NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Prava vera in ljubezen!   
    torek, 13. junij 2006 @ 05:05 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Piše: Miran Zupančič.

    Upanje pomeni tudi v nemogočem imeti še eno možnost. Upanje je za vse nas ljudi pozitivno pričakovanje nečesa, na izpolnitev tega pa nimamo nobenega ali zelo majhen vpliv. Upanje je lahko bolj ali manj utemeljeno. Če kmet zjutraj pogleda v nebo in reče:« No, verjamem, da bo danes lepo vreme«, izražajo te besede večje prepričanje, kot bi isti kmet rekel pred dopustom v tujino:«No upam, da bo vse dobro.« Gre za vero in isto hrepenenje, o katerem govori Pavel v prvem pismu Koričanom, pog. 13,13: »Za zdaj pa ostanejo vera, upanje in ljubezen, to troje. In največja od teh je ljubezen.« Tu se razume, da gre za vero, upanje in ljubezen v duhovnem smislu.

    Upanje je tam kjer ga ni pravi pesnik. Upanje je, tam, kjer smo vse človeške zmožnosti izčrpali in ko ni več človeške rešitve. Tedaj k nam prihaja Božanska pomoč. Rečeno drugače: upanje je Bog. Vera in upanje sta v duhovnem smislu zelo tesno povezana. zato je tudi komaj mogoče reči kaj tehtnega o upanju, ne da bi bili pri tem pozorni tudi na vero in ljubezen. Toda če v mislih vidiš svetlo prihodnost, če v mislih verjameš v materializacijo želja in poslovnih realizacij, če v srcu verjameš ter že vidiš uspeh v partnerskem odnosu, družini, veruješ v prihodnost in svobodo, tedaj se v tebi to začne realizirati.


    Poskušati ustvariti to v kar verjameš, pomeni upati na to. Upanje je, torej, vera katera bo postala realnost. Upanje je tisto česar še ni, a že je, je to kar se manifestira a še ni prišlo do realizacije. Upanje je prostor most med vero in ljubeznijo. Toda resnična vera je notranje vedenje o obstoju Božanskega sveta. Spoznanje o tej veri je naš notranji tihi glas v našem srcu, ki priča o Božanskem svetu( »Moje kraljestvo ni od tega sveta.«). Prav zato pa taka vera načelno nima nobene podobe in oblike. Človek sam jo obda z obliko le,, ko jo obda z besedo, da bi se ovedel. To je pač vedno osebni zvok verovanja. To ima spet pri vsakem človeku drugo barvo glede na odnos do zunanje resničnosti. In ko postane vera močnejša, je tudi oblika močnejša in oblikuje spet versko resničnost v našem lastnem bitju. Toda pogosto se pokaže, da besede in oblike ne zadoščajo, ko nekdo zares želo izraziti svoje notranje vtise in doživetja. In prav iz tega razloga običajno nihče ne more svoje vere izpovedati drugemu, pa čeprav sta si še tako blizu. Vera je trdno vezana za našo osebnost.

    V resnici je vera sila, s katero se božansko-prvotno življenje, božansko, notranje vedenje razodeva v nas. Zavedamo se drugega, božanskega, čistega sveta, ki ga naša zemeljska zavest ne moti. Doživeti Božansko ljubezen je zato povsem zavestna kontaktna udeležba, božanskega, popolnega. Naše celotno zavestno in nezavedno hrepenenje je usmerjeno k ljubezni, izkušnji ljubezni, ki v duhovnem smislu ni vezana na neko osebo! Na žalost pa jo mi ljudje pogosto popačimo. Premalo smo pozorni na klic božanskega življenja, ki se razlega v našem srcu. Radi bi sicer sodelovali pri popolnem, toda sami zato ne bi veliko dali, predvsem pa ne svojega osebnega deleža bivanja. Ljubezen je posledica dokončnega, popolnega postajanja. To stanje lahko dosežemo, ko nevtraliziramo naš časovni in omejeni ego-jaz in prvotni-božanski jaz vrnemo v prenavljajočo silo, ki jo imenujemo, Bog, večnost, brezmejnost. Upanje je lahko samo Bog. Vse drugo, nas, lahko prevara, opehari,lahko propade. Glede na to, da je Bog absolutno Bitje, vsemogočno dobro, nas on ne more nikoli razočarati.

    Mi moramo vzpostaviti svetlobni most. Pri mnogim, ki so ločeni(tega se niti ne zavedajo) od Absoluta se kaže upanje, da se jih bo Svetloba dotaknila. Po drugi strani je tu popolna enost, v kateri ni ločenosti, ki je nedeljiva in po kateri hrepeni človeško srce. Toda večjega nasprotja od stanja, kot je današnje individualizirano bistvo, ki je ločeno od svojega izvira v časovno omejenem prostoru, si težko zamislimo. In prav zaradi ločenosti bistvo jaza ne more biti del popolnosti. Svetloba Boga se takemu človeku ne more popolnoma razkriti. Zato lahko gledamo na upanje kot na most med resnično, čisto vero in ljubeznijo.

    Ko je bila moja vera še povsem vezana na mojo osebnost, torej na začetek svoje poti čez most, je bilo upanje predvsem nedoločeno pričakovanje, slutnja obljube prihodnosti. Pred seboj vidiš pot, ki se vzpenja in je polna pasti in ovinkov. Najvišjo točko mostu spoznaš, ko si že zelo daleč, blizu konca. Zaznavaš rahlo svetlikanje kako vabljivo obdaja vrh, toda sam si še vedno v senci svojih lastnih projekcij lastne duševnosti. Tako greš naprej. Vera na poti, ki rasteš, ti daje moč zato. V rastoči moči te vere sedaj nastopi luč kot obetavno pričakovanje. Najprej to pričakovanje preneseš navzven kot še povsem neznan, toda razveseljiv cilj v daljni prihodnosti.

    To stanje zavesti je podobno otroškemu upanju, ki je čista svetloba, ki ti razsvetljuje pot v lastnem nezavednem. Tako si v tej razpršeni svetlobi poskušaš oblikovati svoje pričakovanje in si poskušaš predstavljati konec svojega potovanja. Izkušnje, potrditev tega, kar notranje doživljaš, še zaenkrat vedno znova iščeš zunaj v svetu. Vidiš druge, ki iščejo isto pot, vsak s svojim osebno obarvanim pričakovanjem. Nato se priključiš taki skupini iskalcev. Toda, če slediš svoji poti, kar v takih trenutkih ni lahko, raste v tebi spoznanje, da odgovornost za svoj napredek ni v skupini, avtoriteti ali mojstru, ampak v tebi samem! Svetloba v tebi narašča in ti razkriva skrito. Učiš se spoznavati, da so ravno lastna pričakovanja tista, ki te ovirajo v nadaljnjem napredku. Počasi v procesu si pripravljen, da se jih znebiš.

    Toda ko pa poskusiš odložiti ta oklep, se počutiš gol in nadvse ranljiv. To je faza ko si lahko zelo konflikten v kontaktih z drugimi. Kajti zdi se ti, da te vsa okolica ogroža in ne razume. Trudiš se urediti svoje življenje tako, da bi lahko napredoval kar se da varno in neboleče. Zato iščeš varstvo enako mislečih, ki si se jim priključil. Kot po pravilu so vsi zaskrbljeni, se dolge ure zaupno pogovarjajo in berejo veliko knjig, v katerih drugi sporočajo o svojih izkušnjah na poti.

    Približuješ se najvišji točki mostu, toda konca pa še vseeno ne vidiš. V svetlobi, ki narašča v notranjosti spoznaš nekatere oblike, abstraktne podobe obljube. Tako svojim prijateljem in prijateljicam navdušeno in nadvse goreče pripoveduješ o vsem tem, delaš se nagega in ranjenega, saj drugi tvoje »podobe prihodnosti« ne vidijo, kajti vidijo le svoje podobe in svoje misli. Ne verjamejo ti. Celo najzaupnejši enako misleči te gledajo zmedeno. To je kriza. Počutiš se zelo osamljenega, včasih celo, izdanega, ker ti je napadena vera, ki ti je tako sveta.

    Vendar pa, ko si enkrat dosegel najvišjo točko mostu, se ti posveti, da te je ves čas vodila Luč Boga. Tako celoten prizor podob in struktur ni več tvoja lastni miselni plašč! Plašč, ki ti je do tega trenutka dajal varnost pred nevero od zunaj. Ta plašč, to pokrivalo si sam slečeš in začenjaš zares videti. Vse kar je bilo doslej zunaj, je sedaj znotraj. Vedno si pričakoval, da boš lahko svoj svet iluzij pustil na drugi strani mostu. Pa si sedaj spet sredi tega, grozno! Ja, je popolnoma del tega sveta. Ugotoviš, da po tej poti nisi hodil sam, ampak Luč v tebi. Nastopi križišče mnogih poti. Kriza. Navzven ni mostu in navznoter ni več poti. Še vedno si v svetu in še vedno nisi prišel domov. Okrog sebe in v sebi še vedno vidiš mnogo zla. Toda doživiš pa tudi, da je resnično življenje, ki se ti želi izraziti v tem svetu, tako močno, da ti ne more noben človek več škoditi.

    Pot te vodi dalje skozi ta svet do njegovega bistva, ki je življenje. Prepoznaš vse, ki so hodili z tabo po tej poti ali so jo že dokončno zaključili. Brezpogojno si v realnosti vsakdana. Izkušnja se v tebi spreminja do realizacije. Začuden v nekem trenutku spoznaš Svetlobo v sebi. Začneš širiti svojo lepoto in kažeš na povezavo stvari. Vidiš in sprejmeš, da so svet in bitja, taka kot so, z dobrim in slabim. V besedi in ravnanju se čutiš odgovornega za življenje, ki se ti v ljubezni želi razodevati v tebi in okoli tebe. Svetu in so bitjem podariš upanje in se »boriš« z vsemi zmožnostmi, ki so ti na razpolago , odvrniti Zlo od Boga.

    Človeka je treba ljubiti, a v Boga zaupati. Potem prihaja občutenje veselja, kot da si že skoraj doma. Postav si obetaven človek. Svet te pozna kot večnega optimista. Si poduhovljen. Tvoja vera postane modrost, upanje resničnost. In spet rečeš: za zdaj pa ostanejo vera, upanje in ljubezen, to troje. In največja od teh je ljubezen.

    V kolikor se zaneseš samo na človeka, si brezupen. Kajti človek izgine, je končen, omejen, on nima usode v svojih rokah in zaradi tega z njegovim izginotjem izgine tudi tvoje upanje. Če pa se zaneseš na Boga ti nihče ne more izmakniti steno rešitve in sigurnost upanja. Ali imaš zaupanje v Boga, vesoljni Um?Ali si prijatelj z Bogom? Na čem stoji tvoje življenje? Ali imaš zaupanje in ali so tvoji koraki sigurni v smeri do cilja? Ali si blagoslovljen človek? Danes se usmeri upanju, ki te sigurno pripelje do cilja. To upanje in zaupanje tebe in mene vodi k ljubezni Njega. Naj vse nas na poti blagoslovi Bog ljubezni in upanja!

    Miran Zupančič: duhovni učitelj, jasnovidec in zdravilec.
    http//www.ezoterika.s5.com

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.ezoterika.s5.com
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Vera_Ljubezen_Duhovnost

    Here's what others have to say about 'Prava vera in ljubezen!':

    party poker
    Of the record party poker cheats ? [read more]
    Tracked on sreda, 19. julij 2006 @ 22:44 CEST

    Prava vera in ljubezen! | 9 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Prava vera in ljubezen!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 14. junij 2006 @ 19:07 CEST
    Vera pomeni tudi vedeti. Vse šole temeljije na veri-vedenju. Učenec veruje-mu verjame učitelju da je Zemlja okrogla, da je na zemlji pet celin, da obstoja Tihi ocean...Učenec verjame skupaj z učiteljem dokumentom v katerih je zapisano, da je živel Nikola Tesla, toda ni mogoče z nikakršnimi eksperimenti dojeti Nikola Teslo, da je on obstajal. Vse to se ne moreš vedeti, ampak verjeti. Mi lahko samo verjamemo sledem o njih, a to so dokumenti. Da bi resnično lahko vedel, da recimo obstoja Tibet, nam ne preostane nič drugega, kot da gremo v Tibet in se osebno prepričat ali pa v to verovati.

    Glede na to, da večino naših spoznanj ne moremo sami potrditi, mi v njih verujemo. Verjamemo njim, ki so do teh spoznanj prišli. Vera, je torej, posredovanje znanja. Kajti, verujem, zato vem. Če dvomim o obstoju Tibeta, potem jaz ne vem več, da Tibet obstoja.V kolikor pričnem dvomiti o obstoju Nikole Tesla, tedaj preneham verovati-verjeti v obstoj svojega znanja o njemu. V kolikor zavrnem verjeti v obstoj Tihega oceana, tedaj postanem nevedneš. Brez prave vere je šola nemogoča, nemogoče je pridobivanje znanja, nemogoče je dvigovati znanost.

    Enako je z pravo vero v obstoj Stvarnika in drugega duhovnega sveta. Verujem kotm prvo, da obstoja Stvarnik, saj vidim sledi Njegovega dela v naravi, v moji zavesti, v mojem organizmu. Prav tako kot dojemam zgodovinske osebnosti iz dokumentov, prav tako dokomentiram Božanske sledi in Njegovo prisotnost iz narave in sveta okoli mene. To, da obstojajo Nebesa in življenje po fizični smrti, ne morem vedeti sam, toda lahko verjamem-verujem tistim, ki so tam bili in mi prinesli to informacijo.

    Glede na to, da je Jezus Kristus v zgodovini človeštva tisti, ki je prestopil mejo smrti, ker je Bog in je realiziral vstajenje, verjamem v Njegovo informacijo. Tako nam On lahko prinese informacijo o smrti. Na tej točki se sam na sebe res ne morem zanesti in zaupati v svoje sposobnosti. Da obstoja življenje po smrti, lahko verjamem Njemu. Nihče od živečih ljudi v telesu tukaj na Zemlji nima možnosti oditi in vrniti ter mi prinesti to informacijo, da obstaja večno življenje, da obstaja Stvarnik, ki nas ljubi in kateri nas spremlja...

    Tu se ne morem zanesti na svoje vedenje in čutenje. Zato, kdor ne zaupa v Kristusa, vesoljni Um, ta ne nič o posmrtnem življenju. Tisti, ki uporno trdi, da peklenske sfere ni, ali da Boga ni, ki trdi da ne obstaja vmesna sfera očiščevalnice duš, da ne obstoja Zadnja sodba, postane v resnici smešen. Takšen človek lahko v lastnem egu postane cinik. Prava vera je dobivanje informacij, ki nam jih prinaša vesoljni Um-Kristus-Kozmična Zavest, Bog , ki je postal človek.

    Tako vera v meni postane Znanje o stvareh, ki jih ne morem drugače dojeti, kot samo s posredovanjem nekoga. S tem kar vem in ker se lahko zanesem na tistega, ki mi informacije prinaša, se moje življenje spreminja, prenavlja in perspektiva mojega dela, mojega mišljenja, moje zavesti in mojega občutenja postanejo povsem drugačne. Moje življenje s tem dobiva usmeritev, sigurnost. Od tedaj pa naprej vem kam grem in kako moram živeti.

    Zaupati samo sebi ni napačno, a ne verovati istočasno, da Bog ne obstoja, pomeni biti nevednež v bistvenih stvareh našega življenja. Brez vere-zaupanja v vrhovnega Stvarnika vsega ustvarjenega, je naše zaupanje v sebe slepota , iluzija. Zanašati se samo na sebe, pomeni ne imeti upanja, ne imeti perspektive, ne imeti zaupanja v življenje in človeški pristop k stvarnosti.

    Nezaustavljivo nam bežijo dnevi in noči. Kam to vse gre? Tisoče ur, milijoni minut, tisoče dnevov se izliva v preteklost. In na rokah časa se mi vsi približujemo končni skrivnosti, smrti. Nobeden ne bo ostal za seme. To je naša zadnja postaja življenja na zemlji. Do tod vidimo, a nato nastopi tema. V to temo, bo potrebno iti. Nihče ne more pobegniti pred to skrivnostjo vstopa v neznano.

    Ali je smrt konec ali začetek? Človeško bitje se tokom celotne zgodovine človeštva upira misli, da bi smrt bila razpad osebnega življenja. V nas ljudej, obstaja,resnično, staranje in razpadanje telesa. Toda, istočasno tudi neuničljivo dobro,večnost misli, neuničljivost kulture. Človek je pripravljen za pošteno vest, za pravičnost in svobodo dati svoje življenje. To pomeni, on daje umirajoči iz ljubezni do sočloveka, za nekaj večjega in trajnega.

    Človek spontano čuti, da z umiranjem iz ljubezni do sočloveka in domovino ne izgublja, ampak v nekem višjem življenju vse to dobiva. On celo sluti, da s tem ko daje svoje življenje ne izgubi to življenje, nasprotno - njade ga spremenjenega za vedno. Ta človeški občutek potrjujejo vse religije sveta. Naš namen na tem svetu ima svoj cilj. Cilj ni vedno jasen, toda preko zida, pod horizontom sigurno prisoten. Naša pot in hoja po tej zemlji se ne konča v prazno. Življenje na zemlji je torej, potovanje nazaj v svoj prvobitni dom, prehod preko mosta.

    In ni tako nepomemben. Nasprotno! V kolikor hodim po tej zemlji napačno, lahko zgrešim svoj dom in prijatelje v drugih dimenzijah bivanja, ki so tam in , ki me zvesto čakajo. Zato pa obstajajo povsem jasni prometni znaki na naši poti življenja, to pa je naša čista vest. Ta nam kaže delati dobro in ne delati zlo. V kolikor grem po tej poti dobrega bom zagotovo prišel v svoj dom, v katerem mi bo obrisana vsaka solza, ozdravljena vsaka bolezen, prenovljeno življenje, poravnanan vsaka krivica. Hoditi, pomeni zaupati v vodstvo in s tem napredovati po spirali navzgor. Tako postanemo z vsakim dnem bogatejši v duhu, tolerantnejši in obzirni, nesebični in bolj ustavrjalni, kreativnejši in bolj budni. To je potovanje v bogastvo katerega mi ne more nihče vzeti

    Človek, lahko vsem vlada in je lahko nad vsemi gospodar, toda sam se mora pokoravati Bogu - Stvarniku. Kajti človek ni stvarnik sebe samega. Stvarnik je izvir našega življenja. Bog je naš oče(naše duše) in naša mater. Naša usoda je v rokah vsemogočne sile nad vsemi silami, zaradi tega je komunikacija z Bogom in zaupanje ter vera v njega naše usodno vprašanje. Mi imamo lahko prav vse, toda nimamo sebe Bog je edina možnost človeka, da preživi, da smo lahko srečni in popolni.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Prava vera in ljubezen!

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 15. junij 2006 @ 13:07 CEST
    Pozdravljena Marja!
    Zanimiv je tvoj komentar in tvoj pogled na duhovnost.

    "Nekateri pa mislite, da je dovolj samo to biti duhoven, moliti...to je samo delovanje NA KATERI (Ravni op. Miran), ki je NAJPOMEBNEJŠE???

    Odgovor: Ti so to kar o sebi misliš in veruješ. Vera pa je "imetje" tega kar želiš ustvariti. Vse je odvisno od tvoje notranje vere. Če je tvoje srce umazano, tedaj bodo iz njega prihajale kletvice, obrekovanja, sovraštvo in vsako zlo. Po delih se pozna srce, tako kot se po plodovih spozna steblo - pravi Kristus". Najpomebneje je, kakšno je tvoje srce. Če so korenine tvojega srca zdrave, bo tvoje celotno življenje zdravo, če pa so bolane boš hitro ovenela.

    Bolj kot so privlačne tvoje misli in tvoji projekti, več se bo tvojih duhovnih sposobnosti aktiviralo na tem, da jih realiziraš. Vera je, kot da stojiš na startu in gledaš v cilj, v želji da prvi prideš na cilj. Cilj pa moraš imeti v sebi, da bi ga lahko dojel. Uspeh moraš kot prvo videti v sebi samemu, da ga lahko ustvariš v življenju. Nebesa noraš že prej imeti v sebi, da bi lahko po smrti fizičnega telesa vstopil v njega.

    Genijalne stvaritve nastajajo v genialnih mislih ljudi. Močnejša kot je slika domišljije, globlja ko je zamisel tvojega uma, večje ko je tvoje hrepenenje, večja bo realizacija tvojega dela tu na Zemlji. Človek je bitje v projektu, še ni dokončan. Vsi se nenehno razvijamo. Čim prenehaš ustvarjati sebe, si morda rečeš, da je v tvojem življenju vse končano, že si mrtev, pa čeprav še tvoje telo vegitira.

    Odločilno v našem življenju je, kako razmišljamo, katere slike nosimo v sebi in kako govorimo. Če so tvoje slike negativne, potem se ne čuditi da se ti dogaja zlo iz dneva v dan. Če so tvoje slike zlonamerne, potem se ni kaj čuditi, da se ti zlo dogaja. To kar drugemu želimo, se zbira v našem srcu da se nam zgodi. Nsprotno pa, če želiš drugemu dobro, tedaj je že v tvojih mislih, v tvoji domišljiji to kar se bo tebi začelo dogajati.

    Tvoja sreča je odvisna od tebe, je v tvojih rokah. V kolikor začneš takoj čistiti svoje misli, občutke, emocije, prinašaš v svoje srce najlepše želje, jih izpolniš v domišljiji s čudovitimi slikami in projekti, začneš razmišljati samo o pozitivnem, uspešnih situacijah, tedaj zagotovo uspeš. Tako postaneš srečen. "Tistemu, ki veruje je vse mogoče", pravi Jezus.
    Duh Božji ustvarja v tebi to, kar mu nudiš. Zato Jezus reče: Tistemu, ki ima, se mu bo dalo". V kolikor imaš željo biti srečen/srečna, Bog te bo osrečil. Če imaš oproščenje v svijem srcu, bo tebi Bog daroval oproščanje za tebe.

    Kdor dela na svoji sreči, je človek vere, prave vere. Ti so to kar misliš o sebi. Slike v tebi, tvoje misli, so projekti na katerih spontano dela celotno tvoje bitje. V kolikor nosiš pozitivne slike v svojem duhu, tedaj bo tvoj duh integriral vse sposobnosti da jih realizira. V kolikor nosimo v sebi negativne slike v svojem duhu, se bodo odrazile na našem življenju. V tem pa je tudi vsa razlika med kreativnim poslovnim človekom, ki je ves mladostno pripravljen vse realizirati in človekom, ki je ves zlomljen, ki v ničesar ne veruje, ki se nenehno smili samemu sebi in celo vse neuspehe pripisuje slabi karmi.

    Vera, prava vera, to si ti. Ona se v tebi ostvarja in intenzivira to kar ji nudiš kot material. Naj bo toliko o pravi veri. O Svetem pismu, ki je pravi zaklad znanja pa ne bi rapravljal na teh straneh,kajti to je velik študij, ki ga ne dojameš v duhu v en mah. Da obstojajo Božanski poslanci je, evidentno za vsakega tistega, ki ima z njimi osebni kontakt iz drugih dimenzij, a to se materialno ne da dokazovati drugemu bitju, če ta še nima te izkušnje in zaradi tega dvomi o resničnosti te realne povezave.

    "Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal, ah druge ni!"
    He, he, tako sem tudi sam pred leti bil prepričan, a sem kasneje spremenil svoje mišljenje.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 15. junij 2006 @ 13:31 CEST
    Na nekem drugem mestu so mi postavili vprašanje, kaj je to vuduizem. Nekatere stvari je verjetno lažje razumeti na osnovi primerov. Komentarji Mirana in Marje so lep primer, ki nam pomaga lažje razumeti naravo vuduizma. Miranovo pisanje je tipično vuduistično, da ne rečem že kar par exellance vuduistično. Kar pa napiše Marja, je podvrženo tistemu, čemur pravimo tudi 'zdrava pamet'. Čeprav Marja govori o bogu in o duhovnih vsebinah, nikoli ne zapade na nivo cenenega, eklektičnega, z aspartamom osladkanega vuduističnega diskurza, ki išče razlago za probleme IZVEN sebe (v raznih angelih, demonih, številih, kozmičnih energijah, satanu, odrešeniku...) ipd. V nasprotju z njo Miran veliko bluzi in to potem prodaja kot svečeniško vedenje. Med vuduisti in svečeniki (kleriki) v resnici ni velike razlike. Marja lepo ugotavlja, da obstaja tudi duhovni ego (ego duhovnežev), ki se seveda ravno tako napihuje kot tisti navadni ego, ki smo mu podvrženi navadni smrtniki. Verjetno se napihuje še bolj, saj ga ne omejujejo fizične ovire. Tako se v 'eteričnem prostransvu duhovnosti in vseobsegajoče kozmične zavesti' lahko razširi in razleti po mili volji.








    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 15. junij 2006 @ 16:10 CEST
    Pozdravljen MC!
    Zanimiv opis vudističnega in svečeniškega( duhovniki-kler) Mirana, "ki bluzi in to svečeništvo prodaja"... "išče razlago IZVEN sebe"...

    No, osebno me tvoje mišljenje ne prizadeva, če bi me, potem je to problem mojega ega, a me ne. Nisem užaljen glede tvojega pisanja in mišljenja, sprejemam to. Vendar bi vseeno rad pojasnil, da sam nimam nobene zveze z Vudu-vudizmom, svečeništvom-klerikalizmom. Bom pojasnil. Torej, moj namen ni polemizirasti, ampak samo pojasniti moje stališče"bluzenja".

    Že sodobna znanost ugotavlja, da vzroki za življenje in za razvojne procese v naravi niso zgolj kemične narave, ampak da jih vodijo doslej še nepoznane energije. Moči oz. sile, ki te procese vodijo, se da kot vemo skoncentrirati in uporabiti, kar je znano že od pamtiveka. Za ljudi, ki to obvladajo se reče, da so magi, vudisti, šamani, čarovniki.

    Magija je danes zelo atraktivna stvar. Otroške knjige, ki pripovedujejo o otrocih s posebnimi magičnimi sposobnostmi, gredo v prodajo kot med. Zvezdniki svetovne pop scene ogrinjajo sebe in svoje delo v magični plašč, kar mladega duhovnega iskalca rado zapelje. Toda vse celote tega delovanja se ne da tako zlahka spregledati. Magijo in njeno delovanje lahko primerjamo s koncentracijo energije s pomočjo zbiralne leče, kar spet lahko primerjamo s cepitvijo atomskih jeder, da bi s tem postopkom dobili večjo količino potencialne energije.

    Skrivnostni magi, vudisti iz starih romantičnih zgodb so koncentrirali energijo, da so lahko naredili čudež. Znano je, da Stonehenge in piramida iz Gize"izžarevata krasne vibracije", tudi mnogo ljudi zahaja k ljudem, ki"oddajajo nekaj posebnega" Kdor je dojemljiv za takšne sile, jih lahko sprejema, in kdor je v njih treniran, z njimi lahko upravlja.

    V primeru, da pripadajo sile tej naravi, jih človek lahko prikliče in s priučeno sposobnostjo z njimi tudi upravlja. Tako so mnogi to že poskušali, toda rezultati in posledice tega niso bili enaki željam. Delo Fausta in njegove življenjske poti, zgodbe je, zelo poučno branje. Faustava zgodba namreč kaže, da se da magijo(vudizem in kar je temu podobno) uporabljati zavestno ali nezavedno. Faust se posledic številnih svojih dejanj ne zaveda, njegov spremljevalec Mefisto pa natančno ve, kaj dela in zakaj. In tovrstno magijo danes, kot nekoč zavestno uporabljajo z namenom, da bi denimo človeka priklenili na neko moč. Za nevedno in nedozorelo množico se uporabljajo dokaj enostavne metode(ki pa jih ne bom navajal tukaj, iz razlogov, ki so sami zase dovolj jasni), za bolj prebujene ali ozaveščene pa morajo biti metode bolj prefinjene.

    S takšnim delovanjem so prav v vseh časih nastajale koncentracije moč ali sil, ki človeka vežejo in ga v njegovem razvoju zadržujejo. Lep in nazoren je primer delovanja takšne magije je napeto opisano v Odiseji grškega pesnika Homerja. Odisejevi prijatelji po mnogih pustolovščinah in slepilih zahrepenijo po domovini. Kirka jih začara v prašiče in jih tako oropa njihovega hrepenenja, zato nikakor ne morejo najti poti domov. Kirka nam simbolizira prej omenjeno magijo, ki človeka oropa njegovega višjega hrepenenja in ga tako premeteno veže na golo materijo.

    Tako človek pade na raven živalskega, v katerem vladajo le nižje želje in nagoni. Prašiči iz Odisejevega mita se med seboj ne morejo sporazumevati in ne razumejo človeške giovorice. Toda stara čarovnica Kirka je danes še kako dejavna v vseh skušnjavah, ki nam sodobnim ljudem pretijo, spreminja in pohablja naše višje sposobnosti in človeka odvrača od njegovega spoznanja življenjskega cilja.

    Kajti s pomočjo sodobne čarobne palice Kirka svoje žrtve ovije v plašč želja in domišljavosti, da tako žrtev pozabi na svoj življenjski cilj. Prikazuje se v različnih podobah, npr v vseobsegajočem in vserazkrivajočem delovanju medijev, kot tudi v vrtoglavem razvoju elektronike. Tako zelo premeteno človeku podarja "nove" sposobnosti in "novo" zavest ter oboje spodbuja. A žal pa te sposobnosti brez moči, ustvariti, zaznati morejo le začasne stvari, zakaj oropane so svetlobe, ki bi jih lahko vodile. Tako sodobna Kirka organizirano kvari človeka in posiljuje njegovo bivanjsko področje. In zato je današnji človek vse manj vreden in se zelo z težavo odziva na Božansko spodbudo, ki nas želi osvoboditi teh slepil.

    Vendar pa, obstaja tudi Božanska magije, ki želi človeka osvoboditi tega prekletstva manipulacije. Ta izhaja iz izvirnega duhovnega področjav nas samih in znotraj nas, ki mod tam prihaja k nam. Ta duhovna sila ne vsebuje nič temnega ali skrivnostnega, nagovarja našo dušo in jo hrani s silo, ki lahko našo dušo reši snovi. Nikoli pa ne deluje iz lastnih koristi in se tudi ne usmerja na lepšanje jačanje ali izboljšanje naše osebnosti-ega-jaza, ampak poskuša pomagati naši duši.

    Tako se v nas in okli nas razvije področje-polje, ki ima tako visoko raven, da lahko pride v stik z Božansko naravo. Vsi, ki so notranje dovzetni in poklicani od te sile Božanskega, tvorijo živo energijsko telo prenovljenega energijskega polja. In čim bolj se taki ljudje z visoko zavestjo odzivajo na svoje delo, tem močnejše je polje in tem večje so njegove zmožnosti širitve. Zaradi svoje narave in zaradi usmerjenosti na Božansko naravo lahko potem tako mogočno polje služi kot prehodni kanal-svetlobni most.

    Tako je, po eni strani to skupinsko polje posrednik, skozi katerega govori večnost, po drugi strani pa v njem odzvanja kolektivni odgovor vsem, ki se z tem poljem Svetlobe spojijo in iz njega tudi živijo. Ko pa so zmožnosti takega svetlobnega polja dovolj močne, se razvije spiralasto gibanje. Tako prebujena energija po eni strani kliče in se dotika, po drugi pa predvsem prečiščuje, prenavlja, rekapitulira in spodbuja k duhovni rasti našo zavest, da se dvigne na višje nivoje.

    S tem dvojnim delovanjem se tako sčasoma lahko zgradi most čez ogromen prepad ("prehod vračev") med nesmrtnostjo in smrtnostjo.
    Lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 15. junij 2006 @ 16:21 CEST
    Marja,
    glede umazanega srca nisem mislil na tebe, da ne bo pomote, toliko pa te že poznam, da vem da imaš lepo čisto dušo in da si vsega spoštovanja vredna duša o kateri sem imel vedno lepo mišljenje. Toliko sem ti želel povedati. Razumem pa te, da je bila tvoja osebna negativna izkušnja z tvojim bivšim duhovnim učiteljem taka kot je pač ti opisuješ, in ni jih tako malo, ki imajo podobno slabe izkušnje, kot si jo imela ti. Toda, prosim te, ne meči mene v isti koš s temi ljudmi s katerimi resnično nimam prav veliko skupnega, razen da smo vsi na poti življenja. Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
    Miran.


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. junij 2006 @ 16:30 CEST
    Marko, ni potrebno odgovarjati tako po ovinkih kaj so voduisti. Zares nisem prav natančno vedela in mi je to obrazložil Igor.
    Ne bom šla na Bali gledati čarovnikov, kako zabadajo lutko kakšne znane podobe, ki jo želijo voduirati bodisi za to, da ne bo prišla na oblast ali položaj. Vendar v določenih okoliščinah prerivanja se vudizem kljub temu lahko zgodi, da oseba ne bo nikoli prišla ali ostala na položaju ali na oblasti, ker je bodo hudobneži in nasprotniki zabadali. Zares žalostno!

    Za to poskrbijo dobro plačani vuduoisti, ki jih tudi v Sloveniji ne primanjkuje med povzpetnežo in jih vzgajajo tako kot policijske pse. To so tehnike političnega postmodernizma, da nekdo ostane ali gre. Zato bi bila z metaforami o vuduizmu zelo previdna. "Pusti lava dok spava", pravi pregovor.

    Med impresionistično tehniko beleženja vtisov se vpletajo resignirane misli o breizhodnosti nekih oblik življenja, da mi za tem, ko so izrečene misli iz spominskega katalogiziranja razlag, brez domišljije, ki še vedno pomeni mišljenje, zdrsnejo v neizmerni dolgčas.

    Ne bom izražala svojega nostalgičnega razpoloženja za tem kako je bil Marko nekoč zgovoren in razpoložen z reflektivnostjo pisal o telečjih zrekih in zlato zapečenem krompirčku. Ha, ha, ha....Nihče ne želi živeti na Pozitivkah z izkustvom zablode, zato tvega v diskuzih poetiko zmehčanega jaza in se gre malce slogovne virtuoznosti in posvečenosti, ki pa nikomur ne škoduje, če zna v vsej tej razpršenosti misli najti tudi kaj koristnih semen za sebe.

    Joj, kako lepo je, če si damo možnost spremembe mišljenja.
    Vsak bralec vidi sebe v krhkosti, bolečini in ujetosti zapisovalca in postane ranljivo občutljiv. To je pa tudi način, da prezremo brezmejni hlad vesolja in se ujamemo v siluete hlapljivih deklic, ki vabijo na tihomorske otoke na dopust. Čarovništvo pa je doživetje prvinskega elementa, ki prevlada samo, če gremo tja z namenom, da drugemu zakuhamo kakšno nečednost (na lutki).

    Glede na to, da smo na Pozitivkah zavezujoči pozitivneži, vuduizem, v kontekstu našega delovanja ne pride v poštev. Miran res ni svečenik, zna pa privezati človekovo dušo na življenje z motivom zdrcala dobrih zgodb. Zato ga moram vsaj zagovoriti.

    Lep pozdrav in vse dobro
    Tatjana


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. junij 2006 @ 16:36 CEST
    Pozdravljena Miran in Marja,

    ne se sekirati zaradi slabih izkušenj z duhovnim učiteljem. Najhujše je, če se kdo sam okliče, da je tvoj duhovni učitelj. To se je tudi meni zgodilo in ker nisem hotela biti učenka, se je učiteljstvo kaj hitro končalo. Na vse sem že zdavnaj pozabila. Še dobro, da je bilo tako. Učiteljstva nisem nikoli marala, razen če sem učitelju sama priznavala kvalitete, ki mu gredo in si jih zares tudi zasluži.

    Lep pozdrav obema
    Tatjana


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 16. junij 2006 @ 10:10 CEST
    Hvala Marja za tale tvoj prispevek razsvetljenja. Uf, ob čitanju tvoje zgodbice sem doživel nepričakovano razsvetljenje, hvala mehaniku in steklarju...sedaj se pa tudi meni mudi...višam tarifo...grem kasirat.
    Lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Prava vera in ljubezen in pravi vuduizem

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 16. junij 2006 @ 12:56 CEST
    Ja, Marja, temu se reče materializacija prvotne ideje; vse se mora plačati. Ali kot pravijo nekateri: izmenjava energij. Kdor dela zastonj, ga bodo drugi vedno izkoriščali.To je že od pamtiveka tako. Se strinjam s tabo, tega se moramo dobro naučiti. Bomo sedaj z uvedbo evra vse zaokrožili navzgor, he,he.
    lep dan ti želim,
    Miran.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,49 seconds