NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Razmislice   
    ponedeljek, 14. julij 2008 @ 05:01 CEST
    Uporabnik: Tatjana Malec

    Človek je lahko moralni jaz in ne moralni ti.
    *
    Tuje razpoke niso vrata za tvoje razpoke.
    *
    Biti vdan lastni svobodi še ne pomeni biti brezoseben. To ni eno in isto.
    *
    Nisi Sokrat, da bi zaradi svoje drugačnosti daroval življenje, dovolj je, če se spoznaš.
    *
    Izpopolni svojo protiutežno funkcijo, če si se znašel na koordinatah na točki, ki te ne usmerja in vodi k sebi temveč k drugemu.

    *
    Noben filozof ti ne more nadomestiti znanja brez soglasja volje tvojega srca.
    *
    Kdor zavrača lastno odgovornost, nima pravice zahtevati odgovornosti drugega.
    *
    Ljubezen je prizadevanje za svojo lastno popolnost in ne za popolnost drugega.
    *
    Distribuiranje racionalnih kriterijev presoje še ne pomeni opravičilo za lastno odgovornost.
    *
    Tragičnega človeka lahko reši edino srčno okrasje ponižnosti in dobrote biti za drugega.
    *
    Če svoje odgovornosti nisi občutil, se ne tolaži, da je ni občutil tudi drugi.
    *
    Avtoriteta brez srčne odprtosti se počuti osamljena.
    *
    Kičasta in preobložena pozunanjenost besed brez globljih temeljev duha, omaja ravnotežje pri hoji.
    *
    Hranjenje sebe z vzvišenostjo od drugega, ga dela višjega ne pa boljšega.
    *
    Samozadostnost človekovega uma ne zanima kdo sooblikuje njegovo usodo. S tem ko zavrača višje, zavrača tudi sebe, ker se odreka pojmu celote.
    *
    Brezno, v katerega je stopil človek, da bi postal Nadčlovek, je njegova tragedija, saj smrti ne more vladati.

    www.tatjana-malec.si

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.tatjana-malec.si
  • Več od avtorja Tatjana Malec
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Razmislice | 67 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 13:59 CEST
    Zakaj naslov Razmislice?

    Besede "razmislica" ni v slovenskem pravopisu, temveč obstaja le beseda moškega spola "razmislek" izpeljana iz besede misel, ki je ženskega spola. Iz besede "misel" pa je izpeljana beseda ženskega spola "domislica". Razmislek je torej v območju moškega razmišljanja, do-mislica pa sodi pomensko izrazno v območje ženske podrejenosti, ki sledi "razmisleku" moškega s svojo mislijo "do-mislico". Ugotavljam, da nas je tudi slovenski knjižni jezik napeljal na razmišljanje o diskriminaciji ženske, kot misleče osebe, podrejene moškemu "razmisleku" in ne "razmislici", kot je izvor besede. Izvor besede misel, ki je ženskega spola pa menim, da spada po svojem pomenskem izvoru v območje materinskega prava, ko je vladanje pripadalo ženskam. Upam, da mi ne bo kdo očital časovne nedoslednosti, kot jo očitajo Shakespearu, ki pripisue Hamletu uporabo topništva na dvoru danskega kralja v srednjem veku, ko topov še niso poznali. Naš pesnik Prešeren je v sonetu "Popotnik pride v Afrike puščavo" napravil spodrsljaj v prirodopisu, ker je tigre iz Azije prestavil v Afriko.

    Včasih ima beseda drugega pomena tudi drugo sklanjatev (n. pr. dekliške modre oči, drevesna očesa, oko na juhi) ali drug spol (priredili so velik lov na zajce, imeli so obilno lov). Če hočemo biti natančni, moramo za vsako dejanje in stanje poiskati ustrezni glagol.

    LP Tatjana


    Nesmislice

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 17:50 CEST
    V slovarju slovenskega knjižnega jezika obstaja beseda »pamet«, ki je ženskega spola, in obstaja besed »razum«, ki je moškega spola. Obstaja beseda »misel«, ki je ženskega spola in za laS drugačna beseda »Smisel«, ki je moškega spola. Obstaja beseda »trik«, ki je moškega spola, in beseda »zvijača«, ki je ženskega spola. Obstaja beseda »nečimrnost«, ki je ženskega spola, in beseda »napuh«, ki je moškega spola. Obstajajo besede »duša«, »ljubezen«, »dobrota«, »požrtvovalnost«, ki so ženskega spola, in obstajajo besede kot so »zavist«, »zloba«, »neumnost«, »bedarija«, »pokvarjenost«, ki so, na žensko žalost, tudi ženskega spola. In obstaja beseda »ščegetavček« (erogeni del ženskega spolovila), ki je moškega spola in beseda »glavica« (erogeni del moškega spolovila), ki je ženskega spola. In nazadnje, obstajajo besede »človek«, »bog« in »duh«, ki so, na veselje in v čast moškim, vse moškega spola.

    Kaj nam vse to pove o pomenskem izvoru besed ženskega ali moškega spola, o njihovi etimologiji, o diskriminaciji žensk, o patriarhatu, o ženski podrejenosti ali o materinskem pravu? Jaz bi rekel, da popolnoma ali skoraj nič! Lahko pa iz tega napravimo prisrčen filološki hokus-pokus s pridihom mističnega jungovskega čaranja. Vse za boljši vtis (če vam je ljubši moški spol) oziroma za boljšo impresijo (če vam je ljubši ženski spol).


    Nesmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 18:24 CEST
    G. Marko Črnigoj, pod moje prispevke prosim, ne komentirajte več, komentirajte raje pod svoje nesmisle o Aidsu, za katere sem vam vsa vesoljna slovenska medicina smeji. Vi bi radi bili imunolog, zdravnik, filozof, pravnik, slavist, psiholog. Vse poklice na tem svetu bi radi imeli, vendar imate premajhen kos kruha v rokah, da bi si vsa ta puter nanj namazali.

    Jaz lahko neham objavljati na Pozitivkah, če zaradi tega tako strašno trpi vaš ego, vendar ne vem kako boste vi prenesli, če se zgodi, da na Pozitivke pride nekdo pametnejši od vas. To se vam bo zagotovo razlil žolč.

    Ste degutantni. Marš, mojih misli ne mazati več!

    T.





    Nesmislice

    Prispeval/a: -Mojca dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 19:28 CEST


    hecno!

    :) :) :)




    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 19:38 CEST
    Jezik je živa tvorba. Neprestano nastajajo nove besede, ki ga bogatijo. Nekateri narodi (Francozi, Italijani) z daljšo tradicijo svoje kulture in besedne umetnosti, imajo bolj bogat jezik kot je naš, ki je mlad jezik, saj je Trubarjev katekizem iz leta 1550, skupaj z Abecednikom prva tiskana knjiga v slovenščini. Kdor ljubi svoj materin jezik, ga bo uporabljal skrbno in ga bo negoval in razvijal.

    Vsak pesniški izraz je izrazito subjektiven in je odraz osebne zavzetosti avtorja. V obrazložitvi besede »razmislice«, ki sem jo uporabila v naslovu, sem poudarila predvsem svoje subjektivne občutke in razloge, da sem misli tako poimenovala, in ne literarno zgodovinske argumente. V znanstveno teorijo besedne umetnosti se tako ne spuščam, ker nisem po poklicu slavistka, sem pa ljubiteljica lepe domače besede in s svojo poezijo se trudim izraziti kakor je le mogoče izrazno jasno in razumljivo, kar mislim povedati, čeprav za razumevanje metafor je treba ob poeziji tudi razmišljati, ne gre samo za lep občutek.

    Duh jezika se ne skriva v besedi, temveč v pomenu, ki ji ga damo. Življenje je bogata zakladnica narodnega blaga, da bi lahko literaturo prekrstili v »nauk o človeku«, saj se razvija vzporedno z njim . Besede so kraguljci, ki razgibajo ozračje, da se ti kodra veselje v duši, ko ti »kapne« nova beseda. Meni je bila najbolj všeč v neki moji pesmi beseda oziroma metafora »zemljorokin navdih«. Navdih, ki ti ga da zemlja iz svojih rok. Svojo novo besedo »razmislice« sem poslala dopoldan slavistu in ga vprašala, kaj se mu zdi. Bila mu je všeč in mi je rekel, da jo lahko mirne duše uporabim in objavim. Zanjo je našel tudi primerno razlago.

    LP Tatjana Malec


    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 19:44 CEST
    Mojca, če so vas zgoraj napisane misli navdihnile samo za izreči besedo: "hecno", res ni imelo smisla, da ste se ob mojem prispevku ustavili.

    LP Tatjana


    Razmislice

    Prispeval/a: -Mojca dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 19:48 CEST

    Ustavila sem se ob prispevku MC-ja!


    :) :) :)






    Razmislice

    Prispeval/a: -Mojca dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 19:53 CEST


    Natančneje ob komentarju '' NESMISLICE''!





    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 20:14 CEST
    Mojca, je več kot razumljivo, da se mi za MC-ja ne ljubi več trošiti energije. Sem mislila, da je izpraznil omare, a jih očitno še ne bo.

    LP Tatjana



    Med Markom Črnigojem in Tatjano Malec ni spora, le degutantna razprava

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 20:55 CEST
    Gospa Malec,

    se opravičujem, ampak, če slučajno niste opazili, nisem komentiral vašega prispevka, marveč le vaš komentar na vaš lasten prispevek. Jaz svojih prispevkov praviloma ne komentiram, tako kot počnete vi, razen v primeru, če se kdo odzove nanje. Kar zadeva moje prispevke o aidsu, ki jih označujete kot nesmisle, in pravite, da se jim smeji vsa »vesoljna slovenska medica« (sliši se kot vesoljna cerkev), lahko povem, da si jih nisem izmisli jaz, marveč sem le povzel dvome, hipoteze, izsledke in ugotovitve, ki jih zagovarjajo:

    Dr. Peter Deusberg - profesor molekularne in celične biologije, pionir s področja raziskav retrovirusov (med katere spada tudi HIV), prvi znanstvenik, ki je izoliral gen raka, član Ameriške akademije znanosti in prejemnik najprestižnejših nagrad za področje raziskav, ki ji podeljuje Ameriški Nacionalni inštitut za zdravje.

    http://www.reviewingaids.com/awiki/index.php/Peter_Duesberg

    http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Duesberg

    Dr. Kary Mullis je biokemik, ki je leta 1993 prejel Nobelovo nagrado za izum revolucionarne metode, ki se uradno imenuje verižna reakcija s polimerazo, v strokovnih krogih pa jo naslavljajo z angleško kratico PCR (Polymerase Chain Reaction). Na tej metodi temeljijo majhne namizne napravice, ki so postale nujna oprema vsakega biokemijskega laboratorija in jih uporabljajo tudi pri diagnosticiranju aidsa oziroma pri merjenju količine virusa HIV v pacientih z aidsom!

    http://www.reviewingaids.com/awiki/index.php/Kary_Mullis

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kary_Mullis


    Dr. David Rasnick je doktor kemije, ki aids proučuje že skoraj 25 let. Je izumitelj encimskih inhibitorjev proteaze (primarno razvitih za zdravljenje bolezni, ki uničujejo tkiva, npr. raka). Je torej avtor prav tistega modela zdravil, ki se jih uporablja pri zdravljenju aidsa in naj bi omejevala replikacijo in širjenje virusa HIV.

    http://www.reviewingaids.com/awiki/index.php/David_Rasnick
    http://en.wikipedia.org/wiki/David_Rasnick

    Kar zadeva sam HIV in aids - leta bežijo in čas vedno bolj pritrjuje oporečnikom, ki pravijo, da med virusom HIV in aidsom v resnici sploh ni vzročne povezave, v najboljšem primeru slaba korelacija. Očitno je, da aids pač ni spolno prenosljiva bolezen.

    In zato tudi medicina, ki strelja na popolnoma napačnega krivca, na področju zdravljenja in preprečevanja bolezni, če slučajno še niste opazili, doživlja popoln fiasko. Več kot 25 let obsežnih in dragih študij, milijarde in milijarde dolarjev davkoplačevalskega denarja, množica zgrešenih napovedi in predvidevanj, rezultat pa je ničen, kar v praksi pomeni 0 (z besedo nič) ozdravljenih pacientov (torej tudi nič rešenih življenj) Sponzorji so omagali, tudi kura, ki je dolgo časa nosila zlata, se je počasi utrudila in izgubila skoraj vse svoje perje.


    Ne skrbite za moj žolč. Ne jezim se (brezčutni roboti se ne jezijo ;-) ), pa tudi hrana, ki jo uživam, ne prispeva prav mnogo k izločanju žolča. (Zaradi sedenja pred računalnikom se malo slabše godi samo moji hrbtenici in očem, ampak to je nekaj, za kar sem kriv izključno sam in tega ne želim pripisovati drugim)

    Tatjana, niti najmanj si ne želim, da bi prenehali objavljati na Pozitivkah. Bilo bi škoda, saj pišete lepe pesmi, za katere verjamem, da so izraz vaši iskrenih čustev in afektov. Imate prav -pesem, ki se rodi brez čustva ali globljega motiva, ni vredna počenega groša. Tudi nekateri vaši prispevki so poučni in zanimivi.

    Tudi to bi najbrž že lahko vedeli, da če pride na Pozitivke kdo, ki je pametnejši od mene, tega JAZ v svojem napuhu gotovo ne bom opazil, tako da - niti moj ego - niti moj žolč v nobenem primeru ne bosta ogrožena.

    Kljub notoričnemu napuhu pa si ne domišljam, da lahko na kakršenkoli način umažem vaše misli. Tako kot jih tudi očistiti ne morem.

    Upam tudi, da še vedno velja, kar ste zapisali – da med Markom Črnigojem in Tatjano Malec ni spora, le vehementna razprava. Lahko pa se oba potrudiva, tako da ublaživa ali celo povsem izločiva vehemenco, najlaže tako, da razpravljava le še »ad drem« in ne več »ad personam«


    Lep večer vam želim

    Marko



    Med Markom Črnigojem in Tatjano Malec ni spora, le degutantna razprava

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 22:22 CEST
    Pozdravljen Marko

    Zanimiva razmislica:

    Noben filozof ti ne more nadomestiti znanja brez soglasja volje tvojega srca.

    Pač spomnil sem se nate ob tej misli, ker tak rad soglašaš z določenim filozofekom.

    Malce si se razpričal o problemčku istospolnih.
    Roko na srčeka, aids je spolni problem, ki je preskočil pregrado in napada ljudi po svetu preko krvi, najbolj v afriki.
    Na zahodu je slika aidsa pač taka, da je to bolezen, ki je prenosljiva z spolnim odnosom.
    Normalno tud z krvjo darovalcev zato pa sedaj vsakega krvodajalca prej pregledajo, če že nima HIV virusa.

    Prvič sem slišal za aids, ko sem prišel od soldatov domov.
    Najprej so govorili, da je aids bolezen homoseksualcev, potem, da je spolno prenosljiva, seveda tud preko krvi ampak še zdaj velja aids za bolezen, ki redči najbolj homoseksualce na zahodu sveta.
    Kako to?
    Baje zato, ker niso zvesti v odnosih lubčekom in vsi povprek radi skačejo preko plota morale.
    Kondom malce pomaga a očitno plastika na organčku bolj malo zaleže.
    Saj razumeš kot, da bi šel z kisik masko vohat rožice.

    Tak je to in prestrašli so se tud normalni ljudje, moški in ženske.
    Odločili so se raje za zvestobo kot za kondom.
    Vse kar je naravno je bolje kot umetno, pravijo normalni ljudje.
    Sicer pa al je homoseksualnost normalna spolnost al umetna umetnina izmišljena od zablojenih?

    Pač sprašujem, če pa nisi pravi naslov za odgovor, se pa globoko opravičujem.

    Lep pozdrav


    Žvepleni dež in virus HIV

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 23:05 CEST
    Fredi,

    aids, vsaj tako kot sem jaz preučil zadeve, ni spolni problem. Vem, da tega ne slišiš rad, ker tvoj fanatični in privoščljivi teološki um nenehno hlasta po nečem, kar naj bi dokazovalo, da bog kaznuje »grešne in umazane«. Tvoja homofobija je tako transparentna, da je ne more zakriti niti tisoč plaščev z napisom »ljubi bog ljubi«.

    Če bi bil aids res spolno prenosljiva bolezen, potem bi bile seveda med najbolj rizičnimi skupinami tudi prostitutke, pa niso! Za nameček je epidemiološka slika okuženih in bolnih na zahodu popolnoma različna kot slika npr. v subsaharski Afriki. Kot bi šlo za dve različni vrsti bolezni. Razlike so očitne, tako pri rizičnih skupinah, kot pri spolu. Enako velja za simptome, ki se na zahodu povečini zelo razlikujejo od simptomov, ki se kažejo pri obolelih z aidsom v Afriki.

    Sicer pa, če se ti ljubi brati še kaj druge kot Holy Bible:

    http://www.pozitivke.net/article.php?story=20061207160847289&query=aidsu

    http://www.pozitivke.net/article.php?story=20061214065556909&query=aidsu


    Praviš, da vse kar je naravno, je bolje kot umetno in da tako pravijo normalni ljudje. Se strinjam. Tudi cigarete so precej umetna zadeva. In industrijsko pridelani zrezki in piščanci. In vse alkoholne pijače. Pa kapučin tudi. In internet. In celibat (ta še najbolj). In monogamija. Pa religija. In božje zapovedi. In morala. In oltarji in procesije. Še celo bogovi so umetni, in Biblija tudi. Ena sama laž umetnosti in umetnost laži.


    Volk dlako menja, nravi pa ne

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 23:45 CEST
    Gospod Marko,

    sem vedela, da vam ne bo vseeno, če grem s Pozitivk. Seveda, ko gre nekomu voda v grlo v bojazni, da bo izgubil dobrega in vehementnega sogovornika, je ta pripravljen tudi popustiti in zavzame aristokratsko držo in neka naučena pravila bontona stopijo v veljavo namesto osebkove vesti. Iz prakse vemo, da volk dlako menja, svoje nravi pa ne. Jaz vam prav nič ne verjamem, da vam je bila ena sama moja pesem kdaj všeč. Sedaj me mislite raznežiti z laskanjem. »Ne pali!«

    Kar se pa tiče Aidsa, v zdravniških krogih govorijo, da vam recenzira vaše ekspertize nek zeliščar in da se nameravata skupaj dobro vnovčiti, kar pa mene absolutno ne zanima, ker se z Aidsom ne ukvarjam in tudi kopriv ne jem. Me je pa vest malo šokirala, saj sem mislila, da študirate izredno ob delu veterino in da je Aids področje vašega začetnega poklicnega raziskovanja.

    Seveda bralci bi celo utegnili verjeti, da naju Pozitivke dobro plačujejo, da vehementno razpravljava in privabljava publiko. Nekateri so mi celo privatno pisali, da če bo nastopila na Pozitivkah nova zarja, renesansa, preporod, nekaj vseobsegajočega, radikalnega, zgodovinsko pomembnega, da bodo imeli ljudje vinjete zastonj. Poslala sem jih na vaš naslov, ker jaz nisem več kriterij za vehementno debato.

    Sedaj bi želela imeti malo miru, ker se poglabljam v Giannija Vattima, ki sem ga našla v izvirniku v neki milanski slaščičarni z napolitanskimi kasatami. Da vidite, pravi biser neoklasične aristotelske tomistične filozofije. Meja sekularizacije: ljubezen.

    Tatjana


    Heb 13,4

    Prispeval/a: Fredi dne ponedeljek, 14. julij 2008 @ 23:57 CEST
    Pozdravljen Marko

    Hvala za izčrpen odgovor in seveda, da si še malce kresno po meni, pa nič zato, glavno, da se zafrkavama.

    Glede cigaretov maš delno prav.
    Res so umetno narejeni ampak so narejeni iz normalnih naravnih biljk.

    Spolnost je pa normalna naravna zadevščina med moškim in žensko.

    Homoseksualna spolnost pa ni normalna in naravna ampak toplo zavajanje v zablodo.

    Glede celibata maš prav, ni naravni.

    Ljubi Bog je res naredil človeka, moškega in žensko, da se ljubita, da se zavedata, da je ljubezen med njima, ki bo rodila ljubezen to je otroka, ki bo ljubezen prejel in dalje ljubezen podelil, da bo ljubezen obrodila novo ljubezen.

    Lep pozdrav


    Popapaj izliv, baje ma slan okus

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 15. julij 2008 @ 12:18 CEST
    Pozdravljena Marja

    Na momente mi tak deluješ kot, da nonstop žvekaš kaki falus v lapah, ker se res tak rada ponavljaš.
    Saj pa zdaj že vsi vejo, da ljubiš vse kar ni krščansko, super, idi še malo v indijo koromandijo cucat kakemu antikrščanu njegov hvalospev.

    Čao


    Pojasnilo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 15. julij 2008 @ 13:10 CEST
    Marja, a si vi ne bi poiskala kakšnega drugega hodnika za vaše "zračenje" in ne packala nesmiselne grafite pod moje delo. Ali vam res ni nerodno, da puščate toliko navlake za sabo. Že spet se vtikate v tuje zadeve, da mi izbirate in ocenjujete sogovornika.
    Imate pa res mentaliteto branjevke.

    T.


    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 15. julij 2008 @ 13:11 CEST
    Totalno zmešana kot zajla.


    Pojasnilo

    Prispeval/a: budabreztruda dne torek, 15. julij 2008 @ 13:35 CEST
    Tatjana, dober dan!!!!!!!!!!
    Po dolgem času sem čital nekaj o zobnih pastah. Ampak firbec mi ni dal miru, in sem še pokukal v komentarje bralcev : tam kjer jih je največ - razmislice.
    Evo tebe.
    Dobro se še držiš.Vsaka ti čast- sem se narežal. Najbolj si mi všeč takrat, kadar si huda. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))


    Tatjana, drži se, razmislice je lepa beseda.

    Lepo Te pozdravljam


    Pojasnilo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 15. julij 2008 @ 14:09 CEST
    Pozdravljen Buda!

    Moram reci, da sem te pogrešala na Pozitivkah. Veš tu se zgodi pravi zgodovinski trenutek, ko se pojavi kakšna pohvala. Sem mislila, da me bo danes obiskal perzijski mag Zaratustra, saj sem prav potrebovala nasvet. Pride Buda in me pohvali. Živijo Buda! Tudi jaz si grem sedaj skrtačiti zobe in usta z zobno ščetko in grem na plažo. Dobro, da si me spomnil. Usta se ti čisto izsušijo, ko moraš odgovarjati na to neustavljivo nerganje. Zaratustra mi je prišepnil, da bi bilo dobro inštalirati na Pozitivkah telefon za klic v sili. Saj vidiš sam, da je zelo hudo. Vroče je, ljudje težko prenašajo vročino. Danes sem dobila sporočilo, da je ena, ki ni mogla ponoči spati zavila papigo v mokro brisačo. Nek drugi se pa kresne vsake toliko časa s pendrekom po roki, ker preveč piše. Situacija je zares težka.

    Buda hvala, da ti je beseda "razmislice" všeč. Meni se zdi tako fajn, ker je zmagovalna beseda ženskega spola.

    Lepo se imej in se oglasi še kaj.
    Tatjana



    Popapaj izliv, baje ma slan okus

    Prispeval/a: Lario dne torek, 15. julij 2008 @ 14:44 CEST
    Bravo Fredi,
    kažeš zanake nervoze.
    Tukaj na Pozitivkah hočeš postati veliki mesija, pa ti ne uspeva s tvojimi biblijskomi prepisi.
    Tak si kot far ki s prižnice žuga faranom, da so grešniki in se morajo pokoravati, da ne pridejo v pekel.
    Potem gre ta far v farouš in kresne ter zagrabi kuharco po riti in kuharca zažge kosilo!!!!!

    Si bil v soboto z violami skupaj, da si še bolj napadalen kot prej.

    LP


    MB

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 15. julij 2008 @ 14:49 CEST
    Pozdravljen Dysan

    Včasih se res malce pošalim ampak tud v šali je resnica seveda, če jo razumeš.

    Resnica je, da so starejši modrejši kar je tud logika.
    Otroci rastejo ter pridobivajo na modrosti in ko odrastejo so modri tak kot starši, včasih še mogoče bolj al manj.

    Misliš, da je že izumrl rek kruha in iger?
    Makaki.

    Lep pozdrav


    Plitki podenj

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 15. julij 2008 @ 16:08 CEST
    Pozdravljena Marja

    Na žalost se je treba pred tabo branit tak kot praviš, ker napadaš.
    Povedala si sama kdo si, dokazuješ kdo je podenj oziroma plitek.
    He, he.

    Čao


    Pobožnost z napako

    Prispeval/a: MC dne torek, 15. julij 2008 @ 19:25 CEST
    Marja je res povedala, kdo je. To ji lahko štejemo v čast. Če nič drugega, za takšno priznanje potrebuješ nekaj poguma, saj vedno tvegaš, da bo tvoj ponos vznemiril množico črednih živali, ki ljubijo povprečnost sklonjenih glav. Pri tebi, Fredi, pa stvari niso tako zelo jasne, pravzaprav so ravno obrnjene! Ko te prebiram, se niti za trenutek ne morem več znebiti vtisa, da se predstavljaš takšnega, kakršen nisi. Oziroma takšnega, kakršnega želiš, da te vidijo drugi. Le kdo bi zameril neumnost pristnemu (iz srca ljubečemu) idiotu, ki sam priznava, da nič ne ve, da ljubi in srca in da ga za vse boli patak? Je to samo serijska pobožnost z napako ali preračunljiva igra? Slabo nanesena lazura skromnosti, pod katero se kažejo velike zaplate rje. Zdi se, da bo v vijoličasti karoseriji vsak čas zazijala velika luknja.



    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 15. julij 2008 @ 19:37 CEST
    Dragi vitezi, ekscelence in visokočele dame,

    z objavo svojih razmislic ste bili povabljeni, da si jih preberete in argumentirano pokomentirate. Nisem vedela, da vas je vročina tako zdelala, da se boste hodili tuširati in hladiti prav pod moj prispevek. Kar je preveč, je pa preveč. Saj nisem javno kopališče. Svojih razmislic pa nisem pisala za tako banalne debate pod svoj prispevek, očitno sem vas precenila.
    Pod prho pa bi radi zvabili tudi mene, vendar vam moram povedati, da sem ravnokar prišla s plaže. Modernistični izum je klima naprava, ki shladi vroče glave. O osebah, ki niso prisotne pa ne mislim razpravljati, ker ne bi bilo korektno brez njihove prisotnosti. Vehementne filozofske razprave pa zahtevajo bolj rafinirani esteticizem.

    Pojdite napraviti en tuf v morje ali Ljubljanico in lažje vam bo.

    Lep pozdrav
    Tatjana




    Glej naprej violo v analček

    Prispeval/a: Fredi dne torek, 15. julij 2008 @ 19:39 CEST
    Pozdravljen Marko

    Vidim, da rad tuliš z volkovi, pa ni problema, zlajaj se kolko se lahko, boli me patak.
    Misliš, da si nad povprečnim človekom, verjetno ti zelo paše, da hodiš okrog z z štilom od metle zapičenim v šupak, da zgledaš tak pokončen.

    Sprašuješ se za koga se predstavljam?
    Za nobenga se nisem predstavljal, sem kdo sem.
    Brez želje, lepo prosim.

    Lep pozdrav


    Nadmislice

    Prispeval/a: MC dne torek, 15. julij 2008 @ 22:21 CEST
    >Človek je lahko moralni jaz in ne moralni ti.
    Se strinjam. Zato, da si moralen, ne potrebuješ drugih avtoritet - niti boga, niti Biblije.

    >Tuje razpoke niso vrata za tvoje razpoke.
    Lahko pa se, preden razpokaš sebe, na tujih razpokah tudi kaj naučiš.

    >Biti vdan lastni svobodi še ne pomeni biti brezoseben. To ni eno in isto.
    Zato, da še zmeraj ne razumeš nič, povsem zadostuje prvi stavek.

    >Nisi Sokrat, da bi zaradi svoje drugačnosti daroval življenje, dovolj je, če se spoznaš.
    Ugovor sofista: Sokrat je priznal, da nič ne ve. Kako je potem tako dobro poznal samega sebe?! (Sokrat je bil prvi nihilist)

    >Izpopolni svojo protiutežno funkcijo, če si se znašel na koordinatah na točki,
    >ki te ne usmerja in vodi k sebi temveč k drugemu.
    Sliši se kot prvo načelo zdravega egoizma, vseeno pa me zanima, kakšna je razlika med protiutežno in utežno funkcijo?!

    >Noben filozof ti ne more nadomestiti znanja brez soglasja volje tvojega srca.
    Enako velja za neumnosti in neznanje. Tudi neumnosti, ali prav največje neumnosti, sprejemamo s srcem.

    >Kdor zavrača lastno odgovornost, nima pravice zahtevati odgovornosti drugega.
    Sliši se kot daj-dam. Res dober človek ne bi smel zahtevati odgovornosti drugega, tudi v primeru, ko sprejme svojo odgovornost.

    >Ljubezen je prizadevanje za svojo lastno popolnost in ne za popolnost drugega.
    Sliši se kot drugo načelo zdravega egoizma.

    >Distribuiranje racionalnih kriterijev presoje še ne pomeni opravičilo za lastno odgovornost.
    Enako ali še bolj velja za distribuiranje neracionalnih kriterijev presoje.

    >Tragičnega človeka lahko reši edino srčno okrasje ponižnosti in dobrote biti za drugega.
    Tragična zmota človeka, ki si želi biti tragičen. Predvsem pa v nasprotju s prvim in drugim načelom zdravega egoizma.

    >Če svoje odgovornosti nisi občutil, se ne tolaži, da je ni občutil tudi drugi.
    Verjetno je bilo namesto »se ne tolaži« mišljeno »se ne razburjaj« ali »se ne pritožuj« ali »ne pričakuj, da jo bodo občutili drugi«. V nasprotnem primeru je stavek nesmiseln.

    >Avtoriteta brez srčne odprtosti se počuti osamljena.
    In nekateri se počutijo zelo osamljene, če se ne klanjajo in klečijo pred avtoriteto.

    >Kičasta in preobložena pozunanjenost besed brez globljih temeljev duha,
    >omaja ravnotežje pri hoji.
    Me prav zanima, kako na ravnotežje vpliva kičasta in preobložena pozunanjenost besed Z globljimi temelji duha. (Sploh pa, če so temelji pregloboki, je zelo verjetno, da se človek ne bo premaknil nikamor, in bo obtičal na mestu)

    >Hranjenje sebe z vzvišenostjo od drugega, ga dela višjega ne pa boljšega.
    Verjetno je bilo mišljeno »z vzvišenostjo do drugega« in ne »od drugega«, no – ampak v vsakem primeru – klavrna tolažba za ljudi nizke rasti.

    >Samozadostnost človekovega uma ne zanima kdo sooblikuje njegovo usodo.
    Človek, ki se preveč zanima in ukvarja s tem, kdo vse sooblikuje njegovo usodo, za svoje težave praviloma tudi krivi vse ostale. (Veliko bolj spodbudno se sliši - pomagaj si in bog ti bo pomagal.)

    >S tem ko zavrača višje, zavrača tudi sebe, ker se odreka pojmu celote.
    Kaj pa človek, ki išče višje v sebi?

    >Brezno, v katerega je stopil človek, da bi postal Nadčlovek,
    >je njegova tragedija, saj smrti ne more vladati.
    Drži. V tem oziru je Nadčlovek na istem kot opica ali človek. Vpričo smrti smo vsi na istem. Ima pa Nadčlovek majhno prednost, ko je potrebno vladati lastnemu življenju. Vsaj zato se splača poizkusiti.



    Alergija

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 08:22 CEST
    Misli, ki jih osebek označi kot nesmislice in jim podtika egotrip razlage, razodevajo cinizem, nadutost in maščevalne nagibe za vse čebelje pike proti katerim ni bil cepljen, alergične reakcije pa me niso privabile v vehementno razpravo, ki bi bila Sizifovo delo razkazovanja ostrega kljuna osebka, ki išče žužke po lasulji.

    Racionalni razlogi, ki me vodijo pri svojem delu, mi govorijo, naj ne odgovarjam več na provokacije. Preveč osebno, preveč banalno, preveč deplasirano! V optiki bralcev se osebek kaže kot komedijant, slab plagiat Hribarja, ki hoče zabavati in tržiti pri publiki svoje dosežke s paberkovanjem in zeliščarskimi recenzijami "Nobelovcev" o Aidsu. Itak je svojo melaso razmazal povsod, pijte, jejte, pijte jejete.... Dober tek!

    Če hočete pomagati sebi, se mi "skinite" z vrata!

    T.


    Pojasnilo dobrohotnim bralcem

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 10:37 CEST
    Pojasnilo dobrohotnim bralcem mojih misli

    Zaradi jasnosti povem, da se moj zadnji stavek v prejšnjem komentarju nanaša na osebek, ki je moje misli diskvalificiral kot nesmislice in ne na tiste dobrohotne bralce, ki so sposobni najti v mojem besedilu nekaj več, kot je našel komentator, ki me za zaveso lastnega delovanja hoče deformirati in prikazati v lažni podobi. Takšne interpretacije pa so za avtorja žaljive.
    Zanimivo, da so zgornje razlage mojih misli vkalupile in ogradile razlagalca samega med arzenal psihičnih vsebin, od tesnobe do najbolj skritih fantazem in bolečin prikazati samega sebe, obdarjenega z lastno nemočjo ne le razumevanja, temveč tudi sprejemanja kar sem povedala. Res je, da je vsaka misel stvar interpretacije, vendar interpretacije se ne morejo oddaljiti od bistva stvari in ciljati na predhodne razprave, ki so bile povsem nekaj drugega, kot so zapisane razmislice.

    Postmoderna etika ne vidi rešitve v velikih znanstvenikih, ki podajajo različne analize in poglede, ki si prizadevajo z različnimi teorijami zagotoviti čim več gotovosti. Moralno stališče je prav to, da človek negotovost sprejme in skuša z njo živeti. V brezosebni situaciji (zdravega ali bolnega egoizma - ne vem kje je ta črta in kaj bi ta pojemnil) pa človek ni zaskrbljen za blagor drugega. Tak cilj bi pomenil sebičnost. Prokrustova postelja, v katero tlačijo človeka in ga hočejo nasilno prilagoditi določenih merilom, normam in ideologijam pa ni za današnji čas in ne more biti etična perspektiva. Neka naučena pravila, ki stopijo na mesto moralnega jaza, se ne odlikujejo po svoji sposobnosti biti odgovoren za drugega. Ta odgovornost za drugega pa je dejanje samopostavitve.

    Vera v Boga, ki jo zgornji komentator nenehno z zasmehovanjem izključuje in tudi izročila iz Biblije, pa človeku lahko pomagajo razumeti kakšen smisel imajo besedila zame ali zate tukaj, zdaj, z drugimi besedami pomagajo brati znamenja časov in časa v dialogu s specifičnimi situacijami v luči tistega, kar je besedilo razodelo. Izključevanje pa pomeni zamavčen razum z materialistično ideologijo, ki ne omogoča sprejeti totalnosti sveta in človekovega mišljenja kot celote. Totalnost veta je realnost, v kateri živimo. Odrivanje Boga iz zavesti človeka ne prinaša odrešitve, ker Bog ni ničesar kriv za neumnosti, ki jih človek počenja. Popolnost Boga pa je lahko merilo za popolnost, ki jo človek želi doseči. Sodobni italijanski filozof Gianni Vattimo pravi, da danes nihče ne bi smel reci, da Bog ne obstaja in niti nasprotno, da sta njetov obsoj in narava enkrat za vselej racionalno ugotovljena. Moderni razum ima svoje korenine v hebrejsko-krščanskem izročilu in si jih izven njega ni mogoča zamišljati, pravi Vatimmo. Treba je razumeti, da smo ujeti v zakonitost procesa, v katerega smo vključeni in ga ni mogoče interpretacijsko izključiti. Najmanj pa z nasiljem, beseda pa so včasih hujše nasilje kot orožje, ker spodbujajo k njegovi uporabi.

    Odgovornost za drugega relativizma ne kliče in ne postavlja za svoj temelj in tudi izključevanja misli ne. Tu je človek svoboden. Kdor želi zatreti vsako sled razumnega samoozaveščanja življenja, lahko spravlja človeka samo v obup. Moje misli povedo, kako pomembno je da delaš na sebi in ne da se tolažiš s tem, saj tudi drugi ni odgovoren zate ali za tretjega. Vsak gradi samega sebe. S tem pa ne bo etika videna samo kot enost temveč se bo s seštevkom etičnih ljudi, odgovornih za drugega kot integralna eksistenca in pojem, kazala pluralno. Skratka gre za sposobnost odkriti v sebi lastnost biti etičen in dober človek. To je bistvo mojih razmislic. Vsak jih razume tako, kot jih hoče razumeti. Na izzivanje, podtikanje in izkrivljenje pomena mojih misli pa ne mislim več odgovarjati. Vse to prhanje pod mojim prispevkom pa mislim, da ni več spodobno. Škoda je moje energije!

    LP Tatjana


    Razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 10:45 CEST
    Popravek stavka: "Totalnost veta je realnost, v kateri živimo."
    Pravilni se glasi: "Totalnost sveta je realnost, v kateri živimo."

    T.


    Lep pozdrav tud tebi Tatjana

    Prispeval/a: Fredi dne sreda, 16. julij 2008 @ 19:08 CEST
    Pozdravljen Dysan

    Ti bi še v Vatikan šel po nasvet, če bi blo potrebno, ha?

    Marko je dober poba, nadpovprečno pameten, skratko haj je.
    Njegove komentarje se prebere do konca in ugotovi se njegov srček, ki dela tika taka, na ljubco nočem čakat.

    Vsi smo povprečni bralci, ko beremo povprečno.
    Lahko pa preberemo tud z srcem in opazimo v branju srčeke al pa sekire.

    Z lahkoto lahko komuniciramo, le brez žalitev prosim.

    Tatjana je poštena in prizadevna ženska, ki se potrudi preverit vir informacije, ki jih piše in je tud razumna, da jih zna ocenit v naprej al so primerni oziroma moralni.

    Glede smislov se potrudi in povej pravi smisel tvojega pisanja.
    Brez smisla je odgovor brez smisla, smiseln odgovor pa je smiselno malce popljuvat.
    Nima smisla je brez smisla smisel.
    Vijugasto črko lahko odvzameš.

    Blato je baje zelo dobro za blatno kopel, pomaga koži.
    Valjda si že slišal za blato.

    Tatjana me mimogrede okrca, če pišem vulgarno al ponižujoče.
    Glede slovnice pa tak ve, da sem iz totega Maribora.
    Pač sem malce manj šolan.

    Lep pozdrav


    Lep pozdrav tud tebi Tatjana

    Prispeval/a: Ljuba dne sreda, 16. julij 2008 @ 19:52 CEST

    Draga Tatjana,
    meni se zdi ta tvoja razmislica prav dobra domislica. Je nekakšna pomanjševanka besede misel. Meni bi to pomenilo majhno misel, torej mislico. Ko te male mislice na gosto razseješ po svojem umu, ko recimo napeto razmišljaš o nečem, pa pač postanejo razmislice.
    Ne razumem, kako je lahko iz ženske besede misel nastala moška oblika (raz)mislek. Pa dobro, saj je končno tudi beseda moškost ženskega spola, zakaj torej tudi misel ne bi imela svoje moške vzporednice!

    Ej, pesniki, pisatelji, novinarji, komentatorji... so vedno kovali svoje (nove) besede, ki so se nato počasi in neopazno vsajale v jezik - tako se pač jezik razvija in raste. Današnja slovenščina se močno razlikuje od slovenščine, ki jo je uporabljal recimo Prešeren, da o Trubarju sploh ne govorim. Bojim se le, da se v jezik ne bi vgnezdile nemogoče spakedranščine, ki jih dandanes uporablja negodna najstniška populacija, ki je itak že napol pismena!

    Ti kar kuj svoje lastne besede (razmislice), slejkoprej se bo pokazalo, ali so sprejemljive ali ne. Tisti, ki bo začutil njihovo novo pomenskost, sveže izrazne nianse, jih bo itak samodejno osvojil in uporabljal.

    Kar pa se tiče komentarjev na tale tvoj prispevek o razmislicah, sem pa mnenja, da zlonamernim komentatorjem sploh ni pomembno, kaj objaviš, pomembno je, da se le spet nekje pojavi tvoje ime, i ajde udri opet po ciganu, bre! Glavno zanje je, da spet lahko sladostrastno udrihajo po tebi s pritlehnimi komentarji, podtikanji, nesramnostjo in žalitvami. Tovrstna "dejavnost" jim verjetno pomeni neko sprijeno zadoščenje in popoln, že kar "sadistični, užitek.

    Ja, znanja in argumentov je obilo v njihovih komentarjih, vse premalo pa je srca in čisto človeškega razumevanja svojega bližnjega. Ne razumem, zakaj se tisti, ki te ne "prebavljajo", sploh oglašajo pod tvoje prispevke?! Ali uživajo v tem, ko ti solijo pamet in na ta način razkazujejo svoje obširno znanje, inteligenco in razgledanost?! Ej, eksibicionizma je itak že več kot preveč na tem ljubem planetu, vse premalo pa priznavanja in občudovanja dosežkov drugih!

    Ja, pa tudi napuha, prepirljivosti, zlobe in samovšečnosti je obilo in mnogo preveč v medsebojni komunikaciji, in po drugi strani vse premalo tolerance, sočutja in čisto preproste človečnosti, da o kaki bratski ljubezni sploh ne govorim!

    Rada te imam, Tatjana

    Ljuba


    Lep pozdrav tud tebi Ljuba

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 21:21 CEST
    Draga Ljuba,

    hvala za iskreno podporo in naklonjenost, predvsem pa za priznanje, za kar sem Pozitivkam in bralcem dala.

    Poleg vseh teh neprijetnosti, ki so me doletele, sem vseeno v teh dneh zmogla toliko psihične moči, da sem pripravila Esej

    ČLOVEK DANAŠNJEGA ČASA

    (Izkustvo sodobnega italijanskega prof. filozofije Giannija Vattima, polemike in naš čas), Imenovani je bil tudi poslanec Evropskega parlamenta.

    Porabila sem veliko časa, da sem preštudirala kup literature, tudi italijanske Contributi dell' autore Gianni Vattimo all' Enciclopedia Maultimediale delle scienze (trasmissioni, articoli, interviste) in poslušala v živo avtorjeve govore in predavanja na internetu.

    Prispevek sem nameravala objaviti tudi na Pozitivkah, vendar ga ne bom. Ne me vprašati zakaj.
    Je pa objavljen na moji spletni strani.

    Ljuba, še enkrat hvala. Cenim tvoje mnenje kot jezikoslovke za besedo "razmislice".

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Lep pozdrav tud tebi Tatjana

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 21:24 CEST
    Pozdravljen Fredi,

    hvala za tvoje mnenje in iskrenost.

    Lep pozdrav

    Tatjana


    Lep pozdrav tud tebi Fredi

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 16. julij 2008 @ 21:30 CEST
    Fredi, v naslovu je ostalo Tatjana, zato ti pošiljam še enkrat
    lep pozdrav Fredi

    Tatjana


    Asinus asinum fricat

    Prispeval/a: MC dne sreda, 16. julij 2008 @ 23:17 CEST
    Stari latini so rekli "Asinus asimum fricat", ali po domače "osel osla čoha". Pa ne mislim, da bi to moralo veljati samo za Tatjano in Fredija, ker smo vsi malo nagnjeni k temu ;-)



    Sadistična dejavnost

    Prispeval/a: MC dne sreda, 16. julij 2008 @ 23:20 CEST
    >>Tovrstna "dejavnost" jim verjetno pomeni neko sprijeno zadoščenje
    >>in popoln, že kar "sadistični, užitek.

    Bi še pomislil, da je res, a kaj ko mazohistov v resnici ne moreš mučiti, tudi če se še tako trudiš. Včasih je najbolj kruto, če nekoga preprosto pustiš pri miru.



    Misel iz srca

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 17. julij 2008 @ 00:37 CEST
    Pozdravljen Dysan

    Resno razmisli o razmislici, ki si jo spustil na pozitivke in ugotovil boš, da sploh nisi resen.

    Uživaj z razmislico mislim zato sem misel.

    Čao



    Pravljica

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 17. julij 2008 @ 00:56 CEST
    Pozdravljen Marko

    Se že poslavljaš od globokoumnih zamisli?
    Je sfalilo misli al zamisli oziroma idej kako žalit?

    Mazohist?
    Sem res sadist, ker berem bedarije, ki jih pišeš o krščanski veri?
    Ljubi Bog ljubi, vem v srcu a preberem zaničljivke, ki jih pišeš, sem zato sadomazohist?

    Nimam pojma ljubi Bog ve.
    Glih ko glih v srcu.

    Servus


    Sporočilce!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 17. julij 2008 @ 05:38 CEST
    SPOROČILCE!

    Jeza je postavka volje
    tako kot izstavljen račun
    na tržnici za solato.

    Molčeči bes za previsok račun
    pa je najlepša radost!

    Niti ena moja beseda
    ni bila pohabljena,
    niti ena ni izkrvavela,
    niti ena se ni izjokala,
    nobena ni bila umorjena.
    Ostalo jih je še dovolj
    za pesnjenje, dovolj jih je,
    da se znajo postaviti po robu.

    Nobena beseda ni bila okleščena,
    niti ena ni bila obglavljena z mačeto,
    Vsaka je tako spretna,
    da zna zapolniti vsako prazno luknjo
    in celo od strele razklano drevo
    zna sestaviti skupaj.

    Vse moje besede doživljajo
    občutek zaljubljenosti.
    Niti ena se ni ugnezdila pod vašo kožo,
    ker si znajo izbirati svoje ležišče.
    Nobena ni otožna
    in nobena se ne počuti izobčeno.
    Vse imajo dobra pljuča,
    inštalirane dodatne škrge
    in bombolo s kisikom.
    Vse imajo močno srce,
    tudi podkožnega dihanja
    in podvodnega plavanja so se naučile.
    Nosijo mini krilce in imajo
    po cele dneve trajajoči orgazem.
    Vi pa sprejmite ta dejstva
    in se čohajte po mili volji,
    da bo tudi oslom prišlo!

    Lep dan
    Tatjana


    Parodija na Parnasu

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 17. julij 2008 @ 16:58 CEST
    Tako lepa in tako popolna sem,
    izpopolnjena kot Wilendorfska Venera,
    napihnjena kot vsaka izmed mojih besed.
    Boginje na Parnasu mi zavidajo
    topirano frizuro z zlatimi prameni,
    v katerih sije svetloba Božanske Ljubezni.

    Moje besede so neuničljive,
    ne morejo jih preglasiti
    oglušujoče piščali objestnih satirjev,
    niti orjaški Titanovi bobni,
    ki donijo iz temin vulkanskega brezna Etne.
    Moje besede so kot strune v Eolovi harfi.

    Tako lepa in tako popolna sem,
    vzvišena na krvavimi pogledi steklih psov,
    ki tulijo v luno, ker se bojijo pogledati v Sonce.
    V Resnici Božanske Luči zasije
    vsaka Moja Beseda kot Alfa in Omega
    ultimativne Resnice z Veliko Začetnico.

    Gledam se v ogledalu in vidim,
    da niti steklo ne prenese lepote Moje Duše
    in strogosti mojega pogleda.
    Gledam, dokler ne poči in se sesuje
    v koščke, ki še naprej kričijo vame:
    Najlepša, najboljša v deželi si tej.

    Tako lepa in tako popolna sem,
    skladna v skladnji, prislovna v slovnici,
    izrazita v izrazu, bitna v biti, misleča v misli.
    Domislila sem si razmislice,
    Razmislila domislice, prebesedila besede -
    od malikovanja do malecovanja.

    Ponosna sem, vedno na strani
    zmagovitih bogov, božja maziljenka,
    ki jo čaka zlata postelja na Elizejskih poljanah.
    Onstran žužkov, ki se kot vešče
    zaganjajo v avreolo na moji glavi,
    da se nazadnje scvrejo v žaru Moje Ljubezni.





    Le komu je povleklo se?

    Prispeval/a: Fredi dne četrtek, 17. julij 2008 @ 22:04 CEST
    Pozdravljena Marja

    Vse dobro z srčekom?
    Mogoče si iskala vzrok besedam, ki si jih poudarila.

    Lepo si začela pripoved, v strnjeni kolonici samega sebe, kupčeka sebe.

    Po moje je MC pojedel kakšen šnicel. :) Še vedno ostane Fredi, kot enakopravni sogovornik.
    Pojasnilo
    Baje nisem bila dovolj jasna, kar se tiče sogovornika, da ostalo je cool.... ;). No, da pojasnim .. Kar se tiče enakopravnosti Fredija, mislim, da je Fredi enakopravni sogovornik Tatjani Malec. da sta kot eno....
    Sicer brez veze, ker je škoda časa za vse skupaj

    Komu nisi bila dovolj jasna?
    S kom si se še morala posvetovat?
    Škoda časa in besed za toti podenj?

    Praviš, da mi je težko zamerit?
    To mi deluje spodbudno, res si ljubeča.
    Pač manjša stopnja inteligenčnosti totega pisca ga dela tak lepo debilno ljubkega.
    Vsaj tak misli v svoji miceni mb inteligenčnosti.

    So mi ponujali že svinjski mozek za jest, perfektna papalica, ki krepi baje um.
    Odklonil sem, ker se mi dviguje ob taki vitaminski hrani, raje sem taki kaki sem, brez svinjskih možgan.
    Po domače hvala za rožice, ki dišijo po domačem vrtu.

    Vsem sem se opravičil, tud tebi, če si sprejela opravičilo.

    Zamisli se, to je tak kot, da bi se zamislila nad sabo, sama seboj.

    Adio


    Žuri in šmarnica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 17. julij 2008 @ 23:27 CEST
    Gospa Marja,

    po mojem so to posledice žurov, preveč popite šmarnice in do onemoglosti izdihanih noči. Saj razumem, da vam mora biti grozno, probajte se malo odčepiti in razbremeniti. Lažje vam bo.

    Lep pozdrav in hitro okrevajte

    T.







    Ateist

    Prispeval/a: Lario dne petek, 18. julij 2008 @ 10:01 CEST
    Fredi,

    pred nekaj čsasa si nas, ki smo oporečniki biblije označil za ateiste. Nekateri so mogoče res čisti ateisti.
    Ker ti nisi ateist in si globoko veren in ljubeč do okolice, veliki zagovornik ljubezni in ljubi bog ljubi, bi moral biti do nas brezpogojno ljubezniv, poln ljubezni.
    Si pa osebek(uporabil sem Tatjanin besedni zaklad za žalitev), ki je najbolj žaljiv od nas vseh, celo bolj od Tatjane.

    Ko napišeš kakšen žaljiv komentar, doživiš orgazem.
    Še veliko orgazmov ti želim.

    PS ti bi nam moral biti za zgled brezpogojne ljubezni.............

    LP


    Ah, toto živleje

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 18. julij 2008 @ 10:10 CEST
    Pozdravljen Lario

    Lepo si se izlil po spetkah pozitivk.
    Spletka je mišljeno splet.

    Opet ateist.
    Noben ni ateist, vsi verjamejo kar verjamejo, tud vera, da verjamejo, da niso verni je vera, da ni vera.

    Brezpogojno ljubezniv?
    Je pogoj?
    Pogoj sploh ni pogoj, če odmisliš pogoj.

    Uživaj!

    Čao


    Ah, toto živleje

    Prispeval/a: Lario dne petek, 18. julij 2008 @ 12:21 CEST
    Fredi,

    pa misliš, da te je kdo razumel s tvojimi globokounimi izjavami????'

    LP

    PS boli me patak če me kdo razume, važno je da sodelujem in ...................... kaj Fredi?????


    Lajfalica

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 18. julij 2008 @ 14:04 CEST
    Pozdravljen Lario


    Da, si vernik, veruješ sebi.

    In razumum razume, razumem.

    Čao


    Se ti je poslabšalo???????

    Prispeval/a: Lario dne petek, 18. julij 2008 @ 14:58 CEST
    Fredi,

    da si viola, moraš nositi s seboj ruzak kamenja.
    To je zate in za ostale, ki berejo tvoje kratke brezvezne zapise veliko bolj razumljivo.
    Kaj je zmanjkalo globokoumnih parol izpisanih iz biblije??????

    LP


    Verjamem, čudež?

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 18. julij 2008 @ 15:12 CEST
    Pozdravljen Lario

    Ni še take sile.

    Niste odrešeni iz del, da se ne bi kdo hvalil.

    Le komu se da nosit rukzak kamenja?
    To ni tak ljubeče razumljivo.

    Čao


    Strel v zrak z blagoslovljenim metkom

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 18. julij 2008 @ 21:53 CEST
    Gospa Marja,

    ne vem o čemu pišete in pri najboljši volji vas ne razumem nič. Vaši stavki so nerazumljivi in brezglavi. Ali te spise pišete ob polni luni, po pol noči, ko štrigoni ovcam strižejo dlako? V slovenski mitologiji sem brala, da če štrigon sreča žensko med enajsto in eno uro ponoči, da ji poje srce. Prej pa jo vleče za lase in naslednji dan jo hudo boli glava in da z glavobolom potem žrtve pišejo čudne reči. Štrigoni so grozne pošasti, ki delajo veter in oblake in drugo zlo, vzamejo celo pamet. Živijo na Kleku in prav nobena ni varna pred njimi. Če se vam bo kdaj kakšen tak štrigon približal, petkrat ustrelite v zrak, pri čemer pa mora biti vsaj en metek blagoslovljen. Potem boste pisala komentarje, ki bodo prava eksaktna znanost.

    Lep pozdrav in dober žur
    Tatjana



    Strel v zrak, ker ti ne pride

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 18. julij 2008 @ 23:17 CEST
    Gospa Marja,

    hvala za dobre želje. Včeraj sem imela zares prijeten žur. Moj sin je imel rojstni dan in smo zelo lepo in prisrčno praznovali.

    Lep pozdrav in lahko noč

    Tatjana


    Ne smešite se več, gospa Marja!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 19. julij 2008 @ 07:03 CEST
    Gospa Marja,

    ne smešite se več! Moj žur ob sinovem rojstnem dnevu je bilo osrečujoče srečanje s srčnimi željami in prisrčnim vzdušjem, brez nacejanja, ker nacejanje ni v mojem slogu. Seveda vas razumem, iz vaših pisarij izhaja, da imate bohotno pristrižene možnosti za racionalno oblikovanje sporočil. Prebanalni ste, da bi vam človek namenjal pozornost in vas resno obravnaval. S takim brezglavim besedičenjem, ni mogoče doseči, da bi pustili na spletu kakšen poseben vtis, da delujete inteligentno. Vi lahko še naprej modročelo miksate pamflete in izcejate žolč, enostavno vi me ne morete užaliti in prizadeti.

    Lep in miren dan

    Tatjana


    Ne morete ne sprovocirati! Prst usmerjate k sebi

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 19. julij 2008 @ 10:22 CEST
    Gospa Marja,

    ne morete me sprovocirati, vi lahko napišete kar hočete, saj s tem kažete samo nase, kako strašno trpite, da nisem vam podobna.

    Po slovenskem pravopisu pomeni poden: pôden -dna -o prid. (o) nanašajoč se na pod, tla: podni lak; podne in stenske letve; podno loščilo / podne površine / podna vrata so zaškripala.

    Mene ne morete primerjati s podnom, ker dobro veste, da vas moti moja lučka, ki sveti na stropu nad podnom, v neki sobi, kjer se prebirajo knjige in ustvarjalno piše, pesni in v tem prostoru je neizmerno polno humorja, ki razgradi vsako resnico.
    Za humor ste me v svojem komentarju prosila in uslišala sem vam željo. Pri tem pa nisem imela v mislih izrecno vas, temveč da se tisti, ki mu je moj humor nastavil ogledalo, vidi v njem.

    Vaša prošnja je bila uslišana in moj namen je bil dosežen. Oglasila ste se. Nauk za življenje: Ne izzivajte po nepotrebnem! Prst, s katerim kažete name, je usmerjen v vas.

    Tatjana


    otroški vrtec

    Prispeval/a: Ljuba dne sobota, 19. julij 2008 @ 11:56 CEST

    ----------------------------------------
    Vse se učimo iz lastnih napak, če pa jih ne vidimo, nam jih kdo pokaže. V bistvo je to silno pozitivno in vsakemu takemu bi morali biti hvaležni in se truditi za to, kako jih popraviti. Odvisno od naše zavesti. Vsako zlo lahko preraste v pozitivo, če ga znamo prerasti in se truditi za našo notranjo rast. A to lahko pokažemo tako, da istih napak ne ponavljamo več. Redkim uspe, toda vredno se je potruditi. Nikoli se ne ve.

    Marja Turniški
    -----------------------------------------

    Marja pa se iz lastnih napak ni (še) ničesar naučila, kajti kar naprej lajna in lajna eno in isto in se zaganja v eno in isto drevo.
    Gospa Marja, imam občutek, da ste izredno nevrotična, srborita in prepirljiva ženščina, polna same sebe in svojega močno izraženega Ega, ki se ne zmore obvladati in se obrzdati. Pamet v roke, punca, kajti na pozitivkah se s takim pisanjem le blamirate.
    Če bi vam Tatjana res "dol visela", bi jo pustili pri miru, tako pa se ves čas zaganjate vanjo in izlivate nanjo svoj strup. Oprostite, to zame ni "dolvisenje".

    Kar pa se tiče kazanja s plstkom, pa tole:

    Ko kazalec na nekoga svoj uperiš,
    proti sebi prste tri pri tem usmeriš!

    Pozdravček
    Ljuba


    Parmament kot parlament

    Prispeval/a: Fredi dne sobota, 19. julij 2008 @ 12:11 CEST
    Pozdravljeni

    Debata me spominja na trenutek, ko sem se usedel na školjko in pomislil na zrcalo.
    Ogledalo vse okrog naju z školjko.
    Kar sram me je malce gratalo.
    Dobil sen pomislico, da razmislico študiram na školjki.
    Mi daje školjka takšno zavedno misel?
    To bi blo hecno, ker, ko nisem na školjki sem potem takem brez zavedanja.
    Ljuba školjka.
    Kdo sedi na tebi?
    Človek al srce?
    Uf!
    Odkod taka srčno človeška misel glih na školjko?
    Iz srca al možganof al telesa al uma? Glih iz školjke?
    Si to sam mislim? Le kje je blo prej skrito vprašaje?
    V mislih?
    Možno ampak je srčna misel, ljubka, daje mi mislit, da ni vredu sedet glih na školjki in mislit na školjko.
    Srčna misel al školjka al pa kdo prišepetava misel srčno?
    Nimam pojma, brezveze mislim.
    Sem se vstal in pobral majhno sklenino od školjke na kateri sem sedel velikosti cirka 6-7 milimeterčkof2.
    Školjko sem si dal na konico prsta in se zopet usedel na razbrazdano skalo in pogledal morje z školjko.
    Lepo zgleda žar meseca na morju in slišat pljuskanje valov ter vonjat kakor tud občutit z umom bistvo življenja na oddihu.
    Na takem oddihu bi lahko bil celo življenje, si mislim.
    Je sploh možno?
    Oddih celo življenjski, da bi živel celo življenje brez, da bi hinlegno na oddihu.
    Nimam pojma, ljubi Bog ve, ljubezen bo resnico obelodanila, upam, ok.
    Niti ni pomembno ampak je men ljubka školjka prirasla k srcu, lepa je, čudovito zgleda v svojem obstoju življenja, ko je cela seveda, ker sedaj je le še spominček na prstu, ki čuti celoto, spomnil sem se glih nate, ki ti je pripadal ta oklep v obliki školjke, da si živel oziroma dalje živiš v življenju, ki se mu po domače reče ljubezen.
    Morda te je kdo pojedel z ljubeznijo.
    Morda je z ljubeznijo tud bruhal slabost.
    Trupla z ljubeznijo popapajo moderni modni, pepel bo pogoltnila zemlja.
    Vsak da celega sebe na koncu poti, pred vrati stojiš gol, brez telesa, vrata odpre ljubezen.
    Dobrodošli odkoder god došli, le naprej ljubezen v ljubezen
    Vse je možno.
    Ok.
    Živiš v spominu, ki je ljubezen, pripadnik ljubezen v ljubezen, živiš ljubezen, živa si ljubezen, školka ljuba.
    Vse je ljubezen kar je ljubezen.
    V srcu ljubezen ljub ljubi.

    Adio – ljubi Bog z vami iz srca


    Peace v grobu

    Prispeval/a: Fredi dne sobota, 19. julij 2008 @ 17:59 CEST
    Brezveze se bat, da bi karkoli izgublili, nimamo nič, še besede so dar srca.

    Upam, da zdravega uma iz srca povem, da tud bolan ma srce pa čeprav nima zdravega uma.
    Vsi bodo ozdraveli.

    Ljuba resnica ljuba, ljubi Bog ljubi.
    Resnica je res resnica.

    Kdor laže, res laže.
    Kdor izmisli, res izmisli.

    Resnica je zmeraj resnica.
    Večna ljubezen ljubi večno ljubezen.

    Adio



    Kitajska medicina - recept za težka stanja

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 19. julij 2008 @ 18:51 CEST
    Kitajska medicina - recept za težka stanja :

    Če nastopi stanje hude napetosti in ego naredi preveč luskin na jeziku, se ozdravi tako, da se zavije papigo v mokro brisačo in se gre pod mrzel tuš. Če pa še to ne pomaga, se pošprica jezik z WD 30 in jezik izpljune ven sramežljivi svaljek sirčka, ki se je ponoči nabral v ustih. In maček je rešen!





    Kitajska medicina - recept za težka stanja

    Prispeval/a: Ljuba dne sobota, 19. julij 2008 @ 19:11 CEST

    Modri stari Culukafrijci pa pravijo, da je dobro tudi zakopati glavo v pesek in pomoliti svojo rit visoko proti modremu nebu, butniti iz riti kakšen modrikasto-plavkast dim, ker si pač prejšnji večer ravno jedel čebulo s česnom, in potem ti odleže, da kar zacmokaš od ugodja, pa ne smeš preveč cmokati, kajti ne pozabi, glavo imaš v pesku...

    Pozdravček
    Ljuba


    Poosebljeni negativizem v stečaju!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 20. julij 2008 @ 09:17 CEST
    Pojavil se je spet nekdo, ki mi me ne more ne s hlinjenjem in ne z laskanjem pod mojo poezijo in prispevki osvojiti, še manj pa užaliti. Užali me lahko samo tisti, ki ga cenim. Teh vas je na Pozitivkah veliko in za vas pišem. Tisto majhno peščico anonimnih neotribalistov, ki mislite, da so Pozitivke odlagališče za smeti, pa odmislim. Zame ne obstajate, ste poosebljeni negativizem v stečaju in izkušnje so me naučile, naj se z vami ne ukvarjam.

    Podpisana s polnim imenom
    Tatjana Malec


    Poosebljeni negativizem v stečaju!

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 20. julij 2008 @ 11:25 CEST
    Tipično za poboljševalnico.
    kdo se hoče poboljšat?????????

    PS Fredi zna 100% odgoviriti.

    LP


    Razmislice Tatjana Malce

    Prispeval/a: novaic92 dne nedelja, 20. julij 2008 @ 11:41 CEST
    Tatjana, kaj pa če ma Marko Črnigoj prav kar se tiče AIDS/HIV? ali bi bilo to težko prenesto? sprejeti resnico? biti v dvomu je pretežko, biti v precepu kaj je res, kaj pa če spoštovani(!) doktorji (nekateri) lažejo, drugi jim pač brezglavo sledijo? dejansko je veliko lažje slediti množici..? a kaj če množica sledi napačni resnici?


    Razmislice

    Prispeval/a: novaic92 dne nedelja, 20. julij 2008 @ 11:44 CEST
    Mislim da ne smete(smemo) pozabiti da današnji svet razpada, da postaja in bo postajala edina vrednota denar...globalni svet vojn brez smisla, časti itd.
    A je amerika kaj drugega kot to?


    Razmislice

    Prispeval/a: novaic92 dne nedelja, 20. julij 2008 @ 11:57 CEST
    Milsim da je Marko črnigoj predan resnici, brezpgojno kakršna že je.


    Žalitev s polnim podpisom

    Prispeval/a: Lario dne nedelja, 20. julij 2008 @ 12:39 CEST
    Tatjana,

    tak egocentrizem je opisoval A.T. v vseh svojih razglabljnjih.

    A.T. ja sem razumel le do njegovaga ugotavljanja o bivanju TUKAJ IN ZDAJ. Njegova teološka razglabljanja me niso zanimala in me tudi v prihodnosti ne bodo, tako kot Fredijava biblija NE, ali pa tvoje neskončne brezvezne "brezsmislice" NE.

    Priznam;
    A.T. je, kar se tiče navadnega človeškega bivanja TUKAJ IN ZDAJ meni pokazal pot do razmišljanja, da je na svetu en kup Bogov.

    Najde pa se ena Tatjana, ki zagovarja Fredija, ki je fanatik in nam hoče vsiliti, da so viole čisto krotke in ne nosijo s seboj ruzak kamenja.

    Tatjana, zakaj se še vedno sprenevedaš, saj si že razkrinkana. Kar bodi jezna na cel svet.


    PS Mogoče se bo našel še kakšen Pozitivkar in stopil tebi v bran.


    LP

    Lp


    Lario, Lario kaj vsega se ne izmislite...

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 8. avgust 2008 @ 11:29 CEST
    Vas Lario pa res nekje ščiplje, da mi ne date miru. Jaz bi vas umestila kar med božanske glasbenike, ko pa znate tako lepo ponavljati refrene. Ali se niste še izpeli? Vaša vztrajna bedresa bi bila kar prikladen podstavek spomenika Frediju, ko ga pa tako častite.

    Uživajte!

    Prijazen pozdrav
    Tatjana


    Slovenija odkod lepote tote

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 8. avgust 2008 @ 11:58 CEST
    Pozdravljena Tatjana

    S kolegom greva po lentu do gril rance in vidim po poti fajn tri velike zaboje malih priročnih granitnih kock, takoj je spomin izbrckal oboževalca viol Lario
    Glej, kocke za viole
    Nasmehno sem se
    Pa komu se da granitni rugzak nosit
    Pusti ove, ovi so fu.njeni
    Fajn je funjen bit
    Ja z pivo v roki
    Boljša je lepinja v želodčku pomešana z cocacolo

    Prav maš Tatjana, res se spravljajo nate ampak se vsaj načitajo fajn preden dojamejo bistvo, da je človek človek.
    Ideologija je le ideologu pomembna.

    Kdor ljubi tud lepe pesmi piše.

    Vse ljudi ljubi ljubezen.

    Titula je za titule.

    Lep pozdrav


    Slovenija odkod lepote tote

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 8. avgust 2008 @ 21:20 CEST
    Pozdravljen toti Fredi!

    hvala za komentar in dobro se drži. Dobra lepinja in glažek piva v tej vročini se kar priležejo. Slovenija je pa res polna lepot, ki nas razveseljujejo.

    Prijazen pozdrav
    Tatjana


    Stare in nove razmislice

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 10. avgust 2008 @ 14:59 CEST
    NovaIc, ali mislite, da s svojimi razmislicami nisem bila predana resnici, saj me nekako apriori izključujete iz resnice, ko jo priznavate samo enemu, ki se nekako retorično poigrava s svojo naravo in duhom, ki ni od včeraj?

    S takšno izjavo, kot je zgoraj zapisana, samo nadaljujete nihilistično zgodbo. Resničnost je torej postala neka fiktivna iluzija ali hiperrealni obstoj resnice, s katero resničnst "biti" zdrsava v svojo črno luknjo dogodkovnosti.

    Tu pa res potekajo dogodki kot patena, kot bi krožil nekakšen pozlačen krožnik od ust do ust, na katerem smo obhajani s poljubnimi resnicami, ki so izgubile ves smisel biti resnica tistega, ki resnico občuti v svojem ustvarjalnem nemiru in ta naenkrat postane lažnjivec, ki naj bi namenoma klatil laži, ker ve, da pride odrešenik in rasodi kaj je resnica in nato pride NovaIc ga poviša v pomembneža, ki sledi principu: "kadja tuži, kadja sudi".

    Filmček za otroke! Škoda je vsakega ustvarjalnega napora za destruktivneže!

    Resnica nima nobenega monopola. Je binarno nasprotje laži. Vprašanje je, kdo tu govori resnico. Resnica je je tudi racionalni diskurz.

    Da nam ne bo danes, ki je nedelja, preveč dolgčas in tudi ker vojska spi, je treba povedati zanimivo novičko, ki bo vse na tem spletu zelo razveselila (O fortunatos minimum sua si bona norit, agricolas! - Virgil):

    Ameriški predsednik Bush je kitajskim voditeljem sporočil, da se jim ni treba bati verske svobode. Veliko dejanje na komunističnih tleh, ali ne?

    Ameriški predsednik George Bush se je davi v protestantski cerkvi Kuanjie v Pekingu udeležil maše in ob tem kitajskim voditeljem sporočil, da se jim ni treba bati verske svobode. O tem in še drugih temah se je Bush po obisku maše pogovarjal tudi s kitajskim predsednikom Hu Jintaom.

    Buch in Hu Jintaom sta sklenila sprejeti tudi delegacijo s Pozitivk, da se bosta z njimi pogovorila.

    Bush se je razveselil bogoslužja in dejal, da se ne bi smela nobena država in noben državljan bati vpliva religije. "Veste, z Lauro (Bush) sva tukaj v Pekingu na Kitajskem ravnokar imela veliko srečo in privilegij čaščenja," je dejal Bush, ko je zapustil cerkev. Maše, ki je skoraj v celoti potekala v kitajščini, se je sicer udeležil tudi nekdanji ameriški predsednik George Bush starejši.

    Bush se je po obisku maše na zasebnih pogovorih nato srečal še s Hujem, s katerim naj bi govorila o človekovih pravicah in svoboščinah, pa tudi o boju proti terorizmu, gospodarstvu in prizadevanjih za zaustavitev jedrskega oboroževanja Irana ter Severne Koreje. Podrobnejše vsebine pogovorov predsednikov ZDA in Kitajske naj ne bi razkrili.

    Bush je sicer v zadnjih dneh, ko se v Pekingu udeležuje olimpijskih iger, večkrat odprl vprašanje spoštovanja človekovih pravic in svoboščin, a hkrati poudarjal, da ne želi politizirati tega velikega športnega dogodka.

    Obljubil je, da pride tudi v Slovenijo, da bo prebral moj članek o človekovih pravicah "Ustavne pravice".

    Imejte lep dan na modrih valovih morja in ob oranžnem večernem zatonu.

    Tatjana



    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,60 seconds