NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Če bi še enkrat živel   
    četrtek, 26. februar 2009 @ 22:27 CET
    Uporabnik: hierhod

    O Gospod moj, o Bog moj!
    Tako sem žalosten!
    Tako sem sam in osamljen!
    Tako sem poln obupa in groze!

    Groza - moj temeljni in najgloblji občutek...
    Groza nad doživetim trpljenjem in groza nad prihodnjim...
    Groza zaradi morebitne izgube...

    Borim se, borim se preko meja človeškega!
    Tako rad bi pomagal, tako rad bi ustregel!
    Rad bi privil na svoje srce vse kar mi je dragega!

    Zasmehujem vas, ki modrujete, ki ste polni sebe...
    Pravite, da če bi še enkrat živeli, da ne bi ničesar spremenili...
    Da, polni ste sebe in svoje mesenosti...

    Če bi sam še enkrat živel, bi se trudil,
    da ne bi toliko grešil.
    Zelo močno in pridno bi se učil.
    Če bi še enkrat živel, bi se kot angel rodil.

    Bil bi umetnik kot se spodobi...
    Imel bi vero, da bi gore prestavljal...
    Vse okrog sebe bi vedno blagoslavljal...
    Bil bi lep, dober in resničen...

    O Gospod moj, o Bog moj...
    Nisem več tako žalosten, ker
    le ene stvari ne bi spremenil...
    Ljubil bi iste ljudi kot jih danes.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja hierhod
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Če bi še enkrat živel | 42 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: dunja dne sobota, 28. februar 2009 @ 20:33 CET
    Dragi Hierhod!

    Fascinirana sam tvojom molitvom, koju si kroz stihove pretvorio u divnu, svetu pjesmu.
    Ako nisi svećenik, stvarno si promašio profesiju.

    Divno si sve ovo napisao, čak mislim da bi se ljepo dala i odpjevati uz gitaru.

    Bog što vidi svemir cio, drug u svemu tebi bio...
    Sve ljepo i dobro,

    Dunja


    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: MC dne sobota, 28. februar 2009 @ 20:45 CET
    Mogoče bi k (pobožnim) željam dodal še tole:

    Če bi še enkrat živel, ne bi več zasmehoval tistih, ki modrujejo in so polni sami sebe.

    Ali pa:

    Če bi še enkrat živel, bi ljubil VSE ljudi in ne samo (t)iste, ki sem jih ljubil v prejšnjem življenju.





    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 28. februar 2009 @ 21:49 CET
    Draga Dunja!

    Hvala ti za prelep komentar. Prav vesel sem, ko praviš, da bi se dala tale moja pesem tudi uglazbiti. Pesem je sad zelo intenzivnega in trpečega trenutka doživljanja.
    Morda sem res zgrešil poklic. Tolaži me dejstvo, da smo vsi kristjani deležni splošnega duhovništva, ki ga lahko zelo intenzivno živimo, če nam Bog daje moč za to.

    Lep pozdrav in vse dobro!

    hierhod



    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 28. februar 2009 @ 22:13 CET
    Dragi MC!

    Moram reči, da mi je od tvojega komentarja najbolj všeč njegov naslov. Sedaj je treba napisati samo še en zares dober članek na to temo.

    Ker je umetniška (pesniška) svoboda nekaj skoraj svetega, boš pač moral ti napisati bolj popolno pesem kot sem jo sam.
    No, če sem malo samokritičen, sem pripravljen izraz "zasmehujem vas" zamenjati s "pomilujem vas".

    Kar se tiče ljubezni do vseh ljudi, tega je sposoben samo troedini Bog. Iz svojih izkušenj ocenjujem, da tisti, ki pravi, da ljubi vse ljudi, je ali svetnik, novopečeni spreobrnjenec, manipulator ali pa sploh ne ve, kaj je to ljubezen.


    Lep pozdrav!


    hierhod



    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: MC dne sobota, 28. februar 2009 @ 23:08 CET
    Pomilovanje drugih (še posebej javno) je samo hinavska (rafinirana) oblika zasmehovanja, je samo sublimacija zasmehovanja. Tako kot je javno izražena skromnost samo hinavska oblika napuha. In tako kot so razne pokore samo prefinjena oblika mazohizma. V »obračanju« je krščanstvo nenadkriljivo.

    No, in če bi se še enkrat rodil, si lahko skoraj gotov, da bi bil še enkrat »mesen«. Če bi imel več sreče, kot jo imaš v tem življenju, bi bil bolj »mesen« in tudi bolj vesel.

    p.s.:

    Imaš pa prav, kar se tiče pesniške svobode. Najbrž velja nekaj podobnega kot za versko. In mi je res žal, da sem se oglasil pod napačno rubriko. (Zadnji stavek je primer "obračanja".)









    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 28. februar 2009 @ 23:56 CET
    Dragi MC!

    Se vidi, da izhajaš iz istega "gnezda" kot jaz, ker tudi ti zelo dobro "obračaš". Mislim, da je večina bralcev dojela, da je izraz "pomilujem vas" še bolj negativen kot pa "zasmehujem vas". To je tudi bil moj namen, ker zares ne mislim spreminjati svoje pesmi.

    Komentar končuješ tako, kot bi hotel, da se mi zasmiliš. To ni potrebno, ker s teboj sočustvujem od takrat, ko si na Pozitivkah zapisal, koliko si v otroštvu pretrpel, ko nisi smel gledati Čebelice Maje in si moral k nedeljski maši, saj sem sam bil deležen istega. Bi pa bilo dobro, da bi vsaj poskušal preboleti to travmo.

    Če bi se lahko še enkrat rodil, bi se rodil iz Duha. Meso bi bilo navzoče, toda bilo bi poduhovljeno oz. duh bi prevladoval nad mesom. Sadovi Duha pa so: ljubezen, veselje, mir, potrpežljivost, blagost, dobrotljivost, zvestoba, krotkost, samoobvladovanje. Če bi vsaj 10% človeštva živelo te sadove Duha, bi bilo precej lepše in bolj veselo na svetu. Kot "bivši" kristjan gotovo veš, da je to zapisano v enem od Pavlovih pisem, ki ga ti "obožuješ".

    Lep pozdrav!


    hierhod




    Obrnite se k meni in rešite se, vsi konci zemlje, kajti jaz sem Bog in drugega ni.

    Prispeval/a: Fredi dne nedelja, 1. marec 2009 @ 02:56 CET
    Če bi me ljubili, bi se razveselili, da grem k Očetu, saj je Oče večji od mene.

    Pozdravljen hierhod

    Občudovanja lepa pesmica, izžareva tvojo krščansko vero v ljubezen.

    Ljubezen se res lahko le občuduje.

    Življenje je res edinstveno kakor je ljubi Bog En in Edin ljubi Bog.

    Če pa tako imenovani bogovi na nebu ali na zemlji obstajajo – in res obstaja veliko bogov in gospodov – je vendar za nas en Bog, Oče, iz katerega je vse, mi pa zanj, in en Gospod Jezus Kristus, po katerem je vse in mi po njem.

    Prizadevajte si, da ohranite edinost Duha z vezjo miru:
    eno telo in en Duh, kakor ste tudi bili poklicani v enem upanju svojega poklica.
    En Gospod, ena vera, en krst: en Bog in Oče vseh, nad vsemi in po vseh in v vseh.

    Saj je en sam Bog, ki bo obrezane opravičil iz vere, neobrezane pa po veri.

    Ko pa mu bo vse podvrženo, se bo tudi Sin sam podvrgel njemu, ki mu je vse podvrgel, da bo Bog vse v vsem.

    Občuduj stvarnost življenja.

    ( http://www.indirekt.si/video )

    Lep pozdrav


    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 1. marec 2009 @ 09:16 CET
    Imaš prav, hierhod, »obračanje« je v človeški naravi. Je evolucijska adaptacija.

    Kar zadeva prebolevanje travme, he, he, he … saj ni bilo tako hudo, tisto prikrajšanje za pravljico o Čebelici Maji je bilo še najmanj; najhuje je tisto, kar ti krščanstvo naredi s svojimi lastnimi pravljicami - o izvirnem grehu, odkupninskem žrtvovanju nedolžnih, poslednji sodbi, peklu, itd. - jaz sem svojo travmo prebolel (čeprav priznam, da so ostale nekatere trajne mentalne posledice, s katerimi pač moram živeti). Simbolno sem prebolevanje zaključil tako, da sem jim poslal »odstopno« izjavo, imajo pa v svojem registru še vedno moj "zdravstveni karton", na katerega so verjetno dopisali, da sem neozdravljivo bolan. Mogoče celo molijo zame. (Sem njihov objekt pomilovanja.)

    Kar zadeva travme, ki še vedno traja, pa bi pomislil, da si, glede na tvoje osebne izkušnje groze, osamljenosti in obupa, še vedno travmatiziran predvsem ti. Travmatiziran z bogom, krivdo, mesenostjo, grehom. Vse to je seveda pri kristjanih dobrodošlo, tako kot je dobrodoščla, čislana in povzdigovana vsaka bolezen. (Če je ni, se jo pa naredi!)

    Še o sadovih Duha in o rojstvu iz Duha. Kaj pomeni »roditi se iz Duha« ne vem, ker si težko predstavljam mistiko religioznih coprnij. Mora pa biti gotovo nekaj brezmadežnega. Čeprav bo, če te prav razumem, še vedno prisotno nekaj mesa. Sprašujem se zakaj sploh, saj so angeli menda brezmesni? Tudi za Sadove duha bi težko rekel, da je na njih kaj takega, kar bi opravičevalo njihov eksluzivni izvor. Ljubezen, veselje, mir, potrpežljivost, blagost, dobrotljivost, zvestoba, krotkost, samoobvladovanje – večino teh lastnostni lahko opazimo tudi pri mnogih razvitejših živalskih vrstah, ki po krščanski dogmi nimajo duše. Če vprašaš mene, je vse kar si naštel, evolucijsko pogojeno obnašanje. Obstajajo pa pri človeku nekatere prakse oziroma obnašanja, ki jih pri živalih malodane ne zasledimo, na primer sadizem in mazohizem. Homo sapiens gazi po zemljici mogoče 100.000 let, kar je veliko premalo, da bi lahko potrdili, če bodo takšne »prilagoditve« uspešne tudi na dolgi rok. Evolucija je pravičen sodnik, ki uspešne plačuje in neuspešne kaznuje.




    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 10:59 CET


    Hierhod!

    Zasmehovanje¨in pomilovanje ne izhajata iz ljubezni temveč iz napuha. Jezus ni nikogar zasmehoval, niti Farizeje niti Saduceje, tudi pomiloval jih ni. Preprosto jih je le ljubil.

    Je pa res, da so ga Farizeji in Saduceji zasmehovali, saj so se čutili vzvišeni nad njim.

    Torej Hierhod, ali ljubiš ali zasmehuješ drugačne, tudi tiste, ki so po tvojem mnenju zaslepljeni ? Če res ljubiš nisi vzvišen, temveč med enak med tistimi, za katere meniš, da potrebujejo tvojo pomoč. Ko so Farizeji Jezusa vprašali zakaj obeduje potepuhi in ne z njimi, ki so več od ostalih, jim je odgovoril :

    "Kdo pa rabi zdravilo, zdravi ali bolni ?"

    Juda I.


    Obrnite se k meni in rešite se, vsi konci zemlje, kajti jaz sem Bog in drugega ni.

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 11:55 CET
    Dragi Fredi!

    Hvala ti za prelep komentar! Božja Beseda in Sveti Duh sta zares prava izvora Luči v naših srcih!

    Želim ti lepo in mirno nedeljo!

    hierhod


    Obrnite se k meni in rešite se, vsi konci zemlje, kajti jaz sem Bog in drugega ni.

    Prispeval/a: jože.k dne nedelja, 1. marec 2009 @ 12:38 CET
    Vredno je prebrati pesem, komentarje.Preveč je tistih, ki se v javnosti le naslanjajo na Božjo besedo.So tudi takšni, ki jim je maša, molitev v cerkvi, molilnici le zato, da se prikažejo v najlepši luči do okolice, nedeljski sprehod do so ljudi.Njihova molitev ni iz srca, želja, temveč le igra.Koliko je tistih, ki so potrebni tople besede, pomoči, katerim je molitev premalo, jim ne pomaga.Vojne, lakota, nasilje itd.In nekateri zvišeno delijo sladke besede, tisti ki imajo že zdaj na zemlji svoj nedotakljiv raj.Aroganca teh ljudi ne pozna meja, je pač takšna njihova notranjost.Človeka poznajo, dokler ga ne izkoristijo, ali pa se ob danem le obregnejo ter grejo, odhitijo naprej,v svoj svet samozadovoljstva.Resnično premisleka vredna pesem !


    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 12:39 CET
    Dragi MC!

    Si pa res neutruden, jebelacesta! Upam, da nimaš v hiši kakšnega ljubljenčka ali rastline, ker se jim gotovo ne godi prav dobro, saj si dobesedno poročen s kompjuterjem in Matrico.

    Sem si mislil na Pozitivkah dati malo pesniškega duška, pa vidim, da sem povzročil nekaterim malo travme razočaranja in pohujšanja.

    Jezus je Nikodemu govoril, kako se je treba roditi iz Svetega Duha, če se hoče priti v božje kraljestvo. Kot veš, ga Nikodem ni čisto nič razumel in je mislil da je treba svojim materam ponovno zlesti v trebuh. Moje mnenje je, da je novo rojstvo iz Duha to, da se ti odprejo oči in da vidiš vse v drugačni luči, da vidiš božje kraljestvo.

    Zapisal sem, da bi se rad rodil kot angel. To je le želja, za katero vem, da je neuresničljiva, ker je Bog pač določil, da sem človek.

    Verjamem pa v možnost tisočletnega kraljestva na zemlji, kjer bi bili navzoči ljudje v svojem mesu kot so sedaj, le da bi bila prisotnost Duha tako močna, da meso nebi več moglo človeka z lahkoto zvabiti v greh (tukaj ni mišljeno poveličano, spremenjeno meso, ki bo v novem stvarjenju).

    Kar se evolucije tiče, bo pač treba počakati, da bo tekom dogodkov vse jasno. Ne vem, kaj še sploh komuniciraš z ljudmi, če pa imajo že živali skoraj vse človeške lastnosti. Torej na nek način ceniš človeške lastnosti in jih postavljaš kot cilj, ki ga živali morajo doseči.

    Sadizem je navzoč pri mačkah, mazohizem pa pri čebelah, pelikanu...

    Privošči si kakšen sprehod, ker bo naslednji teden menda deževalo.

    Lp!

    hierhod








    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 13:03 CET
    Dragi Juda I.!


    Žal mi je, da sem te morda prizadel. Sem še pač nepopoln.

    Kristjani naj bi bili Jezusovi učenci, ampak vedno učenci.

    Potemtakem se gotovo pohujšuješ nad šestim poglavjem knjige Razodetja, kjer množica umorjenih zaradi božje besede, od Boga zahteva maščevanje za njihovo prelito kri.

    No, če pa še malo analiziram tvoj komentar, pa lahko ugotovim, da ti ne zasmehuješ, tudi ne pomiluješ, ampak sodiš.

    Lp!

    hierhod





    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 13:14 CET

    Hierhod!

    Nisem sodil, le prebral sem tvoje verze, da se posmehuješ, nato pa si to spremenil v dejstvo da pomiluješ. Zato sem te tudi vprašal.Prebiranje ni sodba, si jo pa sprejel ti, ko si moje prebiranje sodil kot sodbo. Je ta moj sklep tudi sodba? Ali je moč imeti mnenje in stališča brez sodbe ?

    Jaz tvoje posmehovanje in pomilovanje nisem imel za sodbo,pač pa za tvoje mneje,da so nekateri pač takšni in takšni ter da si zaslužijo tvoje zasmehovanje in pomilovanje.

    Da ti olajšam vest, nisi me prizadel, prizadel si tiste, za katere meniš, da rabijo tvojo pomoč, njim se opraviči za zasmehovanje in pomilovanjeter poizkusi sprejeti sklep, da ne boš čakal na naslednje življenje, temveč se boš spreobrnil tukaj in zdaj, pa ne zaradi sebe, temveč zaradi tistih, ki so pomoči potrebni.

    Ni težko, traja le delček sekunde.Spreobrnitev namreč.

    Juda I.


    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: jože.k dne nedelja, 1. marec 2009 @ 14:44 CET
    Hierhod
    Resnično si vreden pomilovanja, preobrazbe.Nisem proizvod, kot praviš da me je jebalacesta.Zelo pozitivno iz tvojih misli.Ne sramujem se preteklosti, ne svojih staršev ! Oče je bil v internaciji,zaradi izdajalcev ko je raznašal slovensi časopis , kasneje v partizanih, tudi ranjen je bil.Boril se je za Slovenijo, našo besedo !Zakaj ? Zato da vnašaš negativno v pozitivke ? Nekaj dni nazaj sem rešil človeka zanesljive smrti, sem na to ponosen, ti pa nimaš za kaj biti.Živim sam brez mačk in psov, internet mi je kot sopotnik v prostem času.Če živim kot živim, sem se odločil ko sem ušel nasilju, si reševal kožo. In ti ?
    Nek star pregovor pravi : koder osel leži, za seboj dlako pusti.
    Še ena pesem je v uredništvu, moja izpred par dni, mogoče ti bo, ko bo če bo objavljena povedala kaj več.Iz nič postanemo, v nič se spremenimo, nekateri prej, nekateri kasneje .


    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: jože.k dne nedelja, 1. marec 2009 @ 15:36 CET
    Besedo jebelacesta je žal oseba, ki me je po telefonu opozorila na tvoj odgovor napačno prebrala jaz pa tudi, ne jemljem za slabo, se opravičujem za storjeno napako, ne bom pa si dovolil, da mi boš odrejal, kdaj sem naj za PCjem, kako naj živim, oziroma živim.Tu na pozitivkah bom raje utihnil, saj je več kot očitno, da sem ti v nadlego,Sicer pa je veliko boljših od mene.En Jože gor ali dol pač.


    Zasmehovanje, pomilovanje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 15:41 CET



    Ni jih ravno veliko, če je sploh kdo, ki lahko reče da je boljši in vsak Jože šteje. Ne odhajaj.

    Juda I.


    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 1. marec 2009 @ 16:10 CET
    Kot prvo si želim, da urednik tega komentarja ne bi razumel kot osebno obračunavanje s Hierhodom, lahko ga pa tudi izbriše, če ga ocenjuje na tak način.

    Če pa že moram spregovoriti o temi članka, ki je v konkretnem primeru pesem, potem naj takoj povem, da je Hierhodova pesem ena boljših na Pozitivkah, predvsem zato, ker jasno izraža globlje občutje, čustvo … povzroči reakcijo, od bralca do bralca sicer različno, pomembno je, da je kot pesem izrazno učinkovita in občutena. Vse pesmi na Pozitivkah namreč niso takšne, tudi če so, ali prav zato ker so, do neprepoznavnosti napihnjene z intelektualnimi steroidi. In nenazadnje, za dobro pesmijo se vedno tudi vsaj malo praši. Zavedam pa se, da so komentarji, ki poizkušajo interpretirati nekaj, kar je izraz pesniške svobode, lahko tudi problematični in neumestni. Tukaj vedno obstaja neko tveganje. A recimo, da obstaja tudi nekaj takega kot komentatorska svoboda.


    >>Si pa res neutruden, jebelacesta!

    Malo mi je žal, ker se je v tole po nesreči vpletel Jože.k. Verjetno je spregledal, komu je »jebelacesta« v resnici namenjena. Nesporazum, ki bi ga bilo smiselno čim prej opraviti.

    >>Upam, da nimaš v hiši kakšnega ljubljenčka ali rastline,
    >>ker se jim gotovo ne godi prav dobro,

    V stanovanju imam kakih 25 rožic, ki jih kolikor toliko redno zalivam in če se mi zdi potrebno, premikam po prostoru, da dobijo dovolj svetlobe. Včasih tudi kakšno presadim, ko se mi dovolj zasmili. Tu pa tam mi kakšna tudi oveni, večini pa gre kar dobro, čeprav jih ne zalivam s Substralom in se nikoli ne pogovarjam z njimi. In nobena ni v nevarnosti, da bi jo lahko pojedel, saj namenoma kupujem same neužitne. Živalic nimam (razen moljev, s katerim živim v nenehnem darwinističnem spopadu za preživetje), še najmanj kakih karnivorih psov ali mač, ki bi za svoj obstoj potrebovala trupelca drugih živali, sploh pa mislim, da živali v takšno stanovanje, kot je moje, ne sodijo.

    >> saj si dobesedno poročen s kompjuterjem in Matrico.

    Mimogrede, danes sem že bil na Planini, dve uri in pol v gozdu na svežem zraku, vsak dan pretečem kakih 5 kilometrov (tudi če z neba padajo prekle) in to je za prvo silo dovolj. Se odklopim, tu pa tam, ne skrbi. Pa recimo, da preživljam neko obdobje v življenju, ko imam slučajno malo več časa … saj tudi jaz upam, da ne bo trajalo predolgo.

    >>Moje mnenje je, da je novo rojstvo iz Duha to,
    >>da se ti odprejo oči in da vidiš vse v drugačni luči,
    >>da vidiš božje kraljestvo.

    Za rojstvo iz Duha, kot ga opisuješ, zadostuje tudi kakšen zvrhan glažek rujnega, LSD trip ali samo običajna cigareta s tobakom ali travo. Če ne verjameš, vprašaj Fredija!

    >> tukaj ni mišljeno poveličano, spremenjeno meso, ki bo v novem stvarjenju. ????

    Poveličano, spremenjeno meso v novem stvarjenju ??? Ne zameri, če vsako stvar merim z vulgarnimi materialistični vatli, ampak sliši se kot reklamni spot mesnopredelovalne industrije.


    >>Ne vem, kaj še sploh komuniciraš z ljudmi, če pa imajo že živali skoraj
    >> vse človeške lastnosti. Torej na nek način ceniš človeške lastnosti
    >>in jih postavljaš kot cilj, ki ga živali morajo doseči.

    Z živalmi lahko komuniciraš na različne načine. Vseeno mislim, da bi bilo v večini primerov zanje bolje, če bi jih pustili pri miru. Pa ne rečem, da to včasih ne velja tudi za ljudi.

    >>Sadizem je navzoč pri mačkah, mazohizem pa pri čebelah, pelikanu...

    Med sadizmom in krvoločnostjo obstaja razlika. Tako kot obstaja tudi med mazohizmom in altruizmom. Ko se poslužujemo antropomorfizma, moramo biti včasih tudi zelo previdni. Evolucija bo prej ali slej pokazala na razliko.

    >>Privošči si kakšen sprehod, ker bo naslednji teden menda deževalo.

    Kot sem že rekel, si s tem ne delam skrbi. Ne samo hodim, tudi tečem ob vsakem vremenu. Dež je še najmanjši problem. (Ko gre za tek, sprejmem vse, kar prihaja iz "nebes")



    Reinkarnacija kot diskretna evolucija dobrega

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 16:14 CET

    MC!

    Odličen komentar, ki ne obračunava temveč raz-jasnjuje.

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 16:56 CET
    Hierhod pozdravljen!

    Vse čestitke in pohvale za tako sveto, občudovanja vredno pesem. Mislim, da kaj takšnega ne more napisati vsak, saj je za takšno razmišljanje potrebno zelo bogato duhovno življenje, ki pa ga žal ljudem v današnjem času zelo primanjkuje, kar potrjujejo tudi nekateri komentarji pod tvojo pesmijo.
    Želim ti še veliko uspeha ter poguma za objavo tako posebnih, redkih ter prečudovitih pesmi, saj menim, da je na pozitivkah veliko ljudi, ki radi beremo in razumemo tvoje pesmi.

    Želim ti lep dan še naprej!
    Tinkara


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 17:15 CET
    Pozdravljeni ostali!

    Mc prav smiliš se mi, s svojimi komentarji poskušaš dati vtis, kako zelo razgledan ter poln duhovnega znaja si, vendar se bojim, da se ne zavedaš, da tvoji komentraji izražajo pravo nasprotnost. Res žalostno, kako surovi in kruti so nekateri ljudje ter se na tako banalen način vtikujejo v tako mogočne ter velike pesmi, ki jim niso dorali. Sprašujem se ali se sploh zavedate kaj komentirate????
    Mislim, da kakeršno koli pojasnjevanje ni potrebno, saj nam je vsem jasno tvoje mnenje.
    Bilo bi lepo, če bi se dugič raje vzdržal takšnih komentarjev,ter se učlanil, v kakšen klub al kaj podobnega kje lahko svoje kvalitete dokažeš.

    Jože.k, resnično občudujem tvojo sposobnost reševanje življenja drugim ljudem, vendar tukaj nikakor ne najdem povezave z Hierhodom. Zgleda kot da si vstopil na napačen hitri vlak, nevem ali po svoji ali po napaki koga drugega.
    Jože ne umikaj se kar tako, verjemi v življenju je najhujše, če se človek sam sebi smili!

    Lep pozdrav,
    Tinkara



    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 17:18 CET



    Tinkara, hvala za so-nagovarjanje. Mogoče pa Jože le ne bo odšel. Bi bilo škoda.

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 17:29 CET
    Draga Tinkara!

    Hvala ti za besede pohvale in spodbude. Vesel sem, da me razumeš in da se te je dotaknila moja pesem. Morda bom še objavil kakšno pesem. Lepo je vedeti, da so na Pozitivkah tudi osebe, ki me imajo rade.

    Želim ti lepo in mirno nedeljsko popoldne!


    hierhod


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 1. marec 2009 @ 18:15 CET
    >>Mc prav smiliš se mi...

    No, Tinkara, ti se meni prav nič.

    >>kako zelo razgledan ter poln duhovnega znaja si…

    Nikoli se nisem kitil z »duhovnim« znanjem. Ne samo, da ne pripadam nobeni »duhovniški« kasti, tudi se ne bi se kitil z nečim, kar se mi zdi bolj neumnost kot ne.

    >>Mislim, da kakeršno koli pojasnjevanje ni potrebno, saj nam je vsem jasno tvoje mnenje.

    Tinkara, izhajaš iz napačne predpostavke, da je moje pojasnjevanje namenjeno tvoji ali vaši potrebi po razjasnitvi. (Nisem učitelj tenisa, samo razgibal bi se rad)


    >>Bilo bi lepo, če bi se dugič raje vzdržal takšnih komentarjev,
    >>ter se učlanil, v kakšen klub al kaj podobnega kje lahko svoje
    >>kvalitete dokažeš.

    Ni tako daleč nazaj, ko sem se izpisal iz VSEH klubov, tudi iz tistega tvojega.


    Lep pozdrav tudi tebi

    Marko

    :-)


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 18:20 CET

    Hierhod!

    Zdaj, ko veš, da te ima Tinkarada rada, se ji lahko pridružiš in ji pomagaš zadržati Jožeta. Lahko si angel, tukaj in zdaj.

    Juda I.



    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 18:48 CET
    Dragi Juda I.!

    Mislim, da bi ti lahko bil odličen nosač golf palic na MC-jevih turnirjih. Ampak imaš smolo, ker MC menda igra tenis. Ne vem, kaj je MC raz-jasnil, vsaj tebi. Gotovo si zelo ponosen na svojega guruja, ki pa ima duhovnost za nekaj neumnega.

    Kar se jožeta k. tiče, si lahko ugotovil, če si dobro sledil, da je bila komunikacija enosmerna in da še od daleč nisem z njim komuniciral. Zgleda, da se je zmotil. Se pa čudim njegovi reakciji, ki je ne bi pričakoval, četudi bi bil komentar zares njemu namenjen.

    Juda I., tudi ti se lahko greš angelčka. Lahko si MC-jev angel varuh. Moraš pa vedeti, da angeli varuhi tudi opozarjajo svoje varovance, jih karajo, jim pripravijo pokoro za storjene grehe itd.!

    Lp!

    hierhod


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:00 CET

    Hierhod!

    Miško Kranjec je napisal med ostalimi tudi lepo knjigo z naslovom "Povest o dobrih ljudeh". Tam je zapisana prigoda, ko mož zaloti ženo z drugim in jo nažene. Potem mu je žal in čaka ,da se vrne. Hči pa mu lepo reče : "Ima slabo vest in ne bo naredila prva tega koraka. Ti si ta, ki ga mora narediti."

    Torej Hierod, mislim, da si ti na potezi in ne Jože, ki ravno tako piše lepe pesmi. Da ne bom podvomil v iskrenost tvojih verzov, razen tistih o zasmehovanju..............

    Ne pozabi, tudi za Jožeta velja :

    V človek je človek, ki čaka na Človeka.

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:38 CET
    MC, normalno da se ti ne smilim, saj se ti nimam za kaj!!!
    Nebom se spuščala na tvoj nivo ter s teboj razpravljala o stvareh katerih nisi vreden.

    Duhovnost se ti zdi nekaj neumnega, zanimivo je to da se potem spuščaš v zate neumne stvari, očitno sam neveš kaj bi rad.
    Če misliš da tvoji komentarji koga prizadanejo, se motiš, mene prav nič ne motijo tvoji citati, prav občudujem tvojo vztrajnost ter čas! Nekateri pač v življenju nimajo drugih obveznosti!


    Ni tako daleč nazaj, ko sem se izpisal iz VSEH klubov, tudi iz tistega tvojega.

    Zdaj si pa vse povedal =))))!!!!

    Lep večer ti želim, pa ne se preveč utrujat!
    Tinkara


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:39 CET
    Dragi Juda I.!

    Malo mi je čudno, da bi sedaj, ko si že ti ves čas nekakšen mediator med jožetom k. in ne vem kom, še jaz začel z neko samostojno akcijo. Imam občutek, da boš v naslednjem komentarju zapisal, da se mu naj jaz opravičim.
    Morda pa čisto napačno misliš, da je tale pripetljaj podoben dogodku iz Povesti o dobrih ljudeh. Kako pa veš, da ima jože k. slabo vest? S tem nekako indirektno trdiš, da je namerno naredil spodrsljaj.


    Lepo se imej!

    hierhod






    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:42 CET
    Dragi Juda!

    Če te Jože tako zelo skrbi, ga pojdi iskat sam, mislim, da sta na istem vlaku. Ne vidim zakaj bi ga Hierhod zadržaval, saj ga ni on odgnal, vlak pač prehitro vozi!

    Lep večer tudi tebi!
    Tinkara


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:46 CET

    Hierhod!

    Srce ne moreš vprašati kako nekaj ve. Srce pač ve in ne rabi dokazov. Pozorno preberi njegov drug komentar, pa še malo med vrsticami. Človek ponavadi pove to, kar ne pove. Zakaj menim da si ti na potezi ? Saj poznaš ta verz :

    ........tako rad bi pomagal, tako rad bi ustrgel.......

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:48 CET


    Tinkara!

    Res je, ni ga odgnal. Lahko pa ga povabi, da sestopi.

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: jože.k dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:53 CET
    Žal sem sledil telefonskemu razgovoru, tako kot predhodnik nisem pazljivo prečital ter se razjezil.Opravičil sem se in to je to.Pač priznam, da sem se prenaglil, iz moje strani je zaključeno.
    Lep pozdrav vsem !


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 19:57 CET


    In tako Hierhod,

    je človek v tebi dočakal Človeka.

    Človek v Jožetu pa je vedno čaka. Človeka namreč.

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:01 CET
    Fantje, vse vas imam rada in vsi ste ok, ampak se čudim,da se še niste utrudili?? Od samega jutra že neutrudno komentirate in delate. Zdaj pa vidite, da je Hierhodova pesem res zelo dobra, saj ste ji posvetili celi svoj dan!

    Čestitke Hierhod!

    Lep pozdrav,
    Tinkara


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:04 CET

    Tinkara!

    Jaz mu bom čestital, ko bo delal tako kot piše.

    Pesem je res dobra, toda človek v Jožetu še vedno čaka.........

    Juda I.


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Tinkara dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:10 CET
    Juda I.

    Kdor čaka, dočaka!

    Je tako?

    Tinkara


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: hierhod dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:11 CET
    Opravičilo sprejeto. Tudi z moje strani je stvar zaključena.

    Lep pozdrav!


    Če bi še enkrat živel

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:18 CET


    Da Tinkara, kdor čaka dočaka.

    Hierhod, ni ti več treba govoriti:

    ... če bi še enkrat živel........

    ...ker si to z zadnjim stavkom ravnokar začel.

    Čestitam tudi jaz, mogoče pa je to tisto, kar je Jezus poizkušal dopovedati Nikodemu:

    ... roditi se ponovno od zgoraj....

    ..še v istem življenju , tukaj in zdaj.

    Tinkara, vesel sem tvojega vložka pozitivne ženske energije, za katero menim,da je odločilno prispevala k lepemu zaključku nedelje.

    Srečno vsem,

    Juda I.




    Nova sproščujoča tema - ŠPORT

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 1. marec 2009 @ 20:36 CET
    >>Mislim, da bi ti lahko bil odličen nosač golf palic
    >>na MC-jevih turnirjih. Ampak imaš smolo,
    >>ker MC menda igra tenis.

    Golfa ne igram, tudi zato ne, ker je to »šport«, ki sodi v kategorijo »kajenja cigar«. Da sploh ne omenjam ekološko spornost tega potratnega buržujskega hobija, ki služi za sklepanje tajkunskih poslov. Tudi tenisa ne igram, ker preveč obremenjuje sklepe in je tudi drugače zelo tvegan šport za poškodbe. Pa še preveč smrdi po mondenem. Rad pa imam namizni tenis, ki je neprimerno bolj proletarski in dovolj zahteven, da se dva ali štirje ljudje brez velikega tveganja in stroškov dobro preznojijo. Še raje imam podmizni tenis, a to je druga zgodba. Kar zadeva športne panoge, se še najbolj nagibam k tistemu, kar pravi Cokan, da so najboljši športi tisti, kjer preliješ veliko švica in malo adrenalina. (Duhovnost sigurno ne spada mednje.) Evolucijsko je človek nedvomno najbolj prilagojen na hojo in tek. Naše plezalne sposobnosti so nekoliko zakrnele pred nekaj milijoni let, ko je savanski habitat počasi zamenjal džunglo. Imamo pa še zmeraj nekaj evolucijskih ostankov, zaradi katerih je homo sapiens sposoben prilesti celo na osemtisočaka. Nekoliko manj smo prilagojeni za kolesarjenje in plavanje, če odmislimo nekatere izjeme, ki potrjujejo pravilo. Z uporabo orodja, ki ga pripisujejo Homo habilisu in homo erectusu smo napredovali do stopnje, ki je nazadnje omogočila tudi zmožnost za igranje golfa.

    Izredno slabo pa smo evolucijsko prilagojeni za suženjsko delo, predvsem za prenašanje težkih bremen in križa. Zato nas je evolucija tudi »obdarila« z religioznimi geni, zaradi katerih lažje prenašamo potrpežljivo vztrajanje v suženjskem odnosu.

    http://www.youtube.com/watch?v=A_VeEdiZFaU




    Nova sproščujoča tema - ŠPORT

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 1. marec 2009 @ 23:19 CET
    Lep večer in Dobro jutro :

    kako lepo je nekoč bilo,
    ko sta bili le dve besedi:
    Om in Mo :)


    Dobro Jutro

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 09:53 CET


    Violeta dobro Jutro,
    mogoče pa svet lepši bo,
    ko ne bomo govorili,
    niti OM in MO.

    Lepo jutro tebi in vsem , ki to berejo.

    Juda I.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,56 seconds