NE ZAMUDITE  


 Rubrike  

 Zanimivo  


 Bodi obveščen ? 

Sončna Pošta:
Brezplačne pozitivne novice, članke, zgodbe, recepte, informacije o zaposlitvah, razpisih in obvestila o seminarjih ter delavnicah lahko dobivaš tudi na dom.


Vpiši se ali pošlji email na: info@pozitivke.net.
Sončno pošto tedensko na dom dobiva okoli 2.500 bralcev.


 Ne spreglejte  


 SVET POEZIJE  

Klikni sliko za vstop v svet poezije.


 Aktualno  


 Mesečni koledar  
Dogodki te strani

sreda 15-maj
  • Umanotera vabi na razpravo ob evropskih volitvah 2024
  • Vabilo na Festival duševnega zdravja 2024

  • četrtek 16-maj
  • Spekter. 70 let Zbirke UGM

  • petek 17-maj
  • EKO 9: Oči v skali

  • sobota 18-maj
  • Mesec mode v muzeju

  • nedelja 19-maj
  • Čarobna glasba Harryja Potterja

  • četrtek 23-maj
  • Povabilo za sodelovanje na Veselem dnevu prostovoljstva 2024

  • nedelja 26-maj
  • VegaMarket v Mariboru

  • ponedeljek 27-maj
  • Still Corners (UK) - 27. 5. 2024, Škofjeloški grad - Festival In Memoriam prof. Peter Hafner - 15 let

  • petek 31-maj
  • Operna noč

  •   Več o dogodkih  
    Preglej vse dogodke v tem letu


    Let garude (Shabkar lama Jatang Tsogdrug Rangdrol)   
    četrtek, 14. april 2011 @ 05:01 CEST
    Uporabnik: Pozitivke

    Piše: Aurigo

    Šestnajsta pesem - Uvod v Džogčen – z opozorilom
    ENMAHO! Pozorno in umirjeno me poslušajte s svojimi ušesi dragi otroci mojega srca! Določite sladko melodije potujočega vagabundskega pevca, Tsogdrug Rangdrol-a, na belih vrhovih svojega srca s Sladkim zvenečim glasom Device.(*1)

    Ko doumemo, da so vse izkušnje le en okus praznine, nimamo več  navezanosti in odpora do samsare ali nirvane. Zmotno razumevanje glede zunanjih bitij: tujcev ali sorodnikov, sovražnikov ali prijateljev, ni več mogoče. Ni »jaza in drugih«, ko razcepljenost raste iz vsake situacije: ker so vse stvari poznane kot EN OKUS praznine.

    Če sledimo popolni razlagi kot aforizmu, je pri vrhu približevanja budovstvu(*2), Velika Popolnost, ki je znana kot Džogčen, vsa samsara in nirvana realizirana kakor neosnovana in nevzročna.

    Od začetnega Bude - ali popolne zavesti, je le EN OKUS realnosti. V razsežnostih Džogčena ni razlike med bogovi in demoni. V deželi Džogčena ni bud in ni čutečih bitij. V osnovi Džogčena ni moralnih dvojnosti. Na Džogčen poti ni blizu ali daleč. Ni doseganja ali nedoseganja Džogčen cilja. Ni meditacije in ni nemeditacije v realnosti Džogčena. Takšna je vizija Džogčena.

    Ko realiziramo to džogčen vizijo, se vsi nanašujoči konstrukti, ki so povezani z grobimi ali finimi nivoji treh vrat, umaknejo in potem kakor zamotana volna, ki postane voljna, ko jo zmočimo, dosežejo tri vrata(*3) – telo, govor in um: v stanju umirjenosti, samo-vodenega razumevanja.

    Koincidenca z razvojem sreče in izžarevajoč neoviran samadi, je rojstvo pristnega sočutja, ki je kakor ljubezen matere, do svojega edinega otroka, le da je tukaj ta ljubezen usmerjena k vsem bitjem v samsari, ki nimajo izkušnjo džogčen vizije. In to morate vedeti, to sočutje je izredna značilnost džogčen vizije.

    A ko ste ugotovili, do so vse stvari prazne, in če zaradi tega opustite kreposti in se več ne izogibate sprijenosti, ste zapadli pod vpliv demona neskončnega ter močnega zla in ključnega pomena je, da se izognemo tej pasti.

    To je moja predstavitev iniciacije spoznavanja Džogčena, Velike Popolnosti.

    Pri vsem tem je odločilno, da sledite začetnemu nasvetu o Džogčenu. Ko realizirate, da so vse slušne in vizualne izkušnje relativnega, zunanjega sveta totalno prazne in premišljujete Džogčen vizijo, se boste povprašali: »Zakaj meditirati?« A da preprečite to namero, izvedite te vaje:

    Ko imate ponižne priprošnje k lami, opazujte svoj um. Od časa do časa, ko ste v sproščujočem stanju koncentracije, opazujte svoj osredotočenost. Ali se v tem času počutite popolnoma zadovoljeni in pojavi rastejo iz praznine impulzivno, da pomislite: »Četudi se lahko dotaknem teh predmetov z mojo roko, v resnici ni tam ničesar!« Globoko zatrjevanje in zaupanje k mislim bo verjetno sledilo temu: »To je definitivno džogčen vizija!« V tem času boste pridobili zaupanje v svojo vizijo. Toda ne uničite jo z oprijemanjem. Samo sprostite se v prostrani nezainteresiranosti.

    Četudi ne delate prakse, ki je prenesena v tem uvodu in če ste sposobni razumeti, da se vse manifestira iz vašega lastnega srčnega centra, kakor refleksivne oblike praznine, v času smrti - in ni važno, kateri strahovi se pojavijo v bardu - boste dosegli budovsko prebujenje v univerzalni osnovi, ki je od vsega začetka čisto.

    Tisti, ki začne s prakso bistva tega uvoda, ne da bi poprej prejeli izročilo, je kakor nekdo, ki prvi dan začne z napako in pri tej napaki ostaja do petnajstega dneva v mesecu. Izreči: »Ugotovil sem, kaj je praznina!«, takrat, ko še niste doumeli, da v nobeni izkušnji relativnega sveta ni resničnosti, je velika hinavščina.

    Da bi se izognili takšnim zablodam že na začetku, sedite k nogam učitelja(*4), in doženite naravo svoje izvorne stvarne okoliščine preko direktne transmisije, tako se boste izognili vsakršni deviaciji ali zablodam, ki nastanejo kasneje. Zato, moji dragi otroci, (*1) obdržite ta nasvet v svojih srcih.

    Prevod: Aurigo

    Shunryu Suzuki: »Če poskušate doseči razsvetljenje, ustvarjate karmo in karma žene vas, zato tratite čas na svoji blazini za sedenje

    (*1) Sarasvati, bodisatva boginja učenja, glasbe in pesništva, družica Manjushrija.

    (*2) Theg pai yang rtse: če je 9 načinov k budovstvu, ki se začnejo s Shravakayano, in so predstavljeni v piramidni hierarhiji, potem je Džogčen brezčasen in brezprostoren vrh piramide.

    (*3) Ob zaključevanju tega teksta sem slučajno pri prebiranju knjige Masters of Mahamudra (Songs and Histories of the 84 Buddhist Siddhas), Keitha Dowmana v zgodbi o Mahasidi Jalandhari naletel o treh vratih:
    Podana so tri uspešna pravila treh konceptov: tri področja, troje vrat in trije psihični kanali. Ti trije nivoji so vedno bolj subtilne oblike, ki morajo biti očiščeni in so kvantitativna transformacija »umske snovi«, ki se zgodi iz enega nivoja na drugi. Obratno, evolucija iz enega nivoja k naslednjemu opisuje proces manifestacije našega navideznega univerzuma. Prva stopnja je razjasniti um……
    Telo nakazuje nivo vizualnih pojavov; govor nivo zvokov, vibracij, vizij in čiste forme; um nakazuje misel, stopnje in moduse zavesti. Telo, govor in um prav tako sestavlja celoten univerzum. Simbiolika treh psihičnih kanalov je vrezana preko klasifikacije: lalana predstavlja »subjektivni« pol, moški aspekt in 5 subjektivnih principov psihičnega organizma, rasana predstavlja »objektivni« pol, ženski aspekt in 5 materialnih-produktivnih sil, ki jih ponazarja 5 elementov.……
    Praznost v avadhutiju, ki predstavlja očiščen, vseobsegajoč um ali čisto zavest, naš svet, ki je resnično sestavljen iz prekonceptov in konceptov, je vizualiziran iz izgnan iz vrat čistosti in kaj preostane, ko so vrata percepcij odprta, v nedualno izkušnjo prostora….
    »Vrata čistosti« in izgnanost ni samo metafora. To je fontanela, kjer eksistira avadhuti, kjer raste »tisoč lotosovih lističev«. Z nekaterimi tehnikami te narave je dana mantra, da se odprejo ta »vrata« ……

    (*4) Ta tekst je preveden v znak hvaležnosti in (nekaterih mojih notranjih vprašanjih) po obisku mojega učitelja v Sloveniji v letu železnega tigra 2137. Ker direktno transmisijo vam lahko poda le avtentičen učitelj neprekinjene linije.

      
     
    | More




    Sorodne povezave
  • Več od avtorja Pozitivke
  • Več s področja * Duhovna rast

  • Dodatne možnosti
  • Pošlji članek prijatelju po e-pošti
  • Za tisk prijazna stran
  • Slabovidnim prijazna stran

  • Let garude (Shabkar lama Jatang Tsogdrug Rangdrol) | 0 komentarjev. | Nov uporabnik
     

    Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Avtorji spletne strani na komentarje obiskovalcev nimamo nobenega vpliva.


    Na vrh (začetne) strani
     Copyright © 2024 www.pozitivke.net
     Vsa naša koda pripada vam.
    Powered By GeekLog 
    Page created in 0,46 seconds