NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 20-maj
  • 25. Nacionalni teden prostovoljstva
  • Eksluzivni spletni darshan Paramahamse Vishwanande

  • torek 21-maj
  • Ustvarjalnice z Galerijo C.C.U.: Morske pošasti

  • sreda 22-maj
  • Vabilo na okroglo mizo z naslovom "Skupaj za zdrav življenjski slog: Nacionalni odzivi in mednarodne pobude"
  • 27. Slovenski dnevi knjige v Mariboru

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • sreda 29-maj
  • Kako misliti in živeti svetovni etos odprto izven religioznih sistemov

  • četrtek 30-maj
  • Vlado Miheljak

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  • sobota 01-jun
  • Vabljeni na akcijo zbiranja starega papirja za pomoč živalim!

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Resnica   
    četrtek, 31. januar 2013 @ 05:02 CET
    Uporabnik: mojcgo

    Resnica je pot, po kateri hodimo, ko se zazremo v svoje srce in v sebi iščemo univerzalno vez med vsemi živimi bitji, s katerimi lahko sodelujemo, saj edino sodelovanje nas lahko privede do resnice same. Kaj pa je resnica življenja samega? Poglablja naša vprašanja o sebi in prinaša nova spoznanja le, ko se zazremo vase in v sebi najdemo tiste ideale, ki si jih želimo v svojem vsakdanjem življenju. Ideali so naša pot notranje preobrazbe, ker vsakdo ima želje in srčne želje izvirajo iz srca ter nas popeljejo naši notranji resnici nasproti, saj le ko delujemo iz sebe, se v svojih globinah odkriva nov svet notranjega samospoznanja, ki nam nudi rešitve vseh naših ovir in vsakdanjih težav.

    Globoko v sebi, v svoji notranjosti čutimo svojo resnico, a jo včasih nismo pripravljeni dati ven iz sebe, saj nas je strah zunanjega sveta oz. reakcij in odzivov naše okolice. Ko začnemo delovati iz sebe, se okolje spremeni, nismo več isti, saj v sebi iščemo, kar so nam velikokrat nudili drugi in nas usmerjali po svojih željah, ali pa smo sami hoteli ugajati drugim tako po videzu kot obnašanju.

    Torej, ko se znamo postaviti zase z iskanjem svoje notranje resnice, se vse okoli nas spremeni, nič več ni isto, saj smo se spremenili mi in če smo se spremenili mi, se je spremenilo vse okoli nas. Ne trudimo se ugajati drugim, saj tukaj nismo za njih, ampak smo tukaj, da odkrijemo nova spoznanja življenja samega. Če ne črpamo svoje notranje modrosti, se nam življenjski cilj izmika, oddaljujemo se od svojega bistva ter notranjega jedra, ko skrbimo za druge, se jim prilagajamo, jim ustrežemo v vsaki malenkosti, nase pa pozabimo. Dajmo sebe na prvo mesto uresničevanja svojih želja, saj šele ko znamo poskrbeti zase, najdemo svojo notranjo resnico in jo obelodanimo v vsakdanjem življenju. Takrat smo šele sposobni pomagati drugim in jim ustreči v svojih željah spreminjanja na boljše.

    Ko se nekdo odloči, da se bo spremenil v svoji notranjosti, včasih rabi pomoč, včasih ne, a ko se zazre v svoje srce in začne črpati svojo notranjo moč, takrat se mu odpro vsa vrata njegovega notranjega samospoznanja in to je prava pot do notranjega miru. Saj če delamo le za druge, jim ugajamo in sebe, svojo notranjo podobo, ki tako trpi, dajemo na drugo ali zadnje mesto, ne iščemo svoje resnice, ampak ugajamo resnicam drugih, ki nas uporabljajo kot nadomestek za svojo pot do svoje sreče, saj sreča je v deljenju stvari. Ko se zazremo vase in v sebi začutimo dobroto, lahko drugim priskočimo na pomoč, saj izhajamo iz sebe, ne pa iz želje drugih. Svoje želje morajo uresničiti sami, pri tem jim lahko le pomagamo, ko nas za to prosijo, a le potem, ko smo uresničili svoje želje in se nismo predali notranjemu napuhu, ki nas oddaljuje od bistva življenja samega.

    To pa je življenje v sožitju z vsemi, ki si zaslužijo našo pomoč in smo jim jo sposobni dati šele takrat, ko se zazremo vase in v sebi najdemo moč urediti svoje življenje, stvari postaviti na svoje mesto, ustvariti trdne temelje svoje samozavesti in notranjega miru ter se znamo postaviti zase v vsaki situaciji. Takrat pride čas, da ustrežemo drugim in jim predamo svojo resnico. Ta jim lahko odpre vrata njihove samozavesti in širjenja resnice vsem, ki so pripravljeni stopiti na to pot, pot notranje moči in notranjega miru, ki nas pelje v eskstazo notranjih občutkov, ko stojimo na trdnih temeljih svoje notranje moči in se odpiramo Božjemu blagoslovu v vsakdanjem delu in znamo poiskati rešitve še tako majhnih težav.

    Ne bežimo pred sabo in svojimi problemi, saj nas vedno poiščejo sami in se vrnejo v kakršnikoli obliki, če jih ne rešujemo sproti. Samo sprotno reševanje vseh naših težav, naj si bodo majhne ali velike, nas oddaljuje od kolapsa, ki se nam bliža, ko namesto svojih rešujemo težave drugih. Tako ne živimo svojega življenja, ampak življenje nekoga drugega, predvsem zaradi nemoči spoprijeti se s svojimi težavami in problemi, saj je lažje svetovati drugim, kot urejati svoje življenje, a druge poti ni, kot da živimo zase. Ko rešimo vse svoje probleme, se bližamo svoji notranji resnici, ki odpira vrata naši notranji blaginji in medsebojnim odnosom, ki temeljijo na resnici, saj nas ravno resnica povezuje, ko prihaja iz našega srca in naše notranje samozavesti.

    Ko se znamo postaviti zase, smo lahko vzor drugim, ki se tako usmerjajo na pravo pot svoje notranje trdnosti in notranjega miru. Bog nam v našo notranjost daje vse, kar potrebujemo za dosego vseh željenih ciljev, le zazreti se moramo vase, ukvarjati s sabo, ne z drugimi in v sebi najti tisti Božji delček, ki nas povezuje s celotnim stvarstvom. V sebi moramo črpati moč v vsakem trenutku in nikakor nam ne more spodleteti še pri tako majhnih težavah. Le nereševanje malih težav vodi v velike težave, kakor tudi ukvarjanje z vsemi stvarmi, razen s samim seboj.

    Bog želi, da postavimo cilje in pričakovanja v vsakdanjem življenju, da ne tavamo po brezpotju, kjer nas ne čaka nič dobrega, ampak da se zazremo vase in v sebi najdemo moč, ki je potrebna, da smo vzor vsem ostalim, ki se še iščejo in ne poslušajo Božje volje kot notranji glas svojega srca. Srce je jedro našega delovanja, brez njega ne gre, ne samo fizično, ampak tudi čustveno in duhovno. Ko izhajamo iz sebe, nam naše srce daje moč in vse vrline naše kreposti. Ko čutimo ljubezen v sebi, nas nič ne more spraviti na kriva pota našega napuha.

    Notranje jedro nas vse povezuje med sabo v nerazdruženo celoto, je spomin vsega vesolja v vsakem izmed nas v obliki notranjih zapisov našega jedra, ki nam daje tisto moč in samozavest, ki nas podpira v vsakdanjem življenju in nam daje neslutene možnosti, ko poslušamo samega sebe, ko prisluhnemo svoji notranji intuiciji in začnemo verjeti vase. Če verjamemo vase, tudi Bog verjame v nas in sčasoma vsi verjamejo v naše notranje obličje in zunanjo predstavo, ki je plod notranjih zaznav.

    Sandi, www.meditacija-sandi.com

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.meditacija-sandi.com
  • Več od avtorja mojcgo
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Resnica-Zivljenja-Ideali-Spoznanja-Strah

    Here's what others have to say about 'Resnica':

    kortingscode western union from wester union codes
    kortingscodes met 100% korting voor western union [read more]
    Tracked on petek, 13. junij 2014 @ 01:30 CEST

    Resnica | 57 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 31. januar 2013 @ 21:21 CET
    http://www.meditacija-sandi.com/pdf/bogovi1.pdf

    Bogovi, Boginje, Božanstva, Angeli, Mojstri… 1.del
    Duhovna pomoč nas vzgaja skozi preizkušnje in skušnjave, pomaga nam takrat, ko si njihovo pomoč zaslužimo. Mihael, Rafael in Uriel, so mi opisali, kako trenutno delujejo in vplivajo posamezne duhovne energije, na naše življenje.
    Jezus prinaša ljubezen na zemljo in razsvetljuje naše duše in telo. Marija je vseprisotna v ženskih srcih in jim daje notranjo moč in pogum za notranje spremembe. Marija Magdalena pošilja čustvene impulze v naša srca in nam pomaga vzpostaviti energetsko ravnovesje in notranji mir, pomaga pri vzpostavitvi harmonije in pri čustvenih pretresih. Maitreya nam pomaga najti pot do svojega srca in nas podpira v kritičnih trenutkih našega življenja. Pošilja tisto moč, ki je nujna, da se odprete vase in v sebi najdete moč za odpravo vseh čustvenih blokad, ki ovirajo notranji mir in kalijo vašo pot samozavesti.
    Sanat Kumara nam pošilja vso ljubezen, ki jo premore svet sprejeti, in očiščuje naša srca vse navlake, ki jo nosimo sabo. Buda nam kaže pravo pot in nam da tisti delček, ki je potreben, da se prepoznamo kot Božje bitje. Mihael je Božji cesar in nam vliva moč in pogum za vsakdanje spremembe in nam stoji ob strani, ko nas je strah česarkoli. Rafael je pravi mož poguma in nas podpira, ko je naša volja usahnila in nam nudi pogum in oporo, ko nas vsi zapustijo. Gabrijel je pravi oboževalec vsega lepega, čuva naravo in nas pošilja v preizkušnje, ko je čas, da napredujemo.
    Uriel je Božja desna roka in nam daje moč, ki je nujna za spremembe, ki si jih ne želimo, a so nujne za naš razvoj. Azrael čuva našo moč in naš hrbet, ko smo v nevarnosti. Sveti Jožef nam nudi oporo v težkih trenutkih našega življenja in nam nalaga karmo, ko je to nujno. Ariel čuva naše imetje pred vsem slabim in nam kaže pravo pot materialne trdnosti. Metatron je Božji učenec in vam nudi vso oporo v vaši samozavesti in vas pripelje do končnega cilja brez pretiranih žrtev...

    http://www.meditacija-sandi.com/pdf/bogovi1.pdf


    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 1. februar 2013 @ 15:25 CET
    -------------------------------
    ...če predpostavimo; kar se v principu strinjamo, da drži: če ne moremo sebe oz. "svojo miselnost " urediti, ki nam pove do mire absolutizma , da VEMO "KAJ JE - KAR JE",
    Če tega ne zmoremo,
    nimamo pravice o absolutizmu NIČ učiti; temveč samo biti s človekom, če nas, ki nas potrebuje.

    Torej v najbolšem primeru še zmirom ostaja vprašanje:
    "KAJ JE" - Kar je - What Is It?
    Tega se bi se morali vsi držati, ne glede na stanje miselnost glede absolutizma.
    --------------------------------
    Ne more se eden izogniti spodnje trditve, če se je NE razume:
    "pomagaj si in Bog ti bo pomagal" (potem nekako gre)

    www.meditacija-sandi.com
    >>Če verjamemo vase, tudi Bog verjame v nas in sčasoma vsi verjamejo v naše notranje obličje in zunanjo predstavo, ki je plod notranjih zaznav.<<

    Kar pa TUDI pomeni naj se zgodi "moja volja" kar v abslutnem nasprotju z resnico: "naj najprej upošteva oz. najde kaj je "božja volja". Kar pa ni lahko, s vsem povdarjanjem "poglej v srce".

    Čustva niso nikak dokaz resnice, še manji svobode, temveč "razum in volja", edino tam je "SVOBODA".

    Jezu Kristus se je popolnoma izpraznil "Svoje volje" vse kar delal bil SAMO za slavo in volja "Tistega ki me je poslal". Pravi Kristus.

    ps: tipično kar sam:Albert Schweitzer nemški zdravnik, filozofer, teolog in mijonar trdil:
    We are sometime nothing but "a Will to love"
    (Mi nismo pogosto NIČ drugega, kakor volja, da bi radi ljubili)

    Kar se s čustvi ne da, (ker se spreminjajo)...
    torej ostane "razum in volja" (ki želi ljubiti)
    kjer je (stalno svoboda) "vsaj" agape ljubezni.
    Katera nas osvobodi.
    aries
    Pax






    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 12:15 CET
    Janez : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

    >>12 Spet jim je Jezus spregovoril: »Jaz sem luč sveta. Kdor hodi za menoj, ne bo hodil v temi, temveč bo imel luč življenja.« 13 Farizeji so mu tedaj rekli: »Ti pričuješ o sebi. Tvoje pričevanje ni resnično.« 14 Jezus je odgovoril in jim rekel: »Tudi če jaz pričujem o sebi, je moje pričevanje resnično, ker vem, od kod sem prišel in kam grem. Vi pa ne veste, od kod prihajam in kam grem. 15 Vi sodite po mesu,
    jaz ne sodim nikogar. 16 Če pa sodim jaz, je moja sodba resnična, ker nisem sam, temveč sva jaz in Oče,

    ki me je poslal. 17 Tudi v vaši postavi je zapisano, da je pričevanje dveh ljudi resnično. 18 Jaz sem, ki pričujem o sebi, in Oče, ki me je poslal, pričuje o meni.« 19 Tedaj so mu govorili: »Kje je tvoj Oče?« Jezus je odgovoril: »Ne poznate ne mene ne mojega Očeta. Če bi poznali mene, bi poznali tudi mojega Očeta.« 20 Te besede je spregovoril pri zakladnici, ko je učil v templju. In nihče ga ni prijel, ker še ni prišla njegova ura <<
    Janez 8,12-59




    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 2. februar 2013 @ 18:30 CET
    ...Lucifer:
    ...Vemo to, da ne bo noben človek sveta, razen redkih izjem, noben materialist, nikoli verjel v obstoj kašnih adeptov ali celo v možnost takšnega duhovnega ali psihičnega razvoja. “nekdani" norec je v svojem srcu rekel, ni Boga”; sodobni pravi, “na zemlji ni adeptov; to so bajke tvoje bolne domišljije”.

    Lucifer želi zadovoljiti bralce, ki pripadajo katerikoli “šole mišljenja”, in biti enako nepristranski do teistov in ateistov, mistikov in agnostikov, kristjanov in poganov.
    ..Takšni članki niso namenjeni materialistom. Naslovljeni so na teozofe ali bralce, ki v svojih srcih vedo, da Mojstri Modrosti obstajajo: in da, četudi je potrebno absolutno resnico, ker se ne nahaja na zemlji, iskati v višjih področjih, na tej neumni, stalno vrteči se, naši majhni obli, vseeno obstajajo nekatere stvari, o katerih se filozofiji niti ne sanja.

    Ko bo nek svobodomiseln časopis, ki ga vodi nek ateist, vključil članek nekega mistika ali teozofa, zaradi spoštovanja njegovih okultnih pogledov in skrivnosti ter mu dodal le nekaj splošnih opazk, potem bomo rekli, da je Lucifer dobil tekmeca.

    Ko bo nek krščanski časopis sprejel članek izpod peresa nekega svobodomisleca, ki se norčuje iz verovanja v Adama in njegovo rebro ter kritizira krščanstvo - urednikovo vero - pri čemer bo ta ostal ponižno tiho, potem bo ta postal vreden Luciferja in bomo zanj lahko resnično rekli, da je dosegel stopnjo strpnosti, ki ga umešča na raven katerekoli teozofije.

    A tako dolgo, dokler nobeden od teh ne bo naredil česa takega, ostajajo vsi sektaški, pobožnjaški, nestrpni in ne bodo nikoli dojeli ideje o resnici in pravičnosti.

    In ker je, ne glede na to, po poetovi domišljiji človek: dejansko žalosten sveženj paradoksov, prazen meh, prenapolnjen s svojo lastno sposobnostjo umevanja absolutizma.

    aries: osebni povzet iz "Lucifer".
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ps: kaj bo odgovoril ateist, na vprašanje zakaj nisi veroval?
    Ker NI bilo dokaza, ne bo opravičevalen odgodvor,
    ker bo sledilo vprašanje:
    Kako si pa dokazal - vedel, da Jaz Bog nisem obstajal,
    vendar si vseeno mislil - verjel, da Bog ne obstaja?

    Ni in Ne bo odgovora NE opravičila za ateizem.

    aries
    Pax


    Resnica : KATOLIKI v USA

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 00:52 CET


    Resnica : Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 3. februar 2013 @ 09:30 CET
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ...IN še to kar sem zadržal zaradi spoštovanmja, ki niste vsi skup vredi razen Mirana in Merijen, ki se je na žalost umaknila, zaradi žalitev in primitivnosti sovraštva do vsga kristusove in RKCerkve, (ona 2 ideološka pritlikavca viloleta ne toliko Laura, ki sicer ni pomemben, če tudi ljubi RKCerkev zato mu je oproščeno.

    VSI drugi, ki si domišljajo, da so izbrani potrebujejo dohtraja oz. bol verjetno, da vsi člani telesa antikrista, ki je že na delu po vse zardi napuha in iljuzije, češ, da nekateri izbrani, drugi zopet hočejo brez vzrokov biti srečni tudi brez priznaja učenja Kristusa,

    Sem sapdajo vsi jasnomiselci raze Mirana Župačiča in Merijen, da so delavci oz. uslužbeci, brez da se zavedajo v delu antikrista.- deli telesa anktikrista.
    Mislijo, da so svobodni to je delo iluzije Satana samega, Luciferja, če hočete.

    Da niti ne omenim M.Cija je ker ne vidi do konca nosu v svoji nemnosti, da je tudi on le v roka satana samega, ker daje najbožaljive bewede glede Kristusa kar sem jih kdaj bral ali slišal.

    Ne vidi da gre vse to vse v malho satana samega in mogoče dela za pogubo samega sebe (MC) samega,
    ki mu ne daje možnosti videti da je Kristus Bog in človek.
    danes kakor včeraj in 2000 let tega.

    In ndalaj eden lahko reče, da so vse cerkve protestantov delo Satana, ki ustavril napu v ustanovitelji istih.

    Da je Kostantin kjub svoji grešnost napravi RKC oz krščastvu dobro ker precej veliko ustavil napredek krvološkehga Izlama, ki ni nič drugega kakor delo Satana z namenom konkurence Kristusu, sevada, da to gre vse skup z našimi delo ter "krščanski ver ve preko luže" v ZDA, kje so si domšljavci izbrali dogmo, da jem Kristus uredil, vse brez križa sedaj odrešil, da KRIŽ ni potrben več.

    Epilog vsega tega, da ankrist zelo nadelu že stletja in sedaj so uključeni vsi, dobromiselna new age mišljenja (kjer vse nekako gre), ki ni nič drugo kakor sanjavo gledanje veslolja s skuno zavesjo neke energije...
    ponpč je, tkrat pa meni sanje zčno delovat v gorečnost ljubezni, ne iljuzije, iskanja energije vesolja in neke skupne v ljubezn katero si vsak po svaje tolmači.

    Še enkrart čast Župančiču in Merijen ki je mnogo pretrpela, tud zaradi moje brobraznosti neresničnih obtoževanji in z tem žaljitev.
    Vse bi dal, da to lahko popravil in NE govorim tega z upanjem nikake osebne rekosiliacije, tomveč se opravičuje SAMO domire, ker ne bi smel tako reagirati po vsem kar sem bil obtožen, paka je je bila le Ega ne pa renice....sem pač clovek...
    Vednar sem edini ki to sposobe jav storiti.

    Za druge, katerih žalitve so letele brez ibire, pa se je na njih ležeče.
    Sicer ne upam in tudi NE pričakujem, da so tega sposobni.

    Ker nisem sliša beside opravičila od nobenega, to dokazuje šibkost značaja vseh vas, ki ste pogosto žalili.
    Kar sedaj je meni pa vse voda pod nogami,

    Vedar lahko s ponosm rečem, da sem edini, ki je sposobe se opravičiti in TO ISKRENO če koga žalim.

    To mislim DOBESEDNO da sem edini.
    Admistraciji hvala , da si toliko ptrpežljivi.
    Zahvali se pa ne morem, ki dopustijo vse neumnostit skoz, de futrajo inteligentne bralce.

    In za konec trdim, da RKC cerke Edina nositeljica resnice dogme Kristusa, kjub vsem napakam.

    Kjeb vse temu je RKC Kristusova ,Ccerkev, ki je bilal dana Ptru v roke po Kristusu, uči prdigaj edino resnice, ki sem te učil, Iin ko premineš POTRDI svoje brate,

    Zato je nadaljevanje vse naslednosti papežev logično IN POTREBO, da se je fudamtelna kristusova dogma obdržala.

    In naj se nikakorne šopirjo ker samo razkazuje svojo ignoraco in sovraštvo NE pa resnico.

    In ona violeta ima še zmiraj sanje, da bo Lenin vstal od mrtvih, će ttu si Stalina v resnici želi, da bi poklav še kristjane, ki so ostali; zlasti RKatoličane.

    Ni upanja, da taki ljudje, lahko preidejo skozi ozka vrata rennice roke Kristusa, Nič pa ni nemogoče.

    Ne trdim, da je nemoče temveč je toliko bol težko, temu ki ne priznava Kristusa in RKCerkve

    Vsem, ki ne priznajo RKC so dejasko proti Kristusu,
    Ker je RKC RESNČNO, ne samo defoltni JE RESNIČNI center resnice in RESNICE Kristusa, s vse svpojimi svetimi ZAKRAMETI, ki bi bili lahko poestavljeni .

    Da je mogoče krst prezgoda tudi drži. Da naj nedožien otrok, šel v peke, če ni krščen je teološka blaznost, nelogičana neumnost, razlaganja pravičnosti in ljbezni Boga.
    Kakor koli že RKC Je bila Je in BO še stalno cerkev, ki jo Kristus želi vzdržuje in brani.

    Ves plevel in sranje mnogih v birokraciji cerkve bo slej ali kasneja poginil.

    Vse preveč je bilo KOMPROMIZACIJE in PREGMATIZMA dovljeno v RKC.

    Hvala pa Bogu, da nima politične in miliitarske moči.
    Naj JO ANTIKRISTI - SATANA še tolk porivajo, bo postala le močnejša.
    Kar je resnina in edina inevarnost je APATJA v te primeru do Boga in nasplošno apatja nevarnot vseh sitemov in organizacji.
    Ateisti, so priljikaci v tej borbi priti antikristu, ki je setavljen iz vsehm ki ne priznajo kristus IN Rkc. seatavlje ivseh, ki ne priznajo Kristisa in s tem RKC.

    Kakor sem omenIL NI nemogoča, vednar je težka pot v nebo, za vse te, ki izponjijo slednja 2 pogoja.

    ....Christ is All in ljubi svojo RKC..

    grem...sedaj spat I sanjat, vi se mučite, ker zelo verjetno govorim resnico. To niso moje beside le beside......????


    Resnica : Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 4. februar 2013 @ 18:06 CET
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Prispeval/a: MC dne nedelja, 3. februar 2013 @ 22:27 CET
    Dragi Aries,
    >>1. Antikrista ni. Ne obstaja. Tako kot ne obstaja AntiZeus,
    AntiAlah ali AtiVotan.i
    ---------------------------
    Glede antikrista imam svoj pogled, jaz vidim antikrista v
    vsakem čoveku, ki "greši" in se ne spokori. V take stanju
    torej tudi lahko sam, nisem izjema.

    Nadalje, kar jaz smatram antikrist je ateizem in v večje
    obsegu je untikrščanska in antikatoliška gonja v
    besedičenjeu in izbranimi besedami fanatičnega
    dokazovanje, da Kristus ni pomemben oz. potreben v
    absolutnem pogledu in da je RKC, le še ena nepomebna cerkev.

    To ista neumnost kakor, da bi trdil, da je Kristus neki guru pd. in to je to.
    Te možnost Kristus na NI pustil.

    (kakor sem pisal in se bere, napravimo Kristus norca ne
    guruja, slednje bi bilo NE sprejemljivo)

    To so "antikristi" bodo težko prešli skozi OZKA vrata resnice.
    ---------------------------------------------------------------
    >> 2. Katolicizem ni nič drugega kot ena izmed večjih vej
    krščanstva. Od leta 30 do danes lahko naštejemo 34.000
    krščanskih ločin<<
    ....daj no daj, ne govori neumnosti,
    veš če bi ne bilo RKC, bibi bili vsi priblžno na nivoju Irana ,
    Turčija, ki ima stik z Evropo "je malo" druga
    zadeva...drugače bi bilo isti ali še gorje kakor npre Iranu..

    Če bi ne bilo RKC bi "tebi" molili vsaki da 5x na ušesa in
    lahko samo samo poslušal.

    In sedaj mi govoriš ko vdidimo, da je sedaj RKC
    nepotrebna, ko 2000 let svojo kulturo znanaja ustvarjala
    umetnost in z izobrazbo ustarjala umetnike in iznajditelje,
    in da smo danes KAR SMO, napravil "KJUB
    NAZADNJAŠVU" RKCerkve; smo kar smo. danes.

    Potem je le ena, "malo večja" skupina kristjanov, ki je tudi
    direktno in indirekno vzrok "superiornosti" ZDA, če gremo
    dovol 100 let ali tako v zgodovino.

    Upam da boš končal primerjati RKC te vsemi pritlikaci, ki
    samo želeli biti kakor RKC .

    Gled 1200 "Kristisov" v USA dokazuje, pravilnost RKC kjer
    je samo 1 Kristus.
    Kristus JE vedel kaj dela ko ustanovi RKC potom Petra, (da
    bod VSI eno)..pravi Kristus.

    >>Vsake od ločin so enako prepričani v svoj prav. In vsi so
    približno enako naduti, morda so katoliki še najbolj.<<

    na bom se v tem prepirel, saj razvidno v RKC kaj pravilno
    in kaj Kristus želel, kotel, da 1 Bog, 1 Kristus 1 resnica.

    >>3. Konstantin ni mogel napraviti nič, da bi ustvaril
    »krvoločni« islam, ker je umrl približno tristo let pred
    Mohamedom.<<

    ..Moja napaka , imaš prav....slam je prišell 600-700 AD.
    ''
    >>Trditev, da gredo nedolžni otroci, ki še niso krščeni.
    Če je pekel za dojenčke teološka blaznost, potem je
    blaznež tudi beatificirani Avguštin, enako blazna je bila
    RKC najmanj do 13. stoletja in z njo je bil enako blazen
    Sveti Duh, ki jo je vodil...<<

    ...tu TI pa delaš neodpustljiv greh, da Sv duha obtožuješ
    numnosti, ki jih dela človek....sicer JAZ ne more trditi, da
    je blaznost, ke težko mistikom teologom težko "teološko"
    vprašanje dogme.
    I po moje je enostastvna in nepommebna zadeva....po
    moje sem rekel.

    >> 6. Dva pogoja (Priznanje Kristusa in Ljubezen do
    RKCerkve, ki naj bi ljudi pripeljala v nebesa<<

    ...ni moja kirvda, ker tako drži oz, ker tako j želel Kristus.

    Pritožuj se tam ne meni in NE RKC, ki samo izpolnjuje to
    ka ji je bilo dano in tudi neumnosti -, kriminale
    ki so posledica človeka NE Kristusa.

    >>vsi katoliškimi zločinci, na čelu z najbolj izprijenimi
    žpapeži, pedofili, križarji, konkvistadorji in inkvizitorji.<<

    ....To sa samo ljudje, NE blamirjal Kristusa NE
    Cerkve "katere udje so ljudje)
    Roka samo lahko svojo glavo odreže,
    potem pa umrje telo.
    In sledi realnost, možnosti 1ne miljarde + različnih Kristusov.
    Kar pa je blaznost.
    '''''''''''''''''''''''''''''''
    LP...
    aries.
    Pax


    renica: zakaj je Boga ni tu.

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 01:12 CET
    Dejansko v naša vera ali nevera, grešnost ali vera papeža -
    papežev ne dokazuje obstoj ali neobsoj Boga - Boginje ali Kristusa

    Lahko trdim,
    ČE tudi bi bilo manji dokazov glede Kristusa,
    je dovol v Evangelijih in v NZ sv. pisma napisano,
    da je logično in bi bilo racjonalno mislit,
    ker modrosti napisana niso modrsti človeka,
    tenveč dokaz, da obstaja Absolutna Modrost.
    ''''''''''''

    ps: Kjer Bog izgubi svobodo?
    Napram ljubezni.

    Kateri se ne ustavi, ker se ne sme ne more,
    ustaviti temveč ugoditi prošnji srca človeka,
    ki Ga al Jo ljubi do mire kjer božja svoboda upad -
    moči ljubezni,
    ki ne daje pravico Bogu, da ne odreče, prošnje ali želje.

    Potem se svet sprašuje kje je Bog, gorje, ga ni zakaj ni
    uasliši prošnje ni vesmogoč ja sadist in kočno Baga ni.

    Bog se ne vsiljljuje, daje NAM pa dovo jasno vedeti,
    DA JE ter vrednot svojo vsakemu človeku vedeti in kaj hoče,
    da bo človek srečen, istočasno Bog hoče ljubezen ne žrtev.

    Ljubezni ne samo vero.
    Ljubezen kateri se Bog se NE more ustaviti.
    Zato Bog - Boginja ali Kristus se ne "vidi"
    ker se ga NE ljubi - želi dovol.

    Menda se lahko Boga spozna po svoje srcu človeka,
    ž da pogosto, zelo težko in skoraj nemogoče odkloniti
    ljubezen, do osebe ki nas " brezpogojno" ljubi,.
    Eedino srce idijota je sposobno, napraviti tako napako.

    Kolik src obeh je zlomnjenih za cello življenje zaradi,
    tega vzroka te napake, enega ali drugega,
    ki spozna vrednoto brepogojine ljubezni,
    če tudi človeške prepozno.

    Leta minula, spozal osebn smo ljibezen tako,
    ponižnega srca a vrčega srca.
    Katero moč ljubezni in lepoto vdanosti,
    prišel sem nazaj iskat in boli je prepouno.

    Srce se nesrečno udalo drugemu in od bolečine prešlo.

    Takra je srce tudi je v meni umrlo, ker ni bilo ene njeji
    posobne, ki bi tako ljubila.
    Ni bila telo manekenka -
    a to nadometila je lepota srca -
    moč ljubezni in duša angela.

    Še danes srce trpi v bilečini, če tudi po vseh poskusih tu in tam,
    nič ne pride ni prišlo, blizu njeji,
    ker je bila je sposbna ljubezni,
    kot nobena do sedaj...
    potem sem prešell v sanje in iluzije ,

    Če se umaknemo, (kakor sem pisal) bomo slej ali prej spoznali lepoto,
    te ljubezni, kar pa mogoče bo prepozno;
    ker bo to cvetko, ki smo jo zapustili nekdo drugi dobil.

    Bog tega vragu ne dovolji, ko nekaj pripada samo Njemu,
    zato sem omenil nemoč Boga - Boginje v pričo brezpogojine ljubezni.
    .............................
    ps:mogoče sem mal iztiril
    vsekakor smiel je bi "resnica"
    o NE-ljubezni, ki je kriva,
    zakaj Boga "NI TU."
    ''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries vir: misli o neveri




    Resnica

    Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 5. februar 2013 @ 08:28 CET
    Jao Aries,
    vse kar si napisal v vseh komentarjih pod tem naslovom je
    vredno več kot pol groša, a manj kot tričetrt groša.Dej prosim
    preberi kaj napišeš 2X,3X preden oddaš.( razen, če si zaradi
    kakšne pokore prisiljen toliko pisari )


    Resnica:

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 14:06 CET
    ----------------------------------------------------------------
    ...če lažem ali govorim resnice, opomni in pokaži beside, ki ne govorjo resince. Ti bom hvaležen.

    Ne bji me, ker govorim resnico, izpolnjujem le voljo Tistega, ki me je poslal.....(Kristus - "piše")

    Da je NE-Ljubezen in s tem Ignoranca do vseh vrednot kriva Apatije, do praktično vsega vključno tega kar je Kristus učil.

    piše: kdor Mene ne prizna pred svetom, njega ne bom priznal pred Očetom.

    In vsak, ki zanikuje Mene (Kristusa) zanikujejo Njega, ki me je poslal....(piše)
    In kdor dela BREZ - Mene - Očeta - (razdira.)

    ps: Gorje tistemu, ki pohujšuje in s tem uničuje slavo Mojega Očeta v očeh sveta in uničuje upanje v srcu, ki potrebuje upanje.
    Gorje kdo vzema slavo Sv Duhu in, če kaj razume pripisuje sebi, ker NIMA NIČ kar mu ni bilo dano od Očeta. Torej naj se ne domišlja, da je kaj napravil, če ne dela le v slavo Očeta.

    Gorje vam pravim, ker zavidal bo trpljenju satana.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ps. nisem tu za svojo slavo, kar zasmeh dokazuje,
    vendar vzdržal bom do slednjeg diha, če tudi brez zmage.


    lp.
    aries.



    Resnica: Kaj je Resnica?

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 18:15 CET
    Helena P. Blavatsky

    >>Lucifer, februar 1888

    Resnica je Glas Narave in Časa -
    Resnica je vznemirljiv svarilec v nas -
    nič ni izven njega, prihaja z zvezd,
    zlato sonce in vsak vetrič ...

    W. Thompson Bacon

    Prava Resnica je nesmrtno sonce,
    včasih skrita za oblaki; in ni njena svetloba
    sama po sebi nepopolna, ampak zatemnjena,
    zaradi mojega predsodka, nepopolne vere
    in vseh tisočih vzrokov, ki ovirajo
    rast dobrote ...

    Hannah More

    “Kaj je Resnica?” je Pilat vprašal tistega, ki naj bi jo, če vsaj približno držijo trditve krščanske Cerkve, poznal. Toda On je ostal nem. In resnica, ki je ni razkril, je ostala nerazodeta, tako za njegove privržence kot za rimskega guvernerja. Vendar pa Jezusov molk, v tem in v drugih primerih, ne ovira njegovih sedanjih privržencev, da ne bi delovali tako, kot da so prejeli samo končno in absolutno Resnico, in da ne bi ignorirali dejstva, so jim bile predane le tiste Besede Modrosti, ki so zajete v delčku resnice, zakritem v prilikah in v nejasnih, čeprav lepih, izrekih.<<
    -----------------------------------------------------------
    ....govori precej resnice... vendar NE zanjika Kristusa.

    Seveda, ker je pač človek kritizira, kar (ima verjeteno )
    prav) če je narobe.

    Resnica oz. je Resnica,da resnica tak ali driugače ni dokazliva.

    Zato mora vsako srce imeti sposobnost iskrenosti,
    jasno odgovori na prvo vprašan:
    Ali ti želiš, da Bg obstaja ali NE želiš.

    Zelo malo in menim malo jih je (razen idijotov), ki
    bi trdili, meni je vseeno.

    Zato moramo, ker je fer priznati, da v debati obstaja paradoks "iskrenosti nepristakega mišljenja),
    češ "meni je vseeno" ali Bog ali Ne.

    Osebno tega se ne morem razbremeniti priznanja "da mi ni
    vseeno , če Bog obstaja, ali ne, ker resnica tega sega v
    parameter, "absolutizma neskončnosti"

    Od tu mnenje, da dobesedno rečeno abnormalno,
    če že ne norost,
    če je enemu ta jasnost odločitve nepomembnost.

    grem in LP.
    Pax Dei


    Resnično blebetanje

    Prispeval/a: MC dne torek, 5. februar 2013 @ 20:22 CET
    >> ps. nisem tu za svojo slavo,
    >> kar zasmeh dokazuje,
    >> vendar vzdržal bom do slednjeg
    >> diha, če tudi brez zmage.

    Narcisizem in mazohizem sta nujna pogoja, da človek
    postane vsaj slab približek mesije. Nista pa to zadostna
    pogoja. Potrebna je še najmanj ena vrlina – to je dovolj
    močna karizma, ki zmore prikriti nesmiselne in prazne
    besede. Brez karizme je sklicevanje na višje poslanstvo
    samo to, kar v resnici je – prazno blebetanje.


    Resnično blebetanje......

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 5. februar 2013 @ 21:49 CET
    --------------------------------------------------------------
    ....resnica Resnice ni odvisna od tvojega ali mojega blebetanja...

    če vzameš ta princip, so vsi preproki in tudi Krisus... o Očetu blebetali

    ...ne iščem slavo svojo, govorim za slavo Njega, ki me je poslal...

    ....če tud Sv Duha ali Kristusa še nisem videl...

    dam pa kar imam...to je Ljubezen do Resnice...
    grem

    Pax Dei


    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: MC dne sreda, 6. februar 2013 @ 10:29 CET
    >> ...ne iščem slavo svojo, govorim za slavo
    >> Njega, ki me je poslal...
    >> ....če tud Sv Duha ali Kristusa
    >> še nisem videl...
    >> dam pa kar imam...to je Ljubezen
    >> do Resnice...

    Aries, tvoje priznanje me je potolažilo. Tudi sam imam podobne težave kot ti - ljubim resnico, kljub temu, da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste pošasti«.


    pax FSM


    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 6. februar 2013 @ 13:33 CET
    Aries, tvoje priznanje me je potolažilo.
    Tudi sam imam podobne težave kot ti - ljubim resnico,
    kljub temu,
    da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste pošasti«.
    pax FSM
    =====
    ...torej imava nekaj skupnega z eno prednostjo na moji .
    straini, da se uporablja AD:
    2012 AD
    Nikjer nisem bral oz. se ne uporablja:
    2013 AFSM

    ps: neki "Domine" je bil 2013 let tega.

    Naj naju ta nesporazum ne napravi zopet sovražnike,
    saj se oba v ( glavnem) strinjava, da ljubiva (resnico) in besedo (Pax).

    Op:
    Vidiš, da se strinjava v "2 out of 3" ni slab začetek.
    Če bil nekdo od naju "Ona" bi se še bol "ljubila". :)

    Grem sedaj, da se preveč ne "zaljubim";
    dovol ljubezni je bilo za enx; drugič kaj več,
    ko (oba) dobiva kako (Ono) pravo ledih ali ne; potem bo šlo.
    Do takrat pa:
    aries:
    Pax Dei - 2013 AD
    ***************






    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 6. februar 2013 @ 15:00 CET

    aries_1: "...Op: Vidiš, da se strinjava v "2 out of 3" ni slab začetek.
    Če bil nekdo od naju "Ona" bi se še bol "ljubila". :)
    Grem sedaj, da se preveč ne "zaljubim"..."

    - da ni slučajno naša aries_1 res ena rožnata arieska :)


    Dosje na Aries je tukaj 8-)



    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 6. februar 2013 @ 15:35 CET
    MC:
    "...kljub temu, da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste
    pošasti«...."


    - no, tista arieska iz mange ni le leteča in špagetasta, je pa še
    cela rožnata, tako, da... obstaja. >.<

    Lep dan vsem letečim ;)


    Resnica = omnia vincet amor

    Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 6. februar 2013 @ 19:24 CET
    ------------------------------------------------------------------
    Ne boj ne MC ne bo odletel, ker on noče in aries ga tudi ne mara in tudi njemu ni nič žal.

    Zlata duša ti si pa ravno prav prišla...če bi bil MC violeta oz. (Ti) pa bi ga -JO - (Tebe) bol <33 = ljubil

    Ne bi se ga rešila, ker je potrpežljiv in nepotrpežljiv.
    2 extrima, kakor "satan", na 1 straini absurdni realist na drugi, si rad domišlja, da je romantic...

    Ima obe strain hudirja...menda takega "ljubiš..."

    Saj ga po 12 mesecih toliko poznaš si študirana...da veš, da govori resnico...

    ...evo ti <33...In ti to veš....;)

    aries 2013 AD

    Pax






    Resnica

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 6. februar 2013 @ 22:56 CET
    Evangelij popolnega življenja.

    1 In dvanajsterica se je zbrala v senci palm in eden izmed njih, Tomaž, je dejal drugim:" Kaj je resnica? Kajti iste stvari zaznavajo različne duše in celo ista duša ob različnih časih različno. Kaj je torej resnica?

    2 In ko so tako govorili, se je med njimi pojavil Jezus in dejal:" Edina in večna resnica je Bog sam; kajti nihče ne ve, kaj je sam Bog, ker je vesolje v vesolju. Ljudem se resnica lahko razkrije po njihovih sposobnostih, da jo razumejo in dojamejo.

    3 Ena resnica ima veliko plati in eden vidi eno stran, drugi drugo in nekateri vidijo več kot eno, kot jim je dano.

    4 Poglejte ta kristal: Kot se svetloba razodeva na dvanajstih ploskvah, na štirikrat dvanajstih ploskvah in vsaka ploskev odbije en žarek svetlobe in nekdo vidi le eno ploskev in drugi le drugo, vendar je to le en kristal in ena svetloba, ki sveti v vsem.

    5 In, ko se nekdo vzpne na goro in, ko doseže vrh, reče:" To je vrh gore, povzpnimo se nanj." In ko osvoji to goro, glej vidi drugo višjo, dokler ne pride do višine, od koder ni ničesar več videti.

    6 Tako je torej z resnico. Jaz sem resnica in življenje in dal sem vam resnico, ki sem jo prejel od zgoraj. In tega, kar vidi in sprejme eden, ne vidi in ne sprejme drugi. Tisti, ki so spodaj v dolini, ne vidijo tistega , kar vidijo tisti, ki so zgoraj na gori.

    7 Vendar je vsa resnica, kar vidi posamezen razum in je tako dolgo, dokler se ne razodene višja resnica; in duši, ki lahko sprejme več svetlobe, je dano več svetlobe. Zato ne sodite drugega , da ne boste obsojeni."

    Miran.


    Jaz sem pot, resnica in življenje. Nihče ne pride k Očetu drugače kot po meni.

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 7. februar 2013 @ 00:19 CET
    »Če ste spoznali mene, boste spoznali tudi mojega Očeta.
    Od zdaj ga poznate in videli ste ga.«
    Resnica.

    Pozdravljen Miran

    Vsaka duša zaznava drugače.
    Res da in resnica je ljubezen, ki oddaja ljubezen.
    Itak.
    Zanimiv je tud toti evangelij.
    Zamisli, da so že v antiki ponarejali mnogotere spise.
    Pa četudi so vsi apokrifni in kanonizirani evangeliji ponarejeni je ipak resnica, da vsi opisujejo, človeka, ki je dejansko mesija Jezus Kristus.
    Eni ga zanikajo drugi ga vklikajo.

    In tega, kar vidi in sprejme eden, ne vidi in ne sprejme drugi.

    Res tak, da glih ni vse za verjet.

    ...in duši, ki lahko sprejme več svetlobe, je dano več svetlobe.

    Lepo.
    Lahko človek ljubi bolj kakor ljubi?
    Nimam pojma.
    Ljubit sočloveka pomeni izpolnjevat zapoved ljubezen.

    Ljubi sočloveka kakor samega sebe.

    Kdor ne ljubi, Boga ni spoznal, kajti Bog je ljubezen.

    Kdor veruje, da je Jezus res Mesija, je rojen iz Boga;
    in vsak, kdor ljubi tistega, ki rodi, ljubi tudi tistega, ki je od njega rojen.

    Fajn Bodi.
    http://www.youtube.com/watch?v=zece9ClwaM0


    Jaz sem pot, resnica in življenje. Nihče ne pride k Očetu drugače kot po meni.

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 7. februar 2013 @ 00:42 CET
    Pozdravljen Fredi.

    Vsak pravi prerok je tisti, ki pravi da je Kristus Božji sin. Lažna svetloba prihaja skozi čutila, strasti, nagone, karmo in tako dobi obliko v glavi. V kolikor ne trošimo Spoznanja se le ta, umakne. Aj, fajn mi bodi.
    Miran.


    Resnica : Anno Domini

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 03:06 CET
    Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 6. februar 2013 @ 13:33 Aries, tvoje priznanje me je potolažilo. Tudi sam imam podobne težave kot ti - ljubim resnico,
    kljub temu,
    da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste pošasti«.
    pax FSM
    ''''''''''''''''''''''''
    ...mi smo začeli relativno pametno in dostojno debatirati in
    bi nadaljevali, da se niso "babe" umešale.
    Sedaj upan, da so babe odšle, ker filozofija in babe ne gre skup.

    Menda sem tu na SP srečal oz. bral eno osebo,
    to je Danijela Premzl,
    ki je zelo obetujoče začela "filozofirati" potem pa izgine.
    Ne vem ali je vse povedla kar ji je bilo na duši -
    ali ni mogla vzdržala pritisk filozofije.

    Sedaj je "ona baba" violeta vse pokvarila. (kje se skrivaš)
    saj te MC ni potrebovala za pravnika.
    "baba" neumna, upam, da si šla.
    -----------------------------------
    Torej ne vdajmo se, začnimo iz nova:
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Kako se včasih, v enem stavku, v par besedah lahko
    najdejo več kakor sledovi modrosti, v tem primeru dokaz
    potrebe obstoja Boga.

    Verjetno za mnoge stara zgodba dramatično spreobrnenje
    število 10 letji ateista Prof. Flew/na

    Star zgodba in ne toliko stara, (verjetno so kdo spominja)
    je radikalno spreobrneje takrat slavnega ateista Prof. Flew ,
    po njegovih beseda:
    jaz grem kjer dokazi vodijo.

    Kaj je mene osebno premaknilo je njegovo
    mnenje, (ki bi moralo biti vsem) razumnljivo.

    #1 logika smisla, da (obstoj življenja zahteva Vir (izvir) življenja)
    #2 Znanstveni dokazi ekstrimno kompleksne code o
    zgradbi kar ustvari življenje - DNA code. ki yahteva zavestno "bitje" oz. Stvarnika.

    To je bilo dovol za takrat slavnega angleškega ateista
    Prof. Fllew/a da je ovrgel ateizem.

    Ker bilo njemu je istočasno vidno in je dejstvo, da so
    dokazi za obstoj Boga akjulumativni’ - naraščajoči, kar je
    tudi C. S. Lewis trdil.

    Tu je postalo vse preveč težko verovati oz misliti kako se
    lahko pride po naravni poti - potom naraven evolucije do sploh najbol primitivnega razvitega življenja, ki naj bi bilo sposobno reprodukcije.

    Prof. Fjew ponovi: jaz enostavno grem tja kjer vodijo dokazi.

    OP: Videti človeka, ki je 10 letja zagovarjal ateizem,
    težko vsem teistom in ateistom razumeti,
    oz. je “šokiralo” teiste in ateiste enako,
    kako more človek spremeni mnenje,
    glede absolutizma, iz ateizma v teizem, po dolgih 10 letjih ateizma.

    op: uspeh znanih ateistov je sicer samo v tem,
    da so ateistični pisci, le pobirali gradivo -
    iz svinjakov kristjanov in so se izogibali krščanskih odličnjakov.

    Ponavljanje neumnosti primerjav z resnico Kristusa, ki so
    izven kakršnekoli logike nivoja primerjave, se še stalno
    uporablja, za smešiti racjonalen absolutizem npr. MC/ja
    leteči "špageti" je dovol ne-umestna primerjava
    racjonalnosti, zaradi nivoja verjetnosti z osebo Kristusa, po katerem štejemo danes
    2013 AD.

    To samo dokazuje, nesposobnost v tem primeru MC/ja
    dobiti akjumulacije novih smiselnih dokazov pravilnosti
    ateizma, ki ni nič novega ker je in je bil stalno del družbe
    med kritjani že stoletja prisoten.

    2 videa Prof. Flew/a
    Se lahko pričakuje, mnenje našega MC-ja, ki bo mogoče mnenja, da se "stari professor" Flew na stara let zmešal:

    http://www.youtube.com/watch?v=fbyTwmaJArU
    http://www.youtube.com/watch?v=XQ2VuQyAeRM
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Beri Antony Flew's new book, There Is a God: How the
    World's Most Notorious Atheist Changed His Mind

    British philosopher Flew:
    http://www.biola.edu/antonyflew/

    Pax Dei


    Jaz sem pot, resnica in življenje. Nihče ne pride k Očetu drugače kot po meni.

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 03:39 CET
    >> V kolikor ne trošimo Spoznanja se le ta, umakne. Aj, fajn mi bodi.<<
    ------------
    ...mend obratna Božja pravičnost isto deluje:
    Da Bog toliko časa "opominja" z nadlogami in nesrečami,
    da bi človeka privedel do spoznanja "potrebe" Boga.

    Če nič ne pomaga, potem kakor piše,
    Bog zakrkne srce človeka, da NE more verovati.
    To ni moja iznajdba, so dejanski primeri, npr. egipčanskega faraona...
    L.P.
    '''''''

    ps: Še tebi fredi dober dan; dolgo cajta te ni bilo.....si bil zopet v Avstriji...?

    dobro se mej
    aries
    Pax



    Resnica

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 7. februar 2013 @ 07:45 CET
    uh, naša arieska se je razjezila, ker njeno "filtriranje" ne vžge.

    aries, relax, večje neumne babe kot si ti tukaj ne bomo našli.

    Za resna razmišljanja je potreben resen sogovornik, ki je izven iluzije svojih predstav, ti ne spadaš v to kategorijo, k večjemu v cirkus na Kitajskem ;)

    Lep dan vsem :)


    Resnica

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 7. februar 2013 @ 07:49 CET
    Če povzamemeo vsebino članka in izvzamemo tisti deli v katerih piše o bogu, članek je zelo dober. Povdarila bi predvsem del članka v katerem se piše o naši lastni odgovornosti do svojega življenja in svojih dejanj oz. nedejanj.

    Uspešen in odgovoren četrtek vsem, jutri pa dela prost dan, uživejte v resničnem življenju :)


    Resnica

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 7. februar 2013 @ 08:03 CET
    samo še to dodam: "Za resna razmišljanja je potreben resen sogovornik, ki je izven iluzije svojih predstav..."

    sicer pa že vsako razmišljanje je iluzija, ki je sestavljena iz predstav, ki so plod naših razmišljanj... in tako v nedogled.

    "Veliki misleci" sončevega portala so tako globoko pogreznili v svoji nesreči, da ne vidijo drugega izhoda kot cele dneve bluziti po pozitivkah in smetiti po etru, ki je sicer ni njihova last. Bodimo ekoeterični ter ekonomski z našim etrom, manj smeti puščajmo za sabo. Komentiranje in filozofiranje nikakor ni znak modrosti in poznavanja crist is all, to je znak tega, da nekdo ima ogromno prostega časa in ne ve kako ga pravilno preživeti. Torej ni le smeti po etru ampak tudi zapravlja čas, čas - je življenje, življenje - je (po besedah "modrecev" huhuhu) od boga, torej zapravljaš življenje zapravljaš svojega "boga".

    "crist is all" - njemu pa je vseeno za vse izraze, saj sploh ne govori angleško S)

    Lp :)


    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 08:50 CET
    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 6. februar 2013 @
    Evangelij popolnega življenja.
    >> 5 In, ko se nekdo vzpne na goro in, ko doseže vrh, reče:"
    To je vrh gore, povzpnimo se nanj." In ko osvoji to goro, glej vidi drugo višjo,
    dokler ne pride do višine, od koder ni ničesar več videti.<<
    ------------------------------

    Miran s spoštovanjem, če govori o navišji gori kakor
    prispodoba umevanja Boga, potem vidim kontradikcijo
    logiki, ker je Bog popolen biti NESKOČNO težko razumljiv,
    kar pomeni, da človeški človeški razum kakor je Boga ne
    bo nikoli doumel.
    Torey ne more priti NIKOLI na "najvišjo" goro.

    Nadalje kdo, more mene soditi, da nimam prav.
    Po logogiki popolnosti umevanja Boga, ki vodi
    neskočnost, torej Boga človečki razum nikoli ne bo doumel.
    Torej človek NE MORE doseči najvišje gore, lahko doseže
    samo kakor daleč mu njegov razum dovolji. Pa si zmešano
    misli, da prišel na konec.

    Ker se tudi vsiljuje vprašanje ali Bog sam sebe razume.
    Ali se ne sprašuje od kje sem prišel ?

    Vendar pustimo to, naj se osredotočimo na omejen
    človeveški razum, ki
    logično ne bo mogel nikoli doseči v spoznanje Boga
    do višine, da NI več možnosti iti višje.

    Če ta možnost drži, da NI možnosti v umevanju iti VIŠJE
    potem bi bil Bog omejen.

    Ta kontradikcija je vidna v #5 .
    Če to pomeni, potem je precej oz.
    ifinitivno veliko narobe s
    trditvijo v #5 o "najvišji gori" ker v umevanju Boga NE
    obstaja najvišja "gora" umevanja.
    Umavaje Boga je "neskočno" visoka gora. .

    Kaj neskočno visoka pomeni, razumemo vsi, da ne bomo
    nikoli dosegli vrha oz "popolno" razumevanje.

    Tako jaz razumem.

    aries
    Pax.



    Zdaj v resnici razumem, da Bog ne gleda na osebo

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 7. februar 2013 @ 12:12 CET
    »temveč mu je v vsakem narodu všeč tisti, ki se ga boji in pravično ravna.

    Pozdravljen Aries

    ...ne iščem slavo svojo, govorim za slavo Njega, ki me je poslal...

    ...Kristus JE vedel kaj dela ko ustanovi RKC potom Petra, (da bod VSI eno)..pravi Kristus.

    ...Nadalje kdo, more mene soditi, da nimam prav.

    Ljubezen do soljudi razsodi ljudi od zveri.
    Ljubi Bog ljubi je ljubezen.
    Ljubezen ljubi ljudi.

    Učitelj, nekoga smo videli, da je v tvojem imenu izganjal demone, in smo mu branili, ker ni hodil za nami.
    Ne branite mu!
    Nihče namreč ne more storiti mogočnega dela v mojem imenu in takoj grdo govoriti o meni.
    Kdor ni proti nam, je za nas.

    Slavijo ga tud protestanti in pravoslavci.
    Resnica je torej, da so si heretike izmislili rkc fanatiki, da so lahko ubijali soljudi.

    Jaz sem resnična vinska trta in moj Oče je vinogradnik.
    Vsako mladiko na meni, ki ne rodi sadu, odstrani;
    in vsako, ki rodi sad, očiščuje, da rodi še več sadu.

    Sad je ljubezen do soljudi.

    Kdor ne ljubi, Boga ni spoznal, kajti Bog je ljubezen

    Nam je tudi naročil, naj oznanjamo ljudstvu in pričamo, da je on tisti, ki ga je Bog določil za sodnika živih in mrtvih.
    O njem pričujejo vsi preroki:
    Vsakomur, ki veruje vanj, so v njegovem imenu odpuščeni grehi.«

    Fajn bodi in zavedaj se, da je inkvizicija sad rkc.

    Nepostavnežev prihod bo v skladu s satanovim delovanjem in se bo kazal z vso močjo, z znamenji in lažnimi čudeži.
    Z vsakovrstnim krivičnim zapeljevanjem se bo predstavljal tistim, ki gredo v pogubo, ker niso sprejeli ljubezni do resnice, da bi bili rešeni.
    Zato jim Bog pošilja delovanje blodnjave, da verjamejo láži:
    tako bodo obsojeni vsi, ki niso verjeli resnici, temveč so pritrjevali krivičnosti.

    Ljubi sočloveka kakor samega sebe.

    Predvsem te torej prosim:
    prosite, molite, posredujte in se zahvaljujte za vse ljudi, za kralje in za vse oblastnike, da bomo lahko živeli v vsej pobožnosti in vsem dostojanstvu,
    mirno in tiho.
    To je namreč dobro in po volji Bogu, našemu odrešeniku, ki hoče, da bi se vsi ljudje rešili in prišli do spoznanja resnice.
    Bog je namreč samo eden.
    Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi,
    človek Kristus Jezus,
    on, ki je sam sebe dal v odkupnino za vse, pričevanje ob svojem času.
    http://www.youtube.com/watch?v=WjiWsT69UZA&list=PL076A5D21068BC7C4


    Zdaj v resnici razumem, da Bog ne gleda na osebo

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 16:43 CET
    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 7. februar 2013 @ 12:12 CE
    »temveč mu je v vsakem narodu všeč tisti, ki se ga boji in
    pravično ravna.

    Pozdravljen Aries
    --------------------
    Aries:
    ....ne iščem slavo svojo, govorim za slavo Njega, ki me je poslal...
    ...Kristus JE vedel kaj dela ko ustanovi RKC potom Petra, (da bod VSI eno)..pravi Kristus.
    ...Nadalje kdo, more mene soditi, da nimam prav.

    Fredi:
    Ljubezen do soljudi razsodi ljudi od zveri.
    Ljubi Bog ljubi je ljubezen.
    Ljubezen ljubi ljubezen
    ---------------------------
    ..kaj naj rečem, če se strinjam v pricipu s vsem kar si pisal,
    samo dodam :

    11 Kajti Bog ne gleda na osebo. 12 Vsi, ki so grešili brez postave, se bodo tudi pogubili brez postave; in vsi, ki so grešili pod postavo, bodo sojeni po postavi. 13 Pred Bogom namreč niso pravični tisti, ki postavo slišijo, ampak bodo opravičeni tisti, ki postavo izpolnjujejo. 14 Kajti kadar pogani, ki nimajo postave, po naravi izpolnjujejo to, kar veleva postava, so sami sebi postava, čeprav so brez postave. 15 Ti dokazujejo, da je delo postave zapisano v njihovih srcih: o tem pričuje tudi njihova vest in misli, ki se medsebojno obtožujejo ali pa zagovarjajo. 16 To se bo pokazalo
    To se bo pokazalo: dodano.
    na dan, ko bo Bog v skladu z mojim evangelijem po Jezusu Kristusu sodil temu, kar se skriva v ljudeh.

    ne maščujte se:
    Ne maščujte se na svojo roko, ljubi, ampak dajte prostor Božji
    jezi, saj je pisano: Moje je maščevanje, jaz bom povrnil, pravi Gospod
    '''''''''''''''''''''''''
    aries

    Pax.










    Zdaj v resnici razumem, da Bog ne gleda na osebo

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 16:59 CET


    Resnica

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 7. februar 2013 @ 19:07 CET
    ...naj se "bog" usmili upajočih na njegovo maščevanje, veliko
    je "upajočih", malo je "sprejemajočih".

    Lahko noč :)


    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 19:16 CET
    Prispeval/a: aries dne sreda, 6. februar 2013 @ 10:29 CET
    ...ne iščem slavo svojo, govorim za slavo
    Njega, ki me je poslal...
    ....če tud Sv Duha ali Kristusa
    še nisem videl...
    dam pa kar imam...to je Ljubezen
    do Resnice...

    MC:
    >>Aries, tvoje priznanje me je potolažilo.
    Tudi sam imam podobne težave kot ti - ljubim resnico, kljub temu,
    da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste pošasti«

    pax FSM <<
    ''''''''''''''''''''
    ...dejmo od nesporazuma nadaljevati:

    ...menda ti ne msliš da je 1:1 med tvojo,

    ...FSM
    in
    ...Anno Domini, ki dejansko šteje 2013 AD ?

    Pax







    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 20:26 CET
    Prispev : Violeta dne četrtek, 7. februar 2013 @ 19:07__ ..naj se "bog" usmili upajočih na njegovo maščevanje, veliko
    je "upajočih", malo je "sprejemajočih".

    Lahko noč :)
    --------------
    Kar si napisala imaš prav - dži, za tiste , ki se želijo maščevati.

    To sem za NJIH prenesel iz Sv P. Rimljanom.

    Jaz nimam problema s temi čustvi in ne verjamem , da imaš ti.

    Ker želja maščevanja izvira iz sovraštva v srcu in razumu človeka.

    Ki je za posameznika, uničujoča psihološka kondicija.

    aries
    pax



    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 7. februar 2013 @ 21:25 CET
    op: Jaz nimam problema s čustvi maščevanja;
    ....ali jih imaš Ti ??? ;)
    *********************

    ps: zdaj pa resno oprosti za besedo "babe".

    Saj pri nas ta beseda se nikoli NE uporablja "resno", mogoče, če je človek pijan; jaz pa mleko še zmiraj pijem

    Nisem genji vendar tudi tolk NOR, da si bi mislil po 1letu branja tvojega pisanja, da je kaj narobe s tvojem IQ.

    Tudi s sposobnostjo "filozafije" si se "pravdobro" odrezala.

    Se oproščam, če te je beseda "baba" žalilila ali NE.

    Zato ja beseda "baba" ven parametra komjunikacije;
    nima ni s teboj nič v smislu, ki se ga vzela.

    ps,: Sedaj upam, da bol mirni spim, ker je moja prošnja za oproščenje je iskrena, drugače me muči krivda žalitve spanje, srce in razum.

    pax.


    Resnica : maščevanje

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 8. februar 2013 @ 15:07 CET
    Rimljanom 12:19

    Rimljanom : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

    19 Ne maščujte se na svojo roko, ljubi, ampak dajte prostor Božji
    jezi, saj je pisano: Moje je maščevanje, jaz bom povrnil, pravi Gospod.

    http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=rim+12%3A19&id13=1&pos=0&set=2&l=sl
    ***************************
    ps: in še to: kdo more reči, da (ti SI - jaz SEM) teist ali ateist.


    Resnica

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 8. februar 2013 @ 15:19 CET
    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 6. februar 2013 @
    Evangelij popolnega življenja.

    >> 5 In, ko se nekdo vzpne na goro in,
    ko doseže vrh, reče:"
    To je vrh gore, povzpnimo se nanj."
    In ko osvoji to goro, glej vidi drugo višjo,
    dokler ne pride do višine, od koder ni ničesar več videti.<<

    aries: S spoštovanjem:

    ...na poti skozi "večnost" še zmiraj se plazimo na najbol
    visoko "goro spoznanja" Resnice, vendar nismo nič bližje.

    Torej (po moje) #5 trditev je absolutno nelogična - nepravilna
    relativno z predmetom (definicije "Resnica")

    LP
    aries
    Pax


    Resnica in leteča špagetasta pošast

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 8. februar 2013 @ 15:30 CET
    ...ne iščem slavo svojo, govorim za slavo
    Njega, ki me je poslal...
    ....če tud Sv Duha ali Kristusa
    še nisem videl...
    dam pa kar imam...to je Ljubezen
    do Resnice...

    MC:
    Tudi sam imam podobne težave kot ti - ljubim resnico, kljub temu,
    da še nikoli nisem videl »leteče špagetaste pošasti«

    pax FSM <<
    ''''''''''''''''''''
    ...menda ne nisliš celo (resno) da je racjonalno - logična primerjava med,
    ...FSM
    in
    ...Anno Domini, ki dejansko šteje 2013 AD ?

    aries

    Pax Dei



    Prijetno druženje na Pozitivkah

    Prispeval/a: Lario dne sobota, 9. februar 2013 @ 13:09 CET
    Ko kliknem na linke povsod naletim na arijesa.
    Zato najraje gledam prvo stran. Na njej je narisano sonce s
    katerim si polepšam dan.
    Ko bo arijesu crknu kompjuter ali bo v Ameriki zmanjkalo
    elektrike bom še bolj srečen.


    NE - Prijetno druženje "intelktualcev in FSM" na Pozitivkah

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 9. februar 2013 @ 17:04 CET
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ...tvoje razumevanje oz. glava ni prazna; je polna
    (napačenega čustva) sovraštva do VSEH političnih in
    drugih sistemov ukjučno z religijo.
    JE ŠE upanje ker nisi mlačen....

    Istočasno nobeden ni kriv kondicije tvojega ruzuma,
    ki TE neusposobi ljubiti in tudi nomalno razumeti nič.

    PS: za druge, ki molčijo pa v tem primeru NE drži
    pravilo "molk je modrost", ker ne vidijo npr. razlike,
    da danes se piše:

    leto 2013 AFSM

    temveč:

    leto : 2013 AD (Anno Domini)

    .....Christ is All !!!...

    pax:




    Resnica:

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 9. februar 2013 @ 17:26 CET
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ...atiezem sloni na prepostvki,
    prvi rsti ignorance, ki je zrok,
    mišljenja, da je racjonalno iskati -
    (smisel v nesmislu)
    in
    da NE veruje, da iz NIČ nastane NIČ.
    in ne razumejo:
    da so danes dokazi za obstoj Boga akjulumativni - naraščajoči.

    ps: in še to realnost, vse bukve ateistov so le polne samo
    resnice "krščanskih svinjakov" (v dreku iščeš - drek boš našel)

    Tam ni zlata Resnice.
    pax


    Resnica:

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 11. februar 2013 @ 15:44 CET
    joj aries, ti se samo opravičuješ dol in počez...
    ena otroška za otroke:
    A: vzami krožnik in ga vrži na tla.
    B: sem.
    A: zdaj se mu opraviči.
    B: oprosti.
    A: se je sestavil nazaj in je tak kot prej?
    B: ne.
    A: zdaj razumeš?

    - osebno jaz tvojih opravičil ne rabim, ker glede na tvoja
    nihanja, amplituda katerih je zelo nestabilna in strašno
    raznolika, razumem, da pač imaš neke svoje psiho
    posebnosti in ti ne gre zameriti, vendar tudi oprostiti ti ne
    rabim nič, ker jaz ti nisem dolžna ničesar odpuščati. naj ti
    odpuščajo tvoje slavne avtoritete vključno s špagetasto
    roza letečo risanko.

    Uživaj v življenju, lep dan :)


    Resnica:

    Prispeval/a: aries_1 dne ponedeljek, 11. februar 2013 @ 16:22 CET
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ...ti nisi mi dolžna nič odpučati..

    dožan sem ti bil jaz, da se iskreno oprostim.

    ps: kar je bilo je bil le nesporazum.

    dober večer...<3U >:D< :)

    aries
    pax - mir


    Resnica iskanja

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 03:00 CET
    'Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 6. februar 2013 @

    Evangelij popolnega življenja.

    >> 5 In, ko se nekdo vzpne na goro in,
    ko doseže vrh, reče:"
    To je vrh gore, povzpnimo se nanj."
    In ko osvoji to goro, glej vidi drugo višjo,
    dokler ne pride do višine, od koder ni ničesar več videti.<<

    aries: S spoštovanjem:

    ...na poti skozi "večnost" še zmiraj se plazimo na najbol
    visoko "goro spoznanja" Resnice, vendar nismo nič bližje.

    Torej (po moje) #5 trditev je absolutno nelogična - nepravilna
    relativno z predmetom (definicije "Resnica")
    LP
    aries
    Pax
    '''''''''
    Epilog:
    ...Bog, ki je doumljiv - dozegliv človeškemu razumu izven "neskončnega" iskaja NI bil - NI Bog.

    Pozdrav.
    Pax


    Resnica = omnia vincet amor

    Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 12. februar 2013 @ 16:12 CET
    Če slučajno to razume kakšna dobra duša, naj mi prevede
    prosim!


    Resnica:

    Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 12. februar 2013 @ 17:20 CET
    Violeta,zelo dobro napisano,zelo dobro! Tudi meni se smili!
    Po drugi strani,pa sej sam išče,a ne?


    Resnica = omnia vincet amor

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 18:12 CET
    Prispeval/a: osh-kosh dne torek, 12. februar 2013 @ 16:12 CET
    Če slučajno to razume kakšna dobra duša, naj mi prevede
    prosim!
    -----------
    Si :?

    Evo ti prevod - tebi pojasnilo:

    violeti: omnia vincet amor - ljubezen premaga vse

    Slednje violeti: <3U ( ljubezen - love you - prijateljstvo)
    >:D< (objem) in :)

    dober dan; tebi in vsem \V/
    aries

    pax






    [ Odgovori na to |


    Resnica iskanja

    Prispeval/a: aries_1 dne torek, 12. februar 2013 @ 18:40 CET
    --------------------------------------------------------------
    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 6. februar 2013
    >>Evangelij popolnega življenja.
    >>#5 ...in ko osvoji to goro od koder ni ničesar več videti.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Epilog: resnica Resnice
    ...Bog, NI doumljiv - NI dosegliv človeškemu razumu izven "neskončnosti časa)
    Če ga razumemo kar razumemo NI oz. kar bi razumeli Bi ne bil Bog.

    ps: Zato je točka #5, absolutno nelogična - nepravilna;
    ker Nikoli ne bomo dosegli vrha gore.

    L.Pozdrav.
    Pax


    Resnica iskanja: pravilen Bog

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 21. februar 2013 @ 03:29 CET

    ,

  • , mene pa zanima kateri bog je resnicen. Na svetu je veliko različnih ver. Mogoce vsi verujejo v istega boga samo se ga vsaka vera drugače razlaga in predstavlja. V kakšni obliki pa naj bi bil bog? mogece kot energija, duh? podajte svoje mnenje hvala Vsaka religija govori o isti entiteti , torej vse religije pricajo o istem stvarniku , judi ga poimenujejo JHVH ELOHIM( "elohim" ; mighty men, men of rank, judges ,množinsko Elohim dobesedno, »božanstva«) Indijci Visnu/krishna/brahma, ceprav oni verjamejo tako v osebni ( vaisnjavizem)aspekt in neosebni(sankyha) aspekt boga, torej kot energija.. impersonilisticna filozofija... Bozje ime je mnozinski samostalnik.. recimo kot je opisano Let US make man in OUR Image and likeness Ce je bog duh ali energija, kako potem lahko mi imamo obliko, in smo narejeni po njegovi podobi? ( ceprav po kvatni mehaniki smo oscilarujoca energija zavesti, samo to je znanost) Izraz, ki je običajno preveden kot »čaščenje« ; »worship« je dejansko bil avod ( »delo« ; »work«). Torej bili smo ustvarjeni od Stvarnika/stvarnikov z namenom da bi delali za njih! Biblijsko Božanstvo, kot bogovi v Sumerskem poročilu, je ustvarilo Človeka, in potem zasadilo vrt in dodelilo- določilo Človeku, da tam opravlja delo. And the Lord God( JHVH ELOHIM) took the »Man« And planted him in the garden of Eden To till it and to tend it. Potem, ko sta Adam in Eva jedla od Drevesa Spoznanja, je Elohim objavill opozorilo istim neimenovanim tovarišem: »Behold, Man has become as one of US, to know good and evil« ; »Glejte, Človek je postal kakor eden izmed NAS, saj pozna dobro in húdo Novo bitje je bilo imenovano »Adam« zato ker je bil ustvarjen iz adama, Zemljine prsti. Drugače povedano, bil je »Zemljan« ; »Earthling«. V pomanjkanju določenega »znanja/vedenja« in božanske dolžine življenja, je Adam bil v vseh drugih pogledih ustvarjen v podobi( selem) in podobnosti/enakosti(dmut) njegov/ih/ega Stvariteljev/Stvarnika. dam , pomeni tudi kri, adamah, rdeco crn; prst Torej tukaj se spet vidi mnozina teh entitet! Z združitvijo veliko bogov v eno samo vrhovno Božanstvo, je biblijska zgodba urejena-popravljena različica Sumerskih poročil o razpravah v Zboru/Skupščini Bogov. The council of the Gods( elohim) Anunnaki, staro sumerijsko poimenovanje bozanstev ; AN-nebo, Ki , zemlja ali v prevodu those who from heaven to earth came.. An tudi pomeni 50. RAzlicica je lahko 50 ki so se spustili iz Neba na zemljo! Bog starodavnih Hebrejcev( JHVH ELOHIM) je bil lahko viden v obraz, se je lahko bojevalo z njim, je lahko bil slišan in govorilo se je lahko z njim; imel je glavo in noge, roke in prste, in pas/opasje. Biblijski Bog( JHVH ELOHIM) in njegovi poslanci so izgledal kot ljudje in postopali/obnašali/ravnali kot ljudje – ker so ljudje bili narejeni, da izgledajo in se obnašajo,postopajo,ravnajo kot bogovi. Vsa Sumerska besedila po/trdijo/zagovarjajo, da so bogovi ustvarili Človeka, da bi opravljali njihova dela. Ep Stvaritve poroča,naznani,javi odločitev: I will produce a lowly Primitive; »Man« shall be his name. I will create a Primitive Worker; He will be charged with the service of the gods that they might have their ease. KAko ? genetika, genetska fuzija iz že obstoječega bitja.. Nasega tako imenovanega prednika :) V Epu stavritve je povedano ,.. Bog Enki, stvaritelj cloveka govori : Vtisnimo na bitje ki ze obstaja, vtisnimo podobnost bogov.. Vtisni DNK:) Adam se je tudi imenoval LULU( primitivni delavec, ali mixed) Torej na kratko druga inteligentna bitja so prisli na zemljo in iz ze obstojecih bitij naredili Človeka, tako da so vtisnili, "bind upon their image" podobnost.. Zdej pa koncept boga kot energije >duh. Temu lahko damo vrednost in to preko znanosti.. in transcendentalni znanosti ki se pocasi razvija .. Energija je , vedno bo .. . KAj je vesolje ali je samo koncna mnozica , ali je sama del neke mnozice .. neskoncno . nevemo .. smo nevedni ... Kdo je ustvaril bogove; inteligenta bitja.. ? 1. evolucijski proces.. ki traja dolgo dolgo dolgo dolgo casa.. ( nevem koliko milijono let) 2. Bitja so bila ustvarjena od drugih Bitij, in smo samo nadaljevana veriga življenja.. Cisto realno gledano ce se ne unicimo zaradi nevedenja kaj smo in napuha .. potem bomo tudi mi mogoce kdaj ustvarjali zivljenja, kajti ustvarjeno, zavestno ustvarja ! Vecno ne bomo ziveli v tem solarnem sistemu .. mogoce bomo sli v druge galaksije, se mi zdi da so to logicne napovedi, ce izvzamemo koncept uncienja zaradi nevedenja, nerazumevanje, slaboumja, nerazvite ZAvesti ; najvecjega dara bivanja, smisel zivljenja, zivljenje SAMO! Ena izmed moznih teorij , ki je nastala na podlagi arheoloskih izkopavanj, iz razlicnih kultur, civilizaciji, nasa edina dediscina.. CE ne bi bilo starih civilizacij , mi ne bi obstajali, kajti vse kar posedujemo je prislo od njih .. osnovne zakonitosti, osnovne VEDE (znanja) mene pa zanima kateri bog je resnicen. Na svetu je veliko različnih ver. Mogoce vsi verujejo v istega boga samo se ga vsaka vera drugače razlaga in predstavlja. V kakšni obliki pa naj bi bil bog? mogece kot energija, duh? podajte svoje mnenje hvala Vsaka religija govori o isti entiteti , torej vse religije pricajo o istem stvarniku , judi ga poimenujejo JHVH ELOHIM( "elohim" ; mighty men, men of rank, judges ,množinsko Elohim dobesedno, »božanstva«) Indijci Visnu/krishna/brahma, ceprav oni verjamejo tako v osebni ( vaisnjavizem)aspekt in neosebni(sankyha) aspekt boga, torej kot energija.. impersonilisticna filozofija... Bozje ime je mnozinski samostalnik.. recimo kot je opisano Let US make man in OUR Image and likeness Ce je bog duh ali energija, kako potem lahko mi imamo obliko, in smo narejeni po njegovi podobi? ( ceprav po kvatni mehaniki smo oscilarujoca energija zavesti, samo to je znanost) Izraz, ki je običajno preveden kot »čaščenje« ; »worship« je dejansko bil avod ( »delo« ; »work«). Torej bili smo ustvarjeni od Stvarnika/stvarnikov z namenom da bi delali za njih! Biblijsko Božanstvo, kot bogovi v Sumerskem poročilu, je ustvarilo Človeka, in potem zasadilo vrt in dodelilo- določilo Človeku, da tam opravlja delo. And the Lord God( JHVH ELOHIM) took the »Man« And planted him in the garden of Eden To till it and to tend it. Potem, ko sta Adam in Eva jedla od Drevesa Spoznanja, je Elohim objavill opozorilo istim neimenovanim tovarišem: »Behold, Man has become as one of US, to know good and evil« ; »Glejte, Človek je postal kakor eden izmed NAS, saj pozna dobro in húdo Novo bitje je bilo imenovano »Adam« zato ker je bil ustvarjen iz adama, Zemljine prsti. Drugače povedano, bil je »Zemljan« ; »Earthling«. V pomanjkanju določenega »znanja/vedenja« in božanske dolžine življenja, je Adam bil v vseh drugih pogledih ustvarjen v podobi( selem) in podobnosti/enakosti(dmut) njegov/ih/ega Stvariteljev/Stvarnika. dam , pomeni tudi kri, adamah, rdeco crn; prst Torej tukaj se spet vidi mnozina teh entitet! Z združitvijo veliko bogov v eno samo vrhovno Božanstvo, je biblijska zgodba urejena-popravljena različica Sumerskih poročil o razpravah v Zboru/Skupščini Bogov. The council of the Gods( elohim) Anunnaki, staro sumerijsko poimenovanje bozanstev ; AN-nebo, Ki , zemlja ali v prevodu those who from heaven to earth came.. An tudi pomeni 50. RAzlicica je lahko 50 ki so se spustili iz Neba na zemljo! Bog starodavnih Hebrejcev( JHVH ELOHIM) je bil lahko viden v obraz, se je lahko bojevalo z njim, je lahko bil slišan in govorilo se je lahko z njim; imel je glavo in noge, roke in prste, in pas/opasje. Biblijski Bog( JHVH ELOHIM) in njegovi poslanci so izgledal kot ljudje in postopali/obnašali/ravnali kot ljudje – ker so ljudje bili narejeni, da izgledajo in se obnašajo,postopajo,ravnajo kot bogovi. Vsa Sumerska besedila po/trdijo/zagovarjajo, da so bogovi ustvarili Človeka, da bi opravljali njihova dela. Ep Stvaritve poroča,naznani,javi odločitev: I will produce a lowly Primitive; »Man« shall be his name. I will create a Primitive Worker; He will be charged with the service of the gods that they might have their ease. KAko ? genetika, genetska fuzija iz že obstoječega bitja.. Nasega tako imenovanega prednika :) V Epu stavritve je povedano ,.. Bog Enki, stvaritelj cloveka govori : Vtisnimo na bitje ki ze obstaja, vtisnimo podobnost bogov.. Vtisni DNK:) Adam se je tudi imenoval LULU( primitivni delavec, ali mixed) Torej na kratko druga inteligentna bitja so prisli na zemljo in iz ze obstojecih bitij naredili Človeka, tako da so vtisnili, "bind upon their image" podobnost.. Zdej pa koncept boga kot energije >duh. Temu lahko damo vrednost in to preko znanosti.. in transcendentalni znanosti ki se pocasi razvija .. Energija je , vedno bo .. . KAj je vesolje ali je samo koncna mnozica , ali je sama del neke mnozice .. neskoncno . nevemo .. smo nevedni ... Kdo je ustvaril bogove; inteligenta bitja.. ? 1. evolucijski proces.. ki traja dolgo dolgo dolgo dolgo casa.. ( nevem koliko milijono let) 2. Bitja so bila ustvarjena od drugih Bitij, in smo samo nadaljevana veriga življenja.. Cisto realno gledano ce se ne unicimo zaradi nevedenja kaj smo in napuha .. potem bomo tudi mi mogoce kdaj ustvarjali zivljenja, kajti ustvarjeno, zavestno ustvarja ! Vecno ne bomo ziveli v tem solarnem sistemu .. mogoce bomo sli v druge galaksije, se mi zdi da so to logicne napovedi, ce izvzamemo koncept uncienja zaradi nevedenja, nerazumevanje, slaboumja, nerazvite ZAvesti ; najvecjega dara bivanja, smisel zivljenja, zivljenje SAMO! Ena izmed moznih teorij , ki je nastala na podlagi arheoloskih izkopavanj, iz razlicnih kultur, civilizaciji, nasa edina dediscina.. CE ne bi bilo starih civilizacij , mi ne bi obstajali, kajti vse kar posedujemo je prislo od njih .. osnovne zakonitosti, osnovne VEDE (znanja)


  • Resnica iskanja: pravilen Bog

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 21. februar 2013 @ 03:58 CET
    op. napake se je godila v MTML, po nesreči, sedaj so VSI bogovi spakirani skup, brez paragrafov.
    ps: Žal sedaj je vse stsnjeno. Upam, če kdo bere,
    da razumljivo - berljivo.
    Ker JE zanjimiva tema
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ...ki bi nas lahko napravila mnoge glede /mnogih/ bogov / /ateiste/ ;)))
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 21. februar 2013 @ 17:00 CET
    ...Marjuški... aries, a ti veš koliko vsega lepega bi se dalo
    narediti v tistem času, ki si ga zapravil za pisarenje?

    Lep dan.


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 21. februar 2013 @ 17:03 CET
    ...če bi Bog toliko časa zapravil za pisanje, svet bi sedaj bil še
    vedno v fazi njegovega "sanjarenja" in "predstav" :)


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 14:25 CET
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 21. februar 2013 @ 17:00
    ...Marjuški... aries, a ti veš koliko vsega lepega bi se dalo
    narediti v tistem času, ki si ga zapravil za pisarenje?
    Lep dan.
    ''''''''''''''''
    Vsem koristi ljuba duša, vsem nam in tudi tebi.

    ..ti vijolčasta Violeta, kdo je tebe pofarbal,
    imaš sicer v principu prav, ker ne veš resnice.

    Preden nadljujem naj pojasnim,
    ka mislim da že veš, ne mislim glede tega,
    da si pogodila prvo črko ariesovega "prezimena",
    vendar aries ni niti približno
    blizu "marjuške".
    Tam so ga /Bog ve aries ne ve /, če so ga upravičeno "izbacili"
    v rt. brcnili.

    Sedaj na temo:
    Da mnogo pišem imaš prav. To pa je razlog ker probam
    mnogo misliti, kar mi včasih uspe, potem to nekje moram
    napisati ali reči.
    Ker sem samotar, menda ker stalno filozofirarm, potem
    nimam nikogar kateremu naj povem kar razmišljujem.
    In zato a SP trpijo..(hvala Bogu za MCja ki se včasih "razjuti."

    Ker pa je naravno, da se piše ali reče kar je v glavi in na srcu in VEM,
    da je izpolnjevanje božje volje je najpomembnejše.
    Torej delam prav, ker si "domišljam", da je kar pač delam božja volja..
    ''''''''''''''''''
    ps: to ni nič kar bereš, bi videla, da bi me ne admistracija z
    s sitom moke filtrirala, da ne strahove glede Boga pišem in
    kasneje so mi dovolili samo 1 verz na teden.
    Če gre ta po gobe pa nič ne pride skoz.

    Potem pa posegam po zgodovini SP in ponavljam stare meni
    ljube poezije.
    Nekako leto tega sem se kakor veš prvič
    zaljubil...misli NA SP prvič zaljubil in dejansko sliči na prvo
    ljubezen, po dolgih letih zakonske ljubezeni je to kakor prva
    ljubezen....Hvala, da bereš, če si do tu prišla....

    dobro in lepo se mej...

    ...moram, da še drugi tvoj "komentar" odgovoriti.

    Potem pa drugi del tega "kateri Bog je resniče Bog",
    da vam pravega Boga razložim. ;)
    Saj sem poslal, da bi SP napisale, pa izgleda,
    da ni šlo skoz filter.

    lepo se mej....:)

    Pax


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 16:35 CET
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ....ponovimo še par vrsti iz
    ....del # 1 ker se ne da jasno brati.

    ....mene pa zanima kateri bog je resnicen. Na svetu je veliko različnih ver. Mogoce vsi verujejo v istega boga samo se ga vsaka vera drugače razlaga in predstavlja.

    Vsaka religija govori o isti entiteti , torej vse religije pricajo o istem stvarniku , judi ga poimenujejo JHVH ELOHIM( "elohim" ; mighty men, men of rank, judges ,množinsko Elohim dobesedno, »božanstva«)

    Indijci Visnu/krishna/brahma, ceprav oni verjamejo tako v osebni ( vaisnjavizem)aspekt in neosebni(sankyha) aspekt boga, torej kot energija.. impersonilisticna filozofija...

    Bozje ime je mnozinski samostalnik.. recimo kot je opisano

    Let US make man in OUR Image and likeness

    Ce je bog duh ali energija, kako potem lahko mi imamo obliko, in smo narejeni po njegovi podobi? ( ceprav po kvatni mehaniki smo oscilarujoca energija zavesti, samo to je znanost)

    Biblijsko Božanstvo, kot bogovi v Sumerskem poročilu, je ustvarilo Človeka, in potem zasadilo vrt in dodelilo-
    določilo Človeku, da tam opravlja delo.

    To je poba judovkega Boga ....boga ustvarjalca sveta.
    '''''''''''''''''''
    aries *izvleček* (kdo so bogovi)


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 16:40 CET
    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 21. februar 2013
    ...če bi Bog toliko časa zapravil za pisanje, svet bi sedaj bil še
    vedno v fazi njegovega "sanjarenja" in "predstav" :)


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 17:01 CET
    Del -2

    Če je katera religija resnično poznala natančne lastnosti, ime, izlgeld, hierarhijo Boga/ov, se je to znanje že zdavnaj izgubilo/izobličilo/pretopilo v druge vere in kulture.
    Torej v najboljšem primeru imajo religije le približno predstavo o Bogu. Katera je prava in katera ne? Vse in nobena.

    Če že greš po logiki, da vse religije govorijo eno te isto, ampak so se detajli skozi čas izgubili in spremenili, moraš na te detajle pozabit in se sprijaznit, da ne boš verjetno nikoli ugotovil pravega imena Boga, ali njegovo pojavo, esenco in podobno...

    Edino, kar ti preostane je, da najdeš skupne točke v vseh religijah. Če ena religija govori o nečemer eno, druga pa povsem drugo (v dobesednem IN prenesenem smislu) potem ta del pustiš na strani. Važno jel da se sprašuješ o vsakem vprašanju posebej in ne da gledaš na vse samo v sklopu celotne religije. Verjetno ima vsaka nekaj resnice v njej in dosti neresnic.

    In kaj torej ostane skupnega?
    Stvarstvo, določena kontrola nad njim in nami, zelo mogočen, fizično nedosegljiv, človeški razum, morala in duša ter direktna povezava z posmrtnim življenjem (in še se najde)

    In pa fraza Bog je ustvaril človeka po svoji podobi. A to pomeni, da je imel oči pa nos pa roke pa...

    Najverjetneje NE.

    Če pa je ta stavek res navdihnjen verjetno cilja na
    --------------------------------------------------------
    človekov razum in ne fizične lastnosti.
    -------------------------------------------
    Mislim da sem dokaj natančno opisal tisto kar pričajo religije o
    njegovi predstavi , ko sem omenjal ( naj ponovim;

    Bog starodavnih Hebrejcev( JHVH ELOHIM) je bil lahko viden v obraz,
    se je lahko bojevalo z njim,
    je lahko bil slišan in govorilo se je lahko z njim; imel je glavo in noge, roke in prste, in pas/opasje. Biblijski Bog( JHVH ELOHIM) in njegovi poslanci so izgledal kot ljudje in postopali/obnašali/ravnali kot ljudje – ker so ljudje bili narejeni,
    da izgledajo in se obnašajo,postopajo,ravnajo kot bogovi.

    "Vprašanje katera je prava in katere ne" je zanimivo vprasanje ampak odgovor je VSe so!
    Edino z uspesno kontamplacijo vseh religij z primerjavo in uvidenjem in z zdruzitvijo religije z znaostjo lahko razumemo vse religije kot celoto,
    tudi vidimo da deli posameznih religij se vklapljajo in dopolnjujeo druga z drugo..
    kot sem ze omenil z tem opisom :

    Z združitvijo veliko bogov v eno samo vrhovno Božanstvo,
    -----------------------------------------------------------------
    je biblijska zgodba urejena-popravljena različica Sumerskih
    -----------------------------------------------------------------
    poročil o razpravah v Zboru/Skupščini Bogov
    ---------------------------------------------------.
    The council of the Gods ( elohim); AN'unnakov ????
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries *izvleček* (who are the gods)

    pax


    Resnica iskanja: komu to koristi...

    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 19:01 CET
    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 21. februar 2013 @ 17:03 CET
    ...če bi Bog toliko časa zapravil za pisanje, svet bi sedaj bil še
    vedno v fazi njegovega "sanjarenja" in "predstav" :)
    -----------------------------------------------------------
    ...preden kaj rečem moram reči, da si kakor si bila napačna
    glede ŠE " Marjuški... ariesa" si sedaj zelo duhovito,

    (To NI zafrkancija), da zapravljam čas namesto, da bi nekaj
    praktičnega ustvaril / Bog ni nor in on to ve in mogoče
    imaš prav.
    Sem pa vse razložil zgoraj in dal upraičene razloge,
    zakaj je tako.
    Istočasno si imela prav, če bi Bog kako jaz bi še sanjal.

    Bog - Oče me ustvaril po svoji podobi...
    sicer ne vem kateri del mene je še orignalno od Boga..

    Po tvoji podobi bi bil Bog - Mama.
    Kar tudi Gsp. T. Malec omenja, češ, da imamo vsi
    "Isto Mamo..."
    '''''''''''''''''''''''''''''
    Nadalje:
    Da bog še lahko sanja in -
    da delam po njegovem zgledu -
    je lahko tudi resnica.
    Beri spodaj:

    ....ti bi ne verjela, da imaš mogoče prav:
    ---------------------------------------------
    V svoji spalnem stanju.
    Brahma sanja:
    --------------
    Zunaj treh planetarnih sistemov (Svarga, Martya in
    štiri jugas. Pomnoženo s 1000 sestavljajo v en dan na planetu Brahme.

    According to Hindu cosmology, life in the universe is
    created, destroyed once every 4.1 to 8.2 billion years,
    which is one full day (day and night) for Brahma.

    Podobno obdobje zajema noč Brahma, v katerem avtor vesolja gre spat.
    Ko je Brahma zaspi v svoji ponoči svojem spalnem stanju, Brahma sanja o "življenju"
    -------------------------
    WE ARE GOD's DREAM
    Author: HELEN RAMOS

    Where are you..who are you..
    I heard my heart whisper to the wind,
    About its sorrow and it's pain
    Calling a name that did not exist.

    It cares to follow a certain trail,
    but only to find melancholy again
    Beyond the afterglow perhaps…
    Far yonder when tomorrow comes.

    A kiss bestowed for unknown intentions.
    Perhaps it was love Perhaps it was not…
    Yet something was never there before… Something…

    It came like a mist that I can’t hold,
    It was too young to save from the cold
    Is this what my heart’s been looking for?
    This youthful aura of the being next door.

    Ah the face was not Valentina … yet I see..
    The hair were much like the waves of the sea
    The lips turn red ..eyes stares to electrify
    The smile is one I can never lose in a crowd.
    The face is not angelic, yet it does what the angels do.

    If … I never once met you my dream …
    Never been whispered by the breeze or by the wind
    I never saw you like a flash of light from the sky.
    Never even been together at one time..

    If there was never a chance for us to be in the same room
    If I don't know nor remember your name..
    If we had nothing not even a dream…
    then…I am certain we are in God's dream... He wanted us to make it real.

    MONESHEARL











    Resnica : možno "število" ateistov.

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 23. februar 2013 @ 02:05 CET
    Prispeval/a: aries_1 dne petek, 22. februar 2013 @ 16:35 C
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Začnim od začetka ker je HTML napravil ves del1 neberljiv.
    ------------------------------------------------------------------
    Možnost obstaja, da 2.5 sedaj krščanskih teistov, napravi "drug Bog" 2.5 miljardi atestov...
    -------------------------------------------------
    ....mene pa zanima kateri bog je resinčen. Na svetu je veliko različnih ver. Mogoče vsi verujejo v istega boga samo se ga vsaka vera drugače razlaga in predstavlja.
    Vsaka religija govori o isti entiteti, torej vse religije pricajo o istem stvarniku, judi ga poimenujejo JHVH ELOHIM( "elohim" ; mighty men, men of rank, judges ,množinsko Elohim dobesedno, »božanstva«)

    Indijci Višnu/krishna/brahma, čeprav oni verjamejo tako v osebni ( vaisnjavizem) aspekt in neosebni (sankyha) aspekt boga, torej kot energija.. impersonilisticčna filozofija...
    Bozje ime je mnozinski samostalnik.. recimo kot je opisano
    Let US make man in OUR Image and likeness !!!
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Če je bog duh ali energija, kako potem lahko mi imamo obliko in smo narejeni po njegovi podobi? ( čeprav po kvatni mehaniki smo oscilarujoča energija zavesti, samo to je pač znanost)
    Biblijsko Božanstvo, kot bogovi v Sumerskem poročilu, je ustvarilo Človeka, in potem zasadilo vrt in dodelilo-
    določilo Človeku, da tam opravlja delo.

    To je poba judovkega Boga ....boga ustvarjalca sveta.
    '''''''''''''''''''
    Prvi del oz. popravilo; neberlivega besedila.

    aries *izvleček* iz del/a #1 (kdo so bogovi)
    '------------------------------------------------

    več DEL -1 sledi:
    aries


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 1,20 seconds