NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Angel varuh 2   
    sobota, 12. junij 2010 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: merijen

    Svojim Angelom bom zapovedal,
    na krilih svojih te bodo nosili, da se noga tvoja
    ne spotakne ob kamen..... /Ps 91/

    Nekaj let nazaj sem imela v kuhinji tisti običajen štedilnik, dva plin, dva elektrika. Vse je bilo v redu do takrat, ko sem začela zaznavati ob jutrih, ko sem prišla v dnevno sobo oz.v kuhinjo nek čuden vonj, kot po plinu. /Kuhinja je v povezavi z dnevno sobo brez vmesne stene, v obliki črke L./

    Seveda sem takoj poklicala plinsko sllužbo, da preverijo kaj je na stvari.
    Serviser res pride. Vse pregleda in pravi, da sam sicer ne ugotovi, da bi kje kaj puščalo, pa vendar je natančno pregledal pl. bombo in zamenjal cev in tesnila. Plačam storitev in on odide.

    V naslednjih dneh, čez dan res nisem zaznavala kakšnega vonja po plinu, saj imam običajno odprto okno ali pa vrata, ki vodijo na teraso. Ampak ob jutrih, je bil ta, sicer rahel in komajda zaznaven vonj še vedno prisoten! Nisem vedela, kako je zdaj to mogoče. Vendar sem, za vsak slučaj, tudi ponoči začela puščati okno, vsaj na klip odprto.

    Bila sem v dilemi. Ali naj spet pokličem serviserja? Končno se odločim, da ga kljub vsemu pokličem.
    " Ja gospa, saj sem vam že zadnjič vse pregledal in zamenjal in povedal, da je pri vas vse vredu! No, pa vseeno pridem.

    In tako pride, vse še enkrat pregleda, pri tem me pa čudno pogleduje in si gotovo misli: - na kakšne čudake naleti človek pri mojem delu! Kličejo me za prazen nič!

    Ker torej ne najde nobene okvare, se poslovi z besedami, da naj nikar ne skrbim, ker da je z plinom vse v najlepšem redu.

    Potem je prišla tista usodna sobota.
    Kuhala sem kosilo. Nekaj sem se mudila zunaj in , ko sem se vrnila v dnevno sobo oz. v kuhinjo, sem, še preden sem stopila do štedilnika, kot po nekem nagibu, najprej odprla na stežaj vrata na teraso in del velikih oken. Nato sem stopila do šedilnika in ugotovila, da jed v loncih kar preveč veselo brbota. Zato sem rahlo zmanjšala plin.

    TAKRAT SE JE PA ZGODILO!!!
    Zabliskalo se je in počilo in silna eksplozija me je vrgla kakšen meter nazaj v varen kot med hladilnikom in pomivalnim koritom. To omenjam zato, ker bi me sicer viseči kuh. elementi, ki so kar leteli iz sten, lahko ranili. Sam štedilnik pa je vrglo iz običajne lege ven izmed ostalih elementov, kiso bili razmetani okrog. Šipe na oknih na tistem delu, ki ni bil odprt, pa je zatreslo tako močno, da je bilo pravo čudo, da jih ni pometalo ven!

    Pustimo zdaj ob strani dogajanja, ki so sledila,da zgodba ne bo predolga. Izpostavim naj le najvažnejše:
    Če v tistem trenutku, ne bi začutila v sebi nekaj kakor nagiba ali ukaza, da naj grem in na stežaj odprem okno in vrata na stežaj, bi bila v tej eksploziji zagotovo mrtva. Hišo pa bi razneslo, kot je to običajno pri teh znamenitih plinskih eksplozijah. Tako pa je RAVNO TO DEJSTVO odprtih vrat in oken odvzelo moč udarnemu valu eksplozije.

    Meni pa se ni nič zgodilo.
    Ob vsem tem, smrtno nevarnem dogajanju, mi ni, da se izrazim prislovično, - niti las padel iz glave !!!
    Ne vem, kaj si o vsem dogajanju, mislite vi. Morda mislite : srečno naključje pač!

    No, jaz ne mislim tako. Mislim, da je bil glavni " akter" v tej, skoraj-drami, - MOJ ANGEL VARUH.

    Ps. Zakaj in kako je prišlo do eksplozije, bo nemara razloženo v enem od naslednjih pisanj.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja merijen
  • Več s področja * Zgodbe iz sebe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Angel varuh 2 | 39 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: t dne sobota, 12. junij 2010 @ 13:08 CEST
    Neka zgodbica pravi, da sta bila dva brata, prvi veren, drugi ne. Prosto soboto se je prvi odločil preživeti v molitvi, skupaj s sebi podobnimi, drugi pa v gostilniški družbi. V nedeljo sta doma ugotovila, da si je prvi na poti zlomil nogo, drugi pa našel zlatnik. Ker se jima to ni zdelo pravično in razumljivo, sta modreca prosila za razlago, ki se je glasila tako, da je bila prvemu bratu na to noč namenjena smrt. Ker je bil na poti do molilnice, na dobri poti, jo je odnesel le z zlomom. Drugi pa, ki mu je bil namenjeno celo bogastvo, je z izbiro slabe poti dobil samo delček njega.

    Draga merijen, ti sama pri sebi že veš, za kaj je šlo pri tebi, kajne?


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 13. junij 2010 @ 16:43 CEST
    Odgovor: Zadnjič "t", si mi , pod zgodbo Angel varuh /1/,postavila kar nekaj vprašanj. Potrudila sem se in ti na vsa lepo in prijazno ter obširno odgovorila iz svojih lastnih in tujih življenskih izkušenj. Pričakovala bi vsaj en vljuden "hvala". Pa ga nisem dobila.
    Namesto tega, tale zgodbica, ki je sama po sebi sicer v redu,če je ne bi opremila z precej dvoumnim naslovom: Zate nagrada ali kazen? Domnevam, da se to vprašanje nanaša na moje doživetje, opisano v zgodbi.
    Kaj pa je tu za spraševati, nagrada ali kazen?
    Kazen menda ni, kaj praviš, če človek preživi , kljub veliki , življenski nevarnosti???!
    Razen seveda, če misliš, da bi bil že skrajni čas, da me "trefne" kakšna božja kazen, ker pišem o stvareh, o katerih nekateri ne bi radi slišali....




    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: t dne ponedeljek, 14. junij 2010 @ 00:23 CEST
    Draga merijen,
    v mojem prejšnjem odgovoru tebi nisem postavljala nobenih vprašanj. Iz svojih izkušenj sem ti - neuspešno? - hotela prikazati, kako malo lahko vplivamo na dogajanja takrat, ko se že sprožijo. V vsakem trenutku s svojimi dejanji in mislimi ustvarjamo svojo prihodnost in ga ni angela, ki bi ti preprečil, da bi se ta uresničila, ko se ustvarijo pogoji za izpolnitev.


    Ko se nam dogajajo lepe in prijetne dogodivščine, se največkrat ne sprašujemo, zakaj tako. Ko pa nastopijo nesreče in bolezen, nemočni kličemo na pomoč - a takrat je prepozno. Če se neprijeten dogodek ni razvil v največno katastrofo, je po mojem mnenju bolj verjetno, da vzrok, ki ga je povzročil, ni bil tako močan. Si že kdaj opazovala valovanje okrog kamna, vrženega v vodo? Valovi nikoli niso bili enako intenzivni in z ničemer se jih ne da zaustaviti.

    Ko te bo zadela kakšna hujša stvar ter boš zaman prosila in molila za pomoč, ker je ne bo, ti želim, da boš zmogla sprejeti spoznanje: edina rešitev je, da delam samo dobro. To in ne angeli, te bo varovalo pred hudim v prihodnosti.



    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 14. junij 2010 @ 17:19 CEST
    Ojoj, t, prizanesi mi prosim, s svojo instant modrostjo, vzeto naravnost iz področja delovanja vzroka in posledice. Ja, ta nedvomno res deluje, vendar ne način, kot si ga razlagaš ti. Sicer pa, če vse te stvari tako "obvladaš", kaj se pa potem sploh obračaš name, /jaz neumnica se pa trudim in ti odgovarjam!/ . Aha, že razumem, ti si me hotela le nadvse prijazno podučiti, da sem za vse skoraj nesreče kriva čisto sama! Ti , ti Merijen, zakaj si bila pa tako poredna, / beri negativno delujoča/ v svoji preteklosti, zato se ti pa sedaj same neSREČE - dogajajo!!! Poboljšaj se / in nehaj pisati take neumnosti o Božnjem delovanju in nekakšnih Angelih, ki definitivno ne obstajajo,/sicer se ti utegne zgoditi še kaj hujšega, " ko te bo zadela še kakšna hujša stvar, ter boš ZAMAN /!/ prosila in molila za pomoč,KER JE NE BO...!!!"
    Ja, kaj si mi pa zdaj ti, velemodra t, nekakšna jasnovidka ali zla- vedeževalka!!? Saj ne rečeš - če si ti bo kdaj to in to zgodilo.... ne , ti kar pribiješ KO SE TI BO ... Torej že vse to kar vidiš v svoji "pozitivni" naravnanosti !
    Sicer pa, da boš videla kako nespametna, /da ne rečem butasta/ je tvoja izpeljanka v smislu : - vsako nesrečo, ki človeka doleti, je zakrivil praktično sam, ker je zagotovo v svoji preteklosti ravnal negativno in je torej to logična in nujna posledica. Po tej logiki, je torej npr. voznik,ki vozi pametno in previdno po svoji strani ceste, pa se vanj zaleti pijan voznik, zaradi česar prvi voznik umre, to nesrečo priklical čisto sam , vsled svojih "negativnosti v preteklosti".
    Kaj je s tvojo zdravo pametjo?! Zakon vzroka in posledice deluje na drugačen način . Deluje na dolgi rok v smislu : KAR BOŠ SEJAL, TO BOŠ TUDI ŽEL. Se pravi z dobrimi mislimi ,besedami in dejanji, si že pišeš dobro "karmo", pa ne le za neka prihodnja živlenja, ampak za lastno srečo že zdaj in tukaj. In ko smo že ravno pri sreči, kot posledici pozitivnosti ti naj povem, da sem sama s svojim življenjem, kakor ga živim sedaj, tako zadovoljna in srečna, da si boljšega ne bi mogla niti predstavljati, niti želeti . Ali ti torej to, kaj pove??!
    Ti pa ohrani svoje slabe prerokbe sama zase. Da se ti ne bi namreč kdaj zgodilo kaj zares slabega, ko bi zaman molila in prosila za pomoč . Koga le? Saj nikogar, razen sebe, očitno ne priznaš. Še najmanj - kakšnega Angela varuha....




    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 14. junij 2010 @ 17:36 CEST
    Pripis: S tem zapisom, bi tudi končala najino korenspodenco.
    Niti pod razno mi namreč ni do nekakšnih brezplodnih "nadaljevank. Ti ostani pri svojih prepričanjih in jaz ostajam pri svojih. lp



    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: t dne torek, 15. junij 2010 @ 08:32 CEST
    Draga merijen,

    nič bat. Tudi sicer se izogibam krajem, kjer piše: pozor, hud pes.


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 15. junij 2010 @ 10:54 CEST

    Se bom še jaz malo vtaknila vmes, če dovoliš, spoštovana merijen, kajti kaže da moraš imeti za pisanje komentarjev pod tvoje članke posebno dovolilnico, drugače te izbrišejo.

    No, tvegam pač, da ti povem svoje mnenje, ki ne bo ravno laskavo zate. Glede na to, kako odgovarjaš "klanu" oziroma "staroselcem", ki te kao napadajo (v resnici pa le izražajo svoje mnenje ob tvojih nebulozah, do česar imajo vso pravico, saj menda še vedno velja svoboda govora?! ali pač?!). Svojim "nasprotnikom" podtikaš vse mogoče slabe in najslabše namene (kot da jim vidiš v glavo, ali pa te morda pri tem navdihuje tvoj angel varuh?), oprosti, a meni deluješ kot navadna prepirljivka in zamerljivka. Po mojem skromnem mnenju namreč mirni, dobri ljudje ne očitajo drugim zlobe in sovraštva, preprosto zato, ker so pač mirni in dobri, pa zato v vsem in v vsakem vidijo le mir in dobroto!

    In kako si sploh prišla do tega, da so se ljudje, ki se sploh ne poznajo med seboj in živijo na raznih koncih Slovenije, združili proti tebi in in zdaj z vsemi silami bijejo bitko s teboj? Kdaj so to storili, kako so to storili? So se povezali preko mailov, morda so skupaj na FB, kjer so se dogovorili za skrivni zarotniški sestanek in družno izdelali strategijo "merijen"? To, da ima toliko bralcev pozitivk podobno mnenje glede tvojih "stvaritev" in ti ga upajo tudi izraziti, bi ti moralo dati misliti!

    Čudno se mi zdi, da je tako poduhovljena oseba, ki jo vodijo in ji pomagajo angeli, tako sovražno naperjena proti drugače mislečim in jim ves čas očita slabe namene, zlobo, aroganco, nesramnost, negativizem ...

    Si že kdaj slišala, da so drugi ljudje naše ogledalo ... kar vidimo v njih, imamo v resnici v sebi. In če ti pogled v ogledalo ne ugaja, se pač ne glej (več) vanj!

    Zares miroljubni in v resnici poduhovljeni ljudje se ne prepirajo z drugimi, se ne pritožujejo pri urednikih zaradi žaljenja, napadov nase itd. Miroljubni in dobrodušni ljudje preprosto spregledajo človeško "zlobo" in gredo dalje dvignjene glave. Tvoje pritožbe in zahteve po brisanju določenih komentarjev pa samo dokazujejo, da si daleč daleč daleč od tega, in da te v resnici obvladuje le tvoj samopašni, napihnjeni, "vsevedni" ego, ki ima vedno in povsod vse prav, drugi ljudje so pa tako zlobni! Jao, ubogi mali Kalimero!

    Tako, zdaj pa tale moj komentar urednik (ali urednica) lahko izbriše, seveda pa moraš prej prijaviti zlorabo! A se bojim, da bodo zaradi tvojih pritožb in brisanja komentarjev pozitivke kmalu izgubile veliko dobrih komentatorjev, kajti nekateri so se že umaknili, nekateri pa se nameravajo. In zaradi koga? Zaradi neke domišljave, prepirljive, zamerljive, ogorčene, napihnjene ... merijen! Bravo!
    (mater sem zlobna!)

    No, potem boš pa lahko kraljevala na pozitivkah s svojimi angeli in sama sebi pisala komentarje, le-ti vsaj ne bodo izbrisani, ali pač? Sem namreč opazila, da je bil pobrisan tudi en tvoj! Strahota! Na čigavo pritožbo se je pa to zgodilo? Pa ja ne na tvojo lastno?

    lp Ljuba


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne torek, 15. junij 2010 @ 14:09 CEST
    Praviš, torej Ljuba, da ni nobenih napadov name.
    Še manj žalitev. Kaj je pa potem tole??! Pisanje iz čistega mira? Očitno si tudi ti med tistimi, ki /namerno/ ne vidijo kaj je napad in kaj je obramba.
    Vendar, kot že ugotovljeno: saj nobenih napadov sploh ni.
    Vse si samo - domišljam.




    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 15. junij 2010 @ 17:19 CEST

    Spoštovana merijen, če vsako kritično mnenje smatraš za direkten napad nase, potem ti bodo pa angeli še velikokrat morali pomagati v življenju! Upam da bodo vzdržali!?

    In če boš slučajno poslala za menoj svojo slavno "detektivsko agencijo", naj te opozorim, da je izdajanje IP-jev kaznivo dejanje in da tvoj "detektiv" (ali njegov pomočnik) zaradi tega lahko izgubi licenco!

    Uživaj še naprej v svoji samovšečnosti!

    lp Ljuba

    P.S.
    Upam da nisi ti tista nova urednica oz. lastnica Pozitivk, katero je omenila Marja!? Kajti če bi bila, se Pozitivkam ne bi pisalo nič obetavnega!
    In če boš tale moj komentar spet smatrala kot napad nase, who cares!


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Pozitivke dne torek, 15. junij 2010 @ 19:38 CEST

    Ljuba, pozdravljena.

    Ne vem od kje Marji takšne ideje, ki jih piše.

    Pozitivke so v 100% lasti društva Sonce že devet let in zaenkrat ni nobenih indicev, da bi se karkoli spremenilo.

    Uredništvo Pozitivk tudi še vedno vztraja v zasedbi, ki jo lahko vidiš tukaj:
    http://www.pozitivke.net/staticpages/index.php?page=20031114130227248

    LP Igor


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Pozitivke dne torek, 15. junij 2010 @ 19:43 CEST

    Sem pozabil v prejšnjem komentarju zapisat, da IP naslov do danes ni bil še nikomur posredovan in se to lahko zgodi le v primeru uradnega zahtevka pravnih organov.

    Toliko v vednost.

    LP Igor


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 15. junij 2010 @ 21:02 CEST

    Lepo pozdravljen Igor, hvala, ker si se oglasil in mi pojasnil določene zadeve, ... kar pa se tiče izdajanja IP-jev nepoklicanim osebkom, tu kot storilca nisem mislila Pozitivk, ker vem, da je uredništvo Pozitivk vedno korektno in zaupanja vredno! O tem sem se že neštetokrat prepričala.

    Slavni "detektiv", ki (lahko) posreduje merijen podatke v zvezi z IP-ji, da se le-ta potem lahko važi z njimi in na njihovi osnovi nato obdolžuje druge, recimo barbaro ali koga drugega, pod koliko drugimi nicki da še deluje(jo) na pozitivkah (da lahko potem pošilja nanje rafale obdolžitev), prihaja od čisto drugod, in merijen ve, koga mislim, kajti "čutim na vodi" (mi je moj angel prišepnil), da je to nekdo, ki merijen na pozitivkah stoji ob strani, in ki ima seveda (s pomočjo svojih prijateljskih in poslovnih zvez) možnost priti do teh zaupnih podatkov. Tudi mi "klanovski staroselci" namreč nismo "priplavali po župi" na svet!

    Kar pa se tiče domnevne nove lastnice pozitivk, ja, podatek sem prebrala v nekem Marjinem komentarju, ne bi pa mogla točno povedati, v katerem, ker Marjine komentarje pač pridno brišete. Hvala bogu da podatek ni resničen! A kakorkoli že - Marja, ne odnehaj, prav je, da se komu pove tudi kaj neprijetnega, le preveč ostra ne bodi!

    Sončeve pozitivke so korekten spletni časopis, vsakomur dajo možnost, da se izrazi po svoje, da napiše tudi kaj kritičnega, pove komu tudi kako bridko resnico, kajti življenje ni ljubezenska pesem, ni sajenje rožic ali ena sama sreča, dobrota, blaženost, mir in radost, ... še največkrat je bolj podobno bojnemu polju, ali otroški srajčki, ... se pravi da je kratko in usrano!

    lp Ljuba


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: r.š dne torek, 15. junij 2010 @ 21:11 CEST
    Pozdravljeni!

    Pripravil sem se k pisanju z namero, da bi postavil g. Merijen eno vprašanje, pa me je vse to, kar vidim zapisano, tako presenetilo, da sem se odločil, da najprej napišem nekaj o tem.
    Gre namreč za komentatorsko nekulturo takšne vrste, da se mi resnično zdi, da ne sodi na portal kot so Sončne Pozitivke. Pri takšne vrste žaljivih pisanj, kot je razvidno tukaj, bo ta časopis postal kmalu vse prej kot sončen in še manj - pozitiven.
    Povedati moram, da midva z ženo že dolgo spremljava vsebine na SP.,ker se nama zdijo res pestre in zanimive. Všeč so nama tudi članki od g. Merijen. Po izbranih temah so nekolikanj posebni in ravno zaradi tega zanimivi.Pa ne samo to, tudi v svojih, včasih simpatično hudomušnih komentarjih zna veliko povedati,za razliko od drugih avtorjev, ki prispevajo samo članke, komentarjev pa ne, kar je škoda.
    Dejstvo pa je, da sva tudi midva že opazila, da nekateri posamezniki nastopajo v svojih komentarjih do nje (in tudi do drugih avtr.) žaljivo in arogantno-agresivno. In to se nama zdi popolnoma nedopustno! Normalno pa je, da se vsak človek brani.
    V vsakem primeru pa je najino mnenje, da je treba vsakršna takšna pritlehna obračunavana z avtorji preprečiti, saj so oni tisti, ki prispevajo k pestrosti in zanimivosti Pozitivk!

    Pa naj se sedaj vrnem k osnovnemu namenu in vprašanju, ki sem ga imel namen postaviti in sicer: Naju z ženo zelo zanima, kako to, da je prišlo do opisane eksplozije, kljub temeljitim pregledom. Doma imamo enak plinski štedilnik in res ne bi radi doživeli kaj podobnega. Hvaležen vam bom za odgovor in prav lep pozdrav!




    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 15. junij 2010 @ 21:49 CEST

    Spoštovani r.š, nobenega obračunavanja z merijen nisem nameravala izzvati, če si to tako razumel. Tudi o njenem članku nisem napisala nobene slabe kritike, pač pa sem se razpisala o njenem vedenju do komentatorjev, ki se ne strinjajo z njo in ki imajo o določenih stvareh, ki jih merijen opisuje, pač svoje mnenje. Z vsakim, ki se ne strinja z njo, se namreč začne prepirati in mu pripisovati najbolj nečedne in sovražne namene, proti njej seveda, čeprav komentator tudi v sanjah ni pomislil na nič podobnega. To je tisto, kar me moti pri merijen! Kar poglej, kako se je odzvala na komentar od t, ki je z merijen čisto lepo in v mejah normale kontaktirala, merijen je pa poslala proti njej cel rafal roganja ter obdolžitev in se (spet) naredila ubogo zapostavljeno žrtev, po kateri vsi hodijo, ki jo vsi nekaj zafrkavajo in si jo sposojajo, ona revica se pa tako trudi, da bi bila prijazna in dobra in ljubezniva in pozitivna … in oh in sploh …

    Preberi si spodaj, kako ostro in nesramno zna ta "čuteča, ljubeča in prijazna" merijen tolči po svojih sogovornikih:
    ( mimogrede … moje mnenje je, da če si že po naravi dober in prijazen, se ti ni treba še posebej truditi biti dober in prijazen, ker preprosto takšen že pač si! A dejanja so bolj zgovorna od besed!)

    ................

    KOMENTAR OD MERIJEN, NAMENJEN t:

    Ojoj, t, prizanesi mi prosim, s svojo instant modrostjo, vzeto naravnost iz področja delovanja vzroka in posledice. Ja, ta nedvomno res deluje, vendar ne način, kot si ga razlagaš ti. Sicer pa, če vse te stvari tako "obvladaš", kaj se pa potem sploh obračaš name, /jaz neumnica se pa trudim in ti odgovarjam!/ . Aha, že razumem, ti si me hotela le nadvse prijazno podučiti, da sem za vse skoraj nesreče kriva čisto sama! Ti , ti Merijen, zakaj si bila pa tako poredna, / beri negativno delujoča/ v svoji preteklosti, zato se ti pa sedaj same neSREČE - dogajajo!!! Poboljšaj se / in nehaj pisati take neumnosti o Božnjem delovanju in nekakšnih Angelih, ki definitivno ne obstajajo,/sicer se ti utegne zgoditi še kaj hujšega, " ko te bo zadela še kakšna hujša stvar, ter boš ZAMAN /!/ prosila in molila za pomoč,KER JE NE BO...!!!"
    Ja, kaj si mi pa zdaj ti, velemodra t, nekakšna jasnovidka ali zla- vedeževalka!!? Saj ne rečeš - če si ti bo kdaj to in to zgodilo.... ne , ti kar pribiješ KO SE TI BO ... Torej že vse to kar vidiš v svoji "pozitivni" naravnanosti !
    Sicer pa, da boš videla kako nespametna, /da ne rečem butasta/ je tvoja izpeljanka v smislu : - vsako nesrečo, ki človeka doleti, je zakrivil praktično sam, ker je zagotovo v svoji preteklosti ravnal negativno in je torej to logična in nujna posledica. Po tej logiki, je torej npr. voznik,ki vozi pametno in previdno po svoji strani ceste, pa se vanj zaleti pijan voznik, zaradi česar prvi voznik umre, to nesrečo priklical čisto sam , vsled svojih "negativnosti v preteklosti".
    Kaj je s tvojo zdravo pametjo?! Zakon vzroka in posledice deluje na drugačen način . Deluje na dolgi rok v smislu : KAR BOŠ SEJAL, TO BOŠ TUDI ŽEL. Se pravi z dobrimi mislimi ,besedami in dejanji, si že pišeš dobro "karmo", pa ne le za neka prihodnja živlenja, ampak za lastno srečo že zdaj in tukaj. In ko smo že ravno pri sreči, kot posledici pozitivnosti ti naj povem, da sem sama s svojim življenjem, kakor ga živim sedaj, tako zadovoljna in srečna, da si boljšega ne bi mogla niti predstavljati, niti želeti . Ali ti torej to, kaj pove??!
    Ti pa ohrani svoje slabe prerokbe sama zase. Da se ti ne bi namreč kdaj zgodilo kaj zares slabega, ko bi zaman molila in prosila za pomoč . Koga le? Saj nikogar, razen sebe, očitno ne priznaš. Še najmanj - kakšnega Angela varuha....
    ................

    Če to ni napad na t ... kaj je potem?!

    In ... da še enkrat ponovim ... nisem kritizirala članka, ampak njeno vedenje do tistih, ki so si upali iskreno in pošteno izraziti svoje mnenje! Ker če se merijen ne more sprijazniti s komentarji bralcev in jih sprejeti takšne kot so, naj pač neha objavljati članke!

    Vedeti je namreč treba, da če se že javno izpostavljaš s članki, moraš pač računati tudi s komentarji bralcev, ki pa ne morejo (in prav je tako) vsi biti umerjeni po tvoji volji, željah, predstavah in potrebah!

    lp Ljuba


    O avtorju / avtorjih

    Prispeval/a: t dne sreda, 16. junij 2010 @ 00:39 CEST
    Avtorja tega komentarja sta nad merijenini članki in komentarji navdušuna enako kot ona sama. Začuda so si vsi trije ? zelo enaki tudi v oceni, da žaljivost, aroganco in pritlehnost pripisujejo vsem drugim preje kot njej sami. Kot bi mislili z eno glavo. Enako. Isto? Prav lahko bi verjela v to, sploh pa če upoštevam željo merijen, da objavi nadaljevanje, ki obeta še en čudež. Komentarji so malo zavižali drugam in vsebino je treba speljati nazaj na njen mlin.

    Še dobro, da sta r.š nek zakonski par in ne merijen sama, ker bi sicer jaz ostala tiho.


    Ljuba - veliko mojih neizrečenenih besed je v tvojih komentarjih. Hvala ti.


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 09:10 CEST


    Na kratko! Eno je LASTNIŠTVO... drugo sestava, tretje, če tako garantirajo... Je pa res, da me ne briga ne prvo, ne drugo, ne tretje, ne peto, ne nič... Vi že veste....

    Pa lep pozdrav in veliko uspehov


    Angel varuh 2

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 09:50 CEST

    Ljuba, hvala. .. Sem samo objektivna in bom še bolj. Do nadaljnjega. -:)

    Pozdrav, Marja



    Angel varuh 2

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 16. junij 2010 @ 13:16 CEST
    O moj Bog, kaj še ni konec te izsiljene nadaljevanke?!!
    Kaj še ni konec pljuvanja? Očitno nekaterim nikakor in nikakor ne zmanjka sline. /potem pa drugim očitajo prepirljivost!/ Ampak še vedno velja stara resnica in sicer:
    NI UMAZAN TISTI, PO KATEREM SE PLJUVA, AMPAK TISTI,KI PO DRUGIH PLJUVA....

    ps: s tem zaključujem komentarje. Vi pa po želji pljuvajte še dalje in dalje in dalje....





    Angel varuh 2

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 13:58 CEST

    JUHUHU, kaj pa boš...



    Angel varuh 2

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 16. junij 2010 @ 14:01 CEST
    Odgovor r.š:
    Prav lepa hvala za besede podpore. Lepo je bilo slišati tudi mnenje drugih uporabnikov SP, in ne samo tukaj prisotnih,
    "razlagalcih stvari".
    Pa naj odgovorim na vaše vprašanje: Torej do opisanega dogodka je prišlo vsled nepopolnega in nestrokovnega pregleda plinskih inštalacij. Serviser je pregledal samo cev in tesnila in bombo. Ni se pa toliko potrudil, da bi odvil pokrov šted. plošče in pogledal pod njo. Kasnejši natančnejši pregled komisije, ki je obravnavala zadevo, je namreč pokazal, da je bila cevčica, ki dovaja plin do plinske šobe, preluknjana. Rečeno je bilo , da mogoče zaradi agresivnih čistil. Samo kdo jih pa ne uporablja?! Seveda smo se pritožili in zahtevali odškodnino za prestani strah in povzročeno nevarnost. POštevilnih komisijah in prelaganjih odgovornosti iz enega na drugega smo pa dobili dopis, da nam le-ta ne pripada, ker ni bilo kakšne posebno velike materialne škode in tudi človeških žrtev ne! Saj, če bi bile potem pa sploh ne bi bilo nikogar, ki bi jo zahteval! Skratka, mi smo pustili vse skupaj in rekli, hvala Bogu /in Angelom varuhom/, da smo vsi ostali živi in zdravi, praktično je to mnogo pomenbnejše kot ves denar.
    No, toliko sem zapisala o tem. Mogoče bo to služilo še marsikomu v poduk, kako važno je biti previden in natančen pri vzdrževanju plinskih naprav.
    Želim vam lep dan in vse dobro! M




    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Pozitivke dne sreda, 16. junij 2010 @ 16:03 CEST

    No, če te nič ne briga, zakaj potem pišeš neke neresnice?

    Mislim, haloo....od kje ti sploh takšne ideje?

    LP Igor


    sončna uprava

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 19:20 CEST
    (Se mi res ne da rolati dlje, zato vstavljam kar pod članek.) upam, da ne bo vriskanja.

    Zdravo Igore

    Sem pričakovala, da bo nastopil kritični trenutek samorefleksije, zato sem tudi odgovorila. Vendar vaše zadeve moraš preverjati drugje, ne pri meni, jaz nisem pravi naslov.

    Ja, v komentarju sem napisala - »mogoče je izbris direktiva nove lastnice«. Mene je začudilo delitiranje enega stavka realne vsebine o duhovnosti, ja lahko bi bila res tista nova (oz. novi...???) kje vmes. POMEMBNO! Napisala sem mogoče, (to je pa čisto nekaj drugega). To ni trditev, je samo domneva, katero sem prejela, kot skoraj preveč relevanten »glas ljudstva«. Je treba PRAV brati, SAMO SI PREHITRO ZBRISAL., -:) tako da sedaj še preveriti ne moreš. Morda bi lahko raziskala informacije direktno na »sončno upravi«????, vendar se mi ni zdelo smiselno, ker me ne briga.... STOP iz varnostnih razlogov!! Tudi sicer se mi je zdelo težje verjetno, ampak kako naj vem, kaj je res ali ni res... tudi ni mogoče, »ne tako, ne ono«. Menda ne bom sedaj pisala o marketingu...., menda je to danes prevelika normalizacija, preveč je vsega..., skratka brez veze in škoda časa.

    Poanta vsega je itak drugje.

    Kaj je resnica ali kaj je neresnica me en krasen drek briga, to mora vedeti firma.

    Ponavljam! Evalvacija se je zgodila povsem naključno z »rekli-povedali«, ravno v povezavi z enim »einfach« stavkom, po tvoje kavbojskim, ki je po čudnem spletu okoliščin romal v tvoj Eksit.
    -:).

    Za vsak slučaj sem si prišparala en traktatek....-:).
    ...
    Lahko pa evalviraš dalje, le pravi naslov še moraš poiskati. Pa krivca tud. -:)

    Marja T.


    sončna uprava

    Prispeval/a: Pozitivke dne sreda, 16. junij 2010 @ 20:36 CEST

    Marja, še vedno vztrajaš pri zavijanju megle...

    Cel tale komentar je eno samo natolcevanje, da ti nekaj veš, kar še mi sami v društvu ne vemo.

    Poleg tega sem ti vedno govoril, da je med ljudmi potrebna čista komunikacija. In pri tem je pomembno, da se pravilno izražaš, kajti pisana beseda se prebere tako, kot jo napišeš.

    Če si napisala:

    "Ja, v komentarju sem napisala - »mogoče je izbris direktiva nove lastnice«."

    Ta stavek pomeni edino to, da je nekje NOVA LASTNICA, beseda mogoče pa v tem stavku pove to, da je MMOGOČE DIREKTIVA za izbris prišla od nove lastnice.

    Če si se hotela igrati z besedo MOGOČE, bi bil morda bolj smiselno napisati:

    Mogoče pa imajo Pozitivke novo lastnico in je mogoče ona dala direktivo za izbris....

    Upam, da se strinjaš.

    LP Igor


    sončna uprava

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 21:25 CEST


    BTW: To ti je tako, kot da bi jaz hotela v »škaf« vodo prilivati, ti bi pa rekel, da ga moram naliti. Bistvene razlike ni glih....



    sončna uprava

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 21:37 CEST


    P. s. dobesedna zadeva:

    In mogoče je, da je tako padla direktiva od nove lastnice.....


    Ostalo: Bom še preverila za štos, res čuden...!!!!!


    sončna uprava

    Prispeval/a: Pozitivke dne sreda, 16. junij 2010 @ 23:10 CEST

    Preveri in poročaj kaj si izvedela...:)

    LP Igor

    P.S. Nas res zanima, kdo nas prevzema...:))


    sončna uprava

    Prispeval/a: *Marja* dne sreda, 16. junij 2010 @ 23:51 CEST

    V redu Igor, le da bo to odgovor za milijon dolarjev, v kolikor so vas kupili tako hudi kešarji samo za "herc" nežnejšega spola. -:)





    sončna uprava

    Prispeval/a: Lario dne četrtek, 17. junij 2010 @ 08:28 CEST
    Nisem imel namena se oglasiti, pa vendarle; tudi meni so bili brisani nekateri odgovori in komentarji. Čudim se, ker dotični ezoterični gurujki pa ne. Ravno tako je žalila nas vse, pošiljala nad nas detektive in počela podobne neumnosti. Celo pri pozitivkah je dosegla, da je MC prenehal komentirati njene umotvore.


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: osh-kosh dne četrtek, 17. junij 2010 @ 08:38 CEST
    Bravo Ljuba,se popolnoma strinjam z napisanim, razen s
    primerjavo s Kalimerom-namreč njemu se je res dogajala
    krivica,Merijen pa se niti slučajno ne!


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 17. junij 2010 @ 12:20 CEST
    Zdravo Igore!

    Me prav veseli, da občutiš na lastni koži, koliko je megle, popolnih laži in izmišljotin, ki jih nekateri posamezniki potem predvajajo v javnost , kot čisto resnico!

    Kako dokazati, da ni res, kar dejansko ni res ??!
    Ampak, če so se "oni" odločili lansirati v svet svojo "resnico",
    potem.... potem bo že res!

    Ljudje bodo namreč rekli: - najbrž je res nekaj na tem, saj brez ognja ni dima....

    Tako se širijo neresnice.
    Človek pa ostaja pri vsem tem brez moči.
    Razen če se ne tolčeš, ne boriš in dokazuješ. Potem si pa prepirljivec , itd, itd...

    Lep pozdrav! še to: komentar za Igorja je bil izjema.






    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: Ljuba dne četrtek, 17. junij 2010 @ 12:43 CEST

    Hvala osh-kosh, nisem se sicer več nameravala oglašati pod temle člankom, kajti, kot je izjavil že slavni Winetou - "Howk - ich habe gesprochen" :))))), saj kdo bi se bodel z bikom ves čas, kajti od tega dobiš samo glavobol, je ... kot bi butal z glavo v kamnit zid. Pa dobro, bom dodala še piko na i.
    Ja, in prav imaš ... malemu Kalimeru sem res naredila hudo krivico, zato se mu iz srca oproščam!

    Spoštovani merijen bi pa dodala še tole (na osnovi njenega odgovora, ki ga lepim spodaj):
    ..............
    Prispeval/a: merijen dne torek, 15. junij 2010 @ 14:09 CEST
    Praviš, torej Ljuba, da ni nobenih napadov name.
    Še manj žalitev. Kaj je pa potem tole??! Pisanje iz čistega mira? Očitno si tudi ti med tistimi, ki /namerno/ ne vidijo kaj je napad in kaj je obramba.
    Vendar, kot že ugotovljeno: saj nobenih napadov sploh ni.
    Vse si samo - domišljam.
    ..............

    Velecenjena merijen, vidim da zelo površno prebiraš naše komentarje in vidiš v njih le rdečo cunjo, ki ti maha pred nosom. Nikjer nisem napisala, da ni nate (bilo) nobenega napada, ampak sem napisala, da TI VSAK NAŠ KOMENTAR SMATRAŠ ZA SOVRAŽNI NAPAD NASE, kar pa je velika razlika!

    Pa še nekaj o razliki med napadom in obrambo!

    Če si že tako poduhovljena, čednostna, ponosna in miroljubna, kako to, da se braniš z enakimi sredstvi, kot jih (po tvojem mnenju) uporabljamo "klanovski staroselci"? Jezus je nastavil svojim mučiteljem še drugo lice, ni pa jih žalil, zmerjal, pljuval po njih, jim podtikal zlobnih namenov, se pritoževal in zahteval njihovo odstranitev pri bogu!? Kaj ne nosiš Jezusa v svojem srcu? Očitno Ego v tebi premaguje Jezusa, kar pomeni, da zmaguje v tebi Hudič, ker Ego je istoveten s Hudičem, če ga "spustiš s ketne"! Ob tovrstnih napadih in žalitvah namreč takole lahko reagira le Ego (kot bi stopil mački na rep), nikoli pa neko vzvišeno, poduhovljeno, ezoterično bitje, za kakršno se smatraš tudi ti!
    No, jaz vsaj priznam, da sem zlobna, kaj pa ti?!

    Toliko v vednost!

    lp Ljuba


    Zate nagrada ali kazen?

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 17. junij 2010 @ 16:45 CEST
    Ljuba, zakaj nisi nastopila v oddaji:- Slovenija ima talent?

    V disciplini PLJUVANJA NA DALJAVO, bi odnesla - prvo mesto!

    Prisrčen pozdrav!


    Odgovor za fluidnih milijon dolarjev

    Prispeval/a: *Marja* dne četrtek, 17. junij 2010 @ 17:19 CEST
    Odgovor za fluidnih milijon dolarjev

    Da! Informacije enake, seveda pa niso za javni golaž. He,he, profiji:)... Potemtakem vse poštiman, vse uštiman, vse zabrisan....vse črno na belo.... Za rajo! O ti raja!

    http://www.youtube.com/watch?v=YJdgyQ3eJ8k




    Dvojna merila?

    Prispeval/a: Ljuba dne četrtek, 17. junij 2010 @ 20:21 CEST

    Dysan!
    Tatjana in merijen sta kot dva planeta, ki sta več tisoč svetlobnih let vsaksebi. Kako ti sploh lahko pride na misel, primerjati ju med seboj!? Poleg tega je Tatjana moja prijateljica, zato jo poznam še z mnogih drugih strani in zornih kotov, ne le z enega, s katerega si jo (ozko in površno) spozna(va)l ti.

    Sploh pa nisem kritizirala merijen kot osebe, niti njenega članka, ampak LE NJENO VEDENJE, njen žaljivi ODNOS do svojih komentatorjev, kar pa ni isto. Proti njeni osebnosti nimam prav ničesar, ker je pač ne poznam, zato je tudi ne morem žaliti oz. pljuvati po njej, kot ona temu pravi. Lahko ji samo izrazim svoja opažanja glede njenega vedenja oz. ravnanja s pisci komentarjev, in to sem tudi storila.

    In če ti temu praviš dvojno merilo, okej, tvoj problem, in če temu verjameš, imaš seveda tudi prav! Sem pač dvolična hinavka z dvojnimi merili, pa kaj potem! A moja hinavska, dvolična osebnost končno nima nobene zveze z mojim komentarjem merijen, saj ona pač ni mogla vedeti, da ji ga je napisala dvolična hinavka z dvojnimi merili, ker me pač ne pozna, tako kot jaz ne poznam nje! Lahko bi bila tudi morilka, kurba, tatica, psihopatka, nekrofilka … a kako naj bi ona iz mojega komentarja to lahko razbrala?!

    Tatjana je znala dobro utemeljiti svoja stališča in jih tudi zagovarjati, čeprav so bila po tvojem mnenju zmotna, a vsak se ima pravico motiti, merijen pa zna na odzive komentatorjev odgovoriti le to, da jo napadamo, pljuvamo, žalimo, in nas v obilni meri napada, pljuva in žali nazaj z raznimi vzdevki, nas zmerja z negativci in nas ima za sovražnike, staroselski klan in zarotnike proti njej, čeprav smo samo (sinhrono) izražali svoja mnenja, ki pa njej niso bila po volji.

    Predstavljaj si, da greš na trg in rečeš branjevki, da je njena solata zanič, ona pa vsuje nate ploho psovk, žaljivk, in začne metati vate kamenje. Kaj bi si mislil o taki branjevki? Pokritiziral si njeno solato, ona pa je to vzela kot napad na svojo osebnost in ti vrnila z maščevalnostjo in zlobo!
    Podobno počne merijen s pisci komentarjev!

    Je pa lepo od tebe, da jo zagovarjaš in ji stojiš ob strani, saj končno res potrebuje podporo kakega plemenitega viteza, kot sem tudi jaz zagovarjala in stala ob strani Tatjani, a kot že rečeno, med njima sploh ni primerjave! Prijateljem pač stojiš ob strani in jih zagovarjaš, ker verjameš vanje in jih imaš rad, to je vendar jasna stvar, zato v tem ne vidim sporne točke, niti kakih dvojnih meril, hinavščine in dvoličnosti!

    lp Ljuba


    Dvojna merila?

    Prispeval/a: r.š dne četrtek, 17. junij 2010 @ 21:59 CEST
    Spoštovana g. Merijen,

    Hvala za izčrpen in koristen odgovor na moje zastavljeno vprašanje.
    V nadaljevanju vam želiva oba z ženo še veliko ustarjalnega navdiha in naj vas tukaj prisotna primitivnost določenih oseb ne zaustavlja in ne moti. Bralci Pozitivk že znamo dovolj dobro, sami presojati ljudi in stvari.
    Želiva vse dobro in lep pozdrav!



    MOŽU IN ŽENI

    Prispeval/a: *Marja* dne četrtek, 17. junij 2010 @ 23:07 CEST


    Ja spoštovani par - mož in žena, psihologoja se vedno plača.


    Dvojna merila?

    Prispeval/a: Ljuba dne petek, 18. junij 2010 @ 13:24 CEST

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 17. junij 2010 @ 16:45 CEST
    Ljuba, zakaj nisi nastopila v oddaji:- Slovenija ima talent?

    V disciplini PLJUVANJA NA DALJAVO, bi odnesla - prvo mesto!

    Prisrčen pozdrav!
    ........................

    merijen, ti je tole izjavo prišepnil tvoj Angel ali tvoj Ego? Bolj mi cika na drugega!

    En masten pljunek nazaj!


    Ja Dysan, v eni točki imaš prav - Tatjano imam rada, ker je moja prijateljica in v redu oseba, ki pa ima svojo pamet in svojo odgovornost, za kateri pa jaz nisem kompetentna in zanju nisem odgovorna! Vendar prijatelje je treba vzeti takšne kot so, četudi se kdaj ne strinjaš z njimi. Tatjana ima veliko kvalitet, veliko je dala skoz v življenju, zato je takšna kot je, in kot takšna je najbolj prava in najboljša!

    lp Ljuba


    duša in ego

    Prispeval/a: osh-kosh dne sobota, 19. junij 2010 @ 09:24 CEST
    Zavem se ptičjega ščebeteanja. Hudo.Ni lepšega začetka
    dneva,kot je koncert uglašenih,iskrenih bitij.Nekajminutno
    omamo prekine kikirikanje sosedovega petelina.Kot da bi
    prdnil v pavzi med dvema stavkoma koncerta. Ni mi jasno
    kako si lahko človek sredi Ljubljane omisli kure in petelina
    zapovrh.A smo v civilizaciji al nismo?No v naslednjem hipu
    sem se spomnil prizora iz glavnega mesta Linchesteina (
    krožno križišče na sredi otok s travo na njem pa dva osla in
    nekaj koz ) in mu vse odpustil.Premišljevanje mi zmoti zvok
    nevarnosti.Napnem vsa čutila in se pripravim na
    akcijo.Začutim ga na levi roki.Počasi odprem oči,da bi ga
    natančneje lociral.Desna roka se počasi,milimeter na
    sekundo,približuje napadalcu.Ko je nazadnje že vse
    pripravljeno za napad,me prešine misel:,,A zdej boš pa tega
    drobnega komarja ubil za dobro jutro?To je vendar
    najlažje.Bodi človek,ravnaj kot razsvetljeno bitje,počuti se kot
    bog in mu oprosti.Ne, še več, nastavi mu še drugo lice!,,
    Počasi odprem usta,iztegnem jezik in ga počasi začnem
    premikati proti komarju.( Nisem glih vidu sem pa začutu kako
    so se komarju na široko odprla usta in oči od velikanskega
    poželenja ).Previdno me prešine misel:,,Kva pa če mi jezik
    oteče in se zadušim?To bi bla ziher najbolj smešna smrt na
    svetu.,,Spremenim načrt in samo nežno izdihnem proti njemu
    in v naslednjem trenutku prisotnost alkoholnih hlapov
    povzroči, da se začne komar umikati. Ego mi prišepne:,,To si
    res dobr neredu,res si car!,, No, ne bodi lena, se oglasi še
    duša:,,Lahko se je hvaliti z dejanji,ki ne zahtevajo posebnega
    napora.Če si res car,potem naredi nekaj ,kar bo dobro za ves
    planet,da bo svet boljši.,,Med premišljevanjem avtomatično
    vstanem, grem na WC,opravim veliko potrebo,nakar me
    prešine:,,Ja tole pa glih ni blo za boljši svet ,a ne?,, Kaj bi lohk
    res naredu?
    Pa sem se domislil.Treba je najti ljudi , ki so nepokvarjeni in
    iskreni, in njim zaupati vodenje naše civilizacije.
    A poznate kakšnega človeka,ki bi ga lahko predlagali v to
    vodstvo ?


    duša in ego

    Prispeval/a: *Marja* dne sobota, 19. junij 2010 @ 10:05 CEST

    OKI POKI :) v tolažbo

    http://www.youtube.com/watch?v=uFv1romD0vI

    -:)


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,64 seconds