Predstavitev nove nadvse zanimive knjige:
Zdravljenje z vero
Celostno zdravljenje
Knjiga odgovarja na vprašanja: kaj je bolezen, zakaj
oz. kako do bolezni pride, kako lahko v sebi spet vzpostavimo zdravje - celostno
zdravljenje, kakšno vlogo ima pri tem aktivna vera, kaj nam pri tem lahko pomaga,
kako pomembne in kako močne so naše misli, kako lahko iskalcu zdravja pomaga
prakristjanski duhovni zdravilec, kaj lahko stori le iskalec sam…
V knjigi preberemo, da bolezen ni volja Boga, pač pa
posledica našega napačnega mišljenja in delovanja. Bog želi, da smo zdravi.
On nam nenehno seva Svojo moč, je tok energije v nas. Pušča pa vsakega človeka
popolnoma svobodnega, da sprejme te Njegove moči ali pa s sebičnimi, nevoščljivimi,
zlimi mislimi, občutki, besedami ali dejanji zgradi v sebi prepreke in blokade,
ki zmanjšujejo tok življenjskih moči v nas. To ima za posledico, da začno telesni
organi slabeti, njihova sposobnost delovanja se zmanjšuje in postanejo dovzetni
za bolezni.
Če skušamo zdraviti le telo, imamo lahko pri tem večje
ali manjše uspehe, vendar blokade ostanejo. Naša duša namreč shranjuje vse naše
občutke, misli, vse izgovorjeno, vsa dejanja, torej tudi naša napačna ravnanja.
Tako vse bolezni prihajajo iz duše. Kar prihaja od zunaj, kakršnikoli povzročitelji
že, nič se ne more trajno usidrati, če v duši ne najde ustreznega, ki to aktivira
in kar se nato izrazi kot bolezen. Vzroke za bolezen smo torej ustvarili sami,
jih sami položili v svojo dušo in prek nje v telo. Vendar nam ni treba čakati,
da začnejo delovati. Imamo možnost, da jih prej razrešimo. To storimo tako,
da prepoznamo svoje napačno ravnanje, ga obžalujemo, očistimo in ne ponovimo
več. Tako razrešimo blokade in močna zdravilna energija Boga ponovno lahko teče
iz duše v telo ter aktivira njegove samozdravilne moči, kar lahko pripelje tudi
do ozdravitve telesa. To je prakristjansko zdravljenje z vero, celostno zdravljenje
z Božjim duhom.
Pri tem procesu lahko iskalcu zdravja stoji ob strani
prakristjanski zdravilec z vero. Ta ga podpira z nesebično molitvijo, ki v iskalcu
zdravja okrepi moči Kristusa Boga, seveda če iskalec zdravja to hoče, če sodeluje.
V iskalcu zdravja se razvijejo misli in slike iz njegove preteklosti. Vidi lahko
dele svojih vnosov, ki so v telesu privedli do delne ali popolne blokade. Tako
ima možnost, da prepozna ta svoja napačna ravnanja, jih obžaluje in nato več
ne ponovi.
Do celostnega zdravljenja lahko pride tudi brez prakristjanskega zdravilca z
vero, kajti Kristusova Božja moč, Notranji zdravnik in zdravilec, je v vsakem
človeku.
Odlomek iz knjige:
Izvir moči BOG v nas zmore vse - če hočemo, če se z izpolnjevanjem
Njegove volje, ki jo najdemo v Desetih zapovedih in v Jezusovem Govoru na gori,
predamo Božji moči, da nas prežme.
Bog ne bo ozdravil našega telesa ali ga ohranil zdravega, temveč bo preko naše
duše aktiviral moči samozdravljenja v našem telesu, da bi le-te lahko izpolnile
svojo nalogo in privedle telo do ozdravitve. Vsak posameznik odločilno pripomore
k temu.
Zavedati se moramo, da imajo vsi naši nasprotni načini obnašanja ustrezen učinek
v duši in telesu. Ta nas bo tako dolgo bremenil in mučil, dokler s pomočjo odrešilne
moči Kristusa Boga ne razrešimo nasprotnega, ki je temu vzrok in tako pustimo
učinkovati Božje energije. Aktiviranje zdravilnih moči učinkuje tako v posameznih
celicah kot tudi v celičnih zvezah, organih, živcih, žlezah in v vseh telesnih
funkcijah.
Vsak od nas torej sam določa svojo celovito ozdravitev ali da ostane celostno
zdrav.
Odlomek je iz strani 45.
Izdajatelj: Univerzalno življenje
Vezava: mehka
Obseg: 152 strani (žepna izdaja)
Cena: 600 SIT - 2.50 EUR (+ poštni stroški)
Knjigo lahko naročite na naslovu:
Univerzalno življenje, Celovška cesta 87, 1000 Ljubljana
tel./fax 01/568-4148 - informacije vsak ponedeljek od 18.00 do 19.00 ure
Internet: www.univerzalno-zivljenje.si
email: info@univerzalno-zivljenje.si
|
Zdravljenje z vero - Celostno zdravljenje
Prispeval/a: vis-animi dne nedelja, 2. april 2006 @ 10:23 CEST
---
Z vsakim dogodkom, s čustvi, s človekom smo si istočasno le učitelji in učenci.
Zdravljenje z vero - Celostno zdravljenje
Prispeval/a: Miran Zupančič dne sobota, 22. april 2006 @ 10:27 CEST
Veliki sufijski mojster Ibn al Arabi, ki je v svojih spisih utemeljil nauk o enosti biti (arabsko "wadhat alwudjuj") je že kot mlad doživel vizijo, v kateri so mu dali napotke ustanovitelji treh ver: Jezus, Mojzes in Mohamed. Sam sebe je doživljal, kot od Boga izbrano bitje.
Obstaja en Bog, od katerega izhaja vse spoznanje. Kajti tudi spoznanje prerokov prihaja, po Ibn al Arabiju, iz božanskega.
Ibn al Arabi: " Vse dobi svoj "obstoj" tako, da ga najde Bog in le tisto, kar se obrne proti Bogu, je resnično; vse ostalo je čisti nič." V teh besedah se neposredno zrcali nauk o dveh svetovih; padli, zemeljski človek ni del resnične biti.
ČLOVEK JE BOŽJA SENCA.
V delu Ibn al Arabija "Fusus-alhikam", "Prstan modrosti", je natačno opisan odnos med enostjo in različnostjo, med Bogom in človekom. " To, kar imenujemo "nebožje" ali"svet", je v razmerju do Boga kot telesna pojava njegove sence. Je božja senca in ta je natančna vez obstoja na svetu. Senca nedvomno obstaja kot zaznava čutil, vendar samo, če je nekdo tu, ki to senco predstavlja. Če bi sprejel, da ne bi bilo nikogar, ki to senco predstavlja, potem senca ne bi bila zaznavna s čutnimi organi mišljenja. Bolje povedano: senca je potencialno v samem bitju telesne pojave, na katero se nanaša."
Naš "svet" je nujen red, svet nasprotij padlega človeka. Tako tudi to polje izvira iz božanske projekcije, to pomeni, da Božansko ni vidno.
"O svetu vemo le toliko, kolikor lahko vemo o senci, in o Bogu ne vemo niti toliko, kot lahko vemo o telesni pojavnosti, na podlagi katere je nastala ta senca." Tako kot je ton ali frekvenca slišen za ustrezen organ - sprejemnik, tako je senca zaznavna le za tako naravnano čutno zaznavo. Ta čutila pa ne morejo zaznati samega Boga.
To pomembno spoznanje nas spominja na Platonovo primerjavo z votlino. Platon opisuje položaj človeka, ki je od otroštva priklenjen v votlini. Ne more obrniti glave proti vhodu v votlino, lahko gleda samo zadnjo steno votline. Pred vhodom v votlino gori ogenj. Med vhodom in ognjem so nekateri predmeti, tako da padajo njihove sence na zadnjo steno votline. Prav tako poteka pred votlino pogovor, tako da pride odmev do zadnje stene in tvori med priklenjenim človekom in vidno senco povezavo. Ti posamezni odsevi so za človeka v votlini resnični. To je ključno spoznanje za iskalca, ki se zave relativnosti svojega Jaza in sveta. To je prva stopnja na poti k Bogu: " "Človek, spoznaj samega sebe."
Ibn al Arabi pojasnjuje naprej v svojem delu Prstan modrosti: "O Bogu ne vemo tako veliko, kot o telesnih pojavih , iz katerih se širi." Da bi ponazoril ta odnos, uporabi zgovoren primer: Če pade brezbarvna svetloba na barvno steklo in pojem "pasti" lahko tu vzamemo dobesedno, potem se pokaže svetloba v barvi stekla. "Če zaradi zelene barve stekla rečeš, da je svetloba zelena, potem govoriš resnico, in čutna zaznava je tvoja priča. Če bi rekel na podlagi tega, kar ti daje dokaz, da svetloba ni zelena in ni barvna, govoriš resnico in zdrav razumski preudarek je tvoja priča."
NAVIDEZNO DELJENJE SVETLOBE.
Pri opazovanju kozarcev različnih barv nastopa navidezna delitev svetlobe, dokler je opazovanje zaposleno s pisani črepinjami. Sufi Abu -I -Quasim al Djunait pravi:"Voda je takšne barve, kakršne barve je posoda, v kateri je."
Ibn al Arabi pravi: "Tako razumi in doumi, kar ti je pojasnjeno! Če je stvar taka, kot sem ti jo naslikal, potem je svet fantazijska tvorba brez resničnega obstoja. In to je "predstava". To pomeni: V tebi se prebudi predstava, ki naj bi bila dopolnitev Enemu, ki je nekaj zunaj Boga, ki obstaja v sebi samem. Temu pa dejansko ni takO...
Spoznaj torej bistvo, kdo si in kaj je tvoje sebstvo ( Sebstvo je ustreznik, analogija z Božjim bitjem. Bog je nedeljiv, cel.) in tvoj odnos do Boga in v čem si enak Bogu in v čem svetu in zunaj božje narave in kaj sploh to pomeni."
"Če je to, kar smo vam prikazali, pravilno, potem vedi:Ti si to, kar si predstavljaš in vse, kar zaznavaš, o čemer govoriš: "ni jaz", je le pradstava. Celotna bit je torej predstava v predstavi, resniča bit pa je v Bogu in sicer izključno po njegovem bistvu in sebstvu, ne po njegovem imenu. To, kar je resnična bit (kawn), je enost; vse, kar je predstava, je različnost."
Sporočilo, ki ga lahko zaslutimo iz teh besed pomeni, da se različnost pojasni in hrani iz enosti in v pravilnem vrstnem redu lahko govorimo o enosti v različnosti. Kljub nepregledni različnosti vse zaobjema enost. Različnost pa se nasprotno kaže v znanih znakih.
Dojemanje enosti se začne v našem srcu. Ibn al Arabi govori o "pripravljenosti srca". Ta pripravljenost ali notranja naravnanost je prisotna koz zmožnost, iz katere lahko priteka prostovoljno izčrpen izvir, če ga seveda ne ovira človek sam. Če je tu v določenem trenutku v človekovem življenju pripravljenost, da prevzame notranjo nalogo, potem bo do tedaj skrita zmožnost, začela delovati. Pride do dejanja. Če pa je tok oviran, se brezbarvna svetloba specifične mase Jaza prilagodi in postane ustrezne barve. Ibn al Arabi opiše z Bogom združenega človeka kot prosojno telo, ki zaradi svoje prepustnosti nič več ne obarva čiste bele svetlobe, tako božansko žarčenje deluje neprekinjeno.
Lep pozdrav in vse dobro,
Miran.