NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 05-jul
  • Odbojka na vodi - Magična Ljubljanica

  • ponedeljek 07-jul
  • Poletne filmske počitnice 2025

  • sreda 09-jul
  • Edward Clug - Cluster; Svetovne koreografske uspešnice Edwarda Cluga

  • petek 11-jul
  • XXVIII. Mednarodna likovna kolonija

  • torek 15-jul
  • Razgibana modra leta

  • sreda 16-jul
  • Violeta Egorova - klavir

  • nedelja 20-jul
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Zavedanje Enosti   
    torek, 9. avgust 2011 @ 05:03 CEST
    Uporabnik: izak

    Vrabci že čivkajo, da smo eno, da je vse v nas, da je Bog v nas, da je v vsakem delcu inteligenca celote itd… In z prikimavanjem običajno tukaj zaključimo zgodbo. Niti se ne vprašamo, kaj pravzaprav to pomeni. Če je vse v nas in smo eno, potem smo hkrati recimo brezdomec, morilec, tiran in ravno tako svetnik.

    Pa se lahko kot take prepoznamo? Ali lahko v sebi prepoznamo obup pijanca, ranjenost morilca, strah tirana in pa božanskost svetnika? Ali lahko v sebi občutimo kruto naravo morilca in ravno tako ljubečo naravo Jezusa?

    Če ne, potem se še nismo spoznali kot celostno Bit-je, kot Eno. Ironija, vendar ravno to pomeni razsvetljenje. Ko v zavedanju presežemo naše ozke osebnostne lastnosti-ego in se prepoznamo kot celostno Bit-je, ki ni ločeno od ostalih aspektov človeške narave.

    Šele ko v sebi zmoremo prepoznati celotno širino človeške zavesti, smo zmožni tudi sočutja in brezpogojne ljubezni.

    Torej, da bo merica ironije polna…V sebi ne moremo občutiti brezpogojne ljubezni, ne da bi bili v sebi zmožni občutiti tudi vso krutost morilca. Oboje smo. Vse to sem-smo. Vse to je manifestacija Božjega Bit-ja. Če določene manifestacije v sebi zanikamo, zanikamo Boga. Če jih v sebi sprejmemo, sprejmemo Boga.

    Če v sebi prepoznamo in sprejmemo aspekt morilca, prepoznamo in sprejmemo Boga. Kar težko sprejemljivo za naš omejeni razum. Edino tisto kar sprejmemo v sebi, potem ne sodimo pri drugih. To je temelj sočutja in brezpogojne ljubezni.

    Bolj ko se naša zavest širi, več aspektov človeške narave lahko prepoznavamo v sebi. Več kot teh aspektov lahko v sebi sprejmemo, bolj smo so-čutni in bolj brezpogojna je naša ljubezen.

    Seveda, če določen aspekt v sebi prepoznamo in sprejmemo, še ne pomeni, da tako tudi delujemo. Tukaj namreč nastopi čudežna alkimija naše razširjene zavesti, ki energijo teh »nižjih« aspektov porabi za »gorivo« sočutju in brezpogojni ljubezni.

    To je alkimija ki preobraža obup zapuščenega pijanca v neomajno vero Sina Božjega.
    To je alkimija, ki srčne rane morilca celi v Njegovo milost.
    To je alkimija, ki strah tirana spreminja v ponižno sprejemanje in spoštovanje Njegove volje.
    To je alkimija, ki nas spreminja v celostna Božja Bit-ja.
    To je alkimija, ki razum uglasi na modrost.

    In res smo mnogo več, kot mislimo da smo.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja izak
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Zavedanje Enosti | 25 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 9. avgust 2011 @ 13:31 CEST
    izak pravi:
    Če v sebi prepoznamo in sprejmemo aspekt morilca, prepoznamo in sprejmemo Boga. Kar težko sprejemljivo za naš omejeni razum. Edino tisto kar sprejmemo v sebi, potem ne sodimo pri drugih. To je temelj sočutja in brezpogojne ljubezni.

    Seveda, če določen aspekt v sebi prepoznamo in sprejmemo, še ne pomeni, da tako tudi delujemo. Tukaj namreč nastopi čudežna alkimija naše razširjene zavesti, ki energijo teh »nižjih« aspektov porabi za »gorivo« sočutju in brezpogojni ljubezni.

    Spoštovani izak,
    tako lepo si se približal bistvu spoznavanja, a se žal v zadnjih navedbah, od le tega oddaljil.
    Rad bi ti prenesel v razmislek sledeče:
    v kolikor resnično spoznaš, da je dobro in slabo del nas, da nismo le individualni, ampak tvorimo tudi kolektivni ego in obratno, potem si tako blizu, temu kar pravimo enost.
    Zakaj bi še karkoli počel s temi spoznanji, v kolikor so resnična in tvoja?
    Želim povedati, da je v samem tovrstnem spoznanju, konec starega in začetek novega.
    Vera je potem nepotrebna, saj že vidiš, kar prej nisi.

    Z velikimi pozdravi,

    Mirko-PA




    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: tisti dne torek, 9. avgust 2011 @ 13:51 CEST

    Spoštovani,


    vse kar je napisano, različne formule obstajanja posameznika, se lahko skriva v tem, da le vsi igramo različne (u)sojene vloge.

    Odgovor se najde, le če bi posameznk s svojim zavedanjem lahko prišel do razumevanja;

    1) karma, 2) um 3) intelegenca na podlagi pridobljene karme
    4) čustva, razum, harmonija vse je le med 2 in 3 točko 5) vse točke skupaj ustvarijo le plastiko, torej nekaj umetnega 6) človek je skoraj brez moči, da bi lahko se rešil te plastike 7) če je rešitev razsvetljenstvo, ta nikoli ne pride iz plastike ( karme, čustev, harmonije...itd) 8) rešitev prihaja samo zaradi neverjetne sreče, da lahko posameznik začne spoznavati Njega v sebi. 9) v tem primeru je rešitev razsvetljenstvo, katero pa ne pride s čustvovanjem in stokanjem oz. čivkanjem 10) to pride skozi mnogo mnogo let trdega dela na sebi, da se lahko odkrije da je vsa modrost v tem - da "jaz nisem" 11) da to ne bo samo nakladanje, posameznik rabi dokaze v sebi, da je to res tako. 12) le na podlagi dokazov lahko nekdo končno nekaj spregovori.

    Vsem lep pozdrav.


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 9. avgust 2011 @ 15:02 CEST
    Še enkrat spoštovani tisti,
    všeč mi je tvoj pristop ko ugotavljaš, da obstaja možnost "razsvetljenstva", šele ko "jaz nisem".

    Stanje "jaz nisem", pa je za mene, popolna negacija vsega znanega.
    Šele ko jaz nisem, lahko resničnost živi natanko taka, kot je brez mojih prevajanj le te, v opise, razlage...

    Žal v ljudeh nastopi nekakšen strah pred takim stanjem, češ izgubili bodo razum, vse znanje in izkušnje, ki so ga zbirali skozi leta, in tisočletja...

    Ja dragi človek, pa obesi enkrat na klin, vse svoje dosežke, ki so svet in tebe, pripeljali v brezishoden položaj.

    Rizkiraj enkrat, vsa svoja dosedanja znanja in izkušnje, ki so očitno omejena, in niso prinesla miru in ljubezni.
    Le tako boš lahko spoznal, če je, ali ni možnosti, za drugačno kakovost življenja.

    Z ljubeznijo ne more biti špekulacij, kaj bo če bo.
    Ne moreš sedeti na varnem, se oklepati starega, in upati na nekaj novega.
    V tem je vsebovan pravi, ali napačen pristop, do korenitih sprememb.

    Vso srečo, spoštovani tisti.

    Mirko-PA



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: hetLicht dne torek, 9. avgust 2011 @ 21:37 CEST

    Izak, zelo, zelo lepo. Jaz bi rekla, da takrat, ko v sebi izkušamo vso širino človeške zavesti, kot pišeš, postanemo Univerzalni.



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: osh-kosh dne sreda, 10. avgust 2011 @ 10:52 CEST
    Spoštovani Tisti,
    to kar si napisal je zelo,zelo podobno četrti poti.Če je nisi
    proučeval,ali lahko poveš kaj pa si,od kod izvirajo tvoja
    prepričanja?


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne sreda, 10. avgust 2011 @ 21:59 CEST


    Vse špekulacije o enosti, so neplodne, saj ne prinašajo nove kvalitete zavesti, temveč le polnijo spomin, s tovrstnim izrazi in razlagami, opisi.
    Ti pa niso dejstvo enosti.
    Dejstvo je povsem nekaj drugega.

    Neomejeno ali enost, se ne da doseči nikakor.
    Ne obstaja način.
    Vse kar so nam prodajali in nam prodajajo, mnoge duhovnosti in duhovne avtoritete, je žal zavajajoče in zmotno.

    Namesto tega, bi bilo potrebno razumeti omejenost.
    To nam je v dosegu, in to lahko storimo, saj to smo mi sami, torej ta ki te špekulacije izvaja.

    Ključ je v spoznanju svojih meja.
    V tem spoznanju, je hkrati prenehanje omejenega in začetek enosti, neomejenega, ne da bi ga sploh iskali.

    Vesel bi bil, v kolikor bi tem besedam naklonili nekaj pozornosti, in sami poskusili.


    Lep večer vsem,


    Mirko-PA


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Priča dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 12:16 CEST
    Za moj občutek je Izakovo pisanje pristno ter izhajajoče iz notranje doživetosti. Lahko človeka opomni in spomni na nekatere včasih nehote zanemarjene življenske resnice. Sporočilo je blizu mojim lastnim doživetjem, ter uvidom zato nimam kakih posebnih komentarjev.

    Pač pa bi Vinetou imel komentar spodaj na nekatere komentarje in komentatorje.

    Vinetou posvetiti pozornost beseda brat panefin001. Morda ga ne čisto dobro razumeti kaj hoteti povedati o Zakon Enosti, Vinetu vseeno povedati svoje. Vinetou smatrati da Manitu biti Enost in da brez Njega nič ne obstajati in da vse kar obstajati in ne obstajati biti Manitu. Tako da Enost obstajati v vsaki človek in vsaki človek biti v Enost.

    Kaj pomeniti doseganje Enosti težko vprašanje biti in najbrž nemogoče govoriti o doseganje Enosti za posamezna človek. Lahko govoriti da Enost obstaja z Manitu. Lastne omejitve ugotoviti in sprejeti dobro, pravilno ter koristno biti. To biti splošno uveljavljena doktrina življenskih vlog in pravil igre, kar pisati tudi brat Yoda, toda mnogi se s tem ne strinjati. Vinetuju jasno biti da doktrina, model, sistem biti samo pripomoček za pogovor ne pa biti Življenje, ali Enost. To se v vsakem človek odražati drugače, kot njegova mikrokozmična realnost. Ali to jasno biti?

    Vinetou ne čisto razumeti kaj hoteti povedati panefin001 o tekst Zakon Enosti. Toda Vinetou imeti nekatera lastna (mikrokozmična izkustva – notranja doživetja), ki jih panefin001 ne mogel zanikati in ne potrditi ker ga ne biti v teh Vinetujevih izkustvih (razen v primer da panefin001 imeti lastnost brezčasne vseprisotnosti – Vinetou se ga ne spomniti). Ta izkustva povedati Vinetu da resnica biti v moči ki jo skupinska duša imeti. Vinetou se tudi malo igrati s ta moč za zdraviti in ne sanjati to.

    In Vinetou še povedati zgodba od svoja vrač. Ta govoriti o smerokaz za Ljubljana. Panefin001 lahko prečrtati črke, spremeniti vrstni red črk, razrezati tabla, lahko narediti kemična analiza, lahko fizikalna analiza narediti, pa ne najti Ljubljana v tabla. Ampak panefin001 tako najti svoja omejitev, ne pa nujno tudi Ljubljana, ker izgubiti smerokaz in sedaj ne vedeti v katero smer iti. Možno da tako biti tudi z Zakon Enosti in panefin001, možno pa da se samo zdeti tako.

    In sedaj Vinetou dodati še vprašanja, ki jih že postavil pa za nekatere pretežka biti, ali pa se delati da ne videti jih.

    Ali ne biti vsako dodajanje komentarja tule na Pozitivkah:
    1. Uporaba (brez)uma in (anti)logike, množice, vodstva (uprava, administracija)
    2. Uporaba tehnike
    3. Uporaba kode (vse abecede so sistem kodificiranja)
    4. Ali uporaba indukcije ter dedukcije ne biti zakonita in
    pravilna ter poznana
    5. Zakaj potem en kriterij imeti za prva 3 vprašanja drug
    kriterij imeti za področja duhovnosti
    6. Morda konsistentnost ne biti neka kvaliteta, morda normalno biti istočasno reči ja in ne, ali ja biti enako ne
    7. Kakšen (ne)smisel (brez)cilj(nost) to imeti, morda iskati
    Astronomov zakon kaosa
    Vinetou ne rabiti odgovora na ta vprašanja, če kdo iskalec resnice biti si odgovoriti sam za sebe.


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 13:06 CEST
    Priča navaja:
    Vinetou ne čisto razumeti kaj hoteti povedati panefin001 o tekst Zakon Enosti. Toda Vinetou imeti nekatera lastna (mikrokozmična izkustva – notranja doživetja), ki jih panefin001 ne mogel zanikati in ne potrditi ker ga ne biti v teh Vinetujevih izkustvih (razen v primer da panefin001 imeti lastnost brezčasne vseprisotnosti – Vinetou se ga ne spomniti). Ta izkustva povedati Vinetu da resnica biti v moči ki jo skupinska duša imeti. Vinetou se tudi malo igrati s ta moč za zdraviti in ne sanjati to

    mirko-PA dodaja:
    Na brezčasovno ni mogoče imeti spomina, zato ker je spomin del časa, spoštovani Priča, čas pa je del omejenega.

    Zato se tudi dogaja vsem, ki padejo ven iz enosti, da si o tem stanju naknadno, poskušajo ustvariti nekašno predstavo, ki bi jo shranili v spomin, a to z brezčasovnostjo ne gre.
    Razum je popolnoma časovna, in zato omejena tvorba. V TO omejeno, manjše, pa večje ne more vstopiti.

    Vse kar je v spominu nujno mora biti staro, brezčasovno je pa zmeraj novo.
    Zato se priča, mene niti ne more spomniti.
    Upam, da se bova s Pričo sporazumela, ne glede na morebitno trenutno razhajanje (ali nerashajanje).

    Priča še navaja:
    In Vinetou še povedati zgodba od svoja vrač. Ta govoriti o smerokaz za Ljubljana. Panefin001 lahko prečrtati črke, spremeniti vrstni red črk, razrezati tabla, lahko narediti kemična analiza, lahko fizikalna analiza narediti, pa ne najti Ljubljana v tabla. Ampak panefin001 tako najti svoja omejitev, ne pa nujno tudi Ljubljana, ker izgubiti smerokaz in sedaj ne vedeti v katero smer iti. Možno da tako biti tudi z Zakon Enosti in panefin001, možno pa da se samo zdeti tako.

    mirko-PA dodaja:

    Cenjeni priča,
    ravno tega seciranja ne počnem, saj opozarjam, da je to del tega omejenega razuma in, da na tak način do celote ne moreš.
    Na tak način, res ne bi videl Ljubljane.
    Videl pa bom Ljubljano, v kolikor se od table odmaknem, in jo morebiti pogledam celo iz zraka, od koder je tabla mikroskopsko majhna, in mi ne zastira pogleda.

    V vseh tehnikah in modelih, vidim omejenost, saj je to delo tega omejega razuma.
    Tehnike in modeli, postanejo ovira, oziroma cilj, kot buljenje v tablo za Ljubljano.

    Točno to opozarjam ves čas: "ne glej parcialno, saj ne boš videl Ljubljane".

    Zato sem vse to kar me omejuje, preprosto opustil.
    Seveda tega ne moreš narediti, dokler se ne zavedaš omejenosti takih početij.
    Ravno nasprotno, propagiral boš to kar misliš, da je pravo.

    Se sedaj razumeva?

    Izmenjava pogledov s teboj, je užitek, spoštovani priča.


    Velik pozdrav,

    Mirko-PA








    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 17:00 CEST

    Šele sedaj sem opazila, da sem včeraj v svojem komentarju prispevka Zorana Ž.:'Človek je najvažnejši', pomotoma pripisala Vinetuja in 'njegovega' Manituja napačnemu 'lastniku', in sicer uporabniku 'tisti', oz. 'tistemu', namesto 'Priči'. Se opravičujem in izjavljam, da se zelo strinjam z Vinetujem, ko pravi: ' Vinetou smatrati, da Manitu biti Enost in, da brez Njega nič obstajati. In vse kar obstajati in neobstajati biti Manitu. Tako, da Enost obstajati v vsaki človek in vsaki človek biti Enost'.
    Le kdo bi si mislil, da lahko človek dobi odgovore na svoja filozofska in bivanjska vprašanja /kaj je 'celota' npr. ,ki je torej Enost, oziroma 'Manitu', oziroma Bog/, ne samo pri velikih filozofih, ampak kar pri 'univerzalnem' Vinetuju.
    Pri čemer se pa seveda ne morem dovolj načuditi dejstvu, da Vinetou 'kljub letom' ni izgubil nič od svoje simpatičnosti in modrosti!

    Vsem tukaj pisočim in komentirajočim lep pozdrav!
    Merijen



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 17:44 CEST
    Lep pozdrav, meni pa je zanimivo to navdušenje na Indijanci,
    skorajda kot nad delfini, čeprav tudi Indijanci, imeli radi
    skalpe.

    Je pa ta primer zelo dober primer tega, kako se spreminja
    "zavest" preko delovanja ;-) eden začne s "tvoja moja ne
    razumeti" in poglejte ta vzorec ponavlja skorajda vsa skupina.

    Želim vsem lep dan!

    ena indijanska:
    http://www.youtube.com/watch?v=XV_KpO8khOI



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 17:55 CEST
    Le še majhen razmislek in sicer v tem smislu, da ne bi zdaj že kar vsak človek zase mislil, da je Bog. /Tudi o tem smo že namreč brali/. Po mojem mnenju, /vaše je seveda lahko drugačno/, je res v vsakem človeku del božjega. Vendar v sorazmerjajočem delcu /po veličini in velikosti / z ozirom na velikost celote, torej Boga.
    Lahko bi torej rekli, da ima vsak človek v sebi en mini- delček Boga v sebi, vendar zato še ni Bog. Res pa je, da se ta 'božja iskrica' ki je v'srcu' oz. v duši lahko bodisi razplamnti,/odvisno od tega koliko 'delaš' na teh povezavah z Bogom/ ali pa samo brli, kot majhna lučka. Prisotna pa je, ne glede na to, pri vseh.



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 11. avgust 2011 @ 18:08 CEST
    Popravek: Nisem se dovolj natančno izrazila. Bolje bi bilo reči: .... Res pa je, da se ta 'božja iskrica', ki se imenuje DUŠA, lahko bodisi razplamnti, /odvisno od tega koliko delaš na teh povezavah z Bogom/, ali pa samo brli. Itd...


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Priča dne petek, 12. avgust 2011 @ 11:17 CEST
    Pozdravljena merijen in panefin001. Vinetou biti danes vesel, ker sestra merijen razumeti Vinetou in ker Vinetou najti isto razumevanje za omejitve z brat panefin001.

    Sedaj še malo to komentirati. Mnogi poenostavljeno povezovati Vinetou z zgodovinski spomin na indijanci, skalpi. Oni ne videti da Vinetou biti tu smerokaz, simbol in ne spomin. Velika razlika biti med spomin in simbol ter smerokaz. Vinetou ne hoteti filozofirati o tem da tudi za uporaba smerokaz in simbol treba spomin, ki pa biti blizu Manitujevi pašniki za razlika od običajni spomin na materialna stvar pri beli človek.

    O omejitev Vinetou enako misliti, kot brat panefin001. Vsaka stvar lahko postati omejitev, planki in tu se noben jezdec skozi Manitujeva puščave, prerije in goščave ne smeti ustavljati. Toda Vinetou misliti da ne imeti smisla ukvarjati se z ovira, dokler ne priti do nje. Ovira lahko biti karkoli, tudi pomanjkanje ovire. Naprimer pravi teorija beli človek za vzgoja mladina da mladi lovci na bizon rabiti omejitev in ovira, sicer ne biti dobro. Dokler smerokaz, tehnika, simbol pomagati potniku in ga ne ovirati Vinetou ne vidi škoda ampak pomoč. Kadar postati ovira in sami sebi namen potem se oni spremeniti v škodljive.
    Tudi ovira lahko koristna in celo nujna biti, da lovec na bizon postati sposoben lovec in da Manitu preizkusiti jezdeca na poti v Enost. To vedeti jezdeci ki že spoznati in prehoditi mnoga ovira, ostali jezdeci ne sprejemati ovira in ne vedeti da vse to Volja Manituja biti.

    Vinetou tudi še enkrat povdariti da on smerokazi ne zapomniti ker nesmiselno to biti in ker na poti vedno novi se pojavljati. Toda dobro biti znati čitati smerokazi in razumeti simboli, ker edino tako lahko misliti o Manituju.

    Sedaj Vinetou samo še dopolniti svoja prejšnja beseda, kjer iskalca vprašati nekaj vprašanj o tehnika, sistem, vodstvo.
    Vprašanje bilo bolj primerno za beli človek, ki razumeti princip indukcija ter dedukcija v mentalni procesi beli človek. Za bela brat pa Vinetou raje omeniti veliki vrač Hermes Trismegistos. Večina iskalci resnica, ki ne biti "iskalci krneki" spoštovati hermetizem, ki govoriti da "kakor zgoraj tako spodaj". Vinetou si drzniti delati primerjavo: zgoraj = duhovnost in spodaj = materialni nivo. Kdor hoteti lahko razumeti kaj Vinetou povedati z tehnika in Pozitivke.

    In še povedati Vinetou da služenje biti pomembno. Najprej se otrok morda naučiti služiti sebi, da sposoben biti bizon loviti. Potem učiti človek služiti skupnost, iskalci resnica želeti služiti Enost. Tako Vinetou videti služenje.

    In brez tehnika, ovira, sistem, spomin, vodja, učitelj, guru, smerokaz, znanje ne biti možno služenje. Služenje brez tega možno biti morda ko beli brat končati svoja pot v Enost. Ali kdo tu pisati iz Enost? Toda Vinetou ne videti napaka v gledanje proti ideja Enost. Taka ideja lahko beli brat narediti boljši, ampak paziti se morati lastnih utvar da ne pasti v deroča reka, ali zabresti v močvara.
    Nekatera ovira treba ignorirati nekatera pa spoznati in potem jezditi dalje mimo ovira. Različna ovira imeti različen namen. Kako beli brat ravnati z ovirami se možno nekaj naučiti od druga brat, nekaj od učitelj, nekaj od vrač. Malo brati se lahko učiti direktno od Manituja v sebi zaradi svoja popačenja, čeprav Manitu biti povsod prisoten. Mnoga brat misliti da lahko učiti od Manitu v sebi v resnici pa slediti svoja senca in zaciklati kot pes ki loviti svoj rep.

    Obstajati način opisovanja za Enost, ki govoriti kaj Manitu ne biti, obstajati pa tudi nihilizem pri bela človek in pri nekatera beli brat. Iskalec resnica morati dobro spoznati in obvladati svoja senca da ga ne zapeljati. Tudi senca mu dati Manitu zaradi učenja. Zanikati senca ne biti isto kot spoznati in obvladati svoja senca. Opisati neopisljivo s tem kaj to ne biti morati ločiti od nihilizem, ki ne biti isto in ne biti dober.
    Howgh in vse dobro vsem !


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 12. avgust 2011 @ 12:07 CEST
    Spoštovani priča, navedel si izmed ostalega:
    Toda Vinetou ne videti napaka, v gledanje proti ideja Enost. Taka ideja lahko beli brat narediti boljši, ampak paziti se morati lastnih utvar da ne pasti v deroča reka, ali zabresti v močvara.

    Glede te navedbe, čutim potrebo dodati le to, da slediti ideji, je popolnoma zgrešeno, ker resnično lahko padeš v luknjo.
    Imeti ideje, je namreč del slepote, in v tem se ujemava popolnoma dragi Priča.

    Torej, zavedam se razlike, in ne pišem o idejah enosti, dragi Priča.
    Napisal sem že, da vsa moja spoznanja, prihajajo iz teh stanj popolne enosti, in ne le iz razuma.
    Želel bi, da me zaradi tega, ne definiraš kot nekoga drugega, kar v resnici nisem. Veliko reči sem spoznal, a učenje je večni proces.
    Vsak izmed nas, si je glede nečesa, lahko popolnoma razčistil, in mu je vse kristalno jasno, je pa na drugih področjih, še v temi.

    Besede so le sredstvo komunikacije, in predstavljajo težavo pri prenosu nebesednega.
    Besede so opis in so mrtve, nebesedno pa je edino živo.
    To kar nas teži od vekomaj, je ujetost v krog mrtvih reči.


    Velik pozdrav,

    Mirko-PA


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Violeta dne petek, 12. avgust 2011 @ 12:44 CEST
    Lep pozdrav, "Priča", zanimivo, da si opazil le prvi del
    komentarja. Kar se tiče smerokazov, kakorkoli boš obrnil
    smerokaz boš se vrnil v izhodno točko.

    Vsem iskalcem resnice, srečno pot (seveda, če sploh rabimo kam
    hoditi).

    Lep dan :)


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Violeta dne petek, 12. avgust 2011 @ 12:57 CEST
    Mirko, ti si napisal: "Besede so opis in so mrtve, nebesedno pa
    je edino živo" si prepričan v to, kar si napisal?

    Ali besedo so res mrtve? Če povzameš samo besedo, ko ne
    razumeš njenega pomena, da, so mrtvi (pa tudi tedaj so še
    napol - žive) ko pa pomen razumemo se začne to, kar vidimo
    povsod, tudi tukaj. Beseda med drugim povzroča nebesedno.
    Beseda -ni le črke in znaki in za večino je še precej živa,
    večina še vedno, ko sliši določeno besedo bo obdržala eno in
    isto zaznavo, ki pripada določeni besedi, le malokdo bo ostal v
    stanju 0 ali 0+ oz. vedno v stabilnem stanju in ne reagiral na
    spremembe oz. na svojo predstavo pri slišanih ali prebranih
    besedah. Potem je tukaj še zvok, samo zvok, ki ni beseda.
    Tvoja ugotovitev se mi zdi nekoliko prezgodnja.

    Lep dan!


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 12. avgust 2011 @ 13:07 CEST
    Draga Violeta,
    v nekem smislu imaš prav, saj tudi besede imajo svojo energijo.
    Kadar pa z besedami opisujem nekaj živega, kot je življenje samo, potem so besede neprimerne, oziroma niso življenje samo.

    Misli in besede, so stvar preteklosti in bodočnosti, nikakor pa se ne zmorejo dotakniti sedanjosti.
    Sedanjost je brezčasovna in je večna, le da se nenehno spreminja, besede, misli pa so povsem časovna kategorija.
    V tem kontekstu, so za mene mrtve.

    Ne moreš zamenjati besedo in stvar, sicer bi naredil neumnost, mar ne?

    Mirko-PA


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Violeta dne petek, 12. avgust 2011 @ 14:02 CEST
    Mirko, lepo, da si dodal, da so za Tebe mrtve.
    Sedanjost, kaj pa zvok v sedanjosti, kot njo ti opisuješ? (zdaj se
    ne nanaša na opis z besedami, zgolj na razsežnosti, ki jih
    predstavljaš in sicer večnost, brezčasnost).

    lp


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 12. avgust 2011 @ 14:22 CEST
    Violeta,
    kadar misel prevaja kar sliši, v svoj svet misli, ni slišanja in videnja reči, takih kot so v resnici.
    Tako je tudi z zvokom.

    Saj ravno zato, ker imamo pregrade, do popolnega slišanja in videnja, se vsi skupaj tako angažiramo, tudi skozi te komunikacije, da bi umaknili te lastne pregrade, ki popačijo stvarnost.

    Sedaj pa vprašanje za tebe: "vidiš razliko med poslušanjem, in gledanjem s pregradami, in brez nje"?

    V kolikor vidiš razliko, potem v najinem razumevanju, ne more biti nesporazumov, in napačnih predstav.

    Komunikacija s teboj, je prava osvežitev.


    Mirko-PA




    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Violeta dne petek, 12. avgust 2011 @ 22:38 CEST
    Mirko, torej v sedaj obstaja zvok? In tudi zvok ima obliko.

    Ovir ni le tedaj, ko se "razblinimo" "se stopimo".

    Lp :)


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: merijen dne petek, 12. avgust 2011 @ 22:55 CEST

    Pozdravljen Priča /in Vinetou!/

    Žal 'biti sestra merijen danes ves dan na potepu in šele sedaj videti besede od Priča in Vinetou'.
    No, lepo vaju je zopet videti in slišati/oz. brati/, saj se vedno najdejo kakšne zanimive razlage in misli.
    Res moram reči, da me Vinetou še in še preseneča. Presneta reč, izgleda da je bil ' v šolah' pri najboljših šamanih. Saj nič ne rečem, saj je bil že takrat, kot mladi bojevnik srčen, pogumen in pameten. Ampak z leti je res neverjetno pridobil na področju, ki se imenuje 'duhovno bojevništvo' in pri katerem se pravi duhovni bojevnik sploh ne ukvarja z tem, da bi iz glav, 'snemal skalpe', ampak namesto, da bi iz njih /glav namreč/ karkoli jemal, se predvsem trudi,da bi vanje /v glave namreč/ svojim sobojevnikom čim več dal. Pa ne glede na to, ali so iz domačega, ali nekega tujega plemena, ki sploh ne verjamejo v Manituja. In namesto tomahavka ima kar računalnik, ker gre z časom naprej in tomahavki nekako niso več v modi. Samo kakšni posamezniki iz kakšnega prav primitivnega plemena jih še uporabljajo /pri 'izmenjavi mnenj' in to predvsem takrat, kadar kdo nikakor noče in noče sprejeti njihovega - 'edino pravega' / - mnenja namreč. Ampak ne Vinetou, pa tudi 'brat panefin ne, čeprav tudi on 'ne verjeti v Manitu'. Ampak Vinetou je dober učitelj . /takšnih se manjka!/.Dober in potrpežljiv in 'bratom panefinom' sta res sijajna in zanimiva sogovornika,in v veselje mi je ju poslušati.
    Oba sta lep dokaz za to, da zares kulturni ljudje lahko izmenjujejo svoja - četudi zelo različna mnenja- brez 'pripomočkov', kot so tomahavki /takšni in drugačni / na miren in spoštljiv način.
    Ko bi le takšna metoda komunikacij postala stalna praksa na pozitivkah. Potem bi jim res lahko rekli - sončne oz. sončeve.
    Da ne govorimo o tem, kako dobro bi bilo, ko bi takšne metode postala - globalna praksa.
    Pa bodi dovolj , za nocoj.

    Lahko noč in prijazen pozdrav vsem!
    /Vinetou - ostani tu!/






    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 12. avgust 2011 @ 23:37 CEST
    Ko se razblinimo, ko nas ni, potem je zvok le zvok.
    Ker ni nobenega prevoda, ni tudi pregrad in ni delitev, na mene in zvok.

    Tako je tudi z ljubeznijo. Dokler jaz sem, nje ni.

    Danes sem od Astronoma dobil link, do strani g. Eckharta.
    Prvič sem slišal, kaj on govori o teh rečeh in sem z veseljem ugotavljal, veliko podobnih pogledov.

    Le pri njegovi izjavi "jaz sem tisti, ki sem", se razhajava popolnoma.

    Zgoraj še enkrat piše, kako to vidim jaz.
    Pa super je, da je tako.


    Lahko noč,

    Mirko-PA



    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 12. avgust 2011 @ 23:40 CEST
    Ups, za mene pozna ura in sem pozabil nasloviti, prejšnji tekst na Violeto.

    Lepe pozdrave Violeta.

    Mirko-PA


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: Priča dne sobota, 13. avgust 2011 @ 11:23 CEST
    Spoštovani panefin001 sedaj Vinetou končno doumeti vse skupaj, ko brat panefin001 povedati da njegova spoznanja prihajati iz najvišje in popolne Enosti. Vinetou se globoko klanjati panefin001 in mu ne zastavljati več nobena neprimerna vprašanja. Vinetou sedaj razumeti zakaj ne opaziti da brat panefin001 sploh kaj povedati in sporočiti na Pozitivka. To biti zato ker to priti iz najvišja Enost in Vinetou to nesposoben razumeti in videti. Če panefin001 biti volja on morda narediti svoja sporočila iz Najvišja Enost vidna, slišna in razumljiva ter uporabna in koristna za brati na Pozitivke.
    Sedaj naprej Vinetou prepustiti brat panefin001 nemoten biti v Njegova panefin001 Najvišja Enost. Howgh


    Zavedanje Enosti

    Prispeval/a: panefin001 dne sobota, 13. avgust 2011 @ 11:40 CEST
    Cenjeni Priča,
    komunikacija s teboj in ostalimi na pozitivkah, je užitek.
    Komunicirati v živo, pa je še boljše in kar lažje.

    Z velikim spoštovanjem in radostjo, te pozdravljem s celotnim bitjem,


    Mirko-PA


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2025 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,91 seconds