Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
Sem se zdej spomnil, da bi si lahko med sabo pomagal tudi tako, da izmenjamo kakšne fine ideje, ki jih dobimo oz kje najdemo. Gre predvsem za odlične ideje, pa za katere vemo da jih sami ne bi mogl uresničit, a bi jih verjetno lahko kdo drug, mi pa bomo morda uporabili idejo od koga drugega in tako bomo vsi na boljšem, kot če si idej ne bi izmenjali.
Pa še v svetovnem merilu se bo sLOVEniji na zemljevidu inovativnosti, ki jo sedaj tako opevajo precej poznalo.
Frozen yoghurt is a topic we've already covered on a few different occasions: first the Korean-style frozen yoghurt trend, as exemplified by shops like Pinkberry and Red Mango, and then the arrival of self-serve contender Yogurtland. Now adding further differentiation to the industry is Sno:la, a Beverly Hills-based shop that bills itself as a socially conscious alternative.
Sno:la's shops—it just opened one in Kyoto as well, with another due to launch in Santa Monica soon—are designed to be eco-minded and plastic-free. All containers are biodegradable and compostable, with yoghurt cups made of sugar cane, verrine cups made of corn, and spoons made from wood and potatoes. Sno:la's countertops are crafted from recycled computer chips, and tabletops are based on eucalyptus, a fast-growing and sustainable tree. Wall decorations are made from recycled wood, and the concrete floors are soy-painted. Then too there's Sno:la's support of social causes: It gives 1 percent of its gross proceeds to Slow Food USA, which supports sustainable farming, and 1 percent of proceeds from its Chocolate Cremita flavour to the United Nations World Food Program, which helps children worldwide. All that on top of a range of seasonally flavoured yoghurt treats made with organic dairy products, "sweetened only by nature" and accompanied by a choice of some 40 toppings.
Need further proof that the frozen yoghurt industry is maturing? Red Mango recently launched Club Mango, a loyalty program that rewards customers for their purchases. Make no mistake: the era of differentiation has begun. Something to keep in mind for your own next big, yoghurty venture....?
Ob tuširanju, sem odkril, da precej tople vode porabimo zato, da si določimo ustrezno temperaturo, ki pa poleg tega seveda nikoli ni enaka
Torej kot poslovno idejo predlagam, da naredi kdo ekotermometer, ki se ga lahko enostavno namesti na vsak tuš, oziroma tudi pipo in nam omogoča enostavno odčitavanje in nastavitev željene temperature.
Poleg zmanjšanja porabe tople vode in CO2-ja, se zmanjša tudi poraba časa, verjetnost opeklin...
Res bi znal bit kar zanimivo, tako da tole moram poslat tudi na Armal, mogoče je zanimiva priložnost tudi kot vgradnji model.
Tole sem zadnjič predlagal elaphetu, sam modeli modeli ne vem zakaj niso čisto vzeli za svojo
No moram bit pravičen, Gorazd iz elapheta mi je ponudil, da bova naredila en model za mojega tasta, ki ima kmetijo in težko vozi samokolnico v hrib.
Zdej ste že uganili, gre za samokolnico na električni pogon, sistem naj bi deloval na elaphetov motor, in eno zmogljivo lahko baterijo.
Stvar je neskončno simpl, tržna niša, ker na skuterjih, motorjih in avtomobilih je nora konkurenca, tuki pa vsaj dosedaj nisem še nikjer zasledil česa podobnega.
Če kdo pozna koga, ki izdeluje samokolnice mi prosim sporočite, da ga povežem z elaphetom.
Še to moram dodat pri armalu, da bi bla odlična stvar, da bi tak termometer, kazal tudi količino porabljene vode, se pravi vode ki smo jo recimo porabili med tuširanjem...
Tale ideja bo za nekoga ki je vegetarianec, in ga jezi ker ni dobrih receptov ob tem pa imal nekaj malega časa, da lahko prevede eno od bodočih uspešnic
Za vse, ki imate dobrih idej na pretek in se odločate za samotojno pot bo tole super informacija:
Mladi podjetnik – z dobro idejo do (samo)zaposlitve
ki bo v torek, 12. maja 2009, ob 17. uri potekala
v Centru Evropa na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.
Nesporno postaja dejstvo, da je finančno-ekonomska kriza trčila tudi ob slovensko gospodarstvo. Podjetja se zapirajo, ljudje ostajajo brez službe, mlade pa po koncu šolanja večkrat čaka negotovo iskanja prve zaposlitve. Ena izmed možnosti, ki lahko povečala zaposljivost mladih, je ustanovitev lastnega podjetja, seveda pa posameznik pri tem pogosto naleti na vsaj dva problema – pomanjkljivo znanje podjetništva in iskanje dobre ideje, ki bi jo lahko tržil. Države članice Evropske unije skupaj z Evropsko komisijo že dlje časa opozarjajo, da je mlade v procesu formalnega in tudi neformalnega izobraževanja treba naučiti podjetniškega načina razmišljanja. Spodbud na ravni EU je kar nekaj – Evropsko leto ustvarjalnosti in inovativnosti z različnimi projekti hrabri mlade pri odkrivanju zanimivih podjetniških idej, v okviru programa Erasmus za mlada podjetja je odprt razpis, ki mlade podjetnike spodbuja k opravljanju nekajmesečne prakse v malih in srednje velikih podjetjih v tujini, nenazadnje pa je spodbuda tudi prvi evropski teden podjetništva, , ki pod sloganom "mala podjetja, velike ideje" poteka med 6. in 14. majem po vseh državah članicah.
O tem, zakaj se mladi kljub spodbudam težko odločajo za ta korak in kaj jih (lahko) čaka na poti podjetništva, se bomo pogovarjali z naslednjimi gosti:
Marko Curavić, generalni direktorat Evropske komisije za podjetništvo in industrijo
Igor Plestenjak, direktor Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije
dr. Maja Makovec Brenčič, predavateljica, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
Jugoslav Petković, dobitnik bronaste Gazele, direktor podjetja Mimovrste d.o.o.
Niko Slavnič, član kluba Poslovni angeli Slovenije ter direktor programov in predavatelj na IEDC- Poslovni šoli Bled
Razpravo bo povezovala Edita Cetinski Malnar, urednica in voditeljica TV oddaje Prava ideja!.
Udeležba na dogodku je brezplačna, vendar vas prosimo, da svojo prisotnost potrdite na telefonski številki (01) 438 22 70 oziroma na naslov info@center-evropa.si.
Okrogla miza je ena izmed akcij v okviru sporazuma o upravljavskem partnerstvu na področju komuniciranja evropskih vsebin med Evropsko komisijo in Slovenijo.