Avtor afirmacije: Vstali mojster Kuthumi
JAZ SEM svetloba*, sijoča svetloba,
izžarevajoča svetloba, okrepljena svetloba.
Bog izničuje mojo temo,
preobraža jo v svetlobo.
Ta dan SEM JAZ osredotočenje centralnega Sonca.
Skozi mene teče kristalna reka,
živ studenec svetlobe,
ki ne more biti nikoli narobe uporabljena,
s človeškimi mislimi in občutki.
Jaz sem oporišče božanskega.
Takšna tema, ki se me je polastila,
se je dvignila,
s pomočjo mogočne reke svetlobe, ki JAZ SEM.
JAZ SEM, JAZ SEM, JAZ SEM svetloba;
JAZ živim, JAZ živim, JAZ živim v svetlobi.
JAZ SEM svetlobna največja možna razsežnost,
JAZ SEM svetlobni najčistejši namen.
JAZ SEM svetloba, svetloba, svetloba,
ki preplavljam svet, kamorkoli se premaknem,
blagoslavljam, krepim in prenašam
namen kraljestva Nebes.
*če vam bolj ustreza, zamenjajte v tekstu besedo svetloba z luč
Originalna afirmacija v angleškem jeziku je na spletni strani http://www.summitlighthouse.org/Reading-Room/inner-perspectives/45-aura-of-oneness.html in tudi na spletni strani http://www.therainbowscribe.com/january2013decree.htm, kjer jo predlagajo za zatrjevanje/recitiranje/ponavljanje (lahko ponavljate v odlomkih ali celotno) za mesec januar 2013.
V slovenščino prevedla: Marija Batista |
Jaz sem svetloba; Jaz tudi
Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 30. januar 2013 @ 18:57 CET
Tudi jaz sem tudi svetloba, ker pa nisem akademik, ki naj se slučajno nekaj domislil in bukve napisal, se NE svetim.
Tolko pa se svetim, da vem, da ni bilo še "nikoli" v zgodovini toliko praznoverja, kakor v 21 tem stoletju.
Vse sveti vsi prinašajo svelobo, temina ja taka, da je nobene svteloba ne razsveti.
Nekaj je bilo svelobe ko se je Krists bol svetil.
Sedaj se vsakemu ezetoriku, da ne rečem astrologu veruje, kaj bo bodočnost...in ljudje berejo, te pravljce za odrasle, ker so do vsega tradicjonanega obupali in sedaj so v objemu Apatije in s tem lahk žrtve praznoverja.
Kristus ni prinesel raj oz. še ni prišel, potem se izgubi potrpljenje in se vsakemu "astrologu" ali "witch dohtaju" veruje.
Kar ni bilo dejstvo pre 40 leti ali tako, ko smo bili neumni.
Sedaj ko smo pametni, pa dajemo roke na branje, da bomo vedeli kaj se bo zgodilo.
Živela inteligenca, relativizma in ateizma katere vzrok a Apatiija do vseh vrednot....saj tudi astrologija kakor ateizem bosta istočasno žrtve tega, kar sami ustvarjajo.
To apatija, ker astrologija in atezem ne ustvaja nikakih vrednot oz. nima nič več nuditi, kakor nekdanji afriški "witch dohtarji".
Ne; temina se ne more svetiti v temi.
''''''''''''''
mim-grede "Christ is All"
aries
pax
Svetloba Biblije po afriško
Prispeval/a: MC dne sreda, 30. januar 2013 @ 19:38 CET
>> nikakih vrednot oz. nima nič več nuditi,
>> kakor nekdanji
>> afriški "witch dohtarji".
Afriški »witch dohtarji« niso nekdanji, ampak so tudi
sedanji. Njihovi uroki delujejo na približno podoben način,
kot delujejo krščanske molitve, žegnanja in romanja.
Metafizika je ista, služi pa za »nategovanje« ljudi v stiski.
Za nameček so svoje »vudu« praznoverje afriški vrači
ponekod »oplemenitili« še s krščanskim praznoverjem in
sedaj, tudi s pomočjo Biblije, izganjajo hudiča iz t.i.
»čarovniških« otrok. Religija kot po pravilu zastrupi vse:
http://www.youtube.com/watch?v=MlRG9gXriVI
p.s.:
Se pa strinjam, da ateizem ne ustvarja vrednot. Ne dobrih,
ne slabih. Ateizem ni nikakršna ideologija, je zgolj in samo
prepričanje, da bog oziroma bogovi (zelo verjetno) ne
obstajajo. Ateizem ni neko specifično versko, politično,
filozofsko ali nazorsko prepričanje, ampak je kvečjemu
odsotnost verskih prepričanj. Povezano drugače - če bi bil
ateizem religija, potem bi mogli šteti plešavost med barvo
las, spolna abstinenca pa bi bila le ena izmed spolnih poz.
Svetloba Biblije po afriško
Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 30. januar 2013 @ 20:57 CET
...nimam etične, idelološke in teološke pozicije, za sprejemanje tega razen, da je več kakor criminal..
Kdorkoli je temu odgovoren, je "teološko" rečeno , neodpustljiva pregreha in dejanje. To obsolutno drži.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Kar pa nima veze s tem kar sem trdil.
Ti si namenoma, kakor navadno, potegnjil v afriko, da si imel materjal za napad na teizem,
dogma katerega je edina sposobna dati življenju smisel -
in je pripeljala Evropo in zapadni svet do vsega napredka.
''''''''''''''''''''''
Sedaj se pa vrnimo k dejstvu mojega komentarja, kaj ustvarja ateizem in relativizem - Apatijo, ki vodi v astrologijo in drugo praznoverje.
Od tu zopet v apatijo, ker se bo v kratkem dokazalo, da je atrologija in modeni mojstri še manji kot pravljice.
Kakor sem rekel, ko se je Kristus malo bol svetel je bilo nekaj svetlobe.
Sedaj pa taka tema, da se išče svetlobo v temi.
pax.
Astroteologija
Prispeval/a: MC dne sreda, 30. januar 2013 @ 22:07 CET
>> kaj ustvarja ateizem in relativizem - Apatijo, ki
>> vodi v astrologijo in drugo praznoverje.
Ko že mislim, da ne moreš klobasati večjih neumnosti, kot
jih, me presenetiš z novim »remek« nesmislom. Ateizem,
če te prav razumem, je kriv za apatijo, kar potem vodi v
astrologijo in drugo praznoverje. Saj ne rečem, da se ne
najde tudi kak apatičen ateist, ne poznam pa prav
nobenega ateista, ki bi verjel v astrologijo ali v kako drugo
praznoverje (domnevam, da s praznoverjem označuješ
ezoteriko). V astrologijo in v vsa mogoča praznoverja so
ljudje verjeli še v času, ko ateistov praktično še ni bilo in
so bili še vsi ljudje kristjani ali pripadniki kake druge
religije. Verjeli so tudi v hudiča in v čarovnice, v duhove,
škrate, vile in druga na poganstvu osnovana bitja. Ateisti
ne verjamejo niti v čarovnice, niti v hudiča, tudi ne v vile
in škrate, z izjemo Leteče špagetaste pošasti ;)
Lahko se strinjam s tabo, da je astrologija bedarija in da je
ezoterika praznoverje - a nič manj kot krščanstvo. V čem
je razlika, če verjameš, da je človeška usoda zapisana v
zvezdah, ali pa če verjameš, da je človeška usoda v rokah
nekega imaginarnega vsemogočnega bitja. Za zvezde vsaj
zanesljivo vemo, da obstajajo. V tem oziru je astrologija
manjše praznoverje od krščanstva. In - čemu je manj
smiselno verjeti, da se duša po smrti ponovno inkarnira in
zaživi novo življenje na Zemlji, kot pa verjeti, da duša po
smrti prejme novo telo in se do konca večnosti naseli v
nebesih ali pa se cvre v peklu. Tudi v tem primeru se mi
prva možnost kaže kot manj absurdna. Resnici na ljubo je
krščanstvo z vsemi svojimi dogmami ena najbolj
nesmiselnih religij (nemara jo prekaša samo islam),
nasprotuje znanstvenim dokazom in je, vsaj po mojem
mnenju, tudi moralno inferiorna religija, in če pomislim na
koncept izvirnega greha ter večnega pogubljenja, mi ni
težko zapisati še, da je tudi do konca izprijena in kot taka
skrajno ostudna.
>> Od tu zopet v apatijo, ker se bo v kratkem
>>dokazalo, da je atrologija in modeni mojstri še
>> manji kot pravljice.
Hočeš reči, da so še manj kot krščanstvo.
>> Kakor sem rekel, ko se je Kristus malo bol
>> svetel je bilo nekaj svetlobe.
Edina svetloba, ki je prihajala od Kristusa oziroma zaradi
Kristusa, je bila tista od grmad, na katerih so sežigali
krivoverce in brezverce. Neprimerno bolj koristno žarnico,
ob kateri se cvrejo samo vešče (žuželke), pa je itak izumil
ateist – Thomas Alva Edison.
>> Sedaj pa taka tema, da se išče svetlobo v temi.
Ne, Aries, pravzaprav je obratno – išče se tema v svetlobi.
Nekateri, še posebej med njimi prednjačijo kleriki, bi radi,
da se spet vrnemo v mračni srednji vek.
Dejstvo pa je, da ljudje (vsaj v Evropi) še nikoli v človeški
zgodovini niso živeli tako dolgo in tako kvalitetno,
predvsem pa v miru, kot živijo zadnjih nekaj deset let. Še
nikoli v človeški zgodovini posameznik ni imel tako dobrih
možnosti za svoj telesni, intelektualni in tudi duhovni
razvoj. Pa ne zaradi religije, ampak kvečjemu – kljub
religiji.
Astroteologija - apatija
Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 31. januar 2013 @ 00:34 CET
...se opravičujem, *saj sem vedel* , da je napaka umešati ateizem s praznoverjem (ampak, saj veš kašni smo ljudje - pač)
Vse drugo pa pustim kakor sem napisal...glede preznoverja in Apatije , ki nevarnost za vse vrednote, vse za ves parameter activnosti družbe.
Ki pa pa rezutat ignorance, da so vrednote potrebne drižbe kot take, da normalno razvija.
Drugače pa ajde na "droge" in veš sam kam ta pot vodi.
'''''''''''''''''''''''''''
OP: da sem namerno ulkjučil ateizem kot vzrok praznoverja se zopet opravičuje...je pa lahko le del tega - šibkim ateistom.
Glede pravljic sem sledil tvojemu mnenju, da ne bi bilo potrebno tebi reči "pravljice Kristusa"
..karkoli že, čutim , da smo uspeli bol spoštljivo debatirati, kar je pravilno...s tem upanjem te pozdravljam...
lahko noč
aries
pax