NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 21-apr
  • Moja elektrarna by ENERTEC pokal Slovenije v akvatlonu 2024

  • sreda 24-apr
  • Zoh Amba »Bhakti«

  • četrtek 25-apr
  • Tadej Toš: ABRAhmm

  • petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?   
    ponedeljek, 31. december 2007 @ 01:16 CET
    Uporabnik: Sunshine

    * Ljubezen in spolnostBiti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    To je kot prostitucija.

    1. Ker prostitutka to počne zaradi materialnih koristi.
    2. Ker je tako najlažje preživeti.
    3. Človek se smili sam sebi in se izgovarja "Trenutno nimam druge izbire" ...

    Slabo mi postane, ko začnem o tem razmišljati ...

    Sunshine

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Sunshine
  • Več s področja * Ljubezen in spolnost

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš? | 14 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 31. december 2007 @ 14:49 CET
    Bravo!!!!!!! Aplavz za te!!!!!!! To se tiče ne le žensk ampak tudi moških...vsaj tako mislim...

    Srečne in vesele praznike!

    Violeta :)


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 31. december 2007 @ 18:18 CET
    Sunshine, vprašam se, kako je mogoče ne ljubiti človeka, s katerim deliš skupno življenje ali posteljo? Odvisno od tebe kaj pojmuješ za ljubezen. Ko se razrastejo medčloveška močvirja in puščave, se kot čudež na Silvestrsko noč rojevajo ljubimci, zmožni nemogočega. Kaj pa če bo koga osamljenost tako upognila in zlomila, da se bo ob toplem telesu in prijetni duši počutil ljubljenega in nežno ogretega, da bo občutil to silno čustvo ljubezeni v srcu? Jaz ne bi prav za noben medčloveški objem rekla tako, kot je zgoraj zapisano. Sunshine prav to bitje, ki si ga trenutno ne želiš, ti bo morda dalo več od tistega bitja, ki si ga trenutno želiš. Biseri izkopani iz blata, se pogosto najlepše svetijo. Z nežnimi prijemi ti bo vžgal metafiziko dotika, da se boš počutila v raju. Želim ti lep in osrečujoči večer. Verjemi mi, vsak človek ima veliko ljubezni v sebi, le odkriti jo mora. Večer je vsekakor tvoja izbira.

    Srečno in napiši kako si se imela.
    Tatjana


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 31. december 2007 @ 22:20 CET
    Tatjana z vsem spoštovanjem do tebe ampak mislim, da nisi prav razumela bistva. Trenutno je tako, da veliko zakonov ali partnerskih vez se sklepa na podlagi simbioze (ti meni jaz tebi) pač veliko jih se odloči za skupno življenje le zaradi tega, da bi se izognili osamljenosti ali iz koristnih razlogov, skratka na podlagi razuma in ne čustev... Tvoj komentar sem razumela tako, da pravzaprav je vseeno s kom si v partnerski vezi? Da lahko deliš posteljo in življenje s prvim kdo si bo to želel? Ker se pač vsi se imamo radi? Se ne strinjam s tem. Imam rada vse ljudje, ker v vsakem je nekaj dobrega, ampak to ne pomeni, da lahko z vsakim vstopim v partnersko vezo (če bi to spoznala prej bi se izognila, kar nekaj napakam) Obstaja tudi nekaj kaj nam včasih nerazumljivo, srce kakor ga ne prepričuj in kako ga ne bi hranili z vsemi modrostmi - srce vedno zna nas presenetiti in enkrat pride trenutek, ko to razumeš, na žalost pa je včasih že prepozno...

    Srečne in vesele praznike želim vsem, vsem, vsem! ;)

    Violeta



    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Lario dne torek, 1. januar 2008 @ 10:17 CET
    Ko prva zaljubljenost mine, pride streznitev.
    Šele takrat vidiš ali si naredil prav ali ne.

    Srečno vsem skupaj
    Lario


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 1. januar 2008 @ 11:22 CET
    Na komentarje in situacijo bom malce nenavadno odgovorila. Izognila se bom stereotipom o ljubezni in zaljubljenosti.

    Ljubezen je skozi vse življenje lahko samo spoštovanje, dajanje sebe, iskanje pozitivnih strani v parnerju ter sprejemanje in tolerantnost. Kdor hoče svojega partnerja spremeniti in ga prilagajati svojemim predstavam, pomeni, da ni nikoli ljubil svojega partnerja in persona, temveč je bil zaljubljen le v svojo predstavo, ki si jo je zgradil o njem. Ker domišlijski partner ne obstaja, pomeni da je prišlo do nične ljubezni z iluzijami v pričakovanju. Pravi značaj človeka se spozna v preizkušnji. Če ljubezni ni, je boljše, da se papirnatega zmaja nepotešenosti pokoplje, ne pa da žaluješ za nežno spravljenim ljubimcem v svojem spominu, ki ga nikoli ni bilo. Ne bodi pekel ti drugim! V partnerski odnos si šla kot amaterka, iz njega pojdi kot streznjena ženska in zmagovalka nad svojimi iluzijami o svojem namišljenem adonisu. Plavaj naprej skozi življenje po reki radostne pozabe in novega iskanja! Bodi previdna, da spet ne srečaš prodajalca s svetlobo, ki te bo zaslepil. Skrbno poglej kaj tiči v njegovih besedah in dejanjih in kako je sestavljena njegova duša.

    LP Tatjana


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Violeta dne torek, 1. januar 2008 @ 16:25 CET
    Živijo;) Bolj daleč v gozd, več drv je nasekano;)

    Želim prav vsem v tem novem letu, sreče, Ljubezni in veselja.
    Bog je z nami in nas vse ima rad ;) In amaterk, in prodajalcev svetlobe, in adonisov in itd. čaka le, da še mi Njega vzljubimo in spoznamo to, da brez njegove Ljubezni niti "a" ne bi spregovorili...

    Violeta ;)


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 1. januar 2008 @ 18:05 CET
    Violeta, imaš prav.Vse izhaja iz resnice, ki kakor topel in nežni vetrič sneg topi. Ljubezen je resnica, po kateri žubori melodija in srca združuje v ogromni veletok, da puščava ozeleni. Tam nam je Bog dal vsakemu svoje ime.

    Srečno in vse dobro v letu 2008
    Tatjana


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Drago dne četrtek, 3. januar 2008 @ 16:33 CET


    Taki pari so idealni za duhovno rast. V takih primerih parov, ki se ne "ljubijo" le strahopetci zapuščajo prizorišča. In v Sloveniji imamo vedno več strahopetcev.

    Le življenje v dvoje moškega in ženske, je edina pot za pravo duhovno rast. Vse ostale duhovne poti so enostavnejše in lagodnejše oz. če sploh so to duhovne poti. Ta pot pa je vedno aktivna in ne dopušča nobenega zabušavanja in lenarjenja. K poti med moškim in žensko so vključeni tudi otroci. Vsaj trije. Zaradi različnih vlog, ki jih igrajo, imajo. Tako patološko, kot antropološko. Zaželjeno jih je celo več.

    Isto velja za homoseksualen par. Po Weiningerju naj homoseksualni moški vzame homoseksualno žensko ali kot on pravi: normalen naj vzame normalno, a homoseksualen tribado.

    Vse ostalo so lagodni izgovori, da se ne da tako ali drugače skupaj živeti in je prefinjena maska za pobeg.

    Lep vzgled za mojo trditev je Sokrat. Kje bi bil, ko ne bi imel take "nezaželjene" žene in ne bi vztrajal z njo? Nihče ne bi o njem nič vedel, ker ne bi bilo nič od njega. Torej, imel je zelo bogato duhovno pot. Mar ne?




    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 3. januar 2008 @ 18:27 CET
    Pozdravljen Drago,

    otroci naj živijo v družini, ki jo tvorita moški in ženska, ki se razumeta, spoštujeta in medsebojno ljubita. Otroci dobijo vzor za oblikovanje svoje družine v otroštvu, kjer rastejo in se razvijajo in te vzrore prenašajo tudi naprej v svojo družino. Z drugimi besedami otroci naj živijo in se vzgajajo v naravni skupnosti moža in žene. Družina je celica družbe.
    Otrok v homoseksualni skupnosti je stigmatiziran. Pri tem vprašanju dajem prednost koristim otroka.

    LP Tatjana


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Drago dne petek, 4. januar 2008 @ 11:43 CET


    Hoi, Tatjana;
    se v vsem popolnoma strinjam s teboj. Kaže pa, da me nisi razumela. Morda si prehitro prebrala moj komentar.

    Nikjer ne pišem o enakospolnih homoseksualnih partnerstvih, kot jih je uvedel nekdanji minister mag Drobnič v svojem zakonu. Govorim o duhovni rasti in o različnospolnih partnestvih t.j. mošega in ženske ali pa "moškega" in "ženske" (tu sta lahko eden ali oba homoseksualna) z otroki ali pa brez. Prikritih homoseksualnih oseb, ki tako živi v partnerskem odnosu je po moji oceni kar precej. V takem odnosu kljub anomaliji vidim pozitiven vpliv v družbi in na otroke. Tak način tiho odobrava tudi sedanja zakonodaja v kolikor gre za zakonske ali pa izvenzakonske skupnosti različnih oseb po spolu. In v praksi je kar nekaj tega.

    "Moški" homoseksualci sedaj skoraj ne morejo imeti v svojih enakospolnih skupnostih otrok, kot pa "ženske" homoseksualke v enakospolnih skupnost pa jih lahko imajo. Zaradi svoje narave so v priviligiranem položaju. In ravno te so najbolj nevarne pri odraščanju otrok v celovite in v življenje usmerjene odrasle osebe. Te "ženske" so tudi najbolj glasne.

    Duhovnost kot taka pa predvsem podpira življenje, gradi na življenju in ni nikakršno bluzenje raznih meniških in njim podobnih šol. Te so samo neke vrste surogat ali kot bi lahko dejal v sili tudi hudič muhe žre. Drobničev zakon pa prav gotovo ne podpira življenja in duhovnost v življenje. Zato lahko samo vzdihnem: Dežela Kranjska kraj nesrečnega imena.




    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: Lario dne sobota, 5. januar 2008 @ 09:23 CET
    Taki pari so idelani za duhovno rast. V takih primerih parov, ki se ne "ljubijo" le strahopetci zapuščajo prizorišča. In v Sloveniji imamo vedno več strahopetcev.
    DRAGO, preberi si kaj več o histeričnem karakterju, pa boš hitro ugotovil, kdo je strahopetec. Takih karakterjev je v Sloveniji grozno veliko, bi rekel da prevladujejo.
    Ne meči vseh, ki so ločeni in ne želijo več živeti v peklu v en koš. Duhovna rast je čisto nekaj drugega. Za sožitje in harmonijo med dvema sta potrebna dva.

    LP, Lario


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: biserka dne sobota, 26. januar 2008 @ 17:39 CET
    Kaj bi bilo narobe?

    Računati? Marsikoga plačajo v službi, da naredi nekaj, kar ni v njegovem/njenem miselnem območju, s čemer se ne strinja. To je služba, to je prostitucija brez seksa in užitka. Zakaj bi težili pa pri uporabi zakona za ohranjanje vsaj majhne stabilnosti?

    Se bomo mar zgražali vsepovprek in se pridružili hordam nezadovoljnežev? Zakon je dober, dokler drži skupaj. Pa kakorkoli ga drži, samo da drži. Formalno in zato tudi moralno (za 21. stoletje).


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: budabreztruda dne sobota, 26. januar 2008 @ 18:30 CET
    .

    Sunshine, ti gledaš na zakon kot na neko idealno tvorbo.

    Ma, boš telebnil enkrat na realna tla. Si mi že sedaj smiliš .


    Biti v zakonu in deliti posteljo z nekom, ki ga ne ljubiš in si ga ne želiš?

    Prispeval/a: budabreztruda dne sobota, 26. januar 2008 @ 18:38 CET
    popravek:

    telebnil (a)

    pardon!


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,60 seconds