NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Bog je zmeraj sam   
    nedelja, 26. februar 2012 @ 05:02 CET
    Uporabnik: panefin001

    Bog je le eden, številne so le naše predstave o njemu.
    Zato je Bog zmeraj sam.

    V tej svoji samoti, je ta eden Bog prisoten v neštetih oblikah življenja in prav nobene ni brez njega.
    Toda poistoveteni s posameznimi oblikami, ne vidimo Boga, ki je hkrati v vseh oblikah, a za nobeno ni vezan.
    Vezani za oblike, ne vidimo in ne zaznavamo vsebine, ki napolnjuje te oblike.
    Ker živimo in vidimo le košček celote smo nezadostni, osamljeni in prazni, obupani in nesrečni.

    Oblike so del materialnega, ki ga poveličujemo in mu dajemo pomen, ki mu ne pripada, tisto kar je vsebina teh oblik pa ne zaznavamo ker smo premalo občutljivi, premalo dovzetni.
    Ko včasih rečemo za koga, da je preobčutljiv ne vemo kako smo v bistvu prav vsi premalo občutljivi in senzibilni, premalo dovzetni.

    To je ena naših največjih težav.
    Postali smo kot roboti, nedovzetni in hladni, grobi in čedalje bolj smo podobni stroju, računalniku, robotu.

    Prav ta občutljivost je kakovost, ki bi jo morali razvijati, saj je v tej občutljivosti vsebovano življenje, sočutje in plemenitost..., ljubezen, Bog.
    Bolj ko smo prefinjeni, več prefinjenih in skritih reči spoznavamo, tudi tiste, ki z metrom in tehtnico niso izmerljive.

    Poistovetili smo se tudi z obliko, ki se ji reče človeško telo.
    Polni smo misli, ki so nosilci silnih mehanskih vzorcev obnašanja in reakcij in v sled tega skorajda ne živimo, temveč bolj »dihamo na škrge«.
    Le redko si vzamemo premor, še bolj redko pa si premor vzamejo naše misli in prezaposlen um, ki je skladišče le teh.

    V tem premoru, v tej tišini uma pa je edino živ Bog, ljubezen, življenje.
    Ta tišina nima konca.

    Živeti tega ne moreš v kolikor si trd kot kamen, v kolikor se boriš za vsako silo obdržati lažno varnost in vzorce preteklosti, ter bodočnosti.
    Do te tišine, ki je samota in ne osamljenost, ne moreš z nobenim treningom, z nobeno molitvijo, z nobenim sledenjem komurkoli ali čemurkoli.

    Ta tišina je veličastna samota in totalna svoboda od vsega znanega, vsega starega.
    Taka tišina je le ena, ni dveh.
    Prisotna je v vsem kar obstaja in brez nje ničesar ni.

    Žal smo ljudje ujeli v oblike, ki so le manifestacija te tišine, Boga.
    Od tu izhaja tudi vso naše trpljenje.
    Hrepenimo za tem izgubljenim, za to vsebino, za tem nevidnem in neizmerljivem.
    Ker smo vezani za staro, za vidno, za oblike, za materialno, smo izumili številne predstave o Bogu, a nobena izmed njih ni Bog sam.
    Potem se te predstave med seboj ubijajo.
    Koliko gorja in koliko vojn so te predstave že naredile in nič ne kaže, da tudi v prihodnosti ne bo tako.

    Točno sedaj in ne jutri ali pojutrišnjem je ta tišina in ta samota, ki je Bog tukaj.
    Vprašanje je le koliko si ti strasten in radoveden, ter resnicoljuben, da ne zbežiš v svoj stari (»varen«), majhen svet misli.

    Mirko Katalenič

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja panefin001
  • Več s področja * Poučna (spo)znanja, znanost

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Bog je zmeraj sam | 67 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: Astronom dne nedelja, 26. februar 2012 @ 08:09 CET

    Morda je postalo Bogu dolgčas ...

    Toliko je ustvaril. Toliko naredil. A še vedno je vse ON. Ujet je v samega Sebe. Rad bi spoznal kaj več ... pa pozna le Sebe ! A kaj ko je to prav Vse ! Kakšen dolgčas ! Rad bi kaj več ...

    Pa se je Bog nečesa domislil ! Jasno, kdo bi se pa drug, saj ni drugega, razen Boga in Bog je Vse... A Bog je vsemogočen in se je tako nečesa domislil ...

    Rekel si je: Ne bo mi več dolgčas ! ... in si je izmislil eno igrico ... Danes to igrico poznamo pod imenom "Puzzle" v vseh možnih variantah ...

    In tako je najprej ločil Svetlobo od Teme ... nič hudega, si je rekel, saj še vedno vem, da sem vse to "Jaz, ki Sem" ... nič ne bo drugače, saj je vse samo igra ...

    Ampak igra je postala zanimiva ... Kaj ko bi ločil morja od neba in kopno od morja. In tako se je zgodilo. Ful nora igra ! Glej kva se dobr' zabavam, pa še vedno vem, da sem vse to Jaz in da itak ni drugega ...

    Glej glej, kva, če b' naredu, da b' kej migal ! ... In je ločil ribe in ptice ...

    Lovšin bi rekel: zakaj se pa prej nisi spomnil na Rock, pa ne bi blo noben'ga problema ...

    A Bog se je pač takrat spomnil na Adama ... Kaj ko bi naredu en'ga človeka, ki bi mislu "enako kot jaz". Sej bo itak lutka, samo del mene, ki sem celota .... In tako se je zgodilo

    Zanimivo bi bilo videt, kako bo Adam doživljal svojo okolico. In se je odločil ...

    Kaj ko bi kar Sam ustvarjeno spoznaval skozi Adamove oči ?

    Potem ne bom več sam ! Saj je samo iluzija. A tako bom lahko spoznaval in odkrival vse, kar je ustvarjeno. In tako je bilo.

    Adam ni bil več sam. Zaželel si je Eve ... itd. In Bog v Adamovi podobi je pozabil, daj je vse skupaj le igra in iluzija, ki si jo je sam izmislil ... In igra je postala realnost ...

    Ampak dolgčas pa Mu le ni več ...

    Adam je celo postal znanstvenik in odkriva vse mogoče...

    A pozabil je, da je celo sama znanost le del "velike stvaritve" ... in ni ločena od Boga ...


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: osh-kosh dne nedelja, 26. februar 2012 @ 09:39 CET
    <<Ker živimo in vidimo le košček celote smo nezadostni,
    osamljeni in prazni, obupani in nesrečni. <<

    Kako bi imenoval ljudi,ki ne spadajo v to kategorijo?


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 26. februar 2012 @ 21:44 CET
    Dragi Astronom super si. Pošiljam ti še eno pravljico za lahko noč.

    Pravljica o popolnih zvezdah.

    Nekoč pred davnimi časi, so v celotnem stvarstvu živele le zvezde.
    Bile so popolne.
    Nekega dne se je ena od zvezd domislila nove igre imenovane skrivalnica.
    Ena zvezda je morala zapreti oči, ostale pa naj bi se med tem skrile.
    Po določenem času bi zvezda, ki je imela zaprte oči začela z iskanjem.
    Zvezde so se med tem spraševale kam naj se skrijejo, saj jih bo njihova prijateljica z lahkoto našla ker je bila popolna.
    Zato je ena od zvezd predlagala, da se sploh ne skrivajo, temveč ostanejo kar tukaj kjer so.
    Ko je zvezda odprla oči in začela z iskanjem, se je zgodilo nekaj nenavadnega.
    Zvezd, ki so bile tukaj pred njo, sploh ni opazila.
    Dosledno je spoštovala igro in je nadaljevala z iskanjem.
    Ostale zvezde so ji čez nekaj časa začele mahati in jo klicati, a zvezda je kot hipnotizirana zrla v daljave in iskala, iskala…
    Na noben način svoje prijateljice niso mogle zbuditi iz nekega čudnega stanja zamaknjenosti.

    Zvezda, ki je bila popolna, je dogovorjeno igro igrala zvesto in iskreno in je od nje prav nič ni moglo odvrniti.
    Prav zaradi tega iskanja ni videla tega, kar ji je bilo pred nosom takrat in še danes.

    P.S.
    Dragi osh-kosh, ko srečaš koga, ki v to kategorijo ne spada, je to podobno kot bi našel štiriperesno deteljico.


    Mirko




    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 11:18 CET
    ha, ha, ha, končno nekaj ob čemer se lahko tudi nasmejemo

    in ni - dolgčas / pa ne Bogu, ampak bralcem, ko ''tako izvirne

    teorije'', beremo ........./

    Bravo, Astronom ! Super!

    Mar nimamo dovolj dokazov za to, da je iz ''samega božjega

    dolgočasja'' prišlo vse fantastično , kar smo, kar nas obkroža.

    celo tisti, ki vse kar je od ''alfe do omege'' nastalo in je......v

    miljonih in miljonih izvedb , ki torej - vse to zanika. ? ? ?


    A BOG ni nikoli sam

    Vse okrog njega, kipi od življenja, raste, brsti, se razvija,

    vse NJEGOVO STVARSTVO , mu poje HVALNICO ............

    Razen tistih, seveda, ki IMAJO OČI, - PA NE VIDIJO,

    ki IMAJO TUDI PAMET,

    pa mislijo, DA JE NA NJIHOVEM LASTNEM VRTU -

    ZRASTLA.........



    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 11:27 CET

    Končno...Merijen! Zdaj pa res ni več dolgčas :)) ...malo heca.

    Merijen, lepo pozdravljena.


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 11:45 CET
    In še enkrat čestitke Astronomu, ki je dokaz za to, da se

    tudi na šaljivo - razmišljajoči način , da povedati , - velike

    resnice!

    In Nan, vidim, da sva kar obe istega , ali podobnega mnenja.

    ZATO:..... GLASUJVA ZA SPREMEMBE !

    PS. in tu imamo sedaj različne možnosti in 'variante'.

    eni bodo glasovali za spremembe DRUŽINSKEGA ZAKONIKA ,

    drugi mogoče za SPREMEMBE V VLADI,

    tretji za VALUTNI IN MONETARNI SISTEM

    ITD....ITD..... ITD......


    LEP POZDRAV!



    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 11:52 CET

    Lepo te prosim, nobenih sprememb! Poglej kaj se je zgodilo z Adamom in Evo po glasovanju....


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 13:22 CET
    Kakšna nepopravljiva škoda je narejena. Bog bi maral Adama in Evo narediti s poševnimi očmi. Pohrustala bi kačo in vsi bi živeli v raju neskončno dolgo.


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 14:43 CET
    Očitno je, da ljudje prepogosto enačijo samoto in osamljenost.
    To nikakor ni eno in isto.

    Potem ne čudi, da se kot pri igri pokvarjenega telefona, na koncu iz začetne besede hruška sliši beseda računalnik.
    Iz tako napačnega razumevanja se potem razvijajo teorije o računalniku…

    Kot kaže je človeku res mnogokrat dolgčas, da pride do takih popačenj povedanega.


    Srečno.


    Mirko


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: igmúwathogla dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 14:53 CET
    če predpostavljamo, da je bog eden in da je vse bog, ji bog seveda vedno sam.
    lahko pa predpostavljamo da je bogov šest, ali osem.
    ker si pripisujem svobodnjo voljo, verujem v ponedeljek v enega samega boga, v torek v šest (ki jih med 8h in 10h sedi na tromostovju in jih vsak lahko gre pogledati, če seveda ni slep in gluh za njih), v sredo v 8, v četrtek v neskončno in eno osmino boga, v petek v nobenga itd.
    aja, od kod mi svobodna volja? - ne vem mogoöe mi jo je (kak) bog dal, samo se ne spomnim več, kateri dan v tednu je to bilo....

    lepo se imejte
    Igmúwathogla


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 18:37 CET
    ...lahko pa tudi predpostavljamo (imamo fiksne predstave), da smo zadeli na lotu čeprav nismo in posledično pustimo službo, delo, ter na koncu umremo od lakote.

    Spet govoriva o različnih rečeh, ti o idejah in jaz o dejstvih.
    V domišljijskem svetu je vse mogoče, tudi to da človek popolnoma izgubi stik z realnostjo, a za mene je izgubljenih ovčic v tem svetu vse preveč in me sanjski svet ne zanima.
    Veliko lepša je živa stvarnost.
    O tem poskušam pisati v vseh svojih člankih.


    Miren in lep večer.

    Mirko


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: Astronom dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 18:46 CET

    Samo matematika:

    Če je Bog Vse, potem ne more obstajati nič, kar ni Bog. Bog je torej Sam !

    Če obstaja karkoli še, poleg Boga, potem Bog sicer ni več Sam, vendar tudi ni več Vse ! To pa je v nasprotju z definicijo Boga, po kateri je Bog Vse. Torej ne more obstajati ničesar razen Boga !

    Bog torej mora biti Sam, če hoče, da je Vse !

    Drugače pa se strinjam, Mirko, med samoto in osamljenostjo je velika razlika ... Bog je itak Sam Sebi zadosten. Ampak očitno ga je nekaj dobro "zmotiviralo", da je ustvaril vse to ...


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 19:11 CET
    >> Bog torej mora biti Sam, če hoče, da je Vse !

    Če je bog vse, potem je odvečen. Occamova britev ga odreže
    kot zrelo hruško. Hruško, ki ne obstaja ;)


    Poglejte zdaj, da sem jaz, le jaz, in ni boga poleg mene;

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 21:20 CET
    jaz usmrčujem in oživljam,
    zadajam rane in ozdravljam,
    in nihče se ne more rešiti iz moje roke.

    Pozdravljen Mirko

    Bolj ko smo prefinjeni, več prefinjenih in skritih reči spoznavamo, tudi tiste, ki z metrom in tehtnico niso izmerljive.

    Človek res spoznava ljubezen oziroma bit obstoja, in kar ni opisljivo.
    Fino.

    Do te tišine, ki je samota in ne osamljenost, ne moreš z nobenim treningom, z nobeno molitvijo, z nobenim sledenjem komurkoli ali čemurkoli.

    Absolutno »Usmiljenja hočem in ne žrtve.«
    Vabilo na zabavo (usmiljenje).

    Veliko lepša je živa stvarnost.
    Razumljivo, saj si ustvarjen, da živiš zatorej življenje živi.

    …majhen svet misli.
    Skromno si mislim, da svet misli glih ni majhen, je pa sanjski se pravi lep.

    http://www.youtube.com/watch?v=SVoNefPBoL0

    Fajn bodi.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rl6fyhZ0G5E&ob=av2e


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: igmúwathogla dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 21:34 CET
    taki, ki mislijo da so zadeli na lotu, čeprav niso, so verjetno bolj redki.
    in tudi tu velja - o tem kaj je v tvoji realnosti iluzija ali dejstvo seveda odločaš ti sam.
    o tem kaj je zame iluzija in kaj dejstvo, pa ti ne odločaš.

    lep pozdravček
    Igmúwathogla


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 23:26 CET
    Prispeval/a: igmúwathogla dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 21:34 CET
    in tudi tu velja - o tem kaj je v tvoji realnosti iluzija ali dejstvo seveda odločaš ti sam.
    o tem kaj je zame iluzija in kaj dejstvo, pa ti ne odločaš.

    Mirko:
    Realnost, ki je TVOJA ali MOJA je lahko realnost ni pa nujno. Prej je ta TVOJA ali MOJA realnost subjektivna.

    Res je težava v kolikor na to gledamo skozi oči dualnosti, saj iz tega labirinta uma na tak način ni konca.
    Prav zaradi tega ne pišem o MOJI realnosti, temveč le o REALNOSTI ali če želiš o resnici.
    Ta pa ni stvar subjekta in zatorej tudi ne stvar dvoma.


    En velik pozdrav.


    Mirko


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 23:39 CET
    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 19:11 CET
    >> Bog torej mora biti Sam, če hoče, da je Vse !

    Če je bog vse, potem je odvečen. Occamova britev ga odreže
    kot zrelo hruško. Hruško, ki ne obstaja ;)

    Mirko:
    Marko vse je stvar dojemanja.
    Zakaj odvečnost izločaš iz tega vse???

    Tam kjer je vse je tudi nič in odvečnost in ne odvečnost...
    Torej je tudi hruška, ki ne obstaja del tega vse.

    Um ne zna gledati celostno in vse vidi v delčkih.
    Nekaj takega kot celota, ki je vse-nič, hruška-ne hruška, um- ne um..., odvečnost-neodvečnost...črno belo...je za um nedojemljivo, saj presega njegov parcialni način gledanja.

    Dragi Marko trditve, ki si jih izrekel torej potrjujejo Boga kot samoto, saj izven njega ničesar ni in tudi tega česar ni, ni brez njega.


    Miren spanec.


    Mirko





    Hruška z veliko začetnico

    Prispeval/a: MC dne torek, 28. februar 2012 @ 08:58 CET
    >> Marko vse je stvar dojemanja.

    No, jaz tvoje pisanje dojemam kot najbolj prazno bluzenje. In če je vse stvar dojemanja, potem bo to gotovo držalo.

    >> Zakaj odvečnost izločaš iz tega vse???

    Nikjer nisem izločil odvečnosti iz vsega. Zapisal sem le, da če je bog (po definiciji) vse, ga ne potrebujemo, zato da bi z njim pojasnjevali ali opisovali svet oziroma tisto, kar si predstavljamo kot vse. Zadostuje beseda »vse«. Sicer pa bi moralo biti jasno, da mora »vse« (po definiciji) vključevati resnično vse, torej tudi boga oziroma vse bogove, ki obstajajo. V nasprotnem primeru bi morali izumiti novo besedo za »vse razen boga«, pri čemer bi morali vedeti, kaj bog sploh je. Bog ima lahko smisel za kristjane, ki si svojega boga, čeravno v obrisih ali povsem antropomorfno, vsaj znajo predstavljati. Oni ti bodo znali povedati, kaj bog zagotovo ni. Hudič, na primer, zagotovo ni bog (menda se je sam ločil od boga), in ker hudič menda obstaja, bog po neki logiki ne more biti vse, ker če bi bil vse, bi bil tudi hudič del tega boga. Ampak, kot rečeno, vse to je samo ničvredno sholastično bluzenje, idealno za celibatistično zapravljanje edinega življenja, ki ga imamo na voljo.

    >> Tam kjer je vse je tudi nič in odvečnost in ne odvečnost...

    Še eden v seriji brezpomenskih nakladaških stavkov, ki ne pomenijo nič ali so v najboljšem primeru tavtologije, se pa slišijo »cool«, dokler seveda ne začneš razmišljati o tem, kaj pomenijo.

    >> Torej je tudi hruška, ki ne obstaja del tega vse.

    Hruško sem v svojem stavku uporabil kot šaljivo frazo (zrele hruške odpadejo kar same). Sicer pa je »hruška, ki ne obstaja«, popolnoma identična »jabolku, ki ne obstaja« ali »čemurkoli, kar ne obstaja«. Neobstoj je filozofska kategorija, s katero je mogoče fino onanirati in doživljati ontološke orgazme, v praksi pa lahko igra kvečjemu vlogo označevalca za neko stvar, katere pojavnost se nam zdi skrajno neverjetna ali, v okviru našega razumevanja sveta, nemogoča – npr. leteči rožnati slon. (Obstoj letečega rožnatega v »našem umu« seveda ne pomeni dejanskega obstoja takšnega slona.)

    >> Um ne zna gledati celostno in vse vidi v delčkih.

    Tako imenovano celostno gledanje je leporečni ezoterični konstrukt in je kvečjemu krinka za nesposobnost razmišljanja. Ko ljudje ne razumejo, so zbegani ali imajo težavo pri razumevanju parcialnih procesov, rečejo, da razmišljajo celostno – to v praksi običajno pomeni, da nehajo razmišljati.

    >> Nekaj takega kot celota, ki je vse-nič,
    >> hruška-ne hruška, um- ne um..., odvečnost-neodvečnost...
    >> črno belo...je za um nedojemljivo, saj presega njegov
    >> parcialni način gledanja.

    In vendar si je prav um izmislil koncept vsega in niča.

    >> Dragi Marko trditve, ki si jih izrekel torej
    >> potrjujejo Boga kot samoto, saj izven njega
    >> ničesar ni in tudi tega česar ni, ni brez njega.

    Zamenjaj besedo »Bog« v svojem stavku s katerokoli drugo besedo in stavek bo enako (ne)logičen. Če ne zmoreš (ali nočeš) definirati besede »bog«, potem je ne uporabljaj.


    p.s.:

    Mirko, mi znaš razložiti, zakaj pišeš besedo bog z veliko začetnico. V čem se, po tvojem mnenju, bog z malo začetnico loči od boga z veliko začetnico? Ker če vidiš razliko, potem moraš nujno imeti neko vsaj malo konkretno predstavo o bogu z malo začetnico in o bogu z veliko začetnico.


    Hruška z veliko začetnico

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 28. februar 2012 @ 10:32 CET
    Prispeval/a: MC dne torek, 28. februar 2012 @ 08:58 CET
    >> Marko vse je stvar dojemanja.

    No, jaz tvoje pisanje dojemam kot najbolj prazno bluzenje. In če je vse stvar dojemanja, potem bo to gotovo držalo.

    Mirko:
    Marko si opazil, da pogosto vse česar ne moreš ali ne želiš dojeti stlačiš v besednjak, neprimeren za nekoga, ki ima toliko vrlin kot ti.
    Prav v tvojem eksplicitnem vse preveč razumskem pristopu, se hkrati skriva negacija tega kar ti ta isti um kaže.
    Torej tvoje sodbe mojega pisanja, so lahko kirurško natančne, a hkrati povsem napačne.

    Odzval sem se na tvoje spodnje trditve,
    "Če je bog vse, potem je odvečen. Occamova britev ga odreže
    kot zrelo hruško. Hruško, ki ne obstaja ;)"
    s vprašanjem: >> Zakaj odvečnost izločaš iz tega vse???

    Odgovoril si tako, da si sam negiral svojo prvo trditev in se potem zapletel v lastne monologe:
    »Nikjer nisem izločil odvečnosti iz vsega. Zapisal sem le, da če je bog (po definiciji) vse, ga ne potrebujemo, zato da bi z njim pojasnjevali ali opisovali svet oziroma tisto, kar si predstavljamo kot vse. Zadostuje beseda »vse«. Sicer pa bi moralo biti jasno, da mora »vse« (po definiciji) vključevati resnično vse, torej tudi boga oziroma vse bogove, ki obstajajo«.

    Mirko:
    >> Um ne zna gledati celostno in vse vidi v delčkih.

    Marko:
    Tako imenovano celostno gledanje je leporečni ezoterični konstrukt in je kvečjemu krinka za nesposobnost razmišljanja. Ko ljudje ne razumejo, so zbegani ali imajo težavo pri razumevanju parcialnih procesov, rečejo, da razmišljajo celostno – to v praksi običajno pomeni, da nehajo razmišljati.

    Mirko:
    Za tebe je kot kaže stanje ko ti um postane zmeden in o nečem ni sposoben razmišljati nekaj nedopustnega in poniževalnega, a le za tebe.
    Za mene je prav tako stanje uma možen izhod iz starega, iz sveta mehanskih vzorcev delovanja in obnašanja, iz tisočletnih zablod, ter omejenosti.
    Tako stanje uma, ki ne ve je stanje, ki si ga ta cenjeni veleum, ki navidez vse zmore nikakor ne more dovoliti. Prav takega stanja se takšen načitan in vse vedoč um najbolj boji.
    Dokler bo tako bo nekaj tako stvarnega kot je celota ta um zaničeval in označeval kot jo pač označuješ.

    Vidiš dragi Marko to kar je za tebe mlatenje prazne slame, je za mene nekaj najbolj inteligentnega česar je ta um zmožen.
    To da um enkrat preprosto utihne in si prizna, da ni on ta, ki je ustvaril celotno stvarstvo in bi zaradi tega vsaj za hipec lahko dovolil, da to večje od njega, stopi v ospredje ni sramotno.

    Ker tega ne naredi nikoli, razglasi vse kar mu ni jasno in česar ne more dojeti z vsem svojim zbranim znanjem in izkušnjami, z besedami kot jih prepogosto rad uporabljaš.

    Lahko trdiš kar želiš, a kljub temu, da imaš dober razum in razpolagaš z veliko informacij, je vse to niti pikica v primerjavi z nečim kar je ta tvoj in moj um ustvarilo.

    Iz golega spoštovanja (ne hlinjenja ali klečeplazenja) do tega večjega, pišem Bog z veliko začetnico.
    Kadar pa se navezujem na predstave o bogu, pa uporabljam malo začetnico.
    Beseda Bog mi ne pomeni to kar pomeni ta beseda verniku ali ateistu in mi je še najbolj primerna beseda celota ali ljubezen ali celostna inteligenca...pri čemer nenhno govorim, da besede niso dejstvo in se preveč spotikamo ob njih.

    Pa veliko sreče in v upanju, da si mojo kritiko vzel kot kritiko nekoga, ki nima dlake na jeziku in pri tem poskuša komunicirati spoštljivo ker te resnično spoštujem.


    Mirko


    Hruška z veliko začetnico

    Prispeval/a: igmúwathogla dne torek, 28. februar 2012 @ 12:12 CET
    Predvidevam, da moj predlog: da vzemimo meter in izmerimo kdo je večji - um ali celotno stvarstvo - da končno razrešimo to zagato, ne bo sprejet :-)

    Kdo ima prav? Moj odgovor: Po Mirkovem subjektivnem doživljanju ima seveda Mirko prav, po Markovem pa Marko.

    Upam da sta oba s svojo subjektivno realnostjo srečna in uživata!

    Igmúwathogla (ki si dovoli svobodo, da se strinja ali ne strinja, delno ali v celoti z enim ali drugim, obema ali nobenim od obeh - odvisno od njegovega lastnega doživljanja v danem trenutku)


    Hruška z veliko začetnico

    Prispeval/a: Nan dne torek, 28. februar 2012 @ 12:55 CET

    Zgodbica za razvedrilo, nekje sem jo prebrala.
    (in če ne bo komentarjev bo ostala taka, kot je, duhovita) ;)


    Zgodba o enem tonu

    Nekoč je v skromnem stanovanju živel in morda še vedno živi zakonski par, ki na srečo ni imel otrok. Ljubila in spoštovala sta drug drugega, kot se to za zakonca spodobi, in zgodba bi v tej idili trajala do konca, če ne bi mož igral čela. Tega pa ni počel na takšen način, da bi to dodalo neko posebno estetsko dimenzijo njunem zakonskem življenju, nasprotno, mož je na svoj inštrument neprenehoma igral samo en in isti ton.
    Bralcu je verjetno jasno, da je ta dejavnost njegovo ženo počasi začela težiti. Njeni naraščajoči ugovori niso bili posledica nekega posebnega okusa za glasbo ali drugih skrbi, ampak ji je šla glasba enostavno na živce, izčrpavala jo je in spravljala v obup.

    Nekega dne je končno zbrala pogum, da je načela temo, za katero je vedela, da predstavlja nevarnost, ki bi lahko vrgla senco na njuno zakonsko srečo. "Najdražji", je rekla, "Malce sem razmišljala o tvoji glasbi."
    "A ja ?" je on odgovoril in spoštljivo prenehal z igranjem.
    "Mislila sem, da bi morda rajši igral kot drugi čelisti."
    "In kako igrajo drugi čelisti ?" jo je vprašal brez ironije.
    " No, ne igrajo le enega samega tona, ampak več in iz tega nastane melodija, včasih igrajo visoke tone, drugič nizke. Ali ti tega ne moreš storiti ?"

    Končno je mož razumel, Blago in potrpežljivo je pogledal svojo življensko sopotnico in rekel : "Ljuba žena, tvoji lasje so dolgi, ampak tvoje razumevanje je kratko. Drugi čelisti seveda iščejo pravi ton. Jaz pa sem ga našel."



    Hruška z veliko začetnico

    Prispeval/a: Nan dne torek, 28. februar 2012 @ 13:08 CET
    upss!....pozabila na musko...

    http://www.youtube.com/watch?v=AePFDl8Aqtk&feature=related

    Lep dan vsem.


    :)

    Prispeval/a: ? dne torek, 28. februar 2012 @ 13:24 CET
    Nan pravi:

    Zgodbica za razvedrilo, nekje sem jo prebrala.
    (in če ne bo komentarjev bo ostala taka, kot je, duhovita) ;)

    Moj odziv:

    :)

    P.S.
    Ker se strinjam s tabo, naj ta replika ne bo upoštevana kot komentar.


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 7. marec 2012 @ 04:08 CET
    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 27. februar 2012 @ 11:18 CET
    ha, ha, ha, končno nekaj ob čemer se lahko tudi nasmejemo

    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:

    Ti se kar smej,a jaz in (Bog ki igra golf) se isto,
    kakor jaz ne smeje. -slab dan-
    (hudir je napravil vse žogce kvadratne)
    poleg tega ima tako poredne nehvaležne,
    v tem primeru hčerke,
    ki se ne spomnijo nekdanji ideoloških partnerjev s kakšno besedo hvaležnosti. (to je prelom zapovedi #2)

    Ali si morda svetnica in postala in ti ni potrebno nič več dobrega naraditi od kadar ti je aries napisal:

    ....lepote tvojih besed...
    niso sad mojih misli ali besed,
    ----------------------------------------
    temveč je odziv lepote planin cvetlic
    --------------------------------------
    tebi danega razuma in srca.
    ---------------------------------

    (vidiš kako lepo sem te "slavil")

    Pa tole spod dodam,da boš postala zaradi
    /poredne nehvaležnosti živa svetnica postala/
    /in Bog ne bo več sam,ker bo imel kompanijo.

    http://www.youtube.com/watch?v=yVJnMj2oKfo

    ..in še tale lep latinski pozdrav:

    omnia vincent amor et nos cedamus amor
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:
    Pax Dei


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 7. marec 2012 @ 09:34 CET
    Dragi Aries!

    Nasmejala sem se seveda, to pot tvoji nagajivi, a
    simpatični ''provokaciji'', ki izgleda, kot, da me 'nekako' pogrešaš / in to ob 04 h zjutraj ! /.

    Ampak, kaj hočemo , v življenju pridejo / izjemoma / včasih tudi tako srečni časi, ko se dogajajo samo čudovite stvari , tako zelo, da na 'banalno ' realnost
    vsakdana / vključno s SP/, preprosto pozabimo.

    Kar pa seveda spet ne pomeni, da sem jaz pozabila na
    'ideološke partnerje', s katerimi je vedno lepo in zanimivo
    izmenjavati iste poglede in misli....

    Te prav lepo pozdravljam, prijatej dragi in se ti iz vsega srca zahvaljujem za prelepo , najlepšo od vseh prelepih,
    /vsaj zame / pesmi , / Endless Love /, ob kateri mi kljub vsej, siceršnji sreči , zajoče srce ....
    ...............................................................

    pozdrav OMNIA VINCIT AMOR, pa naj seveda ostaja še naprej, kot želja / za ves svet /, ki naj postane resnica,
    da bi LJUBEZEN RES BILA , tisti končni zmagovalec , ki bi PREMAGAL VSE ZMEDE TEGA SVETA, saj je namreč tista najmočnejša vez, in najsilnejša od vseh MOČ, ki
    prihaja iz centra iz katerega vse izhaja ,- IZ LJUBEZNI.


    prisrčen pozdrav !




    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 7. marec 2012 @ 09:49 CET
    tipkovni popravek: ....najsilnejša od vseh MOČI .....


    ko še Bog Posluša..

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 17:26 CET


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 18:30 CET
    aries: pozabi praznoto...praznota je "Void" je le absolutni vakuum praznote...

    ....absosolutana praznota ni Bog...

    .... le lepota Polnosti Ljubezni je Smisel...
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    ..kje Bog je ko zlo udari miljone ljudi...Kje Bog je...

    ....logičana možnost je, da Boga sam svoje absolutizma NE razume.

    Saj se Bog NI vzrok svojega obstoja
    ..in Bog se zaveda tega.. da njegov obstoji Ni delo njega...
    ON--Bog Je in mogoče se
    sam temu "čudi" rešuje neskončn problem Svojega obstoja....rešuje zakaj ON sam obstaja...

    Zato izgleda,da Boga ni, ko tragedija udari miljone....

    ...obstaja dalema v logiki da: Absolutna Dobrota in Vsemogočnosti- ni istočasno v bistvo Boga....

    ..ker Dobrote ali vsemogočnosti NI ko v bolezni in tragedijah umira miljone ljudi....

    Ps: defincija moje je da Bog zaradi paradoksa logike absolutne modrosti - Ne more pomagat-

    ..če more in NE pomaga....potem vemo...
    ..."kdo kriv je moritve velike"

    ..Bog VE da ON NI...tega storil..
    morda je Bog samemu svojemu Obstoju subjektiven..

    .....od tu logika, da je mogoče Bog sam....

    ps: vse to se misli ko se vrednoto resnice Kristusa omalovažuje...

    +++++++++++++++++++++++++++

    ...omnia vincent amor; et nos cedamus amori

    Aries
    Pax...


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 18:33 CET
    Popravka: ...absolutna praznota NI Bog..


    ....."Bog NI sam"...

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 19:21 CET
    .....ljubezen ni sama...

    http://www.youtube.com/watch?v=F1dI_zKjmrg&feature=related

    Pax Dei

    aries


    ....."Bog NI sam"...

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 19:41 CET
    Tako kot je voda zmeraj le voda čeprav se nahaja v različnih oblikah, teko je ljubezen le ena, čeprav ima nešteto izrazov in oblik.
    Ne moremo sprejeti, da je temu tako ker nas je strah, ker smo vezani za marsikaj.
    Raje imamo iluzije kot resnico.

    Nobenega centra ni kjer bi prebivala ljubezen. Ona je preprosto povsod.
    Um prepoln prepričanj in predstav ni dovzeten za tako nežno cvetlico, ker je prepoln samega sebe.
    Um se ne želi izprazniti stare krame in silnih predstav o ljubezni in se jih raje oklepa.
    Ne zaveda se, da se oklepa mrtvih reči.

    Le redkim posameznikom, ki so neustrašni in ki jih ni mogoče zadovoljiti s svetlečimi triki in prevarami, se odpre možnost zagledati lepoto izza vsega znanega.
    Ta lepota je edino dejansko živo, vse drugo je mrtva predstava o tem živem.

    Lahko je bralcu tole všeč ali ne, lahko se strinja ali ne, a resnice to ne tangira niti malo.

    Srečno.


    Mirko


    ....."Bog NI sam"...

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 20:29 CET
    ...ti sam sebe ozroma praznoto težko razumeš...

    ...zame odkrivaš LE toplo vode,
    ki pa ne umije /samote človeka/

    ...Vse /smo probali in prešli/ in ti pogosto zveniš pionir na tem polju...

    Probali so in ŠE VERUJEO med mnogimi v RKC miselci -svetniki...ne moreš NIČ novega naučit...

    ps: ..ponavljaj ponavlaj...sa JE napak je ker vse zeveni
    pogosto le brezbrižni hladni brezljubezni DEIZEM...
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ....kateremu ni NIČ mar, ko se lahko zamišljamo sami v sebi plemenitost in modrostno in sam sebi razlagaš celo' Rresnico samo....

    Pax Dei

    aries


    Praznorečje

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 8. marec 2012 @ 20:33 CET
    >> Lahko je bralcu tole všeč ali ne, lahko
    >> se strinja ali ne, a resnice to ne
    >> tangira niti malo.

    Mirko, težava, ki jo imam, ko prebiram tvoje zapise, je v tem,
    da skoraj nikoli ne zapišeš nič takega oziroma na takšen
    način, da bi se kot bralec mogel opredeliti. Lahko si kvečjemu
    vedno znova postavim vprašanje, s čim naj se sploh strinjam
    oziroma s čim naj se ne strinjam. Operiraš s termini, ki si jih
    vsak razlaga po svoje ali pa pojmom, za katere velja
    dokajšen konsenz, kaj pomenijo, daješ drugačen pomen.
    Izmišljaš si definicije nečesa, kar ni mogoče ovreči, niti
    dokazati oziroma potrditi. Tako si si izmislil pojem nekakšne
    »lepote izza vsega znanega«, ki da je edino dejansko živo,
    vse drugo je mrtva predstava o tem živem. Kaj je sploh
    lepota? Kaj je ljubezen? Obstajaj toliko definicij kot ljudi. Kaj
    je izven vsega znanega? Kaj je "dejansko živo"? Tisto? Ono?
    Nekaj? Kar nekaj.

    In to "lepoto izza vsega znanega" zmorejo uzreti le redki
    posamezniki, ki so neustrašni – kajpak si med njimi tudi ali
    nemara celo samo ti. Vsi ostali smo slepi, neumni ali pa smo
    celo strahopetci, ker si menda ne upamo pogledati izza
    nečesa, karkoli že to je. Očitno je že tisto, izza česar obstaja
    še nekaj, izza tistega, kar poznamo.

    No, če odmislim tvojo silno samozavest in prepričanje, da
    nekaj vidiš "izza", ki meji na blaznost kakega mesije, in se
    omejim samo na tvoje pisanje - takemu načinu pisanja jaz
    pravim »praznorečje«, niti ne besedičenje, ampak golo
    praznorečje. Če bi na takšen način pisal pesmi, bi še razumel,
    ampak, ker se zdi, da spadaš v kategorijo tistih prepričancev,
    ki prodajajo edino in neolepšano resnico brez alegorij,
    tvojega pisanja ne morem označiti drugače kot prazne
    besede, ki lahko pomenijo karkoli ali pa nič. Trenutno se bolj
    nagibam k predpostavki, da ne pomenijo popolnoma nič.



    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:10 CET
    Mirko:
    Ne moremo sprejeti, da je temu tako ker nas je strah, ker smo vezani za marsikaj.
    Raje imamo iluzije kot resnico.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ..sponi video NI nikak opis Boga JE le ilustracija ene vrste od mnogih ljubezni,ki jo poznamo,ki lahko je vse dano človeku, da spozna vsaj -

    /senco njegove ljubezni/ le delček NIVOja lepote
    sreče....

    Saj piše: človeško oko še ni videlo in srce
    človeka ni občutilo kaj bo dano njim,ki Ga Ljubijo.

    ..kar Ni samo neka abstraktna ljubezen..je ljubezen človeka do človeka:

    Že sedaj ljubijo po kanalih /ljubezni Agape/ ali vseh vrst pravilnih /ljubezni/ do ljudi.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Zato:

    ...Bog ni sam... (ker vsak človek je "tempel Boga")

    melodija je ista:

    http://www.youtube.com/watch?v=F1dI_zKjmrg&feature=related

    aries:


    Praznorečje

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:37 CET
    Marko dragi besede so prazne, a ne samo moje.
    Ti misliš, da so besede nekaj vredne le takrat kadar definirajo, potrjujejo ali nasprotujejo...

    Z besedami, ki jih trosim tukaj po pozitivkah počnem le to, da tebi in nekaterim zaverovanim v te iste besede pokažem vso realtivnost vseh besed.

    Marko v kolikor si pri meni prišel do tega, da si uvidel kako so besede prazne, zakaj v tem ne vidiš to globino o kateri tako vztrajno pišem, ter enkrat končno zagledaš tisto izza vseh besed?

    Namesto, da me imaš za maloumnega in ne vem še kakšnega, mar ne bi vsaj poskusil pogledati še kako drugače kot skozi takšne etikete?

    Kaj pa dragi Marko če je vse tvoje silno znanje in vse izkušnje ovira do razumevanja tega kar ti človek, ki to piše želi sporočiti?

    Se ti resnično zdi, da definicije lahko nadomestijo živo in resnično?
    Marko razum je suženj vseh mogočih definicij in etiket in osvoboditi se jih, je najtežje od vsega česar se človek lahko loti.

    Zaradi tega pri meni nisi zasledih novih definicij, novih kako, novih modelov, načinov...
    Ničesar pri meni ne boš našel kar bi lahko ponavljal in česar bi se lahko oklepal.
    Želim razbliniti vse to, ne pa to potrjevati, saj se zavedam kaj pomeni vezanost za lažno.

    Marko nikoli mi nisi odgovoril na vprašanje ZAKAJ NOVEMU DAJEŠ ETIKETE: BOLANO, NIČVREDNO, BLESAVO...
    Resnično novo ne more biti nič od tega.
    No in kaj praviš o tem novem?
    Lahko enkrat opustiš vse staro v katero sodi vse kar si ti o tem novem misliš?
    V kolikor lahko, potem veš o čem govorim sicer pa o tem imaš le predstave, ki pa so prav vse del starega in z resnico nimajo nič skupnega.


    Mirno noč dragi Marko.


    Mirko








    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:39 CET
    Hvala ti Aries za video in tvoje prispevke.

    Lepo noč.


    Mirko


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:48 CET
    Dragi aries, Mirko in Marko vse najboljše za Dan žena xD

    http://www.mojnet-si.net/assets/images/sopek-clip.GIF

    merijen, Naaaaaaaaaaan in vse ženske - to je pa za vas :-)
    http://pozdravlenye.com/imggif/mart4.gif

    Lp :)


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 22:07 CET
    Prispeval/a: merijen dne sreda, 7. marec 2012 @ 09:34 CET
    Dragi Aries!
    Nasmejala sem se seveda, to pot tvoji nagajivi, a
    simpatični ''provokaciji'', ki izgleda, kot, da me 'nekako' pogrešaš / in to ob 04 h zjutraj ! /
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''.
    /Seveda te pogrešam/..a Ti maš slabo uro...nič ne de...
    ...video spod je le, zate ker imaš,
    "angelska rezsveljenja" kar je edino kar o tebi vem,da ne lažeš (mogoče samo mal) hec
    ...zato TI verujem...

    ..če tudi razen človeških "angelov" še nisem drugih vide...a tebi verujem...

    Seda vidiš Bog brez nobenge NI sam,ker ma angele..

    ..zopet bodo nekateri v narobe zadregi ideologiji,
    da je "Bog je zmirja sam"...
    .
    Tu je še ena ista kakor zgor melodija, TA ma angele,
    ..da sedaj sTeboj tam in angeli Bog bo še manji sam...
    ----------------------------------------------------------------
    ..to pa ni nikaka provokacij,ker se tu govori o resnih "svetih Stvareh.

    " http://www.youtube.com/watch?v=rVva_13MylQ

    ...omnia vincent amor....

    aries.
    Pax Dei

    ps:....mal lažem,da lažem...??


    Praznorečje (že spet)

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 8. marec 2012 @ 22:21 CET
    >> Marko nikoli mi nisi odgovoril na vprašanje
    >> ZAKAJ NOVEMU DAJEŠ ETIKETE: BOLANO,
    >> NIČVREDNO, BLESAVO...

    Nikoli me nisi kaj takega vprašal, predvsem pa, že spet nisi
    definiral, kaj je tisto NOVO, čemur naj bi jaz dajal etikete
    BOLANO, BEDASTO, BLESAVO. (Mimogrede – atributov
    bolano, ničvredno in blesavo sploh ne uporabljam,
    uporabljam pa besed kot so nesmiselno, neumno,
    nedokazano, bedasto, nedokazljivo.)

    p.s.:

    Mirko, tvojemu praznemu besedičenju ni videti konca.
    Pravzaprav nič NOVEGA. Če je kdo med pisci, ki ne pove nič
    novega, potem si to ti. Vedno eno in isto STARO praznorečje
    o novem.


    ....."Bog NI sam"...

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 22:39 CET
    Mirko:
    Le redkim posameznikom, ki so neustrašni in ki jih ni mogoče zadovoljiti z...
    --------------------------
    ..REALNOSTJO...mislš...da so junaki med nami tako neustrašlivi in modri ali to trdiš oz. o sebi namiguješ...
    ...neustrašlivi junak iluzji samega smisla praznote...

    Če je to itelektualst ali razsvetljenje sem jaz.. 1/2 bog...

    Medna je mnogo več resnice v videju,/če ti merijen dovoli/.

    Poglej če je tvoja praznota bol verodostjna kakor je sploh odsev človeškega duha in realnost,da človek ima domišlijo,
    ki ne odseva samo junake praznote...

    lep se mej...

    Poax Dei (friend...



    Le prisluhniti

    Prispeval/a: ? dne četrtek, 8. marec 2012 @ 22:47 CET
    <http://www.youtube.com/watch?v=FJNdeMNey28&feature=related>;


    Tistim, ki praznujejo in tistim, ki ne ...




    Le prisluhniti

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 8. marec 2012 @ 23:18 CET
    in... :)

    "...glas mi se u tvojim očima gubi,
    odgovor znam:
    „ne filozofiraj... ljubi...”

    (autor: nimam pojma)

    lahko noč :-)


    Le prisluhniti

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 23:20 CET
    ....Ne praznujem; a zelo lepo...

    hvala "?"

    lp.

    aries..


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 00:02 CET
    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:48 CET
    Dragi aries, Mirko in Marko vse najboljše za Dan žena
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:
    ...sem stalno "sucker" za "premirje", če tudi sem ne vse žene ime imenoval parX po primorsko...od mene hvala...in tudi tebi:
    Lep Dan žena....

    lp.
    aries



    Le prisluhniti

    Prispeval/a: Nan dne petek, 9. marec 2012 @ 00:05 CET

    Violeta, "?", pa še katera, če sem spregledala, čestitam za včeraj pa za naprej, za vse lepe in manje lepe dneve.

    Ena polnočna:

    http://www.youtube.com/watch?v=LZWFzLrSA4A&feature=related



    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 00:53 CET
    Prispeval/a: merijen dne sreda, 7. marec 2012 @ 09:34 CET
    Dragi Aries!
    Nasmejala sem se seveda, to pot tvoji nagajivi, a
    simpatični ''provokaciji'', ki izgleda, kot, da me 'nekako' pogrešaš / in to ob 04 h zjutraj ! /
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''.
    /Seveda te pogrešam/..a Ti maš slabo uro...nič ne de...
    ...video spod je le, zate ker imaš,
    "angelska rezsveljenja" kar je edino kar o tebi vem,da ne lažeš (mogoče samo mal) hec
    ...zato TI verujem...

    ..če tudi razen brhkih človeških "angelov" še nisem drugih videl...a tebi verujem...

    Sedaj vidiš Bog brez nobenge NI sam,ker ma angele..

    ..zopet bodo nekateri v narobe zadregi ideologiji,
    da je "Bog je zmirja sam"...
    .
    Tu je še ena ista kakor zgor melodija, TA ma angele,
    ..da sedaj sTeboj tam in angeli Bog bo še manji sam...
    ----------------------------------------------------------------
    ..to pa ni nikaka provokacij,ker se tu govori o resnih "svetih Stvareh.
    -------------------------------------------------------------------

    ITOČASNO je pravilno,da Tebi kakor mojemu
    ideološkemu partnerju voščim IN.to RESNO, z angeli skup:

    ...Lep Dan žena....
    ''''''''''''''''''''''''''''''''

    video v tudi v isti namen:

    " http://www.youtube.com/watch?v=rVva_13MylQ

    ...omnia vincent amor....

    aries.
    Pax Dei

    ps:..nisem samo simpatičen, vsaj za danes -"en dan"
    "strašno" ? resen...
    za 1 dan /lahko lažeš/ saj ti ne bom verjel,
    /da sem vsaj danes na Dan žena mal več "simpatičen"

    ..vsaj za 1 dan mal lažji' povej...


    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]



    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 01:08 CET
    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. marec 2012 @ 21:39 CET
    Hvala ti Aries za video in tvoje prispevke.
    Lepo noč.
    Mirko
    '''''''''''''''''
    aries:
    ..hvala za odgovor...

    ..ti NE voščim lep "Dan žena" če pa je kdo okoli,pa to njeji želim...

    ps:
    ....se strinjamo,da se ne strinjamo...

    aries:

    Pax deorum


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 01:46 CET
    MERIJEN, je pravilno,da Tebi kakor mojemu
    ideološkemu partnerju voščim IN, to RESNO, z angeli skup:

    ...Lep Dan žena....
    ''''''''''''''''''''''''''''''''

    video v tudi v isti namen:

    " http://www.youtube.com/watch?v=rVva_13MylQ

    ...omnia vincent amor....

    aries.
    Pax Dei



    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 02:19 CET
    Merijen, še za istii dan tebi najljubšo pesem:

    http://www.youtube.com/watch?v=yVJnMj2oKfo

    aries
    Pax Dei


    Bog je zmeraj sam

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 9. marec 2012 @ 09:27 CET
    Dragi Marko imaš popolnoma prav, da se ponavljam.
    No to pomeni, da mi vsaj ne moreš očitati, da sem neverodostojen.
    Teažava je v tem, da poskušam in poskušam prenesti skozi besede nekaj kar je izza besed.
    Besede, res niso ustrezno orodje za kaj takega, a kaj češ ko so prav besede glavna oblika komunikacije, še posebej preko tega medija.

    V kolikor bi se kaj takega kot ljubezen, dala ujeti v besede, potem bi se s prebiranjem besed o ljubezni človek zlahka naučil ljubezen napamet in življenje na Zemlji bi postalo povsem nekaj drugega.
    Ko povem, da ne moreš definirati ljubezni ker jo s tem „ubiješ“, saj definicija ni ljubezen, okarakteriziraš tako moje pisanje za prazno besedičenje in nekaj ne konkretnega.

    Seveda to lahko tudi pomeni, da počneš prav to kar pravim, da je nemogoče in poskušaš "definirati ljubezen".
    Ko ti v tem nikakor ne ustrežem razglasiš takega sogovornika in take poglede z samosvojimi besedami in zaključki.

    To, da se morebiti motiš na celi črti po tvoje ni mogoče, saj ne dopuščaš možnosti, da te vso tvoje zbrano znanje vara in ter drži v oklepu starega v sled česar sploh nisi dovzeten za nič novega.

    Dragi Marko enkrat sva že govorila, da je vse stvar dojemanja.
    Povsem je mogoče da se motiva tako ti kot jaz.
    Kot rečeno mnenja se resnice ne dotaknejo, besede se dejstev ne dotaknejo.
    Predstave o resnici, ljubezni, Bogu, se tako lahko v vsojem zaprtem in omejenem svetu med seboj dokazujejo še naprej.

    Miren sončen dan naj se ti naredi.
    Ti naslovi spodaj pa so naslovi nekaterih mojih člankov in so za mene konkretni, saj sem že v naslovu jasno povedal kar sem želel.

    „Mir, radost, sreča, ljubezen, svoboda...niso na koncu poti, so v začetku.“
    "Živeti", pomeni biti svoboden“
    „Inteligenca omejenega (razuma) in inteligenca neomejenega (ljubezni, stvarstva…)“
    „Um, ki že vse ve, očitno ne zna ustvariti miru na Zemlji, ne ve kaj je prava radost in sreča
    „Vse poti do trajne sreče so lažne. Prodajajo jih tisti, ki živijo v samoprevari“
    „Bog je zmeraj sam“
    „Laž o ločenosti“…


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: merijen dne petek, 9. marec 2012 @ 10:44 CET
    Aries, prijatelj dragi,

    ne vem kaj sem v življenju storila tako dobrega, da sem si

    zaslužila tolko ljubečega spoštovanja, od osebe, tako

    plemenitega duha in toplega srca, kot je tvoje, kot si ti

    sam , dragi Aries.

    BEsede so preprosto premalo, da bi lahko izrazile, to,

    kar bi bilo rado izraženo....-.

    HVALA ANGELOM LJUBEZNI IN TEBI ZA TO PRELEPO

    DARILO, KAR SI TI SAM.....

    ......................................................................

    Da, res je Bog se na mnoge načine izaraža .

    Še najbolj skozi LEPOTE vseh vrst / glazba , pesem, ,/,

    skozi milion stvari.

    A DALEČ NAJLEPŠE - SKOZI LJUBEZEN.......




    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 9. marec 2012 @ 13:59 CET
    Aries, prijatelj dragi,

    ne vem kaj sem v življenju storila tako dobrega, da sem si

    BEsede so preprosto premalo, da bi lahko izrazile, to,

    kar bi bilo rado izraženo....-.

    Da, res je Bog se na mnoge načine izaraža .

    Še najbolj skozi LEPOTE vseh vrst / glazba , pesem, ,/,

    skozi milion stvari.

    A DALEČ NAJLEPŠE - SKOZI LJUBEZEN.......
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:
    draga merijen,

    saj je razvidno, kaj si zaslužila saj sprejemaš oz razumeš,kar je "agape - ljubezen" pravilno z isto ali še "močnejšo" ljubeznijo vračaš...

    Potem se NE sprašuj: /"kaj sem napravila"/

    Če so ljudje sposobni,tako se ljubiti med seboj /
    ....../Bog NI Sam/......

    ...Bog NI sam...ko se ljubezen stopnjuje v tudi "višje duhovne"

    ...in seveda / "tople" človeške nivije stopnjuje.../

    ....Bog NI SAM......

    Saj je Bog v ljudeh in po ljudeh ljubljen...
    ---------------------------------------------------- ----
    ..............Zato Bog ni SAM.............................
    ---------------------------------------------------------

    ........omnia vincent amor ......

    aries...

    Pax Dei





    ....Bog NI sam - Človek je "Vedno" Sam

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 11. marec 2012 @ 21:02 CET
    aries: http://peachpatch.com/letter.html

    aries:...Ena Ljubezen....
    ............ena ljubezen .......
    ..................in..........
    ....en "miljon" nas je,dovol nisi sam...


    Pax Dei


    ....Bog NI sam - Človek je "Vedno" Sam

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 11. marec 2012 @ 21:28 CET
    aries:
    Aspiracije - plemenit je človek v čustvih..



    ........Človek JE Sam.....
    .........S Spomini.........

    http://peachpatch.com/hero.html

    aries:

    Pax Dei


    ....Bog NI sam - Človek je "Vedno" Sam

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 11. marec 2012 @ 23:04 CET


    ....Bog NI sam - Človek je "Vedno" Sam

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 11. marec 2012 @ 23:15 CET
    ...in nazaj, v višave.

    http://www.youtube.com/watch?v=C2ODfuMMyss


    Lahko noč.



    ....Bog NI sam - Človek NI "Vedno" Sam

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 00:49 CET


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 09:38 CET
    Oh, kakšni izlivi pozitivkarske ljubezni.

    Kar milo se mi je storilo in sem ob takih trenutkih ganjen do solz.

    Sem kar prepričan, da je vama kar na suho prišlo.

    Že dolgo ni bilo kaj tako izvirno ljubezenskega napisano na SP.

    Tudi pesmice niso opevale take romantike med merijen in aresom.


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 15:47 CET
    Aries:
    Da bomo vsi z bogovi ali z Bogom vred ganjeni.
    .......izberi.....
    -------------------------
    http://www.youtube.com/watch?v=PlK5uDtZQHEhttp://www.youtube.com/watch?v=76RrdwElnTU

    http://www.youtube.com/watch?v=76RrdwElnTU


    aries

    Pax


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 17:22 CET
    Uf,
    madona aries, pa si res izviren. merijen ti je dala krila.


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 23:17 CET
    ....Bog NI sam


    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 12. marec 2012 @ 17:22 CET
    Uf,
    madona aries, pa si res izviren. merijen ti je dala krila.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries;
    ...verujem,da Bog ni relativist.
    Če te slućajno niso zadnje skladbe ganile; za vsak slučaj ti pošiljam tole.
    /Ne se obračati k meni/,/če to "moreš"/ sprejeti,
    če ne moreš pa tole pošli ženjici ali devici...

    upam, da za /tvoje dobro/ je vsaj toliko čustvene sposobnost v tebi ...brez,da "jezdiš vseh vrst" kolbile,da

    si sposoben brez tega poleg čustev /SRANJA/
    -------------------------------------------------
    še sposoben nkaterih bol plemenitih človeških čustev.
    ----------------------------------------------------


    Evo ti:

    http://peachpatch.com/onlyyou.html


    PS: Karkoli je resnica, da bo JASNO NE hodi k meni...
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''.

    aries





    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Lario dne torek, 13. marec 2012 @ 13:46 CET
    aries,

    tvoje umotvore in globoka razglabljanja jemljem kot nekaj humornega.
    Zdiš se mi kot nek začetni guru. Si zaletav kot tvoja prijateljica merijen. Zaenkrat sta na isti valovni dolžini. Tega se je težko rešiti, zlasti ker ti merijen daje 100 procentno podporo.
    No, vsekakor so to Sončne pozitivke. Ne jih zjebat s svojim gurujstvom.


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 13. marec 2012 @ 14:09 CET
    aries:
    ..nisem slep torej mora bit,da je na tvoji strani ugasnilo sonce...


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 14. marec 2012 @ 14:06 CET
    aries,

    zemlja se bo ustavila za tri dni. Noben bog je ne bo pognal zopet v vrtenje. Pozabi na svojega boga. Nekje obstaja energija, ki poganja stvarstvo samo to ni tvoj bog.


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 14. marec 2012 @ 16:38 CET

    Lario:
    "zemlja se bo ustavila za tri dni. "

    Nič zato, za sedmimi gorami in sedmimi vodami prebiva smaragdni reptil, ki bo skupaj z Nibiru priletel iz vortexa in nas zopet zavrtel :))


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Astronom dne sreda, 14. marec 2012 @ 17:09 CET

    Zemlja že od nekdaj stoji na miru! Vse ostalo se vrti okoli nje !

    To bi vam znali povedati vsi srednjeveški katoliški konzervativci...

    Potem pa je prišla ta nesrečna renesansa in tista horda nadležnih heretikov, kot so Kepler, Bruno in Galilei, ki so za'.ebali celotno situacijo ...

    ... in od takrat se vrti ...


    ....Bog NI sam

    Prispeval/a: Lario dne četrtek, 15. marec 2012 @ 09:08 CET

    in so katoliki zažigali čarovnice in čarovnike, ker so razmišljali s svojo glavo.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,51 seconds