NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno   
    petek, 2. december 2011 @ 17:02 CET
    Uporabnik: panefin001

    Biti pozitiven, razmišljati pozitivno, delovati pozitivno… je navidez zelo duhovno. Kaj pa je druga stran tega kovanca?

    Ti vzorci o pozitivnem so postali nekakšna moda tistih, ki se želijo ločiti od negativnih pojavov in posameznikov ali skupin.

    Biti pozitiven pomeni za nekatere nekaj kar je boljše, bolj plemenito, bolj duhovno kot pa biti negativen. Mnogi ljudje so dobesedno obsedeni s treniranjem in izvajanjem vseh mogočih tehnik za krepitev pozitivnih misli in utrjevanja pozitivnih pogledov na svet.

    Da bi premagali negativno (črno, temno, umazano, nezaželeno…) v sebi, izvajajo vsemogoče vaje, rituale, hodijo na tečaje, trenirajo…

    Seveda je prodajanje pozitivnih metod takih in drugačnih, ter celo tehničnih naprav za nekatere postal tudi donosen posel. Družbeno je sprejeto, da je bolje biti pozitiven kot negativen, saj si tega večina ljudi želi.

    Toda kaj se v resnici skriva za tem pozitivizmom in kake učinke imajo taki pristopi na posameznika na dolgi rok?
    Je negativno možno uničiti in premagati z več in več pozitivnega?

    V kolikor ne bi obstajalo negativno, pozitivnega tudi ne bi bilo in obratno, mar ne?
    Pozitivno je le en del celote, drugi del je negativno.

    Krepiti le del pa pomeni rušenje naravnega ravnovesja.
    Negativno se v luči takega pozitivizma skuša potisniti, potlačiti, izničiti.

    Sami lahko vidimo kako se veliko krat pozitivno razmišljujoč posameznik, želi popolnoma izolirati od negativnih ljudi in dogodkov, ki ga obkrožajo.

    Notranji razkol v človeku se s temi navidez pozitivnimi procesi le poglablja.
    Ta se sčasoma začne kazati tudi navzven in pozitivno se razblini kot milni mehurček.

    Želeti povsod videti le pozitivno, pomeni ne videti sveta in sebe takega kot v resnici smo.
    To pa predstavlja obliko deformacije in odtujenosti od realnosti.

    Dejstvo je tudi, da je pozitivizem nekaj relativnega in nikakor ne absolutnega.
    To kar je za enega pozitivno, je morebiti za drugega negativno.
    Zato je proces postajati pozitiven omejen.

    Mnogi namreč mislijo kako je tak proces postajati pozitiven nekaj zelo duhovnega, a temu zagotovo ni tako.
    Gre za povsem omejen proces v katerem človek prej ko slej začne trpeti.
    Seveda je popolnoma enako z negativnim. Tudi to je omejeno.

    V resnici torej gre za začasne efekte in nikakor ne trajne, na daljši rok.
    Ta proces predstavlja le navidezna napredovanja.

    Kaj naj človek sploh naredi v zvezi s pozitivnim in negativnim?
    Kakšen pristop k temu naj ubere, da ne bo zašel v slepo ulico?

    Ko človek spozna, da sta pozitivno in negativno dva dela ene celote, potem ne izvaja več tovrstnih poskusov v smeri postajati pozitiven.

    Namreč proces postajati karkoli drugega od tega kar si, je samo po sebi negativno dejanje, saj je tak proces bežanje pred tem kar smo v resnici.

    Kaj pa potem lahko storim?
    Kako naj se spremenim?
    V kolikor ne morem postati boljši, bolj pozitiven kaj naj počnem, v katero smer naj se razvijam?
    V kolikor pozitivno ni duhovno, kaj pa potem sploh pomeni biti duhoven?

    Razum se zmeraj vrti v krogu dvojnosti in to je njegov zapor.
    Pozitivno in negativno obstajata le v razumu, zunaj njega pa obstaja ena sama celota v kateri je vse v ravnovesju.

    S spoznanjem, da je proces postajati pozitiven omejen, ter da s tlačenjem negativnega le povzročam disharmonijo, preneham s takim početjem.

    Torej z razumevanjem negativnega in pozitivnega kot dveh delov ene celote, ene realnosti, ne bežim iz enega v drugo stanje, saj vidim da sta oba omejena.

    Razumevanje omejenosti pozitivnega in negativnega, pripelje do osvoboditve od obeh.

    Tako stanje svobode od omejenega, je naravno ravnovesje v katerem ni ega, saj ni delitev na pozitivno in negativno.

    V takem stanju ni ega,
    Zato tudi izolacije ni.
    Je le povezanost z vsem in s tem obstaja totalna izpolnjenost.

    Le v takem ravnovesju človek ni v konfliktu s samim seboj in okolico in le v takem stanju je človek popolnoma izpolnil svoj cilj.

    Mirko

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja panefin001
  • Več s področja * Poučna (spo)znanja, znanost

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno | 21 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: batistaneta dne petek, 2. december 2011 @ 21:06 CET
    Nobene potrebe ni, da presojamo o prav in narobe to je zgolj
    projekcija našega uma. Je kar je in ničesar mi ni treba storiti.
    Zelooo dober članek.
    Fiona


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: MC dne sobota, 3. december 2011 @ 13:28 CET
    Fiona,

    mi lahko razložiš, na osnovi česa si PRESODILA, zakaj je
    to zelo dober članek in zakaj si to STORILA?


    Soboto, takšna kakršna je, ti želim.

    :)



    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne sobota, 3. december 2011 @ 22:45 CET
    Fiona res je.
    Dojeti to, pomeni biti svoboden od negativnega in pozitivnega.

    Topel nočni pozdrav in lahko noč.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Priča dne sobota, 3. december 2011 @ 23:02 CET
    Vinetou se je vedno zavzemal vsaj za osnovno doslednost, zato mora sedaj pohvaliti logično in dobro vprašanje MC-ja. Vendar Vinetou tudi ve da je bilo to vprašanje predobro - beri pretežko za nekatere in nanj ne bodo sposobni nikdar regularno odgovoriti.

    Glede popolne osvoboditve od vsega pa je ta možna če naprimer Vinetujev konj brcne panefina v glavo do mrtvega. Osvobojen bo bolečin pa tudi življenja. Ne bo pa osvobojen niti bolečin niti življenja če ga brcne samo malo. To pa je Vinetujev koan št 3 za panefina. Prvih dveh še ni rešil.





    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 4. december 2011 @ 08:50 CET
    Priča:
    Vinetou se je vedno zavzemal vsaj za osnovno doslednost, zato mora sedaj pohvaliti logično in dobro vprašanje MC-ja. Vendar Vinetou tudi ve da je bilo to vprašanje predobro - beri pretežko za nekatere in nanj ne bodo sposobni nikdar regularno odgovoriti.

    Glede popolne osvoboditve od vsega pa je ta možna če naprimer Vinetujev konj brcne panefina v glavo do mrtvega. Osvobojen bo bolečin pa tudi življenja. Ne bo pa osvobojen niti bolečin niti življenja če ga brcne samo malo. To pa je Vinetujev koan št 3 za panefina. Prvih dveh še ni rešil.

    Mirko:
    Mojo doslednost si včasih označil za svojeglavost…
    Vprašanje Marka je bilo zastavljeno Fioni in bo ona odgovorila ali pa ne. To je njena stvar.
    Presojati v njenem imenu ali je zastavljeno vprašanje pretežko ali ne, je zguba časa.

    Dragi Priča ti si meni zelo simpatičen.
    Videti pa je, da težko sprejmeš, da obstaja tudi kdo, ki mu je moje pisanje blizu in ga morebiti razume povsem drugače kot ti.

    Kolikor vem koan pomeni vprašanje na katerega ni mogoče odgovoriti ker je nelogično.
    Zato sem ti jaz dragi Priča (ne) odgovoril na vsa tri koana.
    Upam, da sem sedaj pri tebi naredil vsaj sprejemni izpit.

    Imam en stari vic za tebe:
    Sedi Mujo pored reke, dolazi Haso i pita: »Mujo sediš i razmišljaš«? »Jok, samo sedim«.
    So zato tudi indijanci imeli Bika koji sedi ?
    Ta koan je za tebe.

    P.S.

    Srečno prijatelj.

    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Priča dne nedelja, 4. december 2011 @ 10:19 CET
    Ne panefin, ne prenašam težko če je komu všeč tvoje pisanje. Nasprotno, če ne bi nihče nič komentiral ne bi bilo nobene možne zabave. Je pa tako, kot sem že rekel. Se šalim toda resno mislim.

    Je pa nekaj kar ne razume en moj dober prijatelj, pa morda tudi ti ne. Človek svojo vlogo lahko igra svobodno in nenavezano, lahko pa je navezan na svojo vlogo in se enači z njo. Lahko človek igra svojo vlogo dobro, ali slabo, ali odklanja sodelovanje, tu nastopi problem.


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 4. december 2011 @ 10:51 CET
    ...in to velja za vse nas, mar ne?

    Igre so mi všeč in v kolikor si lahko opazil sem se igral tudi takrat, ko se je komu malce dvignil pritisk.
    No pri igri se tudi to zgodi, saj se srčni utrip poveča...

    P.S.
    Kljub igri, je tudi za mene to o čemer se pogovarjamo, najbolj resno na svetu.

    Bodi lepo.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Priča dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 10:21 CET
    In še par pojasnil pane. Meni geografsko poreklo nič ne pomeni, ne v + ne v - sicer ne bi vzel indijanca za sodelavca.
    Moje poreklo je Univerzum, moja vloga pa je na lokalnem odru "dežele" ali "doline šentflorjanske". In to svojo vlogo čisto sprejemam, ampak nisem jaz ta vloga. Ste pa še mnogi drugi soigralci tu na odru in uprizarjamo kar pač uprizarjamo.
    In tu se moramo sedaj za trenutek ustaviti.

    Vprašal si če si opravil izpit. Ničesar si ne domišljam o sebi (da bi imel vlogo izpitne komisije), samo igram svojo vlogo. In ti torej odgovorim. Vinetuja sem "najel" da drži ravnovesje enostranskim, pristranskim ter izključujočim stališčem. Mednje so absolutno spadali tudi tvoji prispevki. Vendar se nakazuje možen trend korekcij in napredka pri tebi in zato mi ne deluješ več tako avtistično, ampak Vinetou te še opazuje, ker izkušnje kažejo da prenagljen optimizem lahko škoduje in recidivi so normalen pojav.

    In sedaj bom komentiral še tvoj prispevek tu in na splošno tvoje prispevke. Ta tvoj prispevek je lepo napisan in tudi (skorajda) ni več izključujoč kot prejšnji. Vendar ti bom sedaj ponovil določeno svoje stališče na katerega v preteklosti nisi bil pripravljen, ali sposoben odreagirati.

    Karikirano rečeno so to o čemer večinoma ti pišeš "spomini na nebesa" ali na "zelo dobro meditacijo". To je vse lepo in prav, čeprav domnevam da s tem ne poveš nič novega glede na razpoložljivo pisanje v ezoterični literaturi. Gre pa za nekaj drugega.

    Življenje je tudi in še zlasti igranje dodeljenih vlog, torej ne samo meditacija in sanjanje ter teorija. Jaz vidim v igranju vloge tudi služenje stvarstvu, ti pa po vsemu sodeč zelo marginaliziraš pomen manifestnega življenja, kamor itak sodijo tudi (navidezna) nasprotja, brez katerih ne bi bilo zgodb, dogajanja, ničesar. Seveda ne zanikam obstoja tiste druge realnosti onstran, o kateri stalno pišeš. Ampak razumi, da tista realnost ni odrska realnost tega Življenja.

    Večina ljudi seveda enači sebe s svojo vlogo in glede na to so tvoji "spomini na nebesa" strel v prazno, kajti to je čtivo za "igralca" ne pa za "vloge", če razumeš. Po mojem videnju je prevladujoča realnost večine ljudi pač na nivoju odra in dodeljenih vlog. In v tej realnosti, ki je logično dualna in tako naprej (kar ni treba posebej povdarjati) je potrebno dobro in kreativno delovati, sodelovati (igrati) ne pa kaziti igre z individualističnimi izpadi ter nesodelovanjem nezainteresiranega "igralca" ki meša medsebojno "igralca" in "vlogo" na nekonsistenten način. Skozi dodeljene vloge, igro in režijo se seveda razvijajo tudi vsi nastopajoči igralci.
    Drugače rečeno pane, to so izkušnje na Poti, če razumeš to.
    Zato in v tem vidiš pane je bilo tvoje zavzemanje po moji oceni v večini tvojih prispevkov relativno enostransko ter izključujoče.

    Ne moremo zanemarjati manifestne stvarnosti na račun druge, ki tudi obstaja in obratno. Pomagati soigralcem, sodelovati, ustvariti dobro predstavo, ali je to kaj slabega ?
    Nihče ni slučajno na odru, ampak s slabo igro lahko povzroči slabo predstavo in vpliva tudi na vse druge sodelujoče v predstavi. Zakaj zanikati katerokoli vlogo, scenarij, ali sploh karkoli ? Ta oder, soigralce in predstavo, oziroma scenarij je po mojem modro sprejeti in kreativno sodelovati (to je pravilna uporaba svobodne volje). Ampak morda sta najini vlogi tudi to da kaževa drug na drugega, ha, ha, tudi to je čisto možno.

    Lepo se imej




    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 21:13 CET
    Priča:
    Ničesar si ne domišljam o sebi (da bi imel vlogo izpitne komisije), samo igram svojo vlogo. In ti torej odgovorim.

    Mirko:
    Potem pa si zapisal tole:

    »Vinetuja sem "najel" da drži ravnovesje enostranskim, pristranskim ter izključujočim stališčem. Mednje so absolutno spadali tudi tvoji prispevki. Vendar se nakazuje možen trend korekcij in napredka pri tebi in zato mi ne deluješ več tako avtistično, ampak Vinetou te še opazuje, ker izkušnje kažejo da prenagljen optimizem lahko škoduje in recidivi so normalen pojav«.

    Mirko:
    Si Vinetou ti ali kdo drugi? V kolikor misliš, da je Vinetou nekdo drugi to ne bo držalo. Oboje si ti.
    Iz slednjega sledi, da si vendarle v vlogi izpitne komisije, saj Vinetou pa že ve kaj je prav in kaj narobe.
    Tako vlogo si sam dal Vinetou, torej sebi samemu.

    Mirko:
    Poglej skozi to prizmo še naslednji tvoj komentar k Markovemu pisanju.

    »MC glej tako ne gre. Vsi tvoji viri so izključno znotraj tvojih mentalnih plankov, na drugi strani teh plankov je neprimerljivo večji svet kot je tvoj vrtiček. Zakaj že enkrat ne splezaš na vrh svojih plankov in se razgledaš, ali pa da bi vsaj pustil kakšne (vsaj strelske) line v betonski ograji… Tvojo omejeno osebno stvarnost ne moreš uporabiti kot argument zanikanja drugih stvarnosti.«

    Dragi Priča se ti ne zdi, da si nekoliko razdvojen ko praviš kako nisi izpitna komisija, v bistvu pa pogosto določaš kdo je in kdo ni zaplankan???

    Bi morebiti tudi pri tebi držalo, da si nekoliko zaplankan in pač vidiš svoje lastne planke pri Marku in meni???

    Poglej še naslednji tvoj komentar k mojemu pisanju:

    »Jaz vidim v igranju vloge tudi služenje stvarstvu, ti pa po vsemu sodeč zelo marginaliziraš pomen manifestnega življenja, kamor itak sodijo tudi (navidezna) nasprotja, brez katerih ne bi bilo zgodb, dogajanja, ničesar. Seveda ne zanikam obstoja tiste druge realnosti onstran, o kateri stalno pišeš. Ampak razumi, da tista realnost ni odrska realnost tega Življenja«.

    Mirko:
    Dragi prijatelj naj ti poskusim pokazati na le en tvoj plank (po moje predstavo) v tem tvojem komentarju, skozi katerega ti doživljaš moja pisanja povsem izkrivljeno.
    Za tebe je to o čemer pišem, nekaj kar ni stvar te odrske realnosti, temveč nekakšna moja utopija, teorija, iluzija.
    Priča videti je, da zaradi lastnih predstav (plankov) ne vidiš realnosti tega kar pišem.
    Namreč ne govorim o nobeni »tisti realnosti«, ampak o realnosti tukaj in sedaj.
    To kar je za tebe tam nekje in je nerealno in imaginarno, je za mene živa realnost tukaj in sedaj.

    Veš kaj pa je paradoks?
    Da to kar ti misliš, da je tukajšnja realnost in kar zagovarjaš kot takšno, je le delček celotne realnosti, ki pa je za nameček izključno stvar preteklosti.
    Namreč celoten svet dualnosti se dogaja v omejeni projekciji preteklosti v bodočnost.
    Dualnost sedanjosti sploh ne pozna (zato si o njej riše predstave, ki pa ne ustrezajo resničnosti), sedanjost ali celota pa dualnost vsebuje in jo pozna odlično kot svoj žep, ter jo uporablja po potrebi.

    Iz vsega sledi, da je zaplankanost doma tam kjer je dualnost v ospredju.
    Le tam kjer celota živi (pa ne tista tam, ampak ta edina, ki je tukaj in sedaj), zaplankanosti ni.

    Sicer pa sem vesel, da ti je vsaj del tega članka sprejemljiv.
    Poanta članka je v spoznavanju vezanosti tako za negativno kot pozitivno (dualnost), saj se skozi spoznanje omejenosti le teh, osvobodiš obeh.
    To pa je že svet celote.


    Lep večer prijatelj.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Violeta dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 21:28 CET
    všeč mi ta članek, všeč zato, ker me osvobaja pisanja razlag
    zakaj mi je všeč, ker nisem dolžna nobenemu razlagati
    absolutno ničesar :-)

    Mirko, tudi tebi želim lep in čudovit večer, ne glede na vse
    maškarade v našem življenju še vedno je najboljše tisto -
    pristno v nas, najgloblje, tisto, kar spoznamo, ko zagledamo
    ... iz oči v oči, koga zagledamo? njo, to "kruto" žensko za
    nekoga je njen pogled pomeni konec za drugega začetek, za
    tretjega nadaljevanje, vendar po tistem srečanju nočeš več
    biti nič drugo kot tisto, kar si, nočeš zapravljati časa za igranje
    vlog, živiš.

    Lep pozdrav :-)


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 21:30 CET
    Dragi Priča,
    pozabil sem zapisati, da se strinjam da Marko zna zelo dobro streljati in je odličen kritik, ki pač strelja skoraj na vse kar se pojavi.

    Ti si navedel, da v tem vidiš njegovo omejenost in s tem bi se delno strinjal.
    Delno pa zato, ker vendarle večina njegovih kritik ima realno osnovo.

    Se pa tako kot ti zavedam, da morebiti Marko po nepotrebnem včasih ustreli še kakega prijatelja.
    V tem delu pa tudi sam vidim omejenost takega apriori pristopa in drže.

    Le v enem samem komentarju je Marko navedel, da se je tudi njemu razodel svet enosti.
    Za mene je to dovolj, da poznam tudi drugi del Marka.


    Še nekrat mirno noč.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 23:08 CET
    Violeta bravo.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 5. december 2011 @ 23:46 CET
    Zelo zanimivo razmišljanje, ki mi je zelo blizu.

    Polarnost določa očitno celoto življenja. Življenje na Zemlji se giblje med magnetnima poloma na severu in jugu. Med pozitivnim in negativnim električnem nabojem se nahaja energijsko polje, ki pa ga "obarvajo" značilnosti obeh polov. V področju morale je nekaj označeno kot "dobro", če je bližje polu dobrega in "slabo", kolikor bližje je polu slabega.

    Tako nihata dobro in slabo med obema poloma sem in tja. Vsebino obeh pojmov določa konkretna kultura, iz katere izvirata. Enako velja kot privlačno in ogabno, sprejemljivo in nesprejemljivo, vroče in hladno.

    Vendar pa oba pola v svoji skrajnosti ne moreta obstajati in delovati brez sile , ki ju drži skupaj. Atom bi bil izvržen, če električno nabite delce v jedru ne bi držal skupaj nevtron ( Nevtron je delec brez električnega naboja. "Neuter" pomeni v latinščini "noben od obeh" , nepristranski) , ki ima očitno še večjo silo kot ostali nabiti sestavni deli jedra.

    V nepolariziranem, v nevtralnem, je večja sila kot v polariziranem. Hermes Trismegist pravi:" Vse, kar se giblje, se giblje v nečem in po nečem. Gibalo je večji in močnejše kot gibano. Narava tistega, v čemer se giblje, mora biti nasprotna naravi gibanega." Lao Ce govori o ne-bivanju in ga primerja s praznim prostorom "Trideset špic obkroža pesto, kjer ničesar ni, tam je koristnost kolesa. Iz šila oblikuje lončar posodo, v njeni votlosti je koristnost posode. Stene predirajo vrata in okna, v njih praznini je koristnost hiše. Tako: obstoječe dobiček prinaša, neobstoječe pa korist." ( Tao te king, poglavje 11).

    Struna ne da zvoka, če potegnemo le po eni strani. Zvok nastane šele, ko struna zaradi zaradi osrednje, proste lege zavibrira. Zlata srednja pot je stanje miru, ki je bolj nabito kot oba pola, med katerim se nahaja.

    Vsakdanje življenje postavlja človeka vedno pred nasprotne pole, tako da mora nenehno izbirati. Človek pa ima tudi sposobnost biti nevtralen, imeti nevtralno silo, ki je mnogo močnejša kot oba nasprotna pola, ki ga poskušata pridobiti zase. Ta sposobnost miruje kot nevidno sonce v sredini nas samih. Ko bo ta nevtralna in nevtralizirajoča sposobnost uporabljena na pravilen način, tedaj bo postala dejavna Božanska sila, ki presega vse sile polarizirane narave. Ta sila lahko človeka pripelje nazaj v prvotno, neumrljivo življenjsko stanje, ki je več kot golo bivanje v tem svetu nasprotij.
    Miran.


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 6. december 2011 @ 11:12 CET
    Miran,
    na svoj način si razširil vpogled v napisano in dodal poglede, ki nekako dopoljnjujejo članek.

    Seveda vse skupaj ne sme ostati le pri teoriji, temveč je potrebno približati se dejstvu napisanega do samega stika ko ni več prav nonenega dvoma v napisano.
    Dokler se tako stanje ne pojavi, je potrebno dvomiti, biti radoveden in raziskovati.

    Hvala za tvoje zrno.


    Srečno.

    Mirko



    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Priča dne torek, 6. december 2011 @ 11:45 CET
    Pane, nisi v celoti razumel pravilno mojega sporočila, ampak se ne sekiram. To kar mi pojasnjuješ mi v resnici ne bi bilo treba, ker to prav dobro razumem tudi sam. Ampak morda bo koristilo komu drugemu, zato je tudi v redu.

    Sicer si pa preveč enostransko obremenjen z enostjo pane. Itak vse izhaja iz nje in je vse del nje. V tem smislu lahko vsak trdi da so njegova sporočila iz najvišje enosti. Drugo vprašanje pa je koliko njegovega nezavednega ega in drugih nečistosti se je na poti iz enosti do odra nalepilo v sporočilo. In tudi kaj vse nerazvit ego ni bil sposoben prenesti v 4 - dimenzionalni svet. In pri takih svojeglavih prepričanjih nekaterih da so prav oni nekakšen kanal včasih pride do spremembe državljanstva - nekateri postanejo Poljaki.....
    Sem pred časom navedel zelo resničen primer ki ga poznam.

    Jaz igram iz enosti v enost in s svojim egom, ki je del predstave, tako kot vsi drugi in pri vseh drugih. Ne vidim potrebe to posebej povdarjati kar bi moralo biti jasno vsakemu poglobljenemu aspirantu na duhovni poti in drugače sploh ne more biti. Ampak kadar si "Jaz sem" (pri tebi "Jaz nisem") ne moreš hkrati še biti vloga, razen v primeru vrhunsko treniranih igralcev......... Ja, ja, vem pane to ti pa že ne bo všeč, trening to pa ne.

    Ja, še o plankih. Nikjer nikoli nisem trdil da jih sam nimam ali pa nižje, oziroma širše. To si mi tule ti podtaknil na drugem mestu pa že MC. V tem in še marsičem sta si podobna čeprav sta tudi zelo različna.




    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne sreda, 7. december 2011 @ 09:29 CET
    Dragi Priča,
    včasih pač ne gre, da se sogovornika o vsem sporazumeta.

    Ne glede na to, je komunikacija s tabo za mene povsem v redu in le želim si, da bi čutil mojo naklonjenost tebi kot bitju, ki je iz istega izvora kot smo vsi mi.

    Vso srečo in miren, sproščen dan ti želim.


    Mirko



    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Priča dne četrtek, 8. december 2011 @ 11:32 CET
    V najširšem smislu je seveda celo "biti aspirant na duhovni poti" vloga in igra. Ampak kot sem že omenil zavestno in dobro igrati svojo vlogo pomeni služiti manifestaciji (predstavi), razreševanje karme, trdo delo. Vse skupaj ne izključuje igralca (del enosti) in tudi igralec (enost) ne bi smelo izključevati igre ter odra kot nesmiselnega, ali celo škodljivega. Enost sama po sebi je in iz nje se udejanja svet, oder. Tu ne vidim antagonizma in ne čutim potrebe po ustvarjanju takega antagonizma Pane. Če bi zlonamerno karikiral tvoja stališča in to za kar se zavzemaš bi bilo približno takole. "Ne počni nič, le uživaj enost". Ampak je ljudska modrost že davno pred nama, pane prišla do znanega reka: "delaj in moli".


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. december 2011 @ 11:56 CET
    Priča,
    zaradi površnosti branj tega kar pišem in zaradi golega dejstva, da ne morem v vsakem komentarju in članku ponavljati vsega kar sem podal že na kakem drugem mestu, se ustvarja parcialno in zato zgrešeno razumevanje mojega pisanja v celoti.

    Namreč ustvaril si si povsem napačno predstavo, da sem se lepo uspaval v nekakšni enosti in ničesar ne počnem.
    Po tvoje bi moral delati in moliti.

    Ne v enem ne v drugem tvojem zaključku, ni zajeta celota tega kar podajam.
    Moje življenje je povsem drugačno.

    Tvoj prvi zaključek si izpeljal zato ker očitno nisi prebral, da sem v enem izmed pisanj jasno povedal, da je nedelovanje (tišina) razuma najvišja oblika delovanja in akcije.
    Seveda se tega ne sme jemati iz konteksta vsega napisanega, saj jasno povem, da je to nedelovanje razuma mišljeno le v smeri naporov po doseganju te enosti.

    In res je dragi Priča, osvobojen zablod o doseganju te enosti skozi napačne pristope ti ostane več energije za delovanje tukaj in sedaj, torej za reševanje dnevnih in kompleksnih izzivov življenja.
    Žal si vse to prezrl, sicer ne bi izpeljal zaključkov kot si jih in ki kot morebiti sedaj razumeš niso pravilni.

    Pri tvojem drugem zaključku pa je pravilno, da delam, napačno pa da molim, saj tega ne počnem nikoli.


    Danes je sonček posijal in naj ti bo lepo.


    Mirko








    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 8. december 2011 @ 12:27 CET
    Priča:
    Ampak kot sem že omenil zavestno in dobro igrati svojo vlogo pomeni služiti manifestaciji (predstavi), razreševanje karme, trdo delo. Vse skupaj ne izključuje igralca (del enosti) in tudi igralec (enost) ne bi smelo izključevati igre ter odra kot nesmiselnega, ali celo škodljivega. Enost sama po sebi je in iz nje se udejanja svet, oder. Tu ne vidim antagonizma in ne čutim potrebe po ustvarjanju takega antagonizma Pane.

    Mirko:
    V kolikor ne vidiš antagonizma med parcialnim (igralcem, razumom), ter enostjo, oziroma stvarstvom ali celoto, kako pa si potem razlagaš celotno krizo v kateri se je znašel ta parcialni delček, torej mi sami ???


    Po tvoji razlagi in dojemanju v kolikor sem te dobro razumel, je vse v najlepšem redu.
    Za tebe mogoče, za mene pa zagotovo ne.
    Svet je pred samouničenjem. Odnosi so na psu, posameznik je nesrečen.
    Po svetu hodijo hipnotizirani in zmedeni ljudje, sovraštva je na pretek…

    Ideja o tem kako je vse to potrebno sprejeti, ter da si zato zeeloo duhoven je zgrešena in je čista iluzija.
    V kolikor ne vidiš, da ti hiša gori je zagotovo ne boš gasil.

    Torej v kolikor ne vidiš vseh problemov, ki jih je ustvaril ta parcialni super pametni razum (da ne bo spet pomote še enkrat ponovim, da razum ima svoje mesto, a le na področju materialnega), potem si domišljaš kako ti vse sprejemaš, kako si pozitiven…kako delaš za karmo sebe in Zemlje…

    Ojoj dragi Priča kako zelo nezrelo in otročje je imeti tak odnos do vsega tega.
    Toliko je govora o tej karmi, a ljudje tri čiste nimajo kaj to sploh pomeni.
    Zgleda, da je pomembneje biti pomemben in ponavljati duhovne fraze in izraze kot pa biti preprosto človek.

    Dajmo se zbudit iz sveta iluzij in pogledati v resnico pa če je lepa ali grda.
    Šele potem obstaja možnost, da nam hiša ne zgori in šele potem bo tudi razum imel mesto, ki si ga zasluži ne pa da se povzdiguje nad in čez vse.

    Popolnoma se strinjam s teboj, da se je tudi naš dragi Marko vse preveč identificiral z razumom in ne vidi niti milimetra dalje od njega.

    Zato na nek način živi v svetu omejenosti in relativnih stvari kot ga živijo tudi verniki.
    V tem svetu je konstanta to, da nobeno odkritje ni dokončno in zato bo še naprej potekalo tako in drugačno dokazovanje kdo ima bolj prav.

    Ko pa povežeš začetek in konec uvidiš, da se celotna zgodba znotraj razuma ponavlja.
    Izpade kot si že sam navedel, da je človek sam proti sebi in da pobija danes to kar je trdil, da je včeraj bilo sveto in edino pravilno.
    Bilo bi zelo smešno v kolikor ne bi bilo tragično, saj zaradi posledic takega omejenega delovanja razuma za seboj puščamo žrtve.
    Žal na tak način ubijamo sebe, druge in celotno naravo.

    Naj mi prosim nekdo pokaže, da vzrok ni v tem kar navajam in da se motim.


    Bodi dobro in vso srečo ti želim.


    Mirko


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 8. december 2011 @ 20:31 CET
    Dober večer!

    na pozitivkah je kot v parlamentu imamo koalicijo in opozicijo, nič novega.

    priča, zakaj komentiraš samo Mirko in marko ta sladki parček "twix". recimo nič se nisi oglasil naši glasnici miru, ki tako vztrajno tebe citira, da že včasih ne vem kje je citat jezusa in kje je tvoj, ker tebe in njega na nek način enači. Mogoče se bojiš izgubiti podporo "volilcev"? :D
    No, pa vsaj hvala lepa bi ji napisal ali kakšno kanalizirano pisemce od mihca ali naše kraljice miru ji poslal. Sicer, mislim, da tudi ti se videvaš z gospo v nebesih, ki tudi tebi razodeva kdo je "od satana" in kdo ne. Seveda priča, nisem prepričana v to, da je to tako, napiši kaj o tem, da bomo razumeli tvojo tišino v času, ko kraljica miru vpije po pozornosti.

    Lep večer.


    Biti pozitiven, razmišljati in delovati pozitivno je navidez zelo duhovno in napredno

    Prispeval/a: Violeta dne četrtek, 8. december 2011 @ 20:37 CET
    Marko (velika začetnica) pardon iz vsega srca, čeprav vem, da se ne obremenjuješ z velikimi in malimi začetnicami, vendar iz spoštovanja morem popraviti to napako, za druge napake me ne skrbi :-)

    Priča, z veseljem čakam tvoj odgovor, če ga ne bo, bom napisala pritožbo na ministrstvo vseh anunakov Slovenije, če tudi tam ne bo vžgalo, bom pisala naprej reptilom v RKC, potem želiš ali ne, boš mogel prevzeti nase vlogo glavne priče oz. odgovorne osebe za nedoločenost v stališču do kraljice miru, ki se tako vztrajno javlja le izbranim, njo še nisi videl?

    čao


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,55 seconds