NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Božje sinovstvo   
    torek, 30. marec 2010 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: merijen

    Smo v času velikih praznovanj. Velika noč. Praznik, ko ves krščanski svet slavi in se spominja trpljenja in smrti, vstajenja in vnebovhoda Jezusa Kristusa. Skrivnost. Prevelika, da bi jo človek s svojim omejenim razumom lahko dojel. Ena izmed mnogih, premnogih skrivnosti med Bogom in nami. Ko človek ostaja poln čudenja, poln strmenja, poln vprašanj.

    In tako pridejo dnevi, kot so ti, ko se človeška srca še bolj odpirajo dotikom božjega v nas. Dnevi, ko o Bogu in božjih skrivnostih še bolj poglobljeno razmišljamo.

    Te dni se moje misli vrtijo okoli vprašanja božjega sinovstva, ko poskušam najti odgovore, ki bi vsaj približno odgovarjali stopnji duhovno- tehničnega razvoja na kateri smo /oz. sem/ sedaj.
    V molitvi , imenovani Vera molimo med drugim:-- verujem v Jezusa Kristusa, sina božjega, ki je iz Očeta rojen pred vsemi veki in ,ki je Bog od Boga, Luč od Luči itd. itd...

    Ostajam pri vprašanju, /in morda še kdo izmed verujočih/,in sicer: kako je lahko bil Kristus rojen iz Boga Očeta, ko nam pa naša zemeljska izkušnja pravi, da je lahko nekdo rojen samo iz matere, preko spolnih odnosov z očetom ?!

    Morda je ravno to vprašanje eno izmed tistih ,premnogih, ki nam pokaže, kako se zaletavamo v "ograje"nerazumljivega, dokler nismo sposobni "preklopiti" svojega razmišljnja na druge, duhovne frekvence, oz. se v to smer vsaj trudimo. V okviru le-tega se mi ponujajo sledeče razlage in odgovori, ki so lahko vsaj približno pravilni ,ali pa tudi ne. Torej:

    1: Bog ni materialno bitje, temveč duhovno./čeprav si ga mnogi še vedno čisto po človeško predstavljajo./ Tako torej zanj veljajo čisto drugačne zakonitosti kakor za ljudi.

    2: Bog , Kristus in druga visoko razvita duhovna bitja /tudi angeli/,imajo seveda tudi neskončne,nam nepredstavljive sposobnosti.Med drugimi tudi sposobnost preklopa iz ene manifestacijske oblike v drugo,sposobnost materializacije in obratno. Tako se npr. angeli /v Sv.Pismu/ prikažejo kot zemljani in se pogovarjajo z ljudmi.

    3: Božje sinovstvo nikakor ni isto in ne enako kakor zemeljstvo sinovstvo. In prav zanimivo je, kako si to nekateri še danes prav po človeško predstavljajo.Tako je npr. v  Koranu navedeno:  -  odvratno je govoriti, da je Najvišji spočel otroka,/ torej imel spolne odnose/.

    Tako je npr. v Koranu navedeno  v poglavju "MARIJA" dobesedno:
    88.  Tako govorijo: " Usmiljeni je spočel otroka !"
    89.  Vaše besede so zares  odvratne!
    90.  Skoraj se je odprlo nebo, skoraj se je odprla zemlja, in skoraj so se  gore  zdrobile,
    91.  ker Usmiljenemu pripisujejo otroka.
    92.  Nepredstavljivo je, da bi  Usmiljeni imel  otroka

    Da nadaljujem začeto misel, oz.miselno izpeljanko.

    Torej: možno je, da Bog iz svoje duhovne substance,oz. jedra "preprosto" odvoji del samega sebe in ta odvojeni del postane povsem enak njemu in ima povsem enake moči in lastnosti Da bi pa "primitivni" človek, /včasih seveda še bolj kakor sedaj/ to lažje razumel, ga imenuje Sin. /Mogoče bi to celo lahko bilo podobno delitvi celic, ali celo kloniranju?Vendar je to samo domneva, da ne bi kdo to razumel kot trditev!/

    4: Kristus postane tako Božji Sin, vendar ne v zemeljskem, ampak v duhovno energijskem smislu, oziroma v manifestaciji, kakršno si že izbere.

    5: Božji načrt je evolucija človekove zavesti na čim višji duhovni nivo. V ta namen/in za čim boljše razumevanje in pomoč/,se Kristusova božja energija manifestira preko Jezusa v človeški obliki. Prenos ustreznega, Božjega , duhovno-materialnega jedra v žensko maternico,je najbrž "šala mala" za tistega po katerem je vse ustvarjeno.

    6: Iz tega vidika je torej moč tudi razumeti vse Jezusovo delovanje, vkjučno z vsemi čudeži,ozdravitvami,moči nad hudobnimi duhovi, njegovo nepresežno modrost in učenje in končno njegov Vnebohod,kot vrnitev k Očetu, katerega k r a l j e s t v o n i o d t e g a s v e t a.

    7: Povezava obeh imen, torej Jezusa in Kristusa, -Jezusa kot človeškega bitja in Kristusa kot duhovnega bitja je /mogoče/ s tem, ne le imensko, ampak tudi v smislu delovanja lahko razložljiva.

    Ampak to je samo moje mnenje, moje velikonočno razmišljanje. Nikakor ni nujno, da bi bilo vaše enako. Če bi bilo pa podobno, bi mi bilo to v veselje.

    In za konec le še naslednja misel: Za nas,zemljane je rečeno, da smo Božji otroci. V naši materialni obliki pa je nedvomno duhovno jedro - duša, skozi katero deluje Kristusova božja energija. V vsakem od nas toliko, kolikor smo pripravljeni odpreti line svojega razuma, svojega srca in svojega duha.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja merijen
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Božje sinovstvo | 32 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: Lario dne torek, 30. marec 2010 @ 08:09 CEST
    ++Smo v času velikih praznovanj. Velika noč. Praznik, ko ves krščanski svet slavi in se spominja trpljenja in smrti, vstajenja in vnebovhoda Jezusa Kristusa. Skrivnost. Prevelika, da bi jo človek s svojim omejenim razumom lahko dojel. Ena izmed mnogih, premnogih skrivnosti med Bogom in nami. Ko človek ostaja poln čudenja, poln strmenja, poln vprašanj.++

    Ja, res polno vprašanj se pojavi ob tako velikem prazniku, zlasti, ko je pomorjenih - ubitih na miljone pujsov, da kristjani ne pozabijo, na svojega odrešitelja.
    Naj vas spremlja jok vseh pomorjenih pujsov, ko se boste mastili s kračami.


    PS; ste že kdaj slišali kako pujs joka, ko ga vlečejo na morišče.
    Skrivnost je odkrita; pojdite na deželo, se boste naslišali prelepih melodij, ki jih pojejo pujsi.

    Lepe praznike želim.




    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: merijen dne torek, 30. marec 2010 @ 13:04 CEST
    Lario, pozdravljen!

    Vidim, da si članek doživel zelo "poglobljeno" in, da si očitno zelo mehka in sočutna duša. To je dobro in upam, da si enako sočuten tudi do svojih bližnjih in daljnih soljudi. Pujski se pa smilijo tudi meni, kakor tudi vsa ostala živas bitja. Kaj naj ti rečem drugega, kot, da ti želim za praznike, zvrhano skledo - solate!
    Drugače pa naj ti povem, da za vse neumnosti, ki jih človeštvo počne v njegovem imenu, Bog zagotovo ni kriv. Res je prava grozljivka, kar se dogaja in se je v zgodovini dogajalo v imenu ene ali druge religije. Inkvizicija, križarske vojne, Turški vdori itd...itd . Seveda po so bili v ozadju tega, večkrat pridobitniški in politični interesi, kakor prava, verska čustva.
    Največja sramota in grozljivka sodobnega, civiliziranega /?/ sveta je pa nedvomno "izum", ko ljudje, v imenu nekakšnih religijsko-političnih interesov in pojasnil svoje otroke spreminjajo v žive bombe !!!
    Glede " svinjskih krač " pa tole :
    Ob priliki Zadnje večerje,ko Jezus v viziji že vnaprej vidi vso strahoto svojega trpljenja, ponižanja in smti na križu, v družbi svojih apostolov, nikakor ni dvignil svinjske krače in rekel: "jejte od tega vsi, kajti to je moje telo. ki se daruje za vas.......", ampak je vzel v roke kos preprostega kruha in izrekel te svoje znane in pretresljive besede, da bi se ga vsi, ki ga v takšni ali drugačni obliki uživamo /obhajilo/,s hvaležnostjo spominjali in po duhu ostajali v večni povezavi z Njim.
    Sicer pa takšna ali drugačna kulinarična folklora ni v kakšni posebni povezavi z Jezusom. Verjemi, da želi Bog z nami - drugačne povezave.


    ›Veselite se z menoj, kajti našel sem ovco, ki se je izgubila.‹

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 30. marec 2010 @ 17:28 CEST
    Pozdravljena Merijen

    Osebno mi je bolj pri srcu praznik 1. maj, ker je takrat že fajn toplo.
    Praznično papanje žegnanih dobrot baje spomni, da je tud duh prisoten.
    Vegič te še dodatno spomni, da pripravi želodec na žretje razmesarjenih trupel živali z kocinami kao zobotrebci.
    Žrtve vedno padajo.
    In baje je Jezus tako rekoč tud vpadel med ljudi.

    »Ko boste povzdignili Sina človekovega, boste spoznali, da jaz sem in da ničesar ne delam sam od sebe, ampak govorim to, kar me je naučil Oče.
    On, ki me je poslal, je z menoj.
    Ni me pustil samega, kajti jaz vedno delam to, kar je všeč njemu.«

    Bog od Boga, Luč od Luči, Sin od Očeta obstoječega v obstoju, ki človeku ni doumljiv.
    Človek lahko v svoji duhovnosti seže le do konca svoje kože.
    Svet je tisto kar vidiš.
    Vidi se tud bolečina v srcu, spoznanje, da obstaja trpljenje.

    »Veliko dobrih del, ki izhajajo iz Očeta, sem vam pokazal.
    Zaradi katerega od teh del me hočete kamnati?«
    Judje so mu odgovorili:
    »Ne kamnamo te zaradi dobrega dela, ampak zaradi bogokletja, ker se ti, ki si človek, delaš Boga.«
    Jezus jim je odgovoril:
    »Ali ni zapisano v vaši postavi:

    Jaz sem rekel: bogovi ste.

    Če je imenoval bogove tiste, ki se jim je zgodila Božja beseda - in Pismo se ne more razvezati
    ( Tj. ovreči, spremeniti, zanikati. ) - , boste mar vi tistemu, ki ga je Oče posvetil in poslal na svet, očitali bogokletje, ker sem rekel:

    ›Božji Sin sem.‹

    Če ne opravljam del svojega Očeta, mi ne verjemite;
    če pa jih opravljam, verjemite delom, če že ne verjamete meni, da boste spoznali in spoznavali, ( Različica začeli verovati. ) da je Oče v meni in jaz v Očetu.«

    Jezus Kristus Božanski Sin.

    Nato sem videl nebo odprto in prikazal se je bel konj.
    Ta, ki ga je jezdil, se imenuje Zvesti in Resnični.
    Ta pravično razsoja in se bojuje.
    Oči so mu kakor ognjen plamen in na glavi nosi veliko diademov;
    napisano pa ima ime, ki ga ne pozna nihče, le on sam.
    Ogrnjen je v plašč, ki je bil namočen v krvi.
    Ime mu je Božja Beseda.
    Na belih konjih mu sledijo nebeške vojske, oblečene v belo in čisto tančico.
    Iz ust mu sega oster meč, da z njim udari po narodih.
    Pasel jih bo z železno palico in tlačil stiskalnico z vinom srdite jeze Boga, vladarja vsega.
    Na plašču in na boku pa ima napisano ime:
    Kralj kraljev in Gospod gospodov.

    Skrivnost zase.

    Ljubi Bog ljubi.

    Kaj mi praviš, da sem dober?!
    Nihče ni dober razen enega, Boga!

    Jaz sem GOSPOD.
    Prikazal sem se Abrahamu, Izaku in Jakobu kot
    ›Bog Mogočni‹;
    a z imenom GOSPOD ( Hebr. JHVH; )
    se jim nisem razodel.

    Ljubezen.

    Dogaja se.
    Vso dogajanje, ki ga človek dojema, dogaja ljubi Bog.
    Se dogaja resničnost, stvarnost v brezkončnosti.
    Al ljubi Bog obstaja v vesolju?
    Če da, kje je lociran?
    V srcih?
    Mejbi je porazdeljen v ljudeh?

    Poglejte zdaj, da sem jaz, le jaz,
    in ni boga poleg mene;
    jaz usmrčujem in oživljam,
    zadajam rane in ozdravljam,
    in nihče se ne more rešiti iz moje roke.

    Nimam pojma.

    Ljubi Bog ljubi ljudi.
    Ustvaril je tud tebe torej te ljubi.
    Ustvarjen zazna stvarnost.
    Življenje.

    Angel je res pravi angel kadar je ob tebi.
    Da pomaga brez fint.
    Razni duhovni stručkoti priporočajo izsijoče padle angele.

    Angel z svojo ljubo voljo izpolnjuje ljubo povelje.
    Angelom poveljuje Jezus Kristus po svoji ljubi volji.

    Zato moramo biti bolj pozorni na to, kar smo slišali, da nas tok ne odplavi.
    Kajti če se je beseda, ki so jo oznanjali angeli, izkazala za trdno in če je vsaka kršitev in neposlušnost dobila pravično povračilo, le kako bomo ušli mi, če nam ni mar za tako veliko odrešenje, o katerem je začel govoriti Gospod, in so ga tisti, ki so ga slišali, utrdili med nami.
    Zanj je pričal tudi Bog z znamenji in čudeži, z raznovrstnimi močmi in s podeljevanji Svetega Duha po svoji volji.

    Prihodnjega sveta, o katerem govorimo, namreč ni podredil angelom, kajti nekje je nekdo pričeval:

    Kaj je človek, da se ga spominjaš,
    sin človekov, da ga obiskuješ?
    Naredil si ga malo ( Ali za malo časa. )
    nižjega od angelov,
    s slavo in častjo si ga ovenčal, ( Nekateri rkp. dodajajo in ga postavil nad dela svojih rok. )
    vse si položil pod njegove noge.

    Ko mu je namreč vse podvrgel, ni pustil ničesar, kar mu ne bi bilo podvrženo.
    Zdaj sicer še ne vidimo, da mu je vse podvrženo.
    Gledamo pa njega, ki je bil postavljen malo ( Ali za malo časa. ) nižje od angelov, Jezusa, kako je ovenčan s slavo in častjo, ker je pretrpel smrt, ( Db. zaradi trpljenja smrti. ) da bi po Božji milosti okusil smrt za vsakogar.
    On, za katerega je vse in po katerem je vse, je namreč veliko sinov pripeljal v slavo.
    Zato se je spodobilo, da je tistega, ki je začetnik njihovega odrešenja, izpopolnil s trpljenjem. Vsi so namreč iz enega, tisti, ki posvečuje, in tisti, ki so posvečeni.
    Zato ga ni sram, da jih imenuje brate, ko pravi:

    Oznanjal bom tvoje ime svojim bratom,
    sredi zbora te bom hvalil,
    in spet:
    Vanj bom zaupal,
    in spet:
    Glej, jaz in otroci, ki mi jih je dal Bog.

    Ker pa so otroci deležni krvi in mesa, je prav tako tudi on privzel oboje, da bi s smrtjo onemogočil tistega, ki je imel smrtonosno oblast, to je hudiča, in odrešil tiste, ki jih je strah pred smrtjo vse življenje vklepal v sužnost.
    Toda ne zavzema se za angele, temveč za Abrahamovo potomstvo.
    Zato se je moral v vsem izenačiti z brati, da je postal usmiljen, v tem, kar se nanaša na Boga, pa zanesljivi véliki duhovnik, ki opravlja spravno daritev za grehe ljudstva.
    Ker je sam pretrpel preizkušnjo, lahko pomaga preizkušanim.

    Ko pa pravi:
    »Vse je podvrženo,«
    je jasno, da razen tistega, ki mu je vse podvrgel.
    Ko pa mu bo vse podvrženo, se bo tudi Sin sam podvrgel njemu, ki mu je vse podvrgel, da bo Bog vse v vsem.

    »Moj Gospod in moj Bog!«
    »Ker si me videl, veruješ? Blagor tistim, ki niso videli, pa so začeli verovati!«

    Vi me poznate in tudi veste, od kod sem.
    Nisem prišel sam od sebe.
    Toda tisti, ki me je poslal, je resničen, in vi ga ne poznate.

    Ne bom več veliko govoril z vami, kajti vladar tega sveta ( Tj. hudič. ) prihaja.
    Meni sicer ne more nič, ( Db. In v meni nima nič. ) vendar naj svet spozna, da ljubim Očeta in da delam tako, kakor mi je naročil Oče.

    Ljubi Bog ljubi je Oče obstoja in tud ljudi.

    Kajti moje misli niso vaše misli
    in vaše poti niso moje poti, govori GOSPOD.
    Kajti kakor je nebo visoko nad zemljo,
    tako visoko so moje poti nad vašimi potmi
    in moje misli nad vašimi mislimi.

    Kajti kakor pride dež in sneg izpod neba
    in se ne vrača tja, ne da bi napojil zemljo,
    jo naredil rodovitno in brstečo,
    dal sejalcu seme in uživalcu kruh,
    takó bo z mojo besedo, ki prihaja iz mojih ust:
    ne vrne se k meni brez uspeha,
    temveč bo storila, kar sem hotel,
    in uspela v tem, za kar sem jo poslal.

    " Usmiljeni je spočel otroka !"

    Res je.

    (http://www.thecoolad.com/st-matthew-in-the-city-joseph-and-mary.html)

    Ljubi ljubo ljubi.
    Ljubo povelje ljubi.

    Muslimansko šimfanje biblijske nove zaveze je staro kakor koran.

    Allah, ko govori o prepovedi v Kur'anu, pravi:
    »O, verniki! Ne izbirajte si zaščitnikov med Judi in kristjani...« (5. sura, 51. ajet)
    Drugo besedo, ki jo Allah, s.w.t., uporablja v Kur'anu je »bitana«:
    »O, verniki! Pristne prijatelje si izbirajte le med seboj...« (3. sura, 118. ajet)

    Izpoved allaha, da ma rad ljudi?

    Kdaj smo te videli tujca in te sprejeli ali nagega in te oblekli?

    Vsak človek kdor je človeku v srcu človek bo rešen.

    »Oče, odpústi jim, saj ne vedo, kaj delajo.«

    Usmiljenje je bitno.

    To je namreč dobro in po volji Bogu, našemu odrešeniku, ki hoče, da bi se vsi ljudje rešili in prišli do spoznanja resnice.
    Bog je namreč samo eden.
    Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi, človek Kristus Jezus, on, ki je sam sebe dal v odkupnino za vse, pričevanje ob svojem času.

    Vnebohod kot vrnitev k Očetu katerega kraljestvo ni od tega sveta.

    Raja na zemlji raja in se veseli raja.

    Česar oko ni videlo in uho ni slišalo
    in kar v človekovo srce ni prišlo,
    kar je Bog pripravil tistim, ki ga ljubijo,

    to nam je Bog razodel po Duhu.
    Duh namreč preiskuje vse, celo Božje globine.
    Kdo izmed ljudi pa ve, kaj je v človeku?
    Mar tega ne ve le človekov duh, ki je v njem?
    Tako tudi to, kar je v Bogu, pozna samo Božji Duh.
    Mi nismo prejeli duha sveta, temveč Duha, ki je iz Boga, da bi mogli spoznati to, kar nam je Bog milostno podaril.
    To tudi govorimo, pa ne z besedami, kakršne uči človeška modrost, ampak kakršne uči Duh, tako da duhovne stvari presojamo ( Ali primerjamo. ) z duhovnimi. ( Ali razlagamo duhovnim (ljudem)).
    Duševni ( Tj. posvetni, neduhovni. ) človek ne sprejema tega, kar prihaja iz Božjega Duha.
    Zanj je to norost in tega ne more spoznati, ker se to presoja duhovno.
    Duhovni človek pa presoja vse, ( Različica vsakega. ) medtem ko njega ne presoja nihče.

    Kdo je namreč spoznal Gospodov um,
    da bi njega učil?

    Mi pa imamo Kristusov um.

    Kdor se marveč hoče ponašati, naj se ponaša s tem, da je razumen in pozna mene, da sem jaz GOSPOD, ki delam dobro, prav in pravično na zemlji.
    To mi je namreč všeč, govori GOSPOD.

    Govori pa iz daleka dojemljivih dojemanj.

    (http://www.youtube.com/watch?v=qhduQhDqtb4&feature=channel)

    Fajn bodi dojemljiva za ljubezen v srcih ljudi.

    Lep pozdrav


    Odlomek iz Brezmadežne parodije - kot pojasnilo na temo Jezus v Koranu

    Prispeval/a: MC dne torek, 30. marec 2010 @ 22:30 CEST
    ...

    Kot že rečeno, je Marija v evangelijih dokaj zapostavljena, nekaj več pozornosti pa ji namenjajo nekateri apokrifi. Mednje sodi tudi Arabski otroški evangelij, ki je verjetno nastal v šestem stoletju, svoj navdih pa črpa iz Tomaževega otroškega evangelija in iz lažnega Matejevega evangelija. Očitno evangelijev ni nikoli preveč. Besedilo Arabskega otroškega evangelija je bilo napisano v sirskem jeziku, kasneje pa je bilo prevedeno v arabščino, vključuje pa nekatere bajke o Jezusovem otroštvu povzete iz ostalih otroških evangelijev. Nekateri čudežni dogodki, ki so se pripetili v Egiptu, so bile preneseni celo v Koran. Kristjani so povečini mnenja, da je Koran le svojeglav in zmeden povzetek judovskih in krščanskih svetih knjig, ki jih je Mohamed dopolnil z zmedo iz svoje glave. In seveda imajo popolna prav. Motijo se le, če mislijo, da je Sveto pismo zaradi tega kaj bolj »resnično« od Korana. Zgodbe se v obeh primerih odvijajo v isti pravljični deželi, v njej pa nastopajo isti pravljični junaki in ista pravljična bitja. Drži pa, da so nekatere pravljice iz Korana še bolj nenavadne in bolj čudežne, kot tiste v Stari in Novi zavezi. Nenazadnje je to povsem logično, saj je tudi Alah izboljšana različica boga (Jahveja) in Mohamed izboljšana različica preroka (Jezusa). V Koranu se Isa, kakor Arabci rečejo Jezusu, pojavi kot rasul, to je prerok, ki ga je poslal Bog. Koran poimensko navaja 25 prerokov, v celoti pa naj bi jih bilo na Zemljo poslanih kar 124.000, kar je osupljiva številka glede na dejstvo, da jih ljudje niso prepoznali že prej. Očitno je večina božjih poslancev pozabila, kaj jim je naročil Alah, ali pa so svoje kratko zemeljsko potovanje preživeli brez tveganih ekscesov, zaradi katerih bi utegnili umreti na križu ali pod točo kamenja. Čeprav je Jezus na lestvici priljubljenih prerokov zelo visoko, pa je jasno, da ni mogel postati glavni junak v zgodbi, ki je hotela biti nova in drugačna. Zato pa Koran osupljivo pozornost posveča Devici Mariji, saj ji namenja skoraj celotno devetnajsto suro z osemindevetdesetimi verzi. Sura celo nosi naslov Merjem, kar je arabsko ime za Marijo. In to ni kar tako, saj je med stoštirinajstimi surami samo osem takšnih, ki so naslovljene z lastnimi imeni. Merjem se pojavi že v tretji suri, ki opisuje prizor oznanjenja, kakršnega zasledimo že v Lukovem evangeliju. Potem ko ji melek, kakor Arabci rečejo angelu, oznani veselo novico, ga Merjem vpraša: »Moj Gospod, kako naj dobim sina, ko se me ni dotaknil noben moški?« On pa ji odvrne: »Torej opravi Alah kar hoče, če nekaj sklene, tedaj samo reče: bodi!« (3,47) Melek postreže še z dodatnim pojasnilom: »Za Alaha je Jezusov primer isti kot Adamov, napravil ga je iz zemlje in potlej rekel: 'Bodi', in je bil.« (3,59) Koran ne pušča nikakršne dileme – Alah je edini stvarnik, Merjem v biološkem smislu ne prispeva ničesar in je samo najeta rodnica za novega preroka.

    Muslimani seveda ne verjamejo, da bi bil Isa božji sin, marveč je le navaden človek, ki mu je po nekem čudežu uspelo živeti življenje brez greha. Kljub temu, da je bil samo človek, pa muslimanski Isa v marsičem prekaša krščanskega Jezusa. Za Jezusa vemo, da je že pri dvanajstih razpravljal z modreci v jeruzalemskem templju, Isa pa je znal govoriti že v zibelki, ko je vsem navzočim pojasnil, verjetno kar v arabščini, da je Alahov služabnik, ki je bil ustvarjen zato, da postane njegov prerok. (19,31) Zanimivo je tudi, na kakšen način je Isa privekal na svet. Koranska božična pravljica je sicer manj romantična od evangelijskih dveh, je pa zato toliko bolj čudežna. Opisana je v devetnajsti suri. Potem ko Merjem čudežno zanosi, se noseča odpravi v samoto. Pograbijo jo porodni krči, ona pa se privleče do samotnega palmovega drevesa, kjer si zaželi, da bi umrla. Tedaj se izpod nje oglasi angelov glas, ki jo hrabri in ji pove, da je Alah pod njo priskrbel izvirek vode, na palmi pa sveže dateljne. Merjem mora le potresti deblo in dateljni se usujejo na tla. (19, 22-26) Besedilo, ki je še malo bolj zmedeno od evangelijskih, sploh ne navaja trenutka, ko se rodi Isa, razvidno pa je, da v pravljici ne sodelujejo Jožef, kravica, osliček in pastirčki. Očitno je Merjem bolj emancipirana od Marije – že zato, ker je prisiljena postati samohranilka. Vseeno je Alahu treba priznati, da je z vodo in svežimi dateljni poskrbel za izplačilo prvega obroka alimentov. Kljub temu pa je bil Isa, za razliko od Jezusa, vsaj formalno pankrtski otrok.

    Merjem spada med najbolj spoštovane ženske v Islamu. V Koranu je še veliko drugih verzov, ki jo častijo in potrjujejo, da je bila čista, nedolžna in izredno pobožna ženska. Za Muslimane Merjem predstavlja simbol ponižne podreditve Bogu. V tem oziru se Islam ne razlikuje prav veliko od krščanstva. Tako Marija kot Merjem predstavljati predvsem ikono, ki simbolizira zaželeno naravo ženske v krščanski oziroma islamski skupnosti – ne toliko v odnosu do boga, marveč predvsem v odnosu do moškega. Spoštovanje Marije ne izhaja iz njene vloge kot matere, še manj iz njene ženskosti, marveč iz ponižnosti in volje do podrejanja.

    ....


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 31. marec 2010 @ 13:27 CEST

    ++Sicer pa takšna ali drugačna kulinarična folklora ni v kakšni posebni povezavi z Jezusom. Verjemi, da želi Bog z nami - drugačne povezave.++

    Še v otroških letih nisem verjel da bog obstaja v taki obliki kot ga še dandanes prikazuje RKC in druge religije.
    Če je kolikor toliko človek obdarjen z razumom in je bil vzgajan v pozitivni smeri, se ne more oprijeti neke religije, ki straši ljudi. Božji poslanci so inteligentne osebnosti in ravno zato bi morali ljudem trositi resnico, ne pa da jim lažejo in se sprenevedajo, strašijo (v satrih časih z vesoljnim potopom) danes pa ...... še vedno s peklom in podobnimi neumnostmi.
    Krščanski bog in njemu podobni niso moji bogovi. Nikoli niso bili in tudi ne morejo biti, ker so tudi morilsko orientirani.
    Bogovi so nastali zaradi brezsrčnosti posameznikov z željo manipulirati z ljudskimi množicami. Tako so jih držali v šahu in jih strašili.
    Postali smo planet strahu. To je čisto enostavna razlaga dojemanja boga, če si kolikor toliko vsak posameznik dovoli svobodno misliti. Če pa zapadeš kolektivnemu razmišljanju te manipulatorji potegnejo na svojo stran. Danes jih je vse polno med nami, tudi tukaj na Pozitivkah vsiljujejo svoje teorije o religijah in "dobrih, vsezmožnih, pravičnih, na spošno dobromislečih bogovih".
    Če si ovca potem se prepustiš vodstvu "samooklicanih" dušnih pastirjev.
    Ker sem sposoben misliti s svojo glavo, prepoznam manipulatorje, ki se okoriščajo z nevednostjo ljudskih množic.


    LP



    Nekoč za devetimi gorami in vodami...

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 1. april 2010 @ 20:48 CEST
    Nekoč v daljni deželi za devetimi gorami in vodami se je v puščavi pojavil Janez Krstnik in oznanjal krst spreobrnjenja v odpuščanje grehov. Tako je govoril glas vpijočega v puščavi: »Pripravite Gospodovo pot, zravnajte njegove steze!« K njemu je prihajala vsa judejska dežela in vsi Jeruzalemčani. Dajali so se mu krstiti v reki Jordan in priznavali svoje grehe, da bi srečno živeli do konca svojih dni in še malo dlje…

    Tiste dni je prišel Jezus iz Nazareta v Galileji in Janez ga je krstil v Jordanu. Brž ko je stopil iz vode, je zagledal nebesa, ki se razpirajo, in Duha, ki se je spuščal nadenj kakor golob. In zaslišal se je glas iz nebes: »Ti si moj ljubljeni Sin, nad teboj imam veselje.«

    Legenda je bila rojena, da bi tisti, ki verjamejo v pravljice, živeli srečno do konca svojih dni in še malo dlje…

    (Marko Grimm)



    ›Veselite se z menoj, kajti našel sem ovco, ki se je izgubila.‹

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 1. april 2010 @ 21:40 CEST
    Fredi pozdravljen !
    Hvala za tvoj komentar. Tvoji komentarji so sploh nekaj posebnega. Največkrat navajaš besede iz Sv. pisma. Videti je, da se trudiš, da bi tudi tiste, ki ga ne prebirajo seznanil z vsebinami iz njega, da bi tako spoznali Božja navodila in usmeritve. Če komu pridejo te besede do srca prav, če pa ne, imaš zadoščenje, da si se v to smer vsaj trudil.
    Fajn bodi tudi ti ! M.


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 1. april 2010 @ 22:10 CEST
    Odgovor Lariju:

    Ponovno pozdravljen Larijo!
    Dobro si utemeljil svoje stališče, zakaj razmišljaš tako kakor že razmišljaš in kaj te " moti pri Bogu" Kaj se ve Lario, mogoče pa tudi Boga kaj moti pri tebi ?! Nekje sem prebrala naslednjo misel : Z enakimi očmi, kakor gledaš ti Boga, gleda tudi on tebe...
    Pa pustimo to. Vsak ima pravico, da razmišlja po svoje in jaz nimam niti najmanjšega namena, da bi te v karkoli prepričevala. Še več, lahko ti povem, da je tudi med mojimi znanci , pa tudi med sorodniki kdo, ki v Boga bodisi ne verjame, ali pa ima kakšne druge pomisleke glede "božjih zadev", pa smo ne glede na to, v karseda dobrih odnosih in želeti bi bilo , da bi bilo tudi na straneh Pozitivk enako.
    Srečno! M.


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: Lario dne petek, 2. april 2010 @ 09:33 CEST
    merijen,

    ++Kaj se ve Lario, mogoče pa tudi Boga kaj moti pri tebi ?! Nekje sem prebrala naslednjo misel : Z enakimi očmi, kakor gledaš ti Boga, gleda tudi on tebe...++

    Ne vem na katerega boga si mislila, na krščanskega, alaha ali katerega tretjega, četrtega....... Nobeden ni vredni moje pozornosti v smislu dobrote, ki jo delijo po svetu.
    Kaj pomagajo navodila v bibliji, da "moraš" ljubiti svojega bližnjega, ko pa na naslednjih straneh biblije piše, da je potrebno neubogljivega otroka kaznovati s tepežem, da o drugih krutih navodilih sploh ne pišem.
    Nekaterim bralcem Pozitivk nič ne pomaga, če Fredi 2758765382 prekopira, da ljubi bog ljiubi. Prav nič pesimistično ni slišati, da nas ljubi bog vse pelje v pogubo. Tisti, ki verjamejo vanj bodo šli v nebesa, tisti ki ne verjamejo se bodo cvrli v peklu. Že pred 2000 leti so obstajali takoimenovani apostoli, ki so se šli manipulacije s človeško raso. Danes še vedno farji oznanjajo njihove globokoumne zapise.
    Sicer ne grozijo več s peklom, pokoro pa še vedno moraš opraviti, če si grešil.
    A ni to fino; doma babo pretepeš, greš v nedeljo k spovedi in bog ti vse oprosti. Po maši greš v oštarijo se ga nažgeš, prideš domov, baba je zažgala krompir, jo pretepeš, ker veš da ti bo drugo nedeljo bog zopet vse odpustil. Zadeva se ponavlja leta in leta, saj biblija piše da mora biti baba pokorna in ubogati moža.
    Kdaj bo krščanska vera priznala enakopravnost med žensko in moškim????
    V sbski literaturi se še dandanes zasledi zapise; "po putu idu čovek i žena". Ženska mora, jasno hoditi za "človekom", nikakor ne pred njim. Muslimani imajo še bolj krute, poniževalne običaje.

    Torej; nekaj je vsekakor v zraku, samo to ni ne alah ne kateri drugi od bogov. Obstaja več resnic.

    PS; Ne pustim se plašiti nasilnim bogovom.

    LP


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: merijen dne sobota, 3. april 2010 @ 13:31 CEST
    Velikonočna sobbota

    Odgovor tebi, Barbara:
    Lepo, da sem zasledila tudi tvoje ime pod komentarji. Vendar ti moram reči, da se s teboj ne strinjam. Nikakor ne strinjam! Kajti tako preproste pa stvari, kot si jih ti zajela v svoj znani poetični način, pa vendarle niso. Kajti, če bi bil Jezus čisto navaden otrok in čisto navaden moški, kot praviš, ali res misliš, da bi ga še danes po 2000 letih poznal praktično ves svet ?!
    2000 let, Barbara! Pomisli malo kaj se je v vsem času dogajalo! Prihajali so možje. Veličastni in slavni v svojem času. Veliki vojskovodje, kralji in cesarji. Prihajala so kraljestva in cesarstva, mogočna, prostrana... Prihajali so diktarorji in samodržci, ki so s svojo močjo in krutostjo strahovali ves svet.
    In kje so sedaj, Barbara? Kje je njihova slava, kje je njihova moč?! Samo bežna sled so še na straneh zaprašenih učbenikov. Že zdavnaj se je njihova slava in mogočnost spremenila v prah in pepel.
    In ,po drugi strani pa imamo otroka-kot praviš ti, čisto navadnega otroka in imamo moškega, čisto navadnega moškega s človeškim , ranljivim,umrljivim telesom. Pomisli, kako je bil skromen,nepomenben tesarjev sin. Ne kaj dosti opazen / pred začetkom delovanja/ mladenič, lahko bi rekli izgubljen v pisani množici takratnega judovskega ljudstva. Ime mu je bilo JEZUS.
    Minilo je 2000 let. In glej! NJEGOVO IME DANES POZNA VES SVET !
    Kaj praviš na to, Barbara? Kaj se je zgodilo? Koliko verjetnosti je, da bi en mali , navadni, nepomenbni deček ali navadni mladi moški premagal tisočletja in postal VODITELJ v najžlahtejšem pomenu te besede ?
    Postal je tudi UČITELJ ,ki je učil množice generacij in pokolenj in jih uči še danes pa ni hodil na nobeno univerzo in ni napisal niti ene knjige !!!
    Kaj praviš na to Barbara?

    In praviš še: ..... Cirkus, Barbara, mar ti to, kar je bilo imenuješ cirkus ? !!! Ko so Jezusa mučili, ga opljuvali, obrcali in ga z udarci zbili na tla, medtem, ko je besneča , krvi željna množica kričala:križaj ga! križaj ga, in mu potem dlani in stopala z žeblji pribili na križ , kjer je v neopisljivih mukah umiral urein ure , je to zate - samo cirkus ?! Ne vem, Barbara, ali imaš kakšnega otroka ali ne, vendar tudi če ga nimaš, samo za hip pomisli, da je to tvoj otrok , tvoj sin pa boš takoj čutila in razmišljala drugače.
    Pa naj bo dovolj ,za današnjo, velikonočno soboto. Preveč je stvari, ki bi jih bilo mogoče še napisati na to temo.

    Prosim vas samo eno: Ne lepite /v svojih komentarjih in tudi sicer / na Jezusa in tudi ne na vero, ki jo je ON učil, in ki je v svojem čistem in nepotvorjenem bistvu vera v sočutje, ljubezen do bljižnega in spoštovanje do našega Stvarnika kot OČETA, torej ne lepite nanj vse tiste grehe, ki so jih v preteklosti in še sedaj, storili in zagrešili v imenu vere /kakršne ON NI UČIL !/ ljudje. Pa naj si bodo to farizeji takšne ali drugačne vrste ali razlagalci vere ali brezbožni, ni pomenbno .Verjemite, da je on učil LJUBEZEN.
    Lepo pomlad vsem!


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: cefizelj dne sobota, 3. april 2010 @ 15:20 CEST
    Ja Barbara maš prov, men se tud zdi ta praznk čist mim, slavimo Jezusovo smrt in njegovo trplenje in se v njegov spomin mastimo pa bašemo s šunko pa s potico, pa jajca farbamo, u koje svrhe, men je to zlo čudn! Bogi pujsi, kva so pa oni krivi, če so Jezusa pred skorej 2000 leti križal, a zdej se pa zarad tega maščujemo nad njimi pa jih zato kolemo?! A so pujsi mrbit reinkarnicija tistih mučiteljev, ki so Jezusa na križ pribijal, zdej jih dejmo pa mi nazaj, al kva?

    lp Cefizelj


    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: MC dne sobota, 3. april 2010 @ 21:47 CEST
    >> Prihajali so diktarorji in samodržci, ki so s svojo močjo
    >> in krutostjo strahovali ves svet.
    >> In kje so sedaj, Barbara? Kje je njihova slava, kje je njihova moč?!
    >> Samo bežna sled so še na straneh zaprašenih učbenikov.
    >> Že zdavnaj se je njihova slava in mogočnost spremenila v prah in pepel.

    Kot prvo – za obstoj Jezusa ne obstaja niti en sam materialen dokaz in niti en sam zapis kronistov iz časa, ko so živeli Jezusovi sodobniki. Za razliko od množice ostalih zgodovinskih osebnosti, kakršni sta bili na primer Julij Cezar ali Avgust Oktavijan, o katerih so zgodovinarji v prvi polovici prvega stoletja našega štetja veliko napisali, čeprav nista nikoli obujala mrtvecev, spreminjala vode v vino, hodila po vodi in se rodila ali umrla v okoliščinah, zaradi katerih so vztajali mrliči iz grobov, se premikale zvezde, ugašalo sonce in tresla zemlja.

    Ko drugo, obstaja množica oseb, ki so še zmeraj slavne in splošno znane, tudi precej več kot po dveh tisočletjih – na primer Ahil, Enej, Odisej, Mitra, Mojzes in še množica drugih mitoloških oseb – kar pa seveda ne pomeni, da so ti ljudje v resnici živeli.

    Kot tretje – če danes Jezusa pozna ves svet, to nič ne pomeni. Ves svet pozna tudi Madonno in Michaela Jacksona in če hočeš Mohameda ter Budo. Ni bilo pa vedno tako. Še pred petsto leti je za Jezusa vedela le manjšina človeštva. Za Jezusa niso nikoli slišali Indijanci, Kitajci, Aborigini, Indijci, večina Afričanov… »Veselo oznanilo« so jim prinesli šele njihovi okupatorji, mučitelji, kolonizatorji in novi gospodarji.


    >> In praviš še: ..... Cirkus, Barbara, mar ti to, kar je bilo imenuješ
    >> cirkus ? !!! Ko so Jezusa mučili, ga opljuvali, obrcali in ga z udarci
    >> zbili na tla, medtem, ko je besneča , krvi željna množica kričala:
    >> križaj ga! križaj ga, in mu potem dlani in stopala z žeblji pribili na križ
    >> , kjer je v neopisljivih mukah umiral urein ure , je to zate - samo cirkus ?!

    1.) Podobne cirkuse so Rimljani izvajali v Judeji in Galileji in tudi drugje po imperiju že dolgo pred Kristusom in še dolgo po njem. Jezus, če verjamemo evangelijskim pravljicam, je na križu umiral le nekaj ur, večina na tak način usmrčenih je umirala veliko dlje časa, lahko tudi tri dni. V tem oziru Jezus ni bil nič posebnega. Še celo levi in desni razbojnik sta umirala dlje. Nihče ne zganja cirkusa zaradi njih, niti cirkusa zaradi množice žrtev, ki jih je, nekatere še veliko bolj brutalno kot Kristusa, mučila recimo inkvizicija. Merjem, si se kdaj vživela v trpljenje levega in desnega razbojnika na križu, ki sta trpela še dolgo potem, ko je bil Jezus že mrtev. Si se kdaj vživela, na primer, v trpljenje tisočerih sužnjev, ki so jih križali po Spartakovem uporu? Vsak od njih je trpel toliko kot Jezus, nekateri nemara še dlje in bolj.

    2.) Krvi željna množica, če verjamemo Matejevi pravljici, je med drugim kričala tudi: »Njegova kri na nas in na naše otrok!« Je to mogoče? Je to realno? Sedaj pa ti, Merjem, pomisli, če bi imela svoje otroke, ali bi bila tako zlobna, da bi klicala kri nad lastne otroke!! Takšne evangelijske izmišljije so botrovale najhujšemu antisemitizmu in nazadnje pripeljale do holokavsta!


    Res je, preveč je stvari, ki bi jih bilo mogoče še napisati na to temo…


    Mesija

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 3. april 2010 @ 22:33 CEST
    Nekrščanski kronisti in viri iz Jezusove sodobnosti: Jožef Flavij, Tacit, Plinij Mlajši, Svetonij, Talmud...


    Mesija - krščanska legenda

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 4. april 2010 @ 08:40 CEST
    >> Nekrščanski kronisti in viri iz Jezusove sodobnosti:
    >> Jožef Flavij, Tacit, Plinij Mlajši, Svetonij, Talmud...

    He, he,he…očitno res ne razumeš, kaj so to sodobniki. Vsi pisci, ki jih omenjaš, so pisali in živeli najmanj pol stoletja po domnevni Kristusovi smrti. Zapisi prvega - Jožefa Flavija iz Judovskih starožitnosti so več kot očiten ponaredek in celo krščanski apologeti priznavajo, da gre za najmanj močno popravljen – torej za ponarejen tekst. Mimogrede – prvi krščanski očetje do četrtega stoletja sploh ne omenjajo tega besedila, čeprav bi jim še kako hudičevo prišel prav za politično propagando. V Talmudu o kakem zgodovinskem Jezusu Kristusu ne piše ničesar, če ne verjameš, vprašaj pravoverne Jude. Tacit, Plinij, Svetonij pa so vsi pisali že v drugem stoletju, torej v času, ko so bile krščanske sekte že razširjene in z njimi verjetno tudi nekateri krščanski spisi – v najboljšem primeru gre torej za vire po sistemu »rekla-kazala«. Tacitovi anali so bili napisani okoli leta 116, Tacit pa se je rodil 25 let po domnevni Jezusovi smrti, Plinij se je rodil 30 let po tem, Svetonij 40 let, Celo Jožef Flavij se je rodil po domnevni Jezusovi smrti – sodobniki ?????!!! Zadeva je še toliko bolj nenavadna, saj prav prvo stoletje našega štetja velja za eno najbolje popisanih s strani sodobnikov kronistov. In seveda obstaja obsežen seznam različnih piscev, ki so živeli v času, ko naj bi živel Jezus, pa se ni ohranil niti en sam zapis, ki bi dokazoval njegov obstoj. Kljub silnemu naporu prvih cerkvenih očetov in drugih apologetov, ki so zbirali dokaze za Jezusov obstoj.

    Obstoj Jezusa je na osnovi nekrščanskih pisnih virov enako verjeten, kot možnost, da so prvi kristjani barvali velikonočna jajčka.

    Lepe praznike, Hierhod in vsem ostalim tudi, karkoli že praznujete.



    Božje sinovstvo

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 4. april 2010 @ 17:33 CEST
    Odgovor za Barbaro:

    Je že v redu, Barbara, tako na ostrini pa spet nismo ! Saj tudi jaz nisem mislila, da si hotela s svojo pesmico koga namerno žaliti. Imamo pač različna stališča in nič ni narobe, če si mnenja okrog tega izmenjamo na primeren način.

    Uživaj v lepotah pomladi in lep pozdrav ! M.


    Mesija - krščanska legenda 2

    Prispeval/a: hierhod dne ponedeljek, 5. april 2010 @ 14:33 CEST
    Jajca, še posebej kokošja, so ljudje barvali in okraševali tudi v predkrščanski dobi.

    Vsekakor Jožef Flavij ni živel in pisal šele 50 let po Jezusovi smrti.

    Kar je zapisano o Jezusu v Talmudu, bi moralo navdihovati njegove smrtne sovražnike.

    Morda so že pred 2000 leti poznali na območju današnjega Izraela papir, fotoreporterje, mesečnike, tednike in seveda dnevnike. Žal je bil zob časa pred 2000 leti veliko hitrejši kot danes.

    Obstaja absurd in paradoks glede zgodovinskih virov in kroniranja. Skoraj nikoli ni "zadeta" "pravočasnost".


    Dandanes človeštvo ni več 100% prepričano, da je NASA uspela 1969 pristati na Luni.


    Ah, ne obremenjujmo se! Uživajmo, da smo na bazarju resnic in neresnic. Vse je na koncu koncev odvisno od nas samih. Od našega prepričanja, vere, želja, potreb...





    Mesija - krščanska legenda 3

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 5. april 2010 @ 18:22 CEST
    >> Jajca, še posebej kokošja, so ljudje barvali in okraševali tudi v predkrščanski dobi.

    V krščanstvu je zelo malo izvirnega, če sploh kaj.

    >> Vsekakor Jožef Flavij ni živel in pisal šele 50 let po Jezusovi smrti.

    Živel in pisal je 50 let po domnevni Jezusovi smrti. Judovske starožitnosti so bile napisane okoli leta 94.

    >> Kar je zapisano o Jezusu v Talmudu, bi moralo navdihovati
    >> njegove smrtne sovražnike.

    He, he, že spet so za vse krivi zlobni Judje. Malo študija o tem ti ne bi škodilo:

    http://www.angelfire.com/mt/talmud/jesusnarr.html

    >> Morda so že pred 2000 leti poznali na območju današnjega
    >> Izraela papir, fotoreporterje, mesečnike, tednike in seveda dnevnike.

    Ne, res ne. Obstajali pa so kronisti, ki so zapisovali najpomembnejše dogodke svojega časa.

    >> Žal je bil zob časa pred 2000 leti veliko hitrejši kot danes.

    Žal res.

    >> Obstaja absurd in paradoks glede zgodovinskih virov in kroniranja.
    >> Skoraj nikoli ni "zadeta" "pravočasnost".

    Večina absurdov je zapisana v evangelijih, ki niso niti zgodovinsko zadeti, imajo pa tudi velike težave s pravočasnostjo. Kljub navdihu nezmotljivega Svetega Duha.

    >>Dandanes človeštvo ni več 100% prepričano, da je NASA uspela 1969 pristati na Luni.

    No ja, človeštvo dvomi še o marsičem. Obstaja celo skupina ljudi, ki ne verjame, da je zemlja okrogla

    http://www.theflatearthsociety.org/tiki/tiki-index.php

    Ampak, to niti ni tak problem. Problem je, ko ljudje niti najmanj ne dvomijo v dogme – torej verjamejo v očitne bedastoče – na primer v brezmadežno spočetje, stvarenjski mit in v zgodovinsko resničnost ostalih biblijskih pravljic.

    >> Ah, ne obremenjujmo se! Uživajmo, da smo na bazarju resnic in neresnic.

    Se strinjam. Škoda samo, da nekateri pišejo resnica z veliko začetnico, ali se celo šopirijo, da so oni sami Resnica.

    >> Vse je na koncu koncev odvisno od nas samih. Od našega prepričanja, vere, želja, potreb...

    Se strinjam še bolj.


    Mesija - krščanska legenda 4

    Prispeval/a: hierhod dne ponedeljek, 5. april 2010 @ 20:20 CEST
    Obstoj Jezusa ni vezan na nikakršne vire in zapiske, tako kot okraševanje jajc ni vezano na krščanstvo.

    Jožef Flavij je obstajal in pisal tudi pred letom 50 našega štetja.

    Smrtni sovražniki Jezusa so predvsem odpadli in "izpisani" kristjani.

    Morda so bili tudi prenekateri pisatelji starozavezne Biblije samo kronisti in se zato ne more vsega označevati za biblično pravljico.

    Obstajajo tudi taki ljudje, ki dvomijo o dimenziji svojega obstoja in so se poistovetili s filmom Matrica.

    Zatekanje k sofizmom je lahko zelo priljubljena oblika samoobrambe. Je pa treba paziti, da se to ne uporablja prepogosto.


    Mesija - krščanska legenda 5

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 5. april 2010 @ 21:36 CEST
    >> Obstoj Jezusa ni vezan na nikakršne vire in zapiske,
    >> tako kot okraševanje jajc ni vezano na krščanstvo.

    Če obstoj Jezusa ni vezan na nikakršne vire in zapiske, potem to pomeni kvečjemu to, da so si ga izmislili, podobno kot so si izmislili množico ostalih legend, vključno z dedkom mrazom. Lahko pa da se ti je Jezus tudi osebno prikazal, ampak tudi če se ti je, si moral že od prej imeti neko predstavo o tem, kako izgleda. Domnevam, da je imel dolge lase, brado, judovski nos in modre oči, oblečen pa je bil v belo, svetlečo rjuho. Domnevam seveda – saj v nobene viru in zapisku, tudi v krščanskem ne, ni zabeležen niti en sam stavek, kako je zgledal. Mogoče je bil pa majhen, čokat, spredaj močno plešast, z grdim - nepravilnim nosom, podobno kot Sokrat. Popoln, skratka.

    >> Jožef Flavij je obstajal in pisal tudi pred letom 50 našega štetja.

    Zagotovo ne v času domnevne Jezusove smrti. Rodil se je kako desetletje kasneje. Torej ni bil Jezusov sodobnik. In to je bila moja osnovna trditev. Ti pa lahko še naprej loviš rešilno bilko, ki je ni.

    >> Smrtni sovražniki Jezusa so predvsem odpadli in "izpisani" kristjani.

    Po tej logiki so tisti, ki prestopijo iz budizma v krščanstvo, smrtni sovražniki Bude, in tisti, ki prestopijo iz islama v krščanstvo smrtni sovražniki Mohameda in Alaha. Mimogrede, obstaja veliko kristjanov, ki se izpišejo iz RKC in ostanejo kristjani. Nekateri prestopijo v protestantizem. Domnevam, da so kar vsi smrtni sovražniki Jezusa. No, in domnevam lahko tudi, da jaz smrtno sovražim Rdečo kapico, Sneguljčico in Trnuljčico, ker ne verjamem več vanjo. Ne izključujem pa možnosti, da me, če obstaja, smrtno sovraži Jezus. Čeravno dvomim, da bi Bog ljubezni mogel koga smrtno sovražiti. Še posebej, če uporablja možgane in razum, ki mu jih je dal on sam.

    >> Morda so bili tudi prenekateri pisatelji starozavezne
    >> Biblije samo kronisti in se zato ne more vsega označevati za biblično pravljico.

    Naštej mi enega samega pisatelja starozavezne Biblije, recimo avtorja Geneze. Mogoče pa je dogodke v raju zapisal kar Adam sam, mogoče po nareku Eve ali kače. Kdo bi vedel?

    p.s.:

    Mi lahko navedeš en sam izvenbiblijski pisni vir ali arheološki dokaz, ki bi dokazoval eksodus in obstoj Mojzesa.

    >> Obstajajo tudi taki ljudje, ki dvomijo o dimenziji svojega
    >> obstoja in so se poistovetili s filmom Matrica.

    Če ciljaš name in na moje pisanje o Matrici, potem mi je pač žal, ker nisi ničesar razumel. Zagotovo pa nisem dvomil o dimenziji in resničnosti svojega obstoja.

    >> Zatekanje k sofizmom je lahko zelo priljubljena oblika
    >> samoobrambe.

    Na neumnosti in sofizme lahko odgovarjaš samo s sofizmi, še posebej, če na konkretne argumente in podatke ne dobiš odgovorov.

    >> Je pa treba paziti, da se to ne uporablja prepogosto.

    Sorazmerno s številom neumnosti (in sofizmom) na drugi strani pač.





    Mesija - krščanska legenda 6

    Prispeval/a: hierhod dne torek, 6. april 2010 @ 00:41 CEST
    Jožef Flavij se ni rodil desetletje po Jezusovi smrti.

    Odpad se lahko imenuje to, ko nekdo preneha ljubiti.

    Sprašujem se, zakaj ne obstajajo tri, štiri različice Sneguljčice, Rdeče kapice...?

    Sprašujem se, zakaj ne obstajajo apokrifne različice Rdeče kapice, Pepelke itd.?

    Morda je le neka razlika med izmišljotino in pa dogodkom?

    Če je bil Jezus iz Nazareta le izmišljotina, se sprašujem, zakaj je bil vreden tolikih evangelijev in apokrifnih spisov?

    Kronisti starega veka si niso mogli privoščiti, da bi vsak dan zapisovali velike zgodovinske dogodke. Včasih so morali počakati, da so videli, kaj je vredno zapisati in kaj ne.

    Obstaja veda ali znanost, ki se ji reče arheologija. Obstaja tudi znanost, ki se ji reče biblična arheologija.

    Morda bo še prišlo do kakšnega odkritja svetih spisov ali pa čisto navadnih kronik, ki bodo do pičice natančno opisovale vsakdanjik Jezusa iz Nazareta. Morda bo odkrit celo njegov osebni dnevnik. Čisto mogoče je, da si je nekdo ob spremljanju Jezusovega delovanja zaželel, da bi bil njegov kronist in da bi bile njegove kronike kot nekakšni staroveški viteški romani ali pa učbeniki zgodovine.

    Takšno odkritje se lahko zgodi. Kar spomnimo se na odkritje mrtvomorskih spisov.

    Argumenti znajo biti včasih zelo relativni ker je povsod navzoč človeški faktor.

    Kljub atomskemu veku in atomski znanosti še vedno rabimo odvetnike, tožilce in sodnike.


    Včasih zmagajo dokazi, včasih zmaga spretnost govorjenja, včasih se primer ovrže...

    Pa smo tam....pri Pilatu...kaj je resnica...


    Mesija - krščanska legenda 7

    Prispeval/a: MC dne torek, 6. april 2010 @ 21:21 CEST
    >> Jožef Flavij se ni rodil desetletje po Jezusovi smrti.

    Jožef Flavij se je rodil leta 37 našega štetja, domnevni Jezus pa približno 5 ali 6 let pred našim štetjem (Še v času Heroda). Če je domnevni Jezus umrl star malo več kot trideset let, potem moja ocena nedvomno drži. Vendar imamo tu še drug problem, ki je v tem, da je ravno Jožef Flavij pisal o smrti Janeza Krstnika (okoli leta 36), torej je ta umrl v času, ko bi že zdavnaj moral umreti tudi Jezus. Razen, če Jezus ni živel več kot 42 let, kar spet močno nasprotuje bibličnemu izročilu. Še en dokaz več, da so evangeliji izmišljotine.

    >> Odpad se lahko imenuje to, ko nekdo preneha ljubiti.

    No lepo, sedaj že popravljaš svojo prvotno definicijo. Sedaj lahko pričakujem samo še to, da boš rekel, da vsi tisti, ki se izpišejo iz RKC, s tem prenehajo ljubiti in da je pravzaprav predpogoj, da ljubiš, članstvo v RKC. In seveda - da so vsi tisti, ki prenehajo ljubiti, smrtni sovražniki Kristusa.
    Seveda so pa tudi takšni, ki bolj kot vse ljubijo Kristusa, a hkrati smrtno sovražijo ljudi, ki ne verjamejo v Kristusa.

    >> Sprašujem se, zakaj ne obstajajo tri, štiri različice Sneguljčice, Rdeče kapice...?

    Obstajajo.

    >> Sprašujem se, zakaj ne obstajajo apokrifne različice Rdeče kapice, Pepelke itd.?

    Ker ne obstaja vesoljna Grimmova in Andersenova Cerkev, ki bi določila, katere pravljice so pravoverne in katere niso!

    >> Morda je le neka razlika med izmišljotino in pa dogodkom?

    Dogodki so lahko tudi izmišljeni, malo manjkrat ali nikoli pa se zgodi, da so izmišljotine resnične.

    >> Če je bil Jezus iz Nazareta le izmišljotina,
    >> se sprašujem, zakaj je bil vreden tolikih evangelijev
    >> in apokrifnih spisov?

    Prav zato!

    >> Kronisti starega veka si niso mogli privoščiti, da bi vsak
    >> dan zapisovali velike zgodovinske dogodke. Včasih so morali
    >> počakati, da so videli, kaj je vredno zapisati in kaj ne.

    Recimo petdeset let kasneje, ko ni več nihče (razen Svetega duha) vedel, kaj je bilo res ali ne. Ali pa recimo sto let kasneje, ko so to narekovale drugačne politične potrebe in okoliščine.

    >> Obstaja veda ali znanost, ki se ji reče arheologija.
    >> Obstaja tudi znanost, ki se ji reče biblična arheologija.

    Arheologija kot znanost je ena sama. Tako kot je tudi znanost ena sama in ne obstaja tako imenovana zahodna znanost. Tisto, čemur ti praviš biblična arheologija, je v bistvu samo patetičen poizkus krščanskih in judovskih religioznih fanatikov, da bi našli kak artefakt, ki bi potrjeval resničnost bibličnih navedb, pri čemer se pogosto zatekajo, ne samo k neznanstvenim špekulacijam (kot je na primer odkritje Arke na Araratu ali ostankov Sodome in Gomore pokrite z žveplom), marveč tudi k ponarejanju. V resnici pa je tako, da večina arheoloških najdb (oziroma bolje rečeno ne-najdb) potrjuje, da večina Biblije temelji na mitu. Noe, Mojzes, Abraham, David, Goljat, Samson, Salomon so skoraj gotovo mitološke osebe, tako kot Ahil, Perzej, Odisej… Vrednost biblične arheologije je bolj ali manj takšna, kot je vrednost biblične astronomije, geologije in biologije in morda samo malo bolj verodostojna od arheologije Indiana Jonesa.

    >> Morda bo še prišlo do kakšnega odkritja svetih spisov ali pa
    >> čisto navadnih kronik, ki bodo do pičice natančno opisovale vsakdanjik
    >> Jezusa iz Nazareta. Morda bo odkrit celo njegov osebni dnevnik.
    >> Čisto mogoče je, da si je nekdo ob spremljanju Jezusovega delovanja
    >> zaželel, da bi bil njegov kronist in da bi bile njegove kronike kot
    >> nekakšni staroveški viteški romani ali pa učbeniki zgodovine.

    Seveda je povsem enako mogoče, da bodo odkrili zapise, ki bodo dokazovali, da je Jezusov lik izmišljen. Ali pa bodo nemara res odkrili njegov dnevnik, v katerem si je zapisoval, h katerim farizejem je šel na brezplačno kosilo, zakaj ga je tako močno vznemirjala oziroma vzburjala Marija Magdalena ali kateri od učencev mu je bil še posebej všeč. Vse je mogoče.

    >> Takšno odkritje se lahko zgodi. Kar spomnimo se na odkritje mrtvomorskih spisov.

    Ja, pa prav ti so precej jasno pokazali, da – čeprav je skupnost iz Kumrana obstajala v času, ko naj bi Jezus živel, ga ne omenja niti en sam zavitek, niti ne omenja kateregakoli od njegovih učencev iz Nove zaveze.

    >> Argumenti znajo biti včasih zelo relativni ker je povsod navzoč človeški faktor.

    Ja imaš prav, zaradi vpliva človeškega faktorja je mogoče zanikati celo holokavst. Še sreča, da je Evangelije navdahnil Sveti duh, kar je seveda absoluten argument, da je zadeva 100 % resnična in verodostojna. In tudi Biblija je menda Božja beseda, torej je človeški faktor izključen, ergo…

    >> Kljub atomskemu veku in atomski znanosti še vedno rabimo odvetnike, tožilce in sodnike.

    Kaj moremo, tako je bilo in vedno bo tako. Menda bo tako celo ob poslednji sodbi. Mene skrbi bolj nekaj drugega – da ljudje kljub atomskemu veku in atomski znanosti še zmeraj verjamejo v biblični in druge religijske pravljice, ki jih je atomska znanost že zdavnaj ovrgla.

    >> Včasih zmagajo dokazi, včasih zmaga spretnost govorjenja, včasih se primer ovrže...

    V krščanstvu je bilo običajno tako, da ko niso zmagali dokazi in ni zalegla spretnost govorjenja, so primer ovrgli ali še bolje – dokaze skupaj s govorcem sežgali na grmadi.

    >> Pa smo tam....pri Pilatu...kaj je resnica...

    Lepo, da si se tudi ti, Hierhod, znašel tam. Pri Pilatu mislim…in da razumeš njegovo pozicijo. Sem se že bal, da si eden izmed tistih, ki je popolnoma prepričan, da ve, kaj je resnica. Se motim?



    Mesija - krščanska legenda 8

    Prispeval/a: hierhod dne torek, 6. april 2010 @ 23:57 CEST
    Sem že začel brati MC-jev komentar in po malem razmišljati, kako bi odgovoril... Pa sem doživel milost! Začela se je namreč nogometna tekma med Barcelono in Arsenalom.

    In tam je blestel on...Leo Messi!!! Angel v podobi preprostega nogometaša. Štiri gole je dal kot za šalo!!! Po vsakem doseženem golu se je prekrižal in hvaležno pogledal v nebo!!!
    Mislim, da bi Homer imel o čem pisati, če bi bil prisoten v tem trenutku, na tem svetu...

    Leo Messi je pravljično bitje v atomskem veku! Vsak poštenjak, ki ima iz fizike in kemije desetko, mora priznati, da še ne ve vsega in da pri igranju Lea Messija sodelujejo nepojasnjene in zelo gotovo nadnaravne sile...

    Kako blagodejen dogodek sredi utrujajoče in duhamorne debate dveh kvazi filozofov, teologov, sociologov, polihistorjev...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ob takem dogodku, ki gotovo ni izmišljotina in je kroniran na tisoč in en način, lahko le hvalimo in poveličujemo Absolutnega, ki mu Messi daje očitne krščanske konotacije...!!!


    Jožef Flavij je bil vsekakor generacija z Jezusom iz Nazareta.

    Žal se ne morem prištevati k tistim, ki lahko rečejo 100%, da vedo kaj je resnica.

    Resnico lahko spoznava samo tisti, ki v svojem življenju kar najbolj zvesto izpolnjuje učenje Jezusa iz Nazareta in ki živi zelo podobno kot je on živel na tem svetu.


    Ker ne vem, kako iskati po internetu, bi bil zelo vesel za navedbo konkretnih primerov apokrifnih verzij najbolj znanih zahodnjaških pravljic.


    Moje skromno mnenje je, da lahko marsikateri človek doživi precejšnje osvobojenje v svojem življenju, če malo prebere določene odlomke v spisih apostola Pavla, ki primerjajo Mojzesa in Jezusa. Največ je tega v pismu Hebrejcem. Tako osvobajajoče je, ko človek spozna, da je Jezus zakon in sodnik in odvetnik.

    Res je pa tudi, da je zelo nespametno, če nekdo domneva, da Pozitivke obiskujejo samo polpismeni in za raziskovanje leni ljudje.





    Allegro con brio

    Prispeval/a: MC dne sreda, 7. april 2010 @ 14:29 CEST
    Samo zate, Barbara, ker vem, da si hitra in ognjevita ženska - prava Eroica:

    http://www.youtube.com/watch?v=FFltqVS8d9I


    BB

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 7. april 2010 @ 16:00 CEST


    Messija - krščanska legenda 9

    Prispeval/a: MC dne sreda, 7. april 2010 @ 17:19 CEST
    >> Sem že začel brati MC-jev komentar in po malem razmišljati, kako bi odgovoril...
    >> Pa sem doživel milost! Začela se je namreč nogometna tekma med Barcelono in Arsenalom.

    V srednji šoli, ko sem tudi sam še veliko gledal nogomet, sem imel enega brihtnega sošolca (kasneje je postal doktor), ki je govoril, da je »nogomet žur za reveže«. Takrat se mi je zdel nekoliko nadut, snob in vzvišen. Danes mu skoraj zavidam njegovo lucidnost.

    >> In tam je blestel on...Leo Messi!!! Angel v podobi preprostega nogometaša.

    Verjetno mu je Red Bull dal krila. In potem je prišla še reklama za Master Card, Bet&Win ter Coca Colo.

    >> Štiri gole je dal kot za šalo!!! Po vsakem doseženem golu se je prekrižal
    >> in hvaležno pogledal v nebo!!!

    He, he, he. Bog je res milosten– ampak očitno samo do nekaterih. Ljudje se in so se križali ter pogledovali v nebo zaradi marsičesa.- tudi za vsakega zaklanega oziroma pokončanega nevernika. Domnevam, da je križanje pomagalo tudi Zlatku Dediću, da je dal gol proti Rusom in je Slovenija na mundialu po Božji milosti. Ne razumem samo, zakaj niso zalegli križanje in molitve stotih milijonov Rusov. Mogoč pa je Jezus oziroma Bog katolik in ne pravoslavec.

    Pomislil sem tudi, kako arabskim maratonskim tekačem pomaga Alah, ko pustijo krščanske tekače kot za šalo nekaj minut za sabo, tako kot je že pomagal Mohamedu Aliju, ko je kot za šalo premlatil vse krščanske boksarje. Alah Akbar!

    In najbrž tudi indijskim šampionom v polu in kriketu pomaga bog Višna ali kateri od drugih tisočih bogov. In seveda je tudi Neronu, ki je redno premagoval tekmece na starogrških olimpijskih igrah v dirkah kočij, pomagal sam Jupiter ali Mars.

    Le kaj bi ljudje brez bogov…v svetu, kjer veljajo le fizikalni zakoni in se nič ne zgodi mimo božje volje….

    >> Mislim, da bi Homer imel o čem pisati, če bi bil prisoten v tem
    >> trenutku, na tem svetu...

    No, Homer je bil slep, tako da…veliko ne bi videl – skoraj zagotovo pa bi talent Lea Messija pripisal njegovemu polbožanskemu poreklu, kot posledica brezmadežnega posilstva njegove matere s strani Zeusa ali Posejdona.

    >> Leo Messi je pravljično bitje v atomskem veku!

    Predlagam, da napraviš majhen oltarček z njegovo ikono, na glavo pa mu namesto gloriole nalepiš žogo, potem pa pred njim prižgeš svečke z logotimom »INRI Championship League«. Nikoli ne veš, glede na vse čudeže na igrišču, bi ga RKC mogla beatificirati še za časa njegovega življenja. In potem bomo imeli namesto starega mesije - novega Messijo !

    >> Vsak poštenjak, ki ima iz fizike in kemije desetko,
    >> mora priznati, da še ne ve vsega in da pri igranju Lea
    >> Messija sodelujejo nepojasnjene in zelo gotovo nadnaravne sile...

    Občutek imam, da med doktorji fizike in kemije ne bi našli takšnega »poštenjaka.« Morda pa bodo kdaj v ciklotronu v Cernu zaznali prav poseben delec, ki usmerja nogometno žogo in ga imenovali Messijev bozon ali Messijev kvarek.


    >> Kako blagodejen dogodek sredi utrujajoče in duhamorne debate dveh kvazi
    >> filozofov, teologov, sociologov, polihistorjev...
    >> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Se strinjam. Ukinimo filozofijo, zgodovino, sociologijo in teologijo – naj ostane samo še nogomet! Saj ljudje ne potrebujejo drugega kot kruha in iger. In če so dobre igre, potem pozabijo še na kruh.

    >> Ob takem dogodku, ki gotovo ni izmišljotina in je kroniran na tisoč
    >> in en način, lahko le hvalimo in poveličujemo Absolutnega, ki mu
    >> Messi daje očitne krščanske konotacije...!!!

    Tudi inkvizicija in pedofilija med duhovščino ima danes bolj ali manj krščansko konotacijo. Naj tudi zato hvalimo in poveličujemo Absolutnega!?

    >> Jožef Flavij je bil vsekakor generacija z Jezusom iz Nazareta.

    Mogoče moraš res še tisočkrat ponoviti laž, da bo postala resnica. Ali pa si nemara res tepec in ne razumeš, da človeka, ki se po starosti ločita več kot 40 let pač ne spadata v isto generacijo. Jezus bi lahko bil zlahka Jožefov dedek. Brezmadežni dedek, domnevam.

    >> Žal se ne morem prištevati k tistim, ki lahko rečejo 100%, da vedo kaj je resnica.

    Mogoče vsaj 99%? ( 1% je od hudiča dvomljivca)

    >> Resnico lahko spoznava samo tisti, ki v svojem življenju kar najbolj zvesto
    >> izpolnjuje učenje Jezusa iz Nazareta in ki živi zelo podobno kot je on živel na tem svetu.

    Zanimiva hipoteza. Zakaj ne bi resnice spoznaval tisti, ki v svojem življenju kar najbolj zvesto izpolnjuje učenje Mohameda in ki živi zelo podobno, kot je živel Mohamed na tem svetu?!

    Kakorkoli že, če drži tvoja, potem moraš, da lahko spoznaš resnico, živeti v celibatu, hoditi v opankih, učiti, da si božji sin in se nazadnje pustiti pribiti na križ. Težka naloga…ni pa nemogoča, še najteže bi bilo doseči, da te pribijejo na križ, ne da bi te prej strpali v norišnico.

    >> Ker ne vem, kako iskati po internetu, bi bil zelo vesel za
    >> navedbo konkretnih primerov apokrifnih verzij najbolj znanih zahodnjaških pravljic.

    Kot prvo, nisem trdil, da obstajajo apokrifne pravljice. In tudi ne zahodnjaške pravljice. Pač pa obstajajo različne verzije istih pravljic. Recimo Rdeča kapica:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Red_Riding_Hood

    (pred Perraultom, Peraultove in Grimmove)

    Ali recimo variante Sneguljčice:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sleeping_Beauty#Variants

    ali Pepelke:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cinderella#Cenerentola.2C_Cinderella_and_Aschenputtel


    >> Moje skromno mnenje je, da lahko marsikateri človek doživi
    >> precejšnje osvobojenje v svojem življenju, če malo prebere določene
    >> odlomke v spisih apostola Pavla, ki primerjajo Mojzesa in Jezusa.

    Res je, to mnenje je zelo skromno.

    >> Največ je tega v pismu Hebrejcem. Tako osvobajajoče je, ko človek
    >> spozna, da je Jezus zakon in sodnik in odvetnik.

    Prepričan sem, da veliko več ljudi živi v strahu, ker verjame v poslednjo sodbo in v pekel, kot tistih, ki živijo v strahu, ker NE verjamejo v poslednjo sodbo in v pekel.

    >> Res je pa tudi, da je zelo nespametno, če nekdo domneva,
    >> da Pozitivke obiskujejo samo polpismeni in za raziskovanje leni ljudje.

    Imaš prav. Nespametno je kar apriori domnevati kaj takega, čeprav se nemalokrat zdi, da je v resnici tako.




    Messija - krščanska legenda 10

    Prispeval/a: hierhod dne sreda, 7. april 2010 @ 19:31 CEST
    Morda hierhod ni tepec, ampak samo nevednež, ker pač ni bil poučen (ali pa ni dovolj surfal po netu), da je določeno natanko 40 let za eno generacijo.


    Vsekakor je izraz "laž" za atomski vek dokaj neobičajen. Še posebej je to lahko neobičajno takrat, ko takšen izraz uporabi nekdo, ki se smatra, da pripada ateistični in racionalistični eliti. Če se uporabi beseda "laž", se nekako avtomatično ali pa podzavestno pomisli na moralo in moralne norme, kar pa seveda po prepričanju racionalistov spada v temačen srednji vek.
    Domnevam, da je MC-ja pač zaneslo. Še nekaj časa bo rabil, da bo popolnoma prebolel traume, ki mu jih je povzročila krščanska vzgoja.
    Prav tako domnevam, da ga je samo zaneslo, ko je v prizadevanju, da lahko reče hierhodu "tepec", posredno priznal točen datum rojstva Jezusa iz Nazareta. Dejansko je priznal obstoj Jezusa iz Nazareta.
    Naenkrat so postali zaupanja vredni tudi evangelisti, ki seveda naj nebi bili verodostojni kot so to kronisti, ki jim daje pečat resnice in verodostojnosti predvsem pripadnost poganstvu in brezboštvu.

    Mejdunej, MC hierhoda še bolj sovraži kot pa Jezusa, če je pripravljen za eno samo "zabijanje" pohoditi svoja prepričanja.



    Messija - krščanska legenda 11

    Prispeval/a: MC dne sreda, 7. april 2010 @ 22:09 CEST
    >> Morda hierhod ni tepec, ampak samo nevednež, ker pač
    >> ni bil poučen (ali pa ni dovolj surfal po netu), da je določeno
    >> natanko 40 let za eno generacijo.

    Nikjer nisem eksplicitno zapisal, da si tepec, ampak, da ali lažeš ali pa si nemara res tepec in nečesa ne razumeš. Nekako sklepam, da si raje izbral drugo možnost.

    >> Vsekakor je izraz "laž" za atomski vek dokaj neobičajen.
    >> Še posebej je to lahko neobičajno takrat, ko takšen izraz uporabi nekdo,
    >> ki se smatra, da pripada ateistični in racionalistični eliti.

    Nikjer in nikoli nisem zapisal, da se smatram za pripadnika ateistične in racionalistične elite. Kaj bi rekel ti, če bi jaz zapisal, da se ti smatraš za pripadnika katoliške duhovne elite?

    >> Če se uporabi beseda "laž", se nekako avtomatično ali pa podzavestno
    >> pomisli na moralo in moralne norme, kar pa seveda po prepričanju
    >> racionalistov spada v temačen srednji vek.

    To je povsem tvoja interpretacija. Mogoče v srednji vek spada kvečjemu tako imenovana katoliška morala.

    >> Domnevam, da je MC-ja pač zaneslo. Še nekaj časa bo rabil,
    >> da bo popolnoma prebolel traume, ki mu jih je povzročila krščanska vzgoja.

    Kot običajno pri tebi – napad »ad hominem« namesto »ad rem«

    >> Prav tako domnevam, da ga je samo zaneslo, ko je v prizadevanju,
    >> da lahko reče hierhodu "tepec", posredno priznal točen datum
    >> rojstva Jezusa iz Nazareta. Dejansko je priznal obstoj Jezusa iz Nazareta.

    Hierhod, mogoče si pa res tepec. Ali moram res vsakič, ko omenim Jezusa, zapisati še atribut domnevni ali legendarni? Ko navajam podatke o Jezusu, jih predvsem zato, da bi pokazal, kako so protislovni, nesmiselni, nezgodovinski, neujemajoči. Ampak očitno je razumevanje konteksta pri tebi zelo šibko. Tudi za Nazaret sem ti že povedal – ne obstajajo niti arheološki niti pisni viri, ki bi dokazovali obstoj Nazareta v prvi polovici prvega stoletja našega štetja. In brez Nazareta ni niti Jezusa iz Nazareta – tako kot brez Oza ni niti čarovnika iz Oza.

    >> Naenkrat so postali zaupanja vredni tudi evangelisti,
    >> ki seveda naj nebi bili verodostojni kot so to kronisti,
    >> ki jim daje pečat resnice in verodostojnosti predvsem
    >> pripadnost poganstvu in brezboštvu.

    Ne vem, zakaj bi bil pečat resnice in verodostojnost poganskih piscev manjši od verodostojnosti krščanskih piscev???!!! Meni se je zdelo vedno kvečjemu obratno. Največja ironija pa je v tem, da sploh ne vemo, kdo so resnični avtorji evangelijev – ne samo, da niso verodostojni evangeliji sami, verodostojno ni niti njihovo avtorstvo. (Še dobro, da je toliko bolj verodostojen Sveti Duh ;) )


    >> Mejdunej, MC hierhoda še bolj sovraži kot pa Jezusa,
    >> če je pripravljen za eno samo "zabijanje" pohoditi svoja prepričanja.

    He, he,…povedal sem ti že, da nekoga, v katerega obstoj ne verjameš ali pa je (v najboljšem primeru) že 2000 let mrtev, pač ne moreš sovražiti. In tudi še živi tepci se ti lahko kvečjemu smilijo.





    Messija - krščanska legenda 10

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 8. april 2010 @ 15:34 CEST
    ......... In vnela se je srdita bitka na polju Gospodovem.

    Na eni strani sile Teme in na drugi strani sile Svetlobe.
    Nad vsem tem pa veselo frfota angel /padli ? ali nepadli ? ali nevtralni ?/ z imenom Barbara.
    Ampak Hierhod dobro vihtiš svoj meč ! Zelo dobro !

    Pošiljam lep pomladni pozdrav in predlagam konec dokazovanja kdo ima bolj prav. Naj vsak ostane pri svojem prepričanju. Svojo energijo pa raje uporabimo za lepa doživetja ,ki nam jih ponuja pomlad.....


    Messi - Maradona

    Prispeval/a: Lario dne petek, 9. april 2010 @ 15:45 CEST
    V novejši fuzbalski zgodovini primerjajo Messija z Maradono kar se tiče križanja, zahvaljevanja bogu in gledanja v nebo, po ZABITEM golu.
    Če me spomin ne vara je Maradona na NEKEM svetovnem prvenstvu v fuzbalu (lahko bi rekel tudi igre za bebote) zabil gol z zlato roko. njegova izjava po tekmi je bila; če je bog tako hotel je Argentina zmagala z božjo pomočjo. No, Argentina je po tistem famoznem z božjo pomočjo doseženem golu z roko, v celoti bankrotirala. Maradona je z "božjo pomočjo" postal snifer, fiksač..........itd. Danes je zopet postal ikona bebaste fuzbalske množice, ki ga kuje v zvezde kot Messija. Tukaj se mi zdi, da je nadaljno vlogo vodje fuzbalskih genijev prevzel hudič, kajti, ni posrane fuzbalske tekme v kateri se ne bi fuzbalske Maradone ali Messije metali po tleh in se sprenevedali, kako hudo jih je zbrcal nasprotnik.

    Če bog pokaže vse svojo voljo preko Messija ali podobnih klovnov, potem smo res na poti, da postanemo vsi beboti.

    Zoki nam gradi velik stadion v Stožicah in nam da vedeti, da smo res beboti. Gledali bomo vrhunski "slovenski" fuzbal. To sploh ni naš šport. Tega so nam vsilili. Takega neumnega trkljanja žoge se mi ne gremo,čeprav seMessi križa ob vsakem zadetku.
    LP





    Messija - krščanska legenda (update)

    Prispeval/a: MC dne petek, 14. maj 2010 @ 10:05 CEST
    Komu bo Jezušček pomagal, ko se bosta v nogometu spopadla Argentina in Brazilija – angelu Messiju ali božanstvu Kakaju?

    Sploh glede na dejstvo, da sta oba približno enako goreča verska fanatika.

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/sp-v-nogometu-2010/kaka-nogometno-bozanstvo-ki-pripada-jezusu/229930


    Jezušček je enkrat že odpovedal – v polfinalu lige prvakov je očitno raje pomagal Interju, ali pa se je, tako kot običajno, delal gluhega in slepega. Mogoče pa se je Messi premalo križal in gledal v nebo. Tako so nazadnje zmagali zvijačni Italijani s svojim železnim bunkerjem – z dobro taktiko, preudarnostjo, disciplino in garanjem. Brez navdiha in očitno brez Boga. Mogoče pa jim je pomagal sam hudič, ki se je naselil v Vatikanu. Hudič pomaga tudi takrat, ko se ljudje ne križajo in tudi tistim, ki vanj ne verjamejo.

    Seveda lahko nazadnje vedno verjameš vsaj to, da ti je pomagal bog in ne hudič. Nič čudnega, če je potem hudič ljubosumen. Če verjameš (vanj), seveda.



    Messija - krščanska legenda (update)

    Prispeval/a: Lario dne petek, 14. maj 2010 @ 13:57 CEST

    Ubogi slovenski fuzbalerji;


    med njimi so tudi brcači pravoslavne in muslimanske vere. Le kako bodo podaniki RKC gledali na uspehe le teh.
    Fredi bi znal rešiti zapleteno situacijo med fuzbalerji različnih veroizpovedi.
    LEGENDA DRŽI SE, LEGENDA S TABO SMO
    Fredi, verjetno nisi tega napisa na majici nosil tudi ti na zadnji fuzbalski predstavitvi.

    LP


    Messija - krščanska legenda (update)

    Prispeval/a: MC dne petek, 14. maj 2010 @ 16:50 CEST
    Res krasen primer iz narave, ki zelo nazorno kaže, kako lahko ženska učinkovito zapre agresivnemu moškemu gobec ;)



    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,52 seconds