NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Tečaj čudežev   
    petek, 5. marec 2010 @ 05:02 CET
    Uporabnik: Sonce

    Priročnik-str. 3/1  Božji učitelj  je vsakdo, ki  to izbere.

    Njegov  edini  namen je, pokazati pot , ki bo nekaterim  omogočila najti   njihovega  Notranjega  Učitelja. Jaz  sem  učenec in  učitelj je v meni !

    Resnično ne more biti  ogroženo
    Neresnično ne  obstaja
    V  tem je  Božji  mir  (x)

    Zaznava  je  funkcija  telesa ,  in zato  predstavlja   omejitev zavedanja. Je  odvisno od tega , kaj  hoče  um.

    V sedanjosti  odpravljajo  preteklost , in tako osvobajajo   prihodnost . Čudeži  pričajo  za resnico.  Str. 3

    Ego svet uničuje ,ljubezen pa ga gradi!

    Če um  ozdravi  telo, uma   ne more,  potem je um  močnejši od  telesa, to pokaže vsak čudež. Zdrav  um  v  zdravem  telesu!

    Kjer  odpuščanje  daš, ga tudi  vidiš.

    KRISTUS pride  k temu, kar je on sam, k enakemu, ne drugačnemu.(str. 427-11)
    (Enako  vedno pritegne enako !)

    Tvoj  dan  ni slučajen, čigar   nasvet  iščeš, zaznava tvojo  srečo.(str. 577-14)

    On  je tvoje življenje  , kjer si  ti  je On. življenje  je eno  in  to življenje  si  deliš  z  njim. Nič  ne  more  biti  narazen od  njega in  živeti .(156 lekcija str. 281)

    Vendar je ujetnik telo, ne um. Telo  ne misli. Samo  učenje lahko povzroči spremembo. Kajti um se lahko uči, vsaka sprememba pa se zgodi v njem.(str. 599-4)


    5. ( uvod v  priročnik za učitelje)
    str. 1 -5pr.  Nasprotno  pa tečaj poudarja, da  je  poučevanje učenje, tako  da sta učitelj  in  učenec eno.

    Str 1.-2pr. Poučevati pomeni pokazati z  zgledom.

    Str 1 -5. Ko  se srečata učenec  in  učitelj  se  začne  učna  ura  za  oba.
    List  2.  Str5-5  V procesu  poučevanja  in  učenja  se vsak  nauči, da sta dajanje in  prejemanje  isto.

    Str 3/12 pr. Vsak od njih začne  kot  osamljena  luč, vendar s  klicem  v  svojem  središču  predstavlja luč, ki  je  ni mogoče  omejiti.

    Str 4/1pr. Vsakemu  Božjemu   učitelju  so  dodeljeni določeni  učenci, ki  ga  začnejo  iskati  takoj  , ko  odgovori  na  klic. Ko enkrat  izbere  izpolniti  svojo vlogo ,  so tudi  oni pripravljeni izpolniti  svojo. Ko se  je  pripravljen  učiti  ,so mu  priložnosti za  poučevanje priskrbljene.

    Str 4/ 3pr Svet časa je  svet  iluzij.

    Str 4/4Učenec pride ob  pravem  času  na  pravo  mesto.

    Str 4/5 pr.  Ko se   srečata učenec  in  učitelj  ,  se začne  učna  situacija  za  oba. Tisti , ki  uči , namreč  ni  učitelj  sam  .Dvema, ki  ju  združi  namen učenja,  govori  Božji  učitelj. Zaradi  tega  je  odnos  svet. In  tako  tisti ,  ki  je bil  prej  učenec  sam  postane  Božji  učitelj.

    Str. 6/1-3  pr. Nikogar  ni, od  kogar  se  Božji  učitelj  ne bi  mogel  učiti  , in tako  tudi  ni  nikogar, ki ga  on  nebi  mogel  učiti.

    Str. 10/7-8  Naučiti se  mora opustiti vsako  presojanje in  v vseh okoliščinah  prositi  samo  za  to, kar  resnično  hoče.

    Str. 10/2-4 Konflikt  je  neizogibna  posledica samoprevare  ,samoprevara  je  nepoštenost

    Str. 10 resnicoljubnost 1/6.

    Nič,  kar rečeš , ne  nasprotuje  ničemur  , kar  misliš  ali  storiš  , nobena  misel  ne  nasprotuje  drugi  ,nobeno  dejanje   ne postavlja  na  laž  tvojih  besed ,   in  niti  ena  beseda ni  v nasprotju  s  katero drugo.

    Str. 12/ v. radost -8-11
    8 Radost sodi k  blagosti  tako  gotovo , kot napad  spremlja žalost.10.  Gotovi   so, da  gre  Njegov Učitelj pred njimi  in jim  zagotavlja, da jim nič ne more   škoditi.  11Imajo Njegove darove  in sledijo  Njegovi poti, saj  jih v  zvezi  z  vsem  vodi  Božji Glas.

    Str. 12  odsotnost  obrambe

    1. da  obrambe  niso  drugega  kot  neumni  čuvaji  norih  iluzij.  11.  Kdor  odloži   obrambe,  ne  pride  nevarnost  .12  pride  varnost.13.  pride

    2.  mir. 14. pride  radost  15.   In    pride  BOG.

    Str. 13- VIII potrpežljivost  

    /12. Za Božjega  učitelja  je  potrpežljivost  naravna .3. Vidi  le gotov izid,  in čeprav ga  časovno  ne zna  opredeliti, nikakor ni vprašljiv.

    1. Stopnja  vernosti  Božjega  učitelja   je mera ,do  katere  je  napredoval  v  učnem  načrtu.

    Str. 14  X. Odprtost  uma

    6. Samo  tisti  z  odprtim   umom  so  lahko v  miru, saj  lahko  samo  oni  vidijo  razlog  zanj.
    2/9. Odpuščanje  je  končni  cilj  učnega  načrta . 6. Funkcija  Božjih  učiteljev  je v  svetu  prinesti  resnično  učenje.(odpuščanje  pomeni  - 
    (opuščanje  posvetnega  znanja, ki  izvira od  ega,  hrati  pa pomeni  sprejemati  Božji  nauk)
    8. Dano  jim je  svetu  prinesti  veselo  novico , da je odpuščanje  popolno.
    9. Resnično  so  blagoslovljeni, saj  so  prinašalci  rešitve.

    Str. 16  5.  kako pride do ozdravljenja

    1. Ozdravljenje zahteva   razumevanje  tega ,čemu  služi  iluzija  bolezni. 2 .Brez  tega  ozdravljenje  ni možno. 4. Kajti  bolezen je  izbor , odločitev. 5 Predstavlja
    izbiro  šibkosti, v zmotnem prepričanju, da je  to  moč.
    2. Predstavlja vse ,  kar bi  rad  skril  pred  seboj , da bi  zaščitil  svoje  življenje .
    (namreč  ego)  5 Kajti če je  ozdravljen, odgovarja  za  svoje  misli .

    1. Če  pa smrt  izbere  sam  , njegova  šibkost  postane  njegova  moč.

    Str. 16  II Premik v  zaznavi

    1. Do  ozdravljenja  vedno  pride  v natančnem  sorazmerju s  prepoznavanjem, da bolezen nima nobene vrednosti  . 2. Treba ti  je samo  izreči  : Od tega  nimam  prav  nič, in  ozdravljen  si. 3.  da pa lahko  to izrečeš  ,  moraš  spoznati  določena  dejstva .4.  Kot  prvo  je očitno  , da  so  odločitve  stvar  uma, ne  telesa.

    2. 5. Kdo je  torej  zdravnik? 6.  Samo  pacientov  um.  7.  In izid je to  ,  kar  odloči  on sam. 13.  Ni oblike  bolezni ,  ki ne  bi  mogla  biti  ozdravljena  takoj.

    3. Kaj   je edini  pogoj   za  ta  premik  v  zaznavi?  2. Le  preprosto spoznanje, da  je  bolezen  stvar  uma,  in  da nima  ničesar skupnega   s  telesom.

    Str 17. 4-4  Če  zagledaš   vzrok  in učinek v  njunem  pravem  zaporedju  vsaj  v  zvezi  z  eno  stvarjo, bo naučeno  posplošeno  in  bo  preobrazilo svet.

    10. Vzrok in  učinek  sta  samo  posnetek stvarjenja . 

    11. Videna v  pravi  perspektivi, brez  izkrivljenja  in  brez  strahu, ponovno  vpeljeta  Nebesa.

    Str. 18 II Funkcija  božjega učitelja

    1 . Če   mora pacient ,da bi  bil  ozdravljen,  spremeniti svoj um, kaj lahko stori  Božji  učitelj?  2.  Ali  lahko  namesto  njega  spremeni  njegov um?, kaj lahko  stori  Božji   učitelj? 3.  Gotovo  ne .6.  Ti  pacienti   ne  prepoznavajo  ,da  so  sami  izbrali  bolezen. 7. Nasprotno  , verjamejo , da je  bolezen izbrala  njih.
    8.  In  glede tega  niso  prav  nič  dojemljivi.  9.  Telo jim  pove ,  kaj  naj  storijo, in  oni ubogajo. 10 .Niti  sanja  se  jim  ne ,da  je  ta koncept  blazen.

    11. Če  bi  samo  posumili  vanj,  bi  bili  ozdravljeni .12. Vendar  ne  sumijo
    ničesar.  13.  Zanje  ločenost  povsem  resnična .

    3. Izpopolnjeni  Božji  učitelji  se  nikoli  ne ukvarjajo  z  obliko  bolezni , v  katero  verjame  njihov  brat - nobene  volje ne videti   ločene  od  svoje, svoje pa  ne  ločene  od  Božje .

    ( odlomki  iz  knjige  TEČAJ  ČUDEŽEV )

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Sonce
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Tečaj čudežev | 3 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Tečaj čudežev

    Prispeval/a: Pozitivke dne torek, 9. marec 2010 @ 16:03 CET
    Tečaj čudežev je knjiga, ki obsega 614 teksta z 473 stranmi z 365 lekcijami in še 85 stranmi, ki je Priročnik za učitelje. Obsežna knjiga mar ne, kar pomeni, da je način, ki je tu predstavljen dokaj bizaren. Lekcija 156 na strani 281 je,
    Z Bogom hodim v popolni svetosti. Razsvetljujem svet, razsvetljujem svoj um in vse ume, ki jih je Bog ustvaril eno z menoj.
    Kupi si knjigo Tečaj čudežev in če res misliš še kaj napisati, kar bi vsekakor bilo zelo dobro prepiši tako kot je v tej knjigi zapisano.
    Srečno Atena


    Tečaj čudežev - uvodna poglavja

    Prispeval/a: Kateja dne sreda, 28. januar 2015 @ 13:58 CET
    Predgovor (str. vii)

    Z Bogom je vse mogoče, tako se začne predgovor. Kaj izključuje vse?
    Nič. To je tečaj, ki bolj kot teorijo poudarja prakso, bolj kot teologijo pa
    izkušnjo.

    Resnično ne more biti ogroženo.
    Neresnično ne obstaja.
    V tem je Božji mir.

    S tem tečajem si pridobivamo znanje, ki je resnica, odrejena enemu
    samemu zakonu, zakonu ljubezni oziroma Boga.

    Odpuščanje je mogočno učno sredstvo Svetega Duha za izpeljavo
    miselnega obrata. Svet, ki mu je odpuščeno, se preoblikuje v Nebeška
    vrata, saj lahko z njegovo milostjo končno odpustimo sebi.

    Svet, ki ga vidimo, je samo odsev našega lastnega referenčnega okvirja
    – prevladujočih idej, želja in čustev v naših umih.


    UVOD (str. 1)

    Tečaj skuša odstraniti blokade, ki ti preprečujejo, da bi se zavedal
    prisotnosti ljubezni, ki je tvoja naravna dediščina.

    Resnično ne more biti ogroženo.
    Neresnično ne obstaja.
    V tem je Božji mir.


    POMEN ČUDEŽEV (str. 3)

    Čudeži niso različno težavni. Vsi so enaki. Vsi izrazi ljubezni so
    maksimalni.
    Čudeži se dogajajo naravno kot izraz ljubezni. Resnični čudež je
    ljubezen, ki jih navdihuje. V tem smislu je vse, kar izvira iz ljubezni,
    čudež.
    Ti si čudež, in si sposoben ustvarjati tako kot tvoj Stvarnik. Samo
    stvaritve luči so resnične.
    Čudeži te slavijo zato, ker si vreden ljubezni.
    Čudeži so primeri pravega mišljenja in tvojo zaznavo uskladijo z resnico,
    kot jo je ustvaril Bog.
    Čudeži s svojo močjo bistveno pripomorejo k temu, da si rešen lažnih
    občutkov izoliranosti, prikrajšanosti in pomanjkanja.
    Čudež to, kar si sam naredil, primerja z ustvarjenim: kar je v skladu s
    tem, sprejme kot resnično, kar pa ni, zavrne kot lažno.

    Razodetje te neposredno združi z Bogom. Razodetje je dobesedno
    neizrekljivo, saj je izkušnja neizrekljive ljubezni.

    Verjameš lahko, karkoli izbereš, to, kar počneš, pa kaže, kaj verjameš.

    Vprašaj me, katere čudeže naj narediš. Vodja ne nadzoruje, ampak
    usmerja, tebi pa prepušča, ali boš sledil.

    Duh je za vedno v stanju milosti.
    Tvoja resničnost je samo duh.
    Zato si za vedno v stanju milosti.

    Ko nisi več voljan karkoli skrivati, si voljan ne samo stopiti k obhajilu,
    ampak tudi razumeš mir in radost. Um, ki služi duhu, je neranljiv.
    Resnica je vedno obilje.

    Ti si Božje delo, Njegovo delo pa je povsem vredno ljubezni in povsem
    ljubeče. Iz zaznave svoje lastne svetosti moraš pogledati svetost drugih.
    Tako kot vsakomur, ti je bilo vse dano že s tvojim stvarjenjem.

    Praznino, ki jo je povzročil strah, mora nadomestiti odpuščanje.

    Lahko čakaš, odlašaš, se ohromiš in zmanjšaš svojo ustvarjalnost skoraj
    do niča. Ne moreš pa je ukiniti. Temeljna odločitev vsakogar, ki ima um
    naravnana na čudeže, je, da ne čaka dlje, kot je potrebno.

    Vsi Njegovi otroci imajo Njegovo absolutno Ljubezen, in vsi Njegovi
    darovi so brez omejitev dani vsem enako.

    Kristusovo obilje je naravna posledica izbire, da hodiš za njim.
    Pomanjkanje pomeni, da bi ti bilo bolje v stanju, ki bi bilo na nek način
    drugačno od tistega, v katerem si. Čudeži so potrditve Sinovstva, ki je
    stanje polnosti in obilja.

    Občutek ločenosti od Boga je edino pomanjkanje, ki ga res moraš
    odpraviti.

    Popolna ljubezen prežene strah.
    Če strah obstaja,
    ni popolne ljubezni.

    Toda:

    Obstaja samo popolna ljubezen.
    Če je prisoten strah,
    povzroči stanje, ki ne obstaja.

    Vsako resnično veselje izvira iz izpolnjevanja Božje Volje. Božji otrok,
    ustvarjen si bil, da ustvarjaš dobro, lepo in sveto.

    Fantazije so poskus nadzorovanja resničnosti v skladu z lažnimi
    potrebami.

    To je tečaj šolanja uma.


    Tečaj čudežev - 2.poglavje

    Prispeval/a: Kateja dne torek, 3. februar 2015 @ 11:49 CET
    2. poglavje
    LOČENOST IN SPOKORITEV

    I. Poreklo ločenosti

    Ne samo, da si v celoti ustvarjen, ustvarjen si bil tudi popoln.

    Širjenje, kot ga je začel Bog, je podobno notranjemu sijanju, ki je
    dediščina Božjih otrok po Njem. V resničnosti je širjenje tvoja edina
    izbira, saj ti je bila tvoja svobodna volja dana zato, da bi doživljal radost
    ob ustvarjanju popolnega.

    Njegov resnični izvor je notranji. Mir je lastnost v tebi.

    Zanje, ki razsvetljuje, te ne samo osvobodi, ampak ti tudi jasno pokaže,
    da si svoboden.

    II. Spokoritev kot obramba

    Storiš lahko vse, za kar te prosim.

    Zapomni si, da je tam, kjer je tvoje srce, tvoj zaklad. Resnični vprašanji
    pa sta, kaj je tvoj zaklad, in koliko ga ceniš?

    Mir zanika, da bi lahko nate vplivalo karkoli, kar ni od Boga.

    Sredstva so ti na voljo takoj, ko prosiš zanje.

    Svoje prejšnje napačne korake popraviš tako, da stopiš naprej.

    III. Božji oltar

    Spokoritev v sebi lahko sprejmeš samo tako, da osvobodiš notranjo
    svetlobo.

    Njegova resnična svetost je v notranjem oltarju, okrog katerega je
    postavljena struktura. Resnične lepote templja ni mogoče videti s
    telesnimi očmi. Tako ločenost in strah sta izkrivljanji, ki ju je treba
    odpraviti za obnovitev templja in odprtje oltarja, ki potem lahko sprejme
    Spokoritev.

    Uklenjena volja povzroči situacijo, ki v svojih skrajnostih postane
    povsem nevzdržna. Vzdržljivost za bolečino je lahko velika, ni pa
    neomejena. Nazadnje vsakdo začne spoznavati, pa čeprav še tako
    nejasno, da mora biti boljša pot. Vizija vrne moč umu, ki tako vse manj
    dopušča odlašanje, saj spoznava, da to samo še povečuje nepotrebno
    bolečino.

    Božji otroci so upravičeni do svojega dobrega počutja, ki ga prinese
    popolno zaupanje. Resnično sredstvo je že priskrbljeno, od njih pa tudi
    ne zahteva nobenega napora.

    To (česarkoli se bojiš) te izstrada, saj te prikrajša za vsakdanji kruh.

    IV. Ozdravljenje kot osvoboditev iz strahu

    Kajti vsako ozdravljenje je v bistvu osvoboditev iz strahu.

    Ves namen čudeža je prav v tem, da raven komunikacije dvigne, na pa
    da jo s povečevanjem strahu zniža.


    V. Funkcija tistega, ki dela čudeže

    Povedal sem že, da so čudeži izrazi umove naravnanosti na čudeže,
    naravnanost uma na čudeže pa pomeni pravo naravnanost uma. Prava
    naravnanost uma je že ozdravljenje.

    Povsem varen si, dokler te tvoja pripravljenost prav nič ne skrbi in
    dosledno zaupaš v mojo.

    Samo um se lahko razsvetli. Vse, kar je rezultat duhovnega zavedanja,
    enostavno usmeri k popravku.

    Razumi pa, da kadarkoli nekomu ponudiš čudež, skrajšaš trpljenje
    obema.

    A. Posebna načela za tiste, ki delajo čudeže

    Čudež ukine potrebo po skrbeh nižjega reda.

    Samo prava naravnanost uma lahko popravlja način, ki ima nek
    resničen učinek.

    Odpuščanje je prazna gesta, če ne prinese popravka.

    V brezčasnosti soobstajamo z Bogom.

    Tu sem samo zato, da bi bil resnično koristen.
    Tu sem, da prestavljam Njega, Ki me je poslal.
    Ni mi treba skrbeti, kaj naj rečem, ali kaj naj storim,
    saj me bo vodil On, Ki me je poslal.
    Pripravljen sem biti, kjerkoli On hoče, saj vem,
    da je On povsod z menoj.
    Ozdravljen bom, ko Mu bom dovolil, da me nauči
    ozdravljati.

    VI. Strah in konflikt

    Vendar sem že povedal, naj bodo nenamerna samo konstruktivna
    dejanja.

    Resnica pa je, da si odgovoren za to, kar misliš, kajti samo na tej ravni
    lahko izbiraš. Kadar si prestrašen, si izbral napačno. Popravek strahu je
    tvoja odgovornost.

    Namesto, da prosiš, da bi bil rešen strahu, bi moral prositi za pomoč v
    okoliščinah, v katerih te je strah.

    Preden izbereš karkoli storiti, vprašaj mene, ali je tvoja izbira v skladu z
    mojo. Če si prepričan, da je, strahu ne bo.

    Strah je vedno znamenje naprezanja, ki se pojavi, kadar to, kar hočeš,
    nasprotje temu, kar počneš. Pri izpolnjevanju Božje Volje ni nobenega
    naprezanja, ko spoznaš, da je to tudi tvoja volja.

    Najprej se zavej, da je to strah.
    Strah izvira iz pomanjkanja ljubezni.
    Edino zdravilo za pomanjkanje ljubezni je popolna ljubezen.
    Popolna ljubezen je Spokoritev.

    Ko si izbral brez ljubezni, si storil nekaj neljubečega.

    Težko je spoznati, da se misel in verovanje povežeta v silo, ki lahko
    dobesedno premika gore. Ni misli, ki ne bi imela učinka. Vsaka misel
    povzroči obliko na neki ravni.

    VII. Vzrok in učinek

    Koristneje je, če te spomnim, da svojih mili ne nadzoruješ dovolj skrbno.
    Resnično rešitev omogoča izključno obvladovanje z ljubeznijo.

    Če izbereš čudež, zavrneš strah, čeprav samo začasno. Osredotočanje
    na zmoto ni drugega kot nadaljevanje zmote.

    Ko v temo vstopi luč, tema izgine.


    VIII. Pomen Poslednje sodbe

    Vendar je bistveno, da se ti sam strahu osvobodiš hitro, saj moraš zato,
    da bi lahko prinesel mir drugim umom, najprej sam izstopiti iz konflikta.

    Pomen Poslednje sodbe je preprosto to, da bo vsakdo končno doumel,
    kaj je vredno, in kaj ni. Prvi korak k svobodi je odbiranje resničnega od
    lažnega.

    Kdor živi v strahu, v resnici ne živi.

    Ko je vse, kar obdržiš, ljubeče, ni razloga, da bi strah še ostal s seboj.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,47 seconds