NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 21-maj
  • Ustvarjalnice z Galerijo C.C.U.: Morske pošasti

  • sreda 22-maj
  • Vabilo na okroglo mizo z naslovom "Skupaj za zdrav življenjski slog: Nacionalni odzivi in mednarodne pobude"
  • 27. Slovenski dnevi knjige v Mariboru

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • sreda 29-maj
  • Kako misliti in živeti svetovni etos odprto izven religioznih sistemov

  • četrtek 30-maj
  • Vlado Miheljak

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  • sobota 01-jun
  • Vabljeni na akcijo zbiranja starega papirja za pomoč živalim!

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Z vso radostjo izpolni čistost   
    sobota, 5. maj 2012 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Mirjan Mesiček

    Če greš po poti, in na poti, kjer naj bi bila čistost izpolnjena, vidiš da to ni tako, nikoli ne sme to vplivati nate tako, ali ti postati razlog, da sam ne izpolniš čistosti, temveč jo z vso radostjo izpolniš, in daš vse grešno vstran, da razpade.

    Če bi se dala poanta na to, da se je kdo od odrešenih ukvarjal z nečistimi stvarmi zaradi tebe, npr. da bi te rešil, če to vidiš je zmeraj prav, da se držiš resnično tega, kar je čisto in greš prav to pot, saj je tebi namenjena.
    Kdor, je resnično čist in odrešen, ti je namenil samo to.

    Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Mirjan Mesiček
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Z vso radostjo izpolni čistost | 26 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne sobota, 5. maj 2012 @ 13:01 CEST
    ....ne vem kaj te muči..Bom probal samo uganiti.

    Ali neveš vsi normalni ljudlje tudi svetniki
    svetnce ljubijo kakor ti reče " nečste" stvari...

    Absolutno vsi normalini / je normalno;

    ljubiti NE pomeni nikako "grešnost" ali ne-moralo ali ,
    češ, da je človek hipokrit.

    Obnašat se nasprotno kakor /se govori/to je napak/.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    V tem oziru /mora vsak/ svojo /rit branit/.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    tradicjonalno je 100% sigurno, da mož ne brani dekleta - device. Mož lovec je.
    (/idealno/ bi moral branit, a ne verjamem, da se je to 1x zgodilo) da mož brani ženo dekle deico...

    ps: ljubiti VSE NI napak....delat lahko je napak.

    uživaj, napadaj in /brani/ se tud....dans je /drugače/

    aries
    Pax Dei


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne sobota, 5. maj 2012 @ 15:18 CEST
    Na katero umazanijo si pa dal povdarek.
    Manj umazanije je v ljudeh, ki živijo neko naravno življenje, kakor v tistih, ki zlouporabljajo višje stvariteljske sposobnosti, in tem ljudem skušajo zakriti njihov pravi razvoj in odrešitev, ki jim je namenjen.
    S tem da je treba ljubiti vse, je v redu tega v vsej resnici tudi ni manjkalo to je bilo in je zmeraj.
    To nisem jaz niti ti niti takoimenovani svetniki.
    Vendar je važno kako vsak to silo predela in zakaj jo uporabi, kaj iz nje ustvarja.Tisti ki so jo začeli uporabljati destruktivno so to seveda skušali pred vsemi zelo zvito skriti. Ta umazanija je tu mišljena.
    Vsi sprejemajo žarke življenja. Kjer se temeljno izpolnjuje kar je za resnično zdravo življenje potrebno, in nekdo tega ne izpolnjuje, v resnici se tok žarkov življenja, zanj ne ugasne, vendar se gre za stanje človeka, da jih v resnici zaradi tega, ker je drugačen ni sposoben sprejeti, za kaj so namenjeni ali še bolje povedano te iste žarke drugače predeluje..

    Res je in ti takoimenovani svetniki so bili in so še danes, in seveda kar sami vedo in povedo, seveda kadar je za njih to prav, kar ne izhaja iz resničnega prav v resničnem enem pomenu te besede, pa zelo skrijejo, da ljubijo nečiste stvari, ki jih v resnici uničujejo, in posledično tudi zaradi svojega stanja tudi uničujejo druge.
    Zelo se jim splača skriti pod masko da so odrešeni, nekateri pa grejo v laži in zvijačnosti tako daleč da celo mislijo da so.
    Če bi že človek bil svetnik, bi ljubil ljudi in vse v smislu resnične brezkompromisne odrešitve in pravi služitelj in pomočnik temu.
    Ljudje ki živijo naravno življenje, imajo manj umazanije, kakor je, umazanije v tistih ki zlouporabljajo višje stvariteljske sposobnosti in ljudi v to napeljujejo.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 6. maj 2012 @ 00:27 CEST

    Aries,

    nekam čudno mi zveni tale tvoj komentar.

    Kaj si prav za prav želel dodati k izpostavljeni misli?

    Ali jo kritiziraš, ali jo podpiraš?

    Poznan si kot vnet zagovornik visokih moralnih principov , tudi čistosti, ki jo tukaj izpostavlja spoštovani avtor.

    Tisti, ki zna brati ''tudi med vrsticami'' ve, zakaj se je mu zdelo potrebno in vredno, da z temi napisanimi vrsticami opozori ravno '' v tem momentu'' na določene , aktualne in obravnavane problematike.
    ( Vemo o čem je govora)
    In ti, namesto, da bi , v skladu z lastnoi tovrstno načelnostjo to idejo, ali pozitivno usmeritev, ali če hočemo, višji moralni nivo, kot ga izkazuje neki splošno -opazni /družbeni trend/,ki reflektira ''jasno in glasno tudi tukaj na SP, to - podprl in označil, kot DOBRO IN POZITIVNO ,( avtorjevo misel ) izpostavljaš NEČISTOST, kot nekaj , čemur je tako ves svet podvržen , in - ZAKAJ, LE ZAKAJ , naj bi se torej
    temu nezaržnemu valu nečistosti ali bolj jasno rečeno MORALNE ANARHIJE, KI JE ZAVLADALA SVETU,
    SPLOH BORIMO?

    Zato te pa tudi avtor upravičeno vpraša: - kateri umazaniji si pa dal POUDAREK ?!

    In jaz te vprašujem, kako to, da nisi v tem kontekstu,
    bil dosleden in poudaril
    nujnost , da je dolžnost ljudi da živijo v skladu z Božjimi zakoni, kakor so nam bili posredovani po Jezusu Kristusu , če ga že sicer tolikokrat navajaš in v zvezi s tem tudi bolj odločno nastopil zoper kršitve la teh,
    ki so pa v obliki homoseksualnih odnosov , izrecno prepovedani.
    Ni namreč dovolj poudarjati, da je KRISTUS VSE, ampak predvsem to, da SO NJEGOVE BESEDE VEČNO VELJAVNI ZAKON ZA VSE LJUDI TEGA SVETA.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 00:39 CEST
    Če bi že človek bil svetnik, bi ljubil ljudi in vse v smislu resnične brezkompromisne odrešitve in pravi služitelj in pomočnik temu.
    Ljudje ki živijo naravno življenje, imajo manj umazanije, kakor je, umazanije v tistih ki zlouporabljajo višje stvariteljske sposobnosti in ljudi v to napeljujejo.
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:
    ...kakor razumem tu omenjaš 3 različne oz. 3 razlčina obanašanja človeka.

    V prvi vrsti če govoriš o /resničnih/ "svetnikih", (ne kakor jaz ali pa ti) ki lahko vse ljubijo, a zaradi njihve "pozicije" so omejeni in se držijo pravil določene discipline o kater ti meniš, da je nečita.


    ...če en ljubi X ženko sosedo, NI nič npačno, če je ne posili ali "zapeljuje"
    Te ti obtožuješ "nečistoti" ker NE živi "naravno"

    A drugi, ki na istem stališču /živi naravno/ in X žensko "posilil..ali kakorko že"

    živi in je delal - ravnal pravilno ker se je obnašall naravno...
    je vse OK...ker je bi naraven???
    Ali se hecaš..?
    Je to tebi pravilna moralna logika >>>pojasni..

    onii primer #3 pa ne vem kam meriš...
    a nekako izgleda da naj bi a človek, ki je discipliran uplival slabo na druge ljudi....
    Tu zopet logika šla po gobe..

    ps: imam občutek, da se ne razumemo...

    aries
    pax dei


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 02:23 CEST
    merijen:
    Aries,
    nekam čudno mi zveni tale tvoj komentar.

    Kaj si prav za prav želel dodati k izpostavljeni misli?

    Ali jo kritiziraš, ali jo podpiraš?
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ....draga merijen...

    ...v otvorivenem članku avtor spoh NI jasen o čem govori..
    potem sem probal uganti..in sem vzel smir spolnost.

    ..in da ponovim:

    "Ali ne veš vsi normalni ljudlje tudi svetniki
    svetnce ljubijo kakor ti reče " nečste" stvari...

    Absolutno vsi normalini / je normalno;"
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Kaj je narobe z mojo trditvijo, češ da človek ljubi "vse" življenje.?

    tisti, ki so zaradi "sutuacje pozicije omejeni"
    pa se morajo "disciplinirano obnašati" kar NI asolutna nobena grešnost ne hipokricija KAKO se počutijo.

    Če gremo stopnjo dalje govcrimo o svetnikih, ki so se bičali mučili nazlične načine, da bi spolnost z bolečino pokrili, potem pa take ljudi svet narobe razume, češ, da so nori.

    Čim bol je čovek "svet" tem bol je pdvržen vse vsem vrest "ljubezni", kar NI NIČ napačno je absolutno
    "normalno" - naravno.

    Je vse v redu če se človek NE obnaša kar "pisec" smatra, da NI pravilno, če človek ne živi "naravno",

    Taka miselnost je nelogična neumnist. . ("out right" norost")

    ps: beri drugi koment, 3 jasne primere...kako se pisec razume, ja SAMO tisti člvek dober, ki naj bi "naravno" živel. Kar BS.

    ...da je en tako rečeno "svetnik" primer sosedove X ženske (in naj bi jo svetnik slučajno) in vsak dan srečal je ne zapelje je ne posili,

    seveda po piscevi razlagi "živi nenaravno" zato je že "grešil"...če to ni neumnost...sem jaz nor.

    ps: je absolutno nepomebno kaj človek čuti, je lahko svetnica ali svetnik.
    Če se obnaša kakor naj be se svetnik ali svestnica morala obnašati.

    Seveda pomaga, če so čustva pod disciplino...mrzala voda ne čkoduje...hec

    ...povpreči človek pa ima na razpolaga kar pisec meni "naravno obnašanje"...

    če se sosedove NE dotakne pa NI več naravno..po piscevi teoriji...
    2+2=5

    aries
    Pax Dei

    sp: po vsej verjetnosti se NE razumemo....

    ..jaz samo zagovarjam logiko, da čustva sama ne delajo človeka grešnika ne svetnika...
    .(seveda lahko pomagajo v eno ali drugo smer)

    VSE je odvisno kako se človek obnaša (ker sem pač "svetnik" ni nernosti za sosdvo X če pa nisem in živim "naravno"
    Saj poznaš več ali manji mene, NISEM nobeneg oziroma nobeno sosedo napadel..zapeljati sem jo hotel.pote se "svetnik" ker sem se "naravno" obnašal a soseda je bila grešnica" ke je bila pmetna, ker me je rit brcnla (če tudi drugače čutila) pot naj bila grešnica....smeh

    nadalje, če bi mi uspelo sosedovo ljubo prevarati bi vsi sami svetniki....

    Hvala piscevi teorji...Nobelnova nagrada mu sigurno uide. kakor je meni on razumnljiv.

    Če se sosedo ali soseda ljubi in NE naredi NIČ..
    SE NE živi naravno je že "grešnik"....

    ..logika pa še modrost taka, da izgleda men norost.

    s spoštvanje....kakor sem rekel verjetno se NE razumemo...
    Naj vzamemo VSI in posebno in jaz ti merjen to v obzir.

    Saj delimo in smo delili mnogo takih in podbnjih misli in smo poredko šli v navskriž.

    Lepo se mej draga merijen.

    aries
    Pax Dei.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 03:17 CEST
    Mirjan:
    Res je in ti takoimenovani svetniki so bili in so še danes, in seveda kar sami vedo in povedo, seveda kadar je za njih to prav, kar ne izhaja iz resničnega prav v resničnem enem pomenu te besede, pa zelo skrijejo, da ljubijo nečiste stvari, ki jih v resnici uničujejo, in posledično tudi zaradi svojega stanja tudi uničujejo druge.
    Zelo se jim splača skriti pod masko da so odrešeni, nekateri pa grejo v laži in zvijačnosti tako daleč da celo mislijo da so.
    Če bi že človek bil svetnik, bi ljubil ljudi in vse v smislu resnične brezkompromisne odrešitve in pravi služitelj in pomočnik temu.
    Ljudje ki živijo naravno življenje, imajo manj umazanije, kakor je, umazanije v tistih ki zlouporabljajo višje stvariteljske sposobnosti in ljudi v to napeljujejo.
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

    aries:
    ..to pa tisto /jedro tvoje neumnost/i, da vsak "svetnik" npr

    duhovnik, ki ga srečaš že grešnik ker "NE" živi naravno ti

    a TI ŽE VEŠ NAPREJ, da živi na skrito živi naravno..
    "grešnik JE"

    Človek tvoja logika je zaradi /povzplošenosti/ obupna.
    ------------------------------------------------------------

    Probaj drugače soditi človeka, vsak človek bo za

    svoje "naravno" po TVOJE sveto življenje odgovarjal.

    ..hec si komedijant... ali tebi drži, da 2+2=5

    ps: oprosti neumnosti ne trpim.
    aries

    ps: nadalje beri: če bi bili sojeni po čustvih bi vsak od nas
    šel hurdirju v .....

    nadalje za čustva človek NI odgovoren temveč samo za

    obnašanje..

    V tem je izraz in lahko rečem /dokaz/, da človek ima svobodno voljo. Drugače smo NULE.

    Da grem nivi više, človek tudi se obnaša /čist nasprotnu/ kakor misli, da je prav ali narobe.

    To pomeni ITI preko samega sebe.

    Kar pa izgleda, da danes svet nima pojma, sploh kaj govorim

    Pax Dei


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 6. maj 2012 @ 09:37 CEST
    Dragi Aries,

    z malo šale, lahko tudi jaz rečm, da če bi ''podeljevali Nobelove nagrade za mešanje megle'', bi lahko tudi ti prišel v ožji izbor. ( saj zaradi tega pa tudi prihaja v naših diskusijah in debatah do določenih razhajanj , ali ''sporov'', kar je pa tudi naravno , mar ne?)
    kajti:
    tukaj vtem kontekstu ni govora o tem, kaj človek / štvo ČUTI, / če npr čedno sosedo samo čez plot gledaš/, ampak je govora o tem, kaj se DEJANSKO POČNE.
    / v temle konkretnem primeru ,ko je NEČISTOST po avtorju izpostavljena, se pa spoh poželenje moškega po ženski ( kar je naravno, če je čedna pa spoh !) ,
    kot NEČISTOST SPLOH NE OMENJA,
    AMPAK je poudarek na problematiki, ko bi si ti / ali neki
    moški X, ne samo ZAŽELEL, AMPAK TUDI URESNIČIL SVOJE ( naravno ali ''nenaravno'') / poželenje po SOSEDU (! ! ! ) tudi URESNIČIL!¨
    Govora je torej na tem mestu ( če prav razumem) o homoseksualnosti, kot za človeštvo , po BOŽJI BESEDI ,
    prepovedanem in škodljivem pojavu. / tudi in torej tudi ne gre za to, da bi neko osebo y mi sedaj obsojali ali ne, ampak gre za to, da se , če si slednik BESEDE , (kot se Kristusa tudi imenuje, kot sam veš in povdarjaš)
    torej TO POJAVNOST niti ne PRAKTICIRALI v lastnem življenju, oz, bi je / niti verbalno ali kako drugače / ne podpirali / oz bi se v svojih stališčih , dejanjih in besedah , NE izrekali V PRID in PODPORO tej isti, jASNO IZRAŽENI prepovedi, ampak bi ljudem po svojih močeh in sposobnostih tudi pojasnili pomen in DOLŽNOST ČLOVEKA IN ČLOVEŠTVA , da po teh božjih ZAPOVEDIH tudi ŽIVI.

    Mešanje megle pa v tem okviru mislim ( iz tvoje strani )v tem, da si 'vso spolnost ' v koš NEČISTOSTI ' vrgel.
    Torej , kot veš , pa ni mišljena VSA IN VSAKRŠNA oblika spolnosti , / le zakaj, saj na njenih temeljih razvoj človeka na zemlji sploh TEMELJI?!/,
    da ne govorimo o tem, da si celo misli in spolne želje po udejanjanju iste, v ISTI KOŠ nečistosti vrgel , v smislu, kot da je bilo v tem članku tudi to mišljeno , kar pa ne drži.

    Spolnost torej ni na splošno mišljena kot grešna ali nečista , postavljeni so ji pa etični in moiralni okjvirji.
    / ali kot ti včasih dobro napišeš , da se sicer ''vsak z vsakim j - - e ..... /.

    Torej , vedno in povsod stoj za tem , dragi Aries in oznanjaj in udejanjaj še naprej Božjo besedo,
    da ne boš ''kao od onih KAKO VJETAR PUŠE''. ( zdaj tako in zaj drugače), pa se bomo lepo razumeli še naprej.

    Lep pozdrav !


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 6. maj 2012 @ 10:58 CEST
    Ko človek ni v stiku z naravo in njenimi procesi bo pisal to, kar piše merijen. Najprej očitite svet od kemikalij, hormonalnih dodatkov v živila, prafumov in druge resnične "nečistoče" potem pa spremeni živčni sistem osebe, ki se je med drugim razen tega, da je gensko pogojen, je tudi doživljal spremembe na podlagi višeomenjenih kemiskih sestavin, ki sprožajo kemijske reakcije v možganih in tako vplivajo tudi na obnašanje človeka in šele potem bluzite o "drugih" "nečistočah", ki se nahajajo predvsem v vas, nas in vseh, ker absolutno vse je povezano med sabo in šele popolni slepec se tega ne zaveda.

    Lep pozdrav.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 11:01 CEST
    Mirjan:

    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================
    .../// merijen;/// s teboj bomo kasneje, oz. po tem komet. govorili/
    ... slučajno sem pogledal in vidim, da nekaj napisala, na žalostsem že začel novi koment, in se moram k prvemu članku.

    Razlog je spod.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:

    /mirjan/ in merijen...kako sta skup v sličnih imenih dobila....ne vem komu govorim; naj bom vsem...

    ..naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 6. maj 2012 @ 11:18 CEST
    Primitivizem ne pozna meja, vzrok primitivizma - je očitno
    lenoba , ki ne dopušča niti razumevanja niti širokega
    vpogleda in na tak način dobimo "mlin na vrat", ki sicer po
    svetem pismu je namenjen pedofilom, torej, kar lepemu
    odstotku pripadnikov katoliške vere in seveda tudi drugih
    religij.
    Prav smešno brati izjave "sodnikov božjih", ki ne znajo niti
    svojih dejanj presoditi v realni Luči in ne v luči samoprevare.

    absurd - tudi v "nebesih" ostaja absurd.





    Ljubi, ne čakaj, da ljubljen boš sam.....

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 6. maj 2012 @ 12:04 CEST

    Ljubi, ne čakaj, da ljubljen boš sam,
    nihče ti braniti ne more.

    Ljubi, kjer tema je, delal boš dan,
    lahko boš premikal gore.......


    Ko čutiš to, da tvoja pot je vtem, da bitje našel si,
    ki se želiš mu darovat, ga prvi L.JUBI TI !

    lJUBI ! ne čakaj, da ljubljen boš sam,
    nihče ti braniti ne more.

    Ljubi, kjer tema je, delaj boš dan,
    lahko boš premikal gore......



    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 12:49 CEST
    Merijen:
    >>Mešanje megle pa v tem okviru mislim ( iz tvoje strani )v tem, da si 'vso spolnost ' v koš NEČISTOSTI ' vrgel.
    Torej , kot veš , pa ni mišljena VSA IN VSAKRŠNA oblika spolnosti , / le zakaj, saj na njenih temeljih razvoj človeka na zemlji sploh TEMELJI?!/,<<
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:
    preden besedo rečem, ker se drzneš ti meni (ki me dobro poznaš, obtoževati megle, me rani..to javno priznam)

    Menda javno oproščenja, da si napravila napako oproščenje od tebe bi bilo umestno...

    ker to najgorje, kar je eden lahko obtožen, če deifiniraš kar si omenila...
    Sem preveč redikalen v popolnoma nasprotini smeri, da bi to besedo pasivno sprejel.

    nadalje: da ti pojasnim glede oz kaj je /mešanje megle/ je med /kuharico ali kuharjem/ župnika...če se župnik ukvarja z enim ali drugim, meni je isto s.......je oz. NI NOBENE razlike glede NIVOJA "grešnosti" ali moralne nepravilnosti.
    Kako ti to stvar rešiš nisi nikoli omenila.

    ps: da bo moje stališče jasno: moje načelnosti - ideologije nikoli veter ne "puši" ni kompromisa,
    Zato sem TU SAM. menda 10letje ali tako 1 stopnjo višje v ideološki samoti; Nič ne de..
    ker trdim, da v je.......ju kuharja ali kuharica od župnika ne vidim nobene razlike višine moralnega nivoja.

    OP:
    Da bom jasen glede homo, kar se 2 dni nazaj ali tako Vio. napisal moj pogled od let tega, homo, da sem izjavil, da leta nazaj, ker je bila realnost kako to sprejeti, ker je bila beseda /ljubezen/omenjena sem bil v principu pasiven.

    Ker meni samo absolutizen absolutno pomemben
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    poleg, /kakšne ljubezni/ je jasno je zelo težko živet.
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    (zato ga nisem pomebnosti absolutizma z važnosti homo r...tjo nikoli primerjal)

    V glavnem moj moto je še stano kakor 30+ let tega:
    Ne preganjaj NE propagiraj.

    aries
    Pax Dei

    ps: hvala ti za žaljivko leta...še ideološki nasprotniki tega ne zmorejo...v glavnem sem ideološko redikalen...kar sprejmem.

    če sem IDEOLOŠkI "fanatk", ker meni pomeni samo, da NI glede Kristusa kompromisa naj bo.

    Nikako pa nisem fanatični vernik, češ, da moral vsak verovat kakor jaz.

    Svoje ljubim, kar drugi verujejo spoštujem, če ni istega odziva potem najbollje, da ni komjunikacji drugače, lahko postane lopata je lopata.

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 14:05 CEST
    Mriejen:
    >>Torej , kot veš , pa ni mišljena VSA IN VSAKRŠNA oblika spolnosti , / le zakaj, saj na njenih temeljih razvoj človeka na zemlji sploh TEMELJI?!/,<<
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:

    Tudi tu nikake ni megle,

    /če tudi na tem nič ne sloni/ /narobe je isto, če npr župnik samo kuharico jebe /:
    *al pa kuharja* isto je.

    ....če župnik obadva jebe ali ne....tudi na tem
    ..NIČ ne sloni,

    ...isto tolk narobe je če samo kuharico;

    ...ljubezen ali Ne nima pomena
    ...v vsakem primeru je narobe..


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:00 CEST
    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 6. maj 2012 @ 11:18 CEST
    Primitivizem ne pozna meja, vzrok primitivizma - je očitno
    lenoba , ki ne dopušča niti razumevanja niti širokega
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:...kje meja je za široka obzorja spolnega ..primitivzma je - relativizma je...

    ...kaj narobe je...to šele začetek je...to majhen nedolžen je....that's my boy relativist pravil je

    velik pred "kuču" je...pazi se..

    onaj budučnosti...upanje je

    http://www.youtube.com/watch?v=4fW7Tc7bmvI&feature=endscreen&NR=1

    ps: NIČ narobe nije'..???????


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]





    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    +++...v otvorivenem članku avtor spoh NI jasen o čem govori..
    potem sem probal uganti..in sem vzel smir spolnost. +++

    +++Arijes;+++ avtor članka govori o čistosti duše. Ti pa v svoje pisarije takoj vtakneš svoje religijske spominke in se spoveduješ zaradi svojih frustracij.
    Očitno je tvoja duša umazana. Bojiš se samega sebe zato napadaš vsepovprek pozitivkarje, kjer imaš možnost.

    Pri vsakem članku vpletaš svoje fanatično delovanje. Vsiljuješ nam vsem nekaj za kar si prepričan, da je nekaj božjega, pa je le tvoja mizerna misel, ki ne koristi nobenemu, le tebi, ker si vaški posebnež.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]




    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:07 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]





    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:09 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]



    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]





    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:07 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]









    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:15 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:09 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens
    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]



    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | # ]





    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:07 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:05 CEST
    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 15:59 CEST
    Mirjan:
    >>Kajti mnogi lažniki, ki se izgovarjajo, da se ukvarjajo z nečistimi stvarmi zaradi tebe, v resnici pa to imajo radi, in bi radi vpeli v to še tebe. Takšni hlinijo pred temi, ki še popolnoma ne vidijo resnice, da nekoga popravljajo, vendar ko ti ne vidijo, na skritem, dajejo v človeka take usodne napake, ki jih ne sme biti, torej nimajo dobrega resnično čistega namena.<<
    ===================

    aries:

    /mirjan/ in merijen ....naj pozabimo skoraj vse, kar smo pisali...
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    ker imam občutek, da smo od samega začetka eden mimo drugega govorili...mogoče sem sam to začel....

    Naj začnem od začetka;

    Glede takih "odrešenih" preden besedo rečem, če je 1 od 10h zapovedi prekršijo, ko v imenu učenja Resnice,

    so dobesedno /sam satan/ v /človeški obliki/ - beseda pohujševalci je premila.

    Nadalje: če delajo nečisto poleg tega še mogoče "nepravilno" s.......je v imenu Boga.

    Kristus pravi, da bilo bolše. da bi si mlinski kamen obesili in v morje skočili..
    Po moje premila sodba, ker zgledajo 'svetniki' katerim ljudje zaupajo.
    Nobena kazen ali razdalja od njih ni dovol velika.

    Taki "odrešeni" SO hujiši, od tstih, ki živijo "takšno" življenje "full time".

    S tem se popolnoma strinjam...

    Upam, sem v glavnem pogodil kar se je v originalu članka mislio.

    ps: žal, če se nismo pravilno razumeli, upam, da sem jedro originalnega članka pogodil

    aries
    Pax Dei
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    da bo jasna normalnost:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=vs1eQ746Ens














    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 16:27 CEST


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: budabreztruda dne nedelja, 6. maj 2012 @ 17:18 CEST
    .
    ne vem čemu se ukvarjate z ariesom in ne s člankom.
    ampak, ko sem na hitro preletel članek, menim, da se tudi z
    njim ni vredno ukvarjati.

    kar sem napisal je čisto kot solza.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne nedelja, 6. maj 2012 @ 21:11 CEST
    Mnogi so utonili,v akademskem morju mnenj in znanj.
    Po njem so pluli z takimi ali drugačnimi nameni.
    Ob takšnem brodolomu so tisti, ki so iskali res iz dna srca živo resnico in temu ostali zvesti, se rešili in našli obljubljeni otok neoporečne resnice.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 21:26 CEST

    Z vso radostjo izpolni čistost


    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 14:05 CEST
    Mriejen:
    >>Torej , kot veš , pa ni mišljena VSA IN VSAKRŠNA oblika spolnosti , / le zakaj, saj na njenih temeljih razvoj človeka na zemlji sploh TEMELJI?!/,<<
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    aries:

    Tudi tu nikake ni megle,

    /če tudi na tem nič ne sloni/ /narobe je isto, če npr župnik samo kuharico jebe /:
    *al pa kuharja* isto je.

    ....če župnik obadva jebe ali ne....tudi na tem
    ..NIČ ne sloni,

    ...isto tolk narobe je če samo kuharico;

    ...ljubezen ali Ne nima pomena
    ...v vsakem primeru je narobe..


    ps: tu ni muske...musko župnik.....je

    [ Odgovori na to | Prijavi zlorabo | #


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne nedelja, 6. maj 2012 @ 21:52 CEST
    Ljudje plovejo po akademskem morju s takimi ali drugačnimi nameni tudi takimi kot so tu opisani.

    Mnogi so utonili,v akademskem morju mnenj in znanj. Po njem so pluli z takimi ali drugačnimi nameni. Ob takšnem brodolomu so tisti, ki so iskali res iz dna srca živo resnico in temu ostali zvesti, se rešili in našli obljubljeni otok neoporečne resnice.


    Z vso radostjo izpolni čistost

    Prispeval/a: aries_1 dne nedelja, 6. maj 2012 @ 22:23 CEST


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,67 seconds