NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

nedelja 12-maj
  • Prijave na tradicionalno gorskokolesarsko preizkušnjo MTB Slavnik 12. maja 2024 v Hrpeljah

  • torek 14-maj
  • Vabilo na izobraževanje Strateško načrtovanje pridobivanja sredstev v prostovoljskih organizacijah

  • sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?   
    nedelja, 22. julij 2012 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: panefin001

    Ko prebiram dokazovanja kako je nastalo življenje, kaj je bilo prej in podobno, vidim silne zablode, ki so s tem povezane.

    Biblija trdi kako je najprej bila b(B)eseda.
    Različne religije trdijo vsaka svoje. Znanstveniki poskušajo dokazati svoj prav, a so tudi med njimi nesoglasja.

    Zanimivo je kako ta ista biblija zna lepo povedati kako je bog neskončen, a ga v isti sapi zapre v meje nekakšnega začetka, kar samo po sebi pomeni, da nekje mora obstajati tudi konec.
    Trditev: »Najprej je bila b(B)eseda pomeni prav te okvirje.
    Potem se tej trditvi po robu postavi druga, tej tretja in tako naprej.

    Taka dokazovanja so podobna dokazovanju kaj je bilo prej, kura ali jajce?

    Vsa ta dokazovanja, kažejo na povsem zgrešen pristop do tega vprašanja.
    Namreč, iskati razlage in dokaze za obstoj življenja kot primarne »energije« (etikete niso pomembne), v smislu kako je le to nastalo, je v osnovi zgrešeno in predstavlja izgubo časa, ter energije.

    Govoriti o tem, a tega dejansko ne izkusiti (živeti), pomeni nadaljevanje zmede in začaranega kroga neplodnega iskanja, v svetu omejenega in izmerljivega.
    Torej razprave o tem kako je nastalo, kaj je bilo prej..., izhajajo iz tega omejenega.
    Ali si s tem eno ali pa si za to slep.
    Tretje možnosti ni.

    Ko ničesar ne najdejo, začnejo taki posamezniki razglašati svoje predstave o tem za resnične.
    Toda predstave o tej resničnosti in sama resničnost, nimata nič skupnega.
    Zato se silne predstave o bogu, o začetku življenja…, prerekajo katera ima bolj prav.
    Nobena.

    Ko se človeku enkrat resnično razodene to kar nima ne začetka ne konca, potem o tem ne govori na tak način.
    Življenje ali Bog, ali ljubezen…, nima svojega začetka in zato tudi ne konca.
    Ono nikoli ni nastalo, je od vekomaj preprosto tukaj in je edina resničnost, ki obstaja.
    To življenje se večno spreminja in prav vsaki trenutek je nov, ter neponovljiv.

    Te veličasnosti ne moreš zapreti v meje ali okvirje in jo potem častiti, saj s tem častiš povsem mrtve, prazne reči.
    Ironija in tragedija je, da se ljudje okrog takih mrtvih predstav o resničnosti, ubijamo skozi vso našo zgodovino.

    Srečno.

    Mirko Katalenič

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja panefin001
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Trackback

    Trackback URL for this entry: http://www.pozitivke.net/trackback.php/Kokos-Jajce-Zivljenje-Dokaz

    No trackback comments for this entry.
    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce? | 41 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: panefin001 dne nedelja, 22. julij 2012 @ 12:19 CEST
    Bravo urednik(c)a za tako lepo in realistično fotografijo, ki pove več kot vse besede.

    Srečno in veliko prave energije pri vašem delu še naprej.

    Mirko


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne nedelja, 22. julij 2012 @ 12:22 CEST
    Na sliki ni Petelina ...


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: budabreztruda dne nedelja, 22. julij 2012 @ 17:52 CEST
    če mislimo konkretno kuro in konkretno jajce, je bila prej
    kura.
    če pa mislimo kuro ali jajce kot pojem......take kure ali jajca pa
    sploh ni.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: igmúwathogla dne ponedeljek, 23. julij 2012 @ 00:36 CEST
    Ne vem ali so odgovori na ta vprašanja tako zelo bistvena in važna:
    1) prej je bila kura: vseeno imamo zdaj in jajca in kure
    2) prej je bilo jajce: vseeno imamo zdaj jajca in kure
    3) nič ni bilo prej ali kasneje: vseeno imamo zdaj kure in jajca
    4) oboje je bilo istočasno: vseeno imamo zdaj kure in jajca

    Isto velja za vsa ostala manj relvantna vprašanja kot "od kod smo, kdo smo in kam gremo?":
    1) Bog je ustvaril svet: sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    2) Svet je nastal ob "velikem poku": vseeno sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    3) "Ono" nima začetka in ne konca: sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    4) Svet sem si pravkar izmislil: sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    5) Svet je zasužnjen: vseeno sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    6) Svet je svoboden: sedim pred računalnikom in pišem kar pišem
    7) Mi smo več kot mislimo da smo: sedim pred računalnikom...
    8) Mi smo manj kot mislimo da smo: sedim pred računalnikom...
    9) 27. dimenzija se vspostavlja ob elektično modri luči: sedim pred računalnikom....
    10) Lucifer je svet prevzel in nas zasužnil: sedim pred računalnikom in pišem...
    11) Maitreja nas je prišel odrešiti: sedim pred računalnikom in pišem kar pišem...

    Veste kaj - meni se kar zdi da enostavno je kar je, neglede na to ali je življenje večno, ljubezen večna, bog vsemogočen, plejadijci na strani meditirajočih, 13 tajnih družin na vladi, ..............ali ne, neglede na to ali je bog ustvaril svet ali je nastal z velikim pokom ali si ga je izmislil ožepkov franček - enostavno je kar je. edini problem je, da večina nas noče razumeti da si je vsak ta "je kar je" s SVOJIMI mislimi in dejanji, odločitvami in dajstvi sam ustvaril (razen če mogoče drugi živijo vaše življenje...)



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne ponedeljek, 23. julij 2012 @ 15:16 CEST

    Javno mnenje je »Bog i Batina«

    Će osebno mnenje kaže na nekaj kar ni na sliki , dobiš batine,
    kadar pa se sklada z
    javnim mnenjem , pa je tudi bog na tvoji strani. Kura
    samozadostno znese jajca , vendar
    bi brez petelina kokoši izumrle.
    Vsi bi bili radi petelini in sledijo petelinji boji . Ali imajo tudi
    kure možnost (pravico) izbire?
    Samozadostnost kur bi koristilo samo eni generaciji. Torej ni
    pomembno kdo je bil prej:
    Kokoš ali jajce, ampak kdo in kje je petelin.



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne ponedeljek, 23. julij 2012 @ 18:49 CEST
    Tudi kmeta ni na sliki !


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Tatjana Malec dne torek, 24. julij 2012 @ 14:38 CEST
    Zagonetno vprašanje, kaj? Nihče še ni nanj odgovoril. Potem, ko so prestopile misli čez rob obče človeškega znanstvenega in matrice profesorskega ludizma in ko so nekateri geocentriki vprašanje razglasili za neprištevno igračkanje z vesoljem, sem s toliko večjo vnemo premagala metafizično praznino in našla mimo ezoterike in utopičnega mišljenja formulo, kako priti do odgovora na zastavljeno vprašanje, ki naj bi potrdilo, da se je prek preprostih vprašanjih mogoče preriniti do velikih odkritij in vzpostaviti razmišljujoče razmerje s širokimi horizonti znanosti. Čutila sem še dodatno potrebo, da bi blokirala izsušeno in zakrčeno misel, da na to vprašanje ni mogoče odgovoriti.

    Razmišljanje je bilo v začetku polno namigov od zunaj in mojih trikov, kako prelisičiti nevednost. Rob se mi je že od nekdaj zdelo vredno oboževati in ga prestopiti, saj je bil namazan z zlatorumenim medom, prava poslastica za samozadostno hedonistko. Razlaga utegne biti problematična, a resnica pravi zadetek v tarčo, melanholična porcija sladoleda, ki se ti na soncu pred očmi topi in ti zmanjšuje možnosti za užitek. A jaz se ne dam!

    Poletela sem na krilih simboličnosti, ki ga je spremljalo polno negativnih reklamnih sloganov ozkosrčnih zavistnežev, ki so eden drugemu pojasnjevali moj končni neuspeh. Moje misli so razglasili celo za paranoične. Ne bom predavala o razkroju in razprštivi snovnosti v atomski fiziki, ki je prvine snovnosti oropala njihove konkretnosti in neposredne zaznavnosti in jo tako skrčila na skrivnosti.

    Govorila bom o skritem duhu v človeškem razumu, ki so ga že v davnini iskali in razkrivali ob podobnih vprašanjih. Materia prima pove vse. Materia prima nosi modrost v sebi, je lastnost svetlobe. Lahko bi jo označili tudi kot Prima causa (pravzrok). Nisem se zapletala v slepo ulico, temveč sem prodrla skozi ožine materialnega življenja v fenomenalno širino, ki se mi je po mukotrpnem izmozgavanju uma le odprla. Z nekakšnim svojim prasmislom, ki ga nosim v sebi, sem zajadrala v nevidni svet skrivnosti in ga nagovorila s slengovsko govorico, ki je zame predstavljala nekakšen ventil, podaljšani izstrel užitka v scinetistično-hedonistično realnost. Bila sem od peta do glave vsa prežeta s pozitivizmom in romboidno razpeta kot kakšen DNK s podaljškom v vesolje, da bi se mogla samo sebe utemeljiti in razumeti, ali sem bila prej kura, ali prej jajce. Vse svoje abstraktne zmožnosti razmišljanja sem angažirala.

    Nekega večera duhovne osamljenosti je polna luna sijala skozi okno in me zvabila naj jo obiščem. Čutila sem, da po svoji hierarhiji idej postavljam njeno lepoto v sam vrh. Razmišljala sem, kako mi je lunina lepota pri odraščanju in dozorevanju pomagala pri rojstvu dobrote, ljubezni in sanj, in zakaj mi danes ne bi njena svetloba pomagala z intuitivnimi odgovori na posamezna moja vprašanja. Svetloba mi je narisala na nasprotno steno sobe lunin nasmeh in jaz sem se zlahka dokopala do obetov, da se mi v njenem nasmehu razodeva neskončno več spoznanja kot druge večere.

    Luna me je s svojo privlačno silo strastno prižela k sebi in me ni hotela izpustiti iz svojega objema, dokler ji ne bom obrazložila in povedala kakšna so moja razmišljanja in kakšna vprašanja me težijo. Hotela je moj košček sveta zase. S svojo magnetno silo me je vlekla med svoje kraterje in kamnite globine, med svojo davno izumrlo vegetacijo in med njene zrahljane verige Materie prime. V njej sem začutila sorodnost s skupnostjo sveta in neko skrivno silo, ki prižiga življenje. Čutila sem, da si svetova delita nekaj skupnega. Luna je ohranila svojo ljubko podobo, kljub svoji neposeljenosti, vendar njeni naravi se je zahotelo, da postane soposestnica Zemlje in jo s svojimi magičnimi lučmi razsvetljuje. Le obličje je spremenila, saj so ji sonce in zvezde darovali svetlobo in jo povzdignili v svetleč planet, ki ni izgubil svojih pradavnih duhovnih moči.


    Vsaka naslednja ura mojega razglabljanja je postajala svetlejša in jasnejša. Spomnila sem se na Don Kihota in na Viteza žalostnega obličja zaradi neuslišane ljubezni do lepe gospe Doucineje. Na glavo si Vitez nadene brivsko posodo, za katero verjame, da je čelada, zajaha suho kljuse, katerega ima za iskrenega konja Rosinanta, a zdravo mislečega Sancho Pansa imenuje za oprodo in jo mahne po svetu popravljat krivice in se borit za pravico v imenu Dulcineje. V svoji zasanjanosti napade mline na veter, ker verjame, da so hudobni čarovniki. To zgodbo bi navezala na njeno jedro, kajti ideali Don Kihota so neprimerno boljši kot stvarnost, vendar s svojim idealizmom Don Kihot sveta ne more spremeniti, zato so njegove sanje obsojene na neuspeh. In na tak način propadejo vsi poskusi človeka, da bi duhovno v svoji simboliki razumel svet. Včasih pa posameznik v svojem boju tudi preživi in doživi glasbo svojih misli in cingljanje ter zvonjenje nebesnih teles in doseže globlje spoznanje z živahnostjo njihovih podob in barv ter govorice skoz simboliko svoje misli in zazna ritem, tesno zvezan z načinom čutenja in dihanja kozmične svetlobe, a Zemlja je pogosto ječa za prostranstva sveta in človeško dušo, nesposobno zaznati čudenje čudeža bivanja sleherne stvari, slehernega bitja in celote.

    Nadaljujem nočno soočenje z luno tistega večera, ko sem stala na robu in ga hotela prestopiti. Pripravljala sem se na poseben koncertni abonma, brez godbenikov in glasbenih inštrumentov, ki mi bo razodel lepote in zvočnost duhovnega sveta. Kljub svoji človeški revščini, sem se dobro počutila, ker sem bila radovedna. Noben moj občutek pa ni bil zanesljiv. Prisilila sem se, da sem svoj razum podredila notranji sili, ki hoče z vsem svojim notranjim poželenjem in veseljem spoznati vrednote in resnice ob poletu iz orbite na krilih simbolike. Vsaka minuta je postajala svetlejša, tolažilnejša, doživljanje duha pa ljubeznivejše.

    Odkriti sem hotela največjo skrivnost sveta: Kaj je bila prej kura, ali je bilo prej jajce. Pomislila sem na starogrškega misleca Aristotela, ki je celo verjel, da oblika vnaša božanski dih življenja in lepote v kaos materije. Takšno mišljenje gotovo podkrepi dejstvo, da neobdelanemu kamnu vdihne kipar umetnost tako, kot pesniki naredimo iz besed pesem. Nato sem se vprašala kakšne oblike je Vesolje. Odgovor astroloma je bil: vesolje je breje in se širi v neskončnost. Torej vesolje ima neke meje, ki se spreminjajo, neskončnost pa je nadčasovna, brezmejna in brezčasna. Trebuh vesolju še vedno raste in spreminja njegovo obliko. Tudi Einstein s svojo formulo E=mc2 mi ni mogel pomagati.

    Svojo misel razvijam in si zamišljam, da je vesolje zvočna posoda planetarne in človeške glasbe, materije in celic živih organizmov (na Zemlji) ali zunanji obod vsebine, ostane nerazrešeno vprašanje kako se neskončnost, nadčasovnost in brezmejnost kaže v vsebini breje posode, saj te izven vesoljske lastnosti, ki se ne morejo meriti ne po času, ne po dimenzijah in ne po prostornini, uravnavajo obliko posode glede na dimenzije časa ter zunanjih dimenzij in prostornine. Kaj torej pomeni nadčasovnost ali brezčasnost in brezmejnost za človekov razum? Kako to skrivnost rešiti?

    Če se matematično izrazimo z enačbo: a=a, je enačba v časovnem nemogoča, svojo avtoriteto dobiva iz brezčasnega. Stavka se ne da na noben način dokazati, tudi ne, če postavimo a=0. Še vedno ostaja stavek vere.

    Ernest Junger bi k zgornji enačbi zapisal, da je a enak a, da se kolo vrti okoli nevidne osi. Da se vzporednici sekata v neskončnosti, si sicer lahko zamišljamo, ne moremo pa demonstrirati. Matematika pa ne ponuja zgolj vpogled v eksaktnejši, temveč tudi razgled v višji svet. Marsikateri imajo vse za razložljivo, drugi vse za nerazložljivo, medtem ko pa tretji menijo, da so nekatere stvari razložljive, druge pa nerazložljive. Vsi duhovi se kot sence pomikajo prek pokrajine. Sfinga molči. Vesolje postaja nogavica s človeško buciko na vratu.

    Bogastvo življenja je domet misli, ki znajo prestopiti čez rob. Ljudje strmimo in se čudimo, ne znamo pa odgovoriti, kaj je bilo prej jajce, ali je bila prej kokoš. Tukaj na tem planetu spletam gnezdo človeške ljubezni in domišljije, rekla bi, da so moji možgani podobni orehovemu jedrcu in da je prasmisel stvaritve iskra, ki je nastala iz 0 (niča ) in ker je bila ta iskra ljubezen, se je razmnoževala in s poki ustvarjala materijo, planete in galaksije in če k stavku, ki ga ne moremo dokazati, tudi ne, če postavimo enačbo a = 0, še vedno ostaja stavek vere.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: panefin001 dne torek, 24. julij 2012 @ 16:55 CEST
    Tatjana:
    Bogastvo življenja je domet misli, ki znajo prestopiti čez rob. Ljudje strmimo in se čudimo, ne znamo pa odgovoriti, kaj je bilo prej jajce, ali je bila prej kokoš. …, še vedno ostaja stavek vere.

    Mirko:
    Spoštovana Tatjana, kaj pa ko ostaneš povsem brez vsakega stavka, brez vsake vere, brez vseh misli?
    Je morebiti odgovor na nemogoče vprašanje sam po sebi na dlani?

    Misel nikoli ne more čez svoj rob pa če se trudi tisočletja, a žal prav tega ni zavestna.
    Zato nadaljuje s svojimi neplodnimi monologi in hiti z odgovori na nemogoče vprašanje, a so prav vsi odgovori vnaprej obsojeni na neuspeh.

    Srečno.

    Mirko


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne torek, 24. julij 2012 @ 20:41 CEST

    Odgovor na to vprašanje zame sploh ni težko.

    Seveda, pod pogojem, da se ve, da to prastaro filizofsko vprašanje, v osnovi išče odgovor na vprašanje: kaj je bilo
    prej - duh ali materija?

    In kaj je bilo ? Kaj menite?

    Ali je sploh možno, da bi materija iz same sebe nastala, se pravi sama sebe ''rodila''. ?

    Seveda ne. Kajti vse materialno , karkoli nastane, mora
    najprej biti 'oblikovano, oz. porojeno' kot misel ali ideja, ki temu, karkoli se že kot materialno manifestira, da tako smisel (zakaj in v kakšen namen, bo delovala , ter ji določiti obliko, ki je lahko snovna, ali nesnovna. )

    Ker je pa sama IDEJA,- NEMATERIJALNA, IN PRVOTNI VZROK NASTALE MATERIALNE - MAKRO IN MIKRO - POJAVNOSTI,
    se torej upravičeno lahko trdi, da je DUH TISTI, KI JE ''PORODIL'' MATERIJO''.

    Medtem, ko se nikakor ne more trditi nasprotno ,da bi namreč , materija ''rodila'' idejo, saj je sama po sebi morala biti najprej kot ideja, v Umu Najvišjega uma, ali VRHOVNE , USTVARJALNE INTELIGENCE (kakor tudi lahko imenujemo BOGA) ,IZOBLIKOVANA in REALIZIRANA V SVOJI SNOVNI ALI NESNOVNI POJAVNOSTI.

    V tem je v glavnih obrisih, zajet odgovor na to temeljno vprašanje, pa ne le po mojem osebnem mnenju, ampak kakor ga zagovarjajo vse religijozno- filozofske smeri sveta.


    V kolikor pa ostanemo pri ''kurah in jajcih'', je treba naiprej reči, da so in ''kure in jajca''' 'nastale' morda tisoče in miljone let zatem, ko so se prve ' materialno-nematerialne' pojavnosti, (kot so npr. atomi, elektroni , protoni , nevtroni , fotoni, itd itd, ki so vsi inteligentno delujoči), se sploh formirali v prve celice, molekule, itd....itd.... in torej ne moremo reči, da so bodisi ''kure'', bodisi ''jajca'' bile SAMOVZROK lastne ali tozadevno vzročne povezave, oz. pojavnosti), ki bi pojasnila njihov PREJ(jajce) ali POTEM nastanek (kura), lahko pojasnile.

    Lahko bi se pa sklepalo, da je v BOŽJEM UMU, bilo najprej ''jajce'' ( pa ne ravno kurje !),v katerem je že vsa zakonitost in INFORMACIJA o tem, kako bo to isto se razvijalo in se v končni FAZI RAZVOJA formiuralo v določeno obliko, ki vsebuje tudi sposobnosti, ki NADALJEVANJE ISTE VRSTE ZAGOTAVLJA ( Geni, DNK, itd)

    Na isti način, kakor je vprašaNJE O KURI IN JAJCIH, bi se seveda lahko vprašali, kaj je bilo prej, ali žitni klas, ali žito, ali prej roža, ali prej seme rože itd....

    Skratka, vse nas vodi k NESKONČNI MODROSTI, ki je vsemu , kar se je v njej, kot ideja porodilo in nato realiziralo , tudi VANJO, KOT DANOST ali zakonitost razvoja ''VGRAVIRALO'', oz. vgradilo.

    In tako naj za konec le še povzamem svoje razmišljanje v
    okviru vprašanja:
    kaj je bilo prej - ali DUH ali MATERIJA,

    z odgovorom: da je to DUH.

    pri čemer je seveda mišljen BOG, kot STVARNIK

    NEBES IN ZEMLJE, VSEH VIDNIH IN NEVIDNIH STVARI

    IN PO KATEREM JE VSE USTVARJENO,

    kakor je tudi molitvi, imenovani VERA, LEPO POVEDANO.


    Pa naj v to verjame , kdor hoče.

    Vse je stvar izbire. Tudi Bog.

    Kar pa stvari ne spremeni. Kajti ni ON, KI JE LE, - ČE GA PRIZNAMO, IN GA NI - ČE GA NE PRIZNAMO.

    Uboga človeška pamet je tista, ki ga kljub vsej čudovitosti in neskončne modrosti , zajete v vsakem velikem ali malem delu Stvarstva, kot STVARNIKA ne prizna.

    In še: Tisti pa, ki ga najbolj zanikajo, sami sebe za 'najpametnejše' in najbolj 'inteligentne' smatrajo.

    No, tudi to je stvar izbire.
    To se lahko verjame, ali pa tudi ne.






    DANOST



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne torek, 24. julij 2012 @ 21:22 CEST
    Pripis:

    Izrecno prosim Mirka panefina, da se ogradi od komentiranja
    mojega razmiišljanja, saj ga nisem zapisala zato, da bi z njim izmenjala svoje razmišljanje, nikakor ne.
    Zato nimam niti najmanjše volje in ne intersa iz znanih razlogov in preteklih izkušenj, ki jih tukaj ne bom posebej izpostavljala.

    Midva imava tako zelo različna stališča, da ni niti malo možnosti, da bi lahko bila debata konstruktivna.Da bi pa v nedogled ponavljala svojo različnost pogedov na stvari, oz, drug drugemu pobijala njegova gledanja,, pa tudi ni
    zanimivo.

    LP!

    Op - se oproščam,besedica 'domet' je po naključju ostala natisnjena.


    Najprej je bil HOKUS-POKUS (čarobna beseda)

    Prispeval/a: MC dne torek, 24. julij 2012 @ 23:51 CEST
    >> Vse je stvar izbire. Tudi Bog.

    Drži. In celo med bogovi lahko izbiraš. Jaz sem na primer
    izbral Letečo špagetasto pošast. Všeč mi je, ker ni
    ljubosumna in maščevalna, kot so nekateri drugi bogovi. Tudi
    ne pošilja v pekel tistih, ki ne verjamejo vanjo. Ne verjamem
    pa, da je bila Leteča špagetasta pošast tista, ki nas je
    ustvarila. Verjamem, da smo jo ustvarili tisti, ki verjamemo
    vanjo. V tem je vera v Letečo špagetasto pošast enaka veram
    v ostale bogove.



    p.s.:

    In še na kratko - razmišljanje o kokoši in jajcu. Vprašanje,
    kaj je bilo prej – kokoš ali jajce, je pravzaprav nekoliko
    napačno in izhaja iz človeškega nerazumevanja evolucije.
    Enako nesmiselno bi bilo vprašanje, kaj je bilo prej – ženska
    ali jajčece. V zgodbi manjkata najmanj petelin in moški. S
    pomočjo teh se bomo zlahka dokopali do odgovora. Namreč
    odgovor na vprašanje, kaj je bilo prej, moški ali ženska, bi
    moral biti znan vsakemu verniku, ki sledi Bibliji ali Koranu.
    Najprej je bila prst oziroma blato, potem moški, potem
    moško rebro, potem šele ženska skupaj z jajčecem. To vemo
    že najmanj od leta 1827, ko ga je odkril estonsko nemški
    embriolog Karl Ernst von Baer. Po analogiji, ki je lastna
    Najvišji inteligenci, je Bog ustvaril najprej petelina, iz
    petelinjega rebra kokoš in šele nato kokošje jajce. Ker je prva
    kokoš nastala iz petelinjega rebra, ni nobene potrebe po
    prvem jajcu iz prve (pra)kokoši in uganka je rešena – najprej
    je bila kokoš, potem pa še jajce. Na osnovi Biblije, ki je
    najbolj zanesljiva božja beseda, izvemo tudi, da so vse
    današnje kokoši potomke kokoši, ki so nastale iz jajc, ki jih
    je izvalila kokoš, ki jo je Noe vkrcal na svojo barko. Za
    kristjane in Jude bi morala biti zadeva kristalno jasna. Še prej
    pa je bila seveda beseda! Bodi PETELIN, je rekel bog – in
    nastal je petelin. Potem je petelinu vzel rebro in rekel – ta
    kost naj se imenuje REBRO. S petelinjim rebrom je pomahal
    po zraku – izrekel besedo HOKUS-POKUS in pristavil še –
    bodi KOKOŠ. Tako je nastal prva KOKOŠ, ki je že znala nositi
    jajca. Kako ne, saj sicer ne bi bila KOKOŠ. Obstaja sicer tudi
    možnost (teološka različica, o kateri škoda da ni razpravljal
    tudi Tomaž Akvinski), da je Bog ustvaril dva petelina, potem
    pa je rekel enemu izmed njih – ti boš nosil JAJCA – petelin je
    začel nositi jajca in tako je potem nastala prva kokoš. Nato je
    petelinu, ki je nosil jajca, bog izvrtal še posebno luknjo,
    skozi katero so padala jajca. Zaradi te (dodatne) luknje je
    bilo potem onemu drugemu petelinu veliko lepše na Zemlji in
    se še danes na ves glas zahvaljuje Bogu - in to vsakič ko se
    povzpne na kup gnoja. Vprašali me boste – kaj pa dinozavri,
    ki veljajo za evolucijske prednike ptičev, torej tudi kokoši.
    Dinozavri so izumrli v vesoljnem potopu, ker so bili preveliki,
    da bi jih Noe stlačil na svojo barko. Kokoši so torej preživele,
    ker so bile dovolj majhne. Neka druga – nekrščanska
    zgodbica o nastanku sveta uči, da je vse, vključno z vesoljem
    nastalo iz velikega jajca. Torej je bilo vendarle najprej jajce.
    Kar je, vsaj meni se tako zdi, bolj verjetno, ko če bi bilo
    vesolje ustvarjeno iz nič, kot uči Biblija.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Modri metulj dne sreda, 25. julij 2012 @ 11:02 CEST
    Da, Bog nima ne začetka ne konca. Nekaterim je to težko
    razumeti. Tistim, kateri toliko besedičite in postavljate svoj
    intelekt, ki je zasnovan na čistem egu, svetujem, da se
    umirite. S takim načinom razmišljanja, boste dolgo časa
    blodili v labirintu teme, preden pridete v svetlobo življenja, ki
    je Bog, ki je tako enostaven in resničen, da si zdaj s tem
    svojim napihnjenim egom, sploh ne morete predstavljati.
    Že samo to, kako je nastala materija, govori o temu, kako
    malo nekateri vejo. Materija sama po sebi sploh ne more
    obstajati in je minljiva. Materija je nastala zaradi nizkega
    nihanja naših misli in občutkov. Ker nizko nima prostora v
    čistem vesolju ali, če hočete v nebesih, je ravno nastal veliki
    pok, ali pad angelov, kot nekateri to imenujejo. Zaradi vedno
    večjega oddaljevanja od čistega kozmičnega zakona se je čisti
    eter v nas vedno bolj zgoščeval in po več milijardah let je
    nastalo to kar danes je, vendar bo vsa ta materija zopet nekoč
    prešla nazaj v čisti eter. Ta obrazložitev je pomanjkljiva, kdor
    razume naj razume, ker nebi rad bil tako dolg, kot nekateri.
    Vprašanje je če vsi tako dolge tekste preberejo do konca.
    Pozdravljam Boga v vas in vam želim čim lažjo pot k Bogu.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 25. julij 2012 @ 11:52 CEST

    ....... Materija sama po sebi sploh ne more obstajati in je

    minljiva.

    Tako je, Modri metulj, se strinjam.

    Vse kar je materialno ima svoj začetek in svoj konec.

    Samo Duh / Bog je večen in ne pozna ne časovne, ne prostorske in sploh nikakršne druge omejenosti.

    Iz Duha vse nastaja in se vanj tudi vrača.






    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: budabreztruda dne sreda, 25. julij 2012 @ 11:53 CEST
    .

    po prebranih vseh komentarjih, sem se premislil:
    prej je bilo jajce, definitivno.
    .


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Nan dne sreda, 25. julij 2012 @ 13:14 CEST


    Na začetku je bila IMPROVIZACIJA. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=L4bWaeA64Mw



    Lep dan vsem



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Miran Zupančič dne sreda, 25. julij 2012 @ 15:57 CEST
    Človek je ustvarjen, je božja stvaritev. Smo božji otroci, nastali po božaskem načrtu. V starem egipčanskem univerzalnem nauku naletimo na dve predstavi, ki nastopata tudi kot dvojnost, namreč na Khuma in Ammona. Oba sta predstavljena z ovnovo glavo in ju zato pogosto zamenjujejo.

    Nedvomno so vam znano stare predstave o svetovnem jajcu in rojenih iz jajca ter s tem vse špekulacije o tem, ki so prinesle na svet toliko zmede. Po pojmmovanju je z jajcem in obliko vedno mišljen mikrokozmos, aurično ( aura) bitje kot veste obliko jajca. Vse, kar živi kot resnični šlovek, vse , kar se hoče razodeti odgovarjajoč božjemu načrtu, se mora prebuditi v življenje iz tega mikrokozmosa. Zato smo " rojeni iz jajca" in bomo tudi ostali.
    Miran.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne sreda, 25. julij 2012 @ 16:04 CEST

    Na začetku je bila IMPROVIZACIJA.

    Na bo držalo.

    Pri Stvarjenju , oz. pri Bogu ni ( bilo ) improvizacij.

    Ne na začetku, ne vmes in ne na koncu.....


    In še rek:

    Bog je v vseh. Niso pa vsi v Bogu.
    ..................................................

    ( Op. m: V vseh in vsem je prisoten kot Duh sveti, ki vse prežema in vse oživlja,
    niso pa vsi v Bogu = niso vsi v Njem , v svoji neveri.

    lp


    Prej je bilo NIČ dragi "filozof"

    Prispeval/a: aries_1 dne sreda, 25. julij 2012 @ 17:51 CEST
    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?
    nedelja, 22. julij 2012 @ 05:02 CEST
    Uporabnik: panefin001 Ko prebiram dokazovanja kako je nastalo življenje, kaj je bilo prej in podobno, vidim silne zablode, ki so s tem povezane.

    Biblija trdi kako je najprej bila b(B)eseda.
    Različne religije trdijo vsaka svoje. Znanstveniki poskušajo dokazati svoj prav, a so tudi med njimi nesoglasja.
    ''''''''''''''''''
    dragi filozof..mal za hec.

    ...če se že govori o kokoši oi jajcu, dragi filozof;
    .. Fredo te JE dopolnil: na sliki ni petelina. hec ?

    Vidiš filozof ta osnovne stvari pozabiš...in sedaj hočeš,

    biti po globokomiselnosti še bol popjularen, da hočeš, obstoj ali neobstoj Boga potom kokoši in jajca.

    Saj TO je bil tvoj namen..ali se ne zavedaš?

    MC pa še stalno meri noetovo barko in mu ne gre v glavo kakr tudi meni (z rezervacijo) kako je Noe spravil, vse kokoši in drugo...ne pazabi zopet peteline na barko...hec
    '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Filozof je vesel, da je odprl, na na tako intektualen način vrprašanje obstoja Boga...
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Celo sliko od 2h "novih imen" za Boga so mu dali...

    ....slike so lepe...domotožje... a ne povedo nič.

    ....Brez petelina NI petelina.
    ....Brez petelina ni kure, brez kure ni jajca..
    ....brez enega drugega ali tretjega ni NIČ...

    ....Ta slednji stavek je važen zaradi besede "NIĆ"

    Torej tebi filozof ostane, da veruješ v "NIČ", kar pa nimaš pojma kaj je....od definiciji katerga sploh ne sanjaš....A NE..

    Ta "NIČ" je Bil Stalno okoli in je Še in Nima začetka ne konca..
    Samo smo dali NEKOMU NAPAČNO ime...

    Ne vem, če bo filozof sposoben razumeti:

    Ime NI pomembno pomebna je DEFINICIJA "imena" NIČA
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    Nadalje ti samo ostane evolucija; če kaj drugega misliš ni nekaj v redu z mišljenjem.

    Kako naj bi pa evolucija vse to skup spravila..(ne pozabi petelina) moraš uprašati R.Dawkinsa,

    ali pa vprašaj

    mamo in ata. če si ti bil prej rojen kakor ona dva...

    ps: kar je pa meni najvažnješe od tega čvekanja je, da govorim resnico...
    kakor povprečnemu človeku mi važno da ohranim dobre iz moje strani ljubeče odnose z Merijen; (dovoli besedam Merijen.)
    Ki pa NISO razlog, da se v principu strinjam kar piše.

    Ne pa z detalji, ki so delo znanosti, da razloži kako delujeje od Dani Zakoni pri ustvarjanje vesolja žoivljenja itd...

    To je realnost dragi filozof...2 poti:
    Dawkigs ali Bibilija...IZBERI

    kakor pravi, Merijen, ki pa besedo "izbira" ukradla, že ve kje...Hec ljuba Merijen
    LP.
    Dominius vobiscum...

    ...odgovor: electrika ni materija je sila....tak se bere


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: omensat dne sreda, 25. julij 2012 @ 21:26 CEST
    nič ne mor bit prej ali kasnej.
    vse kar je zavedanje življenja samega.
    življenje ne potrebuje nobene misli, da je življenje.
    vse kar si lahko zastaviš kot vprašanje ali dobiš kot odgovor ni nič drugega kot misli.
    misel ne moreš živeti ker ni življenje,lahko se jo zavedaš saj izhaja iz življenja samega.
    življenje ne ve nič,tako zelo nič,da niti ne ve, da je v samospozabi iluzije in da potem išče samospoznanje.
    samospoznanje je zavedanje življenja samega,ki ne potrebuje nobenega znanja, da je življenje.


    "Prej" in "nič", obstajata le v omejenih glavah dragi Aries.

    Prispeval/a: panefin001 dne sreda, 25. julij 2012 @ 21:53 CEST
    Aries:
    To je realnost dragi filozof...2 poti:
    Dawkigs ali Bibilija...IZBERI

    Mirko:
    Namesto obeh, imam raje živo življenje.

    Lep večer in tople pozdrave.

    Mirko


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: panefin001 dne sreda, 25. julij 2012 @ 22:11 CEST
    Prispeval/a: omensat dne sreda, 25. julij 2012 @ 21:26 CEST
    nič ne mor bit prej ali kasnej.

    Mirko:
    :))

    Srečno.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: aries_1 dne četrtek, 26. julij 2012 @ 01:17 CEST
    ...DRAGA filozozofa življenja....

    Kar se pozablja oba, življenje za nastanek potrebuje energijo.
    Vprašaj Stephen Hawkinga.
    ''''''''''
    ..energija potrebuje materijo, da nastane...nadalje:
    materija potrebuje energijo, da nastane,
    nadlaje enerrgija potrebuje materijo, da nastane...

    Tako lahko gremo v nedogled...teorija vzroka in posledic, ki je znastveno nemogoče ne drži več-

    Dragi filozofi vse vaše besede o večnossti samonastanka živkjenja je lepo rečeno brezsmisenost.
    Po domače pa neunnost.
    Vprašaj Hawkinga.

    Vse potrebuje enegijo za nastanek...kar do delno gotovo dokazan, da je velik pok začetek vsega...brez zakonov fizike, bi ne bilo NiĆ.

    "zlasti" živega življenja" dragi filozof."

    Drugilč definiraji kaj je mrtvo življenje. ki me sparvilo v smeh...

    Če je to kar naši filozofi pišejo tu smisel, potem so ostali na furumu relativno vsi geniji.


    PS: ze hec,in izobrazbo,

    ...sedaj povej kako sta nastala petelin in kokoš istočasno.

    In še to kako je vedel petelin kaj narediti, da sta
    kokošjo dobila jaca iz katerih je prišlo lahko mnogo kokoši in petelinov.
    Ali ga kokpš zapeljaja...zopet ženska kriva...hec

    LP..






    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: panefin001 dne četrtek, 26. julij 2012 @ 07:50 CEST
    Aries:
    ...DRAGA filozozofa življenja....
    Kar se pozablja oba, življenje za nastanek potrebuje energijo.
    Vprašaj Stephen Hawkinga.
    ''''''''''
    Mirko:
    Spoštovani Aries, zakaj pa ločuješ življenje in energijo?
    Ker to počneš, sam ustvarjaš podlago za filozofske in vse sorte drugačnih špekulacij.
    Moje provokativno vprašanje iz članka, želi pokazati na nesmisel takih delitev.

    Namreč razum vse postavlja v meje začetka in konca in tako sam ustvarja probleme, ki jih v resnici ni.
    Torej dragi Aries videti je, da napačno dojemaš kaj sem želel sporočiti s člankom.

    Aries:
    Dragi filozofi vse vaše besede o večnossti samonastanka živkjenja je lepo rečeno brezsmisenost.
    Po domače pa neunnost.
    Vprašaj Hawkinga.

    Mirko:
    Mislil sem, da prav biblija, ki jo tako vneto zagovarjaš, pridiga o večnem življenju.
    Se zopet motim?
    Je torej večnost ali bog, brezmiseln in neumen?

    Zdi se, da različno razumeva besede iz biblije.
    Povsem na hitro bi nekdo lahko pomislil, da v teh detajlih jaz bolj zagovarjam biblijo kot ti sam.

    Aries:
    Drugilč definiraji kaj je mrtvo življenje. ki me sparvilo v smeh...

    Mirko:
    Mrtvo življenje seveda ne obstaja.
    Želel sem le podčrtati, da je biblija mrtva, da so avtoritete na katere me želiš napotiti definitivno mrtve…
    V tem kontekstu sem omenil »živo življenje«.

    Aries:
    PS: ze hec,in izobrazbo,
    ...sedaj povej kako sta nastala petelin in kokoš istočasno.

    Mirko:
    Proces evolucije je eno, primarno življenje pa nekaj povsem drugega.
    V veliko člankih in komentarjih sem pojasnjeval kako ne gre zamešati izrazov življenja, s samim življenjem.

    Izrazi ali pojavne oblike življenja niso celotno življenje.
    Žal se ujamemo v to vidno, izmerljivo, delno, in iz tega sklepamo, filozofiramo, pametujemo, dokazujemo…

    Iz tega parcialnega smo potem izumili vere in organizirane religije, znanstvene in druge razlage…, a prav vsi taki pristopi so povsem neustrezni za spoznanje tistega kar to parcialno presega.
    Prosto ko pasulj, a le za preprosti um.

    Želim ti čudoviti dan, ki je edini, ki obstaja. Včerajšnjega ni nikjer, jutrišnji pa še ni prišel.
    Ta danes je čista večnost in edina resničnost, notranji psihološki čas (spomin) pa le iluzija v naših omejenih glavah.
    Upam le, da ta večna sedanjost, ki naju povezuje in nama je skupna, ni za tebe ta "neumnost", ki jo omenjaš.
    Za mene je to vse kar sem kadarkoli iskal in pogrešal.

    Da to bi to živo sedanjost v resnici živeli, mora v nas umreti vsa preteklost, vse za kar smo se vezali.

    Mirko


    Prej je bilo NIČ dragi "filozof"

    Prispeval/a: merijen dne četrtek, 26. julij 2012 @ 23:49 CEST










    V teh razno raznih razmišljanjih v okviru starega, filozofskega vprašanja, kaj da je bilo prej . kokoš ali jajce ,
    je bilo, kar nekajkrat izpostsavljena ( v humornem smislu v glavnem ) tudi nesporno važna vloga petelina.

    Še posebej dobro se je o tem razpisal Aries,
    ki je med vsem drugim, zapisal tudi
    naslednje besede,
    na katere se navezujem :




    ....Brez petelina NI petelina.
    ....Brez petelina ni kure, brez kure ni jajca..
    ....brez enega drugega ali tretjega ni NIČ...

    ....Ta slednji stavek je važen zaradi besede "NIĆ"



    Inspirirana od vseh teh besed, ki v celotni zgodbi poudarjajo
    izjemno važnost petelina/ali bolje petelinov vseh vrst/,
    naj mi bo dovoljeno, da tako malo za šalo, malo zares, priložim naslednjo, prav za ta primer napisano''pesmico'':


    Kura jajca je zvalila,
    šest piščančkov je dobila.

    Okrog koklje so se zbrali
    in veselo ščebetali.


    Petelin je na gnoju stal
    in prav važno je dejal:

    - če bi mene ne imeli,
    sploh na bi živeli,
    sploh na bi živeli-!

    Kajti jaz sem ta,
    ki pri celi stvari NAJVEČ velja!

    Ki-ki-ri-ki
    Ki-ki-ri-kiiiiiiiiiiiiii !
    To, kot pribito drži!
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,


    Ps: Tej njegovi (logični) trditvi, tudi jaz ne oporekam.

    Vendar, dragi moji, tudi tu se da potegniti dobra vsporednica.

    Kajti dokazuje, da brez PRIMARNE ENERGIJE,
    IZ KATERE IZHAJA ŽIVLJENJE,
    (pa ne le kurje!)
    sploh nič ne more nastati in obstajati.

    Ta primarna energija je seveda izhajajoča iz Boga - Stvarnika,
    po katerem je vse nastalo
    in nič ni nastalo, kar ne bi iz nje nastalo.


    Prav lep večer in novi dan vsem želim.






















    Prej je bilo NIČ dragi "filozof"

    Prispeval/a: merijen dne petek, 27. julij 2012 @ 00:57 CEST
    Pripis:
    Račun za preveč po nerodnosti porabljen , sicer ''drag računalniški papir'', naj uredništvo pošlje kar na moj naslov!


    In še mimogrede , naslednja misel:

    .....Bog je IZVOR VSEH ENERGIJ, s poudarkom na oživljajoči
    ŽIVLJENSKI ENERGIJI.

    In sedaj razmislek:

    če bi bilo mogoče proizvesti v znanstvenih laboratorijih to živo, oz. OŽIVLJAJOČO ENERGIJO, z interakcijo fizikalnih in kemičnih kombinacij, zakaj potem znanstveniki ne morejo PROIZVESTI ŽIVLJENJA?

    Moralo bi jim biti jasno, da se duhovna sila oz. duhovna energija razlikuje od materije in, da TOVRSTNE ( primarne, oživljajoče) DUHOVNE ENERGIJE ni mogoče proizvesti niti v najbolje opremljenih laboratorijih!

    Torej - še enkrat in za konec trditev, da je bil primaren DUH( = Bog )in, da je materija sekundarna.



    Prej je bilo NIČ dragi "filozof"

    Prispeval/a: budabreztruda dne petek, 27. julij 2012 @ 08:00 CEST
    merijen, leto je naokoli.
    na radiu šopajo hot in the city, od billy idol- a.


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne petek, 27. julij 2012 @ 09:48 CEST

    Budabreztruda,

    ne vem, ne sledim kaj se dogaja na radiu , sem (čisto) na drugih frkvencah. (hec)

    Če pa slučajno iščejo najbolj obetvne pesniške talente,
    ali celo pesnika leta, se seveda takoj prijavim.
    Pa hvala, za tozadevno obvestilo !


    Lep pozdrav!


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne petek, 27. julij 2012 @ 09:52 CEST
    popravek:...frekvencah....in... prijavim



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne petek, 27. julij 2012 @ 10:02 CEST
    popravek popravka:

    ....frekvencah...in obetavne....

    (sorry)



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne petek, 27. julij 2012 @ 10:43 CEST

    Oglas:

    Dobra očala, ( lahko tudi malo rabljena),

    po znižani ceni, nujno kupim!


    ps.-naj tudi vas, enako kot mene, smeh in dobra volja,
    spremlja skozi ves dan!

    lep dan!




    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: panefin001 dne petek, 27. julij 2012 @ 10:49 CEST
    Prvo je bil petelin. Ker pa se petelin ni mogel razviti in obstati brez hrane in je potreboval nekaj za pod zob (kljun), je še pred njim morala biti koruza (to imajo te živalce rade)…pa seveda kup gnoja se je moral nekje najti. Potem je naš petelinček izza grma zagledal kuro…

    Tako se je samo po sebi zastavilo »filozofsko« vprašanje, ali je kura bila izza grma še preden je nastal petelin, ali je prvi vendarle bil petelin…,ali celo grm…ali hrana…,ali kup gnoja…?
    Mnogi se tako sprašujejo od kod je nastalo to kar je bilo prvo pred »prvim«, a ker odgovora ni in ni, je seveda pred vsem prvim, prvim,prvim…,moral biti nič ali nekaj kar je dobilo ime bog.

    V kolikor je vse nastalo iz nič, je vse kar je nastalo tudi nič, mar ne? Tudi to je logično. Zato gre sklepati, da so vsi naši življenjski problemi en sam nič.
    Ta logika jasno pove, da je vsako iskanje rešitev skozi nekakšnega boga totalno nepotrebno in brez vsega smisla,saj problemov ni in tudi boga ni.

    V tem kontekstu odpadejo vsa verstva in religije, vse zgodbe in doktrine o inkarnacijah in reinkarnacijah…, saj so vse po vrsti itak nične, so en sam nič iz katerega je vse »nastalo«.
    Iz zgornjega lahko generalno sklepamo, da nikoli nič ni nastalo, saj je »nastajanje« v celoti ničen proces in ga zato sploh ni.

    Zato pa uživajmo življenje in si nehajmo razbijati glave od kod, zakaj, kako, kdaj…,predvsem pa nehajmo drug drugim dokazovati kateri prej je bil prej…

    Na kvaliteto življenja to nima niti najmanjšega pomena, temveč ravno obratno.
    Pomembna je le kvaliteta naših odnosov, a se s tem ne ukvarjamo, saj raje iščemo, verjamemo, sledimo, častimo...
    Nore glave identificirane, zavedene, zaslepljene, samovšečne, domišljave in povsem omejene, povzročajo morije, vojne, trpljenja zaradi enega samega praznega niča.

    Prelep dan se je naredil in ga kaže preživeti v sožitju vsega z vsem, ter s polnimi pljuči.

    Srečno.

    Mirko


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne sobota, 28. julij 2012 @ 11:59 CEST


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne torek, 31. julij 2012 @ 16:19 CEST


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: merijen dne torek, 31. julij 2012 @ 18:40 CEST
    Spoštovani Fredo,

    ogledala sem si nekaj od poslanih VD in moram reči, da so posredovane izredno zanimive vsebine.

    Rres vredno ogleda in poslušanja.


    Hvala in lep pozdrav!



    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 31. julij 2012 @ 19:42 CEST

    Fredo, hvala za videje, res odlično, posebej o N.Tesli.

    Prava osvežitev med "komentarji".


    Lep pozdrav


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne torek, 31. julij 2012 @ 22:40 CEST
    Očitno je da imam preveč časa.

    http://www.youtube.com/watch?v=JLnKImsBAZk&feature=related

    Lepe misli vsem


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Nan dne torek, 31. julij 2012 @ 23:00 CEST

    Fredo, zate in za vse, ki imate preveč časa;) ...odlična postavitev "Čarobne piščali", res vredno ogleda. Nažalost, v drugom dejanju je zamik med zvokom in sliko, sicer moti v začetku, potem pa gre.

    http://www.youtube.com/watch?v=tlhbFk2GbcY&feature=related


    še odlomek iz predstave
    http://www.youtube.com/watch?v=5-Qq-DeEXhw


    lp




    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Priča dne sreda, 1. avgust 2012 @ 12:52 CEST
    NAPAČNO VPRAŠANJE - povedati Vinetou.

    Dokler beli človek nič razumeti v celoti on stalno ponavljati
    napačno vprašanje, kot otrok, ki postavljati vprašanja za
    področja za katera ne biti dovolj zrel. Napačno vprašanje sploh
    ne imeti odgovor. In ne imeti smisel zgubljati čas in energija s
    taka stvar. Beli človek in otrok lahko samo tolažiti s kakšna
    pravljica za lahko noč, če se onadva spomniti tako spraševati.
    Želeti kateri beli človek kakšna Vinetujeva pravljica ?
    Howgh


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne četrtek, 2. avgust 2012 @ 09:59 CEST
    Z vprašanji načeloma naj nebi bilo ničesar narobe, le odgovori so
    tu in tam FAMOZNI

    http://www.youtube.com/watch?v=NrhNICsdc_k&feature=related


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne petek, 3. avgust 2012 @ 11:05 CEST
    priča:
    "Želeti kateri beli človek kakšna Vinetujeva pravljica ?"
    ______________________________________________

    Edward Louis Bernays in njegove metode pravljičarstva....


    Kaj je bilo prej? Kura ali jajce?

    Prispeval/a: Fredo dne petek, 3. avgust 2012 @ 14:32 CEST


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,49 seconds