Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
Ker je Keshe primer človeka 5. nivoja,se mi zdi smiselno predstaviti cel sistem in s tem možnost nadaljnega razvoja zainteresiranih posameznikov.
Vsesplošno stanje na planetu Zemlja kaže na to, da večina ljudi ni zadovoljna s kvaliteto svojega življenja. Kaj je temu vzrok? Odgovor je preprost,nevednost ljudi.
Če bi vsi ljudje imeli znanje in modrost, bi bilo življenje na zemlji podobno naši predstavi raja.
Današnje stanje človeštva je predvsem na mehanskem-avtomatskem nivoju.S tem se misli, da se življenje pretežno odvija mehanično.Majhen del ljudi se je dokopal kakega znanja in ga širi med ostale ljudi, ki pa temu sledijo brez nekega globjega premiseka.Tako je razvoj človeštva postal odvisen od stanja razvitosti bitja te manjšine.
Kljub temu, da se znanje in tehnologija vsakdan izboljšujeta, pa vedno več ljudi živi slabše. To me moti in zato želim predstaviti staro znanje, ki lahko to stanje človeštva popravi.
Iz uvoda se vidi, da je osnovni problem neznanje ljudi.Glavno področje neznanja je nepoznavanje samega sebe.Kaj je mišljeno s tem?Da ne vemo, kaj vpliva na naše delovanje.Ljudje delujemo glede na zunaje dražljaje in glede na notranje vtise. Ko to razumemo, je pot enostavna.
Začeti moramo s tem, da spoznamo funkcije v človeku.Te so :
1.miselna : vsi miselni postopki
2.čustvena: vsa čustva
3.nagonska:so prirojene
4.gibalna:naučene
5.spolna:proučuje se potem ko so nam jasne prve 4. funkcije
Funkcije je potrebno dobro razumeti in jih nato opazovati v samem sebi.
Poleg njih moramo poznati tudi stanja zavesti, ki se lahko pojavijo v človeku.Te so :spanje,budna zavest,zavest o sebi in objektivna zavest.
Mal sem gledal, na njihovi strani, kaj se je zgodilo 21.9 s temi ambasadorji pa nisem nič zasledil, je bila predstavitev, so nove tehnologije zdej že dostopne ali ne in ali je prišla naša ambadorka?
Maš mogoče te podatke al pa kakšen dober link.
your life, your expression, your software
Gost: osh-kosh
september 26 2012 21:33
Tudi jaz sem v stanju pričakovanja
Gost: osh-kosh
september 29 2012 06:41
1./pasivno in subjektivno stanje
2./človek razlikuje ,,jaz,, od ,,nejaz,, , prvo stanje pa ne izgine v celoti
3./človek postane objektiven do samega sebe
4./ za ljudi,ki niso v sistemu nedosegljivo in nerazumljivo
Prvi cilj je doseči samozavedanje,kar pa je zelo težko,zaradi mnogo napačnih funkcij v nas.Ko se večina le teh popravi,se ta možnost odpre.
Razumevanje pomena zavesti je začetek razvoja človeka.S tem človek preide iz mehanskega razvoja v zaveden razvoj.Potrebuje prave metode in pravilne napore za odstranjevanje ovir na tej poti.Največja ovira je nepoznavanje samega sebe,zato je potrebno proučevanje človeka( v sistemu imenovanega stroj ) od tu začeti.To pomeni spoznati : dele stroja,funkcije stroja,pogoje za pravilno delovanje,razloge napačnega delovanja.
Gost: osh-kosh
september 30 2012 12:29
Ljudje, ki so na 2.stopnji zavesti, teh metod ne morejo najti sami.Tisti, ki hočejo razviti svojo zavest potrebujejo šolo.Pogoj pa je, da spoznajo svojo potrebo.Človek sam ne more niti začeti, ker ne ve kako.
Človek se ne more proučevati, dokler ni sposoben v sebi razlikovati namišljenega od resničnega.Sistem začenja z razdelitvijo med resničnim in navideznim,ki sta tu imenovana esenca in osebnost.
Esenca je to kar je človeku prirojeno.
Osebnost je to, kar je pridobljeno,naučeno.
Po naravi bi moralo biti človeku všeč tisto,kar je zanj dobro in ne biti všeč tisto, kar je zanj slabo.To je tako, dokler esenca prevladuje nad osebnostjo,kar pomeni, da je človek zdrav in normalen.Ko začne osebnost nadvladovati esenco, mu začenja biti všeč tisto,kar je zanj slabo, in mu postaja nevšeč tisto, kar je zanj dobro.
Esenca in osebnost morata rasti vzporedno, sicer pride do napačnega razvoja, do neharmoničnega stanja človeka.
Edini izhod iz tega stanja neharmonije je možen z znanjem o sebi!
To pomeni spoznati sebe kot stroj,poznati strukturo lastnega stroja,njegove sestavne dele,funkcije posameznih delov, pogoje , ki vplivajo na njihovo delo itn.
To proučevanje je možno le s samopazovanjem. To lahko naredimi samo sami! Pred tem pa se moramo naučiti kako opazovati.
Se nadaljuje
Gost: GOST
oktober 01 2012 12:08
Ali bo Keshe lahko kaj pomagal pri razločevanju misleca in misli pri ljudeh ?
Gost: osh-kosh
oktober 02 2012 06:22
To boš moral pa kar njega direktno vprašat, ker kljub veliki želji, ne znam brati misli pri drugih ljudeh.
Gost: osh-kosh
oktober 02 2012 06:26
Nezadostno razumevanje napačnega delovanja našega stroja je navadno povezano z našim napačnim prepričanjem o naši enotnosti.Ko uspemo razumeti kako močno smo v sebi razdeljeni, začnemo spoznavati nevarnost, ki leži v dejstvu, da en del nas samih brez našega zavedanja dela namesto drugega.
Skoraj nihče ne ve, da:
1/ človeški stroj ne dosega ravni svojega normalnega delovanja in dejansko ostaja daleč pod njo, kar pomeni, da ne deluje s polno močjo in z vsemi svojimi deli
2/ je kljub številnim oviram sposoben razvoja in doseganja popolnoma drugačne ravni občutljivosti in delovanja.
Nujni pogoji za razvoj človeka so tako notranji kot zunanji.
Najprej mora razumeti svoj položaj, svoje težave, svoje možnosti in da ima močno željo priti ven iz svojega sedanjega stanja.
Mora biti sposoben razumeti to, kar mu je bilo predstavljeno.
Mora imeti dovolj časa za študij in živeti v položaju,ki omogoča študij.
se nadaljuje
Gost: osh-kosh
oktober 03 2012 05:44
Človek živi pod dvema vrstama vplivov.Prvo vrsto sestavljajo interesi in privlačnosti, ki jih ustvarja življenje samo: zdravje,varnost,bogatstvo,užitki,zabava,zaščita,ugled,ponos,slava itd.
Drugo vrsto vplivov sestavljajo interesi vzbujeni z idejami, ki izvorno prihajajo iz šol.Človeka dosežejo preko filozofije,znanosti,religije,umetnosti in so vedno pomešani z vplivi prve vrste.
Prvi se imenujejo vplivi A,drugi pa vplivi B.
Če je človek povsem pod vplivi A in neobčutljiv za vplive B,so njegove možnosti razvoja iz leta v leto manjše.Če ga vplivi B bolj privlačijo in pripravijo do tega, da o njih razmišlja,se njihovi učinki zlijejo skupaj in ustvarijo v človeku tisto,kar sistem imenuje magnetični center,ki izhaja iz osebnosti.Pomaga prepoznati šolo in obenem sprejeti šolsko učenje,ki ga sistem imenuje vpliv C.V izogib napačnemu razumevanju,se ta lahko prenaša le ustno.
Prvo načelo šole je, da mora šolsko delo potekati istočasno v treh smereh:
1/ delo za sebe (proučevanje sebe in sistema)
2/ delo za druge (delo z drugimi ljudmi v šoli)
3/ delo za šolo
se nadaljuje
Gost: osh-kosh
oktober 07 2012 08:27
Vsak center je razdeljen na dva dela: pozitivni in negativni.
Delo miselnega centra je razdeljeno v dva dela : pritrjevanje in zanikanje,da in ne.V vsakem trenutku našega mišljenja eden od obeh prevlada nad drugim ali pa sta enako močna v trenutkih neodločnosti.
Tudi delovanje instiktivnega centra je razdeljeno na dva dela : prijetno ali neprijetno in je pogoj za pravilno orientacijo v življenju.
V gibalnem centru je razdelitev ista: pozitivna in negativna,kar pomeni gibanje nasproti mirovanju.
Čustveni center je bolj kompliciran.Namreč v njem ni naravnega negativnega dela.Negativna čustva so umetna in izvirajo iz instiktivnih čustev,ki so preoblikovana z domišljijo in poistovetenjem.
Ta čustva so prekletstvo človeka.Za premnoge ljudi lahko rečemo, da so vsa njihova življenja upravljana in obvladovana in na koncu uničena zaradi negativnih čustev.Preprečujejo človekov razvoj zaradi svoje mehaničnosti.
Negativna čustva ne morejo izginiti sama.Obvladati jih in doseči da izginejo, je mogoče s pomočjo znanja,pridobljenega v okviru sistema.
Se nadaljuje
Gost: Gost
oktober 07 2012 18:38
Vsak lutkar, najsibo profesionalec ali amater ve, da je potrebno vrvice vlečt ne pa potiskat.
Dobro je prebrati navodilo uporabe, da se ne izgublja preveč časa in zavrže zavozlano lutko.
Lutki je itak vse-eno