NE ZAMUDITE

Zanimivo

Bodi obveščen ?

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.

Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.

Ne spreglejte

SVET POEZIJE

Klikni sliko za vstop v svet poezije.

Aktualno

Mesečni koledar
Dogodki te strani

nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

• torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

• sreda 15-maj

• četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

• ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

• petek 31-maj
  • Operna noč

•   Več o dogodkih
    Preglej vse dogodke v tem letu

Objamem in biti objet....
    nedelja, 17. december 2006 @ 12:26 CET
    Uporabnik: tinag

Piše: Peacehiker

Danes sta k meni na Prešernovem trgu prišli dve dekleti, ki sta me že nekaj časa opazovali. Objel sem ju.

"Veš, sej midve bi se vam tudi pridružle, samo... sej sva že spile nekaj kuhanega vina za pogum, ampak... ne upava se iti kar tako objemati... pa sej sva na mailing listi in vse..." Preden je dokončala stavek, sem ji potisnil v roke svoj transparent. Nekdo je prišel iz strani in potisnil v roke še drugi deklici transparent. Preden so se lahko uprle, sva se odmaknila in opazovala reakcije. Ni minila minuta, ko je mimo prišlo dekle in eno od deklet objelo. Nato je drugo objel še en fant. Nato še eden in še ena in še... Opazoval sem, kaj se je dogajalo z dekletoma. Nasmeh na obrazu je postajal vse večji. Obraz je zažarel. Plakati PODARIM OBJEM v njunih rokah so postali kot nova, neznansko zanimiva igrača, ki jo je otrok pravkar dobil v roke.

Ej, Objemček - tudi ti se aktiviraj! Boš videl kako noro je! Super razvedrilo in terapija.

LJUBLJANSKI VTISI:

Ob 15.00 smo se zbrali. Bilo nas je okrog 40. Tekom naslednjih dveh ur se nam je pridružilo še drugih 10, ki smo jih sneli kar na ulici. Po objem so prišli iz tiskovne agencije STA, iz Hopla, Dela, iz hrvaške televizije RTL in iz TV Pike. Dobre pol ure se kamera hrvaške televizije kar ni mogla sneti z mene. Sledili so vsak korak, ki sem ga naredil. Začutil sem, da moram postaviti jasno mejo. Dobro je, da mediji pridejo in ljudi o tem obvestijo, saj se bodo gledalci počutili lepše v tem svetu, ko bodo to izvedeli, ne smejo pa namena akcije ogrožati."Fantje," sem ji nato prosil. "Rad bi, da mi zaključimo. Super ste. Ampak če želite se mi pridružite v objemanju, vendar ne več s kamero. To ni akcija, ki bi jo lahko kdo zares posnel ali poslikal. Lahko jo ljudje samo začutijo. Prosim, da me razumete."

Trije fantje z mehiškimi klobuki so se nam pridružili in na plakat napisali ZASTONJ OBJEM + 5 BREZPLAČNIH KUPONOV ZA MEHIŠKO HRANO. Stopil sem do njih, jim plakat vzel. Razložil sem jim namen akcije in jih prosil, naj tega ne počnejo.

Naj ostane ta akcija čista. Naj se ob akciji OBJEMI SLOVENIJO nikoli ne tlači zraven nobenega oglaševanja, nobenega marketinga, nobenega društva, nobene religije niti nobenega naroda. Naj to ostane ena redkih pobud na tej zemlji, ki ne bo nikoli prerasla v komercialne namene ali ideologije. Naj ostane pri objemih in dobronamernih dejanjih. Da se to ohranja, je nujna trdna struktura koordinatorjev, ki jim je jasen namen akcije.

Objemali smo se na Prešercu, na Čopovi, v parku Zvezda, na Tržnici in pri Pošti. Bili smo v Križankah, v stari Ljubljani in prišli smo na enem koncu do Črnuč in na drugem vse do Dolgega Mosta. Prišli smo tudi do Vižmarij in do Most. OBJELI SMO SKORAJ CELO LJUBLJANO!

Užitek je gledati Aleša Pevca in njegove odprte roke, ki ljudi vabijo z besedami: "Dej prid se stisnt!"

Ob 17.00 smo se zbrali, naredili še en velik objem in se s transparenti družno odpravili po ulicah Ljubljane vse do Tržnice Moste, kina Triglav, kjer je potekala zabava. Vmes smo se ustavili še v eni gostilni. Stopili smo vanjo (20 komadov) in objeli vse ljudi pred in za šankom, kakor tudi ob vseh mizah.

IZ DRUGIH MEST:

Objeme smo delili tudi v Kopru, na KŠOKovi zabavi pod šotorom. Odzivi so bili fantastični (kakor sem uspel razbrati prek telefona). "95% ljudi se je z nami objelo," je rekla Mateja. Nejc je tudi presenečen pohvalil odzive. Objemali so se tudi zvečer v Škofji Loki.

Sorodne povezave
  • Več od avtorja tinag
  • Več s področja * Aktualne, dobre novice, pozitivne novice in za

• Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

• Trackback

Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Peacehiker_Objemi_Slovenijo

No trackback comments for this entry.
    Objamem in biti objet.... | 0 komentarjev. | Nov uporabnik

Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.