NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Učitelji modrosti 27   
    četrtek, 16. junij 2005 @ 06:20 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    * Modre misli in zgodbe

    Igor Kononenko

    Jezus Kristus, Nazarečan(?6 pr.n. št- ?29 n.št.)
    Razsvetljeni mojster in duhovni učitelj

    Rojen v Betlehemu (Palestina) materi Mariji, poročeni s tesarjem Jožefom. Družina je živela v Nazaretu (v današnjem Izraelu). Ker so preroki napovedali rojstvo judovskega kralja, je takratni kralj Herod ukazal pobiti vse otroke mlajše od dveh let. Jožef in Marija sta z malim Jezusom prebegnila v Egipt, kjer so varno živeli do Herodove smrti. Zatem so se vrnili v Nazaret. Ko je bil Jezus star 12 let, je s starši odšel v Jeruzalem, kjer je v templju osupnil duhovnike s svojo modrostjo. Ko se je približal tridesetim letom, je srečal preroka Janeza Krstnika, ki je v Jezusu prepoznal mesijo (beseda Christ (Kristus) je bila takrat religijski naziv, ki je pomenil mesijo, vendar se je hitro začela uporabljati za poimenovanje Jezusa). Da bi se pripravil na duhovno služenje, je Jezus odšel za 40 dni v puščavo, kjer se je postil, meditiral in molil. Ko se je vrnil, je okoli sebe zbral skupino učencev, med katerimi je izbral 12 apostolov, ki naj bi širili njegovo sporočilo. V tem času je ozdravljal hudo bolne in postal znan po mnogih drugih čudežih. S svojimi učenci je potoval od mesta do mesta in vračal upanje revnim in preganjanim. Obsojal je hinavščino v judovki skupnosti, saj so mnogi duhovniki slepo sledili verskim zapovedim, pozabili pa so na duha. Postal je osovražen pri verskih voditeljih. V Jeruzalemu je v templju prevrnil mize z denarjem in izgnal menjalce denarja, kar je razjezilo duhovnike. Rimski vojaki so ga ujeli in judovski zbor duhovnikov in starejših meščanov je priporočil rimskemu voditelju Pontiju Pilatu, naj ga usmrti. Na zahtevo naščuvane množice ga je Pilat obsodil na usmrtitev s križanjem. Na planoti Golgota v Jeruzalemu so ga križali.

    Povzeto po Khalilu Gibranu:
    Ozdravil je tiste, ki so trpeli Grkom in Egipčanom neznane bolezni. Pravijo, da je celo mrtve priklical nazaj v življenje. Naj je to res ali ne, kaže na Njegovo moč; kajti samo tistemu, ki vrši velika dela, pripisujejo celo tisto največje. Pravijo tudi, da je Jezus obiskal Indijo in deželo med rekama in da so Mu tam duhovniki razodeli vednost o vseh skrivnih kotičkih našega telesa. Vendar je mogel to vednost prejeti naravnost od bogov in ne po duhovnikih. Kajti tisto, kar na veke ostaja vsem ljudem neznano, se lahko razkrije enemu človeku v enem samem trenutku.
    Včasih se mi zdi, da je slišal ječanje vseh bitij, ki rastejo pod soncem in da jih je potem dvignil in jim pomagal ne le s svojo vednostjo, temveč tudi z odkrivanjem njihovih lastnih moči, k vstajenju in ozdravljenju. Jezus je govoril o prevelikem Bogu, da bi ta ne bil podoben duši vsakega človeka, premodrem, da bi kaznoval, prepolnem ljubezni, da bi se spominjal grehov bitij, ki jih je ustvaril.

    Mi, ki smo poznali Jezusa in poslušali Njegove govore, pravimo, da je učil človeka, kako naj pretrga verige svojega ujetništva in se osvobodi svojih včerajšnjih dni. Pavel pa kuje verige za človeka jutrišnjega dne. S svojim lastnim kladivom udarja po nakovalu v imenu nekoga, ki ga ne pozna. Nazarečan je želel, da živimo svoj čas v trpljenju in zanosu. Pavel iz Tarza pa hoče, da se držimo postave, ki je zapisana v starodavnih knjigah. Vi verjamete v tisto, kar slišite, da je rečeno. Verjemite v neizrečeno, kajti človekov molk je bližje resnici, kakor njegove besede. Ko ljubezen postane neizmerna, ostane brez besed.
    Samo kdor želi vse, bo daroval vse.
    Da, Jezus je bil človek in ne bog, in v tem leži razlog našega čudenja in presenečenja. Toda vi se ne čudite ničemur, razen bogovom, in noben človek vas ne bo presenetil. Zato ne morete razumeti Nazarečana. Niti Rimljani niti Judje niso razumeli Jezusa iz Nazareta, pa tudi Njegovi učenci, ki zdaj oznanjajo Njegovo ime. Rimljani so Ga umorili in to je bila napaka. Galilejci so ga hoteli napraviti za boga, in to je bila zmota. Jezus je bil od človekovega srca. Celo Jezusovi prijatelji in učenci, ki so poznali njegovo veselje in slišali Njegov smeh, delajo podobo iz Njegovega trpljenja, in to podobo častijo. V takem čaščenju pa se ne dvigajo k svojemu božanstvu, ampak ga le spuščajo k sebi. Ta filozof, ki je bil podoben Sokratu, bo vladal nad svojim narodom in morda tudi nad drugimi narodi.
    Gradijo svetišča, da bi v njih nastanili tvoje ime in na vsaki visočini so dvignili tvoj križ, znak in znamenje, ki naj vodi njihove nestanovitne noge, vendar ne v tvojo radost. Tvoja radost je grič onkraj njihovega videnja in jih ne tolaži. Spoštovali bodo neznanega človeka. Kakšna tolažba pa je v človeku, ki jim je podoben, v človeku, čigar dobrotljivost je podobna njihovi dobrotljivosti, v bogu, čigar ljubezen je podobna njihovi ljubezni, in čigar usmiljenje je v njihovem lastnem usmiljenju? Oni ne spoštujejo človeka, živega človeka, prvega človeka, ki je odprl svoje oči in se zastrmel v sonce, ne da bi utripal z vekami. Ne, ne poznajo Ga in ne želijo biti kakor On. Oni želijo biti nespoznani, ko hodijo v sprevodu neznanih. Želijo trpeti žalost, svojo žalost, in ne najdejo tolažbe v tvoji radosti.
    Svet sedi in posluša tvoj glas s tiho radostjo, toda ne vstane s svojega sedeža, da bi se vzpel na venec tvojih gričev. Človek želi sanjati tvoj sen, toda noče se prebuditi v tvojo zarjo, ki je njegov večji sen. Želi videti s tvojim videnjem, toda noče vleči svojih težkih nog do tvojega prestola. In vendar so mnogi sedli na prestol v tvojem imenu in podelili škofovsko čast s tvojim pooblastilom, in tvoj zlati obisk spremenili v krone za svoje glave in žezla za svojo roko.

    CITATI:

    »Naj se nevednost množi, dokler se ne utrudi od lastnega potomstva.«

    »Ne upirajte se zlu, kajti zlo se hrani in krepi z uporom. Samo slabiči se maščujejo. Krepostni v duši odpustijo in čast gre trpečim, da odpuščajo krivico.«

    »Samo rodovitno drevo stresajo in obmetavajo s kamenjem zaradi hrane.«

    »Ne skrbite za jutrišnji dan, temveč raje strmite nad današnjim, kajti današnjemu je dovolj njegov lastni čudež.«

    »Svetega ne dajajte psom in svojih biserov ne mečite svinjam. Kajti s takimi darovi se jim posmehujete in tudi oni se bodo posmehovali vašemu daru ter vas v svojem sovraštvu z zadovoljstvom pogubili.«

    »Ne nabirajte si zakladov, ki se skvarijo ali katere lahko ukradejo tatovi. Raje si naberite zaklad, ki se ne skvari niti ne bo ukraden in katerega lepota raste, kadar ga gledajo mnoge oči.«

    »Vsa hudodelstva zagrešimo vsi.«

    »Moje besede bodo nevidna vojska s konji in vozovi, in brez sekire in kopja bom premagal duhovnike in cesarje.«

    »Jaz sem življenje in pot do resnice.«

    »Kdor je brez greha, naj vrže kamen.«

    »Osvobodite svoja ušesa tistega, kar ste slišali.«

    »Nihče ne bo vladal svetu, razen z Duhom in resnico.«

    »Mnogo je jetnikov, ki hodijo po odprtih poteh. Čeprav njihove peruti niso pristrižene, z njimi prhutajo kakor pav in ne morejo vzleteti.«

    »Moj Oče bo odprl vrata svojega bivališča za trkanje poganov enako kakor na vaše trkanje.«

    »Pomnite: Tat je človek v stiski, lažnivec je človek v strahu. Bodite usmiljeni do vseh njih. Kadar poiščejo vaš dom, jim odprite dveri in jih povabite, naj sedejo za vašo mizo. Če jih ne sprejmete, ne boste prosti tistega, kar so zagrešili.«

    Hromemu: »Vstani in pojdi domov, toda ne povej duhovniku, da sem te jaz ozdravil.«

    »Tvoj bližnji je tvoj drugi jaz, ki prebiva za zidom. V razumevanju se bodo zrušili vsi zidovi. Kdo ve, ali tvoj bližnji ni tvoj boljši jaz, ki nosi drugo telo? Zato ga ljubi, kakor bi ljubil samega sebe.«

    »Hrepenenje je izvir zanosa in pot k Očetu.«

    »Oče, odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo.«

    »Če odpustiš ljudem njihove grehe, bo tvoj nebeški Oče odpustil tebi; toda, če ljudem ne odpustiš njihovih grehov, ti niti tvoj oče ne bo odpustil tvojih.«

    »Kdor sebe poveličuje, bo ponižan, in kdor je ponižen, bo povišan.«

    »Kdaj pride sodni dan ali ura, nihče ne ve, niti angeli v nebesih, niti Sin - ampak samo Oče. Bodi pozoren in pazi; saj ne veš, kdaj bo prišel tvoj čas.«

    »Zakaj mi pravite, da sem dober? Nihče ni dober razen Boga samega.«

    »Nisem prišel, da bi klical pravične, temveč grešnike h kesanju.«

    »Pazi se izkazovanja pobožnosti pred ljudmi z namenom, da bi te videli; sicer ne boš dobil nagrade od Očeta v nebesih.«

    »Pazi in moli, da se izogneš skušnjavi; duh je voljan, toda človeška narava je šibka.«

    »Karkoli prosiš v molitvi, boš prejel, če imaš vero.«

    »Srečni so tisti, ki vztrajajo do konca - oni bodo dedovali zemljo.«

    »Ne sodi, da ne boš sojen. S sodbo, s katero sodiš, boš sojen; z mero, s katero meriš, bo merjeno spet tebi.«

    »Vstopi skozi ozka vrata. Široka so vrata in lahka je pot v propad in veliko jih je, ki vstopijo skozi ta vrata. Ozka so vrata in težka je pot, ki vodi v življenje, in malo jih je, ki jo najdejo.«

    »Večji je On, ki je v tebi, kot tisti, ki je zunaj tebe.«

    »Govori po veri, ne po videzu.«

    »Kaj pomaga človeku, če ves svet pridobi, svojo dušo pa pogubi?«

    »Delaj drugim, kar želiš, da bi drugi delali tebi.«

    »Lažje vstopi kamela skozi šivankino uho kot bogatin v Nebeško Kraljestvo.«


    Učitelji modrosti 28


    Učitelji modrosti 26

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Učitelji modrosti 28
  • Učitelji modrosti 26
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20050615000729522

    No trackback comments for this entry.
    Učitelji modrosti 27 | 6 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Učitelji modrosti 27

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 16. junij 2005 @ 14:07 CEST


    »Jaz sem luč sveta.
    Kdor hodi za menoj,
    ne bo hodil v temi,
    temveč bo imel luč življenja.«
    "Tudi če jaz pričujem o sebi,
    je moje pričevanje resnično,
    ker vem, od kod sem prišel
    in kam grem.
    Vi pa ne veste,
    od kod prihajam in kam grem."


    ---
    stojči


    Ueitelji modrosti 27

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 16. junij 2005 @ 18:51 CEST
    Človek je bil od nekdaj v svojem najglobjem bitju božanski otrok, otrok Boga v duhovnem kraljestvu. Živel je v čudovitem razodetju Luči in Moči in je bil v harmoniji z božanskimi zakoni.

    Vendar pa je tekom zvezdnih let v domovini znotraj našega duhovnega kraljestva nastopilo nekaj povsem nepredvidljivega. Prišlo je do kozmične katastrofe, do izvirnega greha ali"padca" duhovnega človeka iz božanske dimenzije zavesti v dimenzijo naravne zavesti. To božansko pojavno podobo, smo izgubili. Kako kdaj je prišlo do tega padca, ne moremo ugotoviti z našim sedajnim zemeljskim razumom.

    Verjetno se je vse skupaj začelo pred več milijoni let s proti-božanskim delovanjem enega samega božanskega človeka, potem pa je v silni verižni reakciji za seboj potegnilo še nešteto bitij. To pa je povzročilo posledice, ki si jih zelo težko predstavljamo. Nepredstavljivo mnogo časa je že preteklo od te tragične kozmične izgube. Medtem pa je postajala človeška duša vse bolj gosto obkrožena z materijo in vse bolj je prevzemala nam poznano podobo. Izgubila je povezavo z duhovnim kraljestvom. Na njegovo mesto je stopilo zemeljsko kraljestvo z zemeljskimi zakoni.

    To tarnanje in žalovanje človeške duše je bilo v kozmičnem dejanju usmiljenja po dolgem času uslišano. Kristusov duh se je žrtvoval in človeški duši vrnil izgubljeni in pozabljeni božanski princip pojavnosti. Prav tako kot se najvišje bitje, kozmični Kristus, spusti k človeštvu in se usmili njegove nižje narave, da bi s samožrtvovanjem spravil nazaj izgubljeno božansko bitje, bi morala človeška duša odgovoriti na to božansko žrtev ljubezni z usmiljenem do vsega zemeljskega stvarstva.

    In v Misteriju na Golgoti Kozmični Kristus prinese skozi posrednika - Jezusa - človeštvu izgubljeni princip večnosti. Skozi to kozmično žrtev se je z božansko silo spet spustil v človeško srce, kakor zlato seme.

    Jezus je bil rojen malo pred smrtjo Heroda, kralja Judeje, štiri leta pred domnevno letnico Jezusovega rojstva, ki velja za začetek našega štetja. Živel je le dobrih tridest let in vse svoje življenje skoraj ni prestopil Palestine. Jezusova družina je imela kljub podeželski nepomembnosti častljiv rodovnik. Jezus se je rodil v Betlehemu, mestu kralja Davida. Ker pa je bilo mesto prenapolnjeno zaradi rimskega ljudskega štetja, okoliščine njegovega rojstva niso bile ravno kraljevske; njegovo rojstvo v hlevu in obisk bližnjih pastirjev spadata med najbolj poznane dogodke.

    Vendar pa krščanski evangeliji poleg ubožnih okoliščin njegovega rojstva povedo tudi, da je bilo to rojstvo nekaj nenavadnega. Angeli so otroka raglasili za obljubljenega odrešenika in njegovi starši so trdili, da ga ni spočel človeški oče, ampak Božanska moč. To povezovanje zemeljske revščine in nepomembnosti s čudežnim rojstvom je značilno za evangelijsko podobo Jezusa kot pravega človeka in hkrati edinstvenega Božanskega Sina.

    Kdo v resnici je bil Jezus?
    Pozdravljali so ga kot preroka, Božanskega poslanca, S svojim razodetjem nauka in oznanjevanjem ter ozdravljenjem je izpolnjeval vlogo kot eden v dolgi verigi plemenitih božanskih duš, ki so bili pred njim in so nastopali za njim. Toda njegovo življenje in nauk dajeta slutiti, da je bil resnično edinstven. Njegov klic Izraelu je imel povsem jasen zven dokončnosti. Pri tem ni šlo le za eno izmed mnogih preroških stvari, ampak za zadnji božanski klic. Njegova zarnitev bi pomenila konec Izraela kot posebnega takratnega Božanskega ljudstva; njegovo sprejetje bi ustvarilo novo Božansko ljudstvo, v katerem bi vsi Božanski nameni dosegli svojo izpolnitev.

    Jezus je inenzivno vabil k veri in zvestobi in je nastopal kot dokočni razsodnik o človeški usodi. Ni le razglašal odpuščanja in odrešenja; s svojim življenjem, trplenjem in smrtjo ju je izbojeval. Jezus je poslanec in hkrati srčika sporočila. Ljudi kliče k Bogu, in je tudi sam ta pot k Bogu. V času Jezusovega zemeljskega življenja so učenci vse to razumeli le nejasno, čeprav so razumeli dovolj, da so mu bili vztrajno zvesti. Toda po njegovem vstajenju so hitro začeli govoriti o njem kot nekom, ki je bil več kot le človek, in ga častili, kot so častili Boga. Jezus pa je svoje spremljevalce že v času svojega učenja pripravljal, ko je govoril o sebi kot Božjemu Sinu in o Bogu kot svojem Očetu v edinstvenem pomenu.

    To edinstveno razmerje se je ločilo od vsakega drugega pomena, ki so ga lahko njegovi učenci dajali tej besedi: " Vse mi je izročil moj Oče in nihče ne pozna Sina kakor le Oče, in nihče ne pozna Očeta kakor le Sin, in komur hoče Sin razodeti."

    Čaščenje človeka Jezusa kot Božjega Sina-Kristusa ni izviralo iz kakšne umišljene pobožnosti dolgo po njegovi smrti, ampak iz globokega vtisa, ki ga je naredil na svoje učence v treh letih svojega delovanja. Njegovo vstajenje je poglobilo in potrdilo tako ravnanje. Ne da bi učenci kakorkoli zdvomili, da je bil Jezus res človek, so spoznali, da so hodili z Bogom!

    Jezusa so usmrtili s križanjem, na zelo krut način, ki so ga Rimljani uporabljali za sužnje in upornike. Nekateri njegovi učenci na visokih položajih so zaprosili za njegovo truplo in ga pokopali v bližnjem grobu. Križ je po pravici postal simbol krščanstva. Ta smrt, z vso svojo krutostjo, je vir odrešenja. Sam Jezus je že prej učil svoje takratne učence-apostole, da tako gledajo nanjo, čeprav ga takrat še niso prav dosti razumeli. Vendar pa križ sam ne bi mogel imeti takega pomena. Pomen so mu dali dogodki, odločilni-prelomni dogodki, ki so se zvrstili potem!

    Čez dva dni so učenci ugotovili, da je grob prazen!. Nič ni to presenetljivo, da tega niso razumeli, saj o Jezusu še marsičesa niso razumeli. Toda začeli so razumevati, ko so se poslej večkrat srečali z Jezusom-Kristusom, ki je bil živ in resničen, čeprav ni bil več vezan na meje prostora in časa. Lahko se je nenadoma pojavil in izginil, celo v zaprti sobi. več tednov so ga srečevali v različnih okoliščinah, včasih eden ali dva sama, pogosteje pa v večji skupini. Ponovno jim je razlagal smisel svojega življenja in smrti ter poslanstva, ki jim je ga zaupal.

    Nato se je od njih poslovil. Tako so začeli oznanjati svetu, da je to Jezus-Kristus, ki je premagal smrt, Gospod in Odrešenik.Jezusovo vstajenje je bilo v središču prvega krščanskega oznanjevanja; častili so vstalega Gospoda.

    "Resnično, resnično vam povem: preden sem prišel na svet; ni prišla nobena duša v Luč. Sedaj pa, ko sem prišel, sem odprl vrata Svetlobe. Sedaj lahko vsak, ki bo misterijev vreden, misterije sprejme in gre v Svetlobo." Jezus Kristus.

    In za konec si oglejmo zanimivo razmišljanje C. S. Lewisa, Mere Christianity (le krščanstvo):
    "Pripravljen sem sprejeti Jezusa
    kot velikega učitelja morale, ne
    sprejmem pa njegove trditve, da
    je Bog. Tega ne smemo nikoli reči.

    Človek, ki bi bil le človek in bi govoril
    stvari , ki jih je izrekel Jezus, zares ne
    bi bil učitelj morale. Ali bi bil norec-na
    isti ravni s človekom, ki o sebi trdi, da
    je kuhano jajce-ali največji prevarant.

    Treba se je odločiti. Ali je ta človek
    Božji Sin ali pa norec in še kaj hujšega.
    Vzemite ga kot norca, pljunite vanj in ga
    izženite kot začetnika laži ali pa padite pred
    njim na kolena in ga imenujte Gospoda in
    Boga.

    Toda v nobenem primeru ne govorite
    pokroviteljskih neumnosti, češ da je
    velik učitelj človeštva. Te možnosti nam
    ni pustil. In je tudi ni nameraval pustiti."

    lep pozdrav Igorju in vsem ostalim.
    Miran


    Ueitelji modrosti 27

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 16. junij 2005 @ 22:06 CEST

    Na kratko dragi Miran.

    Nekateri jasnovidci med katerimi tudi Cayce pravijo,
    da nas je ustvarilo Belo Bratsrvo,
    ki je živelo na nekem oddaljenem planetu.
    Njihovo sonce je začelo temneti
    in vedeli so,
    da prihaja njihov planetarni konec
    in da bodo odslej naprej lahko živeli samo v duhu.

    Poslali so mnoge odprave iskat,
    če je kje v vesolju kak primeren planet,
    kjer bi se dalo naseliti in planetarno živet.

    Odkrili so zemljo in človeka,
    ki je bil takrat še na zelo nizki stopnji razvoja,
    na malo večji na kateri so danes opice.

    Ker so bili tehnološko na zelo visoki stopnji,
    so vzeli človešjki material in ga genetsko predelali
    po svoji podobi in se začeli materializirati na zemlji.

    Napako, ki so jo storili, je bila ta,
    da so se tisti, ki so ostali,
    začeli razmnoževati z domorodci
    in razseljevati po celem planetu,
    in tako ušli nadzoru belega bratstva
    in njihova notranja svetloba je začela temneti
    iz višje zavesti so padli v človeški ego,
    materialna iluzija pa kot vemo je zelo huda.

    Belo bratstvo je ves čas pošiljalo
    na zemljo svoje mojstre,
    od katerih eden je bil tudi Jezus.

    Zdaj obstajata dve teoriji:
    Ena je ta,
    da je Jezus ves čas vedel kdo je
    zakaj prihaja in kaj mora storiti,
    da je že kot otrok odšel v Indijo
    in učil tamkajšnje guruje
    in se tudi sam od njih učil,

    Druga, ki jo zagovarjaš tudi ti,
    pa je ta,
    da je ves čas živel s svojimi starši
    in se mu je naenkrat odprlo
    spoznanje in razsvetljenje.

    Sam zagovarjam prvo možnost.

    Seveda lahko vsak verjame kar mu paše,
    ampak moje mnenje
    okoli onega C. S. Lewisa je,
    da je bil ta človek velik cepec
    in še zelo daleč od Kristusove zavesti,
    saj je v svojih zgornjih navedbah že sam kontradiktoren.

    Jezus je še kako bil in je učitelj človeštva.

    Njegov zgled je njegovo učenje
    o možnosti kaj človek na Zemlji lahko doseže.

    Sicer pa naj raje vsak verjami tisti svetlobi,
    ki jo lahko doživlja znotraj sebe
    in naj raje Vstopi v Kristusovo zavest,
    o čemer sem tule že pisal.

    Aleluja + Amen


    ---
    stojči


    Ueitelji modrosti 27

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 17. junij 2005 @ 13:31 CEST
    Dragi Stojči,
    Hvala za tvoj odgovor, ki se mi zdi kar uravnotežen. Glede Bratstva bi se lahko kar strinjal s teboj, saj so si kozmonogije glede tega, kar precej podobne. Glede tega ali je Jezus hodil kam izven Palestine pa bova ostala vsak pri svojem mnenju.

    Ker oba veva, da je prišlo do padca v to zgoščeno materijo, do te kozmične napake, nama je povsem jasno, da prihajamo iz Božanskega srca in da smo z padcem zmanjševali naše vibracije tako, da sedaj naša telesa izgledajo taka kot so. Ker pa je Bog vedel, da bomo zapadli v težave nam je pomagal tako, da nam je dal na voljo svojega edinorojenega sina.

    Ta edinoreni sin je Kristus! Ta Kristos, ki pomeni maziljeni od Boga je tisti, ki je nad nami in nas vodi, poučuje. Bog ga nam je dal zato, da imamo tu na Zemlji nekoga, ki nas vodi. Imenujemo ga Sveta Kristusova Zavest In ta Kristusova Zavest"Jaz sem" smo mi, takšni kot v bistvu smo. In to je naša čista podoba, ko smo prišli od Boga. Sveta Kritusova Zavest je to bitje, za katerega se ve, da smo to mi, da smo v jedru sebe popolni. Če se želimo vrniti nazaj k Bogu moramo to Kristusovo Zavest udejanjati.

    Vsakokrat, ko našo karmo preobražamo s tem malce dvignemo našo vibracijo in enkrat bomo tako dosegli vibracijo naše Kristusove Zvesti ali univerzalnega posrednika.
    In pripravljeni bomo, da postanemo eno z Bogom. Zato je Jezus rekel: "Edino skozi mene lahko pridete do Očeta. Edino preko Krustusa univerzalnega posrednika lahko postanete Eno z Bogom. Ta Sveta Kristusova Zavest je edino rojeni Božanski Sin. V Jezusu je bil tri leta ta Sveta Kristusova Zavest

    In zakaj potrebujemo to tega univerzalnega posrednika, KRISTUSA? Ker nas uči, ker je posrednik.Vemo, da je Bog popolna čistost, in najvišje Bitje. Mi pa se tu na Zemlji nahajamo z vso svojo nečistostjo in nepopolnostjo. Ko se v taki obliki pogovarjamo, meditirami, molimo z Bogom in karkoli damo od sebe, ta energija nikakor ni popolna. K Bogu pa se lahko vrne le popolna energija.

    Tako ta Kristusova Zavest dvigne naše vibracije, da se lahko vrnemo k Bogu. Vsakič, ko molimo k Bogu Kristusova Zavest spreminja to našo prenizko vibracijo, jo zvišuje in pošilja naprej! Tako je v nas vedno del Boga in to je ta Kristusova Zavest, ki je vedno z nami. Bog se ne nahaja nekje visoko zgoraj v vesolju in počne nevem kaj, je nad nami v našem Višjem jazu -Sebstvu. In skozi Kristusovo Zavest se mi lahko direktno povezujemo z njim

    Bog je tako zelo osebna stvar za vse nas, lahko se pogovarjamo z njim. Bog ni samo nad nami, je tudi v nas. Na sredini prsi se nahaja naše duhovno srce v katerem je iskra božanskega atoma. Kristusovo Zavest lahko imenujemo tudi novi "Jaz". Takšna "Jaz sem - zavest" v celoti prepoznava samo sebe in vse tisto, na kar usmeri pozornost.
    lep dan,
    Miran


    Ueitelji modrosti 27

    Prispeval/a: jaka dne petek, 17. junij 2005 @ 21:55 CEST
    Miran, se pravi ko se ti hočeš srečati z to iskro
    in zapreš oči...

    A se osredotočiš na prsi ali na sedeš duše oz. tretje oko.

    Ali se združiš z obema?

    lp.



    Ueitelji modrosti 27

    Prispeval/a: stojči dne sobota, 18. junij 2005 @ 01:25 CEST
    Ok dragi Miran
    saj ne rečem, da to kar si napisal ni lepo,
    je in po tvoji veri naj se ti zgodi, kot pravi Jezus.

    Ne bi ti rad izbijal tvojih iluzij o čemerkoli,
    pa pojdiva vseeno lepo po vrsti
    glede katoliških konceptov,
    ki so globoko vsidrani ne samo znotraj tebe,
    ampak znotraj vseh nas.

    Tudi v cerkvi župniki kot papige ponavljajo
    Jezus edinorojeni božji sin....

    Miran, ali res misliš,
    da Bog,
    ki je vsemogočna vseprisotna in vsevedoča sila,
    ni sposobna ustvariti iz nič milijon Jezusov Kristusov?

    Če tega ne verjameš,
    potem ne verjameš v vsemogočnega Boga in si nevernik.

    Pisana zgodovina človeštva seže nazaj samo dobrih pet tisočlet,
    kaj pa tistih stotisoč let za katerimi ni ostala nobena zemeljska sled?

    Misliš, da v njih ni bilo nobenega "Jezusa"???

    Priznam,
    da sem tudi sam emocionalno od preteklih mojstrov bolj navezan na Jezusa, kot pa na druge mojstre,
    vendar vem,
    da je edinorojenih božjih sinov v zgodovini zemlje
    bilo in bo še veliko.

    Res je, da je bil Jezus rojen od device,
    ampak to v samem bistvu
    ne igra popolnoma nobene vloge,
    kdo od preteklih mojstrov je bolj ali manj božji sin,

    kajti ti si tisti, ki mora priti v Kristusovo zavest,
    če se hočeš znotraj sebe kam vibracijsko premaknit v višjo zavest mar ne?

    Ja seveda nas Jezus vodi in poučuje??

    Ali imamo zato vsa ta svetovna klanja v imenu Jezusa?
    Vidiš vsak si Jezusa ustvarja po svoji podobi, tudi ti si ga,
    zato pa v svetu je tako kot pač je.

    Res je, da smo znotraj sebe popolni,
    ampak kako ljudje udejanjamo Jezusovo zavest?

    Se kje to kaj pozna?

    Za dobro karmo je nujno, da je človek dober,
    ampak verjemi,
    to še ne zagotvlja komurkoli,
    da bo s tem dosegel višjo vibracijo, ali Kristusovo zavest.

    Kakor je iz svetega pisma bilo po naročilu cesarja izbrisano vse kar je Jezus rekel o karmi, tako je tudi stavek: "Edino skozi mene lahko pridete do Očeta. Edino preko Krustusa univerzalnega posrednika lahko postanete Eno z Bogom."
    zame navadna bedarija,
    ali pa z Jezusove strani nerodno izrečena stvar.

    Zakaj,
    ker bi to pomenilo,
    da pred njim ljudje niso mogli postati eno z Bogom,
    oziroma,
    da je bil Bog nesposoben ustvariti in poslati na zemljo kakega svojega sina

    Vidiš dragi Miran upam si trditi,
    da pa je to res navadna laž.

    Na milijone ljudi je postalo pred Jezusom eno z Bogom.

    Če bi ti bral Bhagavat Gito,
    bi opazil,
    da Krišna prav tako kakor Jezus govori Ardžuni,
    ne samo da je božji sin,
    ampak da je on sam kreator,
    torej sam Bog,
    ki vse ustvarja vzdržuje in uničuje
    in seveda mu je rekel tudi,
    da edino preko njega lahko postane eno z Bogom
    oziroma eno z njim.

    Zdaj ali si upaš trditi, da je Krišna Ardžuni lagal?
    Ker v tem primeru eden od obeh mojstrov laže. Kateri?
    Naj ti povem. Nihče.
    Bog in mojstri kot njegovi pomočniki so vedno delovali skozi živega človeka in tako je in bo tudi v naprej.

    Lepše bi bilo, če se ne bi kdorkoli skrival za mi,
    ampak bi jasno rekel:
    Jaz se nahajam v svoji nečistosti in nepopolnosti,
    ker res ne ti niti jaz, ali kdorkoli drug ne vemo
    kje je kdo in koliko je kdo v Kristusovi zavesti.

    Zakaj ne bi moglo obstajati na tem svetu nekaj tisoč ljudi,
    ki so znotraj sebe čisti in popolni?

    Upam, da te zgornje vrstice ne bodo vrgle iz tira
    in da boš tule raje podajal svojo osebno izkušnjo. :)

    te lepo pozdravljam.





    ---
    stojči


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,49 seconds