NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Sveto pismo ali univerzalni nauk?   
    nedelja, 6. marec 2005 @ 06:17 CET
    Uporabnik: Miran Zupančič

    * Duhovna rastPiše: Miran Zupančič

    Premnogim mladim in malo manj mladim iskalcem resnice se naše Sveto pismo ne zdi pomembno. Starejše zelo krščanske generacije, misleče generacije ( stari starši) so jim vsiljevale Sv. pismo. Tako za mlade resnice ni v dogmah, ampak v celoviti univerzalni podobi stvarjenja. Toda tudi v tem obstaja nevarnost zavajanja in stranpoti.

    Pojmi, kot so univerzalni nauk, Sveti spisi ( Sveto pismo) so velikokrat pomešani med seboj. Sveta pismo je kljub vsemu del svete govorice(Besede), ki je na nek način spet del absolutnega univerzalnega nauka. Ta nauk je univerzalna "knjiga", v kateri je opisana celotna pot in prihodnost človeštva.

    To vsekakor ni materialna natisnjena knjiga posebno učenega človeka, ampak je v eteričnem finejšem svetu tu okoli nas vtisnjen razvojni načrt za svet in človeštvo. Za to vpeljan-posvečen" bralec" lahko v tem vidi sledi popolnega vdiha in izdiha Stvarnika. Iz teh etrov lahko geniji, vidci in jasnovidci dobivajo vpogled v tok stvari. To pa je seveda proces, ki traja korak po koraku, milijarde let. Tako"bralec" lahko v tem zasleduje prav do današnjih dni tudi razvoj vsake posamezne duše.

    Tako sveta govorica ali Beseda obstaja iz vseh delov absolutnega univerzalnega nauka, ki je narejen tako, da je razumljiv različnim
    rasam, narodom in kulturam. Mnogo tega se je ohranilo kot ustno izročilo. Nekaj je zapisano in duhu časa ustrezno obarvano. Sveti spisi, Sveto pismo, je združitev izkušenj ljudi, ki so živeli po zakonu - Stara zaveza in pričevanje o poti duše k odrešenju - Nova zaveza.


    Ker pa se mora sveta govorica ali Beseda vedno prilagajati naši zemeljski omejeni zavesti, uporablja zato oblike, podobe in način izražanja, ki s to našo zavestjo naveže stik, sicer njeno sporočilo ne bi imelo uspeha. Svetovni univerzalni nauk zato ni posredovan neposredno. Deli so večkrat tudi spremenjeni in zlorabljeni, da bi služili drugemu namenu. V deželah, v katerih igra religija pomembno ali najpomebnejšo vlogo, je vedno politično obarvana.

    Vendar sveta Beseda - govorica, kljub spreminjanju in nepopolni vsebini še vedno vsebuje posvečene in zdravilne elemente svojega izvira. Ta element je za resnega iskalca vedno prepoznaven, ker je univerzalen. Samo bistvo svete govorice je povsem svetu enako: kaže na božanski izvor človeka in večinoma tudi na pravi način vrnitve v božansko domovino alu "shambalo", če hočete. Ta govorica govori torej o božanskem sveti in nas ljudi povezuje z njegovim izvirom.

    Izvorni simboli lahko povedo na ta način, da obstaja prvotna modrost, ljubezen in delovanje. Sodobni človek tega pravira vsega življenja ne more nikoli umazati ali uničiti, niti ko poskuša s svojim močno razvitim jazom nižje narave - psiho sam prevzeti vlogo stavrnika.

    Kadar pa razsvetljeni ljudje govorijo iz tega prvotnega področja življenja govorijo o svoji " domovini", takrat se to ne dogaja le s podobami, besedami ali zvoki, ampak tudi s silo, s sveto, to pomeni, z ozdravitveno silo. S to silo tako poskušajo prodreti v otrdelo človekovo srce, da bi božansko seme - bit v njem prebudili iz smrtnega spanja. Zato je človeštvu podarjena univerzalna modrost.

    Večina svetih knjig vseh narodov sveta vsebuje to temeljno sporočilo. Te podobe so pogosto za zavest zahodnega človeka preveč zapletene. Zato take knjige odloži kot nezanimive in neuporabne. Po druga strani pa so napisane za določen razvoj, ki je že minil. V tem primeru je njihova vsebina seveda zanimiva, vendar za sodobnega človeka ni več aktualna. Zato se univerzalni nauk pogosto pojavi v novi obleki, ki je primerna za človeka tega trenutka-

    Sveta Beseda pa ne govori le o človekovemu izvoru v božanskem svetu, ampak tudi o zemeljskem svetu in sicer tako, da je vidna njegova kvaliteta. Nam, človeštvu kaže našo resničnost in tudi izhod iz omejitev, ki smo si jih sami ustvarili. V svetlobi božanskega sveta zemeljski svet ni sprejemljiv. Bitja v njem so v področju, ki je izpostavljeno nasprotjem, kot so življenje in smrt, svetloba in tema, mraz in vročina, mokrost in suhota.

    Človek se v svojem področju delovanja počuti kot knez. Tragično pa je, da to področje delovanja ni harmonično s prvotnim življenjem. Prvotno življenje je neposredno, vsa bitja živijo med seboj v harmoniji. V svetu ljudi si najmočnejši vneto prizadevajo nagrabiti čim več zase, kar se največ da. Med seboj živijo v sporu, posledice pa so revščina in smrt.

    V tem smislu lahko rečemo, da je današnji človek " padel". To strmoglavljanje je sam povzročil, ćeprav to ni bilo popolno samostojno, ampak kot del kolektiva, ki je želel iti to pot. Ker se želi samoljubno potrjevati, egoist vsak dan povečuje prepad med svojim sedanjim bivanjem in svojim izvorom!

    Kdor bere svete knjige, se lahko odzove na dva načina. Knjigo lahko odloži, ker noče o tem nič vedeti. Lahko pa je globoko vznemirjen, saj so mu te besede potrdile, kar je že dolgo domneval. Obstaja drugačno, višje življenje, ki ga lahko pod določenimi pogoji doseže. Kot izgubljeni, tavajoči, človek mora izpolniti pomembno nalogo. V svetu življenja in smrti, v katerem se mora vsak dan potrjevati, so vrata, ki vodijo v svobodo. V njem leži seme - bit iz božanskega sveta, ki ga lahko poveže s "domovino." To seme ovira njegova osebnost, telesni sistem, ki določa njegovo vsakdanje življenje. Tako oba, božansko seme - bit kot naša osebnost, se morata približati drug drugemu. Božanska kal se podari, se žrtvuje naši osebnosti in prosi našo osebnost, da se tudi osebnost žrtvuje njemu. Novi notranji človek lahko nastane v tem procesu objestranske žrtve. Če želimo nekaj novega dobiti, moramo pač nekaj starega zapustiti.

    V univerzalni modrosti se ta kal - seme imenuje " dragulj v lotosovem cvetu","roža srca" itd. To so pravzaprav vse oznake za kal resničnega človeka, ki čaka v srcu, da se razvije. To pot opisujejo tudi zunaj časa in prostora. Konča pa se v"božjem kraljestvu", v"nirvani", ali v"Tau". Vse to so simboli za božansko resničnost. Tako univerzalna modrost opisuje tudi razsvetljene ljudi, ki nastopajo v določenem obdobju: Lao Ce, Buda, Pitagora, Sokrat, Jezus in še mnogi drugi. Ti razsvetljeni poslanci božanskega so učili o poti vrnitve ali o delu te poti, oz. so to tudi doživeli. Zato naprimer Buda opisuje"vzvišene ali razsvetljene", Jezus"Odrešenika", Lao Ce"Stare". Vsi pa so bili utelešenje božanskega principa v človeku.

    Različne oblike svete Besede, zdravilne govorice, govorijo o poti, v skladu s"deželnimi" okoliščinami, da jo ljudje lahko prepoznamo in ji sledimo. Sveta govorica izčrpno opisuje vse stopnje in probleme, ki lahko na tej poti nastopijo, kot tudi njihovo rešitev.

    Tak povzetek je naprimer Pridiga na gori, ali Pitagorovi Zlati verzi, Lao Cejev Tao te King,dela Spinoze, Paracelzusa.... Vsi so podali pričevanje o razmerah, ki jih iskalec doživlja na poti k Bogu. Potrebno je prebratu psalme, da bi spoznali, da je psalmist simbolično in pravilno poročal o vseh vzponih in padcih, ki jih popotnik doživi na poti.

    Ta univerzalna modrost se vedno prilagaja stanju zavesti posameznega človeka in kulture. Zato jo v opisanih vsebinah predstavljajo v vedno drugi in pogosto novi simboliki: v grških misterijih in religiji drugače kot v perzijski, v judovski ezoteriki drugače kot v indijski. Vendar ne govori predvsem naši osebnosti, ampak naši ujeti in zakrneli duši!


    Vsak. kdor hoče, lahko najde v univerzalnem nauku zanj posebno stično točko in k temu pripadajoča navodila. Da bi korak napredoval, ne potrebuje nobenega dokaza, ki ga ponuja aktualna verzija, usklajena z njegovo zavestjo in njegovim stanjem, kot najboljšo možnostjo zanj. Vsak, ki je sprejemljiv za te impulze, ki zares išče, bo zagotovo in vedno našel razvojno področje, v katerem bo lahko hodil po poti. Polje sil, v katerem se ta modrost izraža v svojem času, je naravnano na duh časa in temu primerno ustrezno zavest.

    Če pa človek prvotnega nauka ne razume pravilno, iz njega naredi karikaturo, da bi bil tako njegov položaj v materiji močnejši. Judovska tradicija pravi, da bi vseh pet Mojzesevih knjig izgubilo svojo vrednost, če bi se v njih spremenila le ena sama črka.

    Če pravilno pristopimo k sveti Besedi doživimo pozitivno reakcijo, ki potem pripelje do tega, da se kot kot iskalci resnice osvobodimo vseh zunanjih avtoritet. Lahko razumemo bistvo tega nauka in če je mogoče nekaj od tega posredujemo tudi drugim.

    Miran: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
    http//www.ezoterika.s5.com

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Miran Zupančič
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20050228191735287

    No trackback comments for this entry.
    Sveto pismo ali univerzalni nauk? | 2 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Sveto pismo ali univerzalni nauk?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 9. marec 2005 @ 15:59 CET
    Ko se govori o sveti Besedi v tem pojmovanju, se s tem misli na Boga (Beseda=Bog).

    Na nas človeštvo deluje novo žarčenje Kristusove zavesti, ki vedno bolj ogroža stare in znane misli. Tako pridejo te toge podobe v svet in povzročijo pri vseh narodih razgibanost. Ta povzroči nemir, negotovost in zmedo. To novo duhovno vplivanje božanske sile odpravlja stara pravila in toge vzorce obnašanja. Avtoritete in maliki padajo s svojih podstavkov. Ne le v religiji, tudi v znanosti, politiki, umetnosti in etiki prihaja do demaskiranja toge zgradbe, slepote, izkoriščanja, duševnega suženjstva in iluzije oblasti. Tako demaskiranje je boleče. Zato spet ustvarjamo vedno nove zunanje podobe, da bi z njimi prikrili razgaljeno zavajanje. Kratkoročno nam uspe, na daljši rok pa to ne nudi varnosti.

    Kristusova sila novega mišljenja prodira v kaos. Zato je za nas človeštvo to prehodno obdobje še posebej kritično. Mnogi po svetu so se bolj ali manj prilagodili pogojem zega novega božanskega žarčenja in notranjega pritiska. Vendar pa osrednje duhovno Sonce ostro deli ljudi na podlagi njihovega spoznanja in njihovega čistega hrepenenja, ki izhajata iz duhovnega jedra njihovega srca. Preko novega žarčenja sprejemajo mnogi nove Kristusove zdravilne energije, ki lomijo njihove notranje ovire in pregrade. To se dogaja v notranjosti, ko se v popolni predaji sodeluje v tem zavestnem procesu. Zato se premnogi zavejo lastnega praznega stanja duše, ki je ujeta v snovni osebnosti-ega.

    Pripravljenost, da bi odrešili v sebi bivajočo duhovno bit pokažejo tako, da svojo osebnost in s tem tudi svojo zavest posvetijo procesu notranjega osvobajanja in nastajanja višje zavesti. Na tak način se lahko povežemo s Stvarnikovem načrtom za nas ljudi. res je, da moraš v življenju vse narediti sam, vendar "brez Njega" ne zmoreš nič.

    Po drugi strani pa propade veliko duševnih zmožnosti zaradi pomanjkanja zavesti in zaradi napačne usmeritve. Niso še sposobni uskladiti svoje volje z Božjo, z Kristusovo zavestjo. Dokler je iskalec še na tej točki si z lastno voljo in samovljnostjo povzroča duševni kratek stik, napačno obnašanje, zmoto, bolezen in zmedo. To je tragika, ki po vsem svetu prizadeva zlasti mladino, ki želi prekiniti z vsem starim, ne ve pa, kako bi to naredila. Zato je mlade ljudi,ki si prizadevajo po svobodi, lahko zasenčiti in izkoristiti, čeprav se odzivajo na prebujaječo notranje bistvo v njih, česar pa še ne razumejo. Zato ne morejo voditi svoje osebnosti.

    To tragično dogajanje je lepo opisano v grškem mitu o Faetonu. Faeton sin sončnega boga Heliosa, si je zaželel vsaj en dan voditi krilate konje sončnega voza, čemur pa ni bil kos. Obvladati ni mogel štirih krilatih konjev; miselnosti, čustev, volje in delovanja, ker ni mogel delovati iz svojega duhovnega jedra-božanske narave. Tako je bil sončni voz brez voznika, Faeton je strmoglavil in voz je zgorel.

    Ta kritični trenutek se, kot pri vseh spremembah, kaže tudi v sedanjem trenutku, ker velik del človeštva ni ali še ni pripravljen na novo. Mnogi ne poznajo poti, ki je pred njim in hitro zaidejo. Grenke izkušnje so lahko nauk za prihodnje rodove. V prihodnjih stoletjih bodo človeštvo vodili novi ljudje, to pomeni ljudje, ki bodo imeli stik z Kristusovo silo in s tem neumrljivo dušo. Razvnemalo in vodilo jih bo jedro kozmičnega sonca ali Kristusa in prejeli bodo modrost, ki je potrebna, da bi človeštvo lahko pripeljali na pravo pot.

    Ti ljudje bodo v svojem srcu sledili Božanski zavesti in delovali v skladu z njo. Besede Jezusa Kristusa kot: "Oče in jaz sva eno" in"Jaz sem v Očetu in On je v meni in jaz v njemu", bodo lahko na podlagi notranjega procesa prenove mnogi ssprejeli za svoje. Tako bo živa Beseda iz kraljestva duha postala dejstvo! V tej izkušnji se bo Logos, vseprisotni um, razodel iskalcu resnice. Potem mu ne bo več treba iskati resnice v knjigah ali jo sprejemati od drugih, ampak jo bo našel kot ognjeno resničnost v središču sebe.

    S to resnico, ki jo bo sam doživel, bo prejel dragocen biser. Kdor sprejme iz tega sončnega SRCA čisto žarčenje, Besedo, Logos, in jo širi, je kruh življenja in pije vino duha. To deli drugim. Sedaj v tem stiku z Kristusovo zavestjo, ki je postalo eno s kozmičnim srcem, odzvanja: "Jaz sem kruh življenja, jaz sem vinska trta. Brez mene ne morete storiti ničesar." Kdor torej vstopi v svoje srce, in tam zavestno pusti, da njegov"jaz" zaide, se približuje cilju stvarjenja. Tako se časovno mišljenje razprši in ga nadomesti vseobsegajočo božansko mišljenje. Tako večno novo pužuje staro. Večno novo je sedaj v središču.

    Kdor si prizadeva sprostiti duhovni princip v svojem bitju, kdor hoče sodelovati pri ponovni vezi s Kristusovo zavestjo, bo pridobil tudi znanje, ki je potrebno, da bi hodil po tej poti. Na Zemlji je mnogo ljudi, ki zavestno ali nazavedno upajo na razvnetje Božjega v sebi! Cilj prave religije je, da s čisto modrostjo nahrani to hrepenenje, ki se izliva v univerzalni nauk. Tako bo s tem modrost postala razumljiva in zaznavna. Vendar pa so v vseh časih poskušali to živo modrost preoblikovati in se je na koncu zaradi zgoščevanja spremenila v nerazumljive dogme. Zaradi procesa notranjega odreševanja se razvijejo nove zmožnosti, s katerimi se lahko pomaga soljudem.

    Kdor se tako poveže z živim Kristusovim Jazom bo pravilno in varno voden po tej poti življenja. In potrebno nam je pri tem brati Sveto pismo ter ostala duhovna velika dela. Ni dovolj sprejemati samo določene nauke, ki pravijo skozi nekatere guruje:"Slavite Vsemogočnega, ki nas je ustvaril. Nekateri tako pravijo, da ta prebiva v človeških srcih. Povsem točno! Da naj vse delamo s srcem. Tudi ni kaj za oporekati. Brati Sveto pismo pa je nekaterim od njih nekaj smešnega ( to vem iz lastne izkušnje, ko sem v preteklosti poslušal njihove govore). Nekateri med njimi celo pravijo temu"mahati z Biblijo". Ko pa je vendar Bog v srcu.

    In nadalje ti učitelji govorijo:" Bodi v življenju pozitiven. Vse sprejmi kot dar, zlasti življenje. To je največja dragocenost. Iz vsega se lahko naučimo. Kadar si na tleh kaj poberi. Tudi to je darilo". In kaj bo po smrti? Na to vprašanje nekateri odgovarjajo:" Zaupaj! Stvarnik je zate dobro poskrbel na tem svetu, menda bo tudi na drugem". " Vse težave na tem svetu smo si sami ustvarili. Bog nikakor ni krivec..."

    Ko se jih vpraša , kako gledajo na Jezusa Kristusa? Mnogi vsekakor prauznavajo zgodovinski obstoj, a to je tudi vse, kolikor se je dalo razbrati iz njihovih besed. Da bi bil Jezus Kristus Bog-tega redko kdo od njih priznava.
    Ko se bolje spoznamo pomen Sv. pisma in univerzalnega nauka, v katerem je zapisana božja Beseda, peide v nas nepreklicen izziv, da se moram(kar se mene tiče) odločiti bodisi za Kristusovo božansko vodstvo , bodisi za vodstvo nekega razsvetljenega človeka.

    Če izzvamemo nepriznavanje Jezusovega božanstva so nauki nekaterih Učiteljev res lahko enkratni. Saj povečina govori in sporoča, da nas Stvarnik ni pozabil, da za nas skrbi, da nas ljubi. Toda nauk ni glavni razlog zaradi katerega, se veliko število ljudi, tudi tistih, ki so že bili povezani s Kristusom, odloči za sprejem njihovih znanj. Tudi za ceno potavanja v druge države in visokih stroškov, ki so s tem povezani. Kaj je glavni dobitek pri znanjih, ki se jih podarja?

    Navedel bom opis mojega dobrega znanca, ki mi je pripovedoval pred leti, kako on to doživlja:" Govoril mi je i nekakšnem notranjem doživetju, o tihi sreči(in to je tudi bil), ki jo doživlja v sebi. O življenju, ki ga nosi vsak v sebi, pa ne ve, da je to dragoceno, najdragocenejše darilo, mi je dejal. Bil je zelo, iskreno hvaležen. Res, ko sem ga opazoval, je bil kakor zaljubljen v to življenje, o katerem je nono stop govril in tudi ostali okoli njega. Bilj je bolj tih in nežen. Ob vsakem govoru sem tudi sam občutil nekaj zelo prijetnega od njega in govorov njegovega Učitelja. Nekaj prijetnega v duši, kadar si srečen, pa ne veš točno zakaj.

    Povedal mi je, da to lahko doživlja, ker se je tako odločil in mu je bilo to podarjeno. To darilo, kot mi je razlagal, ti lahko podari samo njegov Učitelj. Odkar imam to darilo, mi je dejal, lahko to doživljam. Verjel sem mu, saj je tako tudi bilo.

    Gre torej za nek prijeten občutek, ki prihaja iz naše notranjosti. To je povezano s čakrami, ki jih opisujejo jogijski sistemi.Tudi samo vzdušje, odnos med Učiteljem in učenci tega mojega znanca je čudovito. To so moje izkušnje z ljudmi, ki imajo svojega Učitelja. Vsekakor ne moremo kar tako obsoditi te načine pristopa. Nikakor. Gre pa za temeljno prepoznavanje in odločitev v nas samih.

    Odločiti se moramo na osnovi lastnega prepoznanja v koga pravzaprav zaupamo in kdo lahko našo dušo privede do večne svobode. Ni kar tako lahko priti do tega temeljnega spoznaja. In nato sledi ter se zgodi, spopad med Jezusom Kristusom in Velikimi Modreci. Kraj spopada je naše srce. Taka spoznanja prihajajo počasi. To je del moje preteklosti. Čeprav nisem bil nikoli učenec kakšnega Učitelja sem mnoge spoznal direktno ali indirektno, pa sem bil na tak način z nekaterimi kar v simpatični duhovni zvezi. Spoznal pa sem po mnogih letih, da je prišel trenutek, ko se moram odločiti. In v nekem trenutku se je to zgodilo. Prišel je glas:" Jaz sem. Jaz in nihče drug!"

    Nič slabega ne mislim o teh Učiteljih, ampak hočem povedati, da je vsak Učitelj samo človek, kar tudi sami priznavajo. A na človeka se zanašati je malikovanje in v nasprotju z Božansko vsevoljo. In ravno to mnogi Učitelji pričakujejo in tako učijo svoje učenci ter jih vežejo na sebe. Na tej točki mora vsak sam odločiti o sebi.
    lep pozdrav vsem, Miran.


    Sveto pismo ali univerzalni nauk?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 9. marec 2005 @ 16:00 CET
    Ko se govori o sveti Besedi v tem pojmovanju, se s tem misli na Boga (Beseda=Bog).

    Na nas človeštvo deluje novo žarčenje Kristusove zavesti, ki vedno bolj ogroža stare in znane misli. Tako pridejo te toge podobe v svet in povzročijo pri vseh narodih razgibanost. Ta povzroči nemir, negotovost in zmedo. To novo duhovno vplivanje božanske sile odpravlja stara pravila in toge vzorce obnašanja. Avtoritete in maliki padajo s svojih podstavkov. Ne le v religiji, tudi v znanosti, politiki, umetnosti in etiki prihaja do demaskiranja toge zgradbe, slepote, izkoriščanja, duševnega suženjstva in iluzije oblasti. Tako demaskiranje je boleče. Zato spet ustvarjamo vedno nove zunanje podobe, da bi z njimi prikrili razgaljeno zavajanje. Kratkoročno nam uspe, na daljši rok pa to ne nudi varnosti.

    Kristusova sila novega mišljenja prodira v kaos. Zato je za nas človeštvo to prehodno obdobje še posebej kritično. Mnogi po svetu so se bolj ali manj prilagodili pogojem zega novega božanskega žarčenja in notranjega pritiska. Vendar pa osrednje duhovno Sonce ostro deli ljudi na podlagi njihovega spoznanja in njihovega čistega hrepenenja, ki izhajata iz duhovnega jedra njihovega srca. Preko novega žarčenja sprejemajo mnogi nove Kristusove zdravilne energije, ki lomijo njihove notranje ovire in pregrade. To se dogaja v notranjosti, ko se v popolni predaji sodeluje v tem zavestnem procesu. Zato se premnogi zavejo lastnega praznega stanja duše, ki je ujeta v snovni osebnosti-ega.

    Pripravljenost, da bi odrešili v sebi bivajočo duhovno bit pokažejo tako, da svojo osebnost in s tem tudi svojo zavest posvetijo procesu notranjega osvobajanja in nastajanja višje zavesti. Na tak način se lahko povežemo s Stvarnikovem načrtom za nas ljudi. res je, da moraš v življenju vse narediti sam, vendar "brez Njega" ne zmoreš nič.

    Po drugi strani pa propade veliko duševnih zmožnosti zaradi pomanjkanja zavesti in zaradi napačne usmeritve. Niso še sposobni uskladiti svoje volje z Božjo, z Kristusovo zavestjo. Dokler je iskalec še na tej točki si z lastno voljo in samovljnostjo povzroča duševni kratek stik, napačno obnašanje, zmoto, bolezen in zmedo. To je tragika, ki po vsem svetu prizadeva zlasti mladino, ki želi prekiniti z vsem starim, ne ve pa, kako bi to naredila. Zato je mlade ljudi,ki si prizadevajo po svobodi, lahko zasenčiti in izkoristiti, čeprav se odzivajo na prebujaječo notranje bistvo v njih, česar pa še ne razumejo. Zato ne morejo voditi svoje osebnosti.

    To tragično dogajanje je lepo opisano v grškem mitu o Faetonu. Faeton sin sončnega boga Heliosa, si je zaželel vsaj en dan voditi krilate konje sončnega voza, čemur pa ni bil kos. Obvladati ni mogel štirih krilatih konjev; miselnosti, čustev, volje in delovanja, ker ni mogel delovati iz svojega duhovnega jedra-božanske narave. Tako je bil sončni voz brez voznika, Faeton je strmoglavil in voz je zgorel.

    Ta kritični trenutek se, kot pri vseh spremembah, kaže tudi v sedanjem trenutku, ker velik del človeštva ni ali še ni pripravljen na novo. Mnogi ne poznajo poti, ki je pred njim in hitro zaidejo. Grenke izkušnje so lahko nauk za prihodnje rodove. V prihodnjih stoletjih bodo človeštvo vodili novi ljudje, to pomeni ljudje, ki bodo imeli stik z Kristusovo silo in s tem neumrljivo dušo. Razvnemalo in vodilo jih bo jedro kozmičnega sonca ali Kristusa in prejeli bodo modrost, ki je potrebna, da bi človeštvo lahko pripeljali na pravo pot.

    Ti ljudje bodo v svojem srcu sledili Božanski zavesti in delovali v skladu z njo. Besede Jezusa Kristusa kot: "Oče in jaz sva eno" in"Jaz sem v Očetu in On je v meni in jaz v njemu", bodo lahko na podlagi notranjega procesa prenove mnogi ssprejeli za svoje. Tako bo živa Beseda iz kraljestva duha postala dejstvo! V tej izkušnji se bo Logos, vseprisotni um, razodel iskalcu resnice. Potem mu ne bo več treba iskati resnice v knjigah ali jo sprejemati od drugih, ampak jo bo našel kot ognjeno resničnost v središču sebe.

    S to resnico, ki jo bo sam doživel, bo prejel dragocen biser. Kdor sprejme iz tega sončnega SRCA čisto žarčenje, Besedo, Logos, in jo širi, je kruh življenja in pije vino duha. To deli drugim. Sedaj v tem stiku z Kristusovo zavestjo, ki je postalo eno s kozmičnim srcem, odzvanja: "Jaz sem kruh življenja, jaz sem vinska trta. Brez mene ne morete storiti ničesar." Kdor torej vstopi v svoje srce, in tam zavestno pusti, da njegov"jaz" zaide, se približuje cilju stvarjenja. Tako se časovno mišljenje razprši in ga nadomesti vseobsegajočo božansko mišljenje. Tako večno novo pužuje staro. Večno novo je sedaj v središču.

    Kdor si prizadeva sprostiti duhovni princip v svojem bitju, kdor hoče sodelovati pri ponovni vezi s Kristusovo zavestjo, bo pridobil tudi znanje, ki je potrebno, da bi hodil po tej poti. Na Zemlji je mnogo ljudi, ki zavestno ali nazavedno upajo na razvnetje Božjega v sebi! Cilj prave religije je, da s čisto modrostjo nahrani to hrepenenje, ki se izliva v univerzalni nauk. Tako bo s tem modrost postala razumljiva in zaznavna. Vendar pa so v vseh časih poskušali to živo modrost preoblikovati in se je na koncu zaradi zgoščevanja spremenila v nerazumljive dogme. Zaradi procesa notranjega odreševanja se razvijejo nove zmožnosti, s katerimi se lahko pomaga soljudem.

    Kdor se tako poveže z živim Kristusovim Jazom bo pravilno in varno voden po tej poti življenja. In potrebno nam je pri tem brati Sveto pismo ter ostala duhovna velika dela. Ni dovolj sprejemati samo določene nauke, ki pravijo skozi nekatere guruje:"Slavite Vsemogočnega, ki nas je ustvaril. Nekateri tako pravijo, da ta prebiva v človeških srcih. Povsem točno! Da naj vse delamo s srcem. Tudi ni kaj za oporekati. Brati Sveto pismo pa je nekaterim od njih nekaj smešnega ( to vem iz lastne izkušnje, ko sem v preteklosti poslušal njihove govore). Nekateri med njimi celo pravijo temu"mahati z Biblijo". Ko pa je vendar Bog v srcu.

    In nadalje ti učitelji govorijo:" Bodi v življenju pozitiven. Vse sprejmi kot dar, zlasti življenje. To je največja dragocenost. Iz vsega se lahko naučimo. Kadar si na tleh kaj poberi. Tudi to je darilo". In kaj bo po smrti? Na to vprašanje nekateri odgovarjajo:" Zaupaj! Stvarnik je zate dobro poskrbel na tem svetu, menda bo tudi na drugem". " Vse težave na tem svetu smo si sami ustvarili. Bog nikakor ni krivec..."

    Ko se jih vpraša , kako gledajo na Jezusa Kristusa? Mnogi vsekakor prauznavajo zgodovinski obstoj, a to je tudi vse, kolikor se je dalo razbrati iz njihovih besed. Da bi bil Jezus Kristus Bog-tega redko kdo od njih priznava.
    Ko se bolje spoznamo pomen Sv. pisma in univerzalnega nauka, v katerem je zapisana božja Beseda, peide v nas nepreklicen izziv, da se moram(kar se mene tiče) odločiti bodisi za Kristusovo božansko vodstvo , bodisi za vodstvo nekega razsvetljenega človeka.

    Če izzvamemo nepriznavanje Jezusovega božanstva so nauki nekaterih Učiteljev res lahko enkratni. Saj povečina govori in sporoča, da nas Stvarnik ni pozabil, da za nas skrbi, da nas ljubi. Toda nauk ni glavni razlog zaradi katerega, se veliko število ljudi, tudi tistih, ki so že bili povezani s Kristusom, odloči za sprejem njihovih znanj. Tudi za ceno potavanja v druge države in visokih stroškov, ki so s tem povezani. Kaj je glavni dobitek pri znanjih, ki se jih podarja?

    Navedel bom opis mojega dobrega znanca, ki mi je pripovedoval pred leti, kako on to doživlja:" Govoril mi je i nekakšnem notranjem doživetju, o tihi sreči(in to je tudi bil), ki jo doživlja v sebi. O življenju, ki ga nosi vsak v sebi, pa ne ve, da je to dragoceno, najdragocenejše darilo, mi je dejal. Bil je zelo, iskreno hvaležen. Res, ko sem ga opazoval, je bil kakor zaljubljen v to življenje, o katerem je nono stop govril in tudi ostali okoli njega. Bilj je bolj tih in nežen. Ob vsakem govoru sem tudi sam občutil nekaj zelo prijetnega od njega in govorov njegovega Učitelja. Nekaj prijetnega v duši, kadar si srečen, pa ne veš točno zakaj.

    Povedal mi je, da to lahko doživlja, ker se je tako odločil in mu je bilo to podarjeno. To darilo, kot mi je razlagal, ti lahko podari samo njegov Učitelj. Odkar imam to darilo, mi je dejal, lahko to doživljam. Verjel sem mu, saj je tako tudi bilo.

    Gre torej za nek prijeten občutek, ki prihaja iz naše notranjosti. To je povezano s čakrami, ki jih opisujejo jogijski sistemi.Tudi samo vzdušje, odnos med Učiteljem in učenci tega mojega znanca je čudovito. To so moje izkušnje z ljudmi, ki imajo svojega Učitelja. Vsekakor ne moremo kar tako obsoditi te načine pristopa. Nikakor. Gre pa za temeljno prepoznavanje in odločitev v nas samih.

    Odločiti se moramo na osnovi lastnega prepoznanja v koga pravzaprav zaupamo in kdo lahko našo dušo privede do večne svobode. Ni kar tako lahko priti do tega temeljnega spoznaja. In nato sledi ter se zgodi, spopad med Jezusom Kristusom in Velikimi Modreci. Kraj spopada je naše srce. Taka spoznanja prihajajo počasi. To je del moje preteklosti. Čeprav nisem bil nikoli učenec kakšnega Učitelja sem mnoge spoznal direktno ali indirektno, pa sem bil na tak način z nekaterimi kar v simpatični duhovni zvezi. Spoznal pa sem po mnogih letih, da je prišel trenutek, ko se moram odločiti. In v nekem trenutku se je to zgodilo. Prišel je glas:" Jaz sem. Jaz in nihče drug!"

    Nič slabega ne mislim o teh Učiteljih, ampak hočem povedati, da je vsak Učitelj samo človek, kar tudi sami priznavajo. A na človeka se zanašati je malikovanje in v nasprotju z Božansko vsevoljo. In ravno to mnogi Učitelji pričakujejo in tako učijo svoje učenci ter jih vežejo na sebe. Na tej točki mora vsak sam odločiti o sebi.
    lep pozdrav vsem, Miran.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 2,38 seconds