NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje   
    sobota, 1. julij 2006 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Iz sedme številka revije Osvoboditev živali, ki jo izdaja Društvo za osvoboditev živali in njihove pravice

    Arno Schneider, dr. med. Zdravnik v HG Naravni kliniki Michelrieth
    Že prehod na vegetarijansko hrano in zmanjšanje količine živalskih beljakovin lahko zdravi bolezni, pravi vodilni zdravnik HG Naravne klinike v Michelriethu. Vprašamo se torej, zakaj se vse bolnišnice in klinike ne preusmerijo na vegetarijansko prehrano.
    Celostni način zdravljenja s specializacijo za alergična obolenja najdete v HG Naturklinik

    Dr. Schneider, pri vas v Naravni kliniki je za vse paciente vegetarijanska hrana. Je to klinika, ki je namenjena le vegetarijancem?
    Nikakor ne. Če je pacient že vegetarijanec, zelo ceni, da imamo pri nas na HG Naravni kliniki odlično vegetarijansko hrano. A k nam prihaja veliko pacientov, ki drugače jedo čisto normalno mešano hrano in nato pri nas spoznajo, da je vegetarijanska prehrana zelo raznolika in da lahko odlično vegetarijansko kuhaš in ješ. Na splošno mesa sploh ne pogrešajo. To je za mnoge novo doživetje.

    Zakaj torej ponujate izključno vegetarijansko hrano?
    Dva vzroka sta: prvi je etični, ker smo Naravna klinika. Kot Naravna klinika imamo obveznosti do narave in do okolja. Naš nazor je, da je človek kot del narave, zdrav le takrat, ko bolj skladno živi z naravo. In ne moremo reči: zdrav bom, srečen bom, vesel bom, če se te dobrine gradi na osnovi smrti, umora, trpljenja, bolečine. To je etični vzrok. Drugi vzrok je popolnoma zdravstvene narave. V zadnjih letih je bila po vsem svetu objavljena vrsta študij, ki so jasno in brez dvoma dokazale, da je vegetarijanska prehrana ne le bistveno bolj zdrava, ampak da je mesna prehrana tista, ki dela človeka bolnega in ki je vzrok ali eden od vzrokov mnogim boleznim.

    Če se človek odpove mesu, ali se take bolezni potem izboljšajo? Ali lahko naštejete nekaj primerov ali opazovanj z vaše klinike, ki so v povezavi z uživanjem mesne prehrane?
    Obstaja veliko vidikov, ki so že potrjeni. Znano je na primer, da je rak črevesja, rak debelega črevesa, v delni povezavi z uživanjem mesa. Diabetes, sladkorna bolezen, je ozko povezana z uživanjem mesa, uživanje mesa je vzrok tudi mnogim srčno-žilnim obolenjem. Kar pa ni toliko poznano, ampak je morda najbolj povezano z uživanjem mesa, so bolečinska stanja na primer: na sklepih, povzročena z artrozo, tako imenovano degenerativno obolenje sklepov, ali vnetja sklepov, kot sta artritis ali revma. Uživanje živalskih beljakovin tudi bistveno vpliva na osteoporozo. V mnogih od teh primerov nam pokažejo izkušnje, da se le z opustitvijo živalskih beljakovin v kratkem času, pogosto že v enem do dveh tednih, pojavi znatno zmanjšanje bolečin.

    Torej prihajajo v HG Naravno kliniko pacienti, katerih težave se izboljšajo ali popolnoma izginejo že samo s spremembo prehrane?
    Res je. V mnogih primerih je že samo prehod na vegetarijansko prehrano pogosto tudi prehod na prehrano brez živalskih beljakovin, vzrok za zmanjšanje bolečin ali izboljšanje bolezenskega stanja.

    Je to le subjektivno občutenje pacienta ali se da z laboratorijskimi vrednostmi dokazati, da je resnično nastopilo izboljšanje?
    Bolečine so pravzaprav vedno subjektivno občutenje, saj vsak človek drugače občuti svoje bolečine in ima tudi različno občutljivost za bolečine, drugačno bolečinsko zavest in različen prag bolečin, tako da je izjava "Imam manj bolečin" v končni fazi vedno subjektivna.
    Za nekoga, ki ima bolečine ali ki trajno trpi velike bolečine, pomeni izjava: "Sedaj imam manj bolečin" ali: "Nimam skoraj nobenih bolečin več" veliko več kot vsak objektivni parameter.
    Glede drugega vprašanja: obstajajo nekatere laboratorijske vrednosti, ki so v primeru vnetij zvišane. Eden izmed njih je visoko občutljivi CRP, ki naznanja nastajajoče kronično vnetje. To tleče vnetje v telesu je, kot nam je danes znano, eden glavnih vzrokov tako imenovanih civilizacijskih bolezni, kot na primer artroze, diabetesa, koronarnih srčnih bolezni, motenj krvnega obtoka, vse tja do srčnega infarkta. In ta CRP se lahko občutno zniža pogosto le s spremembo prehrane. Imamo nekaj pacientov, pri katerih lahko rečemo, da je že prehod na vegetarijansko prehrano in hrano z malo živalskimi proizvodi prinesel izboljšanje ali celo normalizacijo teh CRP vrednosti.

    V HG Naravni kliniki uporabljate tudi specialne diagnostične metode, ki pri šolski medicini niso običajne. S tem mislim na mikroskopijo temnega polja in test krvnega razmaza. Kaj se da s temi metodami ugotoviti?
    S testom krvnega razmaza in z mikroskopijo vitalne krvi lahko zelo dobro ocenimo splošno stanje telesa. Vidi se, kako je notranje okolje preskrbljeno in kje se nahajajo šibke točke. Lahko določimo na primer tleče vnetje, morda opozorila na infekcije. Ta test je lahko tudi odgovor na vprašanje, ali je prisotna obremenitev z beljakovinami in kateri organi so najbolj prizadeti. Ali gre notranje okolje v smeri "alergija" ali v smeri "revmatično".

    Vegetarijanska hrana bi prihranila milijarde

    V danem primeru so v krvnem razmazu tudi pokazatelji tumorskih obolenj. Ti testi pokažejo celotno stanje telesa točneje kot normalne laboratorijske vrednosti.

    Kako se natančno opiše izvedba tega testa?
    Pri testu s krvnim razmazom se vzame kapljica krvi iz jagodice prsta in nanese na stekelce, ki ga imenujemo objektno stekelce - nosilec objekta. To kapljico krvi se z drugim objektnim stekelcem razmaže plosko preko celega nosilca objekta. Vse to se posuši in se nato preišče pod mikroskopom in na podlagi različnih kriterijev oceni. Ta ocena daje nato zdravnikom in terapevtom bistvena pojasnila in napotke.

    In kaj je mikroskopija v temnem polju?
    Pri mikroskopiji žive krvi v temnem polju se kri v živem stanju neposredno iz jagodice prsta nanese na nosilec objekta in pogleda. Pri tem lahko zelo dobro prepoznamo stanje seruma in rdečih krvnih telesc: če so na primer prisotni kristali, kakšno je stanje strjevanja, če je kri vlecljiva ali dobro tekoča, ali v kakšnem stanju je imunski sistem. Na podlagi posebnih mikroorganizmov v krvi lahko ocenimo, kakšna je stopnja obremenitve imunskega sistema, če se tvori kaj vnetnega ali kaj rakastega. Tako se pri testu v temnem polju preišče kri po določenih kriterijih. Obe preiskavi skupaj, mikroskopija v temnem polju in test krvnega razmaza, nam dasta zelo dragocene napotke, kaj dejansko v telesu poteka.

    Če je pacient v HG Naravni kliniki nekaj časa užival brezmesno hrano, ali lahko pri teh preiskavah ugotovimo spremembo notranjega okolja?
    Tukaj nimamo le posameznih primerov, ampak je pravilo, da vidimo neverjetno razliko med stanjem takoj po sprejemu in kasnejšim stanjem, potem ko je pacient nekaj časa užival brezmesno hrano. Velik del onesnaženja, usedlin, vnetij v telesu se je razgubilo. Kri ima pogosto zopet več energije, manj lepljivih snovi, je bolje tekoča, usedline na primer na stenah žil ali na organih so bistveno zmanjšane. Tudi obremenitev z mikroorganizmi je manjša. V nekaj primerih je razlika resnično neverjetna.

    Prednosti brezmesne hrane so merljive

    Kako ste lahko prepričani, da ta sprememba rezultatov testov temelji dejansko na spremembi prehrane in ni tudi posledica terapij, ki so bile istočasno izvedene?
    Imamo veliko obiskovalcev, ki pridejo k nam izključno z namenom spremembe prehrane. Želijo se naučiti dobrega in pravilnega vegetarijanskega načina prehranjevanja in spoznati uravnoteženo, zdravo prehrano.
    Tako lahko vedno zelo dobro ugotovimo, da je bil edini vzrok spremembe prehod na drugačno prehrano.

    Če lahko le s spremenjenim načinom prehrane dosežemo takšne rezultate in če vaše izkušnje potrjujejo mednarodne raziskave, se lahko vprašamo, zakaj ni v vseh klinikah obvezna vegetarijanska prehrana in prehrana z manjšo vsebnostjo živalskih beljakovin.
    To je dobro vprašanje. Vzroka, zakaj v običajnih ustanovah servirajo mesno hrano, ne moremo utemeljiti z medicinskimi dejstvi. Pravzaprav je stališče znanosti takšno, da naj bo osnovna prehrana brezpogojno vegetarijanska, predvsem v bolnišnicah in klinikah. Če dandanes celo vemo, da mesna hrana škodi človekovemu zdravju in ga naredi bolnega, je potemtakem že skoraj nasilni napad, če kljub boljšemu znanju, ponujamo mesno prehrano - ravno pri sladkorni bolezni in srčno-žilnih boleznih ali po operacijah. Pravzaprav ni ravno lahko izvesti tega preobrata prehranjevalnih navad. Ena od razlag je ta, da je včasih težko zamenjati stoletne dogme in tradicije z novimi spoznanji, morda tudi zato, ker to, kar imaš posebno rad in česar si navajen, ima trenutno prednost pred tem, kar je zdravo.

    Ali lahko izhajamo iz tega, da bo v nekaj letih prišlo do sprememb in da se bo prehrana v bolnišnicah prilagodila aktualnim, najnovejšim znanstvenim dognanjem?
    Upam, da bo temu tako. Jaz osebno bi v vsakem primeru absolutno podprl to vizijo prihodnosti. Kajti to bi bila prednost tako za zdravnike kot za paciente, ja, za ves zdravstveni sistem.Vsi bi s tem pridobili: ne nazadnje tudi zavarovalnice. Milijardne vsote bi se prihranile zgolj s tem, da bi v vseh bolnišnicah nudili vegetarijansko prehrano kot osnovno vrsto prehrane. Pridobile bi tudi živali, na kar mnogi ljudje pri uživanju mesa sploh ne razmišljajo. S prihranjenimi milijardami bi živalim lahko uredili velikanske biotope, se jim oddolžili za krivice in jih končno obravnavali takšne, kot so: naša sobitja na tej Zemlji.

    Mar ne bi bilo upravičeno, da bi dotlej vegetarijanci plačevali nižje zdravstvene dajatve?
    Prej bi rekel, naj nevegetarijanci plačujejo dodatne dajatve. Boljše, zdravo, naj bo norma, ne pa obratno. Tako kot ta, ki se ukvarja z nevarnim športom, ali kadilec, naj plačuje dodatno plačilo tudi tisti, ki vsak dan vstopa v enega največjih tveganj za zdravje, namreč da se prehranjuje z mesom. Ta naj plača dodatek za tveganje.

    Zdravljenje zahteva spremembo življenja

    Menda se je razširilo mnenje, da je HG Naravna klinika na tem področju zavzela vodilno vlogo, saj privablja ljudi z vsega sveta. Iz katerih dežel prihajajo vaši pacienti?

    Doslej so prišli pacienti iz 50 držav. Mnogi naši sodelavci obvladajo več jezikov in tako lahko tudi prevajajo. Pacienti prihajajo iz vse Evrope, a tudi iz Južne Amerike, Severne Amerike, Avstralije, iz arabskega prostora, Indije, Rusije, torej z vseh celin in iz vseh skupin prebivalstva.

    Pred kratkim je slovenski predsednik, dr. Janez Drnovšek, zaradi ene svojih izjav prišel v naslovne vrstice tiska. Povedal je: "Če človek spremeni svoje življenje v pozitivno smer na tak način, da reši svoje notranje in zunanje konflikte v svojem življenju in s svojo okolico in da živi v miru s svojimi soljudmi, z naravo in živalmi, potem lahko bolezen prežene iz svojih misli. Postane telesno bolj zdrav, ali popolnoma ozdravi, to izkušnjo sem sam pridobil. Upam, da bo to dojelo še veliko ljudi."
    Na to mu je odgovoril predsednik Zdravniške zbornice, dr. Poredoš, dr. med., naslednje: "Gospod predsednik, sprememba življenja v pozitivni odnos do samega sebe, do soljudi, do živali in do narave ni noben avtomatizem za ozdravitev človeka - tako kot vi menite. Vaše mnenje se mi ne zdi dobro in opozarjam vse ljudi, naj namesto tega sledijo nasvetom zdravnikov."

    Naše izkušnje dajejo slovenskemu predsedniku prav. Vedno znova ugotavljamo, da imajo: način razmišljanja in vedenja, potek dneva ter življenjske razmere bistveni delež pri obolevanju in v tej zvezi tudi soodločajo za zdravje ali bolezen. Sprememba življenjske naravnanosti k pozitivnemu pomeni manj stresa in posledično manj motenj v imunskem sistemu. Te medsebojne odvisnosti med psiho, življenjsko naravnanostjo in imunskim sistemom so več kot znane in vsakdanja praksa. Brez spremembe v načinu mišljenja in načinu življenja ne moremo ozdraveti. Tega se zaveda tudi šolska medicina, zato mi, odkrito povedano, izjava predsednika Zdravniške zbornice ni povsem razumljiva. V Nemčiji je vsekakor tako urejeno, da so tako rehabilitacija kot tudi koncepti zdravljenja bolezni popolnoma prilagojeni lastni aktivnosti pacientov. Zakaj potem analiziramo rizične faktorje?

    Pri sladkorni bolezni na primer zato, da te rizične faktorje tudi v lastnem oblikovanju življenja odstranimo. Pri obolenjih srčno-žilnega sistema in tudi pri sladkorni bolezni vemo, da igra zelo veliko vlogo premagovanje stresa. Ne le poklicni stres, ampak tudi nepremagani stres v zasebnem življenju. Te stvari sodijo k osnovi medicine. Lahko da se je predsednik Slovenije morda nekoliko ostro izrazil, a to je njegova izkušnja in tako njegovo prepričanje.
    Mislim, da nimamo pravice oporekati nekomu z njegovimi izkušnjami.

    Izkušnja, da ima sprememba načina življenja in mišljenja zelo močan vpliv na ozdravitev, je pri nas vsakdanjost. V HG Naravni kliniki Michelrieth ne delamo zastonj na osnovi "Celostno zdravljenje za dušo in telo", kajti brez premagovanja konfliktov, ki jih imamo v življenju in ki prinašajo človeku napetost, strah in skrbi, ne moremo ozdraveti. Razrešitev stresnih faktorjev, odvisnosti, konfliktov v življenju nas naredi svobodnejše, srečnejše, zadovoljnejše - in ne nazadnje tudi bolj zdrave.

    Vir: Vegetarisch geniessen, št.2/2006, prevod Blanka Prezelj

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Zdravje, gibanje in bivanje

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Davek_Meso_Zdravje

    Here's what others have to say about 'Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje':

    booty gallery
    free big boobs bbw big booty thongs [read more]
    Tracked on ponedeljek, 4. september 2006 @ 06:30 CEST

    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje | 11 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 1. julij 2006 @ 20:58 CEST
    KOMENTAR NA TRANSFORMACIJO SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA

    Znanega pesnika Tomaža Šalamuna so davnega leta 1964 zaprli zaradi inkriminirane pesmi Duma 1964.

    Zjeban od Absolutnega
    nažrt devic in drugih smrtno prizadetih ljubim vas o bližnjiki pohlevni domislek boga očeta
    ljubim vas o celovite osebnosti sladkega v mojem duhu se je zganila milost zrenja
    o protestniki duševnih muk
    o dresirani intelektualci s potečimi se ročicami
    o logiki vegetarianci z dioptrijo minus petnajst....
    o rektorji z nagobčniki
    o ideologi s svojimi cipami ideologijami
    o doktorji prežvekujoči loške kruhke in interpunkcije
    o mumije akademsko trepljajoče strast in bolečino
    Pascal ki si je potrudil in Bach ki se ti je poresčilo
    o neizrekljivo slastno presihajoči liriki
    o hortikoltura prosvetljenci in ptice lastavice
    o socializem a la Luis XIV. ali kako bi zaščitil uboge živalce
    o stopetintrideset ustavodajnih teles ali kaj bi
    naredil s crknjeno mačko da ne bi zaudarjala
    o revolucionarneo množice ali kje je sanotroij ki bi nam zdravil impotenco
    Hodil po zemlji sem naši in dobil čir na želodcu
    dežela Cimpermanov in njihovih mozoljastih občudovalk
    dežela hlapcev mitov in pedagogike
    O Slovenci kremeniti, prehlajeni predmet zgodovine
    ROŽICE V KIŠTICAH

    ŠALAMUN JE KASNEJE V INTERVJUJU Z BRANKOM HOFAMANOM v knjigi Pogovori s slovenskimi pisatelji, 1978, vse skupaj ironiziral, da je Dumo napisal z razigrano dušo. Šalamuna so po petih dneh izpustili iz zapora, toda Pučnik je odsedel dve leti in časopis Perspektive so bile definitivno ukinjene.

    Jaz sem malce razmišljala kaj bi utenilo v tej pesmi biti sporno, da so Tomaža Šalamuna zaprli. Tedaj smo živeli v proletarskem duhu socializma in če se prav spominjam leta 1964, je bilo tako slabo, da nismo imeli kaj jesti. Primanjkovalo je mesa in vegetarianske hrane. Vegeraiancev tedaj še ni bilo in so ljudje zaradi podhranjenosti hodili okrog z dioptrijo minus petnajst, na loških kruhkih pa ne vem če je bilo kaj svinjske zaseke, staro črvivo pohišto so ljudje zastrupljali zaradi živalc (stenic, uši) in crknjene mačke so zaudarjale, pa tudi kljub lakoti ni hotel nihče pojesti take smrdeče mačke. Ljudje so si zdravili impotenco verjetno s kakšnimi čajčki, rozmarinom, meto in meliso, dekleta so bila mazoljasta bove zakaj, verjetno zaradi impotentnih čirastov moških. Mnogi so imeli čire na želodcu zaradi politike in pomanjkanja hrane. Bili so beljakovinsko in vitaminsko podhranjeni.

    Skratka Slovenci smo v tistih letih izgledali kot prehlajeni predmet zgodovine. Vendar ob vsem tem se sprašujem kako, da Šalamun govori o vegetariancih. Spominjam se, da na trgu ni bilo ne banan, ne pomoranč, ne suhih fig, pisatačijev, oreščkov. Takšno huligansko napadanje vegetariancev in žaljenje, da imajo dioptrijo minus petnajst, ko pa niso bili vegetarianci po prepričanju, temveč (ne)vega-(ne)mesoneješči sestradanci zaradi pomanjkanja. To je verjetno v politiki sprožilo provokacijo in Šalamuna so zaprli, ker si je drznil govoriti o vegetariancih, ker da smo Slovenci kot narod lačni, je bila vojna tajna, vojna tajna je bilo, da ni bilo na tržišču dobiti drugega kot kakšno zeljno glavo. Šalamun je pa izdal vojno tajno, da imajo vegetarianci dioptrijo minus 15 in so ga zaprli kot Janšo.

    Tedaj je veljal zakon obvezne oddaje živine in vseh pridelkov, sedaj pa ko plača država živinorejcem za eno kravo 20.000 tolarjev, ko je odpeljejo iz štale, pa naj bi ne le živinorejci izdatno podpirali državo, temveč tudi mesojedci v davkom. Jaz marsikaj razumem, vendar tako nerazumljive stopnje neresnosti pa ne morem razumeti, saj mnogi Slovenci še za kruh ne bodo kmalu imeli.

    Gospodar se menja, bič pa ostane in bo ostal na vekomaj, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan! Hlapci, še kaj boste jedli vam hočejo diktirati! Vegetarianci se bodo kmalu izmislili, da hočejo imeti od države subvencionirane banane, oreščke, suho sadje, ananase, limone in podobno. Med vas bi Kristus ne prišel z besedo, prišel bi z bičem! S seboj ne bi prinesel kruha in ribe, mislil bi si, če ste vegetarianci pa ne boste dobili ribe.

    Ker vegetarianci ne morejo drugače izraziti svojega nesoglasja glede svoje kupne moči na tržnici, so se spravili na mesojedce, ki pojedo kakšen puranji zrezek in kakšno ribo na teden. V Kopru je župan zasadil drevored visokih meksikanskih palm alla Brodway, ker je koprski župan v elementu predlagam, da vegerainci naslovijo nanj prošnjo, naj zasadi še plantažo banan in dateljev. Jaz se zavzemam za demokratizacijo rastlinstva, nepopustljivo zavzeta, da vegetarianci ne bodo imeli dioptrije minus petnajst.

    Tako kot sedaj kaže situacija, bi morali uvesti poseben državni davek na tveganje vegetariancev zaradi beljakovinske podhranjenosti, živčnosti in preprečitve dioptrije minust petnajst.

    Ljudje božji, kaj toliko skrbite za vsejede državljane, zase bolj skrbite, da boste imeli uravnoteženo prehrano in delujte v smeri spremembe kmetijstva, ki bo lahko zadovoljevalo vaše povečane potrebe z eko fižolom, grahom, solato, paradižnikom, jabolki, marelicami, breskvami, itd.

    Vegetariancem zemljo in kmetijstvo v roke. Ta problem bo treba sprožiti tudi v EU, saj gre za revolucionarne spremembe pri "gruntarjih". Treba bo obuditi izvirnega kmečkega človeka in kmetskega duha v njem. Nepomolžene krave bodo poseben problem. Treba bo paziti, da se ne bo pri živinorejcih vzdignil strašen hrup, sprožil protest, val kričanja, žvižganja, jodlanja sirarjev, topotanja konjskih kopit in svinjskih parkjljev zaaradi nepočiščenih štal in štrajkov zoper državo. Skratka vegetarianci morate sodelovati pri državnih projektih transformacije žinorejstva, pertuninarstva, prašičjih farm, ribogojnic.

    V ribogojnicah bi bilo dobro razviti algoerejo, ko so vam tako všeč pečene in pohane alge. Skratka z delom in garanjem boste morali zrušiti sedanji sistem, če ne gre drugače z vojno napovedjo. Računati morate tudi na to, da vas bodo strastni klobasojedci tudi izžvižgali in zlivali na vas strup in bes, če jim boste uničili prašičje farme.

    Zelo težka bo pri zaščiti vaših stanovskih vrednot in avtentičnih življenjskih interesov. Prave borbe ne predstavljajo takšni člančiči o vegetarianstvu, treba je horuk, totalitarizem kmetijskega vprašanja. Najhuje bo, ko boste užalili enobejevskih prehrambenih navad, kajti zrušiti ustaljene prehrambene navade dobrih domačih kmečkih pečenk in krvavic, ni enostvna stvar. Starejša generacija je vajena svoje prehrane, pečenih kokoši, divjega zajca, jerebic, polente in žgancev z zaseko in s krajnsko klobaso in na svoj pir ali steklenica cvička.

    In kam boste poslali vse vole in krave? Prav lahko se zgodi, da bo prišlo do demonstracij pred parlamentom, razbijanja izložb zelenjavnih trgovin, opustošenja vrtov, fizičnih spopadov, posebno če ne bo dovolj vegetarianskih živil za prehrano vseh. Ljudje, ki so podhranjeni, postajajo nervozni in sploh ne izbirajo sredstev, ko se lotijo urejanja stvari po svoje.

    To vaše vegetarianstvo ima pasti kakor zajec. V imenu kolizije interesov med živinorejo in hortikulturo lahko pride do pravih vojn. Agrokombinatorjem bo treba napisati pameten in prepričljiv manifest. Živinorejce, ki bodo ostali brez dela je treba na breme vegetariancev upokojiti. Zgodi se, da kmetijsko ministrstvo naredi indeks prepovedanih problemov, o katerih ni dovoljeno javno razpravljati. Res ne vem kako boste spleteničili to vegetarianstvo, da bo zaživelo. Obstaja nevarnost, da se vsejedi državljani organizirajo v fanatično sekto, razpeti med svoje potrebe in vaše želje in da bo joj.

    Vprašanje je tudi kakšno prehrambeni kulturo bodo sprejeli parlamentarci in kakšne bodo njihove emocije in strasti med koalicijo in opozcijo, saj je znano, da nikoli niso enotni. V parlamentu, sem preopričana, bodo vedno delitve na mesojedce in vegetariance iz "inata".

    Jaz bi še takole fejtonsko obravnavala ta problem, a se bojim usodnih zmot, da kaj takega rečem in zaidem v v previsoke energije svojih idej v imenu preobrazbe gospodarstva in da bo tem ne vprašam ministra Bajuka za ceno. Kaj se potem lahko zgodi? Z državnim gospodarstvom se ni za hecati in eksperimentirati.

    Z neuspehom je pa tako, da kakor nekdanji tebanski kralj Ojdip, ne boste nikoli priznali svoje tragične krivde in odgovornosti za tako velike spremembe v nacionalnem gospodarstvu, temveč boste krivdo za svoj neuspeh zvračali na nekakšne objektivne okoliščne, n. pr. na krave, ki se v neočiščenih toplih, od kravjakov zasvinjanih in po urinu dišečih hlevih tako rade množijo, da o puskih niti ne govorim.

    Lep pozdrav
    Tatjana




    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: ljudmil dne nedelja, 2. julij 2006 @ 08:29 CEST
    Na svakom koraku se tvrdi da vegeterijanci nisu nassilni, ali po nastupima ( bes čvrstih argumenata) nebi se moglo zaključiti.Najstariji Japanac na svijetu Yakichi Chuganji ima 112. godina, redovito jede svinjsko i govedje meso.
    Moj prijatelj Drago Horvat, kolega i veterinar, Slovenac po rodu,čovjek izuzetno dobrog zdravlja(nedavno je navršio 77. godina) redovito u ishrani uzima mlijeko i mliječne proizvode, ribu, te meso.Rijetko je bolestan i stalno je u pokretu, ali i mnogo čita.Mogao bih nabrajati još, ali mislim daje nepotrebno.
    Srdačan pozdrav.
    Ljudmil


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: Aimee dne nedelja, 2. julij 2006 @ 09:36 CEST

    Moja nečakinja gre v svojem "vegetarijanstvu" tako daleč, da ne je nobenih jedi, ki so pripravljene z jajci, ker so v jajcih menda zaplodki, ki pomenijo življenje, tega se pa ne sme uničevati.
    Kakšna je njena francoska solata, pa palačinke, pa pecivo, si lahko mislite. Po drugi strani pa ravno te jedi najraje je, zato ji jih velikokrat, malo iz hudobije, podtaknem.
    Da ne govorim o tem, kaj takšna hrana dela iz njenega telesa! Kmalu bo ravno toliko široka kot je dolga. Da o kvaliteti njene krvi sploh ne govorim - na krvodajalski akciji so jo že neštetokrat zavrnili zaradi nizkega procenta hemoglobina. Potem pa se nabaše železovih tablet in misli, da je s tem vse urejeno!
    Aimee


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: osh-kosh dne nedelja, 2. julij 2006 @ 14:11 CEST
    ja, polno je naprotujočih si informacij.če si preberete knjigo ameriškega zdravnika( ozdravil čez 30 000 bolnikov ) GIRAUD-a W. CAMPBELL-a : ,,Zdravniško preizkušeno domače zdravljenje artritisa ,, boste izvedeli, da je vzrok vseh bolezni tovarniško pripravljena hrana.Rešitev-ozdravitev le teh se skriva v pripravi svežih obrokov, tudi mesnih.Le kdo mu ne bi verjel ,če pa je s tem načinom ozdravil cca. 30 000 bolnikov,tudi tistih ,ki jim uradna medicina ni mogla več pomagati?

    O stvarnik,vsevišnji,bog,allah,kozmična energija,buda in vsi ostali v katere se veruje, zakaj nas držiš v nevednosti?

    Zakaj ne poveš kaj je bistvo prehranjevanja?

    Počakajmo, mogoče pa dobimo odgovor :)


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: ljudmil dne ponedeljek, 3. julij 2006 @ 05:39 CEST
    Aimee zdravo.Do suza si me nasmejala.Pre svega želio bih upozorit sve koji čitaju ove naše rasprave, konzumna jaja ne smeju biti oplodjena.Potpuno je na mjestu tvoje upozorenje da svako preterivanje nanosi više štete nego koristi.Istina je uvjek negdje na sredini, nikada na jednom kraju.
    Osh-kosh,ja radije govorim o zdravim i dugovečnim i njihovim iskustvima.
    Svaka teorija ,ma kako ona bila dobra mora biti praktično dokazana.
    Setimo se samo teorije o ,,Beloj smrti¨( beli šećer, bela sol, belo brašno, bela mast).Do nedavno sam i ja bio pristalica te teorije.I zaiosta uživanje velikih količina šećera ,brašna, soli i masti, donosi velike zdravstvene probleme.Za šećer, brašno i mast možemo naći zamenu.Ali šta je sa soli?O tome nisam mnogo razmišljao sve do nedavno.Sredinom Maja meseca sam mnogo radio.Bio je topao i sparan dan i mnogo sam se znojio.Negdje oko 12h osetio sam bolove u desnom kolenu i gčeve butnih mišića.Pomislio sam da je u pitanju nedostatak magnezija, jer znam da ga se mnogo izlučuje sa znojem.U svojoj torbi uobočajeno imam tablete magnezija( mogu se kupiti u skoro svakoj trgovini).Ali tada ih nism imao.Kolega sa kojim sam radio predložio je da odemo da nešto pojedemo jer smo bili gladni. Hrana koju smo uzeli bila je jako zasoljena, ali nismo imali izbora.No, nakon dvadesetak minuta i bolovi i grčevi su popustili, jednostavno su nestali.Objašnjenje je jednostavno.Sa znojem se izlučuje i jako važan elektrolit sol(Na Cl).I upravo nedostatak soli je izauvao grčeve.
    Tada sam se setio već zaboravljenog saveta lekara sportistima i onoim koji mnogo rade i znoje se:U vodu za piće stavljati malo soli.
    Poruka je jednostavna.U ničemu ne preterivati.U svemu biti umeren.
    Srdačan pozdrav.
    Ljudmil


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: ljudmil dne ponedeljek, 3. julij 2006 @ 05:49 CEST
    Aimee zdravo.Do suza si me nasmejala.Pre svega želio bih upozorit sve koji čitaju ove naše rasprave, konzumna jaja ne smeju biti oplodjena.Potpuno je na mjestu tvoje upozorenje da svako preterivanje nanosi više štete nego koristi.Istina je uvjek negdje na sredini, nikada na jednom kraju.
    Osh-kosh,ja radije govorim o zdravim i dugovečnim i njihovim iskustvima.
    Svaka teorija ,ma kako ona bila dobra mora biti praktično dokazana.
    Setimo se samo teorije o ,,Beloj smrti¨( beli šećer, bela sol, belo brašno, bela mast).Do nedavno sam i ja bio pristalica te teorije.I zaiosta uživanje velikih količina šećera ,brašna, soli i masti, donosi velike zdravstvene probleme.Za šećer, brašno i mast možemo naći zamenu.Ali šta je sa soli?O tome nisam mnogo razmišljao sve do nedavno.Sredinom Maja meseca sam mnogo radio.Bio je topao i sparan dan i mnogo sam se znojio.Negdje oko 12h osetio sam bolove u desnom kolenu i gčeve butnih mišića.Pomislio sam da je u pitanju nedostatak magnezija, jer znam da ga se mnogo izlučuje sa znojem.U svojoj torbi uobočajeno imam tablete magnezija( mogu se kupiti u skoro svakoj trgovini).Ali tada ih nism imao.Kolega sa kojim sam radio predložio je da odemo da nešto pojedemo jer smo bili gladni. Hrana koju smo uzeli bila je jako zasoljena, ali nismo imali izbora.No, nakon dvadesetak minuta i bolovi i grčevi su popustili, jednostavno su nestali.Objašnjenje je jednostavno.Sa znojem se izlučuje i jako važan elektrolit sol(Na Cl).I upravo nedostatak soli je izauvao grčeve.
    Tada sam se setio već zaboravljenog saveta lekara sportistima i onoim koji mnogo rade i znoje se:U vodu za piće stavljati malo soli.
    Poruka je jednostavna.U ničemu ne preterivati.U svemu biti umeren.
    Srdačan pozdrav.
    Ljudmil


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: Drago dne ponedeljek, 3. julij 2006 @ 16:50 CEST

    Tatjana, ko boš bolna, si kar napravi čajček iz kakšnega meska krave, svinje ali pa kure (te živalce dandanes gojijo industrijsko in so pod strogo kontrolo nadebudnih strokovnjakov z visoko stopnjo pozitivne strokovne zavesti. Na takšen način je vrhunska kakovost meska zagotovljena). Za posebno težke bolezni pa je primernejše meso mesojedih živali. Menda pa je še boljši čaj iz drobovine, a najbolši čaji so iz žlez. Ta zdravilni čaj se ga kuha tako, da se da meso v hladno vodo, še boljše ga je dati v hladno mleko in šele nato se začne kuhati. Vreti mora tiho, dokler količina ne povre na polovico ali pa celo na tretjino prvotne količine. Na tak način se iz mesa izluži veliko zdravilnih snovi.

    Znanstveniki so menda nedavno ugotovili, da je napačno prepričanje (predvsem vegetarijancev), da meso škodi zdravju. Meso je po mnenju naprednih strokovnjakov zdravilo in zato bi ga moral vsakdo čim več pojesti, ki kaj da na svoje zdravje in, če hoče biti zdrav ter polno in kratko živeti, kot živijo vse mesojede živali. Edino kar je pri teh strokovnjakih ostalo neodgovorjeno, je, zakaj imajo mesojedci tako močan vonj, ko jim ob nujnem posegu kirurgi odprejo trebušno votlino. Menda pa pri vegetarjancih temu ni tako in tudi takšni posegi so pri njih zelo redki. Pa še to, vegetarijancem predsvesem pa tistim, ki se prehranjujejo s surovo prehrano, ni potrebno uporabljati raznih vodic bolj ali manj priznanih blagovnih znamk, ker njihova koža duhti sveže in prijetno ter je na dozik kot iz žameta.



    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 3. julij 2006 @ 19:56 CEST
    Pozdravljen Drago,

    sedaj pa ne vem kaj mi svetuješ, ali naj jem mesto ali ne. Jaz stvarim na uravnoteženo prehrano. Sedaj je čas češenj, mareilic, jagod, fig in breskev, čas bučk, paprike, paradižnikov, fižoletov, solate, radiča in vseh rajskih dobrot naše lepe Primorske. Izbira je velika in se lahko prav dobro kuha doma.

    Mi Primorci uporabljamo olivno olje in jemo radi oljke, artičoke in kar je pri nas avtohtono doma. Tisto o devanju mesa v mleko in čaje, mi je kar želodec obrnilo. Rada imam pečeno ribo na žaru in tudi meso na žaru v manjših količinah mi tekne. Kraški pršut in kozarec terana je odlična jed. Ob taki hrani, ne moreš biti zaradi prehrane bolan, lahko si le bolj okrogel, kot sem n. pr. jaz, ki vsaki dan znova prisegam na to, da bom šla brez večerje v posteljo, pa ne "rata". Teran ali refošk ima okrog 1000 zdravilnih sestavin, ki jih nima nobena druga prehrana. Pri meni je vsak dan na mizi ob obedu črno vino in ga spijemo kozarec ali dva. Jaz nisem imela že več let nahoda, kar pripisujem odpornosti zaradi uživanja refoška ali terana.

    Danes sem bila nekje, kjer mi je nekdo strastno ponujal živo vodo, potem pa vidim na internetu, da je v tej vodi Silicij. Silicij je za pomlajevanje odličen, vendar eksperimenti s silicijem ?? To ni zame (ker sem že po naturi lepa - se hecam, ha,ha,ha). Jaz nikoli ne vzamem nobene tablete. Pijem večje količine vode.
    Kako bi človek dišal ob morebitni operaciji pa me ne skrbi. Pred operacijo spravijo vso hrano iz črevesja - rastlinsko in mesno - zato rastlinojedi in mesojedi enako dišijo, če sploh dišijo (vsem dajo odvajala in jih klistirajo). Zato to o dišanju so samo "bale".

    Fundalizem ni v nobeni stvari dober in škoduje, tudi v vegetarianstvu. Imam doma staro zdravniško knjigo od dr. Kunzeja od leta 1928 (od moje babice, ki je nisem poznala) in ta priporoča knajpanje in pretežno rastlinsko hrano. Moj ded se je vsako jutro knajpal pod ledeno mrzlo vodo.

    Ugotovila sem, da se v severni Sloveniji ljudje sploh ne znajo hraniti. V hotelih n.pr. dajejo gostom samo industrijsko in v kuhinji zelo predelano hrano, z raznimi smetanovimi omakami, mastnimi pohanji, ocvrtki, mastnimi krompirji, razkuhanimi makaroni, zabeljenimi s špehom in klobaso. Sadje imajo samo uvoženo iz hladilnikov, brez vonja in okusa. Juho skuhajo mozgovo, vse diši po loju. Jaz ob taki hrani ne bi preživela. Ali je to sploh čemu podobno. Normalno je, da so ljudje polni kolesterola, trigliceridov, s sladkorno, žolčnimi kamni, bolanimi jetri, itd. Šla sem po mestu in zaman iskala zelenjavno trgovino, le marketi imajo gnilo, staro in uvelo zelenjavo in sadnje iz hladilnika. Spraševala sem se, kako ti ljudje sploh preživijo, kakšne prehrambene navade imajo, da ne potrebujejo zelenjavnih trgovin. Če se kdo hrani zdravo, potem so to Italijani z mediteransko kuhinjo. V mediteranskih jedeh je pravo bogastvo zelenjave, sadja, rib, svežega sočivja in sadja. Paštašute in rižoti so vedno pripravljeni z zelenjavami ali morskimi sadeži. Ne jedo makaronov zabeljenih z drobtinicami, precvrtimi na masti. Italijani niti približno ne pojedo toliko klobas in mesa iz tunke ter smetanovih omak, kot jih pojedo Slovenci.

    Ti ekstremi vegetarianci naj se raje potrudijo, da pripravijo in propagirajo ljudem kakšne zdrave, uravnotežene jedilnike.

    Drago lep pozdrav in vsem želim zdravje!

    Tatjana


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 4. julij 2006 @ 00:26 CEST

    Tatjana, najbrž je Drago hotel biti sarkastičen, pa mu to ni prav prida uspelo. Zato nisi dobro razumela, kaj je hotel povedati s tistimi mesnimi čajčki. S tem je mislil seveda mesne juhice, čez katere tako udriha gospod H. Wandmaker v svoji knjigi "Hočeš biti zdrav? Proč s kuhinjskim loncem!" Gospod H. namreč smatra te juhice za navadne gnojnice, ki so polne sečne kisline in zato povzročajo v telesu putiko oz. vnetja sklepov in take stvari. Vse kaže, da je omenjena knjiga Dragotova biblija, saj kar naprej navaja citate gospoda Helmuta, in njegove izjave kuje v nebesa.

    To knjigo sem tudi jaz prebrala in moram reči, da ima ata sicer v marsičem prav, vendar pa gre pri tem v skrajne skrajnosti. Sem videla enkrat na eni sliki tega gospoda Helmuta. Njegova koža je (bila) kot pergament in vsa prosojna. Če je to zanj merilo zdravja in vitalnosti, potem mu bog pomagaj!

    Mislim, da ima še najbolj prav Ljudmil, ki zagovarja zlato sredino, ravnotežje, zmernost, upoštevanje naravnih zakonov. Kajti vsako pretiravanje vodi v zasvojenost, to pa v bolezen. Nobena skrajnost torej ni dobra - ne pretirano mesojedstvo, ne pretiravanje pri presnojedstvu. Zlata sredina, ravnotežje, zmernost pri vsem - to je tisto pravo! Pa seveda izogibanje dokazano škodljivim snovem kot so bela moka, rafiniran sladkor, rafinirano olje, hidrogenizirana maščoba (razne margarine), homogenizirano mleko, svinjska maščoba, cvrtje, konzervirana oz. industrijsko predelana hrana, pa še kaj bi se našlo.

    Sem pa tudi mnenja, naj bi nam takozvani vegetarijanci že enkrat nehali soliti pamet, kajti kolikor jih imam jaz sama možnost opazovati, ugotavljam, da tudi njihova prehrana ni ne vem kako zdrava. Uživajo preveč ogljikovih hidratov in premalo beljakovin, zato so tudi predebeli in/ali slabokrvni, pa naj rečejo, kar hočejo. Zanje so sladkor, moka, krompir, razna žita, kosmiči, testenine, kruh... pač rastlinska hrana, zato si jo izdatno privoščijo namesto mesa. Presnojedci so pa sploh razred zase, kajti s svojo prehransko filozofijo gredo v drugo skrajnost, ki pa je tudi po svoje nevarna. Jesti le s strupi škropljeno sadje, in zelenjavo, prepojeno s pesticidi, je, milo rečeno, samomorilsko početje. In tega pojedo na kilograme, da dosežejo potrebno dnevno količino kalorij. Če bi kak dan recimo jedli samo grozdje, bi ga morali pojesti najmanj 3 kg. Koliko je v teh 3 kg grozdja škropiva, si pa lahko izračunate. Solate bi pa sploh morali pojesti kakih 10 kg, da bi dosegli recimo 2500 potrebnih kalorij. Pa saj nismo krave, ljudje božji! No, seveda so tu še razni oreščki in semena, ki vsebujej veliko kalorij, a pomislite, koliko maščobe se skriva v njih! Tudi ta namreč lahko preobremeni organizem, čeprav je večkratno nenasičena in polna vitaminov E, D, A in F.

    Takšno je pač moje skromno mnenje, kar se tiče mesojedstva oz. vegetarijanstva

    Prijetno lahko noč vsem
    Ljuba


    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje - pa ne samo oni

    Prispeval/a: Drago dne torek, 4. julij 2006 @ 10:26 CEST

    Ljuba, veliko si povedala, ampak veliko je tistega, kar govoričijo dohtarji. Tem pa gre itak samo za posel. In več kot imamo dohtarjev, več je bolezni. Logično bi bilo pričakovati ravno obratno. Nekoč sem slišal za podatek, da so celo dohtarji v povprečju bolj bolni kot ostalo prebivastvo. Če to drži, potem smo na sledi zanimivemu statističnemu fenomenu: povprečno manj zdravi zdravijo povprečno bolj zdrave. Ravno zaradi tega fenomena se zdravje prebivalstva vedno bolj slabša.

    Nekoč, pred leti sem slišal Dražigosta Pokorna, kako je hvalil slovenske hamburgerje. Govoričil je, kako so dobri, ker prihajajo od dobrega domačega mesa. Je pa ta gospod slovenska avtoriteta za zdravo prehranjevanje. Njegovo telo mi pa sporoča, da kaže več let, kot jih v resnici ima.

    Kar se tiče razgovorov o prehrani, bom podal neko svojo ugotovitev: dva politična nasprotnika, sta se sposobna nekako pogovarjata; dva verska nasprotnika, se še komaj lahko pogovarjata; a dva prehranska nasprotnika, se pa sploh ne moreta pogovarjati. Zato so vse debate okrog prehrane tako zelo žolčne, že če gre samo za oddtenek različnosti. Na tej čistini še takšen strpnež pade na izpitu. Te debate vedno zadanejo v bistvo eksistence vsakega. Že v družini obstajajo vedno težave pri prehrani; med sosedi so težave glede prehranei še večje, ko pa nekdo poskusi kaj novega, drugačnega, je pa že skoraj izobčen.

    Debelim ljudem (vsi, ki imajo indeks telesne mase >22,5) bi priporočil vsaj polletno kuro ob surovi prehrani, lahko tudi tisti špricani, mora pa bit vsaj sveža. Surova hrana ima vse snovi kot hranilo in kot zdravilo - brez težav pomaga pri izločanju nepotrebnih in prebavljenih snovi iz telesa. Kuhana hrana pa tega skoraj nima več in sploh ni hrana, še manj pa hranilo. Odvisno je le, koliko je ta hrana prekuhana. Po polletni kuri pa da ostanejo na pretežno surov hranii. Debelost in velike trebuhe povzroča samo kuhana in industrijsko pridelana in obdelana hrana. Tej hrani se težko reče hrana.

    Kar se pa tiče kalorij, je pa vse ena sama velika zmešnjava. Normativi so potegnjeni kar iz lufta. Nekateri eksperimenti dokazujejo, da so te vrednosti močno pretirane. Če temu ne bi bilo tako, ne bi imela Amerika obupno predebelih. Debelost je pri njih že nacionalni problem. Paralelno z debelostjo se je pri njih pojavila moda obiskovati razne svetovalce za duha in psiho. Ta dva pojava sta po mojem vedenju močno vzročno povezana.

    Poleg Wandmakerja poznam še druge avtorje. Vsi ti avtorjii so mi lahko svetovalci, če so le s svojim primerom pokazali, kako se tej stvari streže. Vsekakor pa Dražigost Pokorn ne spada med nje. Njegov uravnotežen obrok povzroči to, da v želodcu prebavljamo pomije. Pomije mi pomenijo zmešano hrano, ne glede ali se to dogodi prej ali pa šele v želodcu. O pomijarjih pa ni potrebno izgubljati besed.



    Mesojedci bi morali plačati davek na tveganje - pa ne samo oni

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 4. julij 2006 @ 11:53 CEST

    Hvala Drago za tako obširen odgovor!

    Ja, po svoje imaš prav. Vsaj, kar se tiče gospoda Dražigosta Pokornega! Tudi meni njegov videz deluje nekako nezdravo. Doma sicer imam eno njegovo knjigo, vendar mi nekako "ne potegne". Vse preveč matematike je v njej pa točno izračunanih količin raznih snovi, ki da jih dnevno nujno potrebuje človeško telo, pa premalo življenja je v njegovih navedbah. Mislim, da bi ljudje bolj morali prisluhniti svojemu telesu in njegovim potrebam. Čisto intuitivno bi jih morali zaznavati in se po njih ravnati. Tako pa se dobesedno silimo z nečim, kar nam v resnici ne paše, ali nam celo dela težave pri prebavljanju. Jaz sem zase že zdavnaj pogruntala, da mi recimo sveže sadje na poln želodec dela težave, pa še kar naprej berem v raznih kuharskih priročnikih o sadju kot o poobedku. Še huje - sveže sadje celo pečejo in prelivajo z raznimi sladkimi omakcami, in to naj bi bila potem sladica za po kosilu. Le zakaj je treba uničevati čudovito sadje in iz njega delati junk food?! Tega nikoli nisem razumela.

    Kar pa se kalorij tiče, so zame gola neumnost. Če je hrana polnovredna in naravna, potrebuje človek veliko manj kalorij, ker se taka hrana pač skoraj 100% izkoristi. Če pa ješ junk food, ga pa potrebuješ ogromno, kajti tiste kalorije so povsem ničvredne in se le nalagajo v maščevje, za vitalne funkcije oz. za vsakodnevno zdravo funkcioniranje organizma jih pa skorajda nič ni. Morda so ravno zato Američani tako debeli, ker se hranijo pretežno z junk food-om, ki nima nobenih vitaminov, mineralov, encimov..., na katere bi se lahko vezale kalorije, ki so potrebne za zdravo funkcioniranje organizma. Vse gre tako kar takoj v "špeh", organizem pa v resnici strada živih snovi, žive energije. Namesto, da bi želodec napolnili z zdravo, naravno hrano, blažijo ta občutek organske lakote z vedno novimi in novimi količinami junk food-a. Kar seveda pelje v zasvojenost in posledično v bolezen, ki se imenuje debelost. V resnici pa so ti ubogi ljudje ob ogromnih količinah "hrane" podhranjeni kot kakšni reveži.

    No, to je spet eno moje skromno mnenje o živi hrani oz. junk food-u

    Lep dan
    Ljuba


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,57 seconds