NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Ustavne pravice   
    četrtek, 7. avgust 2008 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: Tatjana Malec

    USTAVNA PRAVICA DO SVOBODE IZRAŽANJA, PRAVICA DO SVOBODE VESTI IN PRAVICA DO OSEBNEGA DOSTOJANSTVA

    Pravica do svobode izražanja po 39. členu Ustave RS zagotavlja svobodo izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja. Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon.

    Vendar ta »Pravica do svobode izražanja« ni v nobenem primeru neomejena in ni več vredna ali nadrejena kakšni drugi ustavni pravici, n. pr. «Pravici svobode vesti«. Ustava v 41. členu govori: »Izpovedovanje vere in drugih opredelitev v zasebnem in javnem življenju je svobodno. Nihče se ni dolžan opredeliti glede svojega verskega ali drugega prepričanja.

    Starši imajo pravico, da v skladu s svojim prepričanjem zagotavljajo svojim otrokom versko in moralno vzgojo. Usmerjanje otrok glede verske in moralne vzgoje mora biti v skladu z otrokovo starostjo in zrelostjo ter z njegovo svobodo vesti, verske in druge opredelitve prepričanja.« Katoličani običajno ne napadajo ateistov zaradi njihovega prepričanja; medtem ko mnogi ateisti, organizirani tudi v društvo, kar naprej napadajo, šikanirajo in žalijo verska čustva katolikov in seveda tudi tiste, ki se borijo za pravno dosledno spoštovanje Ustave RS in zakona.

    To konstantno ideološko napadanje katolikov z obilico šikan s strani posameznih članov Društva za zaščito ustave in krivice cerkve pa postaja nesorazmerno, pretirano, kompulzivno, šikanozno in nasilno. Takega tratmana gotovo niso deležni ateisti s strani katolikov. Pomemben element pri tehtanju človekove »Pravice do svobode izražanja« in »Pravice svobode vesti« pa ne more ustvarjati neenakosti subjektov, ker so tako eni kot tudi drugi pred zakonom enaki.

    Z Ustavo RS je zagotovljeno uresničevanje načela varstva zaupanja v pravo, torej 2. člen Ustave, zaradi varstva enakosti pred zakonom in enakega varstva pravic v postopkih pa še s 14. in 22. členom Ustave RS. Zakaj je torej pravilna identifikacija ustavnih pravic in načel zelo pomembna, ni potrebno posebej razlagati. Kadar hoče "A. Pravica do svobode izražanja« postati močnejša od »B. Pravice do svobodne opredelitve verskega prepričanja«, se je treba zavedati, da je ustava kršena, kajti obe pravici sta ekvivalentni.

    Pravici torej nista v koliziji in sta ustavno v enakopravnem položaju, vendar ob » A. Pravici do svobode izražanja«, stoji človekova »C. Pravica do osebnega dostojanstva in varnosti (34. člen Ustave RS)« in »D. Pravica varstva pravic zasebnosti in osebnostnih pravic (35. člen Ustave RS)«, Pravica C. zagotavlja vsakemu pravico do osebnega dostojanstva in varnosti, Pravica D. pa govori, da je vsakemu zagotovljena nedotakljivost človekove telesne in duševne celovitosti, njegove zasebnosti in osebnostnih pravic, kar z drugimi besedami pomeni, da je treba pravice spoštovati in da nobena pravica ni močnejša od druge, vendar pri strogem testu sorazmernosti pride v poštev še testiranje kako je »A. Pravica svobodne opredelitve verskega prepričanja« spoštovana glede na » C.

    Pravico do spoštovanja osebnega dostojanstva in varnosti (34. člen Ustave)« in D. Pravico do zasebnosti in osebnostnih pravic (35. člen Ustave RS). V vsakem primeru pa je Ustavi RS nadrejena še Deklaracija o človekovih pravicah, ki vključuje vsa navedena ustavna načela. Bistveno vprašanje pri tem je, da nobena pravica ne more biti uporabljena tako, da krši ustavno ali zakonsko pravico drugega.

    Verska svoboda posameznika je v smislu svobode vesti urejena v 41. členu ustave, ki zagotavlja pravico vsakega posameznika do svobodnega izpovedovanja vere in drugih opredelitev v zasebnem in javnem življenju ter pravico staršev do verske in moralne vzgoje otrok. 16. člen ustave določa, da je z ustavo določene človekove pravice in temeljne svoboščine izjemno dopustno začasno razveljaviti ali omejiti v vojnem in izrednem stanju. Vendar v drugem odstavku ne dopušča nobenega začasnega razveljavljenja ali omejevanje pravic, ki so določene v 41. členu.

    S tem ustava postavlja versko svobodo v rang posebej varovanih ustavnih pravic, ki terjajo absolutno spoštovanje njihovega uresničevanja. Poleg tega ustava prepoveduje diskriminacijo na podlagi vere ali drugega prepričanja (1. odstavek 14. člena) ter prepoveduje spodbujanje k verski neenakopravnosti ter razpihovanje verskega sovraštva in nestrpnosti (63. člen). Ustava nadalje priznava tudi pravico do ugovora vesti (64. člen) ter dopušča, da državljani, ki zaradi svojih religioznih nazorov niso pripravljeni sodelovati pri opravljanju vojaških dolžnosti, sodelujejo pri obrambi države na drug način (123. člen).

    Razlogi postavljajo naslednja pravna, etična in družbena in sociološka vprašanja: Vsakršno takšno ali podobno kompulzivno pisanje z namenom nasilnega prevrednotenja vrednot, ki jih verniki gojijo kot svoj vrednostni sistem, pomeni obliko nasilnega ravnanja in šikaniranja z namenom ideološkega spreminjanja in uvajanja normirane družbene zavesti. Za moje pojme v veliki meri Društvo za zaščito ustave in krivice cerkve posega v osebno dostojanstvo vernikov in ruši njihovo duševno celovitost, njihovo zasebnost ter varovanje osebnostne pravice do svobodne veroizpovedi.

    S takšnim delovanjem je podan utemeljeni sum, ima le-to ravnanje vse elemente nasilja in kršenja človekovih pravic. Objava slike, kako duhovnik stopa za 8. marec po klečeči ženski, ki riba poden, s čevljem po hrbtu (Sončeve pozitivke, 5. marca 2006) je ne le ponižujoča, temveč grobo posega v človekovo osebno dostojanstvo, duševno grobo ponižuje človeka in žali ne le verska čustva vernic in vernikov, temveč tudi drugih državljank in državljanov. Takšni prispevki so usmerjeni v vse vernike in predstavljajo svojevrstno nasilje nad slovensko populacijo vernih oseb ali oseb, ki izhajajo iz krščanskih družin in spoštujejo svojo kulturo kot vrednostni sistem.

    Nihče ne more pa delovati v imenu slovenske populacije, v kateri je po popisu iz leta 1991 bilo 71,6 % katoličanov, zaradi spremenjene metodologije popisa, ki je postavila kriterije pri odgovorih pa se je ta odstotek znižal na 57,8. Ateistov je po popisu iz leta 1991 Urada za statistiko v RS 10,1%. Ateisti lahko delujejo v imenu svoje populacije in ne v imenu in proti katolikom. Sicer pa število vernikov sploh ni relevantno, saj veljajo za vse verske skupnosti enaka načela in zakon. Mnogi državljani, četudi manj goreče verni, zaradi takšnega kompulzivnega in tendenciozno motiviranega in usmerjenega pisanja in objavljanja prispevkov so užaljeni, ker izhajajo iz krščanskih družin in spoštujejo svoj krščanski etos ter kulturo, iz katere izhajajo.

    Takšno pisanje doživljajo kot obtoževanje živečih za krivice, ki jih je Cerkev zagrešila z inkvizicijo, preganjanjem čarovništva in osvajalnimi križarskimi vojnami pred davnim časom, še v času fevdalizma in v času, ko so Evropo osvajale, plenile in pobijale turške horde. Katoliški svet se je ubranil pred islamističnim fundamentalizmom, kakor je vedel in znal. Zato stvari ni mogoče razlagati enoznačno in vse krivice, ki so se zgodile na tem svetu prepisovati le enemu, ki nima časovno nič skupnega s preteklostjo. Cerkev ima vse tiste napake, kot jih ima vse človeštvo.

    Absolutno ne mislim nikogar zagovarjati, ker nisem apologetik religije, temveč izhajam izključno iz humanistične misli o spoštovanju svoje in drugih kultur. Vrednote, ki sem jih v svojem otroštvu sprejela v svoji katoliški družini, globoko spoštujem in si prizadevam živeti v skladu z vrednostnim sistemom, ki je del mene in ne dopustim, da bi kdo žalil moje korenine, iz katerih izhajam. Treba je upoštevati, da smo ujeti v krog stvarnosti in dejanskih razmer tako sociološko - družbeno kot versko in s tem moramo živeti in iskati sožitje v različnosti in monokulturnosti naše stvarnosti, v skladu z načeli, ki vladajo tudi v EU, v katero smo vstopili.

    Svoj odpor do kompulzivnega nasilnega spreminjanja in vsiljevanja družbene zavesti po meri sovražno razpoloženih do Cerkve, odločno odklanjam, ne le zaradi sebe, temveč in predvsem zaradi državljanov, ki se ne morejo ali ne znajo boriti in ubraniti pred žalitvami in stoično trpeče prenašajo to prekomerno delovanje. Za moje pojme so najslabše vrste prav tisti ljudje, ki zganjajo ateistični klerikalizem, ker so polni sovraštva do vernikov in Cerkve, ki je inštitucija kot vse druge, ustava in zakon pa ji določata pogoje delovanja in njeno laičnost. Če kdo meni, da Cerkev krši ustavo in zakon, za urejanje zadev z omenjeno inštitucijo obstajajo pravne poti.

    Takšno delovanje je za moje pojme skrajno brezobzirno, podtalno in politično motivirano. Sama sodim še v tisto generacijo, ki je na svoje oči videla in tudi na svoji koži doživela grozote vojne in povojne dobe z vsemi šikanami, ki sta jih porajala surovi materializem in totalitarizem. Taki nestrpni ideologi vodijo svet v ponovne delitve, vojne in prelivanje krvi. Surovi materializem in nasilni ateizem sta povzročila po svetu sto milijonov mrtvih. Ozrite se samo na Kitajsko in v Tibet. Te dni sem gledala Dossier o Tibetu na italijanski televiziji TG2 in videla kakšne strahote so kitajski komunisti delali ne le nad lastnim narodom, temveč tudi nad Tibetanci, ki so miroljuben narod s svojo kulturo.

    Navajajo, da so kitajski komunisti povzročili več strahot in najokrutnejše pomorili več ljudi kot Hitler. Grozljivo je bilo videti kako so te človeške poživinjene pošasti uničevale tibetansko kulturo, rušile tisočletne samostane, preganjale in pobijale ljudi, jih izgnale v ujetništvo, kjer so bili obsojeni tudi na 40 let prisilnega dela v najtežjih pogojih, brez zdravstvene oskrbe, hrane in elementarnih človekovih pravic. Za vsako najmanjšo stvar so jih kaznovali, četudi niso zaradi izčrpanosti in bolezni mogli dosegati več norme pri delu.

    Tibetanske nune so izobražene ženske, znajo lepo peti, igrati inštrumente, znajo čudovitih ročnih del in delujejo kot sestre usmiljenke pri bolnikih in pomoči potrebnih. Te nune so kitajski komunisti ponižujoče in sadistično nabadali v spolovilo s koli in jim vstavljali električne pištole in palice za ubijanje živine v spolne organe. Tibetanec je izpovedal, da so mu dve leti z verigami zavezali roke na hrbet, da si z njimi ni mogel ničesar pomagati. Italijani so posvojili 14.000 tibetanskih sirot brez staršev.

    Grozljivo je videti, ko so skoraj tisoč in več let stare samostane porušili, tudi vasem in mestom ni bilo prizanešeno. Ljudje so množično bežali pred to podivjano množico vojakov. Tega ni počenjala prav nobena cerkev ali verska ločina na Kitajskem in na Tibetu, temveč komunisti, tisti, ki jih je navdihovalo brezboštvo, surovi materializem, ideje o zrušenju starih kultur, nasilni totalitarizem z vsiljeno družbeno zavestjo pogaziti vse, kar je povezano z versko tradicijo. Povsod, kjer je surovi materializem zavladal, je zavladala aritmetika spreminja žrtev v primerek poginule človeške živali.

    In prav takšne ideje o zrušenju stare krščanske kulture, ki jih goji društvo, niso ničesar drugega kot pot v bodoče nasilje. Vse se začne z idejami, ki preraščajo v nasilje in to se konča s potoki prelite krvi. To se je dogajalo tudi med in po drugi svetovni vojni pri nas. Mlajši tega niso doživeli. Tega mnogi ne razumejo, v tem je problem. Morda sem res nekakšna bojevnica z mlini na veter, vendar ta ponižujoč odnos, kot ga imajo s kompulzivnimi in tendencioznimi članki člani, včlanjeni v Društvo za zaščito ustave in krivice cerkve pa mislim, da presega vse meje zdravega razuma.

    Če bi bilo to društvo motivirano razčistiti vprašanja z RKC, bi njihovi predstavniki stopili s Cerkvijo v stik in tudi z Vlado RS, saj imamo vladno komisijo za verska vprašanja in bi razčistili sporna vprašanja. V primeru, da kdo meni, da so kršene ustavne pravice tistih, ki imajo pravni interes, da doseže kdo svoje moralno zadoščenje, pa naj po sodnih poteh dosežejo svoje zadoščenje. S kakšno pravico društvo s takšno vehemenco razlaga doktrino vere, če samo ni verno. Kot mi je znano verniki niso nikoli vprašali društva za interpretacijo svojih verskih dokumentov in svojega odnosa do Boga.

    Torej doktrina se društva ne dotika, vsaj v takšni meri ne, da bi s takšno strastno kompulzivnostjo razlagali in blatili krščanstvo, če se sami smatrajo za ateistično ločino. Preletela sem že marsikateri njihov prispevek in moram reci, da razlagalci Svetega pisma sploh ne razumejo ali ga nočejo razumeti kot dokument človeštva z vidika razvoja človeške družbe in podstati svoje moralno etične zgradbe in zgodovinske zgodbe svoje kulture, temveč ga vulgarno in politično motivirano razlagajo, iztrgano iz celotnega koncepta.

    Sveto pismo naj bi uporabljali izključno za politično motivirane namene in ne z namenom izključno svojega lastnega raziskovalnega interesa po poznavanju katolištva. Če drugega ne, gre s takšnim delovanjem za veliko mero neobčutljivosti do velikega števila sodržavljanov, ki se ne morejo ali ne znajo braniti in trpijo globoko užaljeni in prizadeti. Saj nimam kaj razlagati, vendar pri mojem nasprotovanju do takega ravnanja in načinov pisanje ne gre za nikakršen apologetski boj, da bi se ubranila dogma, temveč gre izključno za ustavne pravice sodržavljanov, ki imajo z ustavo zajamčeno pravico do veroizpovedi in svobode vesti ter pravico, da v miru živijo brez šikan in žaljenja svojih čustev.

    www.tatjana-malec.si.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.tatjana-malec.si
  • Več od avtorja Tatjana Malec
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Ustavne pravice | 14 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Ustavne pravice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 8. avgust 2008 @ 11:14 CEST
    Zanimivo, ta članek so priobčili ugledni mediji, tu pa niti besedice o spoštovanju ustavnih pravic.

    Rekla bi tako: "Povj mi kaj bereš in povem ti kaj si!"

    LP Tatjana


    Ustavne pravice

    Prispeval/a: Dr. Mamdo Zore dne petek, 8. avgust 2008 @ 17:42 CEST
    Mogoče zato, ker nihče ne želi brati tvojih neumnosti, ustavo si pa lahko vsak sam prebere brez tvoje pomoči na www.gov.si.

    Forum bi bil veliko lepši, čistejši in POZITIVNEJŠI brez tebe in Fredija.

    Nadaljnji komentarji nepotrebni :)


    Neobstoječi doktor

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 8. avgust 2008 @ 18:27 CEST
    Ne V Republiki Sloveniji in nikjer po svetu ne obastaja noben dr. Mamdo Zore, to ime si je nekdo izmislil, da bi dajal vtis, da je moj prispevek popljuvala pomembna osebnost z doktoratom.

    Vsaka nadaljnja razlaga je odveč. Bedno!

    Tatjana Malec


    Ustavne pravice

    Prispeval/a: Dr. Mamdo Zore dne petek, 8. avgust 2008 @ 18:45 CEST
    "Dr. mamdo Zore" -> "Drmam do zore"? :D

    Očitno neinteligentnim niti OČITNA šala ni jasna. jojmene :D

    hehe..


    Ustavne pravice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 8. avgust 2008 @ 19:26 CEST
    Roka je še lepljiva od ha,he,he... Ali res ne premorete kaj več od slabotnega humorja in lažnega predstavljanja pod resni prispevek.
    Kakšna beda!


    Bojkot

    Prispeval/a: Lario dne sobota, 9. avgust 2008 @ 08:42 CEST
    Tatjana,

    zgleda, da boš morala v svojem nadaljnem ustvarjanju komentirati sama svoje umotvore (beri prepis ustave ali biblije). Mogoče bo Fredi pristavil kakšno zablojeno misel.

    Tvoja prevzvišanost meji na..................................

    LP


    Dajte cesarju, kar je cesarjevega, in Bogu, kar je Božjega!

    Prispeval/a: Fredi dne sobota, 9. avgust 2008 @ 09:04 CEST
    Pozdravljen Lario

    Baje se po ustavi lahko zaustaviš sredi ceste in rečeš

    zmankalo je bencina, pa glih zdaj, pi zda.

    Prikladna ustava, se strinjaš, da je res?

    Čao


    Bojkot

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 9. avgust 2008 @ 11:36 CEST
    Larjo, ne zanimajo me vaša mnenja. Informacije, ki jih širite ne zanimajo širše javnosti, ker niso na ravni razprave o stvari, o kateri govori prispevek. Mislim, da je vaše nasprotovanje mojemu pisanju izpeto in bi se lahko umaknili.

    Prijazen pozdrav
    Tatjana Malec


    Sporočilo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 9. avgust 2008 @ 12:23 CEST
    Larjo, dam vam vedeti, da odslej bom vsak vaš komentar ignorirala. Kar je preveč, je preveč. Na odzivanje, ki ni na ravni prispevka, se ne bom odzivala. Vašo trpečo užaljenost si skušajte ohladiti na drugi način, ne da se mažete moje prispevke.

    T.


    BESEDNI ODERUHI

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 9. avgust 2008 @ 12:57 CEST
    BESEDNI ODERUHI

    Občudujem tiste, ki zlahka odidejo in obrnejo sliko na glavo, da jo ne gledajo več v svojem spominu. Veliko jih poznam, ki so to storili pred mano. Beležim kar dolg seznam. Modro je odvreči neljubo sliko v smeti in nadaljevati svoje delo. Boljše je leteti, kot se plaziti brez hrepenenja in navdušenja po močvirnatih tleh. Ko govorim o letenju, imam v mislih osvoboditev, svoje spoznavno in eksperimentalno polje videnja in čutenja, da naposled boleče začutiš nečloveškost, ki te obdaja in da se nasloniš sam nase in svojo sposobnost, da odkriješ v sebi človeka. Nikoli si ne dovoli, da te topoglavost zadržuje na mestu in naredi iz tebe močvirno rastlino, kjer zastajajo vode in se pogrezajo tla.

    Izogibaj se ljudi, ki se ti ne približajo iz človekoljubja, ampak iz lastne sebičnosti in te hočejo odvleči na vijugasta pota skozi labirinte razpravljanja, da bi lažje manipuliralI s tabo in te uničilI, kajti v njih je uničevalski nagon. Ne dovoli si, da skozi svoje zlo in lastne napake bičajo in žalijo tebe. Običajno so to besedni oderuhi, ki si na vse kriplje prizadevajo odreti dodatno vrednost drugega.

    Besedni oderuhi so sežigalci svetlobe z zavestnim namenom, da se bodo uresničevali v merjenju moči z lučanjem kamenja iz teme v prostor, kjer se svetlika majhna luč in zažigajo krila metuljem. To so strdki, ki so skupaj zlepljeni in tvorijo prostor, ki postaja duhovno izpraznjeno mesto. Proti ponotranjenim silam zla se ne morejo boriti, ker so v prisilnem razmerju s svojo nadutostjo, iracionalnostjo in topoumnostjo. Svoje žrtve prezirajo, hočejo človeka duhovno zlomiti in telesno razkosati, da postane razpadajoče truplo med šakali.

    Zgodi se, da postane kakšno mesto, ne po naključju, mesto arogance in z vsemi predispozicijami barbarskega jedra, kjer se uveljavljajo uničevalci pozitivnega, preoblečeni v zlagane darovalce. Eno zlo generira drugo. Ne berem več tvojih besed, temveč ti skozi črke vidim v dušo.

    Ko vidiš, da se ti približuje velik, temačen oblak, se umakni v svoje varno bivališče, prespi viharno noč, vstani ob zori in se razveseli, ko te obsijejo jutranji sončni žarki. Napočil je nov ustvarjalni dan. Odpri okno na stežaj in globoko vdihni sveži zrak. Nabrekli žolč besednega oderuha se bo prej ali slej razlil, vendar to ni več tvoj problem.

    Izbruhi greznice pa se pojavljajo povsod, kjer nimajo čistilnih naprav.

    TATJANA MALEC


    Bojkot

    Prispeval/a: Lario dne sobota, 9. avgust 2008 @ 13:14 CEST
    Tatjana,
    v svojem prispevku si kopirala in prilepila člene ustave s svojimi napihnjenimi, nadutimi in reklamatorskimi dodatki, kako pametna si ti, nam pa nakazuješ, da smo na nižji stopnji kot si sama.
    Kjerkoli se pojaviš s svojimi prispevki reklamiraš svojo spletno stran. To kaže na tvojo prevzvišanost nad ostalimi prisotnimi. Takih tvojih reklamatorskih in rimaških bedarij je vsepovsod dovolj.
    Zalizala si se v vse prispevke, ki jih pozitivkarji kolikortoliko bolj berejo, kot tvojo SAMOHVALO. Ko ugotoviš, da pod tvoje umotvore noče nihče več postaviti hvale, se sama ogalsiš na svoj prispevek.
    Kaj je to; samohvala, egocentričnost ali še kaj bolj patološkega.
    Pravzaprav je že sama tvoja narcisoidnost, patološkega izvora.
    Dovoljuješ si druge pokozlati s svojim žolčem.
    Ker ti že nekaj časa vračamo z isto mero si postala še bolj napadalna.
    Kot sem predvideval, so se našli še nekateri, ki nasprotujejo tvoji nasilni komunikaciji, ki je včasih zelo prefinjena. V tem si ekspert. Ekspert si tudi v zavajanu in zameglevanju. Tipično za visokoizobražene pravnike. Dobro bi uspevala v politiki. Tam imaš en kup enako ČUTEČIH izobražencev kot si ti.
    Tisti, ki se ne upamo razkriti s polnim imenom in priimkom, se bojimo takšnih OSEBKOV, kot si ti s svojimi podlimi podtikanji.

    Več in več nas je, ki nasprotujemo tvoji nasilni, ponižujoči komunikaciji.

    Saj imaš svojo spletno stran, zakaj tam ne odpreš rubrike "razlaga ustave in biblije".
    Vem zakaj ne; izgubila bi še tiste pritrjevalce, kako dobre pesmi znaš pisati.
    Verjetno se bo našel tukaj na pozitivkah kdo, ki si bo upal razčleniti tvoje rimaške umotvore in jih označiti da so v večini primerov napadalni.
    Kako DUHOVITO znaš uporabiti svoj besedni zaklad za žalitev vseh nas smo že vsi občutili.
    Ko si že čisto na koncu nas boš nagnala z MARŠ.
    Zgleda da ta trenutek še ni prišel.
    MC je že občutil, ko si ga tako vojaško pokozlala.

    LP


    Odgovor Lariu na pismo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 9. avgust 2008 @ 17:47 CEST
    Pozdravljen Lario,

    vaše pismo ocenjujem kot izdelek človeka zavisti, ki ne prenese uspešnosti drugega.

    Glede mojega prispevka, ki ga omenjate, je strokovno izdelan članek, ki so ga priobčili tudi v drugih uglednih medijih, pri katerih je glavni urednik univerzitetni diplomirani pravnik in če se malo potrudite boste tudi lahko ugotovili, kje je objavljen. Zato vi ne morete soditi strokovnosti članka po vaših merilih.

    Ne razumem kaj imate v mislih, ko govorite o mojih napihnjenih, nadutih in reklamatorskih dodatkih. Pač pišem morda bolj v izrazno dovršenem jeziku, kot ste ga vi navajeni uporabljati, pogosto objavim tudi kaj humornega, da bi se pretrgala utrujajoča temnina, ki jo gosto vlečete vi in vam podobni kot jaro kačo čez nepregledne strani tekstov, ki ničesar ne povedo. Tudi ko mene na Pozitivkah ni, vi se vseeno prepirate. Bila sem cel mesec odsotna zaradi obveznosti in kadar sem na Pozitivke pogledala, sem videla vaše ime in neumne debate, ki niso imele ničesar skupnega s prispevkom, pod katerega so se grmadile v nepregledne kolone nesmislov.

    Za vas je tudi največji svetovni umetnik Dali bedak in nič. Ste pač človek, ki si niste tako izoblikovali svoje kulture, da bi razumeli kaj več in širše dojeli stvari, ljudi in svet.

    Moje pesmi podcenjujoče imenujete rimaške bedarije. Kaj naj vam rečem, isto velja kot zgoraj. Le čevlje sodi naj kopitar. Svoje poezije imam kar velik opus, tisti bralci, ki jo razumejo, jo berejo. Obstajajo recenzije, časopisni članki in TV spremljanje dogodkov, na katerih je bila moja poezija interpretirana po dramski igralki, ki ima tretjo stopnjo podiplomskega študija iz interpretacije poezije, zato je vaše mnenje tu popolnoma irelevantno. Svoje poezije ne pišem, da bi me bralci hvalili, temveč, da jo preberejo. Moje pesmi so v največjih primerih objave brez vsakršnih komentarjev, ki so včasih bili kar pogosti, ker so pesniki, ki so pisali ocene, zaradi prepirov v velikem številu zapustili Pozitivke in objavljajo na spletu "Literarni val", kjer imajo svoj mir. Če se pa kdo oglasi, se mu vljudno zahvalim in napišem svoj odgovor.

    Svojo spletno stran je normalno, da jo reklamiram, da potencialni bralci izvedo zanjo in da si jo prebirajo, saj jo tudi s tem namenom urejam.

    Mojo spletno stran, ki deluje od 1.4. letos, redno prebira 5.500 bralcev iz domovine in Slovenci po svetu iz Avstralije, ZDA, Kanade, Argentine, Brazilije, Kenye, Ivory Caosta (Afrika), Švedske, Norveške, Islandije, Anglije, Belgije, Nemčije, Poljske, Latvije, Francije, Nizozemske, Norveške, Madžarske, Bolgarije, Republike Češke, Slovaške, Italije, Srbije in Črne gore, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Turčije, Uzbekistana in tudi od drugod.

    Pišete, da sem vzvišena. Sploh ne. Sem zelo preprosta in dostopna oseba. Le cenim se in spoštujem. Ne dovolim si, da kdo hodi po meni in me skrit za svojim pseudonimom javno žali in blati.

    Pozitivke obišče vsaki mesec nad 80 tisoč obiskovalcev, le nekaj pa vas je tako primitivnih, da se kar naprej konfliktno in na zelo nizkem nivoju žargona zaganjate vame in včasih res dobite odgovor, kakršnega si zaslužite. Ostali so kultivirani bralci. Objavljene prispevke, kolikor mi čas in interes dopuščata, vsebinsko komentiram in dajem nanje svoje mnenje in svoj pogled.

    Ne vem, na kaj merite in kaj imate v mislih pod pojmom, da sem se »zalizala« na Pozitivke. Res pa je, da imam od vseh avtorjev največ objavljenih prispevkov: 1.141 pesmi in prispevkov ter 3.952 komentarjev, od katerih je veliko število takih, ki bi lahko bili glede na obravnavane teme sami zase objavljeni kot prispevki. Resnično upam, da sem v 5 letih svojega sodelovanja zapustila na Pozitivkah neko pozitivno sled. Vsako delo zahteva vsaj nek spoštljiv odnos. Izdala sem zaporedoma leta 2006 pesniško zbirko »Sončevo oko«, (285 strani) in leta 2007 pesniško zbirko »Gorečka«, 175 strani, imela sem več literarnih večerov in sodelovala na raznih kulturnih prireditvah, letos bo izšla tudi moja nova pesniška zbirka. Pripravljenih imam tudi več knjig za tisk. Sicer pa kaj bi govorila, kdor je imel interes, me je lahko bolj spoznal na moji spletni strani, zato svojih referenc ne bi navajala, saj so na spletu objavljeni moji bibliografski in biografski podatki.

    Še pred kratkim sem uredništvu najavila, da bi se od Pozitivk poslovila, saj imam svojo spletno stran in svoje stalne bralce. Razen tega sodelujem še z drugimi, kot n. z Zvezo domovinskih društev Hervardi, Lucija.com, Brjev8, Literarni val in drugimi spletnimi stranmi in revijami s področja kulture in družboslovja.

    Gospod Aleš Pevc, predsednik društva »Sonce«, v okviru katerega izhajajo Pozitivke, mi je rekel, da bi obžaloval, če ne bi več objavljala na Pozitivkah. Glavni urednik Igor Petek mi je tudi izrazil podporo.

    Na vaše navedbe, ki ste jih nasuli v svojem pismu o samohvali, narcizoidnosti, o žolčnem kozlanju, patologiji, zavajanu, zameglevanju, potikanju, nasilju in podobnih nečednostih, ki naj bi bili po vašem mnenju, značilni za izobražence, pa lahko rečem samo to, da v urejenih kulturnih medčloveških komunikacijah vseh navedenih elementov ne bi smelo biti in da s svojim naštevanjem krepko pretiravate in projecirate lastno ravnanje in delovanje na tiste, ki bi jih radi očrnili, ker vam retorika ne uspeva najbolj.

    Navajate, da se ne upate razkriti s polnim imenom in priimkom, ker da se bojite takšnih osebkov, kot sem jaz s svojimi podlimi podtikanji. Oprostite, ampak tale izjava pa je do takšne mere absurdna, da mi gre na smeh.

    Da si ne upate podpisati svojega imena in priimka ter se predstaviti v komunikaciji z drugo osebo, ki vselej pove kdo je, da naj bi se te osebe bali, je pa do takšne mere smešno, da ne bom niti komentirala. Takole bom rekla: na svetu so ljudje, ki se predstavijo in povedo kaj mislijo in ljudje, ki se ne predstavijo in se skrivajo kot anonimneži in napadajo tiste, ki kaj mislijo. Nekateri se bojijo, da bi kdo odkril njihove pomanjkljivosti ali neznanje. Lažje se je skrivati pod anonimnostjo in metati drugemu z imenom in priimkom polena pod noge. To je res značajno ravnanje.

    Na Pozitivkah tisti, ki nekaj dajo na svojo osebo, nastopajo s polnim imenom in priimkom. Toliko o tem! O MC-ju - gospodu Marku Črnigoju z Vrhnike pa ne mislim pisati vam, ker kar mu mislim povedati, bom povedala njemu.

    Za vam všečne pogovore, ki so po svoji vsebini bolj primerni za družabno gostilniško omizje, pa resnično menim, da ne sodijo na spletni časopis. Za takšno »zafrkavanje in prerekanje« so druga mesta. Tako kot v gledališče in opero ne morete priti v zidarski obleki, umazani od malte, ne morete pod vsakim prispevkom opletati z vulgarnim žargonom in jezikovno spakedravščino, ki ne sodi na spletne strani nekega časopisa, ki ima v svoji vsebinski zasnovi naslednji opis in vizijo delovanja:

    VSEBINSKA ZASNOVA "SONČEVIH POZITIVK"

    Sončeve Pozitivke so (e)dnevnik, ki navdušuje, spodbuja in oopopogumlja s pozitivno vsebino in ustvarjalno noto.
    Ustvarjen je za vse, ki nas zanima osebna in duhovna rast, ozaveščanje, zdravo življenje, socialna družba, širjenje optimizma in skrb za naravo.

    So sporočilo pozitivne energije in ljubezni do ljudi in sveta, predvsem pa zaupanja in vere v drugačen svet!

    Pozitivke so logično razdeljene v sledeče sklope:

    * Aktualne dnevne novice:

    (Nahajajo se v rubriki Aktualno in v kazalu aktualnih novic na desni strani)

    V njej lahko najdete aktualne info, razpise, zanimivosti, akcije, reportaže, predstavitve posameznikov in skupin, inovacije in zanimive ideje, konstruktivne predloge, raziskave, apele, vabila na okrogle mize, razprave, kulturno dogajanje s teh področij, tematike s področja mladih, dobrodelnosti, nevladnih organizacij, prostovoljstva in socijale...

    * Članki in razmišljanja

    (Se nahajajo na sredini strani)
    V njih pišemo o temah iz področja osebnega in družbenega razvoja, zdravja in zdravega načina življenja, medsebojnih odnosov, družbenih sprememb, izzivov, ekologije in odgovornega odnosa do narave in živali, dobrodelnosti...
    Objavljamo pa tudi daljša razmišljanja, intervjuje, predstavitve, povzetke dobrih knjig, nasvete ter recepte.

    * Dogodki in izobraževanja

    (So v napovedniku na levi strani pod rubrikami)
    Skupaj s Sončno pošto so Pozitivke najpopolnejši vodnik po seminarjih, predavanjih, poučnih delavnicah, izobraževanju, akcijah in kulturnem dogajanju iz področja osebne in duhovne rasti, ozaveščanja, zdravega načina življenja, širjenja optimizma ter ekologije.

    * Anketa

    Vsak mesec pripravimo tudi več anket z aktualno tematiko.

    * Modre misli, pregovori, sporočila

    V uvodu objavimo misel, katere sporočilo nas vodi skozi teden. Na desni strani pod anketo pa lahko preberete pregovor ali sporočilo, ki vam lahko pomaga s čudežnim namigom.
    Ciljna skupina so vsi ljudje, ki se bodo našli v katerem koli članku in vsebini.

    Pozitivke skupaj ustvarjamo z bralci ter več posamezniki, skupinami, neprofitnimi in nevladnimi organizacijami s tega področja.

    Projekt pozitivke je kot enega najperspektivnejših projektov mladih avtorjev leta 2002 podprl urad RS za mladino s projektom TiPOVEJ.

    Pozitivke so namenjene ravno temam za katere je veliko zanimanje ozaveščene javnosti, a jih drugi časopisi ne uvrščajo na vidnejše mesto oz teh obvestil ne objavljajo, to pa so obvestila in teme, ki se zavzemajo za boljši svet, predstavitve pozitivnih idej, dogajanj in delovanja dobrih skupin, ki se trudijo za napredek družbe kot celote, ohranitvijo narave in skrbjo za širše okolje.

    Skratka smo časopis, ki ozavešča in omogoča ustvarjanje ter sodelovanje.

    PROSIM, DA SE V BODOČE DRŽITE VSEBINSKE ZASNOVA ČASNIKA!

    Tatjana Malec





    Odgovor Lariu na pismo

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 10. avgust 2008 @ 07:34 CEST
    Tatjana,

    samohvaljenje in prefinjene žalitve.

    LP


    Odgovor Lariu na pismo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 10. avgust 2008 @ 10:41 CEST
    Lario,

    vsak ima pravico čutiti na svoj način. Ustvarjeni smo obdarjeni s to svobodo. Vredno je pripomniti, da sta Adam in Eva podlegla skušnjavam kače in izbrala svoje častihlepje.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,56 seconds