NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja   
    ponedeljek, 17. december 2007 @ 05:02 CET
    Uporabnik: Lemurian

    V Prejšnji objavi Globalno Segrevanje je PREVARA sem razložil bolj znanstvene vidike, tu bo pa govora v ozadju tega kar lahko tak mit povzroči.

    [image1_right]Če povzamem je jasno, da so si znanstveniki so na tem področju precej neenotni, kakršnakoli druga trditev je zavajanje. Kljub vsemu pa je nekaj dejstev:

    • spremembe so se vedno dogajale (s človekom ali brez)
    • temperatura povzroča dvig CO2 (skozi zgodovino je bilo vedno tako)
    • Sonce je bistveno večji od Zemlje

    Res je, da v zadnjem času človek precej škode povzročil s svojim CO2jem, prvo na vseh ostalih področjih, šele nato pri globalnem segrevanju. Med drgim niti ni znano, kako naš CO2 vpliva na ozračje.

    Glavno vprašanje je, kdo ima koristi od te prevare globalnega segrevanja. Oziroma, kakšno škodo lahko povzroči, če slepo verjamemo temu mitu. Mitu, da globalno segrevanje povzroča ČLOVEK. Tu pravim, da ga povzroča Sonce ali je mogoče odgovoren tudi človek v neki meri, vendar bistvena trditev pri vsem tem je, da v tem trenutku "ni čisto nič, kar bi lahko naredili, da se izognemo spremembam."

    Marsikaj lahko naredimo

    (a) Če se s tem ne strinjamo in vzamemo to trditev (ne moremo se izognit spremembam) kot LAŽ, ima lahko izjemno UNIČUJOČE učinke. Zakaj? Zato, ker smo v miselnem vzorcu strahu, strahu za PREŽIVETJE, ker bi v tem trenutku naredili vse, da bi preživeli. Enkrat ko je pa človek v tem stanju, je "muha v pajkovi mreži."

    Množica v tem stanju lahko sprejme kakršno koli, še tako bizarno rešitev za problem, ki se ga ne da rešit. Torej ta rešitev le poslabša stanje. In ko je na kocki preživetje, si se pripravljen odpovedat vsej svoji svobodi, si pripravljen veliko plačat, samo zato, da se boš REŠIL iz tega. In kaj je lažjega za MANIPULIRAT kot tako miselno stanje.

    Kdor se odpove svoji svobodi na račun varnosti, si ne zasluži ne svobode, ne varnosti. Benjamin Franklin

    Konec koncev smo to že videli, 9/11. Identično. Ljudje so bili panični, v travmatičnem stanju, strah jih je bilo za preživetje in bili so pripravljeni sprejet kakršno koli neumnost, ki so jim jo ponudili. Poleg tega so dovolili, da so se njihove pravice kot navadnega državljana močno skrčile. Vse za večjo varnost, večjo verjetnost preživetja.

    Prav tako nadaljevanje te zgodbe, "Vojna proti terorizmu." Kar je na nek način reševanje problema, ki ne obstaja. Izmislili so si navideznega sovražnika, in sedaj se z njim bojujejo. Kaj je boljšega kot tak sovražnik. Pri globalnem segrevanju pa nimamo nobene rešitve, torej je spet reševanje problema, ki je nerešljiv.

    Those who can make you belive absurdities can make you commit atrocities. Voltaire

    V najboljšem primeru bo to "globalno segrevanje" uporabljeno zgolj za finančno OŽEMANJE, lahko se zgodi pa še kaj hujšega, recimo Sončni sčit ali ŽVEPLO v atmosfero; tu sploh ne vemo, kaj so lahko posledice.. Morate se tudi zavedat, da neo-konzervativci (neo-con; Dick Chaney, Paul Wolfowitz, Ramsveld & co.) ustvarjajo vojne po svetu zgolj zaradi tega, da držijo razpadajočo družbo skupaj - eden od razlogov. Oglejte si The Power of Nightmares (Moč nočnih mor).

    Mar mislite, da lahko res ustavimo ta proces, ki se sedaj dogaja na Zemlji? Preden se velika ladja obrne, je potrebno precej časa. In konec koncev, kdo je sploh rekel, da so spremembe kaj slabega? Bi namreč želeli živeti v taki družbi kot jo imamo sedaj še nadalnjih 50 let? Bi ob takem in še večjem izkoriščanju narave, živali in človeka sploh preživeli nadalnjih 20 let? Ne bo konec človeštva, bo pa prišlo do velikih sprememb in katastrof - to je neizogibno.

    Nič se ne da narediti

    (b) Trditev je resnična. "Čakajo nas gotove spremembe, in nič se ne da naredit." Kaj je dobrega na tem?

    Najbolj nazorno povedo Hopi Indijanci, ki pravijo:
    Tu je deroča reka. Je tako veličastna in nagla, da se jo bodo nekateri bali. Poizkušali se bodo držati obrežja. Imeli bodo občutek kot da jih trga narazen in močno bodo trpeli.
    Vedite, da ima reka namen. Starešine pravijo, da se moramo spustiti obrežja in se ODRINITI v SREDINO REKE,....

    Ali ŽIVI PESEK. Bolj ko se upirate, globlje tonite. Če se prepustite, imate več časa, kar posledično pomeni večjo možnost, da vas kdo reši.

    Če se bomo držali brega in iskali neke rešitve za problem, ki ga je nemogoče zaustavit, bomo le globlje potonili. Po drugi strani, če se spustimo brega in gremo z reko, gremo s spremembami, lahko pričakujemo rešitev. Vendar ljudje se vedno bojimo novega, vedno smo nezaupljivi do sprememb, še posebaj tistih, ki zahtevajo spremembo prepričanj, navad, vzorcev.

    Ko bomo vzeli spremembe kot neizogibne, se bomo znebili strahu pred prihodnostjo. Takega človeka se pa ne da manipulirat v neke bizarne rešitve, tak človek je svoboden.

    DIVERZIJA - preusmeritev resničnih problemov

    V tej civilizaciji pa imamo ogromno drugih problemov, ki so nujno potrebni reševanja in na katere imamo vpliv - saj smo jih sami ustvarili. Od spoznavanja samega sebe, svojih misli in vzorcev, potrošništva, genskega in kemičnega osesnaževanja okolja, preko denarnega sistema in ekonomije do novih naprednih - za zdaj še skritih - tehnologij.

    Enkrat ko je pa na kocki preživetje, se bomo ujeli zgolj na to finto. Globalno segrevanje gor, globalno segrevanje dol. Da, Zemlja se segreva in nič ni kar lahko naredimo. Vendar če se bomo lotili reševanja problema, ki ne obstaja (enako je z "vojno proti terorizmu") oz. nanj nimamo vpliva, bomo spregledali vse ostale bistveno bolj pomembne probleme, ki pa jih lahko rešimo.

    P.S.: Ameriška administracija je res da zanikala in kar nekaj naredila, da bi bilo to bolj milo predstavljeno, kar pomeni, da so oni globalno segrevanje nasplošno ZANIKALI. Tu pa ne zanikam segrevanja, zgolj pravim, da se ne da praktično nič naredit glede segrevanja Zemlje (obračanje ladje). In kakršne koli rešitve lahko povzročijo le še več škode. Je pa ogromno drugih problemov, na katere pa lahko vplivamo - v tem trenutku, tukaj in zdaj!

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Globalno Segrevanje je ...
  • Sončni sčit
  • ŽVEPLO v atmosfero
  • The Power of Nightmares...
  • Hopi Indijanci
  • spoznavanja samega sebe
  • svojih misli in vzorcev
  • potrošništva
  • genskega
  • kemičnega
  • denarnega sistema in ek...
  • tehnologij
  • Več od avtorja Lemurian
  • Več s področja * Osveščanje in ekologija

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja | 11 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: herby dne ponedeljek, 17. december 2007 @ 08:38 CET
    Osebno dajem enake možnosti za vzroke za globalno segrevanje. No rahlo se nagibam (in bolje počutim ob) misli da človek z ispusti CO2 prispeva k segrevanju. Je pa res, če pogledam kaj VEM so to samo določeni grafi in tabele in številke, ki jih je nekdo drug pripravil. Gledam graf naraščanja CO2 kako ga je vsako leto več, pa grafe temperature, pa grafe sončne aktivnosti... ubistvu ne vem ali to res drži ali ne... lahko se zanesem le na občutek da bo vse ok. A še vedno je tudi tu občutek da nekaj pa je treba narediti. Navsezadnje VEM da v mestih pošteno smrdi zaradi izpušnih plinov... na globalnem nivoju pa res komu zaupati?


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Dušan dne ponedeljek, 17. december 2007 @ 11:42 CET
    Dragi prijatelj!
    Skrbno sem prebral tvoj članek in dojel opozorilo,naj se vsak ne vtika v stvari,ki jih ne razume in jim kakorkoli ni kos,ampak odkod takšna predpostavka:
    "Tu pa ne zanikam segrevanja, zgolj pravim, da se ne da praktično nič naredit glede segrevanja Zemlje (obračanje ladje). In kakršne koli rešitve lahko povzročijo le še več škode. Je pa ogromno drugih problemov, na katere pa lahko vplivamo - v tem trenutku, tukaj in zdaj!"
    Velika verjetnost je,da se po tej materi zemlji sprehajam kakšno desetletje več od tebe in verjemi mi:do danes še nisem doživel,da bi se kaj rešilo samo od sebe na globalni ravni-predvsem pa,se ni rešilo Dobro!Že takšno razmišljanje generira energijo tistih,ki za dobiček brezobzirno uničujejo našim zanamcem planet in jim ga spreminjajo v pekel,zato dragi prijatelj:saj je prav,ti se kar pogovarjaj sam s sabo,samo dobronameren kot si,pa nikar ne počni tega na takle način.
    Prav zanima me,kakšno bo tvoje razmišljanje čez reciva 20 let?Jaz tega po vsej verjetnosti ne bom dočakal,rad pa bi,da takrat pomisliš na ta najin pogovor in si odgovoriš.
    Veliki ljudje,tisti ki so spreminjali trenutna stana,kot npr.:Gandhi ali Mati Tereza so svoje dosegli samo iz čistega srca z iz ideje dobrega,ter to vizualizirali in udejanjili.Mi ne verjameš?Vprašaj bolj "kompetentne",tiste,ki so to energijo kot silo občutili kljub moči,ki so jo navidezno imeli.
    Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,ker si v svojem globokem bistvu biser,ki potrebuje le še malo časa,da bo prepoznan,Dušan.


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: BraneK1 dne ponedeljek, 17. december 2007 @ 22:59 CET
    Dragi Lemurian.

    Vzel si ime po Lemurijski civilizaciji, ki je bila med duhovno razvitimi, vendar tvoje navedbe vseeno sledijo le materialističnim zamislim. Ne gre za to, da globalno segrevanje zagovarjajo zelo vplivni ljudje, ravno nasprotno, le malo znanih znanstvenikov se je odločilo da zastopajo to tezo. V resnici je večina znanstvenikov še 10 let nazaj govorila nekaj takega kot ti zdaj.

    Res je tudi, dokler nimamo čistih osnov za opredeljevanje, bolje da smo tiho.
    Kar se mene tiče sem za idejo o globalnem segrevanju, ker je zadeva dovolj dobro utemeljena, v zvezi s Soncem pa ni bilo podatkov o nekih pomembnih aktivnostih.

    Tisto v zvezi z zaroto Amerike proti svetu, pa je tudi pretežno manipulacija neke skupine ljudi. Žal je treba tukaj stvari malo razumeti. Že dobro, nekaj je res, ne pa poglavitno kar govori informacija. Tukaj zanesljivo ameriške tajne službe niso imele nič zraven! Tisti Moorov film je en prazen plevel, poln manipulacije.

    Lep pozdrav in več samostojnega razmišljanja, ne pa potrjevanja ideje nekih avtoritet, ki jim slepo zaupaš.

    Sicer pa je treba samo malo, a Akaši vse najpopolneje piše.
    Duhovni modreci resnico natančno poznajo, brez poskušanja potrjevanja tez ali nasprotnega.

    Brane


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 18. december 2007 @ 11:57 CET
    Onesneževanje okolja je sodobni pojem. Osnova tega sega v 19.stoletje.
    Da seže vznemirjenje v svetu trajno in globoko v človeštvo, sta zato dva vzroka:

    Kot prvo pride do teh sprememb po vsem svetu. Prizadeto je celotno prebivalstvo, ki uporablja vsa možna sredstva za obrambo. Zemlja, ki je živ organizem, postane preobremenjena in izgublja sposobnost zdravljenja in regeneracije.

    Kot drugo, vedno manj ljudi razpolaga z znanimi religioznimi kritji hrbta. Vera, ki jih je prej ščitila, je za mnoge spodkopana. Čutijo se izpostavljeni različnim nevarnostim, braniti pa se ne morejo ne notranje ne zunanje. Nešteti politični in ekonomski problemi se zdijo komaj še obvladljivi.
    Tako se današnji problemi razlikujejo od problemov iz preteklosti. Po eni strani so nam na voljo najrazličnejša tehnična sredstva in zemlja se je v primerjavi s prejšnimi časi pogosto spreminjala do nerazpoznavnosti. Po drugi strani pa svetovno prebivalstvo strahovito narašča in če se bo tako nadaljevalo, bo končno prišlo do zloma vseh ekonomskih in ekoloških sistemov.

    Vprašanje je, če današnji odločujoči poznajo rešitve za grozeče probleme zadušitve zemlje. Združeni narodi so izračunali, da bosta v naslednjih tridesetih letih živeli v mestih dve tretjini zemeljskega prebivalstva. Tako bo imela npr. Džakarta 21 milijonov prebivalcev (danes 9 milijonov in še nekaj). Satelitski posnetki dokazujejo, da je do danes uničenih 80% prvotnih gozdov in pragozdov.

    Leta 1982 je umrl za rakom 1 do 5 Američanov, danes 8 do 10! Na UNO-konferenci o okolju v Rio de Janeiru in Kairu se je izvedelo, da OZN ne morejo izdelati nobenega izvedljivega načrta za rešitev zemlje.

    Da bi lahko dosegli ta cilj, bi si morali vsi narodi prizadevati, da bi se omejili le na najnujneše. Živeti bi morali asketsko življenje, vendar za to ni pripravljenosti. Če bi ljudje to uvideli in bi opustili mnoge materialne potrebe, bi takoj padlo povpraševanje po številnih proizvodih. Toda le katera vlada bi hotela tako ogroziti svoj lastni obstoj?

    Lakota se hitro širi in število podhranjenih ljudi je vedno večje. Da bi nahranili vsa usta, bi moral svet postati ogromno proizvodno in potrošniško podjetje. Vendar pa bi problemi še naraščali.

    Umiranje ljudi, rastlin in živali zaradi proizvajanja in naraščanja industrijskih odpdkov, kot so kemikalije in radioaktivni odpadki;

    naraščujoča radioaktivnost okrog atomskih naprav, s čimer mnogo področij ni več primernih za bivanje;

    razgradnja zaščitne ozonske plasti v atmosferi zaradi atomskega vandalizma;

    učinek tople grede, med drugim zaradi prekomerne proizvodnje oglikovega dioksita, pri izgorevanju črnega premoga, lesa, olja in plina;

    s tem povezane spremembe v tokovih morja in zraka ter taljenje polovih kapic;

    manipulacija z geni in kloniranjem ljudi, živali ter rastlin;
    ropanje svetovnih rezerv, fosilnih goriv in mineralnih surovin.

    Zaradi tega so stalno moteni krogotoki in grozi uničenje celotnega ekološkega sistema. S tem bodo nabolj prizadete "revne dežele". Kdor bo mogel(se dogaja), bo poskusil zbežati s področij bede na področja, kje gre ljudem še dobro. Če pa naj bi, kot se bojijo znastveniki (upravičeno), 500 milijonov ljudi iz tretjega sveta prišlo v zahodno Evropo, bi se oba sistema sesula. Tudi izselitev 500 milijonov emigrantov ne bi teh dežel razbremenila, kajti komaj v sedmih letih bi bilo prebivalstvo spet v sedanjem položaju.

    Za spremembo smeri sta potrebna "božanska modrost in previdnost" pravijo današnji ekologi. Bo človek dosegel to modrost? Bomo videli. Od začetka 20. stoletja je človeštvo usmerjeno le samo nase in mora dokazati, kaj je doseglo. Povsem jasno je, da to prinaša seboj zmedo na vseh področjih. Pod vedno močnejšim vplivom dobe vodnarja so se zamajale stare vrednote. Kar je danes veljalo kot religiozna in etična norma, je izgubilo oporo.Človeštvo obupno išče nove oblike, norme in gotovosti. Zunaj sebe jih ne moremo najti, saj so v naglobljem bistvu, v nas samih. Kdor bo še naprej iskal rešitev zunaj sebe, bo našel le začasni izhod.

    Vstopili smo v obdobje, v katerem moramo duhovno odrasti. Ta čas razodeva Sveto pismo z besedami:"Božje kraljestvo je v vas. Iščite najprej to kraljestvo in vse drugo vam bo pripadalo." Smo kot človeštvo na to pripravljeni?. Ali smo storili vse, da bi odkrili to notranje kraljestvo?

    V tej dobi, na koncu obdobja rib moramo biti pripravljeni, da prevzamemo odgovornost za lastna dejanja. Toda zdi se se, da je breme pretežko. Individualni in kolektivni problemi so postali tako veliki, da je komaj še ostalo dovolj časa in sredstev srečati se z vsakodnevno bedo, nen pa da bi odpravljali načelne težave. Breme pod katerim stokamo, lahko postane lažje, če skrbneje ravnamo z življenjem, uvidimo posledice dosedanjega načina življenja in prevzamemo odgovornost zanje.

    Na vseh področjih življenja se danes išče izhod. To pot gre za življenje in smrt. Postavljajo se celo najbolj nenavadne hipoteze, ki pa gredo čisto mimo resnice. Res da prinašajo morda nekaj upanja, a so zaradi pomanjkanja čistega spoznanja obsojene na propad.

    Občasno popravljajo človeštvo na naših stran poteh kozmični posegi, ki naj bi ščitili pred nadaljnim zdrsom in uničenjem. Vendar pa je danes človeštvo obtičalo na družbenem, ekonomskem, znanstvenem in religioznem področju.

    In v tem stanju hude preizkušnje ter nevidezne brezizhodnosti prevzema Bratsvo razsvetlejenih v službi Kristusove hierarhije prevzema pobudo za vodenje človeštva. V grozeči katastrofi nam bo pokazalo način poti odrešitve.

    "Dvig, sijaj in zaton" kulture narodov, kot je to opisal Oswald Spengler v svoji knjigi Zaton zahodnega sveta, je sedaj razkrit običajnemu človeku. Bomo našli edino pot, ki kaže na izhod? Nemški filozof Oswald Spengler je to knjigo v dveh delih napisal med letoma 1918 in 1922. Po njem bo zahodna civilizacija zaradi nezadržne urbanizacije in naraščajoče iracionalnosti vlad propadla. Mnogi zgodovinopisci njegovega časa se z njim niso strinjali. Dane leta 2007 pa se resnično zdi, da je imel prav.

    Vpliv energije sonca.
    Zemljo kot vsa nebesna telesa v Sončevem sistemu, vzdržuje in očiščuje energija sonca. Periodično pa se dodatno zgodijo posebni energijski sunki v obliki tako imenovanega "sončnega vetra".

    Približno enkrat v enajstih letih je od sonca pognan približno milijon kilometrov dolg plamen. Ta"krvotok" sonca je pokazal v oktobru in novembru 2003 neke vrste" srčno motnjo". Čeprav ni bil čas za nov udarec srca, je 28.oktobra izbruhnil s takoimenovano skalno vrednostjo 7X, temu sta sledila 29. oktobra izbruh z vrednostjo 10X in 4. novembra sončni vihar z 28X. To so bile v desetih dneh v celoti tri močne erupcije, močnejše kot običajno. Zadnji sončni vihar je bil na filmskem posnetku videti kot močan izbruh ognjenega plamena. Merilni aparati satelitov te sile niso mogli vzdržati in so začasno izpadli.

    Lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Lemurian dne sreda, 19. december 2007 @ 16:36 CET
    Priznam, da tale "nič narediti" zna bit zelo prebrisan in napačno razumljen. Naj vas najprej vprašam, s kakšnim namenom pa hočete nekaj naredit, nekaj izboljšat? Kaj vas vodi pri tem; strah/nezadovoljstvo/jeza ali ljubezen/mir?

    Človeštvo že precej časa skuša odpravljati pomankljivosti, nekaj naredit v družbi, a vedno začuda ustvari še večje probleme. Kje bi veljalo iskati vzrok? Če se nečesa lotevamo s strahom/nezadovoljstvom, ponavadi ustvarimo še večje sranje. Na osebni in globalni ravni.
    Nezadovoljstvo je vir napredka, da - a kakšnega?

    Ko "nekaj naredit" izhaja iz notranjosti, iz miru in ljubezni, takrat ima moč transformacije.


    In če mislite, da boste kaj naredili s poceni žarnicami, z zmanjšano porabo elektrike,... Haha. Na Zemlji se je sprožil proces, ki je nezaustavljiv. Ali bomo se bomo spustili brega in plavali s tokom, ali pa nas ob držanju brega raztrgalo.

    Po pravici povedano, tega me ni čisto nič strah, dosti bolj bi me bilo strah, če bi nekdo rekel, da bo ta civilizacija taka kot je živela še nadalnjih 50 let.

    Časa da kaj naredimo smo imeli zadosti, a nismo naredili nič, le še več škode. Sedaj je na vrsti Zemlja, ji bomo zaupali? Bomo izkoristili ta čas tudi za svojo notranjo preobrazbo ali se še naprej oklepali starega (zgolj iz strahu pred novim), ki več kot očitno ne deluje. (Saj to poznate, da je Zemlja živi organizem (GAIA), da je pravzaprav vesolje živ organizem..)


    Vso spoštovanje do Gandija, vendar kaj se je zgodilo z Indijo ko je umrl. Kakšna je Indija danes, se je res osvobodila zahoda? Veliki voditelj lahko od zunaj dvigne ljudstvo, a ko ga ni več, to hitro razpade. Za to pa je sedaj pomembno, da je vsak voditelj sam sebi. Čas velikih voditeljev počasi mineva. Ali bi radi bili vedno ovce?


    Sicer je pa že Miran lepo napisal,
    Namaste


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Dušan dne sreda, 19. december 2007 @ 19:52 CET
    Čestitke Lemurian!Toliko pozitivizma,kulture dialoga in ljubezi do soljudi res že dolgo nisem zasledil.
    Gandhi je bil omenjan kot individualec in vsak pozitivno usmerjen človek je IDIVIDUALEC,ne pa ovca!
    Komaj čakam novih pozitivnih spodbud s tvoje strani,Dušan.


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Aarhon dne petek, 4. januar 2008 @ 12:21 CET
    Tudi moje čestitke Lemurian.
    Resna znanost je že zdavnaj s podatki in dokazi potrdila, ne le da globalno segrevanje sploh ni dokazano, pač pa tudi da česa takšnega človek na noben način ne more povzročiti.
    Tisti predvolilno propagandni film Ala Gora je bil tako primitivno narejen, da človek ne ve ali bi se jokal ali bi se smejal. Kljub temu je neverjetno veliko ljudi temu nasedlo. To ne more biti samo zaradi filma, ki je skrajno beden (v stilu: v gostilni sem slišal..), pač pa je očitno v ljudeh samih nek nagib - globoka želja da bi nekaj takega (globalno segrevanje) v resnici obstajalo.
    Kako je to mogoče? Poglejmo si v oči: Če si ljudje podzavestno želijo, da bi človeštvo imelo tako veliko moč, da bi lahko povzročalo podnebne spremembe (pa je niti slučajno nima), je to lahko le zunanji izraz hudo razbohotenega EGA ljudi. Da, prav ste prebrali. To je izraz narcizma in prenapetega JAZ-a. Kdorkoli kaj ve o duhovnosti je kar naprej bral in poslušal, da je prenapet ego vzrok težav. Pa je kdo sploh razumel o čem gre beseda. Tale farsa o globalnem segrevanju je čudovit primer. Če nekdo verjame tem plitvim puhlicam, potem je to samo zato ker to sam hoče, da lahko s tem hrani svoj ego.
    V nasprotnem primeru bi si vzel k srcu prava dejstva.
    - prejšnje stoletje ni bilo najbolj toplo v prejšnjem tisočletju (bilo je v letih okrog 1400)
    - zadnje desetletje prejšnjega stoletja ni bilo najbolj toplo (bilo je okrog 1935 ko so se tudi vsi ledeniki stopili).
    - Al Goreov diagram segrevanja je ponaredek (to že vsi vedo)
    - Predzadnja zima je bila pasje mrzla in dolga, čeprav so rekli da je ne bo
    - zadnje poletje so rekli da bo strašno vroče, pa ni bilo
    - sedanjo zimo so tudi napovedali da je ne bo, pa je spet pasje mrzla.

    Ali je treba še več? Dovolite razumu da prevlada ego in spoznajte da s svetom sploh ni nič narobe. Pri vsem skupaj gre le za propagando in izgovor za obdavčevanje.

    Aarhon


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Aleš Suša dne sobota, 5. januar 2008 @ 01:18 CET
    Ne strinjam se z Lemurianom in njegovimi somišljeniki. Dopuščam možnost, da ima Lemurian do neke mere prav, čeprav se mi zdi zanikanje problema podnebnih sprememb, zdaj, ko se s problemom strinja velika večina znanstvenikov in vlad, ko so se končno nehali sprenevedati veliki onesnaževalci (ZDA in naftni lobiji, ki so v kontra propagando vložili veliko sredstev), skratka, zanikanje svetovnega konsenza o prevelikih emisijah TGP (na neznanstveni osnovi), se mi zdi bolj EGO problem piscev. V tem primeru si to, po mojem mnenju, ti - Lemurian.

    Nekateri se pač ne morejo ukloniti večinskemu mnenju (in hočejo plavati proti toku), četudi je znanstveno argumentiran, in ima (vsaj navidezno) plemenite cilje (v tem primeru ohraniti naravo).
    Pa ne mi prosim zamerit, prebral sem tvojo spletno stran in se skoraj z vsem strinjam, mi je v navdih, ne strinjam pa se s tvojo teorijo zarote o Klimatskih spremembah.

    Če že dopustimo možnost, da gre za zaroto, pa je po mojem mnenju akcija za zmanjšanje TGP, naredila veliko, več od vseh drugih naravovarstvenih pobud v zadnjih desetletjih, za dvig zavesti ljudi na celem planetu. Zaradi tega se vse več ljudi odvrača od potrošniškega načina življenja, se aktivno trudijo za ohranjanje narave, spreminjajo svoj način življenja, se zavzemajo za mir, ..

    Posledično tudi vlade sprejemajo ukrepe, čeprav na začetku bolj simbolične (žarnice), velikih sprememb si zaradi lastne eksistence še ne upajo uveljaviti (točno se ve kdo so največji onesnaževalci). Ko bomo izvolili nove vlade (pozorno bomo spremljali, kakšen bo njihov odnos tudi do okoljskih vprašanj – tudi to bo posledica svetovne kampanje za zmanjšanje TGP), bodo morda bolj pogumni in iskreni v sprejemanju bolj odločnih korakov…

    Skratka, četudi bi bila tema o Globalnem segrevanju zlagana (jaz mislim, da ni), je dogajanje okoli nje naredilo veliko pozitivnih korakov k spreminjanju mišljenja ljudi.
    Znanstveno ali laično dokazljiv argument, je navedel že pisec komentarja:
    V mestih je zrak močno onesnažen (smrdi). Če se bomo manj vozili z osebnimi vozili (kakršne uporabljamo danes), bo zrak bolj čist.
    Pozdrav, Aleš Suša, Zeleni krog Krško




    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: BraneK1 dne sobota, 5. januar 2008 @ 11:14 CET
    Vidim, da je danes moderno nekaj oporekati, no bom še jaz v tem duhu oporekal zamisli Lemurijana. Verjetno je resnica lahko še tako močna, vendar nima moči dokler je nihče ne spravi med ljudi.

    Samo dopolnil bom tisto kar sem že povedal. Evropa in klima v Evropi je samo majhen del celotnega svetovnega dogajanja, tako da so to samo lokalni podatki, ki ne morejo biti ključni pri nekih dokazih. Znano je da na vreme v Evropi največ vpliva zalivski tok, ki pa je zelo občutljiv na globalne spremembe. Tako ni bistvo da rečemo da se vreme enakomerno spreminja leto za letom, pač pa je recimo povprečje 15 let dosti bolj merodajno.
    Glede krivulj, ki kažejo zgodovinske cikle pa je dosti negotovosti, glede natančnosti, poleg tega pa je dejstvo da so ljudje na Zemlji že najmanj 1 000 000 let. Alternativni raziskovalci so že zdavnaj našli dokaze za to.
    Dodatno je potrebno poudariti pomen starih gozdov na magnetni ščit na Zemlji. UNIČEVANJE GOZDOV JE KLJUČNO PRI OSLABITVI MAGNETNEGA ŠČITA. Prav magnetni ščit pa nas varuje pred sončnimi izbruhi, ki se ciklično pojavljajo v približno enaki moči.
    Ljudje pa kot vemo niso z gozdom nikoli delali v rokavicah, zlahka si lahko predstavljamo veliko uničevanja gozda skozi celo zgodovino, sploh kadar je človeštvo recimo naraslo čez miljardo. Če danes ne bi imeli nafte in premoga bi gozd že zdavnaj opustošili.

    Sončni izbruhi v povezavi z oslablenim magnetnim ščitom pa zlahka vplivajo na porast temperatur, vendar brez toplogrednega učinka CO2 ne bi bilo nobenega uspeha. CO2 pa se prav zaradi pomankanja gozdov enormno poveča in s tem smo spet pri gozdu, poleg trega pa nam danes že previdno poskušajo povedati, da oceani in kamnine nimajo tako bistvenbega pomena pri absopcijio CO2 kot ravno gozdovi.
    Če se spomnimo še na številne jedrske eksplozije se nam ni treba čuditi, da je magnetizem zemlje še toliko bolj porušen.


    Brane


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Aarhon dne četrtek, 10. januar 2008 @ 15:21 CET
    Nekoč sem tudi sam verjel v vse te strašljive napovedi. Dobronamerno sem namreč zaupal, da se kaj takšnega nihče ne bi šel lagati.
    Zvonček dvoma je zazvonil, ko sem na višku kampanje o globalnem segrevanju naletel na star članek o tem kako se nam bliža strašna ledena doba, ki nas bo vse pokončala. Hej, sumljivo podobni izrazi in pomanjkanje dokazov. Iste floskule, kako ni več časa za čakanje in dokazovanje, ter kako moramo ukrepati takoj.
    Začel sem kopati v zadevo in če danes človek nekaj išče, to hitro tudi najde. Le nečesa se ni dalo najti, namreč kakršnih koli relevantnih dokazov, da se v resnici kaj segreva. Vse samo neke lajne o tem kako je vse očitno in samo po sebi umevno. Halooo. Saj ne kupujem knjižne zbirke. Govorimo o resni stvari, ki je obnorela svet. Hočem kakšen dokaz da mi s CO2 segrevamo Zemljo. No takšnega dokaza, ki bi imel kaj teže, mi do danes ni še nihče pokazal. Ampak ko človek koplje, se je pa brez težav samo od sebe nabralo poljubno veliko skrajno trdnih dokazov, ki brez težav potrdijo da je tole o CO2 in globalnem segrevanju navaden mit, religija, histerija.
    Ne more mi nekdo trditi da CO2 povzroča neko globalno segrevanje in mi pri tem ne ponudi nobenega smiselnega dokaza ali razlage. Obenem so na voljo skrajno trdni in podkrepljeni, logični in smiselni dokazi kako je segrevanje Zemlje zaradi CO2 POPOLNOMA NEMOGOČE.
    Žal pa se je ta nesmisel o segrevanju že tolikokrat ponovil, da se o tem sploh ne razmišlja več. Kdorkoli poskuša prižgati rahlo luč razuma, je nemudoma napaden in popljuvan kot brezčuten tepec, globalist, sovražnik narave itd. Zato razumni ljudje sedaj večinoma molčijo in čakajo boljše čase. Le sem in tja kakšen idealist poskuša s kakšnim člankom razsvetliti to temo srednjega veka.
    Vsem lep dan.


    Ozadje Prevare Globalnega Segrevanja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 6. februar 2009 @ 16:28 CET
    InteGral

    Dosegel ne bo me
    potopa val.
    Prej bom izginil
    in te Gral.

    Juda I.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,50 seconds