NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

ponedeljek 12-maj
  • Konferenca Podim

  • sreda 14-maj
  • Srednjeveški Maribor - mesto za belim obzidjem

  • četrtek 15-maj
  • Mladinski družabni večer: poslikava tejglov

  • petek 16-maj
  • 7. Mednarodni festival uprizoritvenih umetnosti Prestopi

  • ponedeljek 19-maj
  • Pridružite se nam pri praznovanju in soustvarjanju Nacionalnega tedna prostovoljstva 2025

  • petek 23-maj
  • Povabilo k prispevanju priložnosti za Katalog poletnih prostovoljskih aktivnosti za mlade 2025

  • četrtek 29-maj
  • Strokovna ekskurzija - Trajnostno shranjevanje električne energije - utopija ali priložnost?

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Popolnost   
    petek, 3. april 2009 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: titanic

    Samo ena je beseda, pa je ne znamo opisati ali zamenjati z drugo, da bi se »vsi« strinjali. To je subjektiven pojem, doživet na podlagi izkušenj, gledanj posameznika, prepričanj, usmerjenosti in duhovne zrelosti.

    Če se lahko igramo z besedami, ima tudi vsaka opisana beseda mnogo nadaljnjih razlaganj, na katere bi se lahko oprli, jih obračali, razlagali, se kregali in dokazovali vsak svoj prav, pa vseeno bi zelo težko prišli do nekega skupnega prepričanja kaj pomeni vsaka izmed njih.

    Strinjam se, da je življenje učenje, nabiranje novih znanj. Že naslednji hip se bo našel kdo, ki me bo razumel drugače, kot sem sama »mislila«, pa nisem povedala v kateri smeri razmišljam. Torej, sem človek, se učim življenja: kaj to je, kakšen je moj namen bivanja, kaj bom z znanjem pridobila.

    Izbrala sem si razumevanje življenja tokrat v smeri dojemanja nedojemljivega. Že na samem izrečenem stavku, pa sem se ustavila in se zamislila, kaj to sploh pomeni. Lahko previdno nadaljujem naprej: dojemanje nedojemljivega je tako kot vsako dojemanje dojemljivega, izraz subjektivnih izkustev, poglabljanj v sebe v kombinaciji z zunanjimi splošno sprejetimi in dosegljivimi znanji (prebranimi informacijami, ki jih je nekdo napisal).

    Osebno sem tudi mnenja, da je lastno izkustvo, ki ga nekdo opiše in interpretira močnejše (bližje in lažje razumljivo), kot znanstveno potrjena hipoteza, ki jo je »ustvaril« človek, saj je bil pri raziskavi prisoten subjektivni trenutek (interes prepričati druge v svoj prav). Temu se skoraj ni mogoče izogniti, ni pa dokazljivo in izmerljivo niti nasprotno.

    Človek je nepopolno duhovno bitje, saj se je rodil z namenom stremeti k popolnosti. Lahko razglabljamo naprej, kam človek stremi (seveda si popolnost predstavljamo vsak na svoj način, pa vendar v okviru nekih splošnih tirnic), če sploh ne ve, kaj to je popolnost, ker nima izkustva. K popolnosti lahko stremi tisti, ki ima izkušnjo, da se je pa le dotaknil, občutil, zaznal kanček občutenja popolnosti v nekem trenutku – v trenutku popolnosti. Potem si že ustvari neko prepričanje kaj to je in želi še več in več teh občutkov.

    Spoznanje, da je popolnost mogoča le v trenutku, lahko razmišljamo naprej: življenje je sestavljeno iz trenutka, pa popolnosti kljub temu ni mogoče zaznavati vsak trenutek vse svoje življenje, ker obstaja » vmesni prostor «, prostor med enim in drugim trenutkom, tako kot med vdihom in izdihom. Ko zadržimo dih, lahko pridemo do novih spoznanj, kar pa pomeni, da se moramo vsega tega predhodno zavedati, poznati in imeti izkušnjo kako to gre.

    Vedno pa obstaja možnost, da z uporabo raziskovalnega duha poskušamo nadgraditi svoje znanje z znanjem, ki nam ga posreduje nekdo kot lastna izkušnja. Ni pa to edini pogoj, da bomo ravno tako uspešni, kot je on in je spet odvisno od načina interpretacije, zmožnosti našega dojemanja in sposobnosti nadgradnje našega »znanja«.

    Vse znanje imamo v sebi, pa ne zmoremo do njega. Vsa popolnost, do katere stremimo je v nas samih. Torej je edini način, da pridemo do tega znanja pot, ki nam jo pokaže nekdo, ki že hodi uspešno po njej in nadgrajuje duhovno znanje, ki ga živi v materialnem svetu. Sploh ni pomembno kakšen je ta naš učitelj, pomembno je, da smo sposobni prenesti njegove interpretirane izkušnje v svoje materialno in duhovno življenje in da je za nas nadgradnja v smeri, ki jo potrebujemo in v skladu z načrtom, s katerim smo se rodili.

    Lahko si postavimo naslednje vprašanje, ki ga ni mogoče »dokazati« niti zavrniti. Če je popolnost v nas samih, zakaj MI sami ne zmoremo biti popolni? Mogoče pa kljub vsemu SMO popolni, iz česar sledi, da je Bog povsod in tudi v nas lahko rečemo, da je vsak od nas BOG.

    Lahko se vrtimo, obračamo besede, občutimo izkustva in nadgrajujemo. Vse to je življenje, vse to je spoznavanje življenja in Boga, ki je v nas okoli nas in povsod, kjer občutimo mir, harmonijo, kjer občutim nekaj, kar smo navajeni reči, da je to NIČ.

    Morda pa je Bog nič? Morda je Bog v nič-u, v trenutku, ki sploh ni nič ampak je mir in tisto nekaj, ki je………….. popolno.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja titanic
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Popolnost | 25 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Popolnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 09:59 CEST


    Melita!

    Tudi sam menim,da je pot do nič-a stvar posameznika in da je je dobesedno nemogoče razložiti drugem. Tudi spoznanja na tej poti so dojemljiva le tistemu posamezniku, kateremu se razodenejo, saj se tičejo le nejgove poti , njega samega. Kdro ta spoznanja ima, ne zanika spoznanj drugega, saj dobro ve (UM), zakaj spoznanja drugega ne razume. Menim pa, da nam vsem spoznaja prihajajo po Besedi, saj veš: Najprej je bila Beseda in ta je bila pri Bogu in Bog je bil beseda. Zato sem na to temo tudi napisal naslednje verze :

    B e s e d a

    Zavedla me je naglica
    moje lastne misli.
    Le kje je zdaj uvid,
    da me Beseda čisti ?

    Najdišče golega Vodnjaka,
    ne more bit beseda vsaka.
    A če besede ni,
    s čim Vodnjak se napolni ?

    Morda pa je Beseda,
    naj bo »Nikdar!« ali »Se-ve-da«,
    tisti dih in piš za me,
    ko Nič se sebe samega zave.

    Menim, da je Nič o katerem govoriš na koncu svojega prispevka, pravzaprav šele resnični začetek. Ko se gosenica zabubi in se nejno telo razgradi, doživi svoj NIč, ki pa je začetek Metulja in njegovega leta, s katerim izvaja Metuljav efekt. Metulj vstane iz groba gosenica, vstane od mrtvih, bi se lahko reklo Biblčno. Kristus vstane iz goba Jezusa. Spoznaja in lastnosti duhovnih sposobnosti pa po mojem prepričanju niso namenjena uporabi na tem svetu, kot tudi metuljav let ni namenjen gosenici, temveč odhodu metulja iz groba gosenice. To pa je po mojem tudi nevarna past, v katero se lahko ujame iskalec, to je, da začne božanske, duhovne lastnosti uporabljati za potrebe svojega EGA, gosenice. O tem govori zanimiva zgodba, ki jo je obelodanil Šri Ramakrišna in jo bom objavil v rubriki "Modre misli in zgodbe".

    Miru na poti.

    Juda I.


    To je druga smrt, ognjeno jezero.

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 3. april 2009 @ 15:27 CEST
    Pozdravljena Melita

    Lepo napreduješ v duhovnosti, vsa pohvala sploh za nič.
    Sva podobnih a vendar fejst drugačnih misli o nič.

    (http://www.pozitivke.net/comment.php?mode=view&cid=28085&query=kar%20tak%20iz%20nič)

    Ljubi Bog ni nič ampak iz nič ljubi kakor se zaljubiš kar tak iz nič.
    Nič ni v vesolju.
    Vse je prispodoba za lažje razumevanje.

    Noben človek ni popoln.
    Popolnost pride v nas, da spoznavamo popolno ljubezen.

    Ljubezen nikoli ne mine.
    Preroštva bodo prenehala, jeziki bodo umolknili, spoznanje bo prešlo, kajti le delno spoznavamo in delno prerokujemo.
    Ko pa pride popolno, bo to, kar je delno, prenehalo.
    Ko sem bil otrok, sem govoril kakor otrok, mislil kakor otrok, sklepal kakor otrok.
    Ko pa sem postal mož, sem prenehal s tem, kar je otroškega.
    Zdaj gledamo z ogledalom, v uganki, takrat pa iz obličja v obličje.
    Zdaj spoznavam deloma, takrat pa bom spoznal, kakor sem bil spoznan.
    Za zdaj pa ostanejo vera, upanje, ljubezen, to troje. In največja od teh je ljubezen.

    Bog nisi oziroma si delček, da lahko rečeš ljubi Bog živi v meni, diha z mano.
    Ta delček je življenje – ljubezen.

    Če pa tako imenovani bogovi na nebu ali na zemlji obstajajo – in res obstaja veliko bogov in gospodov – je vendar za nas en Bog, Oče, iz katerega je vse, mi pa zanj, in en Gospod Jezus Kristus, po katerem je vse in mi po njem.

    Jaz sem rekel:
    »Bogovi ste,
    sinovi Najvišjega vi vsi;
    toda kakor človek morate umreti,
    kakor kateri izmed knezov morate pasti.«

    Al je človek mrtev kadar umre?
    Živi.
    Le enkrat živiš.
    Le enkrat umreš.
    Le enkrat se rodiš.
    Kadar živiš, za vedno živiš.
    Kadar umreš, za vedno umreš.

    Razumljivo?

    Do spoznanj kdo si in kdo je ljubi Bog ni moč priti preko meditacije.
    Razširi roke in vidla se boš kako velika si.
    Meditacija je za dušo človeka - za razvedrilo.

    Le usmiljenje v srcu odpira oči modre, da vidiš zeleno travo.
    Ljubezen daje vid.
    Vid, da se vidiš v življenju.

    Fajn bodi.

    Lep pozdrav


    Monoteizem kot se šika

    Prispeval/a: MC dne petek, 3. april 2009 @ 16:46 CEST
    >>Če pa tako imenovani bogovi na nebu ali na zemlji
    >>obstajajo – in res obstaja veliko bogov in gospodov
    >> – je vendar za nas en Bog, Oče, iz katerega je vse,
    >>mi pa zanj, in en Gospod Jezus Kristus, po katerem
    >> je vse in mi po njem.

    He, he, Fredi - očitno te motijo drugi bogovi, oziroma več bogov. Meni bi se zdelo bolje, da bi jih bilo več, saj je že tako preveč dela za enega samega, zato ga tudi tako slabo opravlja. Sploh pa, zakaj bi bil za vse kriv en sam Bog. Naj se breme dobrote in zla malo porazdeli, kaj praviš? Samo nečesa ne razumem - od kod ti ideja, da je tvoj Bog samo eden?!!! Sam praviš -najprej obstaja Oče, ki eden, in iz katerega je vse, potem pa še eden, ki je tudi eden – Gospod Jezus Kristus, po katerem je vse in mi po njem. Se ti ne zdi, da imaš tu kar naenkrat dva boga. Sploh pa, kako lahko trdiš, da je po Jezusu Kristusu vse, ko pa so ljudje in svet obstajali, še preden je njega ustvaril njegov oče in ga poslal na »Mission Impossible«. Ali sta Oče in Sin od »pamtiveka«, sta dva, ali je samo eden?? Res, čudna je ta vera, meni so veliko bolj razumljivi indijski ali grški bogovi, pa seveda polbogovi, ko kateri pravi bog posili polnokrvno človeško zemljanko, pa se potem iz tega skoti kakšen Enej ali Ahil. Sploh pa, se ti ne zdi, da si pozabil na ultimativni krščanski konstrukt – na Svetega Duha – Bog ne daj, da bi ga zatajil, tako kot je Cankar svojo lastno mater, saj se utegne zgoditi, da se boš do konca dni cvrl v Peklu, skupaj z vsemi tistimi dušami, ki so se rodile, preden je bog številka 2 umrl na križu, zaradi grehov, ki nam jih je naprtil bog številka 1.

    Fredi, če bi res rad častil enega samega Boga, tako kot se spodobi za pravega monoteista, potem ti predlagam, da prestopiš v Islam:

    http://www.monoteizem.com/


    Lepo se imej

    in

    naj ti Alah podari razum!


    Kajti naš Bog je ogenj, ki požira.

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 3. april 2009 @ 18:16 CEST
    Cool

    Pozdravljen Marko

    Opažam, da te dni končuješ komentarje z priponko razuma.
    Sploh razumeš kar pišeš glede razuma?
    He he...

    V začetku je bila Beseda in Beseda je bila pri Bogu in Beseda je bila Bog.
    Ta je bila v začetku pri Bogu.
    Vse je nastalo po njej in brez nje ni nastalo nič, kar je nastalo.

    Ljubezen iz ljubezen.

    Te razumem, da težko razumeš sicer pa si nisi sam kriv.
    Pač katoliška vzgoja al mogoče tud malce pravoslavna?

    »Vstopíte skozi ozka vrata, kajti široka so vrata in prostorna je pot, ki vodi v pogubo, in veliko jih je, ki vstopajo po njej.
    Kako ozka so vrata in kako tesna je pot, ki vodi v življenje, in malo jih je, ki jo najdejo.«

    Verjamem in verjame tud ljuba Zulujka, ki le ljubit zna.

    Predvsem te torej prosim: prosite, molite, posredujte in se zahvaljujte za vse ljudi, za kralje in za vse oblastnike, da bomo lahko živeli v vsej pobožnosti in vsem dostojanstvu, mirno in tiho.
    To je namreč dobro in po volji Bogu, našemu odrešeniku, ki hoče, da bi se vsi ljudje rešili in prišli do spoznanja resnice.
    Bog je namreč samo eden.
    Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi, človek Kristus Jezus, on, ki je sam sebe dal v odkupnino za vse, pričevanje ob svojem času.

    Ker pa ste sinovi, je Bog poslal v naša srca Duha svojega Sina, ki vpije:
    »Aba, Oče!«

    (http://www.youtube.com/watch?v=G8bm6XlxuCY)

    Njihov konec je pogubljenje, njihov bog je trebuh, njihova slava je v njihovi sramoti, premišljujejo zemeljske stvari.

    Povej mi kar ješ in povem ti kdo si.
    Led jem, al sem zato cool?

    Ne slepite se:
    Bog se ne pusti zasmehovati. Kar bo človek sejal, bo tudi žel.

    Ljubi Bog ljubi.

    Čao

    »Svetega ne dajajte psom, in svojih biserov ne mečite svinjam, da jih ne pomendrajo z nogami in se nato obrnejo ter vas raztrgajo.«

    (http://www.youtube.com/watch?v=HKnxmkOAj88)


    Na ognju, ki ga je zakuril vaš Bog, se cvrejo nedolžni

    Prispeval/a: MC dne petek, 3. april 2009 @ 19:03 CEST
    >>Povej mi kar ješ in povem ti kdo si.
    >>Led jem, al sem zato cool?

    Povej mi kar bereš in povem ti kdo si.
    Pismo berem, al sem zato pismen?
    Sveto pismo berem, al sem zato svet?


    No, Fredi, sedaj pa res dovolj čvekanja o ljubezni in o ljubem bogu, ki ljubi. Meni se zdi, da je vsa ta ljubezen popolnoma brez zveze, če se kaže samo kot internetno čvekanje. Me prav zanima, kaj ves dan počneš, razen to, da ljubiš v srcu, karkoli že to pomeni. Pa da glodaš Biblijo, zrezke, klobase in tu pa tam pokadiš kakšen sveti dim, ki ti polepša tuzemsko bivanje. Če bi čas, ki ga porabiš za to, da prežiš na internetu in se boriš z digitalnimi ateisti in heretiki, porabil na primer za to, da bi pomagal ženi ali nekaj konkretnega počel kot prostovoljec pri Rdečem križu, pri Karitasu, Hospicu ali pri kaki drugi humanitarni organizaciji, ali zakaj ne, odšel v misijone pomagat črncem zlagat opeke, ali prodal vse svoje premoženje (vključno z računalnikom, na katerega tipkaš) ga razdelil med uboge in tako kot Jezus odšel bos in na pol gol (vem, da dobro prenašaš mraz) okrog širit svojo ljubezen in vero. To bi bilo potem nekaj! Mariborski mesija!



    Lepo se imej

    in

    naj ti Bog podari Razum.


    Statistika mcbivanja na netu ...

    Prispeval/a: aloha dne petek, 3. april 2009 @ 19:18 CEST
    Hahahaha, kdo bi pisal tak komentar %)
    Mc, si na netu več kot ptica v letu.
    ;;brunček iz očesa odžagaj, preveč ven kuka;;

    p.s. kar se tiče novega člana pozitivk, ko si trdil da MCsvetovanje to nisi ti, hm, saj nobeden niti pomislil na te, pač nekdo se je usmilil in si je vzel čas ZA MC svetovanje (torej so to nasveti zate).

    Ej mC, daj ne bodi tako zatežen (preveč železa imaš v krvi ;).

    lep dan


    Statistika čvekanja - tokrat v pravih številkah

    Prispeval/a: MC dne petek, 3. april 2009 @ 20:22 CEST
    No, Saško, lepo da si se oglasil s temle brunom v očesu. Priznam, da zadnje čase res preveč časa preživim pred to škatlo, ampak vseeno – poglejmo zadevo empirično, s konkretnimi številkami, da ne bomo spet samo čvekali. Duhovneži namreč radi čvekajo, ko pride do konkretnih številk in jim predložiš dokaze, pa seveda čvekajo še naprej, ker vedno najdejo kako absurdno interpretacijo, da lahko čvekajo še naprej. Ampak vseeno, poglejmo kako je z visenjem na internetu oziroma natančneje kar na Pozitivkah:


    Juda (od 2. februarja 2009) 369 komentarjev = 11,05 komentarjev/dan
    Fredi (od 25. marca 2008) 719 komentarjev = 1.93 komentarjev/dan
    Aloha (od 18. februarja 2009) 48 komentarjev =1.09 komentarjev/dan
    MC (od 11. novembra 2005) 663 komentarjev = 0.53 komentarjev/dan


    Toliko o izdiranju brun in iver iz očesa. Sicer pa, tudi če odmislimo empirična dejstva, Sašo pozabljaš, da jaz pač nimam mesijanskih nagibov in da se za krščansko etiko in njene floskule ne zmenim prav veliko - na moj moralni kompas njen magnetizem skoraj nima vpliva, zato me tudi očitki, da nečesa ne počnem skladno z Evangelijskimi pravljičnimi citati, pravzaprav ne ganejo preveč.

    Je pa statistika vedno zanimiva, še posebej, ko ugotoviš, da te "konkurenca" (kvantitativno) prekaša ;-)


    Lepo se imej

    in

    Naj tudi tebi Bog podari Razum.



    Lažniva statistika

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 20:28 CEST

    MC!

    Bi naredil statistiko za vse, ki si jih ( nas) navedel v istem obdobju ? Mislim, a bo rezultat kar precej drugačen in stavim, da tega ne boš naredil, saj si toliko izobražen, da znaš statistiko in matematiko zlorabljati za svoje cilj. Dobro veš , da sem s svojimi komentarji izzval vas druge, in da bi moral obravnavati vse v istem obdobju. Torej ali si toliko pošten in narediš še en izračun ?

    Juda I.


    Statistika čvekanja - tokrat v pravih številkah

    Prispeval/a: aloha dne petek, 3. april 2009 @ 20:29 CEST
    "švercaš" MC,
    računaj kakor pri banki za kredit "plača za zadnje tri meseci" %))

    pozdravček


    Statistika čvekanja - tokrat v pravih številkah

    Prispeval/a: aloha dne petek, 3. april 2009 @ 20:33 CEST
    hm, Juda %), zdaj sm jst zamudil.

    bistvo pa je ...

    lp

    Tudi tebi želim sončne in prijetne "počitnice" ;)


    In potem............

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 20:36 CEST

    ....vse tiho je bilo. Pravilnega izračuna od nikoder.

    Lažnivi čarovnikov vajenec je poniknil............, saj je ujet v lastno past.........................

    Juda I.


    In potem............

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 20:49 CEST


    No MC ,kaj je ? Se boš vdal in dokazal stari ljudski pregovor :

    Kdor drugemu jamo koplje.....................

    Daj izračunaj že, saj znaš.

    Juda I.


    Lažniva statistika - tokrat po tvoje

    Prispeval/a: MC dne petek, 3. april 2009 @ 21:25 CEST
    Ne prenagli se Judek, daj človeku nekaj časa, da izbrska podatke. Prvi izračun je temeljil na tistem, kar je bilo razvidno že iz profila, tokrat sem se moral malo bolj namučiti.

    Bomo torej naredili tako, da bo po tvoje:

    Juda (od 2. februarja 2009) 369 komentarjev = 11,05 komentarjev/dan
    MC ( od 2 februarja 2009) = cca. 240 komentarjev = 7,18 komentarjev/dan

    Tvoje "bruno" je še zmera skoraj enkrat daljše od mojega.

    Fredi (od 25. marca 2008) 719 komentarjev = 1.93 komentarjev/dan
    MC (od 25 marca 2008) = cca. 420 komentarjev/dan = 1,12 komentarjev/dan

    Saškovi "skromnosti" seveda ne morem konkurirati, saj sem v istem času kot je on nabral 48 komentarjev, jaz prispeval kakih 180 komentarjev. Me pa zanima, če mu bo uspelo držati jezik za zobmi eno daljše obdobje in bomo potem razpravljali o svežih podatkih.


    Judek, in ti meni praviš lažnivi čarovniški vajenec ... kaj naj jaz potem rečem zate - lažnivi čarovniški Mojster!

    Če se boš kdaj reinkarniral v kako žival, ne boš ne buba, ne metulj, marveč kvečjemu najprej ikra, potem pa odrasla jegulja.


    Lahko noč

    in

    naj ti Bog podari Razum!



    CCA

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 21:28 CEST

    MC!

    No vidiš, da je rezultat precej drugačen. In to kljub temu, da si zame napisal točno število komentarjev,pri sebi pa cca.

    Mirno noč.

    Juda I.



    Laž

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 3. april 2009 @ 21:38 CEST

    MC!

    Nisem se zlagal jaz, temveč ti s svojo statistiko. Nato si izračun popravil,čeprav ne čisto natančno in to ti štejem v dobro. Toda , zakaj se za svojo napako ne opravičiš, namesto da napadaš in žališ ? Kaj res ne znaš priznati:

    "Da res je, zmotil sem se. Objavljam pravilni izračun". Saj ni tako težko.

    MC, vsi smo krvavi pod kožo in ko nas zanese, se pač zmotimo. Ne ti ne jaz nisva izjemi. Kako se bom naslednjič inkarniral pa sam Bog ve, če se sploh bom in če se me že ni naveličal. Toda, če te ujamem na napaki, me ni treba zato žaliti in napadati.

    To, da prednjačim s komantarji ( po številu) si niti najmanj ne štejem v slabo. Sem relativno nov komantator in šele odkrivam čare in žare komentiranja. Pa tudi različne teme me zanimajo. Prav vesel sem po svoje tega tvojega izračuna. Mogoče me bo kdaj minilo, pa se bo moje število zmanjšalo ali pa sploh izginilo. Kde ve ? Počakajmo, pa bomo videli.

    Juda I.



    CCA duhovnost

    Prispeval/a: MC dne petek, 3. april 2009 @ 23:00 CEST
    CCA pomeni samo to, da sem komentarje prešteval po zadnjih objavah in si zato nisem »upal« zapisati natančne številke. CCA pomeni kvečjemu +/- 2 komentarja. Koliko to prinese k izračunu, oceni sam. Jaz bi rekel, da spremembo na drugi decimalki. Sedaj mi je sicer žal, ker sem sploh zapisal CCA, saj si se nazadnje v obupu s vso težo obesil ravno na tisto, kar bi moral razumeti kvečjemu kot izraz poštenosti. Ampak, je bilo v religiji in v duhovnosti še sploh kdaj kaj poštenosti?!

    Mimogrede – v duhovnosti je itak prav vse CCA oziroma po tvojih lastnih kriterijih LAŽ!

    Rezultat v drugem izračunu je res drugačen, a še vedno dovolj pomenljiv in razločen! Da si do konca manipulatorski (beri duhoven), kaže tudi tvoj zadnji komentar, ko mi očitaš, da sem se zlagal s statistiko in popravil izračun. Moja prva statistika je točna in ni v ničemer zlagana, razen pač v toliko, kolikor vse statistike lažejo, zato pa so tudi navedeni vsi parametri, vključno z dnem začetka štetja. Nisem se zmotil, razen, če sem se kje zatipkal na digitrončku. Drugi izračun tudi ni popravljen, kot praviš, marveč je samo za drugo oziroma enako obdobje, torej je kvečjemu drugačen. Vse stvari so transparentne, za razliko od tvojega ezoteričnega nedokazljivega čvekanja, ki temelji na pravljicah iz Narnije in Nazareta.

    In če je kdo koga tokrat žalil, si bil to ti, ko si me ozmerjal z lažnivim čarovniškim vajencem. No, jaz sem te samo povišal v mojstra. Pravzaprav je že samo čarovništvo nekaj, kar je absolutno v domeni duhovnosti.


    Sicer pa, preseneča me, da si sploh pristal na igro statističnih podatkov in številk, v duhovnosti je itak vse CCA ali bolj pogosto popolnoma mimo, tako da številke niti niso potrebne.


    dobro jutro

    in

    Naj ti Bog nakloni Razum, tudi če je CCA



    Vse je lahko relativno

    Prispeval/a: hierhod dne petek, 3. april 2009 @ 23:21 CEST
    MC (od 2. februarja 2009) 245 komentarjev
    Fredi (od 2. februarja 2009) 228 komentarjev


    Žalitev ali ugotovitev ?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 4. april 2009 @ 07:50 CEST
    Dobro jutro MC!

    Ni bila žalitev, pač pa ugotovitev. V omenjenem primeru si izpadel lažnivec. Že pri prvam izračunu se iz konteksta vidi, kaj želiš . Nisi toliko neumen in neuk, da ne bi že takoj vedel, da delaš narobe iz statističnega in matematičnega vidika. Si pač storil to namenoma v veri,da nihče ne bo ugotovil. Zato sem te tudi poimenoval lažnivec, seveda le v tem primeru , ne na splošno.

    Torej primeni gre za ugotovitev in ne žalitev,medtem, ko se ti praktično skoraj v vsaki repliki na moj komentar spogleduješ z žalitvijo. Pa ne le v repliki na moj komentar. Kaj meniš, kaj je tisto tvoje , ko paktično vsakomur rečeš, naj mu bog podari razum ? Malo razmisli in pometi pred svojim pragom. Zaključujem diskusijo, vreme je preveč lepo, sonjin odgovor o sorodnih dušah si pa le preberi.

    Juda I.







    Popolnost

    Prispeval/a: titanic dne sobota, 4. april 2009 @ 09:02 CEST
    hoj, pozdravljeni.
    kaj se greste? Se prepirate za oslovo senco? Ali nisem ravno v članku, pod katerim dokazujete vsak svoj prav, pisala o tem kaj je je znanstveno dokazano (statistika) in kaj je občutje v sebi. Ne moremo tako, v vsakem primeru, če obrnemo stvari in toliko časa obračamo, spoznamo, da se motimo. To tako pač je in vedno se lahko kdo najde s svojo resnico, ki omaja našo resnico. Vendar pa le takrat, ko smo sposobni, pripravnjeni odpreti srce še za kakšno drugo možnost ali pa zgolj trmoglavi in zaprti v svoj ego prepričanj.

    Ne rečem, da mi ni všeč, ko vsak zagovarja svoj prav in to do neke mere (ne pa preko). To kaže v trdnost svojega prepričanja, kar pa je v določenih primerih tudi nujno potrebno.

    Vse se tako hitro spreminja, raste, se razvija in umira...............

    Juda: nekaj sem pa vseeno prepričana. Gosenico mora presneto boleti-preden postane metulj tudi če želi in se ne upira naravnemu procesu. Upam, da razumeš!



    Popolnost

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 4. april 2009 @ 13:17 CEST

    Gosenico ne boli, saj ne postane Metulj. Gosenica le zaspi,
    Metulj se pa prebudi. Je pa nekaj res, tisto okoli oslove sence, ali kot bi rekla moja babica:

    "Diskusija o brejih golobih."

    Vseeno mislim da razumem, kaj si mislila ko si rekla, da gosenico boli. Odpoved svojemu egu ni ravno mala malca. Še takih besedil Titanic.

    Juda I.



    Žalitev ugotovitve

    Prispeval/a: MC dne sobota, 4. april 2009 @ 15:05 CEST
    Juda,

    praviš, da v tvojem primeru ni šlo za žalitev, pač pa za ugotovitev. Ugotovil si, da sem lažnivi čarovniški vajenec. Zanimiva ugotovitev. No jaz pa (spet) ugotavljam, da si lažnivi čarovniški mojster. Ugotovitev pač. Če bi rekel, da si trčen, je seveda tudi to (samo) ugotovitev. Lahko je tudi dejstvo ali kar Resnica, če jo tako sam poimenuješ oziroma poimenujem. In pravijo, da resnica boli. Seveda bi lahko enako rekli, da resnica žali. Če bi se bal, da bom koga užalil, potem sploh ne bi ničesar objavil, pa še celo molk bi si ljudje lahko tolamčili kot žalitev ali užaljenost.

    Pa saj ni nič lažjega, kot užaliti religioznega norca. Samo en stavek napišeš, recimo: "Pa saj ni nič lažjega, kot užaliti religioznega norca."

    In verjetno upaš, da se bo beseda lažnivec, če jo večkrat ponoviš, kar prijela. Tehnika mantre. Duhovneži dobro vedo, da to učinkuje – če vsak dan stokrat ponoviš OM – se ti možgani pač počasi spremenijo v OMleto.

    Torej, vrniva se še enkrat k »oslovi senci« in tvojim očitkom, da sem nekaj prikrival: Če bi že hotel kaj storiti namenoma oziroma prikriti, ne bi objavil natančne podatke, (datum od kdaj sem začel šteti) in bi navedel bodisi samo število komentarjev ali število komentarjev/dan. In povsem logično je, če bi, na primer, napravil statistiko za en dan, recimo za včeraj, bi bilo tvoje število komentarjev skoraj TRIKRAT večje od mojega in če bi jo napravil samo za danes do tega trenutka bi bilo ŠTIRIKRAT večje, kar je seveda ne pove prav veliko. Zato mislim, da je bila že prva statistika najboljša, ker je bila narejena za najdaljše obdobje in je še najmanj »lažniva«, nenazadnje kaže na to, da se na Pozitivkah oglašam sporadično, čeprav se zdi, da sem v zadnjih mesecih reden "abonent". He, he, mogoče pa samo nadomeščam velecenjeno pesnico, ki je svoje ustvarjalne potencijale usmerila tja, kjer lahko pričakuje večjo hvaležnost publike ;-)


    No in ko si že omenil moje iskrene želje, da bi ti Bog naklonil Razum - če recimo ti nekomu rečeš, naj mu Bog podari ljubezen ali mir, bi lahko tisti pomislil, da mu manjka miru ali da ni sposoben ljubezni, in potem bi bila lahko tudi to seveda žalitev, se ti ne zdi. Če nekomu ponujaš nekakšno višje spoznanje ali mu očitaš pomanjkanje duhovnega uvida na takšen ali drugačen način, potem je lahko tudi to žalitev, ker človeka avtomatsko opredeliš kot duhovno nižjega in se postaviš nad njega. Da sploh ne govorim o izgubljenem sinu in še o čem. Saj ne rečem, lahko da sem tudi izgubljeni sin, ampak vsaj toliko, kot si ti neprištevni sin.

    Težavice nastanejo, ko med sabo trčita dve "Perjanici", ki nista pripravljeni na podrejanje. In je povsem nepomembno, če je ena perjanica spiritualna, druga pa racionalna.

    Ali res misliš, da je duhovni napuh kaj manj škodljiv od napuha razuma?



    Torej še enkrat

    lepo popoldne

    in

    Naj ti Bog podari Razum!


    Oslova senca

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 4. april 2009 @ 15:16 CEST

    Juda in MC veselo tolčeta po oslovi senci, karavana pa gre naprej. Blagor karavani in uboga nič kriva oslova senca.

    Juda I.


    Vse je lahko relativno - tudi Bog

    Prispeval/a: MC dne sobota, 4. april 2009 @ 15:25 CEST
    Ja, Hierhod,

    imaš prav, vse je lahko relativno. O tem, kaj je za nas relativno in kaj ni, nazadnje vedno odločamo sami, če se nam sploh ljubi in se nam zdi vredno, da se o tem odločamo. Se ti ne zdi, da je lahko tudi tvoj troedini Bog, v katerega ABSOLUTNO verjameš, zelo relativen. Celo tako zelo relativen, da morda sploh ne obstaja. Pri relativnosti gre v bistvu za verjetnost. Celo Einstein, ki se je izrazil, da »bog ne kocka«, je težko sprejel to misel. Ampak nazadnje je vedno tako, da smo, če želimo opisati naravne pojave, prisiljeni uporabljati verjetnost. Zato tudi lahko rečem, da Bog verjetno je, zelo verjetno pa ni niti približno takšen, kot si ga predstavljamo, in še bolj verjetno ni takšen in nikoli ni bil takšen, kot ga slika Biblija. Ampak, težava vere je prav v tem, da mora biti ABSOLUTNA. Noben ortodoksni vernik ne bo rekel, da bog zelo verjetno obstaja. Preprosto obstaja. (Seveda je tako, dokler obstaja vernikov Jaz, kajti vera se vedno odraža skozi odnos med Jazom in Njim)

    Torej, Hierhod, ali bog zate ABSOLUTNO obstaja, ali se ti zdi samo zelo verjeten? Je bog relativen ali je absoluten? Lahko da je po definiciji bog edina stvar, ki ni relativna. Lahko da. Težava je samo v tem, da to izhaja iz človeške definicije, ki pa je relativna.

    Nazadnje je vse v jeziku oziroma v našem Logosu, ki si sam izmišlja svoja pravila, vključno s svojo idejo o bogu.


    Lep dan

    in

    naj ti Bog podari Razum


    Dvoreznost statistike

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 4. april 2009 @ 15:45 CEST
    Profesorica statistike nam je uvodoma povedala:

    "Statistika je kot lepotica na plaži. Velik pokaže, a glavno skrije. Kot taka se uporablja za raziskavo javnega mnenja z namenom :
    a) ugotoviti javno mnenje
    b) ustvariti javno mnenje.

    Ali gre za a) ali b) je odvisno od naročnika."

    Juda I.


    Vse je lahko relativno - tudi človek

    Prispeval/a: hierhod dne sobota, 4. april 2009 @ 21:06 CEST
    MC,

    hvala ti za dobre želje. Hvala ti, da mi želiš Razuma. Tudi sam si tega želim, predvsem zaradi praktične želje po dobrem zaslužku, s čim manj napora. Še bolj vesel bi bil, če bi mi zaželel, da mi naj Bog podari denarja.

    Vidim, da izkoristiš vsako priložnost, da bi lahko kramljal o Bogu. Dejansko kar drži, da o Bogu več razmišljajo ateisti kot verniki. Verniki pač več razmišljajo o svojem bližnjem in o konkretnih ukrepih za ohranjanje življenja.

    Ateisti razmišljajo o Bogu s čistim razumom, brez čustev. Verniki razmišljajo o Bogu s čustvi. Bolje rečeno: mislijo na Boga.

    Verniki so v odnosu do Boga dosti bolj ranljivi kot pa ateisti. Ko pridejo obdobja krize, bi lahko rekli, da ateisti mislijo, kako ni Boga, verniki pa vedo, da ga ni. Pa saj se še spomniš, kako je bilo, ko si še bil vernik.

    Žal je človekovo dojemanje samega sebe, sveta in Boga, močno odvisno tudi od njegovega telesa. Telo zelo močno vpliva na dušo in duha. Že zaradi tega "mora" biti Bog absoluten. Če ni, potem lahko rečemo, da so hendikepirani ljudje rastline in lahko z njimi ravnamo kot s travo (ker pač ne dojemajo, nimajo Razuma).

    Če pa bitjem pripisujemo srčno, čustveno ali pa čutno dojemanje Boga, je veliko manj možnosti, da naredimo kak hud življenjski lapsus.


    Želim ti lep večer!

    Naj ti Bog podari, kar je dobro za tvoje odrešenje!





    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2025 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,59 seconds