NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Omamljene ulice   
    petek, 27. februar 2009 @ 05:02 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    Recimo, da si izvoljen od ljudstva, in si tako brez lotka prišel do keša in moči odločanja. Če te skrbi predvsem zase in za nekaj svojih, boš naredil vse, da ti bo rajsko dobro šlo. Iz skupnega žaklja si boš jemal kolikor gre, ostalim pa – drobtinice. Če boš zelo sposoben v tej smeri, boš uspel obdržati ravnotežje. Vedel boš, da če množici daš premalo, lahko spoka, če daš več, pa tebi in tvojim premalo ostane.

    Zato boš takrat, ko bo zaradi slabih časov v vreči manj denarja, množico počasi navajal na - vedno manj. Tako, da skoraj ne bodo opazili in se bodo počasi navadili. Na malo. Na skoraj nič. Ustvaril boš umetno krizo. Kot so včasih rekli : Takšno vladanje je podobno vožnji bicikla; Zgoraj trdno držiš krmilo, voziš kamor hočeš, spodaj pa pritiskaš.

    Če spodaj na pritiske ne reagirajo kot se spodobi, se pravi tako, da bi za čim manj denarja trdo delali in polnili žakelj, pritiskaš še bolj. Ni vrag, da se kriza spodaj ne bi nekje poznala. Jasno. Revna raja začne še bolj piti in kaditi ter bežati v druge omame. In se na substance navadi.

    Potem si pa tako ali tako spet na konju. Podražiš jim to omamo, cigarete in alkohol, povišaš davke in jih še bolj obereš. Do kosti. Potem jih pa s spretno retoriko še prepričaš, da to delaš v njihovo dobro. Tako pijača kot čiki baje škodijo. Mnogi pa vemo, da enim ne. Sploh pa ne njihovi denarnici. Ki črpa iz skupnega žaklja. Pri pitju se mora paziti na ravnotežje. Na zdravje.

    Bojan Schwentner

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Osebna rast in odnosi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Omamljene ulice | 83 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    O mama I love you

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 27. februar 2009 @ 16:04 CET
    Pozdravljen Bojan

    Ampak ni problema, bomo preživeli tud toto in naslednjo podražitev.

    Preživeli smo in zaživeli v protikadilskem zakonu.

    Vse za zdravje antikadilcev, ker jih mamo radi.
    Kak nas pa majo antikadilci radi pa se tak vidi pri minus 20 pred lokalom.
    Drgetam nasmejan z čikom v lapah v blagor čistega lufta.

    Ljuba Slovenija odkod lepote glih tote?

    Servus


    O mama I love you

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 27. februar 2009 @ 16:13 CET



    Pa si uspel dobiti podpis od Makarovičeve ?

    Juda I.



    O mama , please don't

    Prispeval/a: MC dne petek, 27. februar 2009 @ 20:13 CET
    Fredi, če si plaval v Dravi pri minus 20, boš lahko tudi pokadil en čik pri minus 20 pred svojim priljubljenim lokalom. Očitno te je ljubi Bog, ki ljubi, obdaril z vzdržljivim dihalnim aparatom, za kar verjamem, da si mu neskončno hvaležen, saj se lahko kadarkoli zadimiš, ne da bi ti bilo potrebno klicati Svetega duha.

    No, pa saj vem, da se ne pritožuješ in da te »boli patak« in tudi vem, da ljubi Bog ljubi vse brez izjeme. In vedno se bo našel Biblijski izrek, ki to potrjuje. Droge so droge, opij za ljudstvo je opij za ljudstvo, in zlahka si predstavljam čezoceanskega Jezusa, ki bi na kaki majevski ali inkovski svatbi liste koruze čudežno spremenil v liste koke ali tobaka.

    Očitno pa je, da svetopisemska logika antagonističnih spopadov pri tebi deluje tudi v primeru delitve na kadilce in »anti-kadilce«. V osnovi, ki je neideološka, obstajajo kvečjemu kadilci in nekadilci. Lahko pa je nekdo, ki je sam kadilec, anti-kadilec, ko gre za njegov lastne otroke. So pa seveda tudi izjeme, takšni in takšne, ki jih »boli patak« celo za lastne otroke, kadijo vpričo njih in to celo v času nosečnosti. Po neki svetopisemski logiki bi celo zarodke v maternici lahko obravnavali kot »anti-kadilce«, ki se seveda takoj, ko ljubeča mamica prižge čik, spremenijo v kadilce.

    In, Fredi, če ti je kaj v tolažbo - kolateralna škoda zaradi zakona, ki tobačne mučenike postavlja pred vrata lokalov, ni povzročena samo tebi, ampak na žalost tudi meni, čeprav nikoli nisem kadil. Ker že prej skoraj nisem zahajal v lokale, zadnje čase pa še manj, me kajenje pred lokali veliko bolj prizadene, kot bi me kajenje znotraj lokalov. Takšen lokal je na žalost situiran tudi pod oknom moje pisarne, tako da sem vsak dan izpostavljen permanentni kontaminaciji proti svoji volji. Ampak zaradi višjih interesov naroda vdano prenašam križ. Tako kot ti svojega.



    Sweet o mama fix

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 27. februar 2009 @ 21:45 CET
    Pozdravljen Marko

    Trofo si v sržiko kadilskega srca.
    Res.
    Kajenje je škodljivo za nosečnost kot dvigovanje težkega bremena.
    Logika, dim škoduje plodu, otroku.
    Zato pa se tud priporoča nosečnici dviguj, če že dviguješ, lahka bremena oziroma, če si že noseča zmanjšaj ali opusti kajenje.
    Vse je po svobodni volji.
    Tud po čiku se seže po svoji volji.
    Ni zvijanja rok dokler so pač cigarete na voljo.
    Mladoletniki oziroma polnoletniki, kdor se pač odloči za čike, se odloči zato, ker so na voljo za kupit.
    Torej, ni cigaret, ni volje po cigaretih, ni omame, ki bi te vpeljala v omamo že v mladih letih.
    Logično?

    Dokler so cigareti na voljo naj bodo tud prostori za kajenje na voljo.
    Čemu diskriminacija in koga se diskriminira?
    Al se je prej diskriminiralo antikadilca, ker je sedel v istem prostoru z kadilcem?
    Al hodiš v lokal kjer špila pleh muzika al kjer se fajn sliši tehno?

    Preprosto.
    Alkohol je dovoljen za pit, ko se napiješ te obsojajo, da si pijandura.
    Brezveze obsojat, če nudiš alkohol in te navleče alkohol.
    Finta - ni treba tak fejst pit.
    Finta - ni treba izdelovat alkohola.

    Podal jim je drugo priliko; rekel je:
    »Nebeško kraljestvo je podobno človeku, ki je posejal dobro seme na svoji njivi.
    Medtem ko so ljudje spali, je prišel njegov sovražnik, zasejal ljuljko med pšenico in odšel.
    Ko je setev zrastla in šla v klasje, se je pokazala tudi ljuljka.
    Prišli so gospodarjevi služabniki in mu rekli:
    ›Gospod, ali nisi posejal dobrega semena na svoji njivi? Od kod torej ljuljka?‹
    Dejal jim je:
    ›Sovražen človek je to storil.‹
    Služabniki pa so mu rekli:
    ›Hočeš torej, da gremo in jo poberemo?‹
    ›Nikakor,‹ je dejal, ›da morda med pobiranjem ljuljke ne izpulite z njo vred tudi pšenice.
    Pustite, naj oboje skupaj raste do žetve. Ob času žetve pa porečem žanjcem:
    Zberite najprej ljuljko in jo povežite v snope, da jo sežgemo, pšenico pa spravite v mojo žitnico.‹«

    Opaziš podobnost?
    Ni alkohola, ni pijancev.
    Ni cigaret, ni kadilcev.

    Zdaj pa je in alkohol in cigaret.

    Prepoved pitja alkohola ni za vernika le opozorilo:

    Ne nečistniki ne malikovalci ne prešuštniki ne moške vlačuge ne homoseksualci ne tatovi ne lakomniki ne pijanci ne obrekljivci ne roparji ne bodo dediči Božjega kraljestva.

    Pijanci so največje zlo v družini nasploh v družbi.

    Ni pa prepovedano kadit cigaret.
    Prepoved kajenja prakticirajo skoraj vse verske skupnosti namreč:

    Mar ne veste, da ste Božji tempelj in da Božji Duh prebiva v vas?
    Če pa kdo Božji tempelj uničuje, bo Bog uničil njega.
    Božji tempelj je namreč svet, in to ste vi.

    Pavel še ni slišal za cigarete tak, da se vam kadilcem ni treba bat namreč čik ni ovira.

    Poslušajte in doumite!
    Človeka ne omadežuje to, kar gre v usta, ampak kar prihaja iz ust, to omadežuje človeka.«
    »Vsaka sadika, ki je ni vsadil moj nebeški Oče, bo izkoreninjena.

    Ljubezen?
    Ljubi Bog je ljubezen.

    Pustite jih! Slepi so, vodniki slepih.
    Če pa slepi slepega vodi, bosta oba padla v jamo.«

    »Kaj ste tudi vi še vedno nerazumni?
    Mar ne uvidite, da gre vse, kar prihaja v usta, v želodec in se vrže v greznico?

    Dim?

    Kar pa prihaja iz ust, pride iz srca, in to omadežuje človeka.
    Iz srca namreč prihajajo hudobne misli, umori, prešuštva, nečistovanja, tatvine, kriva pričevanja, kletve.

    Ovira je zlo, človeka ubija le zlo.

    Al so cigareti zlo?
    Kdo proizvaja cigarete in kdo ponuja čike kljub svarili človeku, da so škodljivi?
    Odkod zlo?
    Vse je iz srca.
    Kar pride v srce tud gre iz srca.

    Pohlep.

    Al bi se še proizvajali cigareti, če bi se res ljubili ljudje med seboj?

    V industrijsko narejenih določenih omakah so snovi, ki so zdravju človeka škodljive.
    Al bodo ukinli proizvodnjo takih omakic?
    Kdo bo ukinil denar?

    Korenina vsega zla je namreč pohlep po denarju.

    Tak pač je.

    Bom preživel kot boš preživel in bodo vsi preživeli življenje.

    Z dimom al brez.

    Lep pozdrav


    Izvor zla

    Prispeval/a: MC dne petek, 27. februar 2009 @ 22:17 CET
    >>Korenina vsega zla je namreč pohlep po denarju.

    Uf, Fredi to je pa nekaj novega. Sem mislil, da je za vse kriva znanost oziroma želja po spoznanju, ki jo je spodbudila "talking snake". Razen če si dolarskega $imbola ne predstavljaš kot kače, ki se ovija okoli drevesa $poznanja.

    V raju, kolikor mi je znano, še ni bilo denarja. Tudi pohlepa ne. Meni se je vedno zdel tisti Evin prekršek (navadna babja radovednost) povsem nedolžen v primerjavi s poboji in pogromi, ki jih je izvajal Mojzes po naročilu dobrega Boga. In tudi Abel in Kajn se nista sprla zaradi denarja, marveč zaradi ljubosumja, ki ga je seveda spet zrežiral dobri Bog.

    Prvi sef za denar pa je itak izumil Mojzes, ko je naročil naj se izdela $krinja zaveze.


    $$$ IN GOD WE TRUST $$$




    Izvor sebe ugotoviš v razmišjanju kar izrečeš

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 27. februar 2009 @ 22:58 CET
    Pozdravljen Marko

    »Z vseh dreves v vrtu smeš jesti, le z drevesa spoznanja dobrega in hudega nikar ne jej!
    Kajti na dan, ko bi jedel z njega, boš gotovo umrl.«

    Kdor ljubi otroka ga tud posvari namreč le dobro hoče svojemu otroku.

    Šuntanje al zavajanje pa je zlo.

    Pohlep po dobrinah si je tud izmislil denar.

    Znanost človeka zagovarja tezo, da je to bil le napredek v trgovanju.
    Ni blo treba cele črede ovc pripeljat za kravo, dovolj je bil le žakl gnara, he he.

    Zlo v srcu ubija človeka.

    Skesan:

    Kdor koli me bo našel, me bo ubil.
    GOSPOD pa mu je odgovoril:
    »Ne tako; kdor koli ubije Kajna, bo sedemkrat maščevan.«
    In GOSPOD je dal Kajnu znamenje, da ga nihče, ki bi ga našel, ne bi ubil.

    Biblija je duhovna knjiga.

    Ni Mojzes naročil izdelave ( podobe nebeških reči ) skrinje.

    Raz 11,19
    Tedaj se je odprlo Božje svetišče, ki je v nebesih, in v svetišču se je prikazala skrinja zaveze.

    Čao


    Izvor nesmisla z materialnimi posledicami

    Prispeval/a: MC dne sobota, 28. februar 2009 @ 07:30 CET

    »Z vseh dreves v vrtu smeš jesti, le z drevesa spoznanja dobrega in hudega nikar ne jej!
    Kajti na dan, ko bi jedel z njega, boš gotovo umrl.«

    Zakaj je Adam potem živel še 930 let? Se je Vsemogočni zmotil?

    >>Biblija je duhovna knjiga.

    … z materialnimi po$l€dicami …

    Sicer pa je tudi Marxov Kapital duhovna knjiga, saj sam veš, da večina denarja sploh ne obstaja v fizični obliki … je samo Ideja, ki ljudi motivira za dejanja, med drugim tudi za ubijanje … podobno kot obljubljena dežela, večno življenje …


    http://www.myspaceantics.com/images/funny/bible-warning-label.jpg



    Dan počitka za vas, moram it delat

    Prispeval/a: Fredi dne sobota, 28. februar 2009 @ 09:17 CET
    Pozdravljen Marko

    Na dan, ko spoznaš greh tud zamre ljubezen v tebi in, ko zamre ljubezen v srcu zaživi greh.

    Biblija je izrazito duhovna knjiga, ni je možno kar tak dobesedno tolmačit.
    Eni verjamejo, da je blo potrebnih le sedem dni in noči, da je bilo ustvarjeno vesolje in življenje v njem.
    En dan je lahko kakor tisoč let človeku.
    Adam in Eva sta živela večno življenje v Raju.
    Ni možno enačit z milijardami današnjih let, enostavno je kar je.

    Človek hoče na vsak način razumet življenje.
    Verjamem, da je puna kapa, če se zavedaš življenja in živiš kakor srce živi.
    Srce živi ljubezen in za ljubezen.

    Uživaj Gospodov dan.

    Lep pozdrav


    GREH

    Prispeval/a: Lario dne sobota, 28. februar 2009 @ 15:24 CET

    Še v rosno mladih letih so nam kazali sliko Adama in eve v raju. Dobro se spomnim grozno velike kače, ki je bila zvita na drevesu poleg prekrasnega rdečega jabolka. Mene je fasciniralo lepo sijoče rdeče jabolko, ampak; župnik je rekel; ker je kača nagovorila Evo naj utrga prepovedano jabolko in ga da Adamu, da je ugriznil vanj, je s tem prekršila božjo prepoved.


    Veliko kasneje sem slišal, da je bog zaradi tega kaznoval kačo in se mora od takrat naprej plaziti po trnavem grmovju, da se lahko olevi. Ženske pa imajo zaradi tega vsakomesečno čiščo za katero farji pravijo, da je ženska v tistih dneh nečista in, če se dotakne mleka, mleko postane kislo.

    Uboge kače in uboge ženske.
    Bog je res krivičen.
    Namesto, da bi nas bog obvaroval strahu nas je prestrašil z mogoče nenamernim odzivom na prepovedano Evino dejanje.
    Mogoče pa je možno, da bog ne pozna čustev.
    Mogoče bi pa Fredi lahko dal odgovor ali je bog čustven?

    Ob tem se spomnim tudi pravljice o Sneguljčici in sedem palčkov.

    Prva verzija te pravljice pravi;
    Palčki so ugrabili Sneguljčico in jo posiljevali in posiljevali in posiljevali itn., da ne bom zašel v perverznost.

    Vedno sem imel rad pravljice.


    LP


    Zavedam se, da obstajam, res, življenje je prelepa stvarna pravljica

    Prispeval/a: Fredi dne nedelja, 1. marec 2009 @ 00:39 CET
    Pozdravljen Lario

    Duhovnost.

    GOSPOD Bog je rekel kači:
    »Ker si to storila,
    bodi prekleta med vso živino
    in vsemi poljskimi živalmi.
    Po trebuhu se boš plazila
    in prah jedla
    vse dni življenja.

    Zlo je prekleto.
    Zlo je ponižano do konca.
    Zlo žere ( duhovno dobesedno ) človeka v komer odmre ljubezen.

    Sovraštvo bom naredil med teboj in ženo
    ter med tvojim zarodom in njenim zarodom.

    Sovraštvo rojeva sovraštvo.
    Človek rojeva človeka.
    Zlo sovraži človeka in človek ( sovraži?) ( pravilno - se izogiba zla, zgleda kot sovraštvo ) zlo.

    On bo prežal na tvojo glavo,
    ti pa boš prežala na njegovo peto.«

    Na koga preži zlo, kdo se spozika ob zlo?
    Človek.
    Kdo preži na glavo zla?
    Ljubezen – Jezus Kristus Božanski Sin
    Nato sem videl nebo odprto in prikazal se je bel konj.
    Ta, ki ga je jezdil, se imenuje Zvesti in Resnični.
    Ta pravično razsoja in se bojuje.
    Oči so mu kakor ognjen plamen in na glavi nosi veliko diademov; napisano pa ima ime, ki ga ne pozna nihče, le on sam.
    Ogrnjen je v plašč, ki je bil namočen v krvi.
    Ime mu je Božja Beseda.
    Na belih konjih mu sledijo nebeške vojske, oblečene v belo in čisto tančico.
    Iz ust mu sega oster meč, da z njim udari po narodih.
    Pasel jih bo z železno palico in tlačil stiskalnico z vinom srdite jeze Boga, vladarja vsega.
    Na plašču in na boku pa ima napisano ime:
    Kralj kraljev in Gospod gospodov.

    Ženi pa je rekel:
    »Zares, mnogo boš trpela v svoji nosečnosti
    in v bolečinah boš rojevala otroke.

    V raju sta živela ljubezen Adam in Eva.
    Po izgonu iz Raja je človeštvo zaživelo na zemlji.
    Ženska rojeva v bolečinah.

    Po možu boš hrepenela,
    on pa bo gospodoval nad teboj.«

    Moški je moč, z močjo pomaga v zakonu in tud brani ženo.
    Ljubezen je obojestranska.

    In človeku je rekel:
    »Ker si poslušal glas svoje žene
    in jedel z drevesa,
    o katerem sem ti zapovedal in rekel: ›Nikar ne jej z njega!‹
    naj bo zaradi tebe prekleta zemlja;
    s trudom boš jedel od nje vse dni svojega življenja.

    Adam se je pustil zapeljat na leporečje, Eva je že bla zapeljana od zla zato ga je tud napeljala v zlo dejanje.
    Človek ni krivec.
    Človek je človek.
    Človek ni zlo.
    Človek se trudi, da preživi življenje.
    Ljubezen pomaga in hrabri človeka v srcu.

    Trnje in osat ti bo rodila
    in jedel boš poljsko rastlinje.
    V potu svojega obraza
    boš jedel kruh,
    dokler se ne povrneš v zemljo,
    kajti iz nje si bil vzet.

    V raju se je jedlo duhovno.
    Al ma duh želodec?
    Hrana je bla ljubezen v mnogoteri obliki.
    Drevo spoznanja dobrega in hudega je duhovno spoznanje zla.
    V Raju je prostor le za ljubezen.
    V srce se je pritihotapilo zlo, srce je spoznalo tud zlo.
    Ljubezen ljubi le ljubezen.

    Zares, prah si
    in v prah se povrneš.«

    Spoznanje realnosti, človek je umrljiv, duh živi.

    Ljubi Bog je ljubezen, ljubeč Oče ljudem.

    Če bi bil brez čustev, bi ljubil zlo ti človek.
    Ljubezen ljubi človeka.
    Ljubezen je usmiljenje.

    Brez čustva je ljubit na silo.
    Brez čustva bi se lahko zlo stamanlo takoj že v Raju.
    Čustvo do vseh, tud do zla.
    Satan ma možnost, da spregleda svojo zmoto ampak…

    Ljubi Bog ve vse, ve zaključek človeštva zato tud biblija v pouk in svarilo zlu.

    Ti veruješ, da je Bog eden? Prav imaš. Tudi demoni verujejo, a trepetajo.

    Lep pozdrav


    Zavedam se, da obstajam, res, življenje je prelepa stvarna pravljica

    Prispeval/a: Lario dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 16:41 CET

    Fredi,

    čudno se mi zdi, ko v današnjih časih toliko govorimo o pozitivnih čustvih, bog nas pa kaznjuje na vsakem koraku.
    Kaj ne bi bilo bolje, ko bi nam bog z zgledom dal vedeti da obstaja. Npr.: rešil bi vsaj lačne otroke, da ne bi od lakote umirali, mi bomo tako ali tako kmalu za odpis.

    Prav nič pravljičnega ni na tem svetu, ko vidiš soseda kako trpi.


    LP


    »Če sem našel milost v tvojih očeh, Gospod, naj hodi, prosim, Gospod sredi med nami.

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 20:59 CET
    Ljudstvo je namreč trdovratno, toda odpústi našo krivdo in naš greh in vzemi nas za svojo lastnino!«

    Pozdravljen Lario

    Življenje je pravljica, ko se življenje - človek - ti, zaveda obstoja, da iz nič obstaja tud možnost dojet, da bi lahko obstajala tud možnost brez obstoja česarkoli.
    Nič, ki ni nič.

    Človek se sam kaznuje.

    Ljubi Bog uresničuje ljubezen v srcih ljudi.

    Človek se lahko odloči živet življenje tud tak, da mu je ljubezen izven srca.
    Lahko sprejme v srce zlo in zlo se bo množilo še rodove po tem človeku.

    Ne delaj si rezane podobe in ničesar, kar bi imelo obliko tega, kar je zgoraj na nebu, spodaj na zemlji ali v vodah pod zemljo!
    Ne priklanjaj se jim in jim ne služi, kajti jaz, GOSPOD, tvoj Bog, sem ljubosumen Bog, ki obiskujem krivdo očetov na sinovih, na tretjih in na četrtih, tistih, ki me sovražijo, izkazujem pa dobroto tisočerim, tistim, ki me ljubijo in izpolnjujejo moje zapovedi.

    Vsi ljudje bodo preživeli življenje, tud lačni in podhranjeni kakor umirajoči od lakote.
    Življenje se preživi pa makar le trenutek živiš ga preživiš.

    »Zato vam pravim:
    Ne skrbite za svoje življenje, kaj boste jedli ali kaj boste pili, in ne za svoje telo, kaj boste oblekli.
    Ali ni življenje več kot jed in telo več kot obleka?
    Poglejte ptice neba!
    Ne sejejo in ne žanjejo niti ne spravljajo v žitnice, in vendar jih vaš nebeški Oče hrani.
    Ali niste vi več vredni kot one?

    Kdo izmed vas pa more s svojo skrbjo dodati svojemu življenju en sam komolec?

    In za obleko, kaj skrbite?
    Poučite se od lilij na polju, kako rastejo.
    Ne trudijo se in ne predejo, toda povem vam:
    Še Salomon v vsem svojem veličastvu ni bil oblečen kakor ena izmed njih.
    Če pa Bog tako oblači travo na polju, ki danes obstaja in jo jutri vržejo v peč, mar ne bo mnogo bolj oblačil vas, maloverni?
    Ne skrbite torej in ne govorite:
    ›Kaj bomo jedli ali kaj bomo pili ali kaj bomo oblekli?‹

    Po vsem tem sprašujejo pogani.

    Saj vaš nebeški Oče ve, da vse to potrebujete.
    Iščite najprej Božje kraljestvo in njegovo pravičnost in vse to vam bo navrženo.
    Ne skrbite za jutri, kajti jutrišnji dan bo skrbel sam zase.

    Dovolj je dnevu njegovo zlo.«

    Po domače ljubi sočloveka in pomagaj sočloveku.
    Kdor prejme ljubezen v srce tud deli ljubezen iz srca.
    Usmiljenje.

    Noben človek ni za odpis.
    Tud odpis je po volji srca.
    Kdor ubije je morilec.
    Živi morilec življenje ampak, ko umre tud umre morilsko srce.
    Ni ga, kot, da nikdar ni bil.
    Le kdo se bo spominjal morilca?
    Kdo le misli na morilca?

    Ljubi Bog ljubi.

    Vsak greh in vsaka kletev bosta ljudem odpuščena, kletev zoper Duha pa ne bo odpuščena.

    Sveti duh v srcu vzklije tud kesanje.

    Kako si upa kdo izmed vas, ki ima tožbo zoper drugega, iskati pravico pred krivičnimi in ne pred svetimi?
    Mar ne veste, da bodo svetu sodili sveti?
    In če boste vi sodili svetu, ste mar nevredni, da bi bili sodniki v najmanjših rečeh?
    Mar ne veste, da bomo sodili angelom, pa ne bi vsakdanjim rečem?
    V pravdah o vsakdanjih rečeh postavljate za sodnike take, ki v Cerkvi nimajo ugleda?

    To govorim vam v sramoto.

    Potemtakem med vami ni nobenega modrega, ki bi mogel razsojati med svojimi brati.
    In tako se pravda brat z bratom, in sicer pred neverniki!
    Sploh je za vas sramotno že to, da se pravdate.
    Zakaj krivice raje ne prenašate?

    Zakaj se raje ne pustite okrasti?

    Ne, vi sami delate krivico in kradete, in sicer takim, ki so vaši bratje.
    Ali ne veste, da krivični ne bodo deležni Božjega kraljestva?
    Ne dajte se zavesti!

    Ne nečistniki ne malikovalci ne prešuštniki ne moške vlačuge ne homoseksualci ne tatovi ne lakomniki ne pijanci ne obrekljivci ne roparji ne bodo dediči Božjega kraljestva.

    In taki ste bili nekateri.
    Toda bili ste umiti, posvečeni ste bili, opravičeni ste bili v imenu Gospoda Jezusa Kristusa in v Duhu našega Boga.

    Homoseksualec je zaljubljen v človeka ampak tud v perverznost.

    »Nihče ne more služiti dvema gospodarjema:
    ali bo enega sovražil in drugega ljubil, ali pa se bo enega držal in drugega zaničeval.
    Ne morete služiti Bogu in mamonu.«

    Kdor se pokesa, si umije srce.
    Ljubezen ljubi čisto srce.

    Usmilil se bom, kogar se usmilim, in milosrčen bom, s komer sem milosrčen.

    Lep pozdrav


    (Skoraj) prazna nebesa

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 21:29 CET
    >>Ne nečistniki ne malikovalci ne prešuštniki
    >>ne moške vlačuge ne homoseksualci ne tatovi
    >>ne lakomniki ne pijanci ne obrekljivci ne roparji
    >>ne bodo dediči Božjega kraljestva.


    Fredi, to smo že razčistili:

    http://www.pozitivke.net/comment.php?mode=view&cid=24625


    Farsa zakriva zlo misli

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 22:06 CET
    Pozdravljena Marja

    Človek gleda bedo, ker ma bedo tud v srcu.

    V srcu človek pomaga sočloveku.

    Živijo siromaki, ki umirajo od lakote ampak kdo jim pomaga?

    (http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042248002)

    Ljubi Bog ljubi ljubezen v srcih ljudi.

    Ljubi Bog je usmiljen do vsakega siromaka na tak al takšen način.

    Bolje umret kot živet v bedi zraven ljudi brez usmiljenja v srcih.

    Smrt je usmiljenje za trpečo srce.

    V srcu se kaznuje tisti, ki ljubi zlo.
    Tud pohlep se kaznuje.

    Ni dežja ni žitaric.
    Pride pomoč v hrani ampak hrana ponavadi konča v želodcih sitih zla.
    Kradejo humanitarno pomoč in jo prodajajo, tud to se dogaja.

    Le bodi pametna simpl glava in misli kakor misliš.

    Moder ljubi.
    Ljubo srce pomaga ljubemu srcu iz simpl razloga namreč ljubi brez šimfanja.

    Lep pozdrav


    Tudi če bi bilo število Izraelovih sinov kakor peska ob morju, se bo rešil samo ostanek;

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 2. marec 2009 @ 22:43 CET
    kajti Gospod bo temeljito in naglo uresničil svojo besedo na zemlji.
    Prav tako tudi v sedanjem času obstaja ostanek, odbran po milosti.

    Pozdravljen Marko

    A vendar nisem sam.
    Nikoli in nikdar se nisem trudil sam in zaman.

    Ljubi Bog ljubi, da srce ljubi srce sočloveka.

    Lep pozdrav


    »Če sem našel milost v tvojih očeh, Gospod, naj hodi, prosim, Gospod sredi med nami.

    Prispeval/a: Lario dne torek, 3. marec 2009 @ 11:38 CET
    Fredi,
    - človek se sam kaznuje.
    Čisto preprosto; po biblijsko to ni res. Ko greš k nedeljski maši in greš k spovedi, ter zaupaš svoje grehe "dušnemu pastirju", ti on v božjem imenu naloži pokoro, kar pomeni kazen. Človek se po tej logiki kaznuje z božjo pomočjo.
    To je biblijska logika in potuha za vernike, saj bo naslednjič spet mirne duše grešil saj ve, da bo dobil odpustke. Včasih so velike grehe pri božjem poslancu lahko celo kupili.
    Mimogrede; včeraj sem gledal oddajo na Nacional geografic o vojakih, ki so zaposleni na letalonosilki, ki je bila prisotna pri napadu na Irak. Vojaški kurat je vse, ki so hoteli poslušati, poskušal dopovedati nekako po ovinkih, da je to božja volja. nato so vojaki šli obešat bombe na avione.
    Bili so pomirjeni saj so dobili lekcijo, ki jih odvezuje krivde za pobite Iračane. Ja, logično kajne; res človek kaznuje sam sebe.


    LP




    Kolk daš za vrili dober odpustek?

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 12:09 CET
    Akani od straha bi še dal svoje gate.

    Pozdravljen Lario

    Logično, kot si zapisal res človek kaznuje sam sebe.

    Katolik hodi na spovedi, ker verjame v nauk rimo katoliške cerkve.
    Župnik mu naloži pokoro, ( 100 zdravmarij – pa še kaki očenaš coj ), ker verjame vernik kakor župnik, da edino to odrešuje dušo pač v poboljšanje sicer dobi naslednjič v pokoro taužn očenašekov.
    Po tej logiki kdo koga kaznuje?
    Človek človeka, ker človek dovoli, da ga kaznuje človek.
    Človek se sam kaznuje.

    Kurat v vojski pač izpolnjuje voljo nauka cerkve kateri pripada.

    Dovoljeno se je branit.
    Zmeraj branim ljubezen pravzaprav se sama ljubezen obrani kar z Božjo močjo.
    Sveti duh brani in obrani ljubezen.

    Ljudje pač gledajo na obrambo po logiki šaha – najboljša obramba je napad.
    Finta bolje sprečit kot lečit.

    »Slišali ste, da je bilo rečeno:
    Ljubi svojega bližnjega in sovraži svojega sovražnika.
    Jaz pa vam pravim:
    Ljubíte svoje sovražnike in molíte za tiste, ki vas preganjajo, da boste postali sinovi svojega Očeta, ki je v nebesih.

    On namreč daje svojemu soncu, da vzhaja nad hudobnimi in dobrimi, ter pošilja dež pravičnim in krivičnim.

    Če namreč ljubite tiste, ki ljubijo vas, kakšno plačilo vas čaka?
    Mar tega ne delajo tudi cestninarji?
    In če pozdravljate le svoje brate, kaj delate posebnega?
    Mar tega ne delajo tudi pogani?

    Bodite torej popolni, kakor je popoln vaš nebeški Oče.«

    Ljubi Bog ljubi.

    Lep pozdrav


    Kolk daš za vrili dober odpustek?

    Prispeval/a: Lario dne torek, 3. marec 2009 @ 13:03 CET
    Ne, ne Fredi,

    vojaki so dobili od božjega poslanca odvezo za poboj nasprotnikov. Kdo se brani in kdo napada tukaj sploh ni pomembno.
    Ubijati se med seboj potemtakem po biblijskih zakonih ni greh, ker je vojake odvezal vsake krivde božji poslanec.
    Saj je čisto preprosto razumeti nastalo situacijo na letalonosilki.
    Fredi, to se ni dogajalo v predzgodovinskem času, Fredi to se je dogajalo včeraj, v času našega življenja.

    Katolik hodi k spovedi, da si olajša svojo dušo, se izprazni in naredi prostor za naslednje grehe, saj točno ve, da bo drugo nedeljo zopet dobil pokoro, nekaj malega zmolil in bo odrešen grehov. En kup kvazi katolikov poznam, ki tako razmišljajo in delujejo. Cerkev jim ne dopušča, da bi razmišljali s svojo glavo, ker bi lahko prišli do tega, da je vera zavajujoča in potemtakem človek ne more rasti naprej.


    LP


    Glejte, Božje Jagnje, ki odvzema greh sveta.

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 14:00 CET
    Želo smrti je greh...

    Pozdravljen Lario

    »Resnično, resnično, povem vam:
    Vsak, kdor dela greh, je suženj greha.
    Suženj pa ne ostane pri hiši za vekomaj; sin ostane vekomaj.
    Če vas torej Sin osvobodi, boste resnično svobodni.

    Jaz govorim, kar sem videl pri Očetu, vi pa delate, kar ste slišali pri svojem očetu.«

    Odvisno kdo je očka, hudič al …?

    Tako tudi vi:
    mislite, da ste mrtvi za greh, a da živite za Boga, v Kristusu Jezusu.

    Zato naj v vašem umrljivem telesu ne kraljuje greh, tako da bi se vdajali njegovim poželenjem.

    Bežite pred nečistovanjem.
    Vsak greh, ki ga stori človek, je zunaj telesa;
    kdor pa nečistuje, greši proti lastnemu telesu.

    Plačilo za greh je namreč smrt;
    Božji milostni dar pa je večno življenje v Kristusu Jezusu, našem Gospodu.

    Bodite drug do drugega dobrosrčni in usmiljeni ter drug drugemu odpuščajte, kakor je tudi vam Bog milostno odpustil v Kristusu.

    Glej mojo nesrečo in muko, odpusti vse moje grehe.

    Ljubi Bog ljubi.

    Oče!
    Posvečeno bodi tvoje ime.
    Pridi tvoje kraljestvo.
    Naš vsakdanji kruh nam dajaj od dne do dne

    in odpústi nam naše grehe,

    saj tudi sami odpuščamo vsakomur, ki nam je dolžan,
    in ne vpelji nas v skušnjavo!«

    Če namreč odpustite ljudem njihove prestopke, bo tudi vaš nebeški Oče vam odpustil.
    Če pa ljudem ne odpustite, tudi vaš Oče ne bo odpustil vaših prestopkov.

    In kadar vstanete k molitvi, odpustite, če imate kaj proti komu, da vam tudi vaš Oče, ki je v nebesih, odpusti vaše prestopke.

    Spreobrni se od te svoje grdobije in prôsi Gospoda, morda ti odpusti namero tvojega srca!

    Ljubi Bog odpušča grehe.

    Kdor se pokesa v srcu, srce očisti greha, živi čistega srca brez greha.

    Kdor se kesa in nadaljuje greh se tud prej ni skesal, hinavec v srcu le misli, da je ljubezen naivnost.

    Oče, odpústi jim, saj ne vedo, kaj delajo.

    Ljubi Bog je ljubezen.

    Kdor prejme v srce ljubezen, živi ljubezen, da ga sprejme ljubezen v ljubezen.

    Živiš in mrziš in ljubiš.
    Človeška strogost do greha.
    Se skesaš, ljubiš in mrziš naprej.

    Živiš in mrziš in ljubiš.
    Duhovna strogost v srcu do greha.
    Spoznaš greh, se skesaš in le ljubiš dalje.

    Le enkrat je Jezus Kristus bil križan za grehe vsega človeštva.
    Jezus je trpel tud zate Lario.

    Še to:
    Prosim izpusti iz šimfarskega žargona Sveto pismo, ker biblija ni kriva, če se zlorablja v napačni nauk.

    Sveti duh poučuje in razlaga ljubezen zapisano tud v bibliji.
    Moli in prosi.
    Kar prosiš tud prejmeš.
    Prosi za milost in prejel boš modrost, razumevanje, da boš v srcu razumel, da ljubezen ljubi Bog ljubi.

    Marsikdo se ma za poslanca ljudi al božjega.
    Politika kakršnakoli mi je zmeraj šla na pajtl.

    Ljubezen polni in izpopolni srce.
    S takšnim srcem misli in razmišljaj o življenju.

    Lep pozdrav


    Farsa, karma ?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 15:26 CET


    Ni farsa Marja, samo Karma. Pa ne njihova ampak njihovih predhodnikov. Oni jo le pokasirajo, kar je seveda zelo tragično.

    Če ne verjameš meni, pa naj ti Fredi citira , mislim da šesto božjo zapoved ( prosto po spominu)

    Jaz sem Gosdpod tvoj Bog, ki grehe očetov obiskujem na sinovih, drugih , tretjih in četrtih.

    Juda I.



    (Skoraj) prazna nebesa

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 15:39 CET

    MC!

    Kaj pa "človeček " znotraj MC-ja ? Kje bo končal ?

    Juda I.


    Svoje postave bom dal v njihov razum, v njihova srca jih bom zapisal.

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 15:58 CET
    Zdravljen Juda

    Ponavadi je tak kot pravi tale slovenski pregovor:
    kar se judek nauči to juda tud zna

    Sin se uči od očeta in tako znanje iz roda v rod živi.
    Pokasira se al zlo al pa ljubezen.
    Odvisno kdo je očka!

    Se pa najde tud tak pra pra vnuk, ki reče štop, odfakajte z mržnjo v srcu namreč ljubi Bog v srcu ljubi.

    In tak simpl se štopa zlo iz roda v rod.

    Mojzes je sklical ves Izrael in jim rekel:
    Poslušaj, Izrael, zakone in odloke, ki jih danes govorim v vaša ušesa!
    Učite se jih in pazite, da jih boste izpolnjevali!
    GOSPOD, naš Bog, je na Horebu sklenil z nami zavezo.
    GOSPOD te zaveze ni sklenil z našimi očeti, temveč z nami, z nami, ki smo tukaj danes vsi živi.
    Iz obličja v obličje je GOSPOD iz ognja govoril z vami na gori.
    Takrat sem stal med GOSPODOM in vami, da bi vam naznanil GOSPODOVO besedo;
    kajti bali ste se ognja in niste šli na goro.
    Rekel je:

    »Jaz sem GOSPOD, tvoj Bog, ki sem te izpeljal iz egiptovske dežele, iz hiše sužnosti.
    Ne imej drugih bogov poleg mene!

    Ne delaj si rezane podobe, ničesar, kar bi imelo obliko tega, kar je zgoraj na nebu, spodaj na zemlji ali v vodah pod zemljo!
    Ne priklanjaj se jim in jim ne služi, kajti jaz, GOSPOD, tvoj Bog, sem ljubosumen Bog, ki obiskujem krivdo očetov na sinovih in na tretjih in na četrtih, tistih, ki me sovražijo, toda izkazujem dobroto tisočem, tistim, ki me ljubijo in izpolnjujejo moje zapovedi.

    Ne izgovarjaj po nemarnem imena GOSPODA, svojega Boga!
    Kajti GOSPOD ne bo pustil brez kazni tistega, ki po nemarnem izgovarja njegovo ime.

    Pazi na sobotni dan in ga posvečuj, kakor je zapovedal GOSPOD, tvoj Bog!
    Šest dni delaj in opravljaj vsa svoja dela, sedmi dan pa je sobota za GOSPODA, tvojega Boga: ne opravljaj nobenega dela, ne ti ne tvoj sin ne hči ne hlapec ne dekla ne tvoj vol ne osel ne katero tvoje živinče ne tujec, ki biva znotraj tvojih vrat, da si odpočijeta tvoj hlapec in tvoja dekla kakor ti.
    Spominjaj se, da si bil suženj v egiptovski deželi in te je GOSPOD, tvoj Bog, od tam izpeljal z močno roko in z iztegnjenim laktom!
    Zato ti je GOSPOD, tvoj Bog, zapovedal obhajati sobotni dan.

    Spoštuj očeta in mater, kakor ti je zapovedal GOSPOD, tvoj Bog, da se podaljšajo tvoji dnevi in da ti bo dobro na zemlji, ki ti jo daje GOSPOD, tvoj Bog!

    Ne ubijaj!

    Ne prešuštvuj!

    Ne kradi!

    Ne pričaj po krivem proti svojemu bližnjemu!

    Ne žêli žene svojega bližnjega!
    Ne bodi pohlepen po hiši svojega bližnjega, po njegovem polju, hlapcu, dekli, volu, oslu ali čemer koli, kar pripada tvojemu bližnjemu.«

    Te besede je GOSPOD govoril z močnim glasom vsemu vašemu občestvu na gori iz ognja, oblaka in temine in ničesar ni dodal.
    Napisal jih je na dve kamniti plošči in ju dal meni.

    Eden izmed pismoukov je slišal, kako razpravljajo, in videl, da jim je Jezus dobro odgovoril; pristopil je in ga vprašal:
    »Katera je prva od vseh zapovedi?«
    Jezus je odgovoril:
    »Prva je:
    Poslušaj, Izrael, Gospod, naš Bog, je edini Gospod.
    Ljubi Gospoda, svojega Boga, iz vsega srca, iz vse duše, z vsem mišljenjem in z vso močjo. Druga pa je tale:
    Ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe.
    Večja od teh dveh ni nobena druga zapoved.«
    Pismouk mu je rekel:
    »Dobro, učitelj. Resnico si povedal:
    On je edini in ni drugega razen njega, in ljubiti njega iz vsega srca, z vsem umevanjem in z vso močjo ter ljubiti bližnjega kakor samega sebe je več kakor vse žgalne daritve in žrtve.«
    Ko je Jezus videl, da je pametno odgovoril, mu je rekel:
    »Nisi daleč od Božjega kraljestva.«
    In nihče si ga ni drznil še kaj vprašati.

    Čao


    Poslanstvo

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 16:15 CET
    Juda, občutek me sili v prepričanje, da si se nekoliko preveč vživel v svoje "poslanstvo". Fredija, ki je vsa potrebna in nedvoumna navodila dobil v Bibliji ter za nameček doživel še razsvetljeni krst v ledeni Dravi, človek še nekako razume...



    Šesta zapoved

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 16:28 CET


    Fredi!

    Vesel sem, da si se oglasil. Šesta zapoved namreč načenja dilemo Božje ljubezni, saj vedno in vztrajno citiraš,da "Ljubi Bog ljubi".

    V tej zapovedi pa jasno piše, da krivdo in grehe obiskuje na otrocih tistih, ki ga sovražijo. Ha, tu smo. Pri karmi, ki jo pokasirajo nasledniki, zaradi izdaje t.im boga s strani svojih prednikov, oni pa trpijo. Štos kaj?

    Se ti zdi,da je to ljubezen, o keteri govori Jezus ? Tisti Jezus, ki pravi : Moje kraljestvo ni od tega sveta ? In če njegovo kraljestvo ni od tega sveta, torej tudi njegov Oče, Bog ni Bog tega sveta., temveč Bog Kraljestva, ki ni od tega sveta.

    Tu smo torej. Svet, v katerem velja zakon Karme ni svet Boga ki ljubi. Povedano drugače, bog tega sveta ni bog ljubezni. Katerega boga potem išče iskalec ? Boga tega sveta , ki sovraži tiste, ki ga ne častijo ? In če ga najde, kaj mu nudi bog tega sveta ? Karmo in trpljenje. Če ga pa časti, mu nudi gospodavanje nad tistimi, ki trpijo. Kdo ali kaj je potem ta bog tega sveta ? Če je bog tega sveta res pravi bog, zakaj potem vsi odrešeniki, Jezus, Buda , Krišna isklace vabijo, naj zapustijo ta svet ?

    Da draga Marja malo,se zamisli. Ali Bog, ki odrešuje res povzroča trpljenje, ali to povzroča t.im bog, kateremu so nasedle premnoge duše ? Torej Fredi, kdo je bog tega sveta ? Marja, ali res misliš, da Bog ki ljubi povzroča trpljenje ?

    Juda I.



    Poslanstvo

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 16:31 CET



    MC!

    Ni ti treba razumeti mene. Zadostuje da razumeš t.im. človečka v sebi. V njegovo dobro pojej že tisto tabletko.

    Juda I.


    Tabletka

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 16:38 CET
    Juda, obstaja še tretja pot - brez tablet.




    Tabletka

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 16:40 CET

    MC!

    Pa ti sploh veš, kaj je mišljeno s tabletko kot metaforo ?

    Juda I.



    »Je mar GOSPODOVA roka prekratka? Zdaj boš videl, ali se bo moja beseda zate uresničila ali ne.«

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 16:41 CET
    Pozdravljen Marko

    Naključij ni.
    Naključja si je domislil tist, ki verjame, da si je izmislil naključje po naključju.
    Ni naključja.

    Ljubi Bog vodi ljubo srce v ljubezen.
    Ljubi ljubezen saj po naključju tud nisi rojen ampak te je rodila ljubezen.

    Lep pozdrav


    Zahod vs vzhod

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 16:48 CET
    Juda

    Skarmaj karmo.

    Ne bom več veliko govoril z vami, kajti vladar tega sveta prihaja.
    Meni sicer ne more nič, vendar naj svet spozna, da ljubim Očeta in da delam tako, kakor mi je naročil Oče.

    Ljubi Bog ljubi.

    Čao


    Jaz sem gospodova marioneta, Bog ne daj, da se utrže vrvica, ker sem brez hrbtenice

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 17:02 CET
    Fredi, na tem svetu (in tudi na vseh ostalih svetovih) bi lahko bilo prav vse naključno, razen ... tvojih predvidljivih odgovorov.

    :-)



    Ubog ljivec

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 17:02 CET



    Fredi!

    Vidim,da ga ubogaš, boga tega sveta namreč. Čim prihaja,nehaš govoriti z mano.In zato te ta tvoj ljubi bog tako ljubi.

    Juda I.


    Metafora iz tablete

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 17:08 CET
    Tudi "brez tablet" je lahko metafora.

    In zaradi uživanja tablet ... nastajajo metafore!

    Učinek povratne zanke je neizogiben.




    Ubog ljivec

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 17:08 CET

    MC!

    Tudi pri tebi je vse ne-predvidljivo, razen ene stvari :

    - izogibanje rdeči tabletki..............

    Juda I.


    (Spiritual) Detox

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 17:12 CET
    Juda, mogoče pa je napočil čas za spiranje želodca.

    In en dober klistir...




    Rdeče

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 17:12 CET



    Veš MC, brez rdeče tabletke, Rdeče Kapice enostavno ne gre, pa naj se ji še tako izogibaš. To je edino kar vodi v samo-spoznanje. A se ne spomniš,da jo je zaužila cel "Orakelj" sama ? Mailsim,da v drugenm delu.

    Juda I.


    Zla marioneta se plazi kakor kača brez sence a z hrbtenico zla

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 17:14 CET
    Pozdravljen Marko

    Zlo si predvidljiv.

    Fajn bodi.

    Lep pozdrav


    Prebrat znaš ampak al vidiš tud brata?

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 17:19 CET
    Juda

    Rabiš kako pilulo za dobro branje pred spanjem?

    Čao


    Predvidljivost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 17:20 CET


    Da Fredi, tudi Marko je zelo predvidljiv. Zato pa se boji redeče tabletke, saj ve,da ga čaka ne-predvidljivo. In nima tega poguma. Midva pa dobro veva, kot pravi Sv. Pavel, da je Evangelij samo za pogumne, ki se ne bojijo neznanega.



    Juda I.


    Geneza homa z bolečino v križu in zaradi križa

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 17:29 CET
    Predhodnice modernih kač so se pojavile že v paleocenu pred kakimi 60-imi milijoni let. To pomeni, da so kače veliko bolje prilagojene na plazenje, kot so ljudje na pokončno hojo (zagotovo kače ne poznajo bolečin v križu). Če je kdo hendikepiran zaradi prehitre evolucije, je to kvečjemu homo, ki se trudi stati vzravnano na dveh nogah mogoče največ 4 milijone let. Še en dokaz, da človek mogoče le ni takšna krona stvarstva, kot bi utegnili domnevati iz biblijske teleologije - in tudi močno dvomim, da bodo kače izumrle pred ljudmi.





    ABC Biblije za MC-ja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 3. marec 2009 @ 17:34 CET


    Ko pogledaš iz profila živčni sistem Homo Sapiensa vidiš, da je hrbtenjaša pokonci, mali možgani vključno z velikimi pa tvorijo pravokotnico na hrbtenjačo. In tako dobiš silhueto kače, ki je seveda prispodoba za resnično dogajanje v sistemu tako nebeškega kot zemeljskega ačloveka. A vi, ki prisegate na znanost seveda tega ne veste, saj v laboratoriju tega še niste ugotovili. Da obstajajo prispodobe namreč, kaj šele, da bi ugotovili kaj kača v jeziku misterijev sploh pomeni.

    Juda I.

    Juda I.


    Kocinasta homogeza

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 17:49 CET
    Pozdravljen Marko

    Sem predvideval taki hrbtenično istorijski razplet kosmatega v ljubečega človeka.

    (http://www.dnevnik.si/novice/znanost/1042238680)

    Misliš, da je kaki izgubljen dušman?

    Čao


    Retrogradna evolucija po Lamarcku

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 18:27 CET
    Glede na skrčen volumen možganov in ob predpostavki, da verjameš v lamarkizem, bi zlahka pomislil na to, da so "hobitovi" predniki zelo veliko brali Biblijo.






    Retrogradno človek do človeka - matematična logika

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 3. marec 2009 @ 18:57 CET
    Marko

    Mogoče so bli izbrisani iz življenja glih zaradi kratke pameti in ostrih zob.

    Človek ma srce v sorazmerju z modrostjo.
    Biblija potrjuje, da je fajn brat ljubezen z srcem.

    (http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=4524)

    Verjameš, da je človek izšel iz človeka?
    Lahko premisliš na wc školjki.
    Verjamem, da boš z vzdihom potrdil volumen sranja.

    Čao


    Neandertalci z velikim N

    Prispeval/a: MC dne torek, 3. marec 2009 @ 22:13 CET
    Biblija potrjuje sama sebe. Je (kot) pravljica, ki se začne z besedami: To, kar vam bom povedal, je čista resnica. In resnično, resnično povem vam, volk je pojedel Rdečo kapico in Trnuljčica je vstala od mrtvih.

    Se mi pa dopade, Fredi, da si se začel zanimati za alternativne, pa čeprav poljudnoznanstvene, vire. To pomeni, da si odprt tudi za znanstveno (heretično in blasfemično) misel.

    Kot vidiš, se fosilne najdbe in izsledki paleontologije množijo, in kažejo na to, da je evolucija dejstvo. Niti ni več samo teorija – je preprosto dejstvo!

    In ko smo že pri arheologiji, paleontologiji in pri artefaktih. Tudi neandertalci so pokopavali mrtve, torej so imeli obrede, povezane s smrtjo in so skoraj zagotovo razmišljali, kaj se zgodi po njej. Tako kot homo sapiens so poznali čut ljubezni in skrbi za druge. Arheologi so našli več dokazov, ki potrjujejo, da so neandertalci skrbeli za bolne in ostarele. Na koncu pa so jih naši predniki, kljub svoji »humanosti«, iztrebili! Takrat smo si verjetno nazadnje delili planet z drugo vrsto ČLOVEŠKIH bitij.

    Dragi Fredi, religioznost ni specifičnost homo sapiensa; je samo evolucijska adaptacija naših možganov, ki se lahko in se tudi je izrazila tudi pri drugih vrstah. To dokazujejo prav neandertalci.

    Je Kristus na križu umrl tudi za neandertalce? So neandertalci imeli dušo? Bodo neandertalci zveličani ob poslednji sodbi? Gotovo so imeli predstavo o posmrtnem življenju. In skrbeli so za bolne in ostarele. Bodo zveličani le primerki homo sapiensa, mogoče za nagrado, ker so iztrebili neandertalce (pa še Amorejce, Kanaance, itd.)? Če so neandertalci imeli duše, kje so sedaj njihove duše? So se reinkarnirale v duše homo sapiensov ali čakajo v vicah? Ljubi Bog ljubi – tudi neandertalce?

    Zakaj v Bibliji niso omenjeni neandertalci, homo erectusi, homo habilisi, avstralopiteki, prokonzuli? Ni jih niti na Noetovi barki. Je bil Adam kosmat ali gladek po prsih? Je bila Eva kosmata pod pazduho? Sta bila Abel in Kajn prva primerka kromanjolskega človeka?

    Razmisli o tem, ko boš sedel na školjki, Fredi. In razmisli o tem, da homo uporablja školjko samo mogoče zadnjih 50 let. Da je pred tem nekaj milijonov let iztrebljal v čepečem položaju. Da evolucijsko sploh ni prilagojen na školjko. Tako kot ni prilagojen na klečanje v spovednici in na sedenje pred računalnikom. Tudi v raju še ni bilo WC-ja. Adam in Eva sta kakala gotovo čepe. Tako kot so kakali tudi neandertalci.



    Adam in Eva nista bla kosmata

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 00:19 CET
    Pozdravljen Marko

    Dolg čas mi je že bil po tebi kot po kromanjoncu.

    Zmeraj se kakšna darwinska teorija najde, da zamaja tla verovanju, da človek izhaja iz človeka.
    Neandertalci niso bli ljudje.

    Znanstveniki pravijo, da mata sodobni človek in kromanjonc enak dnk in enako okostje.
    Pravijo, da je kromanjonc živel pred cc 40.000 leti.
    Vsaj približno se ve kdaj je začel človek živet na zemlji, če ta teorija res drži.

    V Španiji so odkrili votlino v kateri so našli okostja neandertalcev zato sklepajo, da so svoje mrtve pokopavali.
    Našli so tud preluknjano kost in verjamejo, da je to blo prvo glasbilo neandertalcev.
    Pravijo, da so bli neandertalci tud kanibali in da so sobivali z kromanjonci.

    Vse to so teorije.
    So le teorije teh, ki tak želijo mislit.

    Pa, če tak želiš verovat, da izhajaš iz neandertalca pa verjemi.
    Tvoje verovanje, tvoj svet, tvoje življenje.

    Najde se kost in domišljija ma prosto pot.

    Domišljija tud misli, da so si neandertalci v votlini shranli svoje neandertalce pozimi kot meso v hladilniku.
    Pač, ko so bli lačni, da se niso preveč utrujali z iskanjem živeža.
    Tud dinozavri so jedli.

    Teorija pač taka.
    Ampak verjamem v teorijo, da so bli neandertalci zbrisani z obličja zemlje, ker so bli opasni za človeka.
    Zbrisani so bli preden je človek začel živet na zemlji.

    Da so bli prvi ljudje oblečeni v kože pa se tak ve iz biblije.

    Adam in Eva sta živela duhovno življenje v Raju.
    Po grehu sta spoznala, da sta naga.
    Sešila sta si predpasnika iz smokvinih listov.
    Človek je v srcu dojel zlo, trganje smokvinih listov nakazuje spoznanje uničevanja kar obstaja, obstajala je ljubezen, živela sta ljubezen.
    V Raju sta jedla duhovno hrano, sadež - ljubezen.

    Človek je imenoval svojo ženo Eva, ker je postala mati vseh živih.
    Človek ni več bil duhovno bitje.

    GOSPOD Bog je naredil človeku in njegovi ženi suknji iz kože in ju oblekel.
    Ljubi Bog je ljubezen.
    Človek je ubil žival, da se je oblekel z kožo živali.
    Kar prosiš prejmeš, milost, znanje kako preživet življenje.

    Tedaj je GOSPOD Bog rekel:
    »Glejte, človek je postal kakor eden izmed nas, saj pozna dobro in húdo.
    Da ne bo zdaj iztegnil roke in vzel še z drevesa življenja ter jedel in živel na veke!«
    Sadeži, ki sta jih Adam in Eva jedla je bla ljubezen, večno življenje.

    In GOSPOD Bog je odpravil človeka iz edenskega vrta obdelovat zemljo, iz katere je bil vzet.
    V raju ni blo zime al poletja, le večna ljubezen, ljubi Bog je živel dobesedno človeka.

    Izgnal je človeka in postavil vzhodno od edenskega vrta kerube in meč, iz katerega je švigal ogenj, da bi stražili pot do drevesa življenja.
    Človek je zaživel na zemlji zaradi greha, vrnil se bo v Raj, ko bo popolnoma odpravljen greh iz človeškega srca.

    Dejstvo znanstvenikov, izviraš iz mesa.

    Dejstvo življenja, izviramo iz duha življenja.

    Lep pozdrav


    Omamljene ulice

    Prispeval/a: titanic dne sreda, 4. marec 2009 @ 09:10 CET
    Živjo Lario, Fredi,
    Berem na hitro vajine komentarje na članek Omamljene ulice, pa moram dodati, ker mi je všeč dialog. Mnogokrat smo že slišali, pa tudi tu na Pozitivkah, zakaj Bog ne poskrbi za lačne in uboge otroke, da je krivičen. Zdaj pa je Fredi ravno iz Biblije našel odstavek, ki sporoča, da se ni potrebno bati, da dobi vsak to kar potrebuje:
    Ne skrbite torej in ne govorite:
    ›Kaj bomo jedli ali kaj bomo pili ali kaj bomo oblekli?‹

    Po vsem tem sprašujejo pogani.

    Saj vaš nebeški Oče ve, da vse to potrebujete.
    Iščite najprej Božje kraljestvo in njegovo pravičnost in vse to vam bo navrženo.
    Ne skrbite za jutri, kajti jutrišnji dan bo skrbel sam zase.

    Dovolj je dnevu njegovo zlo.«

    Lahko si odstavek razlagamo tudi drugače: delaj z ljubeznijo za skupno dobro tudi, če ti ni po volji. Delaj z mirom v srcu in z zavedanjem, da stvari, ki so ti namenjene morajo biti narejene tudi, če se ti zdijo nesmiselne in nepotrebne. Ko človek to preseže in »ve«, da ne more vsega razumeti in da ima vse svoj smisel, pa čeprav zgolj za to, da sam spoznaš modrost, ki jo naj bi spoznal – v sebi.

    Pomembno je odnos do stvari in do ljudi. Ni pomembno kaj delamo, iz vsake situacije lahko potegnemo nekaj dobrega, novega in koristnega zase, posledično pa, ko vnašamo v delo ljubezen in sprejemanje, da je to Božja volja, bo delo dobro narejeno in rodilo »sadove« tako pri nas, kot v skupnosti, kjer živimo. Sadovi pa mnogokrat niso vidni – so nevidni in nerazumljivi, mnogokrat zgledajo celo nesmiselni. Naša zavest je omejena, da višjih ciljev ne vidimo ali jih ne prepoznamo, le to je razlika.


    Kaj pa zdaj to????????
    Oboje je iz Biblije? Tega pa res ne razumem. Najprej to -
    Ljubi Bog ljubi.
    Vsak greh in vsaka kletev bosta ljudem odpuščena, kletev zoper Duha pa ne bo odpuščena.
    Potem pa to –
    >>Ne nečistniki ne malikovalci ne prešuštniki
    >>ne moške vlačuge ne homoseksualci ne tatovi
    >>ne lakomniki ne pijanci ne obrekljivci ne roparji
    >>ne bodo dediči Božjega kraljestva.

    Pol bodo pa res prazna nebesa, ha, ha – malo neškodljivega smeha.

    Potem pa dragi Fredi razloži, kar te je Marja vprašala – ampak res razloži, kako si ti predstavljaš glede otrok, ki »še« nimajo po tvojem greha, pa morajo trpeti.
    »Takole mimogrede. S čim vendar se obsoja beden zamorček, npr. afričan, ki umira od lakote in kateremu že z rojstvom ni dana najosnovnejša eksistenca? Res ni pametno misliti, da ljubi bog samo ljubi, je potrebno še kaj več....

    Se ti ne zdi smiselno razumeti, da si je njegova duša izbrala tako življenje, da se nekaj iz te bede nauči?
    »Človek se sam kaznuje«. Tudi to si prekopiral iz Biblije, če se ne motim. – se strinjam.
    Lario razmišlja, da te »dušni pastir« kaznuje, ko greš k spovedi za svoje grehe. Jaz si to tako predstavljam, da je MOJA odločitev, da nekam grem in nekaj tam počnem in tudi to kar mi kdo reče, je moja izbira, da ubogam. S tem se človek sam kaznuje, ko prosi nekoga, da mu sodi in mu naloži kazen – kaj Bog dela s takimi, pa si ne morem misliti (zmanjka špage…) saj je On dal človeku svobodno voljo, da se odloča kar se mu zdi prav in kaj ne.
    Lario – prav imaš:
    »Katolik hodi k spovedi, da si olajša svojo dušo, se izprazni in naredi prostor za naslednje grehe, saj točno ve, da bo drugo nedeljo zopet dobil pokoro, nekaj malega zmolil in bo odrešen grehov. En kup kvazi katolikov poznam, ki tako razmišljajo in delujejo. Cerkev jim ne dopušča, da bi razmišljali s svojo glavo, ker bi lahko prišli do tega, da je vera zavajujoča in potemtakem človek ne more rasti naprej.« ej tudi jaz poznam take katolike- kvazi katolike in me zelooo pojezijo. Cerkev res ne dovoli, da bi človek mislil s SVOJO glavo, zato to ni nauk, ki ga je učil Jezus! To je ta razlika.
    »Kdor se pokesa v srcu, srce očisti greha, živi čistega srca brez greha«….grehov (napak) ne ponavlja več in zato ne rabi duhovnikov in spovedi!


    Vsak razume Biblijo ali pa katero koli drugo »duhovno« knjigo tako in toliko, kolikor zmore – je pa dobro, da se pogovarjamo, izmenjamo svoje poglede in se tudi tako učimo.

    »Ljubi Bog je usmiljen do vsakega siromaka na tak al takšen način.«
    Seveda je usmiljen, saj mu naloži toliko bede, kolikor zmore, da pride do določenega spoznanja, katerega naj bi prišel. Ljudje, ki pa gledamo drugega pa ne razumemo: kaj mu je namenjeno, kaj je njegova naloga, da spregleda, se nauči – saj si je tako rekoč to »bedo« sam izbral.

    Toliko o mojem razmišljanju, pozdravljam vse Melita



    SPLOŠNA RAZGLEDANOST

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 4. marec 2009 @ 10:55 CET

    Hi Melita,

    če bereš Marjana Ogorevca (Karmična diagnostika), Jamesa Redfielda (Vodnik po desetem spoznanju in ohranjanju vizije) ter še druge razmišljujoče pisce, ki pišejo o bivanju tukaj in zdaj, si lahko veliko bolj otipljivo predstavljaš, kaj se dogaja okoli nas. Novi vizionarji današnjega časa ne pišejo o pogubah in nasilju, da boš prišel v pekel, če ne boš priden itn.

    Novi vizionarji te peljejo in ti priporočajo, da razmišljaš s svojo glavo, dajo ti občutek, da lahko prideš sam do določenih zaključkov.
    Z veliko več logike ti odprejo oči kot biblija ali nek šolski katekizem.
    Niso vsiljivi, nasilni, bogaboječi, ne grozijo..................



    LP


    Melita in srce

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 11:14 CET


    Melita!

    Ne gre za to, da nekdo zaradi strahu ne misli s svojo glavo. Strah ne udarja v glavo, temveč v srce. Gre za to, da nekdo enostavno ne čuti s svojim srcem, ker se boji prizanti svoje občutke. Ti v svojem prispevku sicer razmišljaš z glavo, a se mi zdi, da je v tem kar nekaj srca, kot bi mislila s srcem.

    Nekateri se pač srca in tistega kar je v njem enostavno bojijo in za to ni potrebna nobena ustanova. Pogle npr. MC-ja, kako se boji rdeče tabletke ? Kaj pe je ta rdeča tabletka ? Kaj drugega kot Rdeča Kapica naše duše, naše srce. Pa ne tisto, za katero vedo zdravniki in biologi, temveč neko drugo srce. In tu notri je zapisano marsikaj, kar n i zapisano v nobeni knjigi, pomaga pa raumeti zapise v knjigi.ter razvozlati kontra-diktornost v njih. Čista razumska logika tu ne pomaga.

    Juda I.


    Ljubezen omami srce, da ljubi ljubezen, he he

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 11:31 CET
    Pozdravljena Melita

    Ne skrbite torej in ne govorite:
    ›Kaj bomo jedli ali kaj bomo pili ali kaj bomo oblekli?‹
    Po vsem tem sprašujejo pogani.
    Saj vaš nebeški Oče ve, da vse to potrebujete.
    Iščite najprej Božje kraljestvo in njegovo pravičnost in vse to vam bo navrženo.
    Ne skrbite za jutri, kajti jutrišnji dan bo skrbel sam zase.
    Dovolj je dnevu njegovo zlo.«

    Misel ljubezen se lahko razlaga le na način, da ljubiš sočloveka.
    Najprej išči ( kar prosiš – prejmeš ( usmiljenje )) ljubezen namreč kdor ljubi je našel Božje kraljestvo – ljubezen.
    Kdor najde ljubezen ( dejansko se ljubi Bog človeka usmili ampak je potreben prvi človekov korak ( pa še ta korak se človeku pomaga ) – prosit – usmiljenje ) je našel življenje.
    Kdor najde življenje mu ni več prva misel hrana za preživet svojega mesa.
    Ljubezen hrani ljubezen, duhovna hrana.

    Osebno razmišljanje – vseeno mi je kaj bom jedel, če bom sploh jedel.
    Vseeno mi je, če me pretepejo, če me mučijo, če me ubijejo.
    Preživel bom pa četudi se združita sonce in zemlja.
    Odmrl sem svetu.
    Čakam na smrt, da me reši iz sveta.
    Svet je lep dokler je lep.
    Fajn je dokler je fajn.
    Ljubezen ljubi ljubezen.

    Vsak greh in vsaka kletev bosta ljudem odpuščena, kletev zoper Duha pa ne bo odpuščena.

    Vsak greh se človeku odpusti, če se pokesa v srcu.
    Sveti duh srce vzdrami, da se človek zave greha in kdor se zaveda greha ( Sveti duh prepričuje in, če človek sprejme Sveto prepričanje je rešen ) se v srcu pokesa za evik in srce očisti greha, izogiba se greha, greh je zanj odmrl, svet greha.

    Primer morilec ubije, gre v zapor, odsedi, pride ven al pa umre v zaporu.
    Milost do človeka, ki ga je zavedlo zlo je, da se lahko pokesa in prizna, da je zlo res zlo.
    Sveti duh vsako srce prepričuje za ljubezen.
    Nič ni na silo.
    Ni mus, ni se treba pokesat, lahko živi kakor živi, umre pa tak al tak.
    Ampak tak človek ( morilec ) je dejansko izrekel kletev zoper sebe, zoper ljubezen ( kletev zoper Duha pa ne bo odpuščena ).

    Izvirni greh je izmišljotina.
    Dojenček oziroma otrok, če umre, je rešen sveta brezgrešen, reši ga ljubezen trpljenja na svetu.
    Ljubi Bog ve vse.
    Gledano tud drugače vnaprej, ni slučajnosti, mogoče bi otrok, ko bi odrasel grešil in zagrešil ( kletev zoper Duha ), usmiljen je ljubi Bog do vseh ljudi sploh do trpečih.
    Kdo je kriv, da ljudje umirajo od lakote eni pa od prenažrtja vsega?

    Žalost v svetu obstaja, hudo je v srcu kadar umre otrok ampak kdo smo ljudje, da bi razumeli ljubi Bog Vaše misli.

    Iščite GOSPODA, dokler se daje najti,
    kličite ga, dokler je blizu!

    Krivični naj zapusti svojo pot
    in hudobni svoje misli.

    Vrne naj se h GOSPODU, da se ga bo usmilil,
    k našemu Bogu, ki je velik v odpuščanju.

    Kajti moje misli niso vaše misli
    in vaše poti niso moje poti, govori GOSPOD.

    Kajti kakor je nebo visoko nad zemljo,
    tako visoko so moje poti nad vašimi potmi
    in moje misli nad vašimi mislimi.

    Kajti kakor pride dež in sneg izpod neba
    in se ne vrača tja, ne da bi napojil zemljo,
    jo naredil rodovitno in brstečo,
    dal sejalcu seme in uživalcu kruh,
    takó bo z mojo besedo, ki prihaja iz mojih ust:
    ne vrne se k meni brez uspeha,
    temveč bo storila, kar sem hotel,
    in uspela v tem, za kar sem jo poslal.

    Se ti ne zdi smiselno razumeti, da si je njegova duša izbrala tako življenje, da se nekaj iz te bede nauči?

    Si pa res hecna.
    Le kaj se bo dojenček, ki ob porodu umre, naučil?

    Človek se sam kaznuje - ni prekopirano iz biblije ampak je skopirana resnica iz srca.
    Mišljeno je človeka, ki se sam odloča o svojih poteh življenja.

    Kako velika so tvoja dela, o GOSPOD,
    zelo globoke so tvoje misli.
    Neumen mož ne more spoznati,
    norec tega ne more razumeti.

    Fajn bodi.

    Lep pozdrav


    Ljubezen omami srce, da ljubi ljubezen, he he

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 4. marec 2009 @ 13:07 CET
    Nekaj tukaj ne štima Fredi

    Pišeš (ali kakorkoli že);

    "Ne skrbite za jutri, kajti jutrišnji dan bo skrbel sam zase".

    Že skoraj miljarda lačnih in žejnih res ne skrbi za jutri. Borijo se za ta trenutek, da dobijo kaj za pod zob in dane umrejo celo od žeje zaradi krutosti verskega sveta.

    "Kdor najde življenje mu ni več prva misel hrana za preživet svojega mesa.
    Ljubezen hrani ljubezen, duhovna hrana".

    Se spomnim, ko sem bil zaljubljen sploh nisem mislil na hrano. Enostavno sem pozabil jesti. Hodil sem okoli pijan od ljubezni, sploh nisem potreboval alkohola. Zelo dobra varianta; zaljubimo se; ne bo nam treba jesti in se opajati, še na fuzbal tekme v takem ljzbezenskem stanju lahko pozabimo. Vsi bi se imeli radi in zlo bi bilo pregnano s sveta.


    Ljubezen ljubi ljubezen

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 13:29 CET
    Pozdravljen Lario

    Po vsem tem sprašujejo pogani.

    Trenutek se sprašuje za trenutek življenja.
    Človek živi trenutek življenja, trenutek v trenutku.

    Že skoraj miljarda lačnih in žejnih res ne skrbi za jutri. Borijo se za ta trenutek, da dobijo kaj za pod zob in da ne umrejo celo od žeje zaradi krutosti verskega sveta.

    Katerega verskega sveta?
    Kdo je kriv po tvojem za lakoto in žejo?
    Pohlep v srcih ljudi?
    Satan?

    Katera vera je kriva?
    Vere v ljubezen?
    Ljubezen do bližnjega?

    Ljubi Bog je ljubezen.

    Ja, Lario tak je, ko si zaljubljen, takrat ljubiš sočloveka in pomagaš ljudem.

    Lep pozdrav


    Ljubezen ljubi ljubezen

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 4. marec 2009 @ 14:09 CET
    Kdo so potem pogani, brezverci, antikristi, ateisti.................
    kdo????

    Je mogoče bivši predsednik Bush. (precej gorja je povzročil na tem svetu). Bush ni pogan pa je svetovna baraba. Mu lahko rečeš, da je vernik, ker je samo prisegel s figo v žepu na biblijo. So muslimanski voditelji pogani. Niso. Prisegli so na koran, da bodo spoštovali kar piše v njem.
    Poznaš kakšnega svetovnega voditelja, da je pogan, pa da je tako krvoločen kot, državniki ki prisegajo na koran in biblijo.
    Še tisti voditelji ki vladajo v culukafri prisegajo na svoje bogove.

    LP


    Eni lačni, drugi siti

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 14:15 CET
    Lario!

    Tudi ti se boš moral naučiti razmejiti med zakonotostmi tega sveta, ki jih postavlja bog tega sveta ( močnejši zmaga, vladavina človeka nad človekom, vojna, bolezen, itd) in kraljestvom, ki ni od tega sveta. Vsi odrešeniki so ljudi vabili, naj zapustijo ta svet, ki ni od resničnega boga, temveč njegovega imitatorja. Ko je bil jezus povabljen, s strani Farizejev, naj tu in zdaj izgradi svoje kraljestvo jim je odvrnil : "Moje kraljestvo ni od tega sveta". Ne sprašuje se, kako lahko Bog enkrat ljubi, nato pa dovoli hude stvari na tem svetu. Raje se nauči razlikovati med bogom tega sveta in Bogom kraljestva, ki ni od tega sveta. Le ta Bog namreč je Jezusov oče in Odrešenik.

    Juda I.



    Moram pa prejeti krst in v kakšni stiski sem, dokler se to ne dopolni.

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 14:52 CET
    Pozdravljen Lario

    Vprašaj predsednika Slovenije al je pogan čeprav ni na biblijo prisegel.

    Moralen človek je moralen do soljudi.

    Ni potrebno hodit v cerkev, da skapiraš ljubezen do bližnjega.

    Kdor skapira ljubezen do bližnjega je doživel krst srca.

    Krst srca izvrši ljubi Bog ljubezen v srcu.

    Biblija je le pripomoček za razumevanje morale.

    Tud inkvizitorji so brali biblijo in prebrali Čarovnice ne puščaj pri življenju!
    Razumeli so le ne puščaj pri življenju, ker niso poznali usmiljenja, ni bla ljubezen v srcu do sočloveka.

    Kajti če boš s svojimi usti priznal, da je Jezus Gospod, in boš v svojem srcu veroval, da ga je Bog obudil od mrtvih, boš rešen.
    S srcem namreč verujemo, in tako smo deležni pravičnosti, z usti pa izpovedujemo vero, in tako smo deležni odrešenja.

    Srce veruje v ljubezen.
    Ljubi Bog ljubi.

    Kapiraš?

    Lep pozdrav


    »Moj Oče dela do zdaj in tudi jaz delam.«

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:15 CET
    Pozdravljen Juda

    Nihče ne more priti k meni, če ga ne pritegne Oče, ki me je poslal, in jaz ga bom obudil poslednji dan.

    Vse mi je izročil moj Oče in nihče ne pozna Sina, razen Očeta, in nihče ne pozna Očeta, razen Sina in tistega, komur hoče Sin razodeti.

    »Resnično, resnično, povem vam:
    Ni vam Mojzes dal kruha iz nebes, ampak moj Oče vam daje resnični kruh iz nebes.

    Ne delajte za jed, ki mine, temveč za jed, ki ostane za večno življenje in vam jo bo dal Sin človekov;
    nanj je namreč vtisnil pečat Oče, Bog.«

    Ali je med vami oče, ki bo dal svojemu sinu kačo, če ga bo prosil za ribo?

    Bodite usmiljeni, kakor je usmiljen tudi vaš Oče!«

    Poglejte zdaj, da sem jaz, le jaz, in ni boga poleg mene;
    jaz usmrčujem in oživljam, zadajam rane in ozdravljam,
    in nihče se ne more rešiti iz moje roke.

    Kdo je to storil in naredil?
    On, ki kliče rodove od začetka:
    Jaz, GOSPOD, ki sem prvi in sem pri poslednjih še isti.

    »Slavim te, Oče, Gospod neba in zemlje, ker si to prikril modrim in razumnim, razodel pa otročičem.
    Da, Oče, kajti tako ti je bilo všeč.

    Bodite torej popolni, kakor je popoln vaš nebeški Oče.

    Čao


    Fredi Meglator

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:37 CET


    Kaj je dragi moj Žiga Fredi ? Nadaljuješ z zamegljevanjem razlikovanja med bogom tega in onega sveta ? Še vedno enačiš ta in oni svet? Ne odgovarjaš pa na vprašanje, zakaj Jezus pravi : Moje kreljestvo ni od tega sveta ?

    Kar nadaljuj kar deleš. Kdor te bere z raz-umom kot MC seveda ne loči med tem in onim. Kdor pa bere s srcem raz-loči med bogom tega in onega sveta. V tem je keč vseh svetih spisov, tudi Biblije. Ni jih mogoče dojeti z raz-umom, temveč le z umom, h kateremu pa vodi edino srce, ki se ga MC tako zelo boji. In v tem sta si enaka, čeprav igrata zelo pametno igrico, kot da sta na različnih bregovih. V bistvu pa trobita v isti rog.

    Juda I.


    Lačni pravljic

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:47 CET
    Zakonitosti tega sveta so takšne, da ljudje pač radi verjamejo v pravljice, kjer naj bi vladale še neke druge zakonitosti. V pravljicah si lahko bog, če tako hočeš. Lahko si tudi črv na evolucijski poti do boga. Ideja v osnovi je preprosta. Zato so pravljice tudi takšne knjižne uspešnice. Največja pravljična uspešnica vseh časov je gotovo Biblija, vključno z Novo zavezo, seveda. Resničen namen takih pravljic je ohranjevanje in utrjevanje obstoječih – zemeljskih zakonov. Jezusa je rimska oblast križala povsem po pomoti. Za rimsko oblast je bil povsem nenevaren. Po nekem čudnem naključju, ki bi ga lahko dobri psihologi množic celo predvideli, je kasneje iz tega nastal mit o odrešenju na križu. Pavel iz Tarza si je izmislil najboljšo pravljico, kar jih je obstajalo do takrat. Rim je moral pretrpeti še tri stoletja - najprej stoletje miru in verske tolerance, da se je krščanstvo sploh lahko razširilo po imperiju, nato še dve stoletje zmede in vojn in političnih bojev in barbarskih opustošenj in prvih znakov propada, da se je krščanstvo pokazalo kot uporabna religija za ohranjanje centralne oblasti. Konstantin je doumel, kako Pavlova vera dobro leže v kalup suženjskega razmišljanja, in je idejo porabil za svoje zemeljske namene. Tako se je naposled uresničila osnovna vizija, da cesar dobi VSE, bog pa samo tisto, kar ostane. Pontifex Maximus se je preoblekel v svoja nova oblačila.


    Neumnost omami možgane, da ljubijo neumnost, he he

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:52 CET
    >>Kaj bomo jedli ali kaj bomo pili ali kaj bomo oblekli?

    >>Po vsem tem sprašujejo pogani.
    >>Saj vaš nebeški Oče ve, da vse to potrebujete.
    >>Iščite najprej Božje kraljestvo in njegovo
    >> pravičnost in vse to vam bo navrženo.


    No, lepo priznanje, da gre na koncu vendarle za iste stvari – za hrano in pijačo. Eni (pogani) naj delajo, drugi pa naj molijo, njim bo samo padlo z neba … V Vatikanu so imeli od nekdaj bogato obloženo mizo.

    >>Izvirni greh je izmišljotina.

    Se zelo strinjam. Ena izmed mnogih krščanskih izmišljotin. Veliko bolje bi bilo, če bi namesto pojma izvirni greh začeli uporabljati pojem izvirna neumnost.

    >>Dojenček oziroma otrok, če umre, je rešen sveta brezgrešen,
    >>reši ga ljubezen trpljenja na svetu.

    Fredi, kdaj narediš prvi, ampak res prvi greh??? Se strinjam, dojenček je brez »greha« (kaj je že to?), čeprav se ves dan dere, para živce mami in samo nekaj egoistično hoče zase. Malo starejši otroček je tudi še vedno brez greha. Pa recimo, da je tudi štiriletnik še vedno brez greha, tudi če se malo dotika svojega lulčka, saj ne res more vedeti, da je to greh. No potem 5-letnik in nato 6-letnik … kdaj naredi človeček svoj prvi greh … kdaj se ga polasti »zlo«. Ko se prvič pokaka v pleničke, ko si prvič pošlata lulico ali lulčka, ko začne prvič izsiljevat mamico s svojim dretjem, ko se prvič skrije mamici, ko se prvič nesramno poigra s svojo sestrico, ko prvič skrije bratcu igračko, kdo in kdaj ga okuži z grehom … zakaj postane hudiček, čeprav mu vsi pravijo, da je kot angelček?


    >>Žalost v svetu obstaja, hudo je v srcu kadar umre
    >>otrok ampak kdo smo ljudje, da bi razumeli ljubi
    >>Bog Vaše misli.

    Ja, Fredi, imaš prav. To je res težko razumet. Težko je razumet, kaj bog misli. Težko je razumet že to, kaj drugi mislijo. Sploh pa, če nič ne mislijo. Mogoče pa tudi bog sploh nič ne misli in samo ti, Fredi, misliš, da on misli.

    Ne razumem pa, kako lahko tako dobro razumeš biblijo, ne da bi razumel, kaj bog misli. Mogoče pa tudi Biblije ne razumeš. Ali pa si samo misliš, da jo razumeš.

    >> Človek se sam kaznuje - ni prekopirano iz biblije
    >>ampak je skopirana resnica iz srca.

    Kot običajno – »copy-paste«. Samo, da je iz »srca«, pa nekaj velja! Srce je črpalka za kri, tisto, kar misli in čuti je v naših možganih. Srce samo pomaga pošiljati kri v možgane. Brez zamere, sem pač vulgarni materialist. (In ne prodajate mi prosim kardio rdečih tablet in srčnih vzpodbujevalcev.)

    Ampak vseeno drži pa kot pribito – človek se sam kaznuje. To dokazuje vsa psihologija krščanskega mazohizma, začenši s križanim.

    >>Mišljeno je človeka, ki se sam odloča o
    >>svojih poteh življenja.

    Uf, to pa že diši po hereziji. Fredi, lahko bi vedel, da je vse že določeno in prepuščeno GOSPODOVI (ne)milosti.

    >>Kako velika so tvoja dela, o GOSPOD,
    >>zelo globoke so tvoje misli.
    >>Neumen mož ne more spoznati,
    >>norec tega ne more razumeti.

    Se strinjam.


    Izpuhana puhlica

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:57 CET
    Juda

    »Moje kraljestvo ni od tega sveta.
    Ko bi bilo moje kraljestvo od tega sveta, bi se moji služabniki bojevali, da ne bi bil izročen Judom, toda moje kraljestvo ni od tod.«

    Ko pride on, bo ovrgel svet glede greha, pravičnosti in sodbe:
    glede greha, ker vame ne verujejo,
    glede pravičnosti, ker odhajam k Očetu in me ne boste več videli,
    glede sodbe pa, ker je vladar tega sveta obsojen.

    Se strinjam, da le z razumom srca lahko bereš biblijo.

    S pametjo pa tud kaki šund roman ala hari krišna.

    Čao


    Omamljene ulice

    Prispeval/a: titanic dne sreda, 4. marec 2009 @ 15:58 CET
    Hitri odgovori,
    Bolj se nagibam k literaturi, ki govori o karmi, všeč so mi analize Newtona, ki jih opisuje v dveh knjigah, ki jih je pridobil z raziskavami o regresijah posameznikov. Brala sem tudi Redfielda in še kakšne druge, seveda sem vzela od vsake to, kar mi je mogoče razumeti (kot vsak). Moje prepričanje temelji na reinkarnaciji in me drugače misleči ne bodo prepričali, saj sem zvesta sebi in le tako se lahko »dotaknem« Boga v katerega verjamem. Skozi svoje prepričanje lahko tudi v Bibliji najdem nekaj stvari, ki so čist ok, pretežno pa mi ni všeč, ker je krvava in seveda spremenjena. Popolnoma pa se strinjam z Jezusovim nauku in poskušam slediti (kolikor je mogoče v vsej svoji mesenosti), kot je on učil.

    Tako kot tudi Juda piše, mora človek razmišljati z srcem oz. glavo. Jaz temu rečem, da mora biti povezava med glavo in srcem, čeprav priznam, sama včasih preveč uporabljam razum, ki je v nasprotju s srcem, potem pa mi je močno žal.
    Različno pojmujemo stvari in se bojimo, če »vn štrlimo«, ko mislimo s svojo glavo takrat, ko poslušamo srce. Strah nas je, da ne bomo sprejeti, da nas ne bodo odobravali, ipd. seveda je bolj enostavno kimat in ubogat, saj tako se človek izogne odgovornosti, ki bi jo sicer prevzel, če bi mislil s svojo glavo.

    Ah, kaj vem, če se MC kaj boji, to on najbolj ve.
    Fredi pa mi je odgovoril, seveda, kot sem pričakovala, kot je njegov stil. lahko je človek pameten za druge, za sebe je težje, ko se obrne vase in pogleda, vidi, da ga pri drugemu moti, kar sam nosi v sebi.

    No ja, težko verjamem, da ti je, Fredi res vseeno, kaj boš jedel, če boš sploh jedel. Meni, priznam ni vseeno, ker sem iz mesa in krvi – materialno bitje in na prani nisem »še« sposobna preživeti materialno življenje vsaj še ne v tem življenju. Mi pa tudi ni vseeno KAJ bom jedla. O tem drugič. Še ostale stvari, ki jih navajaš težko verjamem, da ti je vseeno, vsaj v toliko, da resno misliš, kar pišeš. To je neumnost, Bog pa neumnosti ne podpira. Če Bog reče: ljubi svojega bližnjega kakor samega sebe, to pomeni, da se moramo imeti radi (SEBE), da bomo znali imeti radi bližnjega. Če ti je pa zase vseeno, ne moreš reči, da bližnjega pa ljubiš. Ah, daj no daj ne čvekaj.

    To pa se absolutno strinjam:
    »Žalost v svetu obstaja, hudo je v srcu kadar umre otrok ampak kdo smo ljudje, da bi razumeli ljubi Bog Vaše misli.«
    sprašuješ pa me, kaj naj bi se dojenček naučil, ko se ravno rodi. Ne on, da se ima kaj naučiti, ampak je on učitelj, da bližnji spoznajo, kar imajo spoznati – pa če se ti zdim hecna al pa tud ne, taka je moja razlaga, ki pa ni nujno, da se z njo strinjaš.


    LP Melita


    Omamljene ulice

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:10 CET
    >>Ah, kaj vem, če se MC kaj boji, to on najbolj ve.

    Res je.



    Fajn, da se strinjaš z resnico

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:13 CET
    Pozdravljen Marko

    Na moment se mi zazdi, da napišeš bedarije kar tak iz čistega ljubega mira, da potrdiš sebe in svoje verovanje v inteligentnost.

    Vsi ljudje trpimo na totem svetu brez izjem.
    Tud bogataš trpi v spoznanju, da bo enkrat moral zapustit bogastvo in cvoknit za evik.

    Preberi si zapovedi srca in boš ugotovil kdaj človek naredi prvi greh.

    Vse kar ni ljubezen je greh.

    Obstaja duhovno srce.
    Ljubi Bog ljubi.

    To tebi ni doumljivo.
    Na žalost oziroma boš mislil na srečo, pa misli tak, če te tak osrečuje sreča.

    Vsak izbira svojo pot, vsak se sam odloča kako bo živel v življenju.

    Vso srečo na poti sreče, he he.

    Adio


    Objektivne okoliščine subjektivne zablode

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:25 CET
    >>Vsak izbira svojo pot, vsak se sam odloča
    >>kako bo živel v življenju.

    Ne drži čisto v vseh primerih. Človek pač ni kriv, če mu pade Biblija na glavo.


    Objektivne okoliščine subjektivne zablode

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:40 CET



    Res je MC, nisi nič kriv, če ti je Biblija padla na glavo in te še sedaj boli, tako da je ne moreš videti. Ravno tako tudi Fredi ni kriv, da muje glava padla v biblijo in je več ne najde. Ker pa mu je glava stalno notri vidi le napise v bibliji, sveta okoli sebe pa nič več. Tako ima edaj svoj lastni "Krasni novi svet".

    Juda I.


    Strinjam se, da je reinkernacija brezvezna izmišljotina

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:48 CET
    Pozdravljena Melita

    Že iz tega vidika, da priznaš, da veruješ v reinkarnacijo, se zrcali pri tebi odkrit odpor do biblije.
    Logika, iz biblije bi pobrala le kar ti je všeč oziroma se ti zdi moralno kakor Jezus, za vse ostalo v bibliji pa bi označla kot krvavo in spremenjeno se pravi lažnivo.

    Ampak ni tak.
    Nova zaveza le dopolnjuje staro zavezo.

    »Ne mislite, da sem prišel razvezat postavo ali preroke;
    ne razvezat, temveč dopolnit sem jih prišel.
    Resnično, povem vam:
    Dokler ne preideta nebo in zemlja, ne bo prešla niti ena črka ali ena črtica postave, dokler se vse ne zgodi.
    Kdor bo torej kršil eno od teh, pa čeprav najmanjših zapovedi in bo tako ljudi učil, bo najmanjši v nebeškem kraljestvu.
    Kdor pa jih bo izpolnjeval in učil, bo imenovan velik v nebeškem kraljestvu.
    Kajti povem vam:
    Če vaša pravičnost ne bo večja kakor pravičnost pismoukov in farizejev, nikakor ne pridete v nebeško kraljestvo.«

    Ljubezen uči ljubezen.

    Misliš, da me karkoli moti pri drugem človeku?
    Pa preberi se in zamisli.
    Iz sebe prinašaš kar maš v srcu.
    Nisem pametnjakovič, da bi solil komurkoli pamet.
    Enostavno me boli patak, živi in modruj kakor živiš in pametuješ.

    Kdor ljubi le sebe je egoističen do drugih ljudi.

    Ljubi bližnjega kakor samega sebe pomeni tud druge ljubi ne le sebe.

    Kapiraš al si še moraš prej prebrat kako karmasto knjigo?

    Glede umrljivost otrok kakor pišeš, je potem takem ogromno učiteljev.

    Res hecno in brezvezno reinkernacijsko pojmovanje življenja.

    Čao


    Resnica je ljubezen

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 4. marec 2009 @ 16:58 CET
    Juda

    Le Biblijo priznavam za Sveto pismo.

    Tebi to ni jasno zato tud bereš šund ostalih verstev.

    Lepo piše in verjamem, da je res namreč tud ti potrjuješ z svojim pisanjem biblijsko resnico

    Usmilil se bom, kogar se usmilim, in milosrčen bom, s komer sem milosrčen.

    Ljubi Bog ljubi.
    Resnica ljubi ljudi.

    Čao


    Misliti s srcem

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 17:06 CET


    Melita!

    Vesel sem,da se tudi ti nagibaš k kvaliteti, ki se ji reče "misliti s srcem". Ne zameri prosim, če bom malo podrobneje razložil, kaj mislim, da to pomeni.

    Zahod in z njim civilizacija, kateri pripadava je obremenjena s tem, čemur se reče razum, točneje raz-um. Kaj pa pomeni raz-um?

    Če si nad nečim očaran, si lahko pozneje tudi raz-očaran. Če je nekaj odeto, je lahko pozneje tudi raz-odeto. Če konja zajahaš in nato jahaš, ga tudi raz-jahaš. Kaj torej po tej lingvistični logiki pomeni raz-um? Vsekakor le eno - sestopiti z uma.V stari Sloveščini se je znalo reči : "Stopil je raz-konja".

    Vsi modreci tega sveta v vseh knjigah začenši npr. z Dao de Jing pa preko Ved in Bhagavat Gite, Corpus Heremticuma, Pentatevha ter nazadnje še Nove zaveze ne govorijo o raz-umu, temveč o Umu. Svetih spisev namreč ni moč raz-umeti, temveč le do-umeti. Treba je biti na ravni uma, ki je raven duše in ne raz-uma, ki je raven Ega oziroma osebnosti Homo Sapiensa.

    Kako pa priti do Uma ? Pot do nejga vodi le preko srca. In če svet gledamo s srcem, z očiščeno srčno čakro, lahko pridemo do Uma v lastni glavi in le ta nam pove, kaj je res in kaj ne. Le z Umom lahko dojamemo, kdaj nam v Bibliji govori bog tega sveta in kdaj Bog, ki ni od tega sveta. Le z Umom lahko dojamemo, kje je Biblija s strani prepisovalcev ponarejena in kje ne. Raz-um tega ni zmožen. Zato se reče, da je sveti spis treba brati po Duhu in ne po črki. Raz-umu je dosegljiva le črka, Umu pa Duh. Tja pa vodi pot le preko čistega srca, preko naše duše. Za to pa ni potrebna nobena šola, nobena fakulteta, nobena izobrazba, saj Duh govori množicam v vsem enakem jeziku, Um pa je prevajalcec le-tega.

    Kdo je ta, ki pravi: Dokaži mi da Bog je ? Pač enostavno ta, ki misli z raz-umom in mu je Um nedosegljiv. Um ne rabi dokaza, saj izvira iz le-tega. Boga ni moč raz-umeti, temveč le do-Umeti. Tega pa raz-um enostavno no zmožen, saj ga bivanje Uma presega.

    To , kar lahko beremo z raz-umom je le beseda v bibliji, z Umom pa dojamemo Biblijo in Besedo, ki nam le-to prinaša. Le preko Besede, podane preko Uma, lahko do-Umemo, kdo in kaj smo. Ko to spoznamo, več ne sprašujemop po dokazu, saj smo sami ta dokaz. Beseda Biblije namreč ni zapisana v obliki črke na papirju, temveč v Etru, nje prevod na papirju pa lahko razvozla le Um, ki je kot sam ugotavljaš povezan s srcem. Ko sta Srce ( ženski princip) in Um ( moški princip) povezana v eno ,se rodi nova osebnost , nova dušna kakovost v nas : "Kdor ni ponovno rojen od zgoraj, ne bo videl Božjega kraljestva".

    Juda I.



    Omamljene ulice

    Prispeval/a: titanic dne sreda, 4. marec 2009 @ 17:28 CET
    hvala Juda, res si lepo napisal. Sama ne ne izražam tako dobro, ja da bi bila tako razumljena, kot želim, kot hočem nekaj povedati.

    Res, zelo dobro si razložil in se v popolnosti strinjam.



    Omamljene ulice

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 18:01 CET
    Melita, si razumela Judo s srcem ali z možgani? Tisti, ki »razumejo« s srcem, naj ne bi potrebovali posebne pisne razlage.

    Ne razumi me napak, hotel sem povedati predvsem to, da se nazadnje vse zgodi v naših možganih. To potem lahko imenuješ um ali višji um ali srce ali duh, vsako od teh stvari lahko ozaljšaš še z majuskulo do neba – o izbiri termina in o pomenu, ki mu ga daješ, se bo nazadnje odločil razum. Ego vedno izbere tisto, kar ga najbolj boža. Samouresničenje, duhovnost kot egotrip. Samo še ena tabletka več.






    Omamljene ulice

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 18:10 CET


    MC!

    Ker si raz-umel z možgani, si postavil to vprašanje. Če bi s do-umel,bi opazil,da sem porabil en A4 format za to, kar je ona napisala v enem samem stavku. Ti tega seveda nisi opazil. Si pač stopil raz-um-a. Zato tudi nisi opazil,da se s srcem do-ume, z možgani pa raz-ume.

    Juda I.


    Z-vezaji-a-vseeno-brez-zveze

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 18:45 CET
    >>Če bi s do-umel,bi opazil,da sem porabil en
    >>A4 format za to, kar je ona napisala v enem
    >>samem stavku.

    No, sedaj sem opazil, da si ti napisal 4 stavke. »Ene same« štiri stavke. In? Si zaradi tega štirikrat bolj butast od Melite?

    >>Ti tega seveda nisi opazil. Si pač stopil raz-um-a.

    Ja, očitno res ne. Bom odslej bolj pozoren na število stavkov. Še posebej bom pazil, če jih bo 13 ali 666. Tudi trije so nevarni, ker potem je tukaj takoj »trinity«.

    >>Zato tudi nisi opazil,da se s srcem do-ume,
    >>z možgani pa raz-ume.

    Če prav ra-zumem, ups, do-umem zadevo, potem si ti, ker potrebuješ A4 format, da razložiš tisto, kar Melita napiše v eni vrstici, pač neke vrste duhovni kreten, ona pa nova reinkarnacija avatarke.


    p-s:

    Lahko pa rečeva še takole: Da bi naj-bolje ra-zumel, kar ti hočem po-vedati, sem se na-menil, da u-besedim raz-um tako, da ga kar-se-da raz-členim z v-e-z-a-j-i, ki bodo mojemu s-poročilu dali po-globljen s-misel.



    Um in raz-um

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 18:46 CET

    MC!

    Nekako je treba vam kristaliziranim raz-umnikom raz-ložiti na ravni raz-uma. Bom poizkusil.

    IQ se meri s povezavami med t.im. sinapsami, kar tvori temelj razuma, če se ne motim. Se pravi med seboj je povezanih množica različnih polov. Ti prviš, da se vse dogaja v možganih in jih obravnavaš kot en pol , sam zase. To je isto kot če bi rekel, da je za pretok elektrike dovolj + ali samo - , ne pa njuna povezanost v celoto.

    Isto je pri povezanosti srca in možganov, točneje točno določenega dela možganov. Še točneje, povezanost srčne čakre,s temensko čakro, ki pa se nahaja samo v fizični obliki, ki je znana pod imenom "Hipofiza". Le ta žleza z notranjim izločpanjem ima en del, za katero tvoja tako ljubljena znanost ne ve, čemu služi. Duhovna znanost, ki jo tako zaničujš, pa ve, čemu je namenjena. Stiku s Duhom. Le ta del Hipofioze prevaja Duha v človekov sistem. Da pa bi bil ta del hipofize obujen, je potreben impulz iz srca, točneje srčne čakre. Vse to se dogaja na eterični in ne na fizični ravni, zato vam kristaliziranim znanstvenikom to v laboratoriju ni dosegljivo.

    Ko se ta dva pola združita v celoto, Duh vstopi v sistem nosilca Duše, ter jo obudi iz sna, duša začne misliti in delovati. Temu se reče dojemanje. In kdor ima obujeno srce,se preko njega obudi duša ( enotnost srca in Duha prek hipofize, ženskega in moškega principa), in le-ta lahko s srcem sliši, kar mu duša govori in razlaga.

    Možgani sami zase so kot moški sami zase. Enaki nič-li. Da bi to dojel, moraš biti resnični moški in ne mačo, magari možganski. MC brez, ženske bodisi zunaj , bodisi znotraj sebe si navadna ničla.Dosegel no boš čisto nič, niti enega samega resničnega spoznanja.

    Juda I.


    Marja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 19:08 CET


    Marja!

    Ne traja samo leta dolgo, da prebudiš glas v sebi. Traja inkarnacije dolgo, da ne rečem pre-dolgo.

    Sprašuješ me po literaturi. Temelj je vsekakor knjiga DYzan ( ne vem če sem prav zapisal), ki je zahodu predstavljena kot "Tajni nauk" avtorice H.P. Blavatske, pa tudi ostala Teo-zofska literatura.

    Nadalje je tu še Evangelij, pa Bhagavat Gita, da ne naštevam naprej. V vsej tej literaturi najdem rdečo nit, ki mi počasi osvetljuje določena dogajanja, ki pa jih ne morem razložiti na t.im. raz-umski ravni.Gre preprosto za uvid. Kako naj Mozart razloži, da sliši glasbo v glavi preden jo napiše ? Če ne verjameš,da imam uvid nič ne de, saj ti ne morem dokazati, ti pa imaš tudi pravico nekaj verjeti ali pa ne. Mnoge knjige enostavno razlagajo uvide, spoznanja, mnenja.Seveda so ta drugačna d tvojih in drugih in iste knjige z istimi stavki lahko potrjujejo popolnoma drugačne uvide nekega drugega iskalca. To le potrjuje,da so te knjige, knjige univerzalnega znanja.

    Naj dam preprost primer : kako otroku razložiti, da ogenj peče ? Roko mu pač približamo ognju. In ko mu povemo, da nekaj peče, na osnovi izkušnje ve kaj je to, peče.

    Kako bi ti nekomu, ki ne ve kaj je slano razložila kaj je sol ? Nekomu, ki to še ni izkusil ? Po vsej verjetnosti bi mu ponudila sol in on bi od takrat naprej vedel, kaj je to slano oziroma ne-slano.

    Kao naj jablana hruški razloži, kaj je jabolko ? Po vsej verjetnosti to ni možno, čaprav tako jablana kot hruška delujata po istih zakonitostih. In če hruška ne razume, kaj je jabolko, še ne pomeni, da jabolke ni. Če jablana še naprej trdi, da jaboko je, saj ga sama "proizvaja", bo hruška rekla : Ja, ti pa si indoktrinirana, saj dokaza za jabolke nimaš. Nobeni izmed sadnih reves ne boš dokazala obstoja sadja, pa čeprav ga vsako drevo proizvaja. Za obstoj sadja ve le sadjar-vrtnar.

    Vsak od nas piše to, kar mu njegov lastni notranji tihi glas govori. Moj ni edini, je le eden izmed vseh. In on me nagoraja naj pišem, tako kot vaš glasek nagovarja vas.

    Juda I.





    Z-vezaji-a-vseeno-brez-zveze

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 19:17 CET


    MC!

    Praviš, da sem kreten in to duhovni. Opazil sem, da ko ti zmanjka argumentov bodisi zaideš v sarkazem bodisi v žaljivi napad.

    Se še spomniš, kaj pravi Hegel o subjektu, ki opisuje nek objekt ? SUubjekt ne govori o objektu takšnem, kakršen je, saj ga kot takega ne more spoznati. Lahko le pove, kaj si on misli o njem, govori o sovjem odnossu do objekta. Torej ne govori o objektu, temveč o sebi. Tako Hegel

    Juda I.



    Subjektivni Hegel

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 19:37 CET
    Nič se ne spomnim, kaj pravi Hegel o subjektu, ker ga nisem bral, za razliko od tebe, ki si ga domnevam, verjel premlel kar celega in to v originalu (Ah, že spet sarkazem;).

    Ampak, vseeno mislim, da vem, kaj mi hočeš povedati. Če nekomu rečeš, da je kreten, potem si kreten v resnici ti. Če nekomu rečeš, da je pameten, potem si v resnici pameten ti.

    Vsako stvar (objekt), ki ga opisuje Hegel, ni takšen, kakršnega opisuje Hegel, saj ga Hegel kot takega ne more spoznati. Hegel lahko le pove, kaj si misli o njem, govori o svojem odnosu do objekta. Torej Hegel ne govori o objektu, temveč o sebi. Po domače rečeno – vse Heglove knjige so avtobiografije. Zanimivo branje za dobrega psihoanalitika, ki hoče priti Heglovi duši do dna. Težava je samo v tem, da vsakič, ko psihoanalitik spregovori o Heglu, že spregovori tudi o sebi.

    Jebena babuška.




    Osebni nivo

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 19:49 CET

    MC!

    Ne vem, s čim sem si zaslužil tovrstni način diskusije. Ker več ne diskutiraš o objektu diskusije, temveč si prešel na osebno raven obračunavanja, se umikam.

    Juda I.


    Omamljene ulice

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sreda, 4. marec 2009 @ 20:42 CET


    Marja!

    Vesel se tvojega odgovora. To kar praviš, da sem rekel in kar bi v nekem primeru rekel nisem jaz, tak kot sem, temveč tvoje mnenje o meni in o tem kar sem rekel. Torej ne govoriš o tem kar sem rekel, temveč o tem, kako ti razumeš to, kar sem rekel. Torej ne govoriš o meni, temveč o sebi. O tvojem raz-umevanju moje prispodobe, ki pa ne govori o mesenem otroku.

    Juda I.


    hipofizektomija

    Prispeval/a: MC dne sreda, 4. marec 2009 @ 20:56 CET
    >>Nekako je treba vam kristaliziranim
    >>raz-umnikom raz-ložiti na ravni raz-uma.
    >>Bom poizkusil.

    Ne-umniki težko kaj razložijo raz-umnikom. Ampak vseeno cenim tvoje prizadevno um-ovanje.

    >>IQ se meri s povezavami med t.im. sinapsami, kar tvori temelj razuma, če se ne motim.

    Motiš se. IQ se ne meri s povezavami med sinapsami.

    >>Se pravi med seboj je povezanih množica različnih polov.

    Lahko da, ampak ne vem, kako lahko to sledi iz prejšnjega stavka. Sploh pa, kaj so to »različni poli«?

    >>Ti prviš, da se vse dogaja v možganih in jih obravnavaš kot en pol , sam zase.

    Ti praviš, da jaz to pravim. Jaz nisem nikoli govoril o nobenih polih.

    >>To je isto kot če bi rekel, da je za pretok elektrike dovolj + ali samo - , ne pa njuna povezanost v celoto.

    Se očitno nanaša na prejšnji stavek, ki ni bil nikoli moja trditev. Za pretok elektrike oziroma električnega toka, ki ga predstavlja usmerjeno gibanje nosilcev električnega naboja, je pomembna razlika v potencialih. + in - so samo oznake na baterijah - za telebane.

    >>Isto je pri povezanosti srca in možganov, točneje točno določenega dela možganov.

    Srce je mišica. Podobno kot želodec. Zakaj ne bi na tak način povezali še možganov in želodca. Ljudje živijo tudi brez želodca in nekaj časa tudi z umetnim srcem - s pomočjo sofisticirane v tovarni narejene pumpe, torej.

    >>Še točneje, povezanost srčne čakre,s temensko čakro,
    >>ki pa se nahaja samo v fizični obliki, ki je znana pod imenom "Hipofiza".

    Uf, to je bilo pa res natančneje. Če prav razumem je srčna čakra nefizična, temenska pa fizična – v obliki hipofize????!!! In med nefizično srčno čakro in fizično hipofizo se pretaka električni tok? Po napol fizičnih kablih???!!!

    >>Le ta žleza z notranjim izločpanjem ima en del,
    >>za katero tvoja tako ljubljena znanost ne ve, čemu služi.

    In tvoja tako ljubljena duhovnost sploh ne bi vedela, da ta žleza obstoja, če ne bi bilo znanosti.

    >>Duhovna znanost, ki jo tako zaničujš, pa ve, čemu je namenjena.

    »Duhovna znanost« je oxymoron! Če je znanost, pač ni duhovna in obratno.

    >>Stiku s Duhom.

    Brezkontaktnem ali kontaktnem?? Mimogrede, zakaj Duh z veliko začetnico. Kaj ap Sveti Duh? Je lahko tudi Stik z veliko? Zakaj pa ne Razum?

    >>Le ta del Hipofize prevaja Duha v človekov sistem.

    Descartes je špekuliral s češariko. Vsak čas prinaša svoje zmote. Jaz bi temu rekel svoje racionalizacije. Vedno je v igri razum. Nekoč epifiza, danes hipofiza. Mogoče pride enkrat na vrsto celo slepo črevo.

    Mimogrede, nekje sem prebral, da lahko ljudje živijo tudi brez hipofize. Nekaterim jo odstranijo s kirurškim posegom. Ali medikativno onesposobijo.

    >>Da pa bi bil ta del hipofize obujen,
    >>je potreben impulz iz srca, točneje srčne čakre.

    Če prav razumem, predstavlja »neobujeni« del hipofize spoj fizičnega sveta z duhovnim. Zakaj potem potrebuje impulz od znotraj in to od srca oziroma od »srčne čakre«? Od kje dobi pa srce impulz, da pošlje impulz? Je s kakim posebnim konektorjem povezano z »etrom« še na kakšnem drugem mestu? Mistično? Ali samo rahlo zmedeno?

    >>Vse to se dogaja na eterični in ne na fizični ravni,
    >>zato vam kristaliziranim znanstvenikom to v laboratoriju ni dosegljivo.

    Eterična raven – to mi je všeč. Značilen primer etra je dietil eter. Služi kot topilo in anestetik. Eter si torej lahko predstavljaš kot nekaj, kar raztaplja zdravo pamet in omamlja.

    >>Ko se ta dva pola združita v celoto, Duh vstopi
    >>v sistem nosilca Duše, ter jo obudi iz sna,
    >>duša začne misliti in delovati.

    Ko se dva pola združita v celoto, se izniči potencial in potem smo spet na začetku – mar ne? Ni več pretoka! A sploh veš kaj bluziš? Duh stopi v sistem nosilca Duše? Sliši se kot brezmadežno spočetje. In kaj se zgodi potem, ko duša začne misliti in delovati. Potem Juda vstane, prižge računalnik in začne osveščati druge duše, v katere še ni stopil Duh, oziroma posameznike, ki še nimajo spojenih dveh polov v celoto.

    >>Temu se reče dojemanje.

    Svojevrstno dojemanje.

    >>In kdor ima obujeno srce,se preko njega obudi duša
    >>( enotnost srca in Duha prek hipofize, ženskega in
    >>moškega principa), in le-ta lahko s srcem sliši,
    >>kar mu duša govori in razlaga.

    No, in kaj ti je tvoja duša povedala nazadnje? Juda, si vse to izprobal v praksi ali samo verjameš v teoretične osnove, pa sedaj čakaš na impulz srčne čakre, da se uresniči prerokba?

    >>Možgani sami zase so kot moški sami zase.

    Aha, to sedaj bo verjetno metafora.

    >>Enaki nič-li.

    Se mi je zdelo.

    >>Da bi to dojel, moraš biti resnični moški in ne mačo, magari možganski.

    Kaj pa ženske? Da bi to dojele ženske, morajo tudi oni biti resnični moški ali morajo biti resnične ženske? Ah, Juda, še ko plavaš v »etru«, ne moreš brez šovinističnih podtonov.

    >>MC brez, ženske bodisi zunaj , bodisi znotraj sebe si navadna ničla.

    Ah, saj to itak vem tudi brez tega, da mi ti praviš ;-) Z ženskami je težko, brez njih je pa še težje. Čeravno je včasih bolje biti ničla, kot copata. Kdo bi vedel. (Se zajebavam, vem da si mislil žensko kot metaforo, kot animo, kut jungovksi arhetip, bla, bla, bla...)


    >>Dosegel no boš čisto nič, niti enega samega resničnega spoznanja.

    Mi lahko našteješ nekaj resničnih spoznanj, do katerih si se očitno že dokopal ti, potem ko si »odprl svoje srce« in ga povezal s skrivnim delom hipofize, jaz pa bom potem preveril, če kaj od tega še ne vem.


    Lepo se imej





    Omamljene ulice

    Prispeval/a: titanic dne četrtek, 5. marec 2009 @ 08:45 CET
    Dobro je, da se stvari obrazložijo, vendar ima vse svoje meje. Tako kot ima človek, posameznik meje dojemanja, ima lahko tudi meje do kod razlagati svoje znanje. Včasih preveč razlaganje svojega znanja škoduje, saj se človeku posmehujejo, kar pa je boleče. Mogoče, razmišljam, imam celo srečo, da ne znam tako strokovno povedati to, kar vem, to kar čutim, spoznanja, do katerih sem prišla… mogoče…čeprav si velikokrat želim…. Ko pa takole berem komentarje v kaj se razvijejo… pa vidim, da je čisto vseeno, a znam povedat al pa ne.

    Uvid doseže vsak sam, na sebi edinstven način. Kako pa je do tega prišel… pa je ….vseeno.

    Zavedati se moramo, da se vsi učimo in to drug od drugega. Ni potrebno žalitve in dokazovanja, kdo ima prav.... vsi imamo prav.

    lep dan vsem po vrsti, M.


    Vsi imamo prav

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne četrtek, 5. marec 2009 @ 08:59 CET

    Melita!

    Da Melita, se strinjam. Vsi imamo prav, tako hruške kot jaboke in slive. Sadjar -vrtnar to dobro ve, zato pazi na vse enako,da lahko vsaka obrodi sad, za katerega je poklicana, saj se skozi ta sad vidi namen njenega obstoja. Jablano vrtnar ne sili obroditi hruške, te pa ne slive in tako naprej.

    Hvala za iskreni nasvet , mogoče pa naslednjič ne bom tako natančno razlagal svoje poglede, če jih sploh bom.

    MC!

    Na tem svetu je toliko "rdečih tabletk", kot je ljudi, nosilcev duš. Za vsakega obstaja le ena sama, samo zanj. Rdeča Kapica je srce, pokrivalo naše duše. Ko pogledamo skozi srce jo odkrijemo in zvemo kdo smo in kaj smo, ter kakšen je namen našega lastnega bivanja. Za vsakega samo ena in samo zanj. Zato ima vsak svoj prav in sadjar vrtnarve, da je tako tudi prav. Ne bo je več omenjal, obljubim.

    Lep dan vsem, nad oblaki je sonce. Tako mi je namreč sporočil stric Nadoblačnik.

    Juda I.





    PRAKTIČNA PRIMERJAVA

    Prispeval/a: Lario dne četrtek, 5. marec 2009 @ 11:30 CET

    Uradna medicina zanika dejavnosti alternativnih zdravilcev.

    Zakaj; boji se svojih omejenih dokazov, enostavno niso sposobni s otipljivimi metodami parirati alternativcem. Alternativci ne morejo dokazati svojih zdravilskih metod po sistemu otipljivosti.
    Ker se okoli uradne medicine in njenih medikamentov obrača grozno veliko denarja je čisto logično zakaj se uradna medicina norčuje iz alternativne medicine.


    LP


    Sweet o mama fix

    Prispeval/a: osh-kosh dne četrtek, 5. marec 2009 @ 14:02 CET
    fredi pozdravljen,

    <<Korenina vsega zla je namreč pohlep po denarju.<<


    meni se zdi da si spet prevec poenostavil.ali ni bolje da bi rekel,da je neznanje najvecja korenina ?


    Glejte, Božje Jagnje, ki odvzema greh sveta.

    Prispeval/a: osh-kosh dne četrtek, 5. marec 2009 @ 14:06 CET
    fredi, spet jaz


    <<Ljubezen polni in izpopolni srce.
    S takšnim srcem misli in razmišljaj o življenju.<<


    ce bi nam znal to simboliko razloziti s primerom,bi nas mogoce lazje preprical!


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,59 seconds