NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • sreda 29-maj
  • Kako misliti in živeti svetovni etos odprto izven religioznih sistemov

  • četrtek 30-maj
  • Vlado Miheljak

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  • sobota 01-jun
  • Vabljeni na akcijo zbiranja starega papirja za pomoč živalim!

  • nedelja 02-jun
  • Koncert: Vasilij Meljnikov in Maja Tajnšek

  • torek 04-jun
  • Žametna večerja med vinogradi

  • četrtek 13-jun
  • Food Truck Festival Maribor

  • sreda 19-jun
  • Usposabljanje za koordinatorje trajnostnih skupnostnih projektov

  • petek 21-jun
  • Festival Lent 2024 in lentanje

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Bližaj se bogu v tišini!   
    petek, 8. julij 2005 @ 06:18 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    * Duhovna rast Piše: Miran Zupančič.

    Le kdo si v tem mrzličnem času ne želi nekoliko odmaknjenosti in miru? Toda večina ljudi ni zmožna ostati dolgo tiho. Večino žene notranji nemir in jih sili, da zopet postanejo dejavni. Zato je notranja tišina v našem hiperaktivnem svetu nekaj neobičajnega, nekaj dragocenega. Notranja tišina je temelj za odrešitveno pot.

    Nehati s starimi, običajnimi dejavnostmi, umolkniti pred notranjim Gospodom je najpomembnješji trenutek na poti naše notranje osvoboditve duše. To je trenutek, ki je pomemben za vsakogar, ki resnično hoče po poti svobode. Vendar duhovna pot ni potovanje, na katerem se udobno namestimo in ki nas avtomatično privede do , cilja. Pri tem gre za to, da moraš zavestno določiti svojo smer in še pravočasno zapustiti že prej programiran potek običajnega vsakdanjega življenja. To pa v življenju pomeni, da moraš kar se da zavestno zapustiti tisto, kar imaš za lastni jaz. Naučiti se moramo opustiti tirnico lastnih izkušenj, celotno zemeljsko preteklost.

    Opustiti moramo tudi prihodnost, ker ni ta nič drugega kot naša lastna projekcija starih izkušenj. Do opustitve pa v nas pride na temelju sadov globokih, odločilnih doživetij; to v nam povzroči spoznanje, da se našega jaza-osebnosti ne da odrešiti s stalnimi pretvezami in delovanji. Z obravnavanjem vsakdanjih opravil osebnosti-ega z zunanjega stališča lahko časovno-prostorske dimenzije za trenutek izginejo in sedanjost se nam pokaže v tihem, čistem sijaju. Ta "izklop" pa ni nikakršno nasprotno gibanje v kraju in prostoru, ampak je to prehod iz vsega gibanja v popolno notranjo tišino, v kateri lahko začne delovati odrešujoče in prenavljajoče moč Kristusove sile ljubezni.



    Komu uspe premagati svojo egocentrično delovanje, se bo zavedal, da sedi takorekoč v vlaku in se mu samo zdi, da pelje naprej, srečal je namreč drugi vlak. Peron, ljudje, on sam, vse je nenadoma tiho. Slepilo, da se premika, se razprši kot milni mehurčki. Tako človeku postane jasno, da je v resnici ves čas miroval. Ko se tako prebudiš iz svojega življenjskega sna, doživiš globok duševni mir. Dotik, ki ga povzroči ta tišina, je popolnoma drugačen od gibanja, ki je posledica egocentričnega delovanja. In prav v tej tišini se giblje božansko stvarjenje! Zlitje z njim, nam da modrost in moč delovanja živeti ter delovati na tem svetu, ne da bi bili od njega odvisni ali da bi nas le-ta vodil.

    Seveda nas bo tudi v takem stanju zavesti dialektika mamila na stare poti. Tako z užitkom jemo z drevesa spoznanja dobrega in zlega; vedno znova lepoto zamenja sovraštvo, toploto hlad, višino globina in obratno. Tako se nam stvari ponavljajo, dokler se dokončno ne ustavimo, obmirujemo in dojamemo, kaj Je resnično. Če se lahko v svoji naglici in gonji naučimo obmirovati, si lahko ustvarimo podobo o lastni resničnosti. V stanju dopolnjenega notranjega miru se nam razjasnijo misli, občutja in delovanja. Objektivno zaznavanje notranjih in zunanjih razbitin življenja pokaže, da človek ne pomeni ničesar. To nas prebudi in v nam ojača hrepenenje postati tiho in zaiti v ne-delovanje, o katerem govori Lao Ce.

    Če spoznamo, da ni zunanje življenje nič drugega kot gonja za slepilo, bomo lahko stali v ne-delovanju. Tako se nam bo vedno bolj razodevala moč resnične tišine. Ta tišina je bistvo naše duše. Notranja tišina ni navezana na čas in prostor. Tako sredi gonje zunanjega sveta postane odrešena v vsakem izmed nas, ki je že dozorel in je utrujen od vseh zunanjih nerazumevanj. Ko smo v tišini, živimo iz božanskega srca. Na tišino ni treba čakati, kajti tu je v slehernem trenutku dneva. Tu je, ko smo se pripravljeni odmakniti od nemira in kričanja ter ugotovimo, da so notranje in zunanje aktivnosti brez pomena. Gledano stvarno je torej vzrok vsega nemira jaz-osebnost!

    Kajti naš jaz kopiči svoje pridobitve. Kristusove prenavljajoče sile tega časa so vzrok za razkroj močnih skupinskih občutenj klanov, plemen in podobnih skupinskih tvorb. Preden spoznamo svojo povezanost z brati in sestrami v zunanjem svetu, moramo svoji duši dati priložnost, da se razcveti. Novemu človeku novega časa je danes omogočeno, da se odpre za vrednote duše. Če stremimo po njih, se duhovna duša lahko razvije. Sprostijo njene sposobnosti in naše življenje se do temeljev spremeni. Ko pa enkrat duša prestopi meje med smrtnostjo in nesmrtnostjo, ji naša osebnost ali jaz ne more več slediti. Mi ne moremo "ujeti" prave ljubezni, ne moremo se je"naučiti". Kajti v trenutku, ko poskušamo biti ljubeči, se ujamemo v sebičnost, in to vedno znova. Povprečen neprebujen človek povsem usmerjen na jaz, na lastne interese išče le koristi, ki jih bo dobil iz ljubeznivega ravnanja. In tako samo kopiči svoje pridobitve, svoje dobitke, a vse to nima nič opraviti z božansko ljubeznijo v nas samih. Božanska ljubezen deluje kot tihi žarek, ki prihaja iz našega srca, in se razodeva toliko, kolikor zapuščamo sami sebe in svoje sebične cilje.

    Božanska ljubezen je velika gibalna sila, ki deluje v ozadju običajnega človekovega obstoja. Je prenavljajoča sila, ki preporaja in se ji lahko povsem zaupa. Tako imamo dva tokova, dve smeri, kamor lahko zapeljemo svoj čoln življenja. Če se vključimo v tok samopotrjevanja, nam svet ponudi le tiste vsebine in dokaze, ki govore, da obstajajo le sovraštvo, boj in nevarnosti. Če pa se predamo toku resnične ljubezni, spoznamo, da nas le-ta vsepovsod obdaja, vodi in varuje! Doživimo enost z izvorom vseh stvari, z Bogom. Tako prepoznavamo resnico lastnega izhodišča.

    Da mi ljudje lahko harmonično sodelovali med seboj in vsakomur privoščili mesto, ki mu pripada glede na njegovo dejansko vrednost, se moramo srečevati na temelju Božanske ljubezni, ki prebiva v vsakemu izmed nas. Kajti svojega bližnjega lahko ljubimo le takrat, ko ga ljubimo v samem sebi. Zato se moramo najprej ponovno povezati z Božansko silo, saj je le-ta temelj našega življenja. Takšna zavestna povezanost z Božansko silo ali gibanjem nam nato omogoči resnično povezanost s soljudmi. Odprtost lastnega srca za tišino in milost prikliče izžarevajoče delovanje, ki se dotika tudi drugih src.

    Če primerjamo naš nemirni jaz z nesmrtnim življenjem, je "poln hrupa za nič". Le kdo ne bi hotel opustiti tega, da bi ustvaril prostor večni Luči!? Kdor pa je izpolnjen s Lučjo, ne hrepeni več po njej, ker ji je enak. Tako vsi negativni vplivi, ki naj bi še poskušali prodreti, se kot sence, kar tudi so, razblinijo. Tako je naša globoka tišina usmerjena na pravi življenjski cilj. Pri tem pa nikakor ne gre za osredotočenost naše volje, ki izpodriva vse ostalo. Naravnanost pomeni izpraznitev in molčanje zemeljske zavesti, odmiranje vsega hrepenenja in odrešitev od vseh projekcij in čustev. Ta naravnanost je torej stalno notranje molčanje, pri čemer so na jaz naravnano mišljenje, hotenje in občutenje umaknjeni. V tišini takega molčanja vlada mir; to pa ni mir med dvema vojnama, ampak mir, ki traja večno in presega ves naš razum. Kdor doseže to točko in živi v popolni naravnanosti, je lahko deležen popolne ljubezni, ki deluje vsepovsod. Tako v popolni naravnanosti in ljubezni nastane tišina, ki je in ostane v našem središču, v Bogu.

    To je pot k resničnemu pomočniku in tisti, ki želi pomagati bo prejel pomoč. Vsakega med nami ženeta dve moči: hrepenenje in hotenje. Medtem ko običajni neprebujeni človek živi svoje življenje, doživlja rezultat hrepenenja in hotenja kot nenehno izmenično učinkovanje veselja in trpljenja. Večina ljudi občuti to zakonitost kot samoumevno. Tako gredo po poti od rojstva do smrti, kajti takšno je življenje. Toda obstajajo pa tudi drugačni ljudje, ki tega v nekem trenutku ne morejo več sprejemati V največjih primerih je povod za to globoko občutena bolečina, ki nam jo povzroči lastno trpljenje ali pa trpljenje soljudi. Ko se zgodi ta globoka bolečina na dnu naše duše, se je ne moremo zlahka rešiti. Ko sem sam v preteklosti doživel to globoko bolečo izkušnjo, sem se vprašal, kakšen smisel pa sploh ima moje življenje. In tako je nastopila stopnja iskanja. To je povsem nova stopnja v življenju, v začetku polna tesnobnih vprašanj, težav in zmot, a tudi nenavadnih doživetij in srečanj.

    Glede na to, kako realistični smo, se odprejo različne poti, ki vse vodijo k istemu cilju: razrešitvi življenjske uganke. Tako sem postal iskalec. Kako mi je šlo? Kako sem ravnal v takem novonastalem položaju? Na prvi stopnici sem bil naravnan povsem človekoljubno, izkusil sem bolečino zaradi trpljenja, prizadejanega soljudem. Ker nisem mogel in nisem hotel več v monotonost vsakdana, ker me je gnalo sočutje, sem poskušal soljudem pomagati in jim stati ob strani. To je bila faza, ko ne govoriš, ampak deluješ. Mogoče sem takrat žrtvoval mnogo, da bi dosegel svoj cilj. Ko sem iskal pravo metodo, so mi v roke prihajale vse čudovite duhovne knjige. Tako ojačan z duhovnimi vsebinami sem šel osvežen naprej, da bi pomagal ljudem. Vendar pa sem prišel do trenutka, v katerem sem opazil, da drugim ne morem resnično pomagati. To je bila boleča izkušnja! Čeprav sem počel, kar sem zmogel, čeprav sem ljubeče nastopal, čeprav trdo delal…, drugemu v resnici ni pomagalo. Vse skupaj je nudilo drugemu kvečjemu nekoliko tolažbe ali občasno olajšanje, občasno pozabo resničnosti.

    In kljub temu je bilo to tisto, kar sem si iz srca želel! Resnično sem hotel pomagati. Na trenutke sem ves obupan spraševal, kako naj delujem. Nisem mogel več živeti kot običajno, kajti v sebi sem slutil, da to ne rešuje problemov. Bil sem zelo razočaran. Moje srce je bilo polno hrepenenja, da bi soljudem odvzel trpljenje. Ker je bilo moje takratno hrepenenje pošteno in čisto, sem tako vstopil na naslednjo stopnico duhovnega razvoja. Globoko razmišljajoč o bistvu trpljenja in bolečine sem se nenehno vračal na svete spise. Ponovno sem prebiral isto besedilo, vendar pa sem bil sedaj bogatejši za izkušnjo. Pričel sem brati z drugimi očmi in počasi začel dojemati.

    Moje takratno hrepenenje po spoznanju, kako soljudem"resnično" pomagati, se ni zmanjšalo. Tako je v meni polagoma zorel uvid, da se mora nekaj zgoditi v moji lastni notranjosti. V srcu mora začeti rasti seme. Seme odrešenja. Da bi to rast pospešil, bi moral moj jaz izginiti, kot je to pisalo v mnogih svetih spisih, se razbliniti. Tako je nastopil nov problem: kako se lahko človek odreši zakona ponovne inkarnacije? Kaj je potrebno za to storiti? Uh…

    Tako sem začel pogumno delovati. Vsa duhovna navodila sem poskušal udejanjiti. Vadil sem in poskušal ubiti svoje hrepenenje. Vendar sem po številnih razočaranjih spoznal, da svojih želja sam ne morem nevtralizirati. Ves razočaran, a .bogatejši za izkušnjo, sem se znova znašel na začetnem izhodišču. Še vedno nisem zmogel "resnično" pomagati drugim. Toda hrepenenje, da bi to vendarle zmogel, me še ni zapustilo. Spraševal sem se, kaj v knjigah pri navodilih ubij želje ne drži Nisem odnehal. Moč mojega iskrenega hrepenenja me je pripeljala do stika z drugimi ljudmi na duhovni poti življenja in drugačno literaturo. Tako sem spoznal, da so se ljudje v skupinah ali pa posamezno že stoletja borili z istimi vprašanji. Postalo mi je sčasoma jasno, da so bili že stoletja posredovana navodila za rešitev te uganke. To so bili univerzalno veljavna navodila, različna le v niansah, odvisni od dežele in časa, v katerih so bili posredovani. Našel sem Sveto pismo, Bhagavadgito, Lao Ce-jevega Tao Te King…

    Bral sem:"Želeti si je moč, ki ni od tega sveta in je lahko izpolnjena le v kraljestvu, ki ni od tega sveta…moč, ki izpolnjuje našo kri, dan in noč priganja, tako da se v sebi izmučimo do smrti. Nato pa iščemo skrivnost odrešenja."

    Vsakdo, ki bo tako iskal, bo dobil odgovor na svoje vprašanje. Pride do spoznanja, da se moči želja ne da izkoreniniti. Dodobra sem spoznal, kako me ta moč priganja! Naše želje se namreč lahko izražajo na vseh ravneh, od najnižje do najvišje, torej tudi v hotenju pomagati človeku ali v hotenju "resnično" mu pomagati. Ponovno sem prebiral o Kristusovem misteriju, ki se razgrne pred vsakem za to pripravljenim. V nekem trenutku sem vedel, da je zame prišel čas.

    Ko se danes ozrem nazaj na prehojeno pot, vidim svoje iskanje in svoja prizadevanja ter edini cilj svojega stremljenja. Tako sem moral priti do meja svojih zmožnosti, da sem lahko nato stopil na naslednjo stopnico. Torej, ko sem stal na meji, sem od znotraj intuitivno vedel, da bom dobil pomoč, da bom postal resnični sodelavec-pomočnik Sedaj vem, da sem za to pripravljen in vem tudi, da to zmorem. Tako se lahko sedaj poln zaupanja predam Kristusovem načrtu, da bi se tako preoblikoval v resničnega sodelavca.To bo v prihodnosti doživel vsak človek.

    Čim bolj se približujemo oživitvi Božanskega v sebi, tem bolj se povezujemo s svojim bistvom in svoje novo stanje lahko izžarevamo v svet. Ta pritekajoči božanski val je podoben nekakšni navpični liniji, izžarevajoča moč ljubezni pa se širi vodoravno. Tako se obe povezujeta v križ, v katerem se srečata Bog in človek. Tako vodoravna linija služi navpični. Srce pa, ki diha v božanski moči, se nam čedalje bolj odpira in odraža kakovost naše duše.

    Kdor se tako prepusti valovom ljubezenskega vala, se ne bo več ubadal z vprašanjem, ali je njegovo delovanje dobro ali slabo, niti se ne bo več trudil, da bi bil dober in ljubeč. Živel bo v predanosti božanskemu, ki nas tako nosi skozi to življenje in je neprimerljivo mogočnejše od nas samih. V našem srcu je neizmerno bogastvo in velika blagost In v tem izobilju ne moremo drugače, kot da svoje bližnje obdajamo z razumevanjem in blagostjo. Božansko znotraj nas je nosilec načrta in naš voditelj vseh stvari.Če se tako gibljemo z spodbudami ljubezenskega vala, dobimo vse pravice, ki nam jih Bog da. Tako v svetu najdemo svoj prostor in lahko sodelujemo pri Božanskem delu.

    Našo vrednost nam ni potrebno dokazovati ali se celo zanjo boriti. Kajti vrednost človeka, ki živi v Bogu, govori sama za sebe. Naša osebna volja in Božanska vsevolja delujeta vzajemno. Tako ne prikličemo več nobene nasprotne sile. Tako lahko s svojim odprtim srcem gojimo samoumevno ljubezen do bližnjega, tudi povsem zaupamo v prijateljstvo, zvestobo in pomoč soljudi. Tu nastopi luč in tu smo mi. Vmes ni nikogar. Kjer koli izhaja iz človeka ta moč živega srčnega miru, deluje tako, da ureja njegovo okolje: valovi razburjanja se pomirijo, spori se razrešijo, odgovori na vprašanja se pogosto pojavijo sami od sebe. S takim delovanjem mnogi ljudje začutijo, da je resnični mir, po katerem hrepeni naša duša, povsem nekaj drugega in hkrati neskončno več kot le blagodejna odsotnost nemira; več kot pogoj za dušno ozdravljenje. Ta vseurejajoči mir hranijo druge moči:"Naše srce ostane nemirno, dokler ne miruje v Tebi, o Bog!"

    Sodobnega človeka preplavljajo informacije v glavnem je to v obliki reklame. Le-te budijo njegovo hrepenenje in ga ženejo v vedno nova delovanja. Vsi ti omamni čari povzročajo želje po posedovanju in tako nezadovoljeno hlastajo po užitku. Pogosto nam namigujejo na popolno srečo, zdravje in večjo svobodo. Toda, ko je ena želja izpolnjena, se takoj pojavi druga. Komaj nekaj dosežemo, že grabimo po drugem. Tako priganja ljudi želja po posesti. Vendar pa s tem nenehno izgubljajo delce svobode, užitek pa postaja vedno bolj površen in prazen. Končno in neizbežno pa dosežejo točko, o kateri pravi Goethe v svojem Faustu:
    "Imaš hrano, ki ne nasiti? Imaš rdeče zlato, ki se ti vedno kot živo srebro razblini v roki? Igro, pri kateri nikoli ne dobiš? Deklico, ki se na tvojih prsih že spogleduje s sosedom? Časti polnega božjega veselja, ki izgine kot meteor?"

    Kolikor bolj poskušamo obdržati tako težko pridobljeno materialno ali duhovno posest, da bi v njej uživali, toliko močneje doživljamo, da nam je lahko vse spet odvzeto. Faust, podoba iskalca resnice, je izrazil to izkušnjo z besedami "Ni govora o veselju. Prepustim se omami, bolečemu užitku…" Ta neizmerni užitek povzroči bolečino in trpljenje. Večina ljudi doživlja to. Če pa take izkušnje doživljamo pogosto, začnemo iskati izhod iz tega"začaranega kroga." Vendar premnogi pri tem zapadejo v drugo skrajnost, umaknejo se svetu; čez nekaj časa doživijo, da tudi to ni rešitev. Kajti askeza priporoča umik, vendar pa človeka ne reši prijema materije. Tvori skrajni nasprotni pol hlastanja po užitku. Pri tem pa ostane človek vendarle vezan na svoja čutila.

    Kdor je izkušen se gotovo zaveda nujnosti zavestnega odmika od mikavnosti materije. Toda kako to doseči? In kako naj uživamo, ne da bi potem sledilo trpljenje? S tem problemom se soočamo vsi, neodvisno ali smo revni ali bogati, bolan ali zdravi, nesrečni ali zadovoljni. Kdor pa zmore opustiti vse odvečno, vse, česar resnično ne potrebuje, bo zagotovo doživel odprt prostor, ki ga lahko napolni drugačno hrepenenje višje vrste. Kajti v našem srcu se pojavi novo veselje, notranji užitek, ki ga ni moč primerjati z zunanjim uživanjem. To naše globoko hrepenenje po resničnem bistvu in pravem življenju se končno izpolni v višji božanski zavesti. To, česar se človek, ki si prizadeva, najprej še oprijema, se spremeni v veliko svobodo. Naše opuščanje tako postane posedovanje, naše najgloblje hrepenenje pa postane naša najvišja izpolnitev.

    Veliki krščanski Mojster Eckehart je rekel, da svet resnično poseduje le tisti, ki ga je opustil. Kdor se zavestno nauči opuščati, da lahko tako nastane prostor za nekaj novega, kdor pozna užitek te nove svobode, je zagotovo človek, v katerem se razvijajo nove zmožnosti čutil, ki povezujejo njegovo notranje življenje s božanskim življenjskim stanjem človeštva z življenjem v božanski domovini. Tako ta čutila niso več usmerjena na uživanje, ampak na služenje v božanskem svetu.

    Miran Zupančič: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
    http//www.ezoterika.s5.com

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20050707195624739

    No trackback comments for this entry.
    Bližaj se bogu v tišini! | 12 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 8. julij 2005 @ 10:43 CEST
    Če podrobno raziščemo in ezoterično analiziramo Matejev evangelij ugotovimo, da Nova zaveza Svetega pisma v svoji celovitosti posreduje iskalcu na duhovni poti popolno filozofijo, s pomočjo katere se lahko naučimo videti in dojeti preteklost, sedanjost in prihodnost sveta ter človeštva, ki ga spremlja tisto čudežno, božansko bistvo, Kristus.

    Smo v trenutku časa, ko je del človeštva že pripravljen in tudi sposoben prepoznati Sveto pismo, njegov del kot notranje krščanstvo, s pomočjo katerega se lahko resnično nauči razumeti božanske namere in božanski načrt, ki je univerzalen.
    Miran


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: stojči dne petek, 8. julij 2005 @ 11:55 CEST
    Dober članek,
    pohvala dragi Miran.
    Tudi sam sem v preteklosti dolgo mislil,
    da se mi lahko odpre samo,
    če se znebim svojih želja.
    No zdaj že dolgo vem, da ni tako,
    ker človek v takem primeru postane kot zelenjava.
    Razum je ustvarjen za razmišljanje o biločem,
    tudi o željah.
    Vse je v zavesti prioritet.
    Je nekaj, kar je močnejše od vseh želja
    in to je biti notranje izpolnjen.
    Ko ti to uspe,
    pa je naslednja popolnoma naravna želja
    služiti tej božanski sili,
    za katero smo že rekli da je:
    ljubezen,
    resnica
    in mir.

    lp

    ---
    stojči


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: jaka dne petek, 8. julij 2005 @ 20:45 CEST
    Nič kaj dosti ne morem reči,
    kot samo to, briljantna spoznanja.

    lp.


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 11. julij 2005 @ 14:17 CEST
    Dragi Stojči in Jaka, obema hvala za vajin odziv na članek.
    Vsa nasprotja med ljudmi pridejo zaradi želja. Bistvo ni v odpovedovanju, ampak v preseganju le-teh. Točka preobrata našega življenja pa se zgodi takrat ko naša ujeta in nedovzetna zavest zaide v slepo ulico, ko spozna, da mora obstajati še drugi življenjski vir, ne le biološka narava. Takrat človek rahlo občuti silo, ki ga želi rešiti iz njegovega oklepa.

    To je trenutek ko se nam ponuja priložnost, da bi odkrili resnično vrednost svojega domnevno tako dobro in smiselno urejenega življenja. Mnogi se trkajo po prsih in se jim zdi, da so veliko dosegli. Drugi spet vidijo, kako visoke zidove ječe so si zgradili, vendar nimajo poguma, da bi jih porušili. Tretji spoznajo, da so celotno zgradbo svojega energijskega sistema v mnogih inkarnacijah gradili tako, da so svetlobo, ki jih kliče in želi odrešiti, načrtno izključevali.

    V svojem notranjem bitju človek začuti vsaj rahlo vibriranje ali delovanje te mogočne sile, ki ga želi odrešiti iz njegovega oklepa. Človek tako sluti enost, ki izravnava vsa nasprotja in sluti, da mora biti skrita v njem. V njegovem srcu tako nastane občutek, izkušnja vseobsegajoče ljubezni. In tako se v vsakem izmed nas na tej točki življenja porodi večno vprašanje: Ali je to, kar sem dosegel v življenju vse? Ali sem se zato rodil?

    V vsem svojem, več tisoč letnem razvoju osebnosti, smo se že večkrat znašli v položaju, ko smo morali izbirati, dobro ali slabo. Naše razvijajoče se sposobnosti, ki izhajajo iz božanskega razvojnega načrta, katere nam morajo služiti, so bile na preizkušnji. Izkusiti smo morali, da nas samoljublje v ljubezni vodi v sovraštvo, da naša na ego usmerjene misli otopijo čutstva in da nam boj za samopotrjevanje prinaša trpljenje, tako nam kot drugim.

    Ker so danes mnogi v svetu prispeli do konca svojega razvoja v naravi nasprotij, je vsekakor umestno vprašanje: Ali so dosegli mejo in točko preloma k novi zavesti? Ali pa se vrtijo v krogu, tako da postajajo zidovi ječe, ki so jih sami izgradili, še debelejši? Številna naša majhna in velika nasprotja na odru življenja nam kažejo, da mnogi te meje še niso dosegli. Še vedno se prepirajo med seboj in poskušajo drug drugega nadvadati in prelisičiti. Drug drugega uničujejo telesno in duševno tudi zato, ker jim tako ukažejo drugi. Poezija, filozofija, naravoslovje, umetnost in religija so nas na to pogosto opozarjali.

    Naš človeška pot naj bi potekala takole: Hrepenenje v srcu v nas prebudi spoznanje v našo pravo poslanstvo in nas pripelje do prostovoljne spremembe našega mišljenja in delovanja. Naše mišljenje in ravnanje se potem usmerita k višjemu cilju ("Bližaj se Bogu v tišini!"). "Ne moja, ampak Tvoja volja naj se zgodi!" Zaradi tega si sedaj s svojo prebujeno močjo volje osvojimo nova življenjska področja in si podredimo vse svoje želje.

    Tako se lahko v povezavi z Njim in Bratstvom drugega kraljestva osvobajamo in se spet v celoti usmerimo k Božanskemu univerzalnemu načrtu za svet in človeštvu. Tako nova volja v nas ne spreminja naših zmožnosti, ampak nam jih uskladi z Božansko modrostjo. Ta temeljna prenova mišljenja, občutkov in volje pripeljejo človeka na duhovni poti do novega delovanja, kajti brez pravilnega delovanja je naš temelj celotnega življenja postavljen na rahla tla. Naš stari zemeljski človek-ego-osebnost s tem popolnoma izgine in tako lahko nastane novi nebeški človek"drugih duhovnih dimenzij". Tako se v človeku(Miran, Stojan, Jaka itd.) rodi resnični človek - Kristus.

    Spoznamo, da je potrebno naravne potrebe potešiti, da bi tako naše telo lahko opravljalo svoje funkcije, vendar pa so te potrebe drugotnega pomena. Zmanjševati se morajo same po sebi, brez prisile. Tako postopoma izgine poželenje ega z njegovimi lastnostmi: zavistjo, sovraštvom in željami.

    Sporočilo vsega povedanega je: Bodi tih in razumi.
    "Odrekel bi se temu svetu in svoje srce na široko razprl, da bi omogočil odkritje novega sveta boljše resnice." Te vrstice so vzete iz flamenka, iz ciganske ljudske pesmi iz Andaluzije v južni Španiji. To hrepenenje srca, ki se odraža v pesmi flamenka španskih ciganov, pa lahko najdemo v enaki meri v enem izmed poetičnih spevov Rabindranatha Tagoreja:
    " Moje srce hrepeni ponoči in podnevi po srečanju s Tabo in bo kot smrt, ki vse použije. Stran me pometi, tako kot v viharju; odvzemi mi vse, kar imam: prodri mi v spanec in moje sanje ukradi...Sveta me mojega oropaj! V puščavi, v najgolejši nagoti Duha mi dovoli, da postanem eden v Tvoji lepoti.Ah, prazna želja! Kje je to upanje po združitvi, če ne v Tebi, o moj Bog?"

    V besedah teh iskalcev Boga ni nikakršne odvečne učenosti ne nikakršnega odvečnega sporočila. Razkazujejo le goreče srce, žejno dušo, močno hrepenenje po pristni dovrštvi življenja na zemlji. In za konec lahko rečemo samo to, da kdorkoli je moral na tem svetu izprazniti čašo trpljenja do zadnje kaplje, kdorkoli je naveličan sveta z njegovo pač neizbežno zmešnjavo, se lahko končno odreši vala navidezne modrosti in učenj. Tedaj bo v njegovem najglobljem notranjem bitju spregovoril notranji božanski človek:
    Ta svet, kakor tudi samega sebe, hočem pustiti za sabo. Svoje srce želim do kraja na široko razpreti, zato da bi odkril, nov svet, novo dimenzijo življenja.
    lep pozdrav vsem.
    Miran


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: sha-ou-i- dne četrtek, 14. julij 2005 @ 10:57 CEST
    Gospod Miran!

    Iz vašega članka ni razvidno, ali ste notranjo tišino in veliko poenotenje tudi sami doživeli, ali le stremite k temu sklicujoč se na mnogotere vire.
    V kolikor bi želeli tehniko, vam lahko pomagam.
    V tihem sproščenem sedenju ukinite tok misli za 20 minut.
    Ustavite notranji dvogovor, epizode notranjih filmov, in se prepustite.
    Javite rezultate!
    Pozor! Nekaj mesecev po tej izkušnji boste imeli težave pri izrekanju besed kot so "Jaz" in "moje" in primerjanje vam bo bedasto.

    Srečno!


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 14. julij 2005 @ 16:08 CEST
    Hvala za to vprašanje in za podano metodo starih mojstrov, ki jo tako dobro na teh straneh opisuješ, katero bi toplo priporočal prav vsakemu človeku na duhovni poti!
    Seveda sem to, kar me sprašuješ že doživel, a ne samo to, da vstopiš v tok življenja iz toka smrti, ampak tudi na osnovi tega tudi, kar smatram še za bolj bistveno, tudi stik z živim Bogom, ki mi je govoril z besedo.

    V takem trenutku spoznanja pridejo do izraza izkušnje notranjega Drugega v nas, ki pa niso več tvorbe uma naravnega človeka. Človek se v takem trenutku zave, da je duh iz duha, misel iz mišljenja "Očeta", duha. Zave se lastne strukture in lastnih moči duha, ki prežema svet. Zave se resnice. Tako direktno spoznaš, da obstajata dva svetova; zunanji in notranji. V zunanjem živi zunanji, naravni človek(Miran) s svojim znanjem, religijo in delovanjem. V notranjem svetu, v svetu duha, pa živi notranji, duhovni človek. Zunanji človek je minljiv skupaj z vsemi svojimi stvaritvami, duhovni človek pa je neminljiv.

    To kar mi predlagaš je stara metoda prakse starih mojstrov. S tem dosežemo, da svojega hrepenenja za nekaj časa ne usmerjamo na tiste slike in predstave, ki smo jih doslej imeli pred očmi. Pri tem pa je dobro da nismo preveč togi, kajti tudi togost je način odzivanja. Ne prelagaš težišča, ne odločaš se za ne Za ne Proti, paš pa se umiriš. Pri tem pa nikakor ne slabiš želja ne s potiskanjem ne z gašenjem, pač pa je edino pomebno, da je človek pozoren in buden brez kakršne koli opredelitve.

    Ko nekaj časa vzdržiš, se bo naša prirojena kritično-raziskovalna sposobnost umirila. Odreši se privzetih vzorcev in krvnega nagona, ki je zelo trdovraten. Tedaj se te dotakne svetloba-luč, ne da bi jo spet in spet izrival ali gasil s svojimi mislimi. Luč te poveže z valovanjem naših želja. Vsekakor pa to ni take vrste poskus, za katerega običajno rečemo: "No, lahko poskusim. Če ne bo koristilo, tudi škoditi ne more." Kdor resnično pozna glodajočo željo po notranji svobodi, potem leži pred njim odprta pot. Pri tem pa gre povsem za drugačno naravnanost do življenja, ki nam tako ponuja odprtost in širino, da bi postopno lahko razumeli božanski načrt.
    upam, da sem ti odgovoril.
    Miran


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Ewe dne petek, 15. julij 2005 @ 13:03 CEST
    Dragi sah-ou-i!
    Poti in tehnik do notranje tišine in poenotenja je več. Človeštvo je tekom evolucije prišlo ( glede na kulturo, raso, izročilo ) do istega cilja na različne načine.
    Vse religije so dobre, vse tehnike so dobre, če so uporabljene v pozitivne namene. Vsak lahko najde tisto, ki mu v danem trenutku iskanja najbolj ustreza.
    Kar pa se tiče Mirana, lahko mu verjamete, da je večino, kar je napisal, tudi sam izkusil, izkuša in plemenito uči ter pomaga tudi drugim. Je velik človek in mu je vredno prisluhniti. Malo ljudi tako nesebično razdaja in širi svoja vedenja in nas seznanja tudi z vedenji drugih. In pri tem se, kakor tudi večina nas, vedno in dalje uči.
    Konec koncev, pa tudi če nekdo od kje nekaj prepiše - važno je, da je voljan posredovati in ljubeznivo osveščati druge. Karkoli je nekje napisano, je nekdo pred tem že izkusil.
    Hvala vsem, ki so kadar koli kaj napisali in nam vsem dali možnost, da tudi sami to vemo ali spoznamo.
    Vsem želim ljubezni in miru v srcu!


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 15. julij 2005 @ 14:21 CEST
    Hvala Ewe, nimam kaj dodati le to, da se še nadalje učim.
    Želim ti vse dobro,
    Miran


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: sha-ou-i- dne petek, 15. julij 2005 @ 14:59 CEST
    Mojstri modrosti so Eno in Jaz sem Eno z njimi.
    Utopim se v Tišini in se zlijem z njimi.
    ...in postanem Bog čez vse, ko izginem ločen jaz.

    Kapljica, v mnogoterih življenjih osredotočana na svojo formo enega ogljišča in oble, kapne v ocean in postane ocean.
    Tedaj se zave svoje prave lastne narave - v tem primeru recimo - vode. In ta zavest ostane.
    Ni smeri, ne moreš pokazati nase, ker si vseprisoten, prostor in logika izgineta in ljubezen vleče nasprotja skupaj kot katalizator v kemiji. Praznina je polna in tišina kriči hvalnico velikemu poenotenju - sebi.
    Seveda so to le v trenutku zapopadene resnice, ki bivajo v vseprisotnem. Ob koncu izkustva sem slišal glas ki je grmel: "Nikoli te ne bom zapustil!"
    Veseli me, da so še ljudje, ki so to doživeli.
    Ste prvi v Sloveniji, za katerega vem od leta 1998, ko se mi je to zgodilo.
    Kadarkoli izrečem besedico "jaz" se zdrznem - kakšen bedast izraz.
    Kaj naj rečem? Lepo se imejte!
    Jaz v meni (se) pozdravlja v jaz-u v tebi, ki je isto okno vase.
    LP


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 15. julij 2005 @ 16:06 CEST
    Dragi sha-ou-i,
    me zelo veseli, da ti je Bog govoril z Besedo, od takrat imaš direkten stik, ki je velika milost in istočasno dolžnost da duhovno znanje ter Njegovo ime širiš med ljudi. Če prebiraš Sveto pismo boš opazil, da se en stavek nenehno ponavlja: "Vedno bom s teboj!" Kdor dobi tak stik, ko On sam intervinira v nas same, je božanski poslanec.
    želim ti vse dobro na tvoji "kraljevski" poti.
    Miran


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: sha-ou-i- dne četrtek, 21. julij 2005 @ 10:59 CEST
    Hvala za dobre želje. Očitno se je diskusija tukaj končala.
    Nekaj sem pozabil pripisati pri tehniki, pa bi sedajle to popravil, če sem že zato, da služim.
    Miselni tok ustaviti, ne pomeni raziskovati izvora misli, niti opazovanja in obremenjevanja z njimi, še manj pa slediti njihovemu razvoju in odhodu iz pozornosti.
    Ustaviti miselni tok pomeni, da pustimo mislim, da SO brez našega vpletanja, da se ne obremenjujemo z njimi.
    Misli se, vsaj od začetka, bodo pojavljale - mi pa ostanemo do njih hladni, ne pustimo, da se nas dotaknejo.
    Smo v stanju, ko nas nič ne premami, ždimo v stanju popolne predaje. Ni misli, občutkov, idej... vztrajajmo, vztrajajmo!

    Trik: V mislih si pred tehniko zgoraj zamislite svojega guruja, kako se oblači v vaše telo in osebnost, kako prevzema vašo človeškost, z vsemi skrivnostmi in sploh vsem, vsem.
    V kolikor ga nimate, storite to z BOGOM, vendar ob tem ne "špejajte" kakšno formo ali okus,... bi znal bog zavzeti, ker bi to znala biti stranpot!

    Tako, pa je.
    Srečno!
    Sha-ou-i-an


    Bližaj se bogu v tišini!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 21. julij 2005 @ 13:06 CEST
    Dragi sha-ou-i, hvala za dodatno pojasnilo tehnike za "ustavitev miselnega toka". Tako je tudi prav, da vsi vemo za kaj gre. Na točki popolne predaje človek ne deluje hitro in prenagljeno, ampak v tišini duše počaka, dokler ukaza ne da mojster, ki prebiva visoko zgoraj in v njegovi notranjosti.
    In na tej točki priporočam, da izgovorite besede:" Kaj želiš od mene Gospod da storim?" Kot odziv na te besede pride odgovor: ali ideja-misli, ki pa niso naše, ali pa glasen stavek moškega glasu, ki nam povsem jasno pove kaj in kako. To je izkušnja mnogih, med njimi tudi moja.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,54 seconds