NE ZAMUDITE

Zanimivo

Bodi obveščen ?

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.

Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.

Ne spreglejte

SVET POEZIJE

Klikni sliko za vstop v svet poezije.

Aktualno

• petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

• sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

• torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

• nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

• torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

• sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

•   Več o dogodkih
    Preglej vse dogodke v tem letu

Peacehiker - pot okoli sveta 35.del
    nedelja, 19. februar 2006 @ 05:20 CET
    Uporabnik: Pozitivke

Z dr. Drnovškom sva se toplo poslovila in videl sem kolono vladnih vozil, kako izginja za razsvetljeno kovinsko ograjo. Nekaj časa sem še ostal na kamnitem vhodu in se nato vrnil v hotel.

DRNOVŠEK - INDIJSKA ZVEZDA!

Včeraj zvečer smo na letališču pričakali predsednika. Sledil je zanimiv intervju z ekipo nacionalne televizije, dolgočasen protokol, odhod proti hotelu in okusna večerja. Zjutraj sem se predsedniku pridružil v trgovini z glasbili in nato osebnim srečanjem njegove svetosti Sri Sri Ravishankarja, skupaj z indijskimi svetniki. Prvič sem letel s helikopterjem. Nato smo šli zvečer na samo prireditev in celotna delegacija smo se namestili na velikanskem odru, ki je gostil okrog 150 eminentnih gostov in skoraj 4000-članski orkester.

Zadaj za soji žarometov in kamerami vseh svetovnih televizij, sem videl stotisoče obrazov. Množica ljudi iz več kot 140 držav je prišla na praznovanje obletnice največje nevladne organizacije ART OF LIVING. V zadnjih 25 letih so se dotaknili življenj več kot 20 milijonov ljudi. Zdaj lahko med te ljudi štejem tudi sebe. Pred začetkom uradnega dela prireditve sem namreč naredil osnovni tečaj Sudharshan Kriya, ki mi je pokazal čudovito metodo, kako ostati večino časa na visokem nivoju energije in preprosto srečen. Kipel sem od ponosa, ko so kot prvega državnika na oder poklicali Drnovška.

"V svetu je še vedno preveč nasilja in revščine. Mir je treba zagotoviti povsod in v Indiji imate v tem veliko tradicijo. Mahatma Gandhi je rekel, da se lahko stvari spremenijo po mirni poti. Če je to uspelo njemu, lahko danes svet na miren način in brez nasilja spremenimo tudi mi. To pa lahko dosežemo skupaj, vsi, ki enako mislimo in čutimo, s pozitivno energijo."

Požiral sem vsako njegovo besedo. Ob spremljanju dogodkov zadnjih tednov mi je namreč predsednik močno prirasel k srcu. Tudi v tem govoru je bilo čutiti, da misli resno.
    "Veliko ste naredili. Upam, da boste nadaljevali - pa ne sami. Skupaj to zmoremo." je zaključil predsednik dr. Drnovšek.

Njegova iskrenost je požela velikanski aplavz med dvomilijonsko množico. Danes in jutri se bo polovica indijskega naroda začela spraševati, kje je ta mala državica, od koder prihaja toliko mirovnikov; najprej indijski časopisi in televizije govorijo o nekem slovenskem mirovnem popotniku, sedaj bodo vsi govorili o slovenskem mirovnem predsedniku.
    "Danes ima pa nekaj hripav glas tale," je omenil predsednik, ko smo se peljali v dvigalu in se je iz zvočnika hreščeče zaslišal posnet glas, da smo v prvem nadstropju. Nasmehnili smo se.
    "Ja itak, če pa mora cel dan govorit," je rekla z resnim glasom njegova šefica kabineta in nas iskrivo pogledala. Vsi smo se smejali. Tudi današnja večerja je bila sproščena, nasmejana in s predsednikom sva si izmenjala mnogo misli. Tudi on je navdušen nad idejo Svetovne Federacije. Po večerji sem prosil glasbenike za kitaro in pred vsemi zbranimi eminentnimi gosti zaigral svojemu predsedniku pesem "Imagine". Požel sem močan aplavz in se spoprijateljil s samo menagerko hotela. Hihi.

ZGODBA PA TAKA!

Še zdaj mi ni povsem jasno, kako je vse to mogoče. Še ne dolgo nazaj sem se umazan potepal po velemestih in podeželju, prosil za hrano in preprosto prenočišče. In zdaj?

V zadnjih 24 urah sem srečal prvega predsednika države na svoji poti, se z njim pojavil na nacionalni indijski televiziji, bil sem ves dan del predsedniške delegacije in se vozil v novem mercedezu v koloni s policijskim spremstvom. Peljal sem se s helikopterjem, prenočil v enem najboljših indijskih hotelov in pred nekaj urami sem se fotografiral z Berniem Ecklesonom - milijarderjem in lastnikom Formule 1 in njegovo ženo. Predstavil sem jima tudi projekt EN SVET. Osebno sem se srečal in segel v roke tudi z osebo, ki jo je mogoče videti na uličnih vogalih, letališčih in gromozanskih panojih na vseh koncih Indije - Sri Sri Ravishankar-jem, ki je organizator te prireditve in ustanovitelj gibanja Art of Living. Kar drgetal sem v prisotnosti tako močne energije.

ART OF LIVING

"Pravo služenje je, kadar imaš občutek, da nisi naredil dovolj. - Sri Sri Ravishankar," se glasi napis na majicah veliko udeležencev tega srečanja. Že takoj, ko sem prispel v ashram in čutil to čudovito energijo prisotnih, sem vedel, da ne smem zamuditi niti minute tega druženja. Ljudje, prisotni tukaj, imajo tisto nekaj: čudovit nasmeh, harmonijo gibanja, lepoto, ki žari od znotraj.

Art Of Living je organizacija, ki ljudi uči, kako živeti v harmoniji s sabo in okolico ter prostovoljno pomaga v vseh svetovnih kriznih zariščih: od Iraka do Kosova. Gradijo šole, domove in bolnišnice ter pomagajo lačnim in zapuščenim. Zdaj so kot največja nevladna organizacija prisotni v več kot 144 drzavah.

V teh treh dneh (od 17. do 19. februarja) bo potekala konferenca, kjer bo skupaj prišlo več kot 100 duhovnih voditeljev različnih religij, desetine državnikov, drugih eminentnih gostov in 2 in pol milijona ljudi iz vsega sveta!!!
    Prvič v zgodovini človeštva se bo takšna masa ljudi združila in skupaj dihala za mir na svetu.

NE GREM ŠE DOMOV

Iz urada predsednika so mi prijazno ponudili letalsko karto, da se jim pridružim na poti domov, a sem čutil, da moram ostati TUKAJ še nekaj časa. Čutim, da moram biti prisoten na tem velikem dogodku in morda narediti še nadaljevalni tečaj Art Of Living. Kdaj se vrnem domov? Takrat, ko bo prišel za to čas. Zaenkrat bom užival nekaj časa še to neomejeno svobodo in poslušal zgodbe ljudi, ki jih srečam.

Daleč, a tako blizu...
    Matej Sedmak
    Peacehiker

Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Za boljši svet in dobrodelnost

• Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

• Trackback

Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/PeacehikerPotOkoliSveta35

No trackback comments for this entry.
    Peacehiker - pot okoli sveta 35.del | 0 komentarjev. | Nov uporabnik

Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.