NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Zavest je neodvisna od možganov   
    nedelja, 2. april 2006 @ 05:14 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Piše: Zoran Mihajlović

    Grški filozof Plotin: "Dvigal sem se iz telesa, v samega sebe, postajal zunanji vsem drugim stvarem in osredotočen na sebe, opazujoč čudežno lepoto. Potem pa sem se, bolj kot kdaj, začel zavedati svoje enotnosti z najbolj vzvišenim redom."

    35 letna meditantka: "Nenadoma sem se znašla v nenavadnem položaju. Na svoje telo sem gledala iz kota sobe. Preveval me je občutek neizmerne lahnosti in svobode."
    Ste kdaj že vtipkali črke OBE (out of body experience - izventelesne izkušnje) v kakšnega od večjih svetovnih internetnih iskalnikov? Ne bodite presenečeni, če se bo številka najdenih strani, ki se tako ali drugače dotaknejo te teme, gibala nekje med sto tisoč in milijon, odvisno od iskalnika. Gre za področje, ki v zadnjem času priteguje vse več ljudi. To deluje spodbudno tudi na vse tiste, ki so izventelesno izkušnjo že imeli, pa zaradi osebnih zadržkov tega še niso povedali nikomur. Tako se pojavlja vse več pričevanj, ki potrjujejo realnost te, na videz nenavadne, izkušnje. Da pa to ni področje, ki bi bilo rezervirano le za sodobni čas, je razbrati iz prenekaterih duhovnih in religioznih tradicij, ki so takšne izkušnje beležile kot običajni del duhovne prakse. Postopoma se s tem vprašanjem bolj odprto srečujejo tudi zdravniki in znanstveniki.

    Eden odmevnejših člankov na to temo je bil pred nekaj meseci objavljen v britanski reviji Nature. V njem nevrolog Dr. Olaf Blanke opisuje zanimivo doživljanje izventelesne izkušnje, do katere pri neki pacientki prihaja ob stimulaciji določenih možganskih centrov desnega korteksa s posebnimi elektrodami. Ker je izkušnja ponovljiva, hkrati pa se pojavlja v okviru nadzorovanega eksperimenta pod okriljem resne zdravstvene ustanove, je postala zanimiva tudi za znanstvene kroge.



    Članek je vzbudil precej polemik. Za tiste, ki jih zanima duhovnost in "nadnaravno", je bil to dokaz, da je zavedanje neodvisno od fizičnega telesa. Za nekatere pa je opisana izkušnja oblika samoprevare razuma, ki prebuja nerealne občutke. Vrstili so se tudi nadaljnji poizkusi, vendar, kot pravi klinični nevrolog John Marshall iz Oxforda: "Ti niso ponudili dokazov, da se ljudje, ki verjamejo v nadnaravno, v resnici motijo." Ali to pomeni, da smo na robu velikih znanstvenih pretresov?

    Ob tem je treba spomniti, da je članek le eden od množice zapisov, ki zajemajo izkušnje obstajanja in bivanja mimo fizičnih možganov.

    Kaj je izventelesna izkušnja?

    OBE je fenomen, ki ga po veljavni znanstveni paradigmi nikakor ne bi smelo biti. Zavest naj bi bila produkt elektrokemičnih procesov v možganih. Ko se ti procesi ustavijo, izgine tudi zavest. Izventelesne izkušnje pa so pojav, ki ta prepričanja postavlja pod vprašaj. Gre namreč za izstop zavesti iz fizičnega telesa. Človek dejansko gleda na svoje telo in prostor, v katerem se nahaja, iz druge perspektive, pogosto lebdi nad telesom. Torej njegovo zavedanje ni vezanona možgane.
    Ezoterično gledano pa takšne izkušnje niso tako nenavadne. Izventelesna izkušnja je stanje odmika astralnega telesa in zavesti ven iz fizičnega telesa. V takšnem stanju je zavest mnogo bolj svobodna, neodvisna od petero čutil, zato lahko zaznava v drugačni perspektivi, pa tudi dosti širše in celovitejše. V takšnem stanju je možen premik skozi prostor in srečevanje z oddaljenimi dogodki, kraji in ljudmi.
    (Zelo zgovorna je zgodba iz 17. stoletja, ko je španska redovnica Marija iz Agrede v stanju ekstaze začutila, kako se je preselila v nek drug kraj, kjer je srečala domorodce. Ker je smatrala, da je tam z nekim razlogom, je ljudem začela razlagati biblijske zgodbe in evangelij. Takšna srečanja so se vrstila več let. Tako je nekega dne k presenečenim frančiškanom v Novi Mehiki pristopila skupina domorodcev, ki je zelo dobro poznala evangelij, nauke in temelje krščanstva, ter prosila za zakramente. Misijonarjem so domorodci povedali, da je za njihovo znanje zaslužna mlada ženska v dolgi obleki, ki jih je obiskovala. Pozneje so po naključju izvedeli za ekstatična doživetja mlade nune in presenečeno ugotovili, da je bila ona tista skrivnostna učiteljica, ki je dolga leta obiskovala tisoče kilometrov oddaljen kraj.)

    Gre za samoprevaro?

    Interpretacije tovrstnih izkušenj, ki izhajajo iz dosedanjih prepričanj o povezanosti možganov in zavesti, so usmerjene k razlagi, da gre zgolj za občutek izventelesnosti, ne pa za realno stanje. Gre res za neke vrste halucinacijo? Je vse skupaj le plod domišljije oziroma zgolj občutek, da si zunaj telesa? Ne. Doživljanja so vedno povezana z budno zavestjo, saj se človek točno spominja realnega dogajanja okoli sebe, svojih občutkov in misli. Mnogo ljudi je doživelo izventelesno izkušnjo enkrat samkrat, pred tem pa niso nikoli slišali za ta fenomen, niso se ukvarjali z duhovnostjo niti jih ni pritegovalo nadnaravno. Pogosto gre torej za čisto običajne ljudi, ki so zgolj opisali lastno izkušnjo, ki je mnogokrat celo ne razumejo.

    Trditve o samoprevari spodbija tudi dejstvo, da je v mnogih primerih šlo za obsmrtno doživetje, pri katerem fizični možgani niso bili več aktivni. Človek v takšnem stanju naj ne bi bil več pri zavesti, saj so njegovi možgani po EEG-ju nedejavni, torej mrtvi. Vseeno pa ti ljudje opisujejo dogajanje v tem času. Na primer dogajanje v prostoru, pogovore ljudi, ki so bili v bližini, včasih pa opišejo celo dogodke, ki so se dogajali v sosednjih prostorih ali še dlje. Težko je najti drugačno smiselno razlago kot je ta, da je zavest neodvisna od fizičnih možganov in da se ob takšnih izkušnjah lahko svobodno giblje po prostoru.

    Kako do zunajtelesne izkušnje?

    Velika večina zabeleženih primerov doživljanja OBE pripada spontanim pojavom izventelesnosti (SOBE). Gre za zelo različne življenjske okoliščine, ki so sprožile izstop zavesti iz telesa: bližina smrti, udarec z glavo, različni prehodi v tako imenovana nezavestna stanja (npr. anestezija), trenutki med budnostjo in spanjem, meditacije, molitve ipd..
    Dosežemo pa jo lahko tudi s posebnimi postopki. Prvi so znani iz raznih plemenskih okolij, kjer je bila razširjena uporaba različnih psihotropnih snovi v te namene. Tudi v prejšnjem stoletju se je precej eksperimentiralo s temi snovmi. Vendar so izkušnje, ki jih spodbudijo razne psihotropne snovi, pogosto bolj povezane z odpiranjem astrala, z določeno stopnjo uvida vanj, ne pa z izstopom zavesti iz telesa in, kar je najpomembnejše, z objektivnim doživljanjem astralnega sveta. Poleg tega mnoge psihotropne snovi zameglijo zavest in dvignejo človeka zgolj v njegovo duševnost, kjer v prepričanju, da doživlja OBE, blodi po lastnih kotičkih čustveno-miselne domišljije in podzavesti. Torej ne gre za objektivno stanje zunajtelesnosti. Ker imajo te substance poleg naštetega lahko tudi dolgotrajne negativne posledice na človekovo fizično in psihično zdravje, za doseganje izventelesne izkušnje v resnici niso primerne.

    Mnogo bolj primerni so meditativni pristopi, ki uporabljajo različne oblike vizualizacije, pa tudi različne tehnike "budnega sanjanja". V večini primerov gre za postopke, pri katerih se poizkuša doseči najprej stanje globoke psihofizične sproščenosti, nato delni ali popoln odmik astralnega telesa od fizičnega, končno pa še zavesten in nadzorovan premik v prostor.

    Zakaj te izkušnje niso pogostejše?

    Tehnično gledano je ovira za takšne izkušnje etrska bariera, ki preprečuje prost prehod zavesti med astralno in fizično ravnjo. Funkcija te bariere je v osnovi zaščitna, saj preprečuje nenadzorovan vdor vsebin iz višjih ravni (predvsem iz astralne in mentalne) v fizično zavest. Poleg tega je pogoj za OBE, vsaj ko gre za zavestno doseganje tega stanja, popolna fizična sproščenost ter psihična umirjenost in ravnovesje. Ravno tako je doseganje takšne izkušnje do neke mere odvisno tudi karmi in dharme posameznika.

    Vendar pa je glavna ovira za doseganje izventelesne izkušnje miselnost, prepričanje v razumu, da to ni možno. To prepričanje je tako močno zakoreninjeno v sodobno kolektivno zavest, da predstavlja precej visoko oviro za marsikoga. Naš razum se namreč, paradoksno, počuti precej bolj svobodno in varno v ujetništvu ustaljenih pogledov in prepričanj o življenju, kot pa v odprtem prostoru, kjer omejitve niso jasno definirane oziroma so še neraziskane. Ker je razum graditelj naše resničnosti, je zelo pomembno, v kakšnem stanju se nahaja, kaj dopušča in kaj ne. Prvi stavek Dhammapade pravi: "Misel vodi vse stvari, misel jih rodi in oblikuje." Ko bo dejstvo o obstoju nadfizične realnosti postalo široko sprejeto, bodo tudi omejitve, ki nam jih postavlja kolektivni um veliko manjše.

    V čem je smisel tovrstne izkušnje?

    Izkušnja izventelesnosti je v prvi vrsti namenjena tistemu, ki se sreča z njo. Po eni strani je potrditev neodvisnosti obstoja zavesti od fizičnega telesa, po drugi strani pa govori o neizmernih razsežnostih življenja, ki čaka, da ga spoznamo. Množica izkušenj izziva tudi znanstveni svet, da se spet, kot že tolikokrat do sedaj, vpraša o pravilnosti trenutno veljavnih paradigem obstoja človeka, ki so danes vezane zgolj na biokemične procese znotraj fizičnega telesa.

    Na izventelesne izkušnje ne bi smeli gledati kot na nadnaravne fenomene, ki so rezervirani za redke posameznike. Potrjujejo namreč tisto, kar večina nekje v svoji notranjosti sluti: da je človek veliko več kot le fizično telo - da je duhovno bitje, duša. Gre za izkušnje, ki jih lahko nekoč izkusi vsakdo. Kot civilizacija bomo morali v svojo zavest sprejeti resnico o mnogo večjih razsežnostih življenja, kot pa se nam kaže sedaj. Sprememba, ki jo bo takšna preobrazba prinesla, bo velikanska. Končno bomo na človeka začeli gledati bolj celostno - ne zgolj kot na fizično biološki stroj, temveč predvsem kot na duhovno bitje, ki daleč presega omejitve petero čutil. In svet se bo spremenil. Upajmo, da kmalu.

    Vir: www.cdk.si/du

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.cdk.si/du
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/ZavestJeNeodvisnaOdMozganov

    No trackback comments for this entry.
    Zavest je neodvisna od možganov | 5 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Zavest je neodvisna od možganov

    Prispeval/a: vis-animi dne nedelja, 2. april 2006 @ 10:42 CEST
    Vsekakor izventelesna preizkušnja ne potrebuje stotero besed, ki jih izmišljuje človek, ko opisuje to stanje, ne potrebujemo znanstvenikov, ki bi z tehnološkim vplivanjem na možgane nekaj dokazovali...To je popolnoma naravno stanje NAS, ko nismo gostje fizičnega telesa. Ko sem doživljal to stanje me je očarala povezanost, ki sem jo čutil po nekaj trenutkih lebdenja. Čutil sem močno prekrasno, radostno povezanost z nečim višjim...vse mi je bilo popolno jasno...vedel sem zakaj sem tukaj...vedel sem zakaj se bom vrnil nazaj v fizično telo...čutil sem sporočila, ki pa niso bile besede, v nekaj trenutkih sem dobil sporočil za deset knjig...vedel sem od koga prihajajo pa nisem videl nobenega, kajti "gledal" sem svoje telo fizično telo, ki je ležalo tam..."gledal" sem tja a videl vse okoli sebe in sebe... vemo vse kar potrebujemo vedeti ta trenutek...deset doktorskih nazivov človeku ne prinese znanja temveč le EGU potrditev, ki traja nekaj relativnega zemeljskega časa!! veritatis odium parit

    ---
    Z vsakim dogodkom, s čustvi, s človekom smo si istočasno le učitelji in učenci.



    Zavest je neodvisna od možganov

    Prispeval/a: vis-animi dne ponedeljek, 3. april 2006 @ 10:22 CEST
    Različno gledava in zato drugače vidiva... *Marja*, nisem imel namena izzivati kogarkoli razuma z mojimi besedami. Se opravičujem tvojemu umu. Lep pozdrav.

    ---
    Z vsakim dogodkom, s čustvi, s človekom smo si istočasno le učitelji in učenci.



    Zavest je neodvisna od možganov

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 3. april 2006 @ 17:31 CEST
    Človek s svojim razumom prenaša in sprejema misli katere so nevidno oko in nslišno uho. Uho sliši glas vendra pa ne razločuje misli. Z glasom se prenašajo misli katere razum šele razume. Prav tako, človek ne more z očmi in ušesi ali otipom odločati, ampak ima za to posebno sposobnost - voljo.

    Prav enako tako si ne more sebi predstavljati slike iz sveta s katerim je doživel s svojo voljo, ampak v domišljiji. Prav tako se ne more spominjati z mislimi, ampak s svojim spominom, sposobnostjo spominjanja. Človek, torej, ima za različne ravni spoznanja različne sposobnosti. Človek ima sedem čutil, ki pa so zaenkrat še terotična sposobnost. V vsakdanjem življenju človek v fizičnem področju uporablja in pozna namreč le pet čutil. Drugi dve čutili se še nista razvili.
    To velja za človeka natej strani tančice. Če pa se zadržuje v astralnem-onostranem področju, pa je sposoben uporabljati tudi druga dva organa, to je hipofizo in epifizo.

    Ker v astralnem-onostranem področju nima fizičnega in eteričnega-življenjskega telesa, izkušenj v fizičnem področju ne more uzraziti z običajnimi petimi čutili. Če pa ima ta dva organa budna, potem pa je to nekaj povsem drugega. Potem je to prebujena zavest, razum postane inspiriran in obrnjen navzgor. In ta prebujena zavest je neodvisna od možganov.

    Tako človek ne more Boga otipati, videti z očmi, z ušesi slišati. Prav tako si ne moreš niti v domišljiji predstavljati Boga, niti Ga s svojim spominom zadržati, niti z voljo dotakniti. Z razumom spoznamo da Bog obstoja, toda Bog ostane objekt razuma a ne realna stvarnost našega razuma. Kot razum ne more imeti stol o katerem razmišlja, ne more imeti v sebi človeka o katerem razmišlja, naš razum ne more pojesti kruh, ki ga raziskuje. Razum abstraktno v sebe vleče predmete in realnost. Človek, se lahko Boga, dotika z duhovnimi sposobnostmi. Z intuicijo, vero, ljubeznijo.

    Človek, ki verjame le v vidno, čutno, oprijemljivo, merljivo, je seveda prepričan, da se življenje konča z zadnjim izdihom. Sodobna materialistično usmerjena naravna znanost je do potankosti proučila človekovo telo in njegovo delovanje ter izpeljala sklep, da je življenje le odraz biokemičnega dogajanja. Čeprav fizika že dolgo trdi, da je svetloba sestavljena iz delcev in valovanj, pa se še vedno oprijema trditve; češ da materija ne prehaja v energijo in obratno.

    Dandanes se veliko piše o izvenčutnih zazanavanjih, astralnih projekcijah in o ljudeh, ki so bili proglašeni za klinično mrtve in so svoje telo lahko zaznavali od zunaj. Toda tudi njihova poročila ne prepričajo dvomljivce, ki pravijo da klinično mrtvi niso bili zares mrtvi in so zato lahko s svojo običajno zavestjo spremljali dogajanja na intenzivnem oddelku ali na kraju nesreče.

    Medtem so znanstveniki zbrali ( in izrabili) poročila o različnih stanjih izventelestnih izkušenj. Tako je poznan pogost občutek umirajočega, da ga vleče skozi dolg, temen predor proti slepi luči. Umirajočega obda ljubeče bitje, njegovo življenje se odvrti v obrnjenem vrstnem redu. Prostorske in zavestne zaznave se povsem spremenijo, pred njim se razvrstijo vse stvari in vsi dogodki iz njegovega življenja, medsebojno povsem prepleteni.

    Mi rabimo veliko zdrave pameti, razum, ki pa mora biti razsvetljen razum. To naše življenje ima zaskrbljujoče strani. Velike težave nstajajo zato, ker vsi ljudje istočasno stremijo k sreči. Zato so dnevno soočeni z majhnimi in velikimi nasprotji, tako tudi z brezčutnostjo do težav sočloveka. Pokaže se , da skoraj vsak v istih okoliščinah enako reagira. To je žalostna ugotovitev.

    Gre morda tu, samo zato, da preživi samo tisti, ki je najbolj sposoben? Darwinova evolucijska teorija, kot razlaga boja za preživetje, na nas res naredi vtis, toda kot praktična teorija ne zadostuje za vse tiste, ki iščejo duhovno podlago življenja, je preveč omejena. Zato ni nič presenetjivo, da tisti, ki verjamjo, da je Bog ustvaril svet od zunaj v naravno znanstveno biologijo vgrajujejo v zgodbe o stvarjenju v Bibliji, medtem ko pa realisti, prisegajo na evolucijsko naravno znanmost.

    Biolog Gould trdi, da svet sestavljajo naključja in da je človek nastal po nesreči. Po njegovem mnenju je evolucija nepretrgana lestvica, na kateri le najmočnejši napredujejo za majhen korak. Iz tega izhajajoč zaključi, da vsak moralni sistem mora temeljiti na človeški konstrukciji in da niso predstavljivi nobeni višji impulzi. To pa pomeni, da razen telesnega nič ne obstaja.

    Živo nasprotje temu pa je učenjak Simon Conwaj Morris, ki pravi: "Če bi Zemlja zopet nastala, bi po 3, 5 milijarde letih spet nastalo človeku podobno inteligentno življenje. To je neizogibno. Po mojem mnenju," tako govori dalje, " je svet mnogo bolj nanavaden kraj, kot si ga pravzaprav lahko predstavljamo. In mislim, da je nujno potrebno ohraniti v sebi občutje čudenja."
    Da, smo pred vrati velikih epohalnih duhovnih odkritij in zato bodimo odprtega duha.
    lep pozdrav vsem in vse dobro,
    Miran.


    Zavest je neodvisna od možganov

    Prispeval/a: mici dne ponedeljek, 3. april 2006 @ 18:54 CEST
    Pozdravljeni!
    Zelo me veseli, da se je tale tema znašla na pozitivkah. Nekaj časa me že muči vprašanje zunajtelesnih izkušenj, ali kar o življenju po smrti. O tem sem prebrala čisto vse knjige, ki so pri nas, ali prevedene in tudi napisane. Pa ne samo z duhovnega vidika.

    O tej temi je veliko pisal tudi priznani strokovnjak s področja psihologije, dr. Janek Musek. Tako sem bila že skoraj obsedena s tem, da sem za to navdušila tudi sina, ki je to temo obdelal v seminarski nalogi pri predmetu psihologija. Zatrdno lahko rečem, da so mladi danes veliko bolj dojemljivi za sprejetje teze o posmrtnem življenju in obsmrtnih izkušnjah, kot si lahko mislimo. To je pokazala tudi anketa, ki jo je sin opravil med gimnazijci 1. in 4. letnika. To me je nekako tudi prepričalo v tem, da se resnično rojeva generacija otrok, ki imajo širše razvite zaznave in vedenje o duhovnih sferah. Tega sem toliko bolj vesela, ker vem, da nam ti otroci tlakujejo boljšo pot v prihodnjost, kot vsi materialistično-znanstveni pristopi sodobne družbe.

    Pot v vodnarjevo dobo nam ni z rožicami posuta in kdor se ob vseh dogajanjih v današnjem svetu še ni prebudil..... toliko slabše za njega. Okrog nas je ogromno dvomljivcev, ki verjamejo samo to kar vidijo, slišijo, otipajo... Sicer pravijo, da ima vsak svojo pot ali karmo in da je vsak tukaj z namenom, takim ali drugačnim. Predvsem zaradi učenja življenskih lekcij. Kako težke so, je veliko odvisno od naše zavesti in predvsem od dojemljivosti za "nekaj več".

    Naj vam opišem še resničen dogodek, ki se je zgodil moji sodelavki. Naj povem, da je bila ona vedno velik skeptik, ko smo se ob kavici pogovarjali o duhovnih stvareh. Imela je velike probleme z bolestno navezanostjo na svojega 11-letnega sina. V šoli ni smel dobiti ocene manj kot 4. Vsak dan jo je moral takoj po šoli, čeprav je hodil na kosilo k babici, takoj poklicati in vsak dan mu je dajala iste napotke. Nekega dne je tega fantka, ko se je šel vozit s kolesom, zbil avto. Fant je bil že klinično mrtev, ko so ga pripeljali v bolnico. Nimam besed, ki bi lahko ponazorile trpljenje te mamice v teh trenutkih. Par dni sta z možem nemočna hodila v Klinični center in opazovala na vse mogoče cevke priklopljenega sina. Tretji dan sta na poti proti domu obiskala sorodnico v Ljubljani, ki se je ukvarjala (po njunih besedah) z nekimi čudnimi stvarmi. Ponudila jima je pomoč in ker sta bila tako obupana, sta jo seveda sprejela. Gospo tudi jaz dobro poznam in je zdravilka in šamanka. Njene metode so mi poznane, ker me je prva seznanila z REIKIJEM. Ta gospa je hodila dva meseca vsak dan k temu fantku v bolnico in po treh mesecih se je zbudil iz kome, čeprav so zdravniki zgubili vsako upanje. Danes je fant na rehabilitaciji na Soči. Fizične posledice bodo v manjši meri ostale, je pa psihično zelo v redu. Z veseljem sem ga obiskala, saj je moja sodelavka z njim v bolnici. In ta 11-letni fant se vsega spominja, ko je bil v komi in še celo več. Bil je na drugi strani in vse opiše s takimi besedami, da samo poslušaš. Žal je njegova mamica zopet postala stari skeptik in mu prepoveduje, da bi o tem govoril, češ da bodo vsi mislili, da ni več normalen. Pa še kako je normalen. Je pa tudi drug človek. Kot, da bi v treh mesecih prerastel otroška leta. Zadnič me je presenetil z izjavo, da on take mame, ki mu ne verjame, noče imeti. Zelo jo je prizadel, seveda. Čeprav si jaz neizmerno želim, da bi ona za svoje in njegovo dobro sprejela takega kot je. Ni prepoznala lekcije, ki ji jo pošilja stvarstvo.

    Zelo me zanima, če je kdo od vas prebral knjigo PREHOD DUŠ (Pavel Matej Rak). Mene je čisto "zadela". Neverjetno, da živi med nami človek, ki ima tako poslanstvo. Na zunaj čisto "navaden smrtnik" - po izobrazbi gradbeni inženir, pa s takim vedenjem in izkušnjami!

    No, toliko sem želela danes podeliti z vami na pozitivkah.

    Lepo pozdravljeni!

    Mojca


    Zavest je neodvisna od možganov

    Prispeval/a: titud dne torek, 4. april 2006 @ 16:51 CEST
    Na pojave, ki ki jih opisuje Mihajlevič, res "ne bi smeli gledati kot na nadnaravne fenomene, ki so rezervirani za redke posameznike". Javna dostopnost, varno izkušanje in ofdprto prakticiranje/uporaba različnih stanj zavesti bi morale postati demokratična pravica vsakega človeka, saj le tako lahko doseže potrebno stopnjo zrelosti in odgovornosti za lastne misli in dejanja. Ampak za tako zrelost in odgovornost večinoma nismo zainteresirani niti kot posamezniki niti kot skupnosti niti družba kot celota. Stanja zavesti, ki so različne od običajne, so vso človeško zgodovino predmet nazdora dušebrižnikov, od arhaičnih vračev do sodobnihih duhovnikov in posvetnih pooblaščencev, ki skrbijo, da ne bi ljudje v njih črpali navdiha za nepokorščino in subverzivnost.

    ---
    titud



    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,59 seconds