Piše: Miran Zupančič
Zaradi vse močnejšega vpliva Vodnarja zanimanje za duhovno plat našega življenja hitro narašča, saj se je izkazalo, da mnogih težav ni mogoče razrešiti zgolj po materialistično-filozofski plati. Današnji človek je soočen z vprašanji, ki ga od nekdaj mikajo ter ga v njegovem iskanju potiskajo naprej. V zvezi s temi vprašanji vlada danes bolj kot kdajkoli hiperaktivnost in zmešnjava, Odgovori na vse in vsem se ponujajo naprodaj kot na velikem sejmu. Mnogim se vse to zdi napeto, če se jim iluzorno pričara odgovore na vsako tisočero vprašanje. Predvsem je vznemirljivo in pestro, enostavno takole brez zadržka povedati, kar nekomu ravno leži na jeziku in pri tem predvsem pustiti vse odprto. Nekdo nekomu pričara, da je bil v prejšnjem življenju to in ono v nadaljevanju tega življenja pa je njegova naloga to in ono… Potem mnogi rečejo: »Dobro je, da smo o tem spregovorili.« Nato slišiš:«iskanje« je dobro, ampak«najdenje« vseeno raje ne, to bi me preveč obvezalo.Kajti »Najdenje« je vendarle neizbežno povezano z odgovornostjo! Da, kdo bi jo sploh lahko nosil.
Nedavno sem na eni radijski oddaji poslušal resigniranega reformiranega filozofa, ki je iskreno in na kratko ugotavljal: » Žal moramo spoznati in vedeti, da nič ne vemo. Da, filozofija je pravzaprav skrenila.« Vsi dobro vemo, da se cela množica takšnih in drugačnih strokovnjakov ukvarja z razreševanjem bistvenega vprašanja življenja, da bi razrešili enigmo človeka in sveta in da bi prodrli do načrta, ki se nahaja za tem. Čas v katerem živimo lahko opišemo kot dobo odprtih vprašanj. Kajti vsak odgovor na vprašanje, poraja nova vprašanja.
In zato imamo danes v skladu z pravili opravka z eksplozijo vprašanj. In to nam vsem dela veliko težav v iskanju pravih odgovor na naša vprašanja o resnici ter bistvu našega življenja. Da, k čemu naj bi se usmerili? Kje so stalne točke naše orientacije? Kje je zanesljiva zmožnost razločevanja pravega od lažnega? Kje so zgledi?
Mnogi avtorji duhovne literature v svetu in pri nas pravijo, da bi moral naš človeški ego dozoreti do božanske zavesti. In pravijo:«Rojeni smo bili, da bi kot zavestni posamezniki postali nova življenjska oblika Boga. Ne moremo biti nezavedni dojenčki brez ega, pač pa moramo doseči zrel, zavesten ego, ki se lahko dalje razvija do božanskega ega. Če lahko kot odrasli ponosno hodimo okoli po dveh nogah, povsem sposobni za neodvisne izbire in vplive na svet, lahko tudi našo odraslo svobodno voljo prilagodimo božji volji. Tedaj bo Bog prek našega zavestnega ega ustvaril v nas novo, močno življenjsko obliko. Postali bomo orodje Boga in tako njegov sestavni del.«
Mnogi avtorji in knjige ter duhovna gibanja razglašajo take in podobne ideje. Tako mnogo ljudi, ki so prej ali še do pred kratkim prisegali zgolj na materialno plat življenja, so zdaj prestavili svoj življenjski poudarek na iskanje duhovnosti. Tako denimo dopuščajo, »da njihov ego dozoreva, saj se bo tako končno združil z božanskim in mu služil«. To dozorevanje naj bi bil potemtakem tisti val, v katerem izkušamo bolečino, ki jo s seboj prinaša naša odločitev. Dozorevanje je torej premagovanje strahu in duhovne lenobe, je ponižnost in veselje, pomeni hoteti biti neznaten, najmanjši, a kljub temu odgovoren, vse to zaradi končnega cilja. Da bi igo postal Bog.
Na te ideje človek skoraj ne moreš ugovarjati, ko je govora o opuščanju materialnega hlastanja, novih življenjskih pogledih, ko pa s pomočjo meditacije in prek filozofskega pogleda odpirajo neskončno veliko obetov? Ne moreš. Lahko pa rečem, da se na tak način naš naravni jaz popolnoma nič ne spremeni, kajti »jaz«(ego) nam še naprej diktira svoje zahteve. Človek se v tem svetu pač mora nenehno potrjevati(jaz, jaz, jaz…) Že od malega ga navajajo, na tekmovalnost, naj postane prvi in naj premaga, prekosi druge. Nekatere tovrstne tehnike(dresure) ter spretnosti pa so že tako zelo razvite in v zavesti tako globoko zakoreninjene, da jih kot takšne skoraj ali komaj še lahko prepoznati. Ali res lahko ego s takšno navlako kdaj dozori za Boga!? Je to res možno? Se naš naravni jaz res lahko združi z Bogom? Lepo vas prosim.
Na naši poti k Izviru življenja moramo izhajati iz dejstva, da je svet vendarle dvojen in da kot ljudje tej dvojnosti ne moremo uiti, ker smo dvojno bitje z naravnim jazem iz smrtne narave in iskro-semenom iz nesmrtne-nadnaravne narave. Zato je nemogoče, da bi lahko naravni jaz dozorel v božanskega, pa čeprav se je to že mnogokrat poskušalo. Kultura, nastala iz teh poskusov, pa se je izkazala zgolj kot rodovitna njiva prepirov.
Naše božansko bistvo je skrito pod oklepom egoističnih koristi. Iz božanskega Bistva kipi neskončno hrepenenje, tista nam tako znana nedopovedljiva otožnost, tisto, kar nas sili, da iščemo Ljubezen-Boga. To je v našem najglobljem spominu. In le kako pa naj se človek nečesa spominja, če ne bi v njem ostala še neka iskra Boga? Kako naj sploh govorimo o Bogu, Enosti, če ne bi nekaj božanskega skrito živelo v nas samih? Iz sebe iz lastne naravne zavesti že ne! Božansko v nas je tisto, ki nas kliče, nas vzpodbuja in nam popravlja Pot, če mu le hočemo pripraviti prostor. Prostor pa ustvarjamo prek notranje borbe. Le če naše hrepenenje po ozdravitvi postavimo na prvo mesto v svojem življenju, le takrat obstaja možnost uspeha.. Pravi Kristusov tok je nekaj povsem drugega kot val, v katerem človek dopušča, da njegov ego dozoreva za Boga, pot Kristusove luči pelje v drugo smer.
Pravi kandidat na Poti ne goji nikakršne kulture naravnega jaza ali ega, svojega jaza ne razvija, pač pa ga je potrebno zmanjševati-ugašati do tiste najnižje osnove, iz katere se lahko razvije božansko jedro. To v praksi pomeni, da iz svojega vsakodnevnega življenja postopno odstranjujemo vse sebične ego-trip koristi, v kolikor smo jih v sebi že odkrili. Pri tem pa moramo brezpogojno-postopno dopustiti, da »ne moja, pač pa tvoja volja naj se zgodi«. Na tem temelju lahko enako – božanska duša –privlači enako – božansko življenjsko moč, ki se zmore dotakniti edine stične točke, našega srca. Da, duhovnost je področje srca. Tako se izognemo vsemu, kar bi nas oviralo v razvoju božanskega jedra v nas.
Da bi lahko stopili v prenovitveni duhovni val, moramo v sebi zlomiti tri oklepe ali spone, s katerimi je naš naravni jaz-ego priklenjen na svoj svet. Prva veriga jaz veže na snov, na imetje in bogastvo. Druga veriga veže naravni jaz na čast, na dobro ime in spoštovanje, tretja pa naš naravni jaz veže na moč in vpliv. Glede prve verige vidimo predvsem v našem zahodni kulturi, kateri pripadamo, da smo nekako obtičali v slepi ulici, zato se v premnogih zahodnjakih prebuja želja po duhovnemu iskanju. Vendar pa pogosto njihovo iskanje pomeni kvečjemu slovo od bogastva, od materialnosti nasploh, kar so počeli hipiji šestedestih let.
Mnogo težje pa je razkleniti drugo verigo, v katero je zaklenjen naravni jaz-ego, kajti čast, slava, ugled, kaj drugi govorijo o nas, koliko nas občudujejo…Vse to pa je zelo pomembna hrana za naš premeteni naravni jaz. Na Poti notranje odrešitve predstavljajo omenjene verige zelo hudo skušnjavo. Niso odkrite danes, niti jih nisem odkril sam, da bi želel povedati kaj novega, pač pa so opisane v vsaki kulturi vseh narodov. Vedno in povsod ter v vsaki obliki družbene ureditve igrajo bogastvo, ugled in moč pomembno vlogo, saj predstavljajo stebre skupnega življenja. Kdor jih spodmika kliče nase odpor. Ljudje, ki so poskušali pretrgati omenjene verige pri sebi, so povedali, da so za to dejanje potrebovali spoznanje, modrost, moč, predvsem pa zvestobo idealu ter izredno sposobnost realizacije.
Vsi mi še kako lahko zaupamo predstavi, ki jo imamo o sebi, in če nam ji drugi, ki z nam delijo naše ideale krepijo, s tem samo podpihujejo naš ego in ego to tudi oddaja. V samovšečnem svetu politike je ta pojav dobro znan in če je dovolj vzdrževan, se iz njega rodi stanje, v katerem »ego« ne zmore več ločevati med resnico in lažjo. Tako verjame le še lastnim miselnim podobam in sposobnostim in se vse bolj oddaljuje od resnice. Ta zabloda povzroča napetosti, saj hoče«ego« obdržati doseženo stanje, kozmični zakoni pa nenehno napadajo ovire, ki jih je tak posameznik sam zgradil, da bi pospešili pravi notranji razvoj. V primeru, da se«ego« še nadalje obdaja z oklepom in še naprej zatira nesmrtno dušo, napoči nekoč trenutek, v katerem sprememba ni več mogoča. Vse ima svoje meje. Oseba namreč tako otrdi, da postane luč zanjo nedostopna.
Tretja preizkušnja je zagotovo najtežja. Odtistega trenutka dalje, ko smo kot človeštvo padli v to naravo, ki nam je zaradi svojih zakonov nenaklonjena, se moramo stalno naprezati, da bi obdržali svoje mesto. In iz nagona po preživetju sta se razvila občutka samozavesti ter precenjevanje samega sebe, dve oviri, porojeni iz strahu, naši duši pa gospodujeta predvsem takrat, ko je naše življenje potrjeno z uspehi. Kdor koli se je odločil hoditi po duhovni Poti in je zastavil korak k neosebnemu, božanskemu življenju, se bo vedno znova spotikal ob te tri ovire, skušnjave, ki jih je Jezus preživljal v puščavi. To stanje preoblikovanja, obdobje stanovitnosti je v evangeliju prikazano s štiridesetimi dnevi in nočmi, ki jih je Jezus med postom prebil v puščavi. Samo število 40 pomeni obdobje, čas v katerem se duša razvezuje od zemeljskih vplivov, luč pa še ni njena hrana.
V evangeliju po Mateju 4 beremo: »Ko se je postil 40 dni in noči, je bil naposled lačen. Tu gre v bistvu za lakoto po pravem življenju.«Pristopil je skušnjavec in mu rekel: Če si Božji Sin, reci, naj bodo ti kamni kruh. Jezus pa je odgovoril: Pisano je: Človek naj ne živi samo od kruha, ampak od vsake besede(besede so duh), ki pride iz božjih ust.« To je ključ, s katerim zmoremo premagati prvo oviro smrtnega jaza.«Nato ga hudič vzame s seboj v sveto mesto in ga postavi na vrh templja ter mu reče: Če si Božji Sin, vrzi se dol, kajti, kajti pisano je:Svojim angelom bo zate zapovedal in na rokah te bodo nosili, da z nogo ne zadeneš ob kamen. Jezus-duša mu je odgovoril: Pisano je tudi: Ne skušaj Gospoda, svojega Boga!«
V drugi preizkušnji se tako ego te narave počuti močnejšega in se tako tudi obnaša. A tu gre za to, da bi željo po časti in moči predali v hrepenenje duše po Bogu. Bolj ko smo ponižni in bolj ko »višje cenimo kot sebe«, večje darove bomo prejeli od Svetega Duha.«Zopet ga hudič vzame seboj na zelo visoko goro. Pokaže mu vsa kraljestva sveta in njihovo slavo ter mu reče: Vse to ti bom dal, če predme padeš in me počastiš. Tedaj mu Jezus reče: Poberi se, satan, kajti pisano je: Gospoda, svojega Boga moli in samo njemu služi!« Tretjo preizkušnjo bo naša duša vzdržala, če se bomo zavedali svoje povezanosti z kozmičnim zakonom Duha, ki krmari vse naše človeške okoliščine in dogodke, povezanosti, ki se je ne da pretrgati.
Izrednega pomena je, da prestanemo tretjo preizkušnjo, katera lahko pomeni za nas konec bojevanj z usodo, z ljudmi in z zakonitostmi zemeljske narave. Torej z vsem, kar se nam upira in ovira realizacijo naših načrtov. Naša duša naravnana na Duha Resnice, prepoznava vse preizkušnje kot neizbežne a potrebne preizkuse, kot procese v lastnem očiščevanju. Kdor je napolnjen z živo vero, ne bo klecnil pod temi pritiski višjega jaza, pač se bo zatekel v svoje notranje duhovno zavetišče, da bi tam počastil božansko silo, saj mu daruje možnost, da lahko premaga smrt.«Tedaj ga je hudič pustil in glej, angeli so pristopili in mu stregli.« Po tej zadnji preizkušnji vstopi očiščena duša v novo duhovno dimenzijo bivanja.
Miran Zupančič: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
http//www.ezoterika.s5.com
|
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: koki dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 10:44 CET
---
Nikoli ni tako, da nekako ne bi bilo...
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 13:20 CET
Miran
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 13:50 CET
Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 15:14 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: sonceživljenja dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 15:17 CET
Že dolgo si zastavljam vprašanje: »Kako je mogoče da je človeštvo doživelo tako hud padec, če izhaja iz Duha Resnice? Lahko predpostavim, da prvotni padec le ni bil tako zelo globok, pa vendarle, kako je to mogoče ob dejstvu, da gre za univerzalni um?«
Pa iščem odgovor. Bi bil pripravljen odgovoriti?
Hvala že vnaprej.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 14. november 2005 @ 17:50 CET
Nova teorija o nastanku vesolja izhaja iz pojmov snov in antisnov. Obe se medsebojno vzdržujeta v ravnovesju. Ko se medsebojno zadeneta, se izničita, tako pravi znanost. Ugotovljeno je, da med prapokom izginil del snovi, s čimer je bilo porušeno ranotežje in izginuli del snovi se je razvijal po svoje. Iz te snovi naj bi potem nastalo vidno vesolje. Presenetljivo je, da zanost govori o neki vrsti padca.
V neki starodavni indijski zgodbi o stvarjenju je podana naslednja prispodoba:
"Ko je Brahma ustvaril svet in v njem porazdelil iskre svojega ognja, so "sovražni bogovi" naredili načrt, da bi se polastili moči božanskih isker. In prestrašeni bogovi so opazili, kako se je na koncu sveta pojavila ognjena pošast. Proti nebu je dvignila tisoč ostudnih glav. Iz tisočih gobcev so vzplamteli ognjeni jeziki, ki so se iskreč kot diamanti povzpeli do neba, tako da so zvezde pomrle. Njihove klešče so uničile stezo preko morja...
Potem se je pojavil Šiva, večni plesalec. S silo svoje božanske moči, ki jo je postopoma zbral v skladu z določenim zakonom, ki je celo za bogove nesprejemljiv, je napadel pošast. Njeno orjaško telo je položil okrog zemeljskih robov, odprl svoja usta proti pošasti, se polastil peklenskega ognja, ga med svojimi čeljusti pogasil in ga pogoltnil."
Ta zgodba opisuje, kako je božanskim iskram grozilo, da postanejo zgubljene v svojem samoustvarjalnem svetu, pa tudi, da v svoji bedi niso zapuščene. Kjer se spustijo v snov iskre duha, se razvije boj med nesprejemljivim božanskim in sprejemljivim človeškim. Prvotni človek je bil moško - ženski in samooplajajoč. Tako je obludil vesolje s sedmimi izvornimi rasami, ki so opisane v duhovnem nauku. Postopno se človeštvo povezalo s svojo lastno stvaritvijo (zapletanje v materijo) in se vanjo celo ujelo. Šele kasneje je sledila razdelitev na spola, stanje, v kakršnem smo danes.
Tako smo mi danes vsi "pregnanci", kajti kot vemo smo bili nekoč sprejeti v svoj duhovni sončni dom, a smo bili pred neskončno dolgim časom pregnani iz božanskega življenjskega polja, ker se nismo hoteli podrediti pogojem, ki so nam vladali. Bitja, ki jih je ustvaril Bog, naj bi namreč znotraj božanskega načrta delovala v enosti, svobodi in ljubezni, širila naj bi božansko idejo in jo vzdrževala. Zaradi svojeglavosti je bil kršen ta najvišji zakon božjega kraljestva.
Božanske moči, ki so bile na voljo tej stvaritvi ra uresničitev božanskega načrta, so bile zlorabljene, da bi priklicale v življenje miselne stvaritve. Da ne bi bil ogrožen celotni načrt stvarjenja, je bila nujno potrebna ločitev od božanskega stvaritvenega polja. Mi, smo torej vsi pregnanci, brezdomci, ki so bili izključeni iz skupnosti, v kateri naj bi bili v enosti, svobodi in ljubezni opravljeno skupno delo. Ta izključenost pa je tudi pomenila, da smo se znova znašli v življenskem polju, ki se je po svoji materialni obliki popolnoma razlikovalo od božanskega sveta.
Na začetku verige je bilo samovoljno ravnanje vseh nas, ki smo bili pregnani iz "raja". Z vedno močnejšo egocentrično usmerjenostjo vseh nas je nastala zgoščenost moči, ki nas obvladuje, vladar sveta, moči teme. Knezu-Vladarju tega sveta, pa mora človeštvo plačevati davek. Zato so ljudje prisiljeni dati duška poželenju. Bolj intenzivno je nase naravnano poželenje, bolj močna postane astralna zgostitev moči in negativni vpliv ljudi.
Velika skrivnost pa je, kako je lahko poleg kraljestva Luči nastalo kraljestvo teme?. To se lahko popjasni le, če upoštevamo zrcaljenje duha v materiji. Duh razvnema prvotno materijo; s tem nastane Luč in v njej se dvigne čista duša, prvotni duhovni človek. S tem ko se človek Luči dviga v vse dalnosežnejši slavi, se v isti meri v prvotni materiji razvija njegova zrcalna podoba. Skrivnosti, ki jih človek Luči preživlja v božanskem duhu, se zrcalijo v čisti materiji kot v čisti vodi.
Tako na svojem področju omogočajo nastajanje stvaritev nepredstavljive lepote in brezmejnega čara. Tako delujeta na začetku duh in materija. Luč in tema skupaj v popolnem sozvočju. Obe sta sestavna dela božanskega človeka. S skupnim učinkovanjem omogočata, da v njem nastanejo višina, globina in zavest. V svobodi Luči so tako nastali nebeški sinovi, ki so postili, da so jih očarale naravne moči in se odločili postaviti v neznansko prostranstvo narave samostojno kraljestvo.
Vendar pa se je s tem čisto zrcalo duha pretvorilo v kraljestvo teme. Kajti pokazalo se je, da se je skladnost vseh gonilnih moči narave in svetov, ki so se v njej razvili, oblikovala samo s pomočjo čistega zrcaljenja božanskega načrta. Samovolja božanskih sinov je gonilne moči in svetove narave vrgla iz njihovega reda. Vanje se je naselila tema in jih povsem zaobjela. Naravni ljudje pa so pod vplivom duhovnega elementa, ki se je pogreznil vanje, skrivnosti Luči opravljati v materiji. Poskušali so v snovni svet postaviti kraljestvo Luči. To pa je pripeljalo do nezaslišanega razvoja in ločitve materije, kot nam je danes znano. Kanal do kraljestva duha je tako postajal vedno večji, samovoljna zavest vedno močnejša, iluzija astralnega sveta pa se je ljudem vedno bolj dozdevala kot resničnost.
Tako bi se mi v tem vedno bolj utrjenem kraljestvu padle narave lahko povsem porazgubili. Vendar pa sinovi Luči, ki niso bili soudeleženi pri padcu, tega niso dopustili. Naredili so tako, da so protislovno ostali obrnjeni proti duhu, učivali so prizadevanje po izpolnitvi s pomočjo duha in vendar temu prizadevanju niso v celoti preputili prostora. Niso se povsem zlili z duhom, ampak so pravzaprav odlašali s svojim nastajanjem, s tem da so se vezali na svoje padle brate. Tako so ustvarili vmesno področje med kraljestvom, kroglo med Lučjo in zgolj naravno zemljo; osnovali so "nebeška vrata", torej, poti v nadnaravo.
Vsekakor pa se niso mogli boriti proti temi, kajti to bi tudi njih potegnilo vanjo in pogoltnila bi jih. Kot čuvarji so stali na robu sveta in pri tem preživljali veliko napetost med večnim nastajanjem v Bogu in zgoščenim padlim svetom, med vsezajemajočo zavestjo sedanjosti Luči in sencami razvoja padlega sveta. Njihova zavest, prežeta s Lučjo, je prejemala bitja teme. Zaradi teh napetosti, ki je temeljila na ljubezni, te rane, ki se ni cedila, je v padli svet iz njihovega srca tekla kri Kristusova.
Impulz Luči, ki jo v naš svet pošilja Kristusov Bratstvo razsvetljenih realiziranih duš drugega kraljestva, ni klic izgubljenim bratom in sestram, ki bi kdaj utihnil; je stalni poskus, da bi vse njih prebudil. In tako postanejo ljudje iskalci in so postavljeni pred povsem nov začetek. Treba jim je pokazati in pripraviti pot. Nebeški sinovi - božji poslanci se zato že od nekdaj spuščajo v naš svet, da bi se rodili kot smrtni ljudje.
tako se brez konca dogaja svetovna drama, vedno znova od spodaj do najvišjih višin. Nesmrtni človek se nenehno žrtvuje za padla bitja, ki so bila nekoč del njega.Nenehno išče pastir čredo, ki je zašla, da bi se vrnila; tudi narava, ki je morala z njimi pasti, lahko zopet postane eno z duhom.
lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: sonceživljenja dne torek, 15. november 2005 @ 08:03 CET
Sem ga morala kar večkrat prebrat, da sem ga lahko vgradila v svoje lastne predstave.
Nastanek materije in vidnega vesolja je verjetno posledica univerzalnega zakona - vzroka in posledice, »prapok« pa posledica porušenega ravnotežja, v startu je verjetno šlo za nianse.
Muči me le, kako se je lahko v nečem, kar je »ljubezen sama« pojavila ta niansa, ali pa »drobna napaka v sistemu« (da jih je v windows-ih veliko lažje razumem ha ha ha).
Pa me popravi, če sem v mislih zavila na stransko cesto.
V prispodobi bi lahko rekla, da je tako z lažjo. Drobna laž, sledi splet dogodkov, da se prikrije drobna laž je tu že večja laž, na koncu presneto zapleten klobčič resnic, polresnic in laži.
Ena sama egoistična misel, sledi ji želja, to pa je že delovanje……
Pa mnogo žarkov »sonca življenja«!
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 15. november 2005 @ 08:14 CET
tu je na delu Nemezis, boginja maščevanja "človekovi kulturi".
LP Tatjana
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: sonceživljenja dne torek, 15. november 2005 @ 08:23 CET
Tudi s "svobodno voljo" so včasih težave. Je velik blagor, hkrati pa nam naše želje, ki stremijo h uresničitvi, prinesejo čudne reči....
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne torek, 15. november 2005 @ 10:10 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: koki dne torek, 15. november 2005 @ 10:50 CET
lp Ladislav
www.pisateljstvo.com
---
Nikoli ni tako, da nekako ne bi bilo...
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 15. november 2005 @ 11:03 CET
Tvoje razumevanje je pravo in hvala ti za prijazen komentar.
Očitno se je vsa zadeva zapletla s "izvirnim grehom" ali pragrehom, ki ga opisuje veličastni mit o Adamu in Evi. Pa ga skupaj še enkrat obnoviva.
Obstaja tako imenovani izvirni greh, ko je človeštvo padlo, ko smo prekinili zvezo z Bogom, in zlo se je začelo. Niti zgodovina, niti vsa znanost nam ne daje odgovora na to, kdaj in zaradi česa se je v svetu začelo zlo, ki se stopnjuje in ga je vedno več. Ne daje nam odgovora, od kod trpljenje, sovraštvo, in zato znanost ne more rešiti trpljenja na svetu.
In kaj je ta "greh?" Greh pomeni biti upornik, upirati se Božjemu načrtu, ki ga izvaja Bog za človeka, sovražiti - biti celo sovražen do Boga. To je temeljni problem, iz katerega posledično izvirajo vsi problemi. Ta neumnost - oholost je edino temeljno zlo, iz katerega izvirajo vsa trpljenja, da potem ne vemo, kdo smo, od kod prihajamo, kdo je oče naše duše."Greh" je biti odrezan od Boga, kar pomeni prekinitev komunikacije s Stvarnikom. Kaj mislim s tem?
Poglej, vkolikor imamo v hiši vse mogoče električne aparate in če je glavni kabel, ki pelje do naše hiše, prekinjen, prerezan, kaj se zgodi? V trenutku smo v temi. Ko sta bila Adam in Eva še v raju, Bog vpraša Adama: "Kaj si storil, Adam?""Jaz nič.Eva mi je dala jabolko, ona je kriva, ubij njo:"Eva pa se brani:"Nisem jaz, kača me je zapeljala." Tako sta se ločila drug od drugega. Tako Adam ne ljubi več Eve. Tu je nastopila tragedija. In kaj je Bog naredil? Izgnal jih je iz raja. Zakaj? Zato, ker jih ljubi. Kako to? Poglej, če bi ostala, pravi Biblija, bi lahko vzela iz DREVESA ŽIVLJENJA in bila izgubljena za večno, vrnitev ne bi bila več možna.
Stvarnik jih je izgnal zato, da bi si tukaj na Zemlji, spet zaželela biti prijatelja z Bogom. "Ne jemlji od drevesa dobrega in zla, ne dotikaj se ga!" Drevesa v sredini vrta."Če se ga boš dotaknil, boš umrl." In kaj je to drevo? Naša vest. Ne dotikaj se vesti. Vest ni moja, vesti se moramo pokoriti, kajti vest je naš sodnik. Zato si človek vedno, kadar zavestno dela narobe, sodi sam.
Ljudje so se dotaknili prvi in tedaj so padli, poroča Sveto pismo. Kaj se je zgodilo? Odprle so se jim oči, videli so, da so goli, in se skrili pred Bogom. Drug drugega so začeli obtoževati in bili so vrženi iz raja.Odprle so se jim oči. Do tedaj so bili goli in jih to ni motilo, saj so drug drugega ljubili. Ko so torej naredili napako, so prekinili vez z Bogom in se s tem uprli Bogu. Bistvo greha je naša oholost razuma.Ljudje smo sami hoteli rešiti probleme sveta, kozmosa in vsega. Vedno govorimo: "Mi bomo rešili probleme, kajti naš razum nam vedno sugerira; ni Boga, sami bomo uredili svet," in zato imamo svet tak, kot je. Vidiš, to je ta oholost, ki ne rešuje problemov sveta.
In vidiš, mi danes na človeka ne gledamo več z duhovnim očesom - duhom, ampak s fizičnimi očmi, psihično. Ker smo tako tonili v temo, je bila potrebna božanska intervencija. Edini človek, ki je bil pred dva tisočleti med nami, je izrekel, da ve, kje je bil prej, od kot prihaja, in pravi: "Jaz sem bil pri Očetu vašem in Mojem, prišel sem, da vas rešim iz tega vašega neznanja - teme, da vas popeljem tja, kjer sem jaz!"
Strašne se te besede! Rekel je, da je on Bog! To je bil Jezus Kristus iz Nazareta. Kako naj to verjamemo? Te besede v nas vzbujajo odpor, sliši se preveč domišljavo in pretirano samozavestno. In, kar je še huje, tega ni samo govoril (to lahko vsak izmed nas) in učil, to je tudi delal.
Rekel je, da nas pozna, da ve, kdo smo, da nas vse pozna in da ve, kam moramo iti. To je genialno. To je prazaprav v bistvu rešitev vseh naših življenjskih problemov. In tako je v resnici v našem življenju najvažnejše in edino smiselno, da smo prijatelji z Bogom. Kadar to verjamemo, smo gospodarji temnih in svetlih sil Vesolja. Centralna - nevralgična točka je Kristus.
Človek je bitje, ki je razpeto med nebom in zemljo. Človek je telo, ki v sebi nosi duh, ki oživlja telo. Duh je v človeku božanska moč, vodnik. Človek je smisel Zemlje; človeku je smisel Bog, vsi smo mi njegovi, Kristusovi, a On je božanski.
Potrebno nam je vzpostaviti ponovno zvezo z Njim, z pomočjo
ITUICIJE. Kaj je intuicija? Ljudje običajno pravijo: " Intuicija je občutek, ki se pojavi nenadoma: je spontana misel, pogosto preroška, ki pride od zunaj." Toda ta razlaga ni točna.
Intuicija je, v pravem pomenu, vsakodnevni stik z Bogom; nenehno življenje v Kristusu; lahko rečemo tudi, da je uglasitev življenjskega duha z medplanetarnim svetom tako, da naše telo in zavest sprejemata vibracije s tega sveta v skladu z njuno pripravljenostjo in notranjo naravnanostjo.
Izgleda, da smo bili mi vsi sedaj živeči na planetu zemlji zapeljani od bitja, ki se je uprlo Bogu, v to materijo smrti. Bili smo avanturisti, ki smo svojo avanturo krepko plačali, saj smo tako postali smrtni in naša naloga je, da se vrnemo tja od koder smo prišli, vsi skupaj. Torej nas čaka dovolj dela.
lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: sonceživljenja dne sreda, 16. november 2005 @ 10:07 CET
po drugi strani ….. ubogi človek, kaj vse nas še čaka….
Tudi za drugo zanimivo razlago in trud, hvala lepa.
Vsak korak naprej je korak manj v množici korakov, ki čakajo na izpolnitev.
Prijeten dan!
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne sreda, 16. november 2005 @ 11:25 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 16. november 2005 @ 11:32 CET
in tedaj se zaslišijo besede: Tukaj je moja skrivnost. Je zelo enostavna. Človek vidi dobro le s srcem. Bistveno je očem nevidno. To, kar vidijo naše oči je kultura. Kar je res bistveno, tega naše fizične oči ne morejo videti.
lep dan in vse dobro,
Miran
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 16. november 2005 @ 11:45 CET
Od milijard in milijard atomov se je po nekem "naključju" rodilo človeško oko? Kdo to verjame? Naključje bi bilo, ko bi človek vtaknil v električno vtičnico prst in bi iz nje priteklo mleko, to bi bilo naključje. Smo nastali po nekem naključju?
TRI NENAVADNE BESEDE:
Če izgovorim besedo prihodnost,
se prvi zlog potopi v preteklost.
Če izgovorim besedo uvid,
ga uničim.
Če izgovorim besedo nič,
ustvarim nekaj,
kar ni neobstoječe.
(pesnica Wislawa Sczymborska)
lep pozdrav vsem in vse dobro,
Miran
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne petek, 25. november 2005 @ 18:07 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 26. november 2005 @ 09:26 CET
lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 28. november 2005 @ 10:30 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 28. november 2005 @ 14:08 CET
Očitate mi, da sem novodobni pridigar, za naivneže in nevedne ljudi, ki jih za povrh vsega še finančno izkorišča. To ne drži, a imate vso pravico da tako razmišljate. Mene to ne mote, in tudi ne da tako mislite o meni. Toliko o tem, kar naj bi šlo na osebni ravni.
Vaše razmišljanje in empirično premočrtno gledanje na pojav življenja skozi očala kemije in fizike pa je še ostanek starega dialektičnega nazora, oz. "zdrave" pameti. Kaj ne izvira fizika iz metafizike in kemija iz alkimije? Vaš pogled je pogled realista, ki prisega na evolicijsko naravno znanost. Po tem kar trdite, svet sestavljajo naključja in potem takem je človek nastal po naključju, nesreči. Iz Vašega razmišljanja dobim vtis, da je evolucija nepretrgana lestvica, na kateri le najmočnejši in najbolj pri zdravi pameti napredujejo za majhen korak. Iz tega bi se dalo sklepati, da vsak moralni sistem temelji na človeški konstrukciji in da niso predstavljivi nobeni višji duhovni impulzi. To pa pomeni, da razen telesnega nič ne obstaja. Iz tega bi dejal, da ste človek, ki zagovarja biološko evolucijo ali duhovni materializem, ker ste bistvo svojega razvoja zasidral v lastni osebnost.
Astronomi, ki pobliže raziskujejo silo teže, izhajajo iz tega,da običajna materija predstavlja le 4% mase vsemirja, razliko pa indentificirajo kot tako imenovano "temno materijo", o kateri nič ne vemo.Že samo zaradi tega se lahko upravičeno vprašamo: Koliko je vredna neka teorija, ki ne mora pojasniti 96% univerzuma? Ta izvajanja jasno kažejo, kako nujno moramo iskati odgovore o osrednjih življenjskih vprašanjih in kako kompleksni in obenem omejeni so pogledi, principi in metode človeka pri njegovem iskanju.
Kaj je človek? Kdo smo mi? V preteklosti se je vase zdelo statično - imeli smo čas. Zdaj je vse dinamično - in nihče nima časa. Prej smo se držali morale in norm, religije in materialističnih znanosti. Stvari so bile predvidljive, vesolje se je predstavljalo kot stroj, kot gigantski mehanizem, ki redno teče, potem ko ga je enkrat Nekdo spravil v tek. Če poznamo izhodiščno stanje in zakone gibanja, ki so jih odkrili Newton in drugi, potem poznamo celotni potek tako se je mislilo. To se imenuje determinizem. Kasneje so odkrili, da resničnost določa veloko več negotovosti v obliki slučaja ali verjetnosti, kakor bi bilo znanosti ljubo. Einstein, ta genij tega ni mogel sprejeti. "Bog se ne kocka", je rekel. Obstoja Bog ali neka vzvišena inteligenca-k temu je dejal nek filozof: "te hipoteze mi ni treba". Naj končam z vprašanjem, kaj je Vaš smisel življenja? Od kod smo mi ljudje? Zakaj nekaj sploh obstaja?
lep pozdrav in vse dobro,
"pridigar" Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 28. november 2005 @ 14:18 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 28. november 2005 @ 15:50 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne ponedeljek, 28. november 2005 @ 19:33 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 29. november 2005 @ 12:58 CET
Hvala na korektnemu in spoštljivemu komentarju.
Se strinjam, da je fizično življenje samo na Zemlji, saj dosedaj ni dokaza da bi bivali fizično na drugih snovnih planetih. Sprašujeta kdo je ustvaril Stvarnik? Na to se razumsko ne da odgovoriti. Kdo je ustvaril Vas, konkretno Vas? Moški in ženska, vsekakor, a kdo je ustvaril prvega človeka? Je človek ustvaril sam sebe? Se morda lahko spomnite z svojim naravnim spominom, kje ste bili pred 3,5 milijarde let?, kolikor naj bi bila stara zemlja. Morda veste kje boste čez tisoč let? Kako vam bo ko boste morali oditi iz tega sveta? Bo šel takrat kdo z Vami? Žena, otroci, sodelovci, prijatelji, znanci? Nihče, v "smrt" ne gre nihče z nami. Kaj boste premišljevali zadnje tri dni pred odhodom? Kaj je takrat sploh pomembno? Boste šli v banko dvignit denar, da ne bi šli na drug svet brez keša? Kakšen smisel pa sploh iam naše življenje, če moramo izginiti za vedno, če se vse konča tu na zemlji? Zakaj pa bi se sploh kakor koli trudili v življenju, če pa ga bomo tako in tako izgubili za vedno? Kaj pa če se življenje po tem življenju nadaljuje? Vidite to so najtežja vprašanja temeljne filozofije nasploh in na katere si moramo odgovoriti sami, pa če to želimo ali ne.
Kot nam je znano je univerzum celota. Po Webstrovem slovarju je univerzum"vesolje, nekaj kar oklepa vse, v enem".
Nadalje piše: "celotnost obstoječih stvari, vključno z zemljo, z vsem na njej in v njej, vsa nebesna telesa in vse, kar je še v prostoru; kozmos ali mikrokozmos, celotno stvarjenje; celoten svet; človeštvo; sistem nebesnih teles ali nedoločen prostor, ki je ustvarjen kot svet po vzoru velikega univerzuma; svet ali sfera, v kateri nekaj obstaja ali prevladuje".
Izhajajoč iz latinskih besed "unus" oz. "versus" pravi Webstrov slovar, da je univerzum nekaj, kar je "združeno v celoto". Stoletja je trajalo, da se je človek naučil videti stvari okoli sebe kot vidike velike celote, kot univerzum. Ko je bila podoba sveta še zožena na področje okoli Sredozemskega morja in so pogumni pomorščaki od tod izpluli, da bi odkrili Indijo ali pot na sever, so ljudje že zdavnaj pozabili, da je zemlja krogla, ki se vrti v sončnem sistemu. V našem času riše znanost novo karto sveta in vsi beli madeži so upravičeno ali pa ne izginili. Kot da zemlja ne bi imela nobene skrivnosti več! Sedaj je pozornost usmerjena na mesto zemlje v univerzumu.
Tako raziskujoči človek prestavi svojo zavest v večjo celoto in stremi po tem, da bi povezal vrtoglava dejstva, ki se nenehno zgrinjajo nadenj. Vedno jasneje postaja, da je prostor, ki ga zaznavamo okoli sebe, velik sistem, poln živahnega življenja. V njem ni praznega prostora. Vse moči in življenjske oblike, če imajo zavest, ki jo človek zazanava, ali pa ne, delujejo druga na drugo, se prepletajo, živijo druga iz druge in ne morejo biti ena brez druge.
Naravoslovci se vključujejo v divjino in preučujejo življenje divjih živali. Ali pa zbirajo rastline in insekte. Celotnost pojavov v omejenem prostoru označujejo kot biotop, življenjski prostor, v katerem so druga na drugo naravnane življenjske oblike. Bolj ko napredujejo njihova raziskovanja, bolj spoznavajo, da biotop ni le prijeten ribnik, ampak tudi pokrajina, celoten kontinent, zemlja, sončni sistem, univerzum. Nobena življenjska oblika ni ločena od druge. Vse moči in njihova manifestacija so povezana v celostnem sistemu: v univerzumu, v velikem življenjskem prostoru.
Po Webstrovem slovarju je univerzumov neskončno število. Ta trditev vsekakor drži, če obravnavamo vsak bolj ali manj samostojni delujoč sistem kot univerzum. Vendar pa se meje prestavljajo vedno bolj naprej. Na koncu se nam zdi, da obstajata le dva sveta postavljena drug drugemu nasproti. To sta dva sveta, ki stojita diametralno drug drugemu nasproti drugemu: univerzum, ki se v celoti razvija po božanskih silnicah in naš padli univerzum, ki je te silnice prikrojil za lastni namen, se po zastavljanem načrtu razvija in se še dalje razvija.
Oba sveta oz. naravna reda ali polji moči obstajata eno poleg drugega, s temeljno razliko, da se božanski univerzum razodeva iz lastne moči, medtem ko mora naš padli univerzum dobiti moč stvarjenja od drugega univerzuma, da bi lahko obstajal. Oba sistema imata lastne zakone. Oba sistema proizvajata svojo lastno pot: božanski univerzum obstoja kot razsežno vesolje, ne-božanski univerzum pa kot na samo sebe navezano vesolje. Prvi izpoljnjuje božanski zakon ljubezni, ki preveva vse življenje, drugi pa pozna le ljubezen do lastnega jaza in si na vse kriplje prizadeva obdržati vse zase.
In zato je človek nenehno v precepu. Vidik, ki išče središčno točko, si prizadeva obdržati vse zase, vidik, ki se širi, pa deli svojo ljubezen z vsemi, ki jo potrebujejo. Prvi vodi v smrt, drugi v večno življenje. Še predno je začelo človeštvo svoje potovanje preko zemlje, je bila pot zanj opisana v jeziku najvišjega graditelja svetov. Popolna pot človeštva je zapisana v " knjigi božanskega jezika". Vsakdo, ki je dozorel za to, ima dostop do te večne modrosti. Božanska modrost je nematerialna, njenega mesta ne določa človek.
Izkustveno znanje, pridobljeno s preiskusi in izkušnjo, je že zdavnaj nastopilo zmagovit pohod s ciljem, da se bo, čeprav zveni to danes nanavadno po znanstvenih normah (ponavljanje preizkusa in "objektivno" dokazovanje) končno razvilo v celostno, obširno znanje. To vedenje brez notranjega znanja pa je in ostane vedenje iz druge roke, da tako rečem. To je v bistvu znanost, s pomočjo katere dvigne človek pogled iz svoje mračne nevednosti do nečesa sijočega v daljavi, kar ga pa slepi. Dejansko išče pravo vedenje, ki ga lahko najde le v sebi, vedno zunaj svojega naravnega JAZA.
Danes nam vse bolj postaja jasno, da ima stanje zavesti znanstvenika enako odločilno vlogo kot njegova metoda. Znanstvenik gotovo ni povsem objektiven, je sredi znanstvenega procesa. Mnoga odkritja in pomembne iznajdbe so nastale s pomočjo intuitivnega navdiha in spontanih prebliskov, kar nam dokazuje, da dejansko "obstaja med nebom in zemljo več" od tistega, na kar kaže in dokazuje znanost po svojih veljavnih normah. To je norma, ki sta jo psihologija in socialna znanost že zdavnaj opustili. Vztrajajoče, konzervativno in ravno zato neresnično se izkaže kot trdoživo in pogosto čisto nekaj drugega kot znanstveno. Toda le kako bi lahko bilo drugače, če pa smo zaradi precenjevanja sebe v najglobljem bistvu slepi.
Če se bo znanost tudi v prihodnje skeptično in negativno odzivala in se zasidrala v vsemogočno zablodo precenjevanja same sebe, si popolno znanje ne bo moglo utreti poti. Ne bo moglo priti do čistih spoznanj in resnično jasnih predstav. Treba je tudi povedati, da je časovni univerzum, ki ni v ravnovesju, nenehno v velikanskem krožnem gibanju. To velja tudi za znanost, ki raziskuje pojave v vesolju. Vendarle pa je časovni red oblika razodetja, ki služi božanskemu kot delavnica, četudi je za današnjega človeka nepredstavljive velikosti. Za njim in skozenj nenehno deluje večni, univerzalni duhovni princip, ki je označen kot Oče, duh, logos, beseda, Bog. Človeka torej že od nekdaj vodi univerzalnost in ne obratno.
Zato je v določenem pogledu konzervativna znanost danes pretresena do temeljev. V tem časovnem obratu nove dobe Vodnarja nedvomno ne bo mogla obstajati taka kot doslej. To sporočilo nikakor ni preroško, kajti že davna stoletja nazaj stare so prenakatere besede v tej smeri. Novo in vendar tako staro vedenje zopet trka na naša vrata in to vedno močneje in glasneje. Univerzalna znanost izhaja iz ugotovitve, da je v univerzumu vse povezano z vsem. To je vedenje, nasproti kateremu je postavil človek svoj bolje vedeti.
Naj zaključim. V našim močno hvaljenih sodobnih časih, ki se še kako vse to kar sva razpravljala, tiče vsega človeštva: se reke trpljenja in zmešnjave izlivajo v obilni meri. Mnogi, ki so polni dvomov, iščejo odgovor glede stavrjenja sveta, Stvarnika inm kraja, kjer se je človek namestil. V razogovorih po radio in televiziji, internetnih straneh, v intervjujih ter poročilih tiskanih medijev, na znanstvenih in filozofskih simpozijih...povsod se pojavljajo ista vprašanja. Toda je prav tako, kot da človeštvo ne bi hotelo slišati ali prepoznati odgovorov.
Knjigarne so preplavljene z novelami z znanstveno-fantastičnimi zgodbami, s filozofskimi razpravami in tudi z neokusno prostaško literaturo, v kateri so pobljuvane in splaknjene misli velikih mislecev, dokler o njihovih pogledih ne ostane prav nič. Vendar nasproti temu mlinskemu valu pogledov in mnenj, ki povzroča omotico, bi rad postavil nekaj besed dveh posebnih velikih duhov iz 19. stoletja: indijskega pesnika Thakurja (Rabindranath Tagore, 1861-1941) in njegovega očeta Devendranatha Tagoreja, ki je bil čaščen kot svetnik.
Nekoč je dvomljivec vprašal Devandranatha Tagoreja:
" Vedno govoriš o Bogu, toda ali lahko dokažeš, da Bog sploh obstaja?"
Devendranath je pokazal proti svetlobi in odgovoril: "Ali veš kaj je to?"
"Tisto tam je svetloba," je odgovoril dvomljivec.
"Kako veš, da je svetloba?"
"Saj jo vidim, " je odgovoril dvomljivec, " in mi zatorej tega ni treba dokazovati."
"Dobro," je nadaljeval Modrec, " tako je z obstojem Boga. Sam Ga vidim v sebi in zunaj sebe, v vsakli in skozi vsako stvar. Zato ne potrebujem dokaza."
Nadaljeval je: "Dokler je še čebela izven cveta lilije in še ni okusila sladkost njenega nektarja, se spreletava okrog cvetlice in povzroča glasen, brenčeč hrup. Toda, čim je notri v cvetu, tiho srka nektar. Dokler se nekdo še prička in razpravlja o verskih naukih in dogmah, še ni okusil nektarja prave Vere."
"Zasto: Bodi tih in razumi. Kjer koli se pojavi Večno bitje s svojo Svetlobo, je naša svetilka nepotrebna. O, ubogi ljudje, ki mislijo, da usmeljenja vredna svetilka človeškega razumevanja daje več svetlobe kakor čisti sijaj Božjih zvezd."
lep pozdrav in vse dobro,
Miran.
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: ivangop dne torek, 29. november 2005 @ 15:56 CET
Tri velike preizkušnje na duhovni poti!
Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 29. november 2005 @ 17:19 CET
Duša obdrži v vseh okoliščinah svojo bitnost. Ta bitnost je nezpremenljiva; ima pa močno zmožnost izžarevanja. Duša torej ne nastane, ampak obstaja! Ko obstaja pa delujejo sile.
Čeprav se naprimer premika v telesu, pa ne nastane in zraste tam. Ne, ampak obstaja. Hermes pravi, da obstaja pred vsako drugo stvaritvijo. To pomeni: Če gledava na dušo kot skritega notranjega človeka, duhovnega človeka izza spleta mesa, živcev, kosti...v zvezi z našo osebnostjo-telesom, potem je v njej že skoraj popolnoma božanska zmožnost. Duša je postala že popolna. Zato lahko rečeva. Obstoja!
Da, življenje ni preprosto, je velik misterij in človek je čudež tega misterija. Odgovorov na dlani ni, kot to trdijo nekateri guruji in ljudje , ki se gredo duhovnost. Življenje je in ostane največja skrivnost ne glede na to, koliko sta se Bistvu približala znanost in z njo biološka tehnologija. Obstaja božanski načrt razvoja, od katerega pa smo mi sodobniki zelo oddaljeni. Naša zavest ni produkt določenih telesnih funkcij in organov. Človekovo vsakdanja zavest lahko razdeliva na številne plasti in vidike, ki pa v resnici nimajo nič opraviti duhovno ZAVESTJO, ki presega vse omejitve.
zavestno bivanje v drugi, višji dimenziji resnično obstaja, to vem iz lastnih izkušenj. Ta dimenzija je četrta dimenzija. Naše zemeljsko življenje je le časovni približek prave resničnosti, je le karikatura. Življenje ni produkt zemeljskih funkcij in tudi ni vezano nanje. Vsakdo se kdaj v življenju vpraša, ali ima njegovo življenje kakšen poseben smisel. Ali obstaja načrt, vnaprej začrtana pot, po kateri se razvija njegovo življenje, načrt, ki za mnoge materialno ni dokazljiv, a se vseeno da opisati, saj se nam vseeno vsiljuje.Ali obstaja nekaj takega, čemur rečemo, da je nekaj "v zraku", kar se lahko ob istem času pojavlja na različnih krajih? Vsekakor, to obstaja.
Vsa naša človeška razmišljanja se vrtijo okoli centralnega vprašanja: "Kja je naš smisel življenja in zakaj živimo?" Vprašanja smisla našega življenja je za nas ljudi tako ključnega pomena, da ga nihče med svojim bivanjem na zemlji ne more ignorirati v nedogled! Večina ljudi se na vse možne načine izmika temu najvažnejšemu vprašanju. Nekateri se ga celo bojijo. Obstaja mnogo, mnogo površnih in nepremišljenih odgovorov. Nekdo je dejal: "Smisel življenja je več kot življenje!" In kaj je to - več?
Če o tem vprašanju nikoli nismo razmišljali še nikoli, je to znak, "da ne živimo", čeprav živimo. In ta razširjena neumnost je bolezen sodobnega človeka!
Švicarski zdravnik, psihijater...C. G. Jung oče analitične psihologije je v svoji knjigi zapisal, da "...človek, ki ne rešuje pomembnih življenjskih vprašanj, postane travmatičen." In pravi: "Mi, Zahodnjaki, bolehamo zaradi Boga. Odrekamo se mu, čeprav ne zanikamo njegovega obstoja. Ne želimo si ga. In prav to je vzrok naše bolezni."
Naš dvatisočletni prevladujoči enostranski trening leve polovice možganov (samo logika in analiza) nam je podaril tri spake: oholi intelektualizem, materializem in funkcionalizem. Vsa delna znanja in informacije, ki izvirajo iz njih, je treba oceniti kot pomankljive, celo usodne, ker jim manjka notranja celotna podoba. Posledice takega dvatisočletnega razvoja so še kako vidne in na koncu takega razvoja "Zadnje dobe" je abnormalnost, blaznost.
Današnje metode so zelo perfidne in svoj cilj dosežejo nevidno, na globlji ravni. Skrijejo se za omamo, človeka izčrpavajo, osamljenemu zvežejo misli z namenom, da bi uničile dušo. Človek zna odgovoriti na vsa nepomembna vprašanja, izmakne pa se mu vprašanje o smislu življenja.
lep pozdrav in vse dobro,
Miran