NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Referendum o Hrvaški ne potreben ne koristen   
    petek, 20. februar 2009 @ 14:05 CET
    Uporabnik: Pozitivke

    * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in zaReferendum o Hrvaški ne potreben ne koristen
    USTAVIMO REFERENDUM, DA SE ŠE BOLJ NE OSRAMOTIMO

    Referendum o ratifikaciji vstopa Hrvaške v Nato ni niti potreben niti koristen, je danes na novinarski konferenci menil predsednik republike Danilo Türk.

    Slovenske državljane in državljanke pa je pozval, naj temeljito premislijo, ali bodo referendumsko pobudo podprli. Referendum po Türkovem mnenju ni potreben, ker je Slovenija že zagotovila zavarovanje svojih interesov. Koristen pa ni, ker ni odgovora, kaj bo po referendumu, niti to po njegovem mnenju ni vprašanje, ki bi ga prelagali na volivce, ampak morajo o takih vprašanjih odločati ustrezne institucije.
    Vir: www.siol.net

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • www.siol.net
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Referendum o Hrvaški ne potreben ne koristen | 17 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Referendum bo!

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 20. februar 2009 @ 14:45 CET
    ----- Original Message -----
    From: Gregor Puh
    To: Gp.Uprs@up-rs.si
    Cc: samuel.zbogar@gov.si ; gp.kpv@gov.si
    Sent: Friday, February 20, 2009 1:54 PM
    Subject: Sramota za Slovenijo


    Cenjeni predsednik, gospod Danilo Turk,

    9.02.2009 - Državni zbor ratificiral protokol o članstvu Hrvaške v NATO.

    To je SRAMOTA za Slovenijo in NESPREJEMLJIVO!!

    Če je Grčija lahko ustavila sosedo Makedonijo, da se pridruži NATO zaradi spora, zakaj bi Slovenija ne mogla napraviti isto zaradi spora s Hrvaško? Ali je Grčija izgubila ugled?

    Kako lahko Estonija, z manj prebivalstva kot Slovenia, pokaze POGUM in VOLJO, da se zoperstavi ruski velesili in odstrani sovjetski vojni spomenik v Talinu kljub protestom Rusije?
    Kje je POGUM in VOLJA slovenske vlade, da se postavi v bran slovenskih interesov?

    Slovenska vlada očitno obravnava lastne državljanje kot manjvredne!!

    Slovensko vodstvo ima dolžnost varovati Slovensko državno suvereniteto in svoje ljudi. Slovenski davkoplačvelaci jih plačujejo za učinkovito in odgovorno vodenje države.

    Pričakujejo, da se bodo odločno borili za vse, kar je za državo pomembno. Namesto tega odgovorni ubirajo lažja pota, se iz o gibajo zahtevnim odločitvam in poskušajo odločanje prepustiti drugim.

    Rešitev za mejne nesporazume bi lahko bila preprosta:
    Hrvaška mora nemudoma prenehati s svojimi neupravičenimi ozemeljskimi zahtevami in v nobenem primeru ovirati Sloveniji prostega dostopa do odprtega morja.

    V nasprotnem primeru mora Slovenija preprečiti sprejem Hrvaške v EU in NATO.


    Ponosen Slovenec pričakujem odgovor, in vas lepo pozdravljam,
    Gregor Puh




    Damir Kajin na InDirektu - izjava dneva

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 20. februar 2009 @ 14:58 CET
    Žaljiv članek na InDirektu, na katerega sem javno odgovorila tako-le:

    Spoštovani novinar Matjaž Frangeš,

    uresničevanje referendumske pobude, je po ustavi zajamčena državljanska pravica in to ni noben cirkus, kot ga vi nazivate. Pogoj Stranke Slovenskega naroda je rešitev meje, kot je včeraj javnosti in Vladi RS sporočil Lovro Škrinjarič, univerzitetni diplomirani pravnik, predsednik SSN in dolgoletni borec za slovenstvo pri Zvezi domoljubnih društev HERVARDI. Člane povezane v društvu HERVADI in STRANKI SLOVENSEGA NARODA združuje skrb za narod.

    Po volji in na podlagi pobude državljanov se je začel postopek za zbiranje podpisov. Verjemite mi, da ne bo težko zbrati 40.000 podpisov do 26. marca, saj se je 46 % gledalcev RTV oddaje Trenja, ki jo je najverjetneje gledala skoraj vsa Slovenija, ni majhen odstotek. Tako pač narod čuti. Major Ladislav Troha, ki sicer lepo igra na kitaro in lepo poje, kot n. pr . kot minister Patrik Vlasič, pa tega nihče posebej ne omenja, ko se predstavlja, je lepo povedal: "Če neka država okupira tvoje zemljišče, ti pa ji daš podporo, da gre s tabo v zavezništvo, je z našimi glavami nekaj zelo narobe", je prepričan Troha.

    Da, zelo je narobe z mnogoterimi glavami naših politikov, ki vladajo na nerazumen, z logično pametjo, skregan način. Kaj če Hrvaška nasprotuje slovenskemu sklepu DZ, ali ste mislili, da bo ploskala in vas vabila še na rokometne tekme? Enostranski akti res nimajo pravne veljave za drugo stran, imajo pa politično moralno moč. Takšni akti imajo veljavo za slovenski narod, ki pričakuje in zahteva jasno začrtano politiko političnega delovanja izvoljenih predstavnikov ljudstva.Za Slovenijo nimajo nobene, prav nikakršne veljave akti, ki jih je sprejela Hrvaška in jih je dostavlja EU in prehitevala Slovenijo s svojimi konstrukti "argumentov".

    Če politika ni načelna, suverena in odločna, ne more zastopati interesov svojega naroda. Potrebni bodo novi ljudje, ki niso po svojem značaju hlapci in jim je mar samo za njihov interes, da so na oblasti. Po inerciji žal, vodijo takšno politiko, ko se stvari odlagajo ali pometejo iz dnevnega reda pod preprogo.

    Proti izjavi novinarja Matjaža Frangeša protestiram, ker sramoti v sredstvih javnega obveščanja mojo ustavno pravico do referenduma in ga naziva cirkus. Takšno izjavo bi moralo obravnavati Društvo novinarjev Slovenije in jo javno obsoditi.

    Referendum bo, in zagotavljam vam, da Hrvaška ne bo mogla vstopiti v nobeno Evro-atlantsko povezavo, če se prej ne rešijo vsa mejna vprašanja med Slovenijo in Hrvaško na način, da bo Sloveniji zagotovljena suvereniteta na njenem ozemlju
    in prosto dostop na odprto morje.

    Slovenci smo imeli včasih kmečke punte, zato ne velja prezreti genov našega naroda in vkoreninjene narodove zavesti!

    Novinarja Matjaža Frangeška pozivam, da se javno upraviči, da je imenoval referendum cirkus, kar je zares nezaslišno in žaljivo do državljanov.

    Tatjana Malec, primorska pesnica
    www.tatjana-malec.si


    ODMEV INDIREKTA 20.2.2009:


    Ogledalo kako stojijo stvari:

    1. HRVAŠKA

    Izjava dneva: Damir Kajin na Indirektu
    Ljudem z druge strani meje bi dal kri, zemlje pa jim ne dam. (HRT)

    2. POLITIKA

    Odgovor Indirekta na moj zgornji komentar:

    Naš tisk, vključno z InDirektom ni objektiven, je politično motiviran

    [b]3. MOJ ODGOVOR InDirektu

    Razumem, vendar poleg vas je še narod, ki je motiviran s svojimi narodovimi interesi. Politika in žargon pravšnjosti je za vas vaš eksistenčni Bog, objektivno informiranje pa nepotrebna kategorija v demokracijo preoblečenega totalitarizma. Res zelo pohvalno! Madonca kakšna moralna drža! Po pravici povedano se mi zdi degutantno živeti v takšni družbi. Upam, da vas bo pljuskanje slovenskega morja tako odneslo, kot vas je prineslo! Morje bo še vedno slovensko, kaj boste vi, pa si pa ne morem zamišljati.



    PROTI REFERENDUMU

    Prispeval/a: Pozitivke dne petek, 20. februar 2009 @ 15:17 CET

    PROTI PODPISOM ZA SRAMOTNI REFERENDUM

    Sramota za Slovenijo bo še večja, če bomo referendum izvedli, saj je prjšnja vlada na Vrhu NATO potrdila vstop Hrvaške v NATO. To je potrdil tudi DZ.

    Zakaj ni stranka SSN vložila pobudo za referendum prej? Seveda ne, saj le tako lahko opozori nase, Stranka, ki je na volitvah dobila 2626 glasov, pač ne izbira sredstev za dosego svojih ciljev.

    Tudi osebno pozivam volilce, da ne prispevajo podpisov za referendum in na ta način škodijo ugledu Slovenije. Se strinjam, da je potrebno rešiti spore okoli meje, ampak ne na takšen način.

    S takimi dejanji si Slovenija ne dviguje ugleda, nasprotno, s takimi dejanji postajamo nekredibilni v očeh sveta in izgubljamo zaveznike, Hrvaška pa jih pridobiva.

    NE ZA PODPISE, NE ZA REFERENDUM.

    RAJŠI DENAR NAMENIMO ZA SIROMAKE.

    LP Igor


    Ljubi Vas Viola

    Prispeval/a: Fredi dne petek, 20. februar 2009 @ 15:23 CET
    Dragi Danilo

    Tak se govori, pljuni in povej, saj si predsednik Slovenije.
    Vidi se, da si moralen človek.
    V Mariboru nismo vsi zaslepljeni z nacionalsocializmom.
    Mariborčani smo v večini reveži ampak smo še vedno ljudje.
    Boli nas patak za sovraštvo, bomo preživeli pa četudi bomo govorili kitajsko a vendar človeško.
    Maš adut, izvleči ga, pokaži zaslepljenim z sovraštvom do drugega naroda, naj jih speče po jeziku zlobe.

    Povej narodu Slovenskemu, da naj raje pridno delajo in pomagajo sodržavljanom kot pa hujskajo folk v največji finančni krizi.

    Odpri oči Slovencem.
    Slovenija te podpira.

    Maribor za mir v srcu vseh ljudi.

    Ljubi Bog s teboj


    Referendum

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 20. februar 2009 @ 16:26 CET
    Igor, ali nista ti in Pozitivke politično, versko in tudi sicer neopredeljena?

    Prepusti narodu, da pove svoje.

    Meni osebno ni prav nič v sramoto referendum, to ponavljajo za Sanadarjem samo tisti, ki se bojijo ljudskega glasu.

    Za siromake naj gre Istrabenz, Pivovarna Laško in vse tisto, kar jim je bilo ob lastinjenju odvzeto in bomo sedaj mi državljani odplačevali njihove kredite za prevzeme podjetji, bankam.

    Malo razmisli, kaj pišeš v imenu neodvisnega medija. Če pa Pozitivke niso več neodvisne to povej, tako kot je povedal InDirekt. Oni so zapisali, da niso objektivni in da so politični medij. Tako človek vsaj ve, s kom ima opravka. Za časopis Komunist si točno vedel h komu spada. Tako se ve tudi za ostale slovenske medije, ki so se pogrupirali po lastnikih oziroma po političnih strankah, ki jih sofinancirajo.

    Ali res verjameš, da bo za diplomatsko mizo Hrvaška vrnila zemljo in dostop na odprto morje Slovencem? Sanadar je šel lobirati v Pariz, da postavijo Slovenijo na kolena in nas potisnejo ob zid. Tisto, kar so govorili, je sama demagogija. Politiki naj ostanejo verodostojni v odnosu do svojega naroda in njegovih ingeresov in ne do evropske birokracije. Edino odločno in verodostojno orodje, s katerim se bo prisilila Hrvaška, da se usede za pogajlsko mizo, za katero bo imela naša politika adut v rokah, je referendum. Politika se lahko sklicuje samo na regerendumsko voljo ljudstva, če pa je dispozicija volje v njenih rokah, se bodo izvrševali pristiski nanjo. Nihče se pa noče zameriti visokim uradnikom v EU. Jaz nisem diplomat, vendar imam toliko življenjskih izkušenj in videnja, da vem, da je to tako.

    Vse tiste izjave, sprejete v DZ, so enostranski akt, ki ne zavezuje nasprotne stranke.

    InDirekt je danes objavil izjavo dneva na svoji naslovnici:

    HRVAŠKA

    Izjava dneva: Damir Kajin na Indirektu
    Ljudem z druge strani meje bi dal kri, zemlje pa jim ne dam. (HRT)

    Kaj ti to pove? Sam si odgovori.


    Tatjana


    Nekaj izjav ljudi na moj blog:

    KOMENTARJI NA RTV MMC 20.2.2009
    Padajoče | Rastoče


    Odstrani
    Prikaži
    Skrij

    Hvale vredno pismo, ki bi moralo bit naslovljeno tudi do vsakega poštenega in zavednega Slovenca. Dosti jih je takih, ki podobno razmišljajo, pa nimajo tehničnih možnosti tega na ta način deliti z nami. Bilo bi dobro, če bi se tole pismo pojavilo še v tiskani obliki v drugih medijih. Na referendumu pokažimo, da imamo pokončno hrbtenico, za razliko od nekaterih naših političnih marionet.

    LP, Slovenec sem!

    robijehud

    pred 6 urami



    Odstrani
    Prikaži
    Skrij

    Tatjana, odličen blog ste zapisala, kot vedno.

    5

    HDoC

    pred dvema urama

    Odstrani
    Prikaži
    Skrij

    Hvala za napisano, podpiram vaš trud za Slovenski živelj. Lep pozdrav !

    res47

    pred 48 minutami

    Odstrani
    Prikaži
    Skrij

    Tudi jaz podpiram vaš trud za Slovence in Slovenstvo, Tatjana.

    aljošaa

    pred 17 minutami





    Ljubi Vas Viola

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 16:26 CET
    Fredi, o teoloških, eshatoloških, eksegetičnih, ontoloških in podobnih vprašanjih se še lahko prerekava, recimo zaradi zajebancije same, ampak o vprašanjih osnovne človeške morale, kolikor tega strogo in eksluzivno ne povezuješ z svetopisemskim Bogom, pa se mi zdi, da se ne bova prav veliko več. Prijetno sem presenečen. Očitno je pri Bogu res vse mogoče ;-)

    Pozdrav na Štajersko

    Marko



    PROTI REFERENDUMU

    Prispeval/a: Lario dne petek, 20. februar 2009 @ 16:54 CET
    Nasilje rodi nasilje.

    Malčeva,
    uspešen boj ti želim.

    Ker si med nami najstarejša bi človek pričakoval, da premoreš malček modrosti.

    Ni problem v tem, da se na politiko ne spoznaš prav dobro, (tako praviš sama) problem je v tvojem temeljnem razmišljanju.

    PS; Igor, mislim da se bo tvojemu klicu pridružil še kdo, ne samo jaz.


    LP


    Referendum

    Prispeval/a: Pozitivke dne petek, 20. februar 2009 @ 19:11 CET

    Tatjana, če Pozitivke ne bi bile neodvisen medij, bi tvoje komentarje in tvoj članek pobrisal.

    Zgornji moj komentar ni stališče Pozitivk, ampak moje osebno.

    Ko omenjaš svoje bogate izkušnje, potem bi lahko vedela, da ta referendum, če bo do njega njega prišlo, ne bo pomagal rešiti zapletov z mejami. Kvečjemu si s tem Slovenija zabija nož v hrbet.

    Članek z izjavo pedsednika Republike Slovenije ni strankarski članek.

    Moram priznati, da me je pred objavo članka o SSN, pred volitvami, zavedlo tista parola, ko je omenjeno to, da je stranka tudi ekološka in stranke kot takšne nisem poznal. In moja napaka je to, da se pred objavo nisem pozanimal, kaj in kdo tiči za vsem tem.

    Prosim tudi, da svoje komentarje o delovanju stranke SSN in copirane izjave iz drugih medijev daješ le pod članek o SSN.

    LP Igor


    Teorija dvojne zarote

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 19:27 CET
    >>Tatjana, če Pozitivke ne bi bile neodvisen medij,
    >>bi tvoje komentarje in tvoj članek pobrisal.

    Sploh ni nujno. Včasih je tako, da nasprotnika najbolj prizadeneš tako, da mu objaviš in potem pustiš objavljene vse njegove neumnosti! Ampak res zagrizen nasprotnik potem tega itak nikoli ne opazi ... na žalost!








    Pozitivke

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 20. februar 2009 @ 21:32 CET
    Igor, niti ne bi polemizirala napisanega, vendar nekaj pa moram poudariti:

    »Tatjana, če Pozitivke ne bi bile neodvisen medij, bi tvoje komentarje in tvoj članek pobrisal.«

    Igor, v tem primeru, ne bi več govorili o neodvisnosti medija, temveč o kršenju 39. člena Ustave RS, ki govori o pravici svobode izražanja in zakona o medijih, ki o teh vprašanjih govori dovolj decidirano in določbe tega zakona veljajo tudi za elektronske medije.

    Praviš »Moram priznati, da me je pred objavo članka o SSN, pred volitvami, zavedla tista parola, ko je omenjeno to, da je stranka tudi ekološka in stranke kot takšne nisem poznal. In moja napaka je to, da se pred objavo nisem pozanimal, kaj in kdo tiči za vsem tem.«

    S tem pa vendarle razkrivaš svojo uredniško politiko, da časopis ni odprt za vsa mnenja in teme enako, torej, da članke pred objavo tehtaš in presojaš tudi z ideološkega vidika ali sodijo v Pozitivke ali ne. Torej članki morajo biti v skladu s tvojim idejnim in svetovnonazorskim prepričanjem in člankov, ki v ta tvoj osebni koncept ne sodijo, naj ne bi objavil. No to je dobro vedeti.

    Praviš: »Kaj pa tiči za vsem tem?« Ne vem kaj imaš v mislih. Kaj je to diskvalifikacija, morda g. Lovra Škrinjariča, univerzitetnega . dipl. pravnika, ki ureja domoljubno spletno stran Zveze domoljubnih organizacij Hervardi in je sedaj prevzel krmilo SSN? Jaz sem z njim sodelovala, da sem kdaj kaj objavila in jih tedaj podprla, ker se mi je zdel program SSN iz domoljubnega vidika dober. Kot vem se borijo za vse tiste vrednote, ki so v programu naštete. Med te šteje tudi suverenost narodovih meja, ki je v programu izrecno poudarjena in kot nasledek tega je tudi pobuda za referendum.

    Da se z referendumom ne strinjaš, je stvar tvoje subjektivne presoje in tvoja pravica.
    Praviš: »Ko omenjaš svoje bogate izkušnje, potem bi lahko vedela, da ta referendum, če bo do njega prišlo, ne bo pomagal rešiti zapletov z mejami. Kvečjemu si s tem Slovenija zabija nož v hrbet.« S to trditvijo se ne strinjam in sem obrazložila svoj pogled na to zakaj se mi zdi pomembno, da ima politika voljo ljudstva, na katero opira svoje pogajanja, ki ji ne dovoljujejo izsiljevanja. V tem trenutku je to edina prava poteza, le če bo do nje prišlo in bodo dovolj močni, da bodo pritiske vzdržali.

    Nadalje navajaš:«Članek z izjavo predsednika Republike Slovenije ni strankarski članek.«
    O predsedniku republike nisem govorila, niti se nisem opredeljevala do politične ocene ali kvalifikacije o zvrsti njegovega članka«.

    Ne želim po nepotrebnem obremenjevati tvojega koncepta urednikovanja Pozitivk in če se ti kaj zdi iz enega ali drugega razloga nadležno, pobriši in sprosti prostor za komentarje, ki so pri Pozitivkah običajna praksa. Tako bo volk sit in koza cela.


    LP Tatjana





    Ustavna pravica volka do sitosti in koze do celovitosti

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 21:51 CET
    >>»Tatjana, če Pozitivke ne bi bile neodvisen medij,
    >>bi tvoje komentarje in tvoj članek pobrisal.«

    >>Igor, v tem primeru, ne bi več govorili o neodvisnosti
    >>medija, temveč o kršenju 39. člena Ustave RS, ki govori o
    >>pravici svobode izražanja in zakona o medijih, ki o teh vprašanjih
    >>govori dovolj decidirano in določbe tega zakona
    >>veljajo tudi za elektronske medije.

    >>Ne želim po nepotrebnem obremenjevati tvojega koncepta
    >>urednikovanja Pozitivk in če se ti kaj zdi iz enega ali drugega
    >>razloga nadležno, pobriši in sprosti prostor za komentarje,
    >>ki so pri Pozitivkah običajna praksa. Tako bo volk sit in koza cela.

    Tatjana, je mogoče, da spodbujaš urednika Pozitivk h kršenju 39. člena Ustave RS?!




    Pamet v glavo in srce namesto kamna

    Prispeval/a: hierhod dne petek, 20. februar 2009 @ 22:33 CET
    Danilo Turk ima še kako prav, ko meni, da referendum o vstopu Hrvaške v NATO ni potreben. Še več, ta referendum bi bil popoln odraz slovenske trdosrčnosti, oziroma brezsrčnosti, oziroma hudobije, oziroma ksenofobičnosti.
    Slovenci naj dobro premislijo, kam bodo poleti šli na dopust. Ker imajo obilico denarja, bodo z veseljem preživeli svoj dopust na širni slovenski obali, po možnosti v Portorožu ali Piranu. Sicer pa Slovencem sploh ni noben problem preživeti svojega dopusta v Turčiji ali Grčiji. No ja, tudi Črna Gora se ne izključuje. Nekateri bi šli celo v Srbijo, če bi imela morje. Ampak tudi ob obali srbske Save bi se dalo zdržati. Za Dominikansko republiko in Kubo bo pa potrebno počakati do naslednje zime, azurno obalo pa lahko sanja le "svinja o kukuruzu". Za svojo neumnost se bo najlaže izgovoriti na recesijo, "lavorji" bodo pa tako na skontu zaradi množičnega povpraševanja (vsaj upamo lahko na skonto). Kaveljci in Korenine pa bodo z gospodom Ruplom v vsej svoji utrjenosti opazovali Blejsko jezero.
    Slovenci bi lahko že iz svojih bogatih izkušenj v mikrokozmosu spoznali, da ni dobro biti skregan s sosedi. Ampak, tekom desetletij so Slovenci ugotovili, da se je najlaže kregati s sosedom, ki ga jezikovno in kulturno dokaj razumeš. Lažje se je kregati s svojo žlahto, kot pa s tujci. Saj smo že zdavnaj izumili pregovor:"Žlahta, raztrgana plahta." Kajne? Nekaj g... je v deželi slovenski (Slovenski?).


    Pamet v glavo in srce namesto kamna

    Prispeval/a: MC dne petek, 20. februar 2009 @ 22:46 CET
    Hierhod,

    o teoloških, eshatoloških, eksegetičnih, ontoloških in podobnih vprašanjih se še lahko kdaj prerekava, recimo zaradi zajebancije same, ker dokazati se na teh področjih itak ne da prav veliko. Kar pa zadeva vprašanje osnovne človeške morale, v kolikor tega strogo in eksluzivno ne povezuješ s svetopisemskim Bogom, pa se mi zdi, da se ne bova več. S tem, kar si zapisal tokrat, se pač moram strinjati. Zelo strinjati.

    Pa še zelo duhovito je :-)



    Marko


    Pamet v glavo in srce namesto kamna

    Prispeval/a: hierhod dne petek, 20. februar 2009 @ 22:58 CET
    Marko, kot dober ostareli skavt, si štejem v čast (in dobro spanje), da sem uspel danes narediti eno dobro delo (za kratek čas zakopati eshatološko bojno sekiro s teboj).

    Lep pozdrav! :-)


    Pozitivke

    Prispeval/a: Pozitivke dne sobota, 21. februar 2009 @ 00:44 CET

    Tatjana, navajaš:
    "Igor, v tem primeru, ne bi več govorili o neodvisnosti medija, temveč o kršenju 39. člena Ustave RS, ki govori o pravici svobode izražanja in zakona o medijih, ki o teh vprašanjih govori dovolj decidirano in določbe tega zakona veljajo tudi za elektronske medije."
    ****
    Če članka o SSN takrat ne bi objavil, ne bi kršil nobenega zakona. Ga pač nisem objavil. Tudi članka o Maddoninem koncertu v Ljubljani nisem objavil, pa s tem nisem kršil zakona. Me pa bega tudi to, da me kar naprej pozivaš k kršenju tega zakona, češ naj ne objavljam člankov Damjana Likarja, Društva za zaščito živali in Društva za zaščito ustave...

    Tatjana, navajaš:
    "S tem pa vendarle razkrivaš svojo uredniško politiko, da časopis ni odprt za vsa mnenja in teme enako, torej, da članke pred objavo tehtaš in presojaš tudi z ideološkega vidika ali sodijo v Pozitivke ali ne. Torej članki morajo biti v skladu s tvojim idejnim in svetovnonazorskim prepričanjem in člankov, ki v ta tvoj osebni koncept ne sodijo, naj ne bi objavil. No to je dobro vedeti."
    ****
    Članek pred objavo pregledam, kot to naredi vsak normalen urednik. Če bi bili vsi članki v skladu z mojimi idejami, potem jih pol ne bi bilo objavljenih. Še najmanj pa presojamo članke po plati ideoloških idej.
    Sem se pa pred volitvami odločil, da, ker nismo političen časopis, ne bomo objavljali nobenih predvolilnih reklamnih člankov raznih strank, ki so tudi na Pozitivke pošiljali v objavo članke. In ravno zaradi tega pravim, da sem naredi izjemo, torej sem res prekršil to pravilo in sem objavil članek o SSN ravno zaradi tega, ker me je zavedla v njihovem sloganu beseda "ekološka", pa vidim zdaj, da sem naredil napako, ker nisem do danes opazil, da bi kakorkoli delovali na področju ekologije. Lahko da so, ampak tega nisem opazil. Pa bi lahko kot stranka, ki se zavzema za ekologijo, podprli prizadevanja v boju proti plinskim terminalom v Italiji. Če so, me prosim popravi. Jaz tega nisem zasledil.

    Tatjana, lepo te prosim, ne vleči me za besede in ne sprevračaj dejstev, saj vidiš, da sem toliko toleranten, da ti celo dopuščam reklamiranje stranke, s katero simpatiziraš. V bistvu nimam nič proti njim, le način, s katerim zdaj opozarjajo nase, mi ni všeč.

    Se pa tudi sam zavzemam za slovenstvo, za urejene meje, za pravice Slovencev...itd. Ampak ta način mi ni všeč in čas, kajti to bi morali narediti prej, preden smo v Bukarešti širokogrudno povabili Hrvaško v NATO.

    LP Igor


    PROTI REFERENDUMU

    Prispeval/a: osh-kosh dne sreda, 25. februar 2009 @ 13:29 CET
    zgleda da imamo razlicne informacije na razpolago ali pa jih napacno interpretiramo.

    joras je dosegel da se na slovenski zemlji uporablja slovenska zakonodaja.

    ljudje - SLOVENCI- na spornih ozemljih ( KI SO SLOVENSKA )
    pa cakajo ze 15 let da jim slovenski politiki omogocijo isto, kot jorasu : DA NA SLOVENSKI ZEMLJI VELJA SLOVENSKA ZAKONODAJA!

    ali veste da morajo SLOVENCI ki zivijo na SLOVENSKI zemlji, hoditi po vsa dovoljenja za normalno zivljenje na SLOVENSKI zemlji( ki ga vi sami lahko uzivate,njim pa ga ne dovolite( le zakaj )), na hrvasko ozemlje,v hrvaske upravne enote,hrvaskim usluzbencem?

    ali je to normalno?

    in sedaj ko so vzeli pravico v svoje roke jim to osporavate?
    ker resujejo,kar politiki ne znajo( ali pa nocejo(kdo bi vedel kaj je v ozadju )),ceprav imajo zakonsko podlago?

    ce bi se slovenci leta 1941 obnasali kot se vi zdaj,ali bi ziveli danes v svobodni drzavi?

    ali bi joras danes lahko imel svojo zapornico ce bi samo cakal da ga bodo drugi resili?


    Referendum o Hrvaški ne potreben ne koristen

    Prispeval/a: bobek dne sreda, 25. februar 2009 @ 20:28 CET
    Kdo pa bo poskrbel za zaščito našega ozemlja? Politiki ne samo, da v osemnajstih letih niso NIČ naredili, pred vsakimi volitvami so še celo podarjali naše ozemlje cerkvi- Vatikanu in si s tem kupovali stolčke!
    Res, da bolj zagovarjam stališče pozitivnih rešitev, toda v tem primeru brez podpore SSN- ju ne gre!


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,88 seconds