NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?   
    ponedeljek, 28. september 2015 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Robert Bric

    Mnogi iščejo boga. Radi bi ga našli in pika. Ampak očitno to ni enostavno, ker le redkim uspe. In še njim moramo verjeti na besedo.

    Dobro bi bilo raziskati, kje je bog, ker se očitno dokaj dobro skriva z obzirom na slabe rezultate iskanja milijard ljudi.

    V članku boste našli smernice za iskanje boga, da boste povečali svojo možnost uspeha, da bi ga našli. Če vam je do tega, seveda!

    Pojdimo v razpravo z vklopljeno zdravo kmečko logiko.

    Ljudje boga definitivno iščejo in če ga želijo najti, morajo vedeti, kje je. Torej raziščimo, če si lahko kaj pomagamo glede tega vprašanja, da ne bomo iskali na napačnem mestu.

    V svetih knjigah kot je Sveto pismo piše, da je bog ustvaril svet. Torej je bog stvarnik. Kar je isto kot kreator.

    Kako izgleda primerjava z mizarjem?

    Sedaj vzemimo mizarja. On je kreator pohištva. Ko skreira mizo ali stol ali omaro, so le-ti predmeti ločeni od njega. V teh predmetih mizarja ni. Upam, da se glede tega strinjamo.

    Seveda je v teh predmetih na nek način njegovo delo, ampak njega ni. On je še zmeraj fizično prisoten izven pohištva. Razen če seveda ne zleze v omaro, bo kdo rekel. O tam malce kasneje.

    Če se sedaj vrnemo k bogu. Če je bog ustvaril svet kot mizar ustvarja pohištvo, potem boga v svetu (=njegovi kreaciji) ni ravno tako kot mizarja ni v mizi. Lahko letite po celem univerzumu z raketo in ga iščete v neskončnost, pa ga ne boste našli. Zdrava kmečka pamet pravi, da ga v tem primeru v njegovi kreaciji ni.

    Sedaj pa se vrnimo k omari oziroma nečemu podobnemu, v kar lahko kreator zleze.

    Kako izgleda primerjava z zidarjem?

    Kaj pa, če je bog skreiral univerzum tako kot zidar skreira hišo ali mizar omaro? Zidar gre lahko v dokončano hišo, mizar gre lahko v dokončano omoaro, torej gre tudi bog lahko v univerzum.

    Super! Torej je bog lahko v univerzumu, v svoji kreaciji.

    Ampak sedaj imamo naslednji problem.

    Bog je namreč po definiciji vsemogočen. Torej ne more biti prostorsko omejen. Ker če bi bil prostorsko omejen, bi to pomenilo, da ne more biti večji kot je v tem končnem omejenem stanju, ki mu ga nudi univerzum, ki je kot omara ali hiša. To pa bi bilo v nasprotju s tezo, da je vsemogočen in bi ga prostor premagal.

    Torej moramo zaključiti, da je bog neskončen. Ker je neskončen, ne more ustvariti univerzuma izven sebe. Torej ga lahko ustvari le v sebi.

    Ampak ker je neskončen, ne more nekaj dodati tistemu, kar že je. Torej univerzum v bogu že obstaja. Od vsega začetka.

    Obstaja še ena opcija.

    Kako izgleda primerjava z baletko?

    Kaj pa, če je bog ustvaril univerzum tako kot baletna plesalka ustvarja balet? Dokler baletka pleše, obstaja balet. Ko se baletka ustavi, preneha balet. Balet in baletka sta neločljivo povezana.

    Torej svet obstaja, ker bog pleše in je svet njegov ples. Ali pa bog poje in je svet njegova pesem. Ali pa bog sanja in je svet njegove sanje. Ali nekaj v tem stilu.

    V glavnem, bog je v tem primeru s svojo kreacijo neločljivo povezan. Kar je zelo blizu ideji, da je bog vsepovsod.

    Ali je bog tudi v nas?

    Sledi naslednji korak v zdravi kmečki pameti : Če je bog vsepovsod, potem je tudi v nas.

    Torej se pojavi vprašanj: Kje v nas? V srcu? Zakaj samo v srcu? Zakaj ne tudi v riti, če je vsepovsod? In zakaj ne v golobjem dreku na strehi? (Golob je itak sveti duh, če se spomnimo Svetega pisma.)

    Uf, to je bogokletno, boste rekli.

    Ampak jaz nič ne trdim, jaz samo sprašujem, ker sem zmeden. Ker če bog ni na vseh teh mestih oz. vsepovsod, se celotna teza o vsemogočnem neskončnem bogu razsuje. Bog bi bil namreč omejen in s tem nič več vsemogočen. Ga pa seveda ne bi bilo v golobjih iztrebkih in še marsikje drugje najbrž ne. Dobro za njega, ampak nam, ki ga iščemo, to kaj dosti ne pomaga.

    Zakaj bi ga iskali na nekem določenem mestu, če je vsepovsod?

    Če je torej bog vsepovsod in tudi v nas, zakaj bi ga potem iskali kjerkoli? Zakaj bi hodili v cerkev, če pa je tudi pri nas doma? Zakaj bi hodili v Indijo ali Tibet ali kamorkoli, če je tudi v Sloveniji?

    Ta logična obravnava in analiza gre še naprej. Zdrava kmečka pamet se namreč ne ustavi do konca.

    A smo mi del boga?

    Če je bog v nas samih, potem smo mi del boga. Ampak ker je bog neskončen, je vsak njegov delček neskončen. Sicer bi bil bog sestavljen iz mnogo končnih delčkov in s tem omejen. Torej smo sami neskončni in s tem enaki bogu.

    Uf, to je tudi bogokletno. Čeprav je Jezus rekel, da lahko delamo isto kot on. Je pa res, da je rekel, da je božji sin. In biti sin ni isto kot biti oče, kar je izkusil še vsak otrok!

    Najbrž nekaj ni v redu z mojo analizo, da smo bogu enaki. Prepričan sem, da bodo teološki strokovnjaki, filozofi in kritiki nasploh našli v moji analizi logične luknje, zato bom zaenkrat sprejel dejstvo, da bog pač je nekje in ga je možno najti.

    Najbolj varno ga je dati v nebesa…

    Najbrž je bog v nebesih, ampak nihče ne zna povedati, kje so nebesa. In trenutno še ne nameravam umreti, da bi izvajal to analizo v posmrtnem življenju na poti v nebesa ali pekel. Z ozirom na to, da sem to pišem, bom itak najbrž šel v pekel, tako da teze o bogu v nebesih ne bi mogel potrditi v nobenem primeru.

    Torej bom zaenkrat predpostavil, da bog je nekje. In da ga je možno najti, čeprav trenutno ne vemo, kako.

    Zato si bomo v naslednjem članku pogledali, kako bog izgleda, saj bi bilo dobro to vedeti, če ga želimo najti. Sicer ne vemo, kako izgleda tisto, kar iščemo in tega po zdravi kmečki logiki ne moremo najti. Razen če bog pride do nas in nam pove, da je on ali ona ali ono bog. Takih je bilo na Zemlji že kar nekaj…

    Z zdravo kmečko pametjo smelo naprej

    Robert Bric

    Obiščite portal za povečanje fleksibilnosti okvirja razmišljanja www.RobertBric.si.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.RobertBric.si
  • Več od avtorja Robert Bric
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Vera-Dokaz-Bog-Obstaja-Verski-Fatanizem2

    Here's what others have to say about 'O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?':

    Buy Steroids USA
    Tracked on ponedeljek, 12. februar 2018 @ 13:48 CET

    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete? | 13 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: rosomag dne ponedeljek, 28. september 2015 @ 09:43 CEST
    Življenje=Bog Ni življenja brez življenja. Ni Boga brez Boga.


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 28. september 2015 @ 15:25 CEST
    še dobro, da nisem urednik pozitivk,
    ker takih klobasarij, kot jih pišeš ti dragi Robert Bric
    niti pod razno ne bi objavljal.
    Res vse religije za Boga pravijo,
    da je vseprisoten, vsemogočen in vseznajoč,
    sveti spisi pravijo, da ga lahko zaznavaš
    s svojo nesebično ljubeznijo in notranjim mirom.
    Seveda nekateri telebani pa skušajo Boga prodajati,
    torej ljubezni in miru se ne da niti kupiti, niti prodati,
    skratka dragi Robert Bric, naj se te Bog usmili.
    Glede nebes in pekla;
    kakor sta tvoj nemir in nezadovoljstvo tvoj pekel,
    tako so tvoj notranji mir in zadovoljstvo tvoja nebesa.
    Zakaj si tam kjer si pa zase ugotovi kar sam.


    ---
    stoychi


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Ljuba dne torek, 29. september 2015 @ 21:29 CEST

    Eh Stojan, ne bodi no tako zadrt ... kolikor jaz razumem Robertovo razmišljanje o bogu, mislim da gleda nanj bolj s humornega vidika, malo zafrkantsko, in ne tako resno, kot se morda komu zdi. Prav nasmejati sem se morala nekaterim njegovim "ugotovitvam".
    Zelo me zanima, kaj bo v naslednjem prispevku še pogruntal kunštnega in zanimivega ... sem pa zelo radovedna, kako bi boga opisal/definiral/opredelil ti, Stojan!?

    LP Ljuba


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Robert Bric dne sreda, 30. september 2015 @ 09:21 CEST

    Hvala bogu (ja, temu, o katerem pišem) za ljudi z zdravo kmečko pametjo, ki imajo fleksibilen okvir razmišljanja.


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 30. september 2015 @ 14:22 CEST

    Prav ima Ljuba, tole je malo zafrkantsko i fleksibilno, lahko gre komot v rubriko "Humor in ostalo" :)


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: stojči dne sreda, 30. september 2015 @ 21:46 CEST
    draga Ljuba,
    h komentarju v katerem opisujem boga ne bi nič odvzel,
    niti dodal.
    lp

    ---
    stoychi


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Ljuba dne četrtek, 1. oktober 2015 @ 21:18 CEST

    Kako sploh lahko kdo opisuje boga, če ga ne more niti videti niti slišati, ali otipati, pokusiti, zavohati ... morda ga lahko le občuti/začuti v sebi na nek svoj specifični način?, ... in če je temu tako, ga torej lahko občuti vsak človek po svoje (no, nekateri ga nikoli ne začutijo, ali pa ga, pa ne vedo, da je to to?), zakaj ga torej ne bi mogel ali smel po svoje začutiti, si ga predstavljati, opisati tudi Robert ... brez tvojega roganja in posmehovanja? Zakaj naj bi to bile neumnosti? Bog je tudi njegov in pravico ima kontaktirati z njim po svoje ... ali pa imaš morda le ti monopol na boga?
    Sploh sem pa nekje prebrala, da ima menda bog smisel za humor, torej je lahko Robertu le zaploskal, ko se je krohotal ob njegovem razmišljanju o sebi, nad tabo se pa mogoče celo zmrduje, ker si res že malo dolgočasen in tečen s tistim svojim srcem?

    LP Ljuba


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: stojči dne petek, 2. oktober 2015 @ 11:50 CEST
    draga Ljuba,

    vsak lahko boga vidi, sliši, otipa, pokusi in zavoha in seveda ga prav vsak lahko tudi začuti v sebi kot praviš na nek specifičen način.....

    Glede Roberta ne pozabimo, da ta napihnjenec prodaja razsvetljenje in ima zelo slabo mnenje o gurujih, čeprav v življenju še nobenega pravega guruja ni srečal. Iz njegovih pisanj je tudi jasno razvidno, da se mu o kaki duhovnosti niti ne sanja.

    Kar se mene tiče sem samo informator, nikomur nič ne prodajam, samo potrjujem to, kar je rekel že Sokrat; da je to kar iščeš v tebi.

    Tisti, ki so radovedni in preko moje informacije najdejo ta način poglabljanja vase mi ponavadi rečejo hvala.

    Ja draga Ljuba praviš, da si nekje prebrala, da ima bog smisel za humor,
    res ga ima točno toliko, kolikor smisla za humor ima vsak od nas, saj je njegovo bivališče kar v naših srcih.

    Glede dolgočasnosti pa; Kot imajo vsake oči svojega malarja, tako ima tudi vsak puhloglavec svojega oboževalca. ;)
    uživaj
    lp



    ---
    stoychi


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Robert Bric dne petek, 2. oktober 2015 @ 13:09 CEST
    Vidim, da smo na nivoju osebnih žalitev. Najbrž to pride z visoko duhovno razvitostjo, ki jo ti imaš in jaz ne. Mogoče pa je dobro, da ljudje o duhovnosti ne bi nič (z)vedeli, če visoka duhovna razvitost pomeni osebne žalitve.


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Robert Bric dne petek, 2. oktober 2015 @ 13:16 CEST
    Ups. Še to sem pozabil. Na osnovi tvojih informacij sem se poglobil vase kot vsi drugi, ki jim širiš obzorje. Zato ti lahko samo rečem hvala kot vsi ostali radovedni, ki si jim pomagal spregledati.


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: panefin001 dne sobota, 3. oktober 2015 @ 12:37 CEST
    Stoyan Svet
    Tako kot je tvoja nehvaležnost
    tvoja bolezen,
    tako je tvoja hvaležnost
    tvoje zdravje.

    Mirkov prevod: Hvaležen sem za Roberta Brica točno takega kot je, saj se zavedam, da je nehvaležnost bolezen.

    Stoyan Svet
    Kot imajo vsake oči svojega malarja, tako ima tudi vsak puhloglavec svojega oboževalca. ;)

    Mirkov prevod: Tisti, ki ima ima guruja in ga obožuje je puhloglavec. Kao je ime tvojemu guruju Stojan? Ga sovražiš ali ga obožuješ?

    Stojči kaj če bi ti lepo predihal vse skupaj z vsemi žalitvami v red ter potem napisal kaj iz stanja miru, sočutja in ljubezni o kateri nam tako veliko znaš povedati?

    Želim ti osvoboditev od vseh oklepov, ki te držijo v krempljih tisočletnih vzorcev in zablod.
    Želim ti osvoboditev od tvojega guruja, da ne boš slučajno ti ta puhloglavec o katerem govoriš.

    V kolikor pa si vsega tega že osvobojen, potem pa zagotovo razumeš vsa sporočila in na ta komentar ne boš imel izpadov otročička, ki so mu vzeli ropotuljico od katere je postal odvisen.

    Prav zanima me kako boš odgovoril.

    P.S.
    S pristopom Roberta k spoznavanju sebe in sveta, ki me obkroža se popolnoma strinjam.
    Namreč vse kar bi v resnici morali narediti je, da se osvobodimo prav tega za kar smo sveto prepričani da je ta pravo.
    To kar ti ostane ko nimaš ničesar več je stanje, ki se ne da opisati.
    Ko je le to enkrat živo dejstvo ne moreš biti ne prizadet, ne evforičen, ne zaskrbljen, ne izgubljen, ne zmeden...ker subjekta ki bi bil vse to, v takem stanju ni.

    Videti je, da so ljudje, ki se imajo za "duhovne" le še bolj zasužnjeni s še bolj debelimi oklepi napuha, samoprevar in zablod.
    Množice pa še naprej raje kupujejo laži kot resnico.
    Zato se Robert nikar ne sekiraj v kolikor so oglasi za vse sorte neumnosti, bolje brani kot majhno zrno resnice.

    Izpolnjenost ne potrebuje nobene potrditve in ne potrebuje zasledovalcev ter oboževalcev.
    Vse to potrebuje le ego.


    Srečno.
    Mirko







    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: stojči dne nedelja, 4. oktober 2015 @ 00:05 CEST
    dragi Mirko,
    ne zameri;
    o svobodi kot vsebini samospoznanja
    se ti približno toliko sanja,
    kolikor se glistam
    sanja o plesu salsa ;)


    ---
    stoychi


    O bogu (2.del): kje je bog oziroma kako ga lahko najdete?

    Prispeval/a: Robert Bric dne nedelja, 4. oktober 2015 @ 21:15 CEST
    Ko se začne duhovnost mešati s primitivizmom, nastane... (za se zjokat!).


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,53 seconds