NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • sreda 29-maj
  • Kako misliti in živeti svetovni etos odprto izven religioznih sistemov

  • četrtek 30-maj
  • Vlado Miheljak

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  • sobota 01-jun
  • Vabljeni na akcijo zbiranja starega papirja za pomoč živalim!

  • nedelja 02-jun
  • Koncert: Vasilij Meljnikov in Maja Tajnšek

  • torek 04-jun
  • Žametna večerja med vinogradi

  • četrtek 13-jun
  • Food Truck Festival Maribor

  • sreda 19-jun
  • Usposabljanje za koordinatorje trajnostnih skupnostnih projektov

  • petek 21-jun
  • Festival Lent 2024 in lentanje

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Univerzalno védenje   
    sobota, 10. julij 2004 @ 06:00 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    * Duhovna rast

    Miran Zupančič,
    duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec

    Časovni red je oblika razodetja, ki služi božanskemu kot delavnica, četudi je za današnjega človeka nepredstavljive velikosti. Za njim in skozenj nenehno deluje večni, univerzalni duhovni princip, ki je označen kot Oče, duh, logos, beseda, Bog. Človeka torej že od nekdaj vodi univerzalnost in ne obratno. Zato je v določenem pogledu konzervativna znanost pretresena do temeljev.


    Kaj je univerzalno védenje?

    Zaustavimo se za hip pri tem temeljnem pojmu, kaj je v resnici védenje? Če gledamo na zunanje védenje je to le videz, enak zrcalni podobi. V primeru, da pa človek izkusi in notranje spozna, da ničesar ne ve, potem bo lahko govorila njegova prepričanost.

    Kdor se usmeri na to, bo smel vedno več razumeti iz neskončnega obilja univerzalne modrosti in ji dopustiti ponovno zazveneti v sebi. Univerzalna modrost se lahko razodene samo notranjemu človeku, obrnjenemu k univerzalnemu in k Bogu. Zato pravijo tisti, ki poznajo Boga, da vedo. Tisti pa, ki tega pravila vseh stvari v sebi še niso odkrili in realizirali, ne vedo.

    V vseh časih se je univerzalni nauk s svojo obliko prilagodil duhu časa. Oblike razodevanja dobijo konkretno podobo v religiji, umetnosti in znanosti. Te tri stalno spreminjajo svoje medsebojne odnose, pri čemer stoji vsaj ena od njih v ospredju. Čeprav naj bi bile med seboj v ravnotežju, je to v življenju povsem drugače. Krščanska dogma temelji npr. na zgodovinskem razumevanju Svetega pisma in tako sprejema tudi navdih. Vendar se to religiozno vedenje ni moglo nikoli razviti v odrešilni enakostranični trikotnik umetnosti, religije in znanosti, kar je tudi pogoj za ozdravitev in prenovo današnjega človeštva. V praksi je to prev nasprotno. Veliko se govori o Očetu, Sinu in Svetem Duhu, a vse skupaj ne daje nikakršnega življenja. Zunanje krščansko vedenje in ujetost v zunanjost ni prineslo zaželenih rezultatov, ravno nasprotno. To, kar se ponuja navzven, je dogma - vera, ki počiva na zvestobi napisanega, na ponaredbah, na nevednosti in političnih intrigah dvatisočletnega razvoja, s katerim je bilo človeštvo do današnjega dne zavestno zapeljevano v zmoto.

    Toda kljub vsem deformacijam deluje univerzalno vedenje skozi Sveto pismo jasno kot sonce. Sveto pismo ima v sebi skrito pot do odrešujoče resnice, ki je sama po sebi večna, pa naj si bo še tako maskirana. Seveda pa poleg krščanskega nauka z vsemi njegovimi viški in padci obstaja v zunanjem svetu tudi nauk, ki temelji na hinduizmu, judovstvu, islamu … V svojih zunanjih formah je to vedno v čas sidran in s tem dogmatičen nauk od včeraj. To je nauk, s pomočjo katerega išče človek ali njegova osebnost prepoznanje in samega sebe postavlja v središče. Za njim stoji želja odstraniti oklep časa, pri tem pa se prav v časovnosti vedno znova pojavi. In tako kot se kolo rojstva in smrti vrti v času, gre isto pot tudi nauk. Nič novega. V tej razdrobljeni resničnosti časa je človek nenehno preganjan, enako tudi njegova resnično bistvo. Univerzalno, popolno hoče biti prepoznano v vseh oblikah razodetja. Zato žene nepopolno dalje in poskuša pripeljati do stanja zavedanja svoje nepopolnosti! Pri tem se resnica, ki je univerzalna, sicer izraža kot zrcaljenje v zemeljskih oblikah, valovi skoznje in tako tudi v celotnem vesolju. V resničnosti pa je neskončno bolj raznoliko in vseobjemajoče. Dviga se nad čas in prostor.

    Resnični nauk je nauk o Bogu. Izraža se v duhu in z njegovo pomočjo, prav tako pa tudi v božanskem stvarjenju človeka s svojo trojno prasubstanco ali esenco duha - podobo duha, duše in telesa, v univerzalnem človeku. Človek tega našega zemeljskega polja pa ima le na čas vezano telo, dušo in intelektualno znanje, ki je pogosto označeno kot "duhovna" možnost. Duh želi, da ga spozna naša bit, ki je v padlem duhovnem sistemu z zemeljskim človekom prisilno neaktiven. Zato žene božanski duh zemeljskega človeka dalje skozi čase in mu podaja roko, ki ga želi prepeljati do pravega znanja, dokler ne nastopi trenutek, v katerem se človek zave, da je ločen od pravega nauka in duha ter tako zopet zasliši glas vesti.


    Naša naloga je da Boga spoznamo. Ni časa, ko ne bi človeka gnalo, da bi kolikor toliko dojel Boga. V zgodovini so tako nastali bogovi in polbogovi, ki jih je sodobni človek uničil ali "moderniziral". Na njihova mesta so stopili maliki: materializem, telesna kultura, kultura zdravljenja, kultura prehrane, šport, seks. Del človeštva se z nezadržno željo usmerja v nematerialno življenje zaradi ravnovesja materialnemu obstoju. Taki ljudje hočejo odkriti skrito duhovno področje. Zato se premnogi z vso močjo in energijo vržejo na tri finejša področja svetov. Področja ezoterike še nikoli niso bila tako obiskana. Toda potovanja iskalcev poteka dalje, od dne do dne, od ene stopnje razvoja do druge. Kajti cilj še ni dosežen, vstop v skrivnost Boga. Vsakdo mora potrebo, nedoumljivo, veliko drugačnost preizkusiti in doživeti. Kljub enoličnosti vsakdana ima vsak človek v sebi del te želje. Le od kod prihaja borba za malo Svetlobe, ki naj bi vodila ven iz peklenske eksistence s svetlobi, k spoznanju.

    Človeka, ki je sprejel božanskega duha, le-ta priganja in usmerja. Postane mu nit vodilja. Tako ima tak človek v rokah ključ. Je iskalec večne resnice, ki se začne dojemanju Boga bližati z očmi nove duše. V Kor. 2/10 pravi Pavel: "Kajti duh prežema vse stvari, celo globine Boga." To je ta prvotna duša, ki zaživi v človeku. Duh, ki iz te duše izhaja, vodi k pravemu razumevanju. Ne-duhovni človek pa ne zaznava, kaj prihaja iz božanskega duha. Vse to se mu zdi tuje-novo in ne more razumeti, da se te stvari lahko presoja izključno z duhom. V človeku to omogoča seme na dnu duše - njegovo pravo Bistvo, v katerem je duh prave resnične svobode!


    Danes v dobi Vodnarja se že opazi, da je iskalcev vedno več. Vse to se odraža na različne načine. Tu se nam vsiljuje vprašanje, kakšno podobo o Bogu je v človeku ustvarila naša krščanska tradicija v imenu Boga? Ena je lahko podoba iz tradicije stare zaveze, v kateri "zahteva" žrtev. Druga je podoba v Novi zavezi z dozdevno podobo enega Očeta-Boga, ki zahteva smrt svojega sina. Tu se je potrebno v primeru, da ima človek eno od teh podob v svojem duhu, osvoboditi obeh podob.

    Univerzalni duhovni nauk priča o božjem kot razsežnem vesolju, materialni univerzum pa lahko označimo za luciferskega - tudi satanskega, ki je na sam na sebe navezano vesolje. Prvi, duhovni, nenehno izpolnjuje božanski zakon ljubezni, ki prežema vso življenje, drugi pa pozna le ljubezen, ki je usmerjena le na sebe in za sebe ter si prizadeva zadržati vse zase. To je čista resnica. In zaradi tega je človek nenehno v lastnem precepu. Drugi vodi v smrt, prvi v večno življenje. Ta univerzalni nauk je prikazan med drugimi v Evangelijih Nove zaveze - v nauku Jezusa, Bude, Hermesa Trismegistusa, Lao Ce-ja in še pri mnogih drugih razsvetljenih svetovnih učiteljih. V njih so navodila in ključi za popolno resnico. Vsakdo, ki je dozorel, ima dostop do tega duhovnega "interneta", ki se mu reče božanska modrost. Božanska modrost je nematerialna in njenega mesta nikakor ne določa človek.. Ta nauk vsebuje univerzalno zgodbo o prvem, še takrat božanskem človeku, o njegovem padcu, v postopno materializirano današnjo snovno obliko, o njegovi rasti in razcepitvi na rase ter narode. Nauk prikazuje tudi, kako lahko človek to ujetost premaga, kako jo konec koncev mora premagati, da svoje spuščanje in pogrezanje spremeni v dviganje k Svetlobi življenja. Celotna pot skozi različne korake samouresničitve in vsi aspekti novega življenja, ki čaka nanj so zapisani v tem nauku.


    Gledano z očmi materialistične razlage tega nauka.

    Če pogledamo v prvo polovico prejšnjega stoletja je bilo takrat v srednji Evropi kulturno življenje na zelo visoki ravni. Pri tem seveda mislimo na idealizem, katerega so ustvarili veliki misleci in pesniki, kot so to: Emanuel Kant, Schiller, Hegel, Humboldt, Goethe, Schelling in seveda Fichte ter ostali, da jih vseh ne naštevamo. Boj za odnos vere in razuma, za moralo človeka in za njegovo svobodno odločanje o sebi je imel za posledico burno kulturno duhovno ozračje. V njej je zrasel nam znani Karl Marx, pri katerem zasledimo nekaj zelo visokih idealov, ki so ga globoko poduhovljali, a mu prinašali tudi hude notranje boje, ki jih je moral preživljati. Kot maturant je zapisal naslednje globoke besede: "Vsak ima pred očmi cilj, ki se mu zdi velik, ki tudi je velik, če ga vodi najgloblje prepričanje, najbolj notranji glas srca, kajti božanstvo ne pusti zemeljskega nikoli povsem brez vodstva: govori tiho, vendar zanesljivo. Glavni usmerjevalec, ki nas mora voditi pri izbiri sami, je blagor človeštva, naša lastna dopolnitev za blagor sveta okrog sebe." Te misli pri Markxu razodevajo zaupanje v božansko vodstvo. Kasneje so se stvari obrnile v njem in nastopil je močan konflikt z božanskim, ki se zrcali v eni izmed njegovih pesmi iz istega časa,ki nosi naslov "Molitev obupanca":

    "Bog mi je vzel vse,
    me potisnil v prekletstvo in jarem usode,
    njega svetovi pogrešajo vse, prav vse!
    Le eno ostalo je, saj maščevanje tu je še!"


    Karl Marx to notranjo borbo in hkrati smer razloži v pismu svojemu očetu: "Zastor je padel, raztrgal je moje najsvetejše in treba je postaviti nove bogove. Od idealizma sem prišel do tega, sam iščem idejo v resničnem. Če so bogovi prej prebivali nad zemljo, so sedaj postali center ta-iste." Marx se je trudil za združitev božanskih idej z zemeljsko realnostjo. Pri tem se je soočil v spopadu s Heglovo filozofijo. Boril se je z vsezajemajočim filozofskim sistemom, ki je veljal v takratnih časih za zaključek in krono filozofije. Ta borba je bila za Marxa skoraj samouničevalna. Porabil je vso svojo ogromno energijo, da bi obrnil pole bistvenih značilnosti te filozofije. Sam Hegel je govoril o "absolutnem duhu", ki se je podal dol v zemeljsko resničnost. Osnova vsebiti je zanj "ideja", ki je najvišja in prava resničnost, iz katere se razodeva vse. V naravi je ideja zunanja, v duhu pa se vrne nazaj k sebi. Hegel razlaga vse pojave iz gibanja duha. Razvoj vse-gibanja, vse-biti, se dogaja po njegovem prepričanju dialektično; z grškimi filozofi je prišel v zahodno miselnost izraz dialektika. Ta pojem so uporabljali Hegel, Spencer, Nietzsche, Darwin in Marx. Torej z igro nasprotij se razvija vse dalje, dokler nekoč ne doseže najvišje oblike in se absolutni duh, ideja, vrne nazaj k sebi.

    Marx v pismu piše očetu: "Bral sem fragmente Heglove filozofije, katere groteskna skalna melodija mi ni bila všeč." To ga je močno vznemirilo in je videl kot prepad globoko protislovje med harmonijo in zaprtostjo filozofskega sistema ter resničnostjo življenja v državi in družbi. Zaradi tega je trpel, to razhajanje med idealom in zemeljsko resničnostjo je ustvarilo v njem napeto oddaljenost njegovega celotnega življenjskega dela. In pravi: "Svet je raztrgan, sooča se s celotno filozofijo."

    Ravno tedaj, ko je filozofija dosegla svoj višek, ko se je predstavila kot podoba popolnega, se je še bolj nepomirljivo soočila z realnostjo sveta. Zato se je zdelo Marxu nesmiselno filozofijo še dalje izboljševati. Zanj se je s svojo doseženo popolnostjo, z najvišjim oblikovanjem razodela kot "laž principa". Kajti problemi človeštva so ostajali kljub filozofiji, ni jih rešila, pripadali so takorekoč drugi realnosti, ki je bila za Marxa prava realnost. Trudil se je filozofijo "dvigniti" tako, da jo je hotel realizirati na zemeljski ravni.. "Filozofi so vedno razlagali svet različno, bistveno pa je spremeniti ga," je bila vodilna misel njegovega celotnega dela. Ta njegov pogosto citiran stavek je še danes pogosto citiran.


    Filozofija naj bi se realizirala. V protislovju med stvarnim življenjem in visokimi ideali filozofije je videl vzrok samoodtujitve človeka. Tako po Marxu človek ne živi v svojem "pravem stanju", ni še dosegel samouresničitve. Tu njegove izrazne misli pričajo, kako zelo je nanj delovala ideja o pravem človeštvu, kako zelo močno je nanj vplivala podoba dušnega človeka. Prav ta silna prizadevnost njegovega bitja, da bi posredoval podobo popolnega človeka, nam kaže, da je bil deležen spodbud in jih tudi sprejemal iz božanskega prvotnega sveta, da se ga je dotaknil spomin na pravi dom. Toda ni se spraševal, od kod prepričanje, da obstaja pravo človeštvo, kar bi bilo lahko odrešilno za njega, saj naš naravni red stvari in sveta se ni tega še nikoli lotil, da bi ga uresničil. Marx ne gleda v notranjost svojega bistva, ne gleda duhovnega semena, izvora čiste podobe, ampak poveže idejo, ki ga poduhovlja, izključno z zemeljskim človekom iz mesa in krvi.

    Resničnost je zanj samo konkretna, "stvarna" resničnost, zemeljski človek ima zanj predispozicijo za "pravo" človeštvo. V dialektičnem razvoju pa mora svoje pravo bistvo seveda še oblikovati. Tako se je v Marxovi predstavi sočasno odkrivala tudi podoba "prave države", v kateri je državljan sam "skupnost", občestvo, "socializirani človek". Ločitev od zasebnih in splošnih priložnosti skupnosti je odpravljena, posameznik bo splošno bitje, kar pomeni, da bo postal lastno splošno bitje. Človek postane pravo rodovno bitje. Takšno skupnost imenuje Marx "prava demokracija". Njena ureditev je istovetna s "samoodločanjem naroda". Na tak način postane posameznik eno z vsemi ostalimi. Resničnost se je po Marxu spremenila v popoln razum. Posameznik se s svojo posebnostjo zlije s skupnostjo. Marx ima vizijo "brezrazredne družbe", v kateri ni več razlike med tistimi, ki imajo in onimi, ki nimajo. "Vsak po svojih zmožnostih, vsakemu po njegovih potrebah", tako se glasi vladajoča ideja take skupne družbene ureditve. V njej se lahko človek popolnoma uresniči s svojim lastnim delom.


    V zgodovinskem razvojnem procesu se je po Marxovem razumevanju oblikovala človeška svoboda. "Razum je bil od nekdaj, vendar ne vedno v razumski obliki." Iz oblik obstoječe resničnosti "se bo" razvila prava resničnost. Naloga zgodovine je utrditi "resničnost tostranstva". Marx govori o "filozofskem nastajanju" sveta. Te ideje so nadalje formirale kasnejše komunistične partije. Približno predstavo kako naj izgleda komunizem in kakšen tip človeka naj ga oblikuje, je razvidno iz stavka statuta nekdanje KP SZ: "Komunizem je visoko organizirana družba ljudi z visoko zavestjo, ki delajo svobodno, v kateri bo obstajalo družbeno samoupravljanje; v njem bo postalo delo za dobro družbe življenjska potreba, zavestna nujnost in vsak bo uporabljal svoje sposobnosti v korist naroda". Popolnoma jasno je, da so te vizije in predstave izposojene iz Duhovnega univerzalnega nauka. Saj tako stanje zavesti človeštva, ki je bil pogoj marksistov za komunizem, ni nič drugega kot do materije pripognjen hermetični princip; "ki sprejme vse, vse odda in s tem vse preoblikuje".

    Poznana je pot in proces odrešenja in samorealizacije po kateri se mora iti proti svobodi. Vendar za razliko od Marxa, kakor je on v materialni svet prestavil realizacijo ideala, lahko pride le s prehodom v božanski svet. O tem govorijo razsvetljeni duhovni učitelji. Marx je zanikal izvirni pragreh in je videl izključno človekovo domovanje samo v svetu materije.

    Iz stiske in bede tistega časa, izkoriščanja in obubožanja množic, je v Veliki Britaniji nastal nov razred ljudi, proletariat, torej ljudi brez imetja. Sočasno pa je šlo za drugačen razvoj. Rojevajoča se znanost je vedno bolj raziskovala naravo in odkrivala mnoge skrivnosti ter zakonitosti le-te. Tako se je vedno več ljudi usmerjalo stran od onostranstva. Posledica je bil velik tehnični in industrijski razvoj. Bili smo priče industrijske revolucije, velikih korakov. Misel na raj se je sama od sebe preusmerila v zemeljsko prihodnost. Vse se je usmerilo v tustranstvo. Človek si je ustvaril novo podobo samega sebe. Nato je leta 1842 zagledala luč sveta knjiga Ludwiga Feuerbacha "Bistvo krščanstva", ki je naredila pravi duhovni evropski vihar. Feuerbach v tem delu briljantno razlaga, kako je religija samo projekcija človeškega hrepenenja v atmosferi, da sta Bog in Kristus lastnost človeka, ki projicira navzven. Tako Feuerbach človeka usmeri na sebe samega in ga nagovarja, naj spozna in odkrije svoje lastno pravo bistvo. Vsi ideali religije po mnenju Feuerbacha niso nič drugega kot pravo bistvo človeka. Vendar, žal pa kot "človeka" Feuerbach pozna samo zemeljskega smrtnega človeka, čutnega človeka. Kasneje je Friedrich Engels, prijatelj Marxa pisal o Feuerbachovem delu: "Odrešilno delovanje te knjige, dragi Marx, moraš sam doživeti, da bi si lahko ustvaril predstavo". Tako je takratno Evropo preplavilo veliko navdušenje.


    Zaradi silne vneme raziskav in prodiranja je razumljivo, da se je takratna vizija popolnosti zakoreninila v podobo zemeljskega življenja in sveta. "Podredite si svet." Ta vizija se je povezala z humanizmom. Karl Marx in njegovi nasledniki so predpostavljali, da bi človek lahko iz sebe samega razvil še velika psihična bogastva in si podredil iz naravnega reda mogočne vire. Da pa bi trud in prizadevanje, da se povsem izkoristi naravni potencial, preobremenilo človeka in naravo ter ju pripeljalo do osiromašenja, takratni borci za to idejo še niso spoznali. Še marsikaj se ni vedelo. Metoda razvoja pravega Človeka je po Marxu metoda "kritike", merjenje zemeljske resnice z idejo tistega, kar naj bi bilo in borba proti vsem barieram, vsem oblikam zatiranja, ki so v nasprotju s pravim človekom.

    To borbo so vodile kasneje komunistične partije, ampak ker hudič nikoli ne počiva se je zgodil nepojmljiv preobrat. Le kdo bi lahko takrat sredi prejšnjega stoletja vedel, da se bo boj za osvoboditev končal z zatiranjem naroda v imenu komunizma. Marx in Engels sta hotela premagati zakon nasprotij. Seveda jima to ni uspelo, kot ne še nikomur v vsej zgodovini tustranstva. Vsekakor pa bodo vsi načrti, vsa delovanja končno razodeti na tem svetu. Svet, v katerem živimo, vedno v nekem trenutku pokaže človeku svoj pravi obraz. Po vsem intenzivnem in bolečem trudu za popolnost na tem svetu, lahko pogledamo v notranjost tega sveta. In do česa pridemo? Bil je, je in bo svet nasprotij, svet vzpona, razcveta in zatona, svet borbe in smrti. Zakone te narave nasprotij komunizem ni mogel premagati in jih tudi ne more. To se vedno najbridkeje uresničuje na tistih, ki ga hočejo premagati na tem svetu.


    To igro nasprotij lahko premagamo, z delom na sebi tako da pripravimo v sebi pot k svetlobi duha., da se ponovno poveže z "domovino", kraljestvom duhovnega univerzuma nesmrtnosti. Samo nesmrtno lahko zazna nesmrtno. V tem smislu nam govori "Evangelij po Filipu".

    "Nihče ne more zaznati ničesar neminljivega, razen če je sam neminljiv. Z resnico ni tako kot s tem svetom, kjer človek vidi sonce, ne da bi bil sam sonce, kjer vidi nebo in zemljo in vse ostalo, ne da bi bil sam nebo, zemlja in temu podobno. V kraljestvu resnice vidiš nekaj resnice in postaneš sam del resnice. Vidiš duha in postaneš sam del duha. Vidiš Kristusa, postaneš Kristus. Vidiš Očeta, postaneš del Očeta. Tu na tem svetu vidiš stvari, samega sebe pa ne vidiš. Na drugem svetu pa vidiš samega sebe, kar tam vidiš, to postaneš."

    Kdor dela na sebi to dojame, postane moder in pusti, da ga preoblikuje Kristus. Tako božanska svetloba v njem živi in deluje v službi Boga, sveta in človeštva. Je ena sveča svetlobe več. To je služenje svetu in človeštvu. Samo delovanje deset takih ljudi, je lahko tako veliko, da si običajni človek tega niti misliti ne more.


      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/20040708164752607

    No trackback comments for this entry.
    Univerzalno védenje | 4 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Univerzalno védenje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 11. julij 2004 @ 10:26 CEST
    Dragi Miran,
    zelo poglobljen članek, ki odpira številna vprašanja našega bivanja in obstoja. Pohvala. Spravljaš me v zadrego kako naj ga pokomentiram. Začela bom kar pri naslovu: "Univerzalo vedenje". Kaj to pomeni za današnjega človeka? Gre za vprašanje naše zavesti. Celotni Univerzum je prežet z absolutno zavestjo. Poznajo jo vse kulture. Kristjani jo imenujemo "Sveti duh", zen-budisti na Kitajskem jo imenujejo "Buda", Hindujci jo imenujejo "Atman", različne šole joge pa "Kundalini". Ti si On brez vsake omejitve. Univerzalno vedenje je, če gledaš iz sebe, si del univerzalne zavesti. Tej univerzalni zavesti lahko mirno rečemo "Bog". Že zenski mojstri in misleci so pri iskanju duhovnega niča spoznali Boga kot zavest. Tudi fiziki so pri iskanju vacuuma spoznali Boga kot fizikalni zakon. Boste rekli: "Kaj ima nič opraviti z univerzalnim vedenjem?" Pa še kako ima, kajti notranjost univerzalnega vedenja ali univerzalne zavesti, ki v notranjosti drži skupaj in povezuje svet, leži v niču. Da obstaja svet okrog tebe spoznaš šele, ko ga zazna tvoja zavest. Zanimivo je kako se znanosti med seboj dopolnjujejo. Vse prihajajo do enotnega zaključka. Filofozi in misleci pri iskanju duhovnega niča spoznavajo Boga kot zavest, fiziki pri iskanju vacuuma spoznavajo Boga kot fizikalni zakon. V majhni kapljici vode, ki se oznoji na tvojem obrazu ob vročem poletnem dnevu spoznaš in najdeš ves svet. Ko razmišljaš o njeni podobi, najdeš v njej potrditev vseh svojih zakonov. Prepoznaš v tem različne vidike ali podobe Boga. Pri tem si postaviš vprašanje ali je bil prej Bog ali materija. Materialisti zatrjujejo, da je materija vse. Niso pa pri tem odgovorili na temeljno nerazrešeno vprašanje, od kod prav za prav materia prihaja in kaj je univerzalno vedenje ali univerzalna zavest, ki materijo uravnava in jo določa, da obstaja. Odgovor je: Materija nastane šele z delovanjem univerzalne zavesti, univerzalnega vedenja, torej Boga. Kako lahko to znanstveno dokažeš? Po poskusimo dokazati to trditev s fizikalnega stališča: Vsak materialni delček, vsak elektron, vsak proton, vsak jedrni delček je vedno val in delček obenem tako dolgo, dokler se premika po prostoru, ki ga opisujemo z valovno funkcijo. Nikjer se v resnici ne nahaja. Obstaja kot prekrivanje možnih poti in krajev bivanja. Če naleti na oviro se nemudoma spremeni v delček. Valovna funkcija je porušena in razpade. Vsak tak zlom preoblikuje možnosti v resničnosti. Na najnižji ravni postaja svet kreativen. Tako postane elektron mešanica s tu in tam in predstavlja vrsto nenatančnosti. Če te prenesemo na računalnik, ki shranjuje podatke in jih natisne, vidimo samo eno realnost, to je meritveni rezultat. Vprašanje pa je kje se je izvršil prehod od možnosti v realnost, ali se tedaj fizikalni svet ali celo kvantna mehanika sooči z univerzalno zavestjo. Zavest torej ustvari materijo. Vseh teh možnosti nismo in nikoli ne bomo videli. Obstaja le svet, ki ga naša zavest opazuje. Zato je naša zavest, naše vedenje del Univerzalne zavesti. Ta teorija najmanjših delcev je torej genialna. Ali je obstoj našega duha, duhovnih delcev mogoče dokazati s tehntnico? Leta 1997 je uspelo Streve-u Lamoreaux-u iz Los Almos National Laboratorya drobceno moč nevidnih delcev meriti. Čeprav izgleda noro, toda odkrita je lastnost praznega prostora. In še bolj nora je ugotovitev, da je odkrita lastnost praznega prostora in da značilnosti vacuuma določajo svet v velikem in malem. Na najbolj zanemarljivem koncu lestvice našega spoznanja so gradniki jedra, na zgornjem pa je gradbeni načrt vesolja in človeka v njem. Gradniki Univerzuma so stabilni zato, ker vacuum stiskajo skupaj. Trije kvarki skupaj tvorijo proton. Neprenehoma se zapletajo v klobčič in lepijo skupaj, vrtinčijo in puščajo prosta samo majhna področja v obliki mehurčkov. V mehurčkih se zbirajo kvarki, ti tvorijo osnovne delce - protone in nevrone in iz njih so zgrajena atomska jedra. Celotna materia oblita z ničem, ki jo drži skupaj. Zanimivo Odkritje, ni kaj? Energija vacuuma je udeležena pri eksplozijah zvezd. Od prapoka naprej se je spreminjala struktura na današnjo zamrznjeno strukturo. Vendar tudi ta zamrznjena struktura Univerzuma ni dokončna, ni pravo končno stanje. Če bi vacuumu dodali dovolj energije, bi le ta lahko zdrsnil v svoje pravo končno stanje. Vacuum bi se razblinil, razblinjeno stanje bi se v eksploziji razširilo čez ves Univerzum in naenkrat bi bili v svetu, ki ga ne bi več razumeli. Nastopil bi ali bo celo nastopil sodni dan po bibličnem izročilu. Ne špekuliram s tem scenarjem, vendar naj nam bo jasno, da so fizikalni zakoni povezani z vacuumom, vsebovani v niču. Na skrivnosten način torej tvori nič pravzrok svet. Iz njega je nastalo univerzalno vedenje ali univerzalna zavest. Nič je torej univerzalno vedenje ali univerzalna zavest, nič je osnova našega sveta. Iz njega izhajamo. To resnico imenujemo Bog. Trdna materija, naša telesa, naš duh se sestoji iz čistega vacuuma. Kvantna mehanika lahko razloži mnoge posebnosti vse od nastanka Univerzuma - in je napovedala nova še nenavadna odkritja. Napovedala je antimaterijo, ki jo je odkril teoretični fizik Paul Dirac 1928. leta. Antimaterija je podobna normalni materiji razen z obratnim nabojem in naj bi zgorela v blisku žarkov takoj, ko naj bi se srečala z normalno materijo. Antimaterija nastane iz nič.Če je katapulktiran eden izmed elektronov na pozivino energijo, potem vidimo, da lahko materija nastane iz nič. Nastane luknja, ki ima pozitiven naboj, sicer pa je enaka elektronu - luknja je pozitorn, antidelček elektrona. Če se elektroni in pozitroni srečajo se medsebojno uničijo. Preostane samo blisk energije in vacuum, iz katerega sta nekoč nastala oba. Delčki niso domišlijska tvorba, temveč obstoj duhovnih delcev. Kaj je naša duša? Ali je tudi Ona zgrajena na tem principu? Zagotovo spada naša duša v gradbeni načrt vesolja in je njegov sestavni del, zato je večna v eni ali drugačni obliki. Nevidni delci torej povzročijo vidno silo. V njej spoznamo našo zavest, univerzalno zavest in različne pojavne oblike Boga. Bog se zato razodeva v naši zavesti, v naši zavesti se razodeva celotni Univerzum na način zmožnosti našega spoznanja. Materija obstaja torej šele, ko jo zazna zavest. Univerzalna zavest je obstajala pred nastankom materije. Univerzalna zavest je torej Bog.

    Miran, s tem sem dopolnila tvojo izčrpno filozofsko misel o univerzalnem vedenju, ki si jo skušal utemeljiti z modrostmi najstarejših filozofov do skrajnega marksističnega pogleda na svet. Če so poleg tega pri iskanju resnice ne le filozofi in drugi modreci, temveč tudi fiziki spoznali Boga kot fizikalni zakon, je to samo še en dokaz več, da obstaja Bog kot zavest in vedenje celotnega Univerzuma.

    Lep pozdrav od tvoje duhovne prijateljice

    Tatjane


    Univerzalno védenje

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 11. julij 2004 @ 11:49 CEST
    Dragi Miran,

    boš rekel, da sem na tvoj duhovno bogati prispevek odgovorila le enostransko. Nekateri odgovori so posledica naključnih razmišljanj o kakšnem problemu. Živeti v več svetovin, realnem in imaginarnem pesniškem, v mojem primeru in še v svetem univerzalnega vedenja je zagotovo naporno in zahtevna naloga, odgovarjati vsakemu posebej s svojo govorico. Dejansko živimo v nekem paralelnem svetu univerzalnega vedenja ali univerzalne zavesti, ki ji je znotraj sebe vse jasno, nam pa dano, da jo spoznavamo. Tako smo malo angažirana psiha, malo nagonsko čutenje, ki prihaja odznotraj, malo mistiki, malo duhovno občutljivi ezoteriki, malo duhovni talenti iz prejšnjih naših življenj, včasih tudi brezobzirni realisti, ko nam zmanjka domišljije za spoznavo. Napisati dober esej, ki bi nas iz realnega vsakodnevnega okolja popeljal v višje miselne dimenzije, ni lahko. Vse je povezano z različnimi fazami duhovnega razvoja vsakega izmed nas. Nekaj zgodovinskega, nekaj mitološkega je v našem razmišljanju, v našem ustvarjanju. Nekatera spoznanja so visoko nad našimi vsakodnevnimi občutki. Naša ustvarjalna domišljija mora podobo sveta in Univerzuma tudi resnično spoznavati in videti kakšna obstaja, kako je nastala in kaj za nas ljudi predstalvja. V nas so nerealizirani potenciali višjega videnja. Prilagajmo se tako vrednotam, ki niso samo resnično naše, temveč sledimo notranjo pot v višje dimenzije stvarstva in razumevanja. Pogosto pišemo tudi o stvareh, ki so preživele in zanemarjamo pisanje o univerzalnih resnicah, ki so za človekov notranji razvoj aktualne in nujno potrebna malta, s katero lahko gradi svojo prihodnost na duhovnih temeljih. V življenju se spoznanja rodijo spontano, privrejo nenadoma iz podzavesti, kot bi vstale pred nami iz sanj. Njihova sporočila so običajno duhovna energija, ki opravlja ene vrsto duhovno iniciacijo, na katero se energetsko miselno odzivamo včasih ezoterično duhovno, včasih intelektualno čisto, včasih raziskovalno poglobljeno in izkustveno. Naše smeri razmišljanja in dojemanja gredo različno, so različno naravnane. Odvisno od trenutne inspiracije. Naravnane so pa vedno k prebujeni svetlobi, k preraščanju spoznanj. Predstavljajo sprostitev, brez kakršnih koli pričakovanj, so neka nova življenjska orientacija. In tako iz tega vznikajo osebe duhovnosti, ki jih dandanašnji svet tako potrebuje. Pomembno je, da se človek umika izpod vpliva negativnih življenjskih pritiskov in da se spontano razvija v nekaj višjega. Človekovo življenjsko poslanstvo naj bo prebujanje, duhovno razumevanje sveta, Univerzuma, pomaga naj krepiti samozavest in blažiti tegobe in bolečine življenja. Vse zastoje v duhovnosti in bivanjsko praznino je zakrivilo dvigovanje materialnega sveta nad duhovnim. To si sam Miran, ugotavljal v svojem prispevku. Takšne duhovne krize so morda tudi na svoj način koristne, saj omogočajo nato jasnino duha, ga prečiščujejo in poglabljajo. Miran, tvoje duhovno poslanstvo prerašča polje današnjega duhovnega razmišljanja mnogih posameznikov, ki se razglašajo za duhove časa in tudi množic. Duhovnost je dandanašnji privilegij posameznikov. To je zgrešeno. Duhovne resnice bi morale biti odprte in ne vezane samo na izbrance, ki se z duhovnostjo profesionalno ukvarjajo. Duhovnost bi morala biti svoboda. Šele takrat bomo izpolnili zadovoljstvo Boga, da se bo duhovno v vseh nas razodeval s svojo resnico, etiko, prebujenostjo, srčno odprtostjo, z vsemi družbenimi pravili in vesoljno resnico v najintimnejših kotičkih naših src. Karmična pozitivnost, ki vre v ljudeh mislecih bi morala predstavljati spontano duhovno gibanje. Dandanes živimo v popolnem kaosu in nihče, razen Boga nima nadzora nad njim. Vse mogoče politike, sekte in organizacije ponujajo vsaka svojo resnico, ene špekulirajo z naivnostjo in neizkušenostjo ljudi, druge prodajajo meglo s tem, da se vračajo v lažne prerokbe in zavajajo, tretje so naredile iz povsem preprostih ljudskih spoznanj visoko znanost in zopet zavajajo. Največkrat so pri tem prisotni interesi in dobički posameznikov. Človek se vpraša kje se vidi tisto energetsko semenje, ki bo popeljalo človeka k resnici? Kako je mogoče danedanes uskladiti različna verstva na eno samo resnico - medsebojno ljubezen med ljudmi. Bo morda to nova naloga na duhovnem področju, povezana tudi z umetnostjo in jasnovidnejšim pogledom v prihodnost. V vseh številnih duhovnih trgovinah prodajajo instant pripravljene napotke za srečo človeka. V ljudeh vzgajajo čredniški nagon, zavezan določenim ciljem, prepovedim, zapovedim in zavajanjem. Nesporno je, da je človekova svoboda odvisna od njegove duhovne razvitosti. Najpomembnejše je iskanje notranjega miru in spoznanje univerzalnega vedenja, univerzalne zavesti. Kako dvigniti to duhovno frekvenco, da bo planetarna civilizacija postala dejanska resničnost božjega stvarstva. To našo Zemljo moramo tudi ekološko čuvati, saj nimamo kam pobegniti. Na Marsu, Jupitru, Veneri ali Luni ni bivalnih pogojev za človeka. Tu je naš dom. Živeli bomo takšno življenje, kot si ga bomo ustvarilih. Brez duhovnosti se bomo poživalili. Duhovne, dobornamerne in miroljubne sile so prešibke, jih bo treba še okrepiti. Evropska skupnost bo morda ustvarila novo karmo, morda se bo naš evolucijski skok stopnjeval s pozitivno energijo in bomo dosegli stanje miru in sožitja ter notranje ljubezni med ljudmi? Za svet bi lahko rekli, da je dandanes izprijen in da je izgubil smisel za vrednote. Nekakšna izpraznjenost se opaža, poplitvenost in zdolgočasenost smislov življenja. Postajamo ujetniki pasti materializma in potrošništva. Univerzalno vedenje potrebuje samopotrjevanje svoje zavesti, tudi s teboj, človek! Ne dopusti človek, da bo Bog kot univerzalna zavest, izgubil zaupanje vate, sicer boš izobčen! Izobčenost pa pomeni samouničenje tvojega rodu. Ljudje potrebujemo univerzalne dobrote, univerzalne zavesti in svetosti Boga, ki se kaže v sprejemanju dobrega in ustvarjanju veselja do življenja. S tem sem še z enega zornega kota dopolnila tvoj prispevek, dragi Miran.

    Lep pozdrav tebi Miran tvoja duhovna prijateljica

    Tatjana


    Univerzalno védenje

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 12. julij 2004 @ 11:28 CEST
    draga Tatjana,
    hvali za tako izčrpen in dober komentar, ma kaj dober, odličen.
    Leta 1928 je fizik Paul Diras s pomočjo izračunov dokazal, da bi moralo obstajati nekaj takega kot nasprotje materije. Leta 1930 so odkrili elektron, ki je odgovarjl opisanim lastnostnim. Toda šele v pedesetih letih pa so pisali antiatome. Pred leti je neka aparatura v CERN- pospeševalniku delcev v Ženevi proizvedla devet vodikovih antiatomov z življenjskim trajanjem štirideset milijardinke sekunde. Te delce so poimenovali antimaterija; pri srečanju s svojo materialno stralno podobo v trenutku uniči samo sebe in stralno-zrcalno podobo, ker imata nasprotna naboja. V tem smislu je antimaterija znanosti dejansko zrcalna podoba materije z nasprotnimi , dualističnimi lastnostmi.
    Mnogi ezoteriki trdijo v svojih opisih o antimateriji, da so lastnosti materije antimateriji popolnoma tuje. Ta antimaterija tudi pri stiku ni uničena, obstoječo nam poznano materijo preoblikuje v višji red.

    Antimaterija je dušna materija, materija, iz katere mora nastati nov človek. Kajti ob vsakem rojstvu zemeljskega smrtnika je v jedru srca pod določenemi pogoji posejano seme-kal antimaterije. To duševno seme lahko raste le, če ga človek običajne materije uporablja pravilno. Če ga ne, se v določenem trenutku spet umakne.
    lep pozdrav tebi moja duhovna prijateljica od
    Mirana.



    Univerzalno védenje

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 12. julij 2004 @ 14:42 CEST
    draga Tatjana,
    naj še malce dopolnim svoj in tvoj odličen komentar glede ujetosti in stopnjevanja časa ter duhovnega stopnjevanja na področju časa.
    Vsekakor je najpomembnejša tvoja trditev, ko praviš:" ne dopusti, da bo Bog kot univerzlna zavest, izgubil zaupanje vate, sicer boš izbčen." Ta resnica je resen opomin s strani naših prethodnikov, ki so to izkustveno poznali in res je, da lahko samo tako rastemo, če smo v komunikaciji z duhovno zavestjo Njega Srtvarnika-Očeta vesolja. To so dodobra izkusili vsi mistiki-svetniki in njim gre zahvala, da imamo danes še kako živo vez z Njim in hierarhijo drugega kraljestva. Gre predvsem za odrešitveno delovanje za padlega človeka, za očiščenje duš tukaj na zemlji, ki je kljub trpljenju mnogo lažje kot pa kasneje v vmesnem onostranskem področju "vic" ali "pekla", kjer je to očiščevanje neprimeljivo težje s tem našim tukaj, da bi lahko potem vstopili v naš duhovni pravi dom ali nebesa.

    Leta 1930 so v Ameriki zgradili prvi pospeševalnik delcev, da bi prišli na sled skrivnosti atomov. Nekateri teh aparatov so dolgi nekaj kilometrom. Celotna naprava takega pospeševalnika se sestoji iz cevk, ki v paru vedno tvorijo magnetno polje. V primeru da zaide elektron najmanjši delec atoma z lastnim nabojem med obe cevki, ga to žene od enega pola do drugega. Pri pa seveda naraščata naboj in hitrost. V primeru da ta elektron doseže naslednje magnetno polje, se spet povečata naboj in pospešek. To se nadaljuje vse do takrat , dokler elektroni ne dosežejo skoraj svetlobne hitrosti in postanejo s pomočjo ustrezne naprave vidni očem atomskega fizika.

    Zakaj se vedno govori v duhovnem nauku o odrešenju? Mi kot padlo človeštvo smo kot elektron ujeti med dva pola, ki bi jo lahko imenovali tudi kot " materijo" in " antimaterijo". In poleg tega obdajata, kot pravi univerzalni duhovni nauk, vsakega človeka še dve magnetni polji same nam poznane materije, pozitivno in negativno, torej oba pola te narave. Tako vedno ostanemo ujeti med ta dva pola materije in tako ne moremo zapustiti te narave. Vseeno pa smo prisiljeni sodelovati pri procesu pospeševanja. Večini ljudi se zdi danes, da čas prehitro mineva in nimajo časa za nobeno stvar. Ujeti so med poloma dobrega in slabega, ki jih pritegujeta ali preganjata. Temu ne uide nihče, saj je to del zakona te narave. To je pač proces zatona v tej materiji. Čas pa kot vemo iz svetopisemskega poročila se je začel z izvirnim grehom in ločitvijo spolov.

    Pararelno pa s procesom zatona v naši materiji in žal vedno večjo navezanostjo na njo in na čas pa poteka pararelno pot revolucionarnega duhovnega razvoja in njegovega natančnega stopnjevanja. Sedaj si ti ne bo težko predtavljati, da obstoja energijsko področje, v katerem si že večrat bila in v katerem se pospešeno razvija človekov duhovni razvoj. Tako energijsko področje razpolaga s polom v duhovnem področju in polom, v katerem naj bi se človek razvijal. To področje tik pred nebesi obstaja tako dolgo, kolikor dolgo blodi človek po zemlji. Seveda pa deluje v enaki meri, kot je človek za to dozorel. Poleg tega pa ga krepijo vsi odrešeni, vsi tisti, ki so ga našli in si prizadevajo živeti tako kot so zahteve tega področja. Seveda pa tudi med obema tema poloma tega področja prihaja tudi do stopnjevanja, do pospešenega razvoja človekove duše, ki tako postane pripravljena za sam sprejem božanskega duha. Tako vstopajo duše v to duhovno področje so postavljene pred nov cilj.

    Ko se človek premika med dvema poloma dobrega in slabega, se tako uči svoje naloge,kot duša. Pri tem pa stopnjuje njegov duhovni razvoj, vse do takrat, ko po mnogih izkušnjah v tem svetu materije, ne sprjme naboja, kim mu omogoči preoblikovano pospeševanje med tema dvema poloma materije in antimaterije. Če duša doseže visoko vibracijo božanskega duha lahko živi iz notranjega stika z duhom.

    lep pozdrav tebi Tatjana od Mirana.




























    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,57 seconds