NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Misel tedna   
    nedelja, 13. maj 2012 @ 08:01 CEST
    Uporabnik: Sonce

    * Modre misli in zgodbe




    Resnice ne moreš najti,
    ker je ta ki jo išče čista laž.
    Ko to laž spoznaš,
    je v tem spoznanju čista resnica,
    ki si jo iskal.


    Mirko Katalenič



      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Sonce
  • Več s področja * Modre misli in zgodbe

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Misel tedna | 16 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Misel tedna

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 13. maj 2012 @ 19:30 CEST
    Eh, Mirko, že spet si sproduciral oksimoron. Na prvo branje
    se zdi, da si povedal nekaj učenega, a to velja za vse tako
    imenovane »misli tedna«, katerih skupna in edina modrost je
    običajno v tem, da se znajdejo v rubriki za »Misel tedna«.
    Morda te je pri pisanju tega umotvora navdahnil Sherlock
    Holmes, oziroma njegov avtor Arthur Conan Doyle, ki je
    zapisal, da »potem ko izločiš nemogoče, je tisto, kar ostane,
    pa če je še tako neverjetno, zagotovo resnica!" Seveda
    Holmes oziroma Doyle ni imel v mislih absolutne čiste
    resnice, ampak je iskal odgovor na neko uganko, na primer
    uganko o tem, kdo in na kakšen način je nekoga ubil ali nekaj
    ukradel, pri čemer je bila možnost, ki je nazadnje obveljala
    za resnično, ena v naboru verjetnih možnosti. In prav to –
    nabor verjetnih možnosti, je tisto, kar tvoja »modra misel«
    ne upošteva. Spoznanje ene laži, še ne pomeni, da si s tem
    spoznal resnico. In tudi če odvržeš ali zavržeš tisoč laži,
    zaradi tega še nisi v posesti resnice. Še najmanj čiste resnice.
    Že to, da sploh uporabljaš besedo »čista resnica«, me utrjuje
    v prepričanju, da ne razmišljaš veliko drugače od religioznih
    fanatikov in ostalih gnostičnih vedežev. Čista resnica je nekaj
    takega, kot »magični« pralni prašek, ki zagotavlja 100%
    belino in 100% odstrani vsak madež. Garantirano!
    Lahkoverna mentaliteta povprečne gospodinje pač ni veliko
    drugačna od mentalitete potrošnikov »duhovnega znanja«.


    Misel tedna

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 13. maj 2012 @ 20:09 CEST
    Marko (MC):
    In prav to – nabor verjetnih možnosti, je tisto, kar tvoja »modra misel«
    ne upošteva. Spoznanje ene laži, še ne pomeni, da si s tem spoznal resnico. In tudi če odvržeš ali zavržeš tisoč laži, zaradi tega še nisi v posesti resnice. Še najmanj čiste resnice.

    Mirko:
    Marko kako veš kaj moja »modra misel« upošteva, v kolikor k temu pristopaš zgolj intelektualno?
    Nič kolikokrat sem ti že pojasnjeval, da je le intelektualni pristop k tem vprašanjem premalo.
    Potrebno se je bolj poglobiti v to in v dojemanje takih reči vključiti še kaj drugega kot razum.
    Potem boš tudi sam uvidel enostavno dejstvo, da tam kjer se neha laž, sama po sebi živi resnica.
    Naši problemi izhajajo iz tega, ker se te resnice ne zavedamo in »hranimo« ter podaljšujemo laž.
    Laž o kateri govorim, je zelo kompleksna in je le ena hkrati.
    Ta laž je lažni center imenovan jaz.
    Kaj je jaz pa sem pisal v nekaj člankih in mnogih komentarjih.

    Marko (MC):
    Že to, da sploh uporabljaš besedo »čista resnica«, me utrjuje v prepričanju, da ne razmišljaš veliko drugače od religioznih fanatikov in ostalih gnostičnih vedežev.

    Mirko:
    Marko dokler boš »utrjeval svoja prepričanja«, boš nezmožen uvideti kaj novega.
    Tudi o tem je med nama že tekla debata.
    Utrjevanje prepričanj je ena glavnih karakteristik prav verskih fanatikov in gnostičnih vedežev, ki jih ne maraš.

    Iz tega sledi, da so tvoji pogledi preveč parcialni in razdrobljeni, saj bi sicer zlahka uvidel kako to kar kritiziraš, niti malo ni ločeno od tebe.
    Inteligenca o kateri govorim je celostna in se je skozi parcialne pristope ni mogoče dokopati.
    Rodi se ko opustiš parcialne pristope v celoti.
    Ti parcialni pristopi so del laži o katerih govorim.
    Ti boš pa sam pri sebi presodil kaj je to kar ohranjaš pri življenju.
    Laž ali resnico?


    Lep večer ti želim.

    Mirko


    Še malo cementa

    Prispeval/a: MC dne nedelja, 13. maj 2012 @ 21:35 CEST
    >> Marko kako veš kaj moja »modra misel« upošteva,
    >> v kolikor k temu pristopaš zgolj intelektualno?

    K stvarem, kakršna je presoja, kaj je res in kaj ni, praviloma
    pristopam intelektualno. To se je, vsaj doslej, izkazalo kot
    zanesljiva obramba pred modrimi nakladači, gnostičnimi
    blebetači in podobni guruji »čvekoterike«, med katere, kljub
    meni všečnim prebliskom, uvrščam tudi tebe.

    >> Nič kolikokrat sem ti že pojasnjeval, da je le
    >>intelektualni pristop
    >> k tem vprašanjem premalo.
    >> Potrebno se je bolj poglobiti v to in v dojemanje takih
    >> reči vključiti še kaj drugega kot razum.

    Pravzaprav je tako, Mirko, da takrat, ko imam vključen razum,
    v tvojem pisanju še vidim zrno resnice. V trenutku pa, ko
    vključim še intuicijo in čustva, vidim samo še prazno
    mlatenje slame.

    >> Naši problemi izhajajo iz tega, ker se te resnice ne
    >> zavedamo in »hranimo« ter podaljšujemo laž.

    Naši problemi povečini izhajajo iz objektivnih okoliščin, na
    katere imamo komaj kaj vpliva. Na žalost še nekaj tistih
    možnosti, ki jih imamo, da popravimo svoje stanje,
    pokvarimo z iskanjem nekakšne »čiste resnice«, ali, če sem
    bolj natančen, s odmetavanjem laži – celo takšnih, ki so
    lahko povsem koristne in pragmatične.

    >> Laž o kateri govorim, je zelo kompleksna in je le ena
    hkrati.
    >> Ta laž je lažni center imenovan jaz.

    Se bi lahko celo strinjam. Vse to bluzenje o nekakšnem
    »jazu« oziroma »egu« je res bolj ali manj samo bluzenje.

    >> Kaj je jaz pa sem pisal v nekaj člankih in mnogih
    komentarjih.

    Ja, dejansko si v svojih člankih res razkril svoj jaz ;)

    >> Potem boš tudi sam uvidel enostavno dejstvo, da tam
    >> kjer se neha laž, sama po sebi živi resnica.

    Jaz bi rekel takole – tam, kjer se neha bluzenje o čisti resnici,
    se začne pravo – to je prizemljeno življenje.

    >> Marko dokler boš »utrjeval svoja prepričanja«,
    >> boš nezmožen uvideti kaj novega.

    Se strinjam – in to bolj, kot si misliš. Sicer pa sva skupaj s
    tabo že dva, ki sva svoje prepričanje zacementirala.

    >> Tudi o tem je med nama že tekla debata.

    Ja, veliko malte, cementa in železobetona sva že vgradila
    vsak v svoj bunker ;)

    >> Utrjevanje prepričanj je ena glavnih karakteristik prav
    >> verskih fanatikov in gnostičnih vedežev, ki jih ne maraš.

    Se strinjam. In opazil sem tudi, kako se trudiš, da bi nas vse
    utrdil v svojem prepričanju.

    >> Iz tega sledi, da so tvoji pogledi preveč parcialni in
    >> razdrobljeni, saj bi sicer zlahka uvidel kako to
    >> kar kritiziraš, niti malo ni ločeno od tebe.

    Seveda ni ločeno. Nikoli nisem trdil drugače. Sem namreč
    človek iz mesa in krvi (Iz atomov, elektronov in drugih
    materialnih in energetskih delcev, če sem natančnejši). Niti
    najmanj si ne domišljam, kot si ti, da sem stopil nekam izven
    sebe in sedaj vidim neokrnjeno čisto resnico, ker sem
    zapustil svoj jaz. Jaz sem pač jaz in ko umrem, ko umre moje
    fizično telo – moji možgani, bo umrl tudi jaz – jaz, ki ga
    ohranja občutek zavesti, da sem, da obstajam kot ločen
    subjekt. Ko bo izginili ta »občutek ločenosti«, bom izginil tudi
    jaz. In ko bo izginil ta moj jaz, bo z njim izginil tudi občutek
    »enosti«, ki je, podobno kot občutek »ločenosti«, samo
    prevara naša možganov.

    >> Inteligenca o kateri govorim je celostna in se je
    >> skozi parcialne pristope ni mogoče dokopati.

    Celostna inteligenca je podoben oksimorom kot celostni
    pristop, celostno zdravljenje, celostna zavest ipd. Velikokrat
    je tako, da bolj kot ljudje razmišljajo »celostno«, manj potem
    rešujejo parcialne probleme. Zame celostno ne pomeni nič
    drugega kot razumeti čim več povezav med vzroki in
    posledicami – in zato je potrebno veliko znanja. Znanje, o
    katerem govorim, pa ne temelji na nekakšnih razodetjih in
    notranjih uvidih, ampak temelji na raziskovanju s pomočjo
    znanstvene metode – temu pravim proučevanje objektivne
    realnosti. Vse ostalo se mi zdi prazno – to je - celostno
    nakladanje.

    >> Rodi se ko opustiš parcialne pristope v celoti.

    Ko opustiš parcialne pristope v celoti, običajno končaš v
    oskrbi osebja v kakem hospicu, kliniki za duševno prizadete
    ali sanatoriju. Tam ti potem bolničarji, bolničarke ali kaki
    drugi humanitarni delavci nudijo celostno oskrbo.

    >> Ti parcialni pristopi so del laži o katerih govorim.

    Ti parcialni pristopi so edina realnost, ki jo živiš. Vse ostalo
    je bluzenje ali v najboljšem primeru kratkočasenje.

    >> Ti boš pa sam pri sebi presodil kaj je to kar ohranjaš pri
    življenju.

    Telo. Telo sem jaz.

    >> Laž ali resnico?

    Moje telo, moji možgani – to je moja edina resnica, tudi če je
    lažna – to je moja edina realnost. Za laž, ki jo ni mogoče
    ločiti od resnice, je vseeno, če je laž ali resnica. Laž (naj bo
    po tvoje), ki jo doživljam, je moja edina realnost. Nihče me
    še ni prepričal, niti mi še ni uspel prepričljivo dokazati, da je
    njegova resnica, kaj bolj realna in resnična od moje laži. Že
    zato se mi zdi bluzenje o resnici in laži odveč. V tem oziru je,
    na primer, popolnoma vseeno, če obstaja neka druga – višja
    realnost, tako kot je popolnoma vseeno, če obstaja nekaj
    takega, kot je duša ali bog. V tem – edinem življenju, ki ga
    imamo, so takšne stvari popolnoma nepomembne. Življenje,
    ki ga imam, bom poizkušal preživeti, upoštevajoč zakonitosti,
    ki veljajo za to življenje. V kakem drugem življenju pa, če
    slučajno obstaja, bo igra lahko tudi drugačna.


    http://www.youtube.com/watch?v=E4QKuKV6DOM




    Telo sem jaz. Nisi prepričljiv.

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 13. maj 2012 @ 23:18 CEST
    Marko:
    Jaz sem pač jaz in ko umrem, ko umre moje
    fizično telo – moji možgani, bo umrl tudi jaz – jaz, ki ga
    ohranja občutek zavesti, da sem, da obstajam kot ločen
    subjekt. Ko bo izginili ta »občutek ločenosti«, bom izginil tudi
    jaz.

    Mirko:
    Bravo Marko. Vse je res.
    Res pa je tudi to, da ti ni potrebno fizično umreti, da se to zgodi.
    Dovolj je, da umre ego, ki je ta jaz.

    Marko:
    In ko bo izginil ta moj jaz, bo z njim izginil tudi občutek
    »enosti«, ki je, podobno kot občutek »ločenosti«, samo
    prevara naša možganov.

    Mirko:
    Prvo si zapisal kako je jaz občutek ločenosti in nato, da bo z njim izginil tudi občutek enosti.
    Odloči se ali je jaz občutek ločenosti ali enosti.
    Namreč ko boš imel prav to izkušnjo, da umreš brez fizične smrti, boš lahko o tem 100% in brez dvoma govoril. Potem ne boš glede tega zmeden kot si sedaj.

    Trdiš kako je občutek ločenosti in občutek enosti le prevara naših možganov.
    Končno sva si zelo blizu.
    Le malce še manjka, da zares opustiš oboje.
    To kar bo takrat ostalo, je to o čemer pišem in kar ni mogoče ubesediti.

    Marko:
    Telo. Telo sem jaz.

    Mirko:
    Da si le meso in da te to zadovoljuje?
    Stavil bi, da ne misliš tako in da te še kako zanima še kaj več od tega, a pač si zavzel svojo pozicijo in jo braniš.
    Toliko komentiraš in govoriš o teh rečeh, da ne more biti, da si do tega indiferenten.

    Marko:
    Moje telo, moji možgani – to je moja edina resnica, tudi če je
    lažna – to je moja edina realnost. Za laž, ki jo ni mogoče
    ločiti od resnice, je vseeno, če je laž ali resnica. Laž (naj bo
    po tvoje), ki jo doživljam, je moja edina realnost. Nihče me
    še ni prepričal, niti mi še ni uspel prepričljivo dokazati, da je
    njegova resnica, kaj bolj realna in resnična od moje laži. Že
    zato se mi zdi bluzenje o resnici in laži odveč. V tem oziru je,
    na primer, popolnoma vseeno, če obstaja neka druga – višja
    realnost, tako kot je popolnoma vseeno, če obstaja nekaj
    takega, kot je duša ali bog. V tem – edinem življenju, ki ga
    imamo, so takšne stvari popolnoma nepomembne. Življenje,
    ki ga imam, bom poizkušal preživeti, upoštevajoč zakonitosti,
    ki veljajo za to življenje. V kakem drugem življenju pa, če
    slučajno obstaja, bo igra lahko tudi drugačna.

    Mirko:
    To drugo življenje je tukaj in ne tam nekje, pa saj toliko krat to govorim.
    Torej tako ti kot jaz in vsa živa bitja, ter vse kar nas obdaja, živimo le tukaj v tem življenju.
    Druga pa je stvar kakšne predstave o tem življenju kdo ima, saj predstave o življenju niso življenje samo.

    Kar se tiče mene, sem velik del svojega življenja posvetil razblinjanju silnih predstav skozi katere doživljamo to življenje.
    Z manj in manj predstav, mi je ostajalo zmeraj več življenja in to je vse kar sporočam.


    Bodi dobro in lahko ti noč.


    Mirko


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 14. maj 2012 @ 00:20 CEST

    v spoznanju laži nikoli ni bilo,
    niti nikoli ne bo nobene resnice.
    Žal je ta misel ena najbolj bedastih misli,
    kar jih je kdajkoli bilo objavljeno na pozitivkah.

    lp

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 14. maj 2012 @ 07:20 CEST
    Stojči:
    v spoznanju laži nikoli ni bilo,
    niti nikoli ne bo nobene resnice.
    Žal je ta misel ena najbolj bedastih misli,
    kar jih je kdajkoli bilo objavljeno na pozitivkah.

    Mirko:
    Stojči tistega česar ne razumemo, je najlažje etiketirati kot si to sedaj storil ti.

    Po tvoje je v ne spoznanju laži, nekaj izjemno inteligentnega.
    Iz tega sledi, da je za tebe zatiskati si oči pred resnico in dovoliti laži, da še naprej traja, vrhunec duhovnosti.

    Mar za tebe resnica ni stanje, ko so laži popolnoma razblinjene?
    Torej v kolikor želiš spoznati resnico, morajo najprej prenehati laži, a prenehale ne bodo v kolikor jih ne sprevidiš.
    O tem pa tudi govori ta misel, ki je za tebe nerazumljiva.

    Lepo te pozdravljam.

    Mirko


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne ponedeljek, 14. maj 2012 @ 13:13 CEST

    dragi nemirko tvoje sklepanje me spominja na nek policijski vic;

    na policijsko postajo so dobili depešo, katero je komandir prebral policajem in v kateri je na koncu pisalo logično sledite navodilom

    Komandir je vprašal policiste, če kdo ve kaj pomeni logično?

    Nihče ni vedel. Eden od policajev je dvignil roko in povedal, da ima podnajemnika, ki študira filozofijo in ki bi morda znal vedeti kaj je to logično.
    Komandir pošlje tega policaja domov naj mu obrazloži zakaj gre.
    Policaj pride domov in pojasni zadevo. Podnajemnik reče policaju;
    " Poglejte vi imate zlate ribice, torej je nekako logično, da imate radi živali, kar se lepo vidi po tem, da imate tudi psa.
    Logično je, da imajo moški radi ženske, evo vi ste poročeni, če pa imajo moški rade moške je pa logično, da so pedri."
    Policaj se brž vrne na postajo kjer čaka komandir in ostali policaji;
    Policaj vpraša komandirja, če ima zlate ribice.
    Komandir mu odgovori, da ne.
    Nato mu policaj ponosno odgovori;

    " Gospod komandir logično pomeni, da ste vi peder." ;)

    Skratka dragi nemirko po tvojem izvajanju sodeč se na resnico spoznaš približno toliko kolikor se zgornji policaj na besedo logično

    p.s.
    si pa res mojster v podtikanju kar ti misliš, da je po moje je žal in vedno samo po zgoraj policajsko tvoje, ;)

    ---
    stoychi



    Misel tedna

    Prispeval/a: budabreztruda dne ponedeljek, 14. maj 2012 @ 13:32 CEST
    .
    ljubljančani so vsi lažnivci ( splošno znano)-

    in to trdi ljubljančan.

    mirko zdaj pa mi ti povej , a on laže ali govori resnico?

    .


    Misel tedna

    Prispeval/a: sialinisi dne ponedeljek, 14. maj 2012 @ 18:33 CEST
    Kolega Mirko,

    tvoja kristalizacija resnice zbode marsikoga, kar je mogoče tudi tukaj prebrati.
    V svojem navdihu spoznanja si spozabil, da navkljub razumevanju bistva tega vseobsegajočega bitja, človek ne more kar tako zapovedovati svoj prav, saj zapovedovanje še vedno le povzroča negodovanje, mar ne.
    Pa naj te to ne moti, saj ravno "druga faza" tega spoznanja ovrednoti tudi dopuščanje drugačnega mišljenja znotraj nabora same bralčeve percepcije.
    Dobro bi bilo vedeti, da laž vedno izhaja iz resnice in ravno zaradi te laži postaja pot razumevanja zanimivejša od samega spoznanja tega cilja.


    Misel tedna

    Prispeval/a: Desiree dne torek, 15. maj 2012 @ 08:31 CEST
    Priznam, da me ta misel malo bega in mi ni čisto blizu. Zakaj bi do resnice moral priti le preko laži? Morda bi bila smiselna kakšna ponazoritev, zgodbica, zakaj je misel nastala v tej obliki.
    Lp.Desiree


    Misel tedna

    Prispeval/a: Nan dne torek, 15. maj 2012 @ 08:56 CEST

    Desiree, čisto enostavno je, ko bomo prišli do resnice, bomo razumeli tudi
    tole misel tedna :) Razodetje, in življenje vsakdanje se nadaljuje naprej.


    lp


    Misel tedna

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 15. maj 2012 @ 09:58 CEST
    Desiree:
    Priznam, da me ta misel malo bega in mi ni čisto blizu. Zakaj bi do resnice moral priti le preko laži? Morda bi bila smiselna kakšna ponazoritev, zgodbica, zakaj je misel nastala v tej obliki.
    Lp.Desiree

    Mirko:
    Draga Desiree,
    skozi celotno našo zgodovino mnogi iščejo resnico in to počnejo na številne načine.
    Vse kar sem želel vedeti, je zakaj je ne najdejo?
    Kdo je ta, ki trdi, da ve, da je našel in je laž zamenjal za resnico?

    Zavrnil sem vse kar so mi servirali kot pot do resnice, ter kaj je resnica in sem želel sam spoznati.
    V takem raziskovanju sem uvidel, da je ta iskalec sestavljen iz misli, ki so vse po vrsti rezultat preteklosti, ter projekcij za bodočnost in se sedanjosti v sled tega nikoli ne morejo dotakniti.
    Uvidel sem torej, da so vsi načini in vse poti do te sedanjosti neustrezni.
    Zavest, ki se v enem samem zamahu vsega tega lažnega procesa misli zaveda, je popolnoma nova zavest, je čista resnica.
    Torej zavest, ki se zaveda laži je živa in resnična, je povsem nova in izjemno prožna, gibčna, hitra, ni v konfliktu z ničemer temveč je v harmoniji z vsem…, in to je vse kar sem kadarkoli iskal.

    Torej spoznal sem resnico , da se z iskanjem nadaljuje lažni proces in sem se temu v celoti odpovedal.
    S prenehanjem tega lažnega, je ostala čista resnica.
    To je vse kar sem v tej misli želel sporočiti.

    P.S.
    Tebi Desiree hvala, da si znala v tej misli uvideti nekaj kar nisi takoj popljuvala ali poteptala, le zato ker tega trenutno ne razumeš.
    Prav o taki kakovosti komunikacije večkrat govorim, da je zelo primanjkuje.

    Zakaj avtor vse to tako vztrajno piše?
    Ker je sam bil zmeden in izgubljen in ker je v tem vse to, kar je iskal in kar iščejo mnogi.
    Manjkalo mu je edino ljubezni, ki je v lažeh ni bilo.

    Hvala vsem.

    Mirko


    Misel tedna

    Prispeval/a: Desiree dne torek, 15. maj 2012 @ 11:06 CEST
    Hvala ti, Mirko, za obširen odgovor in lahko ti pritrdim, da zdaj vem, zakaj si misel oblikoval tako kot si jo. Poenostavljeno bi lahko rekla, da je tudi z resnico tako kot z vsemi stvarmi: ima svojo drugo plat, ki je laž in če spoznamo to laž, lahko pridemo do resnice.


    Misel tedna

    Prispeval/a: stojči dne torek, 15. maj 2012 @ 13:49 CEST

    skratka,

    naš dragi nemirko spozna,
    da je on sam zase čista laž.
    (Ta trditev res drži.)
    Ko spozna, da je on sam ta čista laž.
    se mu "posveti",
    da je on ta čista laž resnica.

    ne dragi nemirko,
    če si spoznal, da si čista laž,
    boš čista laž tudi ostal ;)

    ali drugače rečeno

    naš dragi nemirko spozna,
    da je lačen
    in ko to spozna, je v tem spoznanju že sit.

    ne dragi nemirko
    lačen boš tako dolgo dokler ne boš jedel,

    Res nebeška hrana obstaja,
    vendar se raznim pravljičarjem o njej
    žal niti ne sanja,

    ---
    stoychi



    Nebeška hrana je projekcija lažnega centra.

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 15. maj 2012 @ 17:11 CEST
    Stojči:
    …ne dragi nemirko,
    če si spoznal, da si čista laž,
    boš čista laž tudi ostal ;)

    Mirko:
    Ni se ti potrebno počutiti tako ogroženega od ene moje misli Stojči.
    Veliko je takih, ki pravijo, da vejo kaj je resnica ne da bi spoznali kaj je laž.

    Preprosto je kar sem napisal, a to da tega ne dojameš je le zato ker ne dopuščaš možnosti za kaj takega.
    Preveč si vezan za svoja prepričanja, ki ti jih je vcepil tvoj učitelj in tradicija.
    V kolikor bi tega bil prost bi uvidel, da je zavest, ki spregleda laž povsem nova zavest.

    Laž same sebe namreč ne vidi, je zaslepljena.
    Zato pa počne vse te neumnosti od našega obstoja naprej.

    Le laž se počuti ogrožena, resnica nikoli saj je kar je.

    Želeti biti nekaj drugega od tega kar si, je bežanje v začarani krog laži in samoprevare.

    Pogum, da sam spoznaš, prinese svobodo od vseh teh zablod.
    To kar ostane je lepše od vseh pravljic ker je živo in resnično in ni tam nekje in nekoč ampak točno tukaj in sedaj.

    En sončen pozdrav dragi Stojan.

    Mirko


    Misel tedna

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 15. maj 2012 @ 17:15 CEST
    Res je draga Desiree.
    Posvečati energijo temu kar je, namesto iskati imaginarno resnico za katero sploh ne vemo kaj je, je učinkovito, realno in plodno.
    Ko si osvobojen laži ti ni potrebno ničesar več iskati.

    Hvala ti in bodi lepo.

    Mirko


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,75 seconds