NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

petek 26-apr
  • VegaFriday v Mariboru

  • sobota 27-apr
  • Začetek sezone na parkovni modelni železnici

  • torek 30-apr
  • Aktualno iz Špricerkres v Malečniku, Parni Valjar / DJ's Brata Fluher

  • sreda 01-maj
  • Med naravo in kulturo

  • petek 03-maj
  • Človek in čas

  • nedelja 05-maj
  • Razstava Interspace

  • sreda 08-maj
  • Razširjeni vid

  • nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?   
    ponedeljek, 22. maj 2006 @ 05:10 CEST
    Uporabnik: zarek

    Numerologija je ena najstarejših znanosti, ki se opira na razlaganje simboličnih znamenj, ki jih pripisujemo številom. S stališča simbola ima vsako število posebne lastnosti in dobro razlaganje teh simbolov lahko pripomore k spoznanjem o trenutnem in bodočem dogajanju v človeku in okrog njega.
    Pomaga nam, da bolje spoznamo sebe in ljudi, ki nas obkrožajo. Omogoča nam ustvariti lepše življenje, z njo lahko pokukamo v preteklost, razumemo sedanjost in načrtujemo prihodnost.
    Ime, ki smo ga dobili ob rojstvu, odkriva dobre in slabe strani našega značaja in zato tudi vpliva na usodo.

    Črke, iz katerih je sestavljeno naše ime, imajo svoj pomen v številkah, ki jih predstavljajo.
    Povejo nam:
    - ali obvladujemo samega sebe;
    - kako sodelujemo in če se radi družimo;
    - kako se izražamo in če uživamo v kontaktih;
    - kako delujemo;
    - ali imamo radi spremembe in gibanje;
    - kako se prilagajamo;
    - kako razmišljamo, naše zaupanje in ideje;
    - kakšen je naš napredek na materialnem področju in
    - kako se vživljamo in zanimamo za druge.

    Če ena od številk manjka v našem imenu, se bomo morali naučiti njene lekcije. Podzavest nas bo prisilila v to. Na ta način bomo sčasoma izpolnili rubriko "manjkajočih številk".

    Naše ime odraža predvsem našo osebnost, to je naše sposobnosti, naše boljše in slabše strani, k čemur stremimo in kar dejansko uresničujemo.

    Številke imena:
    - kažejo naše inspiracije in globoke želje;
    - opisujejo karakterne poteze, dobre in slabe strani, kako se kažemo na različnih življenjskih področjih (ljubezen, poklic, prijateljstvo, tudi zdravje telesa);
    - kažejo, kakšni smo v resničnem življenju, to je "na terenu" (družabna, profesionalna in materialna plat življenja).

    Pomen vzdevka ne vpliva na našo usodo, temveč na naše izražanje v času, ko ga uporabljamo. Z njegovo uporabo si lahko pridobimo ali odvzamemo kakšno karakterno značilnost.

    Na ta način, si lahko pridobimo manjkajoče številke.

    Vsak človek ima samo eno osebno število, ki predstavlja njegovo osebnost. To je nekaj, kar je zapisano v življenjski knjigi in je pogojno nespremenljivo. Je v bistvu naša osebna karta. Medtem, ko osebno število pove, kakšna oseba smo, ga bioritemsko število in generacijsko leto dopolnjujeta in spreminjata tako, da ga krepita ali slabita in s tem ublažita ali otežita naše osnovne značilnosti, oziroma nam govorita o našem spremenljivem stanju v različnih obdobjih in situacijah. Ta stanja pa ne drastično spremeniti osnovnih lastnosti osebnega števila.

    Numerologija nam omogoči, da izvemo, kaj je naša odvisnost in pri katerem poklicu smo najbolj uspešni.

    Datum rojstva kaže na življenjsko pot z ravnimi deli, ovinki, križišči in ovirami, ki jih lažje ali težje premagamo. Pomembno je, da vemo v katero smer moramo iti in kakšne ovire lahko pričakujemo.

    V primeru, da številka življenjske poti ustreza določeni številki imena, pride do uresničitve pomena te številke, zahvaljujoč tej življenjski poti.

    Poznavanje življenjskih smernic nam omogoča, da se bolje znajdemo v tokovih življenja, da bolje ocenjujemo "ovinke", da smo previdni v težkih obdobjih in gremo naprej, ko so vibracije pozitivne.

    Človeško življenje je sestavljeno iz štirih obdobij:
    - prvo življenjsko obdobje predstavlja našo pomlad;
    - drugo življenjsko obdobje predstavlja osebni razvoj in ustvarjanje družine;
    - tretje življenjsko obdobje predstavlja modrost odločitev in pisanost izkušenj;
    - četrto oziroma zadnje obdobje predstavlja modrosti življenja in posredovanje le teh mlajšim generacijam.

    V vsakem letu, mesecu in dnevu se nahajamo v drugem številu, ki označuje možnost delovanja v teh periodah. To število nam pomaga razumeti, zakaj se nekaj dogaja prav v tem trenutku, pomaga nam poiskati vzroke za te dogodke in z njegovo pomočjo lahko načrtujemo prihodnja nadaljevanja. Vsako leto občutimo poseben vpliv ene od črk našega imena.

    Vsi smo pod vplivom neke značilne enkratne številke, ki vpliva na naše vedenje in usodo. Ima ključni pomen vsakega posameznega življenja.

    Ali numerologija omogoča najti dobitne številke na lotu?

    Številke se ne pojavljajo "slučajno" in možnost je, da se lahko določijo kombinacije številk v skladu z določenim mestom, dnevom in uro.

    Z analizo naslova lahko ugotovimo, če je ta naslov za nas primeren.

    - S primerjavo skladnosti številke kraja in naših osebnih števil ugotovimo, kako vpliva ta kraj na naše življenje in uspeh.
    - S primerjavo skladnosti številke popolnega naslova in naših osebnih števil ugotovimo, kako vpliva popolni naslov na nas in tako se lahko odločimo, kaj narediti.

    Številke na registerski tablici našega (ali nekega drugega) avtomobila igrajo tudi pomembno vlogo, ki je ne smemo zanemariti. Z analizo njenih številk ugotovimo, kakšen je njen vpliv na naš avtomobil in s tem tudi na vse, ki se v njem vozijo.

    Naziv podjetja, v katerem delamo (ali naše lastno), ravno tako odseva v lastnostih nekega števila. S to analizo ugotovimo, kakšne značilnosti ima podjetje, kako dolgo bomo v njem delali in kakšne so vibracije.

    Numerologija omogoča tudi proučevanje skladnosti dveh oseb.

    Skladnost se proučuje na štirih področjih in sicer:
    - splošno vibracijo, ki se nanaša posebej na ljubezensko življenje;
    - trajanje neke zveze;
    - vrsto medsebojnega odnosa dveh partnerjev v zvezi ali zakonu ter
    - tisto, kar ljudi združuje in drži v skupnosti.

    To je samo izsek iz celote, ki jo predstavlja numerološka analiza.

    Irena Šek: numerologinja

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja zarek
  • Več s področja * Horoskop in astrologija

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/NumerologijaStevila

    Here's what others have to say about 'Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?':

    Download ICP mp3 from Download ICP mp3
    Mp3 music,video,lyrics [read more]
    Tracked on sreda, 16. avgust 2006 @ 19:57 CEST

    Def Leppard album from Def Leppard album
    desc [read more]
    Tracked on torek, 29. avgust 2006 @ 10:04 CEST

    cream *censored*pies
    creampie internal creampie videos anal creampies [read more]
    Tracked on ponedeljek, 4. september 2006 @ 03:36 CEST

    hairy studs
    hairy gay men hairy chested men hairy armpits [read more]
    Tracked on ponedeljek, 4. september 2006 @ 09:55 CEST

    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila? | 36 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 6. junij 2006 @ 16:04 CEST
    Zanima me, če kdo ve, kaj pomeni število šest, ki se je pojavilo in se zvrstilo na današnji dan: 02. 06. 2006?

    Ne mislim na Gostilno Šestico v Ljubljani. Tam sem vedno dobro jedla.

    Bolj mislim na film "Usodna šestica" se je predvajal 30. maja letos ob 22.oo uri na prvi TV.
    Usodna šestica (Six Pack) francoski triler 2000

    Igrajo: Richard Anconina, Frédéric Diefenthal, Chiara Mastroianni, Bernard Fresson

    Vse se je začelo pod bleščečimi lučmi velemesta. Lepo dekle povabi na pijačo eleganten moški. Teden dni kasneje najdejo njeno truplo...
    Nathan (Richard Anconina) je policist mnogih odlik, cenjen med kolegi zaradi nepogrešljivega instinkta, ki ga vedno pripelje do prave rešitve. Vendar je Nathan tudi samotnjak, ki nikomur ne dovoli blizu. Primer serijskega morilca, ki vrši brutalne zločine po celem Parizu v Nathanu izove takšen bes, da je pripravljen iti tudi čez meje zakona in s sabo peljati vse sodelavce in prijatelje. Samo tako mu lahko uspe rešiti to nočno moro. Izvrsten mračen triler velikega francoskega režiserja Alaina Berbériana. Znana zgodba Hollywudskih filmarjev o serijskem morilcu in o obsedenih detektivih. Film Usodna šestica je narejen z več stila in realnostjo kot njegovi ameriški sorodnik. Nepričakovan razplet filma bo pravo presenečenje tudi za najzahtevnejšega gledalca.

    Opozorilo: Mladini priporočamo ogled filma ob navzočnosti staršev ali skrbnikov

    Opozorilo dneva: Ne priporočamo ogleda filma na današnji dan 06. 06. 2006, da se tudi vam ne zgodi usodna šestica.
    ------------------------------------------------------------------------
    Ogljikov atom ima vrstno število šest, kar pomeni, da ima v orbitalah šest elektronov. Masno število ogljikovega atoma izotopa 12C je 12, torej sestavlja njegovo jedro šest protonov in šest nevtronov.
    -------------------------------------------------------------------------
    Število šest v šahu:

    Zanima nas število postavitev dveh skakačev, dveh lovcev, dveh trdnjav, kraljice in kralja v vrsto osmih polj šahovnice pri pogojih, da velja ta pravili: - lovca zmeraj stojita na poljih različne barve, - kralj zmeraj stoji med obema trdnjavama.

    * Najprej postavimo na osem možnih polj dva lovca na polji različne barve. Pojavijo se naslednje možnosti:
    o Lovca stojita skupaj(vmes ni nobenega polja). Kompozicija figur je dolžine dve. Število postavitev je očitno 7.
    o Med lovcema sta dve prazni polji. Kompozicija figur je dolžine štiri. Število postavitev je očitno 5.
    o Med lovcema so štiri prazna polja. Kompozicija figur je dolžine šest. Število postavitev je očitno 3.
    o Med lovcema je šest praznih polj. Kompozicija figur je dolžine osem. Število postavitev je očitno 1.
    o Torej je število vseh pravilnih postavitev lovcev enako 7+5+3+1=16.

    * Nato postavimo kralja in dve trdnjavi na preostalih šest polj tako, da bo kralj vedno med obema trdnjavama. Dva lovca sta že postavljena na enega izmed šestnajstih možnih načinov. Ostane nam šestih praznih polj. Možnosti, ki nastopijo so:
    o Med trdnjavama je eno prosto mesto. To mesto mora zavzeti kralj. Imamo kompozicijo dolžine tri. Število postavitev take kompozicije v vrstico šestih polj je očitno 4.
    o Med trdnjavama sta dve prosti polji. Torej imamo kompozicijo dolžine štiri. Število vseh takih postavitev na šest polj je očitno 3, pri čemer je lahko kralj na enem izmed dveh vmesnih polj. Vseh možnosti je potem očitno 6.
    o Med trdnjavama so tri prosta polja. Torej imamo kompozicijo dolžine pet. Kompozicijo dolžine pet lahko postavimo na šest polj na dva načina. Pri vsaki izmed takih postavitev, lahko kralj zasede eno izmed treh polj med trdnjavama. Vseh možnosti je potem 6.
    o Med trdnjavama so štiri prosta mesta. Kompozicija figur je potem dolžine šest. Tako kompozicijo lahko postavimo v vrstico šestih polj očitno na en sam način. Kralj lahko zavzame eno izmed štirih polj med trdnjavama. Vseh možnosti je potem 4.
    o Torej je vseh postavitev dveh trdnjav in kralja tako enako 4+6+6+4=20. Skuupno z lovci je 16×20=320 možnosti.

    * Na preostala tri polja bomo postavili še damo.
    o Damo lahko postavimo na eno izmed teh treh polj, tri možnosti torej, skupno pa 3×320=960.

    * Na dveh preostalih poljih, stojita skakača, ki pa jih postavimo na en sam možen način, skupno torej 1x960 = 960.
    ------------------------------------------------------------------------

    Število šest v matematiki in znanosti:

    V matematiki
    [spremeni]

    6 je

    * drugo sestavljeno število
    * tretje zelo sestavljeno število
    * najmanjše popolno število 6 = 1 + 2 + 3
    * tretje trikotniško število 6 = {3over 2} left(3+1right)
    * drugo šesterokotniško število 6 = 2 left(2cdot 2-1right)
    * osmersko število (oktaedrsko število)
    * tretje podolžno število 6 = 2 cdot 3 = 0 + 2 + 4 ;,
    * tretje Schröderjevo število
    * vseHarshadovo število
    * 1-avtomorfno število (baza 10)

    [spremeni]

    V znanosti

    Vrstno število 6 ima ogljik (C).

    -------------------------------------------------------------------------
    Šest – rojeni 6., 15. in 24. v mesecu
    Rojeni pod vplivom števila šest doživljajo življenje zelo intenzivno. Do ljudi so sočutni, zvesti, prijazni in uvidevni, pogosto celo preveč in na svoj račun. Ker jim manjka samoštovanja, lahko sproščeno zaživijo šele takrat, ko izboljšajo samopodobo, ter razvijejo širši in manj osebni pogled na življenje.
    -------------------------------------------------------------------------

    Šestica v katolištvu:

    Matej Metlikovič pravi:
    Za simbol Društva katoliških pedagogov Slovenije sem izbral risbo ptice, goloba. To je eden najpogostejših simbolov, saj s svojim poletom izraža lahkotnost, osvobajanje od zemeljske težnosti, domišljijo, svobodo, potovanje, iskalstvo, gibanje... Ptica je narisana s spiralasto ukrivljenimi potezami, ki pomenijo človekov napor, da bi zaobjel in opredelil posamična področja resničnosti.
    Če te POTEZE preštejemo, vidimo, da jih je ravno šest; toliko, kolikor je dni Stvarjenja; število šest pa je po Bibliji tudi število človeka, ustvarjenega na šesti dan. Na risbi je še sedma poteza, pravzaprav točka, ki označuje oko ptice in predstavlja dinamično središče risbe, simbolizira pa točko Božjega pogleda in dan počitka, mirovanja in koncentracije po opravljenem delu.
    Ptica je narisana v horizontalnem poletu od leve proti desni, z nagibom trupa in glave v smeri desno navzgor pa nakazuje, da se tudi rahlo dviga. Kot simbol intelektualnih dejavnosti predstavlja misel, ki je hitrejša od najurnejše ptice. Ta misel se ne izogiba tega, kar se dogaja na horizontali, to je na črti zemeljskih resničnosti, hkrati pa to resničnost presega in kaže smer od posamičnega k občemu, od enostavnega k zamotanemu, od nižjega k višjemu...
    Risba želi navdihovati katoliške pedagoge, naj tako kot Božji Duh, ki je na začetku Geneze vel nad kaotičnim pravodovjem, tudi njihov duh in misel ustvarjalno in navdihujoče veje nad učenci, naj jih vodi spremlja in usmerja z močjo pozitivnega mišljenja, znanja, argumenta, modrosti in ljubezni. Naj spominja pedagoge, kako pomembno je združevati strokovnost z ljubeznijo, kako lepo je, ko se v učencih prebudi ljubezen do določenega področja, hkrati pa naj opominja, kako potreb-no je znati videti tudi preko meja posameznih strok in se zavedati širše celote življenja, katerega del smo. Danes temu rečemo holističen, celosten pogled in pri tem najbrž niti ne pomislimo, da izraz katoliški (kata - holos) pomeni tudi to: ne absolutizirati posameznih, delnih resničnosti, ampak znati misliti, čutiti in živeti v duhu vesoljne celote...
    V tem smislu so izbrane tudi barve znaka. Modra barva besedila sugerira globino in modrost, barva goloba pa predstavlja tako barvo zemlje (rjavi oker) kot tudi svetlobe (zlata barva). Misel in (spo)znanje sicer res težita v polet k višinam in svetlobi, a nista dosti vredna, če se ne hranita z zemeljskimi izkustvi in doživetji. Naj bo pedagoško delo prav to: nenehno spuščanje na realna tla zemlje in vedno nov polet od svetlobe preobražene zemeljskosti - kot nekakšna pedagoška alkimija, pri kateri skozi proces vzgoje in izobraževanja običajne zemeljske prvine postopo-ma postajajo zlato.
    Še beseda o tipografiji: oblikovanje teksta in izbor črk skuša biti v dopolnjujočem sozvočju z risbo - simbolom. Izbral sem tip črk, ki spominja na črke, vklesane v kamen; so hkrati resnobne in igrive. Napis je položen v horizontalo na asimetričen, dinamičen način, tudi risba ptice je v razmerju do besedila v rahlo asimetričnem položaju prav zato, da bi ob siceršnji stabilnosti položaja prišla do izraza tudi dinamika njenega poleta.
    Naj vas - še posebej zato, ker se nahajamo v letu Svetega Duha - ptica, golob z znaka, navdihuje in razveseljuje!
    --------------------------------------------------------------------------

    U s p e h

    Pozitivni naboj - Šest pozitivnih povezav z uspehom.

    -------------------------------------------------------------------------


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 7. junij 2006 @ 08:31 CEST
    Včeraj, 06. 06. 2006 ni bilo apokalipse.
    V zastraženi Porodnišnici Maribor niso ukradli nobenega otroka.
    Premiera filma "Hudičevka" ni povzročila nobenega znanega primera satanizma.

    Vse to govori v prid, da nad Slovensko deželico bedi sam Bog in da kardinal Rode moli za nas. Prinesel nam je blagoslov iz Rima in zato se z našo lepo deželo ne more zgoditi nič drugega, kot da v juniju cveti.

    Slovenska politika pa na osnovi te zgodbe lahko poglobi svoja sporočila, ki nas bodo spodbujala in dopolnjevala sporočilo slovenske zgodbe z blagostanjem in izboljšanjem življenjskega standarda.

    Rdeče češnje pa naj nagovorijo in razveselijo slovenska srca, da jih zobamo brez pretresov in da si lahko telo okrepimo s prvimi vitaminskimi sadeži po dolgi, neskočno dolgi zimi. Le pazljivi moramo biti, da se kakšna veja ne odčesne ali da ne pademo z lestve, ko češnje obiramo.

    Črnogleda napoved za usodne šestice se je razblinila in še enkrat se je izkazalo, da je numerologija relativna znanstvena veda, ki ti prinese tisto, kar si sam najbolj želiš.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Aimee dne sreda, 7. junij 2006 @ 08:59 CEST

    Jaz pa sem nekje prebrala, da naj bi bila šestka število boginje ljubezni Venere, petek pa da naj bi bil njen dan.
    Torej, če petek pride na 6., 15. ali 24. v mesecu, nas čaka tisti dan mnogo lepega, vsaj kar se ljubezni tiče.
    Aimee


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sreda, 7. junij 2006 @ 09:19 CEST
    Pozdravljena Aime,

    prav imaš, vsa znamenja si moramo razlagati pozitivno, kajti če želimo in pričakujemo pozitivne stvari, se nam bodo tudi uresničile. Od tod izhaja tudi vera v svetnike, da nam želje uresničijo. Uresničimo jih sami, ker si globoko želimo njihove pozitivne uresničitve. Vplivamo nanje in projeciramo pozitivno energijo na lepe stvari. To izhaja iz naših telepatskih povezav in energije.

    Lep pozdrav in čimveč lepih doživetij.
    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 7. junij 2006 @ 11:56 CEST
    Vsi gemantrični sistemi izvirajo iz numerologije. Tako so mnogi narodi starega veka razvili svoje gemantrične sisteme. S številčnimi vrednostmi 22-tih črk hebrejske abecede razumemo Sveto pismo kot ogromen sistem števil, ki je kodiran v imenu.

    Kabalistično je lahko vsaka črka glede na vrednost števila pot k desetim sefirotom, ki so med Bogom in svetom, "ustvarjalni dejavnik". Na ta način poskušajo s pomočjo datuma rojstva napovedati posamezniku življenjsko nalogo, življenjski ciklus, lastnosti značaja itd. Pri tem se običajno uporablja števila 1 do 9 in mojstrski števili 11 in 22. Pomen teh števil obsega po mnenju kabalistov vse, kar se dogaja v svetu.

    Naprimer, pojem:Stotriinpedeset rib- 153, to je v seštevku število človeštva=9

    V gemantriji ponazarjata števili 1 in 10 Boga, najvišjo enost. Bog ni imenovan niti pri Judih, niti v islamu. Primer: emeth: resnica, vrednost 441= seštevek 9. Od padca se noben človek ne more dvigniti nad število 9. Božanska Beseda je najvišja resnica in jo označuje število 10. Če je 1, vrednost alfa(začetek), število, ki je postavljeno na začetek, nastane število 1441, ki da vsoto 10, popolno resnico.To si lahko pojasnimo z besedami: Brez Boga ni resnice. Pomemben predstavnik numerologije je Pitagora, ki mu je bila skrivnost matematike zaupana v Egiptu in je bil učenec Zoroaste. V Judeji je študiral kabalo. Učil je:" Razvoj je zakon življenja. Število je zakon univerzuma. Enost je zakon Boga." Zanj so bila števila več kot številke. Številke označujejo kvantiteto, števila predstavljajo kvaliteto. So izraz duhovnih procesov.

    Numeri perfekti (popolna števila) so števila, ki so vsota celih števil, s katerimi jih delimo. Pri enomestnih številih je to 6 (1,2.3), pri dvomestnih 28(1,2,4,7 in 14), pri tromestnih 496( 1,2,4,8,16,31,62,124 in 248).

    Pitagorejska osnova: Simbol krog, ki obkroža trikotnik. V trikotniku so zgoraj števila 1,2,3, spodaj 4 in 6. To je pitagorejska osnova, po kateri je razumeti podobo sveta, svet in s tem tudi glasbo kot harmonično zgradbo iz števil in mer.

    Nakaj primerov iz Svetegam pisma:
    Sto štiriništirideset tisoč zaznamovanih (144.000), 1+4+4=9.

    17 poglavje. Razodetja-Apokalipse.
    "Velika vlačuga in zver": 17-pomeni Kozmično revolucijo, ki poteka ta trenutek-doba Vodnarja, prihod Kozmičnega Kristusa.

    Razodje-Apokalipsa iz Svetega pisma:
    16 poglavlje"Čaše božjega srda".

    Šesti angel je izlil svojo čašo v veliko reko Evfrat in njeno vodovje se posušilo, tako da je bila pripravljena pot kraljem z vzhoda. Nato sem videl, kako so iz žrela zmaja, iz gobca zveri ter iz ust lažnega preroka prišli trije nečisti duhovi, podobni žabam. To so namreč duhovi besov, ki delajo čudesa in ki hodijo zbirat kralje vesoljne zemlje na vojsko, za veliki dan vsemogočnega Boga.
    Glej pridem kakor tat. Blagor mu, ki je čuječ in hrani svoja oblačila, da mu ni hoditi okrog nagemu in razkazovati svojo sramoto. In kralje je zbral na kraju, ki se imenuje Harmagedon.

    Na tem mestu je razodet prihod Kristusa in Antikrista.
    666 je število Zveri-Zla, trije nečisti duhovi (3) 666x3= Leto 1998!
    Trije nečisti duhovi pa so: vojska, država in kler-v institucijah sveta, še posebaj to velja ta teokratske države, ki so zlorabile pravo vero.
    Lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Šek-asta znanost

    Prispeval/a: MC dne sreda, 7. junij 2006 @ 13:23 CEST
    Številke so čisti metafizični konstrukt človeškega uma. Njihova uporabnost se kaže kot sredstvo, s katerim označujemo količine, kar nam omogoča štetje, merjenje, primerjavo (primerljivega), ipd. V samih številih torej ni nič mističnega, nobenih energij, vibracij, simbolike ali ne vem še česa. Vso to vuduistično navlako dajemo številom šele ljudje. Tako kot je človek ustvaril bogove po svoji podobi, tako tudi števila (ki so čista abstakcija in razen v našem umu sploh ne obstajajo) kroji po svojih občutkih in jim daje pomene, ki presegajo njihovo osnovno funkcijo. Šele ko se število spremeni v simbol, lahko postane predmet vuduistične interpretacije. Numerologija ni nič drugega kot vuduistična bluznja, ki eklektično zbira simbolne pomene in jih kot v sračjem gnezdu ponovno premeša, da bi jim na koncu dala nek nov pomen. V procesu takšne posiljene interpretacije je za numerologe dobrodošla vsakršna vuduistična simbolika, nauki starih civilizacij in tradicij. Tradicija pa v večini primerov ni nič drugega, kot posebej čaščena zmota, ki je zaradi spoštovanja do starejših (babic in dedkov) postala nedotakljiva dogma. V Naravi ni števil. V Naravi ne obstajajo diskretne strukture. Narava je zvezna. Števila so vedno le približki - pomagala, s katerimi Naravo opisujemo. Numerologi so podobni teologom. Teologi razpravljajo o tem, koliko angelov lahko stoji na konici bucike. Eden, dva ali trije??? Razpravljajo o trojni naravi Boga. Govorijo o troedinem bogu. Boga zaznamujejo s številko 3. Kaj ima bog opraviti s številko 3. Nič. Bog je povsod. Bog je v vsakem izmed nas. Je neskončen in singularen hkrati. Od kod torej številka 3?!! Kako lahko komu pade na pamet številka tri, zato da bi lahko opisal Boga oziroma njegovo naravo. To je čista blasfemija. Čisti vuduistični kretenizem. Pravljičarstvo za odrasle. Vsa pravljična števila imajo v teologiji in v numerologiji svoje pomene. In kako je s famozno številko 6? Lepo vas prosim! Predstavite to številko malo drugače, npr. v dvojiškem sistemu - 1010011010 ali v šestnajstiškem sistemu - 29A ali v oktalnem sistem 1232 – vsa mistika in simbolika v trenutku izgine! Se v številki 1638 skriva kaj hudičevega. Na prvi pogled ne. Če število pretvorimo v šestnajstiški zapis, dobimo 666. Je vibracija števila v šetnajstiškem sistemu kaj drugačna? Seveda je. Nekateri pač 'vibrirajo' drugače, ko vidijo 666, ker temu pripisujejo nek zlohoten pomen, ki s samim številom seveda nima nič. Pomen so mu določili klerovuduisti. Kaj se iz tega lahko naučimo? Manj kot poznamo pomene številk, manj kot se ukvarjamo s simboliko števil, manj kot o vsem tem vemo, manjši pomen kot pripisujemo simboliki števil, manj možnosti je, da bomo potem 'vibrirali', tako kot hočejo števila oziroma tako, kot hočejo vuduistični manipulatorji. Če ne verjameš v hudiča, potem te ni strah. Če v hudiča verjameš, potem te je strah – torej trpiš – hudič, kot poosebljenje zla, torej že učinkuje nate. Z vero vanj prikličeš njegov učinek. Podobno je z numerologijo. Če si podučen v numerologiji oziroma če vanjo verjameš, potem interpretiraš svet skozi numerološko prizmo. Ko nekdo reče bog, pomisliš na številko 3 in si pripravljen na diskusijo, zakaj ne 2, ali mogoče 4. Ko prebereš neko ime, potem že ugibaš in tuhtaš o tem, kakšne so karakterne značilnosti osebe, ki nosi to ime. Potem tvoje življenje krojijo vuduistične projekcije in interpretacije. Podobno sranje so horoskopi in njim sorodni sistemi, ki temeljijo na diskretnih sistemih – to je na razvrščanju v predalčke. Ampak, nekateri ljubijo pravljice. Tako lažje razumejo svet. V pravljicah je fabula jasna in premočrtna, liki so enoplastni in predvidljivi. Tudi svet, ki ga določajo in opredeljujejo števila, je bolj obvladljiv in predvidljiv. Ljudje pa ne marajo negotovosti.. Zato tako radi verjamejo trivialnim lažem.


    Šek-asta znanost

    Prispeval/a: Aimee dne sreda, 7. junij 2006 @ 15:24 CEST

    Mene pa zanima, ali se je ljudem, ki so zaradi kao negativne vibracije števila svojega imena ali priimka ali obojega spremenili svoje ime oziroma priimek oziroma oboje, življenje res kaj spremenilo na bolje, ali pa si to le domišljajo, oziroma lažejo, da se je, čeprav se ni, ker se pač bojijo posmeha okolja.
    Ali ni le človek v resnici tisti, ki s svojo notranjo naravnanostjo lahko še najbolj učinkovito vpliva na svojo usodo?
    Meni te zadeve res niso čisto jasne!
    Aimee


    Šek-asta znanost

    Prispeval/a: Andres dne petek, 9. junij 2006 @ 01:19 CEST
    MC mislim, da nimaš prav. Številke brez dvoma delujejo. Tudi tvoje ime na tem mestu MC, deluje kot 7.

    Nekaj drugega bi rad avtorico članka vprašal. Glede na to, da obstoja zelo veliko numerologij, si numerologi ne morejo vedno priti na isti tir. Preprosto so si tudi protislovni medtem, ko je bil Pitagora samo eden. Katero numerologijo sploh opisuješ. Veliko je namreč ljudi, ki imajo o sorodni numerologiji nasprotno prepričanje.

    Anmiii al kako si se že podpisala. Številke imajo definitivno vlogo pri počutju. Vem za osebo, ki je kupil poslopje primerno za hotel na ulici oz hišni številki 11, ki med drugimi ponazarja požare, tožbe, utaje davkov. Ker je na srečo dokupil tudi sosednje poslopje, ki se tega drži, a že na sosedi ulici, bo po novem hotel uradno registriran na drugi ulici in na drugi številki.

    Do sedaj je imelo podjetje, ki je poslovalo na 11 v 40 letih 3 krat požar in vedno neke manjše ali večje tožbe. Tudi znanec, ki je oba poslopja kupil je v tožbenem postopku.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne petek, 9. junij 2006 @ 01:26 CEST
    Anmee. Trojko so častile vere in celo v Sloveniji imamo cerkve ki so arhitekturno opremljeno izključno na podlagi številke tri. To sem pred leti, ko sem bil na pogrebu od tete, ki je bila nuna med mašo tudi analiziral, potem pa sem pri pogrebščini vprašal kar tri župnike, ki so bili tam. Vsi so se nekaj nevedne delali nakar sem vprašal, ko je imel sin prvo obhajilo župnika o tej isti stvari. Preprosto mi je povedal. V imenu OČETA, SINA in SVETEGA DUHA. Torej se trojka pojavlja že v molitvi. In trojka je sestavni del šestice, tudi devetke zato nisem nikoli verjel v slabost datuma 6.6.06. Je pa nekdo zlorabil sataniste in jim podtaktnil dobro številko. V to sem prepričan.

    Andres


    7 palčkov in trije sveti kralji

    Prispeval/a: MC dne petek, 9. junij 2006 @ 07:26 CEST
    Na tvoji spletni strani www.nenavadno.com sem prebral, da (med drugim) zagovarjaš obstoj palčkov. Vera v numerologijo se zdi (v primerjavi s tem) le kot blažja oblike shizofrenije. V vseh primerih pa gre za pravljice. Uporaba značilnih števil za razlago naravnih (lahko tudi povsem duševnih ali duhovnih) pojavov je zanesljiv znak, da imamo opravka s pravljičarstvom oziroma s pravljicami. Kot se rekel, so te danes zelo priljubjene. Jaz jih razumem kot posledico nelagodja ob dejanskosti.

    Lahko se sicer sklicuješ tudi na lastne izkušnje. Težava je le tem, da pri svojih interpretacijah izbiraš le tiste primere, ki pritrjujejo tvoji teoriji, izpuščaš pa tiste primere, ki s teorijo niso skladni. Gre za posteriorno obdelavo primera. Iskanje simbolov je podobno iskanju svetega grala. Simboli so v resnici fantazme, ki so samo v naši glavi, vendar pa zaradi moči misli in posledično dejanj, lahko v resnici vplivajo na našo dejanskost. Ampak samo preko medija, ki je običajno naše fizično telo (sem prištevam tudi vse tisto, čemur alternativci pravijo energija). Če fantazme ni že prej v naši glavi, potem sama zase ne more učinkovati. Zato se budistu, ki ni imel nikoli stika z zahodno civilizacijo, ne more prikazati devica Marija. In nekdo, ki ne pozna Grimmovih pravljic, ne bo v gozdu nikoli srečal palčkov. Dopuščam pa možnost, da kakšno navlako, prinesemo tudi iz prejšnjih življenj.



    Šek-asta znanost

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 9. junij 2006 @ 07:39 CEST
    Številko 11 navezujem na nek meni dobro znan primer. Hiša je nosila številko 111. Najprej je hiša do tal pogorela v neki vetrovni noči, ko je mimo peljal vlak brez iskrolovnih naprav. Nato se je lastnik sposodil denar za obnovo. Oderuške obresti so ga uničile tako, da se je samo še tožil in nato naj bi šla hiša na dražbo. Znašel je dober človek, mož od njegove hčere, ki je vse svoje prihranke vložil v odplačilo dolgov. Hiša je menjala lastnika. Lastnica je postala hčerka od prejšnjega gospodarja. Bivši gospodar in gospodarica sta kmalu za tem umrla. Nato je prišla druga svetovna vojna in Nemci so hišo znova do tal požgali. Hiša je bila znova obnovljena, vendar le delno in tako slabo, da je hišo do vrha kleti zalila voda. Tisti, ki so živeli v tej hiši, so živeli v vlagi in revščini. Nato je hiša po preoštevilčenju dobila številko 55. Odtlej ni več nobenih problemov, ne požarov, ne dolgov in ne revščine. Vendar zadaj vlada neko dobro naključje, da so za hišo in ljudi v njej skrbeli radodarni in plemeniti sorodniki. Koliko so tu odigrale svojo vlogo številke, ki so pogojevale nesrečna naključja, je vprašanje. Nekaj je pa zagotovo, da število 111 je bilo vmes.

    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 9. junij 2006 @ 07:55 CEST
    Vse dobre stvari so tri: vera, upanje in ljubezen.
    Vsaka stvar gre do tri.
    To so ljudski reki, ki izkustveno držijo.

    Tatjana



    6 dobrih stvari

    Prispeval/a: MC dne petek, 9. junij 2006 @ 09:19 CEST
    Ja, tudi ljudski pregovor Vse za vero, dom in cesarja vsebuje številko tri. Pa znameniti Hitlerjev oziroma nacistični KKK (Kinder, Küche, Kirche) – program za nemško žensko tudi vsebuje številko tri. Nedvomno so to tri (edino) dobre stvari za ženske. Veliko tega (tudi ponarodelega oziroma ljudskega) bi se še našlo. Kaj vse so ljudje naprtili ubogi številki tri.

    Toda, če dodamo k veri, upanju in ljubezni še srečo – potem imamo že štiri stvari. In vse so dobre. Potem lahko dodamo še zdravje in imamo že pet dobrih stvari. Če k temu dodamo še veselje, jih imamo že šest. In potem lahko rečemo: Vseh dobrih stvari je šest. In tudi to bo izkustveno držalo. Pa naj še kdo reče, da je s številko šest kaj narobe ;)

    Na vse, kar si zamislimo ali doživimo, lahko nalepimo neka števila in v tem iščemo globlji smisel. Če smisla ni, ga pa naredimo. Človek je nagnjen k temu, da v vsaki stvari išče smisel. V tem seveda ne vidim nič slabega. Težava je le v tem, da za dokazovanje smisla uporabljamo infantilna pomagala – številke, ki so primarno orodje empirične znanosti, pogosto prav tiste znanosti, ki ji očitamo pomanjkanje duhovnega uvida. Radi verjamemo, da je bi bog matematik, ko pa nam ravno matematika in logika pokažeta, da Boga ni mogoče dokazati, se obrnemo nazaj k veri. Tudi k veri v pravljična števila. Človek je pač (edina) shizofrena živalska vrsta.


    6 dobrih stvari

    Prispeval/a: Aimee dne petek, 9. junij 2006 @ 10:10 CEST

    Tudi jaz ne verjamem kaj prida v takoimenovane vibracije števil, najsi bodo dobre ali slabe.
    Pravijo, da je šestica Venerino število, se pravi, naj bi v hišah s to številko vladali ljubezen in harmonija.
    Naš blok ima številko 15, pa ne morem niti za eno stanovanje trditi, da bi v njem vladali harmonični odnosi. V stanovanju nad nami imamo histeričnega očeta, ki svoja dva mala otroka zmerja s "kurba mala zajebana", spodnji sosed pretepa svojo ženo, od stanovalca v 3. nadstropju sta pobegnili žena in hči, ker ju je pretepal, eno sosedo iz garsonjere so odpeljali v Begunje, ker je zažgala svoje stanovanje, k moji starejši sosedi zahaja 12 let mlajši ljubimec, da ga nahrani, opere in mu nudi še kakšne druge usluge, nakar spet izgine kot kafra do nadaljnega... in še bi lahko naštevala! No da ne govorim o tem, da sem tudi jaz ločena, ker nisem več vzdržala ob surovem možu.
    Kaj se torej dogaja s tem famoznim številom 6? Kje sta tu ljubezen in harmonija?
    Aimee


    6 dobrih stvari

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne petek, 9. junij 2006 @ 12:49 CEST
    Celi dopoldan sem se ukvarjala z zakonodajo. In nenazadnje sem pomislila kakšno število mi usmerja današnji dan. Devetica ni slaba, zato upam, da se mi bo zadeva, ki jo rešujem lepo razrešila. V pravniškem jeziku sem napisala
    NUMEROLOGIJO ZA ŠALO:

    Prepozno, nepopolno ali nedovoljeno ljubezen zavrži s svojim lastnim sklepom, za to ne potrebuješ sodnega naroka, da bi te na njem sodniki ločevali.

    Ljubezen je prepozna, če je bila dana po preteku zakonskega roka zanjo.

    Pritožba je nedovoljena, če nisi imela pravic, da bi jo vložila (n.pr. da te je partner že prej zapustil, ker se je naveličal tvoje tečnobe), ali če si mu odpovedala ali svojo ljubezen umaknila, ker ti ni bil več všeč, ali če tvoj partner ni imel pravega interesa, da bi se čez tebe pritoževal in se je lepo na tiho umaknil in pod zeleno krošnjo z reklcem pod glavo sladko zaspal in pozabil nate za vse večne čase.

    Tedaj si izberi numerologijo za reševanje svojih težav. Optimalno število, ki ga velja preizkusiti je vsaj 100, da se boš tako izognila ali prišla iz začaranega kroga prepozno ugotovljene, nepopolne ali nedovoljene – nedopustne ljubezni s tipom, ki ni nosil prave zaporedne številke ali je imel številko čevljev 42 , ki pomeni 4 + 2 = usodna 6.

    Število 100 je magično število in ti zagotavlja skoraj zanesljivo možnost za pravi izbor, pa še tvegaš, kajti če bo novi partner imel številko čevljev 42, bi lahko zoper pomenil usodno šestico zate.

    ha,ha,ha ....


    7 palčkov in trije sveti kralji

    Prispeval/a: Andres dne petek, 9. junij 2006 @ 14:46 CEST
    MC. Zagovarjam praktične nauke iz narave. Preprosto to delam ker poznam ljudi ki so hodili po gradbiščih "gledat" zakaj se lopate same sučejo, zakaj se ugašajo bagarji in zakaj se v treh dneh zgodi več nesreč pri delu. Obstoj zagovarjam tudi zato, ker sem imel na obisku tujce in Slovence ki so palčke in druga elementarna bitja čutili. Zato ker vem vsaj za en prostor kjer prebivajo palčki v Sloveniji, le tega pa mi je pokazal en profesor, ki se boji govoriti o tem, saj bi ga to stalo ugleda. In ker se mnogi bojijo ravno slednjega enačijo bivanje v drugem prostoru s fikcijo. Enako verjetno velja za tebe. No MC. Pred leti sem imel obisk. Peljal sem to žensko na mesto kjer so palčki in ker je sama senzibilna je tudi pokazala kje so. Sedla je poleg njih, jaz pa sem jo slikal. Vse v redu. V Celju oz njegovi okoli živi moški, ki velja za precej senzibilnega. Poslal sem mu nekaj slik, med drugim to z žensko na mestu kjer prebivajo palčki. Izbral je točno to sliko narisal kje so palčki in mi sliko vrnil. No, na njegovi sliki so palčki narisani točno tam kjer jih je tista ženska tudi videla.
    Tako MC. Sedaj si na eni strani ti, na drugi ljudje ki palčke vidijo, na tretji pa jaz ki jim verjamem. Vsi trije pa imamo pravico do svojega mišljenja.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne petek, 9. junij 2006 @ 15:16 CEST
    Kot vem sem se v svojem času potegoval, da bi imele tudi Pozitivke numerološko urejeno ime. Sončeve Pozitivke 34 + 36 Skupno je to 70, nobena od teh številk pa ni slaba. Vprašanje le komu najbolj paše, kar je seveda stvar vsakega posameznika. Ravno skupni znesek 70 predstavlja astrologijo in okultno kar na Pozitivkah tudi piše.

    V pripravi je tudi Sončev portal. Naj link kar uredniki tule dajo, jaz sem si to stran le ogledal. Sončev29 portal25 ali skupno 54

    Verjetno niso merili vseh pravil in ta portal ne bo šel dobro kot Pozitivkje, niso pa to vse tudi slabe številke.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 10. junij 2006 @ 15:58 CEST
    Nmumerološko je število 36 najsrečnejše. Meni je vedno prinašalo srečo (enkrat celo tri zadetke na eni tomboli); število 34 je tudi prinašalec dobrega. Poglejmo matematične lastnosti:

    34 (število)
    Skoči na: navigacija, iskanje
    34 (štíriintrídeset) je naravno število, za katero velja 34 = 33 + 1 = 35 - 1.
    Seznam števil - Cela števila
    29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

    Glavni števnik štiriintrideset
    Vrstilni števnik štiriintrideseti
    Razcep
    Rimska številka XXXIV
    Dvojiško 100010
    Šestnajstiško 22
    Matematične lastnosti
    φ(34) = 16
    τ(34) = 4 {1, 2, 17, 34}
    σ(34) = 54
    π(34) = 11
    μ(34) = 1
    M(34) = -2
    Sestavljeno število
    Deseto Fibonaccijevo število 34 = 13 + 21
    Šesto Markovo število
    Magična konstanta v magičnem kvadratu 4 x 4 :

    Sedmerokotniško število
    Najmanjše število, katerega vsota njegovih števk je enaka 34 je 7999 (7+9+9+9=34).
    Ne obstaja noben takšen cel x, da bi veljala enačba φ(x) = 34.
    Ne obstaja noben takšen cel x, da bi veljala enačba x - φ(x) = 34.
    Vrstno število 34 = Se

    36 (število)

    Skoči na: navigacija, iskanje
    36 (šéstintrídeset) je naravno število, za katero velja 36 = 35 + 1 = 37 - 1.
    Seznam števil - Cela števila
    29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

    Glavni števnik šestintrideset
    Vrstilni števnik šestintrideseti
    Razcep
    Rimska številka XXXVI
    Dvojiško 100100
    Šestnajstiško 24
    Matematične lastnosti
    φ(36) = 12
    τ(36) = 9 {1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 18, 36}
    σ(36) = 91
    π(36) = 11
    μ(36) = 0
    M(36) = -1
    Sestavljeno število
    Šesto zelo sestavljeno število
    Šesto kvadratno število 36 = 62
    Osmo trikotniško število
    Drugo trikotniško kvadratno število
    36 je najmanjše število n, za katero ima enačba φ(x) = n natanko 8 rešitev. Rešitve enačbe so: 37, 57, 63, 74, 76, 108, 114, 126.
    Harshadovo število
    Šesto obilno število σ * (36) = 1 + 2 + 3 + 4 + 6 + 9 + 12 + 18 = 55 > 36
    Najmanjše število, katerega vsota njegovih števk je enaka 36 je 9999 (9+9+9+9=36).
    Vrstno število 36 = Kr

    3 + 4 + 3 + 6 = 16
    1 + 6 = 7

    7 je magično število, ki predstavlja astrologijo, numerologijo, okultizem, barvo in glasbo. Sedem je dni v tednu, poznamo pa tudi sedem barv, sedem not glasbene lestvice, sedem Luninin men, sedem morij, sedem nebesnih teles, sedem čaker in sedem čudes sveta.

    Hary Potter osvaja - Sedem je magično število
    J. K. Rowling je do sedaj napisala šest knjig o Harryju - Kamen modrosti, Dvorana skrivnosti, Jetnik iz Azkabana, Ognjeni kelih, Feniksov red in Polkrvni princ. Sedma knjiga, ki naj bi bila tudi zadnja, pa trenutno nastaja.

    Po njeni literarni predlogi pa so že posneli štiri filme, v katerih se v vlogi najbolj priljubljenega čarovnika predstavi Daniel Radcliffe, ob njem pa v filmu zaigrajo tudi Rupert Grint (kot Ron Weasley), Emma Watson (Hermione Granger), Robbie Coltrane (Hagrid Robavs) in Maggie Smith (profesorica McHudurra). Okoli Harryja se vedno kaj dogaja in novic ne zmanjka, zbrane pa si lahko ogledate v tej zgodbi.

    Število 7 prinaša in bo prineslo tudi Pozitivkam in vsem njenim projektom uspeh.

    MAGIČNA SEDMICA

    Število sedem je zelo skrivnostno, pogosto se pojavlja v mitologiji, pravljicah, teden ima sedem dni ipd. Če nanj gledamo z matematičnega stališča, vidimo, da je praštevilo, da ne poznamo nobenega uporabnega pravila za deljivost s sedem in še kaj bi se dalo našteti.

    Izberite si poljubno celo število od 1 do 9. Pomnožite ga s 15873 in nato še s 7. Rezultat vpišite v okenček. Računalnik vam bo vrnil število, ki ste si ga izbrali.

    POZITIVKE BODO V KRATKEM ZADELE SEDMICO NA LOTO.

    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne sobota, 10. junij 2006 @ 16:24 CEST
    POZITIVKE SO ROJENE POD SREČNO ŠTEVILKO

    Beseda Sončeve ima 7 magičnih črk;
    beseda Pozitivke ima 9 črk

    7 + 9 = 16
    1 + 6 = 7 - obe besedi skupaj tvorita magično sedmico!
    Sedmica je v matematiki tretje srečno število in drugo srečno praštevilo. Sedmica je v matematiki tudi drugo varno praštevilo in tretje veselo število.
    -------------------------------------------------------------------------
    7 (sédem) je naravno število, za katerega velja 7 = 6 + 1 = 8 - 1.

    Razvoj številke 7 od Indijcev do Evropejcev

    V matematiki

    * Mersennovo praštevilo 7 = 23 - 1.
    * Newman-Shanks-Williamsonovo praštevilo.
    * drugo Woodallovo praštevilo.
    * drugo varno praštevilo.
    * drugo središčno šesterokotniško število 7 = T_1 cdot 2 + 1; quad (T_1=3).
    * četrto palindromno praštevilo.
    * četrto fakultetno praštevilo 7 = 3! + 1.
    * četrto Čenovo praštevilo.
    * tretje srečno število in drugo srečno praštevilo.
    * četrto desetiško samoštevilo.
    * Harshadovo število.
    * drugo veselo število.

    V znanosti

    Vrstno število 7 ima dušik (N).


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne ponedeljek, 12. junij 2006 @ 09:03 CEST
    Število 7 ima zelo močan vpliv. Lahko naredite eksperiment, ki ga poznajo vrhunski menagerji pri prodaji artiklov: Npr. prodajate neko artikel za 1.854sit in ne gre, sedaj spremenite zadnjo št. 4 v 7! 1.854 v 1.857. Vedno deluje.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Numerologija za telebane

    Prispeval/a: MC dne ponedeljek, 12. junij 2006 @ 10:22 CEST
    Imam še boljšo idejo. Prodajate artikel za 9.000 SIT. Spremenite prvo številko 9 v številko 7. Dobite 7.000 SIT ! K temu dodate še 77% popusta! Uspeh zagotovljen !!!!





    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne torek, 13. junij 2006 @ 03:09 CEST
    MC. Se mi kar malo čudno zdi, ko v dveh postih pišeš o dveh popolnoma različnih vplivih številk.
    Danes govoriš o delovanju sedmice, zadnjič pa spodaj liman tekst.

    Andres


    Številke so čisti metafizični konstrukt človeškega uma. Njihova uporabnost se kaže kot sredstvo, s katerim označujemo količine, kar nam omogoča štetje, merjenje, primerjavo (primerljivega), ipd. V samih številih torej ni nič mističnega, nobenih energij, vibracij, simbolike ali ne vem še česa. Vso to vuduistično navlako dajemo številom šele ljudje.


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: MC dne torek, 13. junij 2006 @ 07:34 CEST
    Zanesljiv znak, po katerem prepoznaš vuduista ali klerika, je pomanjkanje smisla za humor. Kot da bi se duhovnost in duhovitost izključevala. Blaise Pascal je na primer zapisal: Duhovitež – slab značaj. Tudi genialnemu umu se pač lahko skisajo možgani, še posebej, če se okuži s krščanstvom ali kako drugo obliko dogmatičnega vuduizma.

    Andres, predlagam ti, da še enkrat prebereš moj tekst. Morda ti bo uspelo zaznati celo kanček ironije. Seveda boš potem v njem odkril tudi kakšno negativno vibracijo ali negativno energijo, tako kot je Pascal odkrival slab značaj pri tistih, ki so se znali šaliti.


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Aimee dne torek, 13. junij 2006 @ 09:03 CEST

    Name pa najbolj ugodno deluje enka, kateri sledijo štiri ničle in
    Cankarjev portret. Zelo ugodno deluje name tudi sedmica, s katero
    tiste enke in ničle pomnožim. Jasno, da so za množenje dobrodošle tudi
    osmica, devetica...
    Aimee


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne torek, 13. junij 2006 @ 13:45 CEST
    Manj razvita desna, kot leva polovica možgan, je torej prvi znak klericizma un vuduizma.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: MC dne torek, 13. junij 2006 @ 17:03 CEST
    Prekomerna razvitost desne polovice ne vključuje avtomatsko manjšo razvitost leve polovice. In prekomerna razvitost leve polovice ne izključuje močno razvite desne polovice. Večina tistih, ki jim pravijo "ubogi na duhu" ima v resnici enakomerno zakrneli obe polovici.

    Po mojem se osveščanje vendarle začne najprej z razumskim premislekom in prvi vzgib pride iz desne polovice. Dopuščam pa tudi možnost, da je v nekaterih primerih lahko tudi drugače.

    Težava pa vedno nastane takrat, ko poskušamo z desno polovico interpretirati tisto, kar bolje zaznava in razume leva polovica. In seveda obratno. Večina med nami se zaveda učinkovanja obeh polovic. Polovici večkrat prideta v spor in takrat zaleže humor, ki pomaga, da je rezultat neodločen.

    Večina klerikov in vuduistov definitivno nima smisla za humor. Ne glede na to, kako močno imajo razvito levo ali desno polovico možganov.

    In na koncu ne pozabimo, da so tu še mali možgani, ki omogočajo vzdrževanje ravnotežja, hojo in koordinirano izvajanje gibov. Pomagajo nam tudi, da lažje zavohamo, če kje kaj smrdi. Smrdi pa danes že skoraj vse. Tudi numerologija.







    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 13. junij 2006 @ 17:26 CEST
    Pozdravljen Marko,

    nisem spregledala, da si omenil Beaise Pascala. Morda pa le nisi prav razumel tega velikega moža. Ta je rekel, da posmehovati se filozofiji, pomeni filozofirati. Rekel je tudi, da je ateizem znak duševne moči, vendar le do neke stopnje.
    Kdor pride do te stopnje je že na pravi poti (za spreobrnitev).

    Prav tako je modroval, da je veličina človeka v tem, da se pozna kot bednega ali da se spozna kot bedaka.

    Pascalove misli so nesmrtne kakor Homer, kakor Biblija, kakor Hoja za Kristusom, kakor narodna pesem," je nekoč zapisal Janez Janžekovič. Kdo bi mogel lepše priporočiti Pascalovo knjigo "Misli" bralcem različnih okusov in različnih pričakovanj? Krščanska resnica je nadvse pomembna, saj je od nje odvisno vse življenje. Res gre za nekakšno stavo, toda če že moraš staviti, stavi na tisto možnost, ki ob enakih pogojih največ obeta. To pa je krščanstvo.

    Že marsikateri voltižer je spretno telovadil na konju ateizma, vendar ob zadnji uri ga je minilo vrvhodstvo po robu in lepo pogledal čez.

    Francoski filozof, matematik in fizik Blaise Pascal je zasnoval teorijo verjetnosti, sestavil "Pascalov" trikotnik, odkril pravilo o deljivosti števil, itd. Verjetnost je nižja stopnja prepričanja, pa vendar!. Nekoč se je po letu 1662 prikazal njegov filozofski posmrtni duh na nekem zvoniku v Parizu in je rekel: "Vivos voco, mortuos plango, fulgura frango."

    Če bolj od blizu pogledamo življenje in delo Pascala vidimo, da je ta francoski matematik rojen v Clermont-Ferrandu v pokrajini Auvergne in da velja za enega največjih neuresničenih talentov v zgodovini matematike. S svojo izjemno matematično nadarjenost jo in s prav neverjetno intuicijo v geometriji bi ob nekoliko drugačnih življenjskih okoliščinah v znanosti zapustil najbrž daleč globlje sledi. Žal mu je dokaj ustvarjalne energije pobrala njegova nenehna borba s krhkim zdravjem, razen tega pa se je v zrelih ustvarjalnih letih večinoma ukvarjal bolj z religioznimi vprašanji kot z znanostjo. Ostal je eden najkontroverznejših genijev v vsej zgodovini zahodnjaške misli.

    Že kot dete se je moral Pascal boriti z boleznimi, menda so se dolgo bali celo za njegovo življenje. V šolo kasneje prav zaradi svojega krhkega zdravja ni hodil, pač pa je imel domačega učitelja. Njegov oče se je namreč bal, da bi se njegov zagnanec zaradi učenja v šoli preveč izčrpal. Domačemu učitelju je celo naročil, naj da dečku predvsem dobro humanistično izobrazbo s poudarkom na latinskem in grškem jeziku, izogiba pa se naj zahtevne matematike. Kljub temu se je Pascal odločil žrtvovati ves svoj prosti čas za študij geometrije. V vsega nekaj tednih je samostojno in na povsem samosvoj odkril več izrekov evklidske geometrije. Oče po vsem tem seveda ni mogel več skrivati navdušenja nad sinovim talentom. Podaril mu je Evklidove Elemente in mu priskrbel najboljše pogoje za matematično izobrazbo.

    Leta 1640 je Pascal kot komaj šestnajstletni mladenič napisal izvrstno razpravo iz projektivne geometrije z naslovom Essai pour les coniques (francosko Razprava o stožnicah), dolgo vsega eno stran. Na njej se je predstavil z enim od svojih sploh največjih odkritij v matematiki - z znamenitim izrekom o šesterokotniku, včrtanemu stožnici, kasneje znanim tudi pod popularnim imenom mistični heksagram. Ko je razprava prišla v roke René Descartesu, se mu je zdela naravnost briljantna in menda dolgo ni mogel verjeti, da jo je resnično napisal tak mladenič. Podobno je bil kasneje leta 1676 ob njenem prebiranju začuden tudi nemški matematik Gottfried W. Leibniz. Žal razprava ni bila nikdar objavljena in danes velja za izgubljeno. V filozofiji se je ukvarjal z odnosom vere in razuma.

    Pri osemnajstih je Pascal izumil in sestavil računski stroj, prvi takšne vrste v zgodovini, ki je zmogel seštevati in odštevati. Z njim je pomagal očetu pri njegovi obsežni reorganizaciji davčnega sistema v mestu Rouen, kjer je dobil mesto glavnega davkarja.

    Nesrečni dogodek v novembru leta 1654, ko se je Pascal s konjsko vprego prevrnil in komaj ostal živ, pa je močno spremenil nadaljni potek njegovega življenja. V njem je namreč zaznal skrivnostno opozorilo, da so njegove matematične aktivnosti vse prej kot po Božji volji. Odločil se je, da se poslej posveti izključno premišljevanju o veri in Bogu. Kmalu zatem je odšel med menihe v samostan Port Royal, kjer je ostal malodane do smrti.

    Resnično upam, da se bo tudi pri nas v Sloveniji kdaj kaj takega zgodilo, da bo šel kakšen resnčno poglobljen filozof, politik, kak visok vladni uslužbenec ali znanstvenik med menihe in se posvetil premišljevanju kaj neki je tam čez robom, kakšna skrivnost neki se skriva, da bo morda spoznal, da je ateizem lahko tudi znak revnega duha in pomanjkanja domišljije. Kaj neki se skriva za oblaki plinov in prahu v Orlovi meglici, kjer se v "Stvarjenjskih stebrih" rojevajo zvezde. Verjetno se je tudi Pascal vprašal ali je naključje razumna razlaga za nastanek življenja. Ateisti zelo radi z nedoločeno besedo "naključje" v resnici nadomeščajo besedo "Vzrok", še zlasti kadar je vzrok neznan. Beseda naključje je enaka besedi vzrok. Mislim, da je Pascal besedo naključje dvignil v vzrok in stvarjenjsko počelo, po katerem je tudi na zemlji nastalo življenje. Po mojem mnenju je "naključje", ki ga radi uporabljajo ateisti domnevni neosebni brezciljni določevalec nerazložljivih dogodkov. Ne smemo misliti, da to vprašanje nima nobene zveze z nami, niti z našim iskanjem smiselnega življenja. Kako je mogoče, da se celotno dogajanje v vesolju odvija po nekih zakonitostih in to s precizno natančnostjo. Zanimivo je to, da edino ljudje verjamemo v lepoto, premišljujemo o prihodnosti in edino nas privlači vprašanje kako smo nastali. Zame so ateisti največji dolgčas, ki si ga človeštvo lahko zamisli. Še hrepenenja si v tem kratkem življenju ne znajo privoščiti. Če človek ne bi bil sposoben utopičnega mišljenja, bi to pomenilo konec mišljenja.

    Pascal je rekel, da zgodovina sveta bi bila drugačna, če bi bil Kleopatrin nos krajši ali če se zgovornost ne bi nadaljevala z dolgočasjem.

    Lep pozdrav
    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 13. junij 2006 @ 18:03 CEST
    Prosim, ali mi lahko kdo obrazloži kaj pomeni beseda vuduizem?
    Ali to pomeni, da tisti ki furajo vuduizem, se vdajajo nemorali in prirejajo gejevske parade? Nekako to razlago sem našla v Mladini. Lepo bi bilo, če bi pisci teh kolumen pisali v bolj razumljivem jeziku, z manj tujkami, ki jih niti v slovarju tujk ne najdeš. Jaz imam še tisti slovar tujk Stanka Bunca, ki je bolj "respektiral" slovenski jezik. Hvala za razumevanje!

    Tatjana


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 13. junij 2006 @ 18:11 CEST
    Če vse smrdi, si preberite roman "Parfum" in vam bo numerologija lepše dišala - po vijlolicah.


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne torek, 13. junij 2006 @ 21:00 CEST
    Bolj razvita desna polovica daje boljši posluh za humor.
    Po tebi bi moral biti Pitagora vudist.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Lumpa dne torek, 13. junij 2006 @ 21:15 CEST
    Pozdrav!


    1) New York City ima 11 črk.

    2) Afghanistan ima 11 črk.

    3) Ramsin Yuseb (terorist ki je grozil da bo zrušil dvojčke 1993.leta)
    ima
    11 črk.

    4) George W Bush ima 11 črk.

    To bi lahko bila čista slučajnost, ampak postaja zanimivo:


    1) New York je bila 11-ta zvezna država ZDA.

    2) Prvi avion ki se je zaletel v Twin Towers je bil let številka 11.

    3) Let 11 je imel 92 potnikov. 9 + 2 = 11.

    4) Let 77 ki se je tudi zaletel v drugi dvojček je imel 65 potnikov. 6 + 5 = 11.

    5) Tragedija seje zgodila 11. septembra, ali kot Amerikanci rečejo, 9/11.

    9 + 1 +1 = 11.

    6) Datum tragedije (9/11) se prekriva z Ameriško številko za prvo pomoč
    (911). Zopet 9 + 1 + 1 = 11.



    Slučajnost? Berite dalje, pa boste mogoče razmišljali drugače.



    1) Skupno število žrtev potnikov ugrabljenih avionov je 254. 2 + 5 + 4 =11.

    2) 11. september je 254. dan v letu. Zopet 2 + 5 + 4 = 11.

    3) Bombni napad v Madridu se je zgodil 11.3.2004. 1 + 1 + 3 + 2 + 4 = 11.

    4) Tragedija v Madridu se je zgodila točno 911 dan po napadu na Dvojčke.

    tu postaja čudno

    najbolj poznan simbol ZDA, po zvezdicah in črtah na zastavi, je Ameriški Orel.

    Verz ki sledi je povzet iz Korana, Svete knjige Islama.

    'Zapisano je da bo sin Arabije prebudil strašnega Orla.

    Jezo Orla bodo občutili v vseh državah Alaha, in čeprav bodo nekateri

    trepetali v obupu, bodo drugi v upanju govorili:

    Jeza Orla je očistila države Alaha in tam je zavladal mir.'

    To je verz 9.11 v Koranu.

    Še vedno ne verjamete?

    Poizkusite to, mene je šokiralo.

    Odprite Microsoft Word in napravite naslednje:

    1) Vtipkajte Q33 NY . To je službeni naziv leta prvega aviona ki se je
    zaletel v Twin Towers.

    2) Počrnite to in povečajte na velikost 48.


    3) Zamenjajte pisavo na WINDINGS.


    Sedaj verjamete??

    No, kar nekajkrat sem dobila "tale mail", pa me zanimajo komentarji ...
    Lep pozdrav!


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Andres dne torek, 13. junij 2006 @ 21:23 CEST
    Lumpa Ta mail sem dobil nekajkrat tudi jaz, je samo preprosto primer, da naključje ne obstaja ampak smo vodeni.

    Andres


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne četrtek, 15. junij 2006 @ 13:34 CEST
    Tako je, Andreas, se strinjam s teboj.
    lep pozdrav in vse dobro,
    Miran.


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: MC dne četrtek, 15. junij 2006 @ 15:06 CEST
    Naključje je samo beseda, s katero opisujemo dokodke, ki jih naš razum ne zna uvrstiti v sistem, ki smo ga sicer ustvarili sami. Ko uporabimo besedo naključje, samo skromno priznamo, da nečesa ne znamo razložiti. Naključje je torej beseda, s katero priznavamo kompleksnost sveta. V trenutku, ko se naš um zadovolji z razlago določenega pojava, ta pojav preneha biti naključen. Zaradi tega pojav seveda v resnici ne preneha biti kompleksen, je pa lažje prebavljiv za naš razum. Numerologija je patetičen poizkus, kako kompleksne pojave narediti preproste.

    Strinjam pa se s trditvijo, da smo vodeni. Predvsem nas na veliko vodijo za nos ;)


    Numerologija - kaj nam lahko povejo števila?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne četrtek, 15. junij 2006 @ 22:32 CEST
    Naključje je domnevni neosebni brezciljni določevalec nerazložljivih dogodkov. Tako človek, ki govori, da je življenje nastalo naključno, pravzaprav pravi, da ga je naredil neznani povzročitelj. Nekateri pišejo besedo "Naključje" z veliko začetnico in s tem v bistvu pravijo: Stvarnik. Naključje se povzdiguje v stvarjenjsko počelo.


    Hoax-i za telebane

    Prispeval/a: MC dne petek, 16. junij 2006 @ 07:21 CEST
    Kot računalničar se med drugim ukvarjam tudi s področjem informacijske varnosti, kamor spada zaščita pred računalniškimi virusi, in z nekaterimi drugimi sorodnimi področji, ki so povezana z varno uporabo elektronske pošte, kjer se pojavlja tudi problematika lažnih preplahov (hoax-ov), verižnih pisem in podobne elektronske nesnage, ki kroži po elektronski pošti in po svetovnem spletu. Pisarija, ki jo je prispevala Lumpa, je tipičen primer takšne nesnage, ki – podobno kot večina podobnih infantilnih pisarij - temelji na potvorbah in lažeh, katerih cilj je predvsem zagotoviti, da se pisarija odpošlje naprej in na tak način (podobno kot virus, a s pomočjo uporabnikov samih) širi naokoli in ohranja pri življenju.

    Simptomatično je, da takšne in podobne neslanosti naletijo na plodna tla oziroma na odobravanje prav pri posameznikih z močnim vuduističnim pedigrejem, kar se je pokazalo tudi v konkretnem primeru. Tudi zato sem Lumpi, ki je verižno pismo objavila, hvaležen in sem se tudi nekoliko bolj potrudil s komentarjem.

    Poglejmo zadeve lepo po vrsti in pokažimo, s kakšnimi nesmisli imamo opraviti v predstavljenem nebuloznem numerološkem traktatu o nesrečni številki 11.

    1) New York City ima 11 črk.
    2) Afghanistan ima 11 črk.
    3) Ramsin Yuseb (terorist ki je grozil da bo zrušil dvojčke 1993.leta) ima 11 črk.
    4) George W Bush ima 11 črk.

    Obstaja množica elementov povezanih z 11. septembrom, ki nimajo nobene zveze s številko 11, npr. »Twin towers«, »Osama bin Laden«, »United Airlines«, »World Trade Center«, »George Bush« (brez posiljeno vrinjenega W) in še mnogo drugih, ki seveda niso izpostavljene v nebuloznem traktatu, ker preprosto ne pritrjujejo osnovni tezi o fatalni številki 11. Po drugi strani obstaja neskončno mnogo imen, ki z 11-im septembrom nimajo nikakršne zveze, pa vsebuje 11 črk.

    Mnoge druge navedbe oziroma izpeljave pa temeljijo na golih lažeh in klasičnih potvorbah, vse z namenom, da bi se fascinantne teze poklopile z resnico. Poglejmo nekaj primerov:

    4) Let 77 ki se je tudi zaletel v drugi dvojček je imel 65 potnikov. 6 + 5 = 11.

    Let 77 je trčil v Pentagon in ne v dvojčka. Let 77 je prevažal 64 potnikov in ne 65, kakor piše v pismu. Dve potvorbi v enem samem stavku, torej.

    1) Skupno število žrtev potnikov ugrabljenih avionov je 254. 2 + 5 + 4 =11.

    Še ena potvorba oziroma grdo izkrivljanje dejstev. Resnično število žrtev na vseh letalih je 265 (kar je natančno dokumentirano tabeli iz prvega vira, ki ga navajam spodaj). Če odštejemo 19 ugrabiteljev, dobimo številko 246. Nobena od teh števil ne prinaša 'numerološkega seštevka' 11.

    6) Datum tragedije (9/11) se prekriva z Ameriško številko za prvo pomoč
    (911). Zopet 9 + 1 + 1 = 11.

    Kaj ima opraviti prva pomoč s terorističnim napadom na dvojčka, ve verjetno samo avtor tega nesmisla. V ZDA se je zgodila že množica naravnih katastrof (orkanov, potresov,..), pa ima verjetno le redkokateri datum s številkami, katerih seštevek se ujema z 11 ali celo datum 9/11. Po tej morbidni logiki bi se morale vse nesreče zgrniti na Ameriko vsako leto na isti dan, npr. v Sloveniji pa bi se vsi veliki požari pripetili 11. februarja ali 1. decembra (112 –gasilci ), vse prometne nesreče pa 11. marca (113 - policija). Takim nesmiselnim interpretacijam bi se verjetno ognili tudi najbolj fanatični numerologi.

    2) 11. september je 254. dan v letu. Zopet 2 + 5 + 4 = 11.
    3) Bombni napad v Madridu se je zgodil 11.3.2004. 1 + 1 + 3 + 2 + 4 = 11.

    Obstaja množica dvomestnih ali trimestnih števil, katerih seštevek prinese znesek 11. V primeru dvomestnih števil so to kombinacije števil 29, 92,83,38,47,74,65 in 56. Slaba desetina vseh dvomestnih števil torej izpolnjuje famozni numerološki kriterij. Pri tromestnih številih je takšnih kombinacij še veliko več. Če to potem apliciramo na konkretne datume, bomo vedno našli neke nesrečne (fatalne) dogodke, ki se bodo priklonili temu kriteriju. Priložnosti za manipulacijo je torej več kot dovolj – in osnovna dejavnost numerologije je prav brskanje po takšnih (precej pogostih) kombinacijah, ki se jih potem predstavi kot čiste singularnosti. Numerologija je torej v osnovi najprej in predvsem manipulacija.

    Posebna »cvetka« je zgodbica, ki nam predstavlja citat iz Korana. Govori se o 9-tem poglavju in 11-tem verzu, ki naj bi govoril o »Jezi Orla, ki naj bi očistil države Alaha in tam naj bi potem zavladal mir«. Kot prvo – v Koranu seveda obstaja 9-to poglavje in tudi verz številka 11, kar samo po sebi ni nič nenavadnega in zato ni potrebno biti zelo pameten (Nekaj takega obstaja v vsaki knjigi, ki ima najmanj 9 poglavij in recimo najmanj 11 odstavkov v devetem poglavju). Preprosto dejstvo pa je, da omenjeno besedilo, v Koranu sploh ne obstaja (Tega seveda večina zahodnjakov ne more vedeti, saj celo lastnega svetega pisma ne poznajo) .
    Famozni 11-ti verz v 9-tem poglavju govori o nečem povsem drugem – največ o veri in dobrodelnosti, (s katero se ukvarjajo tudi na Pozitivkah), o nečem torej, kar bi zelo težko povezali s terorizmom.

    Odmislimo za trenutek dejstvo, da gre v primeru spornega citata za najbolj brutalno potvorbo oziroma za čisto LAŽ in predpostavimo, da je citat vendarle avtentičen. To nam razgrne še večjo bedo in nesmisel vuduistično-numerološke interpretacije. Kot prvo - orla imajo za simbol mnoge države (npr. Nemčija, Poljska, Albanija, če omenim samo nekatere najbolj znane – orel je namreč izredno pogost heraldični simbol). Jeza orla bi lahko torej pomenila karkoli ali kogarkoli. Naslednja zadeva, ki bode v oči je, da je (izmišljeni) verz v resnici popolna negacija realnosti. Jeza orla državam Alaha ni prinesla miru, marveč brutalno vojno, ki ji ni videti konca. V preroškem smislu je torej čisti strel v prazno in bolj spominja na »Bušistične« lažne projekcije in obljube o hitrem koncu vojne, s katerimi so Bush & Co. domači javnosti in vsemu svetu prali možgane. Agresija na Irak že v osnovi temelji na LAŽI o orožju za množično uničevanja, zato ni nič nenavadnega, da je tudi famozni citat iz Korana (kot produkt zahodne interpretacije sveta in realnosti) čisto navadna LAŽ. Res je sicer, da je »jeza orla« državam Alaha prinesla nekaj očiščenja, če nekaj 10 tisočim žrtvam lahko rečemo čiščenje. Močno pa dvomim, da bi na takšno interpretacijo Korana pristali Muslimani sami, ki seveda svoje svete spise najbolje poznajo. Problematični verz torej ni samo v osnovi izmišljen – torej LAŽEN, marveč je tudi oblikovno in vsebinsko podvržen zahodnjaškim stereotipom oziroma Ameriški percepciji sveta, prirejen torej za belega človeka, ki živi v svetu medijskih laži in napihnjenega senzacionalističnega čvekanja (katerega enako ognjevito negujejo vuduisti stare šole (»old age«) in vuduisti iz t.i. vodnarjeve dobe (»new age«))

    Klimaks laži in potvorb predstavlja zadnji del pisma, ki govori o usodnem letu z oznako Q33 NY, ki ob spremembi fontov v Wingdings razkrije strašno sporočilo v obliki letala, dveh nebotičnikov in smrti, ki je uperjena proti židovskemu simbolu –Davidovi zvezi.

    Kot prvo, nobeno letalo vključeno v napad 11. septembra ni nosilo oznake leta Q33 NY. Številki letov letal, ki sta trčili v dvojčka, sta bili »11« in »175«. Pismo torej že v osnovi nasprotuje samemu sebi. Poglejmo še enkrat:
    1) Vtipkajte Q33 NY . To je službeni naziv* leta prvega aviona, ki se je
    zaletel v Twin Towers. (Opomba* - v originalu se ne govori o službenem nazivu, marveč o števili leta (flight number) Verjetno je prevajalec v slovenščino že sam opazil kontradiktornost in si je omislil prevod oziroma besedo »službeni naziv«)
    2) Prvi avion ki se je zaletel v Twin Towers je bil let številka 11.

    Nekateri trdijo, da je »Q33 NY« v resnici tablica registrske številke prvega aviona. Resnica je, da je prvo letalo nosilo tablico z oznako »N334AA«. Nobeno vpleteno letalo ni nosilo oznake »Q33 NY«, saj se večina oznak za civilna letala v ZDA začenja s črko N. Gre torej za popolno izmišljijo, ki naj bi fascinirala in prepričala tudi najbolj trmaste skeptike.

    In sedaj spet predpostavimo, da je Q33 NY res oznaka leta ali letala, ki je trčilo v dvojčka. Kaj nam potem »Wingdings« sporočilo prinaša in kaj pomeni?? Pravzaprav nič. Kot prvo - simbola, ki naj bi označevala dvojčke ne simbolizirata nebotičnikov, marveč kvečjemu popisane liste papirja. Poleg tega teroristični napad 11. septembra sploh ni bil uperjen proti židovski veri, marveč predvsem proti ZDA. Zločesta kombinacija črk NY, ki v Windings fontu prikaže antisemitsko sporočilo, pa je kvečjemu nesrečno naključje. Da bi šlo za kaj več, je uradno zanikal tudi Microsoft. Nenazadnje se seveda lahko tudi vprašamo, kaj ima pretvorba med fonti opraviti z numerologijo in s samim številom 11. Pravzaprav popolnoma nič. Če npr. število 11 pretvorimo v Wingdins format, dobimo na ekranu dva svinčnika. Če bi bile zraven še nos, gate in človeška glava, bi numerologi mirne duše obtožili Predina, da je zelo verjetno terorist, če ne še kaj hujšega.

    Vuduistična domišljija ne pozna meja. Domišljija sama po sebi ni slaba stvar, pomaga nam lahko, da se otresemo dogem in presežemo ustaljene vzorce mišljenja. Težava je v tem, da vuduisti izmišljanje in potvarjanje razumejo kot iskanje Resnice, ki mora nujno temeljiti na nekem vnaprej določenem redu. Na eni strani naj bi imeli dobro – stvarnika, ki dela po božjem načrtu (se drži reda) in na drugi strani hudiča, ki vlada silam kaosa. Vuduiste prepoznaš predvsem po tem, da gojijo dualistični pogled na svet (na dobro in zlo, na temo in na svetlobo, na kaos in na red). Samo v tako razdeljenem svetu, se lahko potem izkažejo kot branilci oziroma zastopniki kraljestva luči (dobrega) - opremljeni z detektorjem demonov, hudičev in podobnih pošasti kot izganjalci duhov prodajajo svoje usluge preplašenim ovčkam. Numerološka bluzenja so jim pri tem v veliko pomoč.


    VIRI:

    http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.html

    http://www.breakthechain.org/exclusives/q33ny.html

    http://www.snopes.com/rumors/wingdings.asp


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,48 seconds