NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sobota 11-maj
  • Vegan Hangouts: Veganski piknik v Tivoliju

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Devica   
    petek, 3. avgust 2007 @ 00:18 CEST
    Uporabnik: Andres


    Rada bi bila kot nekoč a čas povozil mi je moč

    Rada bi bila kot nekoč ne da se biti kot rekoč

    Rada bi pokazala se, sleci me, in videl boš, da zame gre

    Dandanes videti sem drugače kot pred leti, saj tradicija in čas trenutni, sovražnika sta postala

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Andres
  • Več s področja * Poezija, pesmi in verzi

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Devica | 78 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 3. avgust 2007 @ 21:21 CEST
    Uporaba slovničnih pravil pri pesmi "Devica"

    Prva kitica

    Prvo kitico sem razumela, da gre za njeno željo po medsebojnem intimnem odnosu, združitve ženske in moškega, ko sta se kot stara zaljubljenca ali dolgo ločena mož in žena srečala, in ona mu pove, da bi bila rada kot nekoč, a da ji je čas povozil moč. Torej je čustveno in telesno izčrpana, z leti postarana, zato njun intimni odnos ne more biti takšen oziroma med njima ne more biti tako, kot je včasih med njima bilo. Stavek ima praznine. Moral bi biti bolj jasen in razumljiv.

    Druga kitica

    Spet ona ponovi, da bi bila rada kot nekoč, a ne da se biti (pravilno: a ne more biti), torej ne more biti več tako …besedi "kot rekoč" ne povesta v tej kitici ničesar. Nedoločnikov: npr. rekoč, želeč, hrepeneč se je treba v slovnični rabi izogibati zaradi jezikovne jasnosti in besedne uglajenosti.

    Tretja kitica

    Rada bi pokazala se, nato mu veli: >Sleci me, in videl boš >, »da zame gre« je nerazumljiv in nejasen, saj pove le, da ona želi, da jo moški sleče od tu naprej ni povezave. Najverjetneje je avtor mislil povedati, da moški spozna, da gre za njeno željo, da jo sleče ali jo vidi slečeno njo, kakršna je, n. pr. telesno izčrpana, postarana, zgubana in kljub temu strastna, poželjiva, morda tudi še vedno privlačna in zanj lepa, torej želi si slačenja in njegovega spoznanja pri obredju slačenja, vendar ne pove kakšnega spoznanja. Tretja kitica ni pesniško prav oblikovana in bi jo moral avtor popraviti, se v njej jasno izraziti.

    Četrta kitica

    V četrti kitici ženska sama pove, da je dandanes videti drugačna kot pred leti, saj tradicija in trenutni čas, sta postala sovražnika. Ne zdi se mi pravilna uporabljena besede tradicija, ki je tujka in meri na ustaljene običaje, staro navado. Če bi avtor napisal: saj navada in trenutni čas, sovražnika sta postala. Vendar tudi beseda "navada" ni dovolj, opredeliti bi moral navada česa – srečanj, slačenja… Vendar ker govori:«dandanes videti sem drugačna kot pred leti«, torej postarana - navada in postaranje pa ne gresta, ker nista vsebinsko v besedni zvezi.

    Pesem potrebuje lektorski poseg. Morda bi lektorka Ljuba avtorju pomagala, da se pesem nekoliko popravi in dopolni.

    Vsak poskus pesnikovanja je pohvale vreden. Tako imamo na Pozitivkah novo pesniško dušo.

    T.


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne petek, 3. avgust 2007 @ 23:21 CEST

    Andres, od kdaj si si pa ti spol spremenil? No, boš vsaj videl, kaj se pravi biti v ženski koži, ko te vsi jebejo od spredaj in

    odzadaj in od strani, in z leve in z desne, in ti predpisujejo, kakšna moraš biti, kaj smeš dati nase, česa ne smeš dati

    s sebe (dlak recimo), in tako naprej.

    Tvoji "pesmi" manjka en dober lektor, pa dobro bi bilo tudi malo te poučiti o zgradbi same pesmi, ki naj bi imela glavo

    in rep, in ki naj bi nosila eno smiselno sporočilo, ki bo razumljivo tudi najbolj butastemu slučajnemu bralcu. Tale tvoja

    produkcija slabega okusa pa nima nič od naštetega.

    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 3. avgust 2007 @ 23:37 CEST
    Joj, Salamander, mlademu pesniku z dušo je treba dati spodbudo, ga bodriti in mu vliti voljo in moč do življenja, do umetniškega ustvarjanja, veselje do erotične poezije. Vsak začetek je težek. Treba je misliti na vse. Lektorica, to ni noben problem. Ljuba je dobra dušica, prijateljske narave in bo pesnika naučila zgradbe pesmi in tudi lektorirala bo. A ne, Ljuba, da boš?

    LP Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sobota, 4. avgust 2007 @ 00:04 CEST

    Je novovpečeni jedec pese vse to že zamudil, nobena vzpodbuda zato pri njem ne bo nič zalegla.

    Ne verjamem, da bo Ljuba izgubljala čas s tole super umetnino, ker ima ona dosti pametnejšega dela, mislim.

    Pa kje si že slišala, draga Tatjana, da se pedofili ukvarjajo z lektorstvom?

    Ali pa jo bo začela boleti glava, še preden bo prebrala dve vrstici te epopeje. Kako naj bi jo potem lahko še lektorirala?


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 00:48 CEST
    Oh dragi Salamander, na tisoče rok bi seglo po tej poeziji. Že sam naslov je tako veličasten, da pritegne. Veš Ljuba pa ni tako zamerljiva, kot misliš. Ona ima veliko razumevanja za duševne boje in za izlito poezijo. Vse bo v redu, boš videl. Avtor že vesel poskakuje okrog klavirja in si poje koncert opernih arij. Vse dobre zgodbe morajo imeti tudi kaj filozofske podlage in metafizične obloge.

    Leho noč
    Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 08:19 CEST
    Salamander, še to sem pozabila povedati, da bosta muza melanholije in evolucija duha pomagali. Pesem se bleleži tako, kot je nastajala, kot letni čas deviškosti v protislovje jeseni, iz dolge zime in cvetoče pomladi se privesi kot lestev v nebo, v poletje. V poeziji daš tudi česar nimaš. Fluidni intuiciji, zasoju stvari in vzletu nasproti. Taka je, kot bi pihnili vanjo in zapiskal je stih v sicer malo nerodni pidžami, vendar je! Stih je stih. To nekaj oznanja!

    LP T.


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sobota, 4. avgust 2007 @ 08:40 CEST

    Kaj pa porečeš k tejle moji pesnitvi, draga Tatjana, bom požel kaj ovacij?:


    Rada neobrita bi postala spet,

    moram počakati, da zrastejo mi znova dlake,

    ker brez njih sem brez moči takorekoč,

    zato ne sleci me, ne glej te moje spake,

    ki brez kocin je le še za na sekret.


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 11:08 CEST
    Salamander vse moje ovacije, vrhunska pesem, ob kateri sem globoko ginjena. V medčrtovju besed sem tudi jaz našla globok navdih in napisala pesem:

    OBRITA, BREZ KOCIN

    Obrita si,
    plešasta, prevarana,
    na tebi ni več kocin.

    Razpihana, z udrtim obrazom si.
    Gola, obrita in plešasta.
    Kje je tvoj močno zaraščen gozd,
    enooka ljubica?
    Nekdaj vsa poraščena,
    s subtropskim dežjem namočena
    v delti Orinoka.

    Izgledaš kot mrtvaški prt.
    Himere, izrodki in pošasti
    na trupu ti ven štrle,
    v prahu kocin uvelih se suše
    tvoje bohotne grede.

    Toplogredni plini uhajajo,
    se zadržujejo ob vdihih
    in objemih tvojih mrtvih rok.
    Zavrta v sintezi, v neugodju si,
    uboga gola, obrita in plešasta.
    Kako te moški neusmiljeno klešejo
    in na vagone mrtvo zlagajo.

    Pisalo se bo leto 2307,
    Čez kratkih tristo let,
    ne bo več mogoče vetru pet.
    Ne bo na Zemlji več gozdov,
    le kamen zijal bo v nebo surov.

    Kako lepo je sodelovanje med pesniki. Lepo, res lepo je spesniti tudi kakšno parodijo, ko pa je to življenje tako pestro.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sobota, 4. avgust 2007 @ 11:27 CEST

    Tatjana, ma ti si mi prava žurerka, tak si hecna, ma sem se ti moral nasmejat, kak si ti za vice!

    Te pa si mi res popestrila dan!


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Nuška Golobič dne sobota, 4. avgust 2007 @ 12:49 CEST
    Vidim, da sta polna navdihov...predvidevam da so odraz pameti, globine modrosti ...in nenazadnje še vedno je to borba za vse ženske pravice, za spoštovanje do njih, ki jo je začutiti v vsaki vajini izrečeni besedi posebej....in nenazadnje morda prehajamo na očem skrito bistvo, ki ni ne obritost ne Orhideja...je le človek za očem vidnimi sijaji...

    Pa prijeten dan poln navdihov še naprej


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 14:28 CEST
    Iz knjige MINI POETIKA, pesnika, dramaturga in urednika Borsa A. Novaka, stran 125, II/2001, Založba Rokus, d.o.o.:

    XXIV. KAJ JE TRAGIKOMEDIJA ?

    KO SE ČLOVEK SMEJI SVOJI TRAGIČNOSTI

    Tragikomdija je mešanica tragedije in komedije: ponavadi gre za tragičen zaplet, ki se razplete na komičen način, ali pa za komično situacijo, ki dobi tragične razsežnosti. Dober primer tragikomedije je Cankarjevo "Pohujšanje v dolini šentflorjanski", kjer se duhovito smešenje pokvečenih značajev dogaja skupj z izražanjem bolečine, ki jo ozka in hinavska družba prizadene čistim dušam.

    Posebna podzvrst tragikomedije je groteska: izraz izhaja iz italijanske besede za votlino (grotta), in sicer zraradi izkrivljenih risb živalskih, rastlinskih in človeških podob, ki so jih našli v votlinah. Groteska torej kaže značaje in dogajanje na nanavaden, popačen, pretiran način.

    Imajo tudi Orchideja, Obrista si, itd takšne značilnosti? Shakespeare je dejal, da je svet oder. Na tem vrtljivem odru ljudje prevzemamo različne vloge in vstopamo v različne odnose, ki se marsikdaj sprevržejo v spopade in konflikte.

    LP Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Lea7 dne sobota, 4. avgust 2007 @ 14:45 CEST
    Spoštovani!

    Nenehno je zaslediti besede: boj za ženske in v imenu žensk. Ne vem, sem samo jaz opazila, da so prisotni tudi moški. Oni so nas opazili, podali svoje mnenje in čakajo na naš odziv, ki pa ni bil ravno spoštovanja vreden. Za spoštovanje se ni potrebno boriti, temveč si ga zaslužiš.

    Nuška, zlata si. :)


    S spoštovanjem!


    Sobotni blog o tragikomičnosti

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 20:18 CEST
    SOBOTNI BLOG O TRAGIKOMIČNOSTI

    Razmišljanje Lee, da se ji za svoje zasluženo spoštovanje ni treba posebej boriti, me je presenetilo. Očitno ji zadostuje subjektivni občutek, da je zaslužena svojega dostojanstva kot ženska. Lepa lastnost ženske samozavesti. Marsikdo bi si ob tem utegnil misli, da je zelo kulturno obstojna in trpežna ženska, skratka karakter z izrazi posebne naklonjenosti in velikodušnosti z grmičkom pod pazduho, ki piscu raznih kolumen utegne celo ugajati. Vendar v tej zadevi ni pomemben on, pomembne smo me, kajti me se ukvarjamo same s sabo v rožastih pajčolanih in sramželjivih kopalkah, kot muhe v slaščičarni na šipi, ki zro skozi steklo v žarke sončnega poletja.

    Ves čas smo opravljale svoje naloge na okopih za večmetrskim obzidjem, vkopane v široke jarke in smo toliko časa s katapulti silile v zid, dokler se zid ni sesul z izpraznjeno moškostjo v ženskost vred. Na prvi pogled se zdi, da je bil ves trud namenjen zavračanju nekoga, ki že dolgo pišmevriti z nami. Vendar v resnici je poanta vsega drugje.

    Ženska borbenost torej za ženske pravice nedotakljivosti njene intimnosti se je umaknila v latentno stanje, v odmerjene trenutka vznesene modrosti v globočinah njenih občutkov, da si je zaslužila spoštovanje. Zasluženo spoštovanje je torej fikcija izven nje. Nekatere omagujejo hrupneje, druge molče, nekatere pa globoko razmišljujoče z medicinsko tehtnico odmerjene pravičnosti in samokaznovalne moralnosti.

    Eruptivni temperament nekaterih je izbruhal nekaj lave, druge so točile solze, kot se za subtilne ženske spodobi. Nihče več ne razume katera ženska in kateri moški so odprli svojo dušo in zastavili besedo za ženske stvari. Toliko je bilo prelitega črnila, da so se stvari zabrisale.

    Pietetični hrup, prižiganje sveč na oknih, čakanje navznoter, mencanje navzven, čisto zanosno mazohistično uživanje, žalostinke, črno – belo oblečene kolumne, starešinstvo, častna straža, obredne molitve in križanje: Bogpomagaj!. Česar vsega ni bilo. Bleščeč pogreb ženske obrite deviškosti, bedasti epitaf »Devica«, franže in cofki v kolumnah. Ljudmil iz Velike Kladuše nekje v svojem komentarju svetuje: »Ženske popijte kozarec sveže vode!« Ves čas jo pijemo, kako je ne bi, saj sicer bi od dehidracije v tem vročem poletnem dolgočasju omagane za vedno izdihnile. Cele dneve ne moreš biti na plaži. V slaščičarni je veliko muh, sladoledi so tveganje, coca cole redijo, pivo zamrači um in povzroči potenje. V tej žalni procesiji s povešeno glavo pokopavamo veliko neumnost, medtem ko nekateri še naprej cvro mučenko žensko v vrelem olju. Skratka žalosten občutek dokončne odpotovalnosti, brez vrnitve v hišo duhovnih eskperitmentov, kjer se še naprej veselo kuhajo krajnske klobase, ki se zalivajo z vinom.

    Vsi smo si postali strašansko oddaljeni. Tu na spletnih straneh vsakdo lahko počne vse, kar se mu zahoče. Lahko poje, recitira, pleše, igra in pisari kar hoče. Ansambel najbolj izurjenih glasbenikov dušijo ojačevalne naprave trobil klovnov brez pameti, ki jim je omogočen dostop na oder. Strokovna žirija pa priskaklja tu pa tam v zelenih hlačkah in vijoličastih pajkicah, v kapriciozno belih baletnih copatkah in zavpije: Mir! Umetnica Ljuba, ovešena s simboli učiteljskega voditeljstva, s šopkom cvetja v rokah je odšla na dopust. Z elegantnimi polzasuki se pojavi Žafran, nato zaplahutajo prosojne tančice Nuške in še marsikatera od poželenja po pravičnosti cepeta z nogami in kaže pesti. O ljubi Bog, ali se res nisi poženiral svoje krone stvarstva in na svojo publiko dol z nebes usul deževno ploho, žveplo in točo, da se publika razbeži na dopust.

    Ta blog je odložen v dopustniški nahrbtnik, v katerem lahko vsak najde samega sebe.

    Lep pozdrav in prijeten vikend
    Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Lea7 dne sobota, 4. avgust 2007 @ 21:08 CEST
    Spoštovana Tatjana!

    Se strinjam z vami. Včasih se je potrebno tudi boriti. Ni pa borbenost dovolj. Potrebno se je znati postaviti zase na tak način, kot želite, da vas sprejmejo. Zame je res dovolj, če si zaslužim, pa čeprav je to za vas hrana, da se lahko malo znesete name in rečete kakšno prijetno. :) Nič hudega. :) Saj se borite za pravo stvar. :) Upam, da je uspelo. :)

    Lep pozdrav! :)


    Devica

    Prispeval/a: Lea7 dne sobota, 4. avgust 2007 @ 21:18 CEST
    Spoštovana Tatjana!

    Da ne bi bilo nesporazuma. Tile smeškoti zraven stavkov niso zato, da bi se kakorkoli želela nespoštljivo obnašati do vas. Le izraz, da me niste prizadeli s svojimi besedami. Nič več. Kot sem že rekla, zame si zaslužijo spoštovanje vsi in torej tudi vi, ne glede na vaše mišljenje o meni.


    S spoštovanjem!


    Lep pozdrav sončnim prijateljem

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 4. avgust 2007 @ 21:42 CEST
    Lea, jaz sem vedno imela pozitivno in lepo mišljenje o vas. Tisti smeškoti pa se niso obnesli, ker jih program ni zaznal, sicer pa so dobrodošli. Kaj pa čemo drugega kot se nasmejati na vse to. Vse je samo dokaz naše ženske moči in trdoživosti. Všeč mi je, ker nas moški pozitivci na Pozitivkah podpirajo in spoštujejo. Ni jih treba prositi naj nas spoštujejo, to izkažejo sami, nenaprošeno.

    Lep pozdrav sem sončnim prijateljem in prijateljicam na Pozitivkah

    Tatjana


    Boj

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 16:59 CEST
    Dysan, boj za pravice žensk je istoveten z bojem za kakovost Sončevih pozitivk, zato opravičuje vsa intelektualna sredstva za dosego cilja osvoboditve. Lire, ki lepo igrajo, dajejo ritem dejanjem.

    LP Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Andres dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 17:03 CEST
    Že dolgo opažam, da za klofanje na tem spletnem mestu ni potrebna moja navzočnost. Dovolj je le Tatjana Malec najstarejša aktivna članica, pred katero klone celo uredništvo. In ker sam nisem del uredništva je gospa v letih hotela posegati na moj spletni časopis Katedrala. www.katedrala.si Toda tako ne gre. Naj striže doma in ne na tujem pragu. So pa ji Pozitivke zelo domače, tu se počuti mala mati gospodarica, vsi pa vemo, da gre o falirani osebi. Če tako nebi bilo, bi se gospa ne znašala na 90% akterjev komentarjev.

    In Devica ni nastala ker bi bil nek velik poet. Nasprotno. Bila je to v dveh minutah sestavljena pesem, ki prikazuje spomine na devištvo vseh žensk descev, med drugim tudi Tatjane Malec.
    Pesem nakazuje še kaj drugega, a grem rajši mimo tega.
    No, da je vse nekoliko bolj polno je Devica primeren naslov, saj v življenju nisem še napisal pesmice, torej razdevičenje je več kot vidno.


    Razdevičenje mu gotovo ni uspelo

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 18:26 CEST
    Ta komentar je dokaz, da se avtor nikoli ne more odzvati na noben prispevek ali komentar na ravni, na kakršni bi se rad javnosti na zunaj kazal ali na ravni kakršno javnost pričakuje od vsakega avtorja. Klofanje, kot ga omenjeni poimenjuje, pa je odraz ženske vztrajnosti.

    Nima sposobnosti in ne resnosti, da bi se s svojimi prispevki in deli povzpel na primerno raven svojega razmišljanja in pisanja, ki bi pogojevala občudovanje, pohvale ali vsaj spoštovanje njega kot značajne osebnosti. Zato se iz njega bralci norčujejo.

    In ker navedenih adutov nima, ne more niti v enem samem prispevku ali komentarju vzdržati, ne da bi omenil in oblatil Tatjane Malec. Če drugega ne, pove o Tatjani, ki ima dokončano izobrazbo upravnega prava in je oddelala delovno dobo za upokojitev na vodilnih mestih, ima svojo urejeno družino in pa izdanih več knjig in prispevkov v raznih uglednih publikacijah, da gre za falirano osebo. Tatjana je v pokoju, piše knjige in včasih si vzame čas, da kaj napiše tudi za Pozitivke. Letos pripravlja novo knjigo, ki bo v kratkem izšla. Poleg tega pa pripravlja tudi literarne nastope, o katerih bodo tudi bralci Pozitivk pravočasno obveščeni.

    Tatjani ne zmanjka kritiške osi do neumnih pisarij, ki so zlasti pri omenjenem več ali manj stalni pojav, ki kvari in znižuje raven spletnih strani Pozitivk. Omenjeni podcenjuje sposobnost razumevanja bralcev Pozitivk. Katedrala pa se ji ne zdi omembe vredna spletna stran, saj objavlja trače, tudi Tatjano opravlja.

    Ker omenjeni govori, da pesem, ki jo je sestavil v dveh minutah prikazuje spomine na devištvo vseh žensk descev, med drugim tudi Tatjane, mu priporočam, da si dobro ogleda mednožje kaj ima tam vmes, kajti spol je vsakemu dan že ob rojstvu in če se je imenovanemu kaj tam spremenilo, gre za zelo resen medicinski fenomen, ki ga na Pozitivkah ne moremo rešiti. Me ženske si njegovega šarjenja po naših spolovilih ne dovolimo.

    Omenjeni bi rad povedal, da pesem nakazuje še nekaj drugega, vendar gre raje mimo tega, ker nima kaj povedati ne pesem in ne on sam. Zelo dvomim, da je omenjeni sposoben razdevčiti žensko v pesmi, kaj pa šele s svojim mlahavim orodjem, s katerim kar naprej kot nadležni brencelj opleta med ženskimi krili avtoric Pozitivk. V pesmi mu zagotovo ni uspelo.

    T.


    Devica

    Prispeval/a: Andres dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 18:49 CEST
    Avtor se odziva tistim katerih prispevke oz komentarje bere v celoti in ne le prvi dve vrstici. Osebna koda pač deluje pri vsakomur.

    Andres


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 19:08 CEST
    Tako je Anders Prav imaš Kar pouči jih in kakšno lekcijo ji Daj. Da bosta vedela kam se postaviti. V Prvi vrsti bi se posvetila Tatjaniti.Oj kako je lepo vedeti, da se tudi stare mamice včasih pohotjo pred vsem tiste ki;še niso nikoli okusile tistega imenitnega.No ah pa kaj bi govorila saj Tajtjanita že ve in je poučena o čem razmišljam pri njej.Anders Ti si Faca res zelo te cenim in vesela sem da sva pomalem večinska pri komentiranjih.Lp Ivi


    Devica

    Prispeval/a: Lea7 dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 20:19 CEST
    Dysan!

    Sem razmislila o vaših besedah. Po vsej verjetnosti sem jih ponovno razumela narobe, zato bom tiho, da bom že končno prenehala delati škodo.


    Lep pozdrav!


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 20:39 CEST
    Anders veš na koga me spominja tale pesem? Mislim da bi bila pisana na kožo Tatjani Malec ,ki se je v nederju pozne jeseni njenega življenja Silno Rezpohotila če vzamem v roke njeno pesem o Obritosti ?kaj se ve na morju v toplih nočeh se lahko marsikaj zgodi.Bele peščene plaže,lahen vetrič boža njene kuštave lase,tiho a globoko diha veter njen krik skrije med čeri.


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 20:55 CEST
    Očitno avtor prebira Tatjanine prispevke oziroma komentarje v celoti in ne le prvi dve vrstici, ker se nanje odziva s komentarji, v katerih ne pozabi dodati Tatjaninega imena in priimka pa še kakšen pamflet zraven.

    Beseda koda se po slovenskem pravopisu lahko uporablja dovopomensko.

    Lahko pomeni v smiselno oblikovanem in razumljivem stavku:

    1. sklep skladbe, zaključni dodatek skladbe;
    2. številčna koda, n. pr. ključavnica s kodo.

    Besedi »osebna koda« sta v stavku uporabljeni kot popolni nonsens. Ne povesta bralcem Pozitivk ničesar. Osebna koda pod 1. in 2. ne deluje proti vsakomur, ker mima moči delovanja v smislu delujoče stvari. Osebe se ne morejo kodirati, ker imajo ime in priimek. Osebke so kodirali – oštevilčili le nacisti v kocentracijskih taboriščih s tem, da so vtetovirali taborščnikom na roke številke. Kodirane so tudi živali v rezervatih, ki so predmet raziskovanja (selitve, paritve ipd). Človek bi teoretično lahko imel tudi kodirane gene (genom), na podlagi genskega koda, ki usmerja sintezo proteinov, vendar to je izven razumskega in vidnega območja navedenega.

    T.


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Salamander dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 21:20 CEST

    Spoštovana ivi, bi ti svetoval, da se malo bolj spoštljivo vedeš do gospe Tatjane, kar se njenih let tiče, saj greš za njo.

    Moja babica je vedno govorila:"Če nočeš biti star, pa mlad crkni!" Zato bi ti toplo priporočal, da bi se malo zamislila nad

    svojimi posmehljivimi izjavami glede Tatjanine starosti. Kolikor jaz vem, je za današnje razmere še razmeroma mlada,

    stara bo šele čez kakih 20 let. Lahko boš srečna, draga ivi, če boš lahko tudi ti dočakala število njenih zdajšnjih (polnih

    in ustvarjalnih) let, kajti, kakor sem te razumel, hodiš vsak drugi dan na dializo, se pravi, da si pošteno zastrupljena in

    bolna, ker ti ledvice ne delujejo več. Kdo pa ti pri takem stanju lahko garantira kakšno visoko starost?

    Ne, ne želim ti nič slabega, če si me slučajno tako razumela, a ne igraj se z ognjem, kajti tudi ti nisi nedotakljiva!

    Pazi torej na svoj jezik, kajti vse se vrača, vse se plača, včasih hitreje, kot pa si mislimo.


    lp Salamander
    ...


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 21:34 CEST
    Pozdravljen Salamander,

    hvala za poučne besede Ivi. Nisem vedela, da je tako bolna, da hodi na dializo. Mi je žal vsakega človeka, ki zboli. Želim ji zdravje in izboljšanje. Bolezen pa ne opravičuje človeka, da je nespoštljiv do drugih in da se tako grdo izraža o Slovenkah, kot se je izrazila v nekem svojem komentarju pod drugim prispevkom. Življenje samo izuči človeka, da postane krotek in ponižen. Ivi bi tudi priporočala, da se nauči maternega jezika in da ga spoštuje.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 22:16 CEST
    No nič zato če sta izvedela za mojo Dializo. Ne vem sicer od kje in kdaj.Sedajle zares ne vem ,kje sem o njej pisala.Vendar se zaradi tega ne sekiram preveč, ker sem še bolj pri moči kot kateri drugi izmed vaju.Mene moja bolezen ne ovira v Življenjenju z dializo še ni končano. Je nov začetek.Daje ti upanje na novo ledvico.Če sta me obsodila na bližnjo smrt vaju lahko pobaram, da vaju lahko oba preživim saj sem na čakalni listi za presaditev ledvice.Kje pa piše da bom že v nekaj dneh umrla?Vesta kaj moja Slovenščina tudi ni slaba. Menda vaju moti slovnica tudi vama slovnica kiksne.Sicer pa mene to sploh ne moti.Vidva Tatjanita in Salamander kar rogajta svoje komentarje veselo naprej. Obema povem, da me sploh nista ustrašila ampak sta me dobesedno spravila v smeh.Malo tudi zato ker je Tatjana kar na enkrat vrnjena v zlata 20 seta leta Čudežno morda je božji dar z nebes.Pa lahko noč vama želim.Če pa sta tako zlata da pazita na moje zdravje: ojej ali imata kakšno Ledvico od več bi mi seveda prav prišla.Lahko že jutri?


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 22:38 CEST
    Se malce naslajata nad mano ker sta pač nevem sedajle kako in kje zvedela za mojo dializo.Ok.Pač hodim in kaj zato še vedno sem v najboljši formi.Zaupam v višjo silo in tudi sebe.Dializa me ni pokopala dala mi je celo nove idejie nov zagon in to nameravam do potankosti izkoristiti.Maksimalno kar se da iztržiti iz tega. Kje pa piše da dialize pokopljejo življenje? Morda nekaterim ja toda mene drugi ne interesirajo kaj dosti pa čeprav tudi njim privoščim vse najboljše.S tem me ne bosta nič razburila ne Ti Tatjanita In Ne Salamander Dializa je moj trenutni ponos sicer sem pa na čakalni listi in Bo kmalu pela Tansplantacija:Sta morda Darovalca organov ena ledvica bi mi prav prišla .


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Pozitivke dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 22:49 CEST

    Ivi pozdravljeni.

    O dializi ste sami pisali v komentarju k članku

    Nova urgenca ljubljanskega UKC do konca 2009

    http://www.pozitivke.net/comment.php?mode=view&cid=19693&query=dializo

    LP Igor


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Salamander dne nedelja, 5. avgust 2007 @ 23:11 CEST

    Vidim, ivi, da ti razumeš stvari tako, kot pač ti sama hočeš. Torej, naj ponovim še enkrat:

    Prvič:
    Nisem napisal, da bo Tatjana stara 20 let, ampak da bo ŠELE ČEZ 20 LET RES STARA! . Če jih ima recimo zdaj od 60 do 70,

    jih bo imela čez 20 let od 80 do 90, kar pa je že lepa starost.

    Zdaj razumeš? Ne zajebavaj Tatjane z najstniškimi leti, ker si ti tista, ki se najstniško obnaša, ker pač nič ni razumela!

    Drugič:
    Oba s Tatjano ti želiva vse dobro, kajti če bi natančneje brala najina komentarja, bi to opazila. Nobeden od naju ti ne želi

    smrti, opozarjam te le, da se ne norčuj iz let drugih ljudi, ker bodo zadela tudi tebe, seveda če boš imela srečo.

    Zdaj pa prosim tole še dvakrat pozorno preberi in poskušaj razumeti sporočilo, da ne boš potem spet tumbala neumnosti!


    lp Salamander
    ...


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 08:56 CEST
    Ja Ja saj vem no, da je Tatjana v 60 ali 70.To sem jast že vedela če prav si še le sedaj tole ven spustu,in napisal.Ampak po letih sodeč bi lahko malce bolj umirjeno delovala ne kot pohotna mlada najstnica z raznimi vročimi komentarji,Vidim, da ji je v življenju preveč dolgčas.Zato ji svetujem pa tudi tebi, Da se vpišeta v Društvo tretje življensko obdobje tam je mesto za vaju. (Izobraževanje,razni krožki,pesništvo,proza slikarstvo in še in še idej imajo.)Tole pa nam mladim prepustita tole ni vama pisano na kožo.Kar se pa dialize tiče je čisto ok.Včeraj sem vaju vprašala če sta darovalca pa sta se zbala odgovoriti kaj menita o tem.Nič Zato je še veliko ljudi ki radi pomagajo a ne s kritiziranjem.Pa lep dan še naprej.Ivi


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 09:05 CEST
    O Igor živjo! kako si? si že z dopusta? Hvala za priponko.Veš res se mi ni bliskalo kam sem to zapisala o Dializi.Ah saj veš ti komentarji,no vsaj lepo se imam med vami.Upam da bo še dolgo tako. Igor SREČNO TEBI IN UREDNIŠTVU. Vas pozdravlja Ivi


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Salamander dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 09:52 CEST

    Citat od ivi:
    Zato ji svetujem pa tudi tebi, Da se vpišeta v Društvo tretje življensko obdobje tam je mesto za vaju. (Izobraževanje,razni krožki,pesništvo,proza slikarstvo in še in še idej imajo.)Tole pa nam mladim prepustita tole


    Veš ivi, tole pa zveni precej naduto! Kje pa piše, da so šestdesetletnice že za odpis? Jih poznam kar nekaj, ki so v

    teh letih prave rože, celo jaz imam eno tako prijateljico, ki je 17 let starejša od mene, a povem ti, da je ne bi

    zamenjal za dve petindvajsetletnici. Je čudovita ženska, ki ljubi življenje, ga tudi polno živi in zajema z veliko žlico. Je

    inteligentna, ustvarjalna, izobražena ženska, ob kateri se mi življenje zdi prekrasno. Takšna ti s tvojim zadrtim značajem

    ne boš nikoli, mlada gor ali dol, ker imaš pač naduto, zakrnelo srce, ki ne premore sočutja do drugih ljudi.


    In zakaj malo starejše ženske ne bi več smele ljubiti??? Ravno ljubezen s takšno žensko je doživetje, ki ga ne bi smel

    zamuditi noben moški, ker je tako polna nežnosti, razumevanja, pa tudi strasti in predanosti. Takšna ženska ve, kaj je

    življenje in ga zna ceniti. Toliko v poduk, draga ivi, ki bi naju najraje poslala kar med krožkarje in vrtičkarje. Vedi, da

    tebe tudi to še čaka, če boš imela srečo, takrat se boš pa spomnila, kako nesramno si pošiljala Tatjano med onemogle

    starčke. Kar prični se učiti vezenja in štrikanja, pa slikanja na steklo in vrtnarjenja, da ti bo takrat šlo že dobro od rok!


    Kar pa se tiče darovanja ledvice - prej bi jo dal najbolj zavrženi ubogi pari kot pa tebi, ker ti si je sploh ne zaslužiš s

    takim stališčem do ljudi, ki so kako desetletje starejši od tebe. Si ozkosrčna, že kar malo zlobna, kar ni lepa lastnost,

    zato se raje malo zamisli nad sabo, kajti drugi te vidijo čisto drugače kot pa se tako samozadovoljno vidiš sama!


    lp Salamander
    ...


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 13:34 CEST
    Ivi, Salamander žal ne ve koliko sem stara. Letos sem jih dopolnila 92 in plešem akrobatski rokenrol. Imam za seboj že vse tiste krožke, ki jih ti naštevaš - risarski, štikarski, pesniški, kleklarski, baletni, itd. Imam tudi tečaj za tretje življenjsko obdobje in četrto življenjsko obdobje. Sedaj hodim na vaje za operetno pevko, pojem krasen sopran kot Marija Calas. Planinarim, plavam in hodim na izlete v tujino. Že od 14 leta naprej rolam, prej sem kotalkala in nastopala. Ravno kar sem prišla iz Mehike. Sem bila na lepotnem tekmovanju mlajših babic in sem dosegla prvo mesto. Imam zelo modrega vnuka in modro vnukinjo, ki še zdaleč nista tako poredna, kot si ti. Moja mladost kot vidiš je samoumevna, imam polno energije, sem krepka in vesela. Tako kot vidiš še zlepa ne bom šla s Pozitivk.

    Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: Lea7 dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 14:36 CEST
    Dysan!

    Vse je vredu. :) Hvala, da si bil pripravljen razložit.


    Lep pozdrav!


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 18:08 CEST
    Tajanita zrel človek in to celo pri 92 letih, ki žav po mojem mišlenju so prav tako zlagana, oprosti ampak nobeden se pri 92 ne rola ko se ti.

    Oglej si to odo!

    Tatjanca Tatjanca
    ne krati nam spanca.
    Brž,ko novega kaj pišeš
    svojo zlobo ven zabrišeš.
    Tvoja leta so pregreta,
    Kot pri lažnivem
    Kljukcu so napeta.
    Kar bojuj se z nami še naprej,
    Saj v življenju beseda nima mej.


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 18:22 CEST
    Veš Salamander od tebe je sploh ne bi vzela ledvice.A veš Zakaj ne, ker si ti nadut ne jast.Na svetu je še dosti ljudi med katerimi je tudi ena zame.Nekaj ti svetujem pazi kako se zgovarjaš.Vse kar pa sta z Tatjanito napisala kot vseveda poztivk, znana pisoholika pa je na večini zlagano in zavajajoče dejstvo.Če bo prevladala pamet med vama potem dam pa zares Kapo Dol ko se kdaj srečamo.


    Devica

    Prispeval/a: Weirdness dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 18:26 CEST
    Hojla

    Kaj se pravi zdaj spet to...
    Udrihanje drug po drugem,
    Kakor boksarji v ringu brez sodnika...
    Svetujem raje streljanje, a brez smodnika,
    Da se odpravi agresija,
    Ki nabira se od sonca sija...
    Vsake toliko se spravite...
    ...Nam negativke malce napravite.

    Kaj ko bi raje vso to
    Vročekrvno energijo
    Spravili v smeh?

    Naredimo tukaj prek
    Smejalni klub ali pa krožek,
    Kjer lahko bi kak oktet
    Zapel nam vice, šale spet...

    Pa lepe želje, lep pozdrav želi vam Weirdness, modrec taprav ;)

    ---
    You don't know me, you don't know me at all...


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 19:27 CEST
    Ivi, jaz sem nekaj posebnega, pri 92 letih se rolam in plešem akrobatski rokenrol. Če ne verjameš me pridi pogledat 26. avgusta, ko bom imela nastop na Brjah. Se boš zabavala in uživala.

    Tatjana


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 19:32 CEST
    Haj Weirdness!

    Ojla, tole si pa dobro skomponiral. Take imam rada ja, da vso cereminijado malo v smeh spraviš.Vav super si oj ,ko bi bili vsi tako enostavni potem bi bil na zemlji Raj.Kar pa žav še dolgo ne bomo dočakali. Lepo se imej in sladko sanjaj o prijetnem počutju brez zlobnih jezikov.


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne ponedeljek, 6. avgust 2007 @ 20:18 CEST
    Da Štekam:Veš morda si res nekaj extremnega, kot kakšna Paradise Monalizen iz parka u Parizen : joj spet bo hudo.Ah pa saj enkrat tudi bolje bo. Lp.Ivi


    Devica

    Prispeval/a: Lario dne torek, 7. avgust 2007 @ 10:28 CEST
    Lahko si Anderesove vrstice razlagamo tudi takole:

    Devica; Naslov se lahko nanaša tudi na britje. Ker je podlegla modernim trendom, narediti tudi tam spodaj frizurco in, ker je Andres zagovornik neobritih, je možno da je mislil prav to. Se pravi; s prvim briitjem si je vzela nedolžnost.

    1. vrstica; Rada bi bila kot nekoč a čas povozil mi je moč
    Tu je mogoče mislil nostalgično na čase, ko se je lahko pobrila samo po stegnih in je lahko potem oblekla kopalke. Danes pa nima več moči, da bi se brila in pulila dlake, ker moda zahteva obrito mednožje in podpazduhe ITD

    2. vrstica; Rada bi bila kot nekoč ne da se biti kot rekoč. Se verjetno nanaša na 1, vratico in, da se ne bi ponavljal je napisal v stilu rime. (Rimaštvo je zaslediti tudi v drugih pesmicah drugih avtorjev, torej??)

    3. vrstica; Rada bi pokazala se, sleci me, in videl boš, da zame gre; Verjetno si je pustila zopet rasti dlake, ker ima Andres rad kosmate

    4. vrstica; Dan danes videti sem drugače kot pred leti, saj tradicija, in čas trenutni, sovražnika sta postala.; Ker je že v letih ji dlake že sivijo in ji je zaradi tega nekoliko nerodno.

    Možno je, da je kdo razmišljal tudi v tretji smeri????


    LP, Lario


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne torek, 7. avgust 2007 @ 11:24 CEST
    Lario kaj se pa greš,
    ne žali ga nič več.
    Tvoj nos pstaja,
    temno ti rdeč.

    Anders ni mislil tako hudo.
    Mislil je razkril bom to,
    da še komu luštno bo.

    Ander upam da nisi preveč užaljen zaradi teh dveh kitic.To sem napisala Lariju ker te je malce užalil. (to je moje mišlenje). Lep dan še naprej Ivi


    Devica

    Prispeval/a: Lario dne torek, 7. avgust 2007 @ 12:53 CEST
    Ivi,
    Anders se bo branil sam. Ne potrebuje tvoje globokoumne podpore.
    Poskušaj se ematično obnašati, potem bo mogoče tukaj kontaktirati s teboj na nekem nivoju.

    Ne me spet popljuvat
    LP, Lario


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 7. avgust 2007 @ 14:02 CEST
    Lario,
    lepo, da ti je po vsem ostalo še toliko moči za humor, ki razgradi vsako še tako trdno resnico. Imam trenutno v rokah pesniško zbirko "Piani čoln" in berem pesmi francoskega pesnika simbolista Arthurja Rimbauda (1854 - 1891), sina pešadijskega kapetana, ki piše sprava verze v latinščini, nato sledi francoščina. Prijateljeval je s pesnikom Verlainom, uvede krožek podlih dobričin in ti sestavijo pesniški album, ki vsebuje parodije. Za za to zvrst pa naše vrlo občinstvo nima afinitete, saj so zaprti v svoj slonokoščeni stolp samozadovoljstva ali drže, ki si jo omenil v svojem komentarju.

    V eni pesmi Arthur Rimbaud piše:

    SRAM

    Dokler rezilo teh
    možgan ne odreže,
    ta bel, zelen in tolst paket,
    vanj zrak nikdar ne seže,

    (Ah! Odrezati bi moral vse,
    svoj nos in ustni, ušesa,
    svoj trebuh in odreči se
    še nogam, o čudesa!)

    a ne, jaz mislim, dokler na
    njegove boke kamen,
    na glavo noža ostra stran
    in na drobovje plamen

    ne spravijo se še, tedaj
    ta fant, prebedasta žival,
    ne bo še opustil zvijač,
    ne bo izdajati končal,

    kot s Skalnatih gora mačon,
    območje vsako zasmradi!
    Ob smrti vendar, o moj Bog,
    molitev kaka naj vzleti!

    Lep pozdrav T.


    Devica

    Prispeval/a: Lario dne torek, 7. avgust 2007 @ 15:05 CEST
    Tatjana,
    kaj pa ostane po vsem tem pisanju, da se na tak način odzovem na vse skupaj, pa še fino se mi zdi, da me je prešinila taka misel.
    Kaj bi nastalo iz nas, če bi prav vsako stvar jemali zares. Že tako in tako smo tu na zemlji zgleda zato da trpimo, ker brez tega ne moremo ugotoviti kaj je dobro in lepo. Potrebujemo nasprotje hudega. Humor je ene vrste nasprotje.

    Hvala za vse tvoje dobronamerne misli.

    LP, Lario


    Devica

    Prispeval/a: Andres dne sreda, 8. avgust 2007 @ 04:10 CEST


    Lario

    Nekako tako bo držalo, je pa naslov Devica tudi zato, ker predhodno še nikoli nisem pesmice napisal. Razdevičenje torej.
    1. vrstica. Tu vidim predvsem hrupne ženske-desce, ki jih je povozil čas.

    2.vrstica se nanaša na prvo in s tem tak ženska desc svojo spolno nemoč tudi priznava.

    3 vrstica. No eni od bralk je bila ta vrstica še najbolj všeč, toda mišljena je bila zgolj kot ženski egoizem in pa seveda ženska maniupulacija. S pičko se da vse. Rada bi pokazala se, sleci me, in videl boš, da zame gre;


    4. vrstica; Dan danes videti sem drugače kot pred leti, saj tradicija, in čas trenutni, sovražnika sta postala.;
    Tu ženska poudarja, da ni več kot je bila in da je bila prisiljena opustiti tisto ženskost, torej neobritost. Postala je foto model in jebanja tekmovalec, saj v nasprotnem se nebi brila. Vse bi ji bilo sicer oproščeno, vendar povprečna ženska se pretvarja. "O jaz pa nisem takšna." Ma kaj ne, zato naj pač javno poved, da je frigidna al pa potrebna kot sam satan. Če gre za nekaj tam v sredini tudi prav.



    Andres


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 07:24 CEST
    Ojla! Kako si dobro povedal pa še res je

    Naj bo stara ali mlada
    vsaka ima tička rada.
    Podnevi godernja,
    čez noč pa notr ga da.
    Taka je resnica ta kakšna
    je sedaj Moderna Slovenska Dekl"ca

    Ta Pesem Pa je za Laria in Tatjanito.

    Anders ok. še danes pošljem na prej.Lp.Ivi


    Devica

    Prispeval/a: Lario dne sreda, 8. avgust 2007 @ 08:53 CEST
    Ivi,
    buhloni z pesm,se vid d s dobra u rimi,kr tuko naprej pa uš kmau dusegla Tatjanito,kukr ji ti prauš.

    Pa lep puzdrau na Horensk


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sreda, 8. avgust 2007 @ 10:25 CEST

    Ga ivi rada noter da,

    te pa bi rada še Andersovega.

    On rad ima kosmate pičke,

    pa nič naparfumirane ličke.

    Te bi vidva ravno za vkup bila,

    ka oba sta en glih trapasta!


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 8. avgust 2007 @ 11:08 CEST
    Salamander,

    jaz nikomur rešilnega pasu ne bi dala.
    Odrešila ga ne bi ne nobena sliva.
    Noben dež, ne snežna ujma plesni ne bi umila,
    le kjiga za oba miloščina je najbolj zanesljiva.

    T.


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 8. avgust 2007 @ 11:37 CEST
    Ivi, najlepši navdih za pesnjenje boš našla v bližini tvojega sela v Babji jami, kjer so našli kosti pragoveda in ostanke oglja. To je Ljubljani najbližja postaja pračloveka, ki sega kar 15.000 let nazaj. Tam ti pride navdih še za kakšno bedarijo.


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 12:53 CEST
    Glej,glej kdo se uglaša.
    Tatjanita ali je že prazna tvoja flaša?
    Res,da kot majhen škorec žvrgoliš
    Pa še vsem nam skupaj pameti soliš.

    Joj zares si čudovita,
    kot kakšna nedovžna
    bela ti narcisa.
    Vsa Golica se ti že smeji,
    Ker grehe vroče delaš ti.


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 12:56 CEST
    Salamander Tudi ti si bil že majhen,pa me zanima samo to ali si bil oblečen ko si prvič prjokal na ta božji svet ,si imel gatke na sebi? gliha v kup štriha.


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sreda, 8. avgust 2007 @ 13:32 CEST

    Ma imaš srečo ivi, da sem na dopustu, te pa se tvojim absurdnim, bizarnim abotnostim lahko le smejem.

    Pa kako zvezo za boga milega imajo gatke s tvojo pametjo! Pa si dobro prebrala mojo "pesnitev"? Ma tumbaš nekaj

    brez veze, ka se je tebi do kraja spipalo?! Pa daj, skuliraj se že enkrat, vsi pozitivkarji se ti že smejejo, kake klamfe sereš.

    Ma idi u cirkus za klovneso, sijajno pašeš tja! Pa totega Andresa s sabo vzemi, bosta krasen par! Te pa bo na Pozitivkah

    za eno mičkeno več mira.


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 8. avgust 2007 @ 13:59 CEST
    Brezupen primer!


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 14:58 CEST
    Hja kej nej rječem že za tvojo ritko tejčem.
    fino je pa na dopuoe"sti ke imaš ab sjebi guole rejti.


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sreda, 8. avgust 2007 @ 16:06 CEST

    Hja kej nej rječem že za tvojo ritko tejčem.
    fino je pa na dopuoe"sti ke imaš ab sjebi guole rejti.

    S temi verzi se pa lahko enakovredno postaviš ob bok svojemu ljubčku Andresu! Čestitke!


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Andres dne sreda, 8. avgust 2007 @ 16:35 CEST
    Hvala za poslano Ivi. In to celo na moj dan.

    Andres


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 17:48 CEST
    Tisočkrat ti povem Salamanders. da si glup kot kakšna opica ali papagaj ki ponavlja za vsakim, kar kdo napiše. Tatjana pojdita nekam...Mene Pa ne primerjajta z drugimi ,tudi Andersa ne blatita.To sem govorila tebi Salamanders ne komu drugemu. Nehaj s tem, da ti ne bo krepko žav, da si sploh kdaj meni pisal. anders če je bilo kaj narobe se ti iskreno opravičujem.To je bilo namenjeno Salamandersu ampak on kakršen je no saj ga vsi poznamo, kaj mu hočem povedati.Ja in tudi Tatjana mi grize tla pod nogami.Ne morem se je rešit tako pika kot kakšen sršen.


    Devica

    Prispeval/a: Salamander dne sreda, 8. avgust 2007 @ 18:14 CEST

    Salamanders (Salam/anders)? Zanimivo! Le kaj bi ata Freud pripomnil k temu?

    Kar pa se groženj od podivjane ivi tiče - se že tresem od strahu! Ne me preveč, please!


    lp Salamander
    ...


    Devica

    Prispeval/a: Andres dne sreda, 8. avgust 2007 @ 18:42 CEST
    Zamere ni Ivi. Itak moramo vzeti v zakup, da je tu norec Ljuba Salamander, ki svoje poste kuje tudi pod drugimi nicki. Resnici na ljubo gre tudi v tem primeru za falirano osebo, ki je povrhu vsega še iz prosvete. Joj, komu dandanes starši morajo zaupati svoje otroke.

    Andres


    Devica

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 20:53 CEST
    Brez skrbi Salamander ampak tvojega še poskusila ne bi, preveč zaudarja po zlobni hinavski sapici.


    Metastaza

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 21:15 CEST
    No no Tatjanita kdo si pa ti ali res misliš da si vodilna sila tega portala,da se moramo samo tebi pokoravati?Tudi ti si nama sumljiva, ko si zadnič izustila da pri 92-ih, kotaljkaš rolaš, plešeš akrobatcki roc en roll, zakaj takega pri 92 -ih letih človek ni več sposoben,ali pa je med njimi redek primerek,naprimer ti osebno ali kot nekakšen Leon Štukelj ---ki je bil res pravi fenomen.Glavna Metastaza portala si ti ,ki neprestano bruhaš ogenj in uničuješ še tisto dobro kar kdo napiše.Se ve,da si vsevedna oseba in vedno imaš samo ti vse prav,pa še papagaj si postala,ker oponašaš avtorje posameznike Žav toda ne gre drugače. Saj bi te že človek razumel če bi pisala pesmi tam si kar uredu.Ampak ko se podaš med valovje na odprto morje ti pa še tramontana ni kos.


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: ivi bohorč dne sreda, 8. avgust 2007 @ 21:29 CEST
    živjo gargamel bi te nekaj vprašal ti tatjana ja kdaj si pa ti nazadnje seksala k si tok sitna ponavad dedci pravjo da je baba sitna če ne dobi tisto kar rabi ja pr teb je to več kot očitno da gotov že dolg nisi bla brušena

    lp GARGAMEL


    Desc z joški

    Prispeval/a: Salamander dne četrtek, 9. avgust 2007 @ 01:30 CEST

    Hvala za kompliment, dragi Andres, da me primerjaš z Ljubo, mi je v veliko čast. A ko mi bodo zrasli joški, ji bom pa

    mogoče podoben tudi od odspredaj, zdaj sem ji lahko le od odzadaj. Po njeni inteligenci in srčni kulturi je pa še zdaleč

    ne bom dosegel.

    No, pa naj bo za vse večne čase dovolj prerekanja, jaz sem že utrujen od teh traparij, vidva z ivi pa lahko mirno

    nadaljujeta. Bom poslušal Žafranov nasvet in bom prvi odnehal. Pa pa!


    lp Salamander
    ...


    Desc z joški

    Prispeval/a: ivi bohorč dne četrtek, 9. avgust 2007 @ 07:10 CEST
    Desc z joški.Ha ha ha Salamanders zdejle si pa ti v hudi zmoti ko,misliš da ti je Andes pisal pod Imenom Gargamel.Anders ima svoj internet in Računalnik ta pa je pisal iz mojega bil je moj bratranec ki tudi bere tale portal,pa je bil slučajno pri meni pa je rekel ,da bo tebi eno zakuhal in ti jo tudi je .Pa veš kaj še pravi da si mulc brez primere, ki se skrivaš za tujo indititeto.


    Desc z joški

    Prispeval/a: Andres dne četrtek, 9. avgust 2007 @ 18:20 CEST
    Ha ha. "Dragi Andres." Mater si slinasta Ljuba. Sindrom buldoga, kot sem mi je zapisalo že predhodno. Poslušala, da bi Žafranov nasvet? No, tudi Žafran je Ljuba, oziroma kot si sama zase, torej za svoj ego napisala pod njegovim nickom.

    Tudi, če kdo uporablja več uporabniških imen, bi to morala ostati skrivnost! Ravno zaradi tega so Pozitivke še bolj žive in se stalno nekaj dogaja. To pa je za Pozitivke kvečjemu pozitivno!

    Zakaj bi morala ostati skrivnost pretvarjanja? Logike ni, da ravno dvojniki pripomorejo k pozitivnosti, že večkrat pa sem napisal, da gre tu za negativce v kar štejem tudi tebe Ljuba in seveda Tatjano Malec. Slednji so sinoči pobrisali komentar, ki ta veselo kroži po pošti med posameznimi uporabniki. Med drugim je napisala, da naj me Igor brcne v rit. Glede na znane dogodke je zadel njeno kar ni čudno, saj vendarle ima neprimerno večjo kot jaz. No, Tatjana se je še nekaj nasajala, obenem pa pozablja, da je njeno uporabniško ime z geslom, na Katedrali www.katedrala.si še vedno aktivno. Le zakaj noče objaviti svojih kot pravi za druge-umotvorov?

    Uredništvo je pač z včerajšnjo potezo pokazalo, da Tatjana Malec ni del le tega. Govorimo o stranskem členu in nenazadnje na koprski tržnici je stranski člen lahko tudi suha paprika. Le toliko za primerjavo.

    Žalostni sumi o dvojnikih so prišli celo do mene in med drugim ste me vprašali, če le nisem jaz Ivi Bohorč. Svojo identičnost mi ni treba dokazovati, je pa res, da sem z Ivi Bohorč v stiku, kar se mi ne zdi greha vredno, saj vendarle mi je včeraj podarila knjigo za rojstni dan. Hvala Ivi. V stiku sem tudi z drugimi, katerih ime na tem mestu nebi razkrival. Preprosto so to ljudje, ki niso dvojniki imeli pa so pomisleke, da sem to jaz. In ti ljudje se zaradi vzdušja s teh strani žal poslavljajo. Sam se poslovil ne bo, oziroma pridem sem kadar se mi zahoče, kadar vidim, da je vedno več obritih in slinastih, ki kvarijo dan današnjo populacijo in s tem civilizacijo. Vseeno kako. V obliki globalne zašpehanosti ali v obliki neprimernega nasuvanja ko govorimo o otrocih, torej tistih, ki so naši zanamci in katerim moramo tudi kaj pustiti.

    Seveda priznam, da si pred leti, ko se je izbiralo ime za ta spletni časopis nisem mislil, da bodo Pozitivke krenile v takšno smer kot jo vidimo danes. Škoda res, saj nenazadnje tu ste tudi nekateri zelo pametni in pozitivni ljudje. Ste tudi tiste, obrite ali neobrite, kmetice ali meščanke, čistilke ali direktorice, ki ste svojo ženskost obdržale. Ponovno pa ne morem mimo dejstva, da vas je več kot toliko ravno descev z joški. In to celo za moškimi nicki. Sramota Pozitivk, kot se je zapisalo predhodno ni Stojan Svet, to so brez dvoma dvojniki.

    Andres


    Korektnost

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 10. avgust 2007 @ 09:33 CEST
    Pozdravljen Salamander,

    zdi se mi korektno do naše sodelavke Ljube, ki se ji podtika, da si ti ona, ki piše pod tvojim uporabniškim imenom, da zaupaš bralcem svoje ime in priimek in da demantiraš to grdo laž in podtikanje. Za svoje prijatelje, ki jih cenim, sem vedno pripravljena narediti vse, da ni nihče po krivičnem oblaten in da ni v javnosti prizadeto njiegovo dobro ime, ugled in čast.

    Jaz sem se na podtikanja in žalitve moje pesniške kolegice in prijateljice Ljube s strani tretjih (se ve koga) odzvala z ogorčenim komentarjem, vendar sem na njeno željo prosila Tomaža Zorca, da moj komentar izbriše, kar je tudi storil.

    Gre samo za to, da smo med seboj pozitivni in resnicoljubni ljudje solidarni in da ne pozabimo zastaviti svojo besedo, kadar je nekdo po krivičnem obrekovan.

    Prijazen pozdrav
    Tatjana


    Korektnost

    Prispeval/a: ivi bohorč dne petek, 10. avgust 2007 @ 10:53 CEST
    Tu z vama korektnosti spolh ni zares, sta oba brzupen primer kar se etike tiče.Danes tudi ti pisala s slovničnimi z napakami.Vse z malo in skoraj brez ločil.


    Korektnost

    Prispeval/a: ivi bohorč dne petek, 10. avgust 2007 @ 15:30 CEST
    Tatjana Malec: Tale tvoja logika in kokretnost sta šle sedajle zares predaleč čez rob etičnosti.Kaj ti pride na pamet ,da kličeš po telefonu mojo svakinjo,jo nadereš in bereš kaj se mi po portalu klofamo med seboj.Jast nimam namena katerega izmed vas zmerjati po telefonu,ti kot zrela osebnost če to sploh si pa si tudi nebi smela tega dovoliti.Še manj pa da se spraviš še na Andersa in ji govoriš o njem kot ,da se poznate že od vekomaj. Toliko o tem.In pamet v roke kar pa se piše po tem portalu naj ostane to tud v njem ostane ne da kličeš ljudi ki jih to sploh ne interesira.


    Korektnost

    Prispeval/a: Andres dne petek, 10. avgust 2007 @ 16:07 CEST
    Ivi Zanimivo. Istočasno, ko Tatjana Malec pleše po tvoji žlahti. opažam, da strežnik Katedrale uspešno požira vse nabrale spame, ki so množično začeli prihajati z včerajšnjim dnem. Očitno da ne gre za neko bujno domišljijo, temveč še en dokaz negativnosti ki je brez dvoma v slehernem človeku. Seveda pa je odvisno do katere mere posameznik to svojo negativnost želi spustiti. Naj bralci o negativcih presojajo sami.

    Andres


    Korektnost

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 10. avgust 2007 @ 18:27 CEST
    Bralcem želim sporočiti, da so zgornje navedbe same izmišljotine in podtikanja. Spami (virusi) hodijo sedaj v vse računalnike, ker so takšni, da jih noben računalniški varnostni sistem ne zazna. Na to me je danes opozoril moj računalnikar. Če nekdo, ki ima pravni interes n. pr. vpogleda na določene spletne strani kako je z določeno firmo, konkretno d.o.o., ki je sponzor oziroma lastnik in šla v stečaj oziroma je »falirala«, se lahko vidi kateri uporabnik je to dejstvo ugotovil. Bolj natančne podatke o firmi, ki je šla v stečaj pa lahko dobiš tudi na poslovnem registru in na IBONU, kje se lahko za vsako firmo ugotovi boniteta, ime odgovorne osebe in stečajnega upravitelja. Če ni stečajne mase, pride v skladu s 6. členom ZGD v poštev določba o spregledu pravne osebnosti in nastopi osebna odgovornost.


    Korektnost

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 10. avgust 2007 @ 18:32 CEST
    Če se je res kdo našel, da je telefoniral tvojim staršem in povedal kaj ne delaš prav na teh spletnih straneh, je storil dobro dejanje. Vsa čas mu!


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 10. avgust 2007 @ 19:38 CEST
    Spoštovani gospod Savo Mlakar -Salamander!

    Se vam zahvaljujem za vaše elektronsko sporočilo in da ste predstavili s polnim imenom. Nisem mogla verjeti, da berete Pozitivke tudi v Avstriji, kjer ste na delu že toliko let. Ugotavljam, da Pozitivke berete po vsem svetu. Iz raznih držav se oglašajo Slovenci po svetu. Prav posebno občudujem, da ste ohranili tako lepo slovenščino, čeprav delate v tujini že kar lepo obdobje.

    Hvala za vaš kompliment glede moje poezije. Sem zares vesela, da vam je všeč. Kar ne morem verjeti, da se je oglasil nekdo in povzdignil svoj glas, ko gre za ženske.

    Za veliki elektronsko nemško - slovenski slovar bom vprašala, kje bi se lahko kupil CD in vam bom sporočila.

    Prijazen pozdrav in vse dobro
    Tatjana Malec


    Koda pomensko po slovenskem pravopisu

    Prispeval/a: Andres dne petek, 10. avgust 2007 @ 19:48 CEST
    Podtalnica.


    Andres


    Korektnost

    Prispeval/a: Andres dne petek, 10. avgust 2007 @ 19:52 CEST
    Kar zadeva spamov je na serverju beležen odstotek zajetih in pobrisanih spamov. Le ti pa se v povečani količini začenjajo točno 9.8. 2007. Zakaj torej ni spamov na redko objavljem mail @katedrala.si, temveč le na tistega, ki ga lahko vidi sleherni bralec, torej tudi negativec.
    Kje je potemtakem izmišljotina? V tvoji betici, ali moji glavici?

    Andres


    Čisti vodni izvir

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 10. avgust 2007 @ 21:14 CEST
    Čisti vodni izvir, ki osveži dušo in telo.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,54 seconds