NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Ne nad rože   
    petek, 23. maj 2014 @ 12:25 CEST
    Uporabnik: Ankablanka

    Več ne grem na zeleno trav'co
    trgat rožic za nikogar,
    za umiranje v vazah.

    Naj korenine so v objemu,
    list z listom v dotiku,
    steblo steblu v priklonu.

    Milo sonce naj jih greje,
    lahen vetrc naj le boža,
    osvežuje nočna rosa.

    Z dežjem naj se okrepijo,
    pod večer naj le pospijo,
    da vse zbudi prijazno jutro.

    Naj bodo paša za čebele,
    drobne ose, mravlje, čmrlje.
    za poglede moje, tvoje.

    Da ne povzročam bolečine,
    življenja nobeni več ne vzamem,
    ne premamijo me cvetličarne.

    Naj nasilja od nas ne doživijo,
    naj vse cvetijo, odcvetijo,
    mi pa brez rož ljubezen izrazimo.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Ankablanka
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Trata-Rozice-Korenine-Steblo-Rosa

    No trackback comments for this entry.
    Ne nad rože | 27 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: AnaH dne torek, 27. maj 2014 @ 17:58 CEST
    Spoštljiv odnos do vseh oblik življenja se pri nekaterih ljudeh kaže tudi že tako, da se zmorejo odpovedati rožam - lončnicam - v stanovanju. Zavedajo se, da stanovanje ni najboljši prostor za dobro počutje naravi odvzetih rastlin, prikrajšanih za sonce, dež, nočno roso in obiske žuželk. Nočejo, da bi postale jetnice njihove nečimrnosti. Tudi v zasaditvi eksotičnih okrasnih dreves z drugega konca sveta prepoznavajo postavljaštvo.

    Meni se zdi najhujši teror nad rastlinskim svetom vzgoja bonsajev. Tudi večinoma shirane rastline v koritih pred nekaterimi lokali kažejo, kakšni so ljudje, ki so jih tja postavili in pozabili na njihove potrebe.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: jože.k dne torek, 27. maj 2014 @ 21:14 CEST
    Sam imam na okenskih policah rožna korita polna klasike...na
    vrtu različne rože ki poleti krasijo moj dom(rezano
    cvetje)Sicer v poletnem času dlje vzdrži cvet v vazi kot v
    naravnem okolju če skrbno menjam vodo v vazi, poleg tega
    pa na grobove svojcev odnašam cvetje iz domačega vrta.Tudi
    turški nageljni čudovito dišijo ter krasijo dom tako na vrtu
    kakor v domu, včasih pa jih ko se odpravljava kam na obisk
    pa šopek rož podariva Nihče se jih ne brani.Sam poznam ljudi
    ki se jim rože
    smilijo..sami pa kupujejo ob posebnih priložnostih pregrešno
    drage rože v cvetličarnah.
    Če mi kaj ne ugaja mi to, da se ponekod okolico kosi pogosto
    in je potem trava brez cvetja neprivlačna ker saj rože nimajo
    časa da bi zacvetele.

    Lep pozdrav !

    jože.k


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne torek, 27. maj 2014 @ 23:19 CEST

    Ne nad rože, alergijo imam !
    :)


    Ne nad rože

    Prispeval/a: budabreztruda dne sreda, 28. maj 2014 @ 07:09 CEST
    .

    Rešitev so plastične rože.
    Najlepše plastične rože prodajajo v Avstriji.
    S plastičnimi rožami ne moreš sfalit:

    plastične rože so nekaj najlepšega- pa še najbolj
    trpežnega.
    Imaš jih lahko za več let, poceni, prekrasno.
    Za Gorenjce:
    ko plastične rože mav abšlesajo, jih lahko damo še na
    britof.

    In še nasvet za tiste, bolj spretne:
    avgusta lahko naredite iz njih plastične potaknjence!

    jeeeeeeeee!


    Ne nad rože

    Prispeval/a: AnaH dne sreda, 28. maj 2014 @ 08:20 CEST
    Pred leti mi je sestra, ki ve, da v mojem stanovanju ni več živih in ne usihajočih rož, prinesla umetno odišavljen šopek vrtnic iz cvetličarne. Svojo pozornost je pospremila z besedami: "Vem, da ne maraš rož, a sem jih vseeno prinesla!"

    Moja prva misel ob tem: Ne maram rož?! Morda pa bolj čutim z njimi, bolj kot takrat, ko sem še sama lomastila po njih. A te misli nisem izgovorila. Pustimo času čas.

    Na oknu imam le plastični bršljan. Ko ga je videla moja hčerka, je bil njen odziv: "Fuj!" Spet sem bila tiho. Vsakdo naj živi in ravna, kot misli, da je prav. Prav zanje ali tudi za druge?


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 28. maj 2014 @ 11:53 CEST

    Če kdo rabi, imam recept za šentjaževo olje, brez šentjanževk,
    še da pogruntam za kamilični čaj....javim.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: AnaH dne četrtek, 29. maj 2014 @ 08:35 CEST
    Pa smo tam, draga Nan, da je namreč v vsaki šali kanček resnice!

    O, saj se je že v davni preteklosti dogajalo nekaj približno podobnega tvojemu čaju iz šentjanževke ali kamilice.

    Pa niso bili na delu znanstveniki, kakršni danes ponujajo velik zrezek iz prav majhnega koščka mesa. Nekoč so zdravilne rastline ljudem, povezanim z naravo, služile že, če so se jim približali in vdihavali njihove vonjave. Ni jih bilo treba potrgati in še uničevati zdravilnosti s kuhanjem.

    Danes pa rastline v bližini zlobnega in sebičnega človeka ne sevajo več veliko zdravilnih moči; svoje sevanje ob njih celo umikajo. Pravičnost je na delu; tudi vse komentarje vesolje zapiše in nam že kako vrne.



    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne četrtek, 29. maj 2014 @ 13:37 CEST

    AnaH, v neki jami v Španiji so zraven poslikav najdli tudi recept za čaj iz divjih rož praprota, baje ga je žena vklesala na steno, takoj ko je možu uspelo zakuriti ogenj. :)


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne sobota, 31. maj 2014 @ 02:42 CEST
    Ankablanka Ankablanka, če bi ti kdo prinesel rožo, bi dejala
    ta roža je morala zaradi mene umreti.
    Nista odrešujoča, ne razumarstvo, ne pretirana
    senzitivnost srca.
    Da uničujemo, če prinesemo rožo domov, če hodimo po
    travi če jo podarimo?.
    To so si izmislili mesojedi kot izgovor in opravičilo za svoje
    početje, in mnoge vegetarijance celo prepričali v to, z
    namenom, da so postali zaradi tega do narave-(tega
    sveta)- preobčutljivo senzitivni in se v to senzitivnost ujeli.

    V to obstoječo miselnost, so se tudi ujeli ti, ki so spoznali,
    da so prej živeli napačno, se do dna srca pokesali in se
    kasneje zaradi občutka krivde sami postavili v pretirano
    senzitivno ljubezen.

    Cvetje in trava ni ubijano, nima želje po življenju, sicer se
    takoj prime in zrase ob ugodnih okoliščinah, da zelo je
    podobno človeku, (čeprav nekateri govorijo , da ima kot
    zelo prefinjeno čustveno telo), kar je zelo prefinjena laž, ali
    pa nevednost, saj se ne brani kakor žival in se človeku ter
    živali daruje, ker je za to tudi ustvarjeno.
    Res pa je, da je v njih naša ljubezen, vendar hudo je, če si
    postavimo za ljubezen to, kar nekdo lahko kar tako uniči,
    čeprav je prav, da lahko imamo vso ljubezen do cvetja.

    Oh nekdo je pohodil mojo najljubšo rožo, to
    mi je zlomilo srce.
    Oh žena, zakaj si dovolila da ti to zlomi
    srce, kako pa boš zdaj dajala ljubezen vsemu temu, ki je
    vredno stalne ljubezni.
    Zakaj pa ti to ni bilo najbližje srcu in najljubše?

    Huje je, če se uniči človekovo srce, da ni sposobno
    ljubezni, pa še to se velikokrat v tem svetu zgodi, svoje in
    druge napake moramo velikokrat s hudim trpljenjem
    plačati.
    In zaradi tega nastane mnogo napačnosti.
    Vedeti moramo, da čeprav je zemlja učilnica, kako je važno
    najprej poznati, kaj v resnici je na zemlji kot učilnici
    dovoljeno in zaželeno, to pa ne zmoremo, če vsega kar je
    na njej ne dojamemo takšno kot v resnici je, ter tega kot
    tako ne spoznamo.

    Sem za ljubezen do vsega vendar ne za preobčutljivo
    senzitivnost, ki ne spozna stvari-(tega sveta)- takšne kot
    v resnici so in kljub temu, da živi v neke vrste ljubezni do
    vsega, že zaradi svojega pogleda na svet trpi celo tam,
    kjer nobeden ne naredi krivice.
    Če se nam to zgodi, zaradi tega, postane že naše lastno
    trpljenje ob tem in tako življenje mogoče nehoteno a
    neupravičeno obsojanje drugih.
    Seveda pa se vtisne, če delamo z čemerkoli nespoštljivo in
    nepravilno, že same napake v nas, so naši kaznovalci,
    človek je res po resnični biti poklican, da je prav in zdravo
    ljubeč do vsega stvarstva.
    In edino če bo tak postal, bo našel pravo življenje.
    Pa prijazen pozdrav


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne sobota, 31. maj 2014 @ 10:45 CEST
    La Rochefoucauld, je nekoč napisal nekako takole;

    pronicljivost ima eno napako, ko pride do resnice tega kar so
    vzroki napak, nanamesto da bi to odstranilla in potem živelo v
    miru, odtava dalje.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne sobota, 31. maj 2014 @ 11:30 CEST
    Vzrokov za napake je malo, v resnici samo dvanajst a imajo
    nešteto obrazov.
    Če se borimo z neštetimi obrazi le tega, je kot da bi se biorili z
    neštetimi pošastmi, in ta boj nas lahko tako zelo prevzame,
    da ravno tega kar jih ustvarja ne odstranimo.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne sobota, 31. maj 2014 @ 20:21 CEST
    Možakar je hodil 50 let sedet pod isto drevo v mestu,
    Po 5o letih se je mestni svet odločil da bo to drevo
    posekal.
    Trudil se je in prosil zanj, vendar vsega tega ni mogel
    spremeniti
    a kljub temu ni zaradi tega nobenemu prizadejal krivice.
    Ko so posekali to drevo, je njemu bilo isto, kot da so
    posekali del njega.
    Kaj je spoznal?
    Ničesar zunanjega se velikokrat ne da obdržati, čeprav je
    prav, da imamo veliko ljubezen do tega in tudi tu naredimo
    najboljše kar zmoremo.
    -(Nič ni bolj pomirjujoče za človeško vest kot resnično
    spoznanje, da je naredil vse kar je zmogel)-
    Vendar ob spoznanju, da je vse to podvrženo naključjem
    -(to pomeni zakonom na katere ni mogel imeti
    neposrednega vpliva in se ne dajo predvideti)-
    se je ob tem ovedel nečesa bistvenejšega.
    Ovedel se je, kako mora čuvati bistveno v sebi,
    ker če za bistveno v sebi ne poskrbimo, smo bolj krivi kot
    nevreden, ki nam na koncu to uniči.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: budabreztruda dne nedelja, 1. junij 2014 @ 11:46 CEST
    "Možakar je hodil 50 let sedet pod isto drevo v mestu,
    Po 5o letih se je mestni svet odločil da bo to drevo
    POSEKAL. "
    _______________________


    Mirjam, IMAŠ PRAV.
    Če ne zna poiskati drugo drevo, ali zasaditi novega


    ...........................NAJ TRPI..........................



    Ne nad rože

    Prispeval/a: Ankablanka dne nedelja, 1. junij 2014 @ 17:42 CEST
    Ko pošiljam v objavo svoje pesmi, se zavedam, da lahko sprožijo različne odzive. Za plavanje proti toku splošnega mnenja so mi dobrodošle spodbude vseh vrst, da pretehtam, kakšna sporočila ponujam.
    Mislim pa, da človek ni nikoli preveč občutljiv za dobrobit drugih, prej premalo, če se stalno vrti le okoli sebe in svojih koristi. Velika razlika pa je, če se za nekaj sam odločiš ali pa te v to silijo oziroma celo prisilijo drugi.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne ponedeljek, 2. junij 2014 @ 01:43 CEST
    Ankablanka
    Mislim pa, da človek ni nikoli preveč občutljiv za dobrobit
    drugih, prej premalo, če se stalno vrti le okoli sebe in
    svojih koristi.
    ------------------------------------------------------------
    Mirjan
    Se popolnoma strinjam.

    Hotel sem samo povedati, da ni nič narobe, če imamo kako
    rožo v hiši ali pa jo damo v vazo.

    Ker to rož ne boli, to ni nasilje.

    Celo nekaterim lončnicam gre bolje, kot tem na zelo
    sončnih mestiih,
    kajti mnoge od premočnega sonca ovenejo.
    -----------------------------------------------------------
    Lp


    Ne nad rože

    Prispeval/a: budabreztruda dne ponedeljek, 2. junij 2014 @ 10:33 CEST
    "Mislim pa, da človek ni nikoli preveč občutljiv za dobrobit
    drugih..................."
    ____________________________________

    Sprašujem Mirjana in Ankoblanko:


    kaj KONKRETNEGA ( občutljivot NI NIČ KONKRETNEGA)
    sta storila za dobrobit drugih?



    .


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne ponedeljek, 2. junij 2014 @ 11:54 CEST
    Prispeval/a: budabreztruda dne ponedeljek, 2. junij 2014
    @ 10:33 CEST
    "Mislim pa, da človek ni nikoli preveč občutljiv za dobrobit
    drugih..................."

    Če si že dal povzetek misli je prav, da daš celo misel ne pa
    samo to kaj ti ugaja.
    -----------------------------------------------------------
    Tako je napisala Ankablanka

    Mislim pa, da človek ni nikoli preveč občutljiv za dobrobit
    drugih, prej premalo, če se stalno vrti le okoli sebe in
    svojih koristi.
    -----------------------------------------------------------
    Hotela je povedati da ti, ki se vrtijo samo okoli sebe in
    svojih koristi, niti nimajo občutka, da bi za koga kaj
    naredili.
    Če tega občutka ni, ni tudi teh dejanj.
    Kjer ta občutek je, so pa sigurno tudi dejanja.
    Dejanja so že v vsakodnevnem odnosu do ljudi,
    in jih je malo morje.
    O donacijah in pomočeh pa niti ne govorim, ker jih ni bilo,
    toliko, bilo jih je pa kar nekaj, kljub mojim malim
    prihodkom, vem pa,
    če bi vsak naredili vsaj toliko, bi svet bil danes sigurno
    drugačen.

    Seveda ti boš zahteval nekaj bolj KONKRETNEGA.

    Če že to sprašuješ, napiši prej svoja ta konkretna dejanja,
    saj priznam, da me res zanima, kaj si naredil pa ti.
    Upam da bo spisek kolajn velik.........
    Naj te ne bo sram kar povej, da te malo bolje spoznamo..
    Ven z dejanji.......
    PA
    Prisrčen pozdrav.





    Ne nad rože

    Prispeval/a: budabreztruda dne ponedeljek, 2. junij 2014 @ 14:48 CEST
    .
    Se mi je zdelo: Ankablanka se bo potuhnila, predvidevam
    pa da deluje pri RK in Karitasu, SAMA PA ŽIVI V ENI
    KOLIBI.

    Moram priznat, da nisem čisto nič občutljiv za dobrobit
    drugih.
    Opažam pa, da tudi drugi niso popolnoma nič občutljivi za
    mojo dobrobit- prej obratno.
    Prej dobim kakšno poleno pod noge, kot pa občutljivost za
    mojo dobrobit.

    Če sem odkrit, pa sploh ne vem kaj bi to pomenilo -

    ...................DOBROBIT DRUGIH?.............................




    Ne nad rože

    Prispeval/a: Mirjan Mesiček dne ponedeljek, 2. junij 2014 @ 16:55 CEST
    Upam, da ti z komentarjem nisem postavil polena pod
    noge.
    A če ti povem iskreno,
    da jo pa ti včasih daš komu pod noge.
    No tudi to so izkušnje.
    Za tebe in druge.
    V filmu, ki sem ga nekoč gledal, so vprašali nekega
    mlladega
    uspešnega advokata, kaj ga veseli pri njegovem poklicu.

    Dejal je: To, da včasih včasih včasih pa le zmaga resnica..
    Potem je dejal; Vendar jaz postajam vse manj uspešen.

    Ni bil še pokvarjen in bila mu je resnica ljubša kot laž,
    zaradi tega si pa ni izbral»uspešne bleščeče kariere« .
    Vedel je, da to nima dobrega konca

    Tudi to je dober začetek, če nas ne pregovorijo ali pa na
    vse možne načine spridijo.
    To če je in ostane popolnoma iskreno lahko postane skala
    na katero se sezida resničnega človeka.
    Vsa naša dela postanejo vidna.

    Pa bod mi fajn.....




    Ne nad rože

    Prispeval/a: stojči dne torek, 3. junij 2014 @ 09:45 CEST

    Nad rože pa zmeraj;
    še posebej nad rože korenja, zelene, pese in zelja,
    da o kaki čebuli, česnu, paradižniku in fižolu niti ne govorim,
    pa tudi vrtnice, marjetice itd so dobra hrana. ;)

    ---
    stoychi


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne torek, 3. junij 2014 @ 10:16 CEST

    Strinjam se s stoychijem, vrtnice so super, posebej v čokoladi....skoraj tako dobre, kot tiste z lavando. Če imate pomisleke, pozabite, nasveti naših babic so zastareli, zadnjič sem našla dva (živa) mola v vrečki z lavando, med preluknjanim puloverjem:))


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Ankablanka dne torek, 3. junij 2014 @ 18:12 CEST
    Je komentar, da sem se potuhnila, ker nisem v 4 urah odgovorila na izziv, kakšno je moje konkretno delo za druge, prijazen? Upravičen? Pravičen?
    Nimam namreč časa in ne volje prežati v zasedi, kako bi koga zatolkla, če ni mojega mnenja.
    Že leta ne prispevam več za humanitarne organizacije, ker nekatere za svoje delovanje porabijo preveč od tega, kar si mnogi odtrgajo od ust. Verjamem opozorilom Toma Križnarja, kam ponikne večina prispevkov, npr. v Afriki.
    V svojem okolju oz. v svoji krepko preizkušani regiji pa znam opaziti potrebo po pomoči kakšne družine z več otroki. Kako pomagam, pa naj ostane med Bogom in mano oz. mojo vestjo.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: budabreztruda dne torek, 3. junij 2014 @ 20:27 CEST
    malo za šalo:

    No in jaz spet ne vem, kaj za vraga naj posadim letos...
    Preveč informacij tudi ni dobro.
    Problem imam v tem ker NE MARAM sulfinij, begonij, še
    posebej grda so mi zmajeva krila, pelargonij, bršljink... Jaz
    bi kaj drugega... Pa prav veliko denarja tudi ne bi dala ;)
    Drugače pa - moja lanska izkušnja - nabavila sem suhe
    rože, ki naj bi bile prav za vroče balkone (so imele take lepe
    rumene cvetke)- pa so mi tja do srede avgusta prav vse
    pocrkale, ne vem ali se niso razumele s sosedami ali kaj...
    Potem sem v obupu potaknila v korita kar navadne (nizke
    in visoke) tagetke in so mi uspevale ko šus do konca
    sezone. Ampak teh tudi pravzaprav ne maram.. mi smrdijo
    ko vrag. Letos sem si nabavila tudi korita z vodno rezervo,
    bom videla če bo kaj boljše...


    Ne nad rože

    Prispeval/a: jože.k dne sreda, 4. junij 2014 @ 18:51 CEST
    Večkrat potujem pa sem pred leti zasledil, da mole preganja divji
    kostanj.Moram reči da jih resnično več ni. Pobrati jih je potrebno
    ko dozorijo ter jih dati povsod v kote v omaro oziroma tja kjer se
    ta uničevalec tkanin rad potika.Je najcenejši preganjalec


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 4. junij 2014 @ 19:15 CEST

    Jože, hvala za nasvet. Jaz sem problem dokaj uspešno rešila, enkrat tedensko spustim mačko v omaro in molov ni več ;)


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Polona61 dne četrtek, 5. junij 2014 @ 12:17 CEST
    V temni omari ji je verjetno v pomoč baterijska svetilka..... :)
    Lep pozdrav Polona.


    Ne nad rože

    Prispeval/a: Nan dne četrtek, 5. junij 2014 @ 16:49 CEST

    Ne potrebuje jo, na rep ji damo podaljšek za utičnico.
    Lep pozdrav Nan.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,58 seconds