Klic svobode v ljudeh, je v vsej zgodovini bil eden gonilnih dejavnikov sprememb.
Koliko uporov, revolucij in žrtev je bilo potrebnih, da človek danes živi v demokraciji, ki bi ljudem naj nudila največ svobode do sedaj.
Demokratična družbena ureditev, sicer ponuja več relativne svobode kot npr. totalitarni sistemi, toda to še ne pomeni, da je posameznik zato dejansko svoboden.
Svobodo, ki jo danes uživa ves demokratični svet, si je človek izboril skozi zgodovino praviloma skozi borbo in trpljenje.
Sledil je nekakšni ideji o svobodi, oziroma je bežal pred silnimi oblikami suženjstva.
Pri tem je izostal razvoj zavesti.
Zato ga priborjene svobode ne izpolnjujejo v celoti, in zato posameznik še zmeraj ni izpolnjeno in srečno bitje.
Notranje smo namreč še zmeraj zelo odvisni in vezani.
Odvisnost od hrane, vode in zraka, ter življenjskega prostora je povsem »naravna odvisnost« in s tem ni nič narobe.
Žal je človek znotraj sebe še zmeraj zasužnjen s tisočletnimi nepotrebnimi vzorci sovraštva, zamer, strahov… Razklanost in razdeljenost, je več kot očitna na vsakem koraku.
Odvisen je od partnerja, slave, številnih želja, ideologij, avtoritet, nacije, verskih in drugih prepričanj, silnih izumov.
Dokler je človek notranje odvisen od takih in drugačnih nepotrebnih psiholoških reči, prave svobode ne more živeti.
Vezan za vse to, ni zmožen srečati in živeti čudežno resničnost ljubezni.
Se nadaljuje.
Mirko Katalenič
|
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 28. januar 2013 @ 07:02 CET
V zgornjem stavku se je skrila napaka.
Namesto izumov je bilo preddvideno: izmov.
Hvala.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: Fredo dne ponedeljek, 28. januar 2013 @ 19:46 CET
O slobodi je res bilo že ogromno napisanega, še več pa
prepisanega in me spominja na neko zgodbico , ko so
prepisovali stare zapise in to stoletja, nakar je negdo le
pogledal v originalni zapis in ugotovil, da je bila v prvem
prepisu storjena "majčkena" napakica. Namreč , v eni besedi
je bila izpuščena samo ena črka. To je bila črka "r", v besedi
"celebrate" .
Pri besedi svoboda ,kakor jo nekateri razumejo, pa bi črko "j"
dodali dvakrat in potem jo čitajo in pišejo kot "svojbojda".
Potem se pa borijo(v samoobrambi) med seboj, za "lepši
jutri."
Če prav razumem Panefin, ne zagovarjš boja za svobodo, kot
boja izven sebe, ampak znotraj sebe, proti lastnim
predsodkom...
Človek in svoboda
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 28. januar 2013 @ 20:27 CET
>> od takih in drugačnih nepotrebnih
>> psiholoških reči, prave svobode ne
>> more živeti.
Drži. Poenostavljeno rečeno – obstaja zunanja in notranja
svoboda. Celo suženj je lahko »notranje svoboden«,
medtem ko je svobodnjak lahko »suženj« svojih
predsodkov, strasti, protislovij. Ampak to ne more in ne
sme postati zavora za to, da se ne bi najprej in predvsem
zavzemali za zunanjo svobodo – svobodo, ki ljudem
zagotavlja svobodno gibanje, svobodno izražanje misli,
svobodno izbiro dela in poklica ipd. Večina religioznih in
duhovnih gibanj, ki prisegajo na ločenost telesa in duha,
postavlja »notranjo svobodo« daleč na prvo mesto. Takšno
vrednotenje svobode pripelje do »naukov«, ki služijo kot
pastorala za razred sužnjev.
Govoričenje o ljubezni in notranji svobodi, še toliko bolj, če
je naslovljeno na brezpravne in zatirane, ki so jim kratene
osnovne svoboščine, težko razumem drugače kot cinizem.
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 28. januar 2013 @ 21:36 CET
Če prav razumem Panefin, ne zagovarjš boja za svobodo, kot
boja izven sebe, ampak znotraj sebe, proti lastnim
predsodkom...
Mirko:
Svoboda ki je zrasla zgolj na ideji o svobodi ali kot pogojena reakcija na stanje »nesvobode«, ni prava svoboda.
Take »relativne svobode« so se razvile v demokratičnih družbah, in seveda nudijo več svoboščin kot druge oblike družbenih ureditev.
Manjka jim le osvoboditev od vseh mogočih notranjih podedovanih vzorcev nasilja, sovraštva, delitev vseh vrst, vezanosti za bogove in religije…
Kakorkoli se zdi, da demokracija prinaša nekakšen mir, je ta mir prisoten le do prve prave krize, ki razkrije vse sorte vezanosti o katerih govorim.
Obenem ne moremo mimo dejstva, da mnoge na videz demokratične države še kako kratijo svobodo in mir tistim, ki njim ne pripadajo.
To počnejo tudi lastnim državljanom, v zelo subtilnih oblikah.
Brez temeljitega poznavanja samega sebe ne more biti tiste svobode, ki hkrati prinaša trajni in ne le navidezni mir in sožitje.
Ta izhaja le iz resnične in ne navidezne svobode.
Prav zaradi nepoznavanja samih sebe, in laži v katere se je človek ujel, je svet v krizi vseh kriz, kljub tehnološko znanstvenemu razcvetu.
Lep večer Fredo.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: Fredo dne torek, 29. januar 2013 @ 15:04 CET
"Govoričenje o ljubezni in notranji svobodi, še toliko bolj, če
je naslovljeno na brezpravne in zatirane, ki so jim kratene
osnovne svoboščine, težko razumem drugače kot cinizem."
_________________________________________________
Dokler tisti ki govoričijo držijo "figice" izza hrbta, se popolnoma
strinjam s to trditvijo.
(Temelj ni kamen) je v sebi.
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 31. januar 2013 @ 08:39 CET
Govoričenje o ljubezni in notranji svobodi, še toliko bolj, če
je naslovljeno na brezpravne in zatirane, ki so jim kratene
osnovne svoboščine, težko razumem drugače kot cinizem.
Mirko:
Marko se strinjam.
V tem kontekstu je največji del celotne demokracije izjemno ciničen.
Podpisujejo se mirovni sporazumi, govoriči (pridiga) se o svoboščinah in človekovih pravicah, ki se na drugi strani in dostikrat celo v isti sapi grobo kršijo.
Govoriti o svobodi in miru, a za hrbtom vlagati v vojaško industrijo in proizvajati bolj in bolj subtilne oblike ubijanja ter zasužnjevanja, je v principu le modificirana oblika suženjstva.
Še zmeraj obstajajo centri moči, ki služijo peščici. Ti se redijo na račun večine.
V suženjstvu je bilo popolnoma enako, mar ne?
Ti centri moči so se le drugače imenovali.
Danes obstaja ekonomska smrt, nekoč se je temu reklo kako drugače.
Zaradi subtilnih oblik suženjstva, ki danes obstajajo, debele in na oko vidne verige niso več potrebne.
Naj nekdo preneha plačevati položnice ali kredite, in je konec njegove navidezne svobode.
Demokracija po poskrbela, da bo pač umrl od lakote.
Na drugi strani multinacionalke skrbijo za cene svojih produktov tako, da na tisoče ton hrane mečejo v morje ali uničujejo druge dobrine.
Tudi to je cinizem.
Eksponentno bogatenje za nekatere, pomeni eksponentno revščino za druge.
Vse to je cinizem, ki ga v sebi nosi človek in njegov ego že tisočletja.
Le preoblekel se je v plašč demokracije.
Vsem nam je znano, da gre v glavnem za demokracijo denarja in moči.
To pa nima nobene veze s svobodo temveč le s suženjstvom.
Izvor teh problemov je le v človeku.
Človek ne pozna samega sebe in se ne zaveda, da je on sam vzrok in posledica vsega tega.
Ko protestira bi človek v prvi vrsti moral protestirati zoper sebe samega in začeti s spremembami prav pri sebi.
Tako pa se vse prelaga na državo, politike, guruje, odrešitelje in bogove…, znanost…
Ko Aries govori o apatiji, je vse to ena velika apatija.
Namesto evolucije o kateri sam dostikrat govoriš, je potrebna revolucija v odnosih.
Ta revolucija pomeni revolucijo zavesti.
Le to bo pripeljalo na plano novo kakovost.
Nič drugega ne bo delovalo pa če zamenjamo še nešteto vlad.
Prišle bodo druge a z enakimi le modificiranimi vzorci, katerim ljudstvo tako naivno naseda.
Ne zavedamo se namreč, da te ljudi proizvajamo mi sami s povsem napačnimi pristopi k vzgoji in izobraževanju...
In tako je že tisočletja.
Lepo te pozdravljam.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: sialinisi dne petek, 1. februar 2013 @ 14:14 CET
priklon tvojem poznavanju.
Lep dan vam želim,
Grega P.
Človek in svoboda
Prispeval/a: omensat dne petek, 1. februar 2013 @ 22:47 CET
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 11:49 CET
...srce je že noro, ker ne ve kaj ljubiti.
...svobode NI ker normalen člvek potrebuje smisel.
...od tu naprej je težko...
ps: dejstvo pa je, da te NE noben (ekonomsko politični) system osvobodi.
Normalna človeška kondicija je na poti.
mimgrede
aries
Pax
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 11:57 CET
...je pa enostavno:
...veruj pravilno, potem delaj "kakor hočeš".
...evo ti svoboda, ker boš delal samo kar (ljubiš - hočeš.)
...druge svobode NI.
resno...
aries
Pax
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 13:22 CET
>>Končno je čaša koristna samo, ko je prazna. In um, ki je napolnjen s prepričanji, dogmami, trditvami, navedki je resnično neustvarjalen um. To je zgolj ponavljajoč um. Da bi ušli temu strahu, strahu pred praznino, strahu pred samoto, strahu pred zastojem, strahu, da ne bi prispeli, da ne bi uspeli, da ne bi dosegli, da ne bi nekaj postali - je zagotovo eden od razlogov, ali ne, zakaj tako vneto in pohlepno sprejemamo prepričanja. Ali s sprejemanjem prepričanja bolj razumemo sebe? Nasprotno. Za razumevanje sebe je neko prepričanje, bodisi religiozno ali politično, očitno ovira. Deluje kot zaslon skozi katerega se gledamo. Ali se brez prepričanj lahko gledamo? Ali ostane kaj za gledati, če ta mnoga prepričanja, ki jih imamo, odstranimo? Če nimamo prepričanj, s katerimi se um poistoveti, potem se je um brez poistovetenja zmožen gledati takšnega kot je - in potem zagotovo obstaja začetek razumevanja samega sebe.<<
http://www.teozofija.info/Krishnamurti_Um.htm
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
...če se zgornje modrovanje vzame v obzir, da je pravilno....
Avtor dejansko zagovarja, da polna glava - znanja neuporabna.
Ali moramo zaradi miru ali kak "namišljene in tudi nemogoče svobode" ali karkoli drugega, nekaj VErovati ali NE-verovati...če JE resnica ali NE???
KAJ je NAROBE z 2+2 = 4
Zakaj naj ta resnica ustvari omejen razum?
To nas OSVOBODI, da bi nepoterbno imeti strah negovosti nam daje smisel, ker je tako in mi VEMO, da je tako.
Prazna čaša JE uporabna, prazna glava pa je NSPROTNO.
s spoštovanjem:
aries
pax
"2+2" v.s. "Christ is all"
Prispeval/a: MC dne sobota, 2. februar 2013 @ 14:15 CET
dosegli »razsvetljenja« ali »blaženosti«, če bi uporabljali
um oziroma razum. Celo Savel svojega razsvetljenja ni
dosegel po tehtnem in razumskem premisleku, ampak po
božjastnem napadu. In tudi Mohamed in Joseph Smith sta
doživljanja privide oziroma halucinacije. (Razum v smislu
preračunljivosti sta uporabila, ko se je bilo potrebno
finančno okoristiti ali v posteljo speljati kako žensko.) V
osnovi vse religije, in krščanstvo pri tem ni izjema, od
svojih sledilcev zahtevajo umik uma in logike. Njuno mesto
naj zasede vera. Za 2+2=4 potrebuješ logiko in razum, za
»Christ is all« pa predvsem vero. Razum je v tem
kontekstu nezaželen. Če že – je to kvečjemu sholastični
um Tomaža Akvinskega, ki prešteva angele na konici
bucike.
Jezus je sovražil in preziral učenjake (je že vedel zakaj),
ljubil pa je bedake (ovce), ki so mu sledili. Če bi se takšen
guru in apokaliptični pridigar pojavil na sceni danes, bi zelo
verjetno končal v umobolnici. Današnja sekularna družba
je v etičnem smislu neprimerno bolj etična od družbe v 1.
stoletju našega štetja. Blasfemija ni več kaznivo dejanje,
smrtna kazen je odpravljena, norce pa zdravimo v
posebnih inštitucijah na račun davkoplačevalskega denarja.
"2+2" + "Christ is all"
Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 15:50 CET
...ti si, mend drgim stiril temo svobode, ker iz enega ali drugega "ljubiš" Kristusa. Debato si premaknil na dokazovanaj vse sort stvari, pa nič ne poveš kdaj Kristus na glavo padel, samo, da ga strastno ljubiš.
Jaz pa nadaljum s trditvijo, da je prazna glava neporabna, da "svoboda" ne obstaja. Najbližje se pride do svobode je v ljubezen do znanosti in ljubezni do smisla.
Torej še zmiraj drži:
...2+2=4 + Christ is All...
...naj se to veruje, potem dela kar hoče = svoboda.
grem...
aries
Pax
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 01:04 CET
V osnovi vse religije, in krščanstvo pri tem ni izjema, od svojih sledilcev zahtevajo umik uma in logike. Njuno mesto naj zasede vera.
Mirko:
Točno tako kot praviš Marko.
Vprašanje je le kaj lahko naredi posameznik, ki vidi zgrešenost takih naukov.
Slepe vere se ne bo oklepal. Um zagotovo ne bo zaničeval.
Ima realno možnost dognati mehanizme delovanja uma in preiskati njegove vsebine.
Tak pristop k spoznavanju samega sebe je redek, saj se množice raje opijajo z mamili vere, božanstev, svetnikov in gurujev…, denarjem, slavo…, ali z mnogimi načini samopozabe.
To seveda nima nobene veze s spoznavanjem sebe, oziroma uma.
Le mi sami smo zavozili na tem čudovitem planetu in za to je odgovorna najvišja inteligenca, ki jo priznavamo. To je ta naš opevani razum, mar ne?
On je odgovoren za vse vojne in vse delitve med ljudmi, za vso trpljenje in uničevanja vsega živega…
Ta um je ta, ki proizvaja in kopiči orožja, ki je brezmejno nenasiten materialnih dobrin, užitkov, slave…, ubijanja in uničevanja...
Kaj torej narediti s tem umom, ki na eni strani služi k lažjemu in boljšemu življenju, na drugi pa ustvarja toliko gorja???
Mar ne bi bilo inteligentno spoznati kako deluje, ter od kod vzroki nasilja, sovraštva in vseh pogojenih avtomatičnih reakcij v odnosih vseh vrst?
Dokler torej človek ne spozna mehanizme delovanja samega sebe, oziroma uma, ne more vedeti ali je mogoče srečevati dnevne odnose in celotno življenje z novimi očmi brez balasta preteklosti, ne more vedeti kaj je življenje v resnici.
Marko dovoli, da jasno povem, da so vse špekulacije o tem kaj pomeni živeti brez takih zbranih vsebin in predstav nosilec katerih je um, vnaprej zgrešene dokler ne spoznaš samega sebe.
Vsi naši problemi, ki smo jih kadarkoli imeli ali jih imamo (naravne nesreče so nekaj drugega) izhajajo prav zaradi nepoznavanja samih sebe.
Ko enkrat razvozlaš ta klobčič imenovan jaz (um), zagotovo nisi več ne vernik ne ateist, nisi ne levi ne desni…, nisi ujetnik dualnosti.
Razum ali um, ki je spoznal samega sebe dobi novo kakovost. Ne deluje več konfliktno in razdiralno. Preprosto deluje kot je prav.
Ali je kaj takega mogoče ali ne, pa lahko spozna le vsak posameznik pri samemu sebi.
V to verjeti ali ne verjeti je brezpredmetno in neplodno.
Srečno.
Mirko
P.S.
Grega tudi tebi en nočni pozdrav in hvala za pozornost.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 02:25 CET
...V oklepu sovraštva MCja do Kristusa NI trohico svobode...
On je sužen sovraštva, ki vemo, da uničuje človeka, ki sovraštvo neguje.
... z tvoje smešno nelogično vero v (brez-vzročne srečne) človek,
da sprejemajo, take članke resno, potem se sprašujem.....???
Besede so absolutna logična zmeda in
s tem absolutna bresmisenost.
ps Saj niti Bog NE more brez-vzroka
absolutno NIČ storiti, ali biti "srecen"
tudi Božja sreča ima razlog.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
mimgrede ....Christ is All...samo posnemaj ga,
do mire,
kjer le slava Očeta velja ne naš
pritlikavi in brezpomebni ego.
Potem boš "svoboden" vendar NE
brezvročno srečen.srečen; srečen boš ker boš delal kar hočeš.
lepo se mej..
aries
Pax
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 09:27 CET
...IN še to kar sem zadržal zaradi spoštovanmja, ki niste vsi skup vredi razen Mirana in Merijen, ki se je na žalost umaknila, zaradi žalitev in primitivnosti sovraštva do vsga kristusove in RKCerkve, (ona 2 ideološka pritlikavca viloleta ne toliko Laura, ki sicer ni pomemben, če tudi ljubi RKCerkev zato mu je oproščeno.
VSI drugi, ki si domišljajo, da so izbrani potrebujejo dohtraja oz. bol verjetno, da vsi člani telesa antikrista, ki je že na delu po vse zardi napuha in iljuzije, češ, da nekateri izbrani, drugi zopet hočejo brez vzrokov biti srečni tudi brez priznaja učenja Kristusa,
Sem sapdajo vsi jasnomiselci raze Mirana Župačiča in Merijen, da so delavci oz. uslužbeci, brez da se zavedajo v delu antikrista.- deli telesa anktikrista.
Mislijo, da so svobodni to je delo iluzije Satana samega, Luciferja, če hočete.
Da niti ne omenim M.Cija je ker ne vidi do konca nosu v svoji nemnosti, da je tudi on le v roka satana samega, ker daje najbožaljive bewede glede Kristusa kar sem jih kdaj bral ali slišal.
Ne vidi da gre vse to vse v malho satana samega in mogoče dela za pogubo samega sebe (MC) samega,
ki mu ne daje možnosti videti da je Kristus Bog in človek.
danes kakor včeraj in 2000 let tega.
In ndalaj eden lahko reče, da so vse cerkve protestantov delo Satana, ki ustavril napu v ustanovitelji istih.
Da je Kostantin kjub svoji grešnost napravi RKC oz krščastvu dobro ker precej veliko ustavil napredek krvološkehga Izlama, ki ni nič drugega kakor delo Satana z namenom konkurence Kristusu, sevada, da to gre vse skup z našimi delo ter "krščanski ver ve preko luže" v ZDA, kje so si domšljavci izbrali dogmo, da jem Kristus uredil, vse brez križa sedaj odrešil, da KRIŽ ni potrben več.
Epilog vsega tega, da ankrist zelo nadelu že stletja in sedaj so uključeni vsi, dobromiselna new age mišljenja (kjer vse nekako gre), ki ni nič drugo kakor sanjavo gledanje veslolja s skuno zavesjo neke energije...
ponpč je, tkrat pa meni sanje zčno delovat v gorečnost ljubezni, ne iljuzije, iskanja energije vesolja in neke skupne v ljubezn katero si vsak po svaje tolmači.
Še enkrart čast Župančiču in Merijen ki je mnogo pretrpela, tud zaradi moje brobraznosti neresničnih obtoževanji in z tem žaljitev.
Vse bi dal, da to lahko popravil in NE govorim tega z upanjem nikake osebne rekosiliacije, tomveč se opravičuje SAMO domire, ker ne bi smel tako reagirati po vsem kar sem bil obtožen, paka je je bila le Ega ne pa renice....sem pač clovek...
Vednar sem edini ki to sposobe jav storiti.
Za druge, katerih žalitve so letele brez ibire, pa se je na njih ležeče.
Sicer ne upam in tudi NE pričakujem, da so tega sposobni.
Ker nisem sliša beside opravičila od nobenega, to dokazuje šibkost značaja vseh vas, ki ste pogosto žalili.
Kar sedaj je meni pa vse voda pod nogami,
Vedar lahko s ponosm rečem, da sem edini, ki je sposobe se opravičiti in TO ISKRENO če koga žalim.
To mislim DOBESEDNO da sem edini.
Admistraciji hvala , da si toliko ptrpežljivi.
Zahvali se pa ne morem, ki dopustijo vse neumnostit skoz, de futrajo inteligentne bralce.
In za konec trdim, da RKC cerke Edina nositeljica resnice dogme Kristusa, kjub vsem napakam.
Kjeb vse temu je RKC Kristusova ,Ccerkev, ki je bilal dana Ptru v roke po Kristusu, uči prdigaj edino resnice, ki sem te učil, Iin ko premineš POTRDI svoje brate,
Zato je nadaljevanje vse naslednosti papežev logično IN POTREBO, da se je fudamtelna kristusova dogma obdržala.
In naj se nikakorne šopirjo ker samo razkazuje svojo ignoraco in sovraštvo NE pa resnico.
In ona violeta ima še zmiraj sanje, da bo Lenin vstal od mrtvih, će ttu si Stalina v resnici želi, da bi poklav še kristjane, ki so ostali; zlasti RKatoličane.
Ni upanja, da taki ljudje, lahko preidejo skozi ozka vrata rennice roke Kristusa, Nič pa ni nemogoče.
Ne trdim, da je nemoče temveč je toliko bol težko, temu ki ne priznava Kristusa in RKCerkve
Vsem, ki ne priznajo RKC so dejasko proti Kristusu,
Ker je RKC RESNČNO, ne samo defoltni JE RESNIČNI center resnice in RESNICE Kristusa, s vse svpojimi svetimi ZAKRAMETI, ki bi bili lahko poestavljeni .
Da je mogoče krst prezgoda tudi drži. Da naj nedožien otrok, šel v peke, če ni krščen je teološka blaznost, nelogičana neumnost, razlaganja pravičnosti in ljbezni Boga.
Kakor koli že RKC Je bila Je in BO še stalno cerkev, ki jo Kristus želi vzdržuje in brani.
Ves plevel in sranje mnogih v birokraciji cerkve bo slej ali kasneja poginil.
Vse preveč je bilo KOMPROMIZACIJE in PREGMATIZMA dovljeno v RKC.
Hvala pa Bogu, da nima politične in miliitarske moči.
Naj JO ANTIKRISTI - SATANA še tolk porivajo, bo postala le močnejša.
Kar je resnina in edina inevarnost je APATJA v te primeru do Boga in nasplošno apatja nevarnot vseh sitemov in organizacji.
Ateisti, so priljikaci v tej borbi priti antikristu, ki je setavljen iz vsehm ki ne priznajo kristus IN Rkc. seatavlje ivseh, ki ne priznajo Kristisa in s tem RKC.
Kakor sem omenIL NI nemogoča, vednar je težka pot v nebo, za vse te, ki izponjijo slednja 2 pogoja.
....Christ is All in ljubi svojo RKC..
grem...sedaj spat I sanjat, vi se mučite, ker zelo verjetno govorim resnico. To niso moje beside le beside......????
Človek in svoboda
Prispeval/a: osh-kosh dne nedelja, 3. februar 2013 @ 18:57 CET
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 20:19 CET
..anostavnost jasnost in resnica..NIČ zmešanega.
..En Bog, en Kristus ena resnica, ena Cerkev (RKC)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
(pot pa možna vsem - samo Bog ve kako..
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Večina tu ste nekje ......???? dogmatično...
am vsak meša po svoje....
v meni JE jasnot.
'''''''''''''''''''''''''''''''
grem
aries
poax
RKC
Prispeval/a: MC dne nedelja, 3. februar 2013 @ 22:27 CET
1. Antikrista ni. Ne obstaja. Tako kot ne obstaja AntiZeus,
AntiAlah ali AntiVotan. Antikrist je samo metafizični
konstrukt, ki izhaja iz človeške potrebe po opravičevanju
neke drugega metafizičnega konstrukta – to je boga.
2. Katolicizem ni nič drugega kot ena izmed večjih vej
krščanstva. Od leta 30 do danes lahko naštejemo 34.000
krščanskih ločin, danes pa samo v ZDA obstaja 1200
denominacij. In posledično obstaja najmanj tolikšno število
različnih Kristusov oziroma predstav o Kristusu. Pripadniki
vsake od ločin so enako prepričani v svoj prav. In vsi so
približno enako naduti, morda so katoliki še najbolj.
3. Konstantin ni mogel napraviti nič, da bi ustvaril
»krvoločni« islam, ker je umrl približno tristo let pred
Mohamedom. In mimogrede – krvoločnost krščanstva ne
zaostaja mnogo za krvoločnostjo islama.
4. O človeku, ki se tako rekoč v enem samem pismu
nekajkrat skesano opraviči in pokesa, hkrati pa nekajkrat
obtoži ali presoja druge, da bi nazadnje še enkrat in s
ponosom razglasil, da je edini sposoben opravičila, bi
mogel, če ne bi vedel, da je fanatičen katolik, zlahka reči,
da je psihotik.
5. Trditev, da gredo nedolžni otroci, ki še niso krščeni, v
pekel, ni nikakršna teološka blaznost, ampak je teološka
doktrina, ki jo je vpeljal Sveti Avguštin in je skoraj tisoč
let veljala za uradno doktrino cerkve. Šele Akvinec je
otročičke poslal v Limb (predpekel). Če je pekel za
dojenčke teološka blaznost, potem je blaznež tudi
beatificirani Avguštin, enako blazna je bila RKC najmanj do
13. stoletja in z njo je bil enako blazen Sveti Duh, ki jo je
vodil.
6. Dva pogoja (Priznanje Kristusa in ljubezen do RKC-ja),
ki naj bi ljudi pripeljala v nebesa, so izpolnjevali praktično
vsi katoliškimi zločinci, na čelu z najbolj izprijenimi papeži,
pedofili, križarji, konkvistadorji in inkvizitorji.
7. http://www.youtube.com/watch?v=NOamsF5r3TE
RKC
Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 07:01 CET
To mislim DOBESEDNO da sem edini JE RESNICA
>>4. O človeku, ki se tako rekoč v enem samem pismu
nekajkrat skesano opraviči in pokesa, hkrati pa nekajkrat
obtoži ali presoja druge, da bi nazadnje še enkrat in s
ponosom razglasil, da je edini sposoben opravičila, bi
mogel, če ne bi vedel, da je fanatičen katolik, zlahka reči,
da je psihotik.<<
Ker resnico govorim RESNICO zakaj me biješ.
Drži tudi NITI EDEN VAS vseh Ni BIL SPOSOBEN v 12
mesecih NE besede opravičila JE RESNICA .
Sem Ti pokazal tvojo NE-sposobnost priznati
resnico, da JE TAKO kakor trdim.
Ne in nisem pričakova NIKAKE hvale kar bi bila neumnost.
Sem LE nakazal spoznanja RESNICE VAŠE ateističene in
relativistične NE-sposobnosti, ker se stalno hvalite, da se
da brez absolutizma "ljubiti" svojega bližnjega, KAR JE
absolutna laž.
Nimate oz. NI vidno trohice tega kar sem omenil, da
je "veren" sposoben. Tega nisem napisal radi sebe temveč
SAMO KOT REALNO primerjavo, da se pokaže ateizem in
hinavstvo od NESPOSOBNOST vseh "ezetorikov"
in "globokomislece iz vzhoda in drugih"
(izjeme sem omenil)
Ateisti in drugi priljikaci, vsi, ki ne priznajo Kristusa in s
tem tudi ne ustanovo, ki jo želi Kristus RKC.,
kakor sem omenil NI nemogoča, vednar je težka pot v
žnebo, za vse te, ki ne izpolnjijo slednja 2 pogoja.'
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ni moja krivda ker je tako.
ps: Glede fanatizma razumi razliko med "FANTIKOM IN
PRAGMATIKOM, če bereš zgodnje boš razmel.
Zakja NISI bral kar sem napisal:
>>Kakor sem omenIL NI nemogoča, vednar je težka pot v nebo, za vse te, ki ne izponjijo slednja 2 pogoj<<
Kdaj pa je hvalevrednost RESNICE upravičena OZ.
POTREBNA tudi vemo - to je v vzgled NESPOSOBNIM.
HVALA sicer tebi povdariti, kar se vedel, "da je je napaka " z moje strain, vendar v tem primeru umestna oz .
potrebna pravilnost, pokazat NESPOSONOSTI ateizma in pod.
Sicer nisem vsega odg.. kasneje...grem.
lp.
RKC
Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 07:11 CET
MC;
...kolikor bo potrebno odgovorti, sem prenesel na "Resnica", če te zanjima...
aries
Nobelova nagrada za resnico
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 16:02 CET
1. Ne razumem, zakaj se tako zelo želiš opravičevati. Večina ljudi, ki sem jim opravičuješ, tega sploh ni zahtevala. (Ne sodih drugih po sebi.) Tako kot večina ljudi ni prosila Kristusa ali še manj kako cerkev za pomoč pri odrešitvi. Ne vsiljuj ljudem nečesa, kar nočejo - svetopisemsko rečeno: »Svoje bisere ohrani v svojem svinjaku!«.
2. Si eden redkih, ki vehementno in vztrajno trdi, da ve, kaj je resnica. Škoda, ker za dosežke s področja umevanja Resnice ne podeljujejo Nobelove nagrade.
3. Prepričan si, da je brez absolutizma (absolutne vere v Kristusa) nemogoče ljubiti bližnjega. Jaz ti popolnoma verjamem – verjamem, da to velja predvsem zate. Tvoja siceršnja vnema in fanatizem me utrjuje v prepričanju, da bi mogel zlahka ubijati, posiljevati in krasti, če se ne bi bal Boga. Zato je vsekakor bolje, da še naprej ohraniš svojo vero in strah pred imaginarnim sodnikom v nebesih.
4. Kristus, če je slučajno živel, zagotovo ni želel nikakršne ustanove, še najmanj takšne, ki bi temeljila na mafijsko-zločinski praksi.
5. Ezoterika, religije vzhoda in vsi »mislece vzhoda«, bolehajo, takrat ko in če bolehajo, za istimi boleznimi, kot boleha krščanstvo. Ne bolehajo pa za skrajnim sovraštvom do drugih religij in naukov. V tem oziru sta krščanstvo in islam nenadkriljiva.
6. V krščanstvu ni mogoče najti nič izvirnega, z izjemo koncepta večne torture v peklu. Pekel je edini izvirni prispevek krščanstva k duhovni zakladnici človeštva.
7. Vsakič, ko prepiram tvoje inkvizicijske izpade, ne morem, da ne bi pomislil – kakšna sreča, da ne živimo več v srednjem veku!
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 17:46 CET
Potem se tudi opravičevati ne bi moral.
Kakšna je bistvena razlika med vzorci obsodb in opravičevanja, ter vzorci ubijanja in spovedi, ki jih je RKC vgradila v svojo doktrino kot duhovno kategorijo?
Ko nam želiš tako goreče "prodati" doktrine in nauke RKC, bi se prvo sam moral zelo dobro poglobiti v take in drugačne vzorce, globoko vsajene v zavesti sledilcev le te.
Ko bi resnično doumel kaj stoji za temi in podobnimi vzorci pa če so pravilni ali ne, bi govoril z mirom in brez nervoze, brez užaljenosti ali obsojanja.
Taka je namreč energija, ki izhaja iz golih dejstev.
Kadar človek govori dejstva, ne obstaja prostor in razlog za opravičevanje.
Zakaj torej sploh govoriti nekaj za čem ne stojiš 100% ?
Iz tega izhaja: »Kdor se veliko opravičuje, mora biti hudo zmeden, oziroma ne pozna dejstev ali če hočeš ne pozna resnice«.
Z drugimi besedami povedano dragi Aries, prenehaj pisariti in izjavljati nekaj kar tako, zaradi tega ker ti je mogoče dolgčas.
Povej tisto kar je tvoje spoznanje in to do takšne jasnosti, da ob tem ne boš potreboval nobene avtoritete ali nobenega poslušalca (publiko), ki ti bo to potrjevala.
Želim povedati, da morebiti vse preveč kopiraš in navajaš nekoga drugega, to pa nima nujno veze s tem kako ti dojemaš citirano.
P.S.
Da ne boš razumel narobe zgornji komentar. Natančno vem zakaj toliko pišeš in si prisoten na celotnih SP. S tem nimam problemov, saj je to tvoje početje, a na tak način se ne zdravi vzrokov, ki te tarejo. Je ravno obratno.
S tem se tovrstna odvisnost le še poveča.
V kolikor pa ti bo to pomagalo najti sebe, pa o.k.
Ampak bojim se, da se niti malo ne pustiš učiti.
Pa ne drugim, temveč samemu sebi.
Dokler pri samemu sebi nisem bil 100%, nisem pisal ali javno komuniciral to kar komuniciram tukaj na SP, čeprav sem imel enake skušnjave kot jih imaš sedaj ti.
Predobro sem namreč vedel, da je vse to le potreba majhnega ega.
Srečno Aries.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 18:44 CET
špilati ker NE pomaga nič,
zato sem in hočem pisati resnico kakor je.
Nimam nikaki težav,
le branim resnico,
ki jo hoče vsaki po svoje usmeriti.
Ti mene ne more NIČ naučit,
ker si ker si samega sebe izupraznil vsake sposobnosti spoznato resnico.
Se spomnim, začel si leto, (kako jaz vem;) nazaj pridigati
o "brez-vzročni sreči". :)
Leto ko se je toliko debatorelo nelogiko o brez-vročnostti v
kvantni mehaniki, zato se tako spominjam tvoje jih trdite
NELOGIKE brez-vzročne sreče.
Na te besede nikoli nisi odgovori ker nisi imemel pojma in
ne verjamem, da je sadaj kaj bolje.
Človek JE svoboden le do mire, da izbere pot:
Zato je enostavno:
veruj v Kristusa priznaj RKC potem delaj kar hočeš.
Torej si svoboden.
(seveda to razumi, da Kristus je samo delal kar hotel in
tudi Bog, da samo to kar hoče oz. kar si želi.)
Si NE želi nikoli kar je nepravično, zato dela KAR hoče.
OK?
pax.
''''''''''''''''''''''''''''''''''
lp. aries
pax.
Delaj kar hočeš...
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 19:53 CET
>> veruj v Kristusa priznaj RKC potem
>>delaj kar hočeš.
>> Torej si svoboden.
Lepše ne bi mogel definirati bistva krščanske morale.
http://www.youtube.com/watch?v=CWS0ePXeq24
http://www.youtube.com/watch?v=YV74OY3fIkg
http://www.youtube.com/watch?v=RE_kl620IOE
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 21:04 CET
Mislim, da si takrat o sreči brez vzroka, prebiral od nekoga drugega.
Kar zadeva mojega razumevanja sreče, sem zmeraj bil jasen.
Tam kjer obstaja vzrok za »srečo«, to ni nobena sreča temveč le trenutno zadovoljstvo podobno sreči.
Namreč kadar vzrok za »srečo« preneha eksistirati, se taka »sreča« izrodi v svoje nasprotje, v nesrečo in obup.
Z drugimi besedami, tam kjer je neko stanje odvisno od vzroka, nujno mora obstajati nasprotje tega stanja, saj energijo temu stanju daje tisto od česar si odvisen.
V tej odvisnosti je nujno vsebovan tudi strah pred izgubo takega stanja.
Strah in sreča pa nimata ničesar skupnega.
P.S.
Jaz sem le pojasnil kako to vidim, saj sem te vzorce preučil do potankosti.
Za tebe to seveda nima pomena, v kolikor nisi sam spoznal resničnost ali neresničnost povedanega.
Lepo bodi in nikar se ne huduj. Ni nobene potrebe in tudi koristi ne.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 21:15 CET
:)
p.s.:
Ne skrbi, nisi sam.
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 22:43 CET
Zato pa je hudič za zmeraj vklesan v krščanske pravljice.
Tja so ga vklesali sami verniki, a so na to pozabili.
Tako lahko legalno imajo svoje sovražnike (antikriste), ki jih je potrebno sežgati, uničiti, prekleti…
S tem imajo tudi debele razloge in opravičila, da držijo skupaj in potrjujejo svoj prav, ter častijo svojega boga, ki bo jih pred hudičem in antikristi rešil.
Namreč v kolikor ne bi bilo tega strica hudiča, tudi boga ne bi bilo.
Normalnemu človeku se taka prozornost mora upreti.
Oba seveda dobro veva, da je vse skupaj le plod domišljije preračunanega svetovnega posla, ki služi manipulaciji naivnih in bogatenju peščici pri koritu.
Posamezniku, ki razmišlja s svojo glavo in sam vidi, sliši, čuti, zaznava..., je vse to nepotreben balast.
Naš dragi Aries bi nas z vso vnemo želel potegniti v ta pokvarjeni mentalni sklop, ki traja že toliko stoletij, ker je sam globoko zaslepljen, toda očitno mu to ne uspeva.
Zato na momente malce izgubi živce a videti je, da tudi sam ni definitivno prepričan v vse to.
No to kaže na njegovo v osnovi dobro srce.
Lepo te pozdravljam.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 5. februar 2013 @ 09:54 CET
pa ti si popolnoma izgubljen.SAmo v premislek: če bi res toliko
vedel,ne bi delal toliko napak!!!!!!
Človek in svoboda
Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 5. februar 2013 @ 10:01 CET
učinka,ker je druga stran prenizko.
Človek in svoboda. naš aries
Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 16:13 CET
naš aries: si domišlja. da je Bog,
naša aries: ni tako pameten, da bi bil brez-vzročno srečen.
naš aries: si ne domišlja, da je nekdo sposoben biti intektualni teist ali ateist.
naš aries: ne veruje v antkrista ne hudirja veruje pa v neskočno ignorance ljudi......
naš aries: veruje v obstoy onega "idjotskega kimavca"....s smešnim imenom...
Kar naš aries dejansko veruje je : "Christ is All" (enostavno...)
in, da piše:
Kdor NE prizna mene (Kristusa) pred svetom, njega NE bom prepoznal pred Očetom. (fundametalno, dear Watson)
grem...
Pax Dei
Človek in svoboda. naš aries
Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 16:43 CET
Ps:
Naš aries: ve, da je antikrista iznašel Stojčy.
Vlogo istega pa špila odkrito MC in skrito Mirko...oni kimavec pa ne ve kaj govori...
op:
naš aries ve: da se piše največ o antikristu piše v ateističnih člankih...
menda jih je strah, da bo prišel, ker če antikrist obstaja Je Kristus Absolutna resnica
grem...hvala za plac..
Človek in svoboda
Prispeval/a: sialinisi dne sreda, 6. februar 2013 @ 23:34 CET
želel bi vas le opomniti, da je zlo lažje prepoznati, če ga označimo kot neizoblikovano dobroto. Pa vendar se pri tem prepoznavanju še vedno nahajamo znotraj dvojnosti, torej znotraj človeka. Da pa je lahko človeku svoboda tudi zelo blizu, mora zato spoznati dvojnost in vstopiti v neizoblikovano.
Dobro pri tem je, da ima časa za takšna spoznavanja na pretek.
Lep večer,
Gregor P.
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne petek, 8. februar 2013 @ 07:20 CET
Bravo panefin,odlično napisano,samo se bojim, da ne bo imelo
učinka,ker je druga stran prenizko.
Mirko:
Prijatelj ničkolikokrat se dogaja, da ne slišimo, ne vidimo…,ne zaznavamo očitnega.
Pri tem je poudarek na slišati in videti…,zaznavati.
Namreč »čudež« celostnega vpogleda se zgodi, le ko si v stiku s sočlovekom pa če ta ima ali nima prav, če je pozitiven ali negativen, črn ali bel...
Da bi se ta čudež zgodil, moraš vsaj za hip biti prazen vseh svojih vsebin in svojih vnaprejšnjih zaključkov, predsodkov, prepričanj.
Osh-kosh bodi lepo.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 8. februar 2013 @ 11:53 CET
Kaj bi se zgodilo, če bi vsi ljudje v naši okolici ( vključno z nami) za eno samo uro opustili svoje predsodke in prenehali opravičevati sebe in kritizirati druge zaradi česarkoli, kar tudi večno delajo in jim dokazovati, da imajo prav?
Nekaj ur brez kritike prinese radikalno spremembo.
Zelo zanimivo bi bilo izpeljati ta scenarij do konca. Tako bi na primer tri ure brez kritiziranja sprostilo nesluteno moč. Ves svet bi se v temelju korenito spremenil in sicer tako, kot tega še nismo doživeli. Življenje bi nenadoma potekalo drugače. Čutiti bi bilo resnično ljubezen ljudi, vojne bi prenehale, ker bi vsak neposredno spoznal njihov nesmisel. Vsi bi imeli dovlj hrane in vsak bi svojega bližnjega cenil kot sam sebe.
Na žalost pa so tovstni scenariji le predpostavka. V resničnosti tega sveta niso uresničljivi, ker se morajo ljudje samopotrjevati ; ker živi v svetu nasprotij, ki so med sabo povezana.
Miran.
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne petek, 8. februar 2013 @ 12:07 CET
Mirko, sicer, ne vem točno katere razloge za umiranje planeta vidiš ti: potrošništvo? kopičenje? sla po moči? nenehno iskanje ugodja? Igro "čigava igračka je boljša in lepša"? Katere dejavniki vidiš ti?
Mirko:
Violeta dejavniki razkroja in umiranja življenja na Zemlji so vse kar si sama naštela, in še seveda mnogi drugi. Vsi so vsebovani v skupnem imenovalcu EGO.
Človeški ego, je razdejal ta planet in povzročil toliko gorja le zato, ker nenehno ustvarja umetne delitve na tebe in mene, ker je razdeljen znotraj sebe in se ločuje od življenja, ki ga obkroža.
Ego živi v mnogih iluzijah, ki jih je sam ustvaril in je večino časa odmaknjen od stvarnih dejstev, od tistega bistvenega, primarnega.
Zgradil je svoje umetne »vrednote«, nosi maske take in drugačne in ves čas igra svoje neskončne igre in monologe.
Posledično vse doživlja preko filtrov lastnih predstav, ki mu onemogočajo direkten pristen stik s stvarnim.
Ker je s tem živim življenjem izgubil stik, ga nenehno uničuje in je na robu norosti, ter samouničenja.
Zdi se mi, da vse skupaj tudi sama predobro veš in, da je bolj težavno vprašanje kaj v zvezi s tem ukreniti, mar ne?
Kot oba vidiva večina se zadovoljuje s pravljicami, ki jim jih servirajo številne lažne avtoritete.
Tako se zamotijo, se samo prevarajo in stari filmi se lepo ponavljajo.
Vernik pridiga o bogu in svetih besedah, ki se jih nauči na pamet, a znotraj sebe je še zmeraj isti stari ego.
Enako je s silnimi prevarami in načini »kako« se spremeniti.
Bore malo je posameznikov, ki se soočajo z dejstvi takimi kot v resnici so in si ne rišejo lažne izhode skozi pravljične umotvore o inkarnacijah in reinkarnacijah, o življenju po smrti…, angelih in bogu na nebesih, tralala…
Vse to so igrice za starejše, ki le še bolj otopijo senzibilnost v človeku.
Prav to senzibilnost smo poteptali, jo izgubili. Preveč smo grobi in nedovzetni.
Podobni smo hladnim strojem, in v to se spreminja ta naš prelepi planet.
Tako primanjkuje radosti in iskrenosti, preprostosti in spontanosti.
Vse preveč smo preračunljivi.
Vse je matematika in interesi, tekmovalnost in splošna požrešnost za več in več materialnega…
Lahko se vsi strokovnjaki tega sveta trudijo iznajti idealen sistem ali rešitve iz materialne krize, ampak brez te veličastnosti in edine lepote ljubezni, bo vse tako zeeeeloooo prazno in brez vredno.
Srečno Violeta.
Mirko
Človek in svoboda
Prispeval/a: panefin001 dne petek, 8. februar 2013 @ 12:12 CET