NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    10 najboljših manter za meditacijo   
    sobota, 8. september 2012 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Za vse, ki še ne poznate meditacije je mantra beseda ali fraza, ki jo ponavljate skozi vašo meditacijo. Ne gre zato, da bi bili slišati kot pokvarjena plošča. Pri mantri gre za nekaj bolj svetega. Ti zvoki vam pomagajo obdržati koncentracijo pri meditaciji. Z drugimi besedami, ustvarjene so zato, da bi vas spremenile.

    Vse skupaj so začeli Hindujci, potem pa se je uporaba manter v meditaciji razširila po vsem daljnem vzhodu – med budisti, taoisti, sikhi in drugi. Danes ustvarjajo mantre tudi na zahodu. Večina jih je bolj podobnih afirmacijam (trditvam), vendar še vedno lepo delujejo.

    Mantre dajejo vašim možganom delo, da se lahko osredotočite na meditacijo in pozabite na tok misli.

    Spodaj je 10 najbolj znanih manter, ki jih lahko uporabite pri svojih meditacijah.

    Nekaj »starodavnih«:

    1. AUM – najbolj klasična mantra, ki vam res ne bo povzročala težave. Gre za sveti zvok hinduizma, ki naj bi pomenil »to je«, »to bo« ali »postati«
    2. “Om Mani Padme Hum”  - ta izvira iz Tibeta (grobi prevod se glasi »Častite dragulj v lotosu«, dragulj pa predstavlja Budo sočutja)
    3. “Namo AmitaBha”  - čaščenje Bude neskončne luči
    4. “I am that I am” - gre za najbolj znano vrstico iz hebrejske (židovske) knjige Torah (odgovor boga ob Mojzesovem vprašanju po njegovem imenu)
    5. “Ham-Sah” - hindujska varianta hebrejske mantre, pomeni pa »Jaz sem ta«
    6. Ho’oponopono – havajska mantra (prevod: ljubim te, žal mi je, prosim odpusti mi, hvala)

    Moderne mantre:

    • Ljubezen je edini čudež  - Osho
    • Bodi sprememba, ki jo želiš svetu – Gandhi
    • Vsak dan, v vsakem pogledu se izboljšujem – Laura Silva
    • Spreminjam svoje misli, spreminjam svet – Norman Vincent Peale

    Prevedla in priredila Petra Strugar
    Vir: http://www.finerminds.com

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • http://www.finerminds.com
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Mantra-Fraza-Meditacija

    No trackback comments for this entry.
    10 najboljših manter za meditacijo | 29 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    10 najboljših manter za meditacijo

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 8. september 2012 @ 15:05 CEST
    zanimiv članek, dodam samo še eno mantro, ki včasih
    pomaga kakor nobena in sicer:
    "Naj gre vse in vsi v ... !"

    Ta mantra dovoljuje tudi prostor za vašo kreativnost in
    posledično vam ponuja svobodo v izbiri lokacije "kam".


    Želim vsem lep in sončen dan :)))


    10 najboljših manter za meditacijo

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 8. september 2012 @ 15:07 CEST
    ...nisem bila dosledna... ni samo "v" ampak tudi "na", "pod",
    "nad" itd. Torej mantra, ki sem jo omenila je pravzaprav
    univerzalna.

    :)


    Koristne mantre .......

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 9. september 2012 @ 12:37 CEST

    K vsebini članka o mantrah, naj dodam še jaz nekaj svojih:

    - MIR, LJUBEZEN IN BLAGOSTANJE ZA VSE LJUDI,
    NAJ NA ZEMLJI ZAŽIVI.....

    - GOSPOD JE MOJ PASTIR, NIČ MI NE MANJKA.
    PO ' ZELENIH PAŠNIKIH ' OBILJA ME VODI
    IN MOJO DUŠO POŽIVLJA.

    / op. rahlo prosto prirejeno po ps. 23/

    - V TVOJIH ROKAH, MOJ GOSPOD,
    JE MOJE ŽIVLJENJE -
    VODI GA PO PRAVIH STEZAH !

    PROSIM IN ZAHVALJUJEM SE TI,
    ZA TVOJE SVETO VARSTVO IN VODSTVO.

    Op.
    pogosto izgovarjanje teh 'manter',
    v človeku dvigajo duha in prinašajo mir v njegovo srce in dušo.




    Koristne mantre .......

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 9. september 2012 @ 13:35 CEST
    ...draga Merijen;
    ...vse kar pišeš je koristno za duhovno in srečno srečo;

    Kjer pa vse ostale vzhodne in zapadne mantre izgubijo,
    ker so omejene na določene "goditve oz.zgoditve"
    v okvirja parametra sreče izgubijo v primerjavi -
    z
    mantro /božje volje/ ki v definiciji objame vse potrebe človeka.
    Lahko primerja z enim delom tvoje:

    merijen:

    >> - V TVOJIH ROKAH, MOJ GOSPOD,
    JE MOJE ŽIVLJENJE - <<

    kar pomeni: Zgodi se Tvoja Volja"

    ( edina pot do miru in zemeljske "popolne" sreče)

    aries....lp o.p.

    Pax Dei...


    Koristne mantre .......

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 9. september 2012 @ 20:40 CEST

    in ostale pravljice za lahkonoč otroci. ;)

    ---
    stoychi



    Tvoja nejevolja

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 9. september 2012 @ 21:15 CEST
    Zgodi se tvoja volja? No ja, lahko bi rekli tudi, naj se zgodi,
    kar se mora. Sicer pa - vsaj jaz - krščansko mantranje o tem,
    naj se zgodi volja Gospodova, razumem najprej in predvsem
    kot paradigmatično obliko človeškega klečeplazenja –
    običajno ne samo klečeplazenja pred bogom, ampak tudi pred
    njegovimi posredniki. Če obstaja kaj takega kot je bog in če
    obstaja kaj takega kot je božja volja, potem si težko
    predstavljam, da si inteligentno, vsemogočno in
    samozadostno bitje, kakršno je po definiciji krščanski bog,
    želi našega - to je človeškega klečeplazenja, vključno z
    bizarnimi in potratnimi rituali čaščenja. Če pa je človeško
    klečeplazenje in čaščenje v resnici božja volja, potem takšen
    bog ni nič drugega kot nebeški Stalin ali Kim-II-Sung.


    Tvoja nejevolja

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 9. september 2012 @ 22:32 CEST
    ...to klasične tvoje "inteligentne" neumnosti...
    Bom kasneje...kaj dodal...

    PS: da pa v muhi naekrat, povej stioyčku, da nima veze,
    za realnostjo oz logiko...naj vzame glavo ven iz r.....
    on že ve od kje.

    drruagače se vidimo:
    Med tem pa ljubi Boga iz vsega mišljenja in srca...in zahvaljuj se Mu za tu radi trpljenja.

    Potem boš srečen Sv MC RK "svetnik".

    uživaj
    aries
    in
    Pax DEI


    Tvoja nejevolja

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 9. september 2012 @ 22:40 CEST
    "Če obstaja kaj takega kot je bog in če
    obstaja kaj takega kot je božja volja, potem si težko
    predstavljam, da si inteligentno, vsemogočno in
    samozadostno bitje, kakršno je po definiciji krščanski bog,
    želi našega - to je človeškega klečeplazenja, vključno z
    bizarnimi in potratnimi rituali čaščenja."

    Seveda Bog, ali bog, ali preprosteje Ljubezen, ali pa samo ljubezen,
    ker bog, ali Bog v osnovi to je ne potrenuje nobenega klečeplazenja in ritualov,
    ponižnost potrebuješ samo ti, če hočeš biti deležen kake ljubezni,
    kajti vzvišene arogantneže hvalabogu nihče ne mara. ;)
    to bi iz lastne pralse lahko že ugotovil dragi MC mar ne? ;)


    ---
    stoychi


    "Božji popadki"

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 10. september 2012 @ 04:34 CEST

    imamo pa tu dva modela,
    katerima katoliško mantranje hudo škoduje,
    še posebej, ko dobita "Božje" popadke ;)

    ---
    stoychi



    Tvoja nejevolja

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 10. september 2012 @ 18:52 CEST
    MC;

    Če tudi sva ideološko popolnoma nasprotna, v etiki upam, da lahko rečem smo si bližje.

    Ker ti pogosto, če tudi ne zmiraj "streljaš" na ideologijo ne pa diskreditacijo ali žalitev posameznikov.
    Kar je pošteno, če tudi napačno trdiš.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Ignoranca neumevanja Boga:
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    NE VEM, če boš to razumel:

    Ne pozabit, da Bog ni kriv ker je Bog...

    In NI kriv kakršen Je;

    Od tu sledi, da Bog dela lahko samo perfektno.

    Od tu sledi:
    Kar seveda tudi nimaš pojma, (da ne rečem Stoyči , ki te sledi idseološko kakor psiček)

    Se vidi, da nimaš pojma, da Bog mora ohraniti kar je najdražje V Njem za nas - Njemu SVOJE
    DOSTOJANSTVO,

    Ker Bog SE NI ustvaril Sam sebe, Bog je, zato to kar Je, mora "braniti ohraniti"...

    Glede klečeplazništva, pa NE razumeš.

    Molitev ali mantra ni radi Boga temveč, se molilec počuti bližje Bogu. /Bog tega NE potrebuje/

    #2 Bog je že vedel, za to molitev preden je svet ustvaril.

    Sam Kristus pravi ne bodite kakor pogani, vaš Oče ve kaj potrebujete preden ga prosite.

    Nadalje: Da je Bog kakor Je ni Njegova zasluga IN NE "krivda".

    Bog ne more drugače delat kakor PERFEKTNO...
    modrosti in pravičnosti - ljubezni.

    Princip razvoja življenja JE za vse enak.

    Istočasno se trdi, da brez Božje volje niti las ne odpade.

    Če je del Te prefektnosti zahteva molitev, Bog NE more pomagat.

    Če to zahteva "slavo molitve" naj bo. Kar pa deluje na obe strani: molilcu in Bogu, ki vidi v molilcu ODMEV svoje ljubezni.

    #3 Piše: "Jaz ne potrebujem žrtve temveč ljubezen =
    ljubezeni do Boga."

    Ti zahteva Boga temveč zahteva človeka, ki rabi ljubezen,
    ljubezen, da lahko veruje.

    Ker človek NI čustveno svoboden, je pa svoboden v mišljenju v volji, ki NE uporablja čustev za ljubezen.

    Zato z voljo lahko stalno ljubi KAR hoče.

    Zakaj je Kristus uprašal apostole, preden je Mateja "napravil" apostola" ali ga ljubite.
    (3x jih je vprašal)

    Vedel je, da se ne da čutveno ljubiti enega najbol zasovraženih tipov v Izraelu - terjalca davkov.

    A Jezus je zahteval ljubezen do istega.
    Ker pa ljubezen NE MORE biti čustvena, je lahko samo
    v volji in razumu.
    Amen tu ni izhoda.

    Kar pa ni zahtevno do ljubezen absolutna do človeka

    A ljubezen ljubezen do Boga zahteva popolnost absolutizma; od tu: sem prinesel meč ne mir:

    Ljubezen do Boga presega vse vrst ljubezni.
    Tu NI kompromisa kakor v subjektivnosti.

    Bom ljubil Boga kadar mi bo Bog dal nekaj, da mi dokaže da me ljubi in, da je odber.

    Vsaki NOREC - "pogan" lahko ljubi takega Boga ni problema.

    A ljubiti kar del prefektne božje modrosti in pravičnosti.
    To je problem.

    Tu pa pride v vprašanje KAJ je božja volja...kako daleč upliva - seže.

    Seveda nimaš pojma ne jaz...torej mirno, premišljuj o tem kar nimaš pojma.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ps: daj to stoyčku.

    s spoštovanjem

    aries
    Pax


    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 10. september 2012 @ 22:29 CEST
    Aries,

    >> Če tudi sva ideološko popolnoma nasprotna,
    >> v etiki upam, da lahko rečem smo si bližje.

    Všeč mi je, da implicitno priznavaš, da je tvoja vera v bistvu
    ideologija. Kar zadeva etike, sva si verjetno (in to tudi jaz
    upam) veliko bolj blizu, ampak to pomeni kvečjemu to, da
    ljudje zato, da bi prepoznali etičnost in bili etični, ne
    potrebujejo vere (v višjo koralno avtoriteto).


    >>NE VEM, če boš to razumel:
    >>Ne pozabit, da Bog ni kriv ker je Bog...
    >> In NI kriv kakršen Je;

    To velja pravzaprav za vsakega navadnega človeka, torej da
    ni kriv, ker je človek. Zame je to v najboljšem primeru le
    slaba tavtologija.

    >> Od tu sledi, da Bog dela lahko samo perfektno.

    Da (krščanski) bog dela samo perfektno ne moreš sklepati iz
    ničesar. In tudi ni potrebno. »Bog dela perfektno« je apriorna
    trditev, popolnost je pač božji atribut. Če nekdo ne dela
    perfektno, potem ni bog. In če nekdo dela perfektno, potem
    je zagotovo bog. Težava je v tem, da nimam objektivnega
    kriterija, po katerem bi presojali, kaj je perfektno, razen
    same definicije boga, ki pa je, kot rečeno, apriorna. Perfektno
    je torej tisto, kar dela Bog, ki je oseba, ki dela perfektno.
    Temu se po domače reče krožni argument – in spada v
    kategorijo logične zmote.

    >> Od tu sledi:
    >> Kar seveda tudi nimaš pojma, (da ne rečem Stoyči , ki te
    sledi idseološko kakor psiček)

    Nimam ravno občutka, da mi Stojči sledi – niti ideološko, niti
    kot psiček. Prej bi rekel, da se vame zaganja kot psiček, pri
    čemer bi rad sebi v zagovor poudaril, da je beseda »psiček«,
    ki si jo namenil Stojčiju, tvoja. Sicer pa sem pri kristjanih že
    kar malo navajen, da se zgledujejo po Jezusu in svoje
    nasprotnike zmerjajo z živalskimi imeni.

    >> Se vidi, da nimaš pojma, da Bog mora
    >> ohraniti kar je najdražje V Njem za nas –
    >>Njemu SVOJE
    >> DOSTOJANSTVO,

    Dostojanstvo boga me ne zanima, kvečjemu dostojanstvo
    človeka, to pa, je, po mojem mnenju, najbolj ponižano prav
    z vero v boga.

    >> Ker Bog SE NI ustvaril Sam sebe, Bog je, zato to
    >> kar Je, mora "braniti ohraniti"...

    Že spet ena fina tavtologija, ki bi jo lahko apliciral na
    kogarkoli, recimo na »rumeno poskakujočo žogico«.

    >> Glede klečeplazništva, pa NE razumeš.
    >> Molitev ali mantra ni radi Boga temveč, se molilec
    >> počuti bližje Bogu. /Bog tega NE potrebuje/

    S tem (Da bog tega ne potrebuje) se pa popolnoma strinjam!
    Tisti, ki klečeplazi, ne klečeplazi zaradi boga, ampak
    klečeplazi zaradi sebe. Velika večina ljudi ne moli zato, da bi
    bila bliže bogu, ampak zato, da bi od boga (zase ali za svoje
    bližnje) izposlovala določeno korist. (Kleče)plazenje je oblika
    »prilagoditve«, ki koristi plazečemu bitju. Vojaki, na primer,
    se plazijo, da bi se na ta način izognili kroglam. Kristjani pa
    se plazijo, da bi se izognili božji jezi;)

    >> #2 Bog je že vedel, za to molitev preden je svet ustvaril.

    Se razume. Bog ve vse, sicer ne bi bil bog ;)

    >> Sam Kristus pravi ne bodite kakor pogani, vaš Oče ve kaj
    potrebujete preden ga prosite.

    Tole, kar pravi Kristus, o »blebetanju poganov« in o tem, da
    njegov Očka že vnaprej ve, kaj potrebujejo njegovi otročički,
    bi lahko celo razumel kot smiselno, če ne bi ta isti Kristus še
    v isti sapi svojim učencev predpisal »blebetanje«, znano pod
    imenom »Očenaš«, v katerem verniki po maniri zaprisege
    Velikemu vodji ponavljajo svoje prošnje. Zdi se, da je glavna
    razlika med blebetanjem poganov in blebetanjem kristjanov v
    tem, da pogani blebetajo, kar hočejo, kristjani pa blebetajo
    po navodilu.

    >> Bog ne more drugače delat kakor PERFEKTNO...
    >> modrosti in pravičnosti - ljubezni.
    >> Princip razvoja življenja JE za vse enak.

    Se strinjam. Velja za vse, vključno za Devico Marijo, ki torej
    ni mogla spočeti drugače, kakor s pomočjo moškega
    spermija.

    >> Istočasno se trdi, da brez Božje volje niti las ne odpade.

    Ja, plešasti smo po božji volji. Verjetno smo tudi neumni in
    zlobni po božji in ne po svoji volji.

    >> Če je del Te prefektnosti zahteva molitev, Bog NE more
    pomagat.

    Velja tudi, da bog ne more pomagat, če perfektnost zahteva
    kamenjanje prešuštnikov in homoseksualcev ter pobijanje
    čarovnic?

    >> Če to zahteva "slavo molitve" naj bo.
    >>Kar pa deluje na obe strani: molilcu in Bogu, ki
    >> vidi v molilcu ODMEV svoje ljubezni.

    Zakon vzajemnega učinka, bi se reklo temu v fizikalnem
    žargonu. Z eno pomanjkljivostjo; da bog po definiciji ne
    more biti podvržen takemu zakonu. Človek pač ne more
    vplivati na boga. Sploh pa ne razum, kdo drugi, razen
    bolestnega narcisa, bi človeka uporabil kot odmev za svojo
    ljubezen??!!!

    >> #3 Piše: "Jaz ne potrebujem žrtve temveč ljubezen =
    >> ljubezeni do Boga."

    Ne potrebuje žrtve, ampak ljubezen? He, he…saj bi še verjel,
    če prav Jahve (Bog Oče) ne bi bil tako bolestno in filigransko
    obseden s krvavimi rituali žrtvovanja živali.

    >> Ti zahteva Boga temveč zahteva človeka,
    >>ki rabi ljubezen,ljubezen, da lahko veruje.

    Normalen človek potrebuje najprej dokaze. Če bi zadostovala
    ljubezen, potem se Pavel in pisci evangelijev ne bi tako zelo
    trudili z demonstracijo raznih čudežev. Krščanstvo temelji na
    čudežih – brez čudežev, ki so nekoč in ponekod še danes
    veljajo za dokaz, krščanstvo ne bi preživelo. (Verjetno je
    budizem edina vera, ki se je uspela razširiti brez »hokus-
    pokusa«).

    >> Ker človek NI čustveno svoboden, je pa svoboden
    >> v mišljenju v volji,
    >> ki NE uporablja čustev za ljubezen.
    >> Zato z voljo lahko stalno ljubi KAR hoče.

    Zdi se mi, da mešaš pojma verjeti in ljubiti. Človek lahko v
    marsikaj verjame, ne more pa tistega ljubiti. Človeku lahko
    zapoveš vero (versko prakso) , veliko teže pa mu zapoveš
    ljubezen. In krščanstvo ne temelji na ljubezni, ampak na
    strahu. Človeka veliko lažje prisiliš v strah, kakor v
    spoštovanje in ljubezen.

    >> Zakaj je Kristus uprašal apostole, preden je
    >> Mateja "napravil" apostola" ali ga ljubite.
    >> (3x jih je vprašal)
    >> Vedel je, da se ne da čutveno
    >> ljubiti enega najbol zasovraženih tipov v
    >> Izraelu - terjalca davkov.
    >> A Jezus je zahteval ljubezen do istega.

    Kot že rečeno – ljubezni ni mogoče zahtevati. Jezus ni imel
    pojma o človeški psihologiji – v nekem smislu je bil tudi sam
    nečloveški, kar kaže na mitološko naravo njegovega lika.

    >> Ker pa ljubezen NE MORE biti čustvena,
    >>je lahko samo v volji in razumu.
    >> Amen tu ni izhoda.

    To je pravzaprav odličen recept za uničenje človeške
    prirojene empatije. Na osnovi takšnega razmišljanje so mnogi
    (sicer lahko povsem dobri) ljudje v imenu Boga (ki so ga
    enačili z ljubeznijo) zakrivili najhujša grozodejstva. V Stari
    zavezi in kasneje v človeški zgodovini kar mrgolijo primeri, ki
    to dokazujejo.

    >> Kar pa ni zahtevno do ljubezen absolutna do človeka
    >> A ljubezen ljubezen do Boga zahteva popolnost
    absolutizma;
    >> od tu: sem prinesel meč ne mir:

    No, natančno to je tisto, kar sem rekel. Krščanski in kasneje
    islamski absolutizem je bil skoraj 1500 let podlaga za
    najhujša klanja, vojne in pomore v človeški zgodovini.
    (Budizem je vsaj v tem oziru popolnoma drugačen, tudi zato,
    ker ne vključuje boga, ki ga je potrebno ljubiti.)

    >> Ljubezen do Boga presega vse vrst ljubezni.

    Zato so ljudje zaradi ljubezni do boga pripravljeni pobijati
    druge ljudi. Bolj benigna oblika takšne »ljubezni« vključuje
    narcisoidno motnjo, zaradi katere so verniki prepričani, da je
    njihova ljubezen (ker ljubijo boga bolj kot soljudi) boljša,
    višja, bolj cenjena. Rangiranje ljubezni je rak rana, ki razjeda
    duhovnjake vseh vrst.

    >> Tu NI kompromisa kakor v subjektivnosti.

    Ti kar verjamem – in zato si tudi mislim, da si verski fanatik.

    >> Bom ljubil Boga kadar mi bo Bog dal nekaj,
    >> da mi dokaže da me ljubi in, da je odber.
    >> Vsaki NOREC - "pogan" lahko ljubi takega
    >> Boga ni problema.

    Najprej moraš seveda verjeti v Boga. Ateisti v boga ne
    verjamemo, zato s tem nimamo težav. Boga niti ne ljubimo,
    niti ga ne sovražimo. Tako kot ne ljubimo, niti ne sovražimo
    hudiča ali Rdeče kapice. Je pa ljubezen »poganov« do
    svojega boga, ki jim daje nekaj koristnega za življenje, vsaj
    logična, za razliko od krščanske ljubezni do boga, ki je
    primarno mazohistična, čeravno še zmeraj z računico, ki
    predpostavlja ultimativno in najvišjo nagrado. Če uporabim
    tvoje lastne besede: Ljubiti boga, ki te lahko nagradi z večno
    blaženostjo - ni problema.

    >> A ljubiti kar del prefektne božje modrosti in pravičnosti.
    >> To je problem.

    Najprej je, vsaj kar se mene tiče in kot sem že rekel, problem
    sploh verjeti v boga.Sicer pa, domnevam, imaš tudi ti
    podobne probleme. Zelo težko verjameš v Krišno, Zeusa,
    Tora, Jupitra, Baala…kot vidiš – z bogovi so sami problemi.

    >> Tu pa pride v vprašanje KAJ je božja volja...kako
    >> daleč upliva - seže.

    Božja volja seže povsod, ker če ne seže povsod, potem to ni
    božja volja. Mar nisi sam rekel, da še las na glavi ne odpade
    brez božje volje?! (Kristjani se pač nenehno zapletate v svoja
    lastna protislovja.)

    >> Seveda nimaš pojma ne jaz...torej mirno,
    >> premišljuj o tem kar nimaš pojma.
    >> ps: daj to stoyčku.

    "Stoyček" se bo moral pred tabo zagovarjati kar sam. Mislim,
    da ti bo povedal nekaj v zvezi z zavestnim dihanjem ali nekaj
    v zvezi s srcem, odvisno od lunine mene. Skoraj zagotovo, pa
    ti bo povedal, da nimaš pojma. Meni je že, zato to vem ;)




    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: budabreztruda dne ponedeljek, 10. september 2012 @ 23:58 CEST
    MC: "Ateisti v boga ne verjamemo, zato s tem nimamo težav.
    Boga niti ne ljubimo, niti ga ne sovražimo".
    -----------------------------
    MC, živjo. kako lahko ateisti zanikate nekaj česar sploh ni?

    p.s.: dobro vprašanje, mar ne? me prav zanima kako se boš
    izvil.



    vse tvoje mantre so samo blef ;)

    Prispeval/a: stojči dne torek, 11. september 2012 @ 00:31 CEST

    tudi vse tvoje ideje o Bogu,
    ali nebogu so samo blef

    edina prava realnost
    je zgolj in samo tvoj mili ti dih,

    če mi ne verjameš
    počakaj na svoj zadnji dih ;)

    in če ti bo spomin takrat še deloval,
    si boš na smrtni postelji milo priznal,
    res stojči je imel prav;)))

    ---
    stoychi



    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: MC dne torek, 11. september 2012 @ 07:42 CEST
    >> MC, živjo. kako lahko ateisti
    >> zanikate nekaj česar sploh ni?

    >> p.s.: dobro vprašanje, mar ne?
    >> me prav zanima kako se boš izvil.

    Kot prvo – na neumna vprašanja, kakršno je tvoje, je zelo težko dajati pametne odgovore. Kako lahko zanikaš nekaj, česar ni, je približno enako nesmiselno vprašanje, kot če bi te jaz vprašal, kako lahko verjameš v nekaj ali pritrjuješ nečemu, kar je.

    p.s.:

    V boga (oziroma v bitje, ki ga opredeljuje katera izmed človeških definicij boga) »ne verjamem« v agnostičnem smislu, na podoben način kot ne verjamem v palčke in vile. Dopuščam pa seveda možnost, da obstajajo, nimam pa za to nikakršnih dokazov. Oziroma, bolje rečeno, »dokazi«, ki mi jih ponujajo »bogoslovci« in »svete knjige« me ne prepričajo.



    vse tvoje mantre so samo blef ;)

    Prispeval/a: budabreztruda dne torek, 11. september 2012 @ 08:39 CEST
    .
    stojči, veš v čem je problem.
    MC razume vprašanje, dojame ga pa ne. ne more, ker je
    omejen.... omejen z "a-teizmom".


    po mojem sem večji A-TEIST jaz:
    teologi me ne zanimajo, svete knjige pa še ene nisem
    prebral.

    p.s.: kako kaj sestra v kristusu? a še kuha mulo? za ariesa
    me tudi skrbi.... šala.
    :)))))


    10 najboljših manter za meditacijo

    Prispeval/a: Violeta dne torek, 11. september 2012 @ 08:44 CEST
    ... še ena prekrasna mantra:
    burek sa sirOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMM

    Lep dan in dober tek :)


    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 11. september 2012 @ 08:57 CEST
    ...OK..zelo lepo MC...
    Ne bom sedaj odgovarjal...mogo se utrujen - ali nima časa.
    Karkoli že reče samo to, da nisi razumel najšibkejši argument maje trdidive glede Boga, kar napravi moje delo lažje, ker tvoji odgovori so bili že predvidevani - pričakovani...

    Kar samo, če že drugi razumejo, raztolmači še meni...smisel tvojega naslovnega imena. (če razumeš sam seveda)

    /to mislim resno in NE zafrcancije PROSIM/

    ps: na drugo ne pričakujm komentarja, ker nisem nobene trdiitve napisal razen, da si najšibkejši argument vmojem kmentarju zgrešil oz.spregledal.

    ....seveda sedaj boš rekel, da jih je preveč...a NE?...
    Kar pa NI moje mnenje...

    Hvala za sedaj MC...bom poskusil več kasneje...

    A ja...probaj pojasnit /smisel imena/ tvojega komentarja

    Če moreš..seveda..če ne pa ne, ni zamire, saj imamo vsi svoje probleme...

    In še, kar Nisem pričakoval od tebe je beseda "fanatik"
    glede mene, za katero nimaš nobene podlage....
    Kar opraviči se...

    Da bi uporabil besedo "pragmartik" je realnost.
    Ka pa lahko "zvodeni" vero....

    (saj veš relativizem) neke oz. "splošne" vrste anarhija.

    A pusti TO sedaj DAJMO se najprej na Boga spraviti.
    Se bom oglasil...

    LP
    aries
    Pax


    10 najboljših manter za meditacijo

    Prispeval/a: Violeta dne torek, 11. september 2012 @ 09:01 CEST
    >>>2. “Om Mani Padme Hum” - ta izvira iz Tibeta (grobi
    prevod se glasi »Častite dragulj v lotosu«, dragulj pa
    predstavlja Budo sočutja)<<<

    Če le dobro prisluhnemo zvokom kaj naj bi bilo zelo
    pomebno, slišimo: mani hom:
    http://www.youtube.com/watch?v=msn66ysCoGE

    Zvokovno te dve besedi iz mantre izenačeni z angleškimi
    besedami money home :)

    nekaj "guru mojstrov" mantrajo:

    http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q
    http://www.youtube.com/watch?v=uP0sC_s5EfE

    zvok je zvok.




    vse tvoje mantre so samo blef ;)

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 11. september 2012 @ 09:04 CEST
    ...STOYČI...!!!

    ...sprejmi opravičilo, glede besede, "psiček"....sem te napak razumem;
    kar pa nobeden upravičen razlog za to besedo - /nobenemu/

    lp

    aries
    Dominus vobiscum
    Pax Dei


    Koristne mantre 330 miljonov Bogov

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 11. september 2012 @ 13:01 CEST
    Koristne mantre .......

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 9. september 2012 @ 20:40 CEST
    in ostale pravljice za lahkonoč otroci. ;)
    stoychi
    ''''''''''''''''''
    Aries:

    -- The 330 Million Gods..

    .... nori so bogovi,
    ki objemajo intelkt
    iz vzhoda..

    Kdaj učenec postal je -
    bol dober,
    bolj pameten -
    bol pravičen od mojstra -
    je -
    učitelja neumnosti postave,
    kjer krave vladajo po cestah -

    v katerih bogov dreku,
    dom je obnemoglih, bolnih -
    bolečin bolezni in samote -

    v bogov dreku imirajo -
    pravični - nedolžnji
    nižje kaste otroci -
    človeka - bitja,
    ki naj bi bili bogovi.

    iz deželj, takih prihajajo,
    na zahod na dom tvoj,
    pravičnosti,
    ljubezni učitelji postave.
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''
    mojstri bogov so norih,
    učenci nikoli dosegli niso -
    intelekt -
    intelekt njih mojtra.
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries: vir...realnost

    Pax










    Del 2 mantre 330 miljonov Bogov

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 11. september 2012 @ 13:28 CEST
    aries Del 2.
    '''''''''''''''''''''
    Koristne mantre .......
    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 9. september 2012 @ 20:40 CEST
    in ostale pravljice za lahkonoč otroci. ;)
    stoychi
    ''''''''''''''''''
    Hindu Gods -- The 330 Million Gods.

    ..Del 2
    ...iz deželj, takih prihajajo,
    na zahod na dom tvoj,
    pravičnosti,
    ljubezni učitelji postave.
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''
    piše:
    Kako strašna slepota,
    je to -
    je to človeka brata -

    ki dopusti
    da bolezen, zima, vročina,
    samota -
    lakota npremagliva,
    uniči umori v dreku,
    kravjih bogov samih.
    pravičnega, nedožnega -
    otroka - človeško bitje,
    nižje kaste brata.

    Da iz deželj taki prihajajo,
    nas mojstri učit -
    učit pravičnosti -
    modrost in ljubezni.

    Kakšna slepota je človeka,
    "piše".
    Nikoli ni postal učenec-
    boljši -
    al' bol -
    bol pameten od Mojsta.

    To logike je resnica.
    ---------------------
    ker v pravičnosti bolesti -
    bolečine in samote -
    umirajo nižje kaste otroci,
    ki naj bi bili krivi,
    moritve velike v prejšnjih,
    njih življenih so.

    “tudi to piše”

    Saj SI zasluži, da umrje dreku,
    da umrje
    kravih bogov dreku,
    v zimi, toploti -
    in samoti bolečin bolezni,
    ker je greha kriv je -
    kaste nizke.

    Iz dežel takih v tvoj dom,
    modrost učiteljev -
    rine -
    učiteljev postave .
    pravičnosti in ljubezni

    mojstri bogovi nori,
    učenci nikoli dosegli niso -
    intelekt .
    intelekt so mojtra.
    ‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
    Aries: Vir: pamet - srce

    Pax...






    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 11. september 2012 @ 22:24 CEST
    ""No, natančno to je tisto, kar sem rekel. Krščanski in kasneje
    islamski absolutizem je bil skoraj 1500 let podlaga za
    najhujša klanja, vojne in pomore v človeški zgodovini.
    (Budizem je vsaj v tem oziru popolnoma drugačen, tudi zato,
    ker ne vključuje boga, ki ga je potrebno ljubiti.)""

    Popolnoma napačno sklepanje,ki ga nikoli ne bi pričakoval od
    MC-ja. Pa ja ne boš trdil,da so črke na papirju krive za človekovo
    neumnost?


    10 najboljših manter za meditacijo

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 12. september 2012 @ 20:54 CEST


    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: MC dne sreda, 12. september 2012 @ 22:34 CEST
    >> Popolnoma napačno sklepanje,ki ga nikoli
    >> ne bi pričakoval od MC-ja. Pa ja ne boš trdil,
    >> da so črke na papirju krive za človekovo neumnost?

    V mnogih primerih so prav neumne besede na papirju krive za
    človekovo neumnost. Velja pa seveda tudi obratno – neumni
    ljudje pišejo neumnosti.


    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: osh-kosh dne četrtek, 13. september 2012 @ 12:29 CEST
    ""V mnogih primerih so prav neumne besede na papirju krive za
    človekovo neumnost.""

    Popuščaš, MC,popuščaš!? Darwin bi ti dal dve okrog ušes,za to
    neumno trditev.Pa ne , da si pozabil na gene? Papir še nikoli ni bil
    vzrok za človekovo neumnost!!!




    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 13. september 2012 @ 12:40 CEST
    >> Popuščaš, MC,popuščaš!? Darwin
    >> bi ti dal dve okrog ušes,za to
    >> neumno trditev.Pa ne , da si pozabil
    >> na gene? Papir še nikoli ni bil
    >> vzrok za človekovo neumnost!!!

    Kot prvo, Darwin sploh ni poznal zakonov dedovanja in še manj vedel za kake gene. Samo sklepal je, da mora obstajati nek mehanizem, s pomočjo katerega se lastnosti staršev prenašajo na potomce. Kot drugo, nikjer nisem zapisal, da so SAMO neumne besede na papirju krive za človekovo neumnost.

    Dodal pa sem še, da neumni ljudje pišejo neumnosti. Če se torej vrneva nazaj h genom – za neumnosti, ki jih pišeš, so krivi TUDI tvoji geni.


    najboljša mantra na svetu

    Prispeval/a: stojči dne četrtek, 13. september 2012 @ 18:24 CEST

    poznam najboljšo mantro na svetu;
    "vdih, izdih, vdih, izdih, vdih, izdih......."
    pazi, da je ne pozabiš,
    ker, če jo,
    te hitro več ne bo ;)

    lp

    ---
    stoychi



    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: sialinisi dne četrtek, 13. september 2012 @ 18:26 CEST
    Pozdravljeni,

    težko je govoriti o prebranem, ko pa slednje vedno prehaja skozi bralčevo razumevanje zapisanega. Vsekakor pa s svojim odgovorom zna bralec razgrniti več, kot bi želel.

    Lep dan,
    Grega P.


    Perfektnost po meri namesto merila za perfektnost

    Prispeval/a: osh-kosh dne petek, 14. september 2012 @ 11:43 CEST
    MC, dej se malo zamisli kako deluješ.Odkar sem prišel na
    Pozitivke, si vedno isti.Nobenega napredka.Narediš napako,a je
    nočeš priznati.Tipičen primer človeka,kateremu je intelekt
    prerasel esenco.Ta napačen položaj pa v tebi ustvarja nekakšen
    nemir,nezadovoljstvo,dolgočasje.Ko ti ( če ) bo uspelo oboje
    spraviti v ravnovesje, pa bo življenje kar naenkrat postalo
    radostno,polno,dan bo imel premalo ur za vse, kar te veseli.

    Ali je to zate dovolj racionalen cilj?


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,44 seconds