NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Skušnjave   
    petek, 20. avgust 2010 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: merijen

    Pred časom sem nekje prebrala dokaj zanimivo zgodbo. Pozabila sem avtorja in tudi precej od realnega zapisa iste, pa vendar mi je ostal v spominu del te zgodbe, zaradi katerega sem se vselej, kadar sem pomislila na to /in mojo miselno izpeljanko/,morala nasmejati v sebi. In mogoče se boste ob njej nasmejali tudi vi, ne glede na to, če boste to zgodbo prepoznali. Sicer pa počakajte na vprašanje na koncu zgodbe.

    Zgodba je torej govorila o nekem upokojenem britanskem polkovniku, ki je v svojih mlajših letih služboval v Indiji. Med domačini so krožile zgodbe o samostanu, visoko v hribovju Himalaje, kjer žive lame, ki se sploh ne starajo. Rečeno je bilo, da poznajo skrivnost večne mladosti in, da tisti, ki bi se potrudil priti do njih in spoznati njihove tozadevne skrivnosti, da se ne bi postaral, tisti, ki pa je že postaran, bi se pri njh popolnoma pomladil.

    Dokler je bil omenjeni polkovnik mlad in vitalen, ga to ni pretirano zanimalo. Kasneje se je seveda vrnil v Evropo. Potem so prišla leta njegove upokojitve. Osivel je. Osteoporoza mu je skrhala njegovo svojčas tako atletsko in postavno telo. Artritis mu je načenjal sklepe, bolečine so se pojavljale zdaj tu, zdaj tam.

    Ampak, največja "bolečina", zadana njegovemu ponosu je bila vtem, da ni več mogel opravljati niti zakonskih, kaj šele izvenzakonskih "dolžnosti". S tem se preprosto ni mogel sprijazniti in pripravljen je bil storiti karkoli, samo, da bi se spet pomladil in si povrnil svoj moški ponos.

    Pa se je spomnil tistih zgodbic iz Indije. Ker je bil dovolj premožen, si je z lahkoto prvoščil potovanje v Indijo, kjer je zbiral še dodatne informacije o skrivnostnem samostanu. Imel je srečo, da je naletel na domačina, ki ga je bil pripravljen, za bogato plačilo, popeljati in spremljati na tej dolgi poti, po kozjih stezicah do omenjenega samostana.

    Lame so ga kot gosta in tujca prijazno sprejele. Povedal jim je svojo željo,da si želi povrniti svojo mladost in vitalnost. Vendar so lame postavile pogoj, da se bo moral popolnoma ravnati po njihovih navodilih in se vključiti v njhov skrajno skromen način življenja, ter, da bo moral ostati pri njh najmanj štiri leta.

    Polkovnik je na vse pristal, čeprav je bilo težko iz njegovega obilja presedlati na samostansko disciplino. Ne samo, da je bila hrana nadvse skromna in izključno vegetarijanska, tudi fizično delo od ranega jutra do poznega večera, ki so ga prekinjale le redne, duhovno-telesne vaje, je bilo zanj izredno naporno.

    Vendar polkovnik se ni dal omajati v svojem načrtu in je vse zapovedano redno opravljal in se ob vsem tem vse bolje in bolje počutil. Po približno štirih letih, pa se je nekega dne začudeno zagledal in pogledal v ogledalu, ki ga je našel v eni, od številnih samostanskih celic. In ni mogel verjeti svojim očem.

    To, kar je videl, je bila njegova lastna podoba v njegovih najboljših letih. Lasje spet črni, postava vitka in krepka, obraz mladosten. Skratka - pravi mačo! In tako se je odločil, da se spet vrne v civilizacijo. Zahvalil se je lamam, jih bogato poplačal in se pripravil za odhod.

    Pred odhodom pa mu je lama dal še zadnji nasvet in zadnje navodilo, ki ga pa mora brezpogojno upoštevati. Rekel mu je, da se mora povsem in dosledno odpovedati spolnim odnosom, ker sicer, če tega ne bo upošteval, da se bo zopet v najkrajšem času povrnil v prejšnje stanje in v svojo prejšno podobo.

    Tako se je polkovnik vrnil v Evropo. Kjerkoli se je pojavil, zlasti med znanci, ni bilo začudenju ne konca ne kraja. Kmalu je bil povsod vabljen in postal je najbolj zaželjen moški. Prelestne dame in lepotice takšne in drugačne pa so ga "obletavale" in vabile in vabile.....

    Kaj pa on?

    Razpet med svoj "krvavo" nazaj povrnjen mladosten videz in sedaj še bolj in močneje poudarjeno intimno vitalnost, in na drugi strani - skušnjave, skušnjave, skušnjave, zaradi katerih lahko vse izgubi!!

    Kaj mislite kako se je odločil?

    Oziroma kako bi se odločil - ti?

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja merijen
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Skušnjave | 77 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 12:42 CEST


    "Dosta mam!", je zavpil in se ves prepoten zbudil na smrtni postelji. "Hvala Bogu, bile so samo sanje. " In mirnoj e zapustil ta svet.

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 12:50 CEST

    Nekdo je potrkal na vrata samostana. Menih jih odpre in se od srca nasmeji: "Pozdravljen polkovnik. Vidim, da ni šlo. A greva zdaj na lekcijo, ki se ji reče "ponovi vajo?" "Z največjim veseljem," reče polkovnik, bilo je vredno truda."

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 13:18 CEST

    Ves čemeren, ker ne ve kaj in kako bi, se odpravi domov misleč: "Če že mora biti zadnjič, naj bo z mojo ženo." Ko pride domov vpraša služabnika:" Butler, povej ženi, da sem se vrnil." "Nemogoče ser," odvrne butler, "odpotovala je v Indijo."

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne petek, 20. avgust 2010 @ 13:26 CEST
    Vse mogoče se da izpeljevati iz tega zapisa, dobesedno se staraš, pa če tudi kontroliraš svadistano. Je pa res, taka je moja izkušnja, da nadzorovanje omenjene čakre prinaša ustvarjalno vitalnost, to je moja izkušnja.
    Navsezadnje bom-o nekega dne animus in animo dovršil-i in bom-o kakor Bog ali angeli.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 13:29 CEST
    Ves obupan se po zabavi v razkošnem dvorcu zateče na sveži zrak, na sprehod v park. Za njim pride zali mladenič rekoč: "Tudi sam imam dovolj zabave. Se vam lahko pridružim na sprehodu?" In tako sta se skupaj sprehajala in izmenjala nekaj življenskih izkušenj, nakar se mu polkovnih v obupu potoži in razodene. "Nič lažjega," mu odvrne zali mladenič. "Poznam skrivnost, ki jo menihi na Tibetu ne poznajo." "In kaj naj naredim," poln upanja vpraša polkovnik? "Preprosto, naredite si portret, ki se bo staral namesto vas. Poznam slikarja, ki to zmore." Pove mu me in naslov slikarja in ko že hoče oditi, ga poklovnik vparša:" In komu se imam za zahvaliti za tako prijateljsko pomoč?" "Ime mi je Oscar Wilde, a me prijatelji kličejo Dorian Gray."

    Boris


    Božanske sposobnosti

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 13:42 CEST
    Šri Ramakrišna je v svoji knjigi med ostalim zapisal tudi naslednjo zgodbo ( o spominu):

    Učitelj počive inmeditira na obali reke, kar ga zmoti veseli učenec, ki pridrvi iz bližnje votline po celih dvanajstih leti. "Poglej, kaj sem se naučil učitelj moj," zavpije in oddirja preko reke in nazaj. Peš seveda. "Bedak neumni," ga nadere učitelj. "Vsak petletni otrok in sosednje vasi ve kako se pride čez reko. Brodarju daš petbeličev in prepelje te čez s celo družino vred. Ti pa si za to porabil celih dvanajst let. . Marš nazaj in uči se naprej."

    Merijen, Božanske moči niso nemenjene zemeljski uporabi, zato je tvoja dilema odveč.

    Boris

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne petek, 20. avgust 2010 @ 14:23 CEST
    Pozdravlljen Boris! Vsi tvoji kom. so odlični. Pri zadnjem, bi dodala samo rahel pomislek. Potem, kakor ženske poznamo moško populacijo na splošno, bi bilo bolj verjetno, da je bil polkovnik prav zaprav vesel, da je bila žena takooo daleč. Pri vseh tistih ponudbah!!!
    Drugi komentar je že bližji tej izpeljanki, po kateri je polk. po moškem načelu: - vzemi, kar se ponuja, veselo "srka prepovedani med", pri čemer vso krivdo pripiše ženi/ tudi to je običajno!/ sam pri sebi govoreč: - saj je sama kriva, zakaj je pa ni doma??!!
    Pri prvem kom. si polkovniku odvzel težo odločitve in vso "problematiko" prenesel v sanje.
    No in to me ja spomnilo na neko drugo šaljivo zgodbico, ki jo je napisal Osho, /vendar ne nam vsem znani osh-kosh, da nebo kakšne pomote, čeprav bi se tudi njemu konec koncev lahko to isto primerilo./
    Torej Osho, indijski izvedenec za tantrično ljubezen, piše takole:
    Živel je mož, ki se mu je sanjalo, da je prišel v nebesa. Strežaj mu pove, da se bo vsaka njegova želja nemudoma uresničila. Mož si zaželi kosilo in strežaj mu v trenutku pripravi slastno pojedino. Nato si novi nebeščan zaželi zabave in strežaj takoj pokliče skupino glazbenikov in igralcev. Potem ga obide čutno poželenje in nemudoma se pojavijo pred njim čudovite ženske, pripravljene uresničiti vse njegove fantazije. Čeprav ga je vse to sprva navduševalo, se je čez nekaj dni začej dolgočasiti in vprašal je strežaja, ali mu lahko preskrbi kakšno opravilo. Strežaj ga vljudno pouči,da mu lahko preskrbi vse, razen smiselne dejavnosti, ki bi imela namen. Mož je odvrnil: - Kaj naj z vsem tem časom, ne da bi počel kaj koristnega? Tako je, kot bi bil v peklu!
    - Kje pa mislite, da ste?, je končal pogovor strežaj.




    Had in Arena

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 14:37 CEST
    Merijen!

    Odgovor u Oshojevo zgodbo je izredno duhovit. Kometniranja tvoje zgodbe, navkljub lažni dilemi, ki jo zaznavam v tvojem zaključnem vprašanju sem se lotil zato, ker menim, da si izpovedala isto, kot je izpovedal Svit v svojih verzih, ki jih je naslovil z "Gladiator." Arena je Had, dežela mrtvih, kjer Sizif muči samega sebe s tisto vsem nam zelo dobro znano kroglo. Isto je z dilemo polkovnika ter borca v Areni. Božanske moči niso namenjene zmagi v Areni, temveč izhodu iz nje. Božanske moči niso namenjene doseganju popolnosti in zadovoljstva v Hadu, deželi mrtvih, temveč izhodu iz njega ter prispetju v deželo živih. Zato je treba mrtvo v sebi odvreči, ne pa vedno znova oživljati.

    Boris


    Had in Arena

    Prispeval/a: Nan dne petek, 20. avgust 2010 @ 14:55 CEST
    Merijen, če je tisti mož po vseh dolgoletnih izkušnjah, ki jih je dobil v življenj (o življenju), želel še enkrat vse od začetka, potem je pravi tepec. In prav mu je :)


    Had in Arena

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:02 CEST

    Nan,meni se je zasmilil, zato sem ga v prvi verziji odrešil..:)

    Boris


    Had in Arena

    Prispeval/a: Nan dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:10 CEST
    Zdrave kmečke reakcije, ti si ga, kot moški sočutno odrešil, jaz pa ga proglasila tepcem :)))


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:25 CEST
    Pozdravljen Svit!
    Res je, kar praviš. Kontroliranje svadistane ima dejansko dokazane tozadevne učinke. Po drugi strani, pa je tudi res, da "ogenj v peči" osnovne, ali kronske čakre napaja vse ostale čakre in , če je tam ni, jo primankuje povsod. /medlost, brezvoljnost, neciativnost, neustvarjalnost itd.. /
    Zato pa nekateri tako skrbijo za to, da "ognja" v tej peči nikoli ne zmanjka! Skratka "zadeva" ima dva pola :pozitivnega in negativnega.
    Recimo, da se danes osredotočamo bolj na komičnost iste "problematike". Zato je vsak pispevek na to temo dobrodošel. Tudi tvoj,/ali tvoji/. Lep pozdrav!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:29 CEST

    Komičnost Hada? Komičnost Arene?


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:33 CEST

    Pozitivnost boja v Areni? Negativnost izhoda iz Hada?

    ....ej, ej ,jej, jej.......

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne petek, 20. avgust 2010 @ 15:59 CEST
    Pozdravljena Nan!
    Veš, tudi jaz mislim, da ljudje na splošno ne bi želeli ponavljati življenja, v istih okoliščinah seveda. Kdo bi si pa želel še enkrat skozi vse življenske preiskušnje, skozi razočaranja, skratka skozi vse težave s katerimi življenje nikomur ne prizanese, za katere pa po drugi strani velja, da so to naša življenska šola, z čemer se popolnoma strinjam. Pa vendar , včasih je pač treba znati pogledati na vse z malce šaljivosti in igrivosti. To pa seveda še ne pomeni,da je ta humorno predstavljena zadeva, dejansko tudi tvoja /resna/ življenska filozofija.
    Bi rekla, da imava midve kar podobne poglede in stališča.
    Prav lep pozdrav!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne petek, 20. avgust 2010 @ 21:58 CEST
    Korenska čakra ali ognjišče. Dokler smo topli, to je živi, pomeni, da ogenj gori. Res pa, da so intenzivnosti ognja lahko zelo različne. Jaz ki kurim krušno peč in letno vsaj dva Kresa, porabim kar nekaj drv. Kar se tiče kurjenja muladare, pa uporabljam slabosti, z njimi kurim, teh ni malo, torej goriva več ko dovolj. Raznih nedovršenosti se ne manjka, tako počasi porabljam težave, ki me bremenijo, s tem se spreminja tudi lastnost ognja, vse čistejši je, vse manj dima, saj.


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne sobota, 21. avgust 2010 @ 09:13 CEST
    Pozdravljen Svit!

    Zelo pameten in duhovit odgovor, ni kaj! Ob tvoji dobri prmerjavi kako kuriš krušno peč in kres /!/ vsaj dvakrat letno,/ no ja, to ti bo ljubi Bog že odpustil!/ sem se morala prav od srca nasmejati.
    Sicer mi je pa zelo všeč tvoja primerjava kako z kurjenjem naših človeških slabosti, postajajo naši "ognji" vse čistejši. Saj za to ravno gre v duhovnem razvoju posameznika.
    Po tem kar tvojega preberem, domnevam, da si zelo kreposten mož. In veš Vid, tale krepost je pa pri moških tako redka vrlina, da je, takrat, ko jo pri kom srečamo toliko bolj cenjena in spoštovana. Primerjamo jo lahko z čisto studenčnico. ki je pri vseh dandanašnjih umazanih vodah toliko bolj dragocena.
    Skratka, lepo je v sočloveku prepoznavati lepo in dobro!
    Želim ti lep in vesel dan!



    ČIstost ognja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 21. avgust 2010 @ 09:23 CEST

    Da bi bil ogenj čist, mora biti čista kurjava. Na tem svet pa ni čiste kurjave. Zato tu ni ničesar ,s čimer bi lahko zakurili ogenj, ki čisti. Je pa tu veliko tega, kar mora ta ogenj očistiti. In tako se ne čisti ogenj, temveč tisto, karčisti ogenj čisti. Gre za alk(e)imijo in ne kemijo iz česar sledi, da mi ta ogenj ne moremo zakuriti, lahko pa se v nejm damo očistiti.

    Boris


    ČIstost ognja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 21. avgust 2010 @ 12:23 CEST
    Kako ločiti ogenj od "ognja?"


    http://www.youtube.com/watch?v=sRpUfQv-kXs

    Prijetno poslušanje,

    Boris



    ČIstost ognja

    Prispeval/a: Nan dne sobota, 21. avgust 2010 @ 13:50 CEST
    Ja, tako je to.

    In če bi tisti polkovnik imel cikorjo.......


    ČIstost ognja

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne sobota, 21. avgust 2010 @ 14:30 CEST


    ... bi vedel, da ni treba iti v samostan, le ljubezen je teba užiti...



    ČIstost ognja

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne sobota, 21. avgust 2010 @ 16:00 CEST
    Ja gre za alkimijo ko nečisti svinec svojih lastnosti lahko spremenim z ustrezno namero, ki je neke vrste svetloba, v plemenitejše stanje, vrlino.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne sobota, 21. avgust 2010 @ 16:07 CEST
    Spreminjam se Merijen, nekoč sem bil eden "tistih moških", ma ne moreš v nedogled gnati nekaj kar te dela nesrečnega, zavrtega le zato ker so take "družbene norme." Danes predvsem moške pesti težava ker so dogmatični v svojih stališčih, ženske ste prožnejše, moški pa so na vrsti da začnejo razvijati svoj žensko pol. Šakti bi rekel temu ognju, a ne ?


    Skušnjave

    Prispeval/a: Nan dne sobota, 21. avgust 2010 @ 17:49 CEST
    Zgodba s polkovnikom, kako se konča?


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne sobota, 21. avgust 2010 @ 21:02 CEST
    Boris, Svit, Nan, pozdrav!
    Me veseli, da komunikacia tako lepo teče. Ampak, današnji dan je bil tako lep, da ga menda niste preživeli kar doma?
    Osebno sem ga preživela na kopanju.
    Kakor je včasih dobro, da globlje razmišljamo o tem in onem, tako se tudi včasih prileže popolen "izklop", da lahko preprosto samo uživaš v lepoti dneva, v družbi z kakšno dobro knjigo. To je prijetna sprostitev.
    Za polkovnika pa se očitno še ni našla kakšna "pametna" in dokončna odločitev, čeprav je Boris, našel nekaj zelo duhovitih in domiselnih variant.
    No, pa ga pustimo še nekaj časa v dilemah...

    In Svit, me veseli, da si iz "tistih moških" postal - pravi moški. Takšen z modrostjo, krepostjo in -predvsem z plemenitostjo!!!
    Tudi Boris si zasluži enake komplimente.
    Svet potrebuje takšne ljudi.
    Lepo mi bodite do nasledjega "slišanja"!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 21. avgust 2010 @ 21:56 CEST
    Pozdravljeni vsi :)
    Boris, zdaj sem razumela, da bistvo tej zgodbe:

    Učitelj počive inmeditira na obali reke, kar ga zmoti veseli učenec, ki pridrvi iz bližnje votline po celih dvanajstih leti. "Poglej, kaj sem se naučil učitelj moj," zavpije in oddirja preko reke in nazaj. Peš seveda. "Bedak neumni," ga nadere učitelj. "Vsak petletni otrok in sosednje vasi ve kako se pride čez reko. Brodarju daš petbeličev in prepelje te čez s celo družino vred. Ti pa si za to porabil celih dvanajst let. . Marš nazaj in uči se naprej."

    je -Ne zapravljaj časa zastonj, ne zapravljaj časa za nepotrebne stvari-

    Lp


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne sobota, 21. avgust 2010 @ 22:31 CEST
    Takšnim močem pravijo v Indiji "sidiji", ki pa niso dani za razkazovanje. Najbolj nevaren je Ego, ko se obleče v oranžno haljo. Zato Mojster upravičeno graja hvalisavca.
    Merijen hvala, vse dobro, sprejmi luč ljubeče moči.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 21. avgust 2010 @ 23:06 CEST
    Pozdravljen Svit, zanimiva razlaga, pri meni pa se je pojavilo vprašanje zakaj potem Sai Baba tako skromno razkazuje svoje množici?

    http://www.youtube.com/watch?v=Yblhsr1O4IQ

    to je le vprašanje, ker bi rada vedela kje je resnica?

    Lp


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne sobota, 21. avgust 2010 @ 23:43 CEST
    Dobro vprašanje postavljaš. Kadar kdo uporabi sidi zato, da bi koga vzpodbudil, mu ojačal vero, je ok, če pa izpostavlja ego, zgolj zavoljo demonstracije: "poglejte kaj zmorem," je to smešno in zavajajoče. Sai Baba v glavnem materializira vibuti, takorekoč posvečen pepel, menim, da s tem izraža tisto čemur rečemo da je treba nekoristne želje skuriti, reciklirati. Sem in tja materializira kašen vrednejši predmet, zgolj v spodbudo obdarovancu, vsakih nekaj let pa manifestira tudi zlat lingam. Sai Baba mi je všeč, predvsem njegova izjava, da je edina prava religija, religija Ljubezni.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne sobota, 21. avgust 2010 @ 23:48 CEST
    Svit, hvala za odgovor, imam pa še eno vprašanje, zakaj "religija", zakaj iz ljubezni je treba narediti "religijo", a ni dovolj, da preprosto je, in veš da je ? Vsaka religija človeka dela svojim sužnjem, ti si pa enkrat zapisal, da ljubezen osvobaja, in verjetno osvabaja tudi vsake religije?

    Lp


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 10:10 CEST
    Verjetno zato ker živimo v svetu oblik in poimenovanj. Pod besedo "religija" , ki je sicer pot, razumemo določeno versko naravnanost ali pripadnost. Osebno se ne izražam da sem religiozen, a če nanese pogovor na takšno področje jo uporabljam zavoljo razumevanja. Recimo da je esenca vseh religij Ljubezen, torej so one le različne posode Zanjo.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 11:11 CEST
    Saj mislim, da v tem je štos Svti, vsaka beseda nosi nek pomen in obstaja v našem razumevanju z določeno vizualno podporo. Beseda religija, ne glede na to, da pomeni pot, večinoma pomeni tudi omejitev in to na vsaki poti-religiji so svoje omejitve. To je to, vse je stlačeno v posodo, menim, da zadnje čase, noče biti v nobeni posodi več, zaradi tega vse posode bodo počasi počili, ker njo ne moreš stlačiti v posodo.
    Ali bo absolutna ljubezen postavljala omejitve? Toliko kolikor mi bomo postavljali omejitve drugim, takšne omejitve nam bo postavljal univerzum, koliko se sami bomo omejevali toliko omejitev bomo dobili, v čim se bomo omejevali in omejevali drugih s tem … ? Ljubezen, mislim, da ne osvobaja le od religije, osvobaja, če smo že pri »božanskem« ali kakor se reče univerzalnem - brezpogojnem, potem takem ljubezen osvobaja tudi same sebe?
    In v religiji je vedno nekaj v kaj človek primoran verjeti, če se ustavimo le na verjeti - to pomeni, da stvar ni stoodstotna in lastno ni preizkušena, če pa veš - da je, preprosto v vsakem trenutku ne verjameš , ampak veš - da je, potem vse je čisto drugače?
    Razlika med verovati in vedeti (ali se zavedati? katera beseda je že prava?)…
    V tem se je zagozdilo pri polkovniku –verjel je omejitvam menihov, ni pa vedel, da za ljubezen omejitev ni… :)


    lp


    Skušnjave

    Prispeval/a: osh-kosh dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 12:15 CEST
    Pozdravljena Merijeen,
    Me veseli da napreduješ in bereš celo Osho-ja.Vidim, da si
    uspešna v svoji borbi proti ,,grehom,, , ki so nedostojni
    človeka,kot npr. oholost,samoljubje itn.,saj si zdržala skoraj 3
    (tri ) tedne brez napadov.Kaj res toliko podcenjuješ bralce
    pozitivk in ocenjuješ,da ne poznajo razlike med Osho-jem in
    Osh-koshom?

    Me zanima ali si spremenila svoje prepričanje,obrnila hrbet
    Jezusu in angelom? Kolikor vem,je Vatikan prepovedal
    njegove knjige.Če boš prebrala njegovo knjigo ,,Učim
    religioznost, ne religije,, ,ti bo jasno zakaj.
    In iskreno upam,da ga boš kljub temu še naprej brala!


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 13:26 CEST
    Ne bodi tako zagnana Violeta. Ljubezen je prisotna kjer koli, zaradi oblik "trpimo" mi, ne pa ona. Žleb za izkušnjo je vera, brez nje bi se voda navdihov stekla v zemljo, tako pa jo lahko zajamemo. Iz vodnjaka pijoč izkušnje, pa se menda celo odžejamo.
    Bodi dobro.


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 13:39 CEST
    Svit,
    zelo lepo si zapisal, da je religija vedno samo - pot.
    Poti, ki vodijo do Boga pa je zelo veliko. In predvsem - verujemo v obstoj Boga, ne verujemo v - religije!!! Vanje pa lahko vstopiš in izstopiš kadar želiš, po želji, tu ni /vsaj v Slo. /nobene prisile, nobenega suženjstva.
    Razen tega, pa sploh ni nujno, da si v kakšni religij, kot si pošteno povedal zato, da ti je ideja o Bogu blizu. Lahko si samo individualen iskalec. Mogoče je takšno samotno iskanje še več vredno.
    Bog je tako ali tako nekaj tako nedosežnega in visoko nad vsakim človeškim razumevanjem, da ga nobena religija ne more v celoti zaobjeti.
    In Svit, prisrčna ti hvala za prelepo željo, tudi jaz ti želim enako!

    Ps: Iskalcem prepirov pa res pride čisto vse prav. Tudi najbolj nedolžna šala.




    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 14:01 CEST
    Hvala Svit, preberi še enkrat moj komentar, mislim, da ga nisi razumel in seveda še enkrat hvala za tvojo luč moči brezpogojne ljubezni, ki je prisotna vsepovsod tudi v moji "zagnanosti" in v tvojem odgovoru.

    bodi dobro.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 15:20 CEST
    Vse je v najboljšem redu, saj veš, pisanje in daljava imata svoje pomankljivosti, menim, da smo povedali dovolj dobrega in koristnega. Kot se spodobi za SKUŠNJAVE smo se razpisali kot malokdaj.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Svit Valovnik dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 15:23 CEST
    Hari OM, Merijen.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 16:28 CEST
    Edina skušnjava kateri se je Don Giovanni uprl.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rwpwx1S_d8o&feature=related


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 21:49 CEST
    Zaključek:

    Čas je, da se razodene kako so se zadeve na koncu razpletle in kako se je "naš" polkovnik odločil v svoji veliki dilemi.
    Torej, kot je bilo že rečeno, je bil on v začetku ves vshičen nad svojo mladostno podobo in nad tem, ker je bil povsod tako zaželjen, zlasti med damami.
    A kaj mu je vse ta koristilo, ko pa so bile - strogo prepovedani sadež! Ta prepoved mu je povzročala takšne muke, da včasih vse noči ni mogel spati. če je pa že zaspal, so se mu prikazovale v sanjah,vse lepe in poželenja vredne. Takšno stanje je trajalo kakšno leto. Medtem se je iz Indije vrnila tudi njegova žena, kamor je odšla na podaljšani in zasluženi dopust /kakor je razložil že Boris v eni od svojih variant/. In, ko se je vrnila je izgledala tudi ona naravnost neverjetno pomlajena, ampak glede tega nisem zasledila v prvotni zgodbi nobene pojasnitve, če je bil za to njeno pomladitev kriv,oziroma zaslužen kakšen mladi lama, ali pa samo sprememba klime.
    Skratka, ko se je vrnila po daljšem času domov,je tudi ona pričakovala, da bo ponovno srečanje z možem potekalo čisto drugače, kakor se je potem zgodba odvijala v zakonsaki postelji. Polkovnik ji je sicer poskušal vse stvari pojasniti, vendar žena ni hotela sprejeti nobenih razlag, po katerih bi bila ona v celoti prikrajšana.
    Tako so se namesto srečnih, zakonskih dni začeli vrstiti v polkovnikovi hiši vsakodnevno slaba volja in prepiri. In polkovnik se je začel vse pogosteje spraševati, ali so vse te odpovedi in težave vredne njegove pomladitve. Spraševal se je tudi, kaj je več vredno, njegova pomlajena lepota ali osebna in družinska sreča.
    Na koncu vseh premišljevanj je prišel do zaključka, da je največja sreča ta, če sta ljubezen in mir v hiši doma.....


    Ps. Vsem /prijazno/ sodelujočim za prijetno sodelovanje lepa hvala in lep pozdrav!
    Tebi Svit pa še dodaten: Hare Hare!




    Skušnjave

    Prispeval/a: Nan dne nedelja, 22. avgust 2010 @ 22:31 CEST
    Skrivnostna zgodba :)

    Poanta je verjetno v tem, da je prikrajšanost ob starem možu popolnoma nepomeben faktor za družinsko srečo. :))


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 08:50 CEST
    Gurjdieff: Belcebubovi pogovori z vnukom:
    (odlomek,prosto po spominu)

    Nekoč, ko je človek imel še rep, se je pojavila nevarnost, da bi prehitro dojel, za kaj je spoh ustvarjen. Če bi mu to kapnilo, bi z veseljem prostovoljno umrl in narčt ne bi bil izvedljiv. Zato je Arhangel Luzius, pa navodilil nadrejenih človeku odstranil rep, ter mu tja namestil organ za uživanje, imenovam "kundabufer." Rezulatai so presegli vsa pričakovanja in človek je počel vse živo, med ostalim se je paril tudi z živalmi, kar je imelo za posledino nastanek opic, zato mu je Luzius "kundabifer" ostranil. A glej ga zlomka. Učinek tega organa se je zapisal v človekovo naravo in posledice so ostale vse do današnjih dni. Zato je resnični svečenik imenovan Buda sestopil med ljudi in jih učil kako živeti, da bi nevtralizirali škodljive učinke posledic tega organa. Njegovi učenci so bili prepričani, da so ga razumeli ter da pravilno živijo. Zato so razvili nauk, ki pa ni imel z učenjem Bude nič skupnega. Misleč. da so premagali "kundabufer", so njegove posledile preimenovali v "kunda-lini." Lini, naj bi v takratnem jeziku pomenil bivši ali nekdanji. Tako so začeli s prakso, ki ni imela nič skupnega z učenjem Bude, t er užitek prenesli na druge, ne-čutne ravni, oziroma drugače-čutne ravni.

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 08:58 CEST
    ne Nan, poanta je v tem, da še vedno obvelja: "ljudstvo si želi kruha in iger" ...

    lp

    :)


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 09:12 CEST

    ...razen seveda, če si Slovenec. Takrat zadostujejo igrr.........:)



    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 14:40 CEST
    Veš Nan,
    saj zadeva ni bila tako dramatična in tudi ženina prikrajšanost ne. Povedati je treba, da se proces moževega staranja ni zgodil tako hitro in ne kar čez noč. Vse se je dogajalo postopoma. Razen tega, se je polkovnik redno ukvarjal z tistimi značilnimi duhovno-fizičnimi vajami, ki jih je opravljal skupaj z lamami v samostanu vsakodnevno in po katerih se je vedno tako okrepljeno počutil. To so bile posebne vaje, ki so spodbujale delovanje čaker v telesu in tako prispevale k revitalizaciji celotnega organizma in tako prispevale k temu, da se je ohranjala takšna in drugačna vitalnost našega polkovnika ne glede na leta, ki so minevala. In tako je znal reči, v šali , svojim prijateljem, ki so ga rahlo zbadali, češ:-no, sedaj si pa spet enako sivolas kot smo mi vsi !
    Rekel jim je namreč: - Kaj pa je važno, če je na severu zima, najbolj važno je, da je na jugu - pomlad!

    lp!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 15:08 CEST

    Nan, kaj se zgodi ob prikrajšanosti pri stare(jše)m možu, je lepo opisal Oscar Wilde v razvpiti in takrat prepovedani knjigi :

    Lady Chaterly

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 15:47 CEST
    Boris,
    Tole je pa spet en sijajno šaljiv prispek.
    Prav za prav važna je prava razlaga! Ker, če ima človek pravo, znanstveno razlago, potem nekako lažje razume ta moški fenomen, pa kakor koli se že imenuje. V končni fazi pa je za ženski svet predvsem važno predvsem to, da - deluje. Saj, če ne bi, nas pa sploh ne bi bilo, tako je to.
    Pa lep pozdrav!






    Skušnjave

    Prispeval/a: osh-kosh dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 15:49 CEST
    Joj res mi je žal,da tudi ti nisi razumela moje šale,kot jaz ne
    tvoje.
    No, za spravo bom povedal tudi jaz eno od Osho-ta.

    Mož John in žena Maryane( nima nobene zveze z našo Merijeen )
    gledata po televiziji oddajo zdravilca, ki zdravi na daljavo.Ko
    zdravilec naroči, da si bolniki položijo roko na obolelo mesto,
    John pogleda Maryane in si položi roko na mednožje.Maryane ga
    pogleda skozi priprte oči in sikne:,,Kreten,človek je rekel da
    zdravi bolane organe, ne pa mrtve!,,


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 16:25 CEST
    Bravo, och- koch! Tole je pa res izvrstna šala!
    Lepo je videti, da se znaš tudi prijetno pošaliti!
    Pa lepo se imej in lep pozdrav!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Nan dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 16:30 CEST
    Kako premagati prikrajšanost z altruizmom.
    (predolga štorija za prevajat)


    Dnevnik jedne dame.

    Odmor na krstarenju
    (sama, bez muža koji je ostao razvijati biznis)


    Moj dnevnik... Dan 1.

    Spremna sam za ovo divno krstarenje.
    Ponijela sam najljepše haljine. Tako sam uzbuđena!!

    Moj dnevnik... Dan 2.

    Cijeli dan samo bili na moru.
    Bilo je divno, vidjela sam nekoliko delfina i morskih kitova.
    Kako mi je divno počeo odmor!!
    Danas sam srela Kapetana i učinio mi se zanimljiv.

    Moj dnevnik... Dan 3.

    Cijeli dan sam bila na bazenu, ronila i igrala se golfa..
    Kapetan me pozvao za svoj sto da večeram s njima.
    Bila mi je to velika čast, bilo mi je extra.
    Vrlo je zgodan i zanimljiv muškarac.

    Moj dnevnik... Dan 4.

    Bila sam u kazinu i dobila 110 eura
    Kapetan me pozvao na večeru u svoju kabinu. Bila je to luksuzna večera, školjke, kavijar, šampanjac.
    Pitao me da ostanem s njim i odbila sam poziv. Rekla sam mu da ne zelim prevariti supruga.

    Moj dnevnik.... Dan 5.

    Ponovo sam isla na bazen i malo sam izgorila na suncu.
    Otisla sam u piano-bar i tamo provela ostatak dana.
    Kapetan me pozvao na pice, istina da je jako ljubazan muskarac.
    Opet me pitao da li zelim provesti noc s njim i opet sam ga odbila.
    Tada me je uslovio, ako ne odem s njim u krevet potopit ce brod.
    Ostala sam skamanjena.

    Moj dnevnik... Dan 6.

    Danas sam spasila nekih 1.600 osoba... Četiri puta!!!!
    Tako sam sretna!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 19:17 CEST


    Merijen, Gurdjieff ni razlagal moškega fenomena, temveč posledice fenomanea imenovanega "KUNDABUFAR" PRI ČLOVEKU, SE PRAVI TUDI PRI ŽENSKI. In mislil je čisto resno. Za pojav opic, pa je okrivil le ženske. O tem med vrsticami govori Biblija,pa tudi "Tajni nauk" H.P. Blavatske.

    Sicer pa O.W. lepo opiše težavo, ko eden ne more, drugi pa bi. Mož se vrne iz Burske vojne kot ( oficir kot tvoj junak) invalid v vozičku, prizadet pa ima tudi "kundabufer." Z ženo se veliko pogovarjata o spolnosti in zaključita, da je duhovna vez med možem in ženo veliko pomembnejša in predvsem močnejša kot erotična. A to drži le toliko časa, dokler žena ne spozna mladega in močnega gozdarja, ki dela na posestvu njenega moža. Ostalo si lahko predstavljamo ne da bi poznali zgodbo. Dodam naj le, da je avtor zgodbo napisal zelo toplo in z razumevanjem brez kakršnega koli obtoževanja kogarkoli. Puritanska okolica je seveda reagirala drugače in knjigo prepovedala.

    Kar se tiče pa kundalini je moje mnenje naslednje: z njo ni moč delati nič duhovnega, SAJ VZROK PADCA NE MORE BITI TUDI SREDTSTVO VSTAJENJA.

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 21:24 CEST
    Živjo Boris,
    lepo, da si nas podučil glede tistega famoznega kundabuferja, ki je povzročil tolikšne "orgije". V primerjavi z njimi so naši sicer razvpiti sex-klubi pravi nedolžni ortoški vrtci. Res je moralo biti noro. Samo nekaj mi pa ni jasno, če so se parili z živalimi in, da so tako nastale opice. S katero živaljo se je paril moški, da bi nato se rodila opica, oz. katera žival naj bi naskočila žensko, da bi bil otrok potem mali opičnjakec?! Kako je pa to lahko v zvezi z DNK in geni?
    To ti pa je fatazija in pol.
    Za samo podivjano strast, pa bi tudi lahko našli event. razlago nemara v tem, da je bil ta omenjeni arhangel Luzius, kakšen izvenzemeljski znanstenik, ki je delal experimente na takratni človeški poulaciji. Morda jim je pa "injciral" preprosto preveč hormonov!? Kam pa spada ta knjiga, ali pod znanstveno fantastiko?
    No, pa naj že bo kakorkoli, sedaj smo mi v "območju " šal in zato je tu možno prav vse, kar sicer v realnosti sploh ni možno.!
    Roman Lady Chaterly je pa resnično lepo branje. Takrat, ko je izšel je res bilo veliko zgražanja, saj e bilo vsakršno pisanje o spolnosti tabu. Na srečo je danes drugače in zato se lahko ob pisanju o tej malce žgečljivi temi, tudi mi danes malo šalimo in zabavamo.
    LP!



    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 23. avgust 2010 @ 21:42 CEST
    Draga Nan,
    tale dnevnik je pa res 1A !!!
    Zdaj bodo mlade, pa tudi malo starejše dame vsaj vedele,da se je potrebno v kritičnih trenutkih tudi treba znati žrtvovati za druge!
    Hvala, Nan! Izvrstno!
    Lp!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 08:34 CEST

    Merijen, Gurdjieff navaja eno vrsto primata, podobno kot Blavatska. Biblija o tem tudinekajna kratko navrže. In kot sem zapisal, opice so po Gurdjieffu posledica občevanja ženksega Homo Sapiensa s primatom in ne moškega. Ta knjiga je njegova oblika tajnega nauka, tako kot imata svojo verzijo tudi že omenjena Blavatka in pa tudi Rudolf Steiner. Na internetu semzasledil ustanovitev skupine, ki bo sledila poti Gurdjieffa in kot navajajo že pospešeno prevajajo njegova dela v Slovenščino.

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: merijen dne torek, 24. avgust 2010 @ 09:13 CEST

    Boris, še enkrat ti hvala za tvoja zanimiva pojasnila.
    Želim ti lep in prijeten dan!
    In mogoče je sedaj tudi že čas, da si rečemo en prijazen - nasvidenje!
    Lep pozdrav!



    Skušnjave

    Prispeval/a: Violeta dne torek, 24. avgust 2010 @ 09:16 CEST
    no ja vsaj vemo, da ni ženska nastala iz rebra moškega - je pa moški nastal zaradi občevanja ženske z opico %)

    svašta.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 10:56 CEST

    Po Blavatski in Gurdjieffu je ženska nastala iz Hermafrodita tako kot moški. Kot sem ga razumel zato, d a človekne bi dojel, zakaj je narejen. In tako se moški in ženske dajemo med sabo, delamo disertacije mimo tistega, kar je zares pomembno. O tem nas svarijo vsi, tzdi Oscar Wilde, pa naš Prešeren itd..........

    Jap, to kar piše Roman Železnikar v svoji knjigi "Človek je več" je zelo šokantno. Še bolj šokantno pa je, ko najdeš potrditev tega v t.im. svetih spisih in učenjih duhovnih učiteljev. Posledica te krute resnice so tako tudi zgodbe kot je ta, pod katero diskutiramo. Te zgodbe niso iz trte zvite, so resnica našega kvazi obstoja in križ vsakega izmed nas.

    Boris


    Skušnjave

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 11:28 CEST
    Ne Gurdjieffu, ne Blavatsky, ne Steiner, ne Jezus, ne Budha, ne...............

    Zate gre.


    Skušnjave

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 11:30 CEST

    ...temveč....


    temveč...

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 11:49 CEST
    Točno Nan. Odgovor je pravilen. Gre za neizrekljivo in nezapisljivo.

    Boris

    p.s. toda potem lahko odpišemo tudi Pozitivke. In kaj bi potem počeli na dan polne lune?


    temveč...

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 12:09 CEST
    Boris.Boris.....celega Gurdijefa si preštudiral, a ne veš da se za polno Luno pelje ljubo ženo na večerjo....
    Tipično ! :))

    http://www.youtube.com/watch?v=viocmyzlSGs


    temveč...

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 12:11 CEST

    ..takrat jaz ženi prepevam, pri nama gre ljubezen namreč skozi srce in ne skozi želodec. Pa veš zakaj? Tistemu, kateremu gre skozi želodec, se čez pol metra usmrdi..:)

    Boris


    temveč...

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 12:20 CEST
    Boris, ti boš moral na Himalayo, da se boš naučil cenit lepoto dobre večerje v dvoje. Brez meniha.:)


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 12:26 CEST

    Tja gor po ljubezen? Ti pa res nisi patriot. To me spominja na tisti vic iz pokojne JUgovine:


    Janez in mujo se zaobljubita širejenju bratstva in enotnosti tudi po služenju vojaškega roka. Dogovorita se ,da se bosta vsako leto obiskovala na datum, ko sta zapustila vojašnico. Prvo leto pride Janez k Muji in veselo popiva ter dobro papca do iznemoglosti. Naslednje leto pride Mujo k Janezu po enotedenskem postu,da bi se tudi on imel fajn. Janez pa mu da nahbrtnik, vanj štruco kruha, liter vode in marš v gore. Ko pride Mujo komaj živ na vrh, mu Janez pokaže razgled in reče:"Poglej Mujo, kao je lepa naša Slovenija." "Kreten", zavpije Mujo. "A si me res moral pripeljati sem gor, da mi poveč kako lepo je dol?"

    Nan, kaj misliš da je res treba na Himalajo po ljubezen? Ej,ej, ej, jej, jej in joj-perjoj....

    Boris



    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 13:21 CEST
    To se vpraša v prvem komentarju.


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 14:14 CEST

    Nan, pa menda ja pohoto ne enačiš z ljubeznijo? No, pohoti je tista trebušna res blizu.

    Boris


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 15:28 CEST
    O pohoti govoriš ti. :)

    Sicer se vse prepleta, v pohoti je tudi lahko ljubezen in obratno.
    Pa ne zdaj začet o Adamu in Evi :)


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 15:30 CEST

    Ti si me usmerila v prvi komentar. Tam pa si je po moji verziji polkovnih oddahnil, ko je spoznal, da je šlo le za sanje, o tem, kako bi lahko zopet izživljal pohoto.

    Boris


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 15:38 CEST
    Pa kje je kakšen moški, ki mu je to uspelo ? :))
    Večne, neuresničene sanje.
    Zato polkovnik laufa na Himalajo, da se potem vrne in spet isto sanja....pot in cilj.


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 15:47 CEST

    Eh Nan, sam pa svoj prvi komentar razumem takole:
    - ezoterika nas uči, da duša zaspi in sanja svoje izkušnje v padlem telesu, v sferi materije, se pravi kemije, fizike in biologije
    - te sanje so za dušo prava mora
    - ko se duša perbudi, kot nas Buda uči, si oddahne in se vrne tja, od koder je prišla
    - to se je pri moji prvi verziji zgodilo na smrtni postelji
    - zakaj smrtni?
    - moderni gnostiki govorijo: Vstajenej ali padec
    - nadaljni padec naj bi pomenil dokončno smert duše
    - tako pa se je duša uspela prebuditi in skozi smrt telesa, osvobojenega od pohlepa po poželenju vrnila k svojemu izvoru
    - simpl kaj?

    No, v tem smilsu je imela Mejrijen prav, ko je rekla, da je komentar komičen. Seveda, če je tako kot jaz, komičnost pojmovala v smislu antičnih Grkov, ki so komedijo pojmovali kot zgodbo, kjer je dobro premagalo zlo. V duhovnem in ne zemeljskem pomenu, seveda. Torej, ker se duša vrne domov, pomeni, da je dobro premagalo zlo, in gre za komičen in ne smešen razplet.

    Boris


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:14 CEST
    Vsako še tako simpl zgodbo razlagaš lahko tudi na ezoteričen ali kakšen drugačen način. Vsak simpl smisel lahko prilagodimo lastni ideji in ga do zadnjega "atoma" razgradimo, da od zgodbe in smisla ne ostane nič več.
    Jaz sem zgodbo dojela kot neuspel poskus (pravega) avtorja v izražanju komičnosti situacije in na koncu ni nobene poante, ki bi se oddaljila od banalnosti in očuvala hudomušen ton.


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:20 CEST

    Moje oči imajo pač drugačnega malarja
    ušesa pa neko drugo vato.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ixqbc7X2NQY&feature=related

    Boris


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:36 CEST


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:41 CEST
    Vdam se, Nan..................


    http://www.youtube.com/watch?v=3cuXk7Msv0o

    Boris


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:52 CEST
    he,he......Marlenka ni kar tako.:)))


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 16:55 CEST


    V Himalajo po ljubezen?

    Prispeval/a: Boris Kononenko dne torek, 24. avgust 2010 @ 17:06 CEST
    Za slovo pa še tebi tale pozdrav, Nan,

    Boris

    http://www.dailymotion.com/video/x1q5qh_beatles-hello-goodbye_music


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,56 seconds