NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

četrtek 08-maj
  • Škisova tržnica

  • petek 09-maj
  • A. T. Linhart: Županova Micka

  • sobota 10-maj
  • Voden ogled orgel

  • ponedeljek 12-maj
  • Konferenca Podim

  • sreda 14-maj
  • Srednjeveški Maribor - mesto za belim obzidjem

  • četrtek 15-maj
  • Mladinski družabni večer: poslikava tejglov

  • petek 16-maj
  • 7. Mednarodni festival uprizoritvenih umetnosti Prestopi

  • ponedeljek 19-maj
  • Pridružite se nam pri praznovanju in soustvarjanju Nacionalnega tedna prostovoljstva 2025

  • petek 23-maj
  • Povabilo k prispevanju priložnosti za Katalog poletnih prostovoljskih aktivnosti za mlade 2025

  • četrtek 29-maj
  • Strokovna ekskurzija - Trajnostno shranjevanje električne energije - utopija ali priložnost?

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Tam nekje   
    četrtek, 14. oktober 2010 @ 13:30 CEST
    Uporabnik: janko333fly


    Tam nekje,
    kjer zlivajo se vse reke`,
    Tam piramida je zlata,
    v piramidi duša prebiva bogata.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja janko333fly
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Tam nekje | 87 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 16. oktober 2010 @ 12:28 CEST

    Vsekakor, da.
    Vendar le v piramidi,
    kjer vrh ni odsekan
    od ostalega dela.

    Boris


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 17. oktober 2010 @ 17:50 CEST
    zakaj bogata duša more prebivati v zlati piramidi?

    http://www.youtube.com/watch?v=aEnNWKCZ8NA

    http://www.youtube.com/watch?v=ANJc5R5dNHw

    Lp


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne nedelja, 17. oktober 2010 @ 23:13 CEST
    Boris, mene tudi zanima zakaj v zlati piramidi?...razsvetli nas

    pa še nekaj lepega za vse:

    http://www.youtube.com/watch?
    v=P9EaMe4duKM&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Lh69z1fnudU&feature=related


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 18. oktober 2010 @ 11:11 CEST

    Janko, o zlati priamidi pišeš ti,ne jaz..


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne ponedeljek, 18. oktober 2010 @ 18:01 CEST
    Bom odgovoril tako kakor čutim:

    Piramida zlata je samo prispodoba za zlato-rumeno svetlobo,
    katera
    varuje našo dušo.Sicer pa sem slišal, če si doma naredimo
    piramido iz lesenih palčk, lahko plastičnih, kovinskih, iz
    stekla...samo da je piramida. V piramido damo sadje in to
    sadje
    bo ostalo sveže oz. vitalno dosti dlje kakor sadje, katero ni
    pod
    piramido oz. v piramidi


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 18. oktober 2010 @ 20:40 CEST


    No vidiš, saj ni bilo teško,k-ne?


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne ponedeljek, 18. oktober 2010 @ 22:28 CEST
    ne, ni blo težko...če pa je piramida odrezana, to pomeni, da je
    naša duša ranjena


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne ponedeljek, 18. oktober 2010 @ 22:38 CEST
    Moja pesem:P

    http://www.youtube.com/watch?v=EGYmN-1UQzI&ob=av3n


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 19. oktober 2010 @ 13:59 CEST


    .... a to pomeni, da imajo Amerikanci ranejne duše?


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 14:41 CEST
    nekako tako...ker gre sosed sosedovega psa tožit, če se pokaka
    na njegovem dvorišču in mu je tam zrastla marjetica...ker on
    noče marjetice!....malo bluzim :D

    sicer pa v ameriki je nastanjeno vso zlo človeštva....


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:03 CEST
    tistih nekaj velikih, ko sploh ne vejo, koliko denarja imajo,
    hočejo še več...zato hočejo da je brat z bratom skregan-da je
    naša aura ranjena........ker ko je naša aura ranjena, pol lahko
    manipulirajo z nami in dobijo še to, kar imamo, pa čeprav ni niti
    za preživetje.!


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:08 CEST

    Janko,

    ko si že pri Ameriki in Ameikancih. A si upaš primerjati piramido na sliki, ki ilustrira tvojo pesem s piramido na dolarskem bankovcu?


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:14 CEST
    če se ne motim je na dolarskem bankovcu do prve svetovne
    krize pisalo, da je zamenljiv za zlato......zdaj pa tega več ne
    piše...a ti to vse pove???


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:32 CEST

    Meni ne. Pa tebi? Kaj pa piramida? A je ta še gor? In če je, a ti to kaj pove?


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:53 CEST
    nisem numizmatik pa tudi nobenega bankovca dolarskega
    nimam,
    tak da...


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 15:55 CEST
    sicer pa je takole...dandanašnji denar je hudičev denar!

    morali bi se vrnit nazaj na blagovno menjavo!!!!!!!!


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 19. oktober 2010 @ 16:11 CEST

    he he, blagovna menjava se izvaja z denarjem, he he..:)

    čau bau


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 16:34 CEST
    a zgodovinska realnost dandanes niti tebi ni dobrodošla?....jaz
    tebi jabolka....ti meni med


    tam nekje

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 19. oktober 2010 @ 17:03 CEST


    :)


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 17:18 CEST
    dandanes je to utopična misel-se strinjam...se pa nekaj dela na
    tem,................ res pa je, da za položnice moraš imet denar


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne torek, 19. oktober 2010 @ 19:12 CEST
    Drago uredništvo, prosim, da odstranite moj komentar z videovsebinami, ker mislim, da ta dva videa ne za ljudi z bujno domišlijo in kateri jemljejo vse preveč osebno :)

    Brez zamer prosim.

    Lep dan


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 23:37 CEST
    violeta... nič se nisva sporekla, ...toliko z moje strani......da si
    lahko močan pa je dobro poznat vse kar se na tem svetu
    dogaja...a ni tako?


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne torek, 19. oktober 2010 @ 23:51 CEST
    Boris,z zamudo, ampak vendale ....glede piramide na bankovcu
    bi takole rekel....piramida bi morala bit na vseh bankovcih sveta


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 11:09 CEST
    Pozdravljen Janko. Glede na izjave B.K., kateremu sem se "prikazovala" nekje v Idriji, kje naj bi imela še "kartoteko", ki je navajal ime Janko in se trudil me s tem imenom na vsak način povezati, domnevam, da nekdo komentarje, jemlje precej na "obrnjen" in meni ne razumljiv način. Glede na to, da B.K. ne poznam, niti nobenih Jankotov, meni ne preostane drugega, kot sklepati, da nekaj je bilo v mojih komentarjih tebi, ki si Janko, kar je sprožilo "čudne povezave" pri nekaterih, ane? Sem prebrala in videla, da sem povsod pri tvojih prispevkih bila kratka, najbrž se je "zagozdilo" pri videospotih, ker B.K. zelo rad analizira in razlaga na poseben način pravljice, zgodbe, miti in domnevam, da tudi videji.
    Saj je lepo, da se poglobimo v vsebine, ampak samo do določene meje.

    Lep dan.


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 12:26 CEST
    Violeta, zelo lepo si napisala.Zate in za B.K nisem slišal,
    dokler se nisem prijavil na pozitivke in dokler mi nista dala
    komentarjev pod moje misli in lahko tako rečem Epske
    pesnitve.
    tvoja dva videa sta zelo lepa.Prvi bi naj veljal za vse, kajti
    izraža brezmejno ljubezen....drugi video pa kakor ga
    razumem išče ljubezen(ker se je zaljubil), ampak nekdo se
    tega izogiba.Da nekdo skuša spravit skupaj dva se mi ne zdi
    prav, kajti tista prava ljubezen pride sama od sebe in to takrat
    ko najmanj pričakuješ.B. K. je seveda želel od mene
    odgovore, katere insem vedel, sklepam pa da jih tudi sam ni
    vedel, ker nas ni razsvetlil z njimi, ko sem ga prosil da nas naj
    razsvetli...pa tudi zakaj piramida na dolarskem
    bankovcu?...ampak moral sem prespat, da sem mu dal
    odgovor. tudi tista moja misel, katera je že na pozitivkah je
    na mestu in jo še tukaj napišem:

    Ljubi me , vendar se ne zaljubi vame-prijatelj moj.

    Danes je deževen dan, vendar v vsakem človeku lahko sije
    sonce, kateri si le to želi.

    Janko


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 12:51 CEST
    Še en latinski izrek:

    Amare et sapere vix deo conceditur.


    Janko


    tam nekje

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 13:00 CEST

    V Idrijo te je poslal - nadlogo.

    nista se pa videla, ane


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 13:08 CEST
    Tudi zlo je prišlo na sončeve pozitivke!

    Jezus bi se zdaj zazrl v nebo, sklenil roke in dejal:"Oče odpusti
    jim, saj ne vedo kaj počno!"


    Janko


    tam nekje

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 14:11 CEST

    Jzus bi ti dal uz vrča piti - in rekel: - " aleluja "


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 14:42 CEST
    Jezus že ve kake namene ima z mano!


    Janko


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 14:44 CEST
    Videji včasih ne morem ogledati do konca zaradi časovne
    omejitve. Večinoma pogledam naslov, poslušam glasbo, če je
    ne poznam, gledam slikovno-vsebino redkokdaj. Pri prvem je
    bil naslov nekako ustrezen tvoji pesmi tudi glasba je bila
    dovolj prijetna za poslušanje. Pri drugi je Bethovnova
    Kreutzer Sonata, ki je znana vsem glasbenikom, tudi ne
    violinistom, če glasbo poznam ponavadi jo samo poslušam in
    ne gledam videa in ne morem odgovarjati za to kaj in kako si
    nekdo razlaga ali glasbo ali video.

    Na umetnost gledam, kot na umetnost, brez poenotenja z njo.

    Želim ti lep dan in še veliko navdiha za pisanje pesmi.


    tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 14:50 CEST
    Niso moje besede, ampak imajo globok pomen:

    Ne glej vame, da ne oslepiš, ampak na to kar razsvetljujem.


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 14:55 CEST

    Vijolična - Jezus Janko te odrešuje.

    hooooo


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:13 CEST
    Kitka1 ti bom nekaj skopiral kar je komentiral Dr. Marko
    Dvorak,
    ko se je Dr. Janez Drnovšek opravičil Islamu v imenu
    evropskega ljudstva za objavo Mohamedovih karikatur v
    časopisih. Preberi in se zamisli nad samim sabo.

    Dr.Marko Dvorak pravi:
    Februar 18th, 2006 at 16:50
    Hudo je, če kdorkoli žali kogarkoli s čimerkoli zaradi česarkoli.
    Kdor s tem začne, je kriv za posledice. In bi se moral iskreno
    pokesati, se ponižno opravičiti ter z vso močjo skušati
    popraviti škodo, ki jo je naredil. Seveda je hudo tudi
    maščevanje, saj maščevanje nikoli ne prinese pomiritve,
    ampak vedno stopnjuje zlo do do nepopravljive katastrofe. —
    Kaj pravite: Zakaj, le zakaj smo ljudje tako iztirjeni, da ne
    prenesemo drug drugega spoštljivo v njegovi “originalni
    izdaji”, ampak si ga želimo po vsej sili prilagoditi po svojem
    trenutnem okusu in nagibu, čeprav največkrat niti sami ne
    vemo prav dobro, kaj sploh hočemo?!

    Kralj Matjaž pravi:
    Februar 21st, 2006 at 9:46
    Marko se sprašuje Zakaj? Zato, ker smo ljudje
    individualizirana duša. Večina ljudi pa je na najnižji stopnji te
    individualizacije. Vsak bi bil rad Srečen. Srečo pa iščemo v
    materializmu in zato toliko egoizma in sebičnosti. Ko bomo
    spoznali, da smo vsi medsebojno povezani in da obstaja nekaj
    več, kot le materialne dobrine, potem bomo živeli v miru z
    vsemi bitji narave.

    http://gibanjezapravicnostinmir.tuditi.delo.si/2006/02/13/opra
    vicilo-v-imenu-evropske-civilizacije/


    Janko





    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:22 CEST

    JANKO JEZUS - DISKURZ NA NIVOJU
    MOJA VISOKOST - KAJ VAM NI DOVOLJ SLOVO B.K. - DISKURZ NA NIVOJU


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:31 CEST
    kitka 1, vsak naj presodi sam tvoje in moje dozdajšnje
    komentarje, pa ne komentarje samo tukaj, ampak na pozitivkah
    nasploh...............toliko od mene in zaključujem debato

    rad vas imam vse,

    janko


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:34 CEST



    janko gre na cug. beži, beži


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:39 CEST
    Ko se B.K. poslovi se pojavi Kitka1....a ni to zanimivo?


    Janko


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 15:45 CEST

    pri deset božjih zapovedi - med pikapolonico in oso - prezentacija - hoooo jaz in moja kitka.


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 16:29 CEST
    kdorkoli si že...kitka, kitka1......si ti tisti z odsekano piramido

    janko


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 16:45 CEST



    po dejanjih jih boste poznali.


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 16:46 CEST

    volk dlako menja, nravi pa ne


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 16:53 CEST


    osliček je ne more.


    odrešitev

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 16:57 CEST
    se zahvaljujem za izkazano žalitev..bolj ko me žališ, močnejši
    sem......povest o kmetu in oslu

    želim ti mirno in lepo življenje, polno osebne sreče,

    Janko


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 17:02 CEST

    hibridno.


    odrešitev

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 17:08 CEST
    4 "Marja Tyrni" - ŠKl
    http://www.youtube.com/watch?v=3G6pzl7VuXE

    __________________________________________________

    Janko, te gumjati medvedki so res simpatični:
    http://www.youtube.com/watch?v=-RegFhJ7yBM&feature=related


    Lp :)


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 17:18 CEST


    oooj - LEPi MDVEDKI - DRIGO NI MOJ OKUS VUOLUČNA


    odrešitev

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 17:49 CEST

    janko - medek


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 19:59 CEST

    »Umetnost , ni za vse, če je za vse, ni umetnost.«

    »Za visoko umetnost moreš imeti odprt um in izobraženega poslušalca«

    A. Schoenberg




    tam nekje

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 20:11 CEST

    Umetnost - Violeta na kaktusu.


    tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 20:18 CEST
    ...in kitka1 pod kaktusom :)


    no, sam, da si živa, sem že mislila, da si bila pri frizerju.

    Lp


    tam nekje

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 20:57 CEST


    imam obrito glavo.

    TVOJ - NADZORNI- IZ CELICE 1 - LOGIKA ane




    tam nekje, glava brez kitk... žalostna zgodba

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:12 CEST
    boga kitkica obrili so te...

    kaj te muči?
    zakaj ne poveš kaj te muči?
    veš, da si nasilna in vsiljiva s takim obnašanjem?
    sigurno veš, in to tudi hočeš biti.
    celice... celice so v zaporu, če si tam potem kaj naj ti porečem...
    vztrajaš, da si kitka=1.celica, enocelična kitka?
    potem razumem marsikaj
    in žal ti ne morem pomagati.


    :) in, ne nadleguj "nepolnoletnih"

    ne joči, sigurno nekje nekdo te ima rad.
    ampak v to ne moreš prisiliti nobenega, razumeš?
    Jezn-a si, jeza slabo vpljiva na jetra.

    lp


    tam nekje, glava brez kitk... žalostna zgodba

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:20 CEST

    VIJOLIČNA BERI DESET BOŽJIH ZAPOVEDI.

    TVOJ NADZORNIK SEM POSTAL V IDRIJI.

    Kazimir - zdaj veš kdo sem?


    tam nekje, glava brez kitk... žalostna zgodba

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:33 CEST


    MOMENT - MOJA KITKA IMA KITKE., jaz ne, Hoooo


    tam nekje, glava brez kitk... žalostna zgodba

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:34 CEST
    Ne, ne vem. In ni mi jasno zakaj bi mogla to vedeti, točno tako, kot ne poznam nobenega "Kazimira" in tudi ne verjamem, da ti ime "kazimir". Iz vsega, kar vidim, vidim le to, da se obnašaš, ko en zdolgočasen, nadležen človek, ki za vsako ceno želi dobiti pozornost in, ker ni naučen je dobiti zlepa, jo pač izsiljuje zgrda. Bi ti mogoče odleglo, če bi napisal svojo zgodbo in konec koncev bomo našli tisto Violeto iz Idrije, ker očitno si njo noro pogrešaš.

    Ne, res ne vem, kako ti naj pomagam.

    lp.


    kAZIMIR

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:41 CEST
    KAZIMIRJA NE POZNAŠ?

    B.K. TUDI NE? - ON MI JE POVEDAL ZA TA CAJTUNG.

    hooooo


    kAZIMIR

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:55 CEST
    Ne, ne poznam ne koze-mira ne kazimira ni "marja" niti B.K. Samo, če želiš, da s tabo komuniciram se obnašaj bolj vljudno. In res, napiši kak prispevek, mislim, da v sebi skrivaš kak talent, no, mogoče prav pisanje ti bo ležalo.

    Samo bi te prosila, nehaj "se dreti" pokvariš glasilke, kitke pa še vedno lepo pojejo (brez asociacij prosim!!! to je le svetovno znan musical) :

    http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y

    in še en obisk pri frizerju:
    http://www.youtube.com/watch?v=EoYAic35n0Y&feature=fvw

    lahko noč :)


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 21:58 CEST
    Urednika prosim, da Umakne to piramido od moje misli, ker NE

    sodi zraven!!!!!!!...........Naj poišče zlato piramido katera NI

    odsekana!


    Janko


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:02 CEST
    Ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen,
    ljubezen
    nas združuje


    Tam nekje

    Prispeval/a: kitka1 dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:26 CEST
    Vijolićna.

    RETERDIRANA BABA SI - ( B.K. marje) - IDRIJA

    Jezus Janko - ljubezen združuje.

    Hooooo

    Kazimir


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:32 CEST
    ljubezen

    ljubezen

    ljubezen

    ljubezen


    ljubezen, ljubezen, ljubezen, kitka, a ti ni všeč da pišem

    lljubezen, ljubezen, ljubezen, ljubezen



    ljubezen


    ljubezen


    ljubezen


    kitka tebi je ljubezen tuja


    ljubezen



    ljubezen


    ljubimo se med seboj, le tako pregnali bomo
    zlo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:37 CEST
    ljubezen prežene zlo......ljubezen prežene zlo........ljubezen
    prežene zlo.......ljubezen prežene zlo........ljubezen prežene
    zlo.....ljubezen prežene zlo......

    violeta, tudi ti piši ljubezen prežene zlo





    Tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:39 CEST
    Janko, ne trudi se, ni nobenega smisla. iz "kitki" govori bes jeze in ljubosumja, ter ne prebavljanje resnice.

    Zakaj torej bi zapravljal čas in energijo?

    Človek rabi se izkričati, ker je prizadet. Prizadet od samega sebe. Mogoče celo ob svojem času bo razumel tvoje prizadevanje, zdaj sigurno ne.

    Lepo bodi :)


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:42 CEST
    ljubezen ljubezen, ljubezen


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:43 CEST
    ljubezen, ljubezen, ljubezen


    Tam nekje

    Prispeval/a: Violeta dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:44 CEST
    Janko

    Ljubezen bo rešila svet, Vera Brežneva

    http://www.youtube.com/watch?v=z0rwAWz7K0o

    "..Svet v katerem živimo se ne bo razpadel na delčki dokler v njem stanuje Ljubezen..."

    :)


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:48 CEST
    Violeta, jutri bo objavljena tukaj nov verz...al pa že danes

    tudi ti bodi lepo, vem da moj trud ni zaman, nikoli ni bil zaman in
    tudi zdaj ni bil zaman.

    lahko noč, pa eno bolho za pomoč, če te pa kaj piči pa.... hihi


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne sreda, 20. oktober 2010 @ 22:57 CEST
    "..Svet v katerem živimo se ne bo razpadel na delčki dokler v
    njem stanuje Ljubezen..."

    ljubezen nas dela močne, ljubezen nas združuje

    Violeta, hvala za lep video :P


    Tam nekje

    Prispeval/a: janko333fly dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 12:50 CEST
    Hvala urednik,

    in zlo je pomahalo z zastavico v slovo.......


    http://www.youtube.com/watch?v=w8tp5KmC9Zs&feature=rec-
    LGOUT-exp_fresh+div-1r-8-HM


    Janko


    Koncept zla

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 13:54 CEST
    Dragi Janko, zlo ne maha z zastavico.

    Seveda razumem, če nekomu očitaš, da je zloben ali da ima zlobne namene, govoriti o nekom na način, kot bi ta poosebljal zlo, pa je zanesljiv znak religijske indoktrinacije. Ljudje smo pač ljudje – takrat ko počnemo zlobna dejanja, je to vedno posledica nekih zunanjih in seveda povsem naravnih okoliščin (pritiskov) ali pa posledica naših genetskih dispozicij. Ljudje so lahko zli, če so duševno prizadeti (nimajo razvitega možganskega centra, ki omogoča vživljanje v občutke drugega oziroma empatičnost ), lahko da sami fizično ali duševno močno trpijo in potem iščejo olajšanje na način oziroma z dejanji, ko povzročajo trpljenje drugim. Včasih je celo tako, da ljudje povzročajo veliko trpljenje s povsem dobrimi nameni in si celo domišljajo, da delajo dobro. Veliko zla je storjenega v »preventivni samoobrambi« ali v imenu dobrega. Zgodovina religij in socialnih revolucij je polna takih primerov. Zla dejanja pri posameznikih so skoraj zmeraj posledica nekih psihičnih disfunkcij, osebne bolečine izhajajoče iz slabe izkušnje ali resentimenta, posledica neznanja, napačno dresirane vesti (kar je samo posebna oblika neznanja) ali preprosto zaradi instinktivne reakcije (strahu).

    Zlo kot neka univerzalna (kozmična) sila, ki se lahko inkarnira (poosebi) in deluje skozi neko osebo, je samo teološki ideološki konstrukt. Tisto, čemur ljudje pravimo zlo, je običajno samo manifestacija realnosti oziroma narave na način, ki nam ali drugim povzroča fizično ali duševno trpljenje (slednje je samo oblika fizičnega trpljenja). Pa še takrat, ko gre za zlo, zaradi katerega trpijo drugi, imajo ljudje običajno v mislih tiste druge, ki jih sicer smatrajo za nedolžne ali pa do njih izražajo določene simpatije. (Trpljenje, ki je povzročeno sovražnikom ali tistim, za katere menimo, da so trpljenje zaslužili, običajno ne šteje.) Tako na primer postane nujno, da v očeh kristjana ali muslimana pekel oziroma obstoj pekla ni zlo, marveč kvečjemu manifestacija božje pravičnosti. V peklu namreč trpijo tisti, ki si po božji sodbi takšno trpljenje tudi zaslužijo.

    In kdo si je prvi izmislil pekel oziroma peklensko dolino? Stara zaveza, pa naj bo še tako kruta, koncepta pekla ne pozna, tako kot ne pozna hudiča. Nič ne more biti bolj kruto, bolj sadistično, bolj zlobno, bolj izprijeno in bolj ZLO kot obsoditi neko bitje na večno trpljenje. Tudi če je tisto bitje povzročilo velikansko gorje ali zakrivilo grozljive zločine, je kazen večnega trpljenja popolnoma neadekvatna zločinu, saj neskončnokrat presega trpljenje, ki je bilo povzročeno. Pa ne samo to – krščanska doktrina, temelječa na konceptu izvirnega greha, v večno trpljenje oziroma v pogubljenje pošilja celo nekrščene dojenčke. Nekaj tako izprijenega si je mogel izmisliti samo najbolj izprijen teološki um. V tem oziru je krščanstvo čisto ZLO!

    Zlo pravzaprav povzroča vsak že koncept poosebljenega zla. Tudi če mu zoperstaviš ljubezen. Nenazadnje je tudi ljubezen (še posebej ljubezen do boga ali tako imenova brezpogojna ljubezen), podobno kot zlo, samo floskula oziroma ideja, ki jo vedno znova izrabljajo v teološke in druge pastoralne namene.



    Koncept zla

    Prispeval/a: janko333fly dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 14:59 CEST
    Mc, hvala da si se oglasil...moram pa ti povedat, da s cerkvijo
    kot ustanovo nisem povezan. Vsak ima pravico do svoje vere,
    nobeden pa nima pravice da ti vero vsili, kakor počne rimsko-
    katoliška cerkev kot ustanova.Prav tako govorijo da smo se v
    grehu rodili in da ljudi pokristjanjajo, da se operejo
    greha.Sicer namen pokristjanjanja je vsem znan.

    Da je pa zlo pomahalo z zastavico je blo namenjeno piramidi
    in ne osbi-osebam, katere so sodelovale v debati.Odrezana
    priamida in na vrhu piramide oko pooseblja zlo(Illuminati)
    -bankovec za 1 dolar

    Osebe katerim se je v otroštvu zgodilo kaj zelo groznega, da
    so bile zlorabljene, pretepane,zasmehovane, poniževane, tudi
    te, katere niso nikoli občutile starševske ljubezni si niso same
    krive.

    Zato je tudi prav da tega ne držijo v sebi in da o tem začnejo
    na glas govoriti.Povejte resnico!

    S tem se boš tudi popolnoma strinjal.Sicer pa sem v enem
    postu namenil pesem vsem tistim kateri ljubijo, kateri se
    iščejo in tudi izgubljenim da se najdejo.


    Vsem dobro, Janko


    Koncept zla

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 17:06 CEST
    Hvala Janko tudi tebi za odgovor. Strinjam se z marsičem, kar
    si zapisal in ne samo s tem, kar meniš, da se bom strinjal. V
    teorije zarote, po katerih svet obvladujejo razne zlobne
    druščine, kakršni naj bi bili iluminati, pa seveda ne verjamem,
    čeravno se mizdi obstoj iluminatov bolj verjeten kot
    brezmadežno spočetje, obstoj pekla, vstajenje od mrtvih,
    poslednja sodba, vnebovzetje in podobno.

    Kar zadeva ljubezni pa sem mnenja, da ljubezen sicer ne
    more premagati zla (Zlo ni nekaj, kar bi mogli premagati v
    nekem eshatološkem smislu) , zagotovo pa čustvo ljubezni
    neprimerno bolje vpliva na človeško zdravje, kot pa vpliva
    sovraštvo. Ljubiti se splača že iz povsem sebičnih interesov.
    V nobenem primeru pa se ne izplača sovražiti. V sovraštvu je
    izplen je vedno negativen.



    Koncept zla

    Prispeval/a: janko333fly dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 18:50 CEST
    Vsak ima pravico do svojega mišljenja in pravico do tega v
    kar veruje in tvojega mišljenja, ter tvoje vere ne bom
    izpodbijal.Vsak sam kot človek se zase odloča kaj bo, kdo bo,
    v kaj bo veroval, itd.......


    MC, če grema z vero zdaj v druge vode....a verjameš da je
    prvi človek stopil na luno 1969 leta?

    a verjameš, da od zadnjega poleta na luno leta 1971 pa do
    zdaj .....torej skoraj 40 let in pri zdajšnji visoki tehnologiji ni
    zmožen noben človek več stopit na luno?

    Kje je resnica?

    Kaj če so že dlje od lune, a nam to prikrivajo?

    Janko


    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 20:21 CEST
    >> Vsak ima pravico do svojega mišljenja in pravico
    >> do tega v kar veruje in tvojega mišljenja, ter tvoje
    >> vere ne bom izpodbijal.

    Če zapišem, da je nekdo bedak ali da piše bedarije, to še ne
    pomeni, da se ne strinjam s tem, da je bedak in da piše
    bedarije, še manj to, da mu jemljem pravico do tega, da je
    bedak oziroma da mu jemljem pravico do tega, da verjame v
    bedarije in piše bedarije. (Bistvo sekularne države je tudi v
    tem, da ljudje smejo verjeti v vsako neumnost in tudi javno
    izražati vero v vsako neumnost.) In seveda, če še malo
    razširim nabor pravic – vsak ima pravico do svojega
    mišljenja, ki vključuje tudi mišljenje o tem, da je mišljenje
    drugih bedasto. In seveda obstaja še nekaj takega kot je
    svoboda govora oziroma izražanja, ki vključuje pravico do
    tega, da o nekom rečemo, da piše in govori bedarije.

    >> Vsak sam kot človek se zase
    >> odloča kaj bo, kdo bo, v kaj bo veroval, itd.......

    Zelo daleč od resnice. Vsaj kar se vere teče, zagotovo ne.
    Velika večina otrok nima nobene možnosti, da bi izbirala, v
    kaj bo verovala oziroma, kateri bog je pravi za njih. Resnici
    na ljubo, bolj ali manj podobno velja za vse ideje, ki nam jih
    vcepijo drugi in pravzaprav predstavljajo običajen proces
    socializacije in/ali izobraževanja.

    >> MC, če grema z vero zdaj v druge vode....
    >> a verjameš da je prvi človek stopil na luno 1969 leta?

    Tudi sam sem nekaj časa dvomil v to. Ne toliko v to, da je
    človek res stopil na luno, ampak bolj v samo verodostojnost
    filmskih posnetkov, za katere sem menil, da so jih Američani
    posneli nekje drugje, da bi z njimi še bolj prepričali svet.
    Zvok sem imel v vsakem primeru za pristen. Potem sem si
    ogledal še argumente tistih, ki takšno teorijo zarote zavračajo.
    Na osnovi vsega se mi danes zdi zelo verjetno, da je človeka
    res stopil na luno in da so tudi posnetki z luninega površja zelo
    verjetno pristni. Ampak temu ne morem reči vera. To
    sprejemam kot dejstvo, podobno kot je dejstvo evolucija, ali
    kot je dejstvo, da je živel Napoleon in izgibil bitko pri
    Waterlooju – take informacije sprejemam kot dejstva na
    osnovi meni in drugim razpoložljivih dokazov. (Na osnovi
    tistega, kar nekdo reče, da je prikrito ali načrtno skrito, ni
    mogoče sklepati ničesar.) Če bi mi nekdo predložil tolikšno
    število dokazov za obstoj zgodovinskega Jezusa, bi bil več kot
    potešen, tako pa ne verjamem niti to, da je ta tako zelo
    čaščeni človek sploh obstajal – zagotovo pa ni mogel biti
    takšen, kot ga opisujejo evangeliji, ker so ti že sami saze
    kontradiktorni in v nasprotju z ostalimi preverljivimi
    zgodovinskimi dejstvi.


    http://www.youtube.com/watch?v=TgDd-LXzXb8

    http://www.youtube.com/watch?v=vPBpx6LQ4eY

    http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_landing_conspiracy_theorie
    s


    >> a verjameš, da od zadnjega poleta na luno leta 1971 pa
    do
    >> zdaj .....torej skoraj 40 let in pri zdajšnji visoki tehnologiji
    ni
    >> zmožen noben človek več stopit na luno?

    Ne gre za vprašanje zdajšnje tehnologije, marveč za enormne
    stroške takega projekta. Osvojitev lune je v svojem času
    pomenila stvar prestiža. Neposredna ekonomska korist takega
    »izleta« pa je preprosto premajhna, da bi se splačalo vlagati v
    nadaljnje ponavljanje takih podvigov, pa tudi če bi bila luna
    pokrita s čistim zlatom. Nemara se bodo tega podviga kmalu
    ponovno lotili Kitajci, kar je spet povezano s prestižem in
    dokazovanjem nove velesile na zemljevidu sveta.

    >> Kje je resnica?

    Ljudje velikokrat verjamejo v tisto, kar želijo verjeti in
    razglašajo za resnico tisto, kar bi želeli, da je resnica.

    >> Kaj če so že dlje od lune, a nam to prikrivajo?

    Kaj pa, Janko, če luna sploh ne obstaja in je tisto, kar vidiš na
    nebu samo svetlobna projekcija kulise, ki jo projicirajo
    iluminati, ki se skrivajo v veliki luknji na severnem polu? Kaj
    pa, če so tudi tebi iluminati oprali možgane, zato da bi verjel v
    Jezusa? Kaj pa, če so (bili) iluminati tvoji starši? Kaj pa, če
    sem iluminat jaz in te želim zavesti s trditvami, da so iluminati
    samo izmišljotina? Kaj pa, če si iluminat ti! Si iluminat? Dokaži
    mi, da nisi ;)



    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: janko333fly dne četrtek, 21. oktober 2010 @ 23:35 CEST
    MC, cerkev kot ustanova si je marsikateri evangelij priredila v
    svojo krist.Vse ostalo pa sem že povedal.Zato mi tudi
    ni potrebno pisat še enkrat.

    Ni mi potrebno razpravljat kdo je kaj in kdo ni kaj.

    pa še eno vprašanje zate :

    A je to, kar počnem in sem predlagal vsem tukaj prisotnim v
    komentarjih pri "Zlata piramida" zate tudi neumnost,
    bedarija?

    Imejmo se radi med seboj,

    Janko


    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: MC dne petek, 22. oktober 2010 @ 09:11 CEST
    Janko, pozdravljen!

    >> MC, cerkev kot ustanova si je marsikateri
    >> evangelij priredila v svojo krist.

    Cerkev si ni priredila v svojo korist samo evangelijev, ampak še marsikaj drugega. Je pa hkrati tudi poskrbela, da so se evangeliji sploh kanonizirali in ohranili. Naivna pa je predpostavka, da obstajajo nekakšni neprirejeni – to je pristni evangeliji, ki bi verodostjno povzemali Jezusovo življenje in besede. Evangelijski Jezus je mit.

    >>Vse ostalo pa sem že povedal.
    >> Zato mi tudi ni potrebno pisat še enkrat.

    Kaj je vse ostalo, kar si že povedal?

    >> Ni mi potrebno razpravljat kdo je kaj in kdo ni kaj.

    No, to se razume samo po sebi. Potrebno ti ni niti zagovarjati se, da ti nekaj ni potrebno.

    Menda je potrebno samo umret ;)

    >> pa še eno vprašanje zate :

    Bom blagovoljno odgovarjal, čeprav še nisem prejel odgovorov na vprašanja, ki sem jih postavil tebi ;)

    >> A je to, kar počnem in sem predlagal vsem tukaj
    >> prisotnim v komentarjih pri "Zlata piramida" zate
    >> tudi neumnost, bedarija?

    Ne vem, kaj počneš, da bi sodil, če gre za neumnosti. Tvoje besede pa bi mogel kdaj pa kdaj res označiti tudi za bedaste ali vsaj za blago rečeno naivne.

    >> Imejmo se radi med seboj,

    Z apeli ljudi ni mogoče prisiliti v ljubezen, še najmanj v nekakšno univerzalno ljubezen. Mislim, da bi povsem zadostovalo, če nikogar ne bi sovražili. Z ljubeznijo ni mogoče kompenzirati (izničiti) sovraštva.


    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: janko333fly dne petek, 22. oktober 2010 @ 09:43 CEST
    MC toplo ti priporočam da najprej prebereš kaj sem pisal v
    komentarjih pri pesnitvi-misli Zlata piramida.

    Imejmo se radi med seboj ...a ti to zveni kakor prisila?

    Zame je dobronamerno dejanje.

    če bi bila prisila bi napisal " Moramo se imet radi med seboj"
    ali pa" Zahtevam, da se imamo radi med seboj"

    P.S. MC, tudi tebi se zahvaljujem za izrečene žaljivke



    Janko


    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: janko333fly dne petek, 22. oktober 2010 @ 12:32 CEST
    MC, še en latinski izrek katerega namenjam tebi:

    Quod tibi fieri non vis,alteri ne feceris.


    Janko


    Ubi multa laus, ibi multa fraus.

    Prispeval/a: MC dne petek, 22. oktober 2010 @ 14:39 CEST
    >> MC, še en latinski izrek katerega namenjam tebi:
    >> Quod tibi fieri non vis,alteri ne feceris.

    Saj tega se tudi držim. Zato sem tudi odkrito zapisal, da bi tvoje besede mogel kdaj pa kdaj označiti za bedaste ali vsaj za blago rečeno naivne. Ne želim namreč, da bi mi drugi zamolčali ali se iz vljudnosti pretvarjali, da se z mano strinjajo, če bi slučajno mislili, da so moje besede bedaste ali naivne.

    Janko, bi raje videl, da molčim ali te nemara celo hvalim za besede, ki se mi sicer zdijo bedaste?

    Sedaj pa še pregovorček zate: Ubi multa laus, ibi multa fraus.


    Ubi multa laus, ibi multa fraus.

    Prispeval/a: janko333fly dne petek, 22. oktober 2010 @ 14:54 CEST
    MC, na tvoj rek mi odgovori na eno vprašanje.


    A doma uporabljate eno od teh stvari Cilit bang, calgon?

    da ali ne?


    Janko


    Ubi multa laus, ibi multa fraus.

    Prispeval/a: janko333fly dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 01:09 CEST
    http://www.misteriji.net/zadnje-novice/henry-kissinger-obamina-
    naloga-je-pomagati-ustvariti-nwo.html

    Kdor želi, si lahko prebere , pogleda videe v komentarjih, ko bo
    imel čas.

    Janko


    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 12:06 CEST

    "Z apeli ljudi ni mogoče prisiliti v ljubezen, še najmanj v nekakšno univerzalno ljubezen. Mislim, da bi povsem zadostovalo, če nikogar ne bi sovražili. Z ljubeznijo ni mogoče kompenzirati (izničiti) sovraštva."

    Mc, tokrat me pa nisi samo nasmejal, ampak prav razveselil. Res bi za začetek povsem zadostovalo, če nikogar ne bi sovražili!!





    Jezus - prvi človek na luni

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 12:13 CEST

    Zelo plemenito je, če si človek želi, da bi se imeli vsi radi med seboj. Toda človek je vse preveč kompleksno bitje in hkrati še vse preveč `potopljen´ v svojo živalsko naravo Pa tega ne mislim poniževalno), da je taka želja čista iluzija. Najprej je potrebno spremeniti zavest, šele nato lahko govorimo o ljubezni.



    malo bolj preprosto

    Prispeval/a: žblj dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 12:23 CEST


    Ko raziščeš svoje strahove, le-ti izginejo.
    Naravna posledica je - ljubezen.




    malo bolj preprosto

    Prispeval/a: hetLicht dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 12:33 CEST

    Ljubezen je pa res malo več, kot odsotnost strahu. Pa mendaja ne mislite, da je strah sveta vladar, v smislu, ko ga ne bo, bomo pa v raju ljubezni.
    Še enkrat, življenje ni tako simplistično, kot bi si morda želeli.





    malo bolj preprosto

    Prispeval/a: janko333fly dne ponedeljek, 25. oktober 2010 @ 21:20 CEST
    Žblj,

    to je resnica

    Kdor si prizna resnico o samem sebi, tisti je svoboden človek.

    Da se ne skriva za neko masko in se dela ne vem kakšnega
    idealnega človeka, ker tudi jaz nisem idealen človek...sem to
    kar sem in si priznam kar sem. Bi pa bilo lepo, da bi si tudi
    drugi ljudje priznali sami pri sebi to kar so v resnici, bi živeli
    umirjeno življenje in nebi bili pod takim stresom kot so.

    Janko


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2025 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,71 seconds