O resnici je bilo že veliko povedanega, a vendar je to neizčrpna tema, katere se je vredno lotevati vedno znova in znova.
Vzemiva en primer nekoga, ki je barvno slep. Le ta vsem razlaga, da je edina resnica, da obstajajo samo tri barve, črna, siva in bela. Vse druge skuša prepričati, da ima edino on prav, vsi drugi pa gledajo narobe in se zato motijo. Ker je prijazen so nekateri prepričani, da mora ta človek imeti prav, saj je prijaznost ja najpomembnejše merilo duhovnega razvoja.
S Sokratovim trojnim filtrom resnice pa lahko za prav vsako resnico oziroma trditev ugotovimo koliko je resnična.
Prvi Sokratov filter je ali si res popolnoma prepričan, da glede neke trditve kot to, da obstajajo samo tri barve, ne obstaja morda kje kdo, ki morda vidi celo več barv, kot samo črna, siva in bela?
Seveda je odgovor na to vprašanje lahko samo eden. NE, ne moreš biti o tem prepričan,
celo narobe je, večina ljudi vidi mnogo več barv kot tri zgoraj omenjene.
Če trmoglavo še naprej trdiš, da imaš samo ti prav, da si samo ti tisti, ki razmišlja na pravi način ljudje prej, ali slej spoznajo, da si nekdo s komer je za razpravljanje škoda izgubljati čas.
Drugi Sokratov filter ugotavlja, ali je tvoja trditev pozitivna, ali negativna. Trditev, da obstajajo samo tri barve, črna, siva in bela vsekakor ni pozitivna. Sam lahko ugotoviš, da bi bil svet brez barvitosti enoličen in prazen.
Tretji Sokratov filter o resnici je, ali bo od te tvoje trditve kdo imel korist?
Od trditve, da obstajajo samo tri barve, črna, siva in bela prav gotovo nihče ne bo imel nobene koristi.
Kaj ni butasto trditi nekaj, od česar nihče ne bo imel nobene koristi?
Vzemiva zdaj drugo Sokratovo misel; To kar iščeš je v tebi in jo dajva v njegov trojni filter.
1. Ali si zares prepričan, da to kar iščeš je res nikjer drugje kot v tebi?
Jaz sem o tem povsem prepričan, ti pa o tem nisi, vendar imaš še vedno možnost, da se o tem prepričaš.
Seveda večina raje trdi nekaj o čemer ni prepričana, niti se nikoli ne bo prepričala, ampak raje nekaj trdi, kar je nekje prebrala, ali si tako samo misli.
2. Sokratov filter je, ali je ta trditev pozitivna, ali negativna?
Seveda je še kako pozitivna, saj ti daje možnost, da dosežeš nekaj, kar so nekateri drugi že dosegli.
3. Sokratov filter je ali je ta trditev komu koristna, ali ne?
Seveda je ta trditev, da to, kar iščeš je v tebi še kako lahko koristna saj imaš s tem možnost v sebi najti in doživljati svoje pravo bistvo.
Ljudje radi blebetajo, ali pišejo kar neke trditve, v katere se niso nikoli prepričali in od katerih nihče nima nobenih koristi. Hvalabogu ima od mojih pisanj kar nekaj ljudi koristi, saj preko tega najdejo način, kako v sebi najti notranji stik s svojim srcem.
Tudi o Veri je bilo napisanega veliko, vsak si vero predstavlja po svoje in svoja mnenja želi podtakniti drugim in jih prepričati, da ima samo on prav.
Jaz se v takih primerih vedno obrnem na slovar slovenskega knjižnega jezika (SSKJ) in pogledam, kako vero definira SSKJ.
SSKJ pravi; Vera je zavest o obstoju boga in nadnaravnih sil. Kako preprosta definicija, ki v par besedah pove vse.
Moje mnenje je, da na obličju te Zemlje ni nikogar, ki ne bi bil kdaj pa kdaj v tej veri takozvani zavesti obstoja boga, oziroma nadnaravnih sil, samo da tej zavesti ne rečejo bog, ampak mir, ali ji rečejo ljubezen, ali pa morda resnica. Gre pa seveda za povsem eno in isto stvar.
Torej v podkrepitev moji trditvi; vera je zavedanje mira, ljubezni, resnice, kdo pa si ne želi nobenega miru, nobene ljubezni in nobene resnice?
Jaz nobenega takega ne poznam. Torej smo vsi verni.
Edina razlika med nami je ta, da smo eni v tem zavedanju mira, ljubezni in resnice preko dneva malo dlje, drugi pa malo manj.
V enem od prejšnjih člankov sem pisal o pogojni in brezpogojni ljubezni.
SSKJ lepo definira pogojno ljubezen, zanjo pravi;
Ljubezen je močno čustvo naklonjenosti do koga,
združeno s skrbjo za njegovo korist, dobro.
Moja definicija za brezpogojno ljubezen pa je;
Brezpogojna ljubezen je
močna čustvena naklonjenost do lastnega srca,
združena s skrbjo za korist vseh ostalih src.
Kdor dela na sebi,
se vsak dan poglablja vase temu je jasno,
da v miru je resnica,
da v resnici je vera,
in da vera je v ljubezni.
Stoyan Svet |
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne petek, 30. september 2011 @ 10:13 CEST
skratka, če že nekaj trdiš, to argumentiraj
in za svojo trditev uporabi trojni Sokratov filter,
če morda še nisi vedel(a), da si veren
zdaj lahko veš,
da si. ;)
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne petek, 30. september 2011 @ 15:28 CEST
"saj je prijaznost ja najpomembnejše merilo duhovnega razvoja."
To sem pozabil dati v navednice, ker prijaznost še zdaleč ni kako merilo duhovnega razvoja.
Za prijaznostjo se dostikrat lahko skriva nevednost, kdor ima vsaj malo globlje spoznanje o življenju je sicer lahko prijazen, ni mu pa treba igrati prijaznosti.
Spomnite se zgodbe o kateri sem pisal ko je mojster v svetišču klofutal vernike ob njihovi tihi molitvi samo zato, da bi svojemu učencu pokazal, kdo od teh vernikov je najbližje bogu.
Če te nekdo oklofuta pri molitvi to vsekakor ni prijazno od njega, ampak če je to mojster modrosti zaradi tega ni nič manj mojster modrosti.
Blagor tistim, ki lahko prepoznajo mojstra modrosti
lp
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne torek, 4. oktober 2011 @ 12:24 CEST
seveda dragi mirko, kot pa lahko vidiš nihče ne razume tvojih "edino pravilnih", edino "resničnih" in edino "osvobajajočih neločenih misli", čim je potrebno na nekaj konkretno odgovoriti kot recimo na vprašanje, kako se pišeš, naš edinopravilno osvobojeni mirko zamrzne in hitro zavije s te poti in začne razlagati lepoto svoje nelogičnosti.
Mimogrede je moje mnenje, da je tvoj um daleč od preprostosti, kar nam s floskulami potrjuješ v vsakem svojem komentarju.
Edino v nečem pa si res dober v podtikanju.
Sokomentatorjem kar naprej podtikaš svoje trditve in zlobne misli, ki jih oni nikoli niso napisali kot recimo meni tole in jih tako poskušaš zmesti;
"V kolikor ti praviš, da te tvoj guru lahko oklofuta, potem te v nadaljevanju lahko brcne v glavo…lahko ti vzame denarnico…te pošlje v sveto vojno…in seveda v popolnosti manipulira s tabo. Tak pristop ti zagovarjaš in midva sva res svetlobna leta narazen, v pristopu k raziskovanju sebe."
Ne vem od kje tebi slaboumna ideja, da jaz tak pristop zagovarjam?
Tole si si res lepo izmislil, kar samo nakazuje tvojo nizkotnost, tvojo notranjo temo, katera ti preprečuje, da bi v sebi lahko kdaj videl notranjo svetlobo,
dragi mirko le razkazuj svojo nizkotnost, tako bodo ostali komentatorji še lažje presodili tvoja pisanja.
No pa saj so te itak že, saj samo še Violeta ne sprevidela tvojih nebuloz. Ampak tudi ona je inteligentna in te bo spregledala slej kot prej, tako kot so te vsi drugi.
Jaz zagovarjam vsak pristop, ki človeka lahko dvigne na višji nivo zavesti.
Žal pa tvoje blebetanje o resnici o neločenosti itd nikogar ne bo moglo dvigniti na višji nivo zavesti.
Dragi mirko, tvoj edini učitelj ni resnica, saj v vsakem svojem komentarju s podtikanjem in odmikanjem od teme in odgovorom na vprašanja samo potrjuješ, da si še milijone svetlobnih let od resnice.
Tudi tvoj vzornik krišnamurti je bil lažni guru o tem bom kaj več napisal v naslednjem članku z naslovom; Krišnamurti lažni guru.
Ne dragi mirko nisva spoznala enakih stvari, ti si še zelo, zelo daleč od tiste notranje svetlobe, ki je tista prava resnica o kateri pišejo vsi sveti spisi, ki pa so zate seveda vsi lažni. (poglej tvoje komentarje v katerih to trdiš)
Zame je ljubezen darilo boga, zate pa neka nedefinirana stvar, ki pa jo kljub temu kar naprej skušaš definirati na nedifirentni način.
In za konec naj še enkrat ponovim vprašanje;
In zakaj si ti mirko ( niti ne vemo če je to tvoje pravo ime) taka reva, da se ne upaš pod svoje umotvore podpisati s pravim priimkom in to ti, ki si baje pisatelj, ki je baje napisal celo neko knjigo o miru?
vidiš to, da si ne upaš razkriti niti svoje prave identitete te diskreditira na celi črti in celotno tvoje pisanje uvršča v mlatenje prazne slame.
uživaj v lepotah tvoje mile ti neločenosti ;)
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: panefin001 dne torek, 4. oktober 2011 @ 13:52 CEST
v članku sem napisal;
"saj je prijaznost ja najpomembnejše merilo duhovnega razvoja."
To sem pozabil dati v navednice, ker prijaznost še zdaleč ni kako merilo duhovnega razvoja.
Za prijaznostjo se dostikrat lahko skriva nevednost, kdor ima vsaj malo globlje spoznanje o življenju je sicer lahko prijazen, ni mu pa treba igrati prijaznosti.
Spomnite se zgodbe o kateri sem pisal ko je mojster v svetišču klofutal vernike ob njihovi tihi molitvi samo zato, da bi svojemu učencu pokazal, kdo od teh vernikov je najbližje bogu.
Če te nekdo oklofuta pri molitvi to vsekakor ni prijazno od njega, ampak če je to mojster modrosti zaradi tega ni nič manj mojster modrosti.
Blagor tistim, ki lahko prepoznajo mojstra modrosti
lp
---
stoych
Mirko:
Stojči, je zgornji tekst tvoj?
Sem ti ga jaz podtaknil, ali si pozabil kaj si sam napisal?
Malo pavze bova naredila v najini (ne)komunikaciji.
Tole res ni več užitno, saj je prijaznost zbežala skozi okno.
P.S.
Moje pravo ime je Mirko, svojih rosjtnih in drugih podatkov pa ne bom dajal, saj morebiti želim mir...
Ko bom se tako odločil bom objavil tudi te podatke, a zaenkrat ne vidim potrebe, saj so važna sporočila, ki jih pišem.
Imej me zaradi tega za nepogumnega, neresničnega, zlaganega in vse kar želiš.
Da ti bo le lažje pri srcu, lahko me zopet povabiš na kavico, a se tokrat ne izmakni kot prvič.
Mogoče pa bi kavica bila prijetna.
Stojči nisem tvoj sovražnik, le zato ker vidim drugače kot ti.
Velik prijateljski pozdrav.
Mirko
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne torek, 4. oktober 2011 @ 15:02 CEST
dragi mirko,
če ne vidiš razlike med tem, kar sem napisal jaz
in tem, kar si napisal ti, ti žal tudi bog ne more pomagati.
Lepo sem ti podal analizo tvojega prvega komentarja na moj članek o pogojni in brezpogojni ljubezni, na katerega pa seveda nisi repliciral in se mu lepo izognil, kot si se izognil vprašanjem in mnenjem hetlicht, osh-kosh, laria, marje, merijen in drugih.
Zakaj?
Ker žal nimaš kaj replicirati.
Žal me tudi ti spominjaš na tisti vic ko neki mirko vozi po avtocesti in sliši po radiu, da ravno tam kjer vozi on nekdo vozi po napačni strani avtoceste in poziva voznike naj se umaknejo, mirko vozi slalom med avtomobili, ki mu prihajajo nasproti in si reče;
" Ni samo eden, ki vozi narobe, na stotine jih je"
vidiš prav zato je povsem nesmiselno se dobiti s tabo in kaj razpravljati, to bi bila izguba dragocenega časa.
Stara modrost pravi, da s spreminjanjem sebe spreminjamo svet, če verjameš, ali pa ne ti ga ne boš spremenil z gledanjem zvezd.
btw tvoj idol krišnamurti se je dolga leta ukvarjal s kundalini jogo, ampak po tvojih komentarjih sodeč je zate vsako delo na sebi itak popolnoma brez veze.
še naprej uživaj v ločenosti od resnice.
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Nan dne torek, 4. oktober 2011 @ 15:02 CEST
4.oktober- resnica, vera, ljubezen
http://www.youtube.com/watch?v=yWtu5os9lFc
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Violeta dne torek, 4. oktober 2011 @ 17:59 CEST
Zakaj?
Ker žal nimaš kaj replicirati.
Žal me tudi ti spominjaš na tisti vic ko neki mirko vozi po avtocesti in sliši po radiu, da ravno tam kjer vozi on nekdo vozi po napačni strani avtoceste in poziva voznike naj se umaknejo, mirko vozi slalom med avtomobili, ki mu prihajajo nasproti in si reče;
" Ni samo eden, ki vozi narobe, na stotine jih je" "
Stojan, iz tvojega komentarja sodeč: ti, merijen, hetlict, lario, marja in osh-kosh vozite v isto smer?
Zakaj tega ne opaziti, zakaj ste se vedno skregali med sabo zaradi svojih pogledov in svojih "resnic", še preden se je pojavil Mirko? Kdo vse torej prej vozil v napačno smer? Zakaj nikoli se niste ujeli v eni in isti "resnici"? ali je možno, da Mirko istočasno vozi proti vsem vašim smerem in je končno se nekaj našlo, da bi vas povezalo v neki skupni točki? le v kateri? v čim se ujemate in v čim ste v soglasju? v napadu in "klofutanju"? in sčim potem odgovarja Mirko? s tem, da še vedno "pridno moli". torej, kdo je tukaj najbližje "Bogu"?
Meni se to vidi, kot v basni Krilova: voz je eden v vpregi Labod, Rak in Ščuka in vsak, ta eden in isti voz vleče v svojo smer, labod v zrak, ščuka v jezero, rak v reko... voz pa je še vedno tam kjer je bil in od tega se nič ne spremenil.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: ? dne torek, 4. oktober 2011 @ 19:20 CEST
Sledite svojemu srcu - čeprav boste zato izbrali svojo pot.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne torek, 4. oktober 2011 @ 21:08 CEST
ja draga Violeta, četudi se razlikujemo in hvalabogu, da se,
glede edino-pravilno-mislečega in neločenega mirka mi vsaj vozimo v smeri zdrave pameti, kar za mirka glede na vsebino njegovih člankov in komentarjev, (ki so celo v nasprotju z njegovimi trditvami) ne morem reči.
pa saj ti bo na tvoje vprašanje morda odgovoril še kdo drug.
Jaz se nisem skregal z nikomer, vsakemu sem skušal odgovoriti po najboljši volji, na kar sem pa alergičen je to, če mi kdo skuša podtakniti neke misli, ki sploh niso moje, ali pa komentira na moj čalnek nekaj, kar nima nobene veze z mojim čalnkom, kar kaže na to, da sploh ni prebral za kaj v mojem članku gre.
Morko se je začel prvi oglašati na moje članke in mi podtikati nekaj, kar ni imelo niti veze z mojimi članki niti komentarji.
Sam je prosil za obdelavo in jo tudi dobil pa ne samo od mene ampak večine komentatorjev, ki največ komentirajo tu na pozitvkah.
ne Violeta morko vozi med zvezdami, mi pa bomo še vedno stali različni vsak s svojimi mislimi, še naprej se bomo s čem strinjali in si v drugih stvareh nasprotovali.
Morko ne moli, on gleda zvezde, tam so njegove skupne točke, tam je njegov karkoli že, sprašuješ kdo je najbližje "Bogu"?
Sicer to vprašanje ni pomembno, pomembno vprašanje zate je, ali sem v sebi zadovoljna in srečna in če si, si seveda ti najbližje "Bogu."
lepa basen, jaz sem za onega, ki v basni manjka;
če že kaj vlečeš, vleči to iz svojega srca ;)
lep pozdrav tudi dragi nan za labodke in lepo muziko.
lp
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne torek, 4. oktober 2011 @ 21:12 CEST
draga ?
pohvala zelo lep komentar ;)
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Violeta dne torek, 4. oktober 2011 @ 22:57 CEST
človek, ki želi nekoga "spraviti na višji njivo zavesti" se
poslužuje "pačenju in afnanju", ... otrok v tebi - ne pomeni,
da moreš popačiti ime človeka ali obtoževati v čimer koli.
Ti s svojo "notranjo svetlobo", ki jo naj bi širil bi ja mogel biti
bolj svetel in čist, in tudi v izrazih, ker vse naj bi bilo ena
celota, ki se ne razhaja v ničemer, če si "svetel" potem tudi
tvoje besede in izrazi bodo "svet" ne pa spakovanje nad imeni
in še čim drugim. In preberi še enkrat kaj si napisal: "on je
prvi začel..." tebi to nič ne spominja? In potem, ali bodi to, kar
želiš naslikati v opisovanju sebe kot "srčni izvir ljubezni", ali
bodi tiho takrat, ko to ne moreš biti.
Že navadna psihologija, ki jo uporabljamo pri vzgoji otroka
preučila, da če otroka učiš enemu sam pa počneš prav
obratno... tebe nikoli več ne bo jemal resno, in nikoli ne boš
njemu privzgojil nobenih vrednot, če le teh sam nimaš
ponotranjenih in niso del tvojega obnašanja.
Tvojemu izreku, da je ljubezen darilo "boga"... Ljubezen v
svoji čisti obliki nikoli ne bo in ni bila nobeno darilo niti od
"boga" niti od katerega koli drugega. Kako misliš zakaj?
Tvoja zgodba, ki si jo navedel kot primer o "pretepaču
modrecu" je ...... (izberi si besedo sam), ker nobeden
"modrec" ne bo nobenega klofutal le zaradi tega, da bi nekoga
preizkušal v brezpogojni ljubezni, ... to naredi življenje samo,
in človek, ki vsaj nekaj spoznal v tem življenju... tega
preprosto ne naredi. Zakaj že? razmisli sam.
O "razdalji" k "bogu" ... s čim se meri ta razdalja in s čim se
razlikuje?
Človek je sam sebi resnica in sam sebi največji dokaz.
Lahko noč.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne sreda, 5. oktober 2011 @ 11:26 CEST
moje mnenje je, da človek, ki se ima za učitelja in pisatelja, ki govori o svobodi, resnici in miru, a si ne upa napisati niti svojega pravega imena zasluži tako obravnavo, kajti strah in svoboda ne gresta skupaj, še posebej, če gre zgolj za identiteto človeka, ki bi nas tu na pozitivkah rad učil o svobodi, miru in ljubezni.
Pri imenu mirko sem se najprej zmotil in napisal morko, potem sem malo razmislil in dojel, ta človek je zares en morko, saj po njegovem mnenju vsi narobe mislimo, pogojna in nepogojna ljubezen ne obstaja zato, ker samo on pravilno misli in mi vsi bi morali misliti tako kot on,
to je skoraj tako,kot če bi ti učila na glasbeni šoli violino, pa bi ti nek smrkavec vedno znova namerno potrgal strune in te kar naprej prepričeval, da se violino igra brez strun, najprej bi ga skušala prepričati, da temu ni tako, potem ko bi ti to storil stotič, pa bi ga verjetno poslala v tri krasne.
Torej dokler se mirko ne bo identificiral in nam razkril svoje prave identitete bo zame morko, ali pa morda murko.
Vse to je vzpodbuda za morkota, da se bo končno upal napisati svoj pravi priimek in pravo ime.
Poglej draga Violeta tudi Jezus je šel v božjem hramu med trgovce in jim razdejal njihove stojnice, kričal na njih, njihove božje pastirje je imenoval gadja zalega, učencu Petru pa je rekel; " Poberi se satan"
To res ni bilo lepo od njega saj tistega hrama ni postavil on, tudi stojnic trgovcev, tiste svečenike pa bi tudi lahko pustil pri miru in kot vzor mu jih ne bi bilo treba tako hudo žalit?
Ne vem, če si že prebrala kake zgodbe zen budističnih učiteljev, če bi jih, bi lahko videla, da je tisto klofutanje mojstra v svetiščuv primerjavi z nekimi drugimi zen budističnimi zgodbami mojstrov samo blažev žegen.
Sprašuješ s čim se meri razdalja k "bogu"?
Meri se s tvojo resnico, tvojim mirom in tvojo ljubeznijo, ki jo imaš do sebe, do svojega srca in do src drugih ljudi. ;)
lp
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Nan dne sreda, 5. oktober 2011 @ 13:49 CEST
Stojči:
"...pa bi ti nek smrkavec vedno znova namerno potrgal strune in te kar naprej prepričeval, da se violino igra brez strun..."
Temu smrkavcu je bilo ime Nicolo Paganini ;)
No, eno struno je pa pustil, za trilčke :)
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne sreda, 5. oktober 2011 @ 14:51 CEST
no ja draga Nan
Paganini jih je trgal od igranja, ne pa zaradi pretiranega navijanja strun samo zato,
da mu ne bi bilo treba igrati,
mar ne?
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: osh-kosh dne sreda, 5. oktober 2011 @ 14:52 CEST
prosim da mene ne predalčkaš kar na slepo,jaz sem za nepristranskost v vsem,zato sem z vsemi in tudi proti vsem.če je trenutno panefin na tapeti nisem jaz kriv,kaj pa piše tako da ga ne razumem.
p.s.
ima pa panefin eno res lepo kvaliteto,to je, nikoli ne zaključi z negativno mislijo,ne izgubi živcev in zaradi tega mi je simpatičen in nekako pričakujem da se bo nekaj uporabnega izcimilo v naših debatah.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Nan dne sreda, 5. oktober 2011 @ 15:04 CEST
Kdo bi vedel, Stojči, Mojster ostane mojster, neglede zakaj mu struna poči.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne sreda, 5. oktober 2011 @ 15:32 CEST
to pa brez dvoma ;)
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Violeta dne sreda, 5. oktober 2011 @ 16:10 CEST
na komentar Stojana v katerem je omenil tudi tvoje ime.
in zdaj besedni primer, ki se lahko zdi protisloven, če ga ne
razumeš: Zaenkrat ni nobenega predalčka v katerega bi nas
lahko spravili vseh skupaj in hkrati je predalček v katerem
smo spravljeni vsi skupaj - pozitivke. V prvem primeru sem
mislila, da smo si zelo različni, v drugem - nekaj pa le imamo
skupnega.
osh-kosh, lepo pa je, da opaziš tudi pozitivne plati.
Lep dan :)
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: panefin001 dne sreda, 5. oktober 2011 @ 16:28 CEST
hvala za tvoj žarek sonca.
Nepristranskost je velikanska energija.
Po vseh nesporazumih in vseh vojnah, se človeštvo mora umiriti in začeti s plodnimi dejanji v sožitju in zdravi komunikaciji, ne glede kakšen jezik kdo govori, kakšne barve kože je, ali veroizpovedi, kakšno titulo ima...
V vseh nas je taka energija že od rojstva in prej, le svobodo ji moramo dati, da se izrazi.
Srečno prijatelj,
Mirko
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Violeta dne sreda, 5. oktober 2011 @ 16:50 CEST
in pred vsem to, da v tebi živi ena hudo boleča izkušnja in
sedaj vidiš vse nekoliko popačeno.
Ti zagotovo trdim, Marko Črnigoj (MC) ni Mirko panefin001...
... bi mogoče se sprostila in pogledala na vse skupaj brez
bremen... očitno, da si v spoznanjih Mirko prepoznala svoja, in
zakaj ne dopuščaš možnosti, da nekdo ima ista spoznanja kot
ti in da ima zelo podobne izkušnje, kot ti?
Vse, kar sem razumela:
- obtožuješ MC - Marka Črnigoja plagiata knjige katera še ni
bila natisnjena, saj si napisala, da se šele pripravlja za tisk,
torej MC - je edini, ki imel vpogled v tvoj rokopis??? Če je
tako, Marko Črnigoj je bila oseba, ki si ji najbolj zaupala???
- Če v tvojo knjigo, ki še ni objavljena imel vpogled tudi kdo
drugi, potem zakaj si tako prepričana, da tukaj piše "plagiate"
100% prav MC - Marko Črnigoj?
- kakor sem prej napisala gre za nerazrešeno osebno
vprašanje in to osebno vprašanje se navezuje na MC, a je
tako? saj nisi nobenega drugega si ne predstavljaš pod
nickom Mirko - panefin001
*Marja*, osebno to, kar jaz vidim, se izogibaš vsega in
vsemu:
- se izogibaš odgovorov na moja vprašanja;
- se izogibaš srečanju v živo z Mirkom na najbolj nevtralnem
teritoriju;
Zakaj? če je resnica na tvoji strani, nimaš se česa bati.
V sugeriraš obtožbo uredništvu pozitivk in sicer v tem, da niso
vredni zaupanja ... mislim celo, da je to tvoj namen, da bi
urednikov predstavila v temni luči... drugače nebi napisala
tega, kar si napisala.
V glavnem vidim, da se je nakopičilo veliko število
nerazrešenih vprašanj v tvojem življenju pred katerimi bežiš
in sproti v vsem obtožuješ vse in vsakega hkrati pa pozabljaš,
da tebe nobeden nikoli v nič ne silil in vse si delala le po svoji
lastni glavi. In to se tudi kaže tudi na majhnih vzorcih, recimo
takih, kot ta situacija na pozitivkah.
Edina rešitev - je soočanje z vsemi vprašanji in vsemi
osebami s katerimi nimaš razčiščenega odnosa... ampak iz
tega ne bo nič, če ne boš pripravljena poslušati drugo stran in,
če se bo izkazalo, da se motiš, to priznati in sprejeti.
Mirko ni Marko. (pika)
Lepo bodi in želim ti veliko miru in da se v tvojem življenju se
končno pojavi oseba, ki ji boš lahko zaupala in, ki bo tudi
vredna tvojega zaupanja.
p.s sicer v najboljšem primeru, ki bi me najbolj razveselil, bi
bila razlaga vsemu temu "nesporazumu" zelo domiselna
reklama knjige, ki bo, kakor sem razumela iz tvojega pisanja,
kmalu izšla.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Violeta dne sreda, 5. oktober 2011 @ 16:54 CEST
lep pozdrav :-)
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne sreda, 5. oktober 2011 @ 17:36 CEST
dragi mirko
žal z nakladanjem, prepisovanjem krišnamurtija in gledanjem v zvezde tej energiji nikoli ne boš mogel dati svobode,
to lahko storiš le s poglabljanjem vase,
seveda z božjo pomočjo. ;)
lp
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Pozitivke dne sreda, 5. oktober 2011 @ 19:05 CEST
Mirko z uredništvom vedno komunicira prek omenjenega maila
panefin@siol.net, zato ne more nihče govoriti, da to ni njegov
pravi mail.
1. Če Mirko je ali ni pisatelj in ali je izdal knjigo, mu zaradi tega
ni potrebno polagati računov Marji Turniški ali Stojanu Svetu.
2. Marja Turniški ni bila NIKOLI član uredništva Pozitivk. Bila je
le tržnica, zunanja sodelavka. Marja Turniški je napisala tudi
nekaj člankov in je potem zahtevala, da se izbrišejo, pa si je
potem premislila. Članke ni pisala kot urednica, ampak tako, kot
jih lahko odda vsak, ki to želi.
3. Nimam komentarja...
Zaupanje uredništvu Pozitivk je osebne narave vsakega
posameznika in seveda v uredništvu ne zahtevamo ali
prepričujemo kogar koli, da nam zaupa. Opravljamo svoje delo,
se trudimo, da so Pozitivke prisotne.
Lep pozdrav
Igor
P.S. Če vam ne prikazuje komentarjev pod članki, ko jih je
veliko, morate v osebne nastavitve svojega upor. računa in si
nastaviti število komentarjev na 500.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: osh-kosh dne sreda, 5. oktober 2011 @ 21:47 CEST
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 09:55 CEST
izgleda, da si spregledal tale komentar, zato si ga še enkrat preberi;
v svojih komentarjih si večkrat trdil, da so vsi guruji lažni, jaz trenutno vidim tu samo enega lažnega "guruja" in to tebe,
ki edino kar zmoreš je to, da prepisuješ od krišnamurtija. Razlagaš, kako imamo mi vsi napačne predstave, samo ti pa imaš pravilne predstave
Najprej si se javil na moj članek o pogojni in brezpogojni ljubezni.
pa poglejva tvoj komentar. tvojo prvo trditev;
"pogojna ljubezen torej sploh ni ljubezen."
Očitno sploh nisi prebral, kar sem v članku napisal,
negiraš nekaj, o čemer piše stotine avtojev, o tem lahko prebereš kaj celo v wikipediji. (unconditional love)
Torej že tvoja prva trditev potrjuje tvojo puhloglavost v tvojo edino pravilno mišljenje, cel svet pa misli kar se tebe tiče seveda narobe.
Tvoja druga trditev
"Zato ne obstajata dve ljubezni. Najbrž si tako tudi mislil."
V tej trditvi potrdiš svojo prvo puhloglavo kot edino pravilno trditev in sogovorniku še podtakneš, da je najbrš tako tudi on mislil
Ne dragi lažni guru vinko, v nasprotju s tabo jaz tisto kar mislim to tudi napišem.
in še naprej
"Le toliko da ne bo pomote, saj naslov lahko zavaja."
V tretji trditvi še enkrat potrdiš svojo dvakrat ponovljeno puhloglavo trditev.
Samo politikanti se poslužujejo pravila kako zavajati ljudi in to tako, da trikrat ponovljena laž postane resnica.
Pojdiva na tvojo naslednjo puhloglavo trditev
"Taka tvoja navedba, žal z ljubeznijo ne gre skupaj. Namreč, takoj ko ljubezen opišeš, definiraš, poveš kaj ona je, ljubezni ni."
Kakšna kolosalna puhloglava trditev, ko ljubezen opišeš ljubezni ni. Po tvojem puhloglavem mnenju ljubezen je, samo če je ne opišeš.
Ne dragi lažni guru mirko vsi sveti spisi vsi mojstri modrosti in svetniki so pisali, pišejo in bodo pisali o ljubezni, katero lahko prepoznamo v svojih srcih.
Lahko pišeš karkoli, pa boš še vedno občutil ljubezen v svojem srcu, lahko pa nikoli ne napišeš nič, pa je zato ne boš čutil nič.
Poglejmo naslednjo puhloglavo trditev lažnega guruja mirkota.
"Ljubezen dragi Stojči ubeži takim poskusom in je od njih večno svobodna. V tem je njena veličastnost in lepota."
Poglejmo to mirkotovo puhloglavo nebulozno trditev. Torej v nedefiniranju ljubezni je ljubezen svobodna, veličastna lepota. Torej tukaj lažni guru mirko definira ljubezen, ampak zgoraj pa trdi, da takoj ko ljubezen definiraš, ljubezni ni.
pa pojdimo na naslednje njegove puhloglave cvetke
"Spoznati to, pomeni biti prost razlag, definicij, opisov ljubezni in takrat ljubezen je."
Dragi lažni guru mirko lahko si prost razlag, definicij in opisov kolikor hočeš, pa zaradi tega ne boš občutil niti miljoninko milimetra več ljubezni.
gremo naprej
"Ko ljubezen je, je v drevesu in oblaku, v cvetu in v srcu...je povsod."
Ne dragi lažni guru mirko, če ne čutiš ljubezni v srcu ljubezni ni nikjer
Takole bi lahko razkrival tvoje nebuloze v vsakem tvojem članku in komentarju.
Po tvojem pisanju sodeč si še zelo, zelo daleč od tiste ljubezni v kateri je svoboda,
saj si poleg puhloglavosti tako velika reva, da si ne upaš pod svoje umotvore napisati niti svojega lastnega priimka.
Se bojiš, da te bo kdo tožil, ker prepisuješ od krišnamurtija?
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 10:45 CEST
v kolikor nisi razumel, sem se od komentarjev in komunikacije s teboj umaknil, saj so vse po vrsti neplodne.
To sem ti tudi napisal.
V tvojem srcu je zagotovo še kaj drugega, kot besede, ki ti gredo pravpzaprav iz ust in niso primerne za odraslega človeka.
V kolikor so moji prispevki vznemirili tvoj "mir", potem to najbrž ni pravi mir.
O tem boš sam vedel najbolje.
Od sedaj naprej, boš vse kar boš pisal o meni, ostalo brez mojih komentarjev.
Želim ti, da se enkrat zaveš, da si vse kar pišeš o meni, pravzaprav ti sam.
Le takrat boš živel v resničnem miru, s samim seboj.
Srečno in z velikim spoštovanjem do tebe.
Mirko
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 11:10 CEST
no lepo mirko, da si se odmaknil od mojih komentarjev, čeprav po tvoji teoriji, se s tem samo odmikaš od samega sebe ;)
ne mirko tvoji prispevki me niso niti najmanj vznemirili,
ampak me vedno znova nasmejejo od srca, ko berem tvoje "edino pravilno mišljene" neumnosti, ki jih prodajaš tu na pozitivkah
v katere pa razen tebe kot lahko sam vidiš nihče ne verjame.
Srčno upam, da se boš zavedel svoje slepote
in le zakaj ti ne verjamem, da se ne boš odzival na moje komentarje,
po tvojem pisanju ne izgledaš kak mož-beseda
uživaj
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Pozitivke dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 11:34 CEST
Stojan, vsak človek bi moral verjeti sebi in sebi najbolj zaupati.
In če Mirko piše stvari, v katere verjame samo on, ne pomeni,
da imaš pravico javno pisati, da piše neumnosti in nebuloze in
vseskozi trditi, da nima prav in da imaš ti prav.
Bodimo strpni eden do drugega, kajti le tako bomo naredili
največ za boljši svet.
LP Igor
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Lario dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 11:49 CEST
Frediju smo včasih delali krivico, ker se nismo povsem strinjali z njim. Tole s krišnamurtijem je nov izziv za vse nas, da odnesemo kaj bolj izvirnega kot so pravljice iz biblije.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne četrtek, 6. oktober 2011 @ 12:23 CEST
poglej Igor ne vem koliko si bral mirkotove komentarje, če bi jih bi lahko videl, da so ga na nelogičnosti njegovih pisarij in izogibanju vprašanj, ki so mu jih zastavljali komentatorji kot lario, hetlicht, osh-kosh. merijen, marja opozarjali tudi drugi.
Torej za kaj pri mirkotovih komentarjih gre?
On avtorje in komentatorje pozitivk opozarja na zmotno mišljenje, kot je mene, ko sem pisal o pogojni in brezpogojni ljubezni in trdil, da ne obstaja pogojna in brezpogojna ljubezen. Ko sem ga opozoril, da o tem piše celo v wikipediji pa je bil tiho.
Kot vidiš so ga na to opozrajali tudi drugi komentatorji, on pa kar naprej rine s tem, da je mnenje drugih zmotno, (kot v zadnjem komentarju na članek franja trojnarja) čeprav se že od daleč vidi, da o tem o čemer komentira niti nima pojma.
Poglej igor mirko je v svojih komentarjih trdil, da so vsi guruji lažni, da so lažne vse religije skratka vse je lažno razen tega kar prihaja iz njegovih misli, ki je "edino prava renica."
Mirkotov prvi komentar je na moj članek pogojna in brezpogojna ljubezen v katerem me opozarja, da narobe mislim, potem komentira na vsak moj naslednji članek.
Seveda imam pravico se odzvati, če mirko trdi nekaj, kar je v nasprotju z vsako logiko, če mi podtika njegove misli in napiše da sem napisal nekaj, kar sploh nisem.
Torej igor tu ne gre samo zame, kot sem napisal že zgoraj je mirkota na njegovo neznanje in nelogično komentiranje vsebin, ki jih komentira opozarjala tudi večina drugih komentatorjev, ki največ komentirajo na pozitivkah.
prav je, da vsak misli po svoje, jaz nikoli nisem nikogar prepričeval, da narobe, ali zmotno misli, ampak, da ima vsak možnost, da se o tem, o čemer pišem jaz lahko tudi prepriča tako, da se nauči poglabljati vase.
lp
---
stoychi
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: Miran Zupančič dne petek, 7. oktober 2011 @ 18:52 CEST
Ti, o duša, moraš sprejeti resnično spoznanje o svojem lastnem bitju in njegovih oblikah in vidikih. Ne verjemi, da je ena sama stvar med stvarmi, o katerih iščeš spoznanje, zunaj tebe. Ne, vse, kar želiš spoznati, je tvoja last, je v tebi. Varuj se zato pred zablodo, da bi stvari, ki so v tebi, iskal nekje drugje.
Mnogi pozabljajo, kje lahko te stvari najdejo, in iščejo zunaj sebe, kar jih vodi v zmoto. Vandar kasneje ponovno spoznajo, da je vse v njih in da ničesar ni zunaj njih samih. Stvari, ki jih moraš spoznati, obstajajo večno in nobena ni zunaj tebe. Tisto, kar zunaj tebe, je že od izvora ločeno od tebe, to pomeni, da je v procesu nastajanja, razcveta in minevanja sprejelo različne lastnosti.
Razen teh ni zunaj tebe ničesar. Vrni se zato k sami sebe,, o duša, in išči v sebi vse, kar je v tebi primerno, da sprejmeš spoznanje. Ne podajaj se v nič zunaj sebe, da se ne potopiš v stvari , ki se med seboj nasprotujejo, da te njihove različne lastnosti ne bodo premetavale kot ladjo v nemirnem in viharnem morju.
Tako ne boš mogel sprejeti niti česa dobrega niti resničnega spoznanja. Prepričaj se o resničnosti povedanega. Razmisli o tem. In ne pozabi: kar je v tvoji posesti, ti ni treba iskati nikjer drugje, kajti vse, kar mora duša spoznati, je v duši in nikjer drugje. Vzroki, da se tega ne zave , niso v duši, ampak v telesu, ki je med tvojo zaznavo in dušo.
Miran.
Resnica, vera, ljubezen
Prispeval/a: stojči dne petek, 7. oktober 2011 @ 21:34 CEST
odličen komentar Miran,
kateremu absolutno nimam nič za dodati,
zanima me če je avtor tega sestavka morda Termesu Trismegistu?
Danes hermetizem še največ uporabljajo, iluminati, prostozidarji in rezenkrojcarji,
vendar kolikor mi je znano še največ delujejo z magijo in rituali,
kar pa je še daleč od spoznanja o svojem lastnem bitju o katerem govori tvoj komentar.
Miran napiši kak članek o tem, kakšna so kaj tvoja izkustva glede hermetizma.
lp
---
stoychi