim na kosilo in potem v posteljo, lahko ji pripovedujem o pijanih vizijah posmrtnega življenja, lahko ji pripovedujem pikantne vice in še kaj. Njej je vseeno.

    Čeprav je s strastjo pregnetena sleherna njena gesta, ko te išče, zna biti tudi zelo mirna in brezbrižna, če ji barva tvojega obraza in zvok tvojega glasu nista po volji. Skratka s smrtjo lahko počnem kar me je volja, ker ona se sploh ne užali, je tako izdihano bitje v eni sapi, da vidim le disperzijo njenih kosti, ki kar naprej škripljejo.

    Smrt se kar naprej izmika z apatičnostjo, ravnodušnostjo, utrujenostjo in brezvoljnostjo. Jaz jo izzivam v avtomobilu, ko prečkam cesto, ko si naredim svojo najljubšo jed iz gob, ki sem jih sama nabrala in je med njimi tudi kakšna mušnica. Izzivam jo kar naprej.

    Smrt je možnost slehernega obnašanja do slehernega eksistiranja. Smrt si včasih dovoli, da te vzame s seboj na podlagi izžrebanih besed, lahko ti likvidira mišljenje, transformira te v izpolnjevanje diktata nekoga, ki hoče gospodariti s tabo. Je tako dostojanstvena in obzirna, da te sprejme k sebi brez slehernega spraševanja, če si to zaslužiš ali ne. Lahko bi jo tudi odbil v zid, da se razleti, vendar vedno pride k tebi, če si to vtepe v glavo.

    Ko malo bolj razmišljam o človekovi svobodi, ni težko ugotoviti, da je edino smrt sama za sebe svobodna, ker je nihče po njenem rojstvu ne usmerja in uravnava, nihče o njej ne odloča. Zanjo si ti isto, kot je zate prerezanje zeljnate glave ali požirek vode. Ona vztraja docela na sebi, je neizpolnjena točka samoosebja, prostega absoluta. Ona tudi ne daje večjega pomena načinu kako bo dosegla svoj cilj. Lahko te doleti najbolj plehka in banalna smrt ali pa te namuči, da je veselje.

    Povem ji lahko, da jo kot "tubiti" lahko še marsikaj doleti, vendar z njo se pa nočem spraviti na isto raven. V njej razvrednotim umrljivost in z njo komuniciram na človeški način. Moji monopolistični življenjski filozofiji sploh ne prija, da bi se ukvarjala z mišljenjem na smrt. Se ne obremenjujem z refleksijo o smrti, ker to nadomeščam z gestusom notranje nemosti. Postati smrt je res šansa, n. pr. si rečeš: "Grem v Irak. Moja smrt bo naredila svet svoboden!" V taki žrtvi se zgodi skrita zahvala, dana ti je milost, da se tako navznoter smrt ponotranji s kvaliteto dejanja, ki ga je storil človek. Življenje je pravzaprav neko zadržanje sebe pred izključitvijo od doživetij posmrtnega življenja.

    Smrt je antiteza življenju, ker potem v razredčenem času eksistira pravšnje. Zanimivo je to, da smrt postaja človekov ideal in smrt prevzame mesto tistega, kar mora v človeku umreti. Človek pa ne trpi ničesar onkraj samega sebe. Ko se rodi, je smrt zraven naročena, naredi se nepodkupljivo in deluje na celovitosti svojega namena.

    In kaj se dogaja s tabo človek? Vse se odigra v moči tvojega hrepenenja in njene svobode. Tvoja aktivnost poželenja se izmenjuje s pasivnostjo tvojega predajanja njej in tvoja moč prilaščanja življenja se izmenjuje s tvojim izročanjem njej. Ko ti je odprla erotični seksualni prostor, da jo boš lahko na novo razmnoževal, obsije s svečanostjo in svetlobo vse kar živi in si mane roke.

    Najbolj smrti zamerim to, ker ti zataji dejstvo, da boš umrl in te celo življenje na nek nerazložljiv način ločuje od bivajočega in ti zmanjšuje celovitost. Zato menim, da smrt ni ustvarjena po božji podobi, temveč da jo je verjetno ustvaril Hudič, zato da bi napolnil pekel s trupli.

    V smrti ni ničesar znotrajsvetega. Ona se samo dela in spreneveda, da je podeljevalka smisla sredi razkosanosti človeštva, kjer je ona glavna igralka in glavna pomočnica Hudiča. Vidim jo kot najbolj nedonosno, nedoločeno in neprekosljivo možnost tubiti.

    Javnost vsakdanjega sožitja pozna smrt kot stalno nastopajočo igralko, saj neznanci umirajo vsako minuto, vsako uro. Tvoja smrt živi tjavendan in ne veš kdaj jo boš sprejel v svojo živo zavest in se z njo spoprijel ali spoprijateljil.

    Jaz sem sestavila posmrtni govor in osmrtnico smrti, ker nočem z njo imeti nobenega opravka.

    Kdor jo kliče, ta jo najde!


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali

    Prispeval/a: Čar Črne dne sreda, 18. februar 2009 @ 07:37 CET
    Kr dober članek.
    Se vidi kdo ima sprano glavo po komentarjih.

    LP,
    Vaš ČČ


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali

    Prispeval/a: vesna1965 dne sreda, 18. februar 2009 @ 09:25 CET
    Zanimivo je brati in dojemati, da se zgodba skozi zgodovino še vedno ponavlja. Religija vedno poskrbi za to, da se vse ovce med sabo skregajo. Vedno je bila vsaka religija proti temu, da se sprejme drugačnost. Če si z mano, je ok in če nisi, si sovražnik. Imamo dober portal, ampak se še tukaj ne znamo zmenit. Vsak drugega obsoja, ker ne sprejme njegovih predstav. Na svetu živi kar nekaj ljudi, ki živijo samo od prane, nekaj jih je, ki tekmujejo v žretju hrane in veliko jih je, ki umirajo zaradi lakote. Če smo že na tem portalu, dajmo se potrudit, da bomo soseda nahranili vsaj čustveno. Če tega ne znamo..dajmo biti raje tiho in ostanimo sami v svoji lastni drami, ne pa da druge zraven potegnemo v temo.


    Jezusove izjave o vegetarijanstvu in pravicah živali

    Prispeval/a: vesna1965 dne sreda, 18. februar 2009 @ 09:30 CET
    Tisti, ki pa še vedno verjamete, da je meso zdravo, pa si poglejte to spletno stran. Na tujih pa da itak ne govorim, kako odkrivajo dan za dnem škodljivost uživanja mesa.

    http://www.osvoboditev-zivali.org/


    Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje.

    Prispeval/a: koki dne sreda, 18. februar 2009 @ 10:04 CET
    Bog vam pomagaj!!!

    ---
    Nikoli ni tako, da nekako ne bi bilo...



    Kje ste pa videla kakšen objavljen članek Cerkve?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 18. februar 2009 @ 10:11 CET
    Vesna, kje ste pa videla kakšen objavljen članek Cerkve? Jaz mislim, da se doslej odkar Pozitivke obstajajo, Cerkev še ni pojavila s kakšnim verskim prispevkom. Fredi ni Cerkev je verjetno prizadet posameznik, ki na svoj način reagira, ker ga napadajo zaradi njegovega Boga.

    Tukaj berem samo blatenje Cerkve in vernikov in slabo pisanje o njih. Ljudi skregajo tisti, ki izvajajo ideološko nasilje in jih zaradi vere zasmehujejo. Tudi iz tistih ljudi, ki se borimo proti ideološkemu nasilju, ker smo ga v preteklem režimu bili deležni, in se zavzemamo kako pomembna je svoboda in da ljudje preživijo v lastni identiteti brez ideološkega nasilja, delajo sovražnike. Vprašajte se zakaj. Ali ni nekdo drugi, ki deli narod in seje sovraštvo med ljudmi, ker je brezobziren in nesramen do vernikov. Koga pa motijo?

    Menim, da ste tezo postavila napačno. Tukaj na Pozitivkah ni armade nasilnih vernikov, ki bi terorizirala in delila, temveč je neka militantna skupina, ki v svojih prispevkih želi, podcenjuje in zasmehuje druge. To pa se dogaja zato, ker so vrednote relativizirane in razpadajo. Jaz govorim o tistih vrednotah, ki si nespremenjljive, večne in absolutne. Preprosto gre za človečnost in iz človečnosti izvirajoče človekove pravica, temeljna pravica pa sta svoboda in odgovornost.

    LP Tatjana


    Hočem pa, da veste tole: vsakemu moškemu je glava Kristus, glava ženske je moški,...

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 18. februar 2009 @ 11:01 CET
    ..., glava Kristusa pa Bog.
    Rang lestvica, he he

    Pozdravljena Tatjana

    Dobro si napisala, da nisem cerkev namreč sem le del cerkve, ki jo je iz ljudi izgradil Jezus Kristus, ki pa je glava cerkve.

    Napadi na predstavnike cerkve, na ljudi, bodo do konca časa dokler bo pač obstajala ta stvarnost v kateri tud živiš.

    Zlo napada ljubezen odkar obstaja zlo.

    Zato tudi mi vse od dne, ko smo slišali o tem, ne nehamo moliti in prositi za vas, da bi se izpopolnili po globokem spoznanju njegove volje, v vsej modrosti in duhovni razumnosti, da bi živeli, kakor je vredno Gospoda, in bili njemu v vsem všeč, da bi obrodili sad v vsakršnem dobrem delu in rastli v spoznanju Boga, po moči njegovega veličastva okrepljeni z vso silo, za vso stanovitnost in potrpežljivost, in bi se z veseljem zahvaljevali Očetu, ki vas je usposobil za delež svetih v luči.

    On nas je namreč iztrgal iz oblasti teme in nas prestavil v kraljestvo svojega ljubljenega Sina, v katerem imamo odkupitev, odpuščanje grehov.

    Ta je podoba nevidnega Boga, prvorojenec vsega stvarstva, kajti v njem je bilo ustvarjeno vse, kar je v nebesih in kar je na zemlji, vidne in nevidne stvari, tako prestoli kakor gospostva, tako vladarstva kakor oblasti.
    Vse je bilo ustvarjeno po njem in zanj.

    On je obstajal pred vsemi stvarmi in v njem je utemeljeno vse in on je glava telesa, to je Cerkve.

    On je začetek, prvorojenec med mrtvimi, tako da je postal prvi med vsemi stvarmi.
    Bog je namreč hotel, da se je v njem naselila vsa polnost in da je po njem spravil s sabo vse stvarstvo, saj je s krvjo njegovega križa, se pravi po njem, pomiril, kar je na zemlji in kar je v nebesih.

    Tako se tudi vi, ker ste vneti za duhove, potrudite, da boste obilno koristili pri izgrajevanju Cerkve.

    Če bi se pa kdo – kakor je videti – rad prepiral, mi te navade nimamo in Božje Cerkve tudi ne.

    Pač pa živimo iz resnice v ljubezni, da bomo v vsem rastli vanj, ki je glava, Kristus.
    Iz njega dobiva rast celotno telo, združeno in spojeno z njim, ob sodelovanju celotnega veziva, po delovanju, v skladu z mero slehernega dela, tako da omogoča rast telesa in gradi samega sebe v ljubezni.

    Kakor je namreč telo eno in ima veliko delov, vsi telesni deli pa so eno telo, čeprav jih je veliko, tako je tudi Kristus.
    V enem Duhu smo bili namreč mi vsi krščeni v eno telo, naj bomo Judje ali Grki, sužnji ali svobodni, in vsi smo pili enega Duha.
    Tudi telo namreč ni sestavljeno iz enega telesnega dela, ampak iz več delov.
    Če bi noga rekla: »Ker nisem roka, ne spadam k telesu,« vendarle spada k telesu.
    Če bi uho reklo: »Ker nisem oko, ne spadam k telesu,« vendarle spada k telesu.
    Kje bi bil sluh, ko bi bilo vse telo oko?
    Kje bi bil vonj, ko bi bilo vse telo sluh?
    Tako pa je Bog vse posamezne telesne dele razpostavil po telesu, kakor je hotel.
    Ko bi bilo vse skupaj en sam telesni del, kje bi bilo telo?
    Tako pa je veliko delov, telo pa je eno.
    Ne more oko reči roki: »Ne potrebujem te,« tudi ne glava nogam: »Ne potrebujem vas.« Še več, telesni deli, ki se zdijo slabotnejši, so še bolj potrebni, in tistim, ki se nam zdijo manj vredni časti, izkazujemo še večje spoštovanje in z manj uglednimi še lepše ravnamo, medtem ko ugledni tega ne potrebujejo.
    Da, Bog je sestavil telo in skromnemu namenil več časti, da v telesu ne bi bilo razprtije, marveč bi telesni deli enako skrbeli drug za drugega.
    Če en del trpi, trpijo z njim vsi deli, če je en del v časti, se z njim veselijo vsi.
    Vi pa ste Kristusovo telo in vsak zase del telesa.
    Bog pa je v Cerkvi postavil najprej apostole, drugič preroke, tretjič učitelje; potem čudodelstva, potem milostne darove ozdravljanja, pomoči, vodenja in govorjenja v raznovrstnih jezikih.
    So mar vsi apostoli?
    So vsi preroki?
    Vsi učitelji?
    Ali vsi delajo čudeže, ali imajo vsi milostne darove ozdravljanja?
    Ali vsi govorijo jezike?
    Jih vsi razlagajo?
    A vendar morate hrepeneti po večjih milostnih darovih.

    Naj vam pokažem še odličnejšo pot.

    Ko bi govoril človeške in angelske jezike, ljubezni pa bi ne imel, sem postal brneč bron ali zveneče cimbale.
    In ko bi imel dar preroštva in ko bi poznal vse skrivnosti in imel vse spoznanje in ko bi imel vso vero, da bi gore prestavljal, ljubezni pa bi ne imel, nisem nič.
    In ko bi razdal vse svoje imetje, da bi nahranil lačne, in ko bi izročil svoje telo, da bi zgorel, ljubezni pa bi ne imel, mi nič ne koristi.

    Ljubezen je potrpežljiva, dobrotljiva je ljubezen, ni nevoščljiva, ljubezen se ne ponaša, se ne napihuje, ni brezobzirna, ne išče svojega, ne da se razdražiti, ne misli hudega.
    Ne veseli se krivice, veseli pa se resnice.
    Vse prenaša, vse veruje, vse upa, vse prestane.

    Ljubezen nikoli ne mine.

    Preroštva bodo prenehala, jeziki bodo umolknili, spoznanje bo prešlo, kajti le delno spoznavamo in delno prerokujemo.

    Ko pa pride popolno, bo to, kar je delno, prenehalo.

    Ko sem bil otrok, sem govoril kakor otrok, mislil kakor otrok, sklepal kakor otrok.
    Ko pa sem postal mož, sem prenehal s tem, kar je otroškega.
    Zdaj gledamo z ogledalom, v uganki, takrat pa iz obličja v obličje.

    Zdaj spoznavam deloma, takrat pa bom spoznal, kakor sem bil spoznan.

    Za zdaj pa ostanejo vera, upanje, ljubezen, to troje.

    In največja od teh je ljubezen.


    Lep pozdrav iz srca


    Odgovor na pismo o krokodiljih genih

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 18. februar 2009 @ 15:37 CET
    Pišite o priljubljenih pisateljih in vsebinah, o tistem kar berete. Ni vam treba pisati o tistem, česar ne poznate in za kar imajo morebiti drugi interes. Pustite drugim, da bero, kar hočejo in kar jih zanima, da molijo tistega Boga, kot ga hočejo in v katerega verujejo. Kaj vas to boli, saj to ne tangira vas. Nihče vas sistemsko ne sili, da berite Bibilijo, kakor so komunistični ideologi sistemsko prepovedali njeno branje.

    Fredi pa nima tiste politične moči, da bi vas v to prisilil. Do njegovih želja, da bi vsi brali Bibilijo in verjeli vanjo, pa morate biti strpni, saj nikomur nič slabega ne želi. Nasprotno želi, da bi se medsebojno ljubili. Kaj je slabega v tem?

    Spominjam se jeklenih časov, ko so morali komunisti po partijski liniji po centralizmu z vrha navzdol biti disciplinirani in niso smeli prestopiti vrat cerkve. Sodelavki je umrl mož in je bil cerkveno pokopan. Ne vem ali po njegovi želji ali po želji obeh, vendar komunisti, sodelavci vdove, so sloneli za cerkvijo na zidcu, izven cerkvenega območja. Slika je bila groteskna, saj so razčlovečili obred pokopa. Niti najmanjšega spoštovanja niso izkazali sodelavki in pokojnikovemu spominu. Meni so se zdeli kot votli, z ideologijo našopani, prazni ljudje s polno glavo ideološke slame, odtujeni od temeljnih človeških vrednot, skrajno nekulturni. Kdo jim je velel, da se morajo tako obnašati? Partija! Ni jim bilo dovoljeno prisostvovati obredu na način, da bi izkazali svoji sodelavki spoštovanje do njene in pokojnikove želje o načinu pokopa. Če bi šli v cerkev, bi bili vrženi iz partije in če ne bi bili v partiji, ne bi mogli zasedati razmeroma dobro plačanih položajev ali pa delati, da si zaslužijo svoj vsakdanji kruh. To je tisti absurd, ki ga vi ne razumete. Biti svoboden, brez ideološkega nasilja!

    Omenjate spet Malečevo, saj brez njenega imena ne morete vrednostno razrešiti konfliktov, ki jih nosite v sebi. Malečevo so bralci izbrali za Sončno osebnost leta očitno zaradi njene poezije, ki jim je bila všeč. Malečeva se s tem ne hvali, vi ste pa take packe, da tudi to priznanje bralcev grajate in stavite v nič. Tudi brez priznanja sončne osebnosti, bi Malečeva bila to kar je. Nihče ji ne more ničesar dodati ali odvzeti.

    Saj ni potreba, da izkazujete ali ne izkazujete simpatij do Malečeve. Nikoli vas za to ni vprašala. Malečeva raje vidi kdo so njeni sovražniki oziroma komu je antipatična (seveda če bi se predstavili z imenom in priimkom, pa tega v skladu s komunistično doktrino nekateri ne zmorete, morda tudi ne smete), kot pa hinavski prijatelji, ki se hlinijo, hihitajo in ko le morejo ti zabodejo nož v hrbet. Glede na to, da Malečeva nosi varnostni jopič duha, ji kar tako ne morejo do živega.

    Pišete o krokodilih. Kdo vam je pa kriv, da točite krokodilje solze, ko grizete sočloveka. Ni vam treba gristi, ni potrebno točiti krokodiljih solz in se počlovečite, pa ne se vam ne bo treba primerjati s krokodili.

    Tatjana Malec


    Vi pa ste od svojega očeta, hudiča, in hočete uresničevati njegove želje.

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 18. februar 2009 @ 15:59 CET
    Pozdravljen Koki,

    čeprav si se oglasil samo s kratko mislijo, menim, da si zadel v polno. Sedaj nas pa Lario, verjetno čaka na odškodnino, uči: "Prični raziskovati Koran, da ne boš kot fijakarski konj, ki gleda samo naravnost." Že dolgo časa sem domnevala, da je iz pašaluka in da je z njim tako. Sebastjan Krelj je v "Postilla Slovenska", 1567 dejal:
    "... Prosim tedaj vsakaterega dobrega karščenika (za špotljivce ne marim), da si pusti leto Pismo inu naše zvesto delo, če lih popolnoma ne, saj nekuliko dopasti. Ako pak kateri noče, taku si sturi eno drugo sebi bulši inu pusti nam leto naše z mirom."

    Bog pomagaj tej naši lepi slovenski deželici!

    Tvoj osnutek nove knjige prebiram, zelo zanimivo in bogato razmišljanje. Odgovorim.

    Prijazen pozdrav
    Tatjana



    Ljubezen ljubi svobodno – nič ni na silo

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 18. februar 2009 @ 16:11 CET
    Pozdravljena Tatjana

    Ljubi Bog hvala, da si omogočil, da živim v demokratični in svobodni Sloveniji.
    Vsak lahko piše svobodno kar hoče.

    Ljubi Bog ve zakaj pišem glih na pozitivkah.
    Po domače bi reko iz dolgega cajta branim ljubezen.
    Dobesedno napotek iz večnosti.
    Po spletu igram tud šah.

    Nobenga nočem prepričevat in silit in še najmanj mam kakšno koli željo po spreobrnitvi kogarkoli.
    Brez želje za željo.
    Želja je želo.

    Ni mi mar al kdo bere biblijo al bere koran.
    Iz opisa, ki ga preberem takoj vidim kdo je kdo, tud kašno željo ma kdo.

    Da bi se medsebojno ljubili je volja srca, ki ljubi.
    Srce, ki ljubi upa, da je tud ljubljeno.
    Ljubezen ni želja v srcu temveč milost.

    Spet po domače povedano:

    Človek - boli me patak al ljubiš al bereš biblijo.

    Volja posameznika.

    Nobenmu nočem polagat besed v usta, vsak naj melje kar melje z svojim jezikom.

    Fajn je, da človek ljubi človeka.
    Fajn je brat biblijo, da se zve resnica.

    Fajn je dokler je fajn.

    Boli me patak za kakršnokoli politiko.

    Lep pozdrav


    Človeškost

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 18. februar 2009 @ 16:24 CET
    Človeškost je pomembna vsebina, ki zbudi nekaj prijetnega in toplega.

    Človeškost ima svoje značilne lastnosti, pomeni človeško čutiti, ravnati, po človeško govoriti in spoštovati Boga, v katerega človek veruje.

    Človeškost je globina naznačena z vprašanjem biti.

    Ustvarjalnost se vedno dogaja na instanci najvišje ravni človeškosti.

    Človeškost je trdno jedro vrednot, ki ga nadgrajujejo višje ravni mišljenja in ravnanja.

    Tatjana Malec


    Človeškost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 17:20 CET


    Ali obstaja razlika med
    človeško in človečno ?

    Juda I.


    Človeškost, Človečnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 18:28 CET


    Marja, dobro razmišljaš. A neki Karl Marx, je baje nekoč nekje zapisal svojo baje edino definicijo t.im Komunizma :

    "Komunizem pomeni konec človeške in začetek Človečne zgodovine!"

    Nekaj malega se ujema s tvojim razmišljanjem, saj vsebuje veliko mero občutka soodgovornosti do sočloveka. Kaj pa ti meniš, kaj je nesrečni Karlo res mislil s "Človečno zgodovino?" Ali ta njegova zgodovina dovoluje morebitna odstopanja, ki smo jim vseskozi priča ? Kajti če ne, pomeni da "človeško" vsebuje tudi tisto kar je veliko slabše od zverinskosti in ne samo to, kar je zapisala ga. tatjana Malec. Pomeni, da pojem "človeško" vsebuje tako črno kot belo,medtem ko pojem "človečno" ne dovoljuje odstopanja od same ideacije Človeka.
    Juda I.

    Juda I.


    Človeškost, Človečnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 18:43 CET


    Aja, še razlaga za našega Fredija, saj se nahajamo v stolpcu komentarjev o Jezusovem odnosu do živalic. Veš Fredi, jesti živalice je človeško, zelo človeško, a niti najmanj Človečno. Marja je lepo zapisala, da je človeškost preprosto biti človek, pa vendar ni vseeno, kakšen je. Človečno po njenem pomeni, zavedati se kaj počneš. In dobro je zavesti se, kaj počneš, ko ješ živalice.

    JUda I.


    Človeškost, Človečnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:01 CET


    Ne samo podobno, pravzaprav to je točno to. In ko se zaveš, nehaš to početi. Si bolj preprosta od mene in v tej preprostosti dostikrat tudi bolj natančna. Komplimenti.

    Juda I.


    Po človeško - manj žeri - več ljubi - človečnost

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:06 CET
    Pozdravljen Juda

    Ko jem kaki šnicl se zavedam, da se prehranjujem in upam, da se tud drugi ljudje lahko prehranjujejo.
    Namreč nisem fauš nobenmu kako se prehranjuje, da se le ma s čem prehranit.

    Hranim se tud z duhovno hrano direkt iz večnosti sicer bi že crkno od lakote in bi mislo kot misliš solatarsko večvredno.

    Solata ni duhovna hrana, mogoče le zate vegič.

    Čao


    Po človeško - manj žeri - več ljubi - človečnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:10 CET



    Ah Fredi, ta tvoj odgovor je tako zelo človeški........., da bolj človeški bit ne more.

    Juda I.


    Ljubezen išči in našel boš ljubezen

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:27 CET
    Pozdravljen Juda

    Kdor išče ta najde, simpl človek.

    Adio



    Ljubezen išči in našel boš ljubezen

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 18. februar 2009 @ 19:34 CET


    Res je Fredi, iskal sem te in sem te našel. Le na pravi gumb sem mrarl pritisniti.

    Juda I.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,53 seconds