Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah
lahko dobivaš tudi na dom.
nedelja, 5. september 2010 @ 08:02 CEST
Uporabnik: Desiree
Ne hodi za mano,
ker ne vem, ali te bom znal voditi,
ne hodi pred mano,
ker ne vem, ali ti bom znal slediti.
Pusti, da hodiva skupaj
kot prava prijatelja.
Prispeval/a: Desiree dne
nedelja, 5. september 2010 @ 20:41 CEST
Hvala za komentarje. Ker je tudi meni ta misel enkratno povedana, sem prav vesela Violetinih besed in tudi Bertel ve, kaj je v tistem zadnjem stavku. Boris se pa spet po svoji stari navadi šali, a priznam, da te "šaljive" komentarje ne razumem povsem.
Lep pozdrav vsem! Desiree
Prispeval/a: stojči dne
nedelja, 5. september 2010 @ 23:30 CEST
Otročki moji stojči ma vas rad ;)
Camusova misel je misel existencializma, filozofije absurda, katero imajo radi materialisti.
"Če sva že oba izgubljena bodiva prijatelja in pojdiva v izgubljenosti skupaj naprej",
izpeljava misli v modro misel pa bi bila recimo; "Če ti poznaš pot v nesmrtnost, jaz pa ne,
ti bom z veseljem sledil,
če pa to pot v nesmrtnost poznam jaz in ti ne,
ti lahko slediš mene.
Če poti nesmrtnosti ne poznava ne ti ne jaz,
skušajva najti nekoga,
ki to pot nesmrtnosti znotraj sebe pozna"
Stoyan Svet
Prispeval/a: Boris Kononenko dne
ponedeljek, 6. september 2010 @ 08:44 CEST
Desiree!
Stari ljudski pregovor pravi: "Če hočeš voditi ljudi, jim moraš obrniti hrbet." Zato sem vesel misli, s katero si nas malo podrezala, da kot ponavadi ragiramo vsak na svoj način. Če bi Orfej sprejel Ofelijo ob bok, bi vedel, da je ob njem, čeprav se ne bi oziral k njej in tudi nazaj mu ne bi bilo treba ozirati se.
Lahko prijatelj je ta,
ki boga pozna.
Lahko prijatelj je ta,
ki boga ne pozna,
sta skupat celota oba.
Z ramo ob rami,
z bokom ob boku,
saj tisti ki ve,
pred boga sam ne sme.
Sledenja nadustost
napuh in zvartost,
ima kratke noge,
ko za slepim slep gre.
Prispeval/a: merijen dne
ponedeljek, 6. september 2010 @ 11:25 CEST
Res je važno, da vedno in povsod hodimo skupaj.
Da se vam ne bi zgodilo, kot se je Novakovim. Žena je redno hodila k maši in želela je, da bi k maši hodil tudi njen mož. On pa ji je vedno odvrnil: - Oh, kar ti pojdi in opravi za oba!In to se je ponavljalo vedno znova in znova.
Ko sta pa umrla, sta prišla pred nebeška vrata. In pozvonita, pardon! - potrkata. Sv. Perer odpre vrata in vpraša: "kdo sta pa vidva?" Žena skromno odgovori: " Midva sva Novakova. Ali sva kaj narobe prišla?"
"Ne,ne", odgovori sv. Peter. " Samo pričakoval sem samo eno osebo. Kar stopite naprej, gospa Novak!" Žena vstopi in mož hoče za njo. Pa mu vratar zastavi pot. " Ja, kaj pa jaz, kaj pa jaz?!!" sprašuje mož začudeno.
"Ne, vas pa pa ne bo sprejeli. A ne skrbite, saj bo žena opravila za oba...."
Prispeval/a: Miran Zupančič dne
torek, 7. september 2010 @ 17:07 CEST
Tako kot človek brez svetlobe sonca ne bi poznal dnevne svetlobe, tudi človeški duh ne more brez svetlobe božanskega sonca postati razsvetljen. Do notranje rasvetlitve se ne pride z razvojem zemeljskega razuma. Pisatelj in filozof Karl Eckrthausen je ob Rousseaujevih misli o razsvetlitvi rekel naslednje:
"Rasvetlitev? Razum ne more razsvetliti človeka. Le Božanski duh lahko človeku kot ogenj milosti podari rasvetlitev!"
Pesem eksistencialistov, kot so Camus in ostali ni nova. Z močjo svojih argumentov so opozorili na nespremenjen refren:" Razum ne more razsvetliti človeka" S temi mislimi so soglašali. Toda drugi del trditve, ki jo je postavil prej omenjeni filozof, zanje ni bil spremenljiv. Tudi, če bi bilo kaj takega mogoče, je utemljeval Camus, bi jo zavrnili. Ne moremo se obnašati kot "nadljudje", medtem ko nekateri niti ne sodelujeje pri tem.
Zakaj po menju Camusa in tovarišev razsvetlitev ni možna? Zakaj se človek ne more osvoboditi? Po mnenju Camusa lahko človek na to vprašanje odgovori šele potem, ko uvidi absurdost svojega lastnega stanja. V človeku živi trdovratno, razjedajoče in neizbrisno hrepenje po izgubljeni enosti. Svet to zavrača. Človek se ozira okrog, poskuša najti odnos do sveta in doživlja zemljo kot neplodno, sovražno področje. Kakšna absurdna situacija! Kaj pravzaprav človek dela na tej zemljski obli?
To spoznanje je bilo za Camusa odločilnega pomena. Občutek nevzdržnosti, ki nastane zaradi spoznanja absurdnosti, se lahko človeka poloti nenadoma. To pa je edinstven trenutek v človekovem življenju, ko odpade občutek vsakdanje varnosti, trenutek, ko zavest v trenutku spozna, kako tuj in sovražen je ta svet.
"Občutek odtujenosti se nas poloti, ko nenadoma opazimo, da nam je svet tuj". Potem vidimo, kako zelo ja lahko za nas vse tuje, nedostopno in s takšno intenzivnostjo nas lahko narava ali okolje zanikata...Svet se nam izmika, je spet on sam. Do absurda pride, ko se človek, ki sprašuje, sooči s svetom, ki molči".
Albert Camus je bil strasten iskalec, ki je tako kot mnogi njegovi tovariši, prodrl do meja jaza. Vsi so raziskovali zmožnosti in kvalitete osebnosti in pokazali, da zemljska osebnost niti v tostrantvu niti v onostranstvu ne more pričakovati večnega odrešenja. Zasluga eksistencialistov je večja, kot če bi postavili novo religijo ali nauk o odrešitvi.
Kdor išče resnico, bi lahko prebral več Camusovih del. Njegovo iskanje in rezultati nas prevzamejo. Toda tisti , ki hočejo resnico res najti in jo doživeti, čaka neka druga razsšežnost. Veliko odkritje je velikih po duhu je uvid, da ta svet ni človekova prava domovina. ( "Moje kraljstvo ni od tega sveta" Jezus Kristus.)
Nepoznana polovica sveta se dotika človeštva. To je spoznanje, da zemeljski obstoj ni vse, za kar je človek ustvarjen. Obstaja neka druga, nepoznana polovica sveta, katere del je tudi človek. Kliča nas! Ta nepoznana polovica sveta je tako zunaj nas kot tudi v nas. To je vesolje, ki nas obdaja, istočasno pa je tudi mikrokozmosu (nesmrtni del). V nepoznanem ne čisto obstoječem delu tega dvojnega bitja človeka, miruje ali še slabše, leži kot v smrtnem spanju, ta Drugi.
Krišnamurti in Ibn Arabi ga označujeta kot pojav večnega tovariša. Hermes Trismegistus je govoril o doseženi popolni naravi. Sokrat o daimonu. . Torej gre za spust Duha v dušo. Nato sledi razodevanje duha v človeku.
Misel tedna
Prispeval/a: Violeta dne nedelja, 5. september 2010 @ 12:37 CEST
Lp :)
Misel tedna
Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 5. september 2010 @ 13:15 CEST
...Stojči pa v jok....
Boris
Misel tedna
Prispeval/a: bertel321 dne nedelja, 5. september 2010 @ 18:01 CEST
Zadnji stavek je pravi, saj se edino tako da užiti življenje v dvoje...
Hvala A
Misel tedna
Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 5. september 2010 @ 18:31 CEST
..nihče noče k njemu ob bok...
Boris
Misel tedna
Prispeval/a: bertel321 dne nedelja, 5. september 2010 @ 18:35 CEST
Misel tedna
Prispeval/a: Boris Kononenko dne nedelja, 5. september 2010 @ 18:39 CEST
..saj čim stopi
k njemu ob bok,
ga Stojči po ritki,
pok-pok.
Misel tedna
Prispeval/a: Desiree dne nedelja, 5. september 2010 @ 20:41 CEST
Lep pozdrav vsem! Desiree
Misel tedna
Prispeval/a: stojči dne nedelja, 5. september 2010 @ 23:30 CEST
Camusova misel je misel existencializma, filozofije absurda, katero imajo radi materialisti.
"Če sva že oba izgubljena bodiva prijatelja in pojdiva v izgubljenosti skupaj naprej",
izpeljava misli v modro misel pa bi bila recimo;
"Če ti poznaš pot v nesmrtnost, jaz pa ne,
ti bom z veseljem sledil,
če pa to pot v nesmrtnost poznam jaz in ti ne,
ti lahko slediš mene.
Če poti nesmrtnosti ne poznava ne ti ne jaz,
skušajva najti nekoga,
ki to pot nesmrtnosti znotraj sebe pozna"
Stoyan Svet
---
stojči
Misel tedna
Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 6. september 2010 @ 08:44 CEST
Stari ljudski pregovor pravi: "Če hočeš voditi ljudi, jim moraš obrniti hrbet." Zato sem vesel misli, s katero si nas malo podrezala, da kot ponavadi ragiramo vsak na svoj način. Če bi Orfej sprejel Ofelijo ob bok, bi vedel, da je ob njem, čeprav se ne bi oziral k njej in tudi nazaj mu ne bi bilo treba ozirati se.
Lahko prijatelj je ta,
ki boga pozna.
Lahko prijatelj je ta,
ki boga ne pozna,
sta skupat celota oba.
Z ramo ob rami,
z bokom ob boku,
saj tisti ki ve,
pred boga sam ne sme.
Sledenja nadustost
napuh in zvartost,
ima kratke noge,
ko za slepim slep gre.
Boris
Misel tedna
Prispeval/a: merijen dne ponedeljek, 6. september 2010 @ 11:25 CEST
Da se vam ne bi zgodilo, kot se je Novakovim. Žena je redno hodila k maši in želela je, da bi k maši hodil tudi njen mož. On pa ji je vedno odvrnil: - Oh, kar ti pojdi in opravi za oba!In to se je ponavljalo vedno znova in znova.
Ko sta pa umrla, sta prišla pred nebeška vrata. In pozvonita, pardon! - potrkata. Sv. Perer odpre vrata in vpraša: "kdo sta pa vidva?" Žena skromno odgovori: " Midva sva Novakova. Ali sva kaj narobe prišla?"
"Ne,ne", odgovori sv. Peter. " Samo pričakoval sem samo eno osebo. Kar stopite naprej, gospa Novak!" Žena vstopi in mož hoče za njo. Pa mu vratar zastavi pot. " Ja, kaj pa jaz, kaj pa jaz?!!" sprašuje mož začudeno.
"Ne, vas pa pa ne bo sprejeli. A ne skrbite, saj bo žena opravila za oba...."
Misel tedna
Prispeval/a: Boris Kononenko dne ponedeljek, 6. september 2010 @ 11:29 CEST
Bravo Merijen. Toliko o sledenju tistega, ki "ve", kje je nesmrtnost. Komplimenti za duhovit komentar, ki zadane v samo srčiko.
Boris
Misel tedna
Prispeval/a: Miran Zupančič dne torek, 7. september 2010 @ 17:07 CEST
"Rasvetlitev? Razum ne more razsvetliti človeka. Le Božanski duh lahko človeku kot ogenj milosti podari rasvetlitev!"
Pesem eksistencialistov, kot so Camus in ostali ni nova. Z močjo svojih argumentov so opozorili na nespremenjen refren:" Razum ne more razsvetliti človeka" S temi mislimi so soglašali. Toda drugi del trditve, ki jo je postavil prej omenjeni filozof, zanje ni bil spremenljiv. Tudi, če bi bilo kaj takega mogoče, je utemljeval Camus, bi jo zavrnili. Ne moremo se obnašati kot "nadljudje", medtem ko nekateri niti ne sodelujeje pri tem.
Zakaj po menju Camusa in tovarišev razsvetlitev ni možna? Zakaj se človek ne more osvoboditi? Po mnenju Camusa lahko človek na to vprašanje odgovori šele potem, ko uvidi absurdost svojega lastnega stanja. V človeku živi trdovratno, razjedajoče in neizbrisno hrepenje po izgubljeni enosti. Svet to zavrača. Človek se ozira okrog, poskuša najti odnos do sveta in doživlja zemljo kot neplodno, sovražno področje. Kakšna absurdna situacija! Kaj pravzaprav človek dela na tej zemljski obli?
To spoznanje je bilo za Camusa odločilnega pomena. Občutek nevzdržnosti, ki nastane zaradi spoznanja absurdnosti, se lahko človeka poloti nenadoma. To pa je edinstven trenutek v človekovem življenju, ko odpade občutek vsakdanje varnosti, trenutek, ko zavest v trenutku spozna, kako tuj in sovražen je ta svet.
"Občutek odtujenosti se nas poloti, ko nenadoma opazimo, da nam je svet tuj". Potem vidimo, kako zelo ja lahko za nas vse tuje, nedostopno in s takšno intenzivnostjo nas lahko narava ali okolje zanikata...Svet se nam izmika, je spet on sam. Do absurda pride, ko se človek, ki sprašuje, sooči s svetom, ki molči".
Albert Camus je bil strasten iskalec, ki je tako kot mnogi njegovi tovariši, prodrl do meja jaza. Vsi so raziskovali zmožnosti in kvalitete osebnosti in pokazali, da zemljska osebnost niti v tostrantvu niti v onostranstvu ne more pričakovati večnega odrešenja. Zasluga eksistencialistov je večja, kot če bi postavili novo religijo ali nauk o odrešitvi.
Kdor išče resnico, bi lahko prebral več Camusovih del. Njegovo iskanje in rezultati nas prevzamejo. Toda tisti , ki hočejo resnico res najti in jo doživeti, čaka neka druga razsšežnost. Veliko odkritje je velikih po duhu je uvid, da ta svet ni človekova prava domovina. ( "Moje kraljstvo ni od tega sveta" Jezus Kristus.)
Nepoznana polovica sveta se dotika človeštva. To je spoznanje, da zemeljski obstoj ni vse, za kar je človek ustvarjen. Obstaja neka druga, nepoznana polovica sveta, katere del je tudi človek. Kliča nas! Ta nepoznana polovica sveta je tako zunaj nas kot tudi v nas. To je vesolje, ki nas obdaja, istočasno pa je tudi mikrokozmosu (nesmrtni del). V nepoznanem ne čisto obstoječem delu tega dvojnega bitja človeka, miruje ali še slabše, leži kot v smrtnem spanju, ta Drugi.
Krišnamurti in Ibn Arabi ga označujeta kot pojav večnega tovariša. Hermes Trismegistus je govoril o doseženi popolni naravi. Sokrat o daimonu. . Torej gre za spust Duha v dušo. Nato sledi razodevanje duha v človeku.
Miran.