Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.
|
Padanje
Prispeval/a: stojči dne sobota, 27. november 2004 @ 11:14 CET
Majhni otroci padajo,
ko poskušajo shoditi,
se udarijo,
včasih malo zajokajo,
ampak ne opustijo
svoje odločenosti,
dokler ne shodijo.
Vsakemu se enkrat zgodi,
da v starosti,
ali bolezni obleži,
vendar tvoje srce,
kadarkoli hoče,
lahko tudi vzleti,
kajti mi vsi,
smo vedno bili
in smo večni.
Energije se ne da uničiti. :)
---
stojči
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne sobota, 27. november 2004 @ 11:33 CET
Vsekakor ... tako je ...
In car vidim v razlicnosti misljenj... od tu pa spoznanje :
morje, reke, jezera, dez, solze ...vse je voda !
Te toplo pozdravlja
Mathea
Padanje
Prispeval/a: stojči dne sobota, 27. november 2004 @ 12:34 CET
Ja in vse to je tudi v tebi,
pa še mnogo več,
tudi tvoje sonce in zvezde
in mogočni notranji vulkani
tvoje notranje zemlje,
ki bruhajo svojo energijo,
od znotraj navzven,
pa spet lepo nazaj,
s točno tistim predznakom,
ki jim ga ti namenjaš;
tvoj + ali pa - :)
lp
---
stojči
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne sobota, 27. november 2004 @ 12:39 CET
"s točno tistim predznakom,
ki jim ga ti namenjaš;
tvoj + ali pa - :) "
naj te slisi cimvec ljudi !
Mathea
Padanje
Prispeval/a: arlena dne sobota, 27. november 2004 @ 13:11 CET
v naravi so gore in doline in življenje je sestavljeno iz dvigov in padcev ...
najhujše je padanje...
a ko se dotaknemo tal ( dna) , nam preostane znova pot navzgor...
včasih nam je tudi to potrebno , ker mogoče na dnu leži ta biser , ki bi ga morali pobrati , a si ga nismo upali...
temu biseru jaz pravim ...razumevanje , vsak pa ima svoj biser ...
ja, ne moremo hoditi drug namesto drugega , a lahko si pomagamo s tem , da ponudimo roko v pomoč tistemu , ki pade ...
včasih so naši biseri tudi čustva ...solze olajšanja , smeh , ki osvobaja in sočutje ...
in moje mnenje je , da moramo vedno ...
najprej sami sebi ponuditi roko in razumevanje ...v pomoč
in to
je včasih najtežje...
Mathea , tvoje pesmi so čudovito doživete ...hvala ti zanje
ARELENA
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne sobota, 27. november 2004 @ 15:13 CET
Res je da je najtezje ponuditi roko sam sebi ... pri tem se mi zdi , da je najpomembnejse da se ne sprenevedamo pred samim seboj ... in realnostjo ...
zatorej ... ce padem ..naj zajokam, saj boli ... a naj se ne bojim... jutri je nov dan
Padanje
Prispeval/a: arlena dne sobota, 27. november 2004 @ 15:27 CET
danes je pravi in edini dan ...za ljubezen in za Ljubezen...
Mathea , naj bo ta dan srečen zate in za tvoje otroke...
pozdravček
Arelena
Padanje
Prispeval/a: Radovedni dne ponedeljek, 29. november 2004 @ 21:52 CET
oprosti, ker takole vpadam vmes, ampak se ne morem znebiti občutka, da v današnjem svetu ljudje najtežje drugemu ponudijo roko in razumevanje...zase se mi zdi, da vsak kar dobro poskrbi...
Radovedni
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne ponedeljek, 29. november 2004 @ 22:39 CET
tisti , ki jih ti omenjas nikoli ne ponujajo roke ( se najmanj sami sebi) ..ampak samo vzamejo vse kar se da ... ( in pri tem je govora o materialnem svetu)
kadar pa je govora o ponujenih rokah, pa sem prepricana , da je dandanes se marsikatera iztegnjena roka , ki sega k socloveku ..le da ji morda ne verjamemo, ne zaupamo, ali pa si ne dovolimo... prva faza je , ko najdes notranji mir in zadovoljstvo..druga , da iztegnes roko in zelis to deliti s temi , ki jih imas rad ...
ponuditi roko sam sebi ..pa pomeni , da ce ti nekdo ponudi roko ali ne ..ce ti kdo pokaze pot ali ne ... moras do nje sam ... ..ko se moras vendarle povprasati kaj in kako zivis ..in sam sebi pomagati stopit na stopnicko, od koder je pogled svetlejsi in prijaznesji ...
in mislim da je arlena govorila o tej roki sam sebi ..no, morda pa se motim
iskren pozdrav
mathea
Padanje
Prispeval/a: arlena dne ponedeljek, 29. november 2004 @ 22:49 CET
moram povedati , da si me za par minut prehitela z odgovorom , vendar pa si razumela , kaj sem hotela povedati...tudi z odgovorom , ki si ga napisala Radovednemu , se popolnoma strinjam...
ARELENA
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne ponedeljek, 29. november 2004 @ 22:58 CET
Padanje
Prispeval/a: Radovedni dne torek, 30. november 2004 @ 11:04 CET
vedno, ko se oglasiš, posije sonce, zato so tvoja razmišljanja več kot dobrodošla...
Tvoj zelo zanimiv komentar (igra besed) naju pripelje po mojem mnenju do ključne točke človekovega bivanja, torej da se ljudje trudijo dosegati notranji mir in zadovoljstvo in upam, da se vsi strinjamo, da je to končni cilj posameznika in skupnosti posameznikov kot celote, kot enega organizma. Zato tudi ljudje sodelujejo med seboj. Oprosti, ker razlagam tako malo trše, ne tako mehko in poetično kot ti v svoji pesmi. Pa tudi Arlena zna to opisati na zelo slikovite načine. Prosim vzemita to kot pohvalo.
Pri tem ko išče posameznik ali iščejo ljudje ta notranji mir, doživlja ali doživljajo vzpone in padce in na koncu hrepenenje, kot v svoji pesmi lepo doživeto opisuješ, pa še marsikateri trenutki - veseli in neveseli se zvrstijo.
V tem kontekstu je tudi Arlenino razmišljanje občudovanja vredno, res lepa in živopisna predstava nemirne človekove notranjosti.
Medsebojna pomoč ljudi pri doseganju človekovega bistva (notranjega miru) je zelo pomembna, vendar pa gre v smislu padcev in vzponov posameznika, v prvi vrsti predvsem za problem posameznika, da zna reševati svoje življenske probleme in gre za njegove življenske odločitve, ki naj bi ga pripeljale v stanje notranjega miru in zadovoljstva (Stojči bi rekel blaženosti).
Pri tem trudu posameznika sodeluje njegov celoten organizem (duša in telo) in gre za neke vrste vgrajene varovalke, ki so pripeljale človeštvo skozi obdobja miljonov let uspešno v sedanjost. Pot in preživetje v trdih naravnih pogojih nista bila lahka in zato so tudi biološki mehanizmi precizni in najprej poskrbijo za lastno telesnost in duhovnost, ki je po mojem mnenju ujeta v to telesnost. Namreč moje prepričanje glede duše je nekoliko različno od mnogih tu na Pozitivkah, kar pomeni, da je ne jemljem kot nekaj večnega, ampak kot nekaj minljivega s telesom v katerem biva.
Hočem povedati le to, da je "Bog najprej sebi brado ustvaril" in da ljudje navadno reagirajo zelo samoohranitveno, torej najprej poskrbijo zase (v duhovnem in materialnem smislu) in zato se mi zdi veliko težje ponujati roko drugim kot pa sebi, ker je to že dano. Pomoči drugim, pa se morajo mnogi učiti, je zelo težak proces in mnogi se tega nikoli ne naučijo.
Poglejva primer Stojči in koliko so bili pripravljeni pomagati ljudje (podati roko in razumevanje), glede na izračune Tatjane, koliko bi jih lahko pomagalo. Čeprav gre res, morda na videz, samo za Stojčijev materialni problem, pa gre tudi za problem celotne njegove eksistence in s tem tudi njegovega duhovnega miru, saj to vpliva na njegovo počutje. Ampak v prvi vrsti si on že sam pomaga in zbira sredstva, ker mu na koncu drugega tudi ne bo preostalo.
Hočem reči, da je "podana roka in samorazumevanje" prirojen mehanizem človeka, da skrbi zase in svoj notranji mir (Stojči meditira in skrbi zase, si "ponuja roko in razumevanje"). Zato menim, da je to vedno prvi in naravni proces, ki steče avtomatično v človeku (fiziološki mehanizmi so usmerjeni prav v ohranjanje homeostaze). Načinov kako se izražajo procesi vzpostavljanja notranjega miru, stanja blaženosti, zadovoljstva, sreče itd. pa je nešteto, toliko verjetno, kolikor je ljudi.
Zato sem dodal komentar k Arleninemu razmišljanju, da je pri večini ljudi (tudi če pogledava Tatjanin dokaz v številkah glede Stočija), najprej prisotna skrb za njih same tako v duhovnem kot materialnem smislu, torej sami sebi "ponujajo roko in razumevanje" že po "defaultu", ne potrebujejo kakšnega posebnega napora. Veliko težje pa je pri večini narediti korak in "podati roko drugemu in razumevanje", tudi ko je potrebno sočustvovati itd. torej tudi ko je potrebno izmenjevati duhovne dobrine (pojem sem uporabil zato, da bi izrazil povezanost in prepletenost duhovnega in materialnega, telesnega).
Najtežje po mojem se je odreči tem notranjim biološkim mehanizmom, ki avtomatično varujejo posameznika in se nesebično žrtvovati za drugega. Res gre tu za igro besed kot praviš, a "SEBI PODATI ROKO IN RAZUMEVANJE", po mojem pomeni, DELOVATI V SKLADU S SEBOJ, TOREJ V SMISLU SVOJEGA NOTRANJEGA MIRU. To je naravni proces v ljudeh. Zato je po moji interpretaciji lažje "podati samemu sebi roko", kot pa odreči se konformizmu in delovati še v korist drugih, torej drugim "podati roko in razumevanje" in tako morda porušiti svoj notranji mir. Nravnost procesa nam očitno dokazuje večina ljudi, vsaj v primeru Stojči.
To je bilo nekje bistvo mojega razmišljanja, ko sem odgovoril Arleni, a s povsem pozitivnimi nameni. Upam, da ni zvenelo drugače. Opravičujem se tudi, če sem kogarkoli prizadel, ko sem uporabil primer Stojči.
Prijetna je tale tvoja igra z besedami in seveda ne izključujem možnost, da je tudi moje stališče zmotno.
Vsekakor lep in iskren pozdrav obema z najlepšimi željami
Radovedni
Padanje
Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 30. november 2004 @ 18:48 CET
čudovita ritmična pesem s posebnim odnosom med ritmom in pomenom. Ritem pesmi sovpada z ritmom človekovega življenja - padcev in dvigov. Ekstatična svoboda, neprestano vračanje k spolnitvi življenja v hrepenenju. Čestitam!
Lep pozdrav od tvoje duhovne prijateljice
Tatjana
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne torek, 30. november 2004 @ 21:51 CET
vidis , tu se meni zaplete jezik :) - kajti , pisem pesmi, zato, ker ne znam tako uspesno razcleniti, razviti in dokazati svojih misli ... :)
... kar si napisal drzi ... ( no , drzi iz zornega kota , ki si si ga izbral za ogled - kajti priznajmo, da na vse gledamo bolj ali manj vsak iz svojega okenca - pa naj bo to lina , ki kuka med zvezdice , ali pa siroka balkonska vrata , ki vidijo v svet ) ...
zdi se mi , da je roka ponujena sebi o kateri govoris , nagon za prezivetje ..se motim?
ce je to to , se seveda s tabo popolnoma strinjam ..le tega nas najvec med nami ima ;.in o tem pravzaprav govori moja pesem ... to hrepenenje ni nekaj kar sem si dala , to je nekaj kar mi je bilo dano ... na meni pa , da se tega zavem ..in da tako zivim .. . :)
in ko to napisem ..najprej uresnicim sama sebe ..in upam, da kaksno misel odkrijem tudi drugim ..
no, ne vem , ce sem zdaj se v liniji pogovora ..vsekakor mi je v izredno veselje pokremljati s teboj... in tvojih komentarje jemljem zelo resno ... in niso nic nevmesni ali napadalni ... so konstruktivni ..in to mi je vsec ...
iskren pozdrav z lepimi mislili
mathea
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne torek, 30. november 2004 @ 22:04 CET
hvala :) ... ja v pesem sem skusala ujeti obe realnosti zivljenja : udarce in neusahljivo hrepenenje ( modri plamen zivljenja) ... ... seveda so tu tudi lepe stvari , vsekakor ..mislim da jih vstajanje vendarle predstavlja ... mi pa daje to misliti, da bi morda vrstice lahko premaknila
padem - jecim - vstanem ... :)
te toplo pozdravljam in ti zelim le svetlobe
mathea
Padanje
Prispeval/a: Radovedni dne torek, 30. november 2004 @ 23:32 CET
upam, da te uvod ne bo motil, ampak nekako je navada tu na Pozitivkah, da se toplo sprejme duhovni prijatelj in se tako izrazi notranji občutek duhovne povezanosti. Na to so me navadili Arlena, Tatjana, Titanic, Miran in ostali.
No in ker sem dobil ta občutek, da sva nekje na frekvenci, tj. medsebojnem duhovnem razumevanju, sem pač tako začel. Upam, da ne bo kaj narobe.
No. glede tvojega briljantnega razmišljanja in pesnenja (to bi gotovo jaz rad obvladal) se seveda strinjam s teboj, da gleda vsak iz svojega okenca ali okna in doživlja svet po svoje - recimo temu relativno. Če ne bi bilo tega, si verjetno ne bi imeli kaj povedati, svojih doživljajev, razmišljanj, občutenj, saj bi vsi enako doživljali svet in seveda tudi enako mislili. Hvala bogu, da je tako. Kako pust in monoton bi bil svet, če ne bi bilo te različnosti.
Zanima pa me nekaj, če ne bo vprašanje preveč osebno (ni treba odgovoriti), kako dosegaš oziroma ohranjaš svoj notranji mir, zadovoljstvo kot praviš. Tudi s pesmimi ?
Lep pozdrav in prijetne občutke ti želim še naprej
Radovedni
Padanje
Prispeval/a: MATHEA dne torek, 30. november 2004 @ 23:53 CET
Ko bi ga le lahko vedno ohranila :) ..a najbolje mi vendarle uspeva ko zivim iz trenutka v trenutek ..najiskreneje do same sebe ... na vsako stvar skusam odreagirati tako kot mi zveni v celem bitju "najlahkotnejse" ( kar ne pomeni enostavno )
in da ne pozabim najvaznejsega ..tako zivim od kar sem dojela da sem le drobec tega ogromnega sistema , ki naj ga imenujemo kakorkoli ze ..a ki ima svoje "zakone" , ki so nam ljudjem po mojem se kako nedosegljivi - mislim da se nam to lahko odkrije na najrazlicnejse nacine ..meni se je preko Ljubezni - nikomur ne pripadamo ..nikogar si ne moremo prilastiti ..le polno lahko zivimo ... in to je moc miru ...
a , to je le moje osebno mnenje .. osebno iskanje ... gotovo nepopolno, poenostavljeno, morda celo naivno v oceh mnogih .. ... a meni trenutno zadostno in mi daje dovolj radosti in srece
pisanje pesmi pa je neka nerazlozljiva nuja ... je mojemu razmisljanju najprimernejsa oblika izrazanja .. :) ( naj to ne zveni pretenciozno )
no, zdaj bom o tvojem vprasanju razmisljala se celo noc :) ... haha ...
iskren pozdrav
Padanje
Prispeval/a: Radovedni dne sreda, 1. december 2004 @ 00:54 CET
na trenutke imam občutek, kot da bi poslušal svoje misli.
Tekoče in prijetne misli ti želim v nočnem razmišljanju,
Radovedni