NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Odnos cerkve do klimatskih sprememb   
    četrtek, 3. maj 2007 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: eckhart

    Zemeljske katastrofe so po besedah cerkve božja skrivnost

    Praktično vsi ugledni strokovnjaki so si danes enotnega mnenja, da je človek odgovoren za vse hujše naravne katastrofe in globalno segrevanje ozračja, ki ga ni več moč zaustaviti. Človek je torej tisti, ki je s svojo napačno razvojno potjo uničil podnebje in naravo. In kakšen odgovor ima cerkev na vse te katastrofe? Ne smemo pozabiti, da je papež po katoliškem nauku usmerjevalec zemeljske oble, torej očitno vodi Zemljo v propad.

    Kako prazne so dogme teologov, je bilo posebej jasno po veliki cunami katastrofi dne 26.12.04, ki je bila morda največja naravna katastrofa, kar pomni človeštvo. V brošuri Katastrofe, Zemeljski preobrat, Umiranje, lahko preberemo njihove odgovore:

    Vatikanska Cerkev je ponudila npr. naslednji odgovor: Avstrijski katoliški kardinal Christoph Schönborn je imel 19.01.05 nagovor, med ostalim z naslednjo vsebino: ,,Jaz tudi ne vem, če resnično obstaja odgovor na vprašanje: Zakaj trpljenje? Pogosto je molk, tiho sočutje edina primerna drža ob veliki bolečini.” Švicarski rimsko-katoliški škof Amédée Grab je na neki žalni slovesnosti postavil vprašanje: ,,Zakaj spiš, gospod Bog? Zakaj skrivaš svoj obraz, zakaj pozabljaš našo nesrečo?” Nemški kardinal Wetter je prišel do rezultata: ,,…odgovora na vprašanje: zakaj? - ne bomo našli. Boleče bomo morali spoznati, da ne živimo v raju…”

    Odgovorov pa ni iskala samo vatikanska Cerkev, nemočni so bili tudi teologi Luteranske cerkve. Predstojnik Evangeličanske cerkve v Porenju Nikolaus Schneider je poudaril, da nima „nobenega teološko-dogmatskega odgovora o hotenju Boga sredi besnenja smrti.” Schneider je razlagal: ,,Bog se ne igra s svojim stvarstvom. Toda njegovo stvarstvo ni brezhibno.” Tudi po mnenju profesorja teologije Wernerja Kläna z Luteranske visoke teološke šole v Oberurselu v Taunusu, ni splošnega odgovora na vprašanje: „Kje je bil Bog, ko je prišla povodenj?” To je „vprašanje, na katerega ni moč odgovoriti”, je dejal; pomoč v dvomu daje mogoče prilika o „božji skrivnosti.” Evangeličanska tiskovna agencija je dne 28.12.04 objavila naslednje mnenje teologa Hansa Gerharda Behringerja: „Na vprašanje ,Zakaj Bog to dopušča?’ je Behringerju težko odgovoriti. Vprašanje ,Zakaj?’ se postavlja ljudem največkrat takrat, ko postane življenje ranljivo. K človeški zrelosti spada, da se naučimo živeti z neodgovorjenimi vprašanji.” Pravzaprav presenetljivo, da se odrasli ljudje zadovoljijo s takšnimi odgovori in so zato pripravljeni plačevati še cerkveni davek!

    Toda berimo dalje, kaj pravi pater Eberhard von Gemmingen: „Takšne katastrofe nas morejo spomniti na to, da Bogu ne gledamo v karte, da je njegovo delo skrivnost, je misterij, včasih zelo boleča skrivnost … Če mislimo, da razumemo Boga, je to slepilo. Ne moremo razumeti, lahko samo zaupamo, da tiči za vsem vendar nek smisel, ki ga bomo mogli nekega dne spoznati v njegovi svetli luči. Toda danes ostajamo v temi.” Če hočejo ostati teologi v temi, je to njihova odločitev. Vsakemu budnemu človeku s srcem in razumom pa kažejo, kam jih vodijo teologi. Obstaja pa izhod, ki se zelo jasno izraža že v Janezovi Apokalipsi. Tam piše: „Pojdi iz nje, ljudstvo moje, da ne boš soudeleženo pri njenih grehih in da te ne prizadenejo njene nadloge.” (Janezovo razodetje, 18,4)

    Zanimivo je vprašanje „Kako lahko Bog dopusti naravi takšno morijo?” Pod umorom razumemo premišljeno ubijanje v okoliščinah, ki razkrivajo posebno zavrženo miselnost storilca. Potemtakem je narava morila z božjim dovoljenjem in bi po vatikanski izjavi storilec moral biti Bog, ker naj bi ravnal s posebno nizkotnim mišljenjem?! To je mogoče katoliško, toda s Kristusom in resničnim Bogom nima ničesar opraviti! Ali pa je vatikanska Cerkev nagovorila svoje lastne postopke, ki jih že stoletja prakticira proti ljudem, živalim in naravi? Izjava priznanega cerkvenega zgodovinarja Karlheinz Deschner-ja karakterizira to Cerkev, kot sledi: „Po intenzivnem ukvarjanju z zgodovino krščanstva ne poznam niti v antiki niti v srednjem veku ali v novejšem času, vključno in posebej v 20. stoletju, nobene svetovne organizacije, ki bi bila istočasno in neprekinjeno tako strahotno obremenjena z zločini kot Katoliška cerkev, prav posebno rimsko-katoliška Cerkev.”

    Katoliški teologi govorijo o božjih skrivnostih, ki so lahko zelo boleče. Toda ali ni veliko bolj boleče, če teologi, ki se imenujejo kristjani, zatrjujejo, da naj bi Bog imel skrivnosti? Bog, Večni, ne potrebuje skrivnosti, temveč tisti, ki se sicer kitijo s tem, da Boga študirajo, vendar o njem vedo manj in Ga manj poznajo kot marsikateri preprost človek iz ljudstva.

    Spretna poteza cerkvenih institucij je bila, da so svojim vernikom zamolčali zakon vzroka in učinka. S tem je bil položen temeljni kamen za t.im. ,,božje skrivnosti” in ,,nedoumljive božje sklepe.” Za širjenje takšnega nauka so vsekakor potrebni študirani teologi, ki s spretnim govorjenjem in prakticiranjem ritualov ljudem tako dolgo tvezijo, da potrebujejo posrednike, ki Bogu milostno pritrjujejo, da je večina ljudi njihove institucije dejansko že stoletja dolgo finančno podpirala. Toda danes kljub temu vedno bolj izginja vera v cerkvene institucije. Mnogi ljudje spoznavajo, da potapljajoče svetovne ladje ne morejo rešiti niti cerkveni dostojanstveniki.

    „Božje skrivnosti”, o katerih Cerkev tako rada govori, bi lahko označili kot zasilno laž, slepilo, trik, da bi zakrili ponaredbe Jezusovega nauka s strani teologov. Najuspešnejši korak v tem smislu je bil narejen na koncilu v Konstantinoplu leta 553, ko je s sklepom večine glasov iz cerkvenega nauka izginil nauk o reinkarnaciji. S tem je bil v bistvu odstranjen tudi zakon vzroka in učinka, setve in žetve, čeprav ga še vedno lahko celo dobesedno najdemo v Bibliji. V pismu Galačanom, poglavje 6,7, piše: „Ne slepite se, Bog se ne pusti zasmehovati; kar človek seje, bo žel.”

    Bog je pravočasno svaril pred katastrofami in klimatskimi spremembami

    V brošuri Katastrofe je jasno zapisano, da Bog ljudem ne pošilja katastrof – nasprotno: Bog je pravočasno svaril po prerokinji za današnji čas, Gabriele.

    V vseh časih je Bog govoril po pravičnih možeh in ženah, po Svojih prerokih. Bog, Večni, je na Zemljo poslal celo Svojega sina, Kristusa, sovladarja nebes. Bog je opominjal in kazal Svojim otrokom pot nazaj k njihovemu božanskemu izvoru. V današnjem času je Bog spet poslal k ljudem velikega preroka, to je Gabriele, Božjo prerokinjo in poslanko, po kateri je vsemu svetu oznanjal in oznanja svoje še neslišano sporočilo. Ljudska množica, na čelu z duhovniško kasto, ki je bila v vseh časih proti Božjim prerokom, ni poslušala in ne posluša Božje besede. Apokaliptični čas se je torej pričel…

    Cerkve so kmalu opazile, da je nauk Božjega Duha po Gabriele, Božji prerokinji in poslanki enako revolucionaren, kot so bile pred 2000 leti besede Jezusa iz Nazareta. Božji nauk je genialen in jasen in v svoji logiki tako enostaven, da ne potrebuje posrednika. Ne opira se na nobenega človeka, ampak samo na Jezusa, Kristusa, velikega Duha neskončnosti, ki biva v vsakem izmed nas. Noben človek ne more voditi drugega človeka k Bogu, našemu Očetu, to zmore izključno Kristus. Pot k Bogu je Notranja pot, kajti Bog ne biva v templjih iz kamenja; vsak človek Ga lahko doživi le v samem sebi. Za to pot ne potrebuje duhovnikov, ekscelenc, eminenc, župnikov, ali kakorkoli se že imenujejo. Obstaja pa smerokaz, Gabriele, Božja prerokinja in poslanka. Ljudem je zgled, vendar pa to pot lahko prehodi le vsak človek sam.

    To dejstvo je bilo in je za oblastno institucijo Cerkev velika nevarnost. Zato je pošiljala svoje obrekovalske pooblaščence, da prerokinji današnjega časa storijo to, kar je Cerkev naredila z vsemi razsvetljenimi možmi in ženami.

    Prihodnost človeštva je zapisana v atmosferi

    Kristus je ljudi po prerokinji Gabriele svaril že leta 1984, ko je opozarjal: ,,Prihodnost človeštva je zapisana v atmosferi. Tudi zemlja in morja pričajo o tem, kaj je človek posejal. Resnično, resnično povem vam: Blizu je čas, ko bodo vode pobrale mnogo ljudi, ko se bo planet Zemlja vzpel in pogoltnil vse, kar si bo prilastil. In zgodilo se bo, da bodo vode očistile mnoge predele Zemlje. In nastopile bodo različne klimatske razmere...”

    In pet let pozneje, 1989, je po Gabriele govoril brat Emanuel:
    ,,Spoznajte: Zaradi človeških vzrokov je Zemlja postala žareča peč. Atmosferske plasti se razkrajajo – svet je kot parni lonec, ki stoji na Zemlji; v njem vre… Spoznajte: Še se širijo puščave, toda ko pridejo vode…Dragi bratje in sestre, samo svetlobni preblisk prihodnosti, ki je v resnici že sedanjost – kajti mnogo vam je zamolčanega…”

    To so nekatera dejstva, ki nam kažejo posledice spreminjanja klime, pred katerimi nas je Bog pravočasno svaril. Leta 1991 je Bog-Oče svojim človeškim otrokom govoril:
    ,,Kakšni usodi gredo nasproti mnoga ljudstva in narodi? Usodi razdejanja in opustošenja.«

    Jezus iz Nazareta je govoril, kaj bo prišlo, če se ljudje ne bodo spreobrnili. So se spreobrnili? Svojega največjega prijatelja so si naredili za sovražnika. Prijatelja, ki človeštvu, odkar obstaja življenje, daje svetlobo in moč; prijatelja, ki je ljudi hranil in napajal, jim nudil streho nad glavo, bivališče in hrano.

    Tukaj ponovno najdemo opozorilo, da ni Bog tisti, ki kaznuje in ljudem pošilja katastrofe in nadloge vseh vrst, ampak da so to vzroki ljudi, ki silijo k učinkovanju. Planet Zemlja nam je bil dober prijatelj, toda človek je iz njega naredil vojskujočega se sovražnika. V letih 1996 in 1997 je Bog-Oče nastopil v več mogočnih razodetjih kot tožitelj za mater Zemljo.

    Kakšne posledice bodo imela znamenja viharjev, je svaril Kristus leta 1993:
    ,,O, glejte, viharji časa niso samo napovedani – vihrali in divjali bodo na vseh kontinentih. Toda to je šele začetek. Celotni kontinenti se bodo majali, kajti zemeljske plošče bodo vedno bolj rotirale, ker se bo zemeljska magma vse bolj segrevala. Tako se bo segrevala tudi celotna Zemlja. Vedno razmišljate samo o atmosferi, ki je razdejana. Toda, Jaz vam rečem: magma se vse bolj in bolj segreva in zaradi tega prihaja do velikega gibanja. Zemlja se segreva. Led se topi. Prihajajo povodnji, začenjajo se viharji… Govoril sem o viharjih časa, ki bodo prizadeli Zemljo. Toda, spoznajte, mogočni viharji bodo divjali čez deželo in porušili mnogo zgradb. Poljem bodo odvzeli rodovitno zemljo. Kar boste posejali, bo iztrgano iz zemlje. Kajti viharji bodo mogočno besneli, ne bodo samo divjali čez deželo – to so vrtinčasti viharji, ki nastanejo in opustošijo cela okrožja, vasi, mesta…”

    Žal se bo vse to zgodilo, če verjamemo zgoraj zapisanemu ali ne – vsaj po mojem mišljenju, ki vsekakor ni osamljeno. Katastrofičnost stanja na našem planetu – Materi Zemlji – vedno bolj priznavajo tudi mednarodne institucije na čelu z OZN. Nazadnje so priznali, da k učinku tople grede živinoreja prispeva več kot ves promet po kopnem, vodi in zraku. Sicer pa, dovolj se je zvečer vsesti pred TV-dnevnik in zdravorazumsko, s kritične razdalje predelati informacije, katerim so dovolili, da pridejo do nas - pa malce se ozreti okoli sebe brez plašnic na očeh.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja eckhart
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Odnos cerkve do klimatskih sprememb | 6 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: domino dne četrtek, 3. maj 2007 @ 13:50 CEST
    Naši teologi nimajo odgovorov na marsikatero vprašanje, še posebej pa ne vprašanje trpljenja. In ko ni odgovorov, pridejo na vrsto razne božje skrivnosti, zavita in nerazumljiva pota Gospodova in podobno.

    Problem je v tem, da lahko s takimi razlagami pojasniš karkoli. Tega ne vem, onega ne razumem. Kaj češ, skrivnost božja.

    Če človek odvrže vsiljene dogme in začne razmišljati s svojo glavo, vidi da je Gabrielino sporočilo očitno korak v pravi smeri. Vseeno pa bi raje vsakomur priporočal, da malo pokuka proti vzhodu.

    Prebrskal sem mnogo različnih virov, tako iz področja teologije kakor tudi filozofije. Kar se mene tiče, je najpopolnejša razlaga vsega v indijski Bhagavadgiti, kakršna je (avtor: Prabhupada). Ne vem, zdi se mi da je tukaj še najmanj logičnih lukenj, takih in drugačnih nedoumljivosti in skrivnosti, ki jih je krščanstvo tako polno.





    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: Aarhon dne petek, 4. maj 2007 @ 09:25 CEST
    Vzrok za te globalne težave je eden od glavnih grehov, ki pa ga kar nočemo prepoznati. Če bi 10 zapovedi resno jemali, bi videli da je tudi NAPUH eden od hudih grehov.
    Čemu Cunamiji? Nič - nobenega razloga ni - vedno so bili in bodo. Napuh in kratka pamet ljudi, so jih napeljali, da so gradili svoja prebivališča na mestih, kjer je pričakovati da jih bo prej ali slej z obale odplaknil večji val. In ko jih je, vsi hlinijo presenečenje in začudenje.
    Poplave: - še nisem slišal da bi zalilo kakšen hrib ali grič. Pa vendar je toliko ljudi nagnetlo svoje hiše po nižinah, kjer je povsem jasno, da bodo prej ali slej doživeli kakšno poplavo. Če to ni napuh, potem ne vem kaj je. Če greš malo naokrog in imaš oko, hitro ugledaš zgradbo, ki se košati prav sredi hudourniške struge. Ker že 10 let ni bilo hujšega deževja je struga zatravljena, ampak meni je jasno da bo to hišo prej ali slej odneslo. Ali bodo za to krive podnebne spremembe? Seveda ne, ampak napuh tistega, ki misli da je nad naravo in bogom, ter da lahko počne kar hoče.
    VIŠEK NAPUHA pa je danes moderno mišljenje, da lahko ljudje vplivamo na podnebje, segrevanje in tako dalje. Če bi ne bili tako vzvišeni bi se zavedali, da smo v primerjavi z naravo in bogom samo mravlje, potem bi se ozrli okrog sebe in spoznali, kar je na vsakem koraku očitno in kar priznavajo tudi vsi resni znanstveniki. Da ni nobenega globalnega segrevanja. Vedno so bila vroča in hladna poletja, ostre in mile zime. Zemlja je lepa, gozdovi so krasni in lepo je živeti.
    Napuh je tisti, ki daje drobnim ljudem misliti, da lahko količkaj vplivajo na to čudovito zemljo, na kateri živimo.


    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: danaja... dne petek, 4. maj 2007 @ 10:15 CEST

    Mar ni NAPUH tudi misel, da mravljice lahko po mili volji,
    brez vsake škode in posledic rijejo po zemljici,
    jo brez spoštovanja do življenja izkoriščajo in skušajo preoblikovati?!




    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: Aarhon dne petek, 4. maj 2007 @ 15:09 CEST
    Nisem čisto razumel tega da mravljice rijejo po zemlji brez spoštovanja do življenja.
    Vsekakor nasprotujem brezobzirnemu uničevanju narave (gozdov in tega). V dopisu sem želel le opozoriti, da si ljudje vse preveč samovšečno domišljamo kako zelo smo mogočni in da lahko celo vplivamo na segrevanje vse zemlje.
    Hvala za odziv.


    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 4. maj 2007 @ 16:46 CEST
    Tu bi se kar pridružila misli Danaje, da gre za človeški napuh.
    Cerkev ima lahko določeno psihično držo do prebivalcev tega planeta, ki živijo svoje življenje v napuhu, da jim pove kaj je prav in kaj ni, kajti Cerkev naj bi zasledovala in podpirala dobro po Kristusu.

    Nikakor pa ne more Cerkev imeti odnosa do klimatskih sprememb tako, da bi nanje vplivala, če bolj razumljivo povem, preko stvarstva narave. Na to, da so na soncu izbruhi sončnih peg, ne more noben človek vplivati in tudi Cerkev ne.

    Vsak človek in tudi Cerkev, kajti v njej so samo ljudje in lahko vsi mislijo biblijsko, preroško in sveto in tu se srečamo z neverjetno posebnostjo, da človek kljubuje brezupu in istočasno govori o zapuščenosti od Boga in o brezpogojni vdanosti Bogu.

    Ko človek ne more sam razrešiti določenega problema ali položaja, prevali to svojo veliko skrb na drugega, običjano v svojo samorefleksiji kar na Boga in se razbremeni. Od tu naprej ni več človek racionalen, temveč postane enigmatičen, izraža svojo stisko in ne more živeti življenja brez Boga. Če ga pa le poskuša živeti, ga živi nihelistično in mu nekaj manjka, da še sam ne ve kaj. Mislim pa, da sploh ni človeka, ki ne bi bil veren v smislu upanja.

    Prav v tem je naša neponovljiva vrednost življenja, da ne zapademo popolnemu brezupu in obupu, ko smo v težki stiski, temveč vedno pokličemo na pomoč nekoga tretjega. Kako lepo je, če veš, da imaš prijatelja, ki ti bo pomagal. Ta tretji je običajno Bog, ki se razodeva v nas.

    Tedaj pa pridemo do globlje stopnje svojega lastnega spoznavanja. Odkrivamo moč v sebi, ki je prej nismo poznali. Ta moč je brezmejna. To je upanje z veliko začetnico, brez katerega človek sploh ne bi preživel. Upanje ima velike peroti, ki nas nosijo naprej. Zato problema upanja ne moremo rešiti racionalno. Upanje rešujemo z upanjem, s skrivnostjo.

    Blagor tistemu, ki premore moč, da upa, da bo o izvoru zla v stvarstvu nekoč izvedel polno resnico, ki je ne bodo zastirale svetne pogojenosti. To je cilj človeka. Bog ni vsemogočen, a je njegovo delovanje nepredirna skrivnost. Bog v nas trpi z vsem stvarstvom, kot je nekoč trpel z Jobom. Verski nauki imajo veliko simbolike, ki ima globlje življenjske smisle. Ti smisli pa nas vedno vodijo v upanje in hrepenenje. Upanje je duhovna nedotaknjenost stvarjenja.

    To, da nam bodo klimatske razmere mile in da se ne bodo zdivjali cunjami nad nami, lahko samo upamo. Če bomo razumeli upanje, bomo razumeli tudi sebe in Boga, ki se razodeva v nas. Čisto vseeno je kako ga imenujemo. Upanje je prisotnost dobrega, upanje je veliki dar in je odvisno od človekove volje.

    Logika dopušča trditev, da je svet brez zlega dober. Na svetu najverjetneje sploh ni zla, temveč je pomanjkanje dobrega. To je naše solznodolinstvo.

    Lep pozdrav in hvala, če ste razumeli to mojo duhovno vajo, ki je nastajala kar tako sproti. Sem človek, zato mislim. Tega še nisem razumela ali je to moja filozofija ali je to moja vera. Najverjetneje oboje. Upajmo torej, da bo dobro zmagalo!

    Lep pozdrav in vse dobro
    Tatjana


    Odnos cerkve do klimatskih sprememb

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 5. maj 2007 @ 02:45 CEST
    Pozdravljen, eckhart!

    Zelo zanimiv in aktualen članek si napisal. Strinjam se, da katoliška Cerkev in tudi druge, zelo diletantsko obravnavajo pojem trpljenja in še drugih stvari. V nekem svojem komentarju sem zapisal, da je odločilni udarec, od katerega se krščanstvo nikakor ne more ozdraviti, zadal rimski cesar Teodozij, ki je razglasil krščanstvo za edino dovoljeno religijo. Zelo me boli, ko sem se pri zgodovini učil, da je ta odločitev nastala po bitki, ki jo je bojeval na današnjem slovenskem ozemlju, v Vipavski dolini. Zdrava pamet nam lahko pove, kaj se lahko zgodi, če je neka stvar prisilna. Poleg tega je tako veliko priznanje krščanstvu, spodbudilo veliko napuha, ki pa je v diametralnem nasprotju z Bogom.

    Duhovščina v vseh cerkvah je velikokrat enostransko izobražena in usmerjena. To se dogaja že par stoletij. Povsod se nekako bolj povdarja moč ali oblast, kot pa karizma. Ko nekako karizma presuši, na katero se sklicujejo, potem držijo zgradbo ali institucijo skupaj, samo še zakoni in predpisi. Kako naj bi nek človek, ki živi mirno in lagodno življenje, vedel kaj konkretnega povedati o trpljenju. On pač nima velikih skrbi in strahu za svojo egzistenco. Vse probleme bo rešila "država" Cerkev. Premnogokrat izpadejo, kot da še od daleč niso povohali Svetega pisma in biblične teologije. S cerkvami se dogaja kot z državami. Kot je državno vodstvo oddaljeno od svojih državljanov, tako je tudi cerkveno vodstvo oddaljeno od svojih vernikov.

    V Svetem pismu je zapisano, da se je treba bati volkov, ki prihajajo v ovčjih oblačilih. V Didahe, apokrifnem spisu, ki se mi ne zdi preveč apokrifen, je zapisano, da se bodo pred koncem sveta ovce spreminjale v volkove. Jezus sam je rekel: Moje ovce poslušajo moj glas. Sam sveti Peter pravi, da je Jezus vrhovni Pastir. V Razodetju je lažni prerok, ki bo pomagal antikristu, opisan kot jagnje, ki bo pa govoril kot zmaj. Jagnje in ovca sta simbol za kristjane in duhovščino. Torej bo nekdo iz krščanstva lažni prerok.
    Kar se tiče odnosa Cerkve do klimatskih sprememb, nimam komentarja, ker se mi zdi, da še v osnovnih vprašanjih, kot so mirno sožitje narodov, nič ne naredi. V knjigi Razodetja jasno piše: Pogubljeni so tisti, ki so pogubljali zemljo. Vse je v rokah posameznikov, posameznih kristijanov. Najbolje je, da si vsakdo začne iskati svojo Noetovo barko.

    Lep pozdrav!

    hierhod


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,51 seconds